اسباب بازی، کودک و نوزاد

نکات مهم و راهنمای خرید تشک نوزاد و کودک به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید تشک نوزاد و کودک باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

یک تشک مناسب و استاندارد غیر از آنکه می‌تواند در راحتی خواب و سلامت ستون فقرات کودک شما تأثیر زیادی داشته باشد، نقش مهمی نیز در حفظ امنیت و ایمنی کودک دارد. کارشناسان و پزشکان توصیه می‌کنند که نوزادتان را فقط روی یک تشک سفت و صاف، و بدون بالش یا اسباب‌بازی و هر چیزی جز یک ملافهٔ چسبیده به تشک بخوابانید. در این مطلب می‌توانید نکات مهم و راهنمای خرید تشک نوزاد و کودک دلند خود را بخوانید.

انواع تشک نوزاد و کودک

  • تشک فومی: این مدل از تشک‌ها از فوم یا ابر ساخته شده است. وزن این تشک‌ها نسبت به نمونه‌های دیگر بیشتر است و بعد از خوابیدن کودک بر روی آن مجدد به حالت اولیه‌ی خود باز می‌گردد.
  • تشک فنری: همانطور که از نام این مدل مشخص است حالت فنری دارد، طراحی این تشک‌ها به نحوی است که در بافت داخلی آنها فنرهای زیادی به کار رفته که فنرشان هم به دو شکل متصل و منفصل ساخته شده‌اند.
  • تشک ارگانیک: جنس این تشک‌ها فومی یا پشمی است منتهی با طراحی فنری. شکل ظاهری تشک ارگانیک شبیه به مدل فومی می‌باشد. جالب است بدانید که لایه‌ی وینیل‌دار رویه‌ی تشک کودک را می‌پوشاند تا از آن در برابر خیس شدن محافظت شود و استحکام بالایی هم داشته باشد.
  • تشک غلت‌گیر: به تازگی تشک‌های جالبی با عنوان تشک غلت‌گیر برای نوزادان طراحی شده است. از مزایای خرید این مدل این است که اگر کودکتان‌ را بر روی مبل می‌گذارید تا به خوابش ادامه دهد؛ تشک غلت‌گیر به شما این امکان را می‌دهد که نگران پایین افتادن کودک نباشید، چون محافظ بلندی دو طرف تشک را پوشانده است که مانع از غلت خوردن کودک دلبندتان خواهد شد.
  • تشک آنتی رفلاکس نوزاد: برخی از نوزادان بعد از تولد دچار مشکل برگشت شیر می‌شوند که معمولا تا سن ۳ ماهگی به صورت خود به خود بهبود می‌یابد‌. اما تا زمان رسیدن به این سن، تشک‌هایی با عنوان آنتی رفلاکس روانه‌ی بازار شده‌اند که طراحی آنها به نحوی است که هنگام خواباندن کودک قسمت سر او بالاتر از پایین تنه‌اش است و همین امر مانع از برگشت شیر خواهد شد.

نکات مهم هنگام خرید تشک نوزاد و کودک

  • اولین نکته توجه به قیمت آن است. عوامل مختلفی چون جنس، مدل، کیفیت و… بر روی قیمت این وسیله اثرگذار هستند. شما عزیزان باید با توجه به بودجه و سلیقه‌ی خود نسبت به خرید مدل خاصی اقدام کنید.
  • عزیزان حتما دقت داشته باشید که جنس به کاررفته در ساختار تشک فاقد مواد حساسیت‌زا باشد. چون قرار است کودکتان در
  • طول شبانه روز ساعت‌ها بر روی آن بخوابد، پس وجود هر گونه مواد حساسیت‌زا سلامتی او را به خطر خواهد انداخت.
  • سعی کنید تشک را از میان رنگ‌های شاد و جذاب انتخاب کنید. چون‌ هرچه رنگ تشک شادتر و زیباتر باشد، کودکتان به خوابیدن ترغیب خواهد شد.
  • قبل از قرار دادن نوزاد یا کودکتان بر روی تشک، یک پد ضدآب را در زیر آن پهن کنید تا مبادا در اثر خیس شدن، تشک هم مرطوب شود و کودک دچار مشکل شود.
  • تشک کودک را در مکانی فاقد رطوبت قرار دهید و آن را با مایع لباسشویی و آب گرم به آرامی شست‌و‌شو دهید.
  • هیچ‌گاه از تشک‌های مواج آبی و طبی برای کودکتان بهره نبرید چون باعث خفگی کودک و سندروم مرگ ناگهانی نوزادان خواهد شد.
  • اگر می‌خواهید تشک را در تخت کودک قرار دهید بهتر است که تشک از بالا و پایین، دو انگشت با تخت فاصله داشته باشد.
  • بی شک تولید کنندگان خوشنام و با سابقه قابل اعتمادتر هستند و می‌توان به راحتی گزینه‌ی مطلوب را در بین محصولات آن‌ها پیدا نمود.
  • به فروشگاه‌های عرضه‌کننده‌ی این نوع محصولات نیز توجه داشت که خود دارای اهمیت بسیار زیادی است.

نکات ایمنی برای خواباندن کودک روی تشک

  • تشک نوزاد باید سفت و صاف باشد.
  • لازم نیست برای کودک یک تشک نرم تهیه کنید.
  • کودک را وسط تشک بخوابانید.
  • خوابیدن روی یک تشک مواج آبی اصلاً ایمن نیست.
  • از خواباندن نوزاد روی کاناپه یا یک صندلی راحتی به شدت خودداری کنید.
  • حالت ایده‌آل این است که تشک کودک روی زمین باشد تا ناگهان کودکتان از ارتفاع زیادی نیفتد.
  • بهتر است قالیچه و بالش‌هایی دور تشک بگذارید تا در صورت سقوط ضربه را بگیرد.
  • اگر تشک روی زمین نیست و روی تخت نوزاد است و حفاظ ندارد، برای آن یک حفاظ تخت شبکیه‌دار چوبی نرم مجهز کنید و از حفاظ نرده‌‌دار یا میله‌ای که سر کودک ممکن است در آن گیر بیفتد استفاده نکنید.
  • تشک باید اندازهٔ تخت باشد و قانون اصلی این است که بیش از دو انگشت نباید بین تخت و تشک فاصله بیفتد.
  • اگر تشک یا تخت کودک کنار دیوار یا تخت شماست، هر روز آن را بررسی کنید تا مطمئن شوید هیچ شکاف و فاصله‌ای وجود ندارد که کودک داخل آن بیفتد.
  • هر گونه شکافی را با یک پتو یا حولهٔ لوله‌شده پر کنید.
  • همین کار را برای شکاف‌های بین تشک و بالا و پایین تخت هم انجام دهید.
  • روی تشک تخت کودک، تشک دیگری نیندازید و فقط از یک تشک معمولی استفاده کنید.
  • اگر تخت‌ پارک دارید، توی آن نیز چیزی غیر از زیرانداز مخصوص خودش را نیندازید.
  • از خرید تشک‌های متفرقه و بی‌نام نشان و بدون ضمانت خودداری کنید.
  • در صورت نیاز می‌توانید از یک پد ضدآب زیر ملافه استفاده کنید.
  • اگر چیزی روی تخت رسید با یک دستمال تمیز نم‌دار آن را تمیز و سپس با سشوار خشک کنید.
  • هر شش ماه یک بار آن را ۱۸۰ درجه برگردانید و سر و ته کنید.
  • نگذارید بچه‌ها از آن به جای تشک بازی برای بالا و پایین پریدن استفاده کنند.

باتوجه به نکاتی که در این راهنمای خرید تشک نوزاد و کودک گفته شد، می توانید تشک مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه تشک نوزاد و کودک با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز تشک خواب نوزاد شایلی مدل عشق به همراه بالش شیردهی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بالش شیردهی و حمایتی کودک با رویه ی مخملی بسیار نرم و لطیف و زیپ دار بوده و دارای متقال زیرین جهت سهولت در شستشوی رویه و جلوگیری از نفوذ الیاف می باشد. بالش شیردهی مناسب برای مادران شیرده بطوریکه باعث می شود نیازی به خم شدن مادر پس از زایمان نباشد همچنین از درد های ناشی از آن جلوگیری می کند و استفاده دیگر این محصول کمک به نشستن کودک در 6-7 ماهگی است. آشیانه نوزادی تولید شده با استفاده از رویه مخملی با بهترین الیاف ضد حساسیت ، برای راحت و ایمن در آغوش گرفتن نوزاد ، مناسب برای خوابیدن و دراز کشیدن نوزاد، که باعث آرامش نوزاد دلبند شما خواهد شد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشک خواب نوزاد شایلی مدل کلاسیک به همراه بالش شیردهی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بالش شیردهی و حمایتی کودک با رویه ی 100% نخی و زیپ دار بوده و دارای متقال زیرین جهت سهولت در شستشوی رویه و جلوگیری از نفوذ الیاف می باشد. بالش شیردهی مناسب برای مادران شیرده بطوریکه باعث می شود نیازی به خم شدن مادر پس از زایمان نباشد همچنین از درد های ناشی از آن جلوگیری می کند و استفاده دیگر این محصول کمک به نشستن کودک در 6-7 ماهگی است. آشیانه نوزادی تولید شده با استفاده از رویه 100% نخی با بهترین الیاف ضد حساسیت ، برای راحت و ایمن در آغوش گرفتن نوزاد ، مناسب برای خوابیدن و دراز کشیدن نوزاد، که باعث آرامش نوزاد دلبند شما خواهد شد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید صندلی غذاخوری کودک به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشک خواب نوزاد شایلی مدل اسب تک شاخ به همراه بالش شیردهی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بالش شیردهی و حمایتی کودک با رویه ی 100% نخی و زیپ دار بوده و دارای متقال زیرین جهت سهولت در شستشوی رویه و جلوگیری از نفوذ الیاف می باشد. بالش شیردهی مناسب برای مادران شیرده بطوریکه باعث می شود نیازی به خم شدن مادر پس از زایمان نباشد همچنین از درد های ناشی از آن جلوگیری می کند و استفاده دیگر این محصول کمک به نشستن کودک در 6-7 ماهگی است. آشیانه نوزادی تولید شده با استفاده از رویه 100% نخی با بهترین الیاف ضد حساسیت ، برای راحت و ایمن در آغوش گرفتن نوزاد ، مناسب برای خوابیدن و دراز کشیدن نوزاد، که باعث آرامش نوزاد دلبند شما خواهد شد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشک خواب نوزاد شایلی مدل اژدها به همراه بالش شیردهی بسته 3 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بالش شیردهی و حمایتی کودک با رویه ی 100% پنبه تولید سفارشی کشور ترکیه و زیپ دار بوده و دارای متقال زیرین جهت سهولت در شستشوی رویه و جلوگیری از نفوذ الیاف می باشد. بالش شیردهی مناسب برای مادران شیرده بطوریکه باعث می شود نیازی به خم شدن مادر پس از زایمان نباشد همچنین از درد های ناشی از آن جلوگیری می کند و استفاده دیگر این محصول کمک به نشستن کودک در 6-7 ماهگی است. آشیانه نوزادی تولید شده با استفاده از رویه 100% پنبه تولید سفارشی کشور ترکیه با بهترین الیاف ضد حساسیت ، برای راحت و ایمن در آغوش گرفتن نوزاد ، مناسب برای خوابیدن و دراز کشیدن نوزاد، که باعث آرامش نوزاد دلبند شما خواهد شد. بالش فرمدهی نوزاد ، تهیه شده از پارچه 100% پنبه تولید سفارشی کشور ترکیه بسیار نرم و مناسب پوست لطیف نوزاد می‌باشد. این بالش ، با ارتفاع مناسب و گودی استاندارد موقعیت گردن نوزاد را حفظ نموده و باعث می‌شود که نوزاد به مدل استاندارد و راحت قرار بگیرد. وزن بسیار سبک آن باعث شیردهی به صورت کامل و بدون خستگی مادر و کودک می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشک کودک مدل دایره ای خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گارد تشک نوزاد بسیار خوشرنگ و طرح دار است. مخصوص نوزادان تا سنین 3 سال می باشد. جنس پارچه نخی و پشم دار هست. برای نشستن بچه داخل گارد هم مورد استفاده قرار میگیرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشک بادی تعویض کودک بست وی کد 52241 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سبک و قابل حمل برای استفاده در سفر، چادر، کوهپیمایی و طبیعتگردی،داخل منزل، تشکی نرم و راحت برای زیر نوزادان، دارای سطحی مشبک برای جلوگیری از لغزش در هنگام خواب و تعویض نوزاد، ساخته شده از PVC مستحکم و آزمایش شده، دریچه با ویژگی دمیدن و تخلیه باد سریع.تشک بادی تعویض نوزاد محصولی ساخته شده از جنس وینیل و بسیار نرم که از کیفیت و طراحی استانداردی بهره مند است. محصولی که دارای رویه مواج بوده که هنگام نشستن و یا دراز کشیدن فرزندانتان روی آن احساس بسیار راحتی را تجربه خواهند کرد. این تشک کاربرد های فراوانی داشته اما در اصل به عنوان تشک تعویض نوزاد به بازار عرضه شده است. این کالا دارای کاربرد های دیگری همچون استفاده روی آب می باشد. قسمت کناره های تشک بادی تعویض نوزاد حالت گرد و بزرگ داشته تا از خارج شدن ناگهانی فرزندان شما از تشک جلوگیری لازم را داشته باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشک آنتی رفلاکس نوزادی آرتمن بی بی مدل A20 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

از مهمترین عوامل رفلاکس در نوزادان روش تغذیه و نحوه خواب آن‌ها است. در خصوص روش تغذیه پیشنهاد می گردد مادر با مقادیر کمتر و دفعات بیشتر نسبت به تغذیه نوزاد دلبند خود اقدام نماید بهترین توصیه در مورد نحوه خواب , خواباندن نوزاد بر روی تشکی با شیب استاندارد و سطحی مناسب پس از تغذیه نوزاد است. تنظیم وضعیت زاویه خواب نوزاد جهت جلوگیری از برگشت محتویات اسیدی معده به دهان و مری تاثیر بسزایی در کنترل رفلاکس آن‌ها دارد. بالشتک‌های قابل تنظیم در کنار نوزاد مانع غلت‌زدن نوزاد می‌گردد و خوابی آرام و امن را برای او فراهم می‌سازد. خواباندن نوزاد به پهلوی چپ و استفاده از بالشتک‌ها باعث کاهش درد و ایجاد آرامش در خواب خواهد شد.این محصول جنبه کمکی در کنترل رفلاکس دارد. رویه جداشدنی محصول قابل شستشو در ماشین لباسشویی است. لایه مخصوص یکبار مصرف موجود در بسته بندی برای قرار گرفتن زیر سر نوزاد به جهت کاهش شستشوی مدام در نظر گرفته شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز زیر انداز تعویض نوزاد مدل baby bear کد 2020 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تعویض پوشک نوزادان و کودکان از اهمیت بالایی برخوردار است لذا استفاده از زیر انداز مرغوب و با کیفیت از نکات قابل توجه میباشد.زیر اندازی که در تصویر می بینید ساخته شده از دو لایه ی مشمایی و مخمل به صورت پرس شده میباشد.این محصول با داشتن لطافت بسیار بالا و داشتنن لایه ی غیر قابل نفوذ(ضد اب)گزینه ی بسیار مناسبی برای استفاده ی مادران خواهد بود.همچنین این محصول قابلیت شستشو اسان و خشک شدن راحت را دارد تا شما بتوانید در طول روز دفغات بیشتری از ان استفایه کنید.از دیگر نکات مهم این محصول میتوان به جابه جایی راحت ان در کیف مادر اشاره کرد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید شیشه شیر به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز زیرانداز کودک کد 7013 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

محافظ تشک یوموش تکس یکی دیگر از محصولات شرکت خوب یوموش تکس میباشد . این محافظ از پارچه گردبافت ترک تولید شده است و برای محافظت از تشک شما طراحی شده است . محافظ تشک ثابت کرده که میتواند عمر تشک شما را تا 20 درصد افزایش دهد به همین امر یکی از واجبات نگهداری تشک محسوب میشود . محافظ تشک یوموش تکس مدل پرفکت با لایه لمینت ضد آب به زیر پارچه , از نفوذ مایعات و کثیف شدن تشک شما جلوگیری میکند . این محافظ تشک دارای دیواره پارچه ای است که هم رویه تشک را میپوشاند و هم دیواره تشک و بسیار فیت روی تشک قرار میگیرد .ارتفاع دیواره پارچه ای برای تشک هایی تا ارتفاع 30 سانتی متر طراحی شده است . کیفیت محافظ بسیار بالاست و دوام زیادی دارد . این محافظ در بسته بندی وکیوم و در جعبه ای بسیار شکیل تقدیم حضور شما میگردد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشک آنتی رفلاکس کودک دی روحه مدل سر‌گیر‌ خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این تشک شیب‌ 12 درجه دارد. دارای 2 بالشتک غلت‌گیر  پر شده با اسفنج است. بالشتک‌های غلت‌گیر این کار قابل تنظیم هستند. ابعاد آنها 20 × 10 سانتی‌متر است. این بالشتک ها از غلت خوردن نوزاد جلوگیری کرده و امکان به پهلو خواباندن نوزاد و ثابت نگه‌داشتن او را فراهم می‌کند. روکش بالشتک‌ها نیز مانند رویه تشک، به راحتی قابل جداسازی و شستشو هستند همچنین این تشک یک سرگیر قابل تنظیم و قابل جدا شدن دارد که به صورت برجستگی ای در پایین تشک قرار دارد. این سرگیر را به صورتی تنظیم کنید که پایین باسن نوزاد قرار بگیرد تا از سر خوردن نوزاد جلوگیری کند. این تشک علاوه بر راحتی و کاهش بی‌قراری در نوزادان تازه متولد شده، اثر قابل توجهی در جهت بهبود و کاهش عوارض ناشی از رفلاکس معده نوزاد دارد. این مدل از تشک آنتی رفلاکس قابل استفاده برای نوزاد از بدو تولد تا 6 ماهگی در قسمت بالایی تشک و امکان استفاده برای نوزاد از 6 تا 24 ماهگی در قسمت پایینی تشک است. در قسمت بالایی تشک سوراخ هایی وجود دارد که از احتمال خفگی نوزادان جلوگیری می کند. در صورتی که نوزاد رفلاکس داشته باشد. مایع خارج از دهان از مسیر این سوراخ ها عبور می کند و تنفس نوزاد به طور طبیعی ادامه پیدا می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس خواب 2 تکه کودک شمسه نگار مدل DTD59 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس خواب نوزاد بسیار کاربردی می باشد. فرض کنید برای مسافرت در منزل کسی مهمان هستید یا در هتل اقامت دارید، قاعدتا هرکسی سرویس خواب نوزاد را برای مهمان تدارک ندیده یا بالشتی به اندازه سر نوزاد دلبند شما در منزل ندارد، یا در هتل سرویس خوابی برای نوزاد تعبیه نشده، در این صورت شما حتما به یک سرویس خواب سفری برای نوزاد دلبندتان نیاز دارید که شامل بالشت و پتو و زیرانداز باشد.لذا می توانید با سفارش یک سرویس خواب سفری نوزاد که به صورت تاشو و زیپ دار می باشد به هرجایی که مایل باشید سفر کنید و نگران تهیه کردن یا بردن سرویس خواب های حجیم و پردردسر برای نوزاد دلبندتان نباشید . باتوجه به تنوع سرویس های خواب چند تکه ، شما هم میتوانید کودک دلبند خود را روی زمین که زیر او تشک و برای سر او بالشت جداگانه قرارا دارد بخوابانید و لحاف نازکی نیز روی آن بیاندازید. این سرویس خواب ها از مخمل می باشد و جنسی بسیار لطیف و مناسب پوست نوزاد دلبدتان دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس خواب 2 تکه کودک شمسه نگار مدل DTD60 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس خواب نوزاد بسیار کاربردی می باشد. فرض کنید برای مسافرت در منزل کسی مهمان هستید یا در هتل اقامت دارید، قاعدتا هرکسی سرویس خواب نوزاد را برای مهمان تدارک ندیده یا بالشتی به اندازه سر نوزاد دلبند شما در منزل ندارد، یا در هتل سرویس خوابی برای نوزاد تعبیه نشده، در این صورت شما حتما به یک سرویس خواب سفری برای نوزاد دلبندتان نیاز دارید که شامل بالشت و پتو و زیرانداز باشد.لذا می توانید با سفارش یک سرویس خواب سفری نوزاد که به صورت تاشو و زیپ دار می باشد به هرجایی که مایل باشید سفر کنید و نگران تهیه کردن یا بردن سرویس خواب های حجیم و پردردسر برای نوزاد دلبندتان نباشید . باتوجه به تنوع سرویس های خواب چند تکه ، شما هم میتوانید کودک دلبند خود را روی زمین که زیر او تشک و برای سر او بالشت جداگانه قرارا دارد بخوابانید و لحاف نازکی نیز روی آن بیاندازید. این سرویس خواب ها از مخمل می باشد و جنسی بسیار لطیف و مناسب پوست نوزاد دلبدتان دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس خواب 2 تکه کودک شمسه نگار مدل DTC513 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس خواب نوزاد بسیار کاربردی می باشد. فرض کنید برای مسافرت در منزل کسی مهمان هستید یا در هتل اقامت دارید، قاعدتا هرکسی سرویس خواب نوزاد را برای مهمان تدارک ندیده یا بالشتی به اندازه سر نوزاد دلبند شما در منزل ندارد، یا در هتل سرویس خوابی برای نوزاد تعبیه نشده، در این صورت شما حتما به یک سرویس خواب سفری برای نوزاد دلبندتان نیاز دارید که شامل بالشت و پتو و زیرانداز باشد.لذا می توانید با سفارش یک سرویس خواب سفری نوزاد که به صورت تاشو و زیپ دار می باشد به هرجایی که مایل باشید سفر کنید و نگران تهیه کردن یا بردن سرویس خواب های حجیم و پردردسر برای نوزاد دلبندتان نباشید . باتوجه به تنوع سرویس های خواب چند تکه ، شما هم میتوانید کودک دلبند خود را روی زمین که زیر او تشک و برای سر او بالشت جداگانه قرارا دارد بخوابانید و لحاف نازکی نیز روی آن بیاندازید. این سرویس خواب ها از مخمل می باشد و جنسی بسیار لطیف و مناسب پوست نوزاد دلبدتان دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس خواب 2 تکه کودک شمسه نگار مدل DTD520 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس خواب نوزاد بسیار کاربردی می باشد. فرض کنید برای مسافرت در منزل کسی مهمان هستید یا در هتل اقامت دارید، قاعدتا هرکسی سرویس خواب نوزاد را برای مهمان تدارک ندیده یا بالشتی به اندازه سر نوزاد دلبند شما در منزل ندارد، یا در هتل سرویس خوابی برای نوزاد تعبیه نشده، در این صورت شما حتما به یک سرویس خواب سفری برای نوزاد دلبندتان نیاز دارید که شامل بالشت و پتو و زیرانداز باشد.لذا می توانید با سفارش یک سرویس خواب سفری نوزاد که به صورت تاشو و زیپ دار می باشد به هرجایی که مایل باشید سفر کنید و نگران تهیه کردن یا بردن سرویس خواب های حجیم و پردردسر برای نوزاد دلبندتان نباشید . باتوجه به تنوع سرویس های خواب چند تکه ، شما هم میتوانید کودک دلبند خود را روی زمین که زیر او تشک و برای سر او بالشت جداگانه قرارا دارد بخوابانید و لحاف نازکی نیز روی آن بیاندازید. این سرویس خواب ها از مخمل می باشد و جنسی بسیار لطیف و مناسب پوست نوزاد دلبدتان دارد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید گهواره به همراه قیمت و خرید آنلاین

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشک خواب نوزاد مدل لبدار کد 1400 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول در نوبه ی اول خودت باکیفیت بودن مواد اولیه و مواد اولیه درجه یک و استفاده از نیروی کار مردمی جهت رونق تولید داخلی و کیفیت بالا ی کار بصورت دستی و فردی می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشک غلت گیر نوزاد مدل گارد دار خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس خواب نوزاد اساسی ترین کالای مورد نیاز برای نوزاد میباشد سرویس خواب انواع مختلفی دارد و از نظر جنس و تیکه های موجود در سرویس به دسته های مختلفی تقسیم میشود تشک گارددار از لحاظ امنیت نوزاد در زمان خواب و استراحت یکی از بهترین گزینه ها موجود برای نوزاد شما میباشد حفاظ های سراسری تشک نوزاد را از غلتیدن های ناگهانی در زمان خواب در امان نگه میدارد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز زیر انداز تعویض نوزاد کد 01 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تعویض پوشک نوزادان و کودکان از اهمیت بالایی برخوردار است لذا استفاده از زیر انداز مرغوب و با کیفیت از نکات قابل توجه میباشد.زیر اندازی که در تصویر می بینید ساخته شده از دو لایه ی مشمایی و مخمل به صورت پرس شده میباشد.این محصول با داشتن لطافت بسیار بالا و داشتنن لایه ی غیر قابل نفوذ(ضد آب)گزینه ی بسیار مناسبی برای استفاده ی مادران خواهد بود.همچنین این محصول قابلیت شستشو اسان و خشک شدن راحت را دارد تا شما بتوانید در طول روز دفغات بیشتری از ان استفایه کنید.از دیگر نکات مهم این محصول میتوان به جابه جایی راحت آن در کیف مادر اشاره کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشک نوزاد طرح گربه خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تشک طرح گربه ساخته شده از بهترین مواد اولیه و ضد حساسیت این تشک دارای طراحی خاص و منحصر بفرد میباشد. مناسب تا 6کیلوگرم . این تشک ضد آب و قابل شستشو میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز زیرانداز تعویض کودک مدل 123 بسته 3 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پک سه تایی پارچه چندمنظوره نوزاد خشک کن . زیرانداز . آروغ گیر . دورپیچ است که جنس پارچه ها پنبه 100درصد و ضدحساسیت است و در الیاف آن هیچگونه مواد سمی و مضری بکار نرفته است . در طرح ها و رنگهای شاد مناسب کودک دلبندتان میباشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشک خواب نوزاد کوکونانی مدل Zigzag Natural Innovative خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

KOKONANNY برای ایجاد بهترین محیط خواب برای نوزادان ایجاد و طراحی شده است تا در کنار آن والدین نیز بتوانند از یک استراحت شیرین لذت ببرند. بر اساس نتایج بسیاری از تحقیقات و مطالعات ، کیفیت خواب نوزادان نقش مهمی در تعیین رشد فیزیکی، توانایی یادگیری و رشد رفتاری نوزاد دارد. با این حال، امروزه برای والدین فراهم کردن خوابی دلپذیر و آرام به نوزادان کار آسانی نیست. یکی از بزرگترین مشکلاتی که بیشتر والدین بعد از زایمان تجربه می کنند، وابستگی شدید کودک به خواب ماندن فقط در آغوش مادر است. حتی زمانی که نوزاد در آغوش مادر به خواب عمیق می رود، پس از دراز کشیدن روی تخت معمولاً از خواب بیدار می شود و شروع به گریه می کند. این به این دلیل است که نوزادان هنگام جدا شدن از مادرشان احساس ناامنی می کنند. آغوش مادر بهترین مکان برای آسایش و راحتی نوزادان است. این یک حقیقت غیرقابل انکار است که آغوش مادر امن ترین و راحت ترین مکان برای نوزادان تازه متولد شده است، مهم نیست که این امر برای مادران تا چه حد خسته کننده و طاقت فرسا باشد. در آغوش گرفتن محبت آمیز مادر، راحتی و آرامشی را که در داخل شکم مادر احساس می کردند، به نوزادان یادآوری می کند. استراحت مادر نیز یکی از عناصر کلیدی برای سلامت و شادی والدین است. والدین در حالی که نیازهای نوزاد را برآورده می کنند، مادران نسبت به استرس های جسمی و روانی آسیب پذیرتر می شوند. استرس انباشته شده مادر می تواند بر نوزاد تأثیر منفی بگذارد و همچنین یکی از دلایل اصلی افسردگی پس از زایمان است. برای اینکه مادران استراحت کنند ، لازم است کودک زمانی که از مادرش جدا شده، خوابی امن و آرام داشته باشد. خواب ایمن و مستقل کودک زمانی را برای مادر فراهم می کند تا استرس را از بین ببرد. از طریق تحقیقات، آزمایش‌ها و تجزیه و تحلیل‌های متعدد، KOKONANNY محیط خواب بهینه‌سازی شده‌ای را مانند بازوهای مادر برای نوزادان فراهم می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشک غلت گیر نوزاد مدل 6060 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نوزاد از زمان تولد تا کودکی با خطرهای گوناگونی روبرو می شود که این خطرات ممکن است سلامت جسم و جان کودک را به خطر بیاندازد! یکی از محصولاتی که قادر است در این مواقع تاثیر خیلی زیادی بر سلامت نوزادان داشته باشد و آن ها را از خطرات احتمالی حفظ کند، استفاده از تشک گاردار است. تشک گاردار از مزایای زیادی برخوردار می باشد که می توان از آن به عنوان مهمترین لوازم در سیسمونی نوزاد یاد کرد. نوزادان در موقع خواب زیاد غلت می زنند که بی توجهی به آن می تواند سلامت کودک را به خطر بیاندازد، به همین دلیل استفاده ازتشک گاردار قادر است غلت خوردن نوزاد را کنترل کند تا مشکلی برای او بوجود نیاید. با استفاده از تشک گاردار جابه جا کردن نوزاد هم به راحت ترین حالت ممکن انجام می شود و شما مجبور نیستید که نوزادتان را به سختی از جایی به جای دیگر حمل کنید. آشیانه ای امن برای خواب کودک . توضیح محصول: جنس پارچه، کتان ارگانیک میباشد .جنس استر، پارچه پنبه ای خالص میباشد .جنس الیاف، ویسکوز درجه یک و ضدحساسیت میباشد .به کمک زیپ های طراحی شده، کل کاور از الیاف داخل قابل جدا شدن است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشک خواب نوزاد مدل first years کد 652 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ترکیبی از جنس نخ و پلی استر, دارای چراغ برای دید و جابجایی در شب, سایز کالا در حالت باز: 93 در 41 در 15 سانتی متر, طراحی مناسب برای گردش هوا, قابل استفاده در تخت بزرگسالان بین بالش پدر و مادر, قابل استفاده در داخل تخت یا گهواره کودک, قابلیت جمع آوری آسان تشک, محافظت از سر و پای نوزاد و ایمنی کامل

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا