اسباب بازی، کودک و نوزاد

نکات مهم و راهنمای خرید صندلی غذاخوری کودک به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید صندلی غذاخوری کودک باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

زمانی که کودک بتواند بدون کمک بنشیند و غذای جامد بخورد زمانی مناسب برای خرید صندلی غذاخوری می باشد. کودک برای نشستن روی صندلی ناهارخوری بزرگسالان آماده نیست و اغلب مادران دوست ندارند میز ناهارخوری کثیف شود. صندلی غذاخوری مناسب کودک می‌تواند غذا خوردن کودک را هم برای خودش و هم والدین لذت بخش کند. ما در مقاله راهنمای خرید صندلی غذاخوری کودک انواع صندلی ها را مورد بررسی قرارداده ایم تا شما عزیزان بهترین انتخاب را داشته باشید.

صندلی غذاخوری کودک چیست؟

وسیله ای که دارای پایه های بلند و در قسمت جلوی آن میزی برای غذا خوردن کودک وجود دارد.

در انتخاب صندلی کودک عواملی مانند: سن کودک، جنس، کیفیت و … نقش دارند؛ هنگام خرید باید به تمامی موارد نام برده شده را مورد توجه قرار دهید.

صندلی غذاخوری کودک انواع مختلفی دارند، برای این که بهترین انتخاب را داشته باشید و پشیمان نشوید باید از انواع آن و ویژگی های مربوط به هر مدل آگاهی کسب کرده و سپس اقدام به خرید نمائید.

انواع صندلی غذاخوری کودک

صندلی سنتی یا استاندارد

صندلی غذاخوری کودک طراحی ساده ای داشته و از جنس های مختلف مانند پلاستیک، چوب، فلز و یا ترکیبی از آنها ساخته می‌شوند؛ که اغلب فاقد تجهیزات جانبی می باشند. صندلی های سنتی قابلیت تا شدن ندارند و به شکلی ثابت باقی می‌مانند و پیچیدگی کمتری نسبت به صندلی های مدرن دارند. که احتمال خراب شدن بخش های مختلف در آنها کمتر است. همچنین به دلیل سادگی نسبت به مدلهای مدرن از قیمت کمتری برخوردار هستند، که البته بعضی از انواع صندلی های سنتی با ویژگی‌های مدرن همراه شده و قیمت بالاتری دارند. صندلی غذاخوری مدل سنتی یا استاندارد برای سفر گزینه مناسبی نخواهند بود. در ادامه (راهنمای خرید صندلی غذاخوری کودک) با ما همراه باشید.

صندلی قابل تنظیم

صندلی های قابل تنظیم برخلاف صندلی های معمولی امکان تنظیم ارتفاع صندلی، پشتی صندلی، ارتفاع سینی و ارتفاع تکیه گاه پا را دارا می باشد. با وجود این تنظیمات شما میتوانید بهترین حالت برای غذا خوردن کودک را فراهم کنید. این صندلی ها قابلیت تاشو داشته و زمانی که نیازی به استفاده از آن نیست به راحتی جمع شده و جای کمی را اشغال می کنند. صندلی قابل تنظیم نسبت به صندلی های معمولی قیمت بالاتری دارند.

صندلی تقویتی یا بوستر

صندلی تقویتی یا همان صندلی بوستر به صندلی گفته می‌شود که به واسطه نوار ضمن افزایش ارتفاع به خودی خود از وزن و اندازه کمتری برخوردار است که برای خانه های با فضای کم بسیار کاربردی و مناسب می باشد. برای جلوگیری از کثیفی سطح صندلی زیرین می‌توانید یک پارچه وسیع را در زیر صندلی کودک قرار دهید.

صندلی وصل شوند به میز

این صندلی دارای دو دستگیره بوده که به میز متصل می‌شود و قابلیت تحمل وزن تا ۱۶ کیلوگرم را دارد. صندلی های متصل شونده به میز را به راحتی می توانید در محیط خارج از منزل مانند رستوران و یا منزل اقوام هم مورد استفاده قرار دهید. البته باید از نوع میز مقصد اطمینان حاصل نمائی.د صندلی های وصل شونده، به میز های شیشه ای یا چوبی ممکن است آسیب برساند، که اتصال به آنها توصیه نمی شود.

کمک صندلی پارچه ای

این وسیله حمایتی که از جنس پارچه بوده و بر روی صندلی بزرگسالان نصب می شود، بسیار کم حجم بوده و به راحتی درون ماشین لباسشویی شسته می شود. به دلیل حجم کم می توان به هر مکانی که می روید آن را با خود همراه کنید. برای استفاده وصل کردن آن به پشتی صندلی و قرار دادن کودک در آن کفایت می‌کند. کمک صندلی پارچه ای را بهتر است بر روی صندلی های چوبی یا فلزی نصب کنید تا در صورت کثیف شدن صندلی به راحتی تمیز شود.

صندلی چند کاره

این صندلی ها طوری طراحی شده اند که با رشد کودک امکان تغییر شکل دارند و تا سن سه سالگی کودک می توان از آن ها استفاده کرد. با نام‌های 3 در 1 و 4 در 1 شناخته می‌شوند. می‌توان نوع چندکاره را به صندلی غذاخوری بوستر و صندلی خردسال یا میز بازی تبدیل کرد. نوع چندکاره از 3 بخش: پایه، نشیمنگاه و سینی تشکیل می شوند. زمانی که صندلی غذا خوری را از روی پایه جدا کنید و با کمک کمربند روی صندلی بزرگسالان نصب کنید یک صندلی بوستر یا حمایتی خواهید داشت.

نکات مهم هنگام خرید صندلی غذاخوری کودک

  • امکان تنظیم سینی و قابلیت شستشو داشته باشد.
  • در صورت جابجایی دارای چرخ قفل شو باشد.
  • قابلیت تنظیم ارتفاع داشته باشد.
  • تاشو بودن صندلی کودک کمک می‌کند فضای کمی اشغال شود.
  • نشیمنگاه نرمی داشته باشد تا کودک به راحتی روی آن بنشیند.
  • برای حفظ ایمنی کودک دارای کمربند ایمنی باشد.
  • تمیز کردن آن آسان بوده و قطعات ریز جداشونده نداشته باشد.
  • دارای محلی برای قرار دادن پای کودک باشد، تا پای کودک آویزان نماند.
  • استخدام کافی و دارای تعادل باشد.
  • دقت کنید وزن قابل تحمل برای صندلی چقدر است.
  • رعایت موارد ایمنی در استفاده از صندلی غذاخوری
  • مطمئن شوید که کودک نمی‌تواند کمربند ایمنی را باز و بسته کند.
  • گذاشتن سینی و تنظیم آن برای شما و نه برای کودک راحت باشد و قفل سینی دردسترس کودک نباشد.
  • ارتفاع صندلی را طوری تنظیم کنید که کودک در کنار شما غذا بخورد.
  • اگر صندلی کودک چرخدار است، هنگام استفاده از قفل بودن آن ها مطمئن شوید.
  • مطمئن شوید هیچ جای تیزی در صندلی وجود ندارد.
  • صندلی‌هایی که دارای سوراخ یا شکاف ریز هستند مناسب نبوده، چون می‌تواند انگشتان کوچک کودک گیر کند.
  • صندلی باید محکم و ثابت باشد و نه لق و لرزان.
  • نکات ایمنی هنگام غذا خوردن کودک درون صندلی

افتادن کودک از صندلی غذاخوری یکی از حوادث شایع و در عین حال خطرناک است که می‌تواند آسیب جدی به کودک وارد کند. رعایت نکات ایمنی از بروز این حوادث جلوگیری می‌کند.

نکات ایمنی هنگام استفاده از صندلی غذاخوری کودک

  • هرگز صندلی کودک را روی سطح شیبدار لغزنده قرار ندهید.
  • به خاطر داشته باشید بلافاصله بعد از قرار دادن کودک کمربند آن را ببندید.
  • محدودیت سنی و وزن صندلی را که خریداری کردید حتما رعایت کنید.
  • به هیچ عنوان کودک را هنگام غذا خوردن تنها نگذارید.
  • از خرید صندلی های سنتی برای غذا خوردن کودک اجتناب کنید چرا که استانداردهای لازم برای کودک را ندارند و به دلیل عدم تاشو بودن، جابجایی آنها سخت بوده و برای سفر اصلا مناسب نمی باشند. تنها حسنی که این صندلی‌ها دارند قیمت پایین آنها می باشد.
  • برای حفظ سلامت و آرامش کودک از مدل های مدرن که قابلیت‌های بیشتری دارند خریداری کنید و تنها به پایین بودن قیمت اکتفا نکنید.

باتوجه به نکاتی که در این راهنمای خرید صندلی غذاخوری کودک گفته شد، می توانید صندلی مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه صندلی غذاخوری کودک با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز صندلی غذای کودک اسپرینگ مدل Bumbo01 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

صندلی غذای کودک سه کاره اسپرینگ با قابلیت تبدیل به صندلی حمام و صندلی نشیمن و ترمزهایی از جنس TPE با ایمنی بسیار بالا پرتابل و قابل استفاده در رستوران به عنوان صندلی غذا با وزن بسیار سبک

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز صندلی غذاخوری کودک سوواندا مدل پرتابل خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

صندلی غذای پرتابل سوواندا یک صندلی سبک و کاملا جمع شونده هست که به راحتی می توانید همراه خودتان ببرید و کودکتان به راحتی در هر مکانی غذا بخورد. از جمله ویژگی های این صندلی: سبک و تاشو است سینی 3 حالته با قابلیت جدا شدن وشست وشوی آسان دارد قابلیت تنظیم ارتفاع صندلی در 2 حالت است تشک نرم با قابلیت شست وشوی آسان درادقابلیت اتصال به صندلی ناهارخوری بزرگسال می باشددارای کمربند ایمنی 3نقطه ای است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز صندلی غذاخوری کودک کد B2 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

صندلی غذاخوری کودک، یک وسیله مهم در مراحل رشد کودکان است. این صندلی‌ از چوب مقاوم ساخته می‌شوند. طراحی آن ایمنی و راحتی را در هنگام غذاخوردن فراهم می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز صندلی غذاخوری کودک آذران تحریرات مدل 411 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

صندلی غذا خوری کودک فوق یکی از مصنوعات پلاستیکی تولیدی با برند آذران تحریرات می‌باشد. با توجه به روند رو به گسترش و افزایش چشمگیر مصنوعات پلاستیکی و نیمه پلاستیکی متنوع، اعم از لوازم اداری و صندلی در سراسر دنیا، و با استفاده از تکنولوژی روز دنیا کلیه محصولات این برند دارای گواهینامه بین المللی ISO9001/2008 می‌باشند. این محصول در رده صندلی های نیمه پلاستیکی با پایه های فلزی و استاتیکی، صندلی های نشکن، انعطاف پذیر و چند منظوره به شمار می‌رود، که بدنه آن از جنس پلاستیک و پایه آن فلزی می‌باشد. از یک طراحی زیبا و کارایی مناسب برخوردار است، همچنین دارای وزن مناسب، استقامت و استحکام لازمه می‌باشد. صندلی غذا خوری کودک مورد استفاده تمام خانواده‌های که دارای فرزند خردسالند می‌باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز صندلی غذاخوری جیکل مدل Comfort 3 -90 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یک محصول منحصر به فرد و جدید است که با دو کارایی مهم و کاربردی از جمله تاب برقیِ مناسب برای دوره 3 ماهگی به بعد و صندلی غذا برای دوره شروع تغذیه کودک، تا سن 3 سالگی است برای راحتی کودک شما و تناسب با سنین و حالات مختلف کودک در زمان استراحت، زاویه صندلی در 4 حالت مختلف تنظیم می شود که در تمامی حالات امکان استفاده از تاب برقی وجود دارد. همچنین شما این امکان را دارید تا در آرامش کامل ضمن رسیدگی به امور شخصی با داشتن کنترل از راه دور سرعت حرکت تاب را در 5 حالت متفاوت برای فراهم کردن آرامش بیشتر کودک تغییر دهید. از دیگر قابلیت های این محصول٬ امکان پخش موزیک با فلش مموری و دارا بودن عروسک های رنگی میباشد که باعث سرگرمی نوزاد شما می‌شود. برای جلوگیری از تعریق کودک، یک پد اضافه که از جنس الیاف طبیعی است برای محصول طراحی شده است. برای جلوگیری از خطر افتادن یا حالت غیراستاندارد بدن در زمان استفاده از محصول کمربند 5 نقطه ای با محافظت کامل دست، پا و فرم خواب استاندارد وجود دارد که در تمامی زوایای خواب و حرکت صندلی از کودک شما محافظت خواهد کرد. با شروع دوران غذا خوردن نوزاد عادت دادن آنها به استفاده از صندلی غذا به دلیل جدا شدن از آغوش مادر دشوار است. استفاده از comfort 3 به عنوان تاب در سنین نوزادی موجب ایجاد عادت برای نوزاد به استفاده از آن می شود و بعد از گذر از دوران نوزادی، به راحتی می توانید با برداشتن عروسک های بازی و نصب سینی دو رویه محصول را تبدیل به صندلی غذا کنید. Comfort 3 به صورت استاندارد تا وزن ... کودک شما را تحمل می کند. دوری کودک از مادر به خصوص در دوران نوزادی اضطراب جدایی ایجاد می کند بنابراین داشتن چرخ برای جابجایی صندلی در محیط خانه ضمن امکان استفاده راحت باعث آرامش کودک شما در موقعیت های مختلف خواهد شد. همچنین ارتفاع صندلی تا 6 حالت و ارتفاع جای پا تا 3 حالت قابل تنظیم است و شما می توانید با تنظیم آنها در ارتفاع دلخواه در سنین مختلف و حتی در کنار میز نهارخوری خانواده از آن استفاده کنید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز صندلی غذاخوری کودک زویی مدل Z112-2 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برای مادران بچه‌های بازیگوش و پرسروصدا، غذا دادن به کودک شاید سخت‌ترین بخش مراقبت‌های روزانه باشد! بعضی بچه‌ها به‌طور کلی نسبت به غذا خوردن بی‌میل هستند و از سفره فرار می‌کنند! بعضی دیگر هم دوست دارند در حال راه رفتن غذا بخورند و به‌همین خاطر قبل از اینکه سیر شوند، خسته می‌شوند. گفته می‌شود برای اینکه کودک راحت‌تر با غذا خوردن کنار بیاید، یک راه مطمئن این است که او را به وسایل غذاخوری و چیدمان بشقاب غذایش جذب کنید. وقتی کودک وسایل غذاخوری‌اش را دوست داشته باشد، کم‌کم عادت می‌کند که خودش به سراغ آنها برود. در کنار ظرف‌ها، صندلی غذاخوری هم یکی از آن وسایلی است که می‌تواند نقش موثری در عادت دادن کودک به غذا خوردن داشته باشد. از مهم‌ترین مزایای استفاده از صندلی غذاخوری این است که به کودک می‌آموزد غذا خوردن یکی از آداب و کارهای روزمره است و جا و ابزارهای مشخص دارد و هر روز باید به همان ترتیب تکرار شود. این عادت کم‌کم می‌تواند او را در نظم دادن به سایر فعالیت‌هایش هم کمک کند. یک صندلی غذاخوری مناسب باید راحت باشد و در ضمن امنیت کودک را در حین غذا خوردن تامین کند. این صندلی به‌خاطر داشتن کمربند برای سنین پایین‌تر،‌ تا حد زیادی خیال شما را از امنیت کودک در هنگام غذا خوردن آسوده می‌کند. از آنجا که ارتفاع و زاویه این صندلی در چهار حالت قابل‌تنظیم است، راحتی کودک در سنین مختلف تضمین خواهد شد. این صندلی می‌تواند برای کودکانی که تا 15 کیلوگرم وزن دارند‌، مناسب باشد. به این ترتیب تا حدود 36 ماهگی کودک را پوشش خواهد داد؛ یعنی تقریبا زمانی که وقت کنار گذاشتن صندلی غذاخوری و مستقل بارآوردن کودک است!

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید گهواره به همراه قیمت و خرید آنلاین

آموزش نظافت و آداب غذاخوری با صندلی غذاخوری کودک

شاید به نظر آید که از صندلی غذاخوری کودک فقط برای نشستن کودک روی آن و ایجاد نظم در هنگام خوردن مواد غذایی استفاده می‌شود، اما بهتر است به این نکته دقت داشته باشید که صندلی غذاخوری کودک علاوه بر اینکه روی ایجاد نظم تمرکز دارد، برای آموزش آداب غذاخوری به کودک نیز بسیار مؤثر خواهد بود. کودک با نشستن روی صندلی غذاخوری متوجه می‌شود در هنگام غذا خوردن، باید محیط کوچکی را اشغال کند و همچنین با دیدن ظروف، سینی و ابزار غذاخوری، متوجه خواهد شد که نظم و رعایت تمیزی، از نکات مهم غذا خوردن است. در کنار توضیحات بالا، اهمیت نظافت از چشم او غافل نیست و کودک متوجه خواهد شد که اگر روی سینی یا محیط اطراف غذا ریخته شود، تمیز می‌شود و نباید خارج از فضای صندلی غذاخوری غذایی وجود داشته باشد.

مزایا و ویژگی صندلی غذاخوری کودک زویی

ایجاد نظم و نظافت که در بالا توضیح داده شد از مهم‌ترین عوامل استفاده از صندلی غذاخوری است، اما دراین‌بین موارد دیگری وجود دارد که صندلی غذاخوری را برای کودک بسیار مهم کرده است؛ در واقع امروزه استفاده از صندلی غذاخوری کودک در منازل، رستوران‌ها یا به طور کل فضایی که کودک وجود دارد، از جمله لوازم ضروری تلقی خواهد شد. صندلی غذاخوری کودک زویی مدل Z112-دارای کمربند ایمنی است و کودک را برای حرکت مهار و کنترل خواهد کرد. سینی جداشونده جلوی کودک و همچنین روکش با قابلیت جداشدن از صندلی، باعث می‌شود تا نظافت صندلی راحت‌تر انجام شود. در زیر صندلی غذاخوری کودک چرخ وجود دارد تا با حرکت به جلو و عقب، میزان نزدیکی به میز غذاخوری یا شخص غذا دهنده را نیز تنظیم نماییم.

نتیجه‌گیری

صندلی غذاخوری کودک زویی مدل Z112-2 دارای چند حالت جهت تنظیم ارتفاع و تنظیم پشتی است تا کودک برای نشستن احساس راحتی داشته باشد. همچنین این مورد برای افرادی که چندین فرزند دارند مناسب خواهد بود زیرا ممکن است هر فرزند با دیگری در اندازه‌ی قد تفاوت داشته باشد. از مزیت‌های مهم صندلی غذاخوری کودک، قابلیت تا شدن آن است که برای قرارگیری در فضای کم، استفاده خواهد شد و اگر روزی به آن نیاز نداشتید، می‌توانید به‌راحتی آن را انبار کنید. نشیمن‌گاه صندلی بسیار نرم است و برای کودکان 6 تا 36 ماهگی کاملا مناسب خواهد بود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز صندلی غذاخوری کودک ماستلا مدل 80408-2 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

استفاده از یک صندلی برای غذا دادن به کودک، باعث می‌شود که نظم و تمیزی کودک و محیط خانه نیز افزایش یابد. به همین جهت برای والدینی که به دنبال آموزش کودک و ایجاد نظم بیشتری در خانه هستند، صندلی غذاخوری کودک ماستلا مدل 80408-2 یکی از گزینه‌های مناسب خواهد بود. صندلی غذاخوری ماستلا دارای کمربند ایمنی است که باعث می‌شود کودک از کنترل بیشتری با نشستن روی صندلی برخوردار باشد. یکی از مزیت‌هایی که این صندلی دارد قابلیت تنظیم ارتفاع آن است؛ پایه‌ی صندلی با سه حالت تنظیم خواهد شد تا هر کودک طبق قدوقواره خود روی آن بنشیند و از استاندارد و راحتی بیشتری برخوردار باشد. از طرف دیگر، صندلی دارای قابلیت تاشو دارد و می‌توان بعد از استفاده و زمانی که دیگر به آن نیاز نداریم، آن را جمع کرده و در قسمت دیگری مثل کمد یا انباری قرار دهیم.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز صندلی غذاخوری گراکو مدل Circus خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

صندلی غذاخوری «گراکو» برای کودکان زیر سه سال در نظر گرفته شده است. این صندلی با فریم فلزی و قطعات پلاستیکی از یک روکش نرم روی نشیمن بهره می‌برد. از ویژگی‌های بارز این صندلی می‌توان به کمربند ایمنی، زیرپایی، سینی و از همه مهم‌تر قابلیت تاشدن و جابه‌جایی راحت اشاره کرد. صندلی غذاخوری گراکو مدل « Circus» دارای ابعاد 100 × 75 × 60 سانتی‌متر است. این صندلی فریم فلزی روکش ضدزنگ دارد که برای قسمت‌هایی از صندلی، قطعات پلاستیکی استفاده شده است. جهت راحتی کودک، روکشی نرم و راحت روی نشیمن قرار گرفته است که قابلیت جداشدن و شست‌وشو هم دارد. برای حفظ ایمنی کودک هم یک کمربند ایمنی در قست نشیمن در نظر گرفته است. سینی غذاخوری از دیگر امکانات صندلی لیلوم است که پس از غذاخوردن کودک می‌توان به‌راحتی سینی را جدا کرد و جهت استفاده‌ی مجدد شست. این صندلی برای کودکانی با ظرفیت وزنی 18 کیلوگرم در نظر گرفته شده است. دلیجان استفاده از این صندلی را در بازه‌ی هشت‌ماهگی تا سه‌سالگی کودک توصیه کرده است. جاپایی صندلی هم بسیار ساده و از جنس پلاستیک است تا کودک به‌‎راحتی از آن استفاده کند. صندلی غذاخوری گراکو مدل Circus دارای فریم فلزی به ارتفاع 100 سانتی‌متر است. این فریم فلزی ظرفیت وزنی معادل 18 کیلوگرم را برای صندلی به ارمغان می‌آورد و کودکان می‌توانند از هشت‌ماهگی تا سه‌سالگی از آن استفاده کنند. نشیمنگاه با روکش نرم و راحت که قابلیت جداشدن و شست‌وشو دارد، به‌همراه کمربند ایمنی و سینی قابل‌جداشدن از ویژگی‌های قسمت فوقانی صندلی است. صندلی قابلیت تاشدن دارد که در این حالت، طول صندلی از 75 به 20 سانتی‌متر کاهش می‌یابد. با این کاهش طول علی‌رغم اینکه نگهداری صندلی آسان می‌شود، ارتفاعش از 100 به 125 سانتی‌متر افزایش می‌یابد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز صندلی غذا خوری کودک زوییه مدل zo-96 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

صندلی غذاخوری وسیله‌ای است که در طول شبانه‌روز، چندین بار از آن استفاده می‌کنید و کودک به‌طور مستقیم با آن در ارتباط است. نشستن کودک روی صندلی خودش و غذاخوردن کنار پدر و مادر، حسی خوبی را به کودک و والدین منتقل می‌کند. هنگامی که این وسیله را از برندی معروف و معتبر انتخاب کنید، سلامتی کودکتان تضمین می‌شود. پایه‌های فلزی محکم، پلاستیک مرغوب با لبه‌های گرد و نشیمنگاهی نرم و راحت با پارچه‌ی قابل‌شست‌و‌شو که کودک روی آن راحت باشد و عرق نکند، همه‌وهمه از جمله فاکتورهایی هستند که باید مدنظر قرار دهید. برند «زویه» تمام این ویژگی‌ها را دارد و در عین سادگی، بسیاری از نیازهای شما را برآورده می‌کند. صندلی با پایه‌های فلزی و روکش قابل‌شست‌و‌شو دارد. وزن سبک این محصول یک امتیاز برای آن محسوب می‌شود. در جلوی کودک، یک سینی با قابلیت جداسازی و یک زیرپایی با قابلیت تنظیم برای راحت قرارگرفتن پاها تعبیه شده است. کمربند ایمنی چندنقطه‌ای هم به‌خوبی از کودکتان محافظت می‌کند ومانع از سرخوردن او می‌شود. برای راحتی و آسایش بیشتر کودک، ارتفاع صندلی از 80 تا 100 سانتی‌متر در پنج حالت مختلف قابل‌تغییر است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز صندلی غذاخوری کودک هپی بی بی مدل F-400 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سینی این صندلی قابل شستشو است و در صورت لزوم می‌توانید روکش آن را جدا کرده و بشورید. 2 چرخ تعبیه‌شده در این صندلی به شما برای حرکت راحت‌تر آن کمک می‌کند و از سه حالت آن برای سنین مختلف کودکتان می‌توانید استفاده کنید. از قسمت بالایی صندلی بر روی دیگر صندلی‌ها می‌توانید استفاده کنید. استفاده از صندلی مخصوص کودک برای راحتی شما و کودکتان لازم است تا هر دو از این لحظات شیرین کودکی فرزندتان لذت ببرید. صندلی غذاخوری کودک HAPPY BABY مدل HC206 تا وزن 23 کیلوگرم را می‌تواند تحمل کند و سه حالت قابلیت تنظیم دارد. از این صندلی زیبا تا 5 سالگی کودکتان می‌توانید استفاده کنید. هر زمان که از این صندلی استفاده نکردید به‌راحتی می‌توانید آن را جمع کرده و به همین دلیل فضای زیادی از شما نخواهد گرفت. این صندلی کودک دارای روکش از جنس پلی‌استر بوده و فضایی برای پای کودکتان دارد. این صندلی دارای کمربند ایمنی داشته و جنس آن از پلاستیک و فلز است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز صندلی غذاخوری کودک بیبی فور لایف مدل cr1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

صندلی های غذاخوری جدید بیبی فورلایف در رنگ و طرح های متنوع تولید شده است که تمام سلیقه ها را پوشش می دهد. از مهم ترین امکانات صندلی غذاخوری کودک بیبی فورلایف، قابلیت تنظیم در ارتفاع صندلی در پنج حالت مختلف و سینی دوبل از امکانات این صندلی غذا است.از ویژگی های خوب و مهم صندلی غذاخوری بیبی فورلایف، زاویه خواب آن است. این صندلی غذا دارای 2 زاویه خواب مختلف است که راحتی را برای کودک شما به ارمغان می آورد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز صندلی غذاخوری کودک زویه مدل 1825 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کودکان پس از رسیدن به سن 6 ماهگی علاوه بر تغذیه از شیر مادر به غذای کمکی نیازمند هستند.آغاز این مرحله از زندگی کودک و تغذیه او توسط والدین با مشکلات خاص خود نظیر عدم توانایی نشستن کودک بدون کمک بر روی میز غذا خوری و همچنین کثیف شدن میز توسط او در زمان تغذیه همراه میباشد. برای حل مشکلات فوق و ایجاد شرایطی مناسب برای تغذیه کودک بهترین راهکار ارائه شده استفاده از صندلی غذای مخصوص کودک است. برند زویه یکی از بهترین تولیدکنندگان لوازم کودک (سیسمونی) داخلی بشمار میرود که توانسته است با ساخت محصولاتی با کیفیت و کارایی بالا نام خود را در بین برترین تولید کنندگان بازار داخلی مطرح نماید. صندلی غذای مخصوص کودک zooye از پرفروش ترین و بهترین تولیدات این شرکت میباشد که از نظر کیفیت دستکمی از نمونه های خارجی نداشته و هر آنچه که یک محصول استاندارد باید داشته باشد را در خود جای دهد. این محصول مناسب برای استفاده از 6 ماهگی الی 3 سالگی میباشد. حداکثر وزن قابل تحمل 18 کیلوگرم است. قابل شستشو با آب سرد و تشک صندلی دوبل از چرم بوده وضد حساسیت و تعریق میباشد. مجهز به دو عدد چرخ در پایه های جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع در 5 حالت. پشتی قابل تنظیم در 3 حالت مختلف و مجهز به کمربند ایمنی 5 نقطه برای ثابت نگهداشتن کودک میباشد باز و بسته شدن صندلی بسیار راحت بوده و حجم اندکی پس از بسته شدن دارد. سینی پلاستیکی که براحتی از فریم جدا شده و پس از شستشو دوباره میتواند در جای خود قرار گیرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز صندلی غذاخوری کودک مدل SDK4009 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این صندلی غذاخوری کودک از چوب روس ساخته شده است و قابلیت تاشدن را دارد. صفحه صندلی هم ارتفاع میز ناهارخوری استاندارد در نظرگرفته شده تا بتوانید از همزمان غذاخوردن کنار کودک دلبندتان لذت ببرید. اگر میز ناهارخوری شما چوبی است و از اینکه صندلی غذاخوری کودکتان پلاستیکی باشد احساس خوشایندی ندارید، چوبی بودن این صندلی غذاخوری کودک کنار میز چوبی شما، راضیتان خواهد کرد. اگر هم فضای کوچکی در اختیار دارید و به این دلیل از خرید صندلی غذاخوری کودک منصرف شده اید، نگران نباشید این صندلی غذاخوری چوبی، تاشو هم هست.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز صندلی غذاخوری کودک مدل Noba360 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

صندلی غذا ، راکر و صندلی کودک همه در یک محصول! این محصول جذاب، برای کودکان بالای 12 ماه، با استفاده از مواد اولیه با کیفیت Food Grade طراحی شده و به صورت راکر، صندلی غذاخوری و صندلی کودک قابل استفاده است، فقط کافیست که صندلی چند منظوره نوباوه رو 90 درجه بچرخانید تا در کمتر از یک ثانیه صندلی غذا خوری و یا راکر برای شما و کودک دلبندتان ظاهر شود. بازی با راکر باعث تقویت عضلات و بهبود در توانایی حفظ تعادل کودک می‌شود و در حالت صندلی غذاخوری می‌تواند فضای راحت و مناسبی را برای تغذیه کودک عزیز شما ایجاد نماید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز صندلی غذاخوری کودک زویی مدل z110 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شستن کودک روی صندلی خودش و غذاخوردن در کنار پدر و مادر، حس نزدیکی و آرامش به او می‌دهد. صندلی غذاخوری وسیله‌ای است که در طول شبانه‌روز، چندین بار از آن استفاده می‌کنید و کودک به طور مستقیم با آن در ارتباط است. دقت کنید که این وسیله را از برندی معروف و معتبر انتخاب کنید تا سلامتی کودکتان تضمین شود. پایه‌های فلزی محکم، پلاستیک مرغوب با لبه‌های گرد و نشیمن‌گاهی نرم و راحت با پارچه‌ی قابل‌شست‌و‌شو که کودک روی آن راحت باشد و عرق نکند، همه‌وهمه از جمله فاکتورهایی هستند که باید مدنظر قرار دهید. این مدل صندلی‌ غذاخوری برند « صندلی غذای کودک زویی Zooye » تمامی این ویژگی‌ها را داشته و در عین سادگی، بسیاری از نیازهای شما را برآورده می‌کند. این صندلی پایه‌های فلزی و روکشی قابل‌شست‌و‌شو دارد. وزن سبک این محصول، یک امتیاز برای آن محسوب می‌شود. یکی از مشکلات والدین در خرید صندلی غذاخوری کودک , گران بودن اقلام وارداتی و نداشتن امکانات صندلی های ایرانی , با این همه این محصول می تواند رضایت والدین را به خود جلب کند. از مزایای صندلی غذاخوری زویی Zooye می توان به تشک طرحدار زیبا با قابلیت جدا کردن و شستشو می باشد. از دیگر ویژگی های صندلی غذای کودک زویی Zooye مدل Z110 محصول می توان به استراکچر فلزی این محصول اشاره کرد که مقاومتی 15 کیلوگرمی دارد. از مهمترین مزایای صندلی غذای کودک زویی Zooye مدل Z110 نسبت به مدل z30 می توان به نیمه آماده بودن محصول در جعبه اشاره کرد و در واقع نیاز خاصی به اسمبل کردن مثل مدل قبلی ندارد. بیس اصلی سیت و جای نشستن این محصول در واقع از مدل z30 بسیار متفاوت می باشد. وعلاوه بر حالت خواب 3 مرحله ای محصول پشتی به صورت جدا گانه حرکت می کندو به پشت پایین خم نمی شود . که کودک در این حالت استراحت راحت تری خواهد داشت. رنگ و طرح محصول از سری رنگ های مشترک کودکان دختر و پسر می باشد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید تشک نوزاد و کودک به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز صندلی غذاخوری کودک زویی مدل Z110-1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

از نوزادی تا بزرگ شدن فرزند شما، دغدغه‌های زیادی جهت خوردن وعده‌های غذایی فرزندتان خواهید داشت. از لوازم کاربردی در حین بزرگ شدن کودک برای سرو وعده‌های غذایی، می‌توان به صندلی غذاخوری اشاره کرد. ویژگی‌هایی که صندلی غذاخوری دارد باعث می‌شود پدر و مادر با فراغ خاطر بیشتری به فرزند خود غذا دهند و همچنین کودک یا نوزاد شما می‌تواند حتی در حالت کثیف کاری دوروبر خود در اثر شیطنت یا عدم آشنایی با غذا، راحت‌تر غذایش را میل کند. صندلی غذاخوری که در تصویر می‌بینید دارای تنظیم پایه و پشتی است و همچنین جنس بدنه که ترکیبی از فلز و پلاستیک است دارای استحکام خوبی در مقابل تکان خوردن فرزند شما خواهد بود. صندلی دارای نشیمن نرم باتوجه‌به روکش پارچه‌ای به همراه فوم است و همچنین قابلیت جداسازی از صندلی جهت شستشو را دارا است. زمانی که به کودک خود غذا دادن را شروع می‌کنید، کودک برای راحتی نیاز دارد تا در جای نشسته و با آزادی و امنیت کامل غذای خود را میل کند. البته که کودک برای نشستن روی صندلی نهارخوری آماده نیست و باید منتظر کثیف کاری از سمت کودکتان برای کثیف کردن میز و صندلی باشید. از این استفاده از یک صندلی غذاخوری کودک که مخصوص کودک طراحی شده باشد، می‌تواند هم شما و هم کودکتان را راضی کند. این صندلی غذاخوری دارای سینی است که از دو سطح تشکیل شده یعنی اگر سطح اول کثیف شد، می‌توانید سطح رویی را برداشته و با سطح زیری به صرف غذا ادامه دهد. این صندلی یک مکان امن برای صرف وعده غذایی کودک است و این امینت به لطف ابزاری مثل کمربند یا ساختار متعادل صندلی است. دقت داشته باشید هرچقدر صرف غذای کودک از استرس کمتر دور باشد، کودک رشد بهتری خواهد داشت. صندلی غذاخوری کودک زویی مدل Z110-2 در ابعاد 100 × 64 × 74 سانتی‌متر طراحی و ساخته شده است. این صندلی برای کودکان حداکثر 36 ماه مناسب بوده که نهایت وزنشان 15 کیلوگرم است. جهت ایمنی کودک، یک کمربند ایمنی قابل‌تنظیم براساس جثه‌ی او در نظر گرفته شده است. سینی غذاخوری از امکانات تعبیه‌شده‌ی صندلی است که قابلیت جداشدن و شست‌وشو دارد. صندلی غذاخوری زویی با کیفیت ساخت قابل‌قبول از قیمت معقولی بهره می‌برد و می‌تواند یکی از انتخاب‌های ایدئال برای آموزش آداب غذاخوردن به کودکان باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز صندلی غذاخوری کودک مدل cookie خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نشستن کودک روی صندلی خودش و غذاخوردن در کنار پدر و مادر، حس نزدیکی و آرامش به او می‌دهد. صندلی غذاخوری وسیله‌ای است که در طول شبانه‌روز، چندین بار از آن استفاده می‌کنید و کودک به طور مستقیم با آن در ارتباط است. دقت کنید که این وسیله را از برندی معروف و معتبر انتخاب کنید تا سلامتی کودکتان تضمین شود. پایه‌های فلزی محکم، پلاستیک مرغوب با لبه‌های گرد و نشیمن‌گاهی نرم و راحت با پارچه‌ی قابل‌شست‌و‌شو که کودک روی آن راحت باشد و عرق نکند، همه‌وهمه از جمله فاکتورهایی هستند که باید مدنظر قرار دهید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز صندلی غذاخوری کودک سامر مدل sit style خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

صندلی متصل غذاخوری کودک سامر، یک صندلی مناسب هم برای زمانی که کودک می خواهد به طور مستقل غذا بخورد و چه زمانی که می خواهید او را سر میز غذای بزرگترها بیاورید. بعضی از نوزادان از اینکه در یک جای تکراری و ثابت بنشینند و غذای شان را بخورند فراری هستند و نسبت به این امر واکنش منفی نشان می دهند. آنها دوست دارند به تنهایی غذای شان را بخورند، خود قاشق را به دست بگیرند و از بهم ریختن ظرف غذا و غذا لذت می برند. در این شرایط بهتر است به جای منع کردن کودک تان از چنین رفتاری به دنبال ترغیب وی در جهت غذا خوردن باشید. اگر یک محل شادی آفرین و رنگارنگ نظیر صندلی سامر را انتخاب کنید می تواند در جذب و ایجاد علاقمندی در کودک شما موثر واقع شود. صندلی‌ غذای کودک سامر قابل نصب روی هر صندلی است و به راحتی جمع می‌شوند. فضای خیلی کمی را اشغال می‌کند و مناسب برای حمل در مسافرت نیز است. سینی این صندلی قابلیت جدا شدن و شستشو در ماشین ظرفشویی را دارد. دارای کمربند ایمنی با اتصال به سه نقطه جهت جلوگیری از سقوط کودک است. به آسانی و به واسطه کمربند های کناری و پشتی به صندلی چوبی متصل می شود. این صندلی به راحتی جمع می شود، کافی است که دو دایره ی رنگی کنار صندلی را فشار دهید و صندلی را جمع کنید. این صندلی مناسب برای نوزادان از 6 تا 36 ماهگی است. در نظر داشته باشید که برای حفظ ایمنی کودک، از اتصال این صندلی به صندلی‌های پلاستیکی و سبک خودداری کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز صندلی غذاخوری کودک گراکو مدل TEA TIME خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

صندلی غذاخوری «گراکو» برای کودکان زیر سه سال در نظر گرفته شده است. این صندلی با فریم فلزی و قطعات پلاستیکی از یک روکش نرم روی نشیمن بهره می‌برد. از ویژگی‌های بارز این صندلی می‌توان به کمربند ایمنی، زیرپایی، سینی و از همه مهم‌تر قابلیت تاشدن و جابه‌جایی راحت اشاره کرد. صندلی غذاخوری گراکو مدل « TEA TIME » دارای ابعاد 100 × 75 × 60 سانتی‌متر است. این صندلی فریم فلزی روکش ضدزنگ دارد که برای قسمت‌هایی از صندلی، قطعات پلاستیکی استفاده شده است. جهت راحتی کودک، روکشی نرم و راحت روی نشیمن قرار گرفته است که قابلیت جداشدن و شست‌وشو هم دارد. برای حفظ ایمنی کودک هم یک کمربند ایمنی در قست نشیمن در نظر گرفته است. سینی غذاخوری از دیگر امکانات این صندلی است که پس از غذاخوردن کودک می‌توان به‌راحتی سینی را جدا کرد و جهت استفاده‌ی مجدد شست. این صندلی برای کودکانی با ظرفیت وزنی 18 کیلوگرم در نظر گرفته شده است. گراکو استفاده از این صندلی را در بازه‌ی شش ماهگی تا سه‌سالگی کودک توصیه کرده است. جاپایی صندلی هم بسیار ساده و از جنس پلاستیک است تا کودک به‌‎راحتی از آن استفاده کند. صندلی غذاخوری گراکو مدل TEA TIME دارای فریم فلزی به ارتفاع 100 سانتی‌متر است. این فریم فلزی ظرفیت وزنی معادل 18 کیلوگرم را برای صندلی به ارمغان می‌آورد و کودکان می‌توانند از شش ماهگی تا سه‌سالگی از آن استفاده کنند. نشیمنگاه با روکش نرم و راحت که قابلیت جداشدن و شست‌وشو دارد، به‌همراه کمربند ایمنی و سینی قابل‌جداشدن از ویژگی‌های قسمت فوقانی صندلی است. صندلی قابلیت تاشدن دارد که در این حالت، طول صندلی از 75 به 20 سانتی‌متر کاهش می‌یابد. با این کاهش طول علی‌رغم اینکه نگهداری صندلی آسان می‌شود، ارتفاعش از 100 به 125 سانتی‌متر افزایش می‌یابد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز صندلی غذاخوری کودک گراکو کد 02258 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

صندلی غذاخوری «گراکو» برای کودکان زیر سه سال در نظر گرفته شده است. این صندلی با فریم فلزی و قطعات پلاستیکی از یک روکش نرم روی نشیمن بهره می‌برد. از ویژگی‌های بارز این صندلی می‌توان به کمربند ایمنی، زیرپایی، سینی و از همه مهم‌تر قابلیت تاشدن و جابه‌جایی راحت اشاره کرد. صندلی غذاخوری گراکو مدل « Circus» دارای ابعاد 100 × 75 × 60 سانتی‌متر است. این صندلی فریم فلزی روکش ضدزنگ دارد که برای قسمت‌هایی از صندلی، قطعات پلاستیکی استفاده شده است. جهت راحتی کودک، روکشی نرم و راحت روی نشیمن قرار گرفته است که قابلیت جداشدن و شست‌وشو هم دارد. برای حفظ ایمنی کودک هم یک کمربند ایمنی در قست نشیمن در نظر گرفته است. سینی غذاخوری از دیگر امکانات صندلی لیلوم است که پس از غذاخوردن کودک می‌توان به‌راحتی سینی را جدا کرد و جهت استفاده‌ی مجدد شست. این صندلی برای کودکانی با ظرفیت وزنی 18 کیلوگرم در نظر گرفته شده است. دلیجان استفاده از این صندلی را در بازه‌ی هشت‌ماهگی تا سه‌سالگی کودک توصیه کرده است. جاپایی صندلی هم بسیار ساده و از جنس پلاستیک است تا کودک به‌‎راحتی از آن استفاده کند. صندلی غذاخوری گراکو مدل Circus دارای فریم فلزی به ارتفاع 100 سانتی‌متر است. این فریم فلزی ظرفیت وزنی معادل 18 کیلوگرم را برای صندلی به ارمغان می‌آورد و کودکان می‌توانند از هشت‌ماهگی تا سه‌سالگی از آن استفاده کنند. نشیمنگاه با روکش نرم و راحت که قابلیت جداشدن و شست‌وشو دارد، به‌همراه کمربند ایمنی و سینی قابل‌جداشدن از ویژگی‌های قسمت فوقانی صندلی است. صندلی قابلیت تاشدن دارد که در این حالت، طول صندلی از 75 به 20 سانتی‌متر کاهش می‌یابد. با این کاهش طول علی‌رغم اینکه نگهداری صندلی آسان می‌شود، ارتفاعش از 100 به 125 سانتی‌متر افزایش می‌یابد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز صندلی غذاخوری کودک زویی مدل Z110-16 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از ابزاری که برای راحتی کودک و شما در هنگام غذا خوردن کودک استفاده خواهد شد، صندلی غذاخوری است. این صندلی با توجه به قابلیت تنظیم ارتفاع و امکاناتی مثل جای پا، سینی دولایه با قابلیت جدا شدن، چرخ در زیر پایه برای حرکت به اطراف و همچنین کمربند ایمنی، باعث شده تا استفاده از صندلی غذاخوری بسیار راحت و دل‌چسب باشد. شما به‌عنوان پدر و مادر می‌توانید به کودک خود بیاموزید که غذا خوردن دارای آداب خاصی مثل رعایت نظافت و همچنین ایجاد نظم روی میز یا جلوی خودتان یا کودکتان خواهد بود. پشتی کودک دارای چهار حالت تنظیم پشتی است پس کمر کودک با نشستن روی صندلی غذاخوری  اذیت نخواهد شد. همچنین تنظیم ارتفاع صندلی به شما این اجازه را خواهد داد که ارتفاع نشستن خود و صندلی را باهم یکسان کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز صندلی غذاخوری کودک زویی مدل Z110-24 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زمانی که کودک شما در حال خوردن خوراکی یا نوشیدنی است احتمالا دور تا دور خود را کاملا کثیف کند. کودک برای اینکه تجربه بهتری از خوردن خوراکی داشته باشد معمولا به سرگرم شدن با خوراکی به‌عنوان یک اسباب‌بازی نیز فکر می‌کند. تشک زیر کودک قابل جدا شدن است و همچنین کودک با نشستن روی صندلی غذاخوری بی بی مک توسط کمربند ایمنی به‌طور کامل از نظر حرکتی کنترل می‌شود. حرکت ناگهانی یا تقلای کودک به اطراف در بسیاری از کودک‌ها دیده‌شده است. صندلی غذاخوری بی بی مک دارای امکانات زیادی است تا کودک را در مقابل این موارد کنترل کند و همچنین از کثیف شدن محیط به‌خوبی جلوگیری به عمل آید. اگر برای رعایت نظافت اطراف میز غذاخوری یا محیط خود مثل آشپزخانه به دنبال میز غذاخوری هستید، این مدل یکی از بهترین گزینه‌ها برای انتخاب شما خواهد بود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز صندلی غذاخوری کودک زویی مدل Z110-17 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تشکی که زیر کودک قرار خواهد گرفت قابلیت شستشو دارد و همچنین با استفاده از کمربند ایمنی می‌توان حرکت و تقلای کودک را مهار کرد. صندلی غذاخوری دارای حالتی تاشو است و در صورت نیاز با استفاده از این حالت می‌توان صندلی را در فضای دیگری با جای کم انبار یا نگهداری کرد. آموزش آداب غذاخوری به کودک داشته باشد. ویژگی و امکاناتی که برای صندلی غذاخوری  قرارگرفته است جهت حفظ راحتی شما و کودک خواهد بود. تشکی که زیر کودک قرار خواهد گرفت قابلیت شستشو دارد و همچنین با استفاده از کمربند ایمنی می‌توان حرکت و تقلای کودک را مهار کرد. ارتفاع صندلی توسط شما قابل تنظیم است و می‌توان نسب به سطح میز یا صندلی خودتان، ارتفاع صندلی غذاخوری  را کم یا زیاد کنید. سینی که در جلوی کودک قرارگرفته است قابلیت جداسازی دارد پس برای شستشوی میز کودک دچار مشکل نخواهید بود. غذا خوردن کودک بدون ابزار و وسایل مخصوص، می‌تواند بسیار دشوار و اذیت کننده باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز صندلی غذاخوری کودک ماما لاو مدل GH20A خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

صندلی غذاخوری برند «Mamalove» دارای بدنه ای فلزی میباشد و در قسمت‌هایی از بدنه از قطعاتی پلاستیکی استفاده شده است. و دارای روکش نایلونی به راحتی قابل جداسازی و شست‌وشو است. . قسمت نشیمن‌گاه صندلی مجهز به کمربند ایمنی پنج نقطه‌ای، با بست پلاستیکی است که این کمربند، قسمت قابل توجهی از ‌سیستم ایمنی صندلی را بر عهده دارد. نکته قابل توجه در مورد این مدل از صندلی غذاخوری برند «ماما لاو» وجود چهار چرخ در پایه‌هااست که جهت حرکت دادن صندلی و منتقل کردن آن به کار میرود . این چرخ‌ها دارای ترمز هستند و در مواقع لزوم می‌توانید با استفاده از ترمز‌ها، از حرکت صندلی جلوگیری کنید. فاکتور مهم که در انتخاب یک صندلی غذاخوری مطلوب،‌ بعد از مشخصه‌های کیفیت و ایمنی حائز اهمیت است،‌ قابلیت تنظیم ارتفاع نشیمن‌گاه صندلی و همچنین قرار دادن پشتی نشیمن‌گاه صندلی، در زاویه مناسب و استاندارد، جهت استراحت و راحتی هرچه بیشتر کودک است. بایستی بگوییم که ارتفاع نشیمن‌گاه این صندلی، ‌در 7 وضعیت مختلف قابل تنظیم است. مشخصه بارز دیگر این محصول،‌ قابلیت قرار دادن پشتی نشیمن‌گاه در 4 حالت متفاوت است. از لحاظ کارکرد در این حالت‌ها، بایستی بگوییم که صندلی در حالت استراحت، ظرفیت وزنی برابر 15 کیلوگرم و در حالت نشسته (با 3 زاویه‌خواب) ظرفیت وزنی برابر 15 کیلوگرم دارد.این صندلی مجهز به سینی غذاخوری با قسمت مخصوصی برای قرار دادن لیوان آبمیوه‌خوری است. این سینی غذاخوری دارای یک رویه‌ میباشد که به راحتی می‌توانید آنرا از سینی زیری جدا کرده و بشویید. این رویه قابلیت شست‌و‌شو، در طبقه بالایی ماشین ظرف‌شویی را دارد. ارتفاع این سینی از سطح زمین،‌ در حالت استاندارد 80 سانتی‌متر است، می‌توانید این ارتفاع را در کمترین حالت ممکن، به 61 سانتی‌متر برسانید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید شیشه شیر به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز صندلی غذاخوری کودک مدل high chair خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر به دنبال خرید یک صندلی کودک هستید که علاوه بر تغذیه‌ی کودک، به‌عنوان یک تاب هم از آن استفاده کرد، صفحه‌ی درستی را باز کرده‌اید. صندلی غذاخوری کودک کاپلا مدل تا سن 5 سالگی کودکان مناسب است. این صندلی با داشتن سینی قابل جدا شدن، تبدیل به یک تاب می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این صندلی کمربند ایمنی و ارتفاع قابل تنظیم است. صندلی کاپلا دارای یک سینی است. سینی قابلیت جداسازی داشته و پس از صرف غذای کودک یا جهت شستشو می‌توان آن‎‌را جدا کرد. صندلی دارای کمربند ایمنی بوده و می‌توان کودک را با خیال راحت درون صندلی گذاشت. روکش صندلی هم مانند سینی قابل جداشدن و شستشو است. صندلی کاپلا از یک جاپایی قابل تنظیم هم بهره می‌برد. همچنین یک سبد زیر صندلی جهت نگه‌داشتن اسباب‌بازی کودک قابل استفاده است. پایه‌های صندلی در 4 حالت قابل تنظیم بوده و بیشترین ارتفاع صندلی به 100 سانتی‌متر می‌رسد. برای سرو غذای کودک کاپلا یک سینی به ابعاد 60×35 سانتی‌متر را در نظر گرفته است. این سینی دارای محل قرارگیری شیشه‌شیر و انواع بطری‌ها و محل ظرف کودک بوده و قابلیت شستشو در ماشین ظرف‌شویی را هم دارد. در ضمن پشتی صندلی را هم در سه حالت غذاخوردن، بازی کردن و خوابیدن می‌توان قرار داد. تاب خوردن نشیمن‌گاه صندلی را در حالت بازی کرن پشتی‌صندلی می‌توان استفاده کرد هرچند در حالت خوابیده صندلی با تاب خوردن آن حالت یک گهواره برای کودک تداعی می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز صندلی غذاخوری کودک سامر مدل Deluxe Comfort خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

صندلی تقویتی تاشو Summer Infant Deluxe Comfort یک راه حل راحت و راحت برای غذا خوردن در خانه یا در حین حرکت است. با تاشو جمع و جور خود، تقویت کننده برای سفر عالی است. روکش قابل شستشو در ماشین لباسشویی راحتی بیشتری را فراهم می کند. روی چهارپایه، صندلی ناپایدار یا صندلی تاشو استفاده نکنید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز صندلی غذاخوری کودک بهمراه تشک صندلی غذاخوری کودک مدل 4121 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

صندلی غذاخوری کودک کد 4121آذران تحریرات، برای کودک شما راحتی و ایمنی را به ارمغان می آورد. این محصول برای سنین نوزادی تا حدود 5 سالگی مناسب می باشد. نوع طراحی این صندلی به گونه ای است که پایه های آن کاملا ایستا می باشند. این امر موجب می شود که کودک هنگام نشستن دارای تعادل کافی باشد. ویژگی ها پایه های این صندلی از جنس فلز و با آبکاری نیکل کروم ساخته شده است. این امر سببب جلوگیری از سایش و زنگ زدگی می شود. در زیر پایه ها از پاشنه هایی پلاستیکی استفاده شده است. این پاشنه ها به صندلی کمک می کنند تا در سطوح مختلف، ایستایی لازم را داشته و از سر خوردن آن جلوگیری می کنند. این صندلی مجهز به کمربند ایمنی نیز بوده، همچنین در اطراف نشیمن آن حصارهایی جهت امنیت بیشتر کودک تعبیه شده است. سینی غذای کودک در این صندلی به رنگ سفید ساخته شده است. این موضوع به نشان دادن بهتر آلودگی ها کمک کرده تا هیچ خطری سلامتی کودک را تهدید ننماید. این صندلی به همراه کوسن ارائه می شود که در دو رنگ صورتی و آبی میباشد. همچنین این سینی قایبلیت حدا شدن از صندلی را دارد تا نظافت و شست و شوی آن راحت تر باشد. رنگ بندی صندلی غذاخوری کودک آذران در یک رنگ بندی متنوع و جذاب طراحی و ارائه شده است که به شرح ذیل می باشد. قرمز، آبی، صورتی، سبز، نارنجی، زرد، سفید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز صندلی غذاخوری کودک به همراه تشک صندلی غذاخوری کودک مدل 4121 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

صندلی غذاخوری کودک کد 4121 آذران تحریرات به همراه کوسن صورتی ، برای کودک شما راحتی و ایمنی را به ارمغان می آورد. این محصول برای سنین نوزادی تا حدود 5 سالگی مناسب می باشد. نوع طراحی این صندلی به گونه ای است که پایه های آن کاملا ایستا می باشند. این امر موجب می شود که کودک هنگام نشستن دارای تعادل کافی باشد. ویژگی ها پایه های این صندلی از جنس فلز و با آبکاری نیکل کروم ساخته شده است. این امر سببب جلوگیری از سایش و زنگ زدگی می شود. در زیر پایه ها از پاشنه هایی پلاستیکی استفاده شده است. این پاشنه ها به صندلی کمک می کنند تا در سطوح مختلف، ایستایی لازم را داشته و از سر خوردن آن جلوگیری می کنند. این صندلی مجهز به کمربند ایمنی نیز بوده، همچنین در اطراف نشیمن آن حصارهایی جهت امنیت بیشتر کودک تعبیه شده است. سینی غذای کودک در این صندلی به رنگ سفید ساخته شده است. این موضوع به نشان دادن بهتر آلودگی ها کمک کرده تا هیچ خطری سلامتی کودک را تهدید ننماید. همچنین این سینی قایبلیت حدا شدن از صندلی را دارد تا نظافت و شست و شوی آن راحت تر باشد. رنگ بندی صندلی غذاخوری کودک آذران در یک رنگ بندی متنوع و جذاب طراحی و ارائه شده است که به شرح ذیل می باشد. قرمز، آبی، صورتی، سبز، نارنجی، زرد، سفید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز صندلی غذاخوری کودک جیکل مدل بیبز 360 درجه -98 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

صندلی کودک Bibz، جدیدترین محصول اضافه شده به مجموعه Jikel، راحتی زیادی را ارائه می دهد. با پایه های طراحی شده با چوب، مبلمان زیبایی را به والدین ارائه می دهد تا به خانه خود اضافه کنند. این محصول 3 در 1 است و مزایای بسیار بیشتری برای والدین دارد. می توان از آن به عنوان صندلی کودک استفاده کرد که در دو سطح ارتفاع مختلف قابل استفاده است و دارای یک صندلی قابل چرخش 360 درجه است که به این معنی است که والدین مجبور نیستند صندلی کودک را بلند کرده و در مواقع نیاز بچرخانند، این کار با یک کلیک ساده انجام می شود. و چرخاندن صندلی این صندلی نیز به طور کامل از پایه چوبی خود جدا می شود و می توان آن را روی صندلی ناهارخوری نصب کرد. این بدان معناست که بچه‌های شما می‌توانند بدون نیاز به خرید محصول دیگری، سر میز ناهارخوری بپیوندند. پایه های چوبی را می توان به صورت جداگانه به عنوان صندلی مستقل نیز استفاده کرد که بسته به نیاز شما می توان آن را در دو ارتفاع مختلف قرار داد. Bibz مجهز به مهار 5 نقطه ای و روکش صندلی است که به راحتی جدا می شود و تمیز می شود. سینی همچنین دارای یک پوشش قابل جابجایی برای شستشو است، زیرا همانطور که همه ما می دانیم تغذیه می تواند یک تجربه کثیف باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز صندلی غذاخوری کودک ماریبل مدل تاب شو برقی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

صندلی غذای تاب شو کیکابو ماریبل یک محصول سه کاره و جدید می باشد. این محصول در واقع یک صندلی غذا – یک تاب برقی نوزاد – یک بوستر صندلی غذا می باشد. طراحی ویژه محصول زیبایی خاص این محصول به اتاق کودک و آشپزخانه زیبایی خاصی می باشد. این محصول دارای یک تشک طرح چرم با رویه پارچه ای بسیار نرم و ضد تعرق دارد. این محصول لاکچری مناسب برای استفاده کودکان و مادران به روز می باشد. ویژگی های صندلی غذای تاب شو ماریبل : استفاده از صندلی غذای کودک این محصول مناسب برای کودکان 6 تا حدود 36 ماهگی می باشد. از ویژگی خاص این محصول می توان به تنظیم پشتی آندر 5 حالت برای استراحت و آرامش کودکان اشاره کرد. در کنار تنظیم پشتی این محصول دارای 4 حالت تنظیم قسمت پای کودک رادارد. در کنار این ویژگی ها 7 مرحله تنظیم ارتفاع این محصول این امکان را به شما می دهد که ارتفاع آن را با هر میز غذایی تنظیم کنید . یا به صورت نشسته به کودک خود غذا دهید. در این محصول برای ایمنی حداکثری از بهترین نوع کمربند 5 نقطه ای استفاده شده است. در این محصول 2 سینی تو در تو تعبیه شده است که سینی بالای دارا جای لیوان و شیشه شیر می باشد . در ضمن این سینی قابلیت تغییر نسبت به حجم کودک رادادارا می باشد. این محصول دارای 2 چرخ زیبا برای حرکت آسان در نظر گرفته شده است. در ضمن این حصول قابلیت جمع شدن را دارد تا حجم کمتری از اتاق کودک را اشغال کند. ویژگی های قسمت تاب برقی محصول : این قسمت از محصول قابلیت استفاده تا حدود 9 کیلوگرم رادارد. در ضمن برای استفاده آسان محصول دارای یک بند روی صندلی با عروسک های پولیشی در نظر گرفته شده است. حرکت تاب برقی این محصول به صورت بی صدا بوده که باعث به خواب رفتن و ریلکس شده کودک شما خواهد بود. در این حالت نیز پشتی در 5 حالت مختلف قابلیت تنظیم را دارد. و 4 حالت تنظیم جای پای کودک نیز از دیگر ویژگی های آن می باشد. این محصول دارای رد یاب گریه کودک می باشد که در این حالت شروع به حرکت کرده و کودک شما را آرام می کند. دارای قابلیت تغییر حرکت و یا ایستادن محصول می باشد. این محصول قابلیت پخش موزیک دارد که 9 موزیک به علاوه 5 صدای طبیعت با قابلیت تنظیم ولوم را دارد. در ضمن در این محصول دارای تایمر برای خاموش شدن محصول در 15 و 30 و 60 درجه

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز صندلی غذاخوری کودک هاگادی مدل لوکس خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نشستن کودک روی صندلی خودش و غذاخوردن در کنار پدر و مادر، حس نزدیکی و آرامش به او می‌دهد. صندلی غذاخوری وسیله‌ای است که در طول شبانه‌روز، چندین بار از آن استفاده می‌کنید و کودک به طور مستقیم با آن در ارتباط است. دقت کنید که این وسیله را از برندی معروف و معتبر انتخاب کنید تا سلامتی کودکتان تضمین شود. پایه‌های فلزی محکم، پلاستیک مرغوب با لبه‌های گرد و نشیمن‌گاهی نرم و راحت با پارچه‌ی قابل‌شست‌و‌شو که کودک روی آن راحت باشد و عرق نکند، همه‌وهمه از جمله فاکتورهایی هستند که باید مدنظر قرار دهید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز صندلی غذاخوری کودک مدل skippy خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در دوران شیردهی نوزادان فقط از شیر مادر تغذیه میکنند، اما این دوره بزودی به اتمام میرسد و کودک با گذشت زمان رشد کرده و احتیاج به غذای کمکی دارد. نشاندن کودک برای غذا خوردن یکی از معضلات مادران است وبا توجه به اینکه هنوز رشد ستون فقرات کودک کامل نشده استفاده از صندلی غذا یک الزام میباشد که مادران میتوانند جهت تغذیه کودک خود، بدون هیچگونه نگرانی از آن استفاده کنند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز صندلی غذاخوری کودک مدل سوپر بیبی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

صندلی غذای مدل سوپر بیبی یک محصول جدید ایرانی می باشد. این محصول را که می توان یک صندلی تغییر شکل یافته مدل صندلی هپی بیبی دانست. این محصول رو اکثرا در بازار به عنوان صندلی غذای خوری هپی بیبی عروسکی می شناسند. تولید محصولات با کیفیت ایرانی در حوزه سیسمونی نیاز به واردات را در این محصولات بسیار پایین آورده است. این محصول دارای رقیب های خارجی و ایرانی زیادی دارد ولی به دلیل قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول از پرفروشترین محصولات بازار می باشد. ویژگی های صندلی غذای سوپر بیبی super baby : از مهم ترین ویژگی ها برای خرید یک صندلی کودک طراحی و زیبایی در نگاه اول برای والدین می باشد. این محصول علاوه بر زیبایی که دارد دارای استحکامات کافی برای استفاده کودکان بالای 6 ماهگی در نظر گرفته شده است. این محصول در بیشتر مشخصات با صندلی غذای هپی بیبی مشابه هم هستند ولی با این همه تفاوت های جزئی علاوه بر تشک در قسمت بدنه محصول مشهود است. این محصول دیگر مشکلات سرهم بندی را ندارد و تقریبا در جعبه محصول آماده می باشد و فقط نیاز به نصب تشک و کربند را دارد. در این محصول تنظیم ارتفاع در 6 حالت مختلف در نظر گرفته شده است که با هر میز غذایی به راحتی می توان آن را تنظیم کرد و یا به صورت نشته به کودک خود غذا بدهید. دیگر ویژگی ها: دو سینی تو در تو که سینی بالای حالت طلقی (شیشه ای مانند دارد) در نظر گرفته شده است که شستشوی هر دوی آنها بسیار ساده می باشد. پشتی این محصول در 3 حالت مختلف قابل تنظیم می باشد که که برای خواب و استراحت کودک در نظر گرفته شده است. این تنظیم به صورت دو بیس می باشد که دقیقا مانند صندلی غذای پگ پرگو ایتالیا می باشد که برای اولین بار در صندلی هپی بیبی و سوپر بیبی در ایران تولید شده است. کمربند 5 نقطه ای در نظر گرفته شده در این محصول امنیت کودک شما را تضمین می کند و و تشک و پارچه های عروسکی این محصول طوری طراحی شده اند که نیازی به شستشو ندارند و فقط با یک پارچه تر به راحتی تمیز می شوند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز صندلی غذاخوری کودک مدل kathie کد 200 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

صندلی غذای کودک کاتیه به‌گونه‌ای طراحی شده که قابلیت تنظیم هفت موقعیت مختلف ارتفاع را دارد و با همه میزها سازگار است. زیر پایی این صندلی را می‌توانید همراه با رشد کودک تغییر دهید. صندلی کاتیه، تاشو است و زمانی که از آن استفاده نمی‌کنید فضای خیلی کمی را اشغال می‌کند. تغییر پشتی به چهار حالت مختلف، سینی قابل شستشو و پارچه ضد آب از دیگر ویژگی‌های این محصول است.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا