اسباب بازی، کودک و نوزاد

نکات مهم و راهنمای خرید پوشک بچه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید پوشک بچه باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

مادران، به ویژه خانم‌هایی که برای اولین بار مادر شدن را تجربه می‌کنند، در مورد کودکشان بیش از حد محتاط هستند. به احتمال زیاد، آن‌ها هنگام خرید پوشاک و محصولات بهداشتی برای فرزندشان، دقت زیادی به خرج می‌دهند. انتخاب از میان محصولات متنوع از برند‌های مختلف، کار ساده‌ای نیست و گاهی والدین را برای خرید اقلامی نظیر پوشک بچه از میان برندهای متنوع و مختلف، دچار سردرگمی می‌کند. پس برای اینکه بتوانید پوشک مناسبی برای کودک دلبندتان انتخاب و خریداری نمایید در ادامه با نکات مهم و راهنمای خرید پوشک بچه همراه شوید.

پوشک کامل بچه چیست؟

یک پوشک کامل استاندارد دارای 8 بخش مختلف در شمای کلی می باشد و اگر چند مورد از این گزینه ها را در ساختار فیزیکی خود نداشته باشد، دیگر نمی توان آن را پوشک کامل محسوب کرد!

  • پوشش رویی یا Top Sheet
  • لایه جاذب و توزیع کننده معروف به ADL
  • پودر فوق جاذب یا توده جاذب Absorbent Core
  • نوار جلو یا Front Tape
  • نوار چسب پهلو یا Side Tape
  • کش کمر یا Elastic’s Waist Band
  • کش دور پا یا Leg Band Elastic
  • پوشش زیرین یا پوشش سطح خارجی Back Sheet

ویژگی‌های مهم یک پوشک بچه خوب

ویژگی اصلی یک پوشک بچهٔ خوب، داشتن لایه‌هایی است که مدفوع و ادرار به لایه‌های زیری آن ببرد تا از پوست کودک دور شود و با بدن کودک تماس زیادی پیدا نکند تا قابلیت خشک نگه داشتن بهتر را داشته باشد. همچنین دارای انعطاف‌‌پذیری خوب و هماهنگی با شکل بدن نوزادتان باشد. همچنین با داشتن نوارهای جانبی کشی، کودک بتواند احساس راحتی داشته باشد و پاهایش را تکان بدهد. با کمی تحقیق و جست‌وجو می‌توانید به زودی یک پوشک مناسب برای کودک خود پیدا کنید. بد نیست اگر به نکات زیر هنگام امتحان کردن و مقایسهٔ پوشک‌های مختلف با هم توجه کنید:

  • روی لایهٔ بیرونی پوشک سوراخ‌های ریزی باشد تا هوا از آنها ردوبدل شود.
  • نوارهای کشی برای حرکات پای کودک داشته باشد.
  • داخل پوشک نرم و پنبه‌ای باشد.
  • جنس بیرون آن پلاستیکی نباشد.
  • چسب‌های آن راحت کنده نشود.
  • حاوی لوسین و ضدحساسیت باشد.
  • بدون عطر و بو باشد.
  • روی ران بچه رد کش نیندازد.
  • محتویات داخلی آن جمع نشود و پنبه‌هایش از هم باز نشود.
  • از اطراف و پشت نم پس ندهد.
  • کریستال‌های رطوبت‌گیر آن از لایه‌های پوشک بیرون نیاید.
  • بین دو پای کودک بیشتر از چهار انگشت فاصله نیندازد.
  • پوشکی با اندازهٔ مناسب، به تن کودک شکلی صاف دارد و تا کمر و نافش را می‌پوشاند.
  • چسب‌های پوشک باید به صورت قرینه روی قسمت رنگی جلوی آن چسبانده شود.
  • لازم است کش پوشک، اطراف ران کودک را به شکلی مناسب بپوشاند.

در ادامه بخوانید: نکات مهم و راهنمای خرید پوشک بچه

نکات مهم هنگام خرید پوشک بچه

برای خرید پوشک مناسب‌تر برای نوزادتان بهتر است از قبل چند مدل بخرید و آنها را بعد از تولدش امتحان کنید تا بهترین و مناسب‌ترین پوشک را پیدا کنید. برای این خریدها لازم است ویژگی‌های زیر را در نظر بگیرید:

جنس پوشک

جنس لایهٔ رویی پوشک بچه بهتر است از کتان باشد. پوشک‌هایی که لایهٔ رویی آنها پلاستیک است، امکان تبادل هوا با بیرون را ندارد و بنابراین پای کودک خیلی زود دچار ادرار سوختگی می‌شود.

قدرت جذب پوشک

پوشکی که قدرت جذب خوبی ندارد، ادرار و مدفوع را پس می‌دهد. بهتر است پوشک‌هایی بخرید که داخل و بیرونش لایهٔ جاذب رطوبت دارد.

ارتفاع و بلندی پوشک

مدفوع کودکان شیرخوار، به خصوص نوزادانی که تغذیهٔ انحصاری با شیر مادر دارند، اغلب آبکی است و امکان نشت به بیرون از پوشک را دارد، پس بهتر است پوشکی با یک پشتی بلند انتخاب کنید.

ظرافت پوشک

یک پوشک بزرگ و پهن ممکن است کودک را آزار دهد یا باعث مشکلاتی در پای کودک شود. پوشک‌ باید قطر کمی داشته باشد و فاصله‌ای بیشتر از چهار انگشت نیز بین دو پای کودک ایجاد نکند.

سایز پوشک

نوزادان و کودکان شیرخوار سایزهای متفاوتی دارند و هر کدام به یک سایز پوشک نیازمندند. سایز پوشک معمولاً بر اساس وزن کودک شما مشخص می‌شود. برای تشخیص گشادی یا تنگی پوشک بهتر است انگشتان خود را دور کمر و ران‌های کودکتان بچرخانید تا ببینید پوشک گشاد یا خیلی تنگ نباشد. با بزرگ شدن کودکتان سایز پوشک او نیز تغییر می‌کند.

قیمت پوشک

کودک شما به ویژه در روزهای اول تولدش به تعداد زیادی پوشک نیاز دارد، پس بهتر است قیمت پوشک‌های مختلف را بدانید و با توجه به میزان بودجه تان پوشک مناسب را خریداری نمایید.

باتوجه به نکاتی که در این نکات خرید پوشک بچه گفته شد، می توانید پوشک کودک و پوشاک نوزاد مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه پوشک بچه ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز پوشک بچه کانفی مدل PERMIUM سایز 6 چهار بسته 24 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

محصول پوشک بچه Premium کانفی سایز6 بسته 24 عددی ساختار آناتومیکی آن کاملا با بدن نوزاد سازگار است و به کودک اجازه میدهد آزادانه حرکت کند. سطح خارجی قابل تنفس آن از پوست نوزاد شما مراقبت می کند و به او اجازه تنفس می دهد. از جمله مشخصه‌های این پوشک می‌توان به سطح فوقانی فوق‌العاده نرم، لایه فوق جاذب، لبه‌های جانبی ضد آب و لوسین اشاره کرد.در این پوشک لایه فوق ‌جاذب به کار رفته که میزان جذب رطوبت را به میزان قابل توجهی افزایش داده است. همچنین وجود لبه‌های جانبی ضد آب در این پوشک، از عبور رطوبت به بیرون پوشک جلوگیری می‌کند. این پوشک که به خوبی جریان هوا را عبور می‌دهد، باعث تنفس راحت پوست نوزاد می‌شود. لوسین به کار رفته در تولید این پوشک نیز، پوست نوزاد را همواره نرم و لطیف نگه داشته و از بوی نامطبوع جلوگیری می‌کند. پوشک مدل Premium با دارا بودن نوار چسب‌هایی در قسمت کناری و جلوی پوشک به دفعات مورد نیاز، به صورت چسبی بسته می‌شود.لازم به ذکر است، بسته‌بندی این مدل پوشک برند «کانفی» دارای 24 عدد پوشک با سایز 6 مناسب برای نوزادان 15کیلوگرم به بالا است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پوشک بچه کانفی مدل PANTS سایز 5 دو بسته 24 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پوشک شورتی کانفی جدید را کشف کنید! پوشک کانفی به راحتی پوشیده می شود و تا 12 ساعت خشکی ایجاد می کند. راه حل مناسب برای نوزادان فعال بالای 12 کیلو. از اولین لحظه راه رفتن و خزیدن بدون نشتی لذت ببرید. این شلوار پوشک مخصوصاً از ترکیه آورده شده است و مخصوصاً با مواد بسیار نرم برای مراقبت و راحتی بیشتر ساخته شده است و برای مادرانی ساخته شده است که به مراقبت بیشتر و تقویت پیوند بین مادر و نوزاد علاقه دارند. به دلیل سهولت در بالا و پایین کشیدن، یک انتخاب ارجح برای آموزش از پوشک گرفتن است. پوشک شورتی کانفی (Confy) سایز 5 بسته 24 عددی یک پوشک برای کودکان 12 تا 17 کیلوگرم است.ویژگی‌های محصول:فناوری برابری: لایه پخش کننده مایع را جذب می کند و آن را به لایه جاذب که لایه ذخیره سازی پوشک است منتقل می کند. این مایع داخل پوشک را به دام می اندازد. لایه جاذب پوشک با استفاده از فناوری Equality که یکی از ویژگی های انحصاری پوشک Confy است، تولید شده است. فناوری برابری عملکرد پوشک را بهبود می بخشد و به جلوگیری از نشت و جمع شدن آن کمک می کند.لایه بیرونی قابل تنفس: لایه بیرونی ویژه اجازه می دهد تا هوا در داخل پوشک گردش کند. این به خشک نگه داشتن پوست و تهویه آن کمک می کند تا هیچ گونه جوشی ایجاد نشود.لایه رویی نرم: لایه رویی پوشک کانفی فوق العاده نرم و لطیف است و پوست کودک را آزرده نمی‌کند.لایه سوپرجاذب: لایه سوپرجاذب مایع را به سرعت جذب می کند و خشکی فوق العاده را ایجاد می کندنوارهای جانبی انعطاف پذیر: نوارهای جانبی انعطاف پذیر به راحتی کمر کودک را می گیرند و به کودک شما اجازه می دهند آزادانه حرکت کند.موانع ضد نشت فوق العاده: موانع فوق العاده ضد نشت مایع را در داخل به دام می اندازند.نشانگر رطوبت: شلوار Confy Premium دارای نشانگر رطوبت و تغییر رنگ است تا به شما اطلاع دهد که چه زمانی کودک شما ممکن است به پوشک تازه نیاز داشته باشد. آزادی حرکت: سرآستین های پا بدون لاتکس برای تناسب راحت و بی نقص، به کودک شما اجازه می دهد در طول شب فعال بماند و بازی کند و راحت بخوابد. مواد نگهدارنده با کیفیت بالا: پوشک های کشی ضد حساسیت که نازک، قابل تنفس و فوق العاده نرم هستند، شلوار پوشک Confy Premium سبک تر از همیشه است، با منسوجات باکیفیت مانند لایه بیرونی که اطمینان می دهد پوست کودک شما می تواند نفس بکشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پوشک بچه کانفی مدل permium سایز 2 چهار بسته 44 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

محصول پوشک بچه Premium کانفی سایز2 حداکثر 44 عدد ساختار آناتومیکی آن کاملا با بدن نوزاد سازگار است و به کودک اجازه میدهد آزادانه حرکت کند. سطح خارجی قابل تنفس آن از پوست نوزاد شما مراقبت می کند و به او اجازه تنفس می دهد. از جمله مشخصه‌های این پوشک می‌توان به سطح فوقانی فوق‌العاده نرم، لایه فوق جاذب، لبه‌های جانبی ضد آب و لوسین اشاره کرد.در این پوشک لایه فوق ‌جاذب به کار رفته که میزان جذب رطوبت را به میزان قابل توجهی افزایش داده است. همچنین وجود لبه‌های جانبی ضد آب در این پوشک، از عبور رطوبت به بیرون پوشک جلوگیری می‌کند. این پوشک که به خوبی جریان هوا را عبور می‌دهد، باعث تنفس راحت پوست نوزاد می‌شود. لوسین به کار رفته در تولید این پوشک نیز، پوست نوزاد را همواره نرم و لطیف نگه داشته و از بوی نامطبوع جلوگیری می‌کند. پوشک مدل Premium با دارا بودن نوار چسب‌هایی در قسمت کناری و جلوی پوشک به دفعات مورد نیاز، به صورت چسبی بسته می‌شود.لازم به ذکر است، بسته‌بندی این مدل پوشک برند «کانفی» دارای 44 عدد پوشک با سایز 2 مناسب برای نوزادان 3 تا 6 کیلوگرم است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پوشک بچه کانفی مدل PREMIUM سایز 1 شش بسته 40 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پوشک سایز 1 برند «کانفی» مدل پرمیوم مناسب برای نوزادان 2 تا 5 کیلوگرم است. در طراحی این پوشک، لبه‌های جانبی ضد آب و لایه فوق جاذب به کار رفته و سطح فوقانی آن بسیار نرم است.وجود لبه‌های جانبی ضد آب در این پوشک، از عبور رطوبت به بیرون پوشک جلوگیری می‌کند. همچنین لایه فوق جاذب به کار رفته در ساختار پوشک، میزان جذب رطوبت را به حداکثر می‌رساند. این پوشک که به خوبی جریان هوا را عبور می‌دهد، باعث تنفس راحت پوست نوزاد می‌شود. لوسین به کار رفته در تولید این پوشک نیز، پوست نوزاد را همواره نرم و لطیف نگه داشته و از بوی نامطبوع جلوگیری می‌کند. پوشک برند «کانفی» مدل پرمیوم با دارا بودن نوار چسب‌هایی در قسمت کناری و جلوی پوشک به دفعات مورد نیاز، به صورت چسبی بسته می‌شود.پوشک برند «کانفی» با پوست لطیف نوزاد سازگار بوده و حساسیتی ایجاد نمی‌کند. لازم به ذکر است، بسته‌بندی این مدل دارای 40 عدد پوشک با سایز 1 است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پوشک بچه پرمیوم کانفی بیبی مدل Pa7567.2 سایز 6 دو بسته 24 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

محصول پوشک بچه Premium کانفی سایز6 بسته 24 عددی ساختار آناتومیکی آن کاملا با بدن نوزاد سازگار است و به کودک اجازه میدهد آزادانه حرکت کند. سطح خارجی قابل تنفس آن از پوست نوزاد شما مراقبت می کند و به او اجازه تنفس می دهد. از جمله مشخصه‌های این پوشک می‌توان به سطح فوقانی فوق‌العاده نرم، لایه فوق جاذب، لبه‌های جانبی ضد آب و لوسین اشاره کرد.در این پوشک لایه فوق ‌جاذب به کار رفته که میزان جذب رطوبت را به میزان قابل توجهی افزایش داده است. همچنین وجود لبه‌های جانبی ضد آب در این پوشک، از عبور رطوبت به بیرون پوشک جلوگیری می‌کند. این پوشک که به خوبی جریان هوا را عبور می‌دهد، باعث تنفس راحت پوست نوزاد می‌شود. لوسین به کار رفته در تولید این پوشک نیز، پوست نوزاد را همواره نرم و لطیف نگه داشته و از بوی نامطبوع جلوگیری می‌کند. پوشک مدل Premium با دارا بودن نوار چسب‌هایی در قسمت کناری و جلوی پوشک به دفعات مورد نیاز، به صورت چسبی بسته می‌شود.لازم به ذکر است، بسته‌بندی این مدل پوشک برند «کانفی» دارای 24 عدد پوشک با سایز 6 مناسب برای نوزادان 15کیلوگرم به بالا است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پوشک بچه کانفی مدل PERMIUM سایز 3 شش بسته 38 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پوشک برند «کانفی» مدل پرمیوم سایز 3 یک پوشک برای نوزادان 4 تا 9 کیلوگرم است. لبه‌های جانبی ضد آب، لایه فوق جاذب، سطح فوقانی فوق‌العاده نرم و لوسین از جمله ویژگی‌های این محصول هستند. وجود لبه‌های جانبی ضد آب در این پوشک، از عبور رطوبت به بیرون پوشک جلوگیری می‌کند. همچنین لایه فوق جاذب به کار رفته در ساختار پوشک، میزان جذب رطوبت را به حداکثر می‌رساند. این پوشک که به خوبی جریان هوا را عبور می‌دهد، باعث تنفس راحت پوست نوزاد می‌شود. لوسین به کار رفته در تولید این پوشک نیز، پوست نوزاد را همواره نرم و لطیف نگه داشته و از بوی نامطبوع جلوگیری می‌کند. پوشک برند «کانفی» با دارا بودن نوار چسب‌هایی در قسمت کناری و جلوی پوشک به دفعات مورد نیاز، به صورت چسبی بسته می‌شود.پوشک برند «کانفی» مدل پرمیوم با پوست لطیف نوزاد سازگار بوده و حساسیتی ایجاد نمی‌کند. لازم به ذکر است، بسته‌بندی این مدل دارای 38 عدد پوشک با سایز متوسط است.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید اسباب بازی، کودک و نوزاد به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پوشک بچه کانفی مدل PERMIUM سایز 4 شش بسته 34 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پوشک سایز 4 برند «کانفی» مدل پرمیوم یک پوشک برای نوزادان 7 تا 14 کیلوگرم است. لایه فوق جاذب، لبه‌های جانبی ضد آب، سطح فوقانی فوق‌العاده نرم و لوسین از جمله مشخصه‌‌های این محصول هستند.تا زمانی‌که کودک برای رفتن به دستشویی اراده پیدا کند، این پوشک است که از پوست او محافظت می‌کند. پوشک نامناسب، ممکن است موجب انحراف پاهای کودک، عفونت ادراری، حساسیت پوستی و بیماری‌های جدی‌تری شود. لایه فوق جاذب به کار رفته در ساختار پوشک برند «کانفی» میزان جذب رطوبت را به حداکثر می‌رساند. همچنین وجود لبه‌های جانبی ضد آب در این پوشک، از عبور رطوبت به بیرون پوشک جلوگیری می‌کند. این پوشک که به خوبی جریان هوا را عبور می‌دهد، باعث تنفس راحت پوست نوزاد می‌شود. لوسین به کار رفته در تولید این پوشک نیز، پوست نوزاد را همواره نرم و لطیف نگه داشته و از بوی نامطبوع جلوگیری می‌کند. پوشک برند «کانفی» با دارا بودن نوار چسب‌هایی در قسمت کناری و جلوی پوشک به دفعات مورد نیاز، به صورت چسبی بسته می‌شود.پوشک برند «کانفی» با پوست لطیف نوزاد سازگار بوده و حساسیتی ایجاد نمی‌کند. لازم به ذکر است، بسته‌بندی این مدل دارای 28 عدد پوشک با سایز خیلی بزرگ است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پوشک بیبی لینو مدل سنسیتیو کد 3 مجموعه چهار عددی بسته 56 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول پک یک ماهه پوشک ضد حساسیت سایز 3 از برند «بیبی‌لینو» است. در واقع این پک شامل 4 بسته 56 عددی سایز 3 است. این سایز مناسب وزن 4 تا 9 کیلوگرم طراحی شده و معمولا پس از حدود 3 تا 4 ماه از تولد نوزاد سایز 3 جایگزین سایز 2 می شود. طراحی متناسب با آناتومی بدن، نوارهای کناری نرم و ارتجاعی، لطافت، نرمی، ظرافت و نازکی و مهم تر از همه جذب رطوبت بالا، از ویژگی‌های این پوشک به شمار می‌آیند. این مدل از پوشک برند «بیبی‌لینو» فاقد لاتکس بوده و طراحی ظریف و نازکی دارد. در کنار همه این ویژگی‌ها نوارهای ارتجاعی به کار رفته در قسمت‌های کناری محصول، باعث می‌شوند نوزاد به راحتی پاهایش را تکان دهد و از نشت رطوبت نیز جلوگیری می‌کند. این پوشک حاوی عصاره بابونه بوده و خاصیت ضد‌عفونی‌کنندگی پوست دارد و از التهاب‌های پوستی و قرمز شدن پوست جلوگیری می‌کند. این پوشک به صورت چسبی بسته شده و به واسطه چسب‌های با کیفیت به کار رفته در قسمت‌های کناری و جلو پوشک، به دفعات مورد نیاز باز و بسته می‌شود. در این پک 224 پد شامل چهار بسته 56 عددی پوشک سایز 3 قرار دارد. بدلیل خشک ماندن سطح پوشک تعداد دفعات تعویض در شبانه روز عملا فقط بعد از مدفوع است. با استفاده از بیبی لینو نیازی به پماد و پودر و کرم نیست. پس هم بدلیل تعداد کم دفعات تعویض و هم عدم نیاز به پماد و کرم مقرون به صرفه خواهد بود. در یک کلام خواب خوش کودک و پدر و مادر با بیبی لینو

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پوشک ضد حساسیت بیبی لینو مدل Value Pack سایز 4Plus بسته 46 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

محصولی که می‌بینیم یک پوشک با سایز 4پلاس از برند «بیبی‌لینو» است. جذب رطوبت بالا، لطافت، نرمی، ظرافت و نازکی، طراحی متناسب با آناتومی بدن و نوارهای کناری نرم و ارتجاعی از جمله ویژگی‌های این پوشک هستند. این پوشک که فاقد لاتکس است، متناسب با فرم بدن نوزاد طراحی شده و بسیار نرم و لطیف است. به دلیل نازک بودن محصول، حجم شورت و شلوار نوزاد بسیار کم خواهد بود. علاوه بر این نوارهای ارتجاعی به کار رفته در قسمت‌های کناری محصول، باعث می‌شوند نوزاد به راحتی پاهایش را تکان دهد و از نشت رطوبت نیز جلوگیری می‌کند. این پوشک حاوی عصاره بابونه بوده و خاصیت ضد‌عفونی‌کنندگی پوست دارد و از التهاب‌های پوستی و قرمز شدن پوست جلوگیری می‌کند. این پوشک به صورت چسبی بسته شده و به واسطه چسب‌های با کیفیت به کار رفته در قسمت‌های کناری و جلو پوشک، به دفعات مورد نیاز بسته می‌شود. در هر بسته از این مدل پوشک برند «بیبی‌لینو» 46 عدد پوشک قرار دارد که برای نوزاد 9 تا 20 کیلوگرم مناسب است.

معرفی

کودک شما به‌تازگی به دنیا آمده. شما او را در آغوش خود نگه‌داشته‌اید و هنوز هم نمی­‌توانید باور کنید. شما سرشار از عشق هستید و می­‌خواهید آن را به بهترین شکل ممکن به کودک خود ابراز کنید. پس وقت خود را با او سپری کنید: با او سخن بگویید، برایش آواز بخوانید و شعرهای کودکانه زمزمه کنید. کودک شما از روزهایی که در رحم قرار داشته با صدای شما آشناست؛ به آغوشش بکشید و نوازشش کنید. این به فرزندتان کمک می­‌کند تا احساس امنیت و اطمینان خاطر داشته باشد. پوشک بیبی ­لینو سنسیتیو، دارای یک هسته­‌ی فوق‌العاده جاذب است که در ضمن داشتن کپسول­‌های بسیار نرم روی صفحه بالا، باعث حفظ پایداری رطوبت در هسته‌­ی پوشک می­‌شود و نیز با عصاره‌­ی بابونه غنی‌شده­ است. این پوشک اولین پوشک بچه در اروپاست که به دلیل عدم وجود بیش از 200 ماده مضر، مورد تائید استاندارد Oeko-Tex® 100 قرارگرفته است؛ بنابراین شما مطمئن هستید که پوشک بیبی لینو سنسیتیو، پوست کودک شمارا با روشی تائید شده و دوستانه لمس می­‌کند.

مشخصات

پوشک بیبی لینو سنسیتیو در موسسه‌ی تحقیقات پوستی درما تست آلمان، طی یک دوره‌ی 4 هفته‌ای تحت نظارت متخصصین پوست و اطفال بر روی کودکانی که این پوشک به آن‌ها بسته شد، به‌صورت بالینی آزموده شده و نتیجه عالی (برچسب کیفیت 5 ستاره) را دریافت کرده ‌است. این پوشک دارای فناوری Comfi-Fit است که منجر به فیت شدن عالی روی بدن کودک می‌شود. به لطف هسته­­‌ی فوق‌العاده جاذب که فناوری Dry-Matrix را در خود جای‌ داده، پس ندادن در این پوشک تثبیت‌شده است. این فناوری از توری از الیاف طبیعی تشکیل‌شده است، که رطوبت را در هسته حفظ می­کند. بیبی ­لینو سنسیتیو دارای سطح جذب بالا باکیفیتی برتر بر اساس اندازه‌گیری آزمایشگاه­های تخصصی است. (Mannequins/SGS Courtray method France) بنابراین، این طراحی پیشرفته محصول، می‌تواند خشکی موردنیاز نوزاد را، هم در طول روز و هم در شب و در هنگامی‌ که نیاز به جذب حتی بیش از نیاز طبیعی است، فراهم کند. این باعث خواب آرام‌تر نوزادان و والدین می‌شود.

کاربرد

کودک شما در حال سازگاری به محیط جدیدی است که دارد در آن رشد می­‌کند و کم­‌کم احساس می­‌کند که دارد با محیط اطراف خود آشنا می‌شود. بینایی‌اش رو به بهبود است؛ اکنون می‌تواند تا فاصله 90 سانتی‌متری تمرکزکند، بنابراین تشخیص چهره‌ی شما آسان‌تر می‌­شود. این چشم دوختنی مشتاقانه و پر از کنجکاوی است که به‌دقت روی تمام اشیاء جدیدی که در دایره دیدش قرار می­‌گیرد متمرکز می­‌شود. در همین زمان، شروع به فعال شدن می‌­کند و به محرک‌های جدید محیطی با حرکات خودپاسخ می‌دهد. دستاورد بزرگ دیگر این است که می‌تواند چند ثانیه سرخود را بالا ببرد و شروع به چرخش آن به راست و چپ کند.

محدوده سنی

کودک شما به روی همه می­‌خندد و عاشق بازی کردن است! اکنون کودک شما شروع به آشکار کردن شخصیت خودش کرده است. او احساسات اطرافیان را می­‌فهمد و به شیوه­‌ی خودش ابراز احساسات می­‌کند. به‌ویژه از بازی‌ها و توجه دیگران لذت می‌برد و با لبخند آن‌ها را پاسخ می‌دهد. زمان مناسبی برای پیاده‌روی، سفر و دیدن دوستان است. این کار به کودک شما کمک می‌کند تا جامعه‌پذیر شود و خود را با هر محیطی سازگار کند، چیزی که برای بقیه عمرش بسیار مفید خواهد بود. پوشک­ بیبی ­لینو سنسیتیو با طرح‌های زیبای کودکانه که از طبیعت الهام گرفته آراسته‌شده و بارنگ‌هایی که برای کودک شما بی‌خطر است چاپ‌شده است. این طراحی‌ها قطعاً کنجکاوی کودک را برانگیخته و مغزش را با داستان‌ها و بازی‌ها به چالش می‌کشد. کودک شما دوره­‌ی بسیار خلاقانه‌ای از زندگی خود را پشت سر می‌گذارد. حس لمس و چشیدن را درک می‌کند و با جویدن همه‌چیز، محیط اطراف خود را کشف می‌کند. شروع به خزیدن می‌کند تا همه­ اشیاء و اسباب‌بازی‌های دور از دسترسش را به دست آورد. بهتر است خانه­‌ی خود را به محیط کاملاً ایمن برای کودک‌تان تبدیل کنید. مطمئن باشید که یک‌خانه‌ی ایمن، آزادی عمل بیشتری به کودک شما خواهد بخشید و او می‌تواند در کل دوره­‌ی اکتشاف از آن لذت ببرد. اکنون دستاورد بزرگ کودک شما، حفظ تعادل و اولین قدم‌هایی است که برمی­‌دارد. شاید به نظر برسد که یک معجزه رخ داده، اما کودک شما به‌زودی با اطمینان زیاد راه می‌رود و با این سیر تکاملی و پیشرفت تماشایی آن‌قدر هیجان‌زده خواهد شد که اکنون هیچ‌چیز او را از جنب‌وجوش متوقف نخواهد کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پوشک بیبی لینو مدل سنسیتیو کد 5 مجموعه چهار عددی بسته 44 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول پک یک ماهه پوشک ضد حساسیت سایز 5 از برند «بیبی‌لینو» است. در واقع این پک شامل 4 بسته 44 عددی سایز 5 است. این سایز مناسب وزن 11 تا 16 کیلوگرم طراحی شده و معمولا پس از حدود 12 تا 14 ماه از تولد نوزاد سایز 5 جایگزین سایز 4پلاس می شود. طراحی متناسب با آناتومی بدن، نوارهای کناری نرم و ارتجاعی، لطافت، نرمی، ظرافت و نازکی و مهم تر از همه جذب رطوبت بالا، از ویژگی‌های این پوشک به شمار می‌آیند. این مدل از پوشک برند «بیبی‌لینو» فاقد لاتکس بوده و طراحی ظریف و نازکی دارد. در کنار همه این ویژگی‌ها نوارهای ارتجاعی به کار رفته در قسمت‌های کناری محصول، باعث می‌شوند نوزاد به راحتی پاهایش را تکان دهد و از نشت رطوبت نیز جلوگیری می‌کند. این پوشک حاوی عصاره بابونه بوده و خاصیت ضد‌عفونی‌کنندگی پوست دارد و از التهاب‌های پوستی و قرمز شدن پوست جلوگیری می‌کند. این پوشک به صورت چسبی بسته شده و به واسطه چسب‌های با کیفیت به کار رفته در قسمت‌های کناری و جلو پوشک، به دفعات مورد نیاز باز و بسته می‌شود. در این پک 176 پد شامل چهار بسته 44 عددی پوشک سایز 5 قرار دارد. بدلیل خشک ماندن سطح پوشک تعداد دفعات تعویض در شبانه روز عملا فقط بعد از مدفوع است. با استفاده از بیبی لینو نیازی به پماد و پودر و کرم نیست. پس هم بدلیل تعداد کم دفعات تعویض و هم عدم نیاز به پماد و کرم مقرون به صرفه خواهد بود. در یک کلام خواب خوش کودک و پدر و مادر با بیبی لینو

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پوشک بیبی لینو مدل سنسیتیو کد 7 مجموعه چهارعددی بسته 38 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول پک یک ماهه پوشک ضد حساسیت سایز 7 از برند «بیبی‌لینو» است. در واقع این پک شامل 4 بسته 38 عددی سایز 7 است. این سایز برای وزن 15 کیلوگرم به بالا طراحی شده و معمولا در حدود سن 2سالگی و یا بالاتر استفاده می شود. این سایز برای کودکانی که دیرتر از پوشک گرفته می شوند و یا بی اختیاری ادرار دارند حتی تا 5 سالگی نیز قایلیت استفاده دارد. طراحی متناسب با آناتومی بدن، نوارهای کناری نرم و ارتجاعی، لطافت، نرمی، ظرافت و نازکی و مهم تر از همه جذب رطوبت بالا، از ویژگی‌های این پوشک به شمار می‌آیند. این مدل از پوشک برند «بیبی‌لینو» فاقد لاتکس بوده و طراحی ظریف و نازکی دارد. در کنار همه این ویژگی‌ها نوارهای ارتجاعی به کار رفته در قسمت‌های کناری محصول، باعث می‌شوند نوزاد به راحتی پاهایش را تکان دهد و از نشت رطوبت نیز جلوگیری می‌کند. این پوشک حاوی عصاره بابونه بوده و خاصیت ضد‌عفونی‌کنندگی پوست دارد و از التهاب‌های پوستی و قرمز شدن پوست جلوگیری می‌کند. این پوشک به صورت چسبی بسته شده و به واسطه چسب‌های با کیفیت به کار رفته در قسمت‌های کناری و جلو پوشک، به دفعات مورد نیاز باز و بسته می‌شود. در این پک 152 پد شامل چهار بسته 38 عددی پوشک سایز 7 قرار دارد. بدلیل خشک ماندن سطح پوشک تعداد دفعات تعویض در شبانه روز عملا فقط بعد از مدفوع است. با استفاده از بیبی لینو نیازی به پماد و پودر و کرم نیست. پس هم بدلیل تعداد کم دفعات تعویض و هم عدم نیاز به پماد و کرم مقرون به صرفه خواهد بود. در یک کلام خواب خوش کودک و پدر و مادر با بیبی لینو

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پوشک بیبی لینو کد 6 مجموعه 4 عددی بسته 42 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

محصولی که می‌بینیم پک ماهانه پوشک شورتی با سایز 6 از برند «بیبی‌لینو سنسیتیو» است. این پک شامل 4 بسته 42 عددی پوشک شورتی سایز 6 می باشد. طراحی منحصر به فرد و تست شده برای استفاده حتی در شب. جذب رطوبت بالا که سطح در تماس با پوست کودک شما را کاملا خشک نگه می دارد. بیبی لینو اولین پوشک دارای استاندارد Oeko-Tex100 در اروپاست که به معنی عاری بودن از حساسیت های پوستی است. بیش از 200 عامل حساسیت زا از بیبی لینو حذف شده است. این پوشک دارای فناوری Comfi-Fit است که منجر به فیت شدن عالی روی بدن کودک می‌شود. به لطف هسته فوق‌العاده جاذب که فناوری Dry-Matrix را در خود جای‌ داده، پس ندادن در این پوشک تثبیت‌شده است. این فناوری از توری از الیاف طبیعی تشکیل‌شده است، که رطوبت را در هسته حفظ می کند. بیبی لینو سنسیتیو دارای سطح جذب بالا باکیفیتی برتر بر اساس اندازه‌گیری آزمایشگاه های تخصصی است. با فناوری All around elastic به لطف خاصیت ارتجاعی 360 درجه در اطراف باسن و دور کمر، بدن کودک را به طور ایمن در آغوش می‌گیرد و حرکات بدن را دنبال می‌کند و به این ترتیب پوشک شورتی را به ویژه در طول شب در جای خود نگه می‌دارد و در نتیجه حتی بعد از یک خواب طولانی در شب پوشک پس نمی دهد. این پوشک فاقد لاتکس است. در هر پک ماهانه از این مدل پوشک شورتی برند «بیبی‌لینو» 168 عدد پوشک شامل 4 بسته 42 عددی قرار دارد که برای وزن 13 تا 18 کیلوگرم مناسب است. بدلیل خشک ماندن سطح پوشک تعداد دفعات تعویض در شبانه روز عملا فقط بعد از مدفوع است. با استفاده از پوشک بیبی لینو نیازی به پماد و پودر و کرم نیست و البته بیبی لینو پس هم نمی دهد بنابراین بدلیل تعداد کم دفعات تعویض و هم عدم نیاز به پماد و کرم مقرون به صرفه خواهد بود. در یک کلام خواب خوش کودک و پدر و مادر با بیبی لینو.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید گهواره به همراه قیمت و خرید آنلاین
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پوشک بیبی لینو مدل سنسیتیو کد 4 مجموعه چهار عددی بسته 50 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول پک یک ماهه پوشک ضد حساسیت سایز 4 از برند «بیبی‌لینو» است. در واقع این پک شامل 4 بسته 50 عددی سایز 4 است. این سایز مناسب وزن 8 تا 13 کیلوگرم طراحی شده و معمولا پس از حدود 5 تا 6 ماه از تولد نوزاد سایز 4 جایگزین سایز 3 می شود. طراحی متناسب با آناتومی بدن، نوارهای کناری نرم و ارتجاعی، لطافت، نرمی، ظرافت و نازکی و مهم تر از همه جذب رطوبت بالا، از ویژگی‌های این پوشک به شمار می‌آیند. این مدل از پوشک برند «بیبی‌لینو» فاقد لاتکس بوده و طراحی ظریف و نازکی دارد. در کنار همه این ویژگی‌ها نوارهای ارتجاعی به کار رفته در قسمت‌های کناری محصول، باعث می‌شوند نوزاد به راحتی پاهایش را تکان دهد و از نشت رطوبت نیز جلوگیری می‌کند. این پوشک حاوی عصاره بابونه بوده و خاصیت ضد‌عفونی‌کنندگی پوست دارد و از التهاب‌های پوستی و قرمز شدن پوست جلوگیری می‌کند. این پوشک به صورت چسبی بسته شده و به واسطه چسب‌های با کیفیت به کار رفته در قسمت‌های کناری و جلو پوشک، به دفعات مورد نیاز باز و بسته می‌شود. در این پک 200 پد شامل ]چهار بسته 50 عددی پوشک سایز 4 قرار دارد. بدلیل خشک ماندن سطح پوشک تعداد دفعات تعویض در شبانه روز عملا فقط بعد از مدفوع است. با استفاده از بیبی لینو نیازی به پماد و پودر و کرم نیست. پس هم بدلیل تعداد کم دفعات تعویض و هم عدم نیاز به پماد و کرم مقرون به صرفه خواهد بود. در یک کلام خواب خوش کودک و پدر و مادر با بیبی لینو

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پوشک بچه مای بیبی مدل پول آپ سایز 6 سه بسته 24 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پول آپ مای بیبی، اولین پوشک شورتی تولید شده در ایران است که دارای قدرت جذب بسیار بالا بوده و به نرمی پنبه و نازک است. تعویض آسان این محصول، به راحتی مادر و کودک کمک شایانی می‌کند و استفاده از آن بسیار راحت و در سه مرحله زیر صورت می گیرد: 1- پوشک را مانند شورت به تن کودک بپوشانید. 2- در هنگام تعویض پوشک، کناره‌های پوشک را پاره کنید. 3- از نوار دورانداز بهداشتی، جهت بسته‌بندی و دور انداختن پوشک مصرفی استفاده کنید. کش 360 درجه دور پوشک، متناسب با اندام کودک بوده که راحتی و جست‌و‌خیز کودک را بیشتر کرده و بر سرعت و ابتکار عمل او نیز تاثیرگذار خواهد بود. کیفیت نامطلوب پوشک تا حد زیادی آرامش کودک در طول خواب یا حتی در بیداری را مختل خواهد کرد. دقت در انتخاب بهترین پوشک بسیار اهمیت دارد و باید آن را با دقت انتخاب کنید. پوشک کودک اگر جذب بالایی نداشته باشد، کودک مرتب احساس ناآرامی خواهد کرد. در ضمن خرید مداوم پوشک به دلیل عدم کیفیت پوشک خانواده را اذیت خواهد کرد. استفاده از پوشک شورتی مای بی‌بی سری پول-آپ می‌تواند در هزینه‌های شما صرفه‌جویی کند و کودک شما نیز در سلامتی و راحتی خوب بخوابد و راه برود. با استفاده از این پوشک با فرآیند معاوضه پوشک، نه‌تنها برای مادران بلکه برای پدران نیز راحت‌تر خواهد شد. پوشک شورتی پول- آپ درست همان‌طور به تن کودک می‌رود که بزرگ‌سالان لباس می‌پوشند. پوشک استاندارد و باکیفیت آرامش کودکان و آسایش بیش‌تر خانواده‌ها را تأمین خواهد کرد. بیداری و خواب خوب کودکان به عواملی مانند پوشک مناسب هم‌بستگی دارد. پوشک شورتی پول- آپ محصول جدید مای بی‌بی است که با استفاده از مواد اولیه مرغوب مشکلات زیادی را حل کرده است. این پوشک‌ها از قدرت جذب بالایی برخوردارند و بافت داخلی آن‌ها به نرمی پنبه و از جنس کتان است. کودکان در تماس با آن حس خوبی خواهند داشت و راحت‌ترند. استفاده از پوشک‌های شورتی پول آپ مای بی‌بی فرآیند تعویض پوشک را بسیار ساده می‌کنند و این مسئله برای مادران اهمیت بسیاری دارد. به‌سادگی وقت و انرژی زیادی شما حفظ می‌شود و علاوه بر مادران، پدران هم می‌توانند پوشک کودکان را تعویض کنند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پوشک ضد حساسیت بیبی لینو مدل Value Pack سایز 5Plus بسته 42 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پوشک سایز 5پلاس برند «بیبی‌لینو» برای نوزادان 13 تا 27 کیلوگرم مناسب است. جذب رطوبت بالا، لطافت، نرمی، ظرافت و نازکی، طراحی متناسب با آناتومی بدن و نوارهای کناری نرم و ارتجاعی از جمله ویژگی‌های این پوشک هستند. این پوشک که فاقد لاتکس است، متناسب با فرم بدن نوزاد طراحی شده و بسیار نرم و لطیف است. علاوه بر این نوارهای ارتجاعی به کار رفته در قسمت‌های کناری محصول، باعث می‌شوند نوزاد به راحتی پاهایش را تکان دهد و از نشت رطوبت نیز جلوگیری می‌کند. به دلیل نازک بودن محصول، حجم شورت و شلوار نوزاد بسیار کم خواهد بود. این پوشک حاوی عصاره بابونه بوده و خاصیت ضد‌عفونی‌کنندگی پوست دارد و از التهاب‌های پوستی و قرمز شدن پوست جلوگیری می‌کند. این پوشک به صورت چسبی بسته شده و به واسطه چسب‌های با کیفیت به کار رفته در قسمت‌های کناری و جلو پوشک، به دفعات مورد نیاز بسته می‌شود. در هر بسته از این مدل پوشک برند «بیبی‌لینو» 42 عدد پوشک قرار دارد.

معرفی

کودک شما به‌تازگی به دنیا آمده. شما او را در آغوش خود نگه‌داشته‌اید و هنوز هم نمی­‌توانید باور کنید. شما سرشار از عشق هستید و می­‌خواهید آن را به بهترین شکل ممکن به کودک خود ابراز کنید. پس وقت خود را با او سپری کنید: با او سخن بگویید، برایش آواز بخوانید و شعرهای کودکانه زمزمه کنید. کودک شما از روزهایی که در رحم قرار داشته با صدای شما آشناست؛ به آغوشش بکشید و نوازشش کنید. این به فرزندتان کمک می­‌کند تا احساس امنیت و اطمینان خاطر داشته باشد. پوشک بیبی ­لینو سنسیتیو، دارای یک هسته­‌ی فوق‌العاده جاذب است که در ضمن داشتن کپسول­‌های بسیار نرم روی صفحه بالا، باعث حفظ پایداری رطوبت در هسته‌­ی پوشک می­‌شود و نیز با عصاره‌­ی بابونه غنی‌شده­ است. این پوشک اولین پوشک بچه در اروپاست که به دلیل عدم وجود بیش از 200 ماده مضر، مورد تائید استاندارد Oeko-Tex® 100 قرارگرفته است؛ بنابراین شما مطمئن هستید که پوشک بیبی لینو سنسیتیو، پوست کودک شمارا با روشی تائید شده و دوستانه لمس می­‌کند.

مشخصات

پوشک بیبی لینو سنسیتیو در موسسه‌ی تحقیقات پوستی درما تست آلمان، طی یک دوره‌ی 4 هفته‌ای تحت نظارت متخصصین پوست و اطفال بر روی کودکانی که این پوشک به آن‌ها بسته شد، به‌صورت بالینی آزموده شده و نتیجه عالی (برچسب کیفیت 5 ستاره) را دریافت کرده ‌است. این پوشک دارای فناوری Comfi-Fit است که منجر به فیت شدن عالی روی بدن کودک می‌شود. به لطف هسته­­‌ی فوق‌العاده جاذب که فناوری Dry-Matrix را در خود جای‌ داده، پس ندادن در این پوشک تثبیت‌شده است. این فناوری از توری از الیاف طبیعی تشکیل‌شده است، که رطوبت را در هسته حفظ می­کند. بیبی ­لینو سنسیتیو دارای سطح جذب بالا باکیفیتی برتر بر اساس اندازه‌گیری آزمایشگاه­های تخصصی است. (Mannequins/SGS Courtray method France) بنابراین، این طراحی پیشرفته محصول، می‌تواند خشکی موردنیاز نوزاد را، هم در طول روز و هم در شب و در هنگامی‌ که نیاز به جذب حتی بیش از نیاز طبیعی است، فراهم کند. این باعث خواب آرام‌تر نوزادان و والدین می‌شود.

کاربرد

کودک شما در حال سازگاری به محیط جدیدی است که دارد در آن رشد می­‌کند و کم­‌کم احساس می­‌کند که دارد با محیط اطراف خود آشنا می‌شود. بینایی‌اش رو به بهبود است؛ اکنون می‌تواند تا فاصله 90 سانتی‌متری تمرکزکند، بنابراین تشخیص چهره‌ی شما آسان‌تر می‌­شود. این چشم دوختنی مشتاقانه و پر از کنجکاوی است که به‌دقت روی تمام اشیاء جدیدی که در دایره دیدش قرار می­‌گیرد متمرکز می­‌شود. در همین زمان، شروع به فعال شدن می‌­کند و به محرک‌های جدید محیطی با حرکات خودپاسخ می‌دهد. دستاورد بزرگ دیگر این است که می‌تواند چند ثانیه سرخود را بالا ببرد و شروع به چرخش آن به راست و چپ کند.

محدوده سنی

کودک شما به روی همه می­‌خندد و عاشق بازی کردن است! اکنون کودک شما شروع به آشکار کردن شخصیت خودش کرده است. او احساسات اطرافیان را می­‌فهمد و به شیوه­‌ی خودش ابراز احساسات می­‌کند. به‌ویژه از بازی‌ها و توجه دیگران لذت می‌برد و با لبخند آن‌ها را پاسخ می‌دهد. زمان مناسبی برای پیاده‌روی، سفر و دیدن دوستان است. این کار به کودک شما کمک می‌کند تا جامعه‌پذیر شود و خود را با هر محیطی سازگار کند، چیزی که برای بقیه عمرش بسیار مفید خواهد بود. پوشک­ بیبی ­لینو سنسیتیو با طرح‌های زیبای کودکانه که از طبیعت الهام گرفته آراسته‌شده و بارنگ‌هایی که برای کودک شما بی‌خطر است چاپ‌شده است. این طراحی‌ها قطعاً کنجکاوی کودک را برانگیخته و مغزش را با داستان‌ها و بازی‌ها به چالش می‌کشد. کودک شما دوره­‌ی بسیار خلاقانه‌ای از زندگی خود را پشت سر می‌گذارد. حس لمس و چشیدن را درک می‌کند و با جویدن همه‌چیز، محیط اطراف خود را کشف می‌کند. شروع به خزیدن می‌کند تا همه­ اشیاء و اسباب‌بازی‌های دور از دسترسش را به دست آورد. بهتر است خانه­‌ی خود را به محیط کاملاً ایمن برای کودک‌تان تبدیل کنید. مطمئن باشید که یک‌خانه‌ی ایمن، آزادی عمل بیشتری به کودک شما خواهد بخشید و او می‌تواند در کل دوره­‌ی اکتشاف از آن لذت ببرد. اکنون دستاورد بزرگ کودک شما، حفظ تعادل و اولین قدم‌هایی است که برمی­‌دارد. شاید به نظر برسد که یک معجزه رخ داده، اما کودک شما به‌زودی با اطمینان زیاد راه می‌رود و با این سیر تکاملی و پیشرفت تماشایی آن‌قدر هیجان‌زده خواهد شد که اکنون هیچ‌چیز او را از جنب‌وجوش متوقف نخواهد کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز زیرانداز تعویض پوشک کودک بهار پد سانا کد 01 بسته 10 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زیرانداز تعویض پوشک بهار پد سانا در سایز 60x60 سانتی متر 5 لایه دارای پودر جاذب ، قدرت جذب بالا - ضد حساسیت- انتی باکتریال- مناسب جهت تعویض پوشک ( نوزاد ، سالمندان) می باشد و بعنوان زیرانداز شب ادراری قابل استفاده می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پوشک بارلی سایز 4 بسته 40 عددی به همراه دستمال مرطوب خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پوشک بارلی سایز ۴ برای نوزادان با وزن ۷ تا ۱۸ کیلوگرم مناسب است. در هر بسته پوشک بارلی ۴۰ عدد پوشک قرار دارد. نحوه بسته شدن این پوشک از نوع چسبی است و باز و بسته کردن آن کار چندان سختی نیست و این کار را می‌توانید به سرعت انجام دهید. از ویژگی‌های پوشک بارلی می‌توان به رایحه بابونه آن اشاره کرد. رایحه بابونه باعث نرمی و لطافت پوست شده و ضد حساسیت است و مانع از ایجاد حساسیت روی پوست فرزند شما خواهد شد. همچنین به همراه پوشک بارلی سایز چهار ۲۰ عدد دستمال مرطوب هم عرضه شده است. جنس پوشک به گونه‌ای است که با پوست نوزادان سازگار بوده و از لایه‌های داخلی و خارجی بسیار نرم و لطیفی تشکیل شده است. این پوشک قدرت جذب خوبی هم دارد. اگر به دنبال یک پوشک خوب و مناسب برای فرزند دلبندتان هستید، این محصول می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پوشک مای بیبی پول آپ سایز 6 بسته 24 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .
پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید تشک نوزاد و کودک به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

معرفی

مای‌بیبی فعالیت خود را از سال 1379 با هدف مهر و مراقبت از کودکان و مادرها و پدرها آغاز کرده است. مای‌بیبی همواره تلاش می‌کند بر اساس تکنولوژی روز دنیا، محصولاتی باکیفیت و مناسب نیاز کودکان تولید کند و در این مسیر همراه و همدل مادرها و پدرها برای به ثمر نشاندن درخت زندگی دلبندانشان باشد.

پوشک پول آپ مای بیبی

پول آپ مای بیبی، اولین پوشک شورتی تولید شده در ایران است که دارای قدرت جذب بسیار بالا بوده و به نرمی پنبه و نازک است. تعویض آسان این محصول، به راحتی مادر و کودک کمک شایانی می‌کند و استفاده از آن بسیار راحت و در سه مرحله زیر صورت می گیرد: 1- پوشک را مانند شورت به تن کودک بپوشانید.  2- در هنگام تعویض پوشک، کناره‌های پوشک را پاره کنید. 3- از نوار دورانداز بهداشتی، جهت بسته‌بندی و دور انداختن پوشک مصرفی استفاده کنید. کش 360 درجه دور پوشک، متناسب با اندام کودک بوده که راحتی و جست‌و‌خیز کودک را بیشتر کرده و بر سرعت و ابتکار عمل او نیز تاثیرگذار خواهد بود.

پوشک مای بیبی سری Pull - Up سایز 6

کیفیت نامطلوب پوشک تا حد زیادی آرامش کودک در طول خواب یا حتی در بیداری را مختل خواهد کرد. دقت در انتخاب بهترین پوشک بسیار اهمیت دارد و باید آن را با دقت انتخاب کنید. پوشک کودک اگر جذب بالایی نداشته باشد، کودک مرتب احساس ناآرامی خواهد کرد. در ضمن خرید مداوم پوشک به دلیل عدم کیفیت پوشک خانواده را اذیت خواهد کرد. استفاده از پوشک شورتی مای بی‌بی سری پول-آپ می‌تواند در هزینه‌های شما صرفه‌جویی کند و کودک شما نیز در سلامتی و راحتی خوب بخوابد و راه برود. با استفاده از این پوشک با فرآیند معاوضه پوشک، نه‌تنها برای مادران بلکه برای پدران نیز راحت‌تر خواهد شد. پوشک شورتی پول- آپ درست همان‌طور به تن کودک می‌رود که بزرگ‌سالان لباس می‌پوشند. پوشک استاندارد و باکیفیت آرامش کودکان و آسایش بیش‌تر خانواده‌ها را تأمین خواهد کرد. بیداری و خواب خوب کودکان به عواملی مانند پوشک مناسب هم‌بستگی دارد. پوشک شورتی پول- آپ محصول جدید مای بی‌بی است که با استفاده از مواد اولیه مرغوب مشکلات زیادی را حل کرده است. این پوشک‌ها از قدرت جذب بالایی برخوردارند و بافت داخلی آن‌ها به نرمی پنبه و از جنس کتان است. کودکان در تماس با آن حس خوبی خواهند داشت و راحت‌ترند. استفاده از پوشک‌های شورتی پول آپ مای بی‌بی فرآیند تعویض پوشک را بسیار ساده می‌کنند و این مسئله برای مادران اهمیت بسیاری دارد. به‌سادگی وقت و انرژی زیادی شما حفظ می‌شود و علاوه بر مادران، پدران هم می‌توانند پوشک کودکان را تعویض کنند.

بررسی تخصصی

  پوشک شورتی مای بیبی، اولین پوشک شورتی تولید شده در ایران است که دارای قدرت جذب بالا و به نرمی پنبه است. کش 360 درجه پوشک، متناسب با اندام کودک بوده که در راحتی و جست‌و‌خیز بیشتر کودک بسیار تاثیرگذار خواهد بود. تعویض آسان این محصول، به راحتی مادر و کودک کمک می‌کند و در سه مرحله زیر صورت می گیرد: پوشاندن پوشک شورتی: برای پوشاندن پوشک شورتی ابتدا یک پا و سپس پای دیگر کودک را داخل پوشک تمیز قرار دهید و آن را به سمت بالا بکشید. درآوردن پوشک شورتی: برای تعویض راحت، کناره های پرفراژ پوشک شورتی را از هر دوطرف پاره کنید و آن را وسط پاهای کودک بیرون بیاورید. پوشک استفاده شده را رول کنید، نوار  پشتی را به دور آن چسبانده و دور بیاندازید.  

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پوشک مای بیبی آبی سری مهربان با پوست سایز 3 بسته 38 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پوشک «مای بیبی» سری مهربان با پوست، حاوی عصاره بابونه است که در برابر حساسیت از پوست لطیف کودک محافظت می‌کند. لایه‌ی رویی پوشک به نرمی پنبه استو لایه‌ی تنفسی آن قابلیت عبور هوا دارد. لایه فوق جاذب، رطوبت را جذب میکند که این نیز باعث کاهش حساسیت پوستی خواهد شد. از طرف دیگر لایه‌ی کشسان راحت دور ران پا، حس راحتی به کودک داده و لایه‌ی محافظ کشسان عمودی آن نیز از نشستی ادرار جلوگیری می‌کند. چسب های محکم و مطمئن پوشک مای بیبی با 30% کشسانی بیشتر نوارهای کناری کمک می‌کند تا پوشک متناسب با بدن کودک بسته شود و راحتی تحرک را نیز به کودکان هدیه می‌کند. مای‌بیبی فعالیت خود را از سال 1379 با هدف مهر و مراقبت از کودکان و مادرها و پدرها آغاز کرده است. مای‌بیبی همواره تلاش می‌کند بر اساس تکنولوژی روز دنیا، محصولاتی باکیفیت و مناسب نیاز کودکان تولید کند و در این مسیر همراه و همدل مادرها و پدرها برای به ثمر نشاندن درخت زندگی دلبندانشان باشد.

بررسی تخصصی

پوشک «مای بیبی» آبی، حاوی عصاره بابونه است که در برابر حساسیت از پوست لطیف کودک محافظت می‌کند. قدرت جذب بالا نیز باعث کاهش حساسیت پوستی خواهد شد. لایه‌ی رویی پوشک به نرمی پنبه است و لایه‌ی بیرونی تنفسی آن قابلیت عبور هوا را دارد. کش های راحت دور ران پا، حس راحتی به کودک داده و لایه‌ی محافظ کشسان عمودی آن نیز از نشستی ادرار جلوگیری می‌کند. چسب های محکم و مطمئن کمک می‌کند تا پوشک متناسب با بدن کودک بسته شود و کودک حس راحتی بیشتری را تجربه کند . ویژگی های پوشک مای بیبی آبی: حاوی عصاره بابونه: برای محافظت از پوست در برابر حساسیت انحنای بند ناف برای جلوگیری از تماس پوشک با بند ناف نوزاد (در سایزهای نوزادی 0 و 1) لایه بیرونی تنفسی با قابلیت عبور هوا: برای راحتی بیشتر و محافظت از پوست در برابر حساسیت لایه رویی با حس نرمی پنبه: لطافت بیشتر برای پوست های حساس لایه جذب و انتشار: برای جذب و توزیع یکنواخت مایع در سطح پوشک کش های راحت دور ران: برای تناسب با آناتومی کودک و جلوگیری از نشت مایع چسب های مطمئن: چسب های قابل تنظیم و محکم (با قابلیت تنظیم چندباره) نوارهای کناری کشسان: برای انعطاف پذیری بیشتر در دور کمر کودک لایه محافظ کشسان عمودی: برای جلوگیری از نشتی کناره ها

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پوشک مای بیبی آبی سری مهربان با پوست سایز 4 بسته 34 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پوشک «مای بیبی» سری مهربان با پوست، حاوی عصاره بابونه است که در برابر حساسیت از پوست لطیف کودک محافظت می‌کند. لایه‌ی رویی پوشک به نرمی پنبه استو لایه‌ی تنفسی آن قابلیت عبور هوا دارد. لایه فوق جاذب، رطوبت را جذب میکند که این نیز باعث کاهش حساسیت پوستی خواهد شد. از طرف دیگر لایه‌ی کشسان راحت دور ران پا، حس راحتی به کودک داده و لایه‌ی محافظ کشسان عمودی آن نیز از نشستی ادرار جلوگیری می‌کند. چسب های محکم و مطمئن پوشک مای بیبی با 30% کشسانی بیشتر نوارهای کناری کمک می‌کند تا پوشک متناسب با بدن کودک بسته شود و راحتی تحرک را نیز به کودکان هدیه می‌کند. مای‌بیبی فعالیت خود را از سال 1379 با هدف مهر و مراقبت از کودکان و مادرها و پدرها آغاز کرده است. مای‌بیبی همواره تلاش می‌کند بر اساس تکنولوژی روز دنیا، محصولاتی باکیفیت و مناسب نیاز کودکان تولید کند و در این مسیر همراه و همدل مادرها و پدرها برای به ثمر نشاندن درخت زندگی دلبندانشان باشد.

بررسی تخصصی

پوشک «مای بیبی» آبی، حاوی عصاره بابونه است که در برابر حساسیت از پوست لطیف کودک محافظت می‌کند. قدرت جذب بالا نیز باعث کاهش حساسیت پوستی خواهد شد. لایه‌ی رویی پوشک به نرمی پنبه است و لایه‌ی بیرونی تنفسی آن قابلیت عبور هوا را دارد. کش های راحت دور ران پا، حس راحتی به کودک داده و لایه‌ی محافظ کشسان عمودی آن نیز از نشستی ادرار جلوگیری می‌کند. چسب های محکم و مطمئن کمک می‌کند تا پوشک متناسب با بدن کودک بسته شود و کودک حس راحتی بیشتری را تجربه کند . ویژگی های پوشک مای بیبی آبی: حاوی عصاره بابونه: برای محافظت از پوست در برابر حساسیت انحنای بند ناف برای جلوگیری از تماس پوشک با بند ناف نوزاد (در سایزهای نوزادی 0 و 1) لایه بیرونی تنفسی با قابلیت عبور هوا: برای راحتی بیشتر و محافظت از پوست در برابر حساسیت لایه رویی با حس نرمی پنبه: لطافت بیشتر برای پوست های حساس لایه جذب و انتشار: برای جذب و توزیع یکنواخت مایع در سطح پوشک کش های راحت دور ران: برای تناسب با آناتومی کودک و جلوگیری از نشت مایع چسب های مطمئن: چسب های قابل تنظیم و محکم (با قابلیت تنظیم چندباره) نوارهای کناری کشسان: برای انعطاف پذیری بیشتر در دور کمر کودک لایه محافظ کشسان عمودی: برای جلوگیری از نشتی کناره ها

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پوشک کودک پمپرز مدل Premium care چسبی سایز 5 بسته 46 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پوشک پمپرز سایز 5 برای کودکان با وزن بالای 11 کیلوگرم مناسب است. این نوع پوشک با دارابودن گواهی DermaTest آلمان بالاترین الزامات پوستی را برآورده کرده و محافظت بی نظیری از پوست حساس کودک شما ایجاد می‌کند. در این پوشکْ سه کانال جذب به گونه‌ای طراحی شده‌اند که با حداکثرِ جذب رطوبتْ پوست کودکِ شما را خشک نگه می‌دارد. همچنین یک لایه‌ی جاذبِ بیرونی نیز رطوبت و آلودگی را از پوست حساس کودک دور نگه می‌دارد. از این پوشک می‌توانید به‌مدت 12 ساعت، در طول شب، بدون نیاز به تعویض استفاده کنید. راحتی فوق‌العاده این پوشک نرم و لطیف در حدی است که کودک به سختی وجود آن را احساس می‌کند. نوارهای جانبی نرم و کشسان دو طرف پوشک نیز باعث می‌شود علی‌رغم تحرک فرزند شماْ پوشک در جای خود ثابت بماند. یک ویژگی خاص این مدل از پوشک برند pampers، وجود نشانگر رطوبت است که با تغییر رنگ از زرد به آبی زمان تعویض پوشک را به شما یادآوری می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پوشک پمپرز مدل BABY DRY سایز 6 بسته 34 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پوشک پمپرز آلمانی سایز 6 دارای تعداد 34 عدد میباشد و برای وزن 13 تا 18 کیلو مناسب است نحوه بسته شدن این پوشک، به صورت چسبی است تا استفاده از آن راحت باشد. قدرت جذب بالای پوشک از پس زدن مایعات موجود در آن و کثیف شدن لباس جلوگیری می­‌کند. این محصول ضد حساسیت است و جهت حفاظت از پوست لطیف نوزادان، در آن از لوسیون آلوئه‌­ورا استفاده شده است. وجود این لوسیون به نرمی پوست و جلوگیری از التهاب کمک می­‌کند. این مدل پوشک حدود 12 ساعت پوست کودک را خشک نگه­ می­‌دارد. به علاوه دارای ساختار ظریفی است که از انحراف پاها جلوگیری کرده و مانعی برای فعالیت­‌های نوزاد ایجاد نمی­‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پوشک کودک پمپرز مدل baby dry سایز 7 بسته 31 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پوشک پمپرز آلمانی سایز 7 دارای تعداد 31 عدد میباشد و برای وزن +15 کیلو مناسب است نحوه بسته شدن این پوشک، به صورت چسبی است تا استفاده از آن راحت باشد. قدرت جذب بالای پوشک از پس زدن مایعات موجود در آن و کثیف شدن لباس جلوگیری می­‌کند. این محصول ضد حساسیت است و جهت حفاظت از پوست لطیف نوزادان، در آن از لوسیون آلوئه‌­ورا استفاده شده است. وجود این لوسیون به نرمی پوست و جلوگیری از التهاب کمک می­‌کند. این مدل پوشک حدود 12 ساعت پوست کودک را خشک نگه­ می­‌دارد. به علاوه دارای ساختار ظریفی است که از انحراف پاها جلوگیری کرده و مانعی برای فعالیت­‌های نوزاد ایجاد نمی­‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پوشک بچه هانیز کد 001 سایز 6 بسته 24 عددی مجموعه 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پوشک بچه سایزشش هانیز یکی از بهترین نوع تولید ایران هست که قابلیت جذب بسیار بالای دارد و کشسانی بسیار خوب مناسب با بدن کودک را داردودارای عصاره الورئه وبابونه میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پوشک کودک فلوفسان مدل B04 سایز 4 بسته 18 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

امروز استفاده از پوشینه های شورتی چه در کودکان و چه در بزرگسالان فراگیر تر شده است چرا که این پوشینه ها قابلیت حرکتی بیشتری به انسان میدهد و همچنین استفاده راحت تر و بی دردسر تری نسبت به پوشک های عادی دارند. این محصول نیز مانند دیگر محصولات فلوفسان با استفاده از بروز ترین تکنولوژی روز و با کیفیت ترین مواد اولیه در ایتالیا تولید شده است. از ویژگی های این پوشک , قدرت جذب بالا , جلوگیری از انتشار هرگونه رطوبت و بوی بد بدلیل استفاده از پودر جاذب , طراحی بر اساس فرم و ارگونومی بدن , غیر حساسیت زا بدلیل عدم استفاده از پلاستیک و لاتکس در لایه های تماس با پوست , دارای بافت یکپارچه و عدم ایجاد برجستگی و نمود خارجی , بدون ایجاد هرگونه محدودیت حرکتی یا نشتی و دارا بودن نشانگر تعویض میباشد که موجب میشود تا کودک شما راحتترین لحظات را تجربه کند.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا