ورزش و سفر

نکات مهم و راهنمای خرید اسکیت به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید اسکیت باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

تجهیزات ورزشی مناسب، استاندارد و حرفه‌ای از ارکان اصولی تمام رشته‌هاست. رشته اسکیت نیز از این قائده مستثنی نیست و در هنگام خرید کفش اسکیت که اصلی‌ترین وسیله این رشته است باید با در نظر داشتن ملاک‌های یک اسکیت استاندارد و با کیفیت، انتخاب درستی داشته باشید. با این بخش از نکته خرید همراه باشید تا با استفاده از نکات مهم و راهنمای خرید اسکیت بتوانید در انتخاب و خرید اسکیت مناسب و با کیفیت موفق عمل کنید.

اجزا مختلف کفش اسکیت

  • بدنه اسکیت: که از جنس پلاستیک سخت یا در کفش های حرفه ای از ترکیبات کربن استفاده می شود.
  • اجزای روی کفش اسکیت: کلیپس، چسبک و بندهای محکم کننده
  • ترمز: که در انتهای کفش قرار دارد و معمولاً زیر پای راست قرار گرفته است
  • ترک یا تیغه: زیر کفش قرار گرفته که از جنس های پلاستیکی یا تیغه های فلزی می باشد که روی ترک سوراخ هایی جهت قرار گرفتن پیچ ها تعبیه شده است. طول ترک ها در اسکیت های سرعت و استقامت بلندتر و در اسکیت های هاکی، نمایشی و مبتدی کوتاه می باشد.
  • بلبرینگ ها و بوش ها: که هر چرخ شامل دو بلبرینگ و بوش های داخلی و خارجی می باشند. بلبرینگ به نسبت تعداد دور در دقیقه آن و کیفیت به انواع مختلف تقسیم می شوند که علامت مشخصه آن با ABC مشخص می گردد
  • چرخ ها: چرخ ها یکی از مهمترین اجزای اسکیت می باشد که بایستی نسبت به انتخاب جنس و قطر آن توجه لازم مبذول گردد. در لبه خارجی چرخ ها دو مشخصه قطر و جنس آن وجود دارد که با علائم قطر چرخ با حرف MM و جنس آن با حرف A نمایش داده شده است.

نکته: در اسکیت سرعت از چرخ ها با قطر های بالاتر که حداکثر آن MM110 می باشد و در رشته های دیگر ازچرخ های با قطرهای پایین تر استفاده می گردد. جنس چرخ ها نسبت به زمینی که استفاده می شود و رشته ورزشی مورد استفاده متفاوت است. برای سالن و زمین های صیقلی از چرخ های نرم تر و جهت آسفالت و جاده از چرخ های با A بالاتر استفاده می شود.

در ادامه بخوانید: نکات مهم و راهنمای خرید اسکیت 

نکات مهم هنگام خرید اسکیت

  • اسکیت سایز متغیر انتخاب کنید.
  • اسکیت سایز متغیری انتخاب کنید که یک سایز بزرگتر یا حداقل هم سایز پای فرزندتان باشد.
  • اگر کودک درشت جثه ای دارید اسکیت هارد تهیه کنید.
  • برای کودکان ریز جثه اسکیت های سافت با کیفیت تهیه کنید.
  • اسکیت با کلاه و لوازم ایمنی استاندارد و با کیفیت تهیه کنید.
  • دقت داشته باشید که کلاه و لوازم ایمنی سایز کودک باشد.
  • از خرید اسکیت تخصصی برای شروع جدا خودداری کنید.
  • اسکیت ساق بلند خریداری کنید.
  • از فروشگاه تخصصی یا کارشناسان تخصصی در خرید اسکیت کمک بگیرید.
  • اسکیت با سرعت خوب تهیه کنید.
  • اسکیت با چرخ های گوشتی یا نرم تهیه کنید.
  • سایز تیغه و چرخ ها باید متناسب با سایز پا باشد.

در ادامه بخوانید: نکات مهم و راهنمای خرید اسکیت 

بهترین برند کفش اسکیت

برخی از مطرح‌ترین و پرفروش‌ترین برندهای کفش اسکیت در بازار ایران:

کفش اسکیت رولربلید (Rollerblade)

درواقع رولربلید، یک کفش اسکیت درون خطی (inline skating)، و محصول ایتالیا است. انواع اسکیت در سبک‌های مختلف تفریحی، تناسب اندام، نمایشی و … برای کودکان و بزرگسالان توسط برند رولر بلید طراحی و ساخته شده است. شما می‌توانید انواع کفش اسکیت های برند رولربلید را از شروع قیمت 450 هزارتومان در بازار ایران خریداری کنید.

فلایینگ اییگل (Flying Eagle)

«فلایینگ ایگل»، یکی دیگر از برندهای مطرح در تولید کفش اسکیت است. این برند تحت لیسانس کشور اسپانیا و تولیدشده در کشور چین است. مرغوبیت و کیفیت محصولات فلایینگ ایگل باعث شده تا طرفداران بسیاری در سراسر جهان کسب کند. شما می‌توانید، مدل‌های مختلفی از کفش اسکیت فلایینگ ایگل را در بازار ایران با شروع قیمت یک میلیون تومان خریداری کنید.

کفش اسکیت سبا (Seba)

برند سبا، اختراع و تولید یکی از قهرمانان سابق ورزش اسکیت به نام « Sebastien Lafargue»، است. تولیدات این برند جهانی، از کیفیت و مرغوبیت قابل توجهی برخوردار است و اکثر ورزشکاران با استفاده از محصولات سبا، به شهرت و پیشرفت بیشتر آن دامن زده‌اند. تخصص سبا تولید کفش های اسکیت فری استایل است. در بازار ایران می‌توانید، محصولات مختلفی از برند سبا را تهیه کنید.

برندهای دیگری از کفش اسکیت در بازار ایران به فروش می‌رسد که به دلیل کیفیت و مرغوبیت بالا نظر مصرف‌کنندگان را جلب کرده است. از جمله این کفش های اسکیت می‌توان به «کفش اسکیت ساکریس»،کفش اسکیت جاکس (Jux)، کفش اسکیت این‌لاین (inline)، کفش اسکیت «Little Train Toy»، کفش اسکیت راکس (Roces)، کفش اسکیت فیلا (Fila)، کفش اسکیت «Bont»، کفش اسکیت «استریت رانر» و کفش اسکیت «کارامان»، اشاره کرد.

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم و راهنمایی خرید اسکیت گفته شد، می توانید اسکیت مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه اسکیت ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز اسکوتر برقی اسمارت بالانس ویل مدل پرو 8 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این نوع اسکوتر ها بیشتر مناسب تفریح و سرگرمی هستند و مخصوص محدوده سنی خاصی نیستند و بر اساس وزن شخص مورد استفاده قرار می گیرند.اسکوتر فوق از نوع 8 اینچ بوده  تحمل وزن این اسکوتر تا 120 کیلوگرم و با سرعت 20 کیلومتر در ساعت و شارژدهی 30 الی 60 دقیقه می تواند شما را به مقصد برساند. ا سکوتر برقی اسمارت بالانس ویل ورژن پرو از جدیدترین تولید شرکت اسمارت بالانس ویل است که از جدیدترین فناوری ها در قسمت برد و باتری بهره می برد. امکانات ورژن پرو شامل ریموت کنترل، سیستم اتوبالانس و تعادل خودکار، رقص نور چند جهته، اسپیکر بلوتوثی توان بالا، و علاوه بر اینها مین برد سه تیکه با طراحی جدید و پک باتری با کیفیت بالاتر و تاریخ بروز تر است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکوتر برقی اسمارت بالانس ویل مدل پرو 8 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این نوع اسکوتر ها بیشتر مناسب تفریح و سرگرمی هستند و مخصوص محدوده سنی خاصی نیستند و بر اساس وزن شخص مورد استفاده قرار می گیرند.اسکوتر فوق از نوع 8 اینچ بوده تحمل وزن این اسکوتر تا 120 کیلوگرم و با سرعت 20 کیلومتر در ساعت و شارژدهی 30 الی 60 دقیقه می تواند شما را به مقصد برساند. ا سکوتر برقی اسمارت بالانس ویل ورژن پرو از جدیدترین تولید شرکت اسمارت بالانس ویل است که از جدیدترین فناوری ها در قسمت برد و باتری بهره می برد. امکانات ورژن پرو شامل ریموت کنترل، سیستم اتوبالانس و تعادل خودکار، رقص نور چند جهته، اسپیکر بلوتوثی توان بالا، و علاوه بر اینها مین برد سه تیکه با طراحی جدید و پک باتری با کیفیت بالاتر و تاریخ بروز تر است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکیت کفشی فلاینگ ایکل مدل FBS-fast blade خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکیت فلاینگ ایگل Flying Eagle FBS | این مدل اسکیت از مدل های محبوب و با کیفیت می باشد، افراد بزرگسالی که به تازگی علاقه مند به یادگیری این ورزش شده اند می تواند گزینه مناسبی باشد. نیاز اصلی شروع و یا ادامه ورزش اسکیت، در قدم اول انتخاب اسکیت پر قدرت و با کیفیت با برندی معتبر می باشد که به جرات می توانیم اسکیت فلایینگ ایگل مدل FBS را به شما معرفی کنیم. نکته ای که لازم می دانم ورزشکاران بزرگسال در نظر بگیرند این مطلب می باشد که بزرگسالان علاقه مند به اسکیت در هنگام خرید می بایست آینده خود در این ورزش را در نظر بگیرند که آیا این ورزش را تنها به عنوان تفریح انتخاب می کنند و یا میخواهند بعد از یادگیری ابتدایی سراغ شاخه ای خاص از این ورزش بروند چرا که این موضوع در انتخاب نوع اسکیت به دلیل ویژگی های خاص هر اسکیت بسیار حائز اهمیت می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکیت کفشی سبا مدل E3-42 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

«اسکیت کفشی سبا» مدل «E3» انتخابی خوب برای تفریح و ورزش پسران و دختران است. اسکیت‌ها انواعی متفاوت دارند که شامل سرعتی، استقامتی یا تفریحی است. از ویژگی این اسکیت جوراب داخلی آن است که ساختاری نرم دارد تا پاهای شما راحتی بیشتری را تجربه کند. همچنین برای جاگیری صحیح پا در اسکیت، بند‌هایی برای بستن کفش در نظر گرفته‌شده است. به‌علاوه یک بست ریلی ضامنی بر روی ساق و یک بند چسبی نیز در قسمت مچ قرار داده‌شده تا پا در درون کفش اسکیت محکم و ثابت باشد. بر روی تیغه اسکیت چهار چرخ‌ قرار دارد. این چرخ‌ها ساختاری بادوام و نرم دارند که باعث حرکت روان‌ بر روی سطوح آسفالت می‌شوند. این اسکیت‌ دارای سایز ثابتی بوده و نمی‌توان سایز آن را تغییر داد. قطر چرخ اسکیت سبا نیز 80 میلی‌متر است. این اسکیت از رویه‌ای مشبک در قسمت جلوی کفش طراحی‌شده تا با جریان داشتن هوا در داخل آن از تعریق جلوگیری کرده و راحت‌تر به این ورزش بپردازید و از آن برای مدت طولانی‌تری لذت ببرید. «اسکیت کفشی سبا» مدل «E3» با طراحی ایمن و مناسب خود گزینه خوبی برای انجام این ورزش خواهد بود.فریم این اسکیت قابلیت راکر شدن را دارد که از نکات قابل توجه در این بازه قیمتی به شمار می آید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکوتر مدل C2200 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکوتر مدل C2200 انتخابی مناسب و هیجان‌انگیز برای لذت بردن از این ورزش مهیج است. این اسکوتر از بدنه‌ای آلومینیومی تشکیل‌شده که هم از ایجاد زنگ‌زدگی جلوگیری کرده هم دوام و مقاومت اسکوتر را در برابر ضربه و فشار نیز محافظت خواهد کرد. آلومینیوم به دلیل استحکامی که دارد عمری طولانی نیز به این اسکوتر بخشیده است. این اسکوتر دارای فناوری بوده که می‌توانید به‌راحتی فرمانش را به 3 حالت مختلف نیز تنظیم کرده و راحتی بیشتری را برای خود مهیا کنید.اسکوتر دارای مزیت هایی است که آن را نسبت به دیگر اسکوترهای موجود متمایز می‌کند.یکی از مزیت‌های این اسکوتر جنس آن است، مزیت دیگر آن چرخ 205 میلی‌متری آن است که با پهنای بیشتر خود باعث طول عمر بیشتر و همچنین نرمی و زیبایی بیشتر می‌شود.گفتنی است که اسکوتر را می‌توانید تا کرده و در اتومبیل یا جای مورد نظرتان قرار دهید. این را باید گفت که جنس دستگیره فرمان آن از پلاستیک بوده که از ایجاد تعریق جلوگیری کرده همچنین در استفاده طولانی‌ مدت پاره یا ساییده نخواهد شد. این اسکوتر انتخاب مناسبی برای ورزش کردن و تفریح بوده تا از اوقات فراغت لذت ببرید. همچنین این اسکوتر دارای تحمل وزن تا 75 تا 105 کیلوگرم نیز است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکیت کفشی فری استایل مدل Z0 s خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکیت Free Style مدل Z0 یک اسکیت بچگانه , سبک و تفریحی می باشد. این اسکیت با چرخ های راکر قابلیت تنظیم در چهار سایز متغیر عرضه گردیده است. بوت اسکیت فری استایل قابل شستشو است. اسکیت فری استایل Z0 قابلیت تنظیم تیغه طبق چرخش پای بچه را دارد. فکی این محصول ثابت و دارای گیره های نشکن می باشد. در کف اسکیت Free Style مدل Z0 آنتی شوک ژله ای قرار دارد تا از ضربه مستقیم ب کمر و زانو جلو گیری کند.اسکیت بچگانه Free Style Z0 در دو رنگ وارد بازار شده است. Free Style یکی از جدیدترین و جذاب ترین رشته های اسکیت می باشد. افراد با استفاده از حرکات نمایشی کمی پیچیده و ریتمیک از بین موانع کوچکی که با فاصله معینی چیده شده عبور کنند. کار در رشته فری استایل با تمرینات تعادلی و حرکات مارپیچ ساده شروع می شود. هدف از این تمرینات بالا بردن هرچه سریع تر تعادل فرد و آماده سازی جهت شروع تمرینات و آموزش حرکات روی موانع می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکیت کفشی فلاینگ ایکل مدل S6c 28-32 به همراه کلاه و ست ایمنی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکیت کفشی فلاینگ ایگل تکنولوژی کشور اسپانیا می باشد. مدل S6c جز محصولات بسیار با کیفیت بچگانه با سایز متغیر و کیفیت عالی می باشد. این کفش اسکیت دارای فریم آلومینیومی ثابت و در سایز متغیر 28 تا 32 موجود می باشد، که هر کدام تا 5 سایز قابلیت بزرگ شدن دارند و تا چند سال فرزندان شما به راحتی می توانند از آن استفاده کنند. رویه کفش اسکیت فلاین ایگل S6c هارد می باشد تا از تغییر فرم پا کودکان جلوگیری شود زیرا کفش های اسکیت رویه هارد پای را محکم نگه می دارد و با توجه به استخوان بندی نرم کودکان در این سن از تغییر در فرم استخوان بندی کودکان جلوگیری می کند.کفش اسکیت کفشی فلاینگ ایگل مدل S6c در سه رنگ آبی و صورتی و مشکی که هم دخترانه و هم پسرانه می باشد، ارائه می شود و به همراه ست کامل شامل کلاه، زانوبند و آرنج بند و محافظ کف دست می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکوتر کودک مدل PRDS-008 TENBOOM خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکوتر دارای چرخ 200 میلیمتر میباشد اسکوتر تحمل وزن 100کیلو را دارد چرخها چراغدار میباشد اسکوتر تاشو مسافرتی قابل حمل میباشد قابل استفاده برای مثبت 7و 8 سال میباشد اسکوتر دارای زنگ میباشد

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید کیسه خواب به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکیت کفشی فلاینگ ایکل مدل F3s Origami-41 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکیت فلایینگ ایگل F3s یکی از محصولات بسیار جذاب و در عین حال بسیار پر طرفدار در بین محصولات کمپانی فلایینگ ایگل می‌باشد که به دلیل داشتن امکانات بسیار خوب توانسته در دل اسکیت سواران به خوبی جای باز کند. با نگاه کردن به بوت اسکیت F3s Origami متوجه می‌شویم با یک بوت با کیفیت رو به رو هستیم که می‌تواند به خوبی از پای فرد محافظت کند. متریال استفاده شده برای ساخت این بوت پلی پریلین می‌باشد که دارای استحکام بسیار بالایی بوده و در عین حال دارای انعطاف پذیری مناسبی نیز می‌باشد. در قسمت جلوی بوت ، یک عدد محافظ یا ضربه گیر تعبیه شده است که از بوت در هنگام برخورد با سطوح خشن جلوگیری می‌کند تا بوت به راحتی دچار مشکل نشود.این قطعه محافظ نیز دارای کیفیت بالایی بوده و با استفاده از دو پیچ به بوت متصل شده است تا در هنگام نیاز بتوان آن را تعویض کرد. کاف با استفاده از یک پیچ به بوت متصل شده است که این عمر سبب شده است بتوان در صورت نیاز کاف قدیمی را با کف جدید تعویض کرد. در قسمت رویی بوت ، یک محافظ بند تعبیه شده است که از بند در برابر سطوح مختلف محافظت کند و از پارگی یا آسیب دیدن بند جلوگیری کند. در قسمت مچ و ساق پای بوت از دو بست استفاده شده است تا به خوبی بتوان بوت را فیکس کرد. بست استفاده شده در قسمت مچ پا از نوع ریلی با سگک جغجغه‌ای می‌باشد و بست استفاده شده در قسمت ساق پا از نوع بست ضامن دار می‌باشد. مزیت استفاده از این دو نوع بست ، سهولت در باز و بسته کردن و همچنین تنظیم درست اندازه کفش می‌باشد.در قسمت بالایی جوراب یک بند متصل شده است که به عمل جا به جایی و پوشیدن اسکیت ، کمک به سزایی می‌کند.چرخ‌های استفاده شده در این اسکیت جزو با کیفیت ترین چرخ‌های تولید شده توسط این برند می‌باشد که برای ساخت آن‌ها از پلی اورتان استفاده شده است که بهترین ماده برای ساخت چرخ می‌باشد. آلیاژ استفاده شده برای این چرخ‌ها ، 85A بوده که بهترین آلیاژ برای سبک استریت ، شهری و اسلالوم می‌باشد. سایز چرخ مناسب برای اسکیت‌های زیر سایز 40 ، 76 میلی متر و برای سایزهای بالای 40 ، 80 میلی متر می‌باشد. بلبرینگ استفاده شده در این اسکیت از نوع ABEC بوده و تعداد ساچمه های استفاده شده در آن ، 7 عدد می‌باشد.( ABEC 7 )

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکیت کفشی فلاینگ ایکل مدل BKB- M به همراه کلاه و لوازم ایمنی و کیف اسکیت خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت فلاین ایگل برند معروفی در صنعت تولید اسکیت های بوت هارد می باشد و تکنولوژی کشور اسپانیا و تولید شده کشور چین. این اسکیت به صورت کشویی تغییر سایز پیدا می کند و از سایز 32 تا 35 مناسب است. مدل BKB- K8 دارای بدنه هارد بسیار قوی و چرخ های ژله ای هایپر و روان می باشد، جوراب اسکیت قابل جدا شدن و قابل شستشو می باشد. تیغه اسکیت از جنس آلومینیوم نرم و مقاوم و سبک می باشد. ست ایمنی که بر روی اسکیت قرار گرفته اورجینال شرکت فلاین ایگل می باشد و دارای کلاه ایمنی ریگلاژی می باشد که با پیچ تنظیم شونده به راحتی روی سر فیکس می شود. همچنین دارای ست ایمنی جورابی که به هیچ روی پا نمی چرخد و محافظ کف دست بسیار با کیفیت. این اسکیت دارای کیف اسکیت مخصوص می باشد که دارای جای کلاه و از آسیب به کلاه و اسکیت جلوگیری می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکیت کفشی فیلا مدل Fila Viper خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکیت روی یخ برند Fila مدل Viper می‌باشد. بدنه اسکیت سخت می‌باشد. برای نوجوانان و بزرگسالان مناسب می‌باشد. جنس تیغه فلز ضد زنگ می‌باشد. روکش کفش از پارچه می‌باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکیت کفشی سبا مدل Junior 27-30 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

SEBA را می توان معروف ترین برند اسکیت های حرفه ای مخصوصا در رشته فری استایل در جهان دانست. محصولات این شرکت فرانسوی در شرایط واقعی توسط بهترین اسکیت بازان تست و بهینه سازی شده است. اسکیت کفشی «سبا» مدل «Junior» برای کودکان و نوجوانانی که به رشته اسکیت سواری علاقه دارند پیشنهاد می‌شود. در قسمت پاشنه، مچ و کنار پنجه این محصول از پلاستیک سخت استفاده‌شده که باعث می‌شود ضربه‌ای به پای شما وارد نشود همچنین دوام رویه را افزایش داده تا شما با خیالی آسوده بتوانید از این محصول استفاده کنید. اسکیت Junior همچنین دارای قابلیت تنظیم سایز است و شما می‌توانید با استفاده از دکمه‌ای که در کنار آن وجود دارد اندازه دلخواه خود را انتخاب کنید. چرخ‌های این محصول نیز از دوام و مقاومت خوبی در برابر سایش برخوردار هستند تا امکان استفاده از این اسکیت روی انواع سطوح نیز فراهم شود. در این محصول از الیاف مصنوعی برای ساخت جوراب آن استفاده‌شده. استفاده از این پارچه قابلیت جذب رطوبت را به جوراب داده تا هنگام تعرق رطوبت ناشی از آن به پارچه این محصول جذب شود و از سطح آن خارج شود تا شما با راحتی بیشتری اسکیت سواری کنید. این محصول دارای دو بند ضامن‌دار ریلی در قسمت ساق و پنجه است تا پای شما به بهترین نحو داخل اسکیت جا گیرد و پای شما ثابت و محکم باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکیت کفشی اف آر مدل AXS37-40 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

می‌دانید که اسکیت جزو یکی از مهیج‌ترین و جالب‌ترین ورزش‌هایی است که چه بزرگسال و چه نوجوانان را به خود جذب کرده است. «اسکیت کفشی اف آر مدل AXS 3740» گزینه‌ای مناسب و سنجیده برای علاقه‌مندان به این ورزش خواهد بود. نخست یکی از بارزترین مشخصه‌های اسکیت، رویه مقاوم و پلاستیکی آن است که دوام و استحکام آن را در برابر ضربه‌های شدید و فشار افزایش داده است. رویه پلاستیکی این اسکیت آن را حتی در برابر ساییدگی و خط ‌خوردگی نیز افزایش داده به همین علت عمری طولانی خواهد داشت. در قسمت داخل این اسکیت از الیاف و پدهای محکم استفاده‌ شده که هم به‌ راحتی بیشتر پا کمک کرده همچنین در پیچ‌های تند و گذر از برخی موانع از پیچ‌خوردگی پاهای شما جلوگیری خواهد کرد. این اسکیت دارای 4 چرخ محکم بوده که به‌ آسانی بر هر سطوحی حرکت می‌کند. این را باید متذکر شد که اسکیت دارای بست‌های محکم بوده که پاها را درون اسکیت حفظ خواهد کرد. این اسکیت گزینه‌ای مناسب برای سرگرمی و گردش روزانه شما در پیست یا پارک است. مناسب آموزش به کودکان می باشد و با متغیر بودن سایز شما می توانید همراه با رشد پای فرزندتان از آن استفاده نمایید. نکته دیگر چرخ های این اسکیت می باشد که با جابجا کردن آن حالت راکر برایش ایجاد شده و به تکنیک های حرفه ای تر نیز کمک می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکیت کفشی سبا مدل Highlight80-38 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

«اسکیت کفشی سبا» مدل «Highlight80» انتخابی خوب برای تفریح و ورزش پسران و دختران است. اسکیت‌ها انواعی متفاوت دارند که شامل سرعتی، استقامتی یا تفریحی است. از ویژگی این اسکیت جوراب داخلی آن است که ساختاری نرم دارد تا پاهای شما راحتی بیشتری را تجربه کند. همچنین برای جاگیری صحیح پا در اسکیت، بند‌هایی برای بستن کفش در نظر گرفته‌شده است. به‌علاوه یک بست ریلی ضامنی بر روی ساق و یک بست نیز در قسمت مچ قرار داده‌شده تا پا در درون کفش اسکیت محکم و ثابت باشد.علاوه بر این چسبی نیز در قسمت پنجه برای استحکام بیشتر پا قرار داده شده است. بر روی فریم اسکیت چهار چرخ‌ قرار دارد. این چرخ‌ها ساختاری بادوام و نرم دارند که باعث حرکت روان‌ بر روی سطوح آسفالت و یا سالن های ورزشی می‌شوند. این اسکیت‌ دارای سایز ثابتی بوده و نمی‌توان سایز آن را تغییر داد. قطر چرخ اسکیت سبا نیز 80 میلی‌متر است. این اسکیت از رویه‌ای مشبک در قسمت جلوی کفش طراحی‌شده تا با جریان داشتن هوا در داخل آن از تعریق جلوگیری کرده و راحت‌تر به این ورزش بپردازید و از آن برای مدت طولانی‌تری لذت ببرید. «اسکیت کفشی سبا» مدل «Highlight80» با طراحی ایمن و مناسب خود گزینه خوبی برای انجام این ورزش خواهد بود.مقاومت این اسکیت بسیار بالا بوده و برای وزن های سنگین نیز قابل استفاده است. تکنولوژی HDS به کار برده شده در پاشنه حالتی ارتجاعی ایجاد کرده و از ضربه به کمر و پاشنه جلوگیری می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکیت بورد مدل SPORT PLUS طرح گرافیکی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکیت برد SPORT PLUS طرح گرافیکی دارای چرخ های 54 میلی متری و عرض دک 8 اینچ می باشد و تا وزن حدود 80 کیلوگرم را تحمل می نماید. همچنین چرخ های این اسکیت برد دارای جنس پلی اورتان با خاصیت جذب شوک است. جنس تخته اسکیت چوب افرا هفت لایه چینی میباشد. جنس ترک چرخ ها آلومینیوم نشکن است.کفی تخته حالت سمباده ای قوی دارد که باعث اتصال بهتر مابین راکب و اسکیت بورد میشود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکیت کفشی فلاینگ ایکل مدل S3-32-35 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکیت فلاینگ ایکل تکنولوژی کشور اسپانیا و تولید کشور چین می باشد. مدل S3 از مدل های جدید شرکت فلاینگ ایکل می باشد و دارای خصوصیاتی از جمله چرخ های ژله ای بسیار روان و نرم، فک متحرک برای راحتی پا، دارای بوت جدا شونده جهت شستشوی بوت کفش، دارای دو قفل ساق پا و روی پا، چرخ های راک و سایز متفاوت، این اسکیت در سایز اسمال 32 تا 36متغیر می باشد و با توجه به کشویی بودن و بازه سایزی بالا تا چند سال به راحتی تغییر می دهید سایز آنرا. سایز اسکیت 32تا 36 می باشد که به صورت کشویی تغییر می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکوتر جی بایک مدل GS8001 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

اسکوتر جی بایک

امروزه در در بازار اسکوترها در طراحی‌ها و اندازه‌های متفاوت عرضه می‌شوند؛ اسکوترهای ساده برخلاف اسکوترهای برقی یا هوشمند طراحی ساده‌تری دارند و بیشتر موردتوجه نوجوانان  قرار می‌گیرند. برای انتخاب اسکوتر به‌ویژه برای کودکان باید به سایز و جنس آن‌ها توجه کرد؛ درعین‌حال که باید ظاهری مناسب نیز داشته باشند تا توجه کودک را بیشتر جلب کنند. اسکوتر جی بایک تمام ویژگی‌های یک اسکوتر مناسب و باکیفیت را دارد؛ همچنین این وسیله نوعی ورزش محسوب می‌شود و تعادل در حرکت را افزایش می‌دهد.

طراحی

هنگام خرید اسکوتر باید به جنس بدنه، قابلیت‌ها و وزن آن توجه کرد؛ زیرا بر حسب ویژگی‌هایش برای سنین مختلف کاربردهای متفاوت دارد. برای ساخت بدنه از آلیاژهای متفاوتی مانند آلومینیوم، آهن یا انواع دیگر فلزات استفاده می‌شود. جنس بدنه‌ی اسکوتر جی بایک  از فلز و پلاستیک است. استفاده از این آلیاژ استحکام و مقاومت بدنه را به‌ویژه در قسمت دسته افزایش داده و هنگام برخورد یا ضربه، بدنه‌ی آن به‌راحتی شکسته نمی‌شود. از دلایل دیگر استفاده‌ی ایمنی بیشتر اسکوتر با توجه به جنس بدنه و وزن آن است تا با کنترل بیشتر از اسکوترسواری لذت ببرید.

ویژگی‌های زیادی برای یک اسکوتر در نظر گرفته می‌شود که با وجود آن‌ها هم ایمنی بیشتر می‌شود و هم تعادل بهتری در زمان بازی با اسکوتر دارند. فرمان اسکوتر دسته‌دار برای استفاده در خیابان و پارک مناسب است و ایمنی بیشتر در هنگام حرکت و حس اعتمادبه‌نفس برای حرکت تندتر را به کودک می‌دهد. این اسکوترها دارای یک دسته با قابلیت تنظیم برای سنین مختلف و محکم در قسمت جلویی هستند. این دسته به‌راحتی حرکت به سمت چپ و راست را با دست امکان‌پذیر می‌کند. این مسئله موجب حرکت با تعادل بیشتر می‌شود. همچنین همان‌طور که در جدول مشخصات کالا مشاهده می‌کنید ارتفاع فرمان 99 سانتی‌متر و طول دسته فرمان 38 سانتی‌متر است. همچنین گفتنی است که فرمان این اسکوتر قابل تنظیم است.

    عرض بدنه‌ی اسکوترها محل قرارگیری پا روی آن است که با توجه به سایز و استفاده در سنین مختلف کم و زیاد می‌شود. عرض بدنه‌ای اسکوتر برای قرارگیری تک‌پا باید استاندارد باشد. این ویژگی سبب می‌شود که با تعادل بیشتر پای خود را روی بدنه‌ی اسکوتر قرار دهد و حرکت کند. عرض بدنه اسکوتر مدل GS8001 برابر با 16 سانتی‌متر است. ساخت

ویژگی که یک اسکوتر ایمن دارد داشتن ترمز است. اسکوتر جی بایک مدل GS8001 از یک کمک فنر در قسمت جلو بهره برده تا ضربه های حاصل از ناصاف بودن مکان بازی را کاهش دهد. قسمت دیگر و بسیار مهم در اسکوترها ترمز است، ترمز اسکوتر من یک ترمز دیسکی است که بر روی چرخ عقب تعبیه شده است که با جمع کردن دسته ترمز روی فرمان عمل می‌کند. این محصول یکی از بهترین و مقاوم ترین اسکوتر های است که لحظات شاد و مفرحی را برای شما ایجاد می‌کند.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید زیرانداز سفری به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

سخن آخر

نوجوانان با استفاده از اسکوترها هم فعالیت بدنی خود را بیشتر می‌کنند و هم تعادل و کنترل را با تمرین روی اسکوتر افزایش می‌دهند. جنس مستحکم آن نیز امکان کنترل بیشتر اسکوتر را برای آن‌ها فراهم می‌کند و با توجه به حمل آسان، گزینه‌ی خوبی برای آن‌هاست. ابعاد کلی این محصول برابر با 90 × 17 × 39 سانتی‌متر و وزن 470 گرم است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکیت بورد مدل BN32 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این اسکیت برد دو چرخ میباشد و برای علاقه مندان به اسکیت برد که میخواهند نوع دیگری از اسکیت برد را تجربه کنند تجربه ی جالبی خواهد بود . بدنه ABS بسیار مقاوم چرخش 180 درجه محور وسط اسکیت برد و تنظیم درجه سرعت چرخها از ویژگی این محصول است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکیت بورد مدل GLZS طرح اسکلت خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکیت برد GLZS طرح اسکلت دارای چرخ های 54 میلی متری و عرض دک 8 اینچ می باشد و تا وزن حدود 80 کیلوگرم را تحمل می نماید. همچنین چرخ های این اسکیت برد دارای جنس پلی اورتان با خاصیت جذب شوک است. جنس تخته اسکیت چوب افرا هفت لایه چینی میباشد. جنس ترک چرخ ها آلومینیوم نشکن است.کفی تخته حالت سمباده ای قوی دارد که باعث اتصال بهتر مابین راکب و اسکیت بورد میشود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکوتر کودک مدل کامیون خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این اسکوتر برای کودکان 4 تا 11 سال مورد استفاده قرار میگیرد . تنظیم ارتفاع فرمان دارد و ابعاد کفی 62در 14 میباشد . دارای چرخ و بدنه چراغدار و موزیکال میباشد . در صورت لزوم,لوازم از قبیل چرخ و سیبک موجود میباشد دارای دسته هدایت میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکوتر تکنیکا مدل P205 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکوتر مدل Tecnica P205انتخابی مناسب و هیجان‌انگیز برای لذت بردن از این ورزش مهیج است. این اسکوتر از بدنه‌ای آلومینیومی تشکیل‌شده که هم از ایجاد زنگ‌زدگی جلوگیری کرده هم دوام و مقاومت اسکوتر را در برابر ضربه و فشار نیز محافظت خواهد کرد. آلومینیوم به دلیل استحکامی که دارد عمری طولانی نیز به این اسکوتر بخشیده است. این اسکوتر دارای فناوری بوده که می‌توانید به‌راحتی فرمانش را به 3 حالت مختلف نیز تنظیم کرده و راحتی بیشتری را برای خود مهیا کنید.اسکوتر دارای مزیت هایی است که آن را نسبت به دیگر اسکوترهای موجود متمایز می‌کند.یکی از مزیت‌های این اسکوتر جنس آن است، مزیت دیگر آن چرخ 205 میلی‌متری آن است که با پهنای بیشتر خود باعث طول عمر بیشتر و همچنین نرمی و زیبایی بیشتر می‌شود.گفتنی است که اسکوتر را می‌توانید تا کرده و در اتومبیل یا جای مورد نظرتان قرار دهید. این را باید گفت که جنس دستگیره فرمان آن از پلاستیک بوده که از ایجاد تعریق جلوگیری کرده همچنین در استفاده طولانی‌ مدت پاره یا ساییده نخواهد شد. این اسکوتر انتخاب مناسبی برای ورزش کردن و تفریح بوده تا از اوقات فراغت لذت ببرید. همچنین این اسکوتر دارای تحمل وزن تا 150 کیلوگرم نیز است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکیت کفشی فلاینگ ایکل مدل S9 L به همراه کلاه و ست ایمنی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکیت Flying eagle S9 جز محصولات بسیار با کیفیت بچگانه با سایز متغیر و کیفیت عالی می باشد. اسکیت فلاینگ ایگل S9 محصولی اورجینال و با کیفیت است. اسکیت فلاینگ ایگل دارای فریم آلومینیومی ثابت و در سه سایز بندی متغیر در بازار موجود می باشد. که هر کدام تا 5 سایز قابلیت بزرگ شدن دارند و تا چند سال برای کودکان قابل استفاده می باشد. رویه کفش اسکیت بچگانه Flying eagle هارد می باشد، تا از تغییر فرم پا کودکان جلوگیری کند. کفش های اسکیت هارد پای را محکم نگه می دارد. با توجه به استخوان بندی نرم کودکان در این سن از تغییر در فرم استخوان بندی کودکان جلوگیری می کند. S9 Flying eagle Skate بدلیل دارا بودن کیفیت خوب در چرخها، بوت و بلبرینگ یکی از پرفروش ترینهای این برند می باشد. جورابی با طراحی مش برای حداکثر راحتی و جلوگیری از تعریق پا تعبیه شده است. پنجه نئوپرن برای تناسب و کنترل کامل است. S9 دارای دو بست ضامن دار در ساق و پنجه پا می باشد. جنس تیغه این اسکیت CNC Aluminium و جنس چرخ های این اسکیت SHR می باشد که باعث حرکت روان اسکیت روی کلیه سطوح می شود. چرخ های Freeskate با کیفیت بالا می باشد. سبک اسکیت Flying eagle S9 در برابر اسکیت سواری های شهری ، آزاد و تناسب اندام می باشد. این اسکیت فاقد لوازم ایمنی و کلاه ایمنی می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکوتر مدل PRDS-909-1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این مدل دارای تحمل 60 کیلو وزن را دارد اسکوتر به صورت تاشو قابل حمل میباشد چرخها چراغدار و ژله ای میباشد بدنه دارای چراغ و موزیکال میباشد فرمان بصورت تعادلی است و باعث یادگیری سریع کودک میشود

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکوتر کودک مدل beleev خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هدایای ایده آل به عنوان اولین روروک مخصوص بچه ها: طراحی اسکوتر بچه ها با دسته قابل تنظیم، به اسباب بازی مورد علاقه جدید آنها اجازه می دهد تا از سنین 2 تا 6 سالگی تا 50 پوند با آنها رشد کند. 4 گزینه ارتفاع قابل تنظیم (22.5 اینچ / 24 اینچ / 26 اینچ / 28.1 اینچ بالاتر از سطح زمین) به بچه ها این امکان را می دهد تا موقعیت مناسب اسکوتر خود را پیدا کنند (بدون نیاز به ابزار). کودکانی با قد بین 34 تا 47 اینچ را در خود جای دهید. بچه ها می توانند زودتر شروع به اسکوتر زدن کنند و برای مدت طولانی تری ادامه دهند. سواری سرگرم‌کننده فوق‌العاده: این اسکوتر دارای 3 چرخ روشنایی LED چشمک‌زن با حرکت است که به اندازه کافی روشن است که در طول روز دیده شود و به حفظ ایمنی کودکان در روزهای تاریک کمک می‌کند. چراغ ها توسط بچه ها تغذیه می شوند، بدون نیاز به باتری. چراغ‌های رنگارنگ و بسیار روشن، سرگرمی جالبی را به هر سفر اضافه می‌کنند. بچه های شما دوست دارند هر روز با آن سوار شوند. به راحتی بچرخید و توقف کنید: اسکوتر 3 چرخ از سیستم Lean-to-Seer استفاده می کند، بچه ها از وزن بدن خود برای هدایت ایمن استفاده می کنند و فرمان را راحت می کند. این به کودکان کمک می کند تا هماهنگی، تعادل و مهارت های حرکتی خود را در حین سوار شدن تقویت کنند. ترمز پایی با فولاد ضد زنگ تعبیه شده روی چرخ عقب که حتی بچه‌های جوان می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند، به طور موثری سرعت اسکوتر را کاهش داده و با خیال راحت متوقف کند، از سقوط و تصادف جلوگیری کند. راحت و ایمن: اسکوتر کودک نوپا مجهز به عرشه ضد لغزش، چرخ‌های پلی اورتان با کیفیت بالا و یاتاقان‌های ABEC-7 است که با هم کار می‌کنند تا ضربه‌ها را جذب کنند و باعث می‌شوند اسکوتر به‌طور پایدار، نرم و بی‌صدا سر بخورد. دستگیره‌های غیرلغزشی پایه و دسته، سطح ایمنی و راحتی بیشتری را فراهم می‌کنند تا بتوانند در تمام طول روز سوار شوند. محکم و پایدار: اسکوتر روشن دارای عرشه بادوام و طراحی قاب آلومینیومی است که به اندازه کافی محکم است تا در برابر استفاده روزمره مقاومت کند. ساقه سیاه آنودایز شده سخت برای محافظت بیشتر در برابر سایش و پارگی. طراحی سه چرخ و عرشه پایین به سطح زمین به پایداری کمک می کند

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز زانوبند اسکیت آلویز ویگر مدل تمام گارد KFG XXL خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

- محافظت کامل از زانو، قسمتی از پایین زانو، بغل های زانو از داخل و بیرون - دارای دو لایه ضربه گیر از جنس EVA - لایه بیرونی ضربه گیر ضربات را دفع می کند و لایه داخلی که با زانو در ارتباط است طبی می باشد و باعث میشود کمترین احساس درد را در حین ضربه احساس کنید. - بسیار سبک و انعطاف پذیر می باشد و به هیچ عنوان محدودیت حرکتی ایجاد نمی کند. - دارای کش فیکساتور در بالا و پایین زانو - دارای کش استوپر در بالای کار از داخل که باعث میشود زانوبند روی زانو سر نخورد - دارای پارچه از جنس لمینت که باعث تنفس پذیری بسیار بالا میشود. - برای پیدا کردن سایز مناسب خود به جدول سایز بندی مراجعه بفرمایید . - سایز این محصول XXL جدول می باشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکوتر برقی مدل دریفت خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نسل جدید اسکوتر های برقی به صورت موتوری که بسیار مهیج تر از اسکوترهای معمولی است . این مدل اسکوتر ها سه چرخ بوده چرخ‌های عقب آن معلق می باشد که این امر باعث شده حرکت با آن به صورت 360 درجه ای و بسیار مهیج شود این مدل از اسکوتر‌برقی ها بسیار سریع و هیجان انگیز است . موتور دریفت با باطری لیتیومی 36 ولتی با آمپر بالا امکان زمان بیشتر شما از اسکوتر را فراهم می کند. این اسکوتر دارای موتور براشلس 350 واتی قدرتمند می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکوتر برقی مدل پرو 3 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکوتر برقی مدل پرو3ارتقا یافته ای از اسکوتر معروف است که با برطرف کردن برخی نواقص موجود در آن ، بهترین تجربه کاربری را ارائه می‌دهد. این اسکوتر برای استفاده روزمره طراحی شده است. وزن کم و قابلیت تا شدن، این اسکوتر برقی را برای استفاده روزمره بسیار کاربردی کرده است. تنها در سه ثانیه می‌توانید میله اسکوتر را خم کنید و آن را در دست بگیرید و در هر جایی از جمله مترو و اتوبوس حمل کنید (در حالت تا شده اسکوتر تنها 49 سانتی متر ارتفاع دارد). موتور قدرتمند این اسکوتر به همراه بدنه آیرودینامیک و آلومینیومی، آن را قادر می سازد تا بتواند با حداکثر سرعت 45تا 50کیلومتر در ساعت حرکت کند. برای کنترل اسکوتر در این سرعت سیستم ترمز دوگانه قرار داده شده است که عملکرد مطمئنی از خود نشان می‌دهد. باتری این اسکوتر به گونه ای طراحی شده است که در مسیرهای سرپایینی شارژ باتری به مقدار کمی جبران شود. رابط کاربری این اسکوتر برقی به گونه‌ای طراحی شده است که مناسب برای اقشار مختلف باشد و 3 حالت حرکتی مختلف بسته به سن و میزان مهارت در این دستگاه وجود دارد. همراه این اسکوتر برقی اپلیکیشن موبایلی تعبیه شده است که با اسکن کد QR در کاتالوگ دستگاه میتوان به آن دسترسی داشت. قفل کردن اسکوتر، روشن کردن چراغ جلو و عقب، مودهای مختلف حرکتی، کروز کنترل، عملکرد باتری، میزان مسافت پیموده شده و نمایشگر دما از جمله مواردی هستند که در اپلیکیشن قابل استفاده هستند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکوتر برقی کرونی مدل v10 پلاس خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

امروزه که فضای شهر از ماشین‌ها و وسایل نقلیه متفاوت پر شده است، جابجایی با این وسایل می‌تواند در برخی موارد دردسر باشد. به عنوان مثال شما برای پیمودن مسافتی کوتاه باید خودروی خود را از پارکینگ خارج کنید، در ترافیک شهری منتظر بمانید و سرانجام به مکان مدنظر برسید. اما اسکوتر‌ها می‌توانند نیازهای شما را در حمل و نقل فراهم کنند. اسکوتر برقی CRONY مدل v10+ یک اسکوتر برقی با کیفیت و قدرتمند است که توسط شرکت CRONY تولید می شود. این اسکوتر دارای موتور 1200 واتی است که حداکثر سرعت 68 کیلومتر در ساعت را فراهم می کند. اسکوتر برقی CRONY مدل v10+ دارای باتری 48 ولتی است که بردی در حدود 20 تا 35 کیلومتر را ارائه می دهد. این اسکوتر دارای ویژگی های ایمنی مانند ترمزهای دیسکی جلو و عقب، چراغ جلو و عقب و چراغ های LED پایه است. اسکوتر برقی CRONY مدل v10+ یک گزینه عالی برای افرادی است که به دنبال یک اسکوتر برقی سریع و قدرتمند هستند. این اسکوتر برای استفاده در شهر و مسیرهای کوتاه طراحی شده است. همچنین این اسکوتر دارای بدنه‌ای سبک و مقاوم از جنس مگنالیوم است. که قابلیت تاشو دارد و بعد از استفاده می‌توانید آن را در مکان‌های کوچک قرار دهید.سکوتر برقی CRONY مدل v10+ با امکانات برنامه‌ای، جنس بدنه مگنالیومی و لاستیک‌های 10 اینچی، در رنگ سیاه عرضه می‌شود. این اسکوتر برقی دارای اپلیکیشنی است که به شما امکان کنترل و تنظیمات مختلف را می‌دهد. این اسکوتر برقی یک وسیله نقلیه قابل حمل و مناسب برای استفاده روزانه و یا سفرهای تفریحی است. اسکوتر کرونی، دارای حداکثر تحمل بار 150 کیلوگرم است.با توجه به ارگونومی خاص این محصول، نیازی به نگرانی بابت سربالایی‌های شهر نیست. زیرا این اسکوتر قابلیت بالا رفتن از خیابانی با شیب 25 درجه را نیز دارد. این محصول دارای 2 تایر هوادار است که هرکدام از این لاسیتک‌ها 25.4 سانتی‌متر هستند.مدت زمان شارژ کامل این اسکوتر 5 تا 6 ساعت است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکوتر برقی وینر اسکای مدل E10 T13 pro موتور 1200 وات خرید
اطلاعات بیشتر . . .
پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید ماگ و قمقمه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

معرفی

اسکوتر تاشو برقی 1200 وات موتور توربو است. مدل E10 T13 pro-winner sky است. تاشو است. ماکزیمم سرعت 80 کیلومتر بر ساعت است. در حالت ایده آل زمانی که باتری فول و شارژ باشد مسافت 54 کیلومتر را طی میکند. تاشو و براحتی در خودرو جا میشود. صفحه نمایشگر دیجیتالی سرعت، میزان شارژ باتری و کیلومتر دارد سه نوع حالت سرعت 1-2-3 دارد. ترمز دیسکی است. جفت کلید است. جفت ریموت کنترل دارد. کمک فنر جلو دارد. کمک عقب دارد. زین فنری است. درگاه شارژ usb ( پشت کیلومتر) دارد لوله زین کمک دار است. دزدگیر هوشمند داردکه بصورت اتوماتیک چرخی که موتور الکتریکی روی ان نصب است قفل میشود. جک بغل دارد. لاستیک آفرود دارد. سه چراغ جلو دارد. بوق دارد. چراغ راهنما دارد. نمایش کیلومتر دارد. نورپردازی زیر تخته دارد. چراغ استاپ عقب دارد. کیف ابزار دارد. باتری 48 ولت - 13 امپر دارد. شارژر فن دار دارد. تنظیم ارتفاع فرمان و زین دارد. شلگیر عقب و جلو دارد. باتری لیتیومی دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکوتر برقی مدل دسته تاشو Pro 2 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکوتر برقی تاشو PRO 2 با ظاهری مدرن تنها 12٫5 کیلوگرم وزن دارد و برخورداری از طراحی تاشو این امکان را فراهم می‌کند تا با فشار اهرم در مدت زمان 3 ثانیه باز و یا بسته شود. همچنین اسکوتر تاشو PRO 2 این قابلیت را دارد که در سرازیری ها باتری را شارژ کند، به این ترتیب شما به کمک این قابلیت میتوانید مسافت‌های طولانی تری را به کمک اسکوتر طی کنید. موتور براشلس این اسکوتر برقی با توان 350w کار می‌کند. دو چرخ جلو و عقب آن از نوع لاستیک توپر بوده که هیچگاه پنچر نمیشود. قابلیت‌ دیگر اسکوتر برقی تاشو عبارت از عملکرد پیمایش در سرعت ثابت است که از الگوریتمی مشخص برای خواندن سیگنال حسگر سرعت بهره می‌گیرد تا تنظیمات مربوط به سرعت را انجام دهد. بنابراین این وسیله نقلیه دارای حالت دوچرخه‌سواری هوشمند است که در زمان خستگی کاربر به کمک او می‌آید و هدایت اسکوتر را بر عهده می‌گیرد. از دیگر نکات برجسته اسکوتر برقی PRO 2 به موارد زیر می‌توان اشاره کرد: بدنه آلومینیوم از جنس بدنه هواپیما، نمایشگر LED سرعت ،طراحی تاشوی قابل حمل، حداکثر سرعت 55 کیلومتر در ساعت ، هدلایت برای جلو که تا 6 متر جلوتر را روشن می‌کند و چراغ خطر قرمز برای عقب، ترمز ضد قفل E-ABS به علاوه ترمز دیسکی چرخ عقب برای واکنش سریع در زمان سرعت بالا، باتری لیتیومی از نوع 30 سلولی که با یکبار شارژ به مدت (3.5 تا 4) ساعت تا 55کیلومتر با احتساب وزن 75 کیلوگرمی مسافت طی میکند. همچنین اسکوتر تاشو مجهز به درایور KCQ (یکی از برترین تولید کنندگان درایور) می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکوتر برقی مدل 6000W خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکوتر K3 دارای دو موتور مجزا جلو و عقب می باشد که می توان با هم و جداگانه استفاده شود 3000 وات در جلو و 3000 وات در عقب که جمعا 6000 وات می باشد سرعت آن در حدود 70 کیلومتر و شارژ را تا حدود 40 یا 50 کیلومتر ذخیر می کند .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکوتر برقی مدل 2000ASTER وات با بلوتوث و تیوبلس خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکوتر تاشو ASTER با قدرت 2000 وات است که امکاناتی همچون : بلوتوث پخش آهنگ دارد که می‌توانید موبایل خود را به بلوتوث اسکوتر وصل کنید و آهنگ مورد نظر خود را از بلندگو اسکوتر پخش کنید. حداکثر سرعت در این اسکوتر در حالت ایده آل و بی باری 85 کیلومتر بر ساعت است. مسافت قابل پیمایش در حالت ایده آل و بی باری 54 کیلومتر است. دارای دزدگیر هوشمند است. تیوبلس است. دارای دو عدد ریموت طرح کروم و کلید است. شارژر فن دار دارد. کیف ابزار دارد. قابلیت تاشو شدن دارد که به راحتی در خودرو جا میشود. باتری 48 ولت 13 آمپر دارد. نورپردازی دارد. زین فنری و تاشو دارد. 160 کیلوگرم وزن تحمل میکند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکیت کفشی الین مدل ICS-PRO KIDS INLINE/ICE SKATE خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکیت بچه گانه ICS-PRO سایز 31-34 برند ELIEN کانادا یکی از بهترین واقتصادی ترین انتخابها برای کودکانی میباشد که قصد یادگیری اینلاین اسکیت در پیستهای اسکیت(زمین) و همچنین اسکیت روی یخ را دارند. با توجه به امکان تغییر سایز از سایز 31 تا 34 و همچنین تعویض تراک اسکیت با تیغه یخ امکان چند سال استفاده برای کودکان روی پیستهای اسکیت(زمین) و پیستهای یخ را فراهم مینماید.همچنین با داشتن بدنه HARD امنیت بالایی برای مچ پای کودکان دارد. این اسکیت دارای استاندارد CE اروپا میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکیت کفشی فلاینگ ایکل مدل BKB-K8-L به همراه کلاه و لوازم ایمنی و کیف اسکیت خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت فلاین ایگل برند معروفی در صنعت تولید اسکیت های بوت هارد می باشد و تکنولوژی کشور اسپانیا و تولید شده کشور چین. این اسکیت به صورت کشویی تغییر سایز پیدا می کند و از سایز 36 تا 39 مناسب است. مدل BKB- K8 دارای بدنه هارد بسیار قوی و چرخ های ژله ای هایپر و روان می باشد، جوراب اسکیت قابل جدا شدن و قابل شستشو می باشد. تیغه اسکیت از جنس آلومینیوم نرم و مقاوم و سبک می باشد. ست ایمنی که بر روی اسکیت قرار گرفته اورجینال شرکت فلاین ایگل می باشد و دارای کلاه ایمنی ریگلاژی می باشد که با پیچ تنظیم شونده به راحتی روی سر فیکس می شود. همچنین دارای ست ایمنی جورابی که به هیچ روی پا نمی چرخد و محافظ کف دست بسیار با کیفیت. این اسکیت دارای کیف اسکیت مخصوص می باشد که دارای جای کلاه و از آسیب به کلاه و اسکیت جلوگیری می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکیت کفشی سبا مدل Junior 35-38 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

SEBA را می توان معروف ترین برند اسکیت های حرفه ای مخصوصا در رشته فری استایل در جهان دانست. محصولات این شرکت فرانسوی در شرایط واقعی توسط بهترین اسکیت بازان تست و بهینه سازی شده است. اسکیت کفشی «سبا» مدل «Junior» برای کودکان و نوجوانانی که به رشته اسکیت سواری علاقه دارند پیشنهاد می‌شود. در قسمت پاشنه، مچ و کنار پنجه این محصول از پلاستیک سخت استفاده‌شده که باعث می‌شود ضربه‌ای به پای شما وارد نشود همچنین دوام رویه را افزایش داده تا شما با خیالی آسوده بتوانید از این محصول استفاده کنید. اسکیت Junior همچنین دارای قابلیت تنظیم سایز است و شما می‌توانید با استفاده از دکمه‌ای که در کنار آن وجود دارد اندازه دلخواه خود را انتخاب کنید. چرخ‌های این محصول نیز از دوام و مقاومت خوبی در برابر سایش برخوردار هستند تا امکان استفاده از این اسکیت روی انواع سطوح نیز فراهم شود. در این محصول از الیاف مصنوعی برای ساخت جوراب آن استفاده‌شده. استفاده از این پارچه قابلیت جذب رطوبت را به جوراب داده تا هنگام تعرق رطوبت ناشی از آن به پارچه این محصول جذب شود و از سطح آن خارج شود تا شما با راحتی بیشتری اسکیت سواری کنید. این محصول دارای دو بند ضامن‌دار ریلی در قسمت ساق و پنجه است تا پای شما به بهترین نحو داخل اسکیت جا گیرد و پای شما ثابت و محکم باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکیت کفشی فلاینگ ایکل مدل NT2 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکیت فلاینگ ایگل برندی جهانی در صنعت تولید اسکیت می باشد این شرکت با تولید اسکیت هایی با بدنه هارد و داشتن تمام استاندارد ها و قیمت مناسب توانسته بین سایر رقبا پیشه بگیرد. این اسکیت با سختی چرخ 85A و هم ABEC7 به راحتی و به نرمی چرخ ها میچرخد و سرعت می گیرد، سختی 85 چرخ ها باعث می شود مدت زمان زیاد و مقاومت بالایی در برابر خردگی داشته باشد. بدنه هارد این اسکیت باعث می شود روی پا و ساق پا به راحتی ساپورت می شود و از پیچ خوردن و آسیب دیدگی جلوگیری می شود و این نیز به واسطه دو عدد قفل ریلی ضامن دار می باشد. بدنه فایبر گلاس با مقاومت بالا و وزن سبک می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکیت کفشی روکسا مدل ریلی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند ایتالیایی روکسا یکی از معروفترین برندهای اروپایی در زمینه تولید کفش‌های اسکیت، اسکی و پاتیناژ میباشد. اسکیتهای تولید شده توسط این شرکت خصوصا مدل beetle علاوه بر کیفیت و قابلیت استفاده تا مقطع حرفه ای برای نوآموزان و مبتدی ها بسیار مناسب بوده و جنس رویه هارد و بادوام آن شما را از تهیه مجدد اسکیت پس از اندکی پیشرفت و یادگیری بی‌نیاز می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکیت کفشی فلاینگ ایکل مدل S6s 38-42 به همراه کلاه و لوازم ایمنی و کیف اسکیت خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکیت کفشی فلاینگ ایگل تکنولوژی کشور اسپانیا می باشد. مدل s6s جز محصولات بسیار با کیفیت بچگانه با سایز متغیر و کیفیت عالی می باشد. در قسمت کاف این کفش اسکیت فلاینگ ایگل از رنگ فلورسنت استفاده شده است تا در هنگام تاریکی و شب حالت شب تاب و تابش داشته باشد. این کفش اسکیت دارای فریم آلومینیومی ثابت و در سایز متغیر 38 تا 42 موجود می باشد، که هر کدام تا 5 سایز قابلیت بزرگ شدن دارند و تا چند سال فرزندان شما به راحتی می توانند از آن استفاده کنند. رویه کفش اسکیت فلاین ایگل S6S هارد می باشد تا از تغییر فرم پا کودکان جلوگیری شود زیرا کفش های اسکیت رویه هارد پای را محکم نگه می دارد و با توجه به استخوان بندی نرم کودکان در این سن از تغییر در فرم استخوان بندی کودکان جلوگیری می کند.کفش اسکیت کفشی فلاینگ ایگل مدل s6s در سه رنگ آبی و صورتی و مشکی که هم دخترانه و هم پسرانه می باشد، ارائه می شود و به همراه ست کامل شامل کلاه، زانوبند،مچ بند و آرنج بند و کیف اسکیت می باشد.دارای چرخ های راک بدین معنی که سایز چرخ اول و آخر بزرگتر از دو چرخ وسط می باشد. این اسکیت دارای بلبرینگ های بسیار روان می باشد. کلاه این اسکیت به صورت ریگلاژی می باشد که به راحتی بر روی سر فیکس می شود. زانو بند و آرنج بند اسکیت به صورت جورابی می باشد و همچنین چسبی می باشد که از چرخش روی دست جلوگیری می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکوتر برقی مدل SMR224 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این مدل اسکوتر نسبت به مدل های قبلی خود ارتقا پیدا کرده و با اضافه شدن چراغ روی گلگیر حس بهتری به مصرف کننده میدهد،این اسکوتر یکی از پر فروش ترین مدل های اسکوتر برقی در جهان شناخته میشود. شاسی این اسکوتر از آلومینیوم آلیاژی ساخته شده است که می تواند 120 کیلوگرم وزن را روی خود تحمل کند.باتری بیست سلولی دستگاه از نوع لیتیومی یونی است که با هر بار شارژ کامل حدود 60 تا 120 دقیقه می توان از آن استفاده کرد . قطر چرخ های این اسکوتر 10 اینچ برابر با 24سانتیمتر است که به دلیل توپر بودن لاستیک پنچر نمی شود و نیازی به باد ندارد. موتور این اسکوتر داخل چرخ و از نوع براشلس است که با 350 وات قدرت برای هر موتور نیروی پیشرانه مورد نیاز را حتی در شیب 30 درجه فراهم میکند . این اسکوتر دارای سیستم اتو بالانس (سیستم تعادل هوشمند خودکار) است که استفاده از اسکوتر را حتی برای اولین بار برای افراد مبتدی آسان میکند . بلوتوث واسپیکر قدرتمند برای پخش موسیقی از دیگر آپشن‌های این اسکوتر است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکوتر برقی کوگو مدل KIRIN M4 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکوتر برقی کوگو M4 یکی از جذاب ترین,لوکس ترین و در عین حال کاربر پسند ترین اسکوترهای برقی موجود است که پیشتر به علت توانایی خای منحصر بفرد خود نسبت به سایر کالاهای مشابه متمایز گردیده اما آنچه یک جایگاه برتر را به این اسکوتر برقی می دهد مشخصات فنی آن است بطوریکه این اسکوتر با داشتن قدرت مانور بالا,لوکس بودن,پیمایش 30 کیلومتری با هر بار شارژ 5 ساعته ,سرعت 40 کیلومتری در ساعت و ترمزهای دیسکی هر دو چرخ یک وسیله کاربردی وشیک را بوجود آورده قابل ذکر است جهت استفاده از کوگو M4نیازی به اخذ گواهینامه و پلاک نبوده وهمین موضوع شما را از دردسرهای دریافت گواهینامه و هزینه های جانبی دیگر بی نیاز خواهد کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکوتر برقی مدل S8-8 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این مدل اسکوتر که نسبت به مدل‌های قبلی خود ارتقا پیدا کرده و با اضافه شدن سپر روی گلگیر و تایر حس بهتری به یوزر میدهد،این اسکوتر یکی از پر فروش‌ترین مدلهای اسکوتر‌برقی در جهان شناخته میشود.شاسی این اسکوتر از آلومینیوم آلیاژی ساخته شده که می‌تواند 150 کیلوگرم وزن را روی خود تحمل کند . باتری 28 سلولی دستگاه از نوع لیتیومی یونی است که با هر‌بار شارژ کامل حدود 480 دقیقه می‌توان از آن استفاده کرد. قطرچرخ‌های این اسکوتر 8.5 اینچ برابر 21.5 سانتیمتر است که به دلیل توپر بودن لاستیک پنچر نمیشود و نیازی به باد ندارد.موتور این اسکوتر داخل چرخ ،و از نوع براشلس است که با 550 وات قدرت برای هر موتور نیروی پیشرانه مورد نیاز را حتی در شیب 30 درجه فراهم میکند .

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا