ورزش و سفر

نکات مهم و راهنمای خرید توپ والیبال به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید توپ والیبال باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

والیبال از ورزش هایی است که در کشور ما علاقه و توجه زیادی به سمت خود جلب کرده است. اما اولین قدم برای شروع این ورزش انتخاب یک توپ مناسب است. در ادامه با نکات مهم و راهنمای خرید توپ والیبال همراهمان باشید تا اطلاعات مفدی در این مورد بدست آورید.

انواع توپ والیبال

توپ والیبال سالنی

مطابق استانداردهای تعیین شده از سوی فدراسیون جهانی والیبال طراحی و تولید می شوند. از چرم طبیعی، مصنوعی و همچنین لاستیک می توان برای ساخت آنان استفاده کرد. به جهت استفاده در محیط های بسته و سالنی از رویه ای نرم برای راحتی بازیکنان در امر ضربه زنی برخوردار می باشند. از وزن به مراتب کمتری در مقایسه با توپ های والیبال غیر سالنی و ساحلی برخوردارند.

توپ والیبال ساحلی

برای ساخت این توپ ها نیز می توان از متریال های مختلف استفاده نمود. سایز این توپ ها در مقایسه با توپ های سالنی کمی بزرگتر است و فشار باد داخل آن ها به نسبت مدل های سالنی کمتر است. از رویه ای به مراتب ضخیم تر برخوردار هستند؛ زیرا از آن ها در شرایط غیر قابل کنترل سالن های ورزشی استفاده می شود. دارای خاصیت ضد آب هستند و از وزن بیشتری نیز نسبت به توپ های والیبال سالنی برخوردارند.

نکات مهم هنگام خرید توپ والیبال

  • انتخاب نوع: اولین نکته در خصوص خرید توپ والیبال توجه به سبک بازی شما و همچنین نوع آن دارد که برای این منظور پیشنهاد می کنیم به مطالعه بخش قبلی از همین مطلب بپردازید.
  • جنس توپ: هیچ فرقی ندارد یک والیبالیست قهار باشید و یا یک بازیکن آماتور، مهم این است که بدانید امروزه کمپانی های مختلفی در دنیا مشغول ساخت و طراحی هرچه پیشرفته تر توپ های والیبال در جنس های چرمی طبیعی، چرم مصنوعی و همچنین لاستیکی می باشند که خرید و استفاده از هر یک دارای مزایا و معایبی خصوصا برای بازیکنان حرفه ای ورزش والیبال می باشد.
  • وزن آن: همانطور که گفتیم وزن توپ های والیبال سالنی به نسبت وزن توپ های غیر سالنی و قابل استفاده در محیط های خیابانی و ساحلی کمتر می باشد و توجه به وزن یک توپ والیبال به عنوان رکن اصلی این بازی در دنیا از اهمیت بسزایی برخوردار است.
  • جنس رویه توپ: از دیگر نکات مهم در خصوص خرید و انتخاب توپ والیبال توجه به جنس به کار رفته در رویه توپ است که می توان از جنس PVC و یا PU (پلی اورتان) و همچنین Super PU باشد که به ترتیب برای استفاده شما عزیزان در محیط های غیر سالنی مناسب تر و صدالبته گران قیمت تر می باشند.
  • لایه ضد عرق: خیلی خوب است اگر توپ شما از این لایه مقاوم در برابر جذب رطوبت کف دستان شما برخوردار باشد و سبب خشک ماندن تمام سطح توپ از تعرق کف دست هایتان به هنگام وارد کردن ضربات شدید باشد.
  • قیمت توپ والیبال: قیمت توپ والیبال با توجه به نام برند تولید کننده، خصوصیات بارز توپ و همچنین سالنی و غیر سالنی بودن آن تعیین می شود که البته شما بایستی با در نظر گرفتن میزان بودجه و همچنین سطح مبتدی و یا حرفه ای بودن خود اقدام به خرید یک توپ باکیفیت برای بازی والیبال خود نمایید.

در ادامه بخوانید: نکات مهم و راهنمای خرید توپ والیبال

مراقبت و نگه‌داری از توپ والیبال

  • توپ را در هر جایی به ویژه بیرون از خانه رها نکنید.
  • بهتر است توپ والیبال را در یک مکان خشک و دمایی همسان دمای اتاق نگه‌داری نمایید.
  • توپ را با آب گرم و صابون شست‌و‌شو دهید، جهت خشک شدن دمای اتاق کافی و مناسب است، توپ را برای خشک شدن زیر نور آفتاب قرار ندهید.
  • پیشنهاد می‌گردد توپ را در کنار و مجاورت مواد شیمیایی قرار ندهید و آن را از این مواد دور نگه‌دارید.
  • توپ را بر اساس فشار هوای توصیه شده، باد نمایید، معمولاً عدد پیشنهادی اطراف سوپاپ حک شده است. حتماً از تلمبه مخصوص باد کردن توپ بهره بگیرید، به منظور جلوگیری از مسدود شدن یا پارگی، فقط سوزن توپ را وارد سوپاپ کنید.
  • بعد از بازی توپ به طور طبیعی مقداری از هوای داخلش را از دست می‌دهد که بایستی این کسری به روشی که گفته شد جبران شود تا فشار توپ به حد استاندارد برسد، برابر مقررات فدراسیون جهانی والیبال FIVB، توپ‌های والیبال باید در فشار ۴/۲۶ psi باد شوند.
  • وجود باد مازاد در توپ باعث آسیب به تیکه‌های آن می‌شود. همیشه سوزن مخصوص توپ را به صورت چرخشی وارد سوپاپ نمایید تا باد اضافی توپ خالی شود. بهتر است سوزن توپ را قبل از وارد کردن به سوپاپ روغن‌کاری نمایید برای این منظور می‌توانید از گلیسیرین استفاده کنید. پس از اینکه به فشار مورد نظر شما رسیدید، سوزن را به آرامی خارج نمایید.
  • توپ والیبال ممکن است در ابتدای کار قدری سفت باشد، با استفاده از یک فشارسنج مخصوص توپ‌های ورزشی می‌توانید فشار داخل توپ را متعادل نمایید. توپ‌های چرمی در حین بازی نرم می‌شوند.

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم و راهنمای خرید توپ والیبال گفته شد، می توانید توپ مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه توپ والیبال ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز توپ بسکتبال مدل NK-6650 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

توپ بسکتبال طرح مولتن GL7X ، با الگوبرداری از توپ‌های اصلی مولتن، برای هر سطحی از بازی تولید شده است. جنس رویه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ی این توپ بسکتبال، از چرم مصنوعی با 12 پنل فوق‌العاده با کیفیت و نرم می باشد. پوشش مصنوعی بادوام و به روز شده، امکان در دست گرفتن استثنایی توپ را فراهم می کند که کنترل توپ را بهبود می بخشد. سطح آن دارای ناهمواری‌های یکنواخت و منظم است، این موارد به همراه تکنولوژی برش دقیق و نحوه‌ی اتصال پنل‌های آن باعث می‌شود کمترین میزان لغزندگی در مقابل رطوبت و تعریق دست‌های بازیکنان هنگام ضربه به توپ به وجود آید. تیوب این توپ (بلیدرBLADDER) از جنس لاستیک بیوتیل (BUTYL) می باشد که به دلیل ساختار فیزیکی و شیمیایی خاص خود مانع از خروج هوا شده و استحکام بی‌نظیری دارد. توپ بسکتبال GL7X هم برای تمرین و هم استفاده در مدارس و باشگاه ها عالی است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توپ بسکتبال مدل Everyday Playground خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول دارای طراحی 8 پنل، اندازه و وزن منظم، بسکتبال ترکیبی رنگ با افزایش اتصال پانل عمیق و ساختار لاستیکی ضخیم برای لمس موثرتر است . دریچه های توپ هایی را که خریداری می کنید با روغن کاری با وازلین و استفاده از سوزن توپی باد کنید. قبل از استفاده، توپ را به مدت 24 ساعت در حالت باد کرده بگذارید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توپ بدمینتون بابولات مدل TRAINING بسته 6 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر برای ورزش بدمینتون به دنبال توپی با کیفیت هستید، این توپ از پیشنهادهای ما به شما خواهد بود. این توپ برای استفاده در هر فضایی تمرینی (بیرون یا باز) مناسب است بنابراین برای استفاده در سالن، زمین چمن و زمین معمولی هم مناسب است. این توپ‌ها برای استفاده‌ی حرفه‌ای‌ها کاربرد بسیار خوبی دارد و حتی مبتدیانی که تازه شروع به بازی بدمینتون کرده‌اند می‌توانند از این توپ نایلونی استفاده کنند که بسیار خوش کاربرد است. انتخاب توپ بدمینتون دارای معیارهایی است که می‌توان با درنظرگرفتن این ویژگی‌ها، بازی بهتری را با شریک ورزشی خود تجربه کنیم. توپ‌های نایلونی دارای وزن سبکی هستند که باعث ضربه‌ی بهتر و همچنین کنترل بهتر توپ از طریق ضربه‌زدن می‌شود. این توپ‌ها دارای جنس نایلونی هستند که قابلیت شستشوی خوبی دارند و همچنین اگر در اثر ضربه‌زدن دچار دفرمگی شود، می‌توان آن‌ها را به حالت قبل برگرداند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توپ فوتسال مولتن مدل 4800 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

توپ مولتن مخصوص سالن این توپ از جنس پی یو (پلی یورتان) ساخته شده است که مقاومت بالای در برابر سایش دارد، همچنین به دلیل استفاده از این مواد درساخت توپ قابلیت پرش (ارتجاعی بودن) خنثی شده است. شماره سریال توپ F9A4800 می باشد. قطر توپ 62.5 سانتیمتر و وزن آن 417 گرم است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توپ بسکتبال مدل Ultimate 8p Unisex خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ویژگی های محصول: سطح شیاردار عمیق توپ با لاستیک مخصوص پوشانده شده است که سهولت در دست گرفتن و دوام را فراهم می کند. چسبندگی بسیار بهتری نسبت به همتایان خود دارد. سایز: سایز 7. (اندازه و وزن توپ کبریت رسمی) مناسب برای سنین بالای 12 سال. با 8 پنل تولید می شود. برای استفاده در فضای داخلی مناسب است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توپ بسکتبال مولتن مدل NK-3883 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کمپانی مولتن با ترکیب فناوری نوآورانه و مهارت برتر، به خلق محصولاتی که شایسته ی بازی توسط نخبه ترین ستاره های بسکتبال جهان هستند، ادامه می دهد! توپ بسکتبال مولتن مدل BG3800 از 12 پنل از جنس چرم کامپوزیت تولید شده است. از برجستگی های منظم پوشیده شده تا علاوه بر ایجاد اصطکاک و چسبندگی بهتر کنترل توپ را در دست بازیکن راحت تر و بیشتر کند. در این مدل توپ برای اتصال پنل ها به یکدیگر از نوارها نایلونی استفاده شده است که سعی شده با کاهش اختلاف ارتفاع بین پنل ها توپ مسطح تر، چرخش توپ یکنواخت تر و در نتیجه شوت و پاس دادن دقیق تر شده است. تیوب داخلی این توپ از جنس بوتیل بادوام و مرغوب است که هوای داخل را به خوبی حفظ می کند و بدون هیچگونه نشتی نیاز شما را به تلمبه و باد کردن همیشگی توپ از بین می برد. کنتراست رنگی طراحی 12 پنلی این توپ باعث تشخیص بهتر توپ در زمین برای بازیکنان و تماشگران شده است. توپ بسکتبال مولتن BG3800 در مسابقات حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد و مورد تأیید فیبا می باشد. این توپ مناسب بازی در داخل سالن و محیط بیرون می باشد. برای باد کردن توپ بهتر است به این نکات توجه کنید؛ فشار صحیح و مناسب در اطراف Valve همه توپ ها چاپ شده است. باد کردن صحیح توپ برای حفظ یک محصول برتر از نظر فنی بسیار مهم است و باد کردن بیش از حد به توپ آسیب می رساند. هنگام باد کردن توپ با پمپ یا تلمبه، بسیار مهم است که سوزن پمپ قبل از وارد کردن آن روغن کاری شود.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید تجهیزات جانبی سفر و کمپینگ به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توپ والیبال مولتن مدل Fabricado Ond خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

توپ والیبال مولتن طرح لانه زنبوری از چرم صنعتی درجه یک میباشد. این توپ باکیفیت بسیار عالی اورجینال درجه دوم وارداتی کشور تایلند میباشد. این کالا چینی نمی باشد. .دارای سایز و وزن استاندارد مناسب برای تمرین و بازی های داخل سالن میباشد. این توپ تولید کشور تایلند سری 2 اورجینال می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توپ فوتسال مولتن مدل Vantaggio 2023 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

توپ فوتسال مولتنVantaggio 4800 ، یک توپ حرفه ای کم پرش با اندازه و وزن استاندارد است. سایز این توپ 4 است که کوچکتر از یک توپ معمولی فوتبال در فضای باز است. رویه ی این توپ از جنس چرم مصنوعی PU مرغوب و مقاوم در برابر ضربه است که در طول زمان و در اثر ضربات وارد شده در فوتسال پاره نمی شود و تغییر شکل نمی دهد. 32 پنل شش ضلعی تشکیل دهنده ی این توپ به یکدیگر به صورت محکم دوخته شده اند که باعث دوام و استحکام بیشتر توپ نسبت به توپ های پرسی شده اند. جداره ی داخلی یا تیوب این توپ از بوتیل ( butyl) است که باعث جهش مناسب این توپ می شود و کنترل این توپ فوتسال را در مقایسه با توپ های دیگر آسان‌تر می‌کند. این توپ فوتسال در برابر نفوذ آب و همچنین رطوبت مقاوم می باشد. با توپ فوتسال مولتن، می توانید کنترل بیشتری بر روی ضربات داشته باشید و در نتیجه بازی با این توپ به بهبود عملکرد شما کمک بسیاری می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توپ بدمینتون یونکس مدل Mavis 600 بسته 6 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

توپ بدمینتون یونکس مدل Mavis 600 بسته 6 عددی در بسته بندی مناسب شش عددی به شما عرضه می شود. این توپ بدمینتون به دلیل ساختار خود دارای برد و سرعت مناسبی بوده و برای بازیکنانی مناسب است که به طور حرفه ای می خواهند تمرین کنند.این توپ مقاومت بسیار بالایی نسبت به توپهای مشابه دارد توپ بدمینتون یونکس ماویس 600 سفید در 3 رنگ دور سبز ، دور آبی ، دور قرمز موجود است که هر رنگ از آن معرف بازی کردن در شرایط آب و هوایی مخصوص به خودش می باشد . به عنوان مثال توپ دور سبز برای بازی کردن در دمای بین 22 الی 33 درجه سانتی گراد مناسب است ویا توپ دور آبی برای بازی کردن در دمای بین 12 الی 23 درجه سانتی گراد مناسب است ویا توپ دور قرمز برای بازی کردن در دمای بین 0الی 13درجه سانتی گراد مناسب است. توپ بدمینتون یونکس مدل Mavis 600 بسته 6 عددی انتخابی مناسب برای شما است تا به صورت حرفه ای این ورزش را دنبال کرده و از تمرین با آن لذت بیشتری ببرید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توپ بسکتبال مولتن مدل BG3200 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در توپ بسکتبال مولتن مدل BG3200 جدیدترین فن آوری های استفاده شده در ساخت توپ های بسکتبال به کار رفته است. سطح این توپ از 12 پنل صد درصد چرم اصل تولید شده و بندهای بین پنل ها از نایلون مقاوم می باشد. ویژگی Dual-Cushion کاهش زمان بازگشت توپ در حین دریبل با حفظ سرعت یک توپ حرفه ای در آن به کار رفته است. درزهای روی توپ با اقزایش میزان سطح تماس دست و توپ هنگام دریبل زدن و یا پرتابها، کنترل عالی برای بازیکن ایجاد می کند. استفاده از تکنولوژی های Flat-Pebble Surface و Full-Flat در تولید این توپ احساس جدیدی به بازی بسکتبال بخشیده و در نتیجه بازیکن را قادر می سازد تا به اوج پتانسیل خود برسد. شکل دانه های برجسته بر روی توپ BG3200 دارای الگوی یکنواخت جهت افزایش سطح تماس دست و نیز پایداری در دریبل زدن و کنترل توپ می باشد. کنتراست رنگی بندهای مشکی و بژ بین پنل های این توپ جلوه ای شگفت انگیز به آن داده و تمرکز هر بازیکن را به صورت واضح حتی از فاصله دور جلب می کند. توپ بسکتبال مولتن مدل BG3200 تایید شده فیبا بوده و با توجه به کیفیت و طراحی ساخت بالایی که دارد در مسابقات رسمی و حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توپ بسکتبال مولتن مدل B7G4500 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در توپ بسکتبال مولتن مدل B7G4500 جدیدترین فن آوری های استفاده شده در ساخت توپ های بسکتبال به کار رفته است. سطح این توپ از 12 پنل صد درصد چرم اصل تولید شده و بندهای بین پنل ها از نایلون مقاوم می باشد. ویژگی Dual-Cushion کاهش زمان بازگشت توپ در حین دریبل با حفظ سرعت یک توپ حرفه ای در آن به کار رفته است. درزهای روی توپ با اقزایش میزان سطح تماس دست و توپ هنگام دریبل زدن و یا پرتابها، کنترل عالی برای بازیکن ایجاد می کند. استفاده از تکنولوژی های Flat-Pebble Surface و Full-Flat در تولید این توپ احساس جدیدی به بازی بسکتبال بخشیده و در نتیجه بازیکن را قادر می سازد تا به اوج پتانسیل خود برسد. شکل دانه های برجسته بر روی توپ B7G4500 دارای الگوی یکنواخت جهت افزایش سطح تماس دست و نیز پایداری در دریبل زدن و کنترل توپ می باشد. کنتراست رنگی بندهای مشکی و بژ بین پنل های این توپ جلوه ای شگفت انگیز به آن داده و تمرکز هر بازیکن را به صورت واضح حتی از فاصله دور جلب می کند. توپ بسکتبال مولتن مدل B7G4500 تایید شده فیبا بوده و با توجه به کیفیت و طراحی ساخت بالایی که دارد در مسابقات رسمی و حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توپ بسکتبال مولتن مدل BG3800 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در توپ بسکتبال مولتن مدل BG3800 جدیدترین فن آوری های استفاده شده در ساخت توپ های بسکتبال به کار رفته است. سطح این توپ از 12 پنل صد درصد چرم اصل تولید شده و بندهای بین پنل ها از نایلون مقاوم می باشد. ویژگی Dual-Cushion کاهش زمان بازگشت توپ در حین دریبل با حفظ سرعت یک توپ حرفه ای در آن به کار رفته است. درزهای روی توپ با اقزایش میزان سطح تماس دست و توپ هنگام دریبل زدن و یا پرتابها، کنترل عالی برای بازیکن ایجاد می کند. استفاده از تکنولوژی های Flat-Pebble Surface و Full-Flat در تولید این توپ احساس جدیدی به بازی بسکتبال بخشیده و در نتیجه بازیکن را قادر می سازد تا به اوج پتانسیل خود برسد. شکل دانه های برجسته بر روی توپ BG3800 دارای الگوی یکنواخت جهت افزایش سطح تماس دست و نیز پایداری در دریبل زدن و کنترل توپ می باشد. کنتراست رنگی بندهای مشکی و بژ بین پنل های این توپ جلوه ای شگفت انگیز به آن داده و تمرکز هر بازیکن را به صورت واضح حتی از فاصله دور جلب می کند. توپ بسکتبال مولتن مدل BG3800 تایید شده فیبا بوده و با توجه به کیفیت و طراحی ساخت بالایی که دارد در مسابقات رسمی و حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توپ بسکتبال مولتن مدل GN6X خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

توپ بسکتبال مولتن GN6X از 12 پنل با چرم باکیفیت کامپوزیت برای ایجاد یک حس عالی ساخته شده است. فناوری موازی بودن دانه های برجسته روی توپ باعث افزایش قدرت در گرفتن و کنترل آن شده و لایه هسته داخلی دوام بالایی دارد تا باد درون توپ را به خوبی حفظ کند. درزهای مسطح بین پنل ها احساس در دست گرفتن توپ را افزایش داده و اجازه می دهد بازیکن پیشرفت مهارت های خود را با سهولت ببیند. توپ بسکتبال Molten GN6X به علت داشتن سایز مناسب هم در ایجاد قوام ماهیچه ای بسکتبالیست موثر است و هم در هماهنگی دست و چشم و تیراندازی به سمت سبد عملکردی عالی برای بازیکن دارد. این توپ برای بازی در تمام فصول سال چه داخل و خارج از خانه و همچنین برای مسابقات حرفه ای گزینه ایده آلی است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توپ فوتسال مولتن مدل Vantaggio خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با توپ Vantaggio مولتن خود را در یک بازی فوتسال حرفه ای خواهید دید. این توپ از پلی اورتان با طراحی دست دوز داشته و پوشش آن چرم مصنوعی PU می باشد که سطح براق بالایی دارد. توپ فوتسال مولتن Vantaggio بالاترین کیفیت مورد نیاز جهت تاییدیه FIFA را داشته و طراحی بسیار ایده آلی دارد. هسته داخلی توپ از بوتیل مقاوم بوده که فشار هوا را برای مدت زمان طولانی در سطح ثابت نگه می دارد. جهش این توپ طبق الزامات فیفا کمتر است و به لطف فناوری های پیشرفته، یک بازی سریع و فنی را در سالن امکان پذیر می کند. این توپ باکیفیت فوتبال سالنی، استاندارد مقاومت در برابر سایش را نیز داراست.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توپ والیبال مولتن مدل V5M4500 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فناوری پایداری پرواز FLISTATEC در توپ والیبال مولتن مدل V5M4500 به کار رفته است که انتظار می رود با وجود این تکنولوژی عملکردی استثنایی در سری مسابقات والیبال با توپ های مولتن رخ دهد. این فناوری عالی افزایش دید و پایداری پرواز توپ در جهت ضربه وارد شده و نیز عبور دقیق در مسیر پرتاب توپ توسط بازیکن را به همراه دارد. بهینه سازی جریان هوای اطراف توپ در طول پرواز و قدرت گرفتن توپ توسط والیبالیست موجب ارائه بازی ایده آلی می شود. رنگ های متضاد سبز، سفید و قرمز در حرکت چرخشی توپ موجب افزایش دید بازیکن است. پوشش چرم پلی اورتان PU علاوه بر کیفیت و دوام بالا، جنسی عالی با سطحی صاف جهت کنترل توپ ارائه می دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توپ والیبال مولتن مدل 50000 زنبوری خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

والیبال، پنجمین ورزش محبوب دنیا، در سال 1895 میلادی توسط «ویلیام مورگان» آمریکایی ابداع شد. نام والیبال از تلفیق دو کلمه‌ی Volley به معنای «شلیک دسته جمعی» و Ball به معنای «توپ» شکل گرفته است. ‌والیبال که ابتدا در آمریکا و سپس شرق آسیا و روسیه رونق گرفت امروزه با بیش از 900 میلیون طرفدار در سراسر دنیا، ورزشی شناخته شده به‌شمار می‌رود. والیبال یک ورزش گروهی است که در آن دو تیم که هرکدام‌شان از شش بازیکن تشکیل شده‌اند، در دو طرف تور بازی قرار می‌گیرند؛ در جریان مسابقه بازیکنان هر دو تیم تلاش می‌کنند تا توپ را به زمین حریف برسانند و از این طریق امتیاز کسب کنند. این ورزش هم مانند ورزش‌های دیگر نیاز به یکسری تجهیزات و لوازم دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها توپ است که باید طبق قوانین یکسری استاندارهای لازم را برای بازی داشته باشد. مولتن شرکت تولید کننده توپ و تجهیزات ورزشی است که در سال 1958 میلادی کار خود را آغاز کرد. توپ‌های بسکتبال، فوتبال، و والیبال مولتن اغلب برای مسابقات و لیگ‌های رسمی جهانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. توپ والیبال (V5M5000) یکی از تولیدات شرکت (Molten) است. اندازه این توپ 5 است و متناسب با استاندارد جهانی توپ‌های والیبال است. در قوانین والیبال توپ باید به‌شکل کروی و از جنس چرم طبیعی یا مصنوعی باشد. جنس رویه‌ی این توپ از جنس الیاف میکرو فیبر است و درساختار پوسته از فناوری (FLISTATEC) که باعث بالا بردن کنترل توپ برای بازیکن و ثبات توپ روی هوا می‌شود. وزن استاندارد دیگر ویژگی توپ مولتن است. ساختار رویه‌ی توپ V5M5000به صورت پرسی است و بعد از لایه‌ی نخ پیچ داخلی از یک تیوپ با قابلیت حفط باد به مدت زمان طولانی برخوردار است. رویه‌ی سفید، سبز و قرمز این توپ رنگ‌بندی و شکل جذابی به توپ بخشیده است. این توپ مولتن به کسانی که به‌صورت تمزینی یا حرفه‌ای والیبال بازی می‌کنند توصیه می‌شود. چراکه مطابق با استاندارهای جهانی ساخته شده است و برای بازی داخل سالن مناسب است.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید کلاه ایمنی دوچرخه به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توپ فوتبال مولتن مدل ونتاگیو NK-3885 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

توپ فوتبال مولتن ونتاگیو F5A4900 یک توپ حرفه ای و با کیفیت با رویه ای از جنس پلی اورتان و پلی اتیلن کربنات می باشد. پوشش داخلی این توپ از پلی استر می باشد که دارای دوام و استحکام فوق العاده در برابر ضربات وارد شده است و به هیچ عنوان تغییر شکل نمی دهد. این توپ در برابر سایش ،سوراخ شدن و پارگی مقاوم است. همچنین این توپ ضد آب و ضد خش می باشد. در تولید این توپ از فناوری ACENTEC استفاده شده که خط تولید خودکار و پیشرفته ای دارد و سطح و رویه ی یکنواختی را ارائه می دهد. در این فناوری از اتصال حرارتی منحصر به فرد مولتن بهره گرفته شده است و پوششی صاف و بدون درز تولید می کند که با دوخت قابل انجام نیست. در نتیجه سطح یکنواخت و با کاهش جذب آب به وجود می آورد که عملکرد استثنایی این توپ را تضمین می کند و تحت تأثیر شرایط آب و هوایی قرار نمی گیرد. این توپ حرفه ای مناسب برای بازی در زمین چمن و سالن می باشد. سایز این توپ 5 است و دارای وزن 425 گرم می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توپ بسکتبال ویلسون مدل WTB0534 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فن آوری سه گانه موجی شکل WAVE TECH توپ بسکتبال خیابانی ویلسون مدل WTB0534 گزینه متفاوتی است که هر خریدار علاقه مند به بسکتبال را به سمت خود می کشاند. راحتی گرفتن توپ و کنترل بهینه در بین انگشتان دست با این تکنولوژی ممکن و آسانتر شده است. GRIP ELEVATED سطح پوشش سنگریزه ای 100درصد متناسب در تمامی قسمت رویه توپ برای امتیازگیری حداکثر ساخته شده است. این توپ مورد تایید FIBA 3x3 بوده و نزدیکترین توپ مشابه با مدل WTB0533 است که تاییدیه رسمی فیبا را دارد. جنس بادوام کامپوزیت برای گرفتن و کنترل بی نظیر توپ حین بازی دارای کارایی بالایی بوده و موجب حفظ شکل و ماندگاری طولانی مدت توپ شده است. اندازه سایز 6 توپ بسکتبال ویلسون برای بازیکنان حرفه ای کوچکتر است ولی وزن آن به توپ سایز 7 تعدیل شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توپ والیبال مدل MVA200 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کارخانه اصلی تولید کننده توپ میکاساMVA200 ژاپن در کشور تایلند واقع گردیده است و این سایت بزرگ در کشور تایلند کلیه توپ های میکاسا ژاپن را در سراسر دنیا تولید میکند. بنابراین نمونه اصلی توپ والیبال میکاسا ژاپن در تایلند تولید می شود نه در ژاپن این نکته اصلی است که باید قبل از هر تحلیل و بررسی در نظر داشت همانطور که گفته شد یکی از تفاوت های عمده توپ میکاسا ژاپن اصل با توپ میکاسا تقلبی و فیک رنگ والف آنها می باشد که در تصویر مشاهده می نمایید هم چنین در مدل های اصلی توپ میکاسا برای جلوگیری از آسیب رساندن به دستدر هنگام ساعد زدن و در مقابل ضربات پر قدرت اسپک حریف والف کمی داخل تر در نظر گرفته شده است. نکته مهم در مورد والف توپ والیبال میکاسا MVA200 و یا هر توم دیگری این است که برای نرم شدن والف بهتر است قبل از باد کردن توپ سوزن توپ را به یک قطره روغن آغشته نمایید و سپس سوزن را وارد توپ نمایید و چند بار با سوزن بازی کنید تا والف کاملا روغنی شود و اصطلاحا نرم گردد و حسابی آب بندی گردد. والف خشک یکی از عوامل اصلی خالی شدن باد توپ می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توپ والیبال میکاسا مدل v200 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بازی با بهترین ها، بازی با جدیدترین ها!!! ارائه توپ والیبال V200W در سال 2019 توسط شرکت میکاسا به بازار والیبال نگاه همه ورزشکاران را به سمت خود کشاند توپی جدید با تکنولوژی جدید که با قدرت دریافت بالا چشمان زیادی را به دنبال خود می کشاند. این توپ خارق العاده با طراحی مهندسی در قراردادن 18 پنل با سایزهای مشخص در کنار هم دارای ساختاری آیرودینامیکی است که تعادل توپ در هوا را در مقابل ضربات سهمگین والیبالیست های امروز دنیا حفظ میکند و به کمک آن والیبالیست توپ را دقیقا در مکانی مد نظرش می باشد فرود می آورد کاری بسیار دشوار که هر شرکتی قادر به انجام آن نیست. سایز پنل ها استاندارد و جنس پوشش توپ سوراخ دار می باشد و در حالی که بازیکن کنترل کامل ضربات را در اختیار دارند دامنه دریافت ها بدون باقی ماندن رطوبت دست بازیکنان بر روی توپ نیز افزایش می یابد. طراحی توپ در دو رنگ زرد و آبی موجب ردیابی بهتر و آسان تر آن توسط چشم بازیکن می شود. این توپ با تایید رسمی FIVB بخشی از جدیدترین مجموعه توپ های والیبال داخل سالن میکاسا محسوب می شود که سر و صدای زیادی را در دنیا به پا کرده است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توپ والیبال مدل چرمی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در تولید توپ های والیبال جدید بتا از فناوری های روز دنیا بهره برده ایم .این توپ ها به طور کامل توسط فرآیند نوآورانه ای تولید شده که کاملا ضد آب است با ایجاد خطوط درز عمیق تر و علم ایرودینامیک، حرکت توپ و پرواز آن را در هوا بهبود بخشیدیم . توپ والیبال چرمی ۳۵۰۰ ایرانی بهترین گزینه ما برای ورزش والیبال است . با بهینه سازی پنل ها و استفاه از تکنولوژی های جدید در تولید، باعث انعطاف پذیری بالا، دقت بیشتر در هنگام ضربه و دریافت، چرخش یکنواخت در حداکثر سرعت شده ایم . این توپ هابا دقت بیشتری تولید می شود و دقیقا به مسیری که هدف با زیکن می باشد حرکت می کند، بدین معنی که توپ به طور فوق العاده ای کنترل می شود و پاسخ دقیقی به انچه که هدف بازیکن است می دهد ، دارای سطحی صاف و حداکثر مقاومت در برابر سایش می باشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توپ والیبال مدل V200W خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جنس این توپ والیبال فوم می باشد. سایز این توپ 5 است. سری این توپ حرفه ای می باشد. نوع استفاده این توپ در سالن است. این توپ با مشخصات ذکر شده کپی می باشد. مزایا خریدتوپ

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توپ والیبال بتا مدل PVBR5-MK خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

وپ والیبال بتا مدل PVBR5-MKS سایز 5 والیبال یک ورزش محبوب و هیجان انگیز بوده که به صورت تیم های 6 نفره تشکیل می‌شود. شروع بازی والیبال با حرکتی به نام سرویس زدن از یک تیم شروع می‌شود و لازمه‌ی این حرکت وجود یک توپ مناسب و با کیفیت است. توپ والیبال از لحاظ شکل ظاهری به صورت کروی بوده و مخلوطی از رنگ های زرد و آبی را برای رنگ آمیزی آن استفاده می‌کنند. این توپ از سمت یک تیم در مسابقه والیبال اگر در اثر برخورد با توری که بین این دو تیم در وسط سالن قرار گرفته برخورد کند یا توسط یکی از اعضای این تیم با دست لمس یا هل داده شود خطا محسوب شده و تیم مقابل می‌تواند مجدد بازی را با حرکت سرویس زدن شروع کند. توپ والیبال بتا مدل PVBR5-MKS از جمله توپ‌هایی به شمار می‌رود که می‌تواند یکی از انتخاب‌های شما برای شروع یک بازی والیبال باشد. این توپ دارای وزن استاندارد 280 گرم بوده و فشار داخل آن با توجه به نوع شرایط محیط قابل تغییر است. سایز 5 جز استانداردترین سایز‌ها در انتخاب توپ والیبال شناخته شده است. جنس لاستیکی این توپ باعث شده که هم حالت سبک و نرم تری را به آن در حین بازی به بازیکن دهد و هم از نظر هزینه برای مصرف کننده با صرفه‌ تر باشد. استفاده از این توپ در محیط های خارجی علاوه بر کیفیت بالای حرکت توپ باعث طول عمر بیشتر این محصول می‌شود، چرا که این کالا به دلیل جنس مقاومی که دارد در برابر خطراتی نظیر برخورد با اجسام نوک‌تیز از پارگی آن جلوگیری می‌کند. در بسته بندی این محصول یک تور قابل حمل وجود دارد که وجود آن در کنار این توپ برای جلوگیری از کثیف شدن در اثر گرد و غبار یا پارگی بسیار موثر است. برای خرید یک توپ علاوه بر توجه به شکل ظاهری آن باید به جنس رویه، چه رده سنی و چه مکانی اهمیت بیشتری داد تا بتوانید یک تجربه خوب را در یک بازی جنجالی و پر هیجان داشته باشید. هم‌‌چنین افراد با داشتن اطلاعاتی مانند نوع پنل رنگ بندی در طرح این توپ، دوخت و چسب کاری کاملا تمیز، شفاف بودن و وجود تورفتگی های سطحی و نوع نوشته‌ها در اطراف توپ اصل بودن یا نبودن آن را تشخیص دهند. توپ والیبال بتا با داشتن استانداردهای یک توپ والیبال اصل می‌تواند تجربه خرید خوبی را برای شما و عزیزانتان به همراه داشته باشد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید چادر مسافرتی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توپ والیبال مولتن مدل V5M5000 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

والیبال، پنجمین ورزش محبوب دنیا، در سال 1895 میلادی توسط «ویلیام مورگان» آمریکایی ابداع شد. نام والیبال از تلفیق دو کلمه‌ی Volley به معنای «شلیک دسته جمعی» و Ball به معنای «توپ» شکل گرفته است. ‌والیبال که ابتدا در آمریکا و سپس شرق آسیا و روسیه رونق گرفت امروزه با بیش از 900 میلیون طرفدار در سراسر دنیا، ورزشی شناخته شده به‌شمار می‌رود. والیبال یک ورزش گروهی است که در آن دو تیم که هرکدام‌شان از شش بازیکن تشکیل شده‌اند، در دو طرف تور بازی قرار می‌گیرند؛ در جریان مسابقه بازیکنان هر دو تیم تلاش می‌کنند تا توپ را به زمین حریف برسانند و از این طریق امتیاز کسب کنند. این ورزش هم مانند ورزش‌های دیگر نیاز به یکسری تجهیزات و لوازم دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها توپ است که باید طبق قوانین یکسری استاندارهای لازم را برای بازی داشته باشد. مولتن شرکت تولید کننده توپ و تجهیزات ورزشی است که در سال 1958 میلادی کار خود را آغاز کرد. توپ‌های بسکتبال، فوتبال، و والیبال مولتن اغلب برای مسابقات و لیگ‌های رسمی جهانی مورد استفاده قرار می‌گیرد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توپ والیبال بتا مدل PVBR5-MKS سایز 5 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

توپ والیبال بتا مدل PVBR5-MKS سایز 5

والیبال یک ورزش محبوب و هیجان انگیز بوده که به صورت تیم های 6 نفره تشکیل می‌شود. شروع بازی والیبال با حرکتی به نام سرویس زدن از یک تیم شروع می‌شود و لازمه‌ی این حرکت وجود یک توپ مناسب و با کیفیت است. توپ والیبال از لحاظ شکل ظاهری به صورت کروی بوده و مخلوطی از رنگ های زرد و آبی را برای رنگ آمیزی آن استفاده می‌کنند. این توپ از سمت یک تیم در مسابقه والیبال اگر در اثر برخورد با توری که بین این دو تیم در وسط سالن قرار گرفته برخورد کند یا توسط یکی از اعضای این تیم با دست لمس یا هل داده شود خطا محسوب شده و تیم مقابل می‌تواند مجدد بازی را با حرکت سرویس زدن شروع کند.

توپ والیبال بتا مدل PVBR5-MKS از جمله توپ‌هایی به شمار می‌رود که می‌تواند یکی از انتخاب‌های شما برای شروع یک بازی والیبال باشد. این توپ دارای وزن استاندارد 280 گرم بوده و فشار داخل آن با توجه به نوع شرایط محیط قابل تغییر است. سایز 5 جز استانداردترین سایز‌ها در انتخاب توپ والیبال شناخته شده است. جنس لاستیکی این توپ باعث شده که هم حالت سبک و نرم تری را به آن در حین بازی به بازیکن دهد و هم از نظر هزینه برای مصرف کننده با صرفه‌ تر باشد. استفاده از این توپ در محیط های خارجی علاوه بر کیفیت بالای حرکت توپ باعث طول عمر بیشتر این محصول می‌شود،  چرا که این کالا به دلیل جنس مقاومی که دارد در برابر خطراتی نظیر برخورد با اجسام نوک‌تیز از پارگی آن جلوگیری می‌کند. در بسته بندی این محصول یک تور قابل حمل وجود دارد که وجود آن در کنار این توپ برای جلوگیری از کثیف شدن در اثر گرد و غبار یا پارگی بسیار موثر است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توپ والیبال بتا مدل لاستیکی B - 005 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

توپ والیبال بتا مدل لاستیکی از جمله توپ‌هایی به شمار می‌رود که می‌تواند یکی از انتخاب‌های شما برای شروع یک بازی والیبال باشد. این توپ دارای وزن استاندارد 280 گرم بوده و فشار داخل آن با توجه به نوع شرایط محیط قابل تغییر است. سایز 5 جز استانداردترین سایز‌ها در انتخاب توپ والیبال شناخته شده است. جنس لاستیکی این توپ باعث شده که هم حالت سبک و نرم تری را به آن در حین بازی به بازیکن دهد و هم از نظر هزینه برای مصرف کننده با صرفه‌ تر باشد. استفاده از این توپ در محیط های خارجی علاوه بر کیفیت بالای حرکت توپ باعث طول عمر بیشتر این محصول می‌شود، چرا که این کالا به دلیل جنس مقاومی که دارد در برابر خطراتی نظیر برخورد با اجسام نوک‌تیز از پارگی آن جلوگیری می‌کند. در بسته بندی این محصول یک تور قابل حمل وجود دارد که وجود آن در کنار این توپ برای جلوگیری از کثیف شدن در اثر گرد و غبار یا پارگی بسیار موثر است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توپ والیبال بتا مدل لاستیکی R - 005 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

توپ والیبال بتا مدل لاستیکی از جمله توپ‌هایی به شمار می‌رود که می‌تواند یکی از انتخاب‌های شما برای شروع یک بازی والیبال باشد. این توپ دارای وزن استاندارد 280 گرم بوده و فشار داخل آن با توجه به نوع شرایط محیط قابل تغییر است. سایز 5 جز استانداردترین سایز‌ها در انتخاب توپ والیبال شناخته شده است. جنس لاستیکی این توپ باعث شده که هم حالت سبک و نرم تری را به آن در حین بازی به بازیکن دهد و هم از نظر هزینه برای مصرف کننده با صرفه‌ تر باشد. استفاده از این توپ در محیط های خارجی علاوه بر کیفیت بالای حرکت توپ باعث طول عمر بیشتر این محصول می‌شود، چرا که این کالا به دلیل جنس مقاومی که دارد در برابر خطراتی نظیر برخورد با اجسام نوک‌تیز از پارگی آن جلوگیری می‌کند. در بسته بندی این محصول یک تور قابل حمل وجود دارد که وجود آن در کنار این توپ برای جلوگیری از کثیف شدن در اثر گرد و غبار یا پارگی بسیار موثر است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توپ والیبال بتا مدل لاستیکی G - 005 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

توپ والیبال بتا مدل لاستیکی از جمله توپ‌هایی به شمار می‌رود که می‌تواند یکی از انتخاب‌های شما برای شروع یک بازی والیبال باشد. این توپ دارای وزن استاندارد 280 گرم بوده و فشار داخل آن با توجه به نوع شرایط محیط قابل تغییر است. سایز 5 جز استانداردترین سایز‌ها در انتخاب توپ والیبال شناخته شده است. جنس لاستیکی این توپ باعث شده که هم حالت سبک و نرم تری را به آن در حین بازی به بازیکن دهد و هم از نظر هزینه برای مصرف کننده با صرفه‌ تر باشد. استفاده از این توپ در محیط های خارجی علاوه بر کیفیت بالای حرکت توپ باعث طول عمر بیشتر این محصول می‌شود، چرا که این کالا به دلیل جنس مقاومی که دارد در برابر خطراتی نظیر برخورد با اجسام نوک‌تیز از پارگی آن جلوگیری می‌کند. در بسته بندی این محصول یک تور قابل حمل وجود دارد که وجود آن در کنار این توپ برای جلوگیری از کثیف شدن در اثر گرد و غبار یا پارگی بسیار موثر است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توپ والیبال فاکس مدل سافت تاچ به همراه تلمبه خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

والیبال، پنجمین ورزش محبوب دنیا، در سال 1895 میلادی توسط «ویلیام مورگان» آمریکایی ابداع شد. نام والیبال از تلفیق دو کلمه‌ی Volley به معنای «شلیک دسته جمعی» و Ball به معنای «توپ» شکل گرفته است. ‌والیبال که ابتدا در آمریکا و سپس شرق آسیا و روسیه رونق گرفت امروزه با بیش از 900 میلیون طرفدار در سراسر دنیا، ورزشی شناخته شده به‌شمار می‌رود. والیبال یک ورزش گروهی است که در آن دو تیم که هرکدام‌شان از شش بازیکن تشکیل شده‌اند، در دو طرف تور بازی قرار می‌گیرند؛ در جریان مسابقه بازیکنان هر دو تیم تلاش می‌کنند تا توپ را به زمین حریف برسانند و از این طریق امتیاز کسب کنند. این ورزش هم مانند ورزش‌های دیگر نیاز به یکسری تجهیزات و لوازم دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها توپ است که باید طبق قوانین یکسری استاندارهای لازم را برای بازی داشته باشد. مولتن شرکت تولید کننده توپ و تجهیزات ورزشی است که در سال 1958 میلادی کار خود را آغاز کرد. توپ‌های بسکتبال، فوتبال، و والیبال مولتن اغلب برای مسابقات و لیگ‌های رسمی جهانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کالا به همراه یک تلمبه با کیفیت عرضه می گردد که در هر زمان بتوان باد توپ را تنظیم نمود و این تلمبه با چند سری مختلف ارائه می کردد تا مصارف مفید تری داشته باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توپ والیبال مدل رویه پی یو MC-6000 زنبوری خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

والیبال ورزشی بسیار پر هیجان است. اگر علاقه مند به این رشته هستید، نه تنها در باشگاه بلکه در سفر و پارک و کنار ساحل نیز آن را تجربه کنید. ضربات محکم در این رشته امکان آسیب رساندن به دست و انگشتان بازیکنان را بسیار زیاد میکند، از این رو برای جلوگیری از صدمات ناشی از آن، اولین و مهم ترین اصل انتخاب صحیح توپ والیبال می باشد. شما باید بر اساس شدت ضربات خود و آب وهوای محیط بازی این را بسنجید و توپ مناسب را تهیه نمایید. توپ والیبال مولتن مدل MC 6000 این توپ با رویه چرم مصنوعی خود یکی از سبک ترین و متاسب ترین توپ های موجود در بازار است. توپ دارای استاندارد FiVB می باشد. این توپ قابل استفاده در سالن های ورزشی است.جنس رویه توپ چرم مصنوعی PU بوده که علاوه بر نرمی ،در برابر نفوذ اب و پارگی دارای مقاومت بسیاری است.طرح لونه زنبوری سطح این توپ امکان کنترل دقیق ضربات محکم حریف را به بازیکن میدهدو موجب میشود بازیکن دریافت های بهتری داشته باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توپ والیبال مدل رویه پی یوOfficial 100 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

والیبال ورزشی بسیار پر هیجان است. اگر علاقه مند به این رشته هستید، نه تنها در باشگاه بلکه در سفر و پارک و کنار ساحل نیز آن را تجربه کنید. ضربات محکم در این رشته امکان آسیب رساندن به دست و انگشتان بازیکنان را بسیار زیاد میکند، از این رو برای جلوگیری از صدمات ناشی از آن، اولین و مهم ترین اصل انتخاب صحیح توپ والیبال می باشد. شما باید بر اساس شدت ضربات خود و آب وهوای محیط بازی این را بسنجید و توپ مناسب را تهیه نمایید. توپ والیبال مولتن مدل پی یو Official 100% این توپ با رویه چرم مصنوعی خود یکی از سبک ترین و متاسب ترین توپ های موجود در بازار است. توپ دارای استاندارد FiVB می باشد. این توپ قابل استفاده در سالن های ورزشی و همچنین فضاهای باز است.این توپ با رویه نرمی که دارد موجب هیچگونه اسیبی به دستان ورزشکاران نمیشود وباعث یک بازی بسیار لذت بخش میباشد.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا