ورزش و سفر

نکات مهم خرید تجهیزات جانبی سفر و کمپینگ به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید تجهیزات جانبی سفر و کمپینگ باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

حتی اگر اهل گشت‌گذار در طبیعت هم نباشید، میل به گذر از هیاهوی شهر و چادر زدن در دل طبیعت می‌تواند در هر زمان، هر کسی را اغوا کند. اگر اولین‌بار است که قصد کمپینگ دارید، ممکن است خرید تجهیزات و آماده‌سازی ملزومات کمی برای شما گیج‌کننده باشد، اما نگران نبوده و با این راهنمای خرید تجهیزات جانبی سفر و کمپینگ همراهمان باشید تا اطلاعات مفیدی بدست آورید.

چک لیست لوازم کمپینگ و خرید ملزومات آن

کمپ زدن در دل طبیعت، مانند زندگی در کابینی با امکانات بدوی است. بنابراین در هنگام کمپینگ، علاوه بر چادر، کوله‌ی خود را به گونه‌ای ببندید که انگار قرار است به جایی بروید که از برق، آب، یخچال، اجاق، مبلمان و غیره خالی است. در عین حال از بردن لوازم غیر ضروری و سنگین کردن بی‌جهت کوله باید خودداری شود. بنابراین در این بخش نکاتی را مطرح خواهیم کرد که دقیقاً چه چیزهایی بخرید.

  • چادر کمپینگ (The tent)
  • کیسه خواب (The sleeping bag)
  • زیرانداز سفری مناسب (The sleeping pad)
  • منبع نورانی (Lighting)
  • اجاق سفری (Stove)
  • یخچال کمپینگ (Cooler)
  • ظروف سبک و مناسب برای کمپینگ (Pots, plates, cups and sporks)
  • صندلی‌های کمپینگ (Camp Chairs)
  • لوازم بهداشتی مورد نیاز

  • کوله مناسب 
  • کفش مناسب طبیعت گردی
  • چشم بند
  • فندک و آتش زن
  • صندلی سفری
  • ابزار نجات
  • باربیکیو
  • ابزار نظافت
  • شعله افکن
  • قطب‌نما
  • پشه بند
  • چاقوی چندکاره
  • و …

نکات مهم هنگام خرید تجهیزات جانبی سفر و کمپینگ

مهم ترین نکات هنگام خرید تجهیزات جانبی مناسب برای رفتن به سفر یا کمپینگ چند روزه مهم است که بدانید به کجا می روید و چه نوع سفری در پیش رو دارید. این موارد می توانند کمک شایانی برای خرید لوازم کاربردی و مناسب به شما کنند. به عنوان مثال اگر کمپینگ یا طبیعت گردی در شرایط خاص مانند صخره نوردی یا کوهنوردی باید حتما ابزاری مانند کلاه ایمنی، جلد یا محفظه ای برای چکش، کارابین، طناب، قلاب و بست طناب، کمربند نجات، چکش صخره و پیتون یا میخ کوهنوردی و …. را در چک لیست قرار دهیم.

این نکته مهم را به یاد داشته باشید که تنها مسئله پر اهمیت در زمان سفر و گردش در طبیعت، رسیدن به آرامش و آسایش می باشد. در این سفر کوتاه مدت در دسترس بودن تجهیزات و امکانات مورد نیاز، سبک بودن وسایل و تجهیزات در هنگام حرکت و فعالیت و … از جمله مواردی هستند که رسیدن به این آسایش و رفاه نسبی را امکان پذیر می کنند. انتخاب وسایل ضروری و مورد نیاز یکی از اصلی ترین و اساسی ترین اقدامات قبل از شروع کمپینگ می باشد.

باتوجه به نکاتی که در این نکات خرید تجهیزات جانبی سفر و کمپینگ گفته شد، می توانید تجهیزات مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه تجهیزات جانبی سفر و کمپینگ ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز کتری سفری هی ولف مدل HW-1782 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کتری کمپینگ از برند HEWOLF مدل HW-1782 یکی از وسایل ضروری و مهم در هر سفر و به ویژه کمپینگ است. یکی از کارهایی که بسیاری از افراد معمولا دوست دارند در طبیعت انجام دهند نوشیدن یک چای تازه دم و یا یک قهوه تازه دم است. معمولاً یکی از وسایلی که در پیک‌نیک آخر هفته نیاز است یک کتری سبک است. محصول فوق یک کتری با لوله‌ی خروجی بسیار کوتاه است که مناسب استفاده بر روی انواع اجاق سفری طراحی شده است. جنس کتری Hewolf تماما از فلز آلومینیوم بوده که لایه‌ای از رنگ آن را پوشانده است. همین ویژگی منجر به دوام بالا در این کتری شده و امکان زنگ زدن آن را کم می‌کند. از دیگر مزیت‌های کتری هی ولف گنجایش مناسب آن است. این کتری 1.6 لیتر گنجایش دارد. این میزان حجم ، گنجایش مناسبی قلمداد شده به طوری که حدود شش لیوان متوسط از مایعات درون آن جا خواهد گرفت. همچنین کتری سفری هی ولت دارای دسته‌ایی برای حمل آسان است و این دسته از رویه‌ایی لاستیکی پوشیده شده تا دست شما در زمان بلند کردن و استفاده از کتری نسوزد. همچنین به همراه این کتری یک کیف برای حمل راحت ارائه شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پشه بند مدل 04 سایز 200x200 سانتی متر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از دردسرهای کمپینگ و طبیعت‌گردی به خصوص در فصول گرم سال پشه‌ها هستند. داشتن یک پشه بند مسافرتی نه تنها برای طبیعت‌گردی، بلکه برخی مواقع در خانه، باغ ، ساحل و … می‌تواند مفید باشد.این پشه بند سوراخ‌های بسیار ریزی دارد که مانع از عبور هرگونه پشه و حشره می‌شود، بنابراین شما با خیال راحت می‌توانید درون آن در طبیعت استراحت کنید. این پشه بند همراه خود یک ساک حمل که کل پشه بند به راحتی داخل آن جای می‌گیرد دارد. وزن کلی این محصول تقریبا 1.6 کیلوگرم است و حمل آن راحت است. ستون های آن از تیرک های 14 عددی فایبر گلاس ساخته شده و بسیار مقاوم می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تخت سفری تاشو مدل BH90 به همراه تشک خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تخت مسافرتی مدل BH90 به همراه تشک، محصولی کاربردی و همراه شما در سفرها. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که از استراحت و خوابیدن در طبیعت لذت می‌برید، بی‌شک تخت مسافرتی مدل BH90 یک انتخاب بی‌نظیر برای شماست. ار قابلیت های بسیار جذاب تخت مسافرتی حمل آسان و بی‌درد سر آن می‌باشد. این محصول دارای قابلیت تاشوندگی بوده، به راحتی جمع می‌شود و در خودرو قابل حمل می‌باشد. در کنار این مدل تشک تاشو نیز در نظر گرفته شده است و ارائه می‌شود تا بتوانید به راحتی و آسودگی از این محصول استفاده نمایید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چراغ روشنایی و پنکه سفری مدل 20000-F6 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چنکه و چراغ مسافرتی مدل f6 جزو محصولات ترکیبی چند کاره ای میباشت که جزو ملزومات سفر خارج شهری و کمپ در کوه ، کویر و جنگل می باشد داری یک کابل تایپ c برای شارژ ، فن چند حالته دارای زاویه چرخش دو گانه ، ریموت کنترول با دسترسی کامل به تمام کاربرد های محصول ، قلاب نگه دارنده برای اویزان کردن محصول کالای فوق دارای باطری 20000 میلی امپری میباشد که از طریق کابل تایپ C موجود در ان قابل شارژ است کالا ی فوق از یک رینگ لایت 16 لامپی تشکیل شده است که قابلیت تنظیم نور به صورت نور زیاد تا کم را دارا می باشد فن موجود در محصول قابلیت تغییر زاویه به صورت دوگانه را دارا بوده و همچنین به صورت چرخش خودکار را دارا میباشد ، خصوصیت مهم فن دستگاه تنظیم شدت باد و همچنین تایمر زمانبندی میباشد دستگاه دارای نمایشگر میزان شارژ باطری نیز میباشد از دیگر خصوصیات این محصول ورودی و خروجی تایپ C و USB می یاشد که قابلیت شارژ لوازم الکترونیک شارژی همراه شما مانند GPS و موبایل و تبلت را دارا می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بالش بادی سفری سی تو سامیت مدل Aeros Premium Pillow L کد S2023 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بالش کوله‌پشتی بادی Eros نحوه خواب هزاران نفر را در کوله پشتی یا هنگام سفر تغییر داده است. لوکس، سبک و جمع و جور، دارای یک بافت بیرونی پلی استر 50 بعدی برس خورده فوق العاده نرم و یک مثانه هوای TPU بی صدا و منحنی برای پشتیبانی و راحتی است. تورم، تنظیم و کاهش تورم چند ثانیه طول می کشد، به لطف مینی شیر چند کاره ما که در حال ثبت اختراع است. به علاوه، با استفاده از سیستم منحصربفرد Pillow Lock، بالش را روی تشک خواب خود محکم کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پمپ باد کیکا مدل Jet Fan 2 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پمپ باد یک وسیله کار آمد برای کسانی که اهل سفر هستند و همین طور افرادی که می خواهند وسایل باری خود را با کمترین زمان باد کنند بسیار مناسب است. در واقع اینطور می توان گفت که پمپ باد خانگی یکی از مهمترین و پرکاربردترین تجهیزاتی است که امروزه در منازل مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله ویژگی های پمپ باد کیکا می توان به مواردی همچون کم صدا بودن قابلیت حمل آسان با وزن کم آن اشاره کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز صندلی سفری مدل FB_T22 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول منحصر به فرد یک صندلی تخت شو شش وضعیتی میباشد که میتوان در 3 حالت صندلی و سه حالت تخت به وضعیت دلخواه تبدیل نمود . تشک یا رویه این محصول .پارچه مش پلی استر با مقاوت فوقاللعده بالا میباشد که با طنابهای کشی به شاسی دوخته شده و حالت ارتجاعی که ایجاد میکند سبب جلوگیری از خستگی بدن میشود و با توجه به اینکه پارچه مش هست کاملا ضد تعریق و قابل شستشو میباشد. تحمل وزن محصول کیلوگرم و در حالت جمع شده فضای خیلی کمی را اشغال میکند که این قابلیت باعث حمل راحت و استفاده در تمام مکانهای عمومی و خصوصی را فراهم میکند وزن محصول 5.6 کیلو گرم که فوق العاده سبک و کاربردی کرده. تمام قطعات تولید داخل میباشد. قابلیت های بی نظیر این محصول باعث شده تا بتوان از این محصول در منزل -محل کار- سفر - ساحل- بیمارستان و هتل نیز استفاده کرد

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید میله بارفیکس به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساک پیک نیک باریکو مدل BA242016plus خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند باریکو یکی از تولید کنندگان ظروف نگهداری غذا، لوازم پذیرایی، پیک نیک، لوازم تزئینی و لوازم تهیه غذا و نوشیدنی می باشد. باریکو برای ساخت تولیدات خود از بهترین مواد پلاستیکی و بهداشتی که در برابر فشار و استهلاک، بسیار مقاوم و دارای کیفیت بسیار عالی هستند استفاده می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تخت بادی 1 نفره اینتکس مدل 64482 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تخت بادی برزنتی یک نفره جدید یکی از بهترین تخت خواب های بادی یک نفره شرکت اینتکس برای سنین بزرگسال بوده که در میان با کیفیت ترین و با استحکام ترین تخت خواب های بادی قرار می گیرد. این کالا ساخته شده از جنس PVC با رویه جیر بوده و از روکش برزنتی برای دیواره ها استفاده شده تا از مقاومت بالایی برخوردار باشد. این تخت خواب دارای پمپ باد برقی جدید بوده که به بدنه اصلی متصل می باشد. این پمپ باد از قابلیت مکش باد برخوردار بوده و بر روی خود از یک درگاه USB برای استفاده به عنوان پاوربانک بهره مند می باشد. علاوه بر این یک چراغ LED روی خود برای راحتی استفاده در محل های تاریک دارد. این محصول از لایه های داخلی فایبرتک بهره مند بوده و به دلیل داشتن رویه کامفورت و مواج از قابلیت ضد تعریق و طبی نیز برخوردار خواهد بود. بنابراین استفاده از این محصول برای بیماران نیز می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. از دیگر ویژگی های خوب این تخت بادی برزنتی می توان به داشتن وزن مناسب نسبت به کیفیت بدنه و داشتن یک ساک حمل برای جا به جایی آسوده تر اشاره نمود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لباس استتار گونکس مدل G511 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

100% ضد آب: خود را خشک نگه دارید و با سینه‌های نئوپرن Gonex برای کودکان محافظت کنید. ساخته شده از مواد نئوپرن ضد آب 4.5 میلی متری با درزهای چسبانده شده، دوخته شده و چسبانده شده، این وادرها برای دوام ساخته شده اند. چکمه های لاستیکی جامد و عایق: چکمه های نئوپرن ویدر برای گرم نگه داشتن پا در هوای سرد طراحی شده اند. لامپ تقویت شده خطر سوراخ شدن را کاهش می دهد، در حالی که الگوی کفی چسبندگی عالی را فراهم می کند و لیز خوردن را کاهش می دهد. بادوام و ضد نشتی: طراحی شده با درزهای دو دوخته و مهر و موم شده جوش زرهی، و همچنین ساق های پوشش داده شده با پلی اورتان، وادرهای نئوپرن Gonex از عدم نشتی اطمینان می دهند و دوام بیشتری را در شرایط سخت ارائه می دهند. طراحی انسانی: تسمه‌های شانه‌دار راحت برای تناسب سفارشی قابل تنظیم هستند و آویزهای الاستیک پوشیدن راحت را تضمین می‌کنند. این وادرها با در نظر گرفتن راحتی کودک شما طراحی شده اند. استفاده چندگانه: ایده آل برای شکار، ماهیگیری، کمپینگ، کشاورزی، یا سوار شدن بر موتورهای ATV، این سینه وادرهای نئوپرن محافظت و عایق استثنایی برای کودکان شما در شرایط آب و هوایی شدید ایجاد می کنند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بخاری سفری کووآ مدل Powersense کد F2021 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بخاری گازی کووآ مدل Powersense، مناسب فصل های سرد بوده که با ابعادی کوچک و مصرفی بهینه می‌تواند گزینه ای ایده آل برای گرم کردن محیط های کوچک، داخل چادر (با حداقل ارتفاع 150 سانتی متر و مجهز به دریچه های هواکش بر روی سقف) و یا محیط های روباز باشد. طراحی این بخاری به گونه ای است که قسمت بیرونی بدنه از جنس پلاستیک بوده و جنس داخلی آن از جنس آلومینیوم می باشد که پس از داغ شدن هسته مرکزی، حرارت را به سطح مقعر پشت انتقال داده و به صورت تابشی فضا را گرم می کند. از ویژگی بارز این محصول، وجود بدنه ای مقاوم و امنیت بالای آن است که به دلیل برخورداری از سوپاپ اطمینان در صورت بالا رفتن فشار و دما، خروجی گاز را به طور اتوماتیک قطع می کند. حفاظ نرده ای که در قسمت جلوی بخاری تعبیه شده برای جلوگیری از سوختگی می باشد. این بخاری دارای دستگیره کوچکی بوده که به راحتی و بدون هیچ نگرانی بابت داغ شدن دسته، می توان آن را حمل کرد. سوخت این بخاری نیاز به کپسول های 220 گرمی گاز بوتان داشته که در پشت آن جاسازی می شود و با شیر تنظیم حرارت می توان دمای آن را کم یا زیاد کرد. همچنین میزان مصرف سوخت آن 75 گرم در ساعت است. این بخاری دارای سیستم جرقه زن با سنسور پیزوالکتریک بوده تا بدون نیاز به وسیله دیگری فقط با یک فشار به راحتی آن را روشن کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساک پیک نیک مدل KL6513 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با نظم دهنده کوله KL6513 میتوانید انواع وسایل صندلی عقب خودروی خود را مرتب کنید. یک محفظه اصلی بسیار جادار و بزرگ طراحی شده که با مقسم های چسب دار میتوان فضای داخلی را مدیریت کرد. در کنار آن هشت جیب در طرفین و دو نگهدارنده برای ظروف حاوی مایعات نیز قراردارد تا بتوانید وسایل خود را با نظم و ترتیب در آن جای دهید. در مواقعی که از آن استفاده نمیکنید نیز می توانید آن را تا کرده و جمع کنید. همچنین در صورت نیاز می توانید از بند شانه برای حمل و نقل آن استفاده کنید. همچنین با اتصال به کمربند خودرو می توان مانع سر خوردن محصول در هنگام حرکت خودرو شد. از درب محصول هم به عنوان سینی برای مواد غذایی و یا اسباب بازی های کودکان استفاده نمود. KL6513 یک نظم دهنده محکم و تاشو برای انواع وسایل شما بر روی صندلی خودرو می باشد. با کمک آن وسایل گوناگون، بطری ها، مدارک و ابزار آلات خود را منظم نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بخاری سفری لوایز اگی مدل LQ-KB8 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این بخاری پروپان قابل حمل نه تنها به عنوان بخاری بلکه به عنوان یک ظروف پخت و پز برای وسایل کمپینگ و فضای باز قابل استفاده است. این بخاری گازی برای فعالیت های خانگی و فضای باز مانند کمپینگ، پیک نیک، ماهیگیری، پیاده روی، شستن حیوان خانگی و غیره بسیار مناسب است. بهترین همراهی در جاده. اجاق گاز کمپینگ در فضای باز دارای یک کنترل سوئیچ احتراق پیزوالکتریک ساده است، می توانید از کنترل خاموش/کم/بالا برای خاموش کردن آن استفاده کنید و طبق قضاوت خود آن را روی کم یا زیاد تنظیم کنید. با اندازه کوچک، سبک وزن و دسته حمل راحت، می توان آن را به راحتی حمل و جابجا کرد. بدون برق، از کپسول گاز بوتان استاندارد (شامل نمی شود) برای تامین گرما استفاده کنید. همچنین می توانید از کانکتور خارجی مخزن گاز استفاده کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشک بادی پاویلو مدل تویین کد 67001 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تشک بادی یک نفره پاویلو مدل تویین کد 67001 یک محصول کاربردی ارائه شده توسط شرکت «بست وی» (Bestway) است. بست وی محصولات کمپینگ خود را با برند «پاویلو» (Pavillo) به بازار عرضه می کند. تشک بادی یک نفره پاویلو مدل تویین (Twin) دارای وزن 2.6 کیلوگرم است که آن را به تشکی نسبتاً سبک برای حمل و گزینه ای عالی برای سفر و کمپینگ و ماجراجویی در طبیعت تبدیل کرده است. البته از تشک بادی پاویلو علاوه بر فضای باز و خارج از منزل، در داخل خانه نیز در زمان هایی که برای مهمانان بخواهیم جای خوابی فراهم کنیم، استفاده می شود. حسن این تشک یک نفره این است که پس از استفاده، به راحتی می توان دوباره آن را جمع نمود و در کمد گذاشت و اینگونه از نگهداری تشک های پنبه ای و فومی معمولی و اشغال بیش از حد فضای کمد بی نیاز شد. قابلیت تحمل وزن این تشک بادی 150 کیلوگرم و با عرض 99 سانتی متر برای استفاده ی یک نفر کاملا مناسب می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشک بادی پاویلو مدل تری تک کد 67603 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تشک بادی یک نفره پاویلو مدل تری تک کد 67603 یک محصول کاربردی ارائه شده توسط شرکت «بست وی» (Bestway) است. بست وی محصولات کمپینگ خود را با برند «پاویلو» (Pavillo) به بازار عرضه می کند. تشک بادی یک نفره پاویلو مدل «تری تک» (Tritech) دارای وزن 2.9 کیلوگرم است و گزینه ای عالی برای سفر و کمپینگ و ماجراجویی در طبیعت محسوب می شود. البته از تشک بادی پاویلو علاوه بر فضای باز و خارج از منزل، در داخل خانه نیز در زمان هایی که برای مهمانان بخواهیم جای خوابی فراهم کنیم، استفاده می شود. حسن این تشک یک نفره این است که پس از استفاده، به راحتی می توان دوباره آن را جمع نمود و در کمد گذاشت و اینگونه از نگهداری تشک های پنبه ای و فومی معمولی و اشغال بیش از حد فضای کمد بی نیاز شد. قابلیت تحمل وزن این تشک بادی 227 کیلوگرم و با عرض 99 سانتی متر برای استفاده ی یک نفر کاملا مناسب می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشک بادی سفری آلوا مدل Z-197 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تشک بادی کمپینگ آلوا: در مدل جدید تشک های کمپینگ آلوا، نه تنها طراحی ضخامت و عرض بهبود یافته بلکه فناوری باد کردن را بسیار ارتقاء داده. عرض این تشک بادی درحالت باد شده به 69 سانتی متر، ضخامت تشک را به 10 سانتیمتر و ارتفاع بالشت تشک را نیز به 14 سانتی متر افزایش داده. پمپ پا برای باد کردن: نیازی به باد کردن با دست، دهان یا پمپ نیست. این پمپ داخلی سریعترین و ساده ترین راه باد کردن تشک کمپینگ شماست. به سادگی پمپ داخلی را با پای خود حدود 50 ثانیه فشار دهید و اکنون یک تشک کمپینگ 190x69x10 سانتی متری دریافت خواهید کرد. اصلا نگران نشت هوا نباشید. دریچه اضافی نیز باعث تخلیه سریع باد می شود و می‌توانید زمان جمع کردن کمپ ، آن را به راحتی فشرده کنید. ضخامت 10 سانتی متر تشک و ارتفاع 14 سانتمتر بالشت و راحتی بیشتر: تشک آلوا ساخته شده از (TPU پلی اورتان ترموپلاستیک) با کیفیت بالا و پارچه نایلونی ریپ استاپ بسیار با کیفیت است و ضد آب بودن و مقاومت مکانیکی بالا را تضمین میکند. این تشک کمپینگ با ارتفاع 10 سانتیمتری جلوی نفوذ سرما را به خوبی گرفته و با وجود نایلون 40D با ویژگی ضد آب و مقاوم در برابر رطوبت، همه چیز را برای یک خواب خوب در هر مکان را ممکن می سازد. ضخامت 14 سانتمیتری و استاندارد بالشت از آسیب به گردن را جلوگیری می‌کند و پیوسته بودن بالشت و تشک از سر خوردن بالشت روی تشک در حالت جدا پیشگیری می‌کند. به راحتی آن را به یک تخت دو نفره تبدیل کنید: با دکمه های کناری، می توانید به راحتی دو تشک را به یک دیگر متصل کنید و آن را به یک تخت دو نفره کامل تبدیل کنید و کنار خانواده خود بمانید. این ویژگی این تشک را برای کمپینگ های خانوادگی محبوب می‌کند. فوق العاده سبک و قابل حمل: به راحتی می توان آن را جمع کرد تا قابلیت فشرده سازی را افزایش داده و اندازه بسته بندی را به حداقل برساند. پس از تخلیه باد، وزن آن تنها 800 گرم است که برای کمپینگ، کوله‌پشتی، پیاده‌روی، ماجراجویی در فضای باز و مسافرت ایده‌آل است. همچنین تشک بادی سفری آلوا به دلیل حجم بسیار کم در حالت جمع شده، می‌تواند جایگزینی مناسب و کاملا کاربردی برای تشک مهمان در خانه هایی که فضای کافی ندارند باشد. لوازم همراه: سه عدد چسب شفاف (جهت سوراخ شدن احتمالی با اشیاء برنده)، ساک همراه، کش جمع کننده دور تشک

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید کاناپه بادی به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بالش ایکسول مدل مسافرتی کد01 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بالش ایکسول مدل مسافرتی یه محصول جدید ومدرن ساخته شده براساس تحقیقات و واقعیتهای علمی مربوط به خواب در انسان میباشد این بالش سبک، قابل حمل و کاربردی است. محل قرارگرفتن صورت و دستها مشخص شده است. مناسب سفرهای طولانی زمینی و هوایی میباشد و همچنین قابل استفاده در منزل و محل کار است. کاملا طراحی شده جهت خواب در فضاهای کم جا و به صورت نشسته نیز میباشد. همچنین دوخت با کیفیت و متریال درجه یک و استفاده از میزان الیاف مناسب، کارایی مورد انتظار این محصول را برآورده میکند. باد این محصول قابل تنظیم و بادکردن و تخلیه آن بسیار آسان است و دارای کیسه جهت حمل و چشم بند میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بیسیم واکی تاکی استارکام مدل SRCM PRO بسته 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، دارای 16 کانال – باند فرکانس UHF ابعاد دستگاه بیسیم : 38x57x126 میلیمتر ارتفاع آنتن 105 میلیمتر باتری لیتیومی با ظرفیت 1200 میلی آمپر وزن بهمراه باتری 182 گرم دارای پایه شارژر ( استند ) رومیزی مجهز به آلارم سیستم هشدار میباشد و دارای باطری لیتیومی با قابلیت شارژ توسط برق ، Port USB ، شارژر فندکی خودرو ، پاور بانک و …این نوع از بیسیم ها دارای آداپتور شارژر ( موبایلی ) با کابل USB و پایه شارژر رومیزی با امکان شارژ دستگاه به صورت دلخواه میباشد و دارای نشانگر میزان ذخیره باطری , بدون نیاز به نصب هر گونه سیستم جانبی مثل : آنتن، دکل، دستگاه سانترال یا فرستنده مادر دارای سیستم کدگذاری جهت جلوگیری از شنود CTCSS , DCS و دارای سیستم Battery Saver و صدای شفاف، واضح و با کیفیت بالا در ده سطح بلندی و گروه فنی مهندسی چشم آنلاین با بهره گیری از کادری مجرب و حرفه ای توانسته است در صنعت خانه هوشمند گامی بزرگ و موثر بردارد ، و با بهره گیری از به روزترین علم ، در سطح جهانی به رقابت به ایستد و قابلیت ست شدن با تمامی مدلهای بیسیم طنین و طیف از قبیل و موتوکام 444 و 555 و 666 و TEAF TF-192 , Tanin TN2000 , Tanin GP-89 , Tanin GP-23.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بیسیم واکی تاکی موتوکام مدل MC666 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بیسیم واکی تاکی MOTOCOM مدل MC666 وسیله ارتباطی مناسب جهت هتلها، بیمارستانها، پارکینگهای طبقاتی، رستورانها، تالارها، مجتمع های تفریحی و توریستی، هایپر مارکتها، کارخانجات، کارگاه های تولیدی، پروژه های عمرانی، ساختمانی و راه سازی، ارتباط پرسنل تاور کرین و ریگرها، ارتباط در مسافرت و رفتن به کوه، جنگل، اسکی، تورهای تفریحی، طبیعت گردی و Off road و همچنین مصارف شخصی می باشد. این بیسیم ها دارای تأییدیه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به شماره 100/76660 بوده و جهت استفاده نیاز به اخذ مجوز نمی باشد.انجام مکالمه آسان و صد در صد رایگان بدون هیچگونه هزینه جانبی ونداشتن هزینه مکالمه و بدون دردسرهای تلفنهای همراه از قبیل عدم آنتن دهی، پرداخت هزینه و... با استفاده از بیسیم های واکی تاکی موتوکام مدل MC666 امکان پذیر است.همچنین قابلیت شارژ باتری توسط کابل Mini USB یکی از مزایای ویژه این محصول می باشد.این محصول به صورت تک عرضه می شود و برای استفاده از آن باید حداقل دو دستگاه سفارش داده شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخدان مسافرتی مدمان مدل کولاک اسپیکردار 25 لیتری خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نگهداری مواد غذایی در زمان سفر، کمپینگ و یا پیک‌نیک، به ‌ویژه در فصل گرم همیشه باعث مشکلاتی می‌شود، یخدان‌ اسپیکردار مُدمان مدل کولاک با داشتن دیوار دو لایه از جنس پلاستیک مرغوب برای نگهداری یخ، مواد غذایی و نوشیدنی‌های سرد مناسب است و نگهداری این مواد را آسانتر می‌کند و همچنین قابلیت شست و شو نیز دارد. این یخدان مجهز به اسپیکر قابل شارژ است که علاوه بر امکان پخش موسیقی از طریق نصب فلش مموری، می‌تواند به بلوتوث تلفن همراه شما وصل شده و با پخش موسیقی فضایی خوش و خاطره‌انگیزی برای شما فراهم کند. در ساخت بدنه داخلی یخدان‌های مُدمان از مواد ABS (این تکنولوژی در تولید بدنه یخچال فریزر استفاده می‌شود) استفاده شده که باعث نگهداری دمای مواد تا سه برابر نسبت به یونولیت می‌شود. این محصول دارای ابعاد 384 × 289 × 477 میلیمتر است و وزن آن نیز به بیش از 5 کیلوگرم نمی‌رسد. در جدار داخلی آن مواد پلی‌اورتان تزریق شده و طراحی و ساخت آن در ایران انجام می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز و صندلی سفری مدل nyx68 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر اهل سفر و کمپینگ هستین میز و صندلی سفری مدل nyx68 d یک پیشنهاد فوق العاده و همراه همیشگی برای شماست. این ست میز و صندلی چوبی بی نظیر تهیه شده از چوب درجه ۱ روسی وارداتی و مقاوم در برابر ضربات تا تا ۲۰۰۰ نیوتون میباشد و تحمل وزن تا ۱۸۰ کیلوگرم را داراست. این ست با ظاهری فوق العاده شما را از نم و آلودگی محیط محفوظ نگه میدارد و احساس راحتی مستمر را برای شما همراه دارد و با حجم کم به آسانی در کف صندوق خودرو قابل حمل است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشک بادی سفری کد naabsell خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تشک بادی صندلی عقب ماشین برای افرادی که اهل مسافرت مخصوصا کمپ کردن هستن بسیار کاربردی است. همراه این تشک دو عدد بالش و پمپ باد می باشد. تشک بادی صندلی عقب ماشین یکی از جدیدترین تشک های بادی مسافرتی برای استفاده در صندلی عقب انواع خودروهای تولید شده است که ساخته شده از جنس PVC با رویه جیر است. این تشک رویه ای مواج داشته و یا توجه به جیر بودن این سطح از تشک قابلیت ضد تعریق دارد و یکی از بهترین محصولات مسافرتی هست که حتی برای استفاده بچه ها و کودکان در هنگام سفر میتواند همراه شما باشد. از نکات قابل توجه این تشک یک عدد تشکی که دارای پایه های بادی برای قرار گرفتن در کف ماشین بوده تا با صندلی های عقب هم سطح شود. از دیگر ویژگی های آن می توان به تشک و دو عدد بالش بادی که همرنگ تشک بوده، و یک عدد پمپ باد فندکی اشاره کرد. دو عدد بالش مسافرتی و یک پمپ فندکی که با فندکی خودرو میتوان تشک را باد کرد دارد. دوستان لطفا در هنگام استفاده به نکات زیر توجه داشته باشید: قبل از نصب باید زیر تشک های بادی ماشینی را تمیز کنید تا عاری از هرگونه شی تیز باشد. در هنگام باد شدن به وسیله پمپ های باد بر روی آنها ننشینید. فشار وارد آمده پمپ باد را می سوزاند. هرگز از این تشک بادی به عنوان جامپ و بپر بپر کودک استفاده نکنید. برای پیدا کردن سوراخ یا پنچری تشک بادی صندلی ماشین از آب و یا کف بر روی بدنه آنها استفاده نکنید زیرا لایه های ابریشمی چسبیده به بدنه از داخل سست می شوند و امکان دفرمه شدن در این حالت نیز وجود دارد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید ساک و چمدان به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوش قابل حمل مدل ASS-01 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در هنگام کوهنوردی یا سفر شاید نیاز به دوش و استحمام پیدا کنید و وسیله ای نداشته باشید که خود را با آن بشویید. یا بخواهید باغچه کوچکتان را آبیاری کنید و شیر آب در دسترس شما نباشد. دوش سفری وسیله ای است که دقیقا همین نیاز شما را برطرف می کند و می توانید به آسانی با آب دوش بگیرید. دوش سفری مدل ASS-01 یک دوش الکتریکی با فندکی فوق العاده برای مسافرت در طبیعت، شستشوی ماشین، آبیاری باغچه و مواردی مشابه است. این محصول با دارای پمپ الکتریکی است که با فندکی خودرو کار می کند. برای استفاده از این محصول ابتدا باید گالن یا مخرنی را با آب پر کنید. نوجه کنید که آب نباید جوش یا داغ باشد زیرا به دوش آسیب می رساند. سپس پمپ محصول را داخل گالن یا مخزن قوطه ور یا غرق کنید. سوکت فندکی محصول را به فندکی خودرو منصل کنید. اگر قصد استحمام یا دوش گرفتن دارید، یک قلاب، پایه پلاستیکی یا گیره مکنده لاسنیکی برای آویزان کردن آن در ارتفاع داخل جعبه محصول وجود دارد. سری دوش را می توانید با کمک قلاب، پایه پلاستیکی یا گیره مکنده لاسنیکی روی شیشه با در ارتفاع ثابت کنید. اگر کلید پمپ را روشن کنید می توانید از دوش استفاده کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بالش دورگردنی گروه هنری زندگی طرح کیتی به همراه چشم بند خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

استفاده از بالش دور گردنی در نشستن های طولانی مدت مقابل تلویزیون یا هنگام رانندگی باعث کاهش فشار به مهره ها و عضلات ناحیه گردن شده و احساس آرامش و راحتی بیشتری را برای شما فراهم می آورد. همچنین چشم بند های فانتزی و عروسکی گروه هنری زندگی که از با کیفیت ترین متریال تهیه شده اند، علاوه بر دارا بودن ظاهری متنوع و جذاب، با شبیه سازی تاریکی مطلق آرامشی مثال زدنی را برای استراحت چشمانتان فراهم می آورد. استفاده از پارچه های مرغوب و ضدحساسیت، کش باکیفیت، لایه ضدنور تنفس پذیر و آستر مخملی، این محصول که با دقت و ظرافتی کم نظیر دوخته شده است را از رقبای داخلی و خارجی متمایز و برتر نموده است. این محصول با دارا بودن ابعادی استاندارد و بهینه ضمن پوشاندن تمام فضای اطراف چشم و پیشانی، تمام راه های نفوذ نور را مسدود کرده، از سینوس¬ها در برابر سرما محافظت می نماید و به این ترتیب این محصول را موردی بسیار مطلوب برای استفاده توسط مبتلایان به میگرن یا سینوزیت مبدل می کند. علاوه بر این استفاده از چشم بند در حین خواب با تاریک نمودن محیط چشمان کمک شایانی به ترشح هورمون ملاتونین نموده و بدین ترتیب تجربه خوابی عمیق و لذت بخش را میسر می¬سازد. این هورمون که از آن به عنوان هورمون خواب یاد می شود موجب تنظیم چرخه خواب در بدن شده و با کیفیت خواب ارتباط مستقیم دارد. این محصول که قابلیت استفاده در زندگی روزمره یا تعطیلات و مسافرت در مکان¬های مختلف را داراست، هم مناسب افرادی است که در طول روز نیاز به استراحت های کوتاه و موثر دارند، و هم افرادی که به کیفیت خواب خود اهمیت داده و به دنبال خوابی عمیق و راحت در کنار تمایل به استفاده از کالایی خاص و منحصربفرد برای ایجاد تنوع در زندگی عادی خود هستند. شما با خرید این محصول که قابل استفاده در شب و روزِ هر چهار فصل سال است، علاوه بر حمایت از تولید ایرانی به یکی از مشتریان وفادار ما تبدیل خواهید شد، چرا که گروه هنری زندگی در تمامی مراحل طراحی و تولید محصولاتش به جلب رضایت و راحتی مشتری در کنار حفظ بالاترین کیفیت ممکن اهتمام ویژه ای داشته است. این کالا با بهره گیری از پارچه های باکیفیت و استفاده از الیاف Hollow بیشترین میزان نرمی و دوام را دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کپسول گاز هانست مدل ULTRA حجم 220 گرم بسته 3 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

افراد زیادی هستند که به کپسولی برای سوخت اجاق‌های گازی و در ابعاد کوچک نیاز دارند. کپسول گاز 220 گرمی Honest می‌تواند انتخابی به صرفه برای کسانی باشد که از این وسیله زیاد استفاده می‌کنند. این کپسول از گاز بوتان پر شده است، که از مزیت‌های استفاده از گاز بوتان برای سوخت در انواع اجاق‌ها این است که این گاز به طور کامل سوخته و شعله‌ای آبی رنگ تولید می‌کند. ابعاد این محصول برابر با 6 × 20 سانتی‌متر و وزن 315 گرم بوده و به شما این امکان را می‌دهد تا در مسافرت، کمپ یا کوه‌نوردی کپسول گاز خود را همراه داشته باشید، بدون آن‌که فضای زیادی را اشغال کند. این کپسول به فراخور تهیه سر استاندارد قابلیت استفاده در انواع اجاق ها را دارد. در استفاده از آن دقت شود شیار قسمت سر آن در قسمت تعبیه شده اجاق قرار بگیرد تا از نشت یا استفاده نادرست آن جلوگیری شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بالش بادی سفری بست وی مدل TC291 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این بالش برای همراهی شما در هنگام کمپینگ یا دوچرخه سواری طراحی شده است. حمل آسان به لطف وزن سبک، طراحی جمع و جور، به راحتی قابل باد کردن است! بالش ایده آل برای سفرهای طولانی و کوتاه. بالش بادی که می توانید در تمام سفرهایتان آن را با خود حمل کنید.سهولت حمل و نقل به دلیل قابلیت تاشو فضای کمتری را اشغال می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بیسیم باوفنگ مدل BF-888S بسته 2 عددی به همراه هندزفری خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مشخصات بیسیم باوفینگ مدل BF 888s: شکل ظاهری سایز کوچک و سبک وزن یک عدد 200 گرم همراه با باتری اندازه بدون آنتن 100mm×55mm کیفیت صدا 500mw بلندگوی قوی با صدای کاملا رسا فرکانس کار باند مجاز 400-470 UHF (باند شهروند) بدون هیچ گونه تداخل و شنود سیستم های دیگر(فرکانس کاری این دستگاه عمدتا ترافیک پایین دارد) قدرت این دستگاه رادیویی آماتوری میباشد وتوان خروجی3 وات تعداد کانال دارای 16 کانال با قابلیت کد گذاری حرفه ای به منظور عدم شنود و تداخل فرکانس همراه با سیستم حرفه ای scrambler& voice encryption برد دستگاه فضای بسته 2-5 کیلومتر، فضای باز مثل کوه، دشت، مزرعه و کارخانه بین 4-10کیلومتر باتری دارای باتری پرقدرت 2000 میلی آمپر با کارکرد 72 ساعت استند بای و 8-12 ساعت کارکرد در شرایط پرکار بهترین دما 30 تا 60 درجه سانتیگراد کاربرد صنعتی، شرکت ها، رستوران ها و تالارها قابلیت های بیسیم – مقاوم در برابر بارش باران – کارایی بدون مشکل در محیط های با گرد و غبار – قابلیت اتصال هندزفری – قابلیت ارتباط بین دو یا چند دستگاه _ توضیحات کاربردی بیسیم – طراحی ارگونومیک برای حمل آسان در دست و کلیپ کمربند _ لوازم جانبی بیسیم – شارژر رومیزی – باطری – آنتن – گیره کمری – بند – دفترچه _++ دو عدد هندزفری بادیگاردی میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چشم بند خواب مدل کمپرس دار خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

به طور کامل تمام نور مزاحم را مسدود میکند و به شما کمک می کند راحت تر بخوابید و یک چرت بعد از ظهر خوبی داشته باشید. کمپرس سرد برای رفع خستگی چشمها ،کاهش پف چشم، کاهش دمای بدن هنگام تب و کمپرس گرم برای خواب راحت تر ،کاهش سردرد و چشم درد بعد از کار طولانی مانند مطالعه. نحوه استفاده: از کمپرس را در آب گرم قرار دهید برای استفاده از کمپرس گرم و برای استفاده از کمپرس سرد آن را در یخچال قرار دهید هرگز کمپرس را در آب جوش و فریزر قرار ندهید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تخت سفری اینتکس مدل 64906 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جنس محصول از برزنت بوده که یک پارچه مستحکم می باشد. تخت خواب بادی اینتکس ایه ای غیر قابل نفوذ به هوا و مواد مایع مانند آب دارد؛ بنابراین قسمت هایی از بدنه که برزنتی هستند ضد آب نیز می باشد. رویه محصول در رنگی روشن تر از قسمت های دیگر ساخته شده و روکشی مخملی و نرم دارد. ساختار داخلی تخت خواب برزنتی اینتکس سه لایه بوده که در قسمت ارتفاع توسط دو شیار و در قسمت رویه بصورت یک شیار دور تا دوری و چندین خط موازی با هم قابل تشخیص است. شیار دورِ رویه به آن حالتی لبه دار داده و در واقع در اثر وجود یک محفظه بادی لوله مانند تشکیل شده است این قسمت در سطح پایینی تخت خواب نیز وجود دارد. در تمامی این سه لایه هوا به صورت یکنواخت جریان داشته و این سه محفظه از داخل به هم راه دارند. لایه هایی موازی در قسمت میانی محفظه بادی وجود دارند که نرمی و راحتی این وسیله به میزان زیادی به آن ها بستگی دارد این لایه ها در جهت عرضی کشیده شده و در تمامی قسمت ها به بدنه پرس شده اند.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا