ورزش و سفر

نکات مهم خرید نیم تنه ورزشی زنانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید نیم تنه ورزشی زنانه باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

تهیه لباس‌های مناسب برای ورزش بسیار مهم است چون اگر انتخاب‌های درستی نداشته باشید، امکان دارد که نتوانید خوب و درست ورزش کنید. خرید نیم تنه ورزشی زنانه از آن تصمیم‌های خوب برای آماده‌شدن برای ورزش است. اما قبل از خرید باید نکاتی را بدانید. در ادامه نیز برای کسب اطلاعات بیشتر همراهمان باشید.

انواع نیم تنه ورزشی زنانه

نیم تنه‌ی کپسول‌دار: کاپ هرکدام از این نیم تنه‌ها کاملا مجزا هستند و بیشتر نیم تنه‌هایی که در بازار موجود می‌باشند، این مدلی خواهند بود. یکی از مزیت‌های نیم تنه‌ی کپسول‌دار یا کاپ دار این است که فرم سینه‌ها را حفظ می‌کند.
نیم تنه‌ی فشرده‌کننده: حالت این مدل کاملا یک تکه است و سینه‌ها را به سمت قفسه محکم و فشرده می‌کند. اگر اهل انجام فعالیت‌هایی با ساپورت متوسط هستید می‌توانید به سراغ خرید این مدل بروید، چراکه کاپ ندارند و سینه‌ها را فشرده می‌کند.
نیم تنه‌ی فشرده کننده / کپسول‌‌دار: بسیاری از نیم تنه‌هایی که در بازار موجود هستند این ویژگی را دارند و حالت فشرده کننده و کپسول‌دار با یکدیگر ترکیب شده اند‌. این نیم تنه‌ها بیشتر برای ورزش‌هایی با ساپورت زیاد کاربرد خواهند داشت. یعنی به عبارت بهتر هم قابلیت فشرده کردن سینه‌ها را دارند و هم به صورت جداگانه کاپ دارند.

نکته: یکی از مهمترین ویژگی هایی که هنگامی جستجو برای نیم تنه ورزشی مناسب باید مد نظر داشته باشید، میزان راحتی آن برای شماست.

نکات مهم هنگام خرید نیم تنه ورزشی زنانه

نیم تنه‌ی ورزشی به دلیل ساختاری که دارد باعث آزادی بانوان هنگام ورزش می‌شود. چون نه تنها گرمای حین ورزش را کمتر احساس می‌کنند، بلکه اصلا دست و پاگیر نیست و آزادانه می‌توانند به ورزش خود ادامه دهند. اگر شما بانوان عزیز هم به فکر خرید یک نیم تنه‌ی ورزشی زنانه زیبا هستید، بهتر است قبل از خرید تمامی جوانب را بسنجید تا بتوانید خریدی مطمئن و باکیفیت داشته باشید.

انتخاب رنگ و طرح نیم تنه ورزشی زنانه

خوشبختانه امروزه نیم تنه‌های ورزشی زنانه در بیشترین و متنوع‌ترین حالات طرحی و رنگی خود به سر می‌برند که شاید همین امر نیز قدری خرید آن‌ها را پیچیده و سخت کرده است. با این حال یادتان باشد که ورزش به طور ذاتی فرآیندی است که وابسته به ایجاد انگیزه های فراوان است. به همین خاطر توصیه می‌کنیم در خرید به سمت و سوی نیم تنه‌هایی بروید که پوشیدن و ورزش کردن با آن‌ها برایتان لذت بخش و انگیزه ساز باشد.

سایز محصول: نکته بعدی که باید به هنگام خرید نیم تنه ورزشی زنانه به آن توجه داشته باشید، سایز محصول است. یادتان باشد با توجه به محیط کاملا زنانه باشگاه های ورزشی مخصوص بانوان در سراسر ایران، بسیاری از بانوان از نیم تنه های خود بجای لباس زیر و یا حتی از تاپ ورزشی خود نیز بدون داشتن لباس زیر استفاده می کنند تا در وضعیت راحت تر و سبک تری بتوانند به امور ورزشی خود رسیدگی کنند؛ از این رو انتخاب یک سایز متناسب با ابعاد فیزیکی بدن آن ها نقش مهمی در هنگام خرید این نوع از البسه های ورزشی خواهد داشت. ناگفته نماند که نیم تنه شما نباید خیلی جاذب باشد و انجام حرکت های مختلف ورزشی را برایتان دشوار کند.

جنس لباس: امروزه برای تولید نیم تنه های ورزشی عموما از جنس نخ و پلی استر به همراه پلی آمید استفاده می کنند. حقیقتش را بخواهید هر یک از این جنس ها دارای مزایا و معایبی هستند و این تنها شما هستید که باید به عنوان یک استفاده کننده برای پوشش خود بین جنس نخی و یا پلاستیکی باکیفیت یک کدام را انتخاب نمایید.

نوع: مورد بعدی که هنگام خرید یک نیم تنه ورزشی زنانه باید به آن توجه داشته باشید، نوع لباس است. بعضی از نیم تنه ها و تاپ ها دارای کاپ (محل قرارگیری سینه بانوان) هستند تا از حرکت سینه های شما عزیزان به هنگام تحرکات شدید جلوگیری کنند و برخی دیگر فاقد کاپ و بصورت کاملا ساده می باشند. انتخاب نوع کاپ دار یا فاقد کاپ تنها بسته به نوع ورزشی دارد که شما قصد انجام آن را کرده اید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید نیم تنه ورزشی زنانه

انعطاف بندها: همیشه یادتان باشد راحتی برای ورزشکاران حرف اول را خواهد زد! به همین خاطر پیشنهاد می کنیم حتما به سراغ لباس های ورزشی زنانه ای بروید که دارای بندهایی کاملا انعطاف پذیر هستند تا شما بتوانید به سادگی هر چه تمام تر سایز بسته شدن بندهای لباستان را تغییر دهید و حس خوبی به هنگام پوشیدن آن ها داشته باشید.

ضد آب و قابل تنفس بودن: ضد آب و قابل تنفسی بودن لایه های تعبیه شده بر روی نیم تنه و تاپ ورزشی زنانه شما از دیگر موارد فوق العاده مهم و حائز اهمیتی است که باید حتما به آن توجه داشته باشید. فراموش نکنید ذات ورزش همراه با تعرق شدید بدنی بوده و چنانچه لباس شما از خاصیت ضد آب برخوردار نباشد، تمام تعرقات جسمانی شما را به خود جذب کرده و هم سبب بد بو شدن لباس برایتان خواهد شد و هم وزن آن را برایتان سنگین تر می کند. از طرفی چنانچه محصول مورد نظرتان فاقد لایه هایی با قابلیت تنفسی نیز باشد، لباس کاملا خیس شده شما در گذر زمان به کُندی خشک شده و حتی امکان سرماخوردگی را نیز برایتان افزایش می دهد.

نحوه بسته شدن: اصولا نیمه تنه های ورزشی بصورت کِشی هستند و تنها کافی است آن ها را از بالای سرتان بپوشید. اما با این حال برخی از مدل ها نیز مجهز به دکمه، غزن و یا یک بند زیپی نیز هستند که شما می توانید در صورت تمایل شخصی خود از آن ها نیز استفاده بعمل آورید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید کیسه خواب به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

قیمت نیم تنه ورزشی زنانه: عوامل مختلفی بر روی قیمت نیم تنه ورزشی زنانه می تواند تاثیر گذار باشد که ما تنها به یکسری از مهمترین آنان در این مقاله اشاره کرده ایم. نکته حائز اهمیتی که باید به هنگام خرید لباس های ورزشی به آن توجه داشته باشید، راحتی و تمایل شما به استفاده از آن ها می باشد. به همین خاطر است که عموما البسه های ورزشی از طراحی های جذابی برخوردار هستند و در رنگ های گوناگون نیز تولید می شوند.

نحوه شستشو و نگهداری از نیم تنه ورزشی زنانه

  • برای شستن نیم تنه ورزشی زنانه خود ابتدا آن را برعکس کنید و سپس بصورت دستی اقدام به تمیز شستن آن کنید.
  • یادتان باشد هیچوقت از ماشین لباسشویی برای شستن پوشاک ورزشی خود استفاده نکنید؛ زیرا هم به لحاظ بهداشتی این کار مناسب نیست و هم به الیاف سبک لباس آسیب می رساند.
  • در هنگام شستن لباس های ورزشی بصورت دستی به رنگ آن ها توجه کنید و مثلا مشکی ها را با هم، رنگی ها را با هم و لباس های سفید را نیز با هم بشویید.
  • هیچگاه برای شستن لباس ها از آب گرم استفاده نکنید که باعث ایجاد خرابی در قسمت مارک و دیگه نوشته های حک شده بر روی لباس ورزشی تان خواهد شد.
    هیچ وقت از مواد نرم کننده برای شستن لباس های ورزشی استفاده نکنید و پس از شستوی لباس نیز آن را اتو نزنید.
  • سعی کنید لباستان را پس از انجام عمل شستشو در مقابل جریان آزاد هوا قرار دهید تا به آرامی خشک شود.
  • با لباس های ورزشی خود، خشن رفتار نکنید و آن ها را به آرامی تا کرده و در داخل کشو و یا کمد لباستان تا روزی که دوباره از آن استفاده کنید، قرار دهید.

باتوجه به نکاتی که در این نکات خرید نیم تنه ورزشی زنانه گفته شد، می توانید نیم تنه مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه نیم تنه ورزشی زنانه ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز تاپ ورزشی زنانه مدل DK-O خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در زمان ورزش و فعالیت های فیزیکی زیاد، استفاده از لباس های مناسب و متناسب با نوع فعالیت بسیار مهم است. این لباس ها باید به گونه ای باشد تا مانع انجام فعالیت فیزیکی شما نباشد و با پوشیدن آن کاملا احساس راحتی داشته باشید. چه برای آقایان و چه برای بانوان استفاده از این گونه لباس ها ضروری و مفید است. با توجه به تعریق بدن استفاده از تاپ های ورزشی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. تاپ ورزشی گردش هوای بهتر در قسمت بالا تنه ی بدن می شود. این نوع لباس قالبا بسیار نازک و سبک هستند و با رنگ های مختلف تولید و عرضه می شوند. تاپ ورزشی که تصویر آن را مشاهده می کنید، مخصوص بانوان است و از ترکیب پلی استر و الاستان تولید می شود. این لباس بسیار سبک بوده و برای ورزشهای بانوان مناسب به نظر می رسد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نیم تنه ورزشی زنانه ماییلدا مدل گیپوری کد 3769 رنگ مشکی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تاپ و نیم تنه ورزشی زنانه از جمله بهترین لباس های بانوان به هنگام ورزش و تحرکات شدید فیزیکی در سالن های ورزشی می باشد که تنها کافی است به جای لباس زیر خود از آن استفاده کرده و با انتخاب یک تاپ و یا نیم تنه ورزشی کاملا سبک و متناسب با ابعاد فیزیکی بدن خود با عشق و علاقه بیشتری به امور ورزشی خود رسیدگی نمایند. نیم تنه ورزشی زنانه ماییلدا دارای پد به صورت یک تکه و قابل تعویض می باشد و با جنس عالی و قابلیت تنفس پذیری از تعرق بدنی شما جلوگیری می کند . نحوه بسته شدن آن به صورت کشی می باشد .جنس این نیم تنه ها ضد حساسیت بوده و از مواد درجه یک تولید شده است.قسمت بالا و پشت این نیم تنه دارای گیپور نرم و لطیفی است که بدن نما می باشد . طراحی این محصول مشابه بروزترین مدل های خارجی می باشد. اندازه دور کمر این نیم تنه در حالت نرمال 63 سانتی متر و در حالت کشیده 91 سانتی متر است .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نیم تنه ورزشی زنانه ماییلدا مدل پد دار کد 3783-P خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تاپ و نیم تنه ورزشی زنانه از جمله بهترین لباس های بانوان به هنگام ورزش و تحرکات شدید فیزیکی در سالن های ورزشی می باشد که تنها کافی است به جای لباس زیر خود از آن استفاده کرده و با انتخاب یک تاپ و یا نیم تنه ورزشی کاملا سبک و متناسب با ابعاد فیزیکی بدن خود با عشق و علاقه بیشتری به امور ورزشی خود رسیدگی نمایند. نیم تنه ورزشی زنانه ماییلدا دارای جنس عالی و قابلیت تنفس پذیری از تعرق بدنی شما جلوگیری می کند . نحوه بسته شدن آن به صورت کشی می باشد .جنس این نیم تنه ها ضد حساسیت بوده و از مواد درجه یک تولید شده است.نیم تنه بدون فنر است و دارای پد 2 تکه و قابل تعویض است .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نیم تنه ورزشی زنانه مدل h104 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تاپ و نیم تنه ورزشی زنانه از جمله بهترین لباس های بانوان به هنگام ورزش و تحرکات شدید فیزیکی در سالن های ورزشی می باشد که تنها کافی است به جای لباس زیر خود از آن استفاده کرده و با انتخاب یک تاپ و یا نیم تنه ورزشی کاملا سبک و متناسب با ابعاد فیزیکی بدن خود با عشق و علاقه بیشتری به امور ورزشی خود رسیدگی نمایند. نیم تنه ورزشی زنانه دارای پد با امکان تعویض می باشد و با جنس عالی و قابلیت تنفس پذیری از تعرق بدنی شما جلوگیری می کند . نحوه بسته شدن آن به صورت کشی است . جنس این نیم تنه ها ضد حساسیت بوده و از مواد درجه یک تولید شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نیم تنه ورزشی زنانه ماییلدا مدل 3744-BL خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تاپ و نیم تنه ورزشی زنانه از جمله بهترین لباس های بانوان به هنگام ورزش و تحرکات شدید فیزیکی در سالن های ورزشی می باشد که تنها کافی است به جای لباس زیر خود از آن استفاده کرده و با انتخاب یک تاپ و یا نیم تنه ورزشی کاملا سبک و متناسب با ابعاد فیزیکی بدن خود با عشق و علاقه بیشتری به امور ورزشی خود رسیدگی نمایند. نیم تنه ورزشی زنانه ماییلدا دارای پد به صورت یک تکه و قابل تعویض می باشد و با جنس عالی و قابلیت تنفس پذیری از تعرق بدنی شما جلوگیری می کند . نحوه بسته شدن آن به وسیله زیپ می باشد .جنس این نیم تنه ها ضد حساسیت بوده و از مواد درجه یک تولید شده است. طراحی این محصول مشابه بروزترین مدل های خارجی می باشد. اندازه دور کمر این نیم تنه در حالت نرمال 68 سانتی متر و در حالت کشیده 93 سانتی متر است .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نیم تنه ورزشی زنانه ماییلدا مدل 3743 رنگ مشکی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تاپ و نیم تنه ورزشی زنانه از جمله بهترین لباس های بانوان به هنگام ورزش و تحرکات شدید فیزیکی در سالن های ورزشی می باشد که تنها کافی است به جای لباس زیر خود از آن استفاده کرده و با انتخاب یک تاپ و یا نیم تنه ورزشی کاملا سبک و متناسب با ابعاد فیزیکی بدن خود با عشق و علاقه بیشتری به امور ورزشی خود رسیدگی نمایند. نیم تنه ورزشی زنانه ماییلدا دارای پد به صورت یک تکه و قابل تعویض می باشد و با جنس عالی و قابلیت تنفس پذیری از تعرق بدنی شما جلوگیری می کند . نحوه بسته شدن آن به صورت کشی است . جنس این نیم تنه ها ضد حساسیت بوده و از مواد درجه یک تولید شده است. طراحی این محصول مشابه بروزترین مدل های خارجی می باشد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید میله بارفیکس به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نیم تنه ورزشی زنانه مدل U5 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

راهنمای دقیق سایزبندی برای شما مشتری گرامی در آلبوم عکس موجود هست تا با اطمینان خاطر همچون خرید حضوری محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید با مراجعه به قسمت فروشنده ( کلاسیک استور) و کلیک بروی نام فروشنده میتوانید از تنوع رنگ ، چاپ ، قیمت و همچنین ست های این محصول بازدید فرمایید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نیم تنه ورزشی زنانه مدل SPo-Pi300 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ورزش کردن بدون حمایت کافی از سینه‌ها، ممکن است امری درد آور و ناراحت کننده باشد! همچنین کشش پوست و رباط‌ها هم ممکن است به مرور باعث افتادگی سینه‌ها شود. سینه‌بندهای ورزشی، با حمایتی که ایجاد می‌کنند، از بوجود آمدن چنین شرایطی پیشگیری خواهند کرد. سوتین نیم تنه ی ورزشی کرویت حفاظت و پشتیبانی بیشتری از اندام شما خواهد کرد. سوتین نیم تنه ی کرویت عرق را دور کرده و بدنتان را خنک نگاه می‌دارد. پارچه استفاده شده در این نیم تنه ی ورزشی زیبایی و اعتماد به نفس را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نیم تنه ورزشی زنانه ماییلدا مدل 3758 رنگ مشکی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تاپ و نیم تنه ورزشی زنانه از جمله بهترین لباس های بانوان به هنگام ورزش و تحرکات شدید فیزیکی در سالن های ورزشی می باشد که تنها کافی است به جای لباس زیر خود از آن استفاده کرده و با انتخاب یک تاپ و یا نیم تنه ورزشی کاملا سبک و متناسب با ابعاد فیزیکی بدن خود با عشق و علاقه بیشتری به امور ورزشی خود رسیدگی نمایند. نیم تنه ورزشی زنانه ماییلدا دارای پد به صورت یک تکه و قابل تعویض می باشد و با جنس عالی و قابلیت تنفس پذیری از تعرق بدنی شما جلوگیری می کند . نحوه بسته شدن آن به صورت کشی می باشد .جنس این نیم تنه ها ضد حساسیت بوده و از مواد درجه یک تولید شده است. طراحی این محصول مشابه بروزترین مدل های خارجی می باشد. اندازه دور کمر این نیم تنه در حالت نرمال 66 سانتی متر و در حالت کشیده 89 سانتی متر است .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نیم تنه ورزشی زنانه ماییلدا مدل 3722 رنگ طوسی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تاپ و نیم تنه ورزشی زنانه از جمله بهترین لباس های بانوان به هنگام ورزش و تحرکات شدید فیزیکی در سالن های ورزشی می باشد که تنها کافی است به جای لباس زیر خود از آن استفاده کرده و با انتخاب یک تاپ و یا نیم تنه ورزشی کاملا سبک و متناسب با ابعاد فیزیکی بدن خود با عشق و علاقه بیشتری به امور ورزشی خود رسیدگی نمایند. نیم تنه ورزشی زنانه ماییلدا دارای پد با امکان تعویض می باشد و با جنس عالی و قابلیت تنفس پذیری از تعرق بدنی شما جلوگیری می کند . نحوه بسته شدن آن به صورت کشی است و قسمت پشت آن به صورت قهرمانی است. جنس این نیم تنه ها ضد حساسیت بوده و از مواد درجه یک تولید شده است. طراحی این محصول مشابه بروزترین مدل های خارجی می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نیم تنه ورزشی زنانه مدل 268981502 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نیم تنه زنانه از جنس نخ ویسکوز و طرح پارچه ساده بوده مدل نیم تنه پد دار غیر قابل تعویض و مدل نیم تنه قهرمانی است. نیم تنه پشت تور دار پایین کش دوزی ضخیم بوده و مناسب استفاده در باشگاه ورزشی می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نیم تنه ورزشی زنانه ماییلدا مدل 3671 رنگ مشکی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تاپ و نیم تنه ورزشی زنانه از جمله بهترین لباس های بانوان به هنگام ورزش و تحرکات شدید فیزیکی در سالن های ورزشی می باشد که تنها کافی است به جای لباس زیر خود از آن استفاده کرده و با انتخاب یک تاپ و یا نیم تنه ورزشی کاملا سبک و متناسب با ابعاد فیزیکی بدن خود با عشق و علاقه بیشتری به امور ورزشی خود رسیدگی نمایند. نیم تنه ورزشی زنانه ماییلدا دارای پد با امکان تعویض می باشد و با جنس عالی و قابلیت تنفس پذیری از تعرق بدنی شما جلوگیری می کند . نحوه بسته شدن آن به صورت کشی است و قسمت پشت آن به صورت قهرمانی است. جنس این نیم تنه ها ضد حساسیت بوده و از مواد درجه یک تولید شده است. طراحی این محصول مشابه بروزترین مدل های خارجی می باشد.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا