ورزش و سفر

نکات مهم خرید دوچرخه ثابت به همراه قیمت و خرید آنلاین

هنگام خرید دوچرخه ثابت باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

اگر می خواهید از سلامتی و تن درستی برخوردار باشید باید ورزش کنید. ورزش کردن با افزایش توان بدنی نقش مهمی در تقویت سیستم ایمنی دارد. با افزایش سیستم ایمنی بدن در مقابل بیماری ها مقاوم می شود. اگر شما هم به سلامت خود اهمیت می دهید بهتر است مقداری ورزش کنید. دوچرخه سواری یکی از ورزش های تفریحی است که شما می توانید علاوه بر ورزش کردن از تفریح لذت ببرید. اما ممکن است شرایط به گونه ای باشد که نتوانید برای دوچرخه سواری به بیرون بروید. من در این مطلب به شما خرید دوچرخه ثابت را پیشنهاد می کنم. شما به کمک این وسیله می توانید بدون اینکه از منزل خارج شوید به ورزش دوچرخه سواری بپردازید.

شاید برای خیلی از خانم ها که علاقه زیادی به این ورزش دارند به دلیل مسائل مختلفی امکان بیرون رفتن از خانه وجود نداشته باشد. اما شما می توانید به راحتی به وسیله یک دوچرخه ثابت خوب در منزل به انجام این ورزش دوست داشتنی بپردازید.

همچنین اگر قصد چربی سوزی دارید و می‌خواهید چربی دور شکم خود را کم کنید، می‌توانید با خرید دوچرخه ثابت و استفاده از آن به این هدف خود برسید. این وسیله به شما کمک می کند تا بدون نگرانی از آسیب به زانوها ورزش کنید. بنابراین اگر می خواهید یک دستگاه دوچرخه ثابت بخرید اما با توجه به قیمت ها و مدل های مختلف این دستگاه در انتخاب با مشکل برخورده اید نگران نباشید. با ما همراه باشید تا به شما نکات مهمی که هنگام خرید دوچرخه ثابت باید به آن ها توجه کنید را بیاموزیم.

مزایا و معایب استفاده از دوچرخه‌ ثابت

دوچرخه های ثابت با توجه به اینکه میزان کمتری از فضا را نسبت به وسیله های دیگر اشغال می کند. و به سبب ایجاد شادی و نشاط ایجاد می کند. همچنین شما با استفاده از این دستگاه می توانید در هر شرایط آب و هوایی به ورزش دوچرخه سواری بپردازید. مقاومت ماهیچه های شما را زیاد می کند و با دور کردن استرس سبب ترشح هورمون اندروفین می شود. اما متاسفانه این وسیله برای افرادی که دچار مشکل آرتروز هستند، همچنین خانم های باردار و افرادی که مشکل سیاتیکی دارند مناسب نیست.

انواع دوچرخه ثابت

به‌طورکلی، سه نوع دوچرخه ثابت وجود دارد:

دوچرخه ثابت اسپینینگ

این مدل از دوچرخه‌های ثابت بیشتر در باشگاه‌ها دیده می‌شوند. ساختار دوچرخه‌های اسپینینگ معمولا به شکلی است که زین و دسته‌ها در یک سطح قرار می‌گیرند. شکل قرارگرفتن فرد روی این دوچرخه‌ها بسیار شبیه موقعیتی است که روی دوچرخۀ واقعی دارد. تمرکز این نوع از دوچرخه‌ها روی پدال‌زدن است و نسبت به دو مدل دیگر بایستی برای استفاده از آنها با فشار بیشتری رکاب بزنید.

عملکرد دوچرخه‌های اسپینینگ شبیه سوارشدن بر دوچرخه‌های کوهستان است. اگر به‌دنبال آب‌کردن چربی‌ها و سوزاندن کالری بیشتر هستید، دوچرخه‌های اسپینینگ گزینه‌های مناسبی خواهند بود. به‌طورکلی، به افرادی که به ورزش در سطح حرفه‌ای‌تری نگاه می‌کنند و از تمرین‌های سخت و سنگین هراسی ندارند، استفاده از دوچرخه ثابت اسپینینگ توصیه می‌شود.

دوچرخه ثابت نشسته پشتی‌دار

دوچرخه‌های ثابتِ پشتی‌دار در نقطه مقابل دوچرخه‌های اسپینینگ قرار می‌گیرند؛ علت این است که برای پدال‌زدن، زحمت زیادی متوجه افراد نمی‌شود و برای ورزش‌کردن با فشار کمتر طراحی شده‌اند. این مدل‌ها یک تکیه‌گاه دارند که ورزش‌کردن را برای همه گزینه مناسبی کرده حتی کسانی که کمی کمردرد دارند ولی پزشک اجازه استفاده از دوچرخه ثابت را به آنها داده است.

پس اگر به‌دنبال سوزاندن مقدار زیادی کالری نیستید و می‌خواهید با استفاده از دوچرخه ثابت در منزل فعال بمانید و به بدنتان تکانی بدهید، به‌سراغ این دوچرخه‌ها بروید؛ چون موقعیتی که روی دوچرخه‌های پشتی‌دار قرار می‌گیرید، راحت است و امکان پدال‌زدن تند و بافشار با آن هم وجود ندارد.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید دوچرخه ثابت

دوچرخه ثابت عمودی

شکل و ظاهر دوچرخه‌های عمودی به مدل‌های اسپینینگ شبیه است اما نباید این‌دو را با هم اشتباه گرفت. شباهت این دو محصول در شبیه‌سازی حالت دوچرخه‌سواری واقعی برای راننده آن است؛ یعنی هر دو مدل می‌کوشند این احساس را در شما به وجود بیاورند که انگار روی یک دوچرخه واقعی هستید و همان کاربرد را برایتان شبیه‌سازی می‌کنند.

اما تفاوت دوچرخه‌های ثابت عمودی با مدل‌های اسپینینگ در این است که دسته‌های دوچرخه کمی بالاتر از زین قرار می‌گیرد و هدفش این است که کار پدال‌زدن و استفاده از دستگاه راحت‌تر شود. موقعیت قرارگیری دسته‌های دوچرخه به شکلی است که باید دست‌ها و بازوها را هم در فرایند دوچرخه‌سواری دخیل کنید؛ به همین‌ خاطر، تمرینی برای دست‌ها و بالاتنه هم خواهید داشت.

یکی از مزایای چشمگیر دوچرخه‌های ثابت عمودی این است که بیشتر مدل‌های آن قابل‌جمع‌کردن و فشرده‌سازی هستند. یعنی بعد از استفاده از دستگاه می‌توانید آن را جمع کنید و در یک گوشه از اتاق بگذارید. چنین امکانی، برای کسانی که با کمبود فضا در منزل رو‌به‌رو هستند، بسیار مفید خواهد بود.

انواع دوچرخه ثابت از نظر مقاومت

  • دوچرخه ثابت مگنتی: در این مدل دوچرخه شما می توانید به وسیله یک پیچ به صورت دستی و مکانیکی سفتی و نرمی پدال را تا ۸ درجه شل یا سفت کنید.
  • دوچرخه ثابت الکترومگنتی: مقاومت دستگاه یا همان شل و سفت شدن رکاب در این مدل به وسیله الکتریکی تغییر می کند. و شما می توانید با فشار دادن یک دکمه به صورت خیلی ساده رکاب را شل یا سفت کنید همچنین تغییرات را می توانید درون مانیتور مشاهده کنید.

نکات مهم هنگام خرید دوچرخه ثابت

تعیین هدف در استفاده

نخستین گامی که در برای خرید دوچرخه ثابت باید بردارید، شناخت هدف خود از خرید این وسیله ورزشیِ خانگی است. باید مشخص کنید که می خواهید تنها بصورت معمولی از آن استفاده کنید و یا اینکه قصد استفاده حرفه ای از آن را کرده اید؟! تنها شما هستید که می خواهید از این نوع دوچرخه استفاده کنید و یا سایر اعضای خانواده و دوستانتان نیز می توانند از دوچرخه شما استفاده نمایند؟

انعطاف در تنظیمات

حواستان باشد اگر قصد استفاده از این وسیله کاملا ساده ورزشی را برای تمام اعضای خانواده و یا دیگر دوستان و آشنایانتان دارید؛ بایستی حتما وسیله ورزشی شما ار قابلیت تنظیم صندلی، تنظیم فرمان و همچنین تنظیم ارتفاع برخوردار باشد تا هر کسی با توجه به ابعاد و سایز جسمانی خود، بتواند از دوچرخه خریداری شده نهایت استفاده و لذت را ببرد و خدایی ناکرده دچار آسیب های نادرست ورزشی نشود.

نوع سیستم مقاومت

دوچرخه های ثابت از ۲ سیستم مقاومت نمدی و آهنربایی (مگنتی) برخوردار هستند. که در سیستم نمدی حالت رکاب زنی شما کمی سخت و توام با صدای حرکت تسمه است و در سیستم آهنربایی هیچ یک از این خصوصیات بارز وجود ندارد و بهتر است همیشه به فکر خرید دوچرخه ای باشید که از سیستم مقاومت مگنتی برخوردار است.

صفحه نمایشگر

مثل سایر وسایل ورزشی دیگر، وجود یک نمایشگر بزرگ بر روی این وسیله ورزشی کاملا محبوب نیز از هر مدلی هم که باشد. قطعا سبب پیشرفته بودن محصول ورزشی مورد نظر شما خواهد بود. وجود یک پنل نمایشی بر روی وسیله ورزشی شما باعث می شود تا به درستی از میزان کالری سوزانده شده، مسافت رکاب زده، شدت ضربان قلب و همچنین سرعتی که در حال تجربه نمودن آن هستید، آگاه شوید. و حتی خود را بصورت یک کاراکتر انیمیشنی نیز بر روی نمایشگر دوچرخه تان مشاهده نمایید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید دوچرخه ثابت

وزن و جا به جایی آن

همیشه یادتان باشد باید برای خرید یک دوچرخه ثابت و یا متحرک به وزن خودتان و یا آن شخصی که قصد استفاده از این وسیله تندرستی و سلامتی را دارد، توجه کنید. و از میزان تحمل وزن محصول مورد نظرتان نیز اطلاع حاصل نمایید. همچنین دقت داشته باشید با توجه به اینکه از نوع وسایل ورزشی معمولا در فضاهای خانگی استفاده می شود، بهتر است به سراغ خرید دوچرخه ای بروید که از امکانات جا به جایی آسان نظیر داشتن چرخ هایی متحرک برخوردار باشد.

گارانتی

حتما به برگه گارانتی نگاهی بیاندازید. مدت زمان گارانتی، شرکت ارایه کننده آن از مواردی است که در صورت ایجاد عیب در دستگاه شما می‌تواند راه گشای مشکل شما باشد.

قیمت دوچرخه ثابت

قیمت دوچرخه ثابت با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود. نظیر: گارانتی، کمپانی سازنده، امکانات مختلف، برخورداری از برنامه های ورزشی و … . و همانطور که در ابتدا نیز عنوان کردیم، خرید یک دوچرخه ثابت تنها منوط به نوع هدف و انتظار شما از این وسیله ورزشی دارد.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید دوچرخه ثابت مورد نظرتان را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه دوچرخه ثابت مقاوم، پرفروش و باکیفیت موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک کردن روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، می توانید اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت کراس فیتنس مدل Monster X10 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با شدت گرفتن آلودگی هوا بهترین وسیله ای که می تواند جایگزین ورزش در محیط باز شود دوچرخه ثابت در محیط های باشگاهی و منازل است. دوچرخه های ثابت در دو مدل نشسته و ایستاده وجود دارد. یکی از ویژگی های دوچرخه های ثابت عدم سرو صدای دستگاه در حین استفاده می باشد که کیفیت قطعات در این دستگاه ها بسیار حائز اهمیت است. این اصل شامل حال دوچرخه های ثابت نیز می شود. باید ببینید که حرکت پدال در مدار درست و بدون لرزش و سرو صدا انجام می شود. اگر پاهای شما در حرکت با پدال درست صورت نمی گیرد آن دوچرخه مناسب شما نیست. استحکام و ثبات دوچرخه نیز بسیار دارای اهمیت است.آخرین چیزی که شما می خواهید به جلو و عقب رفتن و یا طرفین است. عدم لرزش و ثبات دوچرخه در حین تمرین ، راحتی و تاثیر بیشتری را برایتان به همراه خواهد داشت. برخی از دوچرخه های ثابت با تنظیماتی که دارند به راحتی از لرزش آن‌ها می توان جلوگیری کرد. صندلی دوچرخه ثابت باید دارای اهرمی باشد که به راحتی قابلیت تنظیم داشته باشد ، در غیر اینصورت از صندلی های جایگزین استفاده کنید. این دوچرخه از کارآمدترین دستگاههای ورزشی مناسب استفاده در منزل می باشد که با ابعاد مناسب و امکانات کافی انجام ورزش هوازی در محیط منزل را برای کاربران فراهم می کند ، این محصول با ویژگی و کارایی که دارد بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و برخلاف تصور عمومی که گمان می کنند به زانوها و عضلات پا به دلیل نوع تمرینات آسیب می زند، کمترین میزان آسیب را نسبت به تردمیل و دستگاه های مشابه دارد. استفاده از دوچرخه ثابت خصوصا برای دوچرخه سواران می تواند بسیار کمک کننده باشد چرا که در صورت بدی آب و هوا و نداشتن شرایط مساعد برای دوچرخه سواری در فضای باز و انجام تمرینات وجود یک دوچرخه ثابت می تواند به تقویت عضلات و آمادگی ورزشکار کمک شایانی کند. دوچرخه ثابت کراس فیتنس Monster X10 یکی از این محصولات است. ( این محصول light commercial بوده و قابلیت استفاده در استدیو ها و باشگاه های ورزشی را دارد)

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت کراس فیتنس مدل Monster X2 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دوچرخه ثابت نشسته در دراز مدت به شما این فرصت را می دهد تا راه خود را در راستای تناسب اندام باز کنید. در این مدل تمام آن چیزی که کاربران باید انجام دهند، نشستن و به راحتی دوچرخه سواری کردن است تا در راستای کاهش وزن و چربی سوزی و شکل دادن به بدن قرار گیرند این یکی از دلایلی است که دوچرخه ثابت به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از بهترین لوازم ورزشی برای کسانی است که علاقمند به دیدن نتایج سریع هستند. اما این نتایج تنها زمانی می تواند حاصل شود که دوچرخه به طور موثر و به نحوی استفاده شود که به شما اجازه دهد که حداکثر تمرین های خود را انجام دهید،این نوع از دوچرخه ثابت بر عکس دو نوع دیگر (دوچرخه ثابت ایستاده، دوچرخه ثابت اسپینینگ) دارای پشتی برای تکیه دادن است، استفاده از پشتی تنها به منزله کاهش فشار به کمر و ستون فقرات و افزایش تمرکز در جهت کاهش وزن و لاغری و تقویت عضلات پاها در طی ورزش کردن است. در این نوع از دوچرخه ثابت پدال ها به نسبت دوچرخه ثابت ایستاده فاصله دور تری از صندلی دارند، در دوچرخه ثابت ایستاده و اسپینینگ صندلی در بالای پدال ها و در دوچرخه ثابت نشسته نسبتا در روبروی هم (پدال ها پایین تر از صندلی) هستند. صندلی آن نیز پهن تر و همچنین دارای صفحه نمایش برای نمایش اطاعاتی نظیر، سرعت، مسافت، زمان و نرخ ضربان قلب و غیره… است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه اسپینینگ سایتک مدل BKS1704 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دوچرخه اسپینینگ سایتک مدل BKS1704 از فعالیت های هوازی اکستریم و شدید، مفید برای چربی سوزی و بالا بردن گردش خون و و افزایش متابولیسم بدن میباشد . با قابلیت تنظیم شدت سختی پدال ها ساختاری قوی و مدرن و کیفیت بالا در پدال زدن یکنواخت و قطعات با کیفیت می باشد که قابل استفاده برای آقایان و بانوان با قابلیت تنظیم ارتفاع نشیمنگاه به صورت عمودی و افقی در چندین حالت و پایه های قابل تنظیم دستگاه جهت استقرار روی سطوح غیر همسطح و دارای مانیتور که نمایش دهنده چندین آیتم شامل : زمان استفاده، مسافت طی شده، کالری از دست رفته تقریبی و ... میباشد و همچنین دارای دستگیره در بغل مانیتور برای حفظ تعادل و حفظ ارگونومی استاندارد بدن و یا کمک به بلند شدن از روی نشیمنگاه میباشد. دوچرخه اسپینینگ سایتک مدل BKS1704 که با ظاهری مناسب و شکیل جهت استفاده و گذاشتن دوچرخه در منزل استفاده کرده است . میتوانید با استفاده از دفترچه راهنمای نصب موجود در داخل کارتن اقلام ، دستگاه را اسمبل و نصب کنید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت مدل KLSFitness-ND2068B خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دوچرخه ثابت مگنتیک KLS FITNESS از جمله بهترین محصولات برند چینی تحت لیسانس آلمان KLS FITNESS است. این محصول یک انتخاب مناسب برای افرادی با تحمل وزن 120کیلوگرمی است که دنبال یک دستگاه ورزشی لاغری حرفه ای در خانه هستند. افراد مختلف در خانواده می توانند از طریق ورزش با دوچرخه مگنتیک KLS FITNESS، پایین تنه خود را لاغر کنند. آن ها همچنین می توانند از طریق این محصول عضلات قلبی عروقی خود را نیز به بهترین نحو تقویت کنند.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید چادر مسافرتی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت تایتان فیتنس مدل 43070 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دوچرخه ثابت از فعالیت های هوازی مفید برای بالا بردن گردش خون و افزایش متابولیسم بدن و چربی سوزی میباشد ، ساخت و مونتاژ و بسته بندی این کالا توسط تایتان فیتنس در کشور چین می باشد که علیرغم قیمت مناسب با سیستم پیشرفته مگنت یکنواخت با قابلیت تنظیم شدت سختی پدال ها در 8 حالت ، ساختاری قوی و مدرن و کیفیت بالا در پدال زدن یکنواخت و قطعات با کیفیت می باشد که قابل استفاده برای آقایان و بانوان با قابلیت تنظیم ارتفاع نشیمنگاه در چندین حالت و پایه های قابل تنظیم دستگاه جهت استقرار روی سطوح غیر همسطح ملایم و دارای مانیتور که نمایش دهنده چندین آیتم شامل : ضربان قلب، زمان استفاده، مسافت طی شده، کالری از دست رفته تقریبی و ... میباشد و همچنین دارای دستگیره در بغل مانیتور برای حفظ تعادل و حفظ ارگونومی استاندارد بدن و یا کمک به بلند شدن از روی نشیمنگاه و دارای سنسور های ضربان قلب میباشد. دوچرخه ثابت تایتان فیتنس مدل 43070 محصول شرکت تایتان فیتنس که همواره بر کیفیت تاکید داشته و از متریال با کیفیت بالا و اتصالات قوی و با ظاهری مناسب و شکیل جهت استفاده و گذاشتن دوچرخه در منزل استفاده کرده است .جالب توجه است که این دوچرخه نسخه بروز شده ی دوچرخه ثابت تایتان فیتنس مدل 43000 میباشد که رنگ سفید مات تبدیل به سفید براق شده و مانیتور متفاوت و دارای جایگاه تلفن همراه روی مانیتور روی این مدل جدید یعنی 43070 قرار داده شده است. این دستگاه جهت مصرف خانگی تولید شده همچنین میتوانید با استفاده از دفترچه راهنمای نصب موجود در داخل کارتن اقلام و یا تماس با پشتیبانی خدمات پس از فروش ، دستگاه را اسمبل و نصب کنید .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت تایتان فیتنس مدل 95000 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دوچرخه ثابت از فعالیت های هوازی مفید برای بالا بردن گردش خون و افزایش متابولیسم بدن و چربی سوزی میباشد ، ساخت و مونتاژ و بسته بندی این کالا توسط تایتان فیتنس در کشور چین می باشد که با سیستم پیشرفته مگنت یکنواخت با قابلیت تنظیم شدت سختی پدال ها در 8 حالت ، ساختاری قوی و مدرن و کیفیت بالا در پدال زدن یکنواخت و قطعات با کیفیت می باشد که قابل استفاده برای آقایان و بانوان با قابلیت تنظیم ارتفاع نشیمنگاه به صورت عمودی و افقی در چندین حالت و پایه های قابل تنظیم دستگاه جهت استقرار روی سطوح غیر همسطح و دارای مانیتور که نمایش دهنده چندین آیتم شامل : ضربان قلب، زمان استفاده، مسافت طی شده، کالری از دست رفته تقریبی و ... میباشد و همچنین دارای دستگیره در بغل مانیتور برای حفظ تعادل و حفظ ارگونومی استاندارد بدن و یا کمک به بلند شدن از روی نشیمنگاه و دارای سنسور های ضربان قلب میباشد. دوچرخه ثابت تایتان فیتنس مدل 95000 محصول شرکت تایتان فیتنس که همواره بر کیفیت تاکید داشته و از متریال با کیفیت بالا و اتصالات قوی و با ظاهری مناسب و شکیل جهت استفاده و گذاشتن دوچرخه در منزل استفاده کرده است .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت یونیورسال مدل K22611 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دوچرخه ثابت هوایی یا ایربایک یونیورسال با دسته متحرک مناسب برای استفاده در خانه، اداره و سالن های ورزشی می باشد.بدنه مستحکم این دستگاه به کاربران اجازه می دهد تا وزن 150 کیلوگرم را داشته باشند و ارتفاع صندلی را می توان به 8 حالت مختلف تنظیم کرد. تیغه فن فولادی با تسمه، سواری نرم و ثابتی را ایجاد می کند.این دستگاه دارای کنسول LCD با کنتراست بالاست به ورزشکاران اجازه می دهد فواصل زمانی، مسافت، کالری سوزانده شده، ضربان قلب و موارد دیگر را مشاهده کنند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت ای ام اچ فیتنس مدل E110 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

نگاه کلی

دوچرخه ثابت و مزایای استفاده از آن

  یکی از بهترین دستگاه‌های هوازی که برای رسیدن به تناسب اندام چه در باشگاه و چه در خانه به ما کمک زیادی می‌کند، دوچرخه ثابت است. اگر شما نیز جز افراد پرمشغله‌ای هستید که زمان زیادی برای رفتن به باشگاه و استفاده از امکانات آن ندارید، بهتر است برای خانه دستگاه هوازی انتخاب کنید تا سالم بمانید. دوچرخه ثابت یکی از دستگاه‌های هوازی بسیار مفید است که به راحتی می‌توانید آن را تهیه کرده و در منزل خود به ورزش بپردازید. دوچرخه ثابت انواع مختلفی دارد که باید با توجه به نیازی که دارید و شرایط بدنی خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید. دوچرخه ثابت نشسته، دوچرخه ثابت اسپینینگ و دوچرخه ثابت ایستاده از انواع دوچرخه ثابت هستند که فواید زیادی هم برای سلامتی و هم در زیبایی و خوش اندامی شما دارند. با استفاده از دوچرخه ثابت می‌توانید به ارتقای قدرت بدنی و کاهش وزن خود کمک کنید و از طریق آن، ورزش شاد و پر بازده‌ای را امتحان کنید تا به اهداف مورد نظرتان برسید. دوچرخه ثابت در کنار ایمنی بالا و سهولت در استفاده، می‌تواند قدرت بدنی شما را افزایش دهد، کاهش وزن را راحت‌تر کند، باعث تحرک مفاصل می‌شود و می‌تواند به کاهش هزینه‌های شما کمک کند.

دوچرخه ثابت ای ام اچ فیتنس مدل E110، دوستدار سلامتی شما

اگر از آن دسته افرادی هستید که با انجام فعالیت‌های فیزیکی سریعا خسته می‌شوید و قادر به ادامه ورزش نیستید، تمرین با انواع دوچرخه ثابت گزینه‌ای مناسب برای شماست؛ رکاب زدن روی انواع دوچرخه ثابت علاوه براین که بسیار هیجان انگیز بوده و ورزشی مفرح به شمار می‌آید، به خوبی موجب فعالیت بدن خواهد شد. اجرای تمرین روی انواع دوچرخه ثابت، موجب تقویت سیستم قلبی-عروقی می‌شود؛ تمرین روی انواع دوچرخه ثابت بدون ایجاد فشار مضاعف بر زانوها و مفاصل، باعث افزایش گردش خون در بدن شده و همین امر عملکرد ماهیچه قلب را بهبود بخشیده که در نتیجه قلبی سالم برای شما به ارمغان می‌آورد. دوچرخه ثابت ای ام اچ فیتنس مدل E110 یک انتخاب عالی برای شماست که با داشتن ابعاد مناسب و کیفیت عالی، یک گزینه ایده‌آل برای مصارف خانگی به حساب می‌آید. این دستگاه قابلیت تحمل وزن تا 120 کیلوگرم را داراست و شما به راحتی می‌توانید در منزل یا محل کار خود به انجام تمرین‌ هوازی با آن بپردازید. نمایشگر این دوچرخه ثابت این امکان را به کاربر می‌دهد تا بتواند به آسانی سرعت، مسافت، کالری، زمان و ضربان قلب خود را کنترل کند و با در نظر گرفتن آن‌ها برنامه تمرینی خوبی برای خود طراحی کرده و از آن لذت ببرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت ایستاده ال اس فیتنس مدل ST-2805 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دوچرخه ثابت LS fitness مدل ST-2805 از نظر طراحی و ظاهر جذاب‌ترین مدل این برند است. در کنار ظاهر چشم‌نواز، برخورداری از یک سری قابلیت‌های معمول دوچرخه های ثابت خانگی این مدل را به دستگاهی ارزشمند بدل کرده است. این ارزشمندی را باید در کنار قیمت آن قرار داد که متقاضیان تجهیزات هوازی توجه بسیاری به آن دارند.دوچرخه ثابت ST-2805 توانایی تحمل وزن تا 120 کیلوگرم را دارد. وزنی متعادل و مطلوب برای استفاده خانگی که بازار هدف آن را بزرگ می کند. به این معنی که بسیاری می توانند این دستگاه را بخرند.مگنتی بودن این مدل سبب می شود تا تنظیم شدن و تغییر دادن مقاومت وابسته به پیچاندن پیچی باشد که روی ستون اصلی دوچرخه ثابت LS fitness تعبیه شده است. 8 در جه مقاومتی، همچون تمامی نمونه های دیگر مگنتی، امکان سخت تر کردن یا به عبارت دیگر تنوع بخشیدن به تمرین و ورزش با این دوچرخه ثابت خانگی را فراهم کرده است قابلیت تنظیم صندلی دوچرخه هم به صورت عمودی و هم به صورت افقی یکی دیگر از امکانات با ارزش این برند می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت آیرون مستر مدل SMART 360R خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دوچرخهمبله دستگاهی ورزشی هوازی بوده که علاوه بر کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام با استفاده از انواع دوچرخه ثابت ، می توانید به تقویت عضلات اندام پایین تنه بپردازید. تمرین بر روی انواع دوچرخه ثابت در محیط منزل یا باشگاه مورد استفاده اکثر افراد قرار می گیرد ، بنابراین می توان با برخورداری از برنامه تمرینی دقیق و تعیین هدف ، با تمرین بر روی انواع دوچرخه ثابت به اندام دلخواه دست یافت. بیشترین کاربرد انواع دوچرخه ثابت بین عموم مردم در جهت کاهش وزن بوده که با مدتی تمرین ، البته همراه با رژیم غذایی صحیح ، موجب کالری سوزی خواهد شد. دوچرخهمبله آیرون مستر SMART360R از سری محصولات چینی تحت لیسانس آمریکا است که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. اگر اندامی متناسب دارید می توانید با استفاده از تمرینات پی در پی بر روی انواع دوچرخه ثابت آیرون مستر 609B، ورزشی فیتنس را اجرا کرده و موجب فرم دهی مناسب به اندام شوید ؛ حتی کسانی که در باشگاه بدنسازی به اجرای تمرینات سنگین می پردازند ، با استفاده از انواع دوچرخه ثابت آیرون مسترSMART360Rقبل از شروع بدن را به خوبی گرم خواهند کرد. از این رو می توان گفت انواع دوچرخه ثابت آیرون مسترSMART360Rیکی از دستگاه های هوازی بوده که در باشگاه بدنسازی بسیار کاربرد داشته و می توان از مدل خانگی دوچرخه ثابت آیرون مستر SMART360Rدر منزل برای کلیه افراد خانواده جهت کاهش وزن یا تقویت عضلات استفاده نمود. دوچرخه مبله با داشتن صندلی پهن و پشتی مناسب برای اشاص مسن گزینه مناسبی است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت فبول مدل R43 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اغلب برند های موجود در بازار ایران به خاطر پائین آوردن قیمت از ساختاری خیلی ضعیف استفاده میشوند که این نکته باعث پائین آمدن 100% کیفیت خواهد شد ؛ ساختار مهندسی به روز شده و شاسی ( اسکلت ) مستحکم دستگاه ؛ نکته بسیار بسیار مهمی در دستگاه های فوق میباشد ؛ برند فیول ( FUEL ) برنامه دار برقی با قدمتی خیلی طولانی در کشور تایوان در طراحی و تولید در عرصه مدرنترین تجهیزات هوازی خانگی و باشگاهی با کسب استاندارد های جهانی فعالیت دارد دوچرخه ثابت ( پشتی دار ) فیول مدل R43 مگنت برقی و برنامه دار ؛ اورجینال میباشد ساخت و مونتاژ و بسته بندی تایوان با سیستم برقی الکترو مگنتیک پیشرفته و قابل تنظیم در 20 حالت (سختی و نرمی) دستگاه فوق ؛ هوازی مفیدی برای بالا بردن گردش خون و افزایش متابولیسم بدن و چربی سوزی قوی میباشد با سیستم پیشرفته الکترو مگنت قابل تنظیم و ساختاری خیلی قوی و مدرن و کیفیت بالا در پدال زدن و ساخت کلیه قطعات دستگاه قابل استفاده برای آقایان و بانوان با طول قد های متفاوت ( قابلیت تنظیم نشیمنگاه در ریل مربوطه ) و مانیتور پیشرفته با نمایشگر 5.5 اینچ رنگی که نمایش دهنده کلیه آیتم ها و نمودار برنامه انتخاب شده به صورت همزمان با هم ( در حالت دستی یا برنامه های از پیش تعین شده کارخانه ) با اسپیکر و فن دار همچنین دستگیره های قوی در بغل مانیتور و نشیمنگاه برای حفظ تعادل و یا کمک به بلند شدن از روی نشیمنگاه و سنسور های دستی شمارش ضربان قلب و مصرف خانگی میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز الپتیکال تایتان فیتنس مدل A5100G خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اولین چالش الپتیکال ها طول گام این دستگاه ها میباشد که هر قدر که طول گام های دستگاه بیشتر باشد ارگونومیک تر بوده بیشتر مورد تایید کارشناسان ورزشی میباشد. الپتیکال از فعالیت های هوازی مفید برای بالا بردن گردش خون و افزایش متابولیسم بدن و چربی سوزی میباشد که مزیت آن نسبت به تردمیل و دوچرخه ثابت، فعالیت موثر همزمان تمام بخش های بدن میباشد ، ساخت و مونتاژ و بسته بندی این کالا توسط تایتان فیتنس در کشور تایوان می باشد که با سیستم پیشرفته ژنراتوری و تولید برق توسط دستگاه جهت عملکرد دستگاه و تجربه لذت بخش گام هایی بلند یکنواخت با قابلیت تنظیم شدت سختی و فشار در 16 حالت ، ساختاری قوی و مدرن و قطعات با کیفیت بالا می باشد که قابل استفاده برای آقایان و بانوان در منزل و باشگاه های ورزشی با امکانات حرفه ای شامل برنامه های متنوع پایش تمرین همچنین دارای دو دسته متفاوت جهت فعالیت یا عدم فعالیت همزمان دست ها و دارای مانیتور که نمایش دهنده جزئیات تمرین و همچنین طراحی این دستگاه با توجه به حفظ تعادل و حفظ ارگونومی استاندارد بدن و دارای سنسور های ضربان قلب صورت گرفته است. الپتیکال تایتان فیتنس مدل A5100G محصول شرکت تایتان فیتنس که همواره بر کیفیت تاکید داشته و از متریال با کیفیت بالا و اتصالات قوی و طول گام های بلند و با ظاهری مناسب و شکیل جهت استفاده و گذاشتن دستگاه حتی در منزل استفاده کرده است .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت پروتئوس مدل NUVOLA V3 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر از آن دسته افرادی هستید که با انجام فعالیت های فیزیکی سریعا خسته می شوید و قادر به ادامه ورزش نیستید ، تمرین با انواع دوچرخه ثابت گزینه ای مناسب برای شماست ؛ رکاب زدن بر روی انواع دوچرخه ثابت علاوه براین که بسیار هیجان انگیز بوده و ورزشی مفرح به شمار می آید ، به خوبی موجب فعالیت بدن خواهد شد. اجرای تمرین بر روی انواع دوچرخه ثابت موجب تقویت سیستم قلبی- عروقی خواهد شد ؛ تمرین بر روی انواع دوچرخه ثابت بدون ایجاد فشار مضاعف بر زانوها و مفاصل ، باعث افزایش گردش خون در بدن شده و همین امر عملکرد ماهیچه قلب را بهبود می بخشد که در نتیجه قلبی سالم را نصیب ورزشکار خواهد کرد. دوچرخه ثابت پروتئوس مدل NUVOLA V3 سری S دارای ابعاد مناسب برای مصارف خانگی به حساب می آید . این دستگاه قابلیت تحمل وزن تا 120 کیلوگرم را دار می باشد و شما به راحتی میتوانید در منزل یا محل کار خود تمرین هوازی انجام دهید . از مزایای این دوچرخه نسبت به مدل های مشابه میتوان به رنگ پولیشی و براق با کیفیت این دستگاه اشاره نمود همچنین زین این دستگاه قابلیت حرکت و تنظیم به صورت عمودی و افقی را دارا میباشد . و مهمترین مزیت این دوچرخه قابلیت تنظیم دسته این دوچرخه میباشد که به راحتی و با پیچ قابل تنظیم جلوی دسته امکان تنظیم دسته نسبت به حالت بدن و قد افراد میباشد . ابعاد این دستگاه به صورتی است که شما میتوانید آن را به راحتی در هر جایی از خانه یا محل کار خود قرار دهید و کمترین فضا را از شما اشغال نماید . مانیتور کامل و بزرگ این دستگاه همرنگ با بدنه دستگاه طراحی شده که به زیبایی این دوچرخه کمک دو چندانی مینماید همچنین این نمایشگر دارای استند موبایل و آیپاد نیز می باشد که در کنار برند با اصالت پروتئوس یک انتخاب مطمئن را برای شما به ارمغان می آورد .

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید چتر به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت پروتئوس مدل NUVOLA R3 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر از آن دسته افرادی هستید که با انجام فعالیت های فیزیکی سریعا خسته می شوید و قادر به ادامه ورزش نیستید ، تمرین با انواع دوچرخه ثابت گزینه ای مناسب برای شماست ؛ رکاب زدن بر روی انواع دوچرخه ثابت علاوه براین که بسیار هیجان انگیز بوده و ورزشی مفرح به شمار می آید ، به خوبی موجب فعالیت بدن خواهد شد. اجرای تمرین بر روی انواع دوچرخه ثابت موجب تقویت سیستم قلبی- عروقی خواهد شد ؛ تمرین بر روی انواع دوچرخه ثابت بدون ایجاد فشار مضاعف بر زانوها و مفاصل ، باعث افزایش گردش خون در بدن شده و همین امر عملکرد ماهیچه قلب را بهبود می بخشد که در نتیجه قلبی سالم را نصیب ورزشکار خواهد کرد. دوچرخه ثابت پروتئوس مدل NUVOLA R3 سری B دارای ابعاد مناسب برای مصارف خانگی به حساب می آید . این دستگاه قابلیت تحمل وزن تا 120 کیلوگرم را دار می باشد و شما به راحتی میتوانید در منزل یا محل کار خود تمرین هوازی انجام دهید .این دستگاه دارای پشتی صندلی می باشد که باعث می شود بدن شما در حالت استاندارد قرارگرفته و از ایجاد آسیب به ستون فقرات جلوگیری مینماید. از مزایای این دوچرخه نسبت به مدل های مشابه میتوان به رنگ پولیشی و براق با کیفیت این دستگاه اشاره نمود همچنین زین این دستگاه قابلیت حرکت و تنظیم به صورت عمودی و افقی را دارا میباشد . مهمترین مزیت این دوچرخه قابلیت تنظیم دسته این دوچرخه میباشد که به راحتی و با پیچ قابل تنظیم جلوی دسته امکان تنظیم دسته نسبت به حالت بدن و قد افراد میباشد . ابعاد این دستگاه به صورتی است که شما میتوانید آن را به راحتی در هر جایی از خانه یا محل کار خود قرار دهید و کمترین فضا را از شما اشغال نماید . مانیتور کامل و بزرگ این دستگاه همرنگ با بدنه دستگاه طراحی شده که به زیبایی این دوچرخه کمک دو چندانی مینماید همچنین این نمایشگر دارای استند موبایل و آیپاد نیز می باشد که در کنار برند با اصالت پروتئوس یک انتخاب مطمئن را برای شما به ارمغان می آورد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت ایمپکس مدل SPE90A خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دوچرخه ثابت SPE90A یک دوچرخه دو منظوره هم برای فعالیت های ورزشی دست و پا در خانه و هم مناسب فعالیت های توانبخشی برای افراد مختلف و سالمندان می باشد. افراد سالم می توانند از این دستگاه برای افزایش توان و قدرت در دست ها و پاها استفاده کرده و با افزایش گردش خون ، سلامتی خود را بازیابند ، و همچنین کسانی که از درد زانو و دردهای مفصلی رنج می برند استفاده از این دستگاه می تواند یک تمرین بسیار عالی برای حل مشکلات دردهای مفصلی آنها باشد. حتی افرادی که دارای ناتوانی های جسمی هستند می توانند از این دستگاه بصورت نشسته و یا خوابیده استفاده کنند . صفحه نمایشگر دستگاه انواع و اقسام اطلاعات مفید شامل مسافت طی شده ، زمان استفاده و کالری سوزانده شده و .... را اعلام می کند

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت مدل TUNER-COMPACT7758 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دوچرخه ثابت از فعالیت های هوازی مفید برای بالا بردن گردش خون و افزایش متابولیسم بدن و چربی سوزی میباشد.دوچرخه ثابت TUNERمدل COMPACT از سری دوچرخه ثابت نشسته با مگنت DMC برای حرکت یکنواخت با کاربری خانگی با تنظیم 8 حالت قدرت پدال است و می تواند به شما برای کاهش چربی بدن ، کاهش وزن ، عضله سازی و همین طور بالا بردن سلامت قلبی ، عروقی ، و استخوان بندی کمک کند و تا وزن 100 کیلو گرم تحمل وزن دارد. همچنین دارای 8 برنامه دستی MANUAL مانیتور پیشرفته و نمایش ضربان قلب ، کالری ، مسافت ، سرعت ، زمان می باشد. همچنین از ویژگی های دیگر این دوچرخه می توان به دستگیره قابل تنظیم و صندلی متغیر حالت عمودی و چرخ برای سهولت در جابجایی اشاره کرد. برای نصب میتوانید با استفاده از دفترچه راهنمای نصب موجود در داخل کارتن اقدام و دستگاه را اسمبل و نصب کنید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت مدل ZOOM 90 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ورزش بروی دوچرخه های ثابت برای افرادی که ممکن است از لحاظ تنفس و یا قوای بدنی در فعالیت های هوازی دچار ضعف باشند بسیار مناسب است . در صورتی که به دنبال ورزش در محل کار یا منزل هستید یکی از مناسبترین وسیله ها دوچرخه ثابت ZOOM90 میباشد. این دستگاه با توجه به ابعاد آن توانایی تحمل وزن تا 130 کیلوگرم را دارا میباشد. ازنقاط قوت این دستگاه کیفیت ساخت و رنگ دستگاه است که در کشور چین تولید میشود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت مدل Proteus ProMaster R12 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دوچرخه ثابت پشتی دار پروتئوس مدل Proteus ProMaster R12ساخت کشور تایوان می باشد و از کیفیت بالایی برخوردار است و برای تمرین های ورزشی راحت تر از انواع دیگر دوچرخه های ثابت می‌باشد زیرا صندلی پهن تری دارد و ورزشکار روی آن احساس راحتی بیشتری می کند. دوچرخه ثابت پشتی دار پروتئوس به بدن فرد حالت افقی می دهد و نشستن بر روی صندلی آن باعث می شود پاها به جلو کشیده شود در نتیجه هنگام پدال زدن، کشش خوبی در عضله های پا ایجاد شود. قابل توجه است که دوچرخه مبله یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی است که از درد کمر رنج می‌برند و مستعد آن هستند. بطور کلی دوچرخه های ثابت پشتی دار از محبوبیت بسیار بالایی در بین دستگاه های ورزش هوازی برخوردار هستند که در بسیاری از باشگاه های بدن سازی و یا منازل مورد استفاده قرار می گیرند. انجام ورزش هوازی با دوچرخه ثابت، باعث به جریان افتادن خون در قلب و عروق شده و سلامتی فرد حفظ می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت فدرال مدل V170 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دوچرخه ثابت فدرال مدل FEDERAL V170 از نوع خانگی و یکی وسیله ورزشی بسیار خاص می باشد که تحت لیسانس آلمان در کشور چین ساخته شده است . استفاده از این محصول در باشگاه ها ، اماکن ورزشی ، مراکز توانبخشی ، منازل و …. به راحتی امکان پذیر می باشد . این دوچرخه با توجه به امکانات و قابلیت های خود می تواند نیازهای شما را در رسیدن به اهدافتان مد نظر خود بسیار کمک می کند . پایه جلو دارای چرخ برای جابه جایی و پایه عقب برای تنظیم ارتفاع میباشد . که همین امتیاز امکان جابجائی راحت را به شما داده و می توانید در هر فضائی از آن استفاده نمایید. ابعاد این دوچرخه 60x53x120 سانتی متر که بسیار قابل توجه و نشان دهنده آن است که طراحان این دوچرخه سعی نموده اند که در ساخت آن برای فضاهای کوچک توجه ویژه ای داشته باشند . جنس بدنه دوچرخه ثابت فدرال مدل FEDERAL V170 از فلز درجه یک و بسیار مقاوم ، مستحکم و قطعات و تجهیزات به کار رفته در این دوچرخه از با کیفیت ترین نوع خود ساخته شده است و با توجه به طراحی خاص این محصول توانائی تحمل وزن تا 100 کیلو گرم را دارا می باشد . یکی دیگر از شاخصه های بسیار مهم این دوچرخه مجهز به نمایشگر LCD با نور پس زمینه زیبا آبی می باشد که به صورت همزمان اطلاعات مربوط به مقدار مصرف کالری ، تعداد ضربان قلب ، سرعت ، مسافت ، زمان و …. را ارائه می کند با این وجود این ویژگی ها شخص ورزش کار می تواند ورزش خود را مدیریت و بیشترین ، بالاترین بازدهی را داشته باشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت ایربایک مدل Fw5000 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ایربایک باشگاهی مدلFw5000 یکی از تنوع های جدید در دستگاه های هوازی جدید و روز بازار میباشد. دارای پنجه رکاب برای ورزش پا و دستگیره متحرک متصل به رکاب برای ورزش دست ها بصورت ضربدری میباشد. سختی پدال آن یصورت اتوماتیک با جریان هوا و مقاومت آن با پره های ایربایک میباشد و با رکاب زدن و استفاده از دستگاه پره های آن جریان باد تشکیل داده و موجب اصطحکاک حرکتی دستگاه و همچنین خنک شدن کاربر در صورت معکوس رکاب زدن میشود، برای افرادی که میخاهند هوازی را به اتمام برسانند و دمای بدن خود را به دمای نرمال برسانند و بدنشان خنک شود این دستگاه مناسب است. دارای جای پا برای استراحت پاه ها در صورتی که کاربر بخواهد فقط با دستگیره های آن کار کند نیز میباشد.. دارای مانیتور 10 اینچی هوشمند و برنامه های متنوع ورزشی میباشد و زمان، کالری شمار، ضربان قلب، مسافت سنج ،سرعت شمار و تعداد دور رکاب زنی را نمایش میدهد. قابلیت تنظیم ارتفاع و زاویه زین نیز دارد و دارای جای قمقمه آب برای سهولت استفاده از مایعات حین تمرین کاربر را دارد و همچنین دارای چرخ آسان رو برای حمل و جابجایی راحت درون باشگاه میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه اسپینینگ مدل 701 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دوچرخه اسپینینگ میتواند به بهتر شدن روند چربی سوزی و سوخت و ساز بدن کمک نماید.و با اندازه گیری سرعت و مسافت طی شده و کالری مصرفی و ضربان قلب ورزشکار او را در روند لاغری خود قرار دهد و با توجه به تعبیه شدن قمقمه اب بر روی بدنه خود ورزشکار را در حین ورزش از مواجه شدن با کمبود اب محافظت نماید.علاوه بر این ورزشکار در چند روز اولیه استفاده از اسپینینگ کاهش وزن و سایز خود را مشاهده مینماید .و دیسک 25 کیلویی آن باعث شده است که تحمل وزن 150کیلویی داشته باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز الپتیکال مدل FE 44 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اغلب برند های موجود در بازار ایران به خاطر پائین آوردن قیمت از ساختاری خیلی ضعیف استفاده میشوند که این نکته باعث پائین آمدن 100% کیفیت خواهد شد ؛ ساختار مهندسی به روز شده و شاسی ( اسکلت ) مستحکم دستگاه ؛ نکته بسیار بسیار مهمی در دستگاه های فوق میباشد ؛ برند فیول ( FUEL ) با قدمتی خیلی طولانی در کشور تایوان در طراحی و تولید در عرصه مدرنترین تجهیزات هوازی خانگی و باشگاهی با کسب استاندارد های جهانی فعالیت دارد الیپتیکال حرفه ای فیول مدل 44 FE ( قابل تنظیم با سیستم پیشرفته محور جلو ) برنامه دار ؛ برقی و اورجینال میباشد دستگاه فوق ؛ هوازی مفیدی برای بالا بردن گردش خون و افزایش متابولیسم بدن و چربی سوزی قوی میباشد ساخت و مونتاژ و بسته بندی تایوان با سیستم برقی الکترو مگنتیک پیشرفته و قابل تنظیم در 20 حالت (سختی و نرمی) با ساختاری خیلی قوی و مدرن و کیفیت بالا در ساخت کلیه قطعات دستگاه فلایول و مگنت قوی به وزن 8 کیلوگرم که در جلوی دستگاه تعبیه شده است ( سیستم محور جلو ) با شیب برقی قابل تنظیم و طول گام های بلند تر و چرخهای کمک کننده برای سهولت حرکت و فشار حداقل روی زانوها ( محور گردش در جلو ) قابل استفاده برای آقایان و بانوان با طول قد و سن های متفاوت با اسپیکر و نمایش دهنده مانیتور 8 اینچ و کمر بند سینه چسبلت ( مخصوص شمارش دقیق ضربان قلب ) و فن دار و پایه فلزی نگهدارنده قمقمه یا بطری آب روی ستون دستگاه دارای دسته های ثابت و متحرک است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت کراس فیتنس مدل Track 3 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دوچرخه ثابت ایستاده کراس فیتنس TRACK 3)B009) از کیفیت خیلی خوبی برخوردار است ، این دستگاه میتواند در تمرینات به شما کمک کند تا در هر زمانی از روز که دوست دارید به تمرین کردن بپردازید و با رکاب زدن بر روی آن به سلامت اندامتان کمک کنید. دوچرخه سوار از هر نوعی باعث کاهش چربی بدن و کاهش وزن شما در تمام اندام های بدن شده و برای سلامت قلب و عضلات هم بسیار مفید است. حتی برای کسانی که توان دوچرخه سواری در بیرون را ندارند یک دوچرخه ثابت و رکاب زنی ملایم روزانه در منزل و ایجاد تحرک و فعالیت در بدن میتواند بسیار کار آمد باشد و به سلامت استخوان بندی و مفاصل کمک کند. بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت مدل EMH FITNESS مدل 6001R خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دوچرخه ثابت ایستاده EMH FITNESS 6001R از سری دوچرخه ثابت نشسته (پشتی دار) با کاربری خانگی،باشگاهی است که ابعاد کوچکی دارد و می تواند به شما برای کاهش چربی بدن ، کاهش وزن ، عضله سازی و همین طور بالا بردن سلامت قلبی ، عروقی ، و استخوان بندی کمک کند این دوچرخه دارای هشت سطح سختی گام می باشد که باعث می شود چربی سوزی و عضله سازی انجام شود و استانداردهای CE/ROHS/EN957 دارا می باشد و تا وزن 140 کیلو گرم تحمل وزن دارد بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز الپتیکال مدل YK-CT94B خرید
اطلاعات بیشتر . . .
پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید لوازم تناسب اندام تی آر ایکس به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

معرفی

اسکی فضایی یا الپتیکال یکی از دستگاه های محبوب در بین ورزشکاران است. این دستگاه به دلیل کارایی فوق العاده و چربی سوزی زیاد طرفداران زیادی دارد. اسکی فضایی دستگاهی است که در دو نوع خانگی و باشگاهی تولید می شود. این دستگاه برای همه افراد در سنین مختلف مناسب بوده و به دلیل ابعاد کمی که دارد در هر فضایی (خصوصا فضای کم ) قابل استفاده است.به دلیل اینکه این محصول نوع خانگی نیز دارد شما می توانید در فضای خانه نیز از فواید بیشمار این دستگاه استفاده و به اندام ایده آل خود برسید، خصوصا برای افرادی که به دلیل مشغله کاری بالایی که دارند، فرصت رفتن به باشگاه و حضور در جمع های و محیط های ورزشی را ندارند به راحتی می توانند با استفاده مستمر از الپتیکال در خانه به تناسب اندام رسیده و سلامت جسمانی خود را تضمین کنند. الپتیکال مدل YK-CT94B دارای صندلی می باشد که تقریبا کارایی دوچرخه ثابت را هم برای شما دارد این الپتیکال دارای نمایشگر با قابلیت نمایش ضربان قلب کالری مصرفی سرعت زمان و مسافت طی شده می باشد بسته بندی دستگاه فوق ( اسمبل نشده ) در کارتن میباشد که باید طبق دفترچه نصب موجود در داخل کارتن اقلام ؛ اسمبل و نصب شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت بست استایل مدل کلاسیک مانیتوردار خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دوچرخه های برندBEST STYLE ضمن دارا بودن طراحی خاص و حفظ زیبایی،با استفاده از مواد اولیه درجه یک و مرغوب جهت پوشش نیازهای طیف وسیعی از ورزش کاران در سطوح مختلف تولید و عرضه گردیده است.رنگ الکترو استاتیک، پوشش کروم،قابلیت تنظیم ارتفاع و طولی فرمان و صندلی،رکاب حرفه ای،تحمل وزن بالا(تا200کیلوگرم)،سیستم انتقال نیروی تسمه ای(بیصدا)، قابلیت تنظیم نیروی وارده از طرف دیسک،جابجایی آسان با استفاده از چرخهای مخصوص حمل و موارد دیگر همگی از مزایای بیشمار این محصول میباشند. بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه الپتیکال پروتئوس مدل E3 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

الپتیکال پروتئوس سری NUVOLA E3 دارای ابعاد مناسب برای مصارف خانگی به حساب می آید . این دستگاه قابلیت تحمل وزن تا 120 کیلوگرم را دارا می باشد و شما به راحتی میتوانید در منزل یا محل کار خود تمرین هوازی انجام دهید . از مزایای این دستگاه نسبت به مدل های مشابه میتوان به رنگ پولیشی و براق با کیفیت این دستگاه اشاره نمود . ابعاد این دستگاه به صورتی است که شما میتوانید آن را به راحتی در هر جایی از خانه یا محل کار خود قرار دهید و کمترین فضا را از شما اشغال نماید . مانیتور کامل و بزرگ این دستگاه همرنگ با بدنه دستگاه طراحی شده که به زیبایی این دستگاه کمک دو چندانی مینماید همچنین این نمایشگر دارای استند موبایل و آیپاد نیز می باشد که در کنار برند با اصالت پروتئوس یک انتخاب مطمئن را برای شما به ارمغان می آورد . بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز الپتیکال باشگاهی وی مکس مدل 880DG خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مپانی وی مکس یک شرکت بسیار معتبر و جهانی تایوانی می باشد که تخصص آن در تولید و طراحی و ساخت تجهیزات کمک ورزشی فعالیت می باشد این شرکت تایوانی با انجام مطالعه دقیق و کاربردی و شناخت نیازهای ضروری جامعه امروزی توانسته است محصولات بسیار با کیفیت و خاص را در جهت انجام ورزش های مختلف مخصوص فضاهای سرپوشیده مانند باشگاهها ، اماکن ورزشی ، مراکز توانبخشی ، خانه ها طراحی و تولید و روانه بازار کرده است . محصولات این شرکت تایوانی دارای استاندارد صنعتی و از کیفیت و کارائی بسیار بالائی برخوردار است و با توجه به سیاست مشتری مداری و رضایت حداکثری مصرف کننده این شرکت سعی نموده است تمام نیاز های مصرف کننده را در محصولات خود مد نظر گرفته است و از این رو یک از برند های پر فروش و پر اقبال امروزی تلقی می شود . یکی از محصولات بی نظیر و با قابلیت ها و امکانات فراوان این شرکت الپتیکال باشگاهی وی مکس مدل 880DG می باشد که با اقبال و استقبال بسیار زیادی از طرف علاقمندان قرار گرفته است . صاحبان باشگاهها ، اماکن ورزشی ، مراکز توانبخشی و حتی برای استفاده خانگی می توانند با خرید یک دستگاه الپتیکال باشگاهی وی مکس مدل 880DG از مزایا و امکانات بی نظیر آن بیشترین استفاده را کرد . یک از ویژه گیهای خاص و منحصر به فرد و مدرن این محصول تایوانی سیستم ژنراتوری آن می باشد که در زمان استفاده برق مورد نیاز را خود تولید نموده و نیازی به برق شهری ندارد و همین مزیت امکان استفاده از این محصول را در هر فضایی برای شما ممکن می سازد . یکی دیگر از مزیت های شاخص این الپتیکال طول گام بیشتر نسبت به سایر الپتیکال های غیر از این برند می باشند که این موضوع در انجام حرکات با گامهای بلند و با زوایه بیشتر را برای کاربر میسر می کند و این شاخصه از آسیب دیده گی زانو جلو گیری و باعث تقویت عضلات و مفاصل می شود . جنس بدنه الپتیکال باشگاهی وی مکس مدل 880DG از فلز درجه یک و با کیفیت ساخته شده است که به راحتی تا وزن 180 کیلو گرم را تحمل می کند و با توجه به شکل و طراحی آن این الپتیکال از ظاهری زیبا و شکیلی برخوردار است که به مکان و فضای شما جلوه ای خاص می بخشد . بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت وی مکس مدل ایستاده C1000UG خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت وی مکس یک کمپانی معتبر و جهانی تایوانی می باشد که تخصص آن در تولید و طراحی و ساخت تجهیزات ورزشی فعالیت می باشد این شرکت تایوانی با انجام مطالعات دقیق و کاربردی و شناخت نیازهای ضروری جامعه امروزی توانسته است محصولات بسیار با کیفیت و خاص را در جهت انجام ورزش های مختلف مخصوص فضاهای سرپوشیده مانند باشگاهها ، اماکن ورزشی ، منازل و هوم جیم طراحی و تولید و روانه بازار نماید . محصولات این شرکت تایوانی دارای استاندارد صنعتی و از کیفیت و کارائی بسیار بالائی برخوردار است و با توجه به سیاست مشتری مداری و رضایت حداکثری مصرف کننده این شرکت سعی نموده است تمام نیاز های مصرف کننده را در محصولات خود مد نظر گرفته است و از این رو یکی از برند های پر فروش و پر اقبال امروزی محسوب می گردد . محیط زندگی امروزی افراد با حجم زیادی از مشکلات و معضلات اجتماعی روبرو است . که مستمر و به صورت شبانه روز تمام اقشار جامعه را با آن روبرو و درگیر نموده است . مانند ترافیک ، آلوده گی صوتی ، آلوده گی محیط زیست ، آلودگی هوا ، اتلاف وقت ، و دیگر بیماری های شایع را می توان نام برد . که همین عوامل باعث بروز بیماری های روحی و جسمی و پیری زود رس خواهد شد و مشکلاتی را برای فرد و خانواده و جامعه و نظام درمان را به دنبال خواهد داشت . انسان های دور اندیش و هوشمند و محاسبه گر با مقداری هزینه خرید تمامی تهدیدهای فوق را به بهترین فرصت های مناسب برای خود و خانواده خود تبدیل نماید . یکی از امور لازم و ضروری امروزی خرید وسایل ورزشی ثابت می باشد. یک از ویژه گیهای خاص و منحصر به فرد و مدرن این محصول تایوانی سیستم ژنراتوری آن می باشد که در زمان استفاده برق مورد نیاز را خود تولید نموده و نیازی به برق شهری ندارد و همین مزیت امکان استفاده از این محصول را در هر فضایی برای شما ممکن می سازد . جنس بدنه دوچرخه ثابت باشگاهی وی مکس مدل C1000U-G از لحاظ استحکام و قدرت در حد بسیار بالائی می باشد که از فلز درجه یک ساخته شده است و به راحتی تا وزن تا 180 کیلوگرم را می تواند تحمل کند. دوچرخه ثابت باشگاهی وی مکس مدل C1000U-G مجهز به نمایشگر LCD با نور پس زمینه زیبا آبی می باشد که به صورت همزمان اطلاعات مربوط به مقدار مصرف کالری ، تعداد ضربان قلب ، سرعت ، مسافت ، زمان و .... را ارائه می کند بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت مدل SR 146 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اغلب برند های موجود در بازار ایران به خاطر پائین آوردن قیمت از ساختاری خیلی ضعیف استفاده میشوند که این نکته باعث پائین آمدن 100% کیفیت خواهد شد ؛ ساختار مهندسی به روز شده و شاسی ( اسکلت ) مستحکم دستگاه ؛ نکته بسیار بسیار مهمی در دستگاه های فوق میباشد ؛ برند فیول ( FUEL ) با قدمتی خیلی طولانی در کشور تایوان در طراحی و تولید در عرصه مدرنترین تجهیزات هوازی خانگی و باشگاهی با کسب استاندارد های جهانی فعالیت دارد دوچرخه ثابت ( پشتی دار ) فیول مدل SR146 ( بغل مانیتور دسته دار ) مگنت برقی ؛ پشتی دار و اورجینال ؛ ساخت و مونتاژ و بسته بندی تایوان با سیستم برقی الکترو مگنتیک پیشرفته و قابل تنظیم در 24 حالت (سختی و نرمی) دستگاه فوق هوازی مفیدی برای بالا بردن گردش خون و افزایش متابولیسم بدن و چربی سوزی قوی میباشد با سیستم پیشرفته الکترو مگنت قابل تنظیم و ساختاری قوی و مدرن و کیفیت بالا در پدال زدن و ساخت قطعات دستگاه و قابل استفاده برای آقایان و بانوان با طول قد های متفاوت ( قابلیت تنظیم نشیمنگاه در ریل مربوطه ) و مانیتور پیشرفته با نمایشگر که نمایش دهنده کلیه آیتم ها و نمودار برنامه انتخاب شده به صورت همزمان ( در حالت دستی یا برنامه های از پیش تعین شده کارخانه ) با اسپیکر و همچنین دستگیره های قوی در بغل نشیمنگاه برای حفظ تعادل و یا کمک به بلند شدن از روی نشیمنگاه و سنسور های دستی شمارش ضربان قلب و مصرف خانگی میباشد . ضمنا بسته بندی دستگاه فوق ( اسمبل نشده ) در کارتن میباشد که باید طبق دفترچه نصب موجود در داخل کارتن اقلام ؛ اسمبل و نصب شود ؛ در صورت نیاز ؛ نصاب ارسال خواهد شد که ملزم به پرداخت هزینه توسط خریدار محترم میباشد. بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز الپتیکال پروتئوس مدل NUVOLA E3 کد B خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

الپتیکال پروتئوس مدل NUVOLA E3 سری B دارای ابعاد مناسب برای مصارف خانگی به حساب می آید . این دستگاه قابلیت تحمل وزن تا 120 کیلوگرم را دارا می باشد و شما به راحتی میتوانید در منزل یا محل کار خود تمرین هوازی انجام دهید . از مزایای این دستگاه نسبت به مدل های مشابه میتوان به رنگ پولیشی و براق با کیفیت این دستگاه اشاره نمود . ابعاد این دستگاه به صورتی است که شما میتوانید آن را به راحتی در هر جایی از خانه یا محل کار خود قرار دهید و کمترین فضا را از شما اشغال نماید . مانیتور کامل و بزرگ این دستگاه همرنگ با بدنه دستگاه طراحی شده که به زیبایی این دستگاه کمک دو چندانی مینماید همچنین این نمایشگر دارای استند موبایل و آیپاد نیز می باشد که در کنار برند با اصالت پروتئوس یک انتخاب مطمئن را برای شما به ارمغان می آورد . بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت تن ورز پارس مدل T-42 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دوچرخه ثابت تن ورز مناسب افرادی که زانو درد دارند و کسانی که میخواهند در منزل فعالیت بدنی سبک انجام دهند توجه نمایید که قدرت این دوچرخه قابل تنظیم نیست و ثابت است بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت مارشال فیتنس مدل 110B خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دوچرخه ثابت ایستاده مارشال فیتنس مدل 110B دستگاهی است که عضلات بدن را در برابر تمرینات هوازی قــــرار می دهد، و باعث تقویت سیستم قلبی- تنفسی شما شده و فشار لازم را برای بالا بردن کارایی قلب و ریه ها ایجاد می کند. علاوه بر ایــــن راهی مناسب برای سوزاندن کالری ها و کم کردن وزن بدن می باشد تا بدن در وضعیت و آمادگی مطلوب قرار گیرد.دوچرخه ثابت یک وسیله ورزشی فیتنس است که استفاده از آن در سالهای اخیر به دلیل آگاهی مردم از مزایای بسیارش رایج شده است و علاوه بر باشگاه های ورزشی به بسیاری از منازل نیز راه یافته است. استفاده از آن سبب تحرک اندام های فوقانی و تحتانی بدن به طور همزمان می شود.از طریق تماس دست، سرعت، زمان، مسافت، کالری مصرفی، ضربان قلب، دور در دقیقه را داراست. قابلیت نمایش ضربان قلب مزیت قابل توجه ی است چون میتوان با مشاهده ضربان قلب از شدت تمرین آگاه شد و تمرین مناسبی را تنظیم کرد. بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت پروتئوس مدل NUVOLA V3 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر از آن دسته افرادی هستید که با انجام فعالیت های فیزیکی سریعا خسته می شوید و قادر به ادامه ورزش نیستید ، تمرین با انواع دوچرخه ثابت گزینه ای مناسب برای شماست ؛ رکاب زدن بر روی انواع دوچرخه ثابت علاوه براین که بسیار هیجان انگیز بوده و ورزشی مفرح به شمار می آید ، به خوبی موجب فعالیت بدن خواهد شد. اجرای تمرین بر روی انواع دوچرخه ثابت موجب تقویت سیستم قلبی- عروقی خواهد شد ؛ تمرین بر روی انواع دوچرخه ثابت بدون ایجاد فشار مضاعف بر زانوها و مفاصل ، باعث افزایش گردش خون در بدن شده و همین امر عملکرد ماهیچه قلب را بهبود می بخشد که در نتیجه قلبی سالم را نصیب ورزشکار خواهد کرد. دوچرخه ثابت پروتئوس مدل NUVOLA V3 سری W دارای ابعاد مناسب برای مصارف خانگی به حساب می آید . این دستگاه قابلیت تحمل وزن تا 120 کیلوگرم را دار می باشد و شما به راحتی میتوانید در منزل یا محل کار خود تمرین هوازی انجام دهید . از مزایای این دوچرخه نسبت به مدل های مشابه میتوان به رنگ پولیشی و براق با کیفیت این دستگاه اشاره نمود همچنین زین این دستگاه قابلیت حرکت و تنظیم به صورت عمودی و افقی را دارا میباشد . و مهمترین مزیت این دوچرخه قابلیت تنظیم دسته این دوچرخه میباشد که به راحتی و با پیچ قابل تنظیم جلوی دسته امکان تنظیم دسته نسبت به حالت بدن و قد افراد میباشد . ابعاد این دستگاه به صورتی است که شما میتوانید آن را به راحتی در هر جایی از خانه یا محل کار خود قرار دهید و کمترین فضا را از شما اشغال نماید . مانیتور کامل و بزرگ این دستگاه همرنگ با بدنه دستگاه طراحی شده که به زیبایی این دوچرخه کمک دو چندانی مینماید همچنین این نمایشگر دارای استند موبایل و آیپاد نیز می باشد که در کنار برند با اصالت پروتئوس یک انتخاب مطمئن را برای شما به ارمغان می آورد .

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا