ورزش و سفر

نکات مهم و راهنمای خرید لوازم ورزش و سفر به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید لوازم ورزش و سفر باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

فعالیت های تفریحی و ورزشی در گذراندن اوقات فراغت کمک زیادی به آرامش روحی و جسمی ما می کند و تأثیر زیادی بر انگیزه شخصی و عزت نفس دارد. از این رو بهتر است با خواندن نکات مهم و راهنمای خرید لوازم ورزش و سفر در مجله اینترنتی نکته خرید، سعی در خرید بهترین وسایل مورد نیاز خود داشته باشید.

نکات مهم هنگام خرید لوازم ورزش و سفر

هنگام سفر و یا ورزش لوازم و پوشاک راحت به شما کمک می‌کند از سفر یا ورزش خود لحظاتی به یاد ماندنی خلق کنید. زیرا اگر بخواهید شرایطی را فراهم کنید تا  از سفر لذت بیشتری ببرند باید از تجهیزات و لوازم مناسب استفاده کنید. بنابراین حتما نکات ذکر شده در ادامه را برای خرید در نظر داشته باشید.

  • با توجه به نوع ورزش و یا سفر خود اقدام به خرید بهترین و مناسب ترین وسایل برای سفر و یا ورزش نمایید.
  • از کیفیت محصولاتی که می خرید اطمینان حاصل کنید. زیرا شاید هنگام سفر یا ورزش شرایط خرید مجدد نداشته باشید.
  • کیفیت را به هیچ عنوان فدای قیمت نکنید. با توجه به میزان بودجه ای که برای خرید وسایل در نظر گرفته اید، سعی در انتخاب و خرید بهترین لوازم داشته باشید.
  • از خرید وسایل غیر ضروری اجتناب کنید.
  • به وزن و حجم وسایلی که قصد خرید آنها را دارید، توجه کنید.
  • و …

باتوجه به مواردی که در این نکات مهم و راهنمای خرید لوازم ورزش و سفر گفته شد؛ می توانید لوازم مورد نیاز خود را به راحتی خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه لوازم ورزش و سفر با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز عینک شنا آرنا مدل 365smk goggle خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

عینک شنا Arena 365 برای تمرینات شما در استخر در تمام طول سال مناسب است. این عینک با طراحی راحت، بادوام و هیدرودینامیکی، دارای لنزهای بزرگ و نشکن برای دید شفاف در داخل و خارج از آب است. شما می توانید به راحتی طول بند را با استفاده از گیره پشتی که باز و بسته می شود برای تناسبd کامل تنظیم کنید. عینک آرنا 365 مناسب را در طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها و انواع لنزها پیدا خواهید کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیسه خواب فورکلاز مدل یک نفره M کد APP-223 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیسه خواب فورکلاز مدل APP-223 سایز M محصولی است که برای فصل بهار و تابستان طراحی و عرضه شده است. این کیسه خواب دارای عایق الیاف مصنوعی می‌باشد که با کیفیت بالا و مطابق آخرین استانداردهای اروپا تولید شده است.از ویژگی‌های کیسه خواب فورکلاز می‌توان به طراحی زیبا و ساده، ابعاد مناسب در حالت باز و بسته و همچنین وزن پایین اشاره کرد. حمل کیسه خواب کوهنوردی فورکلاز داخل کوله پشتی به راحتی ممکن خواهد بود.پارچه مورد استفاده در کیسه خواب‌های سری Trek 500 از جنس پلی استر ساخته شده اند که علاوه بر تنفس پذیری بسیار بالا و ایجاد راحتی، در برابر نفوذ آب نیز مقاومت بسیار خوبی دارند. بنابراین در شرایط شرجی یا شرایط خاصی که کیسه خواب با آب تماس برقرار می‌کند مشکلی از بابت ورود رطوبت به کیسه خواب و خیس شدن الیاف رخ نخواهد داد و گرمای مطبوع این محصول همواره برای شما باقی خواهد ماند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز عینک شنا آرنا مدل The One smoked خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

عینک‌ شنا آرنا (ARENA) با فناوری Orbit-Proof Arena ساخته شده ‌اند تا با هر چهره ای سازگار شوند. طراحی منحصر به ‌فرد عینک شنا آرنا مدل The One بر اساس مطالعه صورت انسان و مدار چشم ها با اکثر پروفایل‌های صورت مطابقت دارد تا از نشتی واشرها جلوگیری شود. با استفاده از لنزها و گیره های تعبیه شده، ساخت یک تکه این عینک از برند ARENA باعث افزایش راحتی و عملکرد شناگران می شود. لنزهای سخت دارای پوشش ضد مه برای دید شفاف هستند، به علاوه پایه پلی کربنات آنها محافظت بیشتری در برابر تماس خارجی ایجاد می کند. شکل لنز واید عینک ARENA THE ONE دید پانورامیک رو به جلو و محیطی را تضمین می کند. که این عینک را برای ماندن در مسیر مستقیم در طول یک جلسه تمرینی یا دور ماندن از دست ها و پاهای سرگردان در یک استخر شلوغ ایده آل می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نورافکن دستی وارتا مدل Work Flex BL30R خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چراغ قوه وارتا Work Flex BL30R از محصولات کمپانی وارتا است که با نوردهی بالا در موقعیت های مختلف و شرایط گوناگون قابل استفاده است. با توجه به استاندارد نفوذناپذیری چراغ قوه فلکس ورک وارتا و محافظت در برابر آب و گرد و غبار استفاده از این چراغ قوه تقریبا در همه محیط های کارگاهی، خانگی و صنعتی امکان پذیر است. چراغ قوه حرفه ای وارتا مدل Work Flex BL30R برای فعالیت های ورزشی، کوهنوردی، کمپینگ و مواردی از این قبیل نیز قابل استفاده و کاربردی است.چراغ قوه حرفه ای وارتا مدل Work Flex BL30R که از مواد باکیفیت ساخته شده، قابلیت نوردهی مداوت تا 16 ساعت دارد. نوردهی مستقیم چراغ قوه وارتا تا 460 متر برد و سه حالت نوردهی به کاربر امکان میدهد بسته به نیاز خود شدت نور را تنظیم کند. ظرفیت بالای باتری و ماندگاری بالای آن استفاده از آن در هر زمان را بدون دغدغه خالی شدن زودهنگام باتری تضمین می کند.کیفیت و نوردهی بالا چراغ قوه وارتا Work Flex این امکان را میدهد تا در شرایط مختلف آب و هوایی، محیط سرسخت کارگاه ها و صنایع و تاسیسات مجموعه مورد استفاده کاربر قرار بگیرد. چراغ قوه وارتا مدل Work Flex به راحتی میتواند در تاسیسات مجموعه های صنعتی و کارگاه های تولیدی، ادارات و همچنین محیط خانگی مورد استفاده قرار گیرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فلاسک سیگ مدل Gemstone کد F2022 گنجایش 0.75 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پیاده روی، دوچرخه سواری در کوهستان، قایق رانی... مهم نیست که چه باشد، بطری ترمو دو جداره استیل ضد زنگ مجموعه Gemstone همراه مطمئن شما خواهد بود. به دلیل عایق بودن خلاء، نوشیدنی شما را ساعت ها گرم یا سرد نگه می دارد. از کلاهک می توان به عنوان فنجان نیز استفاده کرد که نوشیدن را آسان تر می کند. فلاسک سیگ 0.75 لیتری مانند سنگ مقاوم و بادوام است و مانند نگینی جاودانه است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه شهری مدل سونیک سایز 12 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دوچرخه سایز 12 مدل سونیک بدنه فلزی دارای قمقمه سبد کمکی با قابلیت تنظیم ارتفاع.«دوچرخه شهری مدل سونیک GB12022ا رنگی شاد هر کودکی را به خود جذب کرده و علاقه او را برای دنبال کردن دوچرخه‌سواری افزایش خواهد داد. جنس فریم این دوچرخه از فلز است و دارای استحکام بالا در برابر ضربه خواهد بود. سیستم امنیتی که برای کودک در نظر گرفته شده دوچرخه‌سواری را برای او آسان‌تر خواهد کرد. چرخ‌های کمکی برای کودک، لذت بردن از دوچرخه‌سواری ایمن را فراهم خواهد کرد. جنس فریم دوچرخه شهری از فلز است. فلز بدنه دوچرخه را سفت و محکم می‌کند اما وزن بیشتری دارد این وزن زیاد باعث تعادل بیشتر کودک هنگام دوچرخه‌سواری می‌شود و با خیال راحت با سرعت بالا نیز رکاب میزند و در هر زمان آن را کنترل می‌کند. ترمز آن نیز از نوع لقمه‌ای بوده که توسط دولنت روی چرخ و فشار به دسته ترمز می‌تواند دوچرخه را متوقف کند. جنس چرخ ها فوم فشرده بوده . دارای چرخ های کمکی است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه شهری پورت لاین مدل دنیز سایز 16 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

به راحتی مونتاژ کنید! 80% دوچرخه مونتاژ شده است پس نیازی به معطلی و دردسر برای مونتاژ کردن نیست. راهنمای نصب و فیلم آموزشی هم کمکتان میکند. - ایمن تر دوچرخه سواری کنید! دسته ها و دسته ترمزهای ایمن، ترمزهای عقب و جلو با ایمنی دو برابر در مقایسه با دیگر دوچرخه ها، تایرهای عریض که تعادل را بالاتر می برند، پدال های ضدلغزش و محافظ زنجیر همگی ضامن ایمنی بالای کودک شما هستند. - راحت تر دوچرخه سواری کنید! پورت لاین با استفاده از بهترین بلبرینگ ها، سواری نرم تری را برای کودکان فراهم می کند. همچنین دسته ترمزهای این مدل استفاده موثرتر از ترمز را حتی برای کودکان خردسال میسر می سازد. - طراحی و رنگ آمیزی بینظیر! رنگ های روشن و شاد جذابیت های دوچرخه را افزایش می دهند. زین نرم لذت سواری را دوچندان می کند و پشتی علاوه بر راحتی کودک، برای محافظت، کمک به سوار شدن کودک و آموزش توسط والدین هم کارآمد هست. - سایزها و رنگ های متنوع! با هر سلیقه می توان دوچرخه مورد علاقه خود را در میان محصولات ما یافت. فقط در هنگام انتخاب سایز، قد کودک دلبندتان را مدنظر قرار دهید. - بسته بندی مقاوم : به دلیل حفظ سلامت کالا تا لحظه ای که به دست شما میرسد از بسته بندی با مقاومت بالا استفاده کرده ایم.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید نیم تنه ورزشی زنانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکوتر برقی مدل 15اینچ فروشگاهی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در طول روز، طی‌کردن مسافت‌های طولانی در محیط‌های بزرگ مانند پایانه‌های مسافربری، هتل ها، داخل یک کارخانه و… خسته‌کننده است؛ به همین دلیل استفاده از ابزار‌های مناسبی که طی چنین مسیر‌هایی را برای ما راحت می‌کنند، می‌تواند انتخابی بجا باشد. اسکوتر برقی Mars Rover مدل A6 Land Cruiser با توجه به نوع طراحی و قطعات به کار رفته شده در ساخت آن انتخابی مناسب برای کسانی خواهد بود که قصد خرید اسکوتر مناسبی را دارند. از آیتم های این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد: تحمل وزن 120 کیلوگرم دارای نمایشگر عملکرد دستگاه مناسب برای بزرگسالان چراغهای LED 4عدد در جلو و 4 عدد در عقب کنترل از راه دور اسکوتر برقی مارس رو ور دارای دو موتور با قدرت پانصد وات می باشد که توان تولید سرعتی 30 کیلومتر بر ساعت را دارد. از مشخصات باتری این مدل اسکوتر برقی می توان به 20 هسته ای بودن آن اشاره کرد که در صورت شارژ کامل، حداکثر سرعت با وزن 70کیلوگرم؛ 30کیلومتر بر ساعت و همچنین حداکثر سرعت با نهایت ظرفیت؛ 18کیلومتر بر ساعت می باشد. بر روی این اسکوتر برقی چراغ‌های LED تعبیه شده که علاوه بر ایجاد ظاهری زیبا و چشم‌نواز، باعث خواهد شد تا شما بتوانید از این اسکوتر برقی در محیط‌های تاریک یا کم‌نور به شکلی ساده‌تر استفاده کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکوتر برقی اسمارت بالانس ویل مدل پرو سایز 6.5 اینچ خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکوتر های برقی تعادلی یا به اصطلاح هاوربرد ها در حال حاظر جزو پرفروش ترین نوع اسکوتر ها در ایران هستند که در زمینه های مختلفی کاربرد دارند. این نوع اسکوتر ها بیشتر مناسب تفریح و سرگرمی هستند و مخصوص محدوده سنی خاصی نیستند و بر اساس وزن شخص مورد استفاده قرار می گیرند. اسکوتر ها در چهار سایز عرضه می شوند که شامل سایز 6.5 اینچ - 8 اینچ - 10 اینچ - آفرود می باشند. اسکوتر فوق از نوع 6/5 اینچ بوده و از بهترین و بالاترین مدل اسکوتر موجود در ایران می باشد. تحمل وزن این اسکوتر تا 120 کیلوگرم و با سرعت 20 کیلومتر در ساعت و شارژدهی 30 الی 60 دقیقه می تواند شما را به مقصد برساند. اسکوتر برقی اسمارت بالانس ویل ورژن پرو از جدیدترین تولید شرکت اسمارت بالانس ویل است که از جدیدترین فناوری ها در قسمت برد و باتری بهره می برد. امکانات ورژن پرو شامل ریموت کنترل، سیستم اتوبالانس و تعادل خودکار، رقص نور چند جهته، اسپیکر بلوتوثی توان بالا، و علاوه بر اینها مین برد سه تیکه با طراحی جدید و پک باتری با کیفیت بالاتر و تاریخ بروز تر است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه کوهستان ویوا مدل ACID کد هیدرولیک سایز طوقه 27.5 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دوچرخه ویوا مدل ACID سایز 27٫5 یکی از تولیدات با کیفیت این برند میباشد و از دوچرخه سواری با آن لذت خواهید برد. دوچرخه ویوا مدل اسید سایز 27٫5 مناسب برای آقایان و بانوان است. فریم این دوچرخه از آلومینیوم 6061 و فریم 18 اینچ است. مناسب افرادی با قد 180 تا 195 سانتی متر است. سیستم دنده شیمانو 24 سرعته، شانژمان شیمانو آسرا و طبق عوض کن شیمانو تورنی و سیستم ترمز دیسکی هیدرولیک تکترو و دسته ترمز تکترو است. طبق قامه آلومینیوم ویوا ، خودرو 8 سرعته شیمانو و دوشاخ تمام آلومینیوم بلند RST تنظیمی و قفل شو می باشد. سیستم دنده دوچرخه‌ ویوا مدل اسید ، از لوازم شرکت ژاپنی شیمانو بهره می برد. ست لوازم شیمانو یکی از سیستم های دنده عالی هست. این ست در عقب دارای 8 خودرو و در جلو 3 سینی طبق دارد که مجموع 24 دنده را برای این دوچرخه فراهم می‌کند.شانژمان شیمانو آسرا، طبق عوض کن شیمانو تورنی و دسته دنده شیمانو است. دوچرخه ویوا مدل ACID یکی از بهترین دوچرخه‌ها در سبک خود است. بدنه‌ی این دوچرخه فوق‌العاده است و از آلیاژ و طراحی ‌ای زیبا و ژئومتریک کامل و صحیحی برخوردار است . . همچنین قسمت های از بدنه دوچرخه یک تیکه بدون جوش و پیوسته هست.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توپ بسکتبال مولتن مدل NK-3883 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کمپانی مولتن با ترکیب فناوری نوآورانه و مهارت برتر، به خلق محصولاتی که شایسته ی بازی توسط نخبه ترین ستاره های بسکتبال جهان هستند، ادامه می دهد! توپ بسکتبال مولتن مدل BG3800 از 12 پنل از جنس چرم کامپوزیت تولید شده است. از برجستگی های منظم پوشیده شده تا علاوه بر ایجاد اصطکاک و چسبندگی بهتر کنترل توپ را در دست بازیکن راحت تر و بیشتر کند. در این مدل توپ برای اتصال پنل ها به یکدیگر از نوارها نایلونی استفاده شده است که سعی شده با کاهش اختلاف ارتفاع بین پنل ها توپ مسطح تر، چرخش توپ یکنواخت تر و در نتیجه شوت و پاس دادن دقیق تر شده است. تیوب داخلی این توپ از جنس بوتیل بادوام و مرغوب است که هوای داخل را به خوبی حفظ می کند و بدون هیچگونه نشتی نیاز شما را به تلمبه و باد کردن همیشگی توپ از بین می برد. کنتراست رنگی طراحی 12 پنلی این توپ باعث تشخیص بهتر توپ در زمین برای بازیکنان و تماشگران شده است. توپ بسکتبال مولتن BG3800 در مسابقات حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد و مورد تأیید فیبا می باشد. این توپ مناسب بازی در داخل سالن و محیط بیرون می باشد. برای باد کردن توپ بهتر است به این نکات توجه کنید؛ فشار صحیح و مناسب در اطراف Valve همه توپ ها چاپ شده است. باد کردن صحیح توپ برای حفظ یک محصول برتر از نظر فنی بسیار مهم است و باد کردن بیش از حد به توپ آسیب می رساند. هنگام باد کردن توپ با پمپ یا تلمبه، بسیار مهم است که سوزن پمپ قبل از وارد کردن آن روغن کاری شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چرخ ماهیگیری سمس مدل Baitcast 6000 Trolling خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ ماهیگیری سمس از جمله بهترین مدل های ترولینگ و وینچ است که با قدرت بسیار بالایی قادر است با کمک بدنه تمام فلزی ضد زنگ خود تا وزن بالایی را اسپین کند و بر روی انواع چوب های سازگار با وینچ سوار شود. جزئیات نخ گیری و کشش به صورت کامل در توضیحات درج شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوربین دو چشمی مدل 50x50 Zoom خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دوربین‌های دوچشمی که با نام شکاری، ارتشی یا صحرایی هم شناخته می‌شوند، درواقع برای مشاهده‌ی اجسام در فواصل دور با جزییات بیشتر به کار می‌روند. معمولا ساختار این دوربین‌ها از مجموعه‌ی عدسی و یک ساختار منشوری تشکیل ‌شده است. ساختار منشوری این دوربین‌ها معمولا بر دو نوع است؛ پرو یا روف. دوربین «10-50x50» محصول شرکت «بوشنل» است. نوع فوکوس این دوربین دوچشمی، مرکزی و نوع منشور آن Porro است. نزدیک‌ترین فاصله‌ی فوکوس این دوربین 5 ‌متر است. معمولا روی بدنه‌ی دوربین‌های دوچشمی، دو عدد نوشته ‌شده است که با علامت ضربدر از هم جدا می‌شوند. عدد اول، نشان‌دهنده‌ی میزان بزرگنمایی دوربین و عدد دوم، نشان‌دهنده‌ی قطر عدسی شئ است. برخی از این دوربین‌ها دارای قابلیت زوم‌کردن هم هستند. کمیت اول به‌صورت دو عدد درج ‌شده که با یک خط تیره از هم جدا شده‌اند. در این حالت رقم قبل و بعد از خط تیره، به‌ترتیب نشان‌دهنده‌ی حداقل و حداکثر بزرگنمایی دوربین است. دوربین‌های دوچشمی با دهانه‌ی فراخ، توانایی جذب نور بیشتری دارند و در محیط‌های کم‌نور و برای رصد ستارگان عملکردشان بهتر است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پمپ باد شیائومی مدل 1S - MJCQB05QJ خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پمپ باد برقی شیائومی مدل 1s مناسب بای باد کردن انواع لاستیک های خودرو، دوچرخه و حتی توپ های ورزشی است. این پمپ باد شارژی بوده و در هر کجا مانند سفرهای طولانی، به راحتی قابل استفاده نیز می‌باشد. این محصول از یک سنسور دیجیتالی بهره گرفته که میزان باد داخل لاستیک را به شکلی دقیق اندازه گرفته و می‌تواند به موقع جریان هوا را قطع کرده تا لاستیک ها بیش از حد باد نشوند. پمپ باد شیائومی 1S MJCQB05QJ به باتری قابل شارژ 2000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. مناسب برای باد کردن توپ، تایر خودرو، تایر موتور سیکلت، دوچرخه می باشد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید کاناپه بادی به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماگ استنلی مدل Classic Trigger Action کد F2023 گنجایش 0.47 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

محصولی بی نظیر و یکی از کاربردی ترین لوازم در سفر،طبیعت گردی،کوهنوردی و ... به شمار می رود.این محصول در سفر و سخت ترین شرایط مانند دمای 70- درجه سانتی گراد،طوفان های شدید،افتادن از ارتفاع 1200 متری و حتی اصابت گلوله مقاوم می باشند.این محصول خاصیت نگهداری نوشیدنی خنک در روزهای گرم تابستان و برعکس نوشیدنی های گرم در روزهای زمستان را دارد. این ماگ قابلیت نگهداری 7 ساعت مایعات گرم،10ساعت مایعات خنک و 30 ساعت یخ را دارد و می توان آن را در هر شرایط و آب و هوایی با خود همراه داشت. ماگ استنلی Classic Trigger دارای بدنه ای مقاوم و دو جداره از جنس فولاد ضد زنگ و درب بدون نشت می باشد که از دوام و مقاومت بالایی برخوردار است. همچنین لازم به ذکر است که این محصول فاقد BPA (نوعی ماده سمی) بوده که باعث شده با خیالی آسوده نوشیدنی های خود را در آن نگهداری کنید. طراحی این محصول به گونه ای است که در کوله یا ساک بدون اشغال فضای زیادی به راحتی جای می گیرد و همچنین سایز آن مناسب با جا لیوانی خودرو نیز می باشد. از ویژگی ماگ استنلی که آن را از سایر مدل ها متمایز می کند استفاده راحت تر از آن با یک دست است به طوری که یک دکمه در کناره ی درب آن وجود دارد و بدون نیاز به دو دست، با فشردن این دکمه درپوش ماگ برای نوشیدن باز و بسته می شود. در ضمن می توان قطعات محصول را به راحتی از هم جدا نمود و برای شستشوی آن حتی از ماشین ظرفشویی نیز استفاده کرد بدون اینکه هیچ گونه آسیبی به آن برسد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شیکر گرین لاین مدل شارژی 55W Portable گنجایش 0.34 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شیکر گرین لاین یک دستگاه قابل حمل و با کیفیت است که به شما این امکان را می‌دهد که هر جا که هستید، آبمیوه‌های تازه و خوشمزه بسازید. با پورت Type-C شارژ می‌شود و با هر دستگاه دارای این پورت سازگار است،با یک بار شارژ کامل، 10 تا 15 بار آبمیوه‌گیری می‌کند،با فشار دادن یک دکمه، خود را تمیز می‌کند،از حرارت بالا، شارژ کافی نبودن و اضافه‌وزن حفاظت می‌کند،ظرفیت 340 میلی‌لیتر دارد،تیغه قدرتمند از جنس استنلس استیل دارد،طراحی قابل حمل و زیبا دارد،باتری 3000mAh دارد،قدرت 55 وات دارد،در عرض 3 ساعت شارژ می‌شود،با سرعت 18000 دور در دقیقه می‌چرخد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر مسافرتی 8 نفره مدل گورتکس خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر 8نفره گورتکس یکی از بهترین گزینه‌ها برای کمپینگ، پیاده‌روی و سفرهای طبیعت گردی است. از دیگر ویژگی‌های چادر گورتکس می‌توان به داشتن پشتیبانی از سیستم تهویه اشاره کرد. به دلیل وجود پارچه‌ی گورتکس که دارای تکنولوژی ضد تعریق است، این چادر به شما اجازه می‌دهد تا از سیستم تهویه استفاده کنید و هوای داخل چادر را تهویه کنید. این امکان به شما کمک می‌کند تا در شرایط آب و هوایی گرم و مرطوب به راحتی درون چادر تنفس کنید و از احساس ناراحتی جلوگیری کنید. همچنین، ابعاد کف چادر به اندازه‌ی 2.5 × 2.5 متر، فضای کافی برای نشستن 8 نفر و خوابیدن 4 نفر را فراهم می‌کند. همچنین، ساختار قوی و مقاوم این چادر با استفاده از فنر درجه یک، لیفه‌های ابریشمی ضخیم، سرزیپ‌های فلزی دو طرفه و کفی ضد آب، به شما اطمینان می‌دهد که در مقابل هرگونه شرایط آب و هوایی مقاومت می‌کند. همچنین، پشه‌بند جنس حریر با کیفیت بالا،ارتفاع بالا، هشت عدد طوفان‌گیر فلزی ، و کیف ضخیم و مناسب برای حمل و نقل آسان است که هنگام کیف کردن به راحتی در داخل کیف قرار می‌گیرد. در کل، چادر 8نفره گورتکس، یکی از بهترین گزینه‌ها برای افرادی است که به دنبال یک چادر بسیار مقاوم و کارآمد هستند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز عینک شنا اسپیدو مدل Fastskin Hyper Elite خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

عینک شنا اسپیدو مدل Fastskin Hyper Elite عینک مورد علاقه ادام پیتی است. عینک شنا اسپیدو مدل Fastskin Hyper Elite یک عینک مسابقه ای است که بخاطر داشتن سیلیکون های بسیار نرم‌؛ برای تمرین به شدت عینک خوبی است. لنز عینک شنا اسپیدو مدل Fastskin Hyper Elite هیدروسکوپی است و دید کنار بسیار زیادی دارد و در همین دید کنار یک انشعابی طراحی شده تا شناگر از لاین خود خارج نشود. پل بینی عینک شنا اسپیدو مدل Fastskin Hyper Elite به صورت عمودی بسته میشود و همین باعث میشود هنگام شیرجه و استارت شکاف اب بیشتری رخ بده و عینک بسیار پایدار باشد و در سریع ترین استارت و شیرجه ها تکان نخورد. تنظیم بند عینک اسپیدو مدل Fastskin Hyper Elite Mirror بسیار مقاوم‌ میباشد و دارای شماره است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پمپ باد یوسمز مدل US-ZB215 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

باد تایر به عنوان ماده زندگی لاستیک های ماشین است به طوریکه انفجار تایر یکی از قاتلان برتر در جاده است. هنگامی که فشار تایر بیش از حد بالا و یا کم باشد،باعث عدم ترمز به موقع و عدم کنترل ماشین می شود و در نهایت منجر به تصادف می شود. بنابراین این موضوع از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و لازم است رانندگان محترم به آن بیشتر دقت کنند. یوسمز با طراحی و ساخت دستگاهی بسیار کاربردی به رانندگان در این امر کمک بسیار زیادی کرده است. دستگاهی که قصد معرفی آن را داریم پمپ باد لاستیک خودرو یوسمز است که در ادامه به طور کامل به توضیح آن می پردازیم. پمپ باد لاستیک یوسمز، دستگاهی مستطیلی شکل مشابه به ظاهر یک پاوربانک است که به صورت هوشمندانه فشار هوا لاستیک را تنظیم می کند. در مقایسه با پمپ بادهایی که همیشه از آنها استفاده می کردیم، این پمپ باد یوسمز، کاملا هوشمندانه فشار مطلوب تایر را در 0.1 ثانیه تنظیم کنید در حالیکه با پمپ بادهای معمولی فشار تایر را می توان در 30 ثانیه به صورت دستی تنظیم کرد. از نظر حجم و ابعاد، اندازه این پمپ باد تنها به اندازه فضایی است که توسط دو گوشی تلفن همراهاشغال می شود در حالیکه پمپ باد های همیشگی دارای شکلی عجیب و غریب و ظاهر بزرگ است. همچنین کاربری و استفاده از این پمپ باد تنها در عرض 300 ثانیه هنوز میتوان باد تایر خودرو را تنظیم کرد.همچنین این پمپ باد تایر موتور سیکلت را در 180 ثانیه و باد لاستیک دوچرخه را تنها در 60 ثانیه تنظیم مینماید. استفاده از این پمپ باد بسیار راحت و سریع است و حتی خانم ها نیز می توانند به راحتی از ان استفاده کنند، در قدم اول باید نوع وسیله نقلیه (سواری / موتور سیکلت / دوچرخه / توپ بازی ) را انتخاب نمایید. و در قدم دوم، دکمه پمپ را کلیک کنید. منبع تغذیه این پمپ باد یک باتری لیتیومی کم مصرف 5000 میلی آمپر است که با اتصال به فندکی ماشین می تواند شارژ شود و به صورت اتوماتیک هنگام افزایش توان بیش از حد، جریان برق را قطع می کند و از خروجی فندکی ماشین محافظت می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکیت کفشی فلاینگ ایکل مدل S6C-38-42 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکیت کفشی فلاینگ ایکل مدل s6s تکنولوژی کشور اسپانیاست. این اسکیت دارای چرخ های بسیار روان و بوت جدا شونده و قابل شستشو این اسکیت دارای دو قفل ریلی تنظیم شونده و همچنین دارای آنتی شوک پاشنه پا می باشد. این اسکیت سایز 38 تا 42 می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیسه خواب بلک دیر مدل ریوایور کد 1000 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیسه خواب پر بلک دیر مدل REVIVER 1000 , یک همراه فوق العاده در شب های سرد در سفر های ماجراجویی و یا کوهنوردی می باشد. لایه خارجی این کیسه خواب ساخته شده از جنس 400T 20D Nylon ripstop و لایه داخلی آن از جنس 400T 20D Nylon می باشد. کیسه خواب پر بلک دیر مدل REVIVER 1000 یک مدل با کیفیت و خوش ساخت با عایق پر غاز و استاندارد R.D.S است که تراکم بالای 90/10 و فیل پاور 650 آن گویای استفاده از بهترین نوع پر در این کیسه خواب می باشد. دوخت و کانال بندی پر ها در این کیسه خواب از جدید ترین تکنولوژی دوخت کیسه خواب به شمار می رود همچنین در قسمت پا ها طراحی کیسه خواب به گونه ای است که نسبت به کیسه خواب های معمولی ضخیم تر بوده و یک کانال بندی مجزا دارد به همین دلیل REVIVER 1000 برای افرادی که از ناحیه پا احساس سرما می کنند بسیار مناسب است . زیپ به کار رفته در این کیسه خواب از نوع YKK بوده و یک جیب زیپ دار نیز درد اخل آن تعبیه شده است. کیسه خواب پر بلک دیر مدل REVIVER 1000 دارای وزن 1555 گرم می باشد که این وزن کم باعث می شود همراه مناسب تری برای شما در سفر باشد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید دمبل به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
همراه کیسه خواب پر بلک دیر مدل REVIVER 1000 یک عدد چشم بند و گوش گیر وجود دارد که با جلوگیری از برخورد نور از چشم، صدای باد و داخل شدن حشرات به گوش و چشم شما جلوگیری کند. همچنین یک عدد کیسه استراحت توری هم همراه این کیسه خواب وجود دارد تا در مواقعی که از کیسه خواب استفاده نمیکنید، آن از حالت فشرده خارج کرده و در داخل کیسه استراحت قرار دهید تا دچار تراکم پر در یه نقطه نشود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت مدل FEDERAL V270 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ورزش بر روی دوچرخه‌های ثابت برای افرادی که ممکن است از لحاظ تنفس و یا قوای بدنی در فعالیت های هوازی دچار ضعف باشند بسیار مناسب است. در صورتی که به دنبال ورزش در محل کار یا منزل هستید یکی از مناسب‌ترین وسیله ها دوچرخه ثابت FEDERAL V270 است. این دستگاه با توجه به ابعاد آن توانایی تحمل وزن تا 120 کیلوگرم را دارا است. از نقاط قوت این دستگاه کیفیت ساخت و رنگ دستگاه است که در کشور چین و تحت لیسانس شرکت فدرال آلمان تولید می‌شود. برخلاف مدل های مشابه تنظیم 360 درجه ی دسته دستگاه توسط یک اهرم نصب شده بر روی دستگاه صورت می‌گیرد که باعث می‌شود تنظیم کردن دستگاه برای افراد مختلف با قد و وزن متفاوت به سرعت انجام بپذیرد. کیفیت ساخت بالا، کم جا بودن و تحمل وزن بالا از مزایا این دستگاه است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شیکر مدل Action Colors ظرفیت 0.75 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این شیکر از طراحی خاص بدنه برای جلوگیری از سر خوردن شیکر از دست ورزشکار برخوردار است. با قطر دهانه بزرگ 4 سانتی متری می توانید به راحتی آن را پر کنید و از قطر دهانه لوله ای 1 سانتی متری آن به راحتی مایعات مختلف ورزشی را بنوشید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر دانشجویی شهر حجاب مدل جلوه خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر جلوه یکی از انواع مدل چادرها با سبک ایرانی است، چادر جلوه کاملا شبیه به چادر ساده ایرانی هست با این تفاوت که برای بیرون آوردن دستها مچ هایی در نظر گرفته شده که بانوان می توانند بدون به هم زدن فرم چادر، به راحتی از دو دست خود برای انجام کارهای روز مره از قبیل حمل کیف، گرفتن دست کودک و یا حمل کالسکه نوزاد استفاده کنند، در چادر جلوه امکان استفاده از کیف در زیر و روی چادر وجود دارد ، نمای جلو و پشت چادر کاملا شبیه به چادر سنتی ایرانی است ، امکان روگیری در این چادر همانند چادر سنتی ایرانی فراهم شده و همچنین به واسطه کش تعبیه شده در ناحیه سردر صورت عدم رو گیری بر روی سر میماند. این چادر از پارچه کرپ حریر اسود تولید و تقدیم میگردد. پارچه حریر اسود استفاده شده در مجموعه شهر حجاب با تراکم 500 می باشد و پارچه ای بسیار سبک وزن و در عین حال مشکی و ضخیم می باشد. لازم به توضیح است که بطور کلی این چادر شامل 6 سایز بصورت 150-155-160-165-170-175 سانتیمتر می باشد که بر اساس قد داده شده نزدیکترین سایز ارسال می شود. قبل از سفارش و انتخاب سایز، عکس مربوط به انتخاب سایز را به طور کامل مطالعه و بررسی کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر لبنانی مدل زیپ دار خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر لبنانی همانگونه که از نامش مشخص است از دسته چادر های عربی می باشد. این چادر مثل سایر چادرهای عربی از گشادی قابل قبول و چین خوردگی زیبایی برخوردار است و به دلیل گشادی و راحتی خاصی که دارد و با داشتن آستین های دو لایه 15 سانتی که به بالا سر نمی خورند و کشیده نمی شوند، آزادی عمل در کارهای روز مره را برای بانوان محجبه فراهم نموده است‏.‏

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بالش بادی طرح 1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بالش بادی طرح 1 مدل Inflatable Cushion  در حالت باد شده به ابعاد 45×25×5 سانتی‌متر است، که شما می‌توانید، پس از تخلیه باد این بالش، آن را در ابعادی بسیار کوچک جمع کرده و در داخل کیف یا ساک‌تان قرار دهید. در واقع در سفر یا کمپ نیاز به وسایلی که فضای کمی را اشغال می‌کنند، بسیار زیاد شده است، و به همین دلیل اغلب افراد به دنبال تجهیزات باکیفیت و در ابعادی کوچک هستند. این بالش دارای رویه‌ای پارچه‌ای است که به شما این مزیت را می‌دهد که علاوه بر استفاده از آن به عنوان بالش، از این وسیله به صورت پشتی یا زیر‌پایی استفاده کنید. این بالش دارای طراحی بسیار زیبا و ارگونومیک است، که از ایجاد درد‌های ناشی از استفاده از بالش‌ یا پشتی‌ها در نواحی سر و گردن و کمر تا حدودی جلوگیری می‌کند. برای پارچه به‌کار رفته در رویه این بالش، از پارچه با الیاف مخصوصی استفاده شده است. وجود رویه با این جنس به احساس راحتی بیشتر در هنگام استفاده از این بالش کمک زیادی خواهد کرد و آن را به وسیله‌ای مناسب برای همراه داشتن در هر سفر تبدیل خواهد کرد. شما می‌توانید این بالش را بارها مورد استفاده قرار دهید و این نشانه‌ی دوام خوب محصول است. در واقع مجموعه‌ی این ویژگی‌ها در کنار پارچه باکیفیت، ابعاد مناسب و طراحی ارگونومیک این محصول موجبات خوابی لذت‌بخش در مسافرت را فراهم خواهد آورد. 

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیسه خواب کایلاس مدل Trek 800 KB110017 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیسه خواب پر کایلاس مدل KAILAS Trek 800 Down Sleeping Bag KB110017 کیسه خواب TREK 800 کایلاس با توجه به دمای کامفورت منفی 5 درجه برای صعود‌های با ارتفاع متوسط و بالا و یا شب مانی‌ در طبیعت و کمپینگ های زمستانه مناسب است. این کیسه خواب با پر غاز 90% پر شده و دارای روکش Primaloft در قسمت شانه، باسن و ساق پا می‌باشد تا باعث گرمایش بیشتری شود. پارچه این کیسه خواب از جنس نایلون (NYLON) ساخته شده است که دارای دوام بالایی است همچنین اتلاف گرما را به حداقل می‌رساند و از ورود رطوبت به داخل جلو‌گیری می‌کند. استفاده از دکمه‌های آهنربایی در قسمت یقه باعث راحتی بیشتر در باز و بسته کردن و دوام بیشتر شده است. همچنین این محصول دارای کیسه استراحت برای زمانی که از کیسه خواب استفاده نمی‌شود می‌باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کلاه ایمنی دوچرخه کربول مدل CB -06 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کلاه ایمنی در هر شرایطی مخصوصا در دوچرخه‌سواری حرف اول را می‌زند. «کلاه ایمنی CAIRBULL » بهترین و سنجیده‌ترین انتخاب برای بانوان و آقایانی که می‌خواهند در کنار حرفه‌ای بودن ورزشی مطمئن را تجربه کنند. رویه به ‌کار رفته برای این کلاه ایمنی از پلاستیک ABS بوده است. این پلاستیک مرغوب دوام بالایی در برابر ضربه و فشار داشته همچنین از ایجاد ساییدگی و خط نیز جلوگیری خواهد کرد. یکی از مهم‌ترین نشانه‌هایی که اکثر کلاه‌های دوچرخه‌سواری باید آن را دارا باشد وجود سوراخ‌هایی است که باعث ایجاد هواخوری می‌شود و در حین حرکت از ایجاد تعریق و بوی نامطبوع پیشگیری خواهد کرد. این کلاه از پدهایی تهیه ‌شده که ایجاد میکروب را درون خود به تعویق می‌اندازد و عمری طولانی را به آن خواهد داد. یکی دیگر از نشانه‌های آن استفاده از فناوری Cinch بوده که در حین فعالیت و دوچرخه‌سواری احساس راحتی مضاعف را به شما منتقل خواهد کرد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر اضطراری 2 نفره فورکلاز مدل TREK100 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر 2نفره فورکلاز مدل TREK100 تمام آزمایشات دوام و ضدآب را در شرکت دکتلون پشت سر گذاشته است. می توانید چادر را پس از نصب حرکت دهید تا با ساختار گنبدی ایستاده خود مناسب ترین منطقه کمپینگ را برای خود انتخاب کنید. این چادر 2نفره فورکلاز مفید و با قابلیت نصب آسان برای شما طراحی شده تا از شما در برابر شرایط خارجی محافظت کند. این چادر به صورت 2 پوششه بوده و همچنین با دارا بودن 1 فضای باز سرپوشیده در جلوی چادر میتواند از وسایل شما در برابر باد و باران مراقبت کرده و همچنین فضای بیشتری را در داخل چادر در اختیار شما بگذارد.همچنین از این سایه بان میتوان برای پخت و پز در بیرون چادر بر روی گازهای سفری استفاده کرد

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا