ورزش و سفر

نکات مهم خرید لوازم تناسب اندام تی آر ایکس به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید لوازم تناسب اندام تی آر ایکس باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

یکی از عواملی که باعث می‌شود، خیلی از افراد از ورزش کناره گیری کنند، عدم دسترسی به باشگاه ورزشی است. اگر شما هم با رفتن به باشگاه ورزشی مشکل دارید به شما توصیه می‌کنم با خرید لوازم تناسب اندام تی آر ایکس مشکل خود را به راحتی حل نمایید. این کمپانی اقدام به تولید بسته‌های ورزشی می‌کند که شما به راحتی بدون نیاز به خارج شدن از محل کار و زندگی می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید. اگر شما ویدئو‌های ورزشی موجود در این مجموعه را یاد بگیرید، با این مجموعه ارزان قیمت می‌توانید کل حرکت‌های ورزشی که در باشگاه با وسایل ورزشی خاص انجام می‌دهید را در منزل با این مجموعه انجام دهید. لوازم تناسب اندام تی آر ایکس را به راحتی می‌توان در یک گوشه از اتاق نصب کرد و به وسیله آن بیشتر حرکت‌های ورزشی را به راحتی انجام داد و به تناسب اندام دلخواه خود رسید.

لوازم تناسب اندام تی آر ایکس از چند عدد تسمه پارچه‌ای و دستگیره مخصوص ساخته شده‌اند که شما می‌توانید با اتصالات درون مجموعه آن را به سقف اتاق یا روی درب نصب کرده و حرکات ورزشی خود را با آن انجام دهید. کار با این وسیله ورزشی بسیار ساده است، فقط باید از طریق دیسک آموزشی درون مجموعه آن را به درستی نصب کنید. اگر از قبل تجربه استفاده از لوازم ورزشی باشگاه را داشته باشید، احتمالا با این وسیله هم بدون هیچ مشکلی کار خواهید کرد. لوازم تناسب اندام تی‌آر ایکس طول عمر بالایی دارند و در صورت استفاده درست و اصولی از آن‌ها سالیان سال می‌توانید از آن استفاده کنید. این محصول دارای دو نمونه تولید داخل و نمونه وارداتی می‌باشد که نمونه تولید داخل هم از کیفیت دوخت و جنس بسیار باکیفیتی برخوردار است.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به تناسب اندام خود بها می‌دهید و تحت هر عنوانی توان خروج از منزل و رفتن به باشگاه ورزشی را ندارید به شما توصیه می‌کنم، لوازم تناسب اندام تی آر ایکس را خریداری کنید. ممکن است قصد خرید این وسیله را هم داشته باشید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله به مشکل برخورده‌ باشید، اما اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع لوازم تناسب اندام تی آر ایکس آشنا می‌کنیم و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید لوازم تناسب اندام تی آر ایکس باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

لوازم تناسب‌ اندام تی‌ آر ایکس چیست؟

تی آر ایکس یا به لاتین T.R.X مخفف Total Body Resistance نوعی رشته ورزشی است که خیلی از افراد آن را به ورزش‌های دیگر مانند بدنسازی ترجیح می‌دهند. برای انجام این ورزش شما نیاز به لوازم ورزشی TRX دارید. کسانی که به ورزش پیلاتس و یوگا علاقه دارند به احتمال زیاد به TRX هم علاقه دارند و به راحتی می‌توانند وارد این رشته ورزشی شوند. این ورزش به شما کمک می‌کند چربی‌های اضافی بدن خود را سوزانده و به ماهیچه تبدیل کنید. به تصور اشتباه برخی افراد تسمه‌های تی آر ایکس به علت نداشتن ثبات لازم ممکن است باعث آسیب دیدگی بدن شما شوند، در صورتی که اصلا این طور نیست و اگر حرکات ورزشی خود را به درستی با آن‌ها انجام دهید به هیچ عنوان به بدن شما آسیب نمی‌زنند.

مزایای ورزش تی آر ایکس

  • بالا بردن تعادل
  • افزایش استقامت بدن
  • افزایش انعطاف پذیری
  • بالا بردن چربی سوزی
  • ثبات بدن

نکته: حرکات کششی که همراه با استقامت باشند، کالری زیادی از بدن را سوزانده و به همین دلیل تعادل عضلانی بهتری را فراهم می کنند.

انواع لوازم ورزشی TRX

مدل Home: چنانچه می خواهید از لوازم تی آر ایکس مورد نظرتان در محیط امن خانگی و یا محل کارتان استفاده کنید، این مدل برایتان انتخاب خوبی است. TRX Home از توان تحمل وزنی مناسب با تسمه هایی مستحکم برخوردار است. عمده این محصولات هم از قطعه ای جهت نصب بر روی درب و هم از گیره ای جهت نصب بر روی دیوار و یا سقف خانه و محل کارتان برخوردار می باشند.

مدل Pro: اگر می خواهید از لوازم تی آر ایکس نسبتاً حرفه ای تری در مقایسه با نوع خانگی آن ها استفاده کنید، مدل های Pro برایتان بهترین هستند.  این نوع از محصولات از هر جهتی که به آنان نگاه کنید از مدل های خانگی برایتان باکیفیت تر و قوی تر می باشند. به همین خاطر عمدتاً باشگاه های ورزشی مشتری پروپاقرص خرید آنان هستند.

مدل Force: به TRX Force مدل ارتشی نیز گفته می شود. همانطور که از نامش مشخص است از این پک ورزشی برای انجام تمرینات تی آر ایکس در سطوح بسیار حرفه ای و سنگین استفاده می شود. تمامی بندها، قلاب ها و همچنین تسمه های به کار رفته در تی آر ایکس های این مدلی. از مقاومت و قدرت تحمل وزن به مراتب بالاتری نسبت به دیگر مدل ها برخوردار است. رنگ تی آر ایکس های این مدلی همچون رنگ تجهیزات نظامی تدارک دیده می شود.

مدل Rip: این نمونه یکی دیگر از طبقه بندی های موجود برای لوازم تی آر ایکس است. کار با مدل ریپ به نسبت دیگر مدل ها کمی متفاوت تر است و معمولا باشگاه های و مربیان ورزشی برای تقویت گروهی اعضای تیم خود دست به دامن خرید این مدل از محصولات می شوند. از نظر سبکی، کم حجمی و همچنین انعطاف پذیری همچون دیگر مدل های قبلی می باشند.

نکات مهم هنگام خرید لوازم تناسب اندام تی آر ایکس

قیمت محصول: اولین و شاید مهم‌ترین نکته در مورد خرید تی آر ایکس قیمت آن می‌باشد. قیمت نقش مهمی در انتخاب دارد، شما قبل از هر کاری باید میزان بودجه برای خرید لوازم تناسب اندام را مشخص کنید. با این کار خود به خود مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف شده و انتخاب برای شما آسان می‌شود.

نوع محصول: این وسیله هم مانند سایر لوازم ورزشی مدل‌های مختلفی دارد که شما باید با توجه به سبک ورزشی و نوع نیاز خود یکی از آن‌ها را خریداری کنید. اگر برای استفاده در منزل می‌خواهید، نمونه Home و اگر مقداری حرفه‌ای‌تر می‌خواهید نمونه Pro و برای باشگاه هم نمونه Rip پیشنهاد می‌شود زیرا با مدل‌های دیگر متفاوت است. اگر برای آموزش نیروهای نظامی و آتش نشانی می‌خواهید هم نمونه Force یا ارتشی بهترین گزینه است.

جنس تسمه‌های محصول: هرگز موقع خرید لوازم ورزشی از جنس ماده‌ای که وسایل از آن ساخته می‌شوند، غافل نشوید. شاید مهم‌ترین نکته‌ای که هنگام خرید لوازم تی آر ایکس باید به آن توجه داشته باشید، جنس‌ تسمه‌های آن باشد. بهترین جنس برای ساخت تسمه‌های این محصول نایلون می‌باشد، زیرا نسبت به نخ مقاوم‌تر بوده و تحمل وزن‌های بالاتر را نیز دارد.

کیفیت قلاب: بعد از توجه به جنس تسمه‌ها بهتر است به سراغ کیفیت قلاب‌ها بروید. اگر قلاب‌هایی که تسمه‌ها به آن متصل می‌شوند، کیفیت لازم را نداشته باشند خیلی سریع دچار ضعف و شکستگی می‌شوند. شکسته شدن این قلاب خطر زیادی برای شما به همراه دارد و ممکن است صدمات جبران ناپذیری را به شما وارد کند.

میزان تحمل وزن: حتما هنگام خرید به مشخصات محصول توجه کنید، مقدار وزن قابل تحمل هر تی آر ایکس در مشخصات آن ذکر شده است. امروزه اکثر مدل‌های تی آر ایکس قابلیت تحمل ۶۰۰ کیلوگرم وزن را دارند. البته شما به این نکته اکتفا نکنید و حتما از فروشنده در این مورد سوال کنید. البته اگر برند معروف و شناخته شده‌ای را خریداری نمائید این عدد به واقعیت بیشتر نزدیک است.

قابلیت تنظیم آسان: از اینکه تمامی مدل‌های لوازم تی آر ایکس قابلیت تنظیم تسمه را دارند که شکی نیست. زیرا برای انجام هر حرکت ورزشی خاص شما نیاز به کوتاه و بلند کردن طول تسمه‌ها دارید. اگر مکانیسم کوتاه و بلند شدن تسمه‌ها ساده باشد، شما با سرعت و راحتی بیشتری این کار را انجام می‌دهید. اما اگر مکانیسم پیچیده‌ای داشته باشند باید مدت زمان زیادی از زمان ورزش خود را به کوتاه و بلند کردن تسمه اختصاص دهید.

کیفیت دوخت: یکی از مهم‌ترین نکاتی که کمتر کسی هنگام خرید لوازم تی آر ایکس به آن توجه می‌کند، کیفیت دوخت تسمه می‌باشد. شما حتی اگر بهترین جنس تسمه را هم خریداری کرده باشید، اما دوخت آن کیفیت لازم را نداشته باشد، خیلی سریع از محل دوخت پاره شده و کارایی خود را از دست می‌دهد. حتما به جنس نخی هم که با آن دوخته می‌شود توجه کنید.

امکانات جانبی: همیشه در کنار لوازم ورزشی تی آر ایکس یک سری لوازم جانبی قرار دارد که ممکن است، فروشنده تعدادی از آن‌ها را به شما ارائه ندهید به همین علت حتما از موجودی کل این لوازم اطمینان حاصل کنید. درون جعبه این وسایل معمولا یک کیف حمل و نگهداری لوازم، کاتالوگ، لوح آموزشی و در برخی از مدل‌ها کاغذ آموزش نصب می‌باشد. پس حتما از موجود بودن وسایل درون بسته اطمینان حاصل کنید.

با توجه به نکاتی که در این مطلب ( خرید لوازم تناسب اندام تی آر ایکس ) گفته شد، می توانید لوازم تناسب اندام TRX مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه لوازم ورزشی TRX ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.

نکته خرید - قیمت روز دستگاه بدنسازی مدل ابراکت خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه دراز و نشست ، یک دستگاه خانگی جهت انجام فعالیت ورزشی در خانه است که استفاده از آن به طور مداوم علاوه بر حفظ سلامت منجر به تناسب اندام و لاغری خواهد شد . این دستگاه امکان انجام عمل دراز و نشست را بدون وارد کردن فشار به ستون فقرات و عضلات گردن و خستگی فرد استفاده کننده در رنج زاویه 90 درجه فراهم می کند . فعالیت های ورزشی زیادی وجود دارند که تعداد محدودی از آنها منجر به لاغری و تناسب اندام می شود . یکی از این ورزش ها بعد از پیاده روی دراز و نشست می باشد . انجام این فعالیت ورزشی به مرور زمان به شکم و پهلو های شما فشار وارد می کند و چربی های انباشته شده در این ناحیه را می سوزاند . بنابراین دستیابی به وزن ایده آل با دراز و نشست به راحتی امکان پذیر خواهد بود .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هالتر باربل مدل mg10 وزن 10کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

وزنه باربل نوعی دمبل دسته بلند مشابه بادی پامپ است که در گروه وزنه‌ های آزاد قرار می گیرد . اکثر عضلات‌ بالاتنه‌ی با استفاده از باربل درگیر و تقویت می‌شوند و در تقویت و افزایش حجم عضلانی بخش‌ های مختلف بدن کاربرد دارد. باربل ‌ها بسته به جنس و سن فرد استفاده ‌کننده قابل تغییر هستند و در وزن های 5تا 40 کیلوگرمی توسط شرکت های ایرانی تولید می گردد. افزایش وزن باربل ها به صورت 5 و 2.5 کیلویی میباشد .جنس این محصول از فلز است و روی آن با لاستیک نرم و مقاومی پوشیده شده است. همچنین قطر میله‌ی وسط باربل که باید از این محل در دست گرفته شود 30 میلی‌متر می باشد و به صورتی طراحی شده که به کف دست هیچ آسیبی نمی‌رساند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کتل بل مدل ایرون وزن 18 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول از استانداردترین و باکیفیت ترین کتل بل ایرانی هست که توانسته با مدل های خارجی رقابت کند و تمامی استاندرد های مدل های مشابه خارجی را دارا باشد این محصول تنها کتل بل ایرانی مورد تایید کمیته کتل بل و تربیت بدنی می باشد و به ورزشکار تمرین حرفه ای رو هدیه میدهد و از نقاط قوت این محصول این است که کاملا با تعادل هست و جنسی نشکن دارد

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید اسکوتر برقی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه دراز و نشست توتال کور مدل Total Core Sport خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

درازونشست یکی از حرکات مادر در بدن‌سازی است که انجام این حرکت باعث قوی‌شدن عضلات شکم می‌شود. قوی‌شدن عضلات شکم علاوه‌بر زیبایی و تناسب‌اندام، از افتادگی شکم به سمت جلو جلوگیری کرده و شما را برای همیشه از هر نوع کمردرد مصون می‌دارد. اکثر افراد جامعه به دلیل داشتن عضلات شکمی ضعیف، برای انجام این حرکت دچار مشکل هستند و به نفر دومی برای نگه‌داشتن زانوهایشان نیاز دارند. «توتال کور» این مشکل را با طراحی وسیله‌ای ساده حل کرده تا عزیزان علاقه‌مند بتوانند این حرکت پایه‌ای تناسب‌اندام را به‌تنهایی و به‌راحتی انجام دهند. برای انجام این حرکت روی یک تشک ورزشی یا معمولی دراز بکشید، پاها را از زانو به‌قدری خم کنید که کف پا به‌راحتی روی زمین قرار گیرد، کف دو دست خود را روی سینه وسر را در راستای بدن قرار داده وعمل بالا آمدن را تا نزدیک زانوها انجام دهید. این وسیله به‌راحتی زیر تخت کمد لباس‌ها جای گرفته و کمترین مزاحمت را ایجاد می‌کند. از دیگر مزایای این دستگاه، داشتن سه ردیف غلتک است که با ماساژدادن حین ورزش باعث رفع خستگی و احساس نشاط در ورزش‌کار می‌شود که می‌توان آن را عاملی برای تعداد دفعات بیشتر استفاده از دستگاه برشمرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز روغن تردمیل بمو مدل 1200 حجم 250 میلی لیتر بسته 42 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تردمیل‌ها یکی از وسایلی هستند که برای ورزشکاران بسیار پرکاربرد هستند. در باشگاه‌های بدنسازی همیشه چند تردمیل به چشم می‌خورد و برخی از مردم در خانه‌ی خود نیز تردمیل دارند. راه رفتن و دویدن روی تردمیل نقش بسیار مهمی در کاهش وزن و رسیدن به اندام ایده‌آل دارد. تردمیل‌ها گاهی نیاز به سرویس دارند که روغن کاری یکی از بخش‌های سرویس آن است. روغن‌های تردمیل که از سیلیکون تهیه می‌شوند یک بخش بسیار ضروری برای سرویس کردن تردمیل هستند. این روغن از منابع معدنی تهیه شده است و فاقدهر گونه مواد نفتی و مواد نارسانا می باشد و بدون آب است و چنانچه روی دست بریزد نیز مشکلی به وجود نمی آورد چون خلوص آن بالا می باشد. روغن نامرغوب و ناخالص در موتور رسوب کرده و باعث سوختگی سیم پیچ موتور می شود. پس از هر30 ساعت استفاده و یا هر 6 ماه عدم استفاده از تردمیل یکبار حدود 15 الی 20 سی سی از روغن BEMO مدل 1200را استفاده نمایید. کنار تسمه را با وسیله پلاستیکی غیر برنده بلند نموده و با دقت 7 الی 10 سی سی روغن را عمود بر تسمه تردمیل روی صفحه ثابت زیری تزریق نمایید و نصف دیگر روغن را در طرف دیگر تسمه اضافه نمایید. مدت 20 دقیقه با سرعت متوسط بگذارید تسمه گردش نماید تا تمامی بخش های تسمه روغن یکنواخت پخش شود. درزمان چرخش تسمه و روغن کاری از آن استفاده ننمایید. شرکت بمو این محصول را در قوطی‌ های 250 میلی‌ لیتری عرضه می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه بدنسازی تاور 200 مدل T001 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه بدنسازی TOWER 200 معرفی شده در این بخش را می توان یک باشگاه بدنسازی کامل بر روی درب DOOR GYM نامگذاری نمود و با انجام حدود 281 حرکت های مختلف ، یک باشگاه کامل و کم جا و با هزینه بسیار مناسب در منزل یا محل کار خود داشته باشید . مهمترین ویژگی دستگاه تاور 200 مونتاژ بسیار راحت و نصب بسیار ساده آن می باشد و وزنی حدود 5 کیلوگرم دارد. این دستگاه دارای 3 جفت کش با ضخامت های مختلف ( نازک – متوسط – ضخیم ) می باشد که دارای سری به رنگ های قرمز و خاکستری و مشکی است. این دستگاه دارای پوستر رنگی بزرگ دوطرفه جهت نشان دادن حرکت به صورت تصویری و فیلم آموزشی اورجینال قاب دار برای استفاده صحیح و آسان است ، همچنین جهت عمر بیشتر قرقره های دستگاه و طول عمر بیشتر خود دستگاه لازم است بعد از هر 10 ساعت استفاده آن را روغن کاری نمایید تا سطح اصطحکاک آن کم شود و باعث ساییدگی نشود. دستگاه بدنسازی TOWER 200 وسیله‌ای مناسب برای استفاده‌ی تمامی ورزشکاران بوده و ساخت کشور چین می باشد و در آخر می‌توان گفت تمام ویژگی‌های ذکر شده در کنار طراحی زیبای این محصول، آن را به انتخابی مناسب برای شما تبدیل خواهد کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ترامپولین مدل مگافیتنس کد 60 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ترامپولین مگا فیتنس سایز60 اینچ» مورد علاقه کودکان و بزرگ‌سالان هستند. این ترامپولین‌ها بهترین وسیله برای جامپینگ محسوب می‌شوند. این مینی ترامپولین دارای صفحه‌ای به قطر 150 سانتی‌متر است و به‌راحتی می‌توان روی آن پرش کرد. همچنین شامل8 پایه نگهدارنده است تا این وسیله از زمین فاصله پیدا کرده و به‌راحتی جامپینگ را روی آن انجام داد. برای پرش روی این وسیله فنرهای به قطر 3 میلی‌متر طراحی شده است. ترامپولین مگا فیتنس علاوه بر ورزش وسیله‌ای سرگرم کننده و سلامت محسوب می‌شود. « ترامپولین مگا فیتنس» سایز 60 اینچ» بهترین وسیله برای کاهش وزن و حتی تراکم استخوان نیز است و با انجام پرش روی آن هم تفریح می‌کنید هم به ورزش کردن روی آن را تجربه خواهید کرد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه دراز و نشست تن زیب کد 90139 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه دراز و نشست جادویی تن‌زیب تحولی شگرف در زمینه تناسب اندام است. بر خلاف دستگاه‌های مشابه که دامنه حرکتی کمی دارند، این دستگاه با طراحی ارگونومی منحصر بفرد خود، باعث تقویت تمام بدن مخصوصا عضلات میان‌تنه می‌شود. دامنه حرکتی زیاد این دستگاه عضلات بالایی، میانی و پایین‌تنه شکم را به شدت تحت تاثیر قرار داده و کمک می‌کند تا در زمان کوتاه‌تری میان تنه باریک‌تری داشته باشید. با این دستگاه می‌توانید 6 نوع حرکت کلی شامل درازنشست، درازنشست برعکس، چرخش میان‌تنه ، تمرین رفت و برگشتی پایین‌تنه ، حرکت شنا و حرکات کششی بدن (14 حرکت ورزشی مختلف) را انجام دهید. لازم به ذکر است که در حرکت دراز و نشست برای جلوگیری از آسیب به مهره‌های کمر بهتر است زانو کمی بالاتر از نشیمنگاه قرار بگیرد؛ به همین دلیل این دستگاه بر خلاف نمونه‌های خارجی، به‌ گونه‌ای طراحی شده است که کف پا بالاتر از سطح زمین و متعاقب آن زانو بالاتر از نشیمنگاه قرار گیرد.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کتل بل مدل آیرون وزن 32 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آیرون کتل بل شبیه گلوله توپ طراحی‌شده و از جنس چدن نشکن است. این وزنه در ورزش‌های مختلفی استفاده می‌شود و فقط محدود به تمرینات قدرتی نیست. تمرین با کتل بل شامل تمرینات قدرتی، انعطافی و هوازی است؛ن محصول از استانداردترین و باکیفیت ترین کتل بل ایرانی هست که توانسته با مدل های خارجی رقابت کند و تمامی استاندرد های مدل های مشابه خارجی را دارا باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سیم بکسل دستگاه بدنسازی مدل دایکو 5 طول 50 متر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از مشکلات اغلب سیم¬های بدنسازی سایش آن بر روی قرقره دستگاه بدنسازی و پاره شدن سیم می‌باشد . سیم بکسل دایکو که در ژاپن تولید شده دارای انعطاف و قابلیت سایشی بسیار بالا در دستگاه¬های بدنسازی می¬باشد. بیشترین کاربرد سیم‌های روکش دار، استفاده در دستگاههای بدنسازی می‌باشد. روکش در این گونه سیم‌ها برای جلوگیری از تماس مفتول‌های سیم بکسل با قرقره‌ها و پارگی مفتول و روان شدن حرکت سیم می‌شود و همچنین به دلیل تماس مستقیم این سیم‌ها با پوست بدن، لایه پی وی سی بر روی این سیم‌ها پوشیده شده است تا از ایجاد حساسیت و زخمی شدن پوست جلوگیری کند. این سیم از مغزی روکشدار فولادی با ساختار 19x6 و پوشش پی وی سی تشکیل شده است و قطر آن 5 میلی‌متر میباشد. سایز سیم دستگاه بدنسازی با توجه به میزان بار آن انتخاب می‌شود. مثلا سیم‌های مورد استفاده در دستگاه‌هایی که عضلات پا در آن تقویت می‌شوند مقاوم‌تر از سیم‌هایی هستند که برای تقویت عضلات دست به کار برده می‌شود. مقاومت حرارتی این سیم‌ها تا دمای 60 درجه سانتی‌گراد می‌باشد. یکی از مشکلات اغلب سیم‌های بدنسازی سایش آن بر روی قرقره دستگاه بدنسازی و پاره شدن سیم می‌باشد . سیم بکسل دایکو که در ژاپن تولید شده دارای انعطاف و قابلیت سایشی بسیار بالا در دستگاه‌های بدنسازی می‌باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نیمکت بدنسازی مدل sh23 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نیمکت دو کاره تخت و شکم sh23 تاشو و قابل تنظیم به دو حالت 1-) زاویه منفی جهت انواع حرکات متنوع شکم با ایستایی فوق العاده مستحکم که بصورت استاندارد و علمی و متناسب با ارگونومی ورزشکار طراحی و تولید گردیده است 2-) حالت تخت که قابلیت استفاده برای انواع حرکات تمرینی همانند دیپ ، پشت بازو ، پرس و ...... بوسیله دمبل و هالتر را دارا میباشد که در پایان تمرین به راحتی تا شده و فضای کمی را اشغال میکند

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ترامپولین مدل پایه U وارداتی MAXWELL خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ترامپولین وارداتی حفاظ دار MAXWELL مدل وارداتی جدیدترین و مقرون بصرفه ترین مدل بازار میباشد با کیفیت بالا . این مدل دارای پایه های U میباشد و امنیت بیشتری نسبت به مدل های مشابه دارد.امنیت ترامپولینهای حفاظ دار بسیار بیشتر از مدلهای معمولی و بدون حفاظ میباشد . این ترامپولین دارای فنر درجه یک با طول عمر بالا میباشد. طراحی این محصول به صورت گرد بوده و در رنگ بندی آبی ، قرمز ، زرد_آبی موجود میباشد بسیار جذاب و چشم نواز می باشد . در تمام اطراف قسمت تشک این محصول یک پارچه توری محافظ طراحی و ساخته شده است که از صدمات احتمالی نظیر پرت شدن ناگهانی در حین استفاده از این محصول جلوگیری و نگهداری می کند . لازم به ذکر است که برای ورود و خروج از این ترامپولین زیپ مخصوصی که تعبیه شده است میتوانید استفاده کنید کیفیت از اصلی ترین دلایل یک خرید برای استفاده از محصول مرود نظر بوده ، و به همین دلیل محصولی که دارای کیفیت و مقاومت پایینی باشد ، طول عمر پایینی نیز خواهد داشت و هیچ شخصی تمایل به خرید این محصول نخواهد داشت . به همین دلیل جنس بدنه این ترامپولین از PVC بوده و پایه های آن از فولاد ضد زنگ که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی خواهد بود. ابعاد ، تحمل وزن و وزن این محصول به ترتیب به این شرح می باشد : قطر 145 سانتی متر ، ارتفاع : 120 سانتی متر ، تحمل وزن : 100 کیلو گرم و در نهایت وزن آن 10 کیلو گرم بوده است که نسبت به ابعادی که دارای بسیار سبک می باشد و به اسودگی قابل حمل و یا جا به جایی است . چند نکته بسیار مهم و حائز اهمیت در این مدل قیمت بسیار مناسب و کیفیت قابل قبول ، و دارای فنر، حفاظ استاندارد و حفاظ یک دست متصل به بدنه نکته مهم این ترامپولین است و پایه های U شکل بهمراه ارتفاع کاملا استاندارد به هیچ عنوان باعث برگشتن ترامپولین نخواهد شد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید چتر به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نیمکت بدنسازی مدل M A خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز پرس سینه 4 کاره خانگی با طراحی منحصر به فرد جهت انجام حرکات بدنسازی نظیر پرس سینه تخت-زیرسینه-بالاسینه، سرشانه 90 درجه و شکم می باشد که مناسب فضاهای کوچک بوده و با توجه به استفاده از پروفیل های صنعتی، این محصول از استحکام بالایی برخوردار می باشد. استفاده از مکانیزم شفت و ورق جهت تغییر زاویه راحت صندلی و استحکام بالاتر از مزایای این محصول نسبت به محصولات مشابه می باشد.چرم درجه یک استفاده شده در این محصول وهمچنین ضخامت مناسب تشک برای راحتی ورزشکاران بسیار مناسب می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز زیر انداز یوگا اِیرکس مدل Coronella 120 BE ضخامت 15 میلی متر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

AIREX® از سال 1952 میلادی کار خود را با تولید فوم آغاز نمود.به جرات این برند را میتوان بهترین و با کیفیت ترین برند دنیا در زمینه ی تولید مَت های ورزشی معرفی نمود.airexهمواره در زمینه استفاده از تکنولوژی های منحصر به فرد برای استفاده در زیرانداز های ورزشی و پد های تعادل خود پیشتاز بوده است.سالها تولید در کشور سوئیس برای این برند خط مشی خاص و منحصر به فرد ایجاد کرده.این راه و روش موجب شده که محصولات این برند جز بهترین، بادوام ترین، قابل اعتمادترین ها در دنیا باشند.به دلیل استفاده از تکنولوژی فوم سلول بسته(Closed Cell Foam)درصد زیادی از حجم محصول را هوا تشکیل داده است.این نوع فوم هوا را در خود به دام می اندازد.خمیر این محصولات دارای فرمول محرمانه ای می باشد که طی مراحلی آماده سازی، قالب ریزی و در نهایت پخته می شوند. این محصول جاذب ضربه بوده وبه همین دلیل از سازمان ستون فقرات آلمان نیز تاییده دارد.زیر انداز ها به هیچ عنوان سر نمیخوردند و لبه های آنها به راحتی شکل نمیگیرند.به همین دلیل شرایط پایداری را برای شما هنگام ورزش فراهم میکنند.همچنین به داشتن لایه آنتی باکتریال بر روی خود این محصول بدون بو بوده و همچنین بو های نا مطبوع محیط را به خود جذب نمیکند.همچنین این محصول دارای خاصیت آبگریزی نیز میبااشد.زیرانداز مدل CORONELLA 120به دلیل ویژگی ها خاص خود تبدیل به بهترین گزینه جهت طیف وسیعی از استفاده ها از جمله تمرینات شخصی و فیزیوتراپی,حرکات فیتنس و باشگاهی,پیلاتس,یوگا,ورزشهای جمعی و حرکات تعادلی گردیده است.CORONELLA 120به دلیل کوتاهتر شدن طول نسبت به بقیه مدل های سری CORONELLA وزن پایین تری دارد.این محصول در صورت استفاده درست دارای عمری طولانی بوده . به طور خلاصه این محصول، ایده آل برای فیزیوتراپی و توانبخشی، تمرینات شخصی، فیتنس، پیلاتس و یوگا می باشد. این محصول با پای برهنه یا جوراب باید استفاده گردد و از پوشیدن کفش بر روی آن خودداری شود. جهت شستشوی این محصول با توجه به وجود روکش آنتی باکتریال نهایی، تنها از آب و صابون استفاده شود. همانند بقیه محصولات Airex، این محصول نیز مطابق با استاندارد Medical Device Directive 93/42/EEC می باشد. این محصول در سوئیس طراحی و ساخته شده و کلیه مواد اولیه آن نیز ساخت شرکت Airex می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز وزنه جلیقه ای لایو بادی مدل TWD-1509 وزن 10 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از عوامل مهم در انتخاب جلیقه وزنه ای، نحوه دوخت و برش آن میباشد که باعث آزادی حرکت در ورزشکار می شود. شرکت لایو بادی با در نظر گرفتن این موارد اقدام به تولید و عرضه این مدل جلیقه نموده است، این مدل به دلیل دارا بودن کمربندهای فیکس کننده در نقاط مختلف جلیقه، در عین حالیکه راحتی زیادی برای ورزشکار ایجاد می کند به بدن او هم به طور کامل چسبیده میشود و باعث جلوگیری از ضربه ضدن این جلیقه به بدن میشود. جلیقه های وزنه ای از ابزار اصلی ورزشکاران کراسفیت و فیتنس میباشد ولی در حال حاضر از محبوبیت زیادی در بین فوتبالیستها، شناگران کشتی گیران و رزمی کاران برخوردار میباشد. جنس این مدل جلیقه از نوعی برزنت خاص و دوختهای آن بسیار مقاوم میباشد.وزن این جلیقه 10 کیلوگرم میباشد که بعلت دارا بودن وزنه های متعدد امکان تغییر وزن آن نیز وجود دارد و ورزشکار میتواند با توجه به توانایی خود مقدار وزنه ها را کم یا زیاد نماید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میله هالتر باربل مدل mg35 وزن 35 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

وزنه باربل نوعی دمبل دسته بلند مشابه بادی پامپ است که در گروه وزنه‌‌های آزاد قرار می‌گیرد . اکثر عضلات‌ بالاتنه‌ با استفاده از باربل درگیر و تقویت می‌شوند و در تقویت و افزایش حجم عضلانی بخش‌‌‌های مختلف بدن کاربرد دارد. باربل‌ها بسته به جنس و سن فرد استفاده ‌کننده قابل تغییر هستند و در وزن‌های 5تا 40 کیلوگرمی توسط شرکت‌های ایرانی تولید می‌گردد. افزایش وزن باربل‌ها به صورت 5 و 2.5 کیلویی است. جنس این محصول از فلز است و روی آن با لاستیک نرم و مقاومی پوشیده شده است. همچنین قطر میله‌ی وسط باربل که باید از این محل در دست گرفته شود 30 میلی‌متر است و به صورتی طراحی شده که به کف دست هیچ آسیبی نمی‌رساند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوازم تناسب اندام تاور مدل 200 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه تاور مدل 200 یک محصول بی نظیر و کاربردی برای ورزش همه افراد منزل از مبتدی تا حرفه ای در منزل می باشد و شما به راحتی می توانید بدون اشغال فضای زیاد و ایجاد سر و صدای اضافی به تمرین بدنسازی خود بپردازید. بیش از 200 حرکت بدنسازی برای تمامی عضلات بدن توسط این دستگاه طراحی شده است و شما با استفاده از کتابچه ی راهنما میتوانید به راحتی تمرینات مورد نظر خود و یا مربی خود را در منزل به صورت کامل انجام دهید. این دستگاه شامل کتابچه راهنما، پوستر آموزشی حرکات، دفترچه آموزشی 281 حرکت ورزشی و DVD آموزشی می‌باشد.همچنین این دستگاه دارای پدهای اضافی و نرم برای جلوگیری از صدمه به در می‌باشد. کیفیت و دوام این محصول عالیست و فقط کافی است به صورت مرتب قرقره ها روغن کاری شوند تا طول عمر این دستگاه ورزشی بیشتر شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز پرس ده کاره مدل نیو اسپرت 2018 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گروه تولیدی اسپرت،پس از استقبال از میزهای بدنسازی خانگی،اقدام به بهبود کیفیت آنها نمود. استفاده از مکانیزم چرخش بلبرینگی در قسمت پا،علاوه بر روان شدن و راحتی استفاده،این میزها را محصولی قابل رقابت با نمونه های خارجی نمود. گروه اسپرت مفتخر است با همکاری دیجی کالا،این محصول با کیفیت را به صورت تقویت شده و محکم به شما تقدیم نماید. این محصول کاملا تاشو بوده به نحوی که پس از استفاده به راحتی میتوانید در عرض چندثانیه با بازنمودن چندپیچ آن را جمع و جور کرده و در گوشه اتاقتان قرار دهید. حرکات بالاسینه،پرس سینه،زیرسینه،جلوپا،پشت ران،سرشانه،جلوبازو سیمکش،لاری و پارالل،با این دستگاه قابل انجام میباشد. همچنین رنگ الکترواستاتیک علاوه بر زیبایی بر دوام و ماندگاری محصول نیز افزوده است. این محصول با مکانیزم بلبرینگی تنها توسط فروشگاه اسپرت در دیجی کالا به مشتریان عزیز عرضه گشته و نمونه ای از آن را در بازار نخواهید یافت.لازم به ذکر است کیفیت محصول در صورت خرید از فروشگاه های دیگر مورد تایید نمیباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نیمکت بدنسازی مدل حرفه ای خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نیمکت تخت دستگاهی بسیار کار آمد و محبوب میباشد که در حرکات بدنسازی کاربرد فراوان دارد و به دلبل اینکه انجام حرکات متنوع و متعددی را میسر میسازد جزء دستگاه های مادر در بدنسازی و فیتنس به حساب می آید و نقش بسزایی در تمرینات قدرتی دارد ، از جمله این تمرینات میتوان به حرکات دیپ ، پشت بازو ، جلو بازو ،پرس ،شکم و ..... اشاره نمود که همواره جزئی از تمرینات مشهور قهرمانان این رشته روی نیمکت بوده است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز استند نگهدارنده هالتر مدل 12 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ارتفاع این خرک قابل تنظیم است و تا 160 سانت افزایش می یابد .طول خرک نیز تا از 100 سانت تا 130 سانت قابل تنظیم است . جنس این خرک از پرفیل صنعتی 60 در 60 میباشد و رنگ آن الکترو ستاتیک است . امکان قرارگیری یک هالتر روی این خرک وجود دارد و تحمل وزن 180 کیلو گرم را داراست

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوازم تناسب اندام تی آر ایکس مدل فورس خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دربین محصولات تی ار ایکس فورس موجود در بازار لیبل قرمزها، دارای کیفیت و متریال بالاتری از مابقی لیبل ها دارند. از ویژگی های این محصول میتوان به موارد ذیل اشاره نمود: 1. دارای لوگوی TRX WORLD و شماره سریال انحصاری دنیای TRX، بر روی تسمه اصلی و کارتن محصول میباشند. 2. در تمامی اجزا، از تسمه‌های پلی‌استری 38 میلی متری ریز بافت استفاده شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کش پاورباند تراباند کد 07 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پاور باند ها به عنوان یک ابزار قدرت و مقاومت به دلایلی بسیار محبوب هستند. هرچه بیشتر باند ها را بچرخانید، مقاومت بیشتر تولید می شود. این مقاومت پیشرونده یک چیز خوب است، زیرا بدن شما را مجبور می کند حداکثر جذب و انقباض عضله را افزایش دهد.روسین می گوید: ورزشکاران قدرتمند، نیاز به یک رویکرد منحصر به فرد برای برنامه نویسی دارند، و باند ها تنها راه دیگری برای مبارزه با سیستم هستند.پاور باند می تواند به تقریبا هر حرکت بازیابی شده اضافه شود ... اما برخی از تمرین ها مجهزتر هستند تا بتوانند از مقاومت در مقابل باند استفاده کنند.با اولویت دادن به حرکات ترکیبی چندجمله ای، شما می توانید مزایای قدرت و سرعت شتاب سریع این باند را ببینید.با حرکت دادن به صورت خودکار در انتها(جایی که باند درحداکثر کشش باشد)باند همچنان قادر به محافظت از عضلات و مفاصل شما است و از اسیب به آنها جلوگیری میکند.از سوی دیگر، با سرعت بخشیدن به فاز غیر عادی بالابر، یعنی مرحله بازگشت یا کاهش حرکت و مرحله استهلاک (بخشی از حرکت بین بالا بردن و کاهش)، شما به طور بالقوه می توانید مفاصل خود را تحت تأثیر قرار دهید. از این رو، باید مراقبت های لازم صورت گیرد.برای به حداکثر رساندن مزایا و به حداقل رساندن خطرات، روسین توصیه می کند که حداکثر دو تا سه هفته در یک ردیف حرکات بزگ در حالت ماکسیموم انجام دهید. بعد از آن، برای چند هفته قبل از اینکه مجددا آنها را تکرار کنید، تمرین نکنید.مزایای پاور باند بسیار استاگر هنوز باند های مقاومت را امتحان نکرده اید، من از شما می خواهم که آن را امتحان کنید. آنها کم هزینه هستند، می توانند برای انواع مختلفی از تمرینات استفاده شوند و از تجهیزات ورزشی قابل حمل هستند که شما همیشه می توانید از آن استفاده کنید. از آنجایی که آنها در محدوده مقاومت هستند، برای هر دو ورزشکار مبتدی و پیشرفته مناسب هستند. شما می توانید شدت تمرین خود را از باند با دادن کشش بیشتر یا کمتر تنظیم کنید. شما حتی می توانید باند های متعدد را همزمان برای افزایش چالش استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید زیرانداز سفری به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کش مینی لوپ مدل پارچه ای کد 200 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شما می توانید از کش لوپ پارچه ای متوسط در روتین تمرینات بدنسازی خود استفاده کنید. اما به طور خاص کش های ورزشی پارچه ای معمولا برای تمرینات قدرتی استفاده می شوند. مزایای کش لوپ در تمرینات قدرتی بسیار زیاد هستند. شما می توانید از کش پیلاتس پارچه ای برای تقویت هر یک از گروه های عضلانی اصلی خود استفاده کنید. همچنین می توان برای به چالش کشیدن و افزایش سطح تمرینات روزمره ی خود از آنها استفاده کنید و برای مثال در درازنشست یا شنا آنها را به کار بگیرید. تمرین با کش پیلاتس حلقه ای موجب افزایش دامنه ی حرکتی، انعطاف پذیری و استقامت عضلانی شما خواهد شد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فنر تقویت مچ کد 01 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فنر تقویت مچ معرفی شده وسیله‌ای مناسب با اشغال فضایی کم برای تقویت عضلات مچ و ساعد است. شما بدون نیاز به رفتن به باشگاه یا استفاده از دستگاهی خاص به تقویت عضلات مچ دست خود کمک می‌کنید. در اغلب ورزش‌ها، مچ و ساعد، در حرکات و مهارت‌های ورزشی درگیر هستند. ورزش‌های پرتابی، آبشار و سرو زدن در والیبال، گرفتن چوب گلف و بیس‌بال، کشتی، صخره‌نوردی، اسکی روی آب و ... مچ و ساعد قوی می‌خواهند. تقویت مچ و ساعد، به تسهیل فعالیت‌های روزمره هم کمک می‌کند. با این حساب، تمرین دادن آن‌ها، کاملاً معقول به نظر می‌رسد. یکی از ساده‌ترین تمرینات ساعد و مچ استفاده از فنرهای تقویت مچ است. این فنر با ارتفاع 16 سانتی‌متر به‌راحتی در دست یک انسان بالغ جا گرفته و می‌تواند وسیله‌ای مناسب برای تمرین دادن انگشتان و مچ دست باشد. این فنر در انجام تمرین‌های صعودی و نزولی بسیار کارآمد بوده و می‌توانید به‌دفعات تمرین تقویت مچ را با آن انجام دهید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگیره بدنسازی مدل T3 بسته 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگیره مدل T3 جهت استفاده در دستگاه کراس اور و یا سایر ابزارهای ورزشی مانند انواع کش ها مورد استفاده قرار میگیرد. جنس رویه آن از لاستیک مرغوب نرم و مغزی آن از ABS میباشد. همچنین دارای دوخت الیک میباشد که استحکام آنرا چند برابر قوی تر کرده است. این مدل دارای آج لوزی جهت ثبات بیشتر کف دست بر روی دستگیره میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کش بدنسازی موها فیتنس مدل X-HEAVY.2M خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کش بدنسازی موها فینتس مدل X-HEAVY.2M از جمله وسایل ورزشی پرکاربرد است که در تقویت عضله‌ها و حجم دادن به آن‌ها بسیار موثر عمل می‌کند. مهمترین ویژگی این کالا استفاده از کش لاتکس چند رشته در مغزی کش این محصول میباشد که سبب کشسانی فوق العاده عالی و همچنین برگشت پذیری سریع آن میباشد. همچنین این مدل دارای یک روکش بر روی مغزی کش به جهت طول عمر بیشتر آن میباشد. این مدل دارای دسته های ژله ای میباشد که طول عمر آن چندین برابر بیشتر از دسته های اسفنجی است. این محصول دارای قطعه پشت دری و همچنین کیف مخصوص حمل میباشد. داشتن عضلات قوی و برخورداری از توان بدنی بالا تمام آن چیزی است که مورد توجه همه‌ی ورزشکاران است. اگر می‌خواهید دامنه‌ی حرکتی خود را به هنگام تمرینات بدنسازی افزایش دهید و یا قدرت و انعطاف ‌پذیری خود را بیشتر کنید توصیه می‌کنیم حتما از این کش بدنسازی استفاده نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توپ پیلاتس کد 01 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مینی بال که بعنوان توپ ضد استرس شناخته می شود، سبک، مقاوم و دارای رنگهای متنوع می باشد. تماس با سطح نرم و عاج دار آن بسیار دلپذیر است. استفاده روزانه از این توپ میتواند باعث بهبود ادراک حسی، گردش خون، تعادل، ظرفیت ایروبیک و کنترل موتوری گردد. این توپ در بسیاری از برنامه های تمرینات ورزشی جهت افزایش توانایی فنی استفاده می شود.حرکات ورزشی، بدنسازی و ورزش هوازی با توپ یکی از به روزترین شیوه های رایج در علم ورزش است. توپی که در این نوع حرکات ورزشی استفاده می شود می بایست ویژگی های خاصی داشته باشد.این توپ با قطر 25 سانتی متر از مواد اولیه با خاصیت الاستیسیته (کشسانی) بالا تولید شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کش ورزشی موها فیتنس مدل X-HEAVY.2.0M خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کش بدنسازی موها فینتس مدل X-HEAVY.2.0M از جمله وسایل ورزشی پرکاربرد است که در تقویت عضله‌ها و حجم دادن به آن‌ها بسیار موثر عمل می‌کند. مهمترین ویژگی این کالا استفاده از کش لاتکس چند رشته در مغزی کش این محصول میباشد که سبب کشسانی فوق العاده عالی و همچنین برگشت پذیری سریع آن میباشد. این مدل دارای دسته های ژله ای با مغزی ABS میباشد که باعث راحتی در هنگام تمرین میشود و همچنین طول عمر آن چندین برابر بیشتر از دسته های اسفنجی است. این محصول دارای قطعه پشت دری از جنس پلاستیک فشرده و همچنین کیف مخصوص حمل میباشد. داشتن عضلات قوی و برخورداری از توان بدنی بالا تمام آن چیزی است که مورد توجه همه‌ی ورزشکاران است. اگر می‌خواهید دامنه‌ی حرکتی خود را به هنگام تمرینات بدنسازی افزایش دهید و یا قدرت و انعطاف ‌پذیری خود را بیشتر کنید توصیه می‌کنیم حتما از این کش بدنسازی استفاده نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوازم تناسب اندام تی آر ایکس مدل ّFREE خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مهم‌ترین ابزار این ورزش بند بلند TRX، یک بند خیلی قوی و مستحکم است و جای پا و دست دارد و از سقف آویزان میشود. این بندها از جنس بند چتر بازی تولید می‌شود و برخلاف چیزی که به نظر می‌رسد کش نیست و خاصیت کشسانی ندارد! لوازم مورد نیاز تی آر ایکس فقط یک بند نیست. این بند به سقف یا دیوار باید نصب ‌شود که برای نصب حتما به سازه تی آر ایکس نیاز دارید. تجهیزات دیگر مثل بالشتک تمرین، طناب درختی، تسمه برای نصب به ستون‌های افقی و چند وسیله دیگر است که همه در بسته مخصوص آن وجود دارند. گاهی بعضی تولید کنندها، کتابچه تمرینی یا سی دی آموزشی هم در بسته بندی آن قرار می‌دهند. بسیاری از افراد معتقدند تنها راه پرورش عضلات و افزایش قدرت بدن، تمرین با دمبل یا هالتر می‌باشد. تصور این که تمرین با وزن بدن و نیروی جاذبه می‌تواند نتیجه مشابه با تمرین مقاومتی را بدهد برای افراد دشوار است. شاید تعجب آور باشد که هر دو این تمرین ها برای رساندن شما به هدفتان نتیجه مشابهی دارد. مطالعات نشان داده که تمرین با تی آر ایکس یک راه عالی برای تقویت عضله، افزایش قدرت،‌ بهبود تعادل و سلامت قلب می‌باشد. در واقع تفاوتی میان این دو نیست و هر کدام که برایتان لذت بخش تر است، شما را سریعتر به هدفتان می رساند. بیش از 1300 حرکت استاندارد و کاملا کاربردی برای این TRX ابداع شده است که واقعاً بینظیر است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آجر یوگا مدل Pe1-Oe2 بسته دو عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با کمک آجر یوگا نه تنها آسانها آسان تر می شود، بلکه انجام آن ها نیز لذت بخش تر خواهد بود و تمام افراد با قدرت بدنی متفاوت می توانند آن را به آسانی انجام دهند.جنس فومی آجر یوگی مت محصولات ارائه شده با خصوصیاتی همچون ضد لغزش بودن، عایق حرارتی، لطافت و …هم اکنون آجر یوگا یوگی مت نیز در بسیاری از آموزشگاه های یوگا و یا به صورت خصوصی برای انجام حرکاتی مانند حرکت مثلث یوگا مورد استفاده قرار میگیرد.ا. آجر یوگا بسیار سبک و خوش دست می باشد .آجر یوگا پایداری بالایی دارد و ضد لغزش بودن این محصول باعث می شود بتوان از دو بلوک بر روی هم گذاشته شده جهت اجرای حرکات پیچیده و حرفه ای یوگا و حرکات و آساناهایی که نیاز به ارتفاع بیشتری دارند نیز استفاده نمود. این محصول برای انجام آسانا های یوگا و حرکات پیچیده مانند مثلث یوگا استفاده می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگیره بدنسازی مدل فت گریپز پرو بسته 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فت گریپز پرو با ضخامت 5.7 سانتی متر یا 2.25 اینچ با رنگ آبی که استفاده از این محصول باعث تمرکز بیشتر روی عضلات درحرکات مختلف میشود این دسته ها قابل استفاده برای هالتر دستگره بدنسازی دمبل و انواع دستگیره های میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوازم تناسب اندام دنیای تی آر ایکس مدلPro Gym خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پروجیم هم اکنون با سفارش کمپانی‌های مختلفی تولید و در بازار ایران عرضه میشود. از این رو محصول هر کمپانی میتواند تفاوت‌های زیادی از نظر «کیفیتی» با رقبای خود داشته باشد. نکته‌ای مهمی که خریدار باید به آن توجه داشته باشد این است که، تمامی این محصولات دارای «بسته‌بندی‌های همشکل و هم‌اندازه» میباشند، ولی تفاوت عمده این محصولات میتواند در «متریال استفاده شده در تسمه – بافت تسمه -  رعایت استانداردهای سایزی تسمه – جنس دسته‌ها – آلیاژ به کار رفته در قلاب اصلی و سگک‌ها و غیره» اشاره نمود. از آنجا که در هنگام تمرین با این ابزار، ورزشکار به طور کاملا معلق در فضا میباشد عدم رعایت موارد فوق (محصول بی‌کیفیت) میتواند خسارات جبران ناپذیری به ورزشکار وارد نماید.پرو‌جیم »دنیای «TRX دارای ویژگیهای »انحصاری« زیر میباشد:1.     دارای لوگوی TRX WORLD  و شماره سریال انحصاری دنیای TRX، بر روی تسمه اصلی و کارتن محصول میباشند.2.     در تمامی اجزا، از تسمه‌های پلی‌استری 38 میلی متری ریز بافت استفاده شده است. این نوع تسمه بعلت لطافت زیاد سبب میشود در هنگام برخورد با ورزشکار هیچگونه آسیب یا خراشی به بدن وارد نشود. همچنین بافت ریز آن سبب کش‌آمدگی کم در تار و پود تسمه میشود که باعث ثبات شکل فیزیکی تسمه در دراز مدت و همچنین افزایش طول عمر آن میشود.3.     استفاده از کارابین فولادی ضد سرقت جهت امنیت بیشتر.4.     استفاده از تسمه سه‌لایه نایلونی در حلقه مرکزی، که اصطحلاک زیادی دارد و این امر باعث افزایش عمر تسمه میشود.5.     استفاده از دسته‌های ارگونمیک ژله‌ای با مغزی ABS.6.     رعایت تمامی استاندارهای سایزی در تمامی اجزا. مانند: سایز حلقه جای پا (FOOT CRADLES) – سایز نگهدارنده دسته – سایز تسمه اصلی و غیره. (توجه داشته باشید که عدم رعایت این استانداردها باعث بوجود آمدن اختلال در تمرین میشود)7.     کارت گارانتی 6 ماهه دنیای تی آر ایکس همراه با شماره سریال انحصاریپرو‌جیم »دنیای «TRX به رنگ زرد و مشکی بوده و بعلت دارا بودن کارابین (قلاب اصلی) بسیار قوی و ضد سرقت و همچنین کاربری راحت‌ دارای طرفداران بسیار زیادی میباشد. پرو‌جیم در سال 2016 به بازار عرضه شده و مدل اصلاح شده پرو کیت (PRO KIT) میباشد. این مدل تا سال 2017 مقاوم ترین مدل TRX بود.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا