خانه و آشپزخانه

نکات مهم خرید آب سردکن به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید آب سردکن باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

تحقیقات نشان می دهند که بیش از 70 درصد بدن انسان را آب تشکیل می دهد. یک فرد بالغ در طول روز برای تامین آب مورد نیاز بدن خود باید 6 تا 8 لیوان آب یعنی چیزی حدود 2 تا 3 لیتر مصرف کند. مصرف کمتر یا بیشتر از این مقدار می تواند سلامتی انسان را به خطر بیندازد. مصرف آب برای زنده ماندن سلول ها، شادابی، دفع سموم و تعدیل دمای بدن ضروری است. از این رو خرید آب سردکن یکی از ضروریات زندگی روزمره است.

زیرا مصرف آب سالم و بهداشتی نقش مهمی در سلامتی انسان دارد به طوری که کم آبی بدن می تواند باعث سستی و کسالت بدن شده و حتی مرگ انسان را به دنبال داشته باشد. در ادامه برای خرید یک آب سردکن مناسب و کاربردی که به راحتی نیاز شما به آب را رفع نماید با این راهنمای خرید همراهمان باشید.

آب سردکن چیست؟

آبسردکن یکی از تجهیزات سرمایشی بسیار پرکاربرد در بسیاری از مکان ها می باشد. در واقع برای کسانی که نیاز به دسترسی سریع به آب خنک و گوارا دارند، آبسردکن ها بهترین گزینه می باشند. استفاده از آبسردکن ها هیچ محدودیت زمانی ندارد. زیرا نوشیدن آب خنک برای بیشتر افراد تجربه ای لذت بخش است. علاوه بر این برخی از آبسردکن ها چند منظوره ای بوده و می توان آب داغ نیز از آن فراهم کرد و با استفاده از آن انواع چای و نسکافه آماده درست کرد.

مزایای استفاده از آب سردکن

  • داشتن آب خنک و سالم
  • مزه بهتر آب
  • دفع برخی از مواد زائد
  • مناسب برای محیط کار و منزل
  • مقرون به صرفه (نسبت به خرید یخچال)
  • قابلیت استفاده از آب سرد و گرم
  • قابلیت تصویه آب (برخی از مدل های آن)
  • و…

انواع مدل های دستگاه آبسردکن

دستگاه آبسردکن بدون بطری

این نوع دستگاه به صورت مستقیم به آب لوله کشی شهری متصل می شود. بر خلاف مدل های دارای مخزن نیاز به تعویض و پر کردن آب ندارند، از نظر بهداشتی قابل اعتماد تر هستند، زیرا نیاز به شستشوی مخزن آب ندارند. همچنین برای نصب آن ها نیاز به اتصال به آب لوله کشی است. در صورت قطع شدن آب نمی توان از آن ها استفاده کرد. در صورت استفاده زیاد از دستگاه تا یک مدت مشخص آب آن گرم می شود.

آبسردکن های دارای بطری

این مدل معمولا دارای یک مخزن پلاستیکی برای نگهداری آب هستند. که باید به طور روزانه نسبت به تعویض آب مخزن آن اقدام نمایید. برای نصب و راه اندازی آن ها نیاز به لوله کشی آب شهری نیست. به راحتی می توان آن ها را جابه‌جا کرد، همیشه تا خالی شدن مخزن آب سرد در دسترس است. با قطع شدن آب لوله کشی هم آب سرد دارند. همچنین به صورت روزانه باید آب بطری را تعویض کرد. از نظر بهداشتی باید مخزن آن ها را شستشو داد. در صورت استفاده زیاد و خالی شدن مخزن باید مجدد آن را پر کرد.

آبسردکن ایستاده

 این آب سرد کن، همان مدل بطری دار است. به صورت ایستاده روی کابینت، زمین یا هر وسیله دیگری قرار می گیرند، بطری آب آن ها ۵ لیتری است، و آن را می توان از بیشتر سوپر مارکت ها هم تهیه کرد. بطری آب به صورت وارانه روی آن ها قرار می گیرد.

آبسردکن دیواری

 در واقع جزو مدل بدون بطری محسوب می شوند، به صورت مستقیم به آب شهری متصل می شوند، و برای تخلیه نیاز به فاضلاب دارند، این دستگاه ها معمولا درون خود مخزن کوچکی دارند، که برای سرد شدن آب نیاز به صرف زمان نیست، تنها موردی که دارند فاقد دستگاه تصفیه آب هستند.

آبسردکن کابینتی

جدیدترین نمونه دستگاه آب سردکن هستند، درون کابینت قرار می گیرند و مستقیم به آب لوله کشی شهری متصل می شوند.

نکات مهم هنگام خرید آبسرد کن

جدا از نوع آبسرد کن، ویژگی های دیگری هم وجود دارد که هنگام خرید آب سردکن باید به آنها توجه کنید:

  • باید تصمیم بگیرید که هدف شما از خرید آبسردکن چیست. سپس به دنبال نوع مناسب گردید.
  • ممکن است فضای داخل اداره یا منزل شما کوچک یا بزرگ باشد که نسبت به آن می توانید سایز مناسب را انتخاب کنید.
  • قیمت ها نسبت به سایز، زیبایی و ویژگی های آبسرد کن کاملا متفاوت هستند.
  • توان سرمایشی به قدرت خنک کردن آب در مدت زمان مشخص، می گویند. هرچقدر توان بالاتر باشد آب سریع تر خنک می شود. بنابراین به توان سرمایشی و گرمایشی دستگاه حین خرید دقت کنید. تمامی آبسردکن ها دمای آب را تا “90” درجه افزایش داده و از طرفی تا “5+” درجه کاهش می دهند. معمولا توان گرمایشی حداکثر 500 وات و توان سرمایشی حداکثر 120 وات است.
  • بعضی از مدل های آبسردکن علاوه بر خنک کردن آب، می توانند آب داغ را برای چای آشپزی و غیره تولید کنند. ازین رو شما با تهیه یک دستگاه هم از آب سرد استفاده می کنید و هم از آب گرم.
  • برای بعضی از آبسردکن ها، سیستم تصفیه طراحی شده و مواد مضر را از بین می برد و منبع مناسبی برای آب تصفیه شده می باشد.
  • آب سردکن هایی که پشت بدنه شان فلزی است، مقاوم تر هستند.
  • آبسردکن ها باید وزن مناسبی برای حفظ تعادل داشته باشد. آبسردکن های سبک امکان واژگون شدن دارند.
  • در زیر شیر برخی آبسردکن ها، قسمتی برای چکه کردن آب وجود دارد. آب های ریخته شده در این قسمت جمع می شود که شما می توانید مجدد آنها را در دستگاه قرار دهید.
  • وسیله جانبی برای آبسردکن ها جالیوانی است. برخی آب سردکن ها دارای جالیوانی مخفی هستند. در برخی آبسردکن ها، جالیوانی ها به صورت آهنربا به بدنه دستگاه می چسبند یا به دیواره دستگاه پیچ می شوند. اگر دوست دارید جالیوانی تهیه کنید نوع آهنربایی بهتر است زیرا باعث می شود بدنه دستگاه آسیب کمتری ببیند.
  • مدل های مختلفی از آبسردکن ها وجود دارند که در فضای داخلی و خارجی خود نوشیدنی ها را نگه می دارند.
  • بعضی از آبسردکن ها دارای ظروفی هستند که می توانید آن ها را جدا سازی کنید و مطمئن شوید که از کثیف شدن آن جلوگیری می کند.
  • این قسمت برای همه آبسرد کن ها کاملاً ضروری است و کمک می کند که آب تصفیه شده از آب معمولی جداسازی شود.
  • با وجود نگهدارنده شیر آب داغ کمک می کنید که کودکان ناگهان آب داغ را باز نکنند.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید آب سردکن

  • صدای موتور به کیفیت و مدل کمپرسور بستگی دارد. شنیده شدن صدای موتور در زمان شروع به کار آبسردکن ها، آزاردهنده می باشد پس به کم صدا بودن موتور هنگام خرید دقت نمایید.
  • قبل از خرید آبسردکن به مدت زمان گارانتی، ارائه قطعات استفاده شده در دستگاه و خدمات پس از فروش توجه کنید.

نکته: آبسردکن یک دستگاه مصرفی است و قطعاتی مثل کمپرسور و پدال، از قطعات مصرفی و پر استهلاک هستند. بنابراین باید به خدمات پس از فروش آن دقت کنید.

  • قبل از خرید آبسردکن به برچسب انرژی دستگاه توجه کنید و دستگاهی بخرید که رده انرژی آن از B+ تا A+ باشد.
  • در خرید آبسردکن باید به کیفیت ساخت آن توجه کنید. متاسفانه آبسردکن های چینی اصلا کیفیت مناسبی ندارند. آبسردکن هایی که از کیفیت تولید بالایی برخوردارند، دارای قطعات ضخیم تر هستند و به دلیل این که پلاستیک بیشتری در آن ها استفاده شده و اصطحکام بالاتری دارند، خیلی سخت می شکنند و سال های بیشتری را عمر می کنند و شیرهای ضد چکه دارند که خیلی سخت به چکه میفتند.
  • اگر آبسردکن گواهینامه ISO 9001 را داشته باشد نشان دهنده این است که در فرآیند تولید به کیفیت دستگاه توجه ویژه ای شده است.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید ابسردکن مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه دستگاه آبسرد کن ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید مایکروویو ،مایکروفر و سولاردام به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

نکته خرید - قیمت روز آبسردکن افترون مدل AFWD 3700 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی دیگر از احتیاجات هر خانه و محل کار وجود یک آبسردکن زیبا و با کیفیت هست. آبسردکن آفترون مدل AFWD3700 این محصول با کیفیت و خوش نام ساخت کشور کره میباشد و قطعات فابریک آن تماما با تکنولوژی کره هست. وجود یک ترموستات بسیار حساس در قسمت پشت آبسردکن این امکان را به کاربر میدهد که بنا به نیاز خود میزان دمای آب مصرفی را تنظیم نماید. کنترل دمایی که میتوان مقدار سردی آب آبسردکن رو تنظیم نمود از دمای 0/5 درجه سانتیگراد کمترین و تا حداکثر 9 درجه تنظیم نمود. همچنین وجود یک منبع آب گرم در قسمت درون آبسردکن این امکان را به مصرف کننده میدهد که از آن به عنوان آبجوش استفاده کرد. قدرت گرم کردن آبجوش به قدری بالا هست که میتوان در عرض چند دقیقه کوتاه سریع آب را گرم کردن و یک چای خوش طعم درست نمود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آبسردکن ایستکول مدل TM-RG410 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بابت انتخاب آبسردکن دومنظوره‌ ایستکول از شما متشکریم. آبسردکن مدل TM-RG410 بسیار ساده، سبک، با کاربری آسان و قیمت مقرون‌به‌صرفه طراحی‌شده است. این دستگاه ایستاده و یخچال‌دار، استحکام بالا به همراه صدا و مصرف برق پایین دارد و کاملاً مناسب مصارف اداری، تجاری و بیمارستانی است. آبسردکن مدل TM-RG410 تنها یک آبسردکن نیست؛ دستگاهی است که هم‌زمان چهار نیاز شما را برطرف می‌کند. آبسرد‌کن یخچال‌دار مدل TM-RG410 ایستکول با سه شیر آب سرد، گرم و ولرم به شما این امکان را می‌دهد در سه دمای مختلف آب تصفیه شده و گوارا نوش‌جان کنید. بدین ترتیب می‌توانید علاوه بر آب سرد برای تهیه چای و قهوه، آب ولرم را همیشه در اختیار داشته باشید. یخچال تعبیه شده در پایین کابین فضایی مناسب و قابل‌ملاحظه برای نگهداری غذا و نوشیدنی است و نیاز شما را در محیط‌های کوچک برای داشتن یخچال مرتفع می‌کند. این آبسردکن مطابق با اصول حفظ محیط‌زیست و مصرف بهینه‌ برق طراحی شده و خاطرتان را با شاسی قفل کودک جهت شیر آب گرم آسوده می‌کند. درعین‌حال ظاهری بسیار زیبا و بدنه‌ای مستحکم دارد. می‌توان از دیگر برتری‌های این دستگاه به سیستم کنترل درجه حرارت و مجهز به نمایشگر LED آب سردوگرم و ولرم اشاره کرد. مشخصات کلی این محصول شامل سیستم امنیتی کنترل درجه حرارت و محافظ شوک الکتریکی (دارای پایه‌های عایق و سیم ارت) برای امنیت بیشتر است. این دستگاه همچنین دمـای آب گـرم تولیدشـده را همیشـه بیـن 80 تـا 90 درجـه ســانتیگراد نگه می‌دارد. در ضمن می‌توانید روی قیـف و کله‌قندی ایـن دسـتگاه، منبـع آب معمولـی و یـا منبـع فیلتـردار که یا با آب بطری یا دستگاه تصفیه آب پر شده، را نصب‌کرده. منبع‌ها ده یا بیست لیتر، بنا به مدل، گنجایش دارند و به‌راحتی می‌شود آن را در خانه برای صرف چای و قهوه استفاده کنید. مخزن گرم و سرد دستگاه از فولاد ضد زنگ مورداستفاده در صنایع غذایی ساخته شده و از سلامت و ایمنی بالایی برخوردار است. همچنین قابلیت نصب جالیوانی آهنربایی روی دستگاه هم برای شما در نظر گرفته شده.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آبسردکن مایدیا مدل YL2037S-W خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آبسردکن یخچال دار مدل yl-2037s-b یکی از محصولات پرفروش کمپانی مایدیا است که دارای شیر خروجی آب سرد، گرم و ولرم است. آب داغ برای چای و نوشیدنی های داغ، آب خُنک برای روزهای گرم تابستانی و آب ولرم برای مصارف دیگر. کابین یخچالی این آبسردکن 20 لیتر گنجایش دارد و در نیمه پایینی دستگاه قرار می گیرد. و جهت نگهداری مواد غذایی، نوشیدنی و هر نوع غذای فاسد شدنی مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه ایستاده بوده و به رنگ سفید و ضد لکه ساخته شده است. این دستگاه به لطف ساختار و طراحی مدرنی که دارد می تواند در همه جای خانه، اداره، باشگاه، استودیو و رستوران مورد استفاده قرار گیرد. پس اگر قصد خرید آبسردکن مدل yl-2037s-b را دارید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید. ویژگی های آبسردکن یخچال دار سه شیر مدیا مدل yl-2037s-b آبسردکن یخچال دار مدل yl-2037s-b دارای سیستم های امنیتی قفل کودک برای پیشگیری از جوش آوردن آب در نظر گرفته شده است تا ایمنی کار با دستگاه حفظ گردد و به صورت خودکار خاموش می شود.پس با داشتن این دستگاه در محیط کار می توانید لوازم پذیرایی از خود یا مهمان هایتان را در دسترس داشته باشید. وسایلی مانند صبحانه، میوه، شیرینی و دیگر خوراکی ها.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آبسردکن پاناسونیک مدل SDM-WD3320TG خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آبسردکن پاناسونیک مدل SDM-WD3320TG یکی از آبسردکن‌های خوش‌ساخت و کاربردی است که در قسمت پایین آبسردکن یک کابین یخچالی با گنجایش بیست لیتر در نظر گرفته شده است. این دستگاه از طراحی ظاهری ساده‌، زیبا و شکیلی بهره می‌برد. آبسردکن پاناسونیک مدل SDM-WD3320TG دارای دو خروجی آب سرد و گرم است خروجی آب گرم این مدل مجهز به قفل کودک است تا ایمنی کار با دستگاه حفظ شود. همچنین این دستگاه مجهز به سینی چکه‌گیر در قسمت قرارگیری لیوان است که از ریزش آب روی سطح زمین جلوگیری می‌کند. آب خروجی آن فشار نسبتا خوبی دارد. از دیگر مزایای آبسردکن پاناسونیک مدل SDM-WD3320TG مخزن آب گرم آن است که از جنس استیل ضدزنگ بوده و این باعث طول عمر بیشتر آن مخزن می شود. آبسردکن پاناسونیک مدل SDM-WD3320TG دارای شیر خروجی آب سرد، گرم و ولرم است. مخزن آب 20 لیتری در بالا قرار گرفته و قابل جابجایی یا تعویض کردن است. آبسردکن پاناسونیک یخچالدار با کابین 20 لیتری جهت نگهداری مواد غذایی، نوشیدنی و هر نوع غذای فاسد شدنی در دمای پایین. این دستگاه ایستاده بوده و با بدنه استیل و ضد لکه ساخته شده است. بدنه فوق العاده محکم با فناوری ضد لکه و هیچ اثر انگشتی بر روی آن باقی نخواهد ماند. دارای سیستم های امنیتی قفل کودک و اور هیت برای پیشگیری از جوش آوردن بویلر در نظر گرفته شده است و به صورت خودکار خاموش می شود. سه شیر خروجی برای آب سرد، گرم و ولرم نیز دارد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آبسردکن مایدیا مدل YL-1535S-W خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه‌های آبسردکن در اغلب اداره‌ها و مکان‌های عمومی مورد استفاده قرار می‌گیرند. آبسردکن «مایدیا» مدل «YL-1535S-W» دستگاهی باکیفیت است. طراحی ظاهری این محصول بسیار زیبا و شکیل است و در سه رنگ متنوع تولید و به بازار عرضه می‌شود. این آبسردکن دو خروجی آب سرد و گرم دارد و کارکرد آن در سه حالت آب‌گرم، ولرم (دمای اتاق) و سرد است. در قسمتی که لیوان قرار می‌گیرد، سینی چکه‌گیر وجود دارد. آب خروجی آن فشار نسبتا خوبی دارد. خروجی آب سرد 2 لیتر و خروجی آب‌ گرم 4 لیتر در دقیقه ظرفیت دارند. در قسمت زیر این دستگاه، یک کابینت با گنجایش 20 لیتر قرار دارد و بسیار کارآمد خواهد بود. گفتنی است، گروه مایدیا یکی از مجموعه‌های صنعتی بزرگ کشور چین است و طیف وسیعی از محصولات لوازم خانگی را تولید می‌کند. این شرکت در نمایشگاه‌‎های طراحی سراسر دنیا، موفق به کسب بیش از 40 جایزه‌ی طراحی از جمله جوایز معتبر Red Dot ،iF و Good Design Award شده است.

معرفی آبسردکن مایدیا مدل YL-1535S-W

  این دستگاه دو نازل خروجی آب گرم و سرد دارد. نازل آب سرد دارای دو حالت است و امکان خروج آب سرد و آب با دمای محیط از این نازل وجود دارد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید سشوار به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
گاز مبرد به‌کاررفته در این دستگاه R134a است. این گاز دوستدار طبیعت است و برای لایه‌ی ازن تهدیدی محسوب نمی‌شود. تامین آب این دستگاه از طریق منبع آب صورت می‌گیرد و منبع آب به‌صورت وارونه بالای دستگاه قرار داده می‌شود. خروجی آب‌ گرم و سرد این دستگاه به‌ترتیب 4 و 2 لیتر در ساعت است. زیر دستگاه یک کابین با گنجایش 20 لیتر قرار دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آبسردکن آوکس مدل باروس خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

امروزه آبسردکن به یکی از پرکاربردترین وسایل منزل و محل کار تبدیل شده است. این وسیله در زمستان و تابستان کاربرد دائمی داشته و به همین دلیل کیفیت ساخت آن دارای اهمیت بسیاری است. برند AWOX تولیدکننده دستگاه‌های آبسردکن باکیفیتی است. دستگاه آبسردکن AWOX دارای نشان ملی استاندارد ایران به شماره 7885473006 است. این آبسردکن بسیار کم‌مصرف بوده و مصرف آب جوش آن 530 وات و مصرف برق آب سرد آن تنها 90 وات است. با این مصرف کم، این دستگاه به شما آب جوش در دمای 85 تا 95 درجه و آب سرد در دمای 6 تا 10 درجه سانتی‌گراد را می‌دهد. مخزن آب سرد آن 3.2 لیتر بوده که به اندازه دو پارچ 1.5 لیتری آب سرد است و بعد از آن آب سریعا سرد می‌شود. مخزن آب جوش آن 0.76 لیتر ظرفیت دارد که به شما 3 تا 4 لیوان آب جوش تحویل می‌دهد و ظرف مدت کوتاهی آب گرم می‌شود. همین‌طور گار به‌کار رفته در این آبسردکن از بهترین و باکیفیت‌ترین گاز خنک‌کننده یعنی R134a است که در زمان کوتاهی آب خنک و دلچسبی برای شما فراهم می‌کند. از ویژگی های این آبسردکن گرید کم مصرف انرژی - صدای کم و دسترسی به کلید و خاموش آب سرد و گرم است. شما میتوانید در زمستان آب سرد آنرا خاموش کنید تا مصرف آن کمتر شده و یا اگر به مسافرت میروید با خاموش کردن آب گرم آن مصرف این دستگاه را باز هم کاهش دهید. همگی مشخصات این دستگاه نشانگر یک دستگاه با کیفیت تولید داخل میباشد. امیدواریم از خرید این دستگاه لذت ببرید .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آبسردکن لونا مدل 1002 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آب‌سردکن یخچال‌دار «لونا» مدل «1002» وسیله‌ای چند منظوره و کاربردی با طراحی مدرن و شیک است که قابل استفاده در فضاهای اداری و خانگی است. این دستگاه مجهز به سه دکمه‌ی فشاری روی بدنه بوده که توسط آن می توانید خروجی آب سرد، داغ و آب ولرم را کنترل نمایید. دمای آب داغ بین 80 تا 95 درجه و آب سرد بین 6 تا 10 درجه است. برند لونا یکی از معتبرترین و بزرگترین تولید کنندگان محصولات سرمایشی باکیفیت در کشور است. ارائه محصولات کارآمد و متنوع، لونا را به یکی از گزینه های مهم پیش روی خریداران محصولات سرمایشی تبدیل کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آبسردکن لونا مدل 1003 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آبسردکن لونا مدل 1003 یک آبسردکن سه کاره دارای کابین است. این دستگاه علاوه بر قابلیت تولید آب سرد، خروجی آب داغ و آب ولرم را دارد. گفتنی است خروجی آب داغ این دستگاه به پنج لیتر در ساعت می رسد و این میزان برای آب سرد دو لیتر در ساعت است. دمای آب گرم بین 88 تا 90 درجه و دمای آب سرد بین 6 تا 10 درجه می باشد. آبسردکن لونا آب لازم را از منبع تامین می کند و این منبع به آسانی بالای آبسردکن نصب می شود.سیستم محافظ آبسردکن در برابر نوسانات برق حساس بوده و دستگاه را در مقابل شوک های الکتریکی محافظت می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آبسردکن ایستکول مدل TM-CG409 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه آبسردکن ایستکول مدل TM-CG409 مطابق با استانداردهای محیط زیست و مصرف بهینه‌ی برق تولید شده است. از مهم‌ترین مزیت‌های این آبسردکن، داشتن سه‌خروجی با دماهای مختلف آب است. این محصول، می‌تواند آب سرد، ولرم و داغ را در اختیار شما بگذارد. شما با دستگاه آبسردکن TM-CG409 امکان نوشیدن چای، انواع قهوه، نسکافه و نوشیدنی‌های داغ و فوری را پیدا می‌کنید. این ویژگی باعث می‌شود دستگاه آبسردکن در منزل یا محل کار، نیازهای مختلف شما را به نوشیدن آب سرد، آب ولرم و انواع نوشیدنی‌های گرم برآورده سازد. یکی از نگرانی‌ها در ارتباط با آبسردکن‌های دارای خروجی‌ آب در دماهای مختلف، آسیب‌رسیدن به کودکان است که در این دستگاه با شاسی قفل کودک، این دغدغه به‌طور کامل برطرف شده است. از دیگر ویژگی‌های آبسردکن ایستکول مدل TM-CG409 می‌شود به نمایش‌گر LED، سیستم ایمنی کنترل درجه حرارت و محافظ شوک الکتریکی برای استفاده‌ی بی‌خطر از آن اشاره کرد. هم‌چنین قابلیت نصب جالیوانی آهن‌ربایی روی این دستگاه، یکی از ویژگی‌های پرطرفدار آن به‌حساب می‌آید. تعویض منبع آب این دستگاه آبسردکن بسیار ساده است. می‌توانید در کم‌ترین زمان، منبع آب معمولی یا فیلتردار را روی دستگاه نصب کرده، یا جای این دو منبع را با هم عوض کنید. مخزن گرم و سرد دستگاه آبسردکن ایستکول مدل TM-CG409 از فولاد ضدزنگ ساخته شده و از ایمنی و استحکام بسیار بالایی برخوردار است. ایستکول، دارنده‌ی اولین خط تولید آبسردکن دومنظوره در کشور است. ایستکول را به‌عنوان یکی از پیش‌گامان تولید آبسردکن و برند اول تولید یخچال‌فریزرهای سایز کوچک می‌شناسند که تولید محصولاتی را با کاربری‌های مختلف رفاهی، اداری، تجاری، خانگی تولید می‌کند. آبسردکن مدل TM-CG409 با رنگ نوک‌مدادی و طراحی زیبا، قابلیت استفاده در محیط‌های اداری و مسکونی را دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آبسردکن ایستکول مدل TM-CW409N خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بابت انتخاب آبسردکن ایستکول ازشما متشکریم از مزیت های این محصول می‌توان به سه شیر آب گرم و سرد و ولرم اشاره کرد که به شما این امکان را می‌دهد تا در سه دمای مختلف آب تصفیه شده و گوارا را همیشه در اختیار داشته باشید. از سوی دیگر قیمت این دستگاه نسبت به مدل‌های مشابه آن بسیار مناسب است و مطابق با اصول حفظ محیط زیست و مصرف بهینه‌ برق طراحی شده و خاطرتان را با شاسی قفل کودک جهت شیر آب گرم آسوده می‌کند. در عین حال ظاهری بسیار زیبا و بدنه‌ای مستحکم دارد. از دیگر برتری‌های دستگاه، سیستم کنترل درجه حرارت و نمایشگر LED آب سرد و گرم و ولرم است و همچنین از سیستم امنیتی کنترل درجه حرارت و محافظ شوک الکتریکی(دارای پایه‌های عایق و سیم ارت) برای امنیت بیشتر بهره می‌برد. در این دستگاه دمـای آب گـرم تولیدشـده همیشـه بیـن 80 تـا 90 درجـه ســانتیگراد است و می‌توانیـد روی قیـف و کله قنـدی ایـن دسـتگاه، منبـع آب معمولـی و یـا منبـع فیلتـردار که میتواند با آب بطری یا دستگاه تصفیه آب استفاده شود نصـب کنیـد و بـه راحتـی در منـازل و بـرای تهیـه آب خنـک، چـای و قهـوه از آن اسـتفاده کنیـد. مخرن گرم و سرد دستگاه نیز از فولاد ضد زنگ مورد استفاده در صنایع غذایی ساخته شده و از سلامت و ایمنی بالایی برخورداراست. همچنین قابلیت نصب جالیوانی آهنربایی روی دستگاه هم برای شما در نظر گرفته شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آبسردکن لونا مدل 1001 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آبسردکن لونا مدل 1001 دستگاهی دومنظوره برای تهیه آب سرد و آب گرم میباشد که برای هردو منظور شیر مجزا قرار داده شده است. این دستگاه علاوه بر کیفیت کارکرد مطلوب آن، دارای نمایشگر دیجیتالی میباشد و از زیبایی و ظرافت خاصی برخوردار است. نیمه پایینی این محصول مجهز به یخچال میباشد. این دستگاه با توان 95-80 وات میباشد. همچنین ظرفیت تولید 5 لیتر آب گرم با دمای 90-80 درجه سانتیگراد و 2 لیتر آب سرد با دمای 10-6 درجه سانتیگراد را دارا میباشد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید حوله به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آبسردکن ایستکول مدل TM-DW414 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نوشیدن یک جرعه آب خنک تنها منوط به فصل گرما نیست و افرا بسیاری تمایل دارند حتی در هوای سرد نیز آب خنک و گوارا نوش جان کنند. از این رو، در بیشتر مکان‌های عمومی دستگاه آبسردکنی تعبیه شده تا کارمندان یا ارباب رجوع آب گوارای را نوش جان کنند. برخی از این دستگاه البته دو کاره هستند و علاوه بر آب سرد، آب گرم را نیز مهیا می‌کنند که در این حالت افراد می‌توانید از نوشیدنی‌های گرم نیز بهره‌مند شوند. آبسردکن ایستکول مدل TM-DW414 یک محصول نام آشنا در حوزه وسایل برقی است که محصولات آن سالیان متمادی در بازار حضور داشته است. مدل TM-DW414 با ابعاد 35x35.5x55 سانتی‌متر دارای مخزن آبی با ظرفیت 2.8 لیتر است. این دستگاه دارای توان مصرفی 590 وات بوده که از این مقدار 490 وات آن برای سیستم گرمایشی مصرف می‌شود. دکمه‌های آبریز دستگاه در قسمت بالای دستگاه تعبیه شده تا ریزش آب به راحتی انجام گیرد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آبسردکن ایستکول مدل TM-RW410N خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

خرید یک آبسردکن خوب مستلزم این است که با ویژگی‌های مهم این دستگاه آشنا باشید و بتوانید متناسب با نیازهای خود، گزینه‌هایتان را محدود کرده و نهایتا بهترین انتخاب را داشته باشید. آبسردکن‌ها ممکن است تنها از قابلیت خنک‌کردن آب بهره‌مند باشند یا قابلیت تهیه‌ی آب جوش و در مدل‌های پیشرفته‌تر قابلیت تهیه‌ی آب ولرم را هم داشته باشند. آبسردکن از لوازم مصرفی پرکاربرد در ادارات، بیمارستان‌ها، بانک، فروشگاه‌ها، شرکت‌های خصوصی و مکان‌های عمومی دیگر است. آبسردکن مدل «TM-RW410» از تولیدات «ایستکول» است که به صورت حرفه‌ای در طراحی و تولید آبسردکن، یخچال و دستگاه‌های تصفیه هوا فعالیت دارد. در ادامه با بررسی قابلیت‌های این محصول با ما همراه باشید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آبسردکن ایستکول مدل TM-SW415UF خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این دستگاه مناسب مصارف اداری، تجاری و بیمارستانی، دارای 4 فیلتر تصفیه آب و قفل محافظ آب داغ بوده، قابل اتصال به آب شهری و مناسب استفاده در مطب ها و دفاتر لوکس است.استحکام بالا،سطح صدای کم،مصرف برق پایین،دارای 4 فیلتر تصفیه آب با 4 عملکرد مختلف،متصل به آب شهری،قفل‌کودک،سیستم امنیتی کنترل درجه‌حرارت،مجهز به شیر ضد نشت،قابلیت نصب جالیوانی آهنربایی (لوازم جانبی)،دارای نمایشگر LEDآب سرد و گرم

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آب سرد کن ایستکول مدل TM-RW 440 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مکان‌هایی که در طول روی ارباب‌رجوع و مراجعه‌کننده دارند باید به آب‌سردکن مجهز شوند. اگر برای سازمان یا آموزشگاه قصد تهیه آب‌سردکن دارید می‌توانید از محصولات ایستکول استفاده کنید. آب‌سردکن ایستکول مدل TM-RW 440 برای افرادی که فضای کافی داشته و قصد تهیه آب‌سردکن ایستاده دارند گزینه مناسبی است. این مدل در قسمت پایینی کابین یخچال دارد. شما با استفاده از این محفظه می‌توانید آبمیوه با نوشیدنی‌های دیگرتان را همواره خنک نگه دارید. این مدل علاوه بر آب سرد قادر به تهیه آب گرم برای چایی یا نسکافه است. برای استفاده از منبع باید آن را روی آب‌سردکن قرار دهید. برای ایمنی بیشتر این مدل به قفل کودک یا قفل محافظ آب داغ مجهز شده است. اگر قصد داشته باشید لوازم جانبی برای مثال جا لیوانی برای این مدل تهیه کنید می‌توانید از طریق آهن‌ربا آن را به دستگاه متصل کنید. اگر قصد تهیه آب‌سرد‌کن یخچال‌دار دارید، این مدل یکی از گزینه‌هایتان است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آبسردکن تی سی ال مدل YX-LYR62B/C خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آبسردکن تی سی ال مدل YX-LYR62B/C دستگاهی دومنظوره برای تولید آب سرد و آب گرم با قابلیت اتّصال به آب شهری است. با توجّه به قابلیت اتصال به آب شهری، نیاز به پُرکردن و حمل مخزن‌های سنگین آب مرتفع‌شده و استفاده‌ای لذّت‌بخش و بی‌دردسر را تجربه خواهید کرد. این دستگاه دارای دو شیر مجزّا برای آب گرم و سرد می‌باشد. نیمه‌ی پایینی این دستگاه مجهّز به یک یخچال با حجم 16 لیتر است و با استفاده از آن دیگر نیازی به تهیه‌ی دستگاهی مجزّا به عنوان یخچال در دفاترِ کار و سایرِ مکان‌های مورد استفاده وجود ندارد. این دستگاه ظرفیت تولید 5 لیتر آب گرم و 2 لیتر آب سرد در ساعت را دارا می‌باشد. از جمله سایر ویژگی‌های آن می‌توان به تایمر خاموش و روشن، تانکر با جنس استیل و نمایشگرِ دیجیتالیِ بزرگ اشاره کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آبسردکن ایستکول مدل TM-SW441R خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آب‏سردکن/ گرم‏کن متصل به آب شهری آبسردکن مدل TM-SW 441R، با طراحی مدرن و ابعاد مناسب و کشیده. کم مصرف و کم صداست و ساختار مقاوم و ثبات عالی، با بدنه‌‌ای مستحکم دارد برای استفاده در منازل، هتل‌ها، مدارس و... طراحی شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آبسردکن ایستکول مدل TM-SG400P خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آب‌سردکن «ایستکول» (EastCool) مدل TM-SG400P، بسیار زیبا، شیک، خاص و البته کاربردی به همراه قابلیت‌های بالا تولیدشده است. این محصول که مناسب برای مصارف اداری با ظرفیت بالا طراحی‌شده است؛ دارای استحکام بالا به همراه صدا و مصرف برق پایین است. همچنین دارای 3 شیر سرد، ولرم و جوش به همراه منبع آب مخفی مجهز به پمپ هم است. از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به سیستم هشدار سطح آب، سیستم امنیتی کنترل درجه حرارت و محافظ شوک الکتریکی برای امنیت بیشتر اشاره کرد. لازم به ذکر است که این محصول هم خروجی آب گرم دارد و هم سرد. در نظر داشته باشید که ایستکول، در اصل برند شرکت صنعتی تکران‌مبرد است که در سال 1356 تاسیس شده است. این شرکت سال‌های زیادی است که در زمینه‌ی تولید محصولات سردکننده‌ی صنعتی و تجاری از جمله آب‌سردکن و یخچال‌های در ابعاد کوچک، فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام می‌دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آب سرد کن ایستکول مدل TM-SW 438 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مکان‌هایی که در طول روی ارباب‌رجوع و مراجعه‌کننده دارند باید به آب‌سردکن مجهز شوند. اگر برای سازمان یا آموزشگاه قصد تهیه آب‌سردکن دارید می‌توانید از محصولات ایستکول استفاده کنید. آب‌سردکن ایستکول مدل TM-SW 438 برای افرادی که فضای کافی داشته و قصد تهیه آب‌سردکن ایستاده دارند گزینه مناسبی است. این مدل علاوه بر آب سرد قادر به تهیه آب گرم برای چایی یا نسکافه است. این مدل آب گرم در دمای 88-95 درجه سانتی‌گراد و آب سرد را در دمای 5-10 درجه سانتی‌گراد تهیه می‌کند. شما برای این مدل می‌توانید از منبع 10 یا 20 لیتری استفاده کنید. برای استفاده از منبع باید آن را روی آب‌سردکن قرار دهید. برای ایمنی بیشتر این مدل به قفل کودک یا قفل محافظ آب داغ مجهز شده است. اگر قصد داشته باشید لوازم جانبی برای مثال جا لیوانی برای این مدل تهیه کنید می‌توانید از طریق آهن‌ربا آن را به دستگاه متصل کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آبسردکن زاگرس مدل ZWD100w خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت سرماسازان بهار زاگرس تولید کننده انواع یخچال و فریزهای صنعتی ،آبسردکن های استیل ، آبسردکن های دو منظوره و فن کوئل می باشد. آبسردکن ZWD100wb از تولیدات شرکت زاگرس می باشد . دستگاه ZWD100w یک آب سردکن دو منظوره می باشد که دارای دو شیر فشار آب سرد و آب گرم می باشد . دمای آب گرم بین 80 تا 95 درجه و دمای آبسرد بین 5 تا 10 درجه می باشد . منبع آب در بالای آبسرد قرار می گیرد . قابلیت نصب جا لیوانی دارد . قابلیت استفاده از منبع فیلتر دار را دارد . (با محصول ارائه نمی شود )

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا