خانه و آشپزخانه

نکات مهم و راهنمای خرید تلفن به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید تلفن باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

با وجود اینکه این روزها بیشتر مردم برای تماس‌های ضروری‌شان به تلفن‌های همراه خود وابسته‌اند، هنوز هم تلفن‌های ثابت، چه از نوع بی‌سیم و چه نوع رومیزی، کاربرد فراوانی دارند. تلفن‌های ثابت چه در منازل مسکونی و چه در ادارات و سازمان‌ها، همچنان به عنوان یک ابزار ارتباطی مهم به شمار می‌روند. اما از آنجایی که گوشی‌های تلفن متنوعی در بازار موجود می باشد، پس در قدم اول باید تصمیم بگیرید کدام نوع مناسب منزل یا محل کار شما است و سپس اقدام به خرید نمائید. در ای نکته خرید با مقاله راهنمای خرید تلفن نیز همراهمان باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد انواع تلفن ها و نکات مهم خرید تلفن های بی‌سیم داشته باشید.

تلفن چیست؟

تلفن (به فرانسوی: Téléphone) از یونانی tele دور و phone آوا، از دستگاه‌های مخابراتی است که برای انتقال صدا بکار رفته و یکی از مهم‌ترین وسایل ارتباطی در جامعه‌های امروزی به شمار می‌رود ( حتی می‌توان گفت مهم‌ترین وسیله ارتباطی بشر در طول تاریخ بوده است ).

برخلاف باور عوام، نخستین تلفن را یوهان فیلیپ رایس اختراع کرد. تلفن، فرستادن و دریافت پیام را بدون آن که نیاز به جدولی مانند الفبای مورس باشد. ممکن ساخت.

انواع گوشی تلفن

تلفن های موجود در بازار در دو نوع بی سیم و تلفن های رومیزی موجود هستند.

گوشی‌های تلفن رومیزی

گوشی های رومیزی ساده ترین و مرسوم ترین نوع گوشی تلفن در ادارات و منازل هستند که مستقیما به خط تلفن وصل شده و به طور دائم روی یک میز قرار می‌گیرند. در واقع طول سیم یکی از محدودیت‌های این نوع گوشی‌ها است؛ هر چند امکان جابجایی پایه به همراه دهنی به هر نقطه وجود دارد.

از امکانات گوشی‌های رومیزی می‌توان به سیستم‌های پیغام‌گیر یا در اصطلاح عامیانه منشی، شماره‌انداز یا CALLER ID و نیز امکان ذخیره نمودن شماره‌های خاص جهت ارتباط سریع در حافظه گوشی اشاره کرد.

از مزایای این گوشی ها می توان به عدم نیاز به برق مستقیم اشاره کرد، هر چند آن دسته از گوشی های رومیزی که دارای منشی هستند، حتما باید به جریان برق اتصال داشته باشند و در صورت قطع بودن برق، این گوشی‌ها نیز قابل استفاده نیستند و همچنین برخی از گوشی‌های رومیزی جهت نمایش شماره تماس گیرنده نیاز به باطری دارند که این امر نیز گاهاً برای کاربران مشکل‌ساز می‌شود. از دیگر امکانات مهم گوشی‌های تلفن رومیزی وجود آیفون یا بلندگو است. البته باید توجه داشت که بلندگو یا آیفون تنها با جریان برق یا باتری قابل استفاده است.

گوشی‌های تلفن بی سیم

نسل جدید تلفن های ثابت که بدون تماس مستقیم با سیم تلفن کار می کنند. در واقع پایه آنها به خط تلفن متصل می شود و خود گوشی که با آن تماس می گیرید بدون سیم است. این گوشی ها دارای امکاناتی نظیر دفترچه تلفن، منشی تلفنی و ای دی کالر می باشند. شما با داشتن یک تلفن بی سیم به راحتی می توانید بدون نگرانی از قطع ارتباط سیمی آن به هر طرفی که تمایل دارید حرکت کنید و با مخاطب خود صحبت کنید؛ این یک تعریف بکر برای توصیف تلفن های بی سیم و مزیت استفاده از آنها می باشد.

در این مقاله روی سخن ما با آن دسته از افرادی است که قصد خرید یک تلفن بی سیم را دارند.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید تلفن بی سیم

نکات مهم هنگام خرید تلفن بی سیم

توجه به بیس تلفن: بیس تلفن در حقیقت همان پایه و جاشارژی است که گوشی بی سیم بر روی آن قرار داده می شود تا مجددا باتری های آن شارژ شوند. معمولا بر روی بسیاری از بیس ها دکمه های وصل و یا قطع ارتباطی در نظر گرفته می شود تا اگر روزی شما موفق به پیدا کردن گوشی تلفن خود در منزل و یا محیط اداری خود نبودید، بتوانید با زدن تنها یک دکمه پاسخگوی فردی باشید که با شما تماس گرفته است. ناگفته نماند با توجه به ناکارآمدی تلفن های بی سیم به هنگام قطع برق، بهتر است تلفنی را خریداری کنید که از گوشی ثابت بر روی بیس خود نیز برخوردار است تا با اینکار در حقیقت با یک تیر دو نشان زده باشید و 2 نوع تلفن را تهیه کرده باشید.

برد آنتن دهی: برد آنتن دهی در دستگاه‌های مختلف متفاوت می باشد. در برخی مدل‌ها برد داخلی دستگا در داخل ۳۰ متر و در بیرون منزل ۳۰۰ متر می باشد. این قدرت آنتن دهی معمولا در دفترچه راهنمای دستگاه یا قسمت مشخصات محصول نوشته می شود.

دفترچه تلفن: یکی از مزیت‌های مهم هر تلفن بی‌سیم داشتن دفترچه تلفن برای ثبت مخاطبان است. حافظه تلفن مشخص می کند که چه تعداد مخاطب درون حافظه آن ذخیره شود.

منشی تلفنی: همان طور که برای یک تلفن همراه داشتن یک منشی تلفنی لازم و ضروری است. برای تلفن ثابت هم در مواقعی که امکان پاسخ دادن به تماس‌ها برای شما وجود ندارد می توانید از منشی تلفن آن بهره ببرید.

تنظیمات شبانه: اینکه تلفن بدون سیم شما از قابلیت تنظیمات شبانه برخودار باشد، این امکان را برای شما ایجاد می کند تا با تنظیم نمودن زنگ تلفنتان در ساعاتی از شب آن را بی صدا کنید و بدون هیچگونه نگرانی و تشویشی خواب شبانگاهی خود را تجربه کنید. لازم به ذکر است این قابلیت برای خانواده هایی که از افراد سالمند و یا نوزاد برخوردارند، بسیار مهم و با اهمیت است.

تعداد خط: اگر دارای چند خط تلفن جداگانه هستید و می خواهید همه خطوط را به صورت فعال روی یک دستگاه داشته باشید، بهترین کار خرید تلفن بی‌سیمی است که قابلیت اتصال به چند خط تلفن ثابت را داشته باشد.

سیمکارت ساپورت: یعنی تلفن ثابت شما علاوه بر قابلیت اتصال به خط تلفن ثابت امکان این را داشته باشد، که سیم کارت را به آن متصل نمایید و علاوه بر دریافت تماس های تلفن ثابت تماس های تلفن همراه را نیز دریافت کنید.

تعداد گوشی: اگر تلفن ثابت شما قرار است به بیش از یک خط تلفن متصل شود، بهتر است مدل‌هایی را انتخاب کنید که دارای بیش از یک گوشی باشند تا موقع پاسخ گویی به یک تماس خاص سایر تماس ها را از دست ندهید.

پیجر: از دیگر موارد مهمی که توصیه می کنیم حتما به هنگام خرید این نوع از تلفن ها در خصوص آن یا از فروشنده سوال کنید و یا فورا وارد دفترچه راهنمایی آن شوید تا از وجودش اطلاع حاصل نمایید، پیجر تلفن می باشد. واقعیتش را بخواهید اصولا تلفن های بی سیم در منزل و یا محیط های اداری گم می شوند و وجود سیستم پیجر در پیدا کردن گوشی تلفن می تواند کاملا کارآمد برایتان جلوه کند.

شماره انداز (کالر آیدی): از اصلی ترین نکاتی که هنگام خرید یک تلفن بی سیم باید به آن توجه داشته باشید، کالر آیدی یا همان شماره انداز دستگاه مورد نظرتان است. برخی از مدل های تلفن های بدون سیم قادرند تنها شماره شخص تماس گیرنده را بصورت صوتی و برخی دیگر تنها بصورت دیداری بر روی صفحه نمایشگر تلفن بیندازند که البته شما می توانید با کمی هزینه بیشتر به تلفن هایی دست پیدا نمایید که از هر دوی این قابلیت ها برخوردار هستند.

باتری محصول: توجه به نوع باتری و میزان شارژدهی آن نیز از دیگر موارد مهمی است که باید به هنگام خرید یک تلفن بی سیم خانگی به آن توجه نمایید. بد نیست بدانید تقریبا تمام مدل های این نوع از تلفن ها با باتری های نیم قلمی کار می کنند و باتری های آنان نیز لزوما از قابلیت شارژ شدن مجدد برخوردار هستند.

وجود قابلیت های خاص: حتی اگر بهترین تلفن رومیزی بی سیم را نیز خریداری کنید، اما ویژگی‌های آن برای نیازهای خاص شما طراحی نشده باشد، بدون شک از خرید خود پشیمان خواهید شد. اگر شما یا عزیزانتان مبتلا به اختلالات شنوایی یا بینایی هستید، باید در خرید تلفن بی سیم به دنبال مدل‌هایی باشید که برای این شرایط خاص ویژگی‌هایی کاربردی را ارائه می‌کنند. برخی از این ویژگی‌ها شامل سازگاری با سمعک، هشداردهنده دیداری تماس، زنگ های بلند و کنترل صدا، پخش آهسته، دکمه های بزرگ، شماره گیر صدا دار و … می باشد.

قیمت و برند تلفن: همیشه قبل از اینکه برای خرید تلفن اقدام کنید، میزان بودجه برای خرید خود را مشخص کنید. با این کار خیلی از مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف می شوند و انتخاب برای شما ساده‌تر می شود. از برندهای به نام و معتبر در زمینه تولید تلفن می توان به پاناسونیک Panasonic، آلکاتل Alcatel، مارشال Marshal، گیگاست Gigaset، تامسون Thomson، آ ا گ AEG، درو Doro و … اشاره کرد.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید تلفن بی سیم

روش نگهداری از تلفن بی سیم

  • همیشه تا زمانی که باتری گوشی شما نزدیک به صفر نشده آن را روی پایه قرار ندهید، این کار سبب می شود که باتری شما طول عمر بیشتری داشته باشد.
  • اگر در منزل خود کودک زیر سه سال دارید، تلفن را در نقطه ای قرار دهید که کودک شما به آن دسترسی نداشته باشد. زیرا ممکن است آن را روی زمین یا داخل لیوان آب بیاندازد.
  • اگر روی خط تلفن ثابت خود Adsl دارید و از اینترنت در بستر سیم استفاده می کنید، معمولا روی خط خود مقداری نویز دارید، تاثیر نویز روی تلفن بی سیم چند برابر تلفن باسیم است که باید برای حذف نویز از اسپلیتر استفاده کنید.
  • برای اتصال تلفن به خط حتما از پریزهای سوکت دار استفاده کنید، اگر پریزهای شما قدیمی هستند حتما به سیم آن سه شاخه وصل کنید. سه شاخه باعث می شود که تلفن خود را اشتباها به پریز برق متصل نکنید.

باتوجه به نکاتی که در این راهنمای خرید تلفن گفته شد، می توانید تلفن مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه تلفن ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز تلفن تحت شبکه سیسکو مدل CP-7861-K9 RF خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گوشی IP مدل Cisco 7861 از شانزده 16 لاین تلفن پشتیبانی می کند و توانایی مدیریت چند تماس بر یک لاین را نیز معرفی و ساپورت می کند که به یک لاین اجازه رسیدگی به چندین تماس از دایرکتوری را می دهد. تلفن IP یکپارچه سیسکو 7861 از قابلیت ارتباط و تماس رمزنگاری شده نیز حمایت می کند. امکانات دیگری همچون کلیدهای ثابت برای نگه داشتن (Hold)، سیستم انتقال و کنفرانس تماس، خط LED سه رنگ و کلیدهای ویژه که به کاربران اجازه استفاده راحت تر و ساده تری را می دهد نیز در این تلفن آی پی سیسکو موجود است. تلفن IP مدل 7861 یکی از بهترین تکنولوژی های تلفن VoIP کمپانی سیسکو می باشد که در دو رنگ به مشتریان عرضه می شود. پشتیبانی بیش از 35 زبان در این مدل گوشی گنجانده شده است که در نوع خود بینظیر است. مصرف انرژی در تلفن های IP یکپارچه سیسکو مدل 7861 بهینه بوده و گفتنی است که این تلفن دارای مدارک تاییده از Energy Star می باشد. تلفن IP یکپارچه سیسکو 7861 مناسب سازمان های متوسط و بزرگی است که قصد تبدیل سیستم تلفن خود از سیستم آنالوگ به دیجیتال را دارند و در این راه قصد صرفه جویی هزینه های این موضوع را نیز دارند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلفن تحت شبکه گرنداستریم مدل GAC2570 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تلفن کنفرانس گرنداستریم GAC2570 یک دستگاه کنفرانس فول دابلکس میباشد که دارای ارتباط صوتی با کیفیت بالا برای اتاق‌های جلسه، مناطق تجمع، اتاق‌های هیئت مدیره و سایر فضاهای کنفرانس است. علاوه بر این، طراحی صنعتی مدرن و ویژگی های غنی که این تلفن ویپ گرنداستریم دارد، آن را به یک راه حل کنفرانس قابل تنظیم برای اتاق های کنفرانس کوچک تا متوسط و سایر فضاهای کنفرانس تجاری روزانه تبدیل می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلفن تحت شبکه گرنداستریم مدل GRP2612G خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گوشی گرنداستریم مدل GRP2612G یک تلفن تحت شبکه قدرتمند دارای 2 اکانت سیپ می باشد که برای نیاز کارمندان به صورت رومیزی ساخته شده و برای استقرار آسان توسط شرکت ها، ارائه دهندگان خدمات و سایر بازارهای با حجم بالا طراحی شده است. به عبارت دیگر میتوان گفت، گوشی گرنداستریم GRP2612G یک گوشی قدرتمند و همه کاره است که با ویژگی های خاص خود میتواند تمامی نیازهای تلفن در سانترال ویپ مجموعه شما را برطرف کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلفن تحت شبکه اسنوم مدل  M90 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

Snom M90 به طور ویژه برای استفاده در بیمارستان ها و مراکزی که رعایت بهداشت در اولویت است طراحی شده است. برای این منظور مجهز به یک پوشش محافظ ویژه دارای گواهی JIS-Z2801 است که هیچ بستری برای رشد باکتری ها فراهم نمی کند. در برابر پاشیدن آب و گرد و غبار مقاوم است. حتی سقوط از ارتفاع تا 2 متر به لطف بدنه تقویت شده مشکلی ندارد و با حداکثر 17 ساعت مکالمه، Snom M90 را می توان در تمام طول روز بدون وقفه استفاده کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلفن تحت شبکه گرنداستریم مدل GXV3470 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تلفن تحت شبکه گرنداستریم GXV3470 یک تلفن ویدیویی رومیزی قدرتمند برای کاربران سازمانی است که کارایی زیادی را ارائه می دهد. این محصول دارای سیستم عامل اندروید 11 می باشد. یک تلفن ویپ با 16 اکانت سیپ و 16 خط و پورت های 10/100/1000 می باشد. این محصول شامل خروجی HDMI، USB، هدست RJ9 با EHS بوده و دارای قابلیت کنفرانس صوتی 10 طرفه و کنفرانس تصویری 3 طرفه می باشد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید وسایل خانه و آشپزخانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلفن پاناسونیک مدل KX-TG3752 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تلفن بیسیم KX-TG3752 یکی از محصولات میان‌رده پاناسونیک است. این تلفن در کنار قابلیت‌های فراوان، از کیفیت، طراحی و ماندگاری مناسبی هم برخوردار است. مدل 3752 به همراه دو گوشی بی سیم عرضه می‌شود؛ البته شما می‌توانید این گوشی‌ها را تا 6 عدد، افزایش دهید. هم‌چنین با توجه به وجود کلیدهای شماره‌گیر و کلید Speaker روی دستگاه پایه، می‌توانید از این طریق هم به برقراری تماس و مکالمه بپردازید. گوشی‌های بیسیم تلفن KX-TG3752 دارای نمایش‌گر 1.8 اینچی، همراه با نور پس زمینه سفید هستند. این موضوع باعث شده تا شماره‌ها، به‌سادگی قابل تشخیص و تفکیک باشند. در انتهای گوشی بی سیم، سه کلید SP-PHONE یا همان اسپیکر، Call Block برای مسدود کردن شماره‌های مزاحم و FLASH تعبیه شده‌اند. ضمن اینکه با استفاده از کلید جهت‌دار سمت راست، می‌توانید وارد بخش شماره‌گیری مجدد یا Redial شوید. این درحالیست که برای ورود به دفترچه مخاطبین، باید کلید جهت‌دار سمت چپ را فشار دهید. روی دستگاه پایه تلفن KX-TG3752 کلید ANSWERING ON/OFF برای فعال‌سازی منشی تلفنی، CALL BLOCK برای مسدود کردن شماره‌های مزاحم، SP-PHONE برای استفاده از بلندگوی دیجیتال، HOLD و ERASE دیده می‌شوند. کلید LOCATOR/INTERCOM هم روی بیس قابل مشاهده است که برای پیدا کردن گوشی‌های بیسیم، از آن استفاده می‌شود. در ساخت این گوشی از فناوری DECT 6.0 PLUS استفاده شده که سبب می‌شود تا تداخل گوشی با سایر دستگاه‌های وایرلس به حداقل رسیده و هیچ نویز یا پارازیتی، در زمان مکالمه شنیده نشود. هم‌چنین قابلیت Noise Reduction برای مکالمه در مکان‌های شلوغ و پر سر و صدا، در KX-TG3752 لحاظ شده است. امکان اتصال هدست‌های 3.5 میلی‌متری هم به این تلفن، وجود دارد. این تلفن خوش‌ساخت و حرفه‌ای، از دو عدد باتری قابل شارژ استفاده می‌کند. در صورتی که این باتری‌ها به صورت کامل و به مدت 7 ساعت شارژ شوند، می‌توانید تا 10 ساعت، روی شارژدهی مکالمه آن‌ها حساب کنید. از سویی دیگر، با توجه به فرکانس 1.9 گیگاهرتز تلفن بیسیم KX-TG3752 می‌توانید تا 50 متر در فضاهای بسته و 300 متر در فضاهای باز، روی آنتن دهی گوشی، حساب کنید.ساخت کشور مالزی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلفن تحت شبکه یالینک مدل SIP-T31G خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

امروزه استفاده از تلفن‌های تحت شبکه در شرکت‌ها و ادارات بسیار متداول است. این تلفن‌ها به محض اتصال به شبکه کلیه تنظیمات مورد نیاز را از سانترال تحت شبکه دریافت می‌کنند. این امر باعث صرفه جویی در زمان و کاهش اشتباهات احتمالی در راه اندازی می‌شود. شرکت یالینگ یکی از برندهای مطرح تولیدکننده تلفن‌های تحت شبکه است. یکی از محصولات تولید شده این شرکت تلفن تحت شبکه مدل SIP-T31G است. این مدل بالاترین کیفیت صدا (HD) را به کاربران ارائه می‌دهد. برای این مدل یک صفحه نمایش 2.3 اینچی درنظر گرفته شده است. این نمایشگر از جنس LCD و با وضوح 132x64 است. این تلفن پشتیبانی از یک حساب VoIP را ارائه می‌دهد و دارای قابلیت کنفرانس 5 طرفه است. تلفن تحت شبکه یالینک مدل SIP-T31G از نصب و راه اندازی آسان و استقرار گسترده بدون دردسر با سرویس تغییر مسیر برای کمک به شما در تحقق راه اندازی بدون تنظیمات پیچیده دستی پشتیبانی می‌کند. در این مدل با استفاده از فناوری فیلتر نویز هوشمند کیفیت صدای بهتری در اختیارتان قرار خواهد داد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلفن بی سیم آلکاتل مدل Sigma 260 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تلفن‌ «Sigma 260»‌ ساخت شرکت فرانسوی‌ «Alcatel»‌ از تکنولوژی‌ «Dect»‌ با فرکانس 1.9 گیگاهرتز استفاده می‌کند. گوشی تلفن در ابعاد 140 × 54 × 86 میلی‌متر و بیس شارژ در ابعاد 47 × 62 × 30 میلی‌متر عرضه می‌شوند. برد رادیویی داخلی این تلفن برابر با پنجاه متر و برد خارجی آن سیصد متر است. دو باتری نیم‌قلمی‌ AAA‌ تا 8 ساعت مکالمه و 120 ساعت حالت آماده به‌کار را پشتیبانی می‌کنند. تا چهار تلفن را می‌توانید با بیس اصلی این گوشی‌ «Pair»‌ کنید که این گوشی‌ها می‌توانند باهم تماس داخلی ‌‌«Intercom»‌ داشته باشند؛ همچنین می‌توانید با دو گوشی، کنفرانسی سه نفره با مخاطبی خارجی داشته باشید. صفحه‌نمایش این گوشی با نور پس‌زمینه‌ی خود می‌تواند چهارده عدد را نشان دهد و درحالت‌ «Standby»‌ ساعت روی صفحه‌نمایش نشان داده می‌شود. صدای گوشی و بلندی صدای زنگ گوشی در پنج سطح قابل تنظیم هستند. دفترچه تلفن گوشی می‌تواند تا پنجاه شماره ذخیره کند. تا 10 شماره‌ی آخر از تماس‌های خروجی را می‌توانید با قابلیت‌ «Redial»‌ به صورت مجدد شماره‌گیری کنید. در‌صورت تمایل می‌توانید گوشی بی‌سیم را خاموش کنید یا صفحه کلید آن را قفل کنید؛ همچنین گوشی بی‌سیم دارای هشدار دور شدن از بیس اصلی یا اتمام باتری است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلفن کنفرانس آلکاتل مدل 1800 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تلفن مخصوص کنفرانس مدل 1800 از شرکت آلکاتل، مناسب برای میز های اجلاس و کنفرانس‌های دفاتر و شرکت‌هاست. به وسیله این دستگاه شیک، کارا و با کلاس کاربر به راحتی می‌تواند تماس‌های داخل سازمانی و خارجی را به راحتی هر چه تمام پاسخ دهد بی آنکه نیاز به وجود گوشی تلفن برای مکالمه باشد. وجود چهار دستگاه بی سیم به همراه این دستگاه کنفرانس، این قابلیت را به این محصول می‌دهد تا در مواقعی که تعداد میهمانان حاضر در جلسه و یا کنفرانس زیاد باشند، کاربر به راحتی با قرار دادن چهار دستگاه بی سیم آن در چهار محل مختلف کنفرانس به راحتی بتواند تا مکالمه های آن‌ها را به راحتی دنبال نماید بی آنکه نیاز به بازگویی دوباره‌ی آن بحث باشد. در آخر باید گفت که کیفیت ساخت مثال زدنی به همراه قابلیت‌های منحصر بفرد به این محصول این اجازه را به شما می‌دهد تا اجلاس‌های خود را جدی‌تر و بدون نگرانی برگزار نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلفن تحت شبکه گرنداستریم مدل GXP2160 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تلفن تحت شبکه گرند استریم GXP2160 یکی از بهترین مدل های گرنداستریم با توان پاسخگویی به حجم بالای تماس می باشد. مثال گوشی اپراتور GXP2160 دارای 6 اکانت SIP و 24 کلید BLF است؛ قابلیت کنفرانس صوتی 5 طرفه را دارد. صفحه نمایش 4.3 اینچی این آی پی فون رنگی است. Grandstream GXP2160 با پورت شبکه به صورت Gigabit مجهز به PoE است. گرند استریم GXP2160 دارای Bluetooth برای اتصال به هدست های بلوتوث است که می توان آن را به موبایل نیز متصل کرد و از شماره تماس های موبایل در آن استفاده کرد .از دیگر ویژگی های GXP2160 می توان به پشتیبانی از پروتکل های امنیتی SRTP و TLS و پنج کلید نرم افزاری قابل برنامه ریزی اشاره کرد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلفن بی سیم گیگاست مدل E310 A خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تلفن E310A ساخت شرکت گیگاست یکی دیگر از مدل‌های مستحکم و کارای این شرکت محسوب می‌شود که بعید است کاربری را ناراضی نگاه دارد. این تلفن خوش‌ساخت با طراحی ارگونومیک خود با هر سلیقه‌ای سازگار است و کیفیت ساخت آن با همان نگاه اول به دستگاه آشکار است. از زیبایی‌های بصری این تلفن که بگذریم باید بگوییم که این مدل‌ توانایی‌های خوبی را هم درزمینه‌ی امکانات و قابلیت‌ها به عرضه گذاشته است. در وهله‌ی اول صفحه‌نمایش به‌کاررفته در این مدل بسیار خوانا است و با حروف درشت به‌راحتی دیده می‌شود. همچنین دکمه‌هایی که در صفحه‌کلید این محصول به‌کاررفته‌اند درشت بوده و با نور پس‌زمینه‌ی خود در شب و محیط‌های تاریک به‌خوبی دیده‌ می‌شود. همچنین تنظیمات جداگانه‌ای برای بلندی صدا در نظر گرفته‌شده است و مناسب کسانی است که در شنوایی دچار مشکل هستند. می‌توانید در هنگام تماس صدای تلفن را افزایش دهید. حالت ECO Mode Plus در میزان برق مصرفی گوشی صرفه‌جویی می‌کند. باتری‌هایی هم که در این گوشی به‌کاررفته‌اند بسیار توانا بوده و می‌توانند تا 20 ساعت مکالمه‌ی تلفنی را پشتیبانی کنند که در مقایسه با دیگر تلفن‌های بی‌سیم با مدت تماس 7 تا 10 ساعت رقم بسیار تحسین‌برانگیزی است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلفن بی سیم گیگاست مدل AS285 DUO خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه تلفن رومیزی AS۲۸۵ DUO دارای دو گوشی بی سیم بوده و محصول کمپانی مطرح آلمانی Gigaset می باشد. این دستگاه با برقراری تماس داخلی بین دو بی سیم، امکان تماس بدون هزینه با یکدیگر را به کاربر می دهد. این گوشی دارای قابلیت نمایش شماره (Call Identifier) جهت کنترل تماس های ورودی بوده و همچنین علاوه بر ضبط ۱۲ دقیقه ای پیغام های صوتی، در زمان عدم دسترسی شما به گوشی، لیستی از ۲۵ تماس ناموفق با ذکر تاریخ و زمان را ارائه خواهد کرد. حافظه ذخیره اطلاعات مخاطبین در دفترچه تلفن این مدل ۸۰ شماره همراه با نام می باشد. منبع تغذیه هر یک از بی سیم ها ۲ باتری نیم قلمی بوده و پس از شارژ کامل می توان برای ۲۵ ساعت مکالمه و یا ۲۱۰ ساعت آماده به کار از آنها استفاده کرد که با وجود دو بی سیم، دیگر نباید نگران تمام شارژ گوشی خود باشید. فن آوری HSP نه تنها در حین مکالمه، بلکه به هنگام استفاده از بلندگوی دیجیتال نیز فعال می باشد و کیفیت تماس با صدایی واضح را تضمین می کند. این محصول به سیستم Eco Mode Plus مجهز بوده و در صورت فعال سازی این ویژگی، زمانی که مشغول مکالمه هستید، در مصرف انرژی به طور خودکار تا بیش از ۶۰% نسبت به یک تلفن معمولی صرفه جویی می کند و نیز در حالت آماده به کار و یا مادامیکه تلفن روی پایه است انتشار سیگنال کاملا" قطع می شود. این بدین معناست که تلفن از برق کمتری استفاده می کند. فناوری DECT در این کالا، کیفیت صدا هنگام مکالمه در منار برد بیشتر را به ارمغان می آورد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلفن پاناسونیک مدل KX-TG9341 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر دنبال یک گوشی بی سیم مناسب با امکانات بسیار بالا هستیدPanasonic KX-TG9341 را به شما پیشنهاد می‌کنیم. نمایشگر بزرگ این تلفن می‌تواند کاراکترها و اعداد را در اندازه ی بزرگ نشان دهد تا به راحتی مدت زمان مکالمه، شارژ باتری، ساعت و تاریخ را مشاهده نمایید. صفحه کلید دارای دکمه های بزرگ، با فاصله مناسب و مجهز به نور پس زمینه نارنجی است تا شماره ‌گیری را در تاریکی نیز آسان تر ‌کند.KX-TG9341 دارای دفترچه تلفن با حافظه ای برای ذخیره حداکثر 50 مخاطب است تا شما را از حفظ کردن شماره ها بی نیاز سازد. با استفاده از فن آوری تبدیل متن به گفتار یا Talking Caller ID دیگر لازم نیست به صفحه نمایشگر نگاه کنید تا از هویت مخاطب آگاه شوید. بدین ترتیب که توسط دستگاه بیس و بی سیم، شماره یا نام ذخیره شده در بین زنگ ها اعلام می‌شود. این قابلیت، در هنگام هشدار اتمام شارژ باتری و نیز آلارم زنگ ساعت نیز فعال خواهد شد.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلفن سی.اف.ال مدل 7750 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سی اف ال از برندهای شناخته شده در زمینه انواع تلفن ثابت می باشد که به سبب تنوع و کارایی خوبی که دارد مورد توجه قرار می گیرد تلفن های c.f.l در طرح های مختلفی ساخته می شوند و می توان آن ها را با توجه به کارایی مورد نیاز خود انتخاب کنیم.این طرح ها از فرم کلاسیک گرفته تا فانتزی و سانترال دارای انواع مختلفی هستند و دست شما را برای انتخاب باز نگه می دارند. بدین شکل شما می توانید باتوجه به محل کار ، منزل و یا... یکی از صد ها طرح متنوع و مختلف تلفن های سی اف ال را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.حتی اگر شما طرفدار طرح های قدیمی و نوستالژیک تلفن های ثابت باشید، گوشی های تلفن ثابت CFL پاسخگوی شما خواهند بود و تنوعی که دارند، شما را پشیمان نمی کننداز مزایای این گوشی ها می توان به عدم نیاز به برق مستقیم اشاره نمود هر چند آن دسته از گوشی های رومیزی که دارای منشی می باشند حتما باید به جریان برق اتصال داشته باشند و در صورت قطع بودن برق، این گوشی ها نیز قابل استفاده نمی باشند و همچنین برخی از گوشی های رومیزی جهت نمایش شماره تماس گیرنده نیاز به باطری دارند که این امر نیز گاها برای کاربران مشکل ساز می گردد. از دیگر امکانات مهم گوشی های تلفن رومیزی وجود آیفون یا بلندگو می باشد البته باید توجه داشت که بلندگو یا آیفون تنها با جریان برق یا باتری قابل استفاده میباشد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید ماشین‌ظرفشویی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلفن بی سیم گیگاست مدل A500A خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر به دنبال یک تلفن بی‌سیم و مجهز به سیستم منشی تلفنی هستید، پیشنهاد ما به شما مدل Gigaset A500A را پیشنهاد می‌کنیم. گوشی بی سیم دارای صفحه نمایش نورانی در اندازه 1.8 اینچ بوده و به راحتی مشاهده شماره‌‎ها و یا انجام تغییرات را ممکن می‌سازد. در صورتیکه به هر دلیلی امکان پاسخگویی به تماس‌ها مقدور نباشد، تماس به طور خودکار بر روی منشی تلفنی هدایت شده و پیام مخاطب تا سقف 25 دقیقه ضبط خواهد شد. یکی از امکاناتی که به همه ی کاربران، خصوصا خانم های خانه دار کمک زیادی می‌کند بلندگوی این محصول است. به این صورت که شما می‌توانید اسپیکر را فعال کرده و بدون در دست گرفتن گوشی و در حالت هندزفری به مکالمات خود ادامه داده و در نتیجه در کنار صحبت کردن به سایر فعالیت‌ها بپردازید. انرژی لازم برای روشن نگه داشتن گوشی بی سیم توسط دو عدد باتری نیم قلمی قابل شارژ تأمین می‌شود که در صورت شارژ کامل برای 12 ساعت مکالمه و یا 160 ساعت آماده به کار کافی خواهد بود. برای زنگ تماس ورودی از بین 10 ملودی پیش فرض دستگاه قدرت انتخاب دارید که میزان حجم این صدا علاوه بر حالت سایلنت، در 3 مرحله قابل افزایش خواهد بود. برای نگهداری شماره و اطلاعات 80 نفر از مخاطبین خود، می‌توانید از حافظه دفترچه تلفن استفاده نمایید تا بدون شماره گیری دستی امکان تماس مقدور گردد. برد دستگاه پایه در داخل ساختمان‌ها حداکثر 50 متر و در محیط‌های باز و بدون مانع حداکثر 300 متر است که در این محدوده حین مکالمه می‌توانید آزادانه حرکت کرده و به انجام سایر امور خود بپردازید.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلفن پاناسونیک مدل KX-TG8151 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تلفن پاناسونیک KX-TG8151 یک تلفن بی سیم با صفحه نمایش رنگی و از نوع TFT است. نمایشگر آن شبیه به صفحه موبایل بوده و منوی اطلاعات را با وضوح بالا بهمراه نور پس زمینه نمایان می کند.به کمک ویژگی کالر آیدی می توانید شماره شخص تماس گیرنده را روی نمایشگر مشاهده کنید که به منظور کنترل تماس های ورودی تا 50 شماره آخر قابل روئت استند. دکمه های صفحه کلید نیز در ابعاد نسبتا خوب و با نور پس زمینه آبی استند که شماره گیری را در هنگام تاریکی نیز ممکن می سازد. این تلفن به قابلیت ECO مجهز بوده که به منظور کاهش مصرف انرژی در نظر گرفته شده است. به منظور برقراری سریع تماس با 9 مخاطب پرکاربرد خود می توانید شماره های آنها را در کلید های 1-9 اعداد ذخیره کنید و از قابلیت Speed Dial بهره مند گردید. دفترچه تلفن درنظر گرفته شده برای این مدل امکان ذخیره سازی 200 شماره با نام را مقدور ساخته است. چنانچه به تعداد بی سیم بیشتری نیاز دارید با خریداری گوشی بی سیم اضافه KX-TGA815 و ست کردن آن با دستگاه پایه میتوانید تعداد بی سیم ها را تا 6 عدد افزایش دهید. این تلفن با ابعادی جمع و جور طراحی شده و نیز برای مکان های کوچک، قابلیت نصب روی دیوار نیز می تواند راهگشا باشد. باتری های گوشی در صورت شارژ کامل می تواندد تا 12 ساعت مکالمه و نیز معادل 250 ساعت استندبای شارژ خود را نگه دارند.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلفن بی سیم تحت شبکه گرنداستریم مدل DP752 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پایه تلفن تحت شبکه مدل DP752 یکی از بهترین DECT های رومیزی بی سیم برند گرنداستریم (Grandstream) در رده های کارشناسی، اپراتوری و مدیریتی بوده که از طراحی زیبا و منحصربفردی برخوردار می باشد، این محصول با یک پورت LAN با سرعت 10/100 مگابیت بر ثانیه و به کمک 10 اکانت SIP (پروتکل ارتباط صوتی)؛ جهت برقرای تماس تلفنی در بستر شبکه مورد استفاده قرار می گیرد. از قابلیت های این دستگاه میتوان به پشتیبانی 5 گوشی بی سیم به طور همزمان، 50 متر فضای پوشش دهی دستکاه در محیط داخلی، 400 متر فضای پوشش دهی دستگاه در محیط های خارجی، امکان مکالمه رمز نگاری شده SRTP و TLSبا کیفیتHD، پشتیبانی ازPoE، بهره گیری از تکنولوژی های صوتی VAD, CNG, AEC, PLC, AJB, AGC، پشتیبانی از کنفرانس سه طرفه، Call Hold، Call Waiting، Call Mute، ذخیره 3000 شماره تلفن به همراه نگهداری 300 گزارش تماس، پشتیبانی از انواع کدک های صوتی و پشتیبانی از چند زبان برای گوشی؛ اشاره نمود، این دستگاه یکی از پایدارترین دستگاههای بی سیم در مکالمه های بی نقص و طولانی می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلفن بی سیم گیگاست مدل E630A خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همواره تلفن‌ها نقش موثری در ارتباط انسان‌ها دارند که با پیشرفت فناوری این دستگاه های ارتباطی هم پیشرفت می‌کنند. ‏کمپانی و شرکت‌های بزرگی در بازار رقابتی با یکدیگر در حال رقابت هستند. کمپانی معروف آلمانی «گیگاست» در حال حاضر در ‏بازار تلفن بسیار خود را بزرگ جلوه داده و در حال رقابت است. یکی از مدل‌های بی سیم که کارایی مناسبی برای اکثر مصارف ‏می‌باشد مدل « E630A»‏ ‎‏ است. ابعاد این تلفن 30 × 52 × 154 میلی‌متراست و قابلیت نصب شدن روی دیوار را دارد. این محصول نمایشگر رنگی شش‌خطی و دفترچه تلفن دارد که می‌تواند شماره‌ی 150 مخاطب را در خود جای دهد. E630A   دارای Caller ID، اسپیکر و منشی تلفنی  است. منشی تلفنی تا 55 دقیقه حافظه دارد. یک عدد گوشی بی‌سیم با فرکانس 1,9 گیگاهرتز با برد 50 متر داخلی و 300 متر خارجی دارد و منبع تغذیه ‌آن‌ها دو باتری نیم‌قلمی است که قادرند تا 14 ساعت مکالمه و310 ساعت در حالت آماده به‌کار شارژ این گوشی‌های بی‌سیم را تامین کنند. این تلفن دارای سیستم امنیتی بالایی است و امکان مکالمه با بلندگو را نیز داراست. 

مشخصات فنی و کیفیت ساخت

تلفن بی سیم گیگاست مدل E630A با ابعاد و وزن بسیار متناسبی ساخته شده است چون این محصول دارای ابعاد 154x52x30 میلی متر و وزن بسیار کمی می‌باشد. تعداد خطوط متصل در تلفن‌ها نسبت به نوع دستگاه ها متفاوت است که این محصول فقط قابلیت اتصال به یک خط را داراست. تلفن فوق دارای امکانات و مزایای بسیار زیادی می‌باشد که می‌توان به قابلیت انتقال تماس، ارسال و دریافت پیامک و نور پس زمینه در آن اشاره داشت که برای این نوع دستگاه‌ها بسیار مناسب است. یکی از مزیت‌های مفید این محصول وجود بلندگوی دیجیتالی در این دستگاه می‌باشد که کیفیت صدای بسیار مناسب و خاصی را به این محصول بخشیده است.

    از برترین امکانات E630 که امروزه برای کاربران بسیار مهم است وجود منشی تلفنی در این دستگاه می‌باشد که قابلیت ضبط مکالمه را تا 50 دقیقه داراست که بسیار زمان مناسبی است. نمایشگر این دستگاه شش خطی و بزرگ است که باعث خستگی چشم نمی‌شود. حافظه جانبی این محصول در حدی است که می‌تواند 150 شماره مخاطب را در خود ذخیره کند که در نوع خودش بسیار خوب است. نمایش شماره های تماس گیرنده و دسترسی سریع به شماره‌ها از دیگر قابلیت‌های این محصول پر قدرت می‌باشد. شارژ دهی این کالا در حالت مکالمه 14 و در حالت آماده به کار 300 ساعت است که بسیار مناسب می‌باشد.

جمع‌بندی

تلفن بی سیم گیگاست مدل E630A از سری دستگاه های بسیار پر کاربرد و قوی این کمپانی بوده که طرفداران بسیار زیادی را به سمت خود کشیده است و در بازار رقابت حرف‌های زیادی برای گفتن دارد که برای مصارف خانگی و اداری بسیار توصیه می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلفن بی سیم گیگاست مدل C620 A خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

امروزه وسایل ارتباطی تأثیر بسیار زیادی در کارایی مردم داشته و کمپانی‌های بزرگی با یکدیگر در حال رقابت هستند. یکی از ‏این ‏وسایل که در امور روزمره مردم می‌تواند بسیار موثرباشد؛ تلفن است. تلفن امروزه در همه جا و در هر محلی یافت می‌شود‎ که ‎با ‏پیشرفت فناوری امکانات تلفن‌ها هم بسیار زیاد شده و روز به روز بهتر می‌شوند. یکی از این کمپانی‌ها «گیگاست» است که تلفن «C620A» را به بازار عرضه کرده است. ابعاد این تلفن 52.5 × 126 × 132میلی‌متراست و قابلیت نصب شدن روی دیوار را ندارد. این محصول نمایشگری شش‌خطی و دفترچه تلفن دارد که می‌تواند شماره‌ی 250 مخاطب را در خود جای دهد. C620A دارای Caller ID، اسپیکر و منشی تلفنی  است. منشی تلفنی تا 55 دقیقه حافظه دارد.  یک عدد گوشی بی‌سیم با فرکانس 1,9 گیگاهرتز با برد 50 متر داخلی و 300 متر خارجی دارد و منبع تغذیه ‌آن‌ها دو باتری نیم‌قلمی است که قادرند تا 26 ساعت مکالمه  و 530 ساعت در حالت آماده به‌کار شارژ این گوشی‌ بی‌سیم را تامین کنند. با این محصول گیگاست می‌توانید 20 تماس گرفته شده و 20 تماس از دست رفته خود را مشاهده کنید؛ هم‌چنین C620A  دارای منوی 32 زبان مختلف است. این تلفن گیگاست می‌تواند زنگ هشدار را تنظیم کند. 

مشخصات فنی و کیفیت ساخت

تمامی شرکت‌های سازنده در تلاش هستند که تلفن‌های امروزی با ابعاد و وزن بسیار متناسبی ساخته شوند که در C620 به وضوح می‌توان آن را مشاهده کرد. این محصول دارای ابعاد 132x126x52.5 میلی متر بوده و وزن بسیار کمی دارد. تعداد خطوط متصل به این دستگاه یک خط بوده که در تلفن‌ها متفاوت است. C620 همانند دیگر تلفن‌ها دارای یک سری مزایا و معایب مختلف بوده که از معایب این دستگاه می‌توان به نداشتن قابلیت کنفرانس و انتقال تماس در آن اشاره داشت. اما این معایب باعث نمی‌شود که امکانات این دستگاه نادیده گرفته شود که در بین مزایای این محصول می‌توان به وجود بلندگوی دیجیتالی در آن اشاره کرد که در کیفیت صدای تلفن‌ها امروزه حرف اول را می‌زند. همچنین از دیگر مزایای آن ارسال و دریافت پیامک و نمایشگر بزرگ و مناسب آن است.

  از برترین امکانات C620 وجود منشی در این دستگاه است که برای کاربران بسیار مهم بوده چون قابلیت ضبط تماس‌های از دست رفته را تا 55 دقیقه داراست که در نوع خودش بسیار مناسب است. شاید بتوان به دیگر معایب این دستگاه نداشتن نور پس زمینه را هم اضافه کرد ولی قابلیت‌های C620 بسیار بیشتر از معایب است. این دستگاه هم مثل مابقی دستگاه‌ها دارای یک حافظه جانبی بوده که قابلیت ذخیره 250 شماره مخاطب را داراست. دسترسی سریع به شماره‌ها و نمایش شماره های تماس گیرنده از دیگر قابلیت‌های این دستگاه مدرن است که در بازار رقابت طرفداران زیادی دارد. شارژ دهی C620 بسیار مناسب بوده به طوری که در حالت کار 26 و در حالت آماده به کار 530 ساعت قابلیت نگهداری شارژ را داراست.

جمع‌بندی

تلفن بی سیم گیگاست مدل C620A از سری دستگاه بسیار مناسب و پر طرفدار در عرصه تلفن بوده که دارای امکانات بسیار بالایی است که کاربران رضایت خود را از این محصول اعلام داشته‌اند که استفاده از این کالا برای مصارف خانگی و اداری بسیار توصیه می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلفن بی سیم آلکاتل مدل XP1050 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تلفن مدل «XP1050» ساخت شرکت فرانسوی «آلکاتل» در ابعاد 100 × 90 × 153 میلی‌متر برای بیس اصلی و 45 × 20 × 168 میلی‌متر برای گوشی بی‌سیم عرضه می‌شود که در صورت تمایل می‌توانید آن را بر روی دیوار نیز نصب کنید. این گوشی از صفحه‌ نمایشی با نور پس‌زمینه‌ی سفید استفاده می‌کند که چهار خط متن و یک خط آیکون را نمایش می‌دهد. در صفحه‌ی نمایش اسامی دفترچه تلفن به همراه ساعت و زمان مکالمه نمایش داده می‌شوند. زبان‌های فرانسوی، انگلیسی و اسپانیایی در این گوشه به صورت پیش‌فرض پشتیبانی می‌شوند. 10 ملودی به صورت پیش فرض برای زنگ گوشی در نظر گرفته شده‌اند که در 6 سطح می‌توانید بلندی صدای زنگ را تنظیم کنید. تا 200 شماره را می‌توانید در حافظه‌ی گوشی ذخیره کنید. تا 10 شماره آخر تماس گرفته را در حافظه‌ی گوشی ذخیره می‌شوند که می‌توانید برای قابلیت Redial از آنها استفاده کنید. صفحه کلید گوشی بی‌سیم از نور پس‌زمینه‌ی آبی رنگ استفاده می‌کند. منشی تلفنی دستگاه تا 30 دقیقه از پیام‌های شما را می‌تواند ضبط کند و می‌توانید پیغام منشی ار خودتان ضبط کنید. تا 4 گوشی را می‌توانید بر روی بیس اصلی ثبت کنید و به صورت داخلی Intercom با گوشی‌ها به مکالمه بپردازید. برد بی‌سیم گوشی تا 50 متر داخلی و 300 متر خارجی را پوشش می‌دهد. باتری با ظرفیت 750 mAh با تکنولوژی NiMH در گوشی بی‌سیم به کار رفته ایت که تا 12 ساعت مکالمه و 160 ساعت حالت آماده به کار را پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلفن گیگاست مدل A690 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تلفن بی‌سیم Gigaset A690 با ابعاد و وزن بسیار مناسب از یک بیس و یک گوشی بی‌سیم تشکیل شده است. نمایشگر 2 اینچی این گوشی تلفن با رزولوشن 96 × 64 مجهز به نور پس زمینه سیاه و سفید است. دکمه‌های صفحه کلید با ابعادی متناسب طراحی شده است و با توجه به نور پس زمینه، شماره‌گیری در تاریکی محض را بسیار آسان کرده است. دکمه چهار جهته هدایتگر یا Navigator میانبری جهت دسترسی به بلندگو، دفترچه تلفن، فهرست تماس‌ها وتنظیم بلندگوی گوشی است. دفترچه تلفن گنجایش ذخیره 100 نام و شماره را دارد تا شماره تماس‌های مهم همیشه در دسترس باشد. همچنین می‌توانید تلفن را بعضی ساعات شبانه روز به حالت Silent در آورید؛ در کشورهای اروپایی، میزان مصرف انرژی یکی از شاخص‌های مهم خرید کالا است. لذا کارخانه آلمانی گیگاست، این گوشی را به سیستم کاهش مصرف انرژی مجهز نموده است.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلفن آ ا گ مدل SMART64 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یک همراه دوست‌داشتنی که به‌شدت به‌صرفه است. «آ ا گ» (AEG) به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان خوش‌نام تلفن، مجموعه‌ای دوست‌داشتنی از محصولات خانگی تولید کرده است که مدل «SMART64» هم یکی از آن‌هاست؛ محصولی خوش‌ساخت که با طراحی خاص خود بسیار خوش‌دست است. این محصول دارای صفحه نمایش لمسی است که کارکردن با آن را ساده و درعین‌حال لذت‌بخش می‌کند. این هندست (Handset) بی‌سیم که به همراه یک پایه برای شارژ عرضه شده با برق شهری کار می‌کند و وزن کمی دارد. با هر بار شارژ، می‌توانید تا 10 ساعت مکالمه یا ده‌برابر آن استندبای(آماده‌به‌کار) داشته باشید. این تمام ماجرا نیست. برد مفید این محصول در فضاهای مسقف، بالغ بر 50 متر است و در فضای باز تا 300 متر خواهد رسید؛ پس می‌توان مطمئن بود که در هیچ کجای خانه‌های امروزی در استفاده از آن با مشکل مواجه نخواهید شد. این محصول دارای یک گوشی است.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلفن پاناسونیک مدل KX-TG1061 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تلفن‌‌ها ی رومیزی باعث ایجاد محدودیت‌‌ها یی در حین مکالمه می‌شوند و فقط باید نزدیک واحد پایه تلفن بنشینید تا بتوانید مکالمه برقرار کنید. تلفن‌‌ها ی بی‌سیم اما آزادی عمل و حرکت را به کاربر ارائه می‌دهند. ولی در مقابل اکثر تلفن‌‌‌ها ی بی‌سیم در نبود برق کار نمی‌کنند ولی تلفن ‌ها ی رومیزی تمام مکالمات در طول قطعی یا نبود برق را تا هر مدتی پشتیبانی می‌کند. اگر هر دو مزیت را با هم می‌خواهید، بهتر است از تلفن‌‌ها ی چند گوشی پاناسونیک که یکی رومیزی و یکی بیسیم است استفاده کنید. تلفن پاناسونیک مدل KX-TG1061 از برترین محصولات تولید شده توسط این برند است که قابلیت‌‌ها ی بالا را دارا هستند. بلاک تماس اجازه می‌دهد تا شما بتوانید تماس‌‌ها ی ناخواسته را مسدود کنید. این امکان با ذخیره شماره‌‌ها در دفتر تلفن بلاک انجام می‌گیرد. این گوشی دارای قابلیت دفترچه تلفن اختصاصی نیز است که می‌توانید شماره و نام افراد را در آن ذخیره کنید تا راحت‌تر با آن‌‌ها تماس بگیرید ظرفیت ذخیره مخاطب در این تلفن 50 تایی است.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGB110 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه «KX-TGB110» تلفنی کوچک، ساده و جمع‌و‌جور است و از حداقل امکانات بهره می‌برد. این تلفن که از نسل جدید تلفن‌های شرکت «پاناسونیک» محسوب می‌شود، برای ارتباط رادیویی با گوشی بی‌سیم از فرکانس 1.9 گیگاهرتز با سیستم DECT استفاده می‌کند. مزیت اصلی این فرکانس، انحصاری‌بودن آن برای تلفن‌های بی‌سیم است. فرکانس 2.4 گیگاهرتز که پیش‌تر در تلفن‌های بی‌سیم مرسوم بود، در دستگاه‌های دیگر مانند مودم، ماوس و کیبوردهای بی‌سیم هم مورداستفاده قرار می‌گیرد؛ ازاین‌رو احتمال اختلال رادیویی بین تلفن و این دستگاه‌ها بسیار بالاست و سبب نویز روی تلفن و قطع اتصال دستگاه‌های فوق می‌شود. خوشبختانه این مشکلات در فرکانس 1.9 گیگاهرتز وجود ندارد. قابلیت دیگر این تلفن، حالت Eco است که با کاهش شدت اتصال رادیویی، مصرف برق گوشی را کاهش می‌دهد؛ البته این قابلیت معایب خود را هم دارد و سبب کاهش برد رادیویی گوشی بی‌سیم می‌شود و کاربر نمی‌تواند از پایه‌ی تلفن دور شود. باتری‌های به‌کاررفته در گوشی بی‌سیم تا 10 ساعت مکالمه را پشتیبانی می‌کنند که در مقایسه با مدل‌های دیگر رقم یکسانی است.

طراحی و ساخت

به عکس KX-TGB110 که نگاه کنید شاید درک اشتباهی از اندازه‌ی این تلفن به شما دست بدهد. با نگاه به این گوشی بی‌سیم که بر روی پایه‌ای کوچک جا خوش کرده این تصور به شما دست می‌دهد که KX-TGB110 اندازه‌ای برابر با دیگر تلفن‌های پاناسونیک دارد اما حقیقت امر این است که TGB110 از باقی مدل‌های کوچک‌تر است. خودمان هم بار اول که این گوشی را دیدیم از اندازه‌ی کوچک آن تعجب کردیم. گوشی بی‌سیم این تلفن ابعادی برابر با 145 میلی‌متر در ارتفاع دارد و عرض و ضخامت آن به 33 و 48 میلی‌متر می‌رسد و تنها 110 گرم وزن دارد. برای اینکه درک درستی از وزن گوشی بی‌سیم داشته باشید، می‌توانید تلفن‌ همراه خود را در دست بگیرید. تلفن‌های همراه هوشمند رده‌بالا معمولاً وزنی کمتر از 150 گرم دارند. بدنه‌ی دستگاه تماماً مشکی با سطحی براق طراحی شده است که کمی در برابر اثرانگشت و لک آسیب‌پذیر است. بر روی گوشی بی‌سیم این تلفن صفحه‌نمایشی کوچک با قطر مورب 1.4 اینچ دیده می‌شود که تا 12 حرف را در یک خط می‌تواند نشان دهد. این صفحه‌نمایش به نور پس‌زمینه هم مجهز شده است که درنتیجه کار با آن در شب و محیط‌های تاریک ممکن است. بر روی گوشی جز صفحه‌کلید استاندارد موارد خاص دیگری دیده نمی‌شود. صفحه‌کلید دارای نور پس‌زمینه نیست و شاید در تاریکی کار با تلفن کمی سخت باشد. می‌توان گفت که در این تلفن طراح سعی داشته که سادگی را حفظ کرده و فقط به امکانات پایه بسنده کند و از این طریق قیمت تمام‌شده‌ی محصول را در کمترین میزان نگاه کند.

ویژگی‌ها

شاید بهترین ویژگی‌ KX-TGB110 این باشد که از فرکانس 1.9 گیگاهرتز با 10 کانال رادیویی برای برقراری ارتباط بی‌سیم استفاده می‌کند. فرکانس 1.9 گیگاهرتز که در اصطلاح تجاری DECT خوانده می‌شود به‌صورت انحصاری برای تلفن‌های بی‌سیم در نظر گرفته شده و در دستگاه‌های دیگر که دارای ارتباط بی‌سیم هستند استفاده نمی‌شود. درنتیجه خبری از اختلال رادیویی در این تلفن نیست. فرکانس 2.4 گیگاهرتز که در تلفن‌های بی‌سیم قدیمی‌تر استفاده می‌شد در دیگر دستگاه‌ها مانند مودم‌های بی‌سیم اینترنت، اتصال بلوتوث، ریموت‌های در باز‌کن و موارد دیگر استفاده می‌شوند. حال درصورتی‌که تلفن‌های 2.4 گیگاهرتزی در کنار مودم‌ بی‌سیم اینترنت برای مثال قرار گیرند احتمال اختلال وجود دارد. البته به کلمه‌ی احتمال دقت کنید. ممکن است اختلالی هم رخ ندهد. همه‌ی این‌ها به کانال رادیویی دو دستگاه در فرکانس 2.4 بستگی دارد. اختلال رادیویی می‌تواند دوطرفه باشد.بدین شکل که تماس تلفنی دارای نویز خواهد بود و اتصال اینترنت هم با ‌کندی سرعت و یا قطعی روبرو خواهد شد. با ابن حال همان‌گونه که گفته شد ممکن است اختلالی هم رخ ندهد. شخص نویسنده‌ی مطلب در خانه از تلفنی استفاده می‌کند که دارای فرکانس 2.4 گیگاهرتز است و مودم بی‌سیم را هم دقیقاً کنار تلفن گذاشته است بدون اینکه مشکلی رخ دهد. بااین‌حال فرکانس 1.9 گیگاهرتز خیال شما را ازهرجهت راحت خواهد کرد. دفترچه‌ی تلفنی که برای این مدل در نظر گرفته شده است از حداقل فضا بهره می‌برد و می‌تواند تنها تا 50 شماره را در حافظه‌ی خود ذخیره کند که تصور ما این است برای مصارف خانگی کافی است اما اگر آن را برای محیط اداری و تجاری بخواهید شاید کمی این فضا برای نگهداری شماره‌های شما کم باشد. در این دفترچه تلفم تنها کاری که می‌توانید انجام دهید این است که اسمی انتخاب کنید و شماره را برای آن وارد کنید. امکانات دیگر مانند شخصی‌سازی و قرار دادن زنگ تلفن خاص برای مخاطبین وجود ندارد. پس شماره را از دفترچه تلفن بگیرید و راضی باشید. همچنین وقتی مخاطب با شما تماس بگیرد نام وی بر روی صفحه‌نمایش نشان داده می‌شود. دیگر چه می‌خواهید؟ 5 زنگ به‌صورت Tone برای این تلفن در نظر گرفته شده‌اند و خبری از زنگ‌های پلی‌فونیک یا ملودی نیست و زنگ‌ها ساده و مانند تلفن‌های قدیمی هستند که البته به نظر ما نکته‌ی منفی محسوب نمی‌شود و اکثر کاربران علاقه‌ای به زنگ‌های ملودیک ندارند. زنگ‌های فوق را می‌توانید در 5 سطح بلندی صدا تنظیم کنید و یا اینکه تلفن را در حالت OFF یا همان Silent قرار دهید. همان‌گونه که گفته شد تلفن به سیستم کالرآیدی مجهز است که در هنگام تماس افراد شماره‌ی آن‌ها را بر روی صفحه‌نمایش نشان می‌دهد که در صورت تمایل می‌توانید آن‌ها را به‌صورت مجدد شماره‌گیری کنید. همچنین 10 شماره‌ی آخری که شما با آن‌ها تماس گرفته‌اید در حافظه‌ی دستگاه ذخیره می‌شود تا بتوان مجدداً آن‌ها را شماره‌گیری کرد. دو باتری نیم قلمی از نوع Ni-MH در گوشی بی‌سیم این تلفن تعبیه شده‌‌اند که در مدت‌زمان تقریبی 7 ساعت به‌صورت کامل شارژ شده و آماده‌ی استفاده می‌شوند. این باتری‌ها می‌توانند تا 10 ساعت مکالمه را پشتیبانی کنند و در حالت آماده‌به‌کار نیز می‌توانند تا 200 ساعت برابر با 8 روز یا یک هفته تلفن را روشن نگاه دارند. میزان 10 ساعت مکالمه درواقع حد متوسط تلفن‌های بی‌سیم محسوب می‌شود. برخی از تلفن‌ها عمر باتری برابر با 7 ساعت و برخی مدل‌ها تا 26 ساعت عمر باتری دارند.

حالت دیگری که در این تلفن به‌کاررفته و ارزش آن را دوچندان کرده است حالت Eco است که در این تلفن به‌صورت Radiation Free طراحی شده است و شدت امواج رادیویی را بین پایه و گوشی بی‌سیم کاهش می‌دهد تا علاوه بر کاهش مصرف باتری و افزایش عمر آن، امواج را برای محیط‌زیست و کاربر بی‌خطر می‌سازد.

از دیگر امکانات این دستگاه می‌توان به قابلیت Paging در آن اشاره کرده که تقریباً در تمامی مدل‌ها یافت می‌شود. با استفاده از این قابلیت درصورتی‌که کاربر گوشی بی‌سیم را گم کرده باشد می‌تواند با فشار یک دکمه بر روی پایه‌ی تلفن صدای زنگ گوشی بی‌سیم را به صدا درآورد و آن را پیدا کند. موارد دیگر شامل Mute است که کاربر می‌تواند در حین مکالمه با فعال‌سازی آن میکروفن را قطع کند تا صدای وی به آن‌سوی خط منتقل نشود.

نتیجه‌گیری

تلفن KX-TGB110 ساخت شرکت پاناسونیک یکی از مدل‌های پایه‌ی این شرکت است که برای علاقه‌مندان به مدل‌های بی‌سیم ساخته شده است. این تلفن سوای اتصال بی‌سیم قابلیت خاص دیگری به همراه ندارد. سادگی دستگاه، آسانی استفاده، عمر باتری مناسب، ابعاد کوچک و وزن سبک در کنار فرکانس 1.9 گیگاهرتز از ویژگی‌های اصلی این تلفن هستند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG3711 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گوشی تلفن بی‌سیم «پاناسونیک» مدل « KX-TG3711» تلفنی ساده و کارآمد و کم‌جا است. پایه این گوشی قابلیت نصب روی دیوار را دارد که برای محیط‌های کوچک و ادارات یا کارگاه‌ها هم مناسب است. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش 1.8 اینچی بوده که می تواند اطلاعات و شماره کاربر را که در دفترچه تلفن ثبت می‌شود به نمایش درآورد. فرکانس دستگاه 2.4 گیگاهرتز بوده و برای محیط داخل خانه بسیار مناسب است. از دیگر امکانات دستگاه می‌توان به نمایش شماره یا همان Caller ID اشاره کرد. این قابلیت امکان نمایش 50 تماس آخر ر ا داراست. برای تلفن پاناسونیک KX-TG3711 یک خط ورودی قرار داده شده و باتری‌های دستگاه توسط پایه آن که با آداپتور تغذیه می‌شود، شارژ می شوند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به فناوری بهبود کیفیت صدای دیجیتال، حالت شب، تنظیم صدای سیستم و چراغ نمایش برای تماس ورودی اشاره کرد. 

طراحی و ساخت

تلفن بی‌سیم KX-TG3711 ابعادی برابر با 128×98×205 میلی‌متر دارد؛ این تلفن در مقایسه باهم رده‌های خود، ابعاد متوسطی دارد و فضای زیادی را روی میز اشغال نمی‌کند. گفتنی است درصورتی‌که با کمبود فضا مواجه هستید، می‌توانید آن را به دیوار نیز وصل کنید. گوشی این تلفن از طراحی خاصی بهره نمی‌برد؛ اما در عین سادگی، بسیار کارآمد است. کلیدهای این گوشی در ابعاد مناسبی طراحی شده‌اند؛ به‌طوری‌که یک انگشت به‌راحتی روی آن‌ها قرار می‌گیرد؛ بنابراین می‌توان گفت، افراد کهن‌سال مشکلی با آن نخواهند داشت. صفحه‌نمایشی که شرکت پاناسونیک برای این تلفن در نظر گرفته، ابعاد 1.8اینچی دارد. این صفحه‌نمایش ارقام را به‌صورت درست و خوانا نمایش می‌دهد که از مزیت‌های KX-TG3711 محسوب می‌شود.

عملکرد و ویژگی‌ها

فرکانس تلفن بی‌سیم KX-TG3711 شرکت پاناسونیک 2.4 گیگاهرتز است و از یک خط تلفن بهره می‌برد. این مدل به یک دفترچه تلفن مجهز شده است که به کاربر امکان ذخیره‌ی 100 مخاطب را می‌دهد. تلفن KX-TG3711 دارای اسپیکراست؛ کاربر می‌تواند هنگامی‌که در‌دست‌گرفتن گوشی برایش امکان‌پذیر نیست، با فشردن کلید SP-PHONE همراه با مکالمه به دیگر امور خود رسیدگی کند. برد تلفن KX-TG3711 در فضای داخلی 50 متر است و در فضای خارجی این برد به 300 متر می‌رسد. گوشی تلفن این مدل از دو باتری نیم‌قلمی AAA به‌عنوان منبع انرژی استفاده می‌کند. در حالت شارژ کامل، کاربر می‌تواند تا 10 ساعت مکالمه‌ی مداوم داشته باشد.  

نصب تلفن KX-TG3711 بسیار ساده است و حتی اگر از تکنولوژی و وسایل برقی اطلاعات زیادی ندارید، نگران نباشید. تنها کافی است کابل‌های خط تلفن و برق را نصب کنید تا تلفن شما آماده‌ی استفاده باشد. منوهای گوشی ‌بی‌سیم نظم خوبی دارند و قسمت‌های مختلف به‌سادگی در دسترس هستند. رابط کاربری منو و آیکون‌ها به‌خوبی طراحی‌شده‌اند و به‌آسانی قابل‌استفاده‌اند. صفحه‌نمایش تعبیه‌شده درگوشی بی‌سیم از روشنایی مناسبی برخوردار است و شماره‌ها و مشخصات مخاطبان را به‌خوبی نمایش می‌دهد. گفتنی است، کیفیت صدای تلفن‌های بی‌سیم پاناسونیک همیشه خوب بوده و KX-TG3711 هم همین رویه‌ را در پیش‌گرفته است.

جمع بندی

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG3711 با قابلیت‌های پایه، گزینه‌ی مناسبی برای مصارف خانگی است. این تلفن شاید فناوری جدید و ویژه‌ای نداشته باشد؛ اما در حوزه‌ی فعالیت خود، با طراحی کلاسیک و عملکرد قابل‌قبول، رقیبی سرسخت برای رقیبان هم‌رده‌اش محسوب می‌شود. این تلفن با بهره‌مندی از ویژگی‌هایی همچون صفحه‌نمایش 1.8اینچی، اسپیکر و ویژگی Power Back-Up از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است که آن را از دیگر محصولات این رده متمایز کرده است.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا