خانه و آشپزخانه

نکات مهم خرید ماشین‌ظرفشویی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید ماشین‌ظرفشویی باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

زمانی که شما قصد خرید ماشین ظرفشویی برای منزل خود دارید مطمئناً به دنبال بهترین مارک ماشین ظرفشویی و بهترین مدل بنا بر بودجه خود برای منزلتان هستید، بسیار از افراد زمان خرید ماشین ظرفشویی تصور می کنند آخرین و بالاترین مدل ماشین ظرفشویی می تواند بهترین انتخاب برای آنها باشد به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم قبل از خرید ماشین ظرفشویی نکات ذکر شده در این مقاله از نکته خرید را خوانده و هنگام خرید ماشین‌ظرفشویی ملاک خرید خود قرار دهید.

انواع ماشین ظرفشویی

بسته به طراحی و نوع دکوراسیون آشپزخانه شما، ماشین ظرفشویی‌هایی با طراحی‌های مختلف را می‌توان انتخاب و نصب کرد تا به بهترین وجه متناسب با فضای موجود باشد. به طور کلی سه نوع ماشین ظرفشویی از لحاظ شکل و طراحی وجود دارد که به شرح زیر است:

  • مدل‌های یکپارچه (Integrated): ماشین‌های ظرفشویی یکپارچه که به نمونه‌های توکار هم شهرت دارند، از جمله دستگاه‌هایی هستند که زیر پیشخوانِ آشپزخانه شما قرار می‌گیرند و توسط درب کابینت‌ها پنهان می‌شوند.
  • مدل‌های نیمه یکپارچه (Semi-integrated): دستگاه‌هایی که به صورت نیمه یکپارچه طراحی شده‌اند، هم زیر پیشخوان قرار می‌گیرند، با این تفاوت که نسبت به مدل‌های یکپارچه، درب دستگاه در معرض دید است.
  • مدل‌های رومیزی یا ایستاده (Freestanding): این مدل از ماشین‌های ظرفشویی قابلیت قرار گرفتن بر روی هر چیزی از جمله میز و پیشخوان را دارند.

انتخابتان برای خرید ماشین ظرفشویی توکار، قابل حمل، یا رومیزی تا اندازه‌ی زیادی به مستأجر بودن یا صاحبخانه بودن، اندازه‌ی خانه‌تان و اندازه‌ی لوازم خانگی‌تان دارد. هر مدل ماشین ظرفشویی مزیت‌ها و محدودیت‌های مخصوص به خودش را دارد.

از نظر قیمت، اقتصادی‌ترین انتخاب ماشین‌ ظرفشویی‌های رومیزی و بعضی مدل‌های قابل حمل می‌باشند. مدل‌های رومیزی از بقیه کوچکترند و ممکن است برای خانواده‌ای بزرگ کافی نباشند، اما اگر در آپارتمانی اجاره‌ای زندگی می‌کنید و فضای محدودی دارید، این مدل‌ها بهترین گزینه برای شمایند.

قیمت ماشین ظرفشویی‌های قابل حمل پیشرفته‌تر، کشویی و توکار متأثر از سبک و خصوصیاتش است. اگر از خصوصیات جانبی صرف‌نظر کنید، باز هم می‌توانید مدل‌های توکار و قابل حملِ مقرون‌به‌صرفه‌ی بسیاری بیابید. اگر مستأجرید و قصد دارید ماشین ظرفشویی را موقع اسباب‌کشی با خود ببرید، مدل‌های قابل حمل نسبت به توکار اولویت دارند.

نکات مهم هنگام خرید ماشین ظرفشویی

  • قدرت شویندگی: طبق تست‌های انجام شده توسط برخی شرکت‌های تعیین کیفیت، نمی‌توان ارتباط درستی میان قیمت و قدرت شویندگی ماشین‌های ظرفشویی بازار پیدا کرد. در واقع، این باور که هرچقدر بیشتر پول خرج کنید ماشین ظرفشویی قوی‌تری نسیب‌تان می‌شود حقیقت نداشته و اغلب تحقیقات خلاف آن را نشان می‌دهند. پس اجازه ندهید که قیمت‌های بازار روی انتخاب‌تان تاثیر بیش از حدی بگذارند؛ و در عوض تلاش کنید که با تحقیق و بررسی دقیق، میزان قدرت واقعی هر دستگاه را تخمین بزنید. (مقالاتی که ماشین‌های ظرفشویی مختلف را با یکدیگر مقایسه می‌کنند برای این هدف بسیار مناسب هستند).
  • صدای ماشین ظرفشویی یا نویز: بر خلاف قدرت شویندگی، صدای این وسیله ارتباط مستقیمی با قیمت آن دارد. تحقیقات نشان داده است که نمونه‌های گران‌تر در بازار اغلب میزان نویز بسیار کمتری داشته و آلودگی صوتی خاصی ایجاد نمی‌کنند. پس در هنگام خرید به مشخصات محصول توجه کرده و اگر می‌خواهید یک آشپزخانه بی سر و صدا داشته باشید گزینه‌های زیر ۴۰ دسیبل یا (low 40 dBs) رو انتخاب کنید. در ضمن به خاطر داشته باشید که همه ماشین ظرفشویی‌هایی که نویز بالاتر از ۵۰ دسیبل دارند، به شدت پر سر و صدا بوده و آلودگی صوتی فراوانی ایجاد می‌کنند، به همین خاطر خریدشان به خانواده‌های دارای نوزاد توصیه نمی‌شود.
  • سرعت و سایکل (چرخه): محصولات امروزی قدرت و سرعت متفاوتی را به خریداران ارائه می‌کنند. اما شما برای داشتن آن‌ها مجبور به پرداخت پول بیشتر نیستید. یک ماشین ظرفشویی حرفه‌ای با ارائه سایکل‌های متفاوتی مثل معمولی، اکسپرس و یا اتوماتیک، به شما امکان تنظیم قدرت وسیله را داده و حتی در کنترل انرژی مصرفی نیز کمک می‌کنند. از طرفی تنظیمات سرعت نیز روی عملکرد دستگاه موثر بوده و با داشتن گزینه‌هایی چون «سنگین» (heavy) برای ظرف‌های بزرگ و خیلی کثیف، «چینی» برای ظروف حساس و ظریف، و «آبکشی» صرفا برای شست‌وشوی ساده با آب، خریداران را در انتخاب راهکار درست تمیزکاری هدایت می‌کنند. پس هنگام خرید ماشین ظرفشویی، گزینه‌های ارائه شده در بخش سرعت و سایکل را جدی بگیرید.
  • سایزهای استاندارد ماشین ظرفشویی: اغلب تولید کنندگان این محصول از یک واحد اندازه گیری مشترک بهره می‌گیرند که باعث شده بیشتر از نیمی از ماشین‌های ظرفشویی موجود در بازار جهان ۶۰ سانتی متری باشند. این استاندارد به شما اجازه می‌دهد که این وسیله را به راحتی با نقشه‌های استاندارد کابینت هماهنگ کرده و از آن‌ به شکل توکار (داخل کابینت) استفاده کنید. اما اگر فضای محدود به شما امکان استفاده از این استانداردها را نمی‌دهد، محصولات ۴۵ سانتی و یا قابل حمل (چرخ‌دار) بهترین گزینه‌های موجود برای شما به حساب می‌آیند.
  • و …

باتوجه به نکاتی که در این نکات خرید ماشین‌ظرفشویی گفته شد، می توانید ماشین ظرفشویی مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه ماشین ظرفشویی ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی مایدیا مدل MCFD55320w خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اشین ظرفشویی مدیا MCFD55320w یکی از دستگاه‌ های اساسی و کارآمد در هر آشپزخانه خانگی است که برای شستشو انواع ظروف، سرویس‌ ها و وسایل آشپزخانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه با طراحی مدرن، عملکرد قوی و ویژگی‌ های قابل اعتماد، به کاربران امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت بالا، ظروف خود را تمیز کنند

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-M1352S - جشنواره نوروزی گلدیران خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جشنواره نوروزی از 14 بهمن 1402 به مدت محدود خواهد بود و در این جشنواره مشتریان شانس برنده شدن مبالغ نقدی تا سقف 200 میلیون ریال را خواهند داشت که بعد از نصب محصول به قید قرعه به آن‌ها تعلق خواهد گرفت. مبلغ قرعه کشی بین از 5.000.000 ریال تا 200.000.000 ریال خواهد بود. ماشین ظرفشویی مدل GDW-M1352S محصولی از شرکت جی پلاس است. که این محصول به شکل ساده و زیبایی توسط شرکت جی پلاس طراحی شده است. این ماشین ظرفشویی مبله برای خانواده‌های پرجمعیت یا افرادی که مهمانی خانوادگی می‌گیرند، گزینه مناسبی است.استفاده از ماشین ظرف‌شویی علاوه بر اینکه به میزبان کمک می‌کند تا زمان بیشتری با میهمانان باشد یا پس از میهمانی زحمت شستن ظروف را نکشد، به مصرف انرژی و آب هم کمک بسیاری می‌کند. این محصول دارای سه سبد یا جایگاه قرارگیری ظروف است. ظرفیت این مدل 13 نفره است. یکی از ویژگی‌های این مدل مصرف بهینه انرژی است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-M1463S - جشنواره نوروزی گلدیران خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جشنواره نوروزی از 14 بهمن 1402 به مدت محدود خواهد بود و در این جشنواره مشتریان شانس برنده شدن مبالغ نقدی تا سقف 200 میلیون ریال را خواهند داشت که بعد از نصب محصول به قید قرعه به آن‌ها تعلق خواهد گرفت. مبلغ قرعه کشی بین از 5.000.000 ریال تا 200.000.000 ریال خواهد بود. ماشین ظرفشویی مدل GDW-M1463S محصولی از شرکت جی پلاس است. که این محصول به شکل ساده و زیبایی توسط شرکت جی پلاس طراحی شده است. این ماشین ظرفشویی مبله برای خانواده‌های پرجمعیت یا افرادی که مهمانی خانوادگی می‌گیرند، گزینه مناسبی است.استفاده از ماشین ظرف‌شویی علاوه بر اینکه به میزبان کمک می‌کند تا زمان بیشتری با میهمانان باشد یا پس از میهمانی زحمت شستن ظروف را نکشد، به مصرف انرژی و آب هم کمک بسیاری می‌کند. این محصول دارای سه سبد یا جایگاه قرارگیری ظروف است. ظرفیت این مدل 14 نفره است. یکی از ویژگی‌های این مدل مصرف بهینه انرژی است. این ماشین ظرفشویی نمودار مصرف انرژی ++A را کسب کرده است. شرکت جی‌پلاس برای بالاتر بردن ایمنی این ماشین، از قفل کودک استفاده کرده است. ماشین ظرفشویی مدل GDW-M1463S دارای 8 برنامه شستشو است که با توجه به برنامه شستشوی سریع به یک ماشین ظرفشویی ایده‌آل تبدیل شده است. این محصول نگرانی خریداران را جهت شستشوی تمیز ظروف چرب و بسیار کثیف با داشتن فناوری‌های Pre-Rinse و Intensive برطرف کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4673S - جشنواره نوروزی گلدیران خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4673S یکی از محصولات با کیفیت و عملکرد بالا این شرکت است. این ماشین با طراحی زیبا و کارآیی عالی، توانسته است نظر مشتریان را به خود جلب کند. با کیفیت بودن جزء ویژگی‌های اصلی این محصول محسوب می‌شود. این ماشین با داشتن ظرفیت 15 نفره، به شما اجازه می‌دهد تا ظروف خانواده خود را به صورت کامل شسته و تمیز کنید. همچنین، وجود چند برنامه شستشو و دمای مختلف، امکان شستشوی انواع ظروف مختلف را فراهم می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این ماشین می‌توان به صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی، صدای کم در زمان کارکرد، وجود سیستم ضد لکه و ضد عفونی کننده و همچنین استفاده آسان و راحت از دستگاه اشاره کرد. در کل، ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4673S با ویژگی‌های بسیار مطلوب و عملکرد عالی، جزو ماشین‌های برتر در بازار به حساب می‌آید و از خرید آن به همه دوستداران کیفیت و کارایی پیشنهاد می‌دهیم.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی کنوود مدل KDW 3140 W خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی سری Blaze اولین سری وارد شده از ظرفشویی کنوود به بازار ایران میباشد. ماشین‌ ظرفشویی 14 نفره کنوود به جدیدترین و به روزترین فناوری‌ها مجهز شده‌ و به گونه‌ای طراحی شده‌ است که شستشوی ظروف را برای شما آسان میکند. ماشین ظرفشویی کنوود دارای 7 برنامه اصلی شستشو ست و برای سهولت انجام کار، در مواقعی که عجله دارید دارای برنامه‌ سریع شویی می باشد که می‌توانند ظرف تنها 30 دقیقه ظروف را کامل بشوید. علاوه بر این، ماشین‌ ظرفشویی KENWOOD دارای سبد کشویی کارد و چنگال است تا فضای بیشتری را در اختیار شما قرار دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی کندی مدل CDPN 2D622O خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرف‌شویی «کندی» (Candy) مدل «CDPN 2D622O» با ظرفیت 16نفره تولید شده است. این دستگاه به قابلیت شست‌وشوی سریع و ‌بهداشتی مجهز شده است. این مدل 10 برنامه‌ی شست‌وشوی پیش‌فرض دارد که گستره وسیعی از برنامه‌های شست‌وشو را شامل می‌شود. دستگاه CDPN 2D622O کندی موتوری بسیار کم‌صدا دارد و طول عمر زیاد موتور و دوام بالا از دیگر مزایای این محصول است. میزان آب مصرفی این مدل به‌طور میانگین 10  لیتر در هر سیکل شست‌وشو است. این ظرف‌شویی دارای سه سبد با طراحی و ارتفاع متفاوت است که برای ظروف مختلف کوچک و بزرگ مناسب هستند. طراحی خاص قطعات سبدها جایگاه مطلوبی را برای قرارگیری لیوان‌‌ و فنجان‌ها ایجاد کرده‌اند. گفتنی است امکان تنظیم زمان شروع شست‌وشو با تأخیر وجود دارد و می‌توانید کارکرد دستگاه را متناسب با نیاز خود تنظیم کنید. علاوه‌براین، پنل کنترل این محصول هم از نوع لمسی است و علاوه بر زیباتر کردن ظاهر ماشین ظرف‌شویی، کاربری آسانی را هم برای آن به همراه دارد. گفتنی است این ماشین ظرفشویی دارای رده مصرف انرژی A++ است که نشان از مصرف پایین انرژی CDPN 2D622O دارد. درمجموع ویژگی‌های به‌روز این ماشین ظرفشویی برند کندی ارزش خرید بالایی به آن داده است.

Candy

کندی نخستین ماشین لباسشویی ایتالیایی را در سال 1945 تولید و به بازار عرضه کرد و کم‌کم با طراحی وساخت دیگر لوازم خانگی مانند ماشین ظرفشویی نام برند کندی را در ایتالیا بر سر زبان‌ها انداخت. امروزه کندی یک نام تجاری بین‌المللی است که طیف وسیعی از لوازم‌خانگی و لوازم آشپزخانه را به مشتریان ارائه می‌دهد. محصولات این برند ترکیبی از تکنولوژی روز با طراحی شیک ایتالیایی هستند. در طول دهه‌ها، هدف کندی همیشه ثابت باقی مانده است؛ این هدف ارائه محصولات نوآورانه قیمت مقرون‌به‌صرفه برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان است.

آرامش در خانه

این محصول در رده ماشین‌ ظرف‌شویی‌های  Super Silent کندی قرار می‌گیرد. در واقع موتور این دستگاه با عملکرد الکترونیکی خاص و المان‌های کاهش صدای متعددی که در آن کار شده است باعث می‌شود که این محصول صدایی حدود 43 دسی‌بل تولید کند که میزان بسیار مطلوبی به‌حساب می‌آید. همین موضوع موجب می‌شود که صدای این ظرفشویی در زمان صرف غذا یا کار در آشپزخانه مزاحمتی ایجاد نکند. اگر بخواهیم بیشتر درمورد میزان صدای این محصول توضیح دهیم باید بگوییم که یک یخچال معمولی حدود 50 دسی‌بل صدا تولید می‌کند. با مقایسه میزان صدای یخچال با ماشین ظرفشویی CDPN 2D622O حتماً متوجه صدای کم این دستگاه می‌شوید.

مصرف انرژی و ویژگی‌ها

ماشین ظرفشویی CDPN 2D622O که با نام Evo Space 3 هم شناخته می‌شود در رده ماشین ظرفشویی‌های مبله قرار می‌گیرد. این دستگاه طراحی مدرنی دارد و پنل لمسی وظاهر خوش‌ساخت آن برای آشپزخانه‌های مدرن مناسب است. با استفاده از  قابلیت Delay  یا شست‌وشوی با تأخیر این ظرفشویی که با نام امکان تنظیم زمان شروع کار هم مشهور است، می‌توانید زمان آغاز شست‌وشو را به تعویق بیندازید. به‌این‌ترتیب انعطاف کار دستگاه بسیار بیشتر شده و می‌توانید با توجه به برنامه‌ی روزانه‌ی خود کارکرد دستگاه را هماهنگ کنید. با موکول کردن شروع شست‌وشو به زمان دلخواه می‌توانید پایان کار دستگاه را تشخیص داده و به‌طور مثال آن را با زمان بیدارشدن از خوابتان هماهنگ کنید. درواقع این موضوع باعث می‌شود تا بتوان در هر زمان از روز و شب زمان شروع کار دستگاه را مشخص کرد. برنامه آبکشی مجدد باعث می‌شود که بتوانید ظروف چرب و کثیف را دوباره آبکشی کنید تا به نتیجه نهایی دلخواهتان برسید. برنامه شست‌وشوی اقتصادی و سریع دیگر ویژگی جالب این محصول است که با استفاده از آن می‌توانید ظرف‌هایی که زیاد کثیف نیستند را به‌سرعت و بدون مصرف زیاد آب و انرژی بشویید. ماشین ظرفشویی دارای قطعه‌ای به نام رزین است که سختی آب را کم می‌کند برای شست‌وشوی رزین به نمک ظرفشویی نیاز دارید. نبود نمک در ماشین ظرفشویی ممکن است به دستگاه آسیب وارد کند؛ به همین دلیل است که کندی نشانگر میزان نمک را برای CDPN 2D622O درنظر گرفته است. فناوری ضد نشت آب (Aqua Stop) هم در این محصول به کار گرفته شده است که برای حفاظت کامل در مقابل نشتی آب ابداع مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این فناوری سنسوری وجود دارد که در صورت نشت آب، آن را تشخیص می‌دهد و بلافاصله جریان ورودی شیر آب را از طریق شیر برقی دستگاه قطع می‌کند. مجموعه این برنامه‌ها و ویژگی‌ها CDPN 2D622O را به محصولی به‌روز تبدیل کرده‌اند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی بکو مدل DFN28424 W خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی بکو 28424 دارای رنگ سفید و طراحی منحصر به فرد است. بکو ماشین ظرفشویی DFN28424 W را با علاوه بر طراحی زیبا بلکه با کاربری و کارایی فوق العاده ای در اختیار کاربران قرار داده است. در این ماشین ظرفشویی ظرفیت 15 نفره است و می توان ظرف هایی که به طور معمول تعداد 15 نفر استفاده می کنند را با آن شستشو داد. موتور این ماشین ظرفشویی بکو از نوع گیربکسی پرو اسمارت است که میزان صدای کم و سنسور های مختلف از ویژگی بارز آن است. تعداد برنامه های آن 8 عدد بوده و می تواند برای هر نوع ظروفی مورد استفاده قرار گیرد. رده انرژی مصرف آن A++ بوده و کارایی شستشوی آن دارای گرید A می باشد. در آن میزان صدا 43 دسیبل است که نشان می دهد این دستگاه می تواند شب موقع خواب هم ظرف ها را بدون سر وصدا شستشو دهد. داخل آن از استیل ضد زنگ ساخته شده و تعداد سبد ها و یا طبقه های آن 3 عدد می باشد. یکی از ویژگی های بارز در این ماشین ظرفشویی، ناحیه پر فشار می باشد که برای شستشوی قابلمه و یا ظروف بسیار کثیف به کار برده می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-M1463S خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی مدل GDW-M1463S محصولی از شرکت جی پلاس است. که این محصول به شکل ساده و زیبایی توسط شرکت جی پلاس طراحی شده است. این ماشین ظرفشویی مبله برای خانواده‌های پرجمعیت یا افرادی که مهمانی خانوادگی می‌گیرند، گزینه مناسبی است.استفاده از ماشین ظرف‌شویی علاوه بر اینکه به میزبان کمک می‌کند تا زمان بیشتری با میهمانان باشد یا پس از میهمانی زحمت شستن ظروف را نکشد، به مصرف انرژی و آب هم کمک بسیاری می‌کند. این محصول دارای سه سبد یا جایگاه قرارگیری ظروف است. ظرفیت این مدل 14 نفره است. یکی از ویژگی‌های این مدل مصرف بهینه انرژی است. این ماشین ظرفشویی نمودار مصرف انرژی ++A را کسب کرده است. شرکت جی‌پلاس برای بالاتر بردن ایمنی این ماشین، از قفل کودک استفاده کرده است. ماشین ظرفشویی مدل GDW-M1463S دارای 8 برنامه شستشو است که با توجه به برنامه شستشوی سریع به یک ماشین ظرفشویی ایده‌آل تبدیل شده است. این محصول نگرانی خریداران را جهت شستشوی تمیز ظروف چرب و بسیار کثیف با داشتن فناوری‌های Pre-Rinse و Intensive برطرف کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی بکو مدل BDFN36641 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شاهکاری دیگر به نام ماشین ظرفشویی بکو 36641 با شناسه ی کامل BDFN36641 یکی از مدل های بی نظیر و منحصر به فرد برند Beko است. این ماشین ظرفشویی زیبا از سری جدید محصولات سال 2022 این شرکت بوده که علاوه بر کیفیت ساخت بالا از استایل مدرن و خیلی شیکی بهره برده و جلوه ای زیبا و نمایی لاکچری را به آشپزخانه شما هدیه می بخشد. این دستگاه شستشوی زیبا ظرفیت 16 نفره ای دارد که به راحتی نیاز خانواده ی پرجمعیت را پوشش می دهد و انتخاب ایده آل برای آن ها می باشد. ظرفشویی بکو 36641 در بخش داخلی دارای سه سبد با قابلیت تنظیم ارتفاع این امکان را به شما می دهد تا هر قابلمه، ماهیتابه و ظروفی را داخل آن جایگزین کنید. این سبدها و طبقات از جنس استیل با خاصیت ضد زنگ می باشند. نمایشگر ال ای دی و لمسی این ماشین در قسمت بالای بدنه جای داده شده است که به کمک آن می توانید تنظیمات مختلف چرخه شستشو و برنامه ها را در دست و کنترل خود داشته باشید. بدنه این ماشین ظرفشویی بسیار مقاوم در برابر عوامل بیرونی بوده و با داشتن رنگ سیلور علاوه بر سازگاری با دکور هر آشپزخانه جلوه ای کاریزماتیک و لاکچری به پا خواهد کرد. بازوهای اسپری کننده چهار پره و یک پره اضافه ی سه بعدی داخلی سبب پوشش دهی کامل فضای داخلی ظرفشویی خواهد شد. موتور اینورتر دایرکت درایو به عنوان اصلی ترین قطعه در این دستگاه مصرف انرژی را به حداقل می رساند و همچنین طول عمر بالای این دستگاه را نیز تضمین می کند. این موتور قدرت شستشوی ظروف را تامین می کند و با بازدهی عالی که دارد نتیجه ی عالی به اتمام کار می دهد. بکو در این ماشین ظرفشویی برای ارتقاء کیفیت شستشو و اوج درخشندگی ظروف 11 برنامه ی متنوع از شستشو را جای داده است تا بسته به نوع ظروف و میزان کثیفی آن بهترین برنامه را اعمال کنید. برنامه ی شستشوی نیم بار، شستشوی توربو، Tray Wash ، Eco, پیش شستشو، Corner intence از برنامه های منحصر به فرد این دستگاه به شمار می روند که هر کدام نقش خود را در بهترین حالت ایفا می کنند. همچنین شستشو با تاخیر گزینه ای مناسب می باشد و کاربران می توانند مدت زمان شستشو‌‌ را 1 تا 12ساعت به تاخیر بیندازند ودر مصرف انرژی صرفه جویی کنند. از قابلیت های مهم این دستگاه می توان به مصرف بهینه ی انرژی و آب اشاره کرد و آن را جزء محصولاتی با پایش انرژی کم قرار داد. این محصول زیبا با

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید سشوار به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4983S خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4983S یکی از محصولات با کیفیت و عملکرد بالا این شرکت است. این ماشین با طراحی زیبا و کارآیی عالی، توانسته است نظر مشتریان را به خود جلب کند. با کیفیت بودن جزء ویژگی‌های اصلی این محصول محسوب می‌شود. این ماشین با داشتن ظرفیت 15 نفره، به شما اجازه می‌دهد تا ظروف خانواده خود را به صورت کامل شسته و تمیز کنید. همچنین، وجود چند برنامه شستشو و دمای مختلف، امکان شستشوی انواع ظروف مختلف را فراهم می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این ماشین می‌توان به صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی، صدای کم در زمان کارکرد، وجود سیستم ضد لکه و ضد عفونی کننده و همچنین استفاده آسان و راحت از دستگاه اشاره کرد. در کل، ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4983S با ویژگی‌های بسیار مطلوب و عملکرد عالی، جزو ماشین‌های برتر در بازار به حساب می‌آید و از خرید آن به همه دوستداران کیفیت و کارایی پیشنهاد می‌دهیم.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی بکو مدل dfn28424w خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی بکو 28424 دارای رنگ سفید و طراحی منحصر به فرد است. بکو ماشین ظرفشویی DFN28424 W را با علاوه بر طراحی زیبا بلکه با کاربری و کارایی فوق العاده ای در اختیار کاربران قرار داده است. در این ماشین ظرفشویی ظرفیت 15 نفره است و می توان ظرف هایی که به طور معمول تعداد 15 نفر استفاده می کنند را با آن شستشو داد. موتور این ماشین ظرفشویی بکو از نوع گیربکسی پرو اسمارت است که میزان صدای کم و سنسور های مختلف از ویژگی بارز آن است. تعداد برنامه های آن 8 عدد بوده و می تواند برای هر نوع ظروفی مورد استفاده قرار گیرد. رده انرژی مصرف آن A++ بوده و کارایی شستشوی آن دارای گرید A می باشد. در آن میزان صدا 43 دسیبل است که نشان می دهد این دستگاه می تواند شب موقع خواب هم ظرف ها را بدون سر وصدا شستشو دهد. داخل آن از استیل ضد زنگ ساخته شده و تعداد سبد ها و یا طبقه های آن 3 عدد می باشد. یکی از ویژگی های بارز در این ماشین ظرفشویی، ناحیه پر فشار می باشد که برای شستشوی قابلمه و یا ظروف بسیار کثیف به کار برده می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4983NS خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4983NS یکی از محصولات با کیفیت و عملکرد بالا این شرکت است. این ماشین با طراحی زیبا و کارآیی عالی، توانسته است نظر مشتریان را به خود جلب کند. با کیفیت بودن جزء ویژگی‌های اصلی این محصول محسوب می‌شود. این ماشین با داشتن ظرفیت 15 نفره، به شما اجازه می‌دهد تا ظروف خانواده خود را به صورت کامل شسته و تمیز کنید. همچنین، وجود چند برنامه شستشو و دمای مختلف، امکان شستشوی انواع ظروف مختلف را فراهم می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این ماشین می‌توان به صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی، صدای کم در زمان کارکرد، وجود سیستم ضد لکه و ضد عفونی کننده و همچنین استفاده آسان و راحت از دستگاه اشاره کرد. در کل، ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4983NS با ویژگی‌های بسیار مطلوب و عملکرد عالی، جزو ماشین‌های برتر در بازار به حساب می‌آید و از خرید آن به همه دوستداران کیفیت و کارایی پیشنهاد می‌دهیم.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی سام مدل DW-190 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ظرفشویی سام در رنگ های  نقره ای - سفید با ظرفیت ظرفشویی (15 نفره) و تعداد برنامه شستشوی ظرفشویی آن دارای صفحه نمایش لمسی, 9 برنامه شستشو اصلی, قابلیت تنظیم ارتفاع سبد, قابلیت شستشو با تاخیر, قفل کودک, قابلیت auto open door, قابلیت self clean, قابلیت خشک کن اضافی (extra drying) و قابلیت شستشو سریع می باشد از ویژگی های این ظرفشویی میتوان به کنترل هوشمند جهت شستشوی با تاخیر(1تا24ساعت)- داری سنسور تشخیص نشتی آب - سیستم ضد عفونی کردن ظروف - سیستم کنترل هوشمند جهت شروع با تاخیر اشاره کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS4HBW00D خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی بوش 4HBW00D محصولی جدید از کمپانی بوش می باشد. شرکت بوش این محصول را به شکل زیبا و ساده ای طراحی نموده است. این مدل ظرفشویی مبله برای خانواده های پر جعیت و یا افرادی که مهمانی های بزرگ می گیرند انتخاب مناسبی می باشد. استفاده از ماشین های ظرفشویی در وقت و زمان شما صرفه جویی می کند به طوری که در جمع های دوستانه و مهمانی ها وقت زیادی را با دوستان خود می توانید سپری کنید. بکار بردن رنگ سفید براق با سطح مسطح و موزن زیبایی را به هر آشپزخانه ایی می بخشد و با هر لوازم دیگری مانند یخچال و لباسشویی جور در می آید. در نظر گرفتن ظرفیت 13 نفر مکانی ایده آل و بزرگی را برای قرار دادن مقدار زیادی از ظرف های شما فراهم می کند. شرکت بوش برای امنیت بیشتر دستگاه سیستم قفل کودک قرار داده است که در صورت لزوم می توانید آن را فعال نمایید.عملکرد بدون سر و صدا، آرام و بی نظیر ظرفشویی 4HBW00D بوش به لطف موتور کارآمد Ecosilence می باشد. انتشار صدای معادل 44 دسی بل توسط این موتور میزان نویز کمی ایجاد می کند. ظرفشویی هایی که به این نوع موتور ها مجهز می باشند از مصرف انرژی کمی برخوردارند به طوری که در کاهش هزینه ها کمک زیادی می کنند. بهره مندی از 6 برنامه حالت های مختلفی را برای شستشو ظروف فراهم می کند که با توجه به نوع و میزان کثیفی ظروف گزینه مناسب را می توانید انتخاب نمایید. این مدل ظرفشویی SMS4HBW00D بوش نگرانی شما را بابت شستن ظرف های خیلی کثیف یرطرف می سازد. بدون شک انتخاب یک برنامه بهینه می تواند از گزینه های انتخاب برای هر فردی باشد. به همین دلیل برای برطرف نمودن این مسئله بوش برنامه اقصادی (eco) را در نظر گرفته است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS6ECI07E خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی بوش با ظرفیتی مناسب برای شستن ظروف تا میزان بالایی کارآمد است. صدای بسیار کم این ماشین ظرفشویی هیچ مزاحمتی ایجاد نکرده و حتی در طول میهمانی‌ها نیز بدون آلودگی صوتی کار خود را انجام می‌دهد. نیاز کم این دستگاه به آب برای شستشوی با کیفیت ظروف باعث شده تا انرژی و آب هدر نرود و کارآمدی دستگاه بالاتر رود. این ظرفشویی مجهز به چندین برنامه شستشو می باشد که این برنامه ها شامل شستشوی قوی 70 درجه سانتیگراد، خودکار 65-45 درجه سانتیگراد، اقتصادی 50 درجه سانتیگراد، شستشوی ظروف شیشه ای 40 درجه سانتیگراد، شستشوی سریع 1 ساعت 65 درجه سانتیگراد، آبکشی اولیه می باشد. این دستگاه همچنین مجهز به 3 گزینه ویژه شامل سرعت متغیر، شستشوی بهداشتی و خشک کن اضافی می باشد. با انتخاب عملکرد سرعت متغیر زمان برنامه شستشو تا 50 درصد کاهش می یابد؛ بدون آن که تأثیر عملکرد شستشو کاهش یابد. سیستم AquaStop متشکل از شیلنگ دو جداره، شیر ایمنی و همچنین شیار با سوئیچ شناور در مقابل آسیب ها و نشت های احتمالی آب تضمین %100 را ارائه می دهد. در صورت نشت آب از هر جایی در ظرفشویی، این سیستم امنیتی 24 ساعته آب را قطع کرده و مانع نشت آن می شود. تشخیص نشتی آب با استفاده از سنسورهایی صورت می‌گیرد که در کف دستگاه تعبیه شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS6ECI03E خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS6ECI03E با 6 بررنامه شستشو، سه سبد در سه طبقه، آسانسور دار. ماشین ظرفشویی بوش آسانسور دار به شما امکان تنظیک ارتفاع سبد میانی تا 5 سانتی متر و در سه سطح را می دهد. چیدمان داخلی بسیار هوشمندانه ای داشته و ظرفیت اسمی این ظرفشویی بوش سری 6 برای 13 نفره طراحی شده است. دمای آب تا 70 درجه سانتی گراد گرم می شود و می توانید ظروف را با آن استریل کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS6ZCI08 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند بوش برای همه برند نام آشنایی است و کیفیت محصولات بوش نیازی به تعریف ندارد. ظرفشویی بوش هم جز پرفروش ترین برند ظرفشویی است. ظرفشویی بوش مدل 6ZCI08 ساخت آلمان است. این ظرفشویی 14 نفره دارای 3 سبد است که یک سبد آن به صورت مجزا برای قاشق و چنگال است.در طراحی این ظرفشویی از زئولیت استفاده شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS4HDW52E خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی بوش 4HDW52E از محصولات سری 4 کمپانی بوش در سال 2021 است. این ماشین ظرفشویی از رنگ سفید زیبا و جنس بدنه استیل ضد زنگ بهره‌مند بوده و مکمل دیزاین آشپزخانه مدرن شما می‌باشد. همچنین طراحی زیبا و خیره کننده آن بسیار دلنشین بوده و چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند. ماشین ظرفشویی بوش مدل 4HDW52E دارای پنل لمسی LED و موتور قدرتمند Eco Silence Drive می‌باشد. به لطف وجود این موتور قدرتمند این ماشین ظرفشویی در لیست محصولات کم مصرف و بی صدا قرار گرفته است. زیرا با برخورداری از قطعات کمتر نسبت به سایر موتورها از اصطکاک و لرزش کمتری در هنگام کار برخوردار بوده و صرفه‌جویی در مصرف انرژی برق و آب را برای شما فراهم می‌سازد. ماشین ظرفشویی 4HDW52E بوش تولید صدای بسیار کم در حدود 44 دسی بل آرامش خاطر را به خانه شما هدیه می‌دهد. ماشین ظرفشویی 4HDW52E بوش دارای 6 برنامه شستشو و کاربردی و 4 تابع اضافه جهت شستشوی هرچه بهتر ظروف شما می‌باشد. ماشین ظرفشویی بوش 4HDW52E دارای ظرفیت گنجایش 13 نفره بوده و پاسخگوی نیاز یک خانواده پرجمعیت می‌باشد. همچنین از نوع مبله ایستاده بوده و نمای بسیار زیبایی به آشپزخانه شما می‌بخشد.دستگاه فوق ساخت آلمان میباشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-M1352S خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی مدل GDW-M1352S محصولی از شرکت جی پلاس است. که این محصول به شکل ساده و زیبایی توسط شرکت جی پلاس طراحی شده است. این ماشین ظرفشویی مبله برای خانواده‌های پرجمعیت یا افرادی که مهمانی خانوادگی می‌گیرند، گزینه مناسبی است.استفاده از ماشین ظرف‌شویی علاوه بر اینکه به میزبان کمک می‌کند تا زمان بیشتری با میهمانان باشد یا پس از میهمانی زحمت شستن ظروف را نکشد، به مصرف انرژی و آب هم کمک بسیاری می‌کند. این محصول دارای سه سبد یا جایگاه قرارگیری ظروف است. ظرفیت این مدل 13 نفره است. یکی از ویژگی‌های این مدل مصرف بهینه انرژی است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی الگانس مدل EL9003 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر هنگام مهمانی از شستن ظروف فراری هستید و همیشه این کار زمان زیادی از شما می‌گیرد، شما نیاز به یک ماشین ظرف‍‌شویی با کیفیت دارید. ماشین ظرفشویی الگانس مدل EL9003 دستگاهی بسیار کاربردی بوده که با طراحی و کیفیت بالای ساخت همراه شده است. این ماشین ظرفشویی مبله ظرفیتی دارد که می‌تواند ظروف استفاده شده توسط 12 نفر را در خود جای دهد و با کیفیت بالا بشوید. ابعاد دستگاه امکان استفاده آن روی میز یا کانتر کابینت را می‌دهد. ماشین‌ظرفشویی مدل EL9003 محصولی با کیفیت از برند معتبر الگانس .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی وست پوینت مدل WYG-15824.EC خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

وست پوینت یکی از قدیمی ترین برند‌های فرانسوى لوازم خانگیست که از قرن 18 هم میلادی به تولید لوازم خانگی می‌پردازد. وست پوینت اینترنشنال در شهر بوردو فرانسه زمانی که این شهر یکی از اصلی ترین قطب صنعتی بخش آتلانتیک اروپا بود تاسیس شد و صادرات محصولات خود را آغاز کرد. این برند در سال 1960 شروع به صادرات محصولات خود به منطقه منا ( شمال آفریقا و خاورمیانه) کرد امروزه این برند فرانسوی محصولات خود را در 86 کشور دنیا به فروش می‌رساند و با بیش از 20 کشور دنیا برای تولید محصولات خود برای تامین قطعات و ... همکاری می‌کند. این برند در زمینه تولید لوازمی چون یخچال ، کولر گازی‌های صنعتی، نمیه صنعتی و خانگی ، ماشین لباس شویی و ظرف شویی و ... فعال است. ماشین ظرفشویی مدل WYG-15824.E یکی از بهترین ماشین ظرفشویی های وست پوینت می باشد که با تکنولوژی اختصاصی EXTRA DRYING جهت خشک کردن ظروف بعد از چرخه شستشو و تکنولوژی نیمه شور با سیستم انحصاری Alternative Wash جهت انتخاب سبد شستشو ، تبدیل به یکی از کامل ترین ظرفشویی های بازار شده است . صفحه نمایشگر لمسی امکان استفاده راحت از برنامه های شستشو رو برای شما به ارمغان می آورد . 8 برنامه شستشوی تخصصی و برنامه شستشوی سریع Express Wash از دیگر امکانات این ظرفشویی می باشد . 3 سبد بودن این ظرفشویی فضای کافی برای استفاده را به شما هدیه می دهد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی الگانس مدل EL9016 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی الگانس مدل EL9016 با نمایشگر LED، به شما امکان می‌دهد تا به راحتی وضعیت عمل‌کرد آن را مشاهده کنید و کنترل کنید. این امکان به شما کمک می‌کند تا به‌طور دقیق‌تر و بهینه‌تر از این ماشین ظرفشویی استفاده کنید. همچنین، در این ماشین ظرفشویی برنامه شدید شویی هم وجود دارد و این امکان برای شستشوی آیتم‌های کثیف و سخت‌پاک، ایده‌آل است. این ویژگی باعث می‌شود تا حتی آیتم‌های بسیار کثیف هم به خوبی و به صورت کامل شسته شوند. موجود بودن خشک کن اضافی، اجازه می‌دهد تا ظروف و آیتم‌های شسته‌شده‌را به سرعت و به صورت کامل خشک کنید. این ویژگی زمان شما را صرفه‌جویی می‌کند و از شما در زمینه آماده‌سازی ظروف برای استفاده بعدی کمک می‌کند. علاوه بر این، این ماشین به کمک شستشوی سریع این امکان را می‌دهد تا در زمان کمتری، تعداد بیشتری از ظروف و آیتم‌های خود را بشویید. این ویژگی مناسب است برای زمان‌هایی که نیاز به شستشوی سریع دارید و وقت کمی برای انجام این کار دارید. موجود بودن 3 سبد (سبد مجزا برای قاشق و چنگال بصورت تاشو)، به شما این امکان را می‌دهد تا ظروف و آیتم‌های خود را به صورت منظم و بهینه داخل ماشین ظرفشویی بچینید. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا به‌طور کامل از فضای داخلی ماشین ظرفشویی استفاده کنید و حجم بیشتری از ظروف را بشویید. مجهز بودن به سیستم تشخیص عیب خودکار، به شما اطمینان می‌دهد که هرگونه مشکل یا نقص در عمل‌کرد ماشین ظرفشویی، به صورت خودکار شناسایی و رفع می‌شود. این ویژگی باعث می‌شود که شما بتوانید به‌طور آسان‌تر و بدون نگرانی از عمل‌کرد این ماشین ظرفشویی استفاده کنید. ظرفیت 15 نفر این ماشین ظرفشویی، به شما این امکان را می‌دهد تا در یک بار شستشو، ظروف و آیتم‌های خود را به تعداد زیادی بشویید. این ویژگی مناسب است برای خانواده‌ها یا مجموعه‌های بزرگ و به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا به صورت موثر از این ماشین ظرفشویی استفاده کنند.

ماشین ظرفشویی الگانس مدل EL9016

با پیشرفت تکنولوژی در زمینه لوازم خانگی، ماشین ظرفشویی‌ها نیز از قابلیت‌ها و ویژگی‌های بیشتری برخوردار شده‌اند. یکی از این دستگاه‌ها، ماشین ظرفشویی الگانس مدل EL9016 است که با ظرفیت شستشوی ۱۵ نفره و ۸ برنامه شستشو، از امکانات و قابلیت‌های منحصر به فردی برخوردار است. همچنین، این ماشین ظرفشویی دارای خشک کن اضافی و ۳ سبد آسانسوری است که از دیگر ویژگی‌های برجسته آن محسوب می‌شود. 

امکانات متنوع و ارزش خرید فوق‌العاده بالا

ماشین ظرفشویی الگانس EL9016 دارای برنامه‌های متنوعی است که به کاربران امکان می‌دهد تا برنامه مناسب برای شستشوی ظروف خود را انتخاب کنند. این ماشین ظرفشویی یک محصول با قابلیت‌های بسیار متنوع و کاربردی است. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این ماشین ظرفشویی، قابلیت نشانگر کسری نمک و مایع در آن است که به کاربر این امکان را می‌دهد تا بداند زمانی که نمک یا مایع ظرفشویی کم می‌شود و نیاز به تعویض دارد. این ویژگی به کاربران اطمینان می‌دهد که همواره میزان نمک و مایع لازم برای شست و شوی بهینه را در دسترس دارند. علاوه بر این، این ماشین ظرفشویی الگانس EL9016 امکان اضافه کردن ظروف جا مانده را نیز داراست. این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد تا در صورتی که ظروفی را از دست بدهند، به راحتی آن‌ها را به محفظه ظرفشویی اضافه کنند و آن‌ها را نیز شست و شو کنند. علاوه بر این، ماشین ظرفشویی الگانس با ۳ سبد (سبد مجزا برای قاشق و چنگال بصورت تاشو) یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده در منازل  است. این ماشین ظرفشویی دارای امکاناتی مانند  سبد آسانسوری و  برنامه تعویق شستشو است که به کاربر این امکان را می‌دهد تا ظروف را به خوبی و به صورت کاملا بهداشتی شستشو دهد. همچنین قیمت مناسب این ماشین ظرفشویی و کنترل‌های ساده و مفهومی آن باعث‌شده‌است که انتخاب بسیاری از خریداران باشد.

نتیجه گیری

در نهایت، ماشین ظرفشویی الگانس مدل EL9016 با خشک کن اضافی و سبد آسانسوری یک محصول بسیار کارآمد و قابل اعتماد است. این ماشین دارای برنامه‌های شستشوی متنوعی است که به کاربران امکان می‌دهد تا برنامه مناسب برای شستشوی ظروف خود را انتخاب کنند. همچنین، سبد افقی این ماشین برای شستشوی ظروف بزرگ و حجیم بسیار کارآمد است و امکان تا کردن سبد پایین نیز به کاربران این امکان را می‌دهد تا ظروف بزرگتر را به راحتی در این ماشین ظرفشویی شست و شو کنند. به‌طور کلی، ماشین ظرفشویی الگانس EL9016 یک انتخاب عالی برای استفاده در خانه‌ها، رستوران‌ها و هتل‌ها است و با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، بهترین کارایی را ارائه می‌دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS6HMW28Q خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی بوش با باز دهی بالا و موتور قدرتمندی که دارد به همراه مصرف بهینه انرژی به نحو احسنی پاسخگوی نیازهای کاربران خود می باشد. ظرفشویی بوش مدل SMS6HMW28Q در سال 2021 توسط کشور ترکیه و ظرفیت 14 نفره تولید و روانه بازار شد، که از جمله سری ماشین ظرفشویی های جدید و کارآمد به حساب می آید. این دستگاه فوق دارای 3 سبد مجزا و جدا از هم به همراه یک باکس اضافه طراحی شده است که جزء سری کمپانی بوش می باشد. امکانات بی نظیر و جذایی در ساخت سری 6 به کار گرفته شده است که با این حال از رنج قیمت خوبی برخوردار می باشد. کیفیت ، کارایی و امکانات عالی ماشین ظرفشویی 14 نفره ترکیه با قیمت منصفانه ایی که دارد به راحتی در بازار توانسته خریداران و کاربران متعدی را به خود جذب نماید. قیمت مناسب موجب نشده تا از کارایی آن کاسته شود بلکه تمامی امکانات و مواردی که ظرفشویی های ایده آل دنیا دارند در ساخت این سیستم نیز تعبیه شده است . پیشنهاد ما به شما که دنبال دستگاهی با امکانات به روز و همگام با تکنولوژی های حال حاضر می باشید ظرفشویی سری 6 بوش مدل sms6hmw28q است. سه سبدی که در قیمت بالا به آنها اشاره نمودیم هر کدام برای جا دادن نوعی ظروف می باشند. یکی از این سبدها مخصوص قاشق و چنگال می باشند و دو سبد دیگر برای قرار دادن ظروف همانند بشقاب ، کاسه و ….. تعبیه شده اند. ظرفیت 14 نفره در نظر گرفته شده ، ظرفشویی بوش برای مهمانی های بزرگ و خانواده های پر جمعیت بسیار مناسب بوده ودیگر نیازی نیست تا چندین بار دستگاه را روشن کنیم و از آن استفاده کنیم بلکه تنها با یک دفعه روشن نمودن سیستم می توان تمامی ظرف های کثیف را به بهترین نحو ممکن شست. هنگام استفاده از دستگاه موجود اصلا نگران سرو صدای ایجاد شده نباشید زیرا به گونه ایی طراحی شده که هنگام بهره برداری صدایی بسیار کم به میزان 40 دسی بل را تولید می کند که به هیچ عنوان موجب ایجاد سرو صدا اذیت و آزار شما نمی شود. صدا آنقدر کم است که به جرات می توان گفت دستگاهی بی صدایی می باشد. برند بوش همواره در ساخت ماشین ظرفشویی های خود دیواره و بدنه را عایق نموده و از موتور پیشرفته و امروزه بدون صدای Eco Silence استفاده می کند،که در کنار توان و قدرت بالایی که دارد و اصطحکاک کمی که دارا می باشند از صدایی بسیار کم نیز برخوردار است.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید بخاری به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS46MW20M خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ظرفشویی بوش مدل 46MW20 باظرفیت 14 نفره مناسب برای همه سلیقه‌ها می‌باشد. این ظرفشویی بوش آلمان با داشتن 6 برنامه شستشوی اصلی و 3 برنامه شستشوی ویژه میتواند کمک زیادی به شما عزیزان برای شستشوی بهتر ظروف بکند. مصرف کم آب و انرژی همراه با شستشوی باکیفیت از دیگر ویژگی‌های ماشین ظرفشویی بوش 46MW20 بوده که طرفداران آن را دوچندان می‌کند. ظرفشویی سری 4 بوش مدل 46MW20 دارای سه سبد برای ظروف می‌باشد، طبقه پایین مخصوص ظروف بزرگ، طبقه میانی برای قرار دادن فنجان و لیوان، طبقه بالایی نیز برای قرار دادن قاشق و چنگال می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های ظرفشویی بوش مدل SMS46MW20 وجود یک نمایشگر برای نشان دادن عملکرد دستگاه و وجود تدابیر ایمنی همچون قفل کودک بر روی ماشین ظرفشویی سری 4 بوش می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل PDV 3513 W خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با وجود مشغله‌های فراوان، شستن ظرف‌ها از مسائلی است که باید در صدد برطرف کردن آن، اقدامی انجام شود. یکی از این اقدامات، تهیه ماشین ظرفشویی‌ای بوده که ظرفیت مورد نیازی که شما به آن احتیاج دارید را پشتیبانی کند. ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل PDV 3513 W، ظرفیت آن برای 15 نفر مناسب است. این ماشین ظرفشویی برای خانواده‌های پر جمعیت و خانواده‌هایی که مهمان زیاد به منزل آن‌ها رفت‌وآمد می‌کند، کاربردی است. مصرف انرژی A++ آن خیال شما را راحت کرده و تعداد سه سبد بودن آن، برای طبقه‌بندی ظروف به کمکتان می‌آید. دکمه‌های دستگاه لمسی بوده و طراحی بسیار شیک و زیبایی دارد که از لحاظ ظاهری نیز، به آشپزخانه شما زیبایی هدیه می‌دهد. اگر کودکی در منزل دارید، نگران نباشید، زیرا ماشین ظرفشویی پاکشوما مجهز به قفل کودک است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به قابلیت تاخیر در زمان شست‌وشو تا 24 ساعت، دارای نمایشگر اتمام،دارای نمایشگر اتمام مایع جلا دهنده، شست‌وشوی اقتصادی، شست‌وشوی سریع و دارای 8 برنامه شست‎‌وشو اشاره کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS46NI01B خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS46NI01B با طراحی مدرن و عملکرد مطمئن، انتخابی عالی برای نیازهای شستشوی ظروف خانه‌تان است. این ماشین ظرفشویی با نوعی بی‌نظیر از عملکرد و امکانات ویژه، به یک کمک بزرگ در کاهش زمان و تلاش‌های شست‌وشوی ظروف تبدیل می‌شود. با ظرفیت 14 نفره، این ماشین ظرفشویی برای معامله با ظروف و وسایل آشپزخانه بزرگ و کوچک برابر انتظار شما طراحی شده است. با 4 برنامه‌ی شستشو مختلف، از جمله شست‌وشوی اقتصادی Eco که به مصرف انرژی A++ کمک می‌کند و نمودار مصرف انرژی متداول را به تفوق می‌برد. همچنین، امکان شست‌وشوی سریع و شروع با تأخیر بر اساس نیاز شما در دسترس قرار دارد. در این ماشین ظرفشویی، امکاناتی مانند سه سبد جهت ترتیب مناسب ظروف، ویژگی‌هایی اساسی برای افزایش کارایی را به شما ارائه می‌دهند. از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد، سیستم شستشوی ECO بوده که باعث کاهش مصرف آب و انرژی شده و به محیط زیست نیز موجب حفاظت می‌شود. ماشین ظرفشویی بوش SMS46NI01B با طراحی هوشمندانه و عملکرد قوی، به شما امکان می‌دهد تا زمان بیشتری را برای لذت بردن از زندگی به خود اختصاص دهید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS46NW01B خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS46NW01B یک ماشین ظرفشویی محبوب است. این ماشین ظرفشویی قابلیت شستشوی ظروف برای 14 نفر را دارد، که به شما امکان می‌دهد مقدار زیادی ظرف را در یک بار شستشو پاک کنید. بوش 46nw01b دارای سه سبد مجزا است، این ویژگی به شما امکان می‌دهد از فضای داخلی ماشین ظرفشویی به بهترین نحو استفاده کنید و ظروف را به طور موثرتر شستشو دهید. ظرفشویی سری4 بوش آلمان دارای برنامه‌های مختلفی مانند شستشوی معمولی، شستشوی سریع، شستشوی اقتصادی و برنامه‌های خاص دیگر است. این برنامه‌ها به شما امکان می‌دهند تنظیمات مورد نظر خود را برای شستشو انتخاب کنید و به بهترین نحو ممکن ظروف خود را شستشو دهید. بوش آلمان مونتاژ سری های سری 6، سری 8، سری 4 خود را در کشور های مختلفی انجام می‌دهد. ظرفشویی سری 4 مونتاژ ترکیه است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SDW-F353200 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی اسنوا ماشین ظرفشویی یکی از وسایلی است که در زندگی روزمره بسیار کاربردی و مفید است. این وسیله به شما کمک می‌کند تا ظروف خود را به راحتی و با صرفه‌جویی در آب و برق بشویید. اما با توجه به تنوع برندها و مدل‌های موجود در بازار، انتخاب یک ماشین ظرفشویی مناسب ممکن است دشوار باشد. در این مقاله قصد داریم به شما یکی از بهترین برندهای ماشین ظرفشویی که اسنوا نام دارد را معرفی کنیم. سپس به معرفی برند اسنوا، کاربردها، ویژگی‌ها، محصولات و خرید از دیجی‌کالا خواهیم پرداخت. معرفی برند اسنوا اسنوا یک برند ایرانی است که در سال ۱۳۷۵ تاسیس شده است. این برند با هدف تولید وسایل برقی خانگی با کیفیت و قیمت مناسب فعالیت خود را آغاز کرده است. اسنوا در طی سال‌های فعالیت خود توانسته است با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و نیروی انسانی متخصص، محصولاتی را به بازار عرضه کند که مورد استقبال مشتریان قرار گرفته‌اند. اسنوا در حال حاضر یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ماشین ظرفشویی در ایران است و دارای گواهینامه‌های بین‌المللی ایزو ۹۰۰۱، ایزو ۱۴۰۰۱ و ایزو ۱۸۰۰۱ می‌باشد. کاربردهای ماشین ظرفشویی اسنوا ماشین ظرفشویی اسنوا دارای کاربردهای متعددی است که می‌توان به برخی از آن‌ها اشاره کرد: • شستشوی ظروف با کیفیت بالا و حذف کامل لکه‌ها و باکتری‌ها • صرفه‌جویی در مصرف آب و برق نسبت به شستشوی دستی • زیبایی و جلوه خاص به آشپزخانه شما • کاهش سر و صدا و ایجاد آرامش در خانه • افزایش ظرفیت شستشو با استفاده از سبدهای قابل تنظیم • امکان انتخاب برنامه‌های مختلف شستشو بر اساس نوع ظروف و درجه آلودگی • امکان تنظیم زمان شروع و پایان شستشو بر اساس نیاز شما ویژگی‌های ماشین ظرفشویی اسنوا ماشین ظرفشویی اسنوا دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که می‌توان به برخی از آن‌ها اشاره کرد: • دارای صفحه نمایش ال‌سی‌دی و کنترل لمسی آسان • دارای سیستم ضد نشت آب و ضد باز شدن درب • دارای سیستم خشک کننده حرارتی و تهویه مطبوع • دارای سیستم ضد باکتری و ضد بو • دارای سیستم شستشوی هوشمند و اقتصادی • دارای سیستم امنیتی کودک و قفل کنترل • دارای گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات برند اسنوا برند اسنوا دارای محصولات متنوعی در زمینه ماشین ظرفشویی است که می‌توان به برخی از آن‌ها اشاره کرد: • ماشین ظرفشویی ۱۴ نفره اسنوا مدل SNW-6140 • ماشین ظرفشویی ۱۲ نفره اسنوا مدل SNW-6120 • ماشین ظرفشویی ۱۰ نفره اسنوا مدل SNW-6100 • ماشین ظرفشویی ۸ نفره اسنوا مدل SNW-6080 • ماشین ظرفشویی ۶ نفره اسنوا مدل SNW-6060 خرید از دیجی کالا اگر قصد خرید یک ماشین ظرفشویی اسنوا را دارید، می‌توانید از فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا استفاده کنید. دیجی‌کالا یکی از معتبرترین و بزرگترین فروشگاه‌های اینترنتی در ایران است که انواع محصولات را با قیمت مناسب و کیفیت بالا به شما ارائه می‌دهد. برخی از مزایای خرید از دیجی‌کالا عبارتند از: • امکان مقایسه قیمت و مشخصات محصولات مختلف • امکان انتخاب روش پرداخت مورد نظر شما • امکان ارسال سریع محصولات به سراسر کشور • امکان بازگشت و تعویض محصولات در صورت نارضایتی برای خرید از دیجی‌کالا، کافی است به وب‌سایت دیجی‌کالا مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس می‌توانید با وارد کردن اطلاعات خود و انتخاب روش پرداخت، سفارش خود را ثبت کنید. پس از آن، محصول شما در کمترین زمان ممکن به دست شما خواهد رسید. سخن نهایی ماشین ظرفشویی اسنوا یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خانه شما است. این ماشین ظرفشویی دارای کیفیت بالا، قیمت مناسب، کاربرد آسان و ویژگی‌های منحصر به فرد است. اسنوا یک برند ایرانی محبوب و معتبر است که محصولات خود را با گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با خرید از دیجی‌کالا، ماشین ظرفشویی اسنوا را به راحتی و با اطمینان تهیه کنید. پس نگران نباشید و همین حالا اقدام به خرید کنید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی کرال مدل DS 1417 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر خانواده‌ای پرجمعیت هستید و قصد تهیه ماشین ظرفشویی مبله دارید، یکی از گزینه‌هایتان ماشین ظرفشویی کرال مدل «DS 1417» است. این مدل برای افرادی که به صرفه‌جویی انرژی اهمیت می‌دهند گزینه مناسبی است. این ماشین قادر به کسب رده انرژی ++A شده است. متوسط میزان مصرف آب در هر شست‌وشو برای این مدل ۱۱ لیتر اعلام شده است. این مدل صدای زیادی تولید نمی‌کند. این میزان 49 دسی‌بل اعلام شده است. استفاده از محفظه استیل ضدزنگ باعث شده تا این محصول ماندگاری بالایی داشته باشد. از دیگر ویژگی‌های این مدل می‌توان به، قابلیت شست‌وشوی ظروف بزرگ، قابلیت شست‌وشوی میوه و سبزیجات و قابلیت شست‌وشوی نصف ظرفیت اشاره کرد. این ماشین ظرفشویی دارای ۷ برنامه شست‌وشو بوده و برای ظرفیت آن ۱۴ نفره است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به سیستم عیب‌یاب هوشمند و قابلیت شست‌وشو با دمای بالا اشاره کرد.

نگاه کلی

ماشین ظرفشویی کرال مدل DS 1417

شستشوی ظروف آن هم پس از نوش جان کردن یک وعده غذایی خوشمزه اصلا کار دلچسبی نیست. امروزه برای راحت‌تر شستن ظروف ماشین‌های ظرفشویی به یکی از المان‌های اصلی هر آشپزخانه‌ای تبدیل شده‌اند. شرکت «کرال» ماشین ظرفشویی مدل «DS 1417» خود را با ظرفیتی بالا و بر اساس نیاز افرادی که میزان استفاده از ظروف‌ بالایی دارند عرضه کرده است.

شستن آسان ظروف در اندازه‌های مختلف

شرکت سازنده برای اینکه بتوان با این ماشین ظرفشویی ظروف با ابعاد گوناگون را به شکل راحت‌تری شست برای آن دو سبد تعریف کرده است. این سبدها به شکلی طراحی شدهاند که برداشتن قاشق، چنگال و ظروف دیگر از ماشین ظرفشویی به سادگی تمام انجام شود. این سبدها در کنار برنامه‌های شست‌وشو ارزش خرید مطلوبی به ماشین ظرفشویی DS 1417 داده‌اند.

شست‌وشوی نصف ظرفیت و شست‌و‌شوی با دمای بالا

همانطور که از نام این قابلیت‌ها پیداست، زمانی که ظروف زیادی برای شستن ندارید و می‌خواهید برای شست‌و‌شوی آن‌ها حتما از ماشین ظرفشویی استفاده کنید، این قابلیت می‌تواند بسیار مفید باشد. زیرا نیازی نیست منتظر بمانید تا با تعداد ظروف زیاد این ماشین ظرفشویی را پر کنید. می‌توانید از این قابلیت استفاده کنید و در وقت هزینه خود نیز صرفه‌جویی نمایید. از قابلیت شست‌و‌شوی با دمای بالا نیز زمانی می‌توانید استفاده نمایید که ظروف بسیار چرب باشند و پاک کردن چربی و لکه‌ها از روی آن‌ها سخت باشد. اما با این قابلیت دیگر نباید نگران باشید و این محصول می‌تواند به خوبی از پس تمیز کردن ظروف برآید.

قابلیت شست‌وشوی میوه و سبزی

بسیاری از خریداران ماشین‌های ظرفشویی برایشان مهم است که محصول خریداری شده قابلیت شست‌و‌شوی میوه و سبزی‌ها را نیز داشته باشند. باید اینجا به شما این خبر خوب را بدهیم که این ماشین ظرفشویی دارای برنامه شست‌وشوی میوه و سبزی‌ها است و شما به راحتی می‌توانید میوه و سبزی‌های خریداری شده را در این ماشین ظرفشویی قرار دهید و این محصول به خوبی از پس وظایف خود برمی‌آید.

مصرف انرژی

این ماشین ظرفشویی کرال توانسته بر اساس استانداردهای انرژی اتحادیه اروپا رتبه A++ را کسب کند. این رده‌بندی میزان انرژی مصرفی نسبت به عملکرد را می‌سنجد و بر اساس آن بهینه‌‌ترین کالا در زمینه مصرف انرژی در رده A+++ جای می‌گیرد. این محصول تنها یک پله با سقف مصرف بهنیه انرژی فاصله دارد و میزان انرژی بسیار بهینه‌ای مصرف می‌کند که در نتیجه باعث می‌شود تا برق مصرفی کل خانه نیز کمتر شود و بتوان میزان صرفه‌جویی بیشتری در مصرف برق داشت.

جمع‌بندی

ماشین ظرفشویی کرال مدل DS 1417 یک دستگاه مدرن با ویژگی‌هایی مطلوب است. سبدهای کاربردی باعث شده‌اند تا بتوان بر اساس نیاز و به خوبی و آسانی ظروف کثیف پس از یک وعده دل‌چسب را با خیالی راحت در آن قرار داد. بنابراین، اگر خانواده پرجمعیت دارید یا اهل مهمانی و دورهمی هستید، این محصول مدرن را به عنوان یکی از انتخاب‌هایتان درنظر بگیرید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS8ZDW48Q خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی BOSCH SMS8ZDI48 با رده انرژی +++A ظرفشویی سری 8 است که علاوه بر طراحی فوق العاده از امکانات مناسبی نیز برخوردار است. این ظرفشویی دارای 3 سبد بوده که سبد بالایی از جنس پلاستیک مقاوم برای قرار گیری قاشق و چنگال و دو سبد دیگر برای قرار گیری ظروف و قابلمه می باشد. پنل این ظرفشویی شامل 8 برنامه شستشو و 5 برنامه ویژه است. برنامه های شستشو شامل شستشوی قوی، شستشوی اتوماتیک، شستشوی اقتصادی، شستشوی آرام یا شبانه، شستشوی ظروف شیشه ای ، شستشوی سریع و پیش شستشو می باشند. برنامه های ویژه نیز شامل خشک کن اضافی، شستشو با نصف ظرفیت، شستشوی Hygiene Plus ، قابلیت تنظیم از راه دور HOME CONNECT ، برنامه جرم گیر و Vario Speed Plus vh را دارد.ویژگی منحصر به فرد ظرفشویی 8zdi48 قابلیت استفاده با نصف ظرفیت است تا باعث کاهش مصرف آب و برق بدلیل ظروف کمتر از ظرفیت ظرفشویی شود. ویژگی Hygiene plus نیز موجب شستشوی بهداشتی شده و باکتری های ظروف را از بین میبرد. فناوری Active water استفاده شده در این ظرفشویی علاوه بر مصرف کمتر آب و انرژی حین شستشو موجب گردش آب هدفمند ، بهبود عملکرد پمپ و گرمایش سریع آب میشود. سنسور load sensor وزن ظروف را اندازه گیری نموده و با توجه به وزن ، آب مصرف می نماید. ظرفشویی بوش قابلیت شروع با تاخیر داشته که میتوانید از 1 تا 24 ساعت برنامه شستشو را به تعویق بیندازید. توسط این ویژگی میتوانید در زمان دلخواه حتی هنگامی که در منزل نیستید ماشین ظرفشویی را روشن نمایید. سنسور DosageAssist میزان مواد شوینده و آب مصرفی را نسبت به کثیفی کنترل می نماید. توسط سیستم ضد نشت ، در صورت نشت آب از ظرفشویی، آب به صورت اتوماتیک قطع میشود. قفل کودک تعبیه شده روی این ظروفشویی از باز شدن درب حین کار جلوگیری می نماید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF - 15306 S خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF - 15306 S ماشین ظرفشویی مبله است. این ماشین برای خانواده‌های پرجمعیت یا افرادی که مهمانی خانوادگی می‌گیرند، گزینه مناسبی است. ظرفیت این مدل 15 نفره است. یکی از ویژگی‌های این مدل مصرف بهینه انرژی است. این ماشین ظرفشویی نمودار مصرف انرژی A++ را کسب کرده است. ماشین ظرفشویی پاکشوما MDF - 15306 S دارای 3 سبد بوده و صدای زیادی تولید نمی‌کند. این میزان 47 دسی‌بل اعلام شده است. برای بالاتر بردن ایمنی این ماشین، از فقل کودک استفاده می‌شود. این مدل تلاش داشته تا بر کارایی خود بیافزاید، از این رو، قابلیت شستشوی میوه و سبزی را برای خریداران فراهم کرده است. این قابلیت، علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، کیفیت کارتان را هم افزایش می‌دهد. برای افرادی که ظروف گران و حساس دارند این ماشین حالتی طراحی کرده که مخصوص ظروف حساس است. با انتخاب این حالت آسیبی به ظروف‌تان وارد نمی‌شود. در کل این ماشین، 8 برنامه شستشو دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید ظروف‌تان را با کیفیت بالایی تمیز کنید. ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF - 15306 S به سیستم تاخیر در زمان شستشو تا 24 ساعت مجهز شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS6HMW27Q خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت بوش از موتور Eco Silence Drive در این مدل استفاده کرده است که این موتور در قلب بدنه عایق فوق کم صدا Super Silent قرار دارد که باعث شده این ماشین ظرفشویی بوش رتبه انرژی ++A را به خود اختصاص دهد و در زمان شستشو نیز در بالاترین سطح فقط 44 دسی بل صدا تولید کند. این ظرفشویی بوش برای شستن یک سیکل کامل تنها 9.5 لیتر آب مصرف می کند که در مقایسه با برندهای دیگر بسیار کم مصرف محسوب می شود .شرکت بوش برای اینکه بتواند به این میزان مصرف آب دست پیدا کند از تکنولوژی هایی مانند Active Water سیستم آب هیدرولیک، Aqua Sensor سنسور تشخیص میزان آب استفاده می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-K462S خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی مدل GDW-K462S محصولی از شرکت جی پلاس است. شرکت جی پلاس این محصول را به شکل ساده و زیبایی طراحی کرده است. این ماشین ظرفشویی مبله برای خانواده‌های پرجمعیت یا افرادی که مهمانی خانوادگی می‌گیرند، گزینه مناسبی است.استفاده از ماشین ظرف‌شویی علاوه بر اینکه به میزبان کمک می‌کند تا زمان بیشتری با میهمانان باشد یا پس از میهمانی زحمت شستن ظروف را نکشد، به مصرف انرژی و آب هم کمک بسیاری می‌کند. این محصول دارای سه سبد یا جایگاه قرارگیری ظروف است. ظرفیت این مدل 14 نفره است. یکی از ویژگی‌های این مدل مصرف بهینه انرژی است. این ماشین ظرفشویی نمودار مصرف انرژی ++A را کسب کرده است. شرکت جی‌پلاس برای بالاتر بردن ایمنی این ماشین، از قفل کودک استفاده کرده است. ماشین ظرفشویی مدل GDW-K462S دارای 5 برنامه شستشو است که با توجه به برنامه شستشوی سریع به یک ماشین لباسشویی ایده‌آل تبدیل شده است. این محصول نگرانی خریداران را جهت شستشوی تمیز ظروف چرب و بسیار کثیف با داشتن فناوری‌های Pre-Rinse و Intensive برطرف کرده است.

جشنواره پاییزی جی‌پلاس

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی ال جی مدل DC34 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت LG، یکی از معتبر‌ترین و شناخته‌شده‌ترین برندهای موجود در جهان به‌ویژه در بازار ایران است. این شرکت در زمینه‌های مختلفی از جمله ساخت لوازم صوتی و تصویری، گوشی‌های هوشمند، لوازم‌خانگی و غیره فعالیت‌های گسترده‌ای دارد. شستن ظروف برای سلامت پوست دست ضرر دارد. چراکه استفاده از مایع ظرف‌شویی، رطوبت دست را از بین می‌برد. در نتیجه برای رفع این مشکل، استفاده از ماشین‌های ظرف‌شویی، بهترین راه‌حل است. ماشین ظرف‌شویی LG مدل DC34 ، یک محصول با کیفیت و با طراحی خاص است. ماشین ظرف‌شویی DC34 ، با ظرفیت 14 کیلوگرم با متوسط مصرف آب سالیانه 2600 لیتر و نشان مصرف انرژی A+++ ساخته‌شده است. از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به قفل کودک، صفحه‌ی نمایش لمسی LED، قابلیت شستشوی ظروف بزرگ‌تر و قابلمه تا ارتفاع 30 سانتی‌متر، مجهز به سیستم تشخیص عیب خودکار، مجهز به حس‌گر تشخیص میزان کثیفی ظروف، استریلیزه کردن ظروف از طریق سیستم شستشوی بسیار داغ، مجهز به دکمه نصف ظرفیت (Half Load)، اشاره کرد.

طراحی و ساخت

این ماشین ظرفشویی یک ماشین ظرفشویی مبله است. ماشین ظرفشویی‌های مبله به نسبت مدل‌های رومیزی نیاز به فضای بیشتری دارند و به طبع از ظرفیت بالاتری نیز برخوردارند. بیشتر این ماشین‌ها حدود اندازه‌ی استانداردی دارند و کابینت‌سازها نیز با توجه به همین موضوع فضای خالی مشخصی را در بین کابینت‌ها خالی می‌گذارند. البته بازهم بهتر است تا همواره برای داشتن اطمینان بیشتر از قرار گیری صحیح دستگاه در داخل فضای خالی کابینت، ابعاد آن را بررسی کرد. در ذیل نیز سعی می‌شود تا ویژگی‌ها و قابلیت‌های اصلی این محصول به شکلی مناسب بررسی شود تا بتوان دید بهتری نسبت به آن پیدا کرد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید سرویس آشپزخانه پارچه ای به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

کم‌‌صدا و آرام

      این ماشین ظرفشویی در زمان کارکردن، صدایی در حدود 43 دسی‌بل تولید می‌کند که باعث می‌شود در رده ماشین‌های ظرفشویی کم‌صدا قرار بگیرد. در واقع موتور بدون تسمه (Inverter Direct Drive) این دستگاه به همراه المان‌های کاهش صدای که در آن کار شده، باعث می‌شود تا این محصول صدایی کم داشته باشد و صدای آن در زمان صرف غذا مزاحمتی ایجاد نکند.

موتور بدون تسمه Inverter Direct Drive

      گفتیم که یکی از دلایل کم‌صدا بودن این محصول استفاده از موتور بدون تسمه است. در واقع این موتور به دلیل اجزای کمتری که به نسبت موتورهای تمسه‌دار دارد، صدای کمتری از خود تولید می‌کند. این موتور همچنین به نسبت موتورهای تسمه‌دار مصرف کمتر و عملکرد بهینه‌تری هم دارد که باعث می‌شود تا در زمان استفاده از آن مصرف برق چندان زیاد نباشد.

شستشوی بهداشتی

        یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار مناسب این دستگاه گزینه‌ی شستشوی بهداشتی آن است. با استفاده از این سیستم، دمای آب مورد استفاده برای شست‌وشوی ظروف داخل دستگاه افزایش پیدا کرده که باعث می‌شود تا بیشتر باکتری‌های موجود از بین بروند و ظروف به صورت بسیار بهداشتی تمیز و استریل شوند.

سیستم خشک کردن Hybrid Dry

      این سیستم یکی از مناسب‌ترین راه‌حل‌ها برای خشک کردن ظروف است. در واقع در این سیستم خشک کردن، در آخرین دور آب‌کشی بر روی ظروف از آب داغ استفاده می‌شود که این آب داغ بر روی محفظه داخلی ماشین که سرد است به صورت قطراتی ظاهر می‌شود و به خروجی آب راه پیدا می‌کند. در همان زمان یک فن داخلی نیز در داخل دستگاه به کار افتاده و به انجام بهتر این پروسه کمک می‌کند. به این دلیل که در این سیستم خشک کردن نیازی به المنت حرارتی و گرما نیست، در نتیجه چنین ماشین‌هایی مصرف برق کمتری هم دارند.

سنسور تشخیص میزان کثیفی Soil Sensor

      برای افزایش بهینه‌ بودن این دستگاه، بوش برای آن از سنسور تشخیص میزان کثیفی Soil Sensor استفاده کرده است. با استفاده از این سنسور دستگاه می‌‎تواند میزان کثیفی ظروف را تعیین کند. سپس بر اساس این میزان، دستگاه به صورت خودکار زمان مورد نیاز برای شست‌وشو، دما و تعداد دفعات آب‌کشی را تعیین می‌کند که در نتیجه مصرف بهینه و مناسب انرژی و آب را در پی دارد.

سبد‌های قابل تنظیم Smart Rack

        سبدهای داخلی این محصول به صورت قابل تنظیم تولید شده‌اند. این موضوع باعث می‌شود تا بر حسب نیاز و نوع ظروفی که قصد شستن دارید، بتوانید آن را به خوبی تنظیم کنید. با استفاده از این سبدها می‌توان در این ماشین ظرفشویی نسبت به شستشوی قابلمه‌های 30 سانتی‌متری نیز اقدام کرد.

مصرف انرژی

      این ماشین ظرفشویی ال جی توانسته بر اساس استانداردهای انرژی اتحادیه اروپا رتبه A+++ را کسب کند. این رده‌بندی میزان انرژی مصرفی نسبت به عملکرد را می‌سنجد و بر اساس آن بهینه‌‌ترین کالا در زمینه مصرف انرژی در رده A+++ جای می‌گیرد که این محصول نیز در رده سقف مصرف بهینه انرژی قرار دارد. در واقع این ماشین ظرفشویی مصرف انرژی بسیار بهینه‌ای دارد که باعث می‌شود تا برق مصرفی کل خانه نیز کمتر شود و بتوان میزان صرفه‌جویی بیشتری در مصرف برق داشت.

نتیجه‌گیری

ماشین ظرفشویی ال جی مدل DC34 از مصرف انرژی بسیار خوب و مناسبی برخوردار است. این ویژگی در کنار دیگر قابلیت‌هایی چون صدای کم، گزینه‌ی شستشوی بهداشتی، موتور بدون تسمه و سیستم پیشرفته خشک کردن Hybrid Dry، سنسور تشخیص میزان کثیفی، سبدهای قابل تنظیم و ... شرایطی ایجاد می‌کنند تا با یک ماشین ظرفشویی مناسب برای تمیز کردن ظروف خانه خود مواجه شوید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی ال جی مدل DC75 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی ال جی DC75، یکی از ماشین‌های ظرفشویی کامل شرکت ال‌جی است که با ظاهری زیبا و بدنه‌ی مقاوم طراحی شده و مصرف انرژی آن بسیار پایین است. این دستگاه 14 نفره است و از حیث گنجایش و مصرف انرژی انتخابی مناسب برای اغلب خانواده‌ها به شمار می‌رود. این ماشین ظرفشویی که در طبقه‌بندی رنگی تیتانیوم قرار می‌گیرد  از نظر طراحی ظاهری و داخلی (برخورداری از تعداد مناسبی از قفسه) نیز مورد توجه سلیقه‌های مختلفاست. ماشین ظرفشویی ال جی DC75 علیرغم امکانات و گنجایش قابل توجه، از نمودار مصرف انرژی بسیار پایینی برخوردار است. همچنین این محصول دارای دکمه‌ی لمسی، قفل کودک و 7 برنامه‌ی شستشو هم است. دیگر قابلیت بارز این مدل، برخورداری از سه طبقه‌ی مجزا همراه با سبد هوشمند قابل تنظیم (Smart Rack) است. این دستگاه علاوه بر برنامه‌های پیش‌فرض دارای چند برنامه انتخابی اضافی، و چند برنامه شستشو با بخار است. از دیگر ویژ‌گی‌های این محصول می‌توان به حالت اختیاری با شدت فشار آب SPRAY ( جهت شستشوی کریستال)، برنامه Cool dry، اشعه ماوراءبنفش(UV) جهت از بین بردن باکتری‌ها تا 99.9%، برنامه شستشوی اقتصادی با نصف ظرفیت، جت پمپ مجهز به فناوری اینورتر (Inverter Direct Drive )، سیستم خشک‌کن Hybrid، شستشوی بسیار داغ، سیستم شستشوی ظروف با بخار، صفحه‌نمایش LED، طبقه مجزا برای قاشق و چنگال، قابلیت شستشوی ظروف بزرگ و قابلمه تا 35 سانتی‌متر، مجهز به دکمه‌ی نصف ظرفیت (HALF Load) با انتخاب طبقه، سیستم تشخیص عیب خودکار (Smart Diagnosis System)، سیستم تشخیص میزان کثیفی ظروف (Soil Sensor)، موتور بدون تسمه (Direct Drive)، و شستشوی بسیار داغ اشاره کرد. لازم به ذکر است سازنده این دستگاه یعنی شرکت LG، از معتبر‌ترین و شناخته‌شده‌ترین برندهای موجود در جهان به‌ویژه در بازار ایران است. این شرکت در زمینه‌های مختلفی از جمله ساخت لوازم صوتی و تصویری، گوشی‌های هوشمند، لوازم‌خانگی و غیره فعالیت‌های گسترده‌ای داشته و ضمن تولید و عرضه محصولات با کیفیت و متنوع از محبوبیت قابل توجهی بین مصرف‌کنندگان برخوردار است.

TrueSteam

تکنولوژی TrueSteam یا بخارشوی تعبیه‌شده در این ماشین‌ظرف‌شویی باعث می‌شود نیازی به شست‌وشو یا تمیزکردن ظروف پیش از قراردادنشان داخل ماشین نداشته باشید. با این تکنولوژی بخار با حرارت و انرژی بسیار زیادی ظروف را تمیز می‌کند. بخار نسبت به آب داغ نفوذ بیشتری داشته و باعث می‌شود لکه‌های سرسخت به سادگی از روی ظروف پاک شوند. TrueSteam کاملاً سازگار با ظروف طراحی شده است که علاوه بر تمیزکردن کامل ظروف با حرارت بالا به آن‌ها آسیبی وارد نمی‌کند. با قراردادن DC75 روی برنامه‌ی بخارشور می‌توانید ظروفی که مدت زیادی از کثیف‌شدن‌شان گذشته است را به راحتی تمیز کنید.

سبد هوشمند

ال‌جی در طراحی این ماشین ظرف‌شویی سبدهایی با قابلیت جابه‌جایی تعبیه کرده است. این قابلیت باعث می‌شود بتوانید طبق چینش ظروف سبدها را تنظیم کرده و فضای کافی را برای قراردادن انواع ظروف فراهم شود. درنتیجه مقدار بیشتری از ظروف در آن قابل‌شست‌وشو هستند. هنگام قراردادن ظروف داخل سبدها به این امر توجه داشته باشید که باید آب یا بخار به سطح تمامی ظروف برسد؛ چرا که درصورت قراردادن اشتباه ظرف بخشی از آن تمیز نمی‌شود. گفتنی است طبقه‌ی سوم مجزایی برای DC75 در نظر گرفته شده است که برای قراردادن قاشق، چنگال و کفگیر محل مناسبی به حساب می‌آید.

موتور اینورتر دایرکت درایو

موتور این ماشین‌ظرفشویی با تکنولوژی اینورتر طراحی و ساخته شده است. این تکنولوژی باعث می‌شود مصرف برق در آن کاملاً مطابق با انرژی موردنیازش برای شست‌وشوی ظرف‌ها باشد و از هدررفتن انرژی جلوگیری شود. این امر با کنترل مصرف برق و جلوگیری از نوسانات انجام می‌شود. همچنین این موتور باعث می‌شود پاشیدن آب هماهنگ با برنامه‌ی انتخاب‌شده باشد تا در مصرف آب هم صرفه‌جویی شود. درواقع ال‌جی با ادغام تکنولوژی اینورتر و موتور دایرکت درایو باعث شده است میزان مصرف آب و برق به حداقل برسد. تکنولوژی اینورتر سرعت موتور را کنترل می‌کند و باعث می‌شود انرژی اتلاف بسیار کمی داشته باشد. همچنین موتور دایرکت درایو این ماشین‌ظرف‌شویی با دیزاین مکانیکی خود حداقل اتلاف آن را برایش فراهم کرده است.

کارکرد ماشین

  موتور اینورتر دایرکت‌درایو این ماشین ظرفشویی با طراحی ظریفی داخل دیواره قرار گرفته است و به‌خوبی آب را در مراحل شست‌وشو هدایت می‌کند. در مرحله‌ی اول آب از طریق لوله ورودی به محفظه‌ی داخلی ماشین منتقل می‌شود، سپس هیتر داخلی آب را گرم می‌کند تا برای شست‌وشوی ظرف‌ها آماده شود. موتور اینورتر دایرکت‌درایو آب را هدایت می‌کند تا توسط بازوهای نازل در فضای داخلی ماشین پخش شود. سپس آبی که ظرف‌ها در آن شسته شده‌اند، به لطف سیستم تصفیه‌ی سه‌مرحله‌ای تصفیه می‌شود تا اجزای درشت داخلش باقی نماند و لوله‌ها دچار گرفتگی نشوند. درنهایت آب تصفیه‌شده از پمپ تخلیه خارج می‌شود.

کم‌صدا با مصرف انرژی کم

بازدهی و صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی در این ماشین لباسشویی در نظر گرفته شده است. با به کار رفتن موتور اینورتر دایرکت درایو مصرف انرژی کاهش چشم‌گیری پیدا کرده است. همچنین ال‌جی با کاهش صدای این ماشین ظرف‌شویی آن را به محصولی مناسب برای استفاده در تمامی ساعت‌های شبانه‌روز طراحی کرده است. این کار به لطف تکنولوژی loDecibel انجام شده است. صدای تولیدی از آن 38دسی‌بل بوده و مزاحمتی برای افراد منزل ایجاد نمی‌کند. مواد سازنده‌‎ی ماشین‌ظرفشویی عایق و کاهش‌دهنده‌ی میزان صدا هستند و باعث می‌شوند صداهای تولیدشده‌ توسط موتور دستگاه تا حد زیادی به بیرون انتقال پیدا نکند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی یونیوا مدل DC-35W خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ظرفشویی یونیوا 14 نفره مدل D35-P15 رنگ سیلور تحت لیسانس انگلستان با طراحی مبله. با صفحه دیجیتال بزرگ حداکثر ظرفیت فضای داخلی بر اساس استاندارهای رایج بازار برابر است با 15 که معادل 14 نفره است. ماشین ظرفشویی سه طبقه یونیوا با 3 سبد مخصوص امکان قرار دادن ظروف مختلف با اندازه و ابعاد مختلف را فراهم نموده است. دو عدد آبپاش بازویی در کف و میانه دستگاه قرار گرفته تا به صورت برابر و باحداکثر کیفیت، آب در تمام زوایا به سمت ظروف اسپری شود و کثیفی در هیچ بخشی از آنها باقی نماند. در سبد بالایی می توانید سرویس کارد و چنگال را قرار دهید و در دو سبد دیگر نیز ظروف کوچک و بزرگ را قرار دهید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی ال جی مدل DC32T خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی این روزها با توجه به میزان مصرف آب و صرفه جویی در زمان‌ یکی از لوازم ضروری خانگی محسوب می‌شود. DC32 ال‌جی،‌ یکی از ماشین‌های ظرفشویی با کیفیت این برند محسوب می‌شود. این ماشین دارای ظرفیت 14 نفره (168 پارچه است) که البته با توجه به ویژگی منحصر به فرد ماشین‌های ظرفشویی ال‌جی می‌توانید از قابلیت نصف ظرفیت این دستگاه استفاده کنید. در این حالت می‌توانید فقط 1 قسمت از ماشین ظرفشویی را برای شست و شو استفاده کنید و نیازی نیست که تمام ظرفیت ماشین را پر کنید. این ماشین ظرفشویی دارای سبد هوشمند می‌باشد، بدین ترتیب شما می‌توانید جهت شستن ظروف با ابعاد بزرگ تر ارتفاع سبد را تنظیم کنید. DC32 همچنین دارای‌ یک پنل ال ای دی لمسی می‌باشد، که استفاده از آن را برایتان آسان کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی الگانس مدل EL9015 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی دیجیتال الگانس مدل EL9015 یکی از محصولات شرکت معتبر الگانس بوده که با ویژگی های کاربردی و مفید خود می تواند انتخاب مناسبی در میان محصولات مشابه باشد. این ماشین ظرفشویی با ظرفیت 15 نفر و همچنین 8 برنامه مجزای شست و شو، می تواند جای خالی یک ماشین ظرفشویی مناسب و عالی را در آشپزخانه شما پر کند. یکی از مسائلی که ممکن است در استفاده از ماشین های ظرفشویی با آن رو به رو شد، شسته نشدن کامل تمامی وسایل و ظروف به علت عدم تماس آب و مواد شوینده در نقاط کور و دور از دسترسی است که این مشکل نیز در ماشین ظرفشویی الگانس مدل EL9015 به وسیله تعبیه 3 آبفشان در جهات مختلف، به خوبی حل شده است. محفظه داخلی این دستگاه از استیل بوده که مقاومت و استحکام خوبی در مقابل تماس مداوم با آب و مواد شوینده دارد. ماشین ظرفشویی دیجیتال الگانس مدل EL9015 دارای سبد با قابلیت تا شدن برای شستن ظروف بزرگ و قابلمه نیز می باشد. به علاوه ظروف در این ماشین ظرفشویی به وسیله آب داغ با دمای 80 درجه استرلیزه شده و عاری از هرگونه کثیفی و چربی خواهند شد. استفاده از این ماشین ظرفشویی می تواند برای شما تجربه پاکیزگی بسیاری از ظروف را در مدت زمان کم و با بهترین عملکرد به ارمغان آورد. نمایشگر LCD، قابلیت اضافه کردن ظروف حین کار، برنامه شست و شو با تعویق، برنامه میوه شوی و سبد آسانسوری از دیگر ویژگی های ماشین ظرفشویی دیجیتال الگانس مدل EL9015 می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-L463NS خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی مدل GDW-L463 محصولی از شرکت جی پلاس است. که این محصول به شکل ساده و زیبایی توسط شرکت جی پلاس طراحی شده است. این ماشین ظرفشویی مبله برای خانواده‌های پرجمعیت یا افرادی که مهمانی خانوادگی می‌گیرند، گزینه مناسبی است.استفاده از ماشین ظرف‌شویی علاوه بر اینکه به میزبان کمک می‌کند تا زمان بیشتری با میهمانان باشد یا پس از میهمانی زحمت شستن ظروف را نکشد، به مصرف انرژی و آب هم کمک بسیاری می‌کند. این محصول دارای سه سبد یا جایگاه قرارگیری ظروف است. ظرفیت این مدل 14 نفره است. یکی از ویژگی‌های این مدل مصرف بهینه انرژی است. این ماشین ظرفشویی نمودار مصرف انرژی ++A را کسب کرده است. شرکت جی‌پلاس برای بالاتر بردن ایمنی این ماشین، از قفل کودک استفاده کرده است. ماشین ظرفشویی مدل GDW-L463 دارای 8 برنامه شستشو است که با توجه به برنامه شستشوی سریع به یک ماشین ظرفشویی ایده‌آل تبدیل شده است. این محصول نگرانی خریداران را جهت شستشوی تمیز ظروف چرب و بسیار کثیف با داشتن فناوری‌های Pre-Rinse و Intensive برطرف کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF-15305 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF 15305 ماشین ظرفشویی مبله است. این ماشین برای خانواده‌های پرجمعیت یا افرادی که مهمانی خانوادگی می‌گیرند، گزینه مناسبی است. ظرفیت این مدل 15 نفره است. یکی از ویژگی‌های این مدل مصرف بهینه انرژی است. این ماشین ظرفشویی نمودار مصرف انرژی A++ را کسب کرده است. ماشین ظرفشویی پاکشوما MDF 15305 دارای 3 سبد می باشد. این مدل صدای زیادی تولید نمی‌کند. این میزان 47 دسی‌بل اعلام شده است. برای بالاتر بردن ایمنی این ماشین، از فقل کودک استفاده شده است. این مدل تلاش داشته تا بر کارایی خود بیافزاید، از این رو، قابلیت شستشوی میوه و سبزی را برای خریداران فراهم کرده است. این قابلیت، علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، کیفیت کارتان را هم افزایش می‌دهد. برای افرادی که ظروف گران و حساس دارند این ماشین حالتی طراحی کرده که مخصوص ظروف حساس است. با انتخاب این حالت آسیبی به ظروف‌تان وارد نمی‌شود. در کل این ماشین، 8 برنامه شستشو دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید ظروف‌تان را با کیفیت بالایی تمیز کنید. ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF 15305 به سیستم تاخیر در زمان شستشو تا 24 ساعت مجهز شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی الگانس مدل WQP8-3802B ظرفیت 8 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر هنگام مهمانی از شستن ظروف فراری هستید و همیشه این کار زمان زیادی از شما می‌گیرد، شما نیاز به یک ماشین ظرف‍‌شویی با کیفیت دارید. ماشین ظرفشویی الگانس مدل WQP8-3802B دستگاهی بسیار کاربردی بوده که با طراحی و کیفیت بالای ساخت همراه شده است. این ماشین ظرفشویی رومیزی ظرفیتی دارد که می‌تواند ظروف استفاده شده توسط 8 نفر را در خود جای دهد و با کیفیت بالا بشوید. ابعاد دستگاه امکان استفاده آن روی میز یا کانتر کابینت را می‌دهد. ماشین‌ظرفشویی مدل WQP8-3802B محصولی با کیفیت از برند معتبر الگانس است. است الگانس برندی معتبر است که کالاهای باکیفیتی را تولید و در سرتاسر جهان توزیع می‌کند. برند معتبر الگانس لوازم خود را به سراسر دنیا عرضه می‌کند و کیفیت بالای این محصولات موجب افزایش تقضا شده است. این محصول برای استفاده یک خانواده 8 نفره کافی است . گروه آن رومیزی است و به آسانی می‌توانید آن را در آشپزخانه‌تان قرار دهید. این مدل امکان شست‌وشوی ظروف در حجم زیاد را دارد و برای یک خانواده 8 نفره دارد.این مدل از کیفیت بالایی، مانند باقی محصولات الگانس برخوردار است. یکی از دغدغه‌های خریداران ماشین‌های ظرفشویی مبله پر کردن تمامی ظرفیت آن است. با استفاده از این مدل دیگر این دغدغه را نخواهید داشت. استفاده از ماشین ظرف‌شویی در مهمانی‌ها کمک شایانی خواهد بود و به میزبان کمک می‌کند تا زمان بیشتری با میهمانان باشد و یا پس از میهمانی زحمت شستن ظروف را نکشد. این مدل در ابعاد گنجایش،  پهنا 550 میلی متر، عمق 550 میلی متر و ارتفاع  590 میلی متر طراحی شده است. این محصول دارای دارای دو طبقه مجزا  است. این مدل دارای محفظه داخلی استیل است. ماشین‌های ظرف‌شویی در مصرف آب و برق نیز صرفه‌جویی می‌کنند. رده مصرف انرژی این محصول A+ است. با استفاده از این محصول علاوه بر راحتی در شستشوی ظروف، آب کمی مصرف می‌شود. این ماشین ظرف‌شویی با بهره‌گیری از 7برنامه‌شست‌وشوی از پیش تعیین‌شده قطعا رضایت مصرف‌کننده را تامین می‌کند. شما با توجه به میزان استفاده، سرعت مدنظر و تعداد ظروف یکی از این 7حالت را انتخاب می‌کنید. این امکان به شما قدرت انتخاب بسیاری می‌دهد و شما با توجه به خواسته‌تان نحوه شستشو و کار ماشین‌ظرفشویی الگانس مدل WQP8-3802Bرا مشخص می‌کنید. یکی از ویژگی‌های این مدل قابلیت اضافه کردن ظروف جا مانده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-L463W خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین ظرفشویی مدل GDW-L463 محصولی از شرکت جی پلاس است. که این محصول به شکل ساده و زیبایی توسط شرکت جی پلاس طراحی شده است. این ماشین ظرفشویی مبله برای خانواده‌های پرجمعیت یا افرادی که مهمانی خانوادگی می‌گیرند، گزینه مناسبی است.استفاده از ماشین ظرف‌شویی علاوه بر اینکه به میزبان کمک می‌کند تا زمان بیشتری با میهمانان باشد یا پس از میهمانی زحمت شستن ظروف را نکشد، به مصرف انرژی و آب هم کمک بسیاری می‌کند. این محصول دارای سه سبد یا جایگاه قرارگیری ظروف است. ظرفیت این مدل 14 نفره است. یکی از ویژگی‌های این مدل مصرف بهینه انرژی است. این ماشین ظرفشویی نمودار مصرف انرژی ++A را کسب کرده است. شرکت جی‌پلاس برای بالاتر بردن ایمنی این ماشین، از قفل کودک استفاده کرده است. ماشین ظرفشویی مدل GDW-L463 دارای 8 برنامه شستشو است که با توجه به برنامه شستشوی سریع به یک ماشین ظرفشویی ایده‌آل تبدیل شده است. این محصول نگرانی خریداران را جهت شستشوی تمیز ظروف چرب و بسیار کثیف با داشتن فناوری‌های Pre-Rinse و Intensive برطرف کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین ظرفشویی ال جی مدل XD64W خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سری جدید ظرفشویی های ال جی با تکنولوژی QuadWash که به واسطه طراحی منحصر به فرد و بعلاوه شکل نازل پایین، پاچش آب را از تمام زوایا و به گونه ای اعمال میکند که تمام گوش و کنار ظروف از هر نوعی به سریعترین ، کم مصرف ترین و بهترین شیوه ممکن شستشو شود، وجود برنامه Turbo در این دستگاه سبب شده تا‌یک سیکل کامل شستشو برای ظروف کثیف را تنها در 59 دقیقه و به کمک Quadwash به بهترین و سریعترین نحو انجام دهد، سنسور تشخیص کثیفی ظروف، شستشو با قدرت پاچش آب دوگانه در سبد بالا و پایین، ضد عفونی و استریلیزه کردن ظرف ها از طریق آبکشی با آب داغ، شستشوی بسیار سریع در 34 دقیقه، برنامه شستشو برای ظروف حساس تنها بخشی از امکانات کاربردی این دستگاه است. بدنه داخلی تمام استیل و ضد زنگ، کشو های هوشمند با قابلیت تنظیم ارتفاع و طراحی جدید جهت چیدمان بسیار راحت و بهینه ظروف از دیگر ویژگی های ظرفشویی های سری XD ال جی میباشد.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا