تجهیزات صنعتی و ابزارآلات

نکات مهم خرید دریل به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید دریل باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

انتخاب درست ابزار جهت عملکرد مورد نظرتان باعث کاهش هزینه، زمان و حسن انجام کار برای شما خواهد شد بنابراین همیشه برای انجام عملکر مورد نظرتان از ابزار مخصوص آن کار استفاده نمایید تا از وارد کردن فشار بیش از ظرفیت دستگاه جلوگیری نمایید. گاهی ممکن است که این انتخاب کمی دشوار به نظر برسد و انتخاب را با کمی دشواری و سردرگمی روبرو نماید. ما در این مطلب سعی در معرفی انواع دریل و نکات مهم هنگام خرید دریل را در اختیار شما همراهان گرامی قرار دهیم. پس تا انتها نیز همراهمان باشید.

انواع دریل

دریل معمولی یا خانگی

اولین نوع دریلی که هر کسی با آن آشنایی دارد ابزاریست که فقط با چرخش مته روی سطح مورد نظر سوراخ ایجاد می‌کند. این نوع دریل‌ها ساده‌ترین نوع دریل هستند که تنها کاربردشان ایجاد سوراخ در سطوحی نظیر پلاستیکی و چوبی است. هرچند همین نیز بستگی به قدرت مته آن دارد و شاید تمامی دریل‌های ساده موجود در بازار قدرت کافی برای دریل کردن چوب را نداشته باشند. بنابراین هنگام خرید دریل باید به اینکه چه چیزی را می‌خواهید دریل کنید و حتی حفره ایجاد شده می‌خواهید چه سایزی باشد نیز دقت کنید.

دریل چکشی

دریل چکشی یکی از انواع دریل است که این روزها طرفداران بسیاری کسب کرده است. این نوع دریل را یک دریل دوکاره می‌شناسند چرا که دو عملکرد دریل کردن و ضربه زدن را انجام می‌دهد. برای مواقعی که می‌خواهید به روی سطوح سخت‌تری نظیر سطوح بتنی دریل کنید نیاز به چنین دریلی خواهید داشت که همزمان که عمل دریل کردن را انجام می‌دهد به سطح ضربه نیز وارد کند تا با این کار سوراخ ایجاد کند. نکته مهمی که این دریل‌ها را محبوب کرده است همین قابلیت دوکاره بودنشان است. یعنی اگر نیاز نباشد می‌توانید حالت چکشی آن را غیرفعال کنید و همانند یک دریل معمولی از آن استفاده کنید.

چکش تخریب

بسیاری ممکن است چکش تخریب و دریل چکشی را با هم اشتباه بگیرند. اما چکش تخریب کاربردی متفاوت از دریل چکشی دارد اما آن را برادر بزرگ‌تر دریل چکشی می‌دانند چرا که معمولاً ظاهری شبیه به این نوع دریل دارد با این تفاوت که گاهی کمی بزرگ‌تر و گاهی خیلی بزرگ‌تر از یک دریل چکشی است. مکانیزم چکشی این نوع دریل‌ها خیلی قدرتمندتر از یک دریل چکشی است و معمولاً کاربرد خانگی ندارند و همانطور که از نامشان پیداست ابزاری برای تخریب هستند که این کار را همراه با دریل کردن و ضربه زدن به سطوح سختی همانند بتن، فلز یا چوب انجام می‌دهند. از چکش تخریب برای تخریب سنگ، آجر و آسفالت نیز استفاده می‌شود.

دریل پیچ گوشتی

در حقیقت پیچ گوشتی شارژی یا برقی را یک دریل نمی‌دانند اما این ابزار ظاهری کاملاً شبیه به یک دریل معمولی دارد و همانند یک دریل کار می‌کند با این تفاوت که قدرت کمتری از یک دریل استاندارد معمولی دارد و بعنوان پیچ گوشتی استفاده می‌شود. اگرچه یک دریل پیچ گوشتی هم می‌تواند سوراخ کوچکی در دیوار ایجاد کند اما معمولاً برای این کار پیشنهاد نمی‌شود و توصیه می‌شود همان عمل پیچ کردن را انجام دهد. این ابزار برای بستن پیچ‌های ریز جعبه‌های برق، بستن صفحات سوئیچ و هر مکان دیگری که نیاز به یک پیچ گوشتی دارید مناسب است و به طور کلی به جای پیچ گوشتی دستی استفاده می‌شود.

دریل ستونی

از این دستگاه ها برای حفاری سطوح مختلف مانند فلزات ، سنگها ، چوب و کریستال ها با دقت بالا استفاده می شود. این دقت بالا به لطف دامنه حرکتی محدود آنها ، که فقط عمودی است ، حاصل می شود و این ویژگی به آن اجازه نمی دهد در اطراف منحرف شود. این نوع دریل معمولاً در کارگاهها و واحدهای نیمه صنعتی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

دریل نمونه بردار

آنها نوع خاصی از دریل‌ ها هستند که هدف آنها ایجاد سوراخهای بزرگ و گرفتن نمونه از مواد مختلف صنعتی برای ارسال به آزمایشگاههای ریخته گری برای آزمایش است. فناوری بکار رفته در سه‌ نظام این سری از دریل‌ ها با سایر دریل‌ ها متفاوت است.

دریل بی‌سیم یا سیمی

دریل بی بسیم(شارژی)

دریل های برقی به دو دسته بی سیم و باسیم تقسیم می شوند. دانستن خصوصیات هر یک از این دو نوع دریل به شما کمک می کند تا نوعی را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید.

دریل شارژی

دریل های بی سیم همانطور که از اسمشان پیداست از باتری برای برق استفاده می کنند و بی سیم هستند. خوبی آنها این است که می توانید از آنها در هر کجا که می خواهید استفاده کنید.

استفاده از آنها حتی در مکانهای صعب العبور بسیار آسان است. با این حال ، از آنجا که وزن باتری به وزن دستگاه می افزاید، ورن آنها معمولاً از مدل های سیم دار مشابه بیشتر هستند.

مقیاس اندازه گیری قدرت یک دریل‌ بی سیم ولت است. هرچه ولتاژ دستگاه بیشتر باشد ، قدرت آن بیشتر و عملکرد بهتری روی سطوح سخت تر دارد. از آنجا که این ولت ها هنگام خرید از باتری استفاده می کنند ، باید به ویژگی های باتری توجه کنید.

دریل باسیم

دریل های باسیم یک انتخاب عالی برای کار سخت هستند زیرا دیگر نیازی به تعویض باطری و نگرانی تمام شدن شارژ باطری را ندارید. البته عیب این نوع دریل ها این است که سیم می تواند زیر پاها باشد و خطر ایجاد کند.

واحد اندازه گیری توان دریل های با سیم وات است. هرچه این مقدار بیشتر باشد ، دریل شما قدرت بیشتری دارد و عملکرد آن در هنگام حفاری و شکستن سطوح سخت و جمع و جور بهتر است. برای سوراخکاری برای سطوح سبک تر مانند سطوح پلاستیکی ، بهتر است از دریل های سبک تری که قدرت کمتری دارند استفاده کنید.

نکات مهم هنگام خرید دریل

نوع دریل

مدل دریل را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید اولین چیزی که باید بخاطر داشته باشید این است که می خواهید از تجهیزات خود برای چه کاری استفاده کنید. برخی از آنها سبک و برخی دیگر بسیار سنگین هستند.

اگر کارهای سنگین انجام می دهید ، ممکن است به دریل سیمی احتیاج داشته باشید که قدرتمند باشد و بتواند کارهای دشوارتری را انجام دهد. هنگام انجام کارهای منزل آسان یا کارهای ساختمانی سبک ، ممکن است یک دریل بی سیم سبک برای شما مناسب باشد.

جنس و طول کابل دریل

بدون شک طول سیم می تواند برای دسترسی آسان شما به محیط کار بسیار مهم باشد. طول کابل 3 متر اندازه خوبی است.

مواد بکار رفته در ساخت کابل نکته مهم دیگری است. ضعف مواد باعث می شود که سیم دریل به مرور پیچ بخورد ، ترک بخورد و آسیب ببیند. کابل های ژله مانند با کیفیت می توانند تا حد زیادی از بروز این مشکلات جلوگیری کنند.

ابعاد، ارگونومی و وزن دریل

بدون تردید هیچ چیز همانند راحتی استفاده و قرارگیری یک ابزار در دست، احساس خوشایندی به ما نخواهد داد. لذا طراحی بدنه و ارگونومیک بودن آن یکی از عوامل ظاهری مهم در انتخاب دریل است. همچنین برای انجام بعضی کارها باید دریل را برای مدت طولانی در دستتان نگه دارید.

پس اگر دستان کوچکی دارید یا مچ دستتان قوی نیست، دریلی سنگین و بزرگ انتخاب نکنید. استفاده رایج در منزل و امور سبک نیز شامل این مورد می شود. لذا غالباً دریل های با وزن کمتر از ۱.۲ کیلوگرم، انتخاب مناسبی برای دریل خانگی و انجام امور سبک هستند.

امکانات جانبی ( کیف همراه، دسته کمکی و چراغ LED و… )

یکی دیگر از پارامترهای فرعی که هنگام خرید دریل باید به آن توجه کنید، امکانات جانبی است. امکاناتی از قبیل دسته کمکی وخط کش تنظیم، باتری اضافه برای دریل های شارژی، کیف همراه، انواع سرمته و چراغ LED. درست است، وجود این قابلیت ها ضروری نیست. اما استفاده و کار با دریل را لذت بخش تر و راحت تر خواهد نمود.

بهترین برند دریل

از آنجا که برخی از افراد هنگام خرید ابزارهایی مانند دریل توجه ویژه ای به مارک تجاری دارند ، این امر می تواند عامل تعیین کننده ای در هنگام انتخاب دریل باشد. بنابراین ، اگر می خواهید شناختی درباره ی مارک دریل داشته باشید ، می توانید یکی از مارک های: برند بوش / bosch و برند رونیکس / ronix؛ برند ماکیتا / makita؛ برند کرون / crown؛ برند آاگ / AEG را انتخاب کنید.

قیمت خرید دریل

بدون تردید، در کنار همه ی عوامل و قابلیت هایی که بیان شد، قیمت دریل نیز یک فاکتور مهم است. امروزه قیمت و هزینه خرید یک دریل خوب به یکی از دغدغه های کاربران و خریداران تبدیل شده است. عوامل مختلفی بر روی این قیمت تأثیرگذارند. برند و نام شرکت تولید کننده یکی از مهم ترین آن هاست. شارژی و یا برقی بودن، قابلیت چکشی، امکانات جانبی چون باتری های به روز از دیگر عوامل هستند. در کنار این ها، دریل های ارزان و اقتصادی با امکانات مناسب نیز در بازار وجود دارند.

نکات ایمنی که در هنگام کار با دریل باید رعایت شود

  • از لباس کار مناسب و عینک استفاده شود. در صورت امکان از پوشیدن لباس گشاد یا استفاده از گردنبند و دستبند خودداری شود.
  • درصورتی که صدای دریل خیلی بلند است از محافظ گوش استفاده کنید یا اگر از دریل‌های بزرگ که لرزش زیادی دارند استفاده می‌کنید حتما از دستکش لرزه‌گیر استفاده کنید.
    در هنگام دریل‌کاری از دسته‌ی کمکی استفاده شود و تا آن‌جا که ممکن است دریل را محکم و ثابت نگه دارید.
  • درصورتی که درحال دریل‌کاری دیوارهای گچی هستید، فشار زیادی به دریل وارد نکنید، چراکه ممکن است دیوار توخالی یا نرم باشد و دریل از دست شما خارج شود. همچنین فشار بیش‌ازحد موجب ایجاد ترک روی دیوار می‌شود.
  • برای شروع دریل‌کاری بهتر است ابتدا سر مته را در محل مورد نظر قرار داده و سپس دستگاه را روشن کنید.
  • در هنگام تمیزکردن دریل یا تعویض مته حتما دوشاخه‌ی دریل را از برق خارج کنید.
  • قبل از روشن کردن دریل، از محکم بودن قرارگیری مته در سه‌نظام مطمئن شوید.
  • از مته‌ی کند یا به‌اصطلاح سوخته استفاده نکنید، چراکه به دستگاه فشار زیادی وارد می‌شود.
  • در هنگام کارکردن دریل مته به‌شدت داغ می‌شود، از دست زدن به سر مته جدا خودداری کنید.
  • قبل از دریل‌کاری سطوحی مثل دیوار، مطمئن شوید که داخل آن کابل برق وجود نداشته باشد.
  • اگر برای اولین بار قصد استفاده از دریل را دارید حتما از یک فرد باتجربه کمک بگیرید.
  • از محکم بودن سطح تحت دریل‌کاری مطمئن شوید. برای قطعات کوچک می‌توانید از گیره استفاده کنید.
  • از قرار دادن دست روی دکمه‌ی دریل در مواقعی که از آن استفاده نمی‌کنید خودداری کنید. چون ممکن است به اطرافیان آسیب وارد شود.

باتوجه به نکاتی که در این نکات خرید دریل گفته شد، می توانید دریل مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه دریل ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز دریل پیچ گوشتی چکشی شارژی دیوالت مدل DCD776 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاهی با موتور پر قدرت 18 ولت و تکنولوژی باتری لیتیوم یون XR با ظرفیت 1.5 آمپر ساعت با طراحی ارگونومیک و خوش دست با قابلیت سوراخکاری چکشی جهت افزایش قدرت نفوذ و پیشروی قابلیت تنظیم گشتاور در 15 حالت، جهت بستن پیچ با سایزهای متفاوت بر روی قطعات با سختی مختلف دارای گیربکس مقاوم دو دور با دنده های تمام فلزی جهت انتقال قدرت و سرعت موثر و افزایش طول عمر دستگاه طراحی ارگونومیک دسته با روکش لاستیکی جهت راحتی در حین کاربری شاسی کلید با طراحی قوس دار جهت افزایش کنترل کاربر بر روی سرعت دستگاه دارای سه نظام اتوماتیک 13 میلی متری با قابلیت تعویض سریع و آسان مته یا سری پیچگوشتی دارای کلید الکترونیکی با قابلیت چپگرد و راستگرد دارای چراغ LED 20 ثانیه ای جهت سهولت استفاده در فضاهای کم نور سهولت تعویض باتری به دلیل طراحی کشویی و قابلیت قرارگیری دستگاه بصورت ایستاده بر روی باتری

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید دستگاه پولیش به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چکش تخریب باس مدل LIFE-STYLE کد 11KG خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چکش تخریب 11 کیلویی باس مدل BS11E--------توان 4000 وات-------وزن 11 کیلوگرم-----------قلم گیر 5 شیار----------فرکانس 50/60 هرتز----------سیم پیچی تمام مس---------ولتاژ ورودی 220 ولت-----------نیروی ضربه زنی 25 ژول--------دارای دیمر کنترل سرعت---------موتور قدرتمند و باکیفیت---------مناسب برای تخریب‌های سنگین اقلام همراه:قلم نوک تیز، کیف حمل BMC

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دریل مگنت یوروبور مدل ECO.40S/RALL خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دریل مگنت مدل RALL.40S محصول یوروبور سوراخکاری با مته گردبر تا قطر 36 میلی متر توان موتور 1150 وات سرعت چرخش 600 دور در دقیقه مورس شماره 19.05 میلی متر

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دریل پیچ گوشتی شارژی صنعتی دی ال تی سی کد PR02 براشلس خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

- این دریل دارای سه نظام 10 میلیمتر تمام فلزی می باشد. - دارای موتور براشلس صنعتی می باشد - این دستگاه، یکی از قوی ترین دریل های شارژی براشلس بازار می باشد - دریلی قوی با قابلیت عملکرد در دو حالت مجزا، اعم از سوراخکاری و به عنوان پیچ‌ گوشتی برقی می باشد - مجهز به موتوری بسیار قوی با عملکرد عالی و طول عمر بالا می باشد - دارای بدنه ‌ای ارگونومیک با استحکامی فوق ‌العاده می باشد -مجهز به کلاچ تنظیم دستگاه در گشتاورهای مختلف، برای جلوگیری از ورود آسیب به سطح کار می باشد - دارای حداکثر گشتاور 60 نیوتن ‌متری با قدرتی عالی و عملکردی بی‌ نظیر می باشد - قابل تنظیم دو دور سرعت (0 الی 550 و 0 الی 2000 دور بر دقیقه) متفاوت جهت استفاده بر سطوح مختلف را دارد - دارای گیربکس فلزی مستحکم با طول عمر بالا جهت بهره ‌گیری در فعالیت ‌های پرفشار می باشد - دارای طراحی منحصربفرد بدنه با روکشی از جنس رابر باکیفیت، مقاوم در برابر ورود انواع ضربات و سقوط از دست کاربر می باشد - دارای شارژری مجهز به سیستم شارژ بهینه جهت بهره‌ وری هرچه بیشتر و بهتر از محصول میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مجموعه 28 عددی دریل پیچ گوشتی چکشی شارژی صنعتی باس مدل BS0025 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دریل پیچ گوشتی چکشی شارژی مدل BS0025 یکی دیگر از محصولات کمپانی باس جنتلمن هنرکار است که با عرضه در ابزار فروش شهر در دیجی کالا یکی از بزرگترین پلتفرم های فروش در بازار اینترنتی ایران است به همراه داشتن دریل پیچ‌گوشتی در کنار کیف ابزار، در انجام کارهای تعمیراتی کمکی زیادی به شما خواهد کرد. این دستگاه جایگزین مناسبی برای پیچ‌گوشتی‌های معمولی است و موجب بالارفتن سرعت کاربر در حین کار می‌شود و باید برای این منظور مجموعه‌ای کامل از سری‌های پیچ‌گوشتی تهیه کنید. دریل پیچ گوشتی شارژی باس مدل BS0025 با توجه به سرعت چرخش مناسبی که دارد، در حالت دریل نیز عملکرد خوبی خواهد داشت. دارای سه نظام 13 میلیمتر خودکارو فلزی می باشد. سرعت این محصول قابل‌کنترل است و کاربر می‌تواند آن را در دو بازه‌ی 0 تا 450 و 0 تا 1650 دور بر دقیقه تنظیم کند. گشتاور این دریل پیچ‌گوشتی نیز مانند سرعت آن قابل‌تنظیم است. این محصول دارای باتری لیتیوم‌یونی است که ولتاژی 36 ولتی و ظرفیتی بالایی دارند. وجود روکش لاستیکی برای جلوگیری از لغزش از دیگر مزایای این دستگاه است. از دیگر مزایای این دستگاه کیفیت بالا و قیمت رقابتی ان است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چکش تخریب بنزینی اینتیمکث کد KL98 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چکش تخریب فوق با بنزین کار می کند و فقط برای امور تخریب می توان از آن استفاده کرد. موتور این دستگاه کاملا صنعتی و انرژی ضربه ای دستگاه 20 الی 55 ژول می باشد قدرت ضربه 24 کیلوگرم می باشد. اقلام همراه دو عدد قلم تخت و تیز می باشد.حجم موتور این دستگاه 52 سی سی می باشد و 770 الی 1500 ضربه در دقیقه قادر است تولید کند. مقدار مصرف سوخت این دستگاه 600 میلی لیتر بر ساعت می باشد که در مشابه با قدرت تولیدی عدد بسیار قابل قبولی است. نسبت بنزین به روغن: 25 به 1 باید رعایت شود یعنی به ازای 250 میلیلیتر بنزین، 10 میلیلیتر روغن استفاده شود. مجدد یاداور می شویم که این دستگاه صرفا امور تخریب را انجام میدهد وبرای سوراخکاری نیست!

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دریل مگنت فاین مدل KBE 32 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت فاین (FEIN) در سال 1867 میلادی در شهر اشتوتگارت آلمان آغاز به کار و در سال 1895 اقدام به اختراع اولین دریل برقی دستی دنیا و در سال 1909 اولین دریل مغناطیسی دنیا را اختراع نمود. علی رغم گذشت 151 سال از شروع تولیدات شرکت فاین، این شرکت قویا به خاستگاه خود یعنی کشور آلمان متعهد بوده و تمامی محصولاتش را در Schwäbisch Gmünd کشور آلمان تولید می نماید.دریل مغناطیسی مدل KBE 32 یک دریل مغناطیسی حرفه ای و صنعتی محسوب می گردد. این ابزار جهت کار در شرایط سخت و مداوم بوده و با توجه به طراحی جمع و جور آن مناسب برای عملیات نصب و استفاده در پروژه های مختلف می باشد. این دریل مغناطیسی از سرعت بدون بار700 دور در دقیقه برخوردار بوده و توان موتور آن 1200 وات می باشد که امکان گردبری حرفه ای تا قطر 32 میلیمتر در فلزات و دریل کاری تا عمق 50 میلیمتر را مهیا می سازد. سیستم ریل این دریل مغناطیسی جناغی دوبل می باشد که امکان استفاده جهت کار مداوم، حرفه ای و با دقت بالا را فراهم ساخته و باعث می شود تا پس از گذشت زمان و استفاده مداوم از دستگاه، دقت آن کاهش نیافته و یا به لرزش نیافتد. ابزار گیر این دستگاه in Weldon 3/4 می باشد . بازه کل کورس این دریل مغناطیسی 90 میلیمتر بوده که به شما آزادی عمل زیادی در انتخاب ابزارهای دریل کاری خواهد داد. با توجه به نسبت بهینه قدرت مگنت به وزن این دستگاه شما به راحتی قادر خواهید بود تا از آن حتی در بالای سر خود و یا به صورت افقی استفاده کنید. وزن این دریل مغناطیسی تنها 10.8 کیلوگرم بوده و طول کابل آن 3 متر می باشد. درون کیف بسیار محکم این دستگاه یک اسپری (پمپ) مایع خنک کننده - ، تسمه نگهدارنده، یک عدد پین مرکزی، گارد محافظ، یگ نگهدارنده پمپ مایع خنک کننده و یک عدد آچار 5 میلی متر وجود دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دریل رونیکس مدل 2115 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دریل برقی 2115 رونیکس، با موتور پرقدرت 420 وات کار می‌کند و مجهز به آرمیچر و بالشتک‌های صنعتی با کیفیت ساخت فوق‌العاده بالا است. در نتیجه، مداومت کاری دستگاه بیشتر شده و قدرت سوراخ‌کاری آن دوچندان می‌شود. دریل برقی 2115 رونیکس، مجهز به سه نظام مستحکم، 10 میلی‌متری و اتوماتیک است؛ برای تعویض مته نیازی به آچار ندارد و همین موضوع تاثیر شگرفی بر سرعت کار با آن می‌گذارد. این ابزار برقی کاربردی، با برخورداری از اهرم چپ‌گرد/راست‌گرد می‌تواند در کنار عملیات دریل‌کاری به عنوان پیچ‌گوشتی برقی نیز کار کند. کلید اصلی این دریل، ضد غبار و دیمردار بوده و سرعت چرخش مته را تنظیم و کنترل می‌کند. افزون‌براین، قفل‌کن کلید، دریل را بعد از روشن‌شدن در حالت روشن نگه می‌دارد تا بتوانید آن را در مدت‌زمانی طولانی و بدون نیاز به فشردن دائمی کلید اصلی، روشن نگه دارید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دریل ای اس مدل D1007 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

محصول فوق را می‌توان از جمله دریل‌های کوچک و جمع و جور بازار دانست که ساخت آن در کره انجام می‌شود. این دریل کمتر از یک کیلوگرم وزن دارد و برای انجام کارهای نه‌چندان تخصصی و حرفه‌ای مناسب است. این دستگاه توانی برابر 280 وات داشته و از قابلیت کنترل سرعت سود می‌برد. این میزان سرعت توسط کاربر قابل تنظیم بوده و در بازه‌ای بین 3900-0 دور بر دقیقه قرار دارد. دستگاه فوق از قابلیت چرخش ساعت‌گرد و پادساعت‌گرد سود می‌برد و این موضوع در خارج کردن مته‌های گیر کرده در سطوح بسیار کاربردی است. سه‌نظام این دریل از نوع آچارخور 6.5 میلی‌متری است و حداکثر قطر سوراخکاری آن در فلز و چوب به ترتیب برابر 6.5 و 15 میلی‌متر است. این دستگاه از قفل سوییچ برخوردار است. با کمک این قفل دیگر نیازی به نگه داشتن شستی دریل ندارید و می‌توانید با دقت بیشتری سطح مورد نظر را سوراخ کنید. این دستگاه برای انجام کارهای منزل بسیار مناسب است. کالاهای برند ES، درواقع محصولات شرکت نام‌ آشنای ال‌جی در بخش ابزارآلات صنعتی هستند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دریل بوش مدل GBM 6 RE خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شاید بسیاری از مردم در دنیا کمپانی بوش را برترین برند در زمینه تولید لوازم خانگی و ابزار آلات صنعتی بدانند . ولی واقعیت این است که این شرکت در بیشتر زمینه های تولیدات صنایع پزشکی نفت و گاز و بسیاری از صنایع با نام های تجاری دیگر جز برترین ها بوده است . یکی دیگر از زمینه های طراحی و تولیدی این شرکت در زمینه طراحی و تولید انواع دریل ها است که می توان گفت در این راه هم بوش بی رقیب بوده است . اگر قصد تهیه‌ی یک دریل ساده، کوچک و با امکانات زیاد دارید محصول فوق انتخاب مناسبی خواهد بود. این دریل ابعاد کوچک و وزن سبکی دارد. سرعت چرخش این دستگاه قابل تنظیم بوده و کاربر می‌تواند با کمک شستی دیمردار آن سرعت را در بازه‌ای بین 0 تا 4000 دور بر دقیقه تنظیم کند. این ویژگی موجب می‌شود تا نشانه‌گذاری با مته در ابتدای سوراخکاری به‌راحتی انجام شود و تسلط کاربر در حین کار بالا رود و برای باز و بستن پیچ ها هم این کارآیی لازم می باشد. این محصول کوچک و سبک با وزن 1.2 کیلوگرم از سرعت و گشتاور مناسبی برخوردار است که موجب شده در میان دریل‌هایی مشابه در دنیا جایگاه بالاتری قرار می‌گیرد. گشتاور این محصول 12.3 نیوتن‌متر می باشد. سه‌نظام این دستگاه از نوع اتومات 10 میلی‌متری بوده و از قابلیت چرخش در دو جهت برخوردار است. شرکت بوش این محصول را تحت عنوان مدل «GBM 6 RE» به بازار عرضه می‌کند.تمام ویژگی های مثبت این دستگاه باعث شده این دریل در نوع خود در دنیا بی رقیب باشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دریل چکشی بوش مدل GSB 21-2 RCT خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مسلما دریل GSB 21 -2 RCT تولیدی شرکت صاحب سبک بوش در رده ی دریل های گیربکسی دنیا در نوع خود بی نظیر است. این دریل دارای قدرتمندترین سیستم تنظیم سرعت است .به دلیل استفاده از تکنولوژی گشتاور ثابت بر خلاف دریل های مشابه در این دریل گشتاور و قدرت کاهش پیدا نمی کند و این خصوصیت این دریل را جز مناسب ترین انتخاب ها برای سخت ترین کارها محسوب کرد. موتور این دستگاه با عملکرد بالای 1300 وات با گشتاور بالا برای سنگین ترین کاربردها با قطرهای بزرگ (حفاری ، کار با برش های اصلی و سوراخ های برقی) ، پیچ گوشتی و همزن مناسب می باشد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید کفش ایمنی به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
این دریل دارای سیستم کنترل گشتاور با دقت بالا و یکنواخت این دریل را مناسب بستن پیچ های بسیار سنگین کرده است . بزرگترین قابلیت ویژه این دستگاه هم مجهز بودن این دستگاه به کلاچ ایمنی پیشرفته بوش می باشد . تمام موارد بالا باعث شده این مدل دریل که توسط بزرگترین شرکت تولید ابزار برقی دنیا تولید شده در نوع خود بی رقیب باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دریل چکشی و مینی فرز ماکیتا مدل 05 مجموعه 23 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اینبار شرکت تحت حمایت ماکیتا دست به تولید مجموعه دوتایی مینی فرز9555 و دریل1630 زده که در یک باکس قرار دارد شما را برای مصارف خانگی و نیمه صنعتی از هر ابزار دیگری بی نیاز میکند

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مجموعه 98 عددی دریل چکشی صنعتی اینتیمکث کد 6320 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیت دریل چکشی اینتیمکس یکی از مجموعه هایی می باشد که بیشتر نیاز های کاربران خود را برآورده کرده است این مجموعه ابزار برای کاربری های نیمه صنعتی، تجاری، خانگی بسیار مناسب است . دریل چکشی قرار داده شده در این مجموعه دارای موتور قدرتمند 1200 واتی قرار داده شده و در این دریل سرعت چرخش آزاد 3000-0 دور در دقیقه را به چرخش در می آورد ، همچنین قطر سه نظام این دریل 1.5 الی 13 میلی‌متر می باشد. که از ویژگی های منحصر آن می توان به کنترل سرعت (دیمر) گردش با میزان فشار به شستی، حداکثر توان سوراخ کاری در فلز 13 میلی متر و در مصالح 13 میلی متر و در چوب 30 میلی متر ، دسته کمکی با قابلیت چرخش 360 درجه اشاره کرد . این مجموعه شامل کلیه ابزارهای مصرفی شامل؛ آچار فرانسه ، انبردست، دمباریک، چکش، بکس تک سایز 4 تا 13، متر 3 متری، پیچ گوشتی دوسو و چهارسو سایز بزرگ، پیچ گوشتی نوک خور،، مته آهن سایز 4 و 5 و 6، مته دیوار سایز 5 ،6 و 4، مته برگی سایز 12 و 20، 9 عدد نوک پیچ گوشتی،تبدیل نوک پیچ گوشتی به بکس چسب برق، کاتر، فازمتر دیجیتال، آچار سه نظام،5 عدد تیغ کاتر، دو سایز پیچ گوشتی موبایلی دو سو و دو سایز پیچ گوشتی موبایلی چهارسو،کمان اره چوب و فلز، مجموعه سایزبندی پیچ و رولپلاک می باشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دریل ستونی رونیکس مدل 2604 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مجهز به موتور قدرتمند 550 وات بوده، عمود بر میز یا سطح زمین کارگاه‌های نجاری و صنعتی قرار می‌گیرد و به صورت ثابت یا رومیزی از آن‌ استفاده می‌شود. این دریل، دقت بسیار بالایی را در عملیات سوراخ‌کاری بر روی سطوح مختلف به کاربران ارائه می‌دهد.سرعت دریل ستونی به وسیله‌ سیستم تسمه پولی در 16 دور مختلف قابل تنظیم است. سه‌نظام آچاری و قابل تنظیم این محصول با ظرفیت 3 تا 16 میلی‌متر، متناسب با انواع مته‌ها طراحی و ساخته شده است.ظرفیت سوراخ‌کاری این دریل، 35 میلی‌متر در چوب، 16 میلی‌متر در آهن و 25 میلی‌متر در پلاستیک می‌باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مجموعه 24 عددی دریل چکشی دیوالت مدل XR کد 2 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با سلام خدمت مشتریان محترم مشخصات دریل شارژی چکشی 88 ولت دو باتری با لوازم طرح دیوالت: این دریل شارژی طرح دیوالت می باشد قطعا کیفیت این دریل با دیوالت اصلی بسیار متفاوت می باشد همانگونه که قیمت آن هم بسیار تفاوت دلرد این محصول ساخت کشور چین می باشد که دارای ترک متر (هرزگرد) 25 پله ای و دارای 2 سرعت می باشد این محصول دارای کلید چپ گرد و راست گرد و نیز کلید گازی(با فشار دست سرعت کم و زیاد می شود ) می باشد همچنین باطری های این محصول 88 ولت بوده و دارای نشانگر میزان شارژی می باشد کیفیت خوبی برخوردار است که دارای کیف مستحکم و دارای شارژر سوزنی و دو عدد باتری می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دریل چکشی بوش مدل GSB 570 Professional خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت بوش در طراحی این دریل از موتوری 570واتی استفاده کرده است. این موتور قدرتمند این قابلیت را دارد که در یک دقیقه 0-3000 بار در حالت آزاد گردش داشته باشد. این سرعت چرخش اندازه‌ای بسیار مناسب برای یک دریل خانگی و کارگاهی محسوب می‌شود. ویژگی مهم دیگر این دستگاه قابلیت ضربه ای بودن آن است. یعنی برای سوراخ‌کردن سطوح مصالح ساختمانی ، علاوه‌بر نیرویی که از طریق چرخش به سطح وارد می‌کند، به صورت عمودی هم ضربه می‌زند و این امر به راحت‌تر سورا‌خ‌شدن سطح منجر می‌شود.گفتنی‌ است نرخ ضربه‌ای که این دستگاه به سطح موردنظر وارد می‌کند، برابر با 48000 ضربه در دقیقه است. همچنین در قسمت بالایی این دریل، یک کلید کشویی کوچک قرار گرفته است که با تغییر وضعیت آن، جهت چرخش دریل به ساده و ضربه ای تعویض می‌شود و در قسمت بالای کلید روشن و خاموش یک دکمه کشویی دیگر قرار گرفته که به راحتی می توان تغییر وضعیت چرخشی دستگاه را به حالت راست گرد و چپ گرد تغییر داد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دریل پیچ گوشتی شارژی آروا مدل 5822 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مشخصات باتری و شارژر دریل شارژی آروا 5822 دریل پیچ گوشتی شارژی خانگی مدل 5822 دارای باتری 12 ولت از جنس لیتیوم یون با ظرفیت 2000 میلی آمپر ساعت است. داخل جعبه این محصول یک باتری زاپاس از همین جنس با همین ظرفیت وجود دارد. برای تعویض و آزاد سازی باتری در این دستگاه یک ضامن در قسمت انتهایی دسته وجود دارد. ولتاژ ورودی شارژر 100 تا 240 ولت است و به برق شهری وصل می شود و جریان خروجی شارژر نیز 1 آمپر است. انواع کلید های دریل شارژی خانگی مدل 5822 آروا برای اینکه بتوانید راحت تر با دریل پیچ گوشتی مدل 5822 کار کنید؛ کلید های مختلفی روی آن قرار داده است که در ادامه هر کدام را توضیح می دهیم. کلید روشن و خاموش گازی کلید روشن و خاموش این دستگاه به صورت گازی است. یعنی با فشار بیشتر روی دکمه سرعت دستگاه بیشتر می شود. نحوه کار این کلید به این صورت است که با توجه به محدوده گشتاور و حالت گیربکس دستگاه، سرعت چرخش آن در بازه ای مشخص تغییر می کند. اگر دستگاه را در حالت یک بگذارید توسط فشاری که به کلید گازی می اورید سرعت بین 0تا 350 دور بر دقیقه و اگر در حالت دو بگذارید سرعت دستگاه را بین صفر تا 1400 دور بر دقیقه با توجه به محدوده گشتاور تغییر می کند کلید راست گرد و چپ گرد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دریل بتن کن رونیکس مدل 2711 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بتن کن 32 میلی متری رونیکس مدل 2711 مجهز به موتور قدرتمند 1200 واتی است که می تواند سرعتی بالغ بر 1050 دور و 4200 ضربه در دقیقه ایجاد کند. این دستگاه دارای ابزارگیر چهار شیار با ظرفیت 32 میلی متر است و امکان نفوذ مته تا عمق 32 میلی متر در بتن، 13 میلی متر در سطوح فلزی و 40 میلی متر در چوب را به وجود می آورد. از دیگر ویژگی های این بتن کن می توان به دکمه تغییر حالت برای اجرای 4 عملکرد سوراخ کاری، سوراخ کاری چکشی، تخریب و خلاص کن اشاره کرد. به علاوه 2711 رونیکس دارای بدنه ای مقاوم از جنس منیزیم است که باعث وزن متناسب و در نتیجه کاربری آسان شده است. مشخصه دیگر این دستگاه برخورداری از سیلندری با ظرفیت بالا برای ایجاد قوی ترین ضربه ها با توان 5 ژول جهت اثربخشی بیشتر دستگاه می باشد. در ضمن این ابزار برقی در یک کیف BMC مقاوم در برابر ضربه همراه با 3 مدل مته، 2 نوع قلم و یک دسته جانبی ارگونومیک عرضه می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس مدل 8812 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

امروزه دریل‌ها و پیچ‌گوشتی‌های برقی و شارژی کاربرد بسیار زیادی در صنعت، کارگاه‌ها و حتی منازل دارند. تفاوت اصلی این دو محصول در سرعت گردش آزاد آن‌ها است. در طی چند سال اخیر شرکت‌ها برای پاسخ به نیاز کاربران این دو محصول را باهم ترکیب کرده‌اند. شما با کمک این ابزار می‌توانید از ویژگی دریل و پیچ‌گوشتی به‌طور هم‌زمان بهره‌مند شوید. دریل پیچ‌گوشتی شارژی «رونیکس» (Ronix) مدل«8812» دارای دو وضعیت در سرعت گردش موتور است. در حالت اول سرعت گردش بین 0-400 دوربردقیقه و در وضعیت 2 سرعت گردش موتور بین 0-1350 دوربردقیقه متغیر است. سرعت پایین‌تر مناسب پیچ‌گوشتی و دریل کاری سبک بوده درحالی‌که سرعت بالاتر به‌منظور دریل کاری با سرعت بالا مورداستفاده قرار می‌گیرد. گشتاور موتور این محصول در 21 حالت مختلف قابل تنظیم بوده و در بیشترین مقدار به 21 نیوتن‌متر می‌رسد. با کمک قابلیت تنظیم گشتاور می‌توانید میزان نیروی وارده به سه‌نظام را تغییر دهید. سه‌نظام این دریل 10 میلی‌متری، از نوع خودکار است. سیستم گردش چپ‌گرد و راست‌گرد برای این محصول باعث می‌شود در حالت پیچ‌گوشتی، به‌راحتی پیچ‌ها را باز و بسته کنید و در حالت دریل، ورود و خروج مته را با سهولت بیشتری انجام دهید. شرکت رونیکس برای این محصول از باتری لیتیومی استفاده کرده است. شرکت رونیکس سال‌ها است که درزمینه‌ی عرضه‌ی ابزارآلات دستی و برقی فعالیت می‌کند. این شرکت علاوه بر حفظ کیفیت محصولاتش، آن‌ها را باقیمتی مناسب روانه‌ی بازار می‌کند.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دریل پیچ گوشتی شارژی چکشی دیوالت مدل BRUSHLESS-36V مجموعه 28 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با سلام خدمت مشتریان محترم مشخصات دریل شارژی چکشی 36 ولت دو باتری با لوازم طرح دیوالت: این دریل شارژی طرح دیوالت می باشد قطعا کیفیت این دریل با دیوالت اصلی بسیار متفاوت می باشد همانگونه که قیمت آن هم بسیار تفاوت دلرد این محصول ساخت کشور چین می باشد که دارای ترک متر (هرزگرد) 25 پله ای و دارای 2 سرعت می باشد این محصول دارای کلید چپ گرد و راست گرد و نیز کلید گازی(با فشار دست سرعت کم و زیاد می شود ) می باشد همچنین باطری های این محصول 36 ولت بوده و دارای نشانگر میزان شارژی می باشد کیفیت خوبی برخوردار است که دارای کیف مستحکم و دارای شارزر پایه دار و باطری اظافی می باشد یکی از ابزارهای کارامد در بخش تعمیرات و نگهداری منازل و کارگاه ها، مجموعه دریل پیچ گوشتی شارژی می باشد که به عنوان یک نیاز مهم در این بخش مورد توجه قرار گرفته است. مجموعه 28 عددی دریل پیچ گوشتی شارژی 36 ولت برند دیوالت از موتوری قدرتمند با حداکثر سرعت گردش آزاد معادل با450 و 1650 دور بر دقیقه برخوردار می‌باشد. طراحی موتور دستگاه به‌گونه‌ای است که کاربران می‌توانند سرعت دریل را از طریق دکمه تعبیه شده در بالای دریل تغییر دهند. علاوه بر این کلید گازی مشکی رنگ نیز امکان تنظیم سرعت چرخش سه‌نظام را برای استفاده‌کنندگان فراهم می‌کند. طراحی ارگونومی پیشرفته و سبکی این دریل شارژی (وزن دریل کمتر از 1.2 کیلو گرم) مزیت مهمی در بهبود کیفیت کار و جلوگیری از خستگی موثر به‌شمار می‌رود و آن را برای انواع استفاده‌های خانگی و کارگاهی مناسب می نماید. همچنین دریل پیچ گوشتی شارژی اوکی دارای تورکمتر 3+18 حالته (با امکان انتخاب حالت، پیچ و دریل) و کلید تغییر جهت (چپگرد و راستگرد) میباشد .این محصول دارای دو باتری 36 ولت با حداکثر ظرفیت 2000 میلی آمپر بر ساعت و یک عدد شارژر فست شارژ داخل یک کیف BMC مستحکم قرار دارد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید کارواش به همراه قیمت و خرید آنلاین

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دریل مگنت جپسون مدل MAGPRO50 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دریل JEPSON MAGPRO50/2S مناسب سوراخ کاری با مته های گرد بر تا سایز 65 میلی متر و سوراخکاری با مته مارپیچی تا سایز 16 میلی متر میباشد . گیربکس دو سرعته با تنظیم سرعت پیوسته امکان تنظیم سرعت بهینه را بسته به قطر، ضخامت و جنس ورق فراهم میکند . موتور پر قدرت 1800 واتی این دستگاه را به یکی از قوی ترین دستگاه های موجود در بازار تبدیل کرده است .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دریل پیچ گوشتی شارژی متابو مدل BS 18 LTX BL I خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دریل پیچ گوشتی شارژی متابو یکی از پیشرفته ترین دستگاه های شرکت متابو می باشد که با بهرمندی از موتور براشلس طول عمر و قدرت بیشتر دستگاه را تضمین میکند. کنترل الکتریکی گشتاور با دقت بسیار بالا که پس از رسیدن به گشتاور مورد نظر دستگاه متوقف شده و با صدای هشدار شما را متوجه میکند. حالت “تکانه” برای باز کردن پیچ های سر سخت و سوراخ کاری نقطه ای بر روی سطوح صاف میباشد. سیستم overload protection موتور دستگاه را از گرمای بیش از حد محافظت میکند. سیستم ایمنی Anti kick back در صورتی که مته به طور ناگهانی حین کار متوقف شود دستگاه فورا خاموش شده تا از خطرات احتمالی جلوگیری کند ( ایمنی بیشتر کاربر ) . دو عدد چراغ LED برای روشنایی مناسب منطقه ی کار می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دریل پیچ گوشتی پی ام کد CE1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

به همراه داشتن دریل پیچ‌گوشتی در کنار کیف ابزار، در انجام کارهای تعمیراتی کمکی زیادی به شما خواهد کرد. این دستگاه جایگزین مناسبی برای پیچ‌گوشتی‌های معمولی است و موجب بالارفتن سرعت کاربر در حین کار می‌شود و باید برای این منظور مجموعه‌ای کامل از سری‌های پیچ‌گوشتی تهیه کنید. دریل پیچ گوشتی شارژی پی ام مدل PM-CE1 با توجه به سرعت چرخش مناسبی که دارد، در حالت دریل نیز عملکرد خوبی خواهد داشت. سرعت این محصول قابل‌کنترل است و کاربر می‌تواند آن را در دو بازه‌ی 0 تا 350 و 0 تا 1150 دور بر دقیقه تنظیم کند. گشتاور این دریل پیچ‌گوشتی نیز مانند سرعت آن قابل‌تنظیم است. میزان گشتاور این دستگاه در کمترین حالت 18 نیوتن‌متر و در بالاترین حالت 25 نیوتن‌متر است. این محصول دارای دو باتری لیتیوم‌یونی است که ولتاژی 12 ولتی و ظرفیتی 1500 میلی‌آمپرساعتی دارند. وجود روکش لاستیکی برای جلوگیری از لغزش از دیگر مزایای این دستگاه است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دریل پیچ گوشتی شارژی پی ام مدل PM-CE1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

به همراه داشتن دریل پیچ‌گوشتی در کنار کیف ابزار، در انجام کارهای تعمیراتی کمکی زیادی به شما خواهد کرد. این دستگاه جایگزین مناسبی برای پیچ‌گوشتی‌های معمولی است و موجب بالارفتن سرعت کاربر در حین کار می‌شود و باید برای این منظور مجموعه‌ای کامل از سری‌های پیچ‌گوشتی تهیه کنید. دریل پیچ گوشتی شارژی پی ام مدل PM-GE1 با توجه به سرعت چرخش مناسبی که دارد، در حالت دریل نیز عملکرد خوبی خواهد داشت. سرعت این محصول قابل‌کنترل است و کاربر می‌تواند آن را در دو بازه‌ی 0 تا 350 و 0 تا 1150 دور بر دقیقه تنظیم کند. گشتاور این دریل پیچ‌گوشتی نیز مانند سرعت آن قابل‌تنظیم است. میزان گشتاور این دستگاه در کمترین حالت 18 نیوتن‌متر و در بالاترین حالت 25 نیوتن‌متر است. این محصول دارای باتری لیتیوم‌یونی است که ولتاژی 12 ولتی و ظرفیتی 1500 میلی‌آمپرساعتی دارند. وجود روکش لاستیکی برای جلوگیری از لغزش از دیگر مزایای این دستگاه است.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دریل پیچ گوشتی شارژی مکس مدل +DL1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دریل شارژی مکس +DL1 محصولی از شرکت Maks می باشد. این ابزار شارژی قدرتی معادل 12 ولت دارد و از نوع تک باطری می باشد. سرعت گردشی که برای این محصول تعریف شده است معادل 0-350 و 0-1300 دور در دقیقه می باشد و در واقع دارای گیربکس دو حالته می باشد. این محصول از برند مکس، قابلیت کنترل سرعت را دارد و می توان با توجه به نوع کاری که قرار است با آن انجام شود، سرعت آن را کم یا زیاد نمود. این ابزار طوری طراحی شده است که در واقع هم برای باز و بستن پیچ مناسب است و هم برای دریل کاری، روی دیوار و ام دی اف گزینه مناسب و کارآمدی است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دریل چکشی باس کد 13 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دریل چکشی نیم تنه فلزی باس که یکی از انواع ابزار های برقی دریل چکشی هستند که از آنها برای سوراخ کاری و پیچکاری استفاده می شود. مکانیزم کار در این ابزار به گونه ای است که از طریق چرخش مته در سرعت بالا می توان سوراخ کاری را انجام داد. در این دریل ها علاوه بر چرخش می توان از حالت چکشی یا ضربه هم استفاده کرد. دریل چکشی در اصل یکی از انواع دریل ها هستند که کاربرد وسیع تری نسبت به دریل های معمولی دارد و از آنها می توان در سوراخ کاری سطوح سخت و بتنی و گچی و سنگ و سرامیک و ... استفاده کرد. دریل چکشی باس علاوه بر قابلیت سوراخ کاری به صورت چکشی با قطر و عمق بیشتر، در سوراخ کاری بتن و مصالح ساختمانی کاربرد بیشتری دارد، همچنین قابلیت پیچ کاری، به خصوص پیچ‌های خودکار MDF و چوب را هم داراست. یکی دیگر از از دیگر مزایای این دستگاه قابلیت استفاده بجای آچار بکس در صورت مهیا بودن تبدیل بکس و سبک بودن کار است. با وجود اینکه قابلیت دریل چکشی در سوراخ کاری بالاتر است اما دریل چکشی باس به دلیل سرعت بالاتر و همچنین تمرکز نیرو برای سوراخ کاری‌های دقیق‌تر و کیفیت سطوح بالاتر، گزینه مناسب‌تری است. دریل BOSS ابزاری است الکتریکی، که برای سوراخ کردن سطوح به کار می‌رود. دریل را با توجه به قدرت آن و نیز با استفاده از مَتّه مناسب، می توان برای سوراخ کردن چوب، فلز و بتن به کار برد. با پیشرفت ابزارها، امروزه نه تنها برای سوراخکاری، بلکه با اضافه کردن قطعاتی دیگر، می‌توان امکاناتی مانند ساییدن، گردبر، عمودبر و… را هم به این دستگاه اضافه کرد. این دریل برای کارهای خانگی ، کارگاهی،تعمیرگاهی،ساختمانی و نصب و مونتاژ استفاده می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دریل چکشی رابین مدل 1015 نیم تنه فلزی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دریل RABIN یکی از انواع ابزار های برقی دریل چکشی هستند که از آنها برای سوراخ کاری استفاده می شود. مکانیزم کار در این ابزار به گونه ای است که از طریق چرخش مته در سرعت بالا می توان سوراخ کاری را انجام داد. یکی از انواع دریل که علاوه بر چرخش ،حالت ضربه هم دارد دریل چکشی جی آر تی نامیده می شود. در این دریل ها علاوه بر چرخش می توان از حالت چکشی یا ضربه هم استفاده کرد. دریل چکشی در اصل یکی از انواع دریل ها هستند که کاربرد وسیع تری نسبت به دریل های معمولی دارد و از آنها می توان در سوراخ کاری سطوح سخت و بتنی و گچی و سنگ و سرامیک و ... استفاده کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چکش تخریب کاربو مدل 0870 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چکش تخریب 11 کیلویی صنعتی 0870 مجهز به موتور پرقدرت 1500 وات جهت استفاده در کارهای صنعتی و پر فشار می باشد. این دستگاه مجهز به بلبرینگ NSK ژاپن، جهت افزایش طول عمر دستگاه برای عملکرد بیشتر و سیستم ضد لرزش دسته دوبل جهت جلوگیری از انتقال لرزش در حین کار است. طراحی منحصر به فرد جهت افزایش کارایی و طول عمر آرمیچر و بالشتک از دیگر ویژگی های بارز این چکش تخریب است. دستگاه مجهز به سیستم قلم گیر پیشرفته با قدرت مضاعف و سیستم قلم گیر HEX می باشد. کابل با قابلیت چرخش 360 درجـه، جهـت سهـولت در انجـام کارهای مختلف و جلوگیری از قطعی کابل در دراز مدت و دسته گردان 360 درجه با قابلیت ضد لرزش باعث تمایز این دستگاه با موارد مشابه شده است. اقلام همراه دستگاه شامل مجموعه قلم های کاربردی، کیف BMC مقاوم، آچار جهت باز کردن درب مخزن گیریس و دارای یک جفت ذغال یدک می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دریل بتن کن چکشی باس مدل GERMANY-TECHNOLOGY -28 مجموعه 10 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

از بتن کن باس پلاس 28 میلی متر BOSS به منظور انجام فرآیند تخریب سبک و دریل کاری متریال هایی هم چون بتن، سنگ ، گچ ، سیمان و آجر استفاده می شود. این ابزار شباهت زیادی به چکش تخریب باس دارد. تفاوت این دو در این است که دریل بتن کن می تواند عملیات سوراخ کاری را نیز انجام دهد اما چکش تخریب فقط عملیات تخریب را انجام داده و قادر به انجام این کار نیست. این وسیله در ظرفیت های گوناگون ساخته و مورد استفاده قرار می گیرد. در ساخت این محصول از پیستون استفاده می شود که نه تنها باعث بالا رفتن قدرت تخریب این دستگاه می شود، بلکه می تواند به عنوان وسیله ای برای حفاری نیز مورد استفاده قرار گیرد. از دیگر اجزای سازنده این ابزار، می توان به سیستم مته و قلم گیر اشاره کرد که عملکردی همانند چکش تخریب دارد. همواره در خدمت مشتریان محترم در سراسر کشور بعد از خریداری این محصول لطفا نظر خود را در مورد این کالا در بخش نظرات در مورد کالا با ما در میان بگذارید تا در ارائه هرچه بهتر کالاهای با کیفیت در خدمت شما باشیم.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دریل چکشی باس مدل B-5835 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دریل چکشی باس علاوه بر قابلیت سوراخ کاری به صورت چکشی با قطر و عمق بیشتر، در سوراخ کاری بتن و مصالح ساختمانی کاربرد بیشتری دارد، همچنین قابلیت پیچ کاری، به خصوص پیچ‌های خودکار MDF و چوب را هم داراست. یکی دیگر از از دیگر مزایای این دستگاه قابلیت استفاده بجای آچار بکس در صورت مهیا بودن تبدیل بکس و سبک بودن کار است. با وجود اینکه قابلیت دریل چکشی در سوراخ کاری بالاتر است اما دریل چکشی باس به دلیل سرعت بالاتر و همچنین تمرکز نیرو برای سوراخ کاری‌های دقیق‌تر و کیفیت سطوح بالاتر، گزینه مناسب‌تری است.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا