تجهیزات صنعتی و ابزارآلات

نکات مهم و راهنمای خرید دستگاه پولیش به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید دستگاه پولیش باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

دستگاه پولیش چیست و چه کاربردی دارد شاید سوال بسیاری از افراد باشد. در ادامه با راهنمای خرید دستگاه پولیش همراهمان باشید تا اطلاعات و نکات مفیدی در مورد این نوع دستگاه ها بدست آورید.

دستگاه پولیش چیست؟

پولیش دستگاهی است که برای پرداخت سطوح مختلف ساخته شده است. یکی از مهمترین ابزارهایی که ما هر روز با زمان زیادی سروکار داریم ماشین است. نگهداری این وسیله کاربردی بسیار مهم است ، زیرا ماشین شما یک دارایی است و اگر از آن مراقبت نکنید ، می توانید به این دارایی آسیب برسانید.

سطح رنگ بدنه ماشین از لایه های مختلفی تشکیل شده است. اگر خطوط و خراش ها از کلیر عبور نکرده و به رنگ آن نرسیده اند ، می توانید با پولیش آنها را برطرف کنید. در واقع از پولیش برای محافظت از پوشش و رنگ روی سطوح مختلف و از بین بردن یا جایگزینی خراش سطحی و افزایش براقیت سطح استفاده می شود.

انواع دستگاه پولیش

این دستگاه بر اساس قدرت و توان به دو دسته قابل تقسیم می باشد که شما عزیزان می توانید متناسب با نیاز خود یکی از دو مدل را انتخاب نمایید:

دستگاه پولیش تک دیسک

  • دارای ساختار ساده
  • سرعت چرخش برش در حدود ۴۰۰ دور بر دقیقه
  • دو سرعته برای هر دو عملیات برس زنی و جلادهی
  • سرعت چرخش بالا برای صیقلی کردن سطوح و جلادهی
  • سرعت چرخش پایین برای برس زنی سطح با آب و محلول شوینده

دستگاه پولیش برنشیر

  • ساختار پیچیده تر
  • ابعاد و قطر برس بزرگتر
  • سرعت چرخش برس درحدود ۱۵۰۰ دور بر دقیقه
  • مناسب جهت سطح بالای درخشندگی و  ترمیم عمقی

نکات مهم هنگام خرید دستگاه پولیش

انتخاب نوع دستگاه پولیش

اولین نکته در خصوص خرید دستگاه پولیش توجه به نوع آن است که برای این منظور ما در بخش قبلی از همین مطلب شما را با انواع مختلفی از پولیشرها آشنا کردیم و حال دیگر این شما هستید که باید با توجه به زمینه کاری و همچنین انجام پولیش بصورت سطحی یا عمقی یک کدام از آن ها را خریداری فرمایید.

سرعت گردش دستگاه پولیش

دومین نکته در انتخاب دستگاه پولیش توجه به سرعت گردش دستگاه است که بر حسب دور در دقیقه عنوان و با واحد SPM نیز مطرح می شود. هرچه که عدد نوشته شده در قسمت سرعت دستگاه های پولیشر بیشتر باشد، دستگاه شما می تواند کار مورد نظرتان را سریع تر انجام دهد.

ناگفته نماند که توجه به قابلیت تنظیم سرعت که عمدتا اغلب این نوع از دستگاه های صنعتی نیز از آن برخوردار هستند،‌ سبب می شود تا هر کسی متناسب با سطح مهارت و همچنین دقت در انجام کار خود میزان سرعت مورد نیازش را انتخاب نماید.

توان دستگاه دستگاه پولیش

فاکتور مهم بعدی در انتخاب و خرید دستگاه پولیش توجه به توان آن می باشد. برای این منظور شما باید بدانید که اصولا توان موتوری این قبیل از دستگاه ها چیزی بین ۱۰۰ الی ۱۵۰۰ وات است که هرچه توان آن بالاتر باشد، قدرت دستگاه شما بیشتر، مصرف برق آن بالاتر و نهایت قیمتی که برای خرید آن بایستی پرداخت کنید نیز بیشتر خواهد بود.

اندازه صفحه پولیش

نکته مهم بعدی در انتخاب پولیشر توجه به اندازه قطر پد آن است که برای این منظور شما باید بدانید هرچه که پد شما بزرگتر باشد، می تواند در یک دور پولیش کاری مساحت بیشتری از سطح مورد نظرتان را پوشش داده و آن را برایتان جلا دهید. بنابراین اگر سطح کاری شما گسترده و وسیع است بهتر است به سراغ خرید دستگاه هایی بروید که از قابلیت جا زدن پدهایی بزرگ برخوردار هستند.

تعداد و نوع پدها دستگاه پولیش

معمولا در کنار دستگاه های پولیش تعدادی پد در جنس های مختلف به شما خریداران عزیز عرضه می گردد تا بتوانید به کمک آن ها سطوح مختلف را صیقل و جلادهی نمایید. با این توصیف اما یادتان باشد که پدهای عرضه شده به شما باید حتما باکیفیت باشند و از پروسه نصب و سوار شدن آسانی بر روی دستگاهتان نیز برخوردار باشند.

منبع تغذیه دستگاه پولیش

دستگاه های پولیش یا بصورت مستقیم به برق شهری متصل می شوند و یا بواسطه باتری که در داخل بدنه خود جای داده اند، شارژ شده و می توان از آن ها بریا مدت زمانی محدود استفاده نمود. معمولا از مدل های برقی برای انجام کار در محیط های بسته و از مدل های شارژی برای پولیش کاری در محیط های باز که دسترسی به برق شهری وجود ندارد، استفاده می شود.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید دستگاه پولیش

قیمت دستگاه پولیش

هر آنچه که در این مطلب گفته شد، همگی از جمله عوامل موثر در تعیین قیمت دستگاه پولیش بحساب آورده می شوند. با این حال اما همه چیز باز بر عهده خودتان و همچنین نوع نیاز و زمینه کاری تان دارد. یادتان باشد که دستگاه شما حتما باید دارای گارانتی معتبری باشد و به همین خاطر نیاز است تا آن را از فروشگاه های معتبر خریداری فرمایید.

نحوه نگهداری از دستگاه پولیش

  • هیچ‌گاه از دستگاه پولیش بر روی سطوح خیس و دارای رطوبت استفاده نکنید.
  • در حین کار با دستگاه همیشه از عینک، کلاه و دستکش ایمنی استفاده نمایید.
  • هنگام استفاده از محصول مراقب باشید که انگشتان دستتان بر روی قسمت چرخان دستگاه قرار نگیرد.
  • زمانی که پدهای دستگاه را تعویض می‌کنید، با آن‌ها به نرمی رفتار کنید و از قرار دادن پدهای خراب و ترک خورده بر روی دیسک چرخان پولیشر خودداری نمایید.
  • هیچ‌وقت بر روی بدنه دستگاه صفحات فلزی جانبی، چوبی و … جوش نکنید.
  • در صورت نیاز به تعمیر دستگاه، لزوماً آن را به نمایندگی مجاز برند تولید کننده‌اش بسپارید.

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم و راهنمای خرید دستگاه پولیش گفته شد، می توانید دستگاه مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه دستگاه پولیش ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز مجموعه 175 عددی فرز انگشتی مک مدل MAC-175 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از ابزارهای مورد نیاز جهت حکاکی، سنگ زنی، سنباده زنی و اموری از این قبیل فرز مینیاتوری می باشد که به آن فرز انگشتی نیز می گویند. فرز مینیاتوری MAc به صورت پک کامل به همراه دستگاه سری و کلگی های مختلفی ارائه می شود. در ادامه متن قصد داریم اطلاعات بیشتری در رابطه با فرز مینیاتوری MAc در اختیارتان قرار دهیم. ست فرز مینیاتوری MAc همان طور که در قسمت قبل ذکر شد فرز مینیاتوری جهت ظریف کاری و امور هنری در کارگاه های صنایع چوب به کار می رود. فرز مینیاتوری MAc به صورت ست کامل و در یک جعبه شیشه ای عرضه می شود. لازم به ذکر است که ست فرز مینیاتوری MAc شامل اقلام مختلفی از قبیل سنباده، فرچه، سنگ، فرچه های سیمی، شیلنگ خرطومی، پد پولیش و سایر سر فرزهای مختلف می باشد. یکی از ویژگی های مثبت فرز مینیاتوری MAc دیمردار بودن آن می باشد و با کلید تنظیم سرعت می توانید سرعت متناسب با سطوح مختلف را تنظیم کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مینی‌فرز شارژی دوو مدل DALAG18-1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مینی‌فرز شارژی دوو مدل DALAG18-1 با چرخاندن دیسک تا 8000 دور در دقیقه عمدتا جهت برش و یا سایش قطعات فلزی و غیره استفاده می‌شود. باید درنظر داشت که این مینی‌فرز شارژی تنها با اتصال باتری 2 آمپر و 4 آمپر دوو بسته به نیاز کاربر می‌توان از آن استفاده نمود.این دستگاه دارای موتور 18 ولتی است تا عملیات فرزکاری پرتوان انجام شود. سایز دیسک قابل نصب بر روی این دستگاه 115 میلی‌متر هست. یک عدد دیسک سایش با کیفیت در سایز 115 میلی‌متر نیز به همراه این دستگاه عرضه می‌شود. هم‌چنین این دستگاه دارای قاب محافظ جهت جلوگیری از پاشش جرقه و یا براده به سمت کاربر است تا ایمنی استفاده از این دستگاه به حداکثر برسد. البته استفاده از عینک محافظ در حین کار با این دستگاه هم‌چنان توصیه می‌شود. به غیر از عمده مصرف این دستگاه در برش و سایش، می‌توان به دیگر قابلیتهای استفاده از این دستگاه مانند نصب فرچه سیمی جهت سایش زبر، نصب سنباده دیسکی جهت سایش سطوح مختلف، نصب سنباده فلاپی جهت سایش سطوح و براده برداری به‌خصوص براده برداری و پرداخت قطعه کار پس از جوشکاری، نصب دیسک گرانیت‌بر و یا سرامیک‌بر جهت برش انواع گرانیت و یا سرامیک و غیره اشاره نمود. تمامی مراحل ساخت موتور این دستگاه از قبیل لاک گیری، بالانس، سیم پیچی، آرمیچر و بالشتک این دستگاه با استفاده از دستگاه‌های تمام اتوماتیک مطابق با آخرین فناوری روز دنیا تولید شده تا عمر مفید دستگاه به حداکثر برسد. هم‌چنین با اعمال عملیات گرمایشی استاندارد و سخت کاری بر روی دنده‌های این دستگاه فرز، همواره سعی شده تا دنده‌ها تقویت شده و عمر دنده‌ها افزایش یابد. بدنه این دستگاه دارای طراحی ارگونومیک جهت خوش‌دستی و راحتی کاربر در حین کار است. لازم به ذکر است که این ابزار همه کاره از سری U FORCE است که به همرا کیف ابزار، باتری 4 آمپر دوو مدل DALB-40-1 و شارژر باتری دوو مدل DALC4-25-1 ارائه میشود. شما میتوانید برای این دستگاه باتری و شارژر اضافه (با برند دوو) هم جداگانه تهیه کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه سنباده زن اینکو مدل F-S-3208 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سنباده لرزان تخت 320 وات اینکو مدل fs3208 برای ساییدن سطوح مختلف چوبی استفاده می‌شود. این مدل ازجمله محصولات شرکت «اینکو» (ingco) محسوب می‌شود. قدرت و کیفیت بالا، از نقاط قوت این دستگاه به شمار می‌آید. طراحی بدنه‌ی این محصول به نحوی است که کاربر تسلط کاملی به کار دارد. این محصول در ابعاد 130 × 120 × 200 میلی‌متر ساخته می‌شود. البته ابعاد صفحه‌ی آن 101 × 111 میلی‌متر است. این مدل با برق شهری کار می‌کند و توان آن معادل 320 وات است. برای کار با این دستگاه، باید از صفحه‌ی سنباده‌ای با ابعاد140 × 115 میلی‌متر استفاده کنید. سرعت ارتعاشی کاری این محصول 11000-6000 لرزش در دقیقه است. البته وزن و نحوه‌ی طراحی دسته‌ی پلاستیکی آن باعث می‌شود تا کاربر به‌راحتی با دستگاه کار کند.در زمان سنباده‌ زن چوب مقدار زیادی گردوغبار ایجاد می‌شود. سنباده لرزان تخت 320 وات اینکو مدل fs3208، یک کیسه برای جمع‌کردن گردوغبار برای دستگاه در نظر گرفته است.شرکت اینکو محصولات خود را باکیفیت مطلوب و البته قیمت مناسبی عرضه می‌کند. مدل fs3208 محصول این شرکت است که با رنگ زرد و مشکی تولید می‌شود. از سنباده زن برقی در کارگاه‌های نجاری و تولید دکوراسیون چوبی استفاده بسیاری می‌شود. ابعاد و وزن مناسب این دستگاه باعث می‌شود تا جابجایی آن به‌راحتی انجام شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز رنده نجاری دورو مدل YPZ-IND-250MM/50MM خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

رنده دستی نجاریDURO پایه این رنده از جنس فلز بسیار مقاوم می باشد، که بدلیل ماشین کاری و طراحی مهندسی از دقت بالایی برخوردار است. تیغ برنده فنری از جنس استیل تا ( 55HRC ) سخت شده که موجب دوام بالای تیغ می گردد. دارای قلابهای قابل تنظیم ، برای استفاده در عملیاتهای مختلف. دستگیره منحصر به فرد و مهره فولادی آن را برای حرفه ای ها مناسب ساخته است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مینی فرز فاین مدل CG 10-125 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مینی فرز مدل CG 10-125 یک مینی فرز حرفه ای با مشخصات فنی خاص از محصولات شرکت FEIN آلمان با 150 سال سابقه محسوب می گردد. طراحی و ساخت این مینی فرز تمام صنعتی جهت کار در شرایط سخت و مداوم می باشد. توان این مینی فرز 1000 وات بوده و توانایی فوق العاده ای برای مقابله با اضافه بار به لطف سیستم خنک کننده مستقیم موتور دارد. سرعت این مینی فرز 11000 دور در دقیقه بوده و قطر دیسک سنگ زنی آن 125 میلیمتر می باشد. این ابزار دارای ویژگی های محافظتی کاربر شامل محافظت در برابر استارت مجدد در صورت قطع و وصل برق (Restart Protection)، شروع آرام (Soft Start) می باشد. به لطف مهره مخصوص این ابزار، نیازی به آچار جهت تعویض دیسک نمی باشد. همچنین ذغال این ابزار با 30% طول عمر بیشتر نسبت به بهترین رقیب، این مینی سنگ را به یک ابزار حرفه ای تبدیل کرده است. داخل جعبه این ابزار یک عدد گارد محافظ، یک مهره تعویض دیسک سریع(Quick)، یک دسته ضد ارتعاش و یک آچار مخصوص وجود دارد. شرکت فاین (FEIN) در سال 1867 میلادی در شهر اشتوتگارت آلمان آغاز به کار و در سال 1895 میلادی اقدام به اختراع اولین دریل برقی دستی دنیا و در سال 1906 اولین سنگ دستی دنیا را اختراع نمود. این شرکت در سال 2016 میلادی برای اولین بار مینی فرز با قدرت 1700 وات را روانه بازار کرد و همواره در نوآوری و اختراعات جدید صنعت ابزار دنیا پیشرو بوده است. علی رغم گذشت 155 سال از شروع تولیدات شرکت فاین، این شرکت قویا به خاستگاه خود یعنی کشور آلمان متعهد بوده و تمامی محصولاتش را در Schwäbisch Gmünd کشور آلمان تولید می نماید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید نظم دهنده ابزار به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مینی فرز رونیکس مدل 3120N خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ینی فرز 750 وات رونیکس مدل 3120N : یکی از ابزارآلات کاربردی و مهم در صنایع مختلف، فرزهای برقی هستند که می‌بایست از کیفیت بالایی برخوردار باشند. برند رونیکس با اطلاع از نیازهای شما عزیزان محصولاتی را در ابعاد، قابلیت‌ها و کاربردهای مختلف تولید کرده است که شما می‌توانید در میان تنوع بالای محصولات آن، نمونه مناسب خود را انتخاب کنید. مینی فرز برقی 115 میلی‌متری رونیکس مدل 3120N یکی از این محصولات است که مدل جدیدتر سری 3120 رونیکس بوده و موتوری با توان 750 وات دارد. این موتور از آرمیچر و بالشتک‌های صنعتی‌ای تشکیل شده است که توسط دستگاه‌های تمام اتوماتیک تولید شده‌اند که باعث کیفیت بالای آن‌ها می‌شود. همچنین موتور مذکور، با داشتن توان و کیفیت مناسب، دارای دور موتور 11000 دور بر دقیقه می‌باشد که صفحاتی با قطر 115 میلی‌متری را ایجاد می‌کند. از دیگر ویژگی‌های منحصربه‌فرد فرزهای برقی رونیکس، استفاده از سیستم گردش هوای داخلی در ساختار آن است که باعث انتقال هوای گرم دستگاه به بیرون شده و طول عمر آن را افزایش می‌دهد. همچنین از آن‌جایی که این فرز برقی برای کاربری‌های خاص و در مکان‌های مختلفی استفاده می‌شود، مجموعه رونیکس در ساختار آن از کلیدها و مواد اولیه ضدغبار استفاده کرده است. وزن دستگاه مینی فرز برقی رونیکس، 2.1 کیلوگرم بوده و داشتن ساختاری مناسب، برای به دست گرفتن بسیار راحت است. فرز برقی رونیکس مدل 3120N از یک گارد مستحکم نیز تشکیل شده است که قابلیت چرخش در زوایای مختلف را داشته و از دست شما کاربران عزیز در برابر هرگونه آسیب، جلوگیری می‌کند. این دستگاه دارای یک کابل 3 متری نیز هست.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه سنباده نواری محک مدل BS-900 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سنباده نواری محک از محصولات پایه دار محک می باشد. سنباده نواری محک دارای یک سنباده نقاله ای به عرض 4 اینچ و طول 36 اینچ است. این دستگاه دارای دو میز کار میباشد. میز کار ها قابلیت زاویه پذیری دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مینی فرز دنلکس مدل DX-2395 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مینی فرز 950 وات دنلکس مدل DX-2395 مجهز به بلبرینگ ضد گرد و غبار، قطر صفحه برش 115 میلیمتر، سرعت حرکت در حالت آزاد 11000 دور در دقیقه و فرکانس 50 هرتز می باشد. این مینی فرز برای سنگبری و آهنگری قابل استفاده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فرز مینیاتوری رونیکس مدل 3403 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فرز برقی مینیاتوری 3403 به همراه متعلقات کاملی از ابزار و تجهیزات کاربردی برای سنباده زنی، برش، کنده کاری، صیقل دادن و ... بر روی سطوح چوبی ارائه می شود. این دستگاه مجهز به موتوری با توان 130 وات بوده که چرخشی بالغ بر 10000 تا 35000 دور در دقیقه فراهم می کند. این دستگاه از وزن سبک و کارایی بالا برخوردار است و با بهره مندی از سری ها و متعلقات گوناگون در ایجاد برش و شیار بر روی چوب کاربرد دارد. کولت 3.2 میلی متری فرز مینیاتوری 130 واتی رونیکس با سری ها و متعلقات مختلف مطابقت دارد. از دیگر ویژگی های این ابزار برقی می توان به سیستم قفل کن پین اشاره کرد که باعث تغییر آسان سری و متعلقات کاربردی و نیز افزایش ایمنی کاربر می شود

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز رنده برقی کرون مدل 710- CT14019 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کاربرد رنده نجاری 710 وات Crown مدل CT14019 : ابزاری است که در صنایع ساخت وسایل چوبی و کارگاه‌ها استفاده می‌شود. این ابزار به منظور کم کردن ضخامت, صاف کردن یا یک دست کردن سطح ناهموار چوب کاربرد دارد. این ابزار نجاری که در تمامی کارگاه‌های نجاری، مبلمان سازی، منبت کاری و حتی برخی از کارخانجات‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و دارای ویزگی‌های بسیار منحصر به فردی می‌باشد که توانسته است تاییدیه‌های مورد نیاز از سازمان‌های استاندارد را از آن خود کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مینی فرز ماکیتا مدل SU-6030 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مینی فرز ماکیتا دارای موتوری بسیار قدرتمند است با توانی برابر با 750 وات صنعتی که قادر است تا به حداکثر دور موتور 11000 دور بر دقیقه دست پیدا کند. این مقدار توسط دیمر (6 سرعته) تعبیه شده قابل کنترل می‌باشد که برای انجام انواع امور مختلقی مانند برش و سابش و پولیش مناسب می‌باشد. در طراحی بدن این محصول با توجه به اصول ارگونومیک، این ابزار بسیار خوش دست بوده و کاربران را از ساعات طولانی کار خسته نخواهند شد. همچنین بلبرینگ‌های ضدغبار صنعتی بکار گرفته شده در این محصول عمر مفید این ابزار را به طرز قابل توجه‌ایی افزایش می‌دهد.و با وجود سیم پیچ مس درجه یک حداکثر قدرت و کیفیت را به نمایش میگذارد، همچنین با داشتن کلید قفل شفت، دیگر تعویض صفحه امری زمانبر و سخت نخواهد بود به همراه این محصول آچار مخصوص، یک عدد صفحه محافظ،و یک دستگیره جانبی ارسال میشود.این محصول تحت لیسانس شرکت ژاپنی ماکیتا در کشور چین ساخته شده و از نظر کیفیت و کارایی دقیقا با نمونه مشابه برابری میکند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مجموعه 150 عددی فرز مینیاتوری دینگیشی مدل ART : JJ01013 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مجموعه 150 عددی فرز انگشتی دینگشی از کیفیت و ارگونومی ساخت بسیار فوق العاده ای برخوردار است-این محصول در توان مصرفی 130 وات تولید و عرضه شده و در رده خودش بسیار قدرتمند است دیمر طراحی شده در این محصول به شما این امکان را میدهد که سرعت دستگاه را به دلخواه خود کنترل کنید و این امر به کار شما سهولت می بخشد و همچنین رابط سیمی محصول کار کردن با آن را راحت تر هم میکند این محصول از 150 قطعه از جمله انواع سمباده-نمد-فرچه-صفحه فرز و انواع نوک و تمامی قطعات مورد نیاز در سایز های مختلف را برای شما گرد هم آورده

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مینی فرز مینیاتوری پروکسون مدل 28515 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از تولیدات برند پروکسون مینی فرز مینیاتوری پرکسون مدل 28515 می باشد. مینی فرز مینیاتوری نوعی ابزار برقی است که برای انجام کارهای برش کاری، سنگ زنی، پولیش بر روی انواع فلزات آهنی و غیر آهنی و حکاکی روی چوب و... کاربرد دارد. مینی فرز مینیاتوری از یک موتور کوچک و چند چرخ دنده درون خود بهره می برد تا شفت اصلی دستگاه را بچرخاند. مینی فرز مینیاتوری پرکسون مدل 28515 یکی از قویترین و مستحکم ترین مینی فرز های مینیاتوری در بازار می باشد. سرعت این مینی فرز مینیاتوری حداقل 5000 و حداکثر 20000 دور در دقیقه می باشد. شاید یکی از مزایای این ابزار این است که با کنترل سرعت الکترونیکی موج الکترومغناطیسی باعث ایجاد گشتاور تقریبا ثابت می شود، حتی در سرعت های پایین تر که این امر به نوبه خود باعث تسهیل برش، پولیش و شنگ زنی و. .. می شود. مینی فرز مینیاتوری پرکسون مدل 28515 شامل 34 بیت و صفحه برش با کیفیت صنعتی بسیار بالا می باشد که می توان به 1 بیت الماس سنگ زنی، میکرو دریل، 0.5 و 1.0 میلی متر، 1 برس قلم مو، 4 بیت سنگ زنی کورندوم (دیسک و مخروطی شکل و ...)، 1 عدد تیغه اره، 4 چرخ سنگزنی (کورودوم، کاربید، سیلیکون)، 20 عدد دیسک برش و آداپتور برق 220 و 240 ولت (12 ولت و 1.0 آمپر) اشاره کرد. مینی فرز مینیاتوری پرکسون مدل 28515 و متعلقات آن در یک جعبه ساخته شده از پلی پروپیلن (بهترین مواد اولیه برای ساخت جعبه و جعبه ابزار) با درجه کیفی بالا قرار گرفته است. این محصول ساخت کشور آلمان می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مینی فرز ماکیتا مدل SU-6030 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

طراحی و نحوه پیکر بندی مینی سنگ فرز ماکیتا 750 وات مدل SU-6030 نیز به گونه ای خلاقانه و با دقت بالایی صورت گرفته است، به گونه ای که ماکیتا برای آن دسته ای بلند و با طراحی ارگونومیک که کاملا با ساختار دست انطباق دارد، در نظر گرفته است و علاوه بر این دسته ای کمکی نیز به همراه این محصول عرضه نموده که می توانید آن را در سمت راست یا چپ متصل کنید و تسط خود را بر دستگاه بالا ببرید و برش های دقیق تری را با آن ایجاد نمایید. یک عدد صفحه محافظ ودسته کمربندی فرز دسته بلند ماکیتا SU-6030 وجود دارد که می توانید آن را در زوایای مختلف و متناسب با زاویه ی پاشش براده و بقایای مواد برشی ویا سابیدن و پولیش متصل کنید و ایمنی خود و پاکیزگی محیط اطراف پروژه را بالا ببرید صفحه مناسب این مینی سنگ -115 میلی متری است. مینی سنگ دیمر دار ماکیتا دارای دسته کمکی و محافظ صفحه می باشد. در داخل جعبه این مینی سنگ اچار مخصوص خود مینی سنگ هم وجود دارد.مینی وسط دیمردار ماکیتا SU-6030 با وزن سبکی که این مینی سنگ دارد میتوان از آن در ارتفاع هم به آسانی استفاده کرد. مینی سنگ دیمر دار ماکیتا را میتوان برای برش کاری فلز ، سنگ استفاده کرد. دسته کمکی در این مینی سنگ را میتوان به دو طرف آن وصل کرد که هم برای چپ دست ها و هم برای راست دست ها استفاده دارد.به دلیل برخی از مشکلات جهانی این دستگاه ها بصورت CKD وارد ایران شده و کارتن و یا جعبه آن در ایران تولید می شود که مورد توجه یا شک دوستان قرار می گیرد جعبه و کارتن این دستگاه در ایران تولید می شود یک جفت زغال هم به همراه دستگاه می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مینی فرز متابو مدل W750-125 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت متابو یکی از شرکتهای معتبر در زمینه تولید انواع ابزارهای برقی در جهان است که با استفاده از توان طراحی و امتیاز تکنولوژیکی کشور آلمان بخش وسیعی از بازار مصرف ابزار برقی در جهان را به خود اختصاص داده است .کارخانه اصلی متابو در شهر صنعتی کوچک و زیبای نورتینگن آلمان قرار دارد. متابو علاوه بر آلمان در کشور چین هم در طی این سالها به روال بسیاری از شرکتهای بزرگ بین المللی ، واحدی را راه اندازی کرده است. در این شرکت کلیه مراحل ساخت و کنترل کیفیت توسط متخصصین آلمانی شرکت اصلی متابو ، صورت میپذیرد و در حال حاضر اکثر تولید بین المللی متابو در کارخانه شانگهای چین انجام میگیرد. این شرکت سال ها در عرضه ابزار آلات برقی در بازار ارایه دهنده بهترین مدل ها بوده است.مینی فرز متابو مدل W750-125 محصولی از برند نامی متابو است. این شرکت سال ها در عرضه ابزار آلات برقی در بازار ارایه دهنده بهترین مدل ها بوده است. تنوع در محصولات متابو باعث می شود طیف وسیعی از افراد را به سمت خود جلب نماید.شرکت متابو آلمان برای ساخت مینی فرز متابو از فن آوری های منحصربه فردی استفاده می کند مانند استفاده از قدرت بسیار بالا در حجم بسیار پایین پوسته که به کاربر اجازه می دهد در مکانهایی که مینی فرز های سری دسته بلند جواب گو نیستند به راحتی مشکلات خود را رفع کنند. مینی سنگ متابو مدل W750-125 دارای یک موتور با توان 750 وات بوده که یکی از قویترین ها در این سایز میباشد که می تواند صفحه سنگ را با سرعت 11500 دور در دقیقه به گردش در آورد. برای نصب صفحات سنگ بر روی دستگاه باید اول نوع کار که برش است یا ساب معلوم شود و بعد با توجه به مدل ابزار سایز صفحه مناسب را انتخاب نمود. برای استفاده از مینی فرز W750-125 متابو می بایست از صفحاتی با قطر 125 میلی متر استفاده کنید. از جمله نقاط قوت این محصول تکنولوژی محافظت در برابر گرد و غبار آن است که موجب افزایش طول عمر و کارایی دستگاه می شود. دسته کمکی این مینی فرز در دو طرف چپ و راست ابزار به راحتی قابل نصب است. گارد محافظ وظیفه جلوگیری از پرتاب براده های سنگ و فلز را به سمت کاربر را دارد. از دستگاه های مینی فرز برای برش و یا سایش فلزات ، سنگ و چوب استفاده می شود. در مصارف خانگی و یا صنعتی می توانید برای برش مصالح ساختمانی مثل برش گچ ، سیمان و کاشی این ابزار برقی کاربرد دارد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید فیلتر بنزین خودرو به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مینی فرز بوش مدل GWS 700 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مینی فرز بوش مدل GWS 700 ساخته شده و تولید شده توسط شرکت بوش (Bosch) می باشد. با طراحی راحت و ارگونومیک این مینی فرز می توانید به راحتی در موقعیت های مختلف از آن استفاده کنید. بازه سرعت این مینی فرز از 10 هزار تا 20 هزار دور بر دقیقه می باشد اما سرعت حرکت آزاد آن 12 هزار دور بر دقیقه می باشد. توان مصرفی این دستگاه 710 وات می باشد. این مینی فرز برای استفاده برای برش آهن آلات مناسب می باشد.با دسته ی این مینی فرز به راحتی می توانید صفحه ی آن را تعویض کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فرز آهنگری بوش مدل GWS 20-180 H خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر قصد دارید از یک دستگاه فرز مناسب برای کار با فلزات استفاده کنید محصول فوق پاسخگوی بسیاری از نیازهای شما خواهد بود. این دستگاه را شرکت شناخته‌شده‌ی «بوش» (Bosch) تولید می‌کند. سرعت چرخش این دستگاه 8500 دور بر دقیقه بوده که برای برش و ساب فلزات مناسب است. درصورتی که مهارت بالایی در کار با دستگاه‌های فرز دارید می‌توانید از این دستگاه برای کار با سنگ نیز استفاده کنید اما این کار چندان توصیه نمی‌شود. قطر صفحه‌ی قابل نصب روی این محصول 180 میلی‌متر است و سوراخ مرکزی آن قطری 14 میلی‌متری دارد. این فرز آهنگری وزنی 5 کیلوگرمی داشته و برای کنترل بهتر به دسته‌ای کمکی مجهز است. این دسته را می‌توان در سه جهت مختلف روی دستگاه نصب کرد. شرکت بوش برای حفظ ایمنی کاربر مواردی مانند وجود محافظ و قفل اسپیندل را برای این محصول درنظر گرفته است. این فرز آهنگری توانی برابر 2000 وات دارد. شرکت بوش این محصول را تحت عنوان مدل «GWS 20-180 H» به بازار عرضه می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فرز سنگبری کادکس مدل k2324 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

فرز سنگبری کادکس مدل K2324

فرز برقی وسیله‌ای است که با چرخاندن  دورانی سریع انواع دیسک‌های برش، سایش و یا پولیش دهنده؛ جهت برش، سایش و یا پرداخت فلزات و یا سایر قطعات کاری استفاده می‌شود. فرزها دارای یک موتور برقی هستند که با ایجاد میدان مغناطیسی، دنده ها را به چرخش درمی‌آورند و در نتیجه دیسک نصب شده روی شفت دنده نیز به چرخش درمی‌آید تا عملیات فرزکاری انجام شود. فرز سنگبری برقی کادکس مدل K2324 با چرخاندن دیسک تا 6500 دور در دقیقه عمدتا جهت برش و یا سایش قطعات فلزی و غیره استفاده می‌شود. این دستگاه دارای قدرت 2400وات است تا عملیات فرزکاری پرتوان انجام شود. سایز دیسک قابل نصب روی این دستگاه 230 میلی‌متر است. همچنین این دستگاه دارای قاب محافظ جهت جلوگیری از پاشش جرقه و یا براده به سمت کاربر است تا ایمنی استفاده از این دستگاه به حداکثر برسد. البته استفاده از عینک محافظ در حین کار با این دستگاه همچنان توصیه می‌شود. به غیر از عمده مصرف این دستگاه در برش و سایش، میتوان از دیگر قابلیت‌های استفاده از این دستگاه اشاره کرد مانند  نصب فرچه سیمی جهت سایش زبر، نصب سنباده دیسکی جهت سایش سطوح مختلف، نصب سنباده فلاپی جهت سایش سطوح و براده برداری به خصوص براده برداری و پرداخت قطعه کار، نصب دیسک گرانیت بر و یا سرامیک بر جهت برش انواع گرانیت و یا سرامیک وغیره. تمامی مراحل ساخت موتور این دستگاه از قبیل لاک گیری، بالانس، سیم پیچی و... در آرمیچر و بالشتک این دستگاه با استفاده از دستگاه‌های تمام اتوماتیک مطابق با آخرین فناوری روز دنیا تولید شده تا عمر مفید دستگاه به حداکثر برسد. همچنین با اعمال عملیات گرمایشی استاندارد و سخت کاری روی دنده‌های این دستگاه فرز، همواره سعی شده تا دنده ها تقویت شده وعمر دنده‌ها افزایش یابد. بدنه این دستگاه دارای طراحی ارگونومیک جهت خوشدستی و راحتی کاربر در حین کار طراحی شده و همچنین بدنه این دستگاه دارای عایق دوبل و از جنس PA6+GF30 که بهترین مواد جهت ساخت بدنه ابزار آلات برقی بوده استفاده شده است. کلید روشن و خاموش در جنب چپ دستگاه نصب شده تا کاربر به راحتی دستگاه را در حین کار روشن و خاموش کند. با فشار دادن کلید تا انتها، کلید در حالت قفل کن قرار میگیرد تا هنگام کار مداوم کاربر به راحتی فرزکاری را انجام دهد. این دستگاه دارای دسته جانبی با مارک کادکس و قابل نصب در جهت سمت راست، سمت چپ و یا بالای دستگاه دستگاه است تا کاربر‌های چپ دست و راست دست بر اساس سلیقه خود این دسته جانبی را نصب کرده و از آن هنگام کار استفاده کنند. همچنین دسته این دستگاه به صورت گردان هست تا در هر جهتی که مورد نیاز است، دسته را چرخانده و از دستگاه استفاده شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سنگ رومیزی بوکی مدل MD-150-500W خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سنگ رو میزی بوکی مدل MD-150-500W یک سنگ رومیزی 150 میلی متری است که قدرت موتور آن 500 وات است اگر به دنبال خرید یک دستگاه سنگ رو میزی با کیفیت و قیمت مناسب هستید پیشنهاد تیم کارشناسان ابزار باطن به شما سنگ رو میزی بوکی مدل MD-150-500W میباشد که علاوه بر کیفیت بالا دارای استاندارد ایمنی IP40 نیز میباشد برای بررسی دقیق تر مشخصات این محصول میتوانید به سایت ابزار باطن مراجعه کنید همچنین شایان به ذکر است این سنگ رو میزی دارای سرعت گردش آزاد 2950 دور بر دقیقه و فرکانس کار 50 هرتز میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مینی فرز شارژی براشلس ویوارکس مدل2515 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در تولید مینی‌ فرز شارژی ویوارکس از موتور براش‌لس استفاده شده است. موتورهای براش‌لس همانطور که از نامشان پیداست انواعی از موتورها هستند که در ساختار داخلی آنها به جای یک جفت زغال از صفحه‌ای الکترونیکی استفاده شده است. عدم وجود زغال موجب کاهش استهلاک موتور شده و در نتیجه از کاهش عمر مفید آن جلوگیری می‌کند. در ساخت ابزارآلات برقی جدید از این تکنولوژی استفاده می‌شود اما جالب است بدانید که Brushless DC Electric Motorاواسط قرن نوزدهم میلادی اختراع شده و اولین استفاده عمومی از آن به سال 1962 بازمی‌گردد. موتور این مینی‌فرز با تولید سرعتی بالغ بر 8500 دور در دقیقه، صفحات برشی تا قطر 115 میلی‌متر را با تمام توان به گردش درمی‌آورد و تجهیز با محدود‌کننده جریان الکترونیکی از این موتور در برابر جریان اضافی محافظت می‌کندمنبع تغذیه این مینی‌ فرز شارژی یک باتری لیتیومی 24 ولت با ظرفیت 3 آمپرساعت است. این باتری با عمر طولانی خود همیشه همراه ابزارهای شما خواهد بود و تا مدت‌ها نیاز به خرید باتری جدید نخواهید داشت. کافیست باتری را فول شارژ کنید و از ساعت‌ها کار مداوم لذت ببرید. سیستم گردش هوای داخلی ابزارهای صنعتی بعد از ساعت‌ها استفاده مداوم به شدت گرم می‌شوند. گرمای تولید شده از حرکت موتور موجب آزار کاربر و آسیب به خود دستگاه می‌شود اما این مینی فرز شارژی با داشتن سیستم گردش هوای داخلی پیشرفته، هوای گرم به وجود آمده را از طریق شیارهای روی بدنه به بیرون می‌راند و موجب خنک شدن موتور می‌شود. به همین وسیله از موتور در برابر گرمای شدید محافظت می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه سنباده زن مدل BDS-100 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سنباده دیسکی تسمه ای محک از محصولات رومیزی محک می باشد. مدل این محصول BDS-100 است. سنباده دیسکی نواری محک دارای یک سنباده نقاله ای به عرض یک اینچ و طول ۷۶ سانتیمتر است. این دستگاه دارای دو میز کار میباشد. میز کار دیسک سنباده نیز قابلیت زاویه پذیری دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه سنباده زن رونیکس مدل 6403 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سنباده لرزان از ابزارهایی است که وجود آن در کارگاه نجاریتان، کار با چوب را بی اندازه برای شما ساده می کند. سنباده لرزان 6403 رونیکس با موتور کارآمد و توانمند 320 واتی خود، دارای بیشترین بهره وری در صاف کردن سطوح مختلف است. این دستگاه مجهز به بلبرینگ های ضد غباری است که باعث دوام بیشتر و کارکرد مطلوب موتور می شود. موتور قدرتمند سنباده لرزان الکتریکی 6403 قادر است با سرعت 14000 دور در دقیقه صفحه سنباده را به لرزش در بیاورد تا خط و خش های به وجود آمده را از بین برده و به سطحی صاف و بدون خش تبدیل کند. وزن متناسب این دستگاه و بدنه ارگونومیک آن دستگاه را ثابت نگه می دارد و از لغزش و عدم تعادل ابزار در دست جلوگیری می کند. در کنار این ویژگی ها یک دسته ارگونومیک برای 6403 تعبیه شده که باعث افزایش دقت کاربر در حین کار می شود. با توجه به اینکه این دستگاه در کارگاه های نجاری و پر گرد و غبار کاربرد دارد، در طراحی آن از بلبرینگ ها و کلید ضد غبار استفاده شده است تا با جلوگیری از ورود گرد و غبار و تراشه های چوب به داخل دستگاه موجب افزایش طول عمر آن شود. همچنین این سنباده لرزان دارای سیستم جدید و پیشرفته ای است که به راحتی امکان نصب صفحه سنباده به کفی آلومینیوم را فراهم می کند. این دستگاه مجهز به سیستم قفل کن بوده که با ثابت نگه داشتن دستگاه در حالت روشن سهولت را برای کاربران به ارمغان می آورد و به آنان اجازه می دهد در فعالیت های طولانی مدت با خاطری آسوده و به طور پیوسته از دستگاه خود استفاده کنند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه پولیش فلکس مدل XFE 7-12 80 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه XFE 7-12 80 Random Orbital یک پولیشر اوربیتال تمام صنعتی و حرفه ای جهت پرداخت رنگ از محصولات شرکت «فلکس» (Flex) آلمان با بیش از 100 سال سابقه و مخترع سنگ فرز می باشد. شرکت فلکس معروفترین و معتبرترین شرکت آلمان در زمینه تولید انواع پولیشر های برقی و شارژی می باشد. دستگاه های پولیش فلکس به سه دسته --- چرخشی یا (Rotary) --- Random orbital, with positive-action drive --- Random orbital, free-running تقسیم می شوند. دسته اول یا Rotary بالاترین قدرت سایش را داشته اما ایجاد هولوگرام بر روی رنگ می کند و لذا استفاده آن فقط برای افراد حرفه ای و با تجربه بالا مناسب می باشد. دسته دوم یا Random orbital, with positive-action drive قدرت سایش خوبی داشته و از ایجاد هولوگرام جلوگیری می کند. این دسته برای رفع خط و خش و پرداخت مناسب بوده و دارای طیف وسیعی از کاربرد می باشد. این دسته برای افراد حرفه ای و غیر حرفه ای مناسب است. دسته سوم یا Random orbital, free-running قدرت سایش پایینی داشته و معمولا برای رفع عیوب مرتبط با هولوگرام پرداخت استفاده می شود. این دسته برای پولیش دو مرحله ای بعد از استفاده از پولیشر دسته اول مناسب است. دستگاه XFE 7-12 80 از نوع دسته سوم یعنی Random orbital, free-running می باشد. شرکت فلکس در سال 1922 در منطقه Bad Cannstatt نزدیک اشتوتگارت آلمان توسط Ackermann و Schmitt تاسیس گردید. در همان سال سنگ فرز MS6 با شفت Flexible و در سال 1954 اولین سنگ فرز سرعت بالای دنیا تحت عنوان DL9 توسط شرکت فلکس اختراع شد. هم اکنون شرکت فلکس معروفترین و معتبرترین تولید کننده پولیشر برقی و شارژی محسوب گردیده و تخصص آن تولید انواع ابزارآلات برقی و شارژی در صنایع خودرو، کار با فلزات، پرداخت سنگ و ابزارآلات مرتبط با ساخت و ساز و بازسازی می باشد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید دریل به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فرز مینیاتوری رونیکس مدل 3401 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول، یک فرز مینیاتوری به همراه مجموعه‌ی کاملی از ابزار و وسایلی است که برای انجام کارهای مختلف، مورداستفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه که با عنوان 3401 معرفی‌شده، توسط شرکت «رونیکس» (Ronix) تولید می‌شود. این دستگاه به یک موتور، با قدرت مناسب مجهز است که می‌توان سرعت گردش آن را به‌صورت دیجیتالی تنظیم کنید. 3 کولت برای کار در شرایط مختلف برای این محصول در نظر گرفته‌شده است. علاوه بر این تعداد زیادی از انواع لوازم جانبی به همراه این ابزار عرضه می‌شود. فرز مینیاتوری مدل 3401 یک دستگاه چندکاره به‌حساب می‌آید. از این دستگاه غالبا برای انجام کارهایی با دقت و ظرافت بالا استفاده می‌شود. ازجمله این موارد می‌توان به برش‌های دقیق فلزات و چوب، دادن طرح‌های مختلف در چوب، انواع سوهان‌کاری و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. این محصول موتوری با قدرت 170 وات دارد. حداکثر سرعت گردش موتور به 35000 دوربردقیقه می‌رسد. سرعت گردش موتور دستگاه را می‌توان به کمک بخش دیجیتالی انتهای دسته بین 8000 تا 35000 دوربردقیقه تنظیم کرد. با توجه به اینکه کاربرد این دستگاه در انجام کارهایی با ظرافت بالا است، می‌توان با اتصال یکی از 3 گونه‌ی کولت (سری دستگاه) به محصول، نیاز به در دست گرفتن دستگاه را برطرف کرد. در کنار این محصول 122 عدد لوازم جانبی هم وجود دارد. گونه‌‌های مختلف سنگ سنباده و برش، مته‌هایی با قطر بسیار کم، صفحه‌‎های سنباده، دو نوع فرچه و انواع پایه‌های مخصوص دستگاه در بیت این 122 عدد لوازم جانبی دیده می‌شود. با استفاده از پایه‌های قرارگرفته در این مجموعه، می‌توانید دستگاه را به چند حالت معلق، روی میز و عمودی استفاده کرد. در شغل‌های مختلفی از فرز‌های مینیاتوری استفاده می‌کنند. ازجمله‌ی این مشاغل که در آن از این نوع فرز استفاده‌ی بسیار زیادی می‌کنند، تولید‌کنندگان دکورهای چوبی و فلزی هستند. شرکت رونیکس هم نمونه‌هایی از این دستگاه را تولید کرده است. شاید کیفیت ساخت محصولات رونیکس، در حد برندهای خارجی نظیر بوش نباشد، اما با در نظر گرفتن قیمت و سطح کیفی مدل 3401، تهیه‌ی این محصول مقرون‌به‌صرفه به نظر می‌رسد. 3401 یکی از فرزهای مینیاتوری ساخت شرکت رونیکس است که با یک موتور 170 واتی کار می‌کند. 129 عدد انواع کولت، پایه و لوازم جانبی دیگر در کیف پلاستیکی‌ای محصول قرارگرفته است.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز رنده کارگاهی شپخ مدل 5902210901 - HMS860 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دارای دو عملکرد رنده و گندگی دارای موتور پرتوان 1500 وات مجهز به 2 تیغ رنده HSS برای اجرای تراش های دقیق پایه الستیکی کاهش دهنده لرزش جهت ثبات دستگاه قابلیت تنظیم ارتفاع به وسیله اهرم چرخشی می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز رنده برقی توسن مدل 4950EP خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه مدل 4950EP یک رنده‌ی برقی است که شباهت بسیار زیادی به رنده‌های نجاری دستی دارد. این دستگاه به یک موتور قدرتمند و تیغه‌ی بسیار تیزی مجهز شده است. در این محصول قابلیت تنظیم عمق رنده‌کاری وجود دارد. سرعت عملکرد این دستگاه بسیار بالا است. این مدل توسط شرکت «توسن» (Tosan) ساخته می‌شود. این شرکت چند سالی است که درزمینه‌ی تولید ابزارهای مختلف برقی و دستی فعالیت می‌کند. مدل 4950EP یک رنده‌ی برقی است که به یک موتور 950 واتی مجهز شده است. این موتور به کمک یک گیربکس، حرکت گردشی را به تیغه منتقل می‌کند. تیغه‌ی این دستگاه با پهنای 8.2 میلی‌متر، در حالت آزاد با سرعت 16000 دوربردقیقه گردش می‌کند. از این دستگاه برای رنده کردن قطعات مختلف چوبی استفاده می‌کنند. روی دستگاه پیچ بزرگی قرار دارد که برای تنظیم عمق رنده‌کاری بین 1 تا 4 میلی‌متر به کار می‌رود. همچنین برای گرفتن و هدایت دستگاه از این پیچ بزرگ استفاده می‌کنند. استفاده از رنده‌های دستی برای رنده کردن قطعات چوبی کاری است که زمان و انرژی زیادی را از شما خواهد گرفت. به همین دلیل شرکت‌های تولیدکننده‌ی ابزار، رنده‌های برقی را در دو حالت ثابت و قابل‌حمل، طراحی و تولید کردند. رنده‌های برقی قابل‌حمل شباهت بسیار زیادی به نوع دستی این ابزار دارند. مدل 4950EP هم دستگاهی است که از کیفیت و عملکرد قابل قبولی برخوردار است. موتور 950 وات این دستگاه سرعت بالایی برای دوران تیغه ایجاد می‌کند. عمق رنده‌‍ کردن توسط پیچ بزرگی که در قسمت جلوی دستگاه قرارگرفته، تنظیم می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مینی فرز انگشتی دینگشی مدل FTR-300-185 بسته 300 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مجموعه 300 عددی فرز انگشتی دینگشی از کیفیت و ارگونومی ساخت بسیار فوق العاده ای برخوردار است-این محصول در توان مصرفی 185 وات تولید و عرضه شده و در رده خودش بسیار قدرتمند است دیمر طراحی شده در این محصول به شما این امکان را میدهد که سرعت دستگاه را به دلخواه خود کنترل کنید و این امر به کار شما سهولت می بخشد و همچنین رابط سیمی محصول کار کردن با آن را راحت تر هم میکند این محصول از 300 قطعه از جمله انواع سمباده-نمد-فرچه-صفحه فرز و انواع نوک و تمامی قطعات مورد نیاز در سایز های مختلف را برای شما گرد هم آورده

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز رنده نجاری برقی باس مدل کیسه دار کد DN6824 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

رنده نجاری برقی BOSS باس جدید یکی از ابزارهایی است که در نجاری از آن برای رندیدن چوب و ام دی اف استفاده می‌شود. این دستگاه همان کاربرد کف رند را دارد؛ با این تفاوت که کف رنده از نظر ابعاد بسیار بزرگ‌تر از رنده برقی است و برای رنده کردن قطعه چوبی باید چوب را بر روی دستگاه حرکت دهید. اما در رنده برقی دستگاه را بر روی قطعه چوبی حرکت می‌دهید. رنده نجاری برقی باس مدل کیسه دار، دارای یک کیسه جهت جمع کردن براده های چوب (همانند کیسه جاروبرقی) می باشد که مخصوصا در محیط های مسکونی و آپارتمانی با حفظ نظافت می تواند لایه برداری موردنیاز را انجام دهد که این ویژگی های در سایر رنده های برقی وجود ندارد. از این دستگاه می‌توانید برای فرم دادن، پخ زدن لبه چوب، ایجاد دو راهه و مسطح کردن چوب استفاده کنید. رنده دستی برقی، در دو نوع شارژی و باسیم در بازار موجود است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه پولیش تفنگی رونیکس مدل 6115 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پولیش دیمردار رونیکس مدل 6115 پولیش دیمر دار رونیکس مدل 6115 توسط برق کار می کند و دارای توان 1050 واتی است. این دستگاه دارای قابلیت تنظیم سرعت در 6 حالت می باشد. اندازه قطر صفحه این مدل پولیش، 180 میلی متر است. دستگاه معرفی شده دارای گیربکس صنعتی و بلبرینگ های ضد غبار می باشد. داشتن این ویژگی ها باعث افزایش عمر دستگاه و افزایش عملکرد آن می شود. پولیش دیمر دار تفنگی رونیکس دارای دسته کمکی بوده که این ویژگی باعث تسلط کاربر و کاهش خستگی او می شود. به وسیله دستگاه پولیش می توان انواع سطوح را با سرعت و قدرت زیاد پولیش کاری کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه پولیش نئوپاور مدل 001 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در واقع کاربرد دستگاه پولیش در درخشندگی سطوح حساس و خشن همچون پارکت، کفپوش، سنگ و سرامیک و بتن روکش دار و هم‌چنین ترمیم سطوح بدنه خودرو است. همان طور که می‌دانید بدنه خودرو پس از مدتی کدر می‌شود یا روی آن خط و خش‌هایی ایجاد می‌شود که جهت برطرف کردن این موارد می‌توان از پولیشر استفاده کرد. پس از استفاده از این وسیله، خودرو شما مثل روز اول براق و درخشنده خواهد شد.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه پولیش سریتور مدل POLISHER-900W خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در واقع کاربرد دستگاه پولیش در درخشندگی سطوح حساس و خشن همچون پارکت، کفپوش، سنگ و سرامیک و بتن روکش دار و هم‌چنین ترمیم سطوح بدنه خودرو است. همان طور که می‌دانید بدنه خودرو پس از مدتی کدر می‌شود یا روی آن خط و خش‌هایی ایجاد می‌شود که جهت برطرف کردن این موارد می‌توان از پولیشر استفاده کرد. پس از استفاده از این وسیله، خودرو شما مثل روز اول براق و درخشنده خواهد شد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه پولیش راکفورت مدل RF-1000 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه پولیش یا پولیشر برقی به دستگاهی گفته می‌شود که وظیفه اصلی آن پخش یکنواخت مایع پولیش بر روی سطوح مختلف است.از این دستگاه میتوان برای درخشندگی سطوح مختلف مانند سطح فلزی ماشین، پارکت، سنگ،سرامیک و غیره استفاده کرد. پولیش تفنگی راکفورت با موتور قدرتمند 1000 واتی و وزن سبک 1.2 کیلوگرمی، دستگاهی مناسب برای مصارف خانگی و نیمه صنعتی نیز می‌باشد. سیم پیچ این دستگاه کاملا مس بوده و قطر صفحه اصلی آن 125 میلیمتر می باشد.و همراه این دستگاه پد چسبی و صفحه چسبی، آچار ،دسته نگهدارنده و 2 عدد ذغال یدکی مخصوص این دستگاه ارسال میشود. حداکثر سرعت گردش آزاد دستگاه 3700 دور در دقیقه است که توسط کیلید کنتر سرعت، آن را تا 600 دور در دقیقه میتوان محدود کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه پولیش اینتیمکث کد 2000w خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این دستگاه دارای موتوری قوی با توان 2000 وات می باشد و با کارایی بالا که حداکثر بهره‌ وری و عملکرد را برای فعالیت ‌های مختلف تأمین می ‌کند دارای قابلیت تنظیم سرعت در 6 حالت متغیر از 0 تا 3700 دور در دقیقه برای انجام انواع فعالیت ‌های پولیش ‌کاری و سنباده ‌زنی می باشد دارای سیم پیچ تمام مس و با رقبای هم سطح از لحاظ کیفیت غیر قابل مقایسه می باشد ایده ‌آل برای پرداخت، براق ‌سازی و زنگ ‌زدایی می باشد مجهز به بلبرینگ ‌های آنتی داست جهت افزایش طول عمر دستگاه و اثر بخشی بیشتر عملکرد می باشد مجهز به دسته جانبی D شکل جهت سهولت در استفاده از دستگاه و ایجاد کمترین میزان خستگی برای کاربر می باشد درای یک پد پولیش از جنس پشم مرغوب و مناسب برای انواع کاربرد ها می باشد دارای کابلی لاستیکی و باکیفیت برای دوام بیشتر و کارایی بهتر می باشد

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا