کتاب، لوازم تحریر و هنر

نکات مهم و راهنمای خرید دفتر مشق به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید دفتر مشق باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

اگر والدین بدون داشتن اطلاعات کافی برای خرید دفتر مشق اقدام کند، به دلیل وجود مدل های مختلف این دفاتر ممکن است با سردرگمی مواجه شود و خرید و انتخاب دفتر برای آنها به یک پروسه سخت و دشوار تبدیل گردد. از این رو، والدین به هنگام خرید دفتر مشق می بایست توجه کنند که دفتری که خریداری می نمایند از استانداردهای لازم برخوردار باشد. نکته خرید در این مقاله قصد ارائه راهنمای خرید دفتر مشق و بررسی ویژگی های دفتر مشق مناسب را دارد. در نتیجه اگر شما هم می خواهید اطلاعات خود در خصوص انواع دفتر مشق را افزایش دهید پیشنهاد می کنیم خواندن ادامه این نکات مهم و راهنمای خرید دفتر مشق کاربردی را از دست ندهید.

انواع دفتر

دفتر ها را با اشکال مختلف می توان دسته بندی کرد که در اینجا ما سعی داریم از نوع صحافی آنها صحبت کنیم و اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. دفترها را به شیوه‌های مختلفی صحافی می‌کنند و هر نوع آن برای هدف خاصی مناسب‌تر است. برخی از انواع آن عبارت‌اند از:

دفتر چسبی

این نوع دفتر کمترین استحکام را بین دفترها دارد. عیب آنها در این است که کاملا مسطح قرار نمی‌گیرند و اگر زیاد لای برگ‌ها را صاف کنید چسب آن باز می‌شود. بیشتر برای مشق نوشتن یا تمرین کردن مناسب است که بعد از تمام شدن برگه‌های آن به آن نیازی نداشته باشید.

دفتر سیمی

در این دفترها از بغل یا بالا سوراخ‌هایی ایجاد می‌کنند و یک سیم به‌شکل مارپیچ را از سوراخ‌ها عبور می‌دهند. هر چه حلقه مارپیچ بازتر باشد، استحکام کمتری دارد؛ زیرا سیم‌ها راحت‌تر تغییر شکل می‌دهند و کج بودن مارپیچ سبب می‌شود دفتر به سختی باز و صاف شود. در بسیاری از موارد هم از گوشه‌های دو طرف شیرازه، سیم از سوراخ برگه‌ها خارج می‌شود. بنابراین هنگام خرید دقت کنید اولا سیم محکم باشد و دوم اینکه حلقه‌های آن تنگ‌تر باشند.

دفتر فنردار

خرید دفتر های فنردار نسبت به دفتر چسبی و سیمی طرفداران بیشتری دارند. در این دفترها به جای سیم، از حلقه‌های فنری یک لایه یا دولایه (دوبل) استفاده می‌شود که سبب می‌شود دفتر حسابی محکم باشد. دفتر با فنر دوبل استحکام بیشتری دارد و کاملا به شکل صاف و مسطح باز می‌شود. حتی می‌توان هنگام نوشتن دفتر را از وسط تا کرد. تنها عیب آنها این است که فنرها معمولا بزرگ هستند و سبب می‌شوند نوشتن کمی سخت باشد، چون کناره دست به فنر برخورد می‌کند. این دفترها به‌دلیل ماندگاری زیاد برای جزوه‌برداری یا نوشتن تمرینات دروس مناسب است.

در بعضی از دفترهای فنردار مخصوصا دفترچه‌های یادداشت، فنرها در لبه بالایی جاسازی شده‌اند و دفتر از بالا باز می‌شود که کار نوشتن در آنها را بسیار راحت‌تر می‌کند.

دفتر منگنه‌دار

دفترهای منگنه‌دار با منگنه محکم می‌شوند. ازآنجاکه منگنه تکه سیمی است که باید از دو طرف تا شود، حجم دفتر باید به اندازه‌ای باشد که بتوان منگنه را کاملا کیپ کرد. معمولا دفترهای منگنه‌دار از وسط منگنه می‌شوند و به‌همین‌دلیل دفتر مسطح قرار می‌گیرد. این دفترها از دفترهای چسبی‌ها مقاوم‌ترند. اما نسبت به فنری‌ها ماندگاری کمتری دارند، زیرا پس از مدتی برگه‌ها (مخصوصا جلد دفتر) یکی‌یکی از منگنه‌ها جدا می‌شوند. عیب دیگر آن این است که اگر یکی از برگه‌هایش را جدا کنید، قرینه همان برگ هم از دفتر جدا می‌شود.

دفتر دوخته شده با نخ

تا حدودی شبیه دفتر‌های منگنه‌ای است با این تفاوت که در آنها از نخ استفاده می‌شود. این دفترها محکم‌تر از دفترهای عادی هستند و در آنها از نخ‌های نایلونی محکم استفاده می‌شود.

دفتر با ترکیب نخ و چسب

این دفترهای ترکیبی محکم‌ترین نوع دفتر هستند و می‌توانند کاملا صاف و مسطح شوند. در این دفترها محدودیت برای تعداد برگ وجود ندارد. برای تهیه آنها ابتدا از نخ استفاده می‌شود و سپس کنار دفتر را چسب چوب می‌زنند. سپس با جلدهای محکم دفتر را صحافی می‌کنند. بهترین مثال برای این شیوه صحافی، دفاتر سررسید هستند. البته نوع بی‌کیفیت آنها هم وجود دارد که چسب آن محکم نیست و جلد آن به سرعت جدا می‌شود. البته برگه‌های دوخته شده با نخ اصلا جدا نمی‌شوند.

در ادامه بخوانید: نکات مهم و راهنمای خرید دفتر مشق

نکات مهم هنگام خرید دفتر

  • نوع صحافی: کیفیت صحافی دفتر و نوع آن در انتخاب دفتر مشق بسیار مهم است. به همین در بالا سعی کردیم توضیحاتی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. بهتر است برای انتخاب نوع صحافی دفتر موارد ذکر شده در انواع دفتر را مطالعه فرمایید.
  • سایز و ابعاد دفتر مشق: دفتر مشق در سایزها و ابعاد مختلفی به بازار عرضه شده و وجود این تنوع در سایز و ابعاد دفتر مشق به این دلیل است که هر یک از این دفتر ها برای کاربرد و منظور خاصی طراحی و تولید شده اند. به طور کلی دفتر مشق ها از نظر ابعاد و اندازه کاغذ به دو گروه A و B تقسیم بندی می شوند. مناسب ترین سایز دفتر مشق که بین دانش‌آموزان استفاده می شود دفتر های سایز B5 ( دارای ابعاد تقریبی ۲۵ در 17.5 سانتی متر ) می باشد. این سایز به راحتی درون کیف های دستی و کوله پشتی ها جا می شود و از قابلیت حمل برخوردار می باشد. علاوه بر این به دلیل مناسب بودن اندازه این دفاتر کودک می تواند در حین انجام تکالیف و مشق های خود به دفتر تسلط و تمرکز کافی داشته باشد.
  • نوع جلد: هنگام خرید دفتر مشق در نظر گرفتن نوع روکش و جلد دفتر نیز بسیار مهم است. برخی از دفترهای مشق دارای روکش‌های محکم و مقاوم هستند که می‌توانند در برابر خط و خش و ضربه مقاومت کنند. همچنین، برخی دفترها دارای روکش‌های نرم و لطیف بوده که در استفاده روزانه بسیار راحت و مناسب هستند.
  • وزن دفتر: وزن دفتر از یک سو با تعداد برگه‌ها و از سوی دیگر با جنس و ضخامت آن‌ها ارتباط دارد. این‌که دفتر بچه‌ها چندبرگ باشد، معمولا در اختیار والدین نیست؛ زیرا آموزگاران هستند که آن را بر اساس حجم احتمالی تکالیف تشخیص و اعلام می‌کنند. البته می‌توانید تا حدودی این مقدار را تغییر دهید، اما تأثیر چندانی در وزن دفتر نخواهد داشت. برای دفتر مشق، کاغذهای ۶۰ گرمی مناسب هستند. این کاغذها علاوه بر سبک‌تر بودن، ضخامت مناسبی برای نوشتن دارند و به‌راحتی پاره نمی‌شوند.‌
  • نوع و تعداد خطوط دفتر: انواع خط‌کشی دفتر مشق وجود دارد که شاید هریک برای مقطعی و درسی مناسب باشد. به عنوان مثال صفحه‌ی یک دفتر مشق با ابعاد B5 که در بالا به ان اشاره داشتیم، باید دارای ۲۰ تا ۲۵ خط باشد. خطوط این دفترها با در نظر گرفتن حاشیه برگه حدود یک سانتی‌متر یا کم‌تر است. معمولا بچه‌ها مشق خود را در این دفترها به صورت یک خط‌درمیان انجام می‌دهند.
  • قیمت خرید دفتر مشق: قیمت دفتر مشق یکی دیگر از موارد مهمی است که باید به ان توجه داشته باشید. از آنجایی که دفاتر مشق داری تنوع بالایی در بازار هستند توصیه می کنیم دفتری را انتخاب کنید که قیمت چندان بالایی نداشته و از کیفیت خوبی برخوردار باشد. زیرا این دفاتر استفاده بالایی داشته و در زمان های کوتاهی ناچار به تعویض آنها خواهید بود.

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم و راهنمای خرید دفتر مشق گفته شد، می توانید دفتر مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه دفتر مشق ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز دفتر راکت بوک مدل Core exclusive خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

راکت بوک یک شرکت آمریکایی است که در زمینه تولید دفتر با قابلیت استفاده مجدد فعالیت می‌کند. با استفاده از این دفتر‌ها دیگر نیازی به خرید دفترهای متعدد ندارید. در واقع یک دفتر تمام نشدنی دارید. با دفترهای راکت بوک هم به محیط زیست کمک می‌کنید هم در هزینه‌ها صرفه جویی می‌کنید تفاوت اول و مهم ترین تفاوت راکت بوک با دفاتر معمولی، قابلیت استفاده مجدد از دفتر است که هم باعث  کمک به محیط زیست می‌شود و هم باعث صرفه جویی در هزینه و فضا می‌شود. راکت بوک با قلم مخصوص ارسال می‌شود که این قلم را در فروشگاه های لوازم تحریر نیز می‌توانید تهیه کنید. این قلم ها قابلیت پاک شوندگی دارند که با استفاده از راکت بوک تنها با چند قطره آب و دستمال سریع و راحت، بدون اینکه اثری از نوشته بماند دفتر مانند روز اول می‌شود. دومین تفاوت جنس آن ها است. همانطور که اشاره شد شما می‌توانید دفتر را با دستمال مرطوب تمیز کنید. و این بخاطر استفاده از روکش پلی اتیلن با چگالی بالایی است که در این دفتر استفاده شده است. در نوشتار تفاوت چندانی بین کاغذ معمولی با راکت بوک حس نمی‌شود. فنر و طلق استفاده شده در دفتر بسیار با کیفیت و ساخت آمریکا است. سومین تفاوت در کیفیت اسکن و نرم افزار اسکن اختصاصی است. این دفترها به گونه ای طراحی شدن که به راحتی قابلیت اسکن کردن دارد. به این صورت که لبه های دفتر از رنگ سیاه استفاده شده که فضای برگه را کاملا مشخص می‌کند و کنتراستی که ایجاد می‌شود به بهبود اسکن کمک می‌کند. همچنین با استفاده از اپلیکیشن مخصوص راکت بوک پرسپکتیو را رعایت می‌کند و شما در هر زاویه ای که عکس بگیرید باز تصویر به صورت درست به شما نمایش داده می‌شود. از دیگر قابلیت های این اپلیکیشن این است که می‌تواند به صورت اتوماتیک اسکن ها را به مقاصد مشخص از پیش تعیین شده ارسال نماید. مثلا می‌توانید با علامت گذاری در پایین صفحه و تنظیمات اپلیکیشن مشخص کنید که این صفحه مستقیم به گوگل درایو و پوشه خاص ارسال شود. قابلیت تشخیص دستخط انگلسی OCR نیز از دیگر ویژگی های این اپلیکشن می‌باشد. با این تفاسیر راکت بوک برای هر شخصی که زیاد با کاغذ و قلم سر و کار دارد از قبیل دانشجویان، اساتید، مترجمان، مدیرها، تریدرها و… . می‌توان به عنوان چک نویس استفاده گردد. اگر علاقه دارید که نوشته ها را در فضای ابری ذخیره کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دفترچه یادداشت پدیده نقش مدل mini bell بسته 300 عددی به همراه استند خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دفترچه یادداشت مدل mini bell یکی از کوچکترین دفترچه یادداشتهای پدیده نقش میباشد.این دفتر 100 برگ و در ابعاد 3.5x12.8 نیز هست.اگر به دنبال یک دفترچه یادداشت جمع وجور و کوچک میگردید که در آن بتوان کارهای روزمره را به صورت تیتروار در آن ثبت کرد با توجه به اندازه این دفترچه یادداشت میتوانیم آنرا به راحتی به همراه داشته باشیم و کارهای روزمره را در آن مرور کنیم.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید کارت هدیه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
استند این دفترچه یادداشت به صورت رومیزی و در ابعاد 46x41 می باشد . این استند شامل چهار طبقه می باشد که در هر طبقه 8 ردیف دفترچه یادداشت mini bell جای میگیرد و در قسمت پشت استند نیز فضایی جهت دپو در نظر گرفته شده است .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دفتر شطرنجی 60 برگ گلبرگ طرح سگهای نگهبان کد 1122 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اندازه خانه های شطرنجی این دفتر یک سانت در یک سانت می باشد . برگه های دفتر از کاغذ مرغوب 70 گرمی اندونزی انتخاب شده که دارای سطحی صاف ، نرم و ضخامتی استاندارد می باشد . خطوط دفتر به لحاظ چاپ از رنگ،کیفیت و دقتی عالی برخوردار است و رنگ خطوط در طرح های آبی است. جلد دفتر از مقوای ضخیم گلاسه که با طلق پرس شده،تشکیل گردیده و سبب شده سطح جلد در مقابل سایش و مایعات محافظت شود و به راحتی تمیز گردد و همچنین مقاومتی مناسب در برابر خم شدن داشته باشد . این نوع جلد،عمر استفاده دفتر را نسبت به سایر مدل ها افزایش داده است - تصویر جلد به لحاظ کیفیت تصویر و چاپ،براق و ممتاز می باشد و تصویر پشت جلد همان تصویر روی جلد است. سیم استفاده شده در دفتر از نوع فلزی با رنگ نقره ای است و اندازه ای مناسب با تعداد برگه ها دارد تا به راحتی و بدون گیر کردن ورق در آن بچرخد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دفتر مشق باژیکان مدل بلک پینک کد 20211338 به همراه فتوکارت مجموعه 24 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گروه باژیکان با کمک طراحان و متخصصین اقدام به تولید و عرضه دفتر , فتوکارت و سایر اقلام مربوطه با بالاترین کیفیت کرده است . محصول پیش رو شامل دفتر مشق خط دار 50 برگ طرح بلک پینک (Black Pink) به همراه 24 عدد فتوکارت می باشد که در ادامه به طور کامل شرح هر یک از کالاها را بیان می کنیم. دفتر مشق باژیکان طرح بلک پینک شامل 50 برگ خط دار سایز A5 (21 در 14.5) صفحات داخلی رنگی و طراحی اختصاصی باژیکان و صفحه توضیحات محصول طبق تصاویر می باشد. جلد پلاستیکی و مقاوم و روکش ضد آب به این محصول مقاومت و همچنین جلوه و زیبایی خاصی داده است. همچنین نوع صحافی این دفتر فنر دوبل فلزی می باشد. مجموعه فتوکارت همراه دفتر یادداشت شامل 24 عدد فتوکارت در سایز 10 در 8 چاپ با کیفیت بسیار بالا بر روی کاغذ گلاسه گرم بالا و طراحی توسط تیم باژیکان از بلک پینک می باشد . در نهایت این محصول (دفتر مشق بلک پینک به همراه مجموعه 24 عددی فتوکارت) بسیار مناسب برای استفاده شخصی و همچنین هدیه دادن به دوستان و علاقه مندان به بلک پینک می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دفتر مشق 100 برگ طرح انیمه توکیو غول کد m299 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این دفتر مشق در سایز تقریبی 26 در 18سانتی متر تهیه شده است و دارای جلد طلقی لمینیت شده برای استحکام و ماندگاری طرح و هم چنین فنر پلاستیکی است. هر دو طرف این دفتر یعنی پشت و رو دارای جلد یکسان مطابق تصویر است. جلد دفتر بصورت لمینیت گرم پرس شده است تا هر دو طرف جلد بطور کامل داخل لمینیت قرار بگیرد که این موضوع باعث می شود جلد دفتر مشق شما هرگز پاره نشود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دفتر برنامه ریزی مستر راد طرح ام بی ای مدل پلنر روزانه کد MBA 1805 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مستر راد با تیمی مجرب از متخصصین صنعت چاپ اقدام به تهیه دفتر، دفترچه لغت، پلنر، کاغذ، تو دو لیست، to do list و ... در سایزهای متفاوت نموده که مناسب همه عاشقان لوازم ‌تحریر، دفتر ، کتاب و.. است. دفتر برنامه ریزی مستر راد طرح MBA (ام بی ای) مدل پلنر روزانه شامل 75 برگ در ابعاد 20x14/5(A5) می باشد که این دفتر هم پلنر( دفتربرنامه ریزی) و هم تودو لیست (to do list) هست که با طراحی زیبا و رنگارنگی که دارد شامل بخش های کاربردی و روزانه ی تاریخ روز، اطلاعات روز، یادآوری روز، ساعت خواب وبیداری، تودولیست، لیست تماسها، میزان درآمد و پس انداز، اهداف روزانه است و در صفحه مقابل این دفتر کادرهایی با عنوان لیست موسیقی امروز، وعده های غذایی، نوشیدن آب، ارزیابی روز، جمله انگیزشی، یادداشت و بخش جذاب و نقطه چین(چیزی را یادداشت کنید، بکشید یا بنویسید) که فضایی مناسب برای ترسیم اشکال، چسباندن استیکر یا برچسب و ...و یا یادداشت خاص و شخصی است و برای استفاده همه سنین انتخاب مناسبی است.این دفتربرنامه ریزی (پلنر) با طراحی رنگارنگی که دارد به شما نشاط می بخشد و همچنین به شما کمک میکند با نوشتن نکات مهم و کلیدی روزانه بدون استرس و فراموشی امور، بابرنامه ای دقیق نهایت استفاده از روز را داشته باشید. مزیت رقابتی دفترهای مستر راد نسبت به سایر دفترها، علاوه بر وزن بالای کاغذ و کیفیت جلد که محافظ خوبی برای کاغذ‌ها است ، فنری یا سیمی بودن صحافی آن است. سیمی‌بودن دفتر در عین اینکه به شما امکان می‌دهد در صورت نیاز برگه‌ای را از آن جدا کنید، به‌ خوبی سایر برگه‎ ها را در کنار هم قرار می‌دهد.در واقع این دفتـربرنامه ریزی(پلنر) زیبـا و کـاربردی مستر راد طرح MBA (ام بی ای) به راحتی این امکان را به شما می دهد تا تمام کارهای روزمره زندگی خودتان را ساماندهی کرده و تمام کارها، وقایع، خاطرات و اتفاقات روزمره خود را ثبت و پیگیری کنید.رمز همه موفقیت هادر زندگی شخصی، شغلی و تحصیلی و در نهایت رسیدن به توسعه فردی و رشد اجتماعی برنامه ریزی درست و منظم است که مستر راد با تولید انواع پلنرها(دفترهای برنامه)، تودولیست ها (to do list)، دفترچه یادداشت های متنوع و متفاوت، سالنامه و ... بستر مناسبی را برای شما فراهم نموده است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دفتر یادداشت پاپکو مدل PN-9153 بسته سه عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دفتر پرونوت یک خط 30 برگ A5 کد PN - 9153 یکی از جدیدترین دفترهای پاپکو از سری تولیدات پرونوت است که با تکنولوژی منحصر به فرد و روز دنیا تولید شده است. این دفتر به دلیل داشتن تعداد برگه های کم و ابعاد کوچک و کاربردی اش تبدیل به محصولی ایده آل برای نوشتن یادداشت های روزانه، نکته برداری، نوشته های شخصی، یادداشت دانش آموزان و دانشجویان بوده و حتی می توان آن را به دوستان و عزیزان خود هدیه داد. برگه های این دفتر از کاغذی با بافت یکنواخت و تراکم بالا تولید شده و به شما امکان نوشتن در سطحی روان را می دهد. همچنین صحافی چسبی آن برای اولین بار در ایران توسط دستگاه های تمام اتوماتیک و به صورت برگه به برگه انجام شده که به سبب آن، کندن برگه از هر جای دفتر به راحتی و بدون جدا و یا پاره شدن سایر برگه ها انجام می شود. این نوع خاص از صحافی و پارچه ای که در عطف آن چسبانده شده، کمک می کند تا دفتر کاملا باز شود و هنگام نوشتن علاوه بر آن که می توان از ابتدای هر خط نوشت، فضای کافی برای گردش دست و نوشتن راحت وجود داشته باشد. وزن این دفتر بسیار کمتر از سایر محصولات مشابه بوده و این خود یکی از مزایای این دفتر برای انتخاب به عنوان یک دفتر همراه روزانه است.نمونه سه تایی ارایه شده بسیار زیبا می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دفتر زبان 60 برگ طرح انیمه ناروتو خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این دفتر زبان در سایز تقریبی 25 در 18 سانتی متر تهیه شده است و دارای جلد طلقی لمینیت شده برای استحکام و ماندگاری طرح و هم چنین فنر پلاستیکی است. هر دو طرف این دفتر یعنی پشت و رو دارای جلد یکسان مطابق تصویر است. جلد دفتر بصورت لمینیت گرم پرس شده است تا هر دو طرف جلد بطور کامل داخل لمینیت قرار بگیرد که این موضوع باعث می شود جلد دفتر زبان شما هرگز پاره نشود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دفتر یادداشت بادکنک آبی طرح آریانا گرانده مدل A1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این دفترچه کوچک ساده‌ می‌تواند هدیه مناسبی برای دوستداران آریانا گرانده باشد. این دفتر با رنگ‌های جذابش جلوه‌ای زیبا دارد که هم برای استفاده بعنوان دفتر نقاشی کوچک یا دفتر نکته برداری انتخاب مناسبی است.سیمی‌بودن دفتر در عین اینکه به شما امکان می‌دهد در صورت نیاز برگه‌ای را از آن جدا کنید، به‌ خوبی برگه‎ها را در کنار هم قرار می‌دهد. جلد دفتر با بهترین کیفیت چاپ شده و بعد از چاپ لمینت شده است تا مدت‌ها و بدون نگرانی از پاره‌شدن جلد، از دفتر استفاده کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دفتر نقاشی مستر راد مدل سگهای نگهبان طرح انیمیشن کد fiory 1757 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مستر راد با تیمی مجرب از متخصصین صنعت چاپ اقدام به تولید و چاپ دفتر نقاشی نموده است. همه عاشقان لوازم ‌تحریر، دفتر ، کتاب و همه کسانی که بنا به موقعیت تحصیل یا شغلشان با دفتر و نوشت ‌افزار زیاد سرو کار دارند، برای خرید دفتر به خصوصیات آن توجه و پس از بررسی کامل خرید می‌کنند. خصوصیاتی مثل کیفیت کاغذ، جنس و دوام و طراحی جلد، طراحی صفحات، نوع صحافی ، تعداد صفحات، قطع و اندازه دفتر و… در انتخاب دفتر تأثیرگذار است. در خرید دفتر نقاشی یکی از مهم‌ترین عوامل تعداد برگ‌ها، کیفیت، جنس و سیمی بودن دفتر است که استفاده از آن را بسیار راحت می نماید. دفتر نقاشی مستر راد دارای برگه های کاملا سفید و باکیفیت می‌باشد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید لیبل زن به همراه قیمت و خرید آنلاین
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دفتر مشق مستر راد مدل ایموجی طرح خوشمزه کد 1570 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مستر راد با تیمی مجرب از متخصصین صنعت چاپ اقدام به تولید و چاپ دفتر مشق نموده است. همه عاشقان لوازم ‌تحریر، دفتر ، کتاب و همه کسانی که بنا به موقعیت تحصیل یا شغلشان با دفتر و نوشت ‌افزار زیاد سرو کار دارند، برای خرید دفتر به خصوصیات آن توجه و پس از بررسی کامل خرید می‌کنند. خصوصیاتی مثل کیفیت کاغذ، جنس و دوام و طراحی جلد، طراحی صفحات، نوع صحافی ، تعداد صفحات، قطع و اندازه دفتر و… در انتخاب دفتر تأثیرگذار است. دفتر مشق یا تمرین، دفتری است که در تمام طول تحصیل و در همه مقاطع همراه ماست. در خرید دفتر مشق یکی از مهم‌ترین عوامل تعداد برگ‌ها، کیفیت، جنس و سیمی بودن دفتر است که استفاده از آن بسیار راحت می نماید. دفتر مشق مستر راد دارای برگه های کاملا سفید و باکیفیت با خطوط مشکی است که خط کشی کنار صفحات نظم در نوشتار را بیشتر می نماید. دفترهای مستر راد را می توان با کلید واژه های دفتر نقاشی، دفتر، دفتر برنامه ریزی، برنامه ریزی تحصیلی، دفتر تحصیلی، پلنر، بولت ژورنال، دفتر نقاشی، دفتر طراحی، برنامه ریزی هفتگی، تو دو لیست، to do list و ... جستجو کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دفترچه یادداشت مستر راد طرح یونیکورن مدل اسب تک شاخ کد fiory 1752 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مستر راد با تیمی مجرب از متخصصین صنعت چاپ اقدام به تولید و چاپ دفترچه یادداشت نموده است. همه عاشقان لوازم ‌تحریر، دفتر ، کتاب و همه کسانی که بنا به موقعیت تحصیل یا شغلشان با دفتر و نوشت ‌افزار زیاد سرو کار دارند، برای خرید دفترچه یادداشت به خصوصیات آن توجه و پس از بررسی کامل خرید می‌کنند. خصوصیاتی مثل کیفیت کاغذ، جنس و دوام و طراحی جلد، طراحی صفحات، نوع صحافی ، تعداد صفحات، قطع و اندازه دفتر و… در انتخاب دفتر تأثیرگذار است. دفترچه یادداشت مسترراد طرح یونیکورن دارای 50 برگ کاغذ خط ‌دار بوده که یکی از دفترهای محبوب بازار است و برای استفاده بعنوان دفتر نکته برداری برای همه سنین انتخاب مناسبی است . مزیت رقابتی دفترچه مستر راد نسبت به سایر دفترچه ها، علاوه بر وزن بالای کاغذ و کیفیت جلد که محافظ خوبی برای کاغذ‌ها است . سیمی‌بودن دفتر در عین اینکه به شما امکان می‌دهد در صورت نیاز برگه‌ای را از آن جدا کنید، به‌ خوبی برگه ها را در کنار هم قرار می‌دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دفترچه یادداشت 100 برگ پاپکو مدل متالیک 1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دفترچه یادداشت 100 برگ پاپکو مدل متالیک 1، یکی از لوازم‌التحریر مهم و کاربردی است که در همه‌ی محیط‌ها از منزل و محل کار تا مدرسه و دانشگاه مورداستفاده قرار می‌گیرد. این دفترچه دارای ابعادی کوچک و مناسب به‌اندازه‌ی ۱۸x۱۲.۳x۱ سانتی‌متر است که می‌توانید به‌راحتی آن را در کیف یا پوشک مخصوص حمل کنید و همواره نزدیک به خود داشته باشید تا در هرلحظه‌ی نیاز، یادداشت‌ها و نکات مهمی که به آن‌ها نیاز دارید را ثبت کنید. نوع صحافی این دفتر یادداشت فنر دوبل است که به شما امکان باز کردن دفتر را به‌اندازه‌ی کامل می‌دهد و مانع از صفحات بی‌استفاده نمی‌شود. همچنین، جلد آن از نوع انعطاف‌پذیر است که به دلیل استحکام و انعطاف‌پذیری‌اش محافظت از صفحات داخلی را به‌خوبی انجام می‌دهد و از پاره شدن صفحات جلوگیری می‌کند. تعداد برگ‌های این دفترچه یادداشت ۱۰۰ برگ است که به شما فرصت کافی را برای نوشتن یادداشت‌ها، ایده‌ها، و اطلاعات مهم فراهم می‌کند. با این حجم از برگ‌ها، شما نیاز به تعویض مکرر دفترچه نخواهید داشت و می‌توانید برای مدت‌های طولانی از آن استفاده کنید. وزن این دفترچه حدوداً ۱۸۶ گرم است که به شما امکان حمل آسان‌تر و استفاده راحت‌تر از آن را می‌دهد. این ویژگی به‌خصوص برای افرادی که معمولاً با دفترچه یادداشت خود همراه هستند و آن را در کیف حمل می‌کنند بسیار مناسب است. به‌طورکلی، دفترچه یادداشت 100 برگ پاپکو مدل متالیک 1 با جنس جلد محکم و انعطاف‌پذیر و تعداد برگ مناسب، یکی از بهترین گزینه‌ها برای نوشتن یادداشت‌ها و اطلاعات مهم است و می‌تواند شمارا در ترتیب دهی کارها و نظم بخشیدن به زندگی روزمره‌تان یاری کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دفتر مشق 50 برگ کد DM03 بسته 5 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این بسته شامل 5 عدد دفتر 50 برگ در 5 رنگ اصلی است که دفترها دارای برگه های کاملا سفید و باکیفیت با خطوط آبی است که خط کشی کنار صفحات نظم در نوشتار را بیشتر می نماید. جلد از جنس طلق پلاستیک و مرغوب است و صحافی از نوع سیمی عمودی می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دفتر مشق 50 برگ مدل BS 209 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در خرید دفتر مشق یکی از مهم‌ترین عوامل تعداد برگ‌های آن است. هرچقدر تعداد برگه‌های آن بیشتر باشد به نفع شماست. یکی از موارد مهم دیگر این است که دفتر سیمی باشد. درست است که قیمت دفتر سیمی بالاتر است اما استفاده از آن بسیار راحت‌تر است و نسبت به قیمت بالاترش، باز هم ارزش خرید را دارد. دفتری برای نوشتن و انجام دادن تکالیف علاوه‌بر برداشتن برگ‌هایی باکیفیت باید از رنگ و لعاب خوبی نیز برخوردار باشد. دفتر مشق یا تمرین، دفتری است که در تمام طول تحصیلات و در همه مقاطع همراه ماست. دفترهای مشق یا رونویسی که در کودکی بسیاری از ما باب بود و دفتر مشق یا تمرین ریاضی، املا، علوم، فیزیک و شیمی و هر درس دیگری که به تمرین و تکرار احتیاج داشت. دفتر مشق را می‌توان یکی از وسایل مهم و کاربردی و از لوازم‌التحریر قدیمی نام‌گذاری کرد.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دفتر مشق 50 برگ ناتروسا مدل ES0220 بسته 5 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دفترهای 50 برگ ناتروسا لندن مناسب مشق و یا یادداشت در سایز استاندارد جهانی A5 عرضه گردیده است که جلد آن با طلق ضخیم 450 میکرون همراه با خاصیت ضد آب بودن و جلوگیری از ضربه و آسیب به کاغذهای داخلی دفتر طراحی و ساخته شده است. کاغذهای داخلی دفتر از کاغذ مرغوب خارجی با گرماژ 80 گرم تهیه شده است که باعث می شود سفیدی کاغذ در مطلوب ترین حالت ممکن قرار داشته باشد تا نوشتن روی آن به صورت روان صورت پذیرد و انواع رنگ های خودکار و قلم های مختلف به خوبی و با شفافیت و درخشندگی خاصی نمایش داده شوند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دفترچه یادداشت 100 برگ مستر راد طرح کاکتوس کد cactus 1705 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مستر راد بهترین و با کیفیت‌ترین دفترچه یاداشت های موجود در بازار را عرضه می‌کند. دفترچه یادداشت پیش رو دارای 100 برگ کاغذ بدون خط‌ بوده که با جلد هایی با طرح های زیبا تولید شده است. همه عاشقان لوازم ‌تحریر، دفتر ، کتاب و همه کسانی که بنا به موقعیت تحصیل یا شغلشان با دفتر و نوشت ‌افزار زیاد سرو کار دارند، برای خرید دفترچه یادداشت به خصوصیات آن توجه و پس از بررسی کامل خرید می‌کنند. خصوصیاتی مثل کیفیت کاغذ، جنس و دوام و طراحی جلد، طراحی صفحات، نوع صحافی ، تعداد صفحات، قطع و اندازه دفتر و… در انتخاب دفتر تأثیرگذار است. دفترچه یادداشت مسترراد طرح کاکتوس یکی از دفترهای محبوب بازار است و برای استفاده بعنوان دفتر نکته برداری برای استفاده همه سنین انتخاب مناسبی است . مزیت رقابتی دفترچه های مستر راد نسبت به سایر دفترچه ها، علاوه بر وزن بالای کاغذ و کیفیت جلد که محافظ خوبی برای کاغذ‌ها است ، سیمی بودن صحافی آن است. سیمی‌بودن دفتر در عین اینکه به شما امکان می‌دهد در صورت نیاز برگه‌ای را از آن جدا کنید، به‌ خوبی برگه ها را در کنار هم قرار می‌دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دفتر برنامه ریزی مستر راد طرح برگ استوایی مدل پلنر روزانه کد 1682 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مستر راد با تیمی مجرب از متخصصین صنعت چاپ اقدام به تولید و چاپ دفتر برنامه ریزی نموده است. همه عاشقان لوازم ‌تحریر، دفتر ، کتاب و همه کسانی که بنا به موقعیت تحصیل یا شغلشان با دفتر و نوشت ‌افزار زیاد سرو کار دارند، برای خرید دفتر برنامه ریزی به خصوصیات آن توجه و پس از بررسی کامل خرید می‌کنند. خصوصیاتی مثل کیفیت کاغذ، جنس و دوام و طراحی جلد، طراحی صفحات، نوع صحافی ، تعداد صفحات، قطع و اندازه دفتر و… در انتخاب دفتر تأثیر گذار است. پلنر یا دفتر برنامه ریزی یک روش بسیار خوب برای نظم بخشیدن و هدفمند نمودن کارهایی است که در زندگی روزمره با آنها سر کار دارید، این کارها میتواند شامل خرید کردن، رژیم غذایی و عادات روزانه و یا ماهانه باشند. دفترچه برنامه ریزی مسترراد طرح برگ یکی از دفترهای محبوب بازار است و برای استفاده بعنوان دفتر برنامه ریزی برای همه سنین انتخاب مناسبی است. مزیت رقابتی پلنر مستر راد نسبت به سایر دفترها، علاوه بر وزن بالای کاغذ و کیفیت جلد که محافظ خوبی برای کاغذ‌ها است فنری بودن دفتر است که این امکان را به شما می دهد در صورت نیاز برگه‌ای را از آن جدا کنید و به‌ خوبی برگه‎ ها را در کنار هم قرار می‌دهد. نام های دیگر دفتر های مستر راد: دفتر برنامه ریزی، پلنر، پلنر تحصیلی، دفتر برنامه ریزی روزانه، دفتر برنامه ریزی هفتگی، دفتر مشق، دفترچه یادداشت و ... می باشد.چرا دفتر پلنر مستر راد :چون دفتر پلنر مستر راد برای برنامه ریزی روزانه شما طراحی شده است

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید کیف مدرسه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دفترچه یادداشت مستر راد طرح کرافت مدل گربه کیوت فانتزی کد fiory 1928 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مستر راد با تیمی مجرب از متخصصین صنعت چاپ اقدام به تهیه دفتر، دفترچه لغت، پلنر، کاغذ، تو دو لیست، to do list و ... در سایزهای متفاوت نموده که مناسب همه عاشقان لوازم ‌تحریر، دفتر ، کتاب و همه کسانی که بنا به موقعیت تحصیل یا شغلشان با دفتر و نوشت ‌افزار زیاد سرو کار دارند و به دنبال موفقیت در اهداف خود هستند ، برای خرید دفتر به خصوصیات دفتر اعم از کیفیت کاغذ، جنس، دوام، ماندگاری، طراحی جلد، طراحی صفحات، نوع صحافی ، تعداد صفحات، قطع و اندازه دفتر و…توجه و پس از بررسی کامل خرید می‌کنند.مستر راد بهترین و با کیفیت‌ترین دفترچه یادداشت های موجود در بازار را عرضه می‌کند. دفترچه یادداشت مستر راد طرح گربه کیوت فانتزی دارای 50 برگ کاغذ خط‌ دار از جنس کرافت 105 گرم در ابعاد (10x15) سانتیمتر (A6) می‌باشد. دفترچه یادداشت مسترراد طرح کرافت یکی از دفترهای محبوب بازار است و برای استفاده بعنوان دفتر نکته برداری برای استفاده همه سنین انتخاب مناسبی است . همچنین این دفترچه با داشتن سایزی مناسب، برای همراه داشتن همیشگی این دفترچه در محیط کیف، مدرسه، محیط کار و....کاربردی است. مزیت رقابتی دفترچه های مستر راد نسبت به سایر دفترچه ها، علاوه بر وزن بالای کاغذ و کیفیت جلد که محافظ خوبی برای کاغذ‌ها است ، سیمی بودن صحافی آن است. سیمی‌بودن دفتر در عین اینکه به شما امکان می‌دهد در صورت نیاز برگه‌ای را از آن جدا کنید، به‌ خوبی برگه ها را در کنار هم قرار می‌دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دفتر مستر راد مدل بولت ژورنال نقطه‌ای طرح اسکرپ بوک کد planer1618 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مستر راد با تیمی مجرب از متخصصین صنعت چاپ و گرافیست اقدام به تولید و چاپ دفتر نموده است. همه عاشقان لوازم ‌تحریر، دفتر ، کتاب و همه کسانی که بنا به موقعیت تحصیل یا شغلشان با دفتر و نوشت ‌افزار زیاد سرو کار دارند و به دنبال موفقیت در اهداف خود هستند ، برای خرید دفتر به خصوصیات دفتر اعم از کیفیت کاغذ، جنس، دوام، ماندگاری، طراحی جلد، طراحی صفحات، نوع صحافی ، تعداد صفحات، قطع و اندازه دفتر و…توجه و پس از بررسی کامل خرید می‌کنند. دفتر نقطه ای مسترراد مدل بولت ژورنال (بولت ژورنال در حقیقت یک دفتر است که هر شخص داخلش به روشی که دوست دارد برای زندگی شخصی خویش برنامه ریزی میکند. دلیل جذاب بودن این دفتر هم دقیقا این است که هر بولت ژورنال مربوط به یک شخص می باشد و هر شخص میتواند با توجه به سلیقه و نیاز خود درستش کند) شامل یک دفتر 20 در 15 سانتی متری 50 برگی می باشد، که برگه های دفتر نخودی رنگ و نقطه ای می باشند و یکی از محبوبترین دفترهای بازار است و برای استفاده بعنوان دفتر برنامه ریزی، یادداشت، نقاشی، طراحی، سیاه قلم و ... برای استفاده همه سنین انتخاب مناسبی است. مزیت رقابتی دفترهای مستر راد نسبت به سایر دفترها، علاوه بر وزن بالای کاغذ و کیفیت جلد که محافظ خوبی برای کاغذ‌ها است، سیمی بودن صحافی آن است. سیمی‌ بودن دفتر در عین اینکه به شما امکان می‌دهد در صورت نیاز برگه‌ای را از آن جدا کنید و به‌ خوبی برگه‎ ها را در کنار هم قرار می‌دهد. دفترهای مستر راد را می توان با کلید واژه های دفتر، دفتر برنامه ریزی، برنامه ریزی تحصیلی، دفتر تحصیلی، پلنر، دفتر نقاشی، دفتر طراحی، بولت ژورنال، جانک ژورنال و ... جستجو کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دفتر برنامه ریزی مستر راد طرح کهکشان مدل پلنر تحصیلی کد star 1562 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مستر راد با تیمی مجرب از متخصصین صنعت چاپ اقدام به تولید و چاپ دفتر برنامه ریزی نموده است. همه عاشقان لوازم ‌تحریر، دفتر ، کتاب و همه کسانی که بنا به موقعیت تحصیل یا شغلشان با دفتر و نوشت ‌افزار زیاد سرو کار دارند، برای خرید دفتر برنامه ریزی به خصوصیات آن توجه و پس از بررسی کامل خرید می‌کنند. خصوصیاتی مثل کیفیت کاغذ، جنس و دوام و طراحی جلد، طراحی صفحات، نوع صحافی ، تعداد صفحات، قطع و اندازه دفتر و… در انتخاب دفتر تأثیر گذار است. دفترچه برنامه ریزی مسترراد 90 برگ بوده که یکی از دفترهای محبوب بازار است و بعنوان دفتر برنامه ریزی برای استفاده همه سنین انتخاب مناسبی است. مزیت رقابتی دفتر مستر راد نسبت به سایر دفترها، علاوه بر وزن بالای کاغذ و کیفیت جلد که محافظ خوبی برای کاغذ‌ها است طراحی زیبا صفحات، کیفیت بالای محصول و کاربردی بودن آن می‌باشد. دفترهای مستر راد را می توان با کلید واژه های دفتر، دفتر برنامه ریزی، برنامه ریزی تحصیلی، دفتر تحصیلی، پلنر، بولت ژورنال، دفتر نقاشی، دفتر طراحی، برنامه ریزی هفتگی، تو دو لیست، to do list و ... جستجو کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دفتر مشق مستر راد مدل پالت کد 1571 palette خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مستر راد با تیمی مجرب از متخصصین صنعت چاپ اقدام به تولید و چاپ دفتر مشق نموده است. همه عاشقان لوازم ‌تحریر، دفتر ، کتاب و همه کسانی که بنا به موقعیت تحصیل یا شغلشان با دفتر و نوشت ‌افزار زیاد سرو کار دارند، برای خرید دفتر به خصوصیات آن توجه و پس از بررسی کامل خرید می‌کنند. خصوصیاتی مثل کیفیت کاغذ، جنس و دوام و طراحی جلد، طراحی صفحات، نوع صحافی ، تعداد صفحات، قطع و اندازه دفتر و… در انتخاب دفتر تأثیرگذار است. دفتر مشق یا تمرین، دفتری است که در تمام طول تحصیل و در همه مقاطع همراه ماست. در خرید دفتر مشق یکی از مهم‌ترین عوامل تعداد برگ‌ها، کیفیت، جنس و سیمی بودن دفتر است که استفاده از آن بسیار راحت می نماید. دفتر مشق مستر راد دارای برگه های کاملا سفید و باکیفیت با خطوط مشکی است که خط کشی کنار صفحات نظم در نوشتار را بیشتر می نماید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دفتر برنامه ریزی مستر راد طرح اسب تک شاخ مدل پلنر روزانه کد Unicorn 1678 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دفتر برنامه‌ریزی مستر راد با طرح اسب تک شاخ مدل پلنر روزانه کد Unicorn 1678 یک راه حل کارآمد برای برنامه‌ریزی روزانه و نظم‌بخشی به زندگی‌تان است. با طراحی منحصربه‌فرد و با کیفیت ساخت بالا، این دفتر برنامه‌ریزی از جزئیات کوچک تا کلیات برنامه‌های روزانه شما را پوشش می‌دهد. این دفتر برنامه‌ریزی با صفحات روزانه و امکان نوشتن جزئیات مهم مانند برنامه‌های کاری، وظایف روزانه، وقت‌بندی و اهداف روزانه به شما کمک می‌کند تا به بهترین شکل زمان خود را مدیریت کنید و کارها را با نظم انجام دهید. با استفاده از دفتر برنامه‌ریزی مستر راد طرح اسب تک شاخ، می‌توانید به‌طور مؤثر و هدف‌مند برنامه‌ریزی کنید و به اهدافتان دست یابید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دفتر مشق مستر راد مدل دفتر شیمی کد 1716 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مستر راد با تیمی مجرب از متخصصین صنعت چاپ اقدام به تولید و چاپ دفتر مشق نموده است. همه عاشقان لوازم ‌تحریر، دفتر ، کتاب و همه کسانی که بنا به موقعیت تحصیل یا شغلشان با دفتر و نوشت ‌افزار زیاد سرو کار دارند، برای خرید دفتر به خصوصیات آن توجه و پس از بررسی کامل خرید می‌کنند. خصوصیاتی مثل کیفیت کاغذ، جنس و دوام و طراحی جلد، طراحی صفحات، نوع صحافی ، تعداد صفحات، قطع و اندازه دفتر و… در انتخاب دفتر تأثیرگذار است. دفتر مشق یا تمرین، دفتری است که در تمام طول تحصیل و در همه مقاطع همراه ماست. در خرید دفتر مشق یکی از مهم‌ترین عوامل تعداد برگ‌ها، کیفیت، جنس و سیمی بودن دفتر است که استفاده از آن بسیار راحت می نماید. دفتر مشق مدل شیمی مستر راد دارای برگه های کاملا سفید و باکیفیت با خطوط مشکی است که خط کشی کنار صفحات نظم در نوشتار را بیشتر می نماید و در داخل جلد دفتر جدول تناوبی با کیفیت بالا چاپ شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دفتر مشق مستر راد مدل دفتر ریاضی کد math 1719 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دفتر مشق مستر راد مدل دفتر ریاضی کد math 1719، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای علاقه‌مندان به لوازم تحریر و دفترها است. این دفتر مشق با دقت و حرفه‌ای توسط تیم مجرب مستر راد در صنعت چاپ تولید شده است. اگر شما یکی از آن دسته از افراد هستید که نیاز به دفتر مشق یا تمرین دارید، حتماً به خصوصیات این دفتر توجه کنید. دفتر مشق مستر راد دارای کاغذ با کیفیت بوده که باعث می‌شود هنگام نوشتن به خوبی جوهر قلم بر روی صفحه نشت نکند و از خط خوردگی‌ها جلوگیری کند. این دفتر مشق با جنس و دوام مناسب، برگ‌های کاملاً سفید و خطوط مشکی دقیق را داراست که انسان را به نوشتن منظم و زیبا ترغیب می‌کند. همچنین در داخل جلد دفتر، جدول ضرب با کیفیت بالا چاپ شده است که به دانش‌آموزان و دانشجویان در حل مسائل ریاضی کمک می‌کند. طراحی کاملاً مناسب این دفتر مشق، به همراه کیفیت بالا، از آن یک محصول مورد علاقه و قابل اعتماد برای همه مقاطع تحصیلی می‌سازد. دفتر مشق مدل ریاضی مستر راد، انتخابی هوشمندانه و مناسب برای افرادی است که به دنبال دفتری با کیفیت و کاربرد عالی هستند. این دفتر، همراهی خوبی برای شما در تمام مراحل تحصیل و کار خواهد بود و تجربه‌ای لذت‌بخش از نوشتن و آموختن را به شما هدیه می‌دهد.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا