خانه و آشپزخانه

نکات مهم و راهنمای خرید همزن برقی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید همزن برقی باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

شاید پیش از این خرید یک همزن برقی جزو واجبات یک آشپزخانه نبود، اما امروزه الزام وجود همزن های برقی برای پخت خوراکی هایی نظیر کیک یا همزدن تخم مرغ و … در هر آشپزخانه ای احساس می شود. خرید همزن هم مانند خرید هر وسیله دیگری در منزل نیازمند مطالعه نکات مهم و راهنمای خرید همزن برقی می باشد، زیرا با توجه به تنوع اجناس موجود در بازار انتخاب یک گزینه از میان گزینه های موجود کار دشواری است.

همزن برقی چیست؟

نام دیگر همزن، میکسر می باشد و وظیفه مخلوط کردن، غلیظ کردن و یکنواخت کردن انواع مواد خشک و خیس را بر عهده دارد. همزن های برقی موجود در بازار به دو نوع معمولی و کاسه دار تقسیم می شوند. اولین بار شخصی به نام رالف کالیر همزن برقی را اختراع کرد. معمولا در بازار همزن های برقی دو نوع رومیزی و دستی دارند. مدل رومیزی این همزن ها دارای پایه است و مدل دستی آن در دست قرار می گیرد و نیازی به داشتن پایه ندارد.

انواع همزن برقی

مدل معمولی (بدون پایه)

رایج ترین نوع از همزن برقی موجود در بازار کشورمان است. برای استفاده از از این مدل همزن ها تنها کافی است تیغه دستگاه را در ظرف مملو از مواد غذایی مورد نظرتان قرار داده و سپس دستگاه را روشن نمایید. همزن های معمولی عمدتا دارای تعدادی تیغه جانبی برای هم زدن انواع و اقسام مواد غذایی می باشند. برخی از آنان بصورت تک موتور و برخی دیگر از دو موتور در ساختار قنی خود برخوردارند.

مدل کاسه دار (پایه دار)

همزن های کاسه دار یا بهتر است بگوییم ایستاده نسل جدیدتری از همزن های برقی هستند. این دستگاه ها خود دارای کاسه ای مخصوص برای ریختن مواد و سپس هم زدن آنان با یکدیگر است. معمولا آشپزانی که به دنبال پخت و پزی حرفه ای هستند از این مدل دستگاه های برقی استفاده می کنند. علاقه مند به خرید این نوع از همزن ها بایستی به حجم کاسه آنان نیز توجه لازم را داشته باشند. از طرفی فراموش نکنید که اندازه و زن مدل های کاسه دار در مقایسه با مدل های معمولی کاملا بیشتر است.

نکات مهم هنگام خرید همزن برقی

  • همراه داشتن سری‌ها( تیغه‌ها): این وسیله، تیغه‌های گوناگونی به همراه دارد که هر یک برای به هم زدن مواد خاصی پیش بینی شده‌اند برای نمونه می‌توان به: سری خمیر زن، تخم مرغ‌زن، ورز دهنده و … اشاره کرد.
  • قدرت و توان دستگاه: توان یک وسیله‌ی الکتریکی بیانگر قدرت آن است، هر مقدار این توان بالاتر باشد، مصرف انرژی که با واحد وات اندازه‌گیری می‌شود، بیشتر است.
  • همزن برقی باید قابلیت تنظیم سرعت داشته باشد: به منظور تهیه و هم‌زدن مواد مختلف به سرعت‌های متفاوتی از همزن نیاز است. برای مثال: اگر قصد دارید خمیر آماده کنید بایداز نهایت سرعت موتور دستگاه استفاده نمایید، در حالی‌که برای مخلوط کردن تخم‌مرغ، کم‌ترین چرخش موتور کفایت می‌کند.
  • محل نگه‌داری سیم دستگاه: برای اینکه سیم همزن هنگام عدم استفاده و جابجایی ایجاد مزاحمت نکند و دستگاه جای کمتری بگیرد، داشتن محفظه‌ی مخصوص نگه‌داری سیم که معمولا در پشت دستگاه تعبیه شده، الزامی است.
  • اهمیت جنس تیغه‌ها: تیغه‌های همزن برقی به صورت مکرر و مستقیم با مواد غذایی در تماس هستند، داشتن مقاومت، برندگی و ضدزنگ بودن، کمترین انتظاری است که از آنها داریم. جنس این تیغه‌ها از پلاستیک، کروم یا استیل ضدزنگ است، قدر مسلم، کیفیت و دوام استیل و کروم بالاتر است.
  • تمیز کردن و شستن دستگاه: دستگاه همزن برقی به دلیل استفاده‌ی زیاد، آلوده یا آغشته به مواد غذایی می‌شود، بنابراین شست‌و‌شوی آن اهمیت فراوانی دارد، پس تلاش کنید قطعات همزنی که خریداری می‌کنید، حتی‌الامکان قابلیت جداشدن داشته باشند تا ضمن بهتر شسته شدن، بهداشت و طول عمر دستگاه تضمین شود.
  • وزن دستگاه مهم است: سبکی یا سنگینی همزن‌هایی که دارای پایه و ظرف هستند، چندان مهم نیست، چرا که همزن داخل کاسه قرار می‌گیرد، اما وزن همزن‌های بدون پایه که با دست نگه‌داری و مورد استفاده قرار می‌گیرند باید سبک باشد تا موجب خستگی دست نشود و شما بتوانید به راحتی و با احساسی خوشایند به کار ادامه دهید.

در ادامه بخوانید: نکات مهم و راهنمای خرید همزن برقی

  • جنس کاسه‌ی همزن‌های کاسه‌دار: این جنس از پلاستیک یا استیل است. نوع پلاستیکی به علت نرمی دوام کمتری دارند و به مرور زمان هم دچار خط و خش می‌شوند و ممکن است بعدا تهیه و جایگزینی آنها مشکل باشد. جنس استیل با مقاومت بالا در برابر ضربه، دوام و عمر بیشتر گزینه‌ی ایده‌آلی است. بهتر است پارچ همزن‌های کاسه‌دار، دارای لبه باشد تا مواد داخل آن بعد از مخلوط شدن، به راحتی و بدون هدررفت با قدری خم شدن در ظرف دیگری ریخته شود.
  • قیمت دستگاه همزن برقی: نوع همزن، توان، تعداد سری، سرعت موتور، تولید صدا و شرکت سازنده از جمله عواملی هستند که بر تعیین قیمت دستگاه تاثیر می‌گذارند.
  • تفاوت همزن با دستگاه مخلوط کن: همزن برقی با سرعت بسیار پایین‌تر و به تناسب تنظیم و درخواست شما مواد را هم می‌زند، در حالی که مخلوط‌کن اینطور نیست. بر خلاف مخلوط کن، همزن تیغه‌ای برای بریدن و خرد کردن ندارد.

برندهای معروف تولیدکننده همزن برقی

اگر بخواهیم تعدادی از برندهای معروف در حوزه تولید و فروش همزن‌های برقی ساده و ایستاده را معرفی کنیم به فهرست زیر می‌رسیم:

  • برند بوش
  • کِنوود
  • آ.اِ.گِ(AEG)
  • کوئیزین‌آرت
  • اِسمِگ
  • راسل هابز
  • بلک‌ اند دِکِر
  • براون

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم و راهنمای خرید همزن برقی گفته شد، می توانید همزن مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه همزن برقی ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز همزن بوش مدل همزن کاسه دار بوش مدل MFQ36460 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همزن کاسه دار بوش مدل MFQ36460 به رنگ سفید یکی از مدل های کاسه دار بوش است که به صورت دستی نیز می توان از آن استفاده کرد، شرکت بوش توانسته با بکارگیری فناوری های مدرن در عین قدرت این همزن را بسیار سبک و کم صدا تولید کند، قیمت همزن کاسه دار بوش به نسبت قدرت و کیفیتی که دارد بسیار مناسب است، این همزن برقی بوش با داشتن کاربری ساده به همراه طراحی زیبا در کنار قدرت و کیفیت بسیار بالایی که دارد و قرار گرفتن تمام این موارد در کنار قیمت همزن کاسه دار بوش مدل MFQ36460 باعث شده است که بتواند خریداران زیادی را در سرتاسر دنیا جذب به خود کند. این مدل با رنگ سفیدبه همراه کاسه ای چرخان که جنس آن از پلاستیک است دارای ظرفیتی معادل 500 گرم آرد و ترکیبات دیگر می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز همزن بوش مدل MFQ4030 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

معمولاً همزن‌های برقی یکی از کاربردی‌ترین لوازمی محسوب می‌شوند که برای هر آشپزخانه‎ای ضروری هستند. شما نیز امکان دارد که مانند بسیاری از افراد دیگر به دنبال همزنی با قیمت بسیار مناسب و با کیفیت بالا باشید. خوب است بدانید که همزن بوش مدل MFQ4030 یکی از زیباترین و باکیفیت‌ترین محصولات شرکت بوش است که با تهیه آن می‌توانید از امکانات بسیار فوق‌العاده بهره‌مند شوید. همزن بوش مدل MFQ4030 یکی از بهترین همزن‌های برقی در مقایسه با دیگر محصولاتی است که وارد بازار شده‌اند. ناگفته نماند که مونتاژ این دستگاه تحت نظارت کشور آلمان انجام می‌شود. در واقع همین عامل سبب شده است که محصول کارایی و طول عمر بسیار بالایی را داشته باشد و برای مدت‌زمان طولانی مورد استفاده قرار بگیرد. خوب است بدانید که این مدل از همزن بوش موتور 500 وات دارد. این موتور نه‌تنها بسیار قدرتمند است، بلکه صدای بسیار کمی را نیز تولید می‌کند. علاوه بر این، این موتور کیفیت و طول عمر بسیار بالایی نیز دارد. به همین دلیل نیز این مدل از همزن برقی جز پرفروش‌ترین همزن‌های برقی به‌حساب می‌آید. علاوه بر این از مزیت‌های فوق‌العاده این دستگاه این است که بعد از اتمام کار به‌راحتی می‌توانید، لوازم جانبی آن را جدا کنید. در واقع وسایل همراه این همزن برقی شامل 2 قلاب خمیرزنی و 2 میله همزن به‌راحتی و به‌وسیله دکمه‌ای قابل جدا شدن هستند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز همزن هنریچ مدل 8 لیتری HKM 8078 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همزن 8 لیتری که دارای قدرت1400وات و گیربکس موتور فلزی میاشد و دارای اتصال تیغه به بدنه فلزی ( شفت) است که تمام تیغه ها تمام فلز است که تیغه خمیرزن و ورز دهنده آلومینیومی میباشد به جهت اینکه مقاوت بیشتری نسبت به سایر فلزها دارد و به راحتی نمیشکند همچنین تیغه مخصوص تخم مرغ و خامه و کیک فولادی است که در طولانی مدت زنگ نمیزند. همچنین ارتفاع تیغه از کف کاسه حدود 3 میلیمتراست که این قابلیت باعث میشود شما از کمترین مئاد هم داخل همزن بتوانید استفاده نمایید برای مثال هم زدن 2 عدد تخم مرغ به سهولت امکان پذیر است. همچنین دارای 5 درجه سرعت است و همچنین دارای درجه توربو هم میباشد. دارای سرعت کند و تند هوشمند است به صورتی که در صورت فشار زیاد در دور تند ، دور همزن اتومات کند میشود و در صورت کارکردن در ساعتهای طولانی و داغ شدن اتومات خاموش میشود. دارای کاسه استیل ضد زنگ و درپوش پلاستیکی میباشد ، همچنین بدنه پلاستیک فشرده است و دارای 18 ماه گارانتی میباشد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید ماشین لباسشویی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز همزن ویداس مدل VIR_3885 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همزن کاسه دار ویداس مدل 3885 برای مخلوط کردن و همزدن مواد غذایی نیاز به یک همزن حرفه ای در هر آشپزخانه ای است. تا خانم های کدبانو و سرآشپز وقت خود را صرف مخلوط کردن دستی مواد نکند. برای تهیه خمیرنان، شیرینی و کیک های خانگی، بستنی، همزدن تخم مرغ. مخلوط کردن مواد و هزاران مورد دیگر کاربرد دارند. برای خرید همزن نکاتی همچون کاسه دار و بدون کاسه بودن. جنس همزن، توان مصرفی، سرعت دستگاه و سری همزن را مورد توجه قرار دهید. همزن کاسه دار ویداس مدل VIR-3885 یکی از مدل های همزن کاسه دار برند ویداس است که کیفیت بالایی دارد. این همزن دارای موتور 350 وات و کم صدا میباشد. همزن کاسه دار ویداس مدل VIR-3885 یکی از بهترین همزن های برند ویداس شناخته شده است. بدنه دستگاه از پلاستیک بسیار مستحکم و استیل با دوام است و جنس کاسه تمام استیل و دارای ظرفیت 4 لیتر  میباشد که حجم بالایی از مواد غذایی را میتوان به راحتی درون ظرف میکس کرد. همزن ویداس دارای چرخش 360 درجه کاسه برای عملکرد های مختلف است و جنس پره ها از استیل ضد زنگ بوده و از مقاومت بالایی برخوردار است. کلیدی هم برای تنظیم میزان قدرت و توربوی دستگاه در نظر گرفته شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز همزن تولیپس مدل MX-A 434 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همزن تولیپس مدل MX - A434 یک دستگاه بسیار کاربردی است که کیفیت ساخت بالایی نیز دارد. این محصول از دو قسمت اصلی تشکیل‌شده است. یکی همزن اصلی و دیگری پایه؛ همزن اصلی قابلیت جدا شدن از روی بدنه را نیز دارد تا به صورت مستقل قابل استفاده شود. به این ترتیب می توان همزن تویپس را در ظرف اصلی خود و یا در ظروف و کاسه های دیگر استفاده کرد. به این ترتیب تهیه سس های مختلف یا خمیرهای متنوع ممکن می شود. این همزن با سرعت های مختلف می تواند فعالیت کند. تعداد سرعت های قابل انتخاب در این مدل 5 عدد است که این سرعت ها توسط دسته در بالا تنظیم می شوند. یک جفت پره همزن و یک جفت میله خمیرزن داخل دستگاه قرار گرفته. جایگذاری و خارج کردن میله ها و پره ها به راحتی و با فشردن یک دکمه انجام می شود. به همراه پایه یک کاسه استیل با کیفیت هم عرضه می شود که برای هم زدن خمیر و مواد مختلف بسیار کاربرد دارد. این کاسه بر روی پایه قابلیت چرخیدن دارد و ترکیب رنگ های نقره ای و مشکی درطراحی این محصول ظاهر آن را بسیار زیبا ساخته است. تیغه های همزن و خمیرزن از جنس استیل ضد زنگ است تا دوام آنها بیشتر باشد. تولیپس تولید و عرضه‌کننده لوازم‌خانگی برقی با کیفیت است که در سراسر جهان به‌خوبی شناخته‌شده است. این شرکت با ارائه محصولات مختلف و نوآورانه نیاز مصرف‌کنندگان را برطرف می‌سازد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز همزن پارس خزر مدل Herford خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همزن برقی کاسه دار پارس خزر مدل Herford با توان 200وات، محصول شرکت پارس خزر که برای هم زدن و مخلوط کردن مواد مختلفی همچون خمیر کیک و شیرینی و … بسیار کاربردی می باشد. دسته همزن با طراحی ارگونومیکی که دارد، استفاده طولانی مدت از دستگاه را فراهم می سازد و می توان از آن به دو صورت دستی و یا پایه دار استفاده نمود.برای این محصول 5 سرعت در نظر گرفته شده که متناسب با نیاز و نوع مواد غذایی، سرعت همزن برقی کاسه دار پارس خزر مدل Herford قابل تنظیم خواهد بود. همچنین این محصول به عملکرد توربو نیز مجهز شده و در صورت نیاز و با فشردن کلید مخصوص آن، همزن با قدرت و توان بیشتری کار می کند.همزن برقی پارس خزر مدل Herford، شامل دو میله همزن و دو میله خمیرزن استیل ضد زنگ می باشد و این سری ها به کمک یک دکمه، از همزن به راحتی جدا می شوند. کاسه همزن از جنس پلاستیک با ظرفیت 3.5 لیتر ساخته شده و برای استفاده آسان از دستگاه، کاسه به صورت گردان طراحی شده است و این ویژگی، موجب ترکیب یکنواخت مواد داخل کاسه می گردد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز همزن تفال مدل HT400B30 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همزن «تفال» مدل «HT400B30» محصولی کوچک و کاربردی از این شرکت است که در دسته‌ی همزن‌های بدون کاسه قرار می‍‌گیرد.  تفال این دستگاه را با بدنه‌ی پلاستیکی تولید کرده و به این ترتیب وزن دستگاه به حداقل رسیده است. به‌این‌ترتیب در طولانی‌مدت وزن زیاد همزن دست‌تان را آزار نمی‌دهد. تفال این دستگاه را با دو پره‌ی همزن تولید کرده است و می‌توان حجم زیادی از مواد غذایی را در زمان کم به کمک آن مخلوط کرد. به‌علاوه دو تیغه‌ی خمیرزن برای برای این محصول در نظر گرفته شده است که برای مخلوط‌کردن مواد با غلظت زیاد مناسب هستند. پره‌های همزن از استیل مقاوم ساخته شده‌اند و در برابر زنگ‌زدگی مقاوم هستند. توان موتور این مدل به 425 وات می‌رسد و در چهار سرعت مختلف قابل تنظیم است. بنابراین می‌توانید برای مواد سبک‌تر از سرعت‌های پایین و برای مواد غلیظ از سرعت بالای همزن استفاده کنید. علاوه‌بر حالت‌های سرعت معمول، قابلیت کارکرد توربو در این همزن وجود دارد. به‌این‌ترتیب در مواجهه با مواد سفت و سخت‌تر می‌توانید از این حالت استفاده کنید. این همزن خوش‌ساخت، آشپزی و شیرینی‌پزی با سرعت و لذت بیشتر را ممکن کرده است. این محصول برای آشپزی روزانه ‌استفاده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز همزن مدل BG-SM3500LSB خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همزن کاسه دار برگامو مدل BG-SM3500LSB وسیله ایی بسیار کاربردی در آشپزخانه است که برای همزدن، مخلوط کردن مواد غذایی و یا تهیه خمیر انواع نان و کیک به کمک شما می آید. با داشتن این وسیله می توان از انواع دسر های خوشمزه و متنوع در منوی آشپزخانه خود لذت ببرید. این مدل همزنی قوی با توان 600 وات و ولتاژ 220 تا 240 ولت است. همزن کاسه دار برگامو مدل BG-SM3500LSB که دارای عملکرد توربو و چرخش اتوماتیک کاسه نیز می باشد کاسه ایی بزرگ از جنس استیل ضد زنگ به حجم 4 لیتر دارد که حجم زیادی از مواد غذایی را درون خود جا می دهد. این مدل دارای تنظیم سرعت نیز بوده که مطابق با نوع مواد و نیاز شما قابل تغیر است. وزن این همزن 1.5 کیلوگرم است. همزن کاسه دار برگامو مدل BG-SM3500LSB دارای قفل ایمنی و همچنین پایه ضد لغزش است. این مدل دارای دو عدد پره است که برای ورز دادن خمیر، ترکیب کردن مواد مانند مخلوط کیک، خمیر کوکی و مایع ها و هوا دهی مواد مانند زدن خامه و فرم دادن سفیده تخم مرغ است. با داشتن این هم زن که دارای پره مخصوص خمیر زنی نیز هست شما همواره از آن برای تهیه انواع دسر، کیک و شیرینی و … می توانید استفاده کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خمیرگیر مدل X40 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

خمیرگیر 40 کیلویی ساخت ایران ، جنس پاتیل استیل ، گیربکس واسکازینی میباشد و موتور دستگاه طرح ژن دنده های گیربکس فلزی پاروی دستگاه سه شاخه و از جنس آلومینیوم آبکاری شده میباشد ، دستگاه مناسب برای خمیرگیری نانوایی ، قنادی و مصارف خانگی میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز همزن ناسا الکتریک مدل NS-974 خرید
اطلاعات بیشتر . . .
پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید گل مصنوعی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

معرفی

همزن‌ها عضوی جدایی ناپذیر از آشپزخانه‌ها هستند و امروزه در تنوع بسیار بالایی در بازار یافت می‌شوند. همچنین، استقبال قابل توجه از این محصولات باعث شده تا شرکت‌های مختلفی نظیر ناسا الکتریک در زمینه‌ی تولید آن‌ها فعالیت کنند. همزن ناسا الکتریک مدل NS-974 از جمله محصولات پرطرفدار این شرکت است که با توجه به ویژگی‌های مختلف، جنس بدنه و کیفیت ساخت خود می‌تواند ارزش خرید بالایی داشته باشد. این همزن دارای قابلیت تنظیم سرعت (هشت سرعته) بوده و همچنین سه سری مختلف با کاربردهای متفاوت برای آن در نظر گرفته شده است. لازم به ذکر است که کاسه‌ی چرخان این همزن قابل جداسازی بوده و همچنین حین استفاده هم می‌توان مواد غذایی را به آن اضافه کرد. از دیگر ویژگی‌های همزن ناسا الکتریک مدل NS-974 می‌توان به پایه‌های ضد لغزش، بدنه‌ی پلاستیک و استیل و موتور قدرتمند با حداکثر توان مصرفی 1000 وات اشاره کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز همزن سوئیس پلاس مدل SMB-830S خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول همزن، کاسه دار شامل 2 پره، سوییس پلاس، مدل SMB-830Sمحصول تولید شرکت سازنده توسعه و تجارت رویای نسل پارس، ایران است 5 سرعته، توان مصرفی 500 W می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز همزن دونالکس مدل DN-350 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همزن دونالکس مدل DN-350 از سری همزن های پایه دار برند دونالکس می باشد. بدنه این همزن از جنس پلاستیک است و کاسه آن که از جنس استیل ضدزنگ می باشد، 3.5 لیتر حجم دارد. این کاسه قابلیت چرخش خودکار دارد که در همزدن انواع مواد غذایی به شما کمک شایانی میکند. موتور این همزن 600 وات توان مصرفی دارد و 5 تنظیم سرعت مختلف به علاوه عملکرد توربو را پشتیبانی میکند. همزن دونالکس مدل DN-350 دارای 2 نوع سری همزن است. سری اول برای انواع مواد نرم مانند خامه، سفیده تخم مرغ و ... می باشد و سری دوم برای مایه خمیر و مواد سفت تر کاربرد بسیاری دارد. این سری ها از جنس استیل ضدزنگ می باشند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز همزن سوئیس پلاس مدل SMB-830S خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همزن برقی کاسه دار سوئیس پلاس مدل SMB-830S دارای موتور قدرتمند با توان 550 وات که در 5 سرعت مختلف میتواند در میکس کردن به ما کمک کند و همچنین این همزن از یک کاسه استیل با ظرفیت 4.5 لیتر که توانایی چرخش را دارد برخوردار است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز همزن فیلیپس مدل HR3746 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همزن کاسه دار فیلیپس مدل HR3746 از همزن های کارآمد شرکت فیلیپس است که امکانات بسیار مطلوبی دارد این محصول دارای رنگ خاص و چشم نواز خاکستری ترمه و رنگ سفید است و دارای قطعاتی ار جنس استیل ضدزنگ می‌باشد که با جداشدن آن‌ها امکان شست و شوی بهتر را برای شما فراهم می‌آورد. این همزن دارای پایه‌های ضذ لغزش است که باعث می‌شود بتوانید روی هر سطحی از آن استفاده کنید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز همزن جنرال اینترنشنال مدل GI-901CS خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همزن برقی کاسه‌ای جنرال اینترنشنال مدل GI-901CS محصولی کارا جهت استفاده در هر آشپزخانه‌ای است. این محصول قابلیّت استفاده‌ی دوگانه دارد، به این معنا که هم می‌توان دستگاه هم‌زن را از پایه‌ی نگهدارنده جدا و به‌صورت دستی از آن استفاده کرد و هم با قراردادن بر روی پایه و به‌صورت خودکار از آن استفاده نمود. کاسه‌ی این محصول از جنس استیل ضدّزنگ می‌باشد و قابلیّت چرخش دارد، که این امکان، استفاده از این محصول را آسان‌تر می‌کند. حجم 2 لیتری درنظرگرفته‌شده برای کاسه باعث می‌شود که حجم بیش‌تری از مادّه‌ی غذایی موردنظر در یک‌بار استفاده مخلوط شود. این دستگاه مجهّز به دو نوع سَری بیتر (beater) و سَری خمیرزن (dough hook) برای وَرز دادن خمیر می‌باشد. این محصول با کاربرد دوگانه‌ی خود، انتخابی مناسب جهت آماده‌کردن غذا و پختِ کیک‌ و شیرینی‌های خوشمزّه‌ی خانگی است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز همزن یورولوکس مدل SM3988SB خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آن دسته از افرادی که عادت به پخت شیرینی، کیک، دسر و غذاهای متنوع دارند همزن را عصای دست خود می‌دانند. همزن یورولوکس مدل SM3988SB نیز با طراحی زیبا و ارگونومیک بدنه، انتخاب مناسبی برای این افراد است. موتور این همزن با توان 1600 وات و سیم پیچ صددرصد فلزی، علاوه بر قدرت بالا ، صدای پایینی نیز دارد.همچنین این همزن دارای سه سَری از جنس استیل ضدزنگ شامل: همزن و خمیرزن و خامه زن می باشد. همچنین برروی دستگاه، یک کلید برای تنظیم سرعت در 6 درجه با قابلیت عملکرد پالسی وجود دارد. سری ها و کاسه نیز قابل جداسازی است که تمیز کردن آن را آسان می کند.این دستگاه دارای کاسه استیل 8 لیتری جهت هم زدن و مخلوط کردن است که برای آماده کردن مقدار زیادی مخلوط به طور همزمان، مناسب است. درب شفافی که برای کاسه در نظر گرفته شده است، هم از بیرون ریختن مواد جلوگیری می کند و هم این امکان را فراهم میکند که تغییرات غذا را هنگام هم زدن دنبال کنید و مواد لازم را درمواقع نیاز به مخلوط اضافه کنید .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز همزن میگل مدل GMB251 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همزن«میگل» (migel) مدل «gmb251» محصولی با طراحی ساده و کاربردی است که در کنار توان مصرفی پایین، عملکردی مناسب دارد. این همزن پایه‌دار به کمک دو عدد پره‌ی همزن از جنس استیل ضدزنگ و کاسه‌ی مخصوص با ظرفیت بالا، کاربری آسانی دارد. همچنین توان مصرفی نسبتا پایین، خمیرزن و امکان تنظیم سرعت از قابلیت‌های ویژه‌ی این محصول به‌حساب می‌آیند. این دستگاه دارای تنظیمات سرعت و نیز دکمه‌ی توربو است. دکمه‌ی آزادسازی میله‌ها نیز روی دسته قرار گرفته است. می‌توان دستگاه همزن را از پایه جدا کرد و به صورت جداگانه از آن بهره برد. میله‌های همزن هم همراه این مدل عرضه می‌شوند که برای خمیرزدن کاربرد دارند. پایه‌های ضدلغزش دستگاه مانع از لرزش و جابه‌جایی آن حین فعالیت خواهند شد. گفتنی است که این مدل در کنار عملکرد توربو، از قابلیت شست‌وشوی کاسه در ماشین ظرف‌شویی بهره می‌برد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز همزن هیملر مدل HMS 8085-HSMS6065 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همزن کاسه‌دار حرفه‌ای هیملر مدل HSM 6065 با 1400W یک برند آلمانی دارای استاندارد ce سفارش اروپا می باشد که تمام قطعات عم از شاسی دستگاه،گیربکس،چرخ دنده ها و سری ها و حتی نقطه اتصال سری به دستگاه فلزی می باشد که با کیفیت فوق العاده ، همه کار و زحمت پخت و پز و تهیه کیک و شیرینی، تهیه خامه و سس‌ها و دیگر ترکیبات غذایی، به هم زدن مواد به صورت حرفه‌ای مربوط می‌شود. اینکه یک وسیله خوب، همه این کارها را بر عهده بگیرد، بسیار لذت بخش است و کار شما فقط تعیین کردن حجم و اندازه‌ی مواد خواهد بود. هم زدن و میکس مواد را به یک دستگاه هم‌زن خوب بسپارید هیملر این اطمینان خاطر را به شما خواهد داد که نسبت به کیفیت کار مطمئن باشید که کارگری چابک کارها را انجام می‌دهد و می‌توانید مثل یک کارفرما برخورد کنید. دستگاه هم‌زن هیملر یک نتیجە عالی از تهیە مواد اولیە دستوالعمل‌های پخت را فراهم می‌سازد. همزن کاسه‌دار هیملر یک کاسه با ظرفیت 6.5 لیتر دارد و در هر مرحله 2kg خمیر و 3.5 لیتر خامه یا مایه سس‌ها را فراهم می‌سازد، جنس کاسه استیل ضد زنگ بوده و بر روی آن درپوشی قرار می‌گیرد که از پاشیدن مواد در حین هم زدن بر روی سطوح ممانعت می‌کند. این درپوش شفاف یک منفذ برای افزودن مواد دارد. درضمن دستگاه دارای سه پره تمام فلزی (نشکن) مخصوص برای فرم دادن خامه / ورز خمیر نان و پیتزا و پره مخصوص تخم مرغ میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز همزن هنریچ مدل km 6278 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همزن کاسه‌دار حرفه‌ای هنریچ مدل km 6278، همه کار و زحمت پخت و پز و تهیه کیک و شیرینی، تهیه خامه و سس‌ها و دیگر ترکیبات غذایی، به هم زدن مواد به صورت حرفه‌ای مربوط می‌شود. اینکه یک وسیله خوب، همه این کارها را بر عهده گیرد، بسیار لذت بخش است و کار شما فقط تعیین کردن حجم و اندازه‌ی مواد خواهد بود. هم زدن و میکس مواد را به یک دستگاه هم‌زن خوب بسپارید هنریچ این اطمینان خاطر را به شما خواهد داد که نسبت به کیفیت کار مطمئن باشید که کارگری چابک کارها را انجام می‌دهد و می‌توانید مثل یک کارفرما برخورد کنید. دستگاه هم‌زن هنریچ یک نتیجە عالی از تهیە مواد اولیە دستوالعمل‌های پخت را فراهم می‌سازد. همزن کاسه‌دار هنریچ یک کاسه با ظرفیت 6 لیتر دارد و در هر مرحله سه تا چهار کیلو از خمیر یا خامه یا مایه سس‌ها را فراهم می‌سازد، جنس این کاسه فلزی بوده و بر روی آن درپوشی قرار می‌گیرد که از پاشیدن مواد در حین هم زدن بر روی سطوح ممانعت می‌کند. این درپوش شفاف یک منفذ برای افزودن مواد دارد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید شمعدان به همراه قیمت و خرید آنلاین

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز همزن فیلیپس مدل HR3740/10 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همزن «فیلیپس» (Philips) مدل «HR3740/10» دستگاهی بسیار مفید و کارآمد در آشپزخانه است. این همزن با توان 400 واتی‌اش می‌تواند در تهیه و ترکیب مواد اولیه آشپزی و شیرینی‌پزی کمک شایانی به مصرف‌کننده بکند. سَری‌های مختلف همزن به‌صورت جفتی کار می‌کنند و هر چیزی را مخلوط کرده و هم می‌زنند. برای هم‌زدن مواد مختلف، می‌توان دستگاه را در پنج سرعت متفاوت تنظیم کرد. درنتیجه می‌توانید با توجه به مواد اولیه، سرعت را تنظیم کنید؛ همچنین با قراردادن همزن در حالت توربو، سرعت آن افزایش یافته و در زمان کم مواد را با یکدیگر مخلوط می‌کند. سَری‌های همزن به‌راحتی از دستگاه جدا و شسته می‌شوند. همراه آن دو عدد تیغه‌ی خمیرزن ارائه می‌شود که برای درست‌کردن نان و خمیر بسیار کارآمد هستند. اتصال آن‌ها به همزن بسیار ساده است. طول کابل همزن 1.2متر است. با تهیه‌ی این همزن خوش‌ساخت، آشپزی و شیرینی‌پزی با سرعت و لذت بیشتری انجام می‌شود. این محصول برای آشپزی روزانه و حرفه‌ای قابل ‌استفاده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز همزن فلر مدل HM 401 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

داشتن یکسری وسایل برخلاف کوچک بودن آنها هنوز هم می تواند یکی از مفید ترین لوازم کمک در تهیه و پخت غذا یا به اصطلاح یک دستیار همیشکی در آشپزی باشد. همزن های دستی با قابلیت هایی نظیر سرعت عمل ، اشغال فظای بسیار کم ، شستشو و روش استفاده ساده در مقایسه با همزن های کاسه از محبوبیت ویژه ای برخوردار می باشند. برند فلر یکی از نام های شناخته شده در ایران که از محصولات با کیفیتی در حوزه لوازم آشپزخانه برخوردار بوده اقدام به تولید و عرضه یکی از باکیفیت ترین همزن های دستی موجود در بازار ایران نموده است. همزن فلر مدل HM 401 این وسیله پرکاربرد هدف اصلی این بررسی خواهد بود. طراحی ارگونومی و طراحی بدنه اصلی از یکپارچگی خوبی برخوردار بوده و استفاده طولانی مدت از همزن را طی مدت طولانی خسته کننده نخواهد کرد. جنس بدنه اصلی دستگاه از پلاستیک ABS بوده علاوه بر عمر مفید بالا در برابر فشار و ضربات احتمالی عملکرد خوبی دارد. ابعاد همزن فلر مدل HM 401 در اندازه های 22x11x7 سانتی متر بوده که با توجه به جنس بدنه وزنی حدود 2 کیلوگرم خواهد داشت. بر روی دسته همزن یک کلید کشویی برای تنظیم قدرت موتور و یک کلید خروج سری ها در نظر گرفته شده و با توجه به جایگیری مناسب از دسترسی خوبی هم برخوردار می باشد. سری های این همزن از دو جفت سری ، یکی مخصوص همزن با چهار پره و یکی مخصوص خمیر زن طراحی و قرار داده شده است. جنس هر دو سری از استیل ضد زنگ بوده که با قابلیت جداسازی سریع از بدنه می توانید به راحتی اقدام به شستشو و نظافت آن کنید. عملکرد همزن فلر مدل HM 401 با یک موتور 400 واتی کم صدا و با لرزش کم البته رتبه و گرید انرژی خوب ، از عملکرد عالی در مقایسه با محصولات هم رده و مشابه دارد. این موتور قابلیت تنظیم به سه حالت مختلف سرعت را داشته که بسته به نیاز کاربر می توان از آن بهره ببرید. از قابلیت های این همزن دستی فلر می توانیم به همزن زدن خامه با تخم مرغ ، مخلوط کردن خمیر کیک و شیرینی ، تهیه سس و سالاد سس همچنین به وسیله سری مخصوص خمیر زن قابلیت تهیه پوره سیب زمینی آب پز شده یا ورز دادن خمیر پیتزا و پیراشکی استفاده کرد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز همزن تکنو مدل ای اند وی te-706 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همزن کاسه دار تکنو مدل Te-706 محصولی با طراحی خاص و زیباست که برای مصارف خانگی تولید شده و با توان مصرفی 300 واتی که دارد، به راحتی می توان مواد غذایی همچون خمیر کیک، خامه، تخم مرغ، سس و … را آماده نمود همزن کاسه دار تکنو مدل Te-706 به گونه ای ساخته شده تا بتوان در صورت لزوم هم به صورت دستی و هم با اتصال به پایه از آن استفاده نمود. بدنه دستگاه از پلاستیک مقاوم و باکیفیت می باشد و این همزن کاسه دار تکنو به دو سری همزن، خمیرزن و گوشتکوب مجهز گردیده که از جنس استیل مرغوب تهیه شده اند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز همزن بوش مدل BS-1629 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همزن برقی بوش مدل BS-1629 با توان قدرتی 450 وات ساخته شده است که دارای سرعت و قدرت بسیار بالایی می‌باشد. این دستگاه علاوه بر سرعت و قدرت بسیار بالایی که دارد دارای دیزاین و طراحی بسیار زیبایی می‌باشد. بدنه این دستگاه از استیل ضد زنگ و پلاستیک فشرده با کیفیت و مقاومت بسیار بالایی تولید شده است که طول عمر دستگاه را چند برابر می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز همزن سانرایز 1893 مدل MI401-70 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همزن کاسه دار سانرایز با توان مصرفی 500وات میباشد که برای درست کردن انواع شیرینیها مناسب است این همزن قابلیت جداشدن از پایه را دارد و از این رو میتوانید به صورت دستی استفاده کنید.حجم کاسه این همزن2.8لیتر میباشد.کاسه این همزن چرخشی است که کمک میکند خمیری یک دست تهیه کنید این همزن دارای پنج سرعت میباشد برای مواردی که شما نیاز به سرعت بیشتری برای مخلوط کردن مواد و همزدن تخم مرغ دارید جنس بدنه این همزن استیل وپلاستیک و جنس کاسه استیل میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز همزن تکنو ای اند وی مدل Te-66 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همزن دستی تکنو مدل Te-66 با موتور قدرتمند و در عین حال بی صدا به نتایج بهینه همزدن و ورز دادن دست خواهید یافت. چه مخلوطی برای کیک، کلوچه یا خمیرهای مخمری سنگین برای پیتزا! این همزن قدرتمند دستی تمام کار را به سادگی انجام می دهد. بنابراین ابزارهای با کیفیت و بادوام، زحمت هرگونه ترکیبی را می کشند. همزن‌ های فولادی ضد زنگ سریع و کارآمد عمل می‌ نمایند و قلاب های خمیر، همه مواد سنگین را آماده می کند و پخت را لذت بخش تر می سازد. با یک اسلاید ساده همزن دستی تکنو مدل Te-66 سرعت را به قوام دلخواه خود تنظیم کنید. با پنج سرعت متغیر و عملکرد توربو، همیشه سرعت مناسب را برای نیازهای مخلوط کردن خود پیدا خواهید کرد. از هم زدن آهسته مواد گرفته تا مخلوط کردن خمیر و خامه زدن با حداکثر سرعت! همچنین ابزار همزن و خمیرزن به راحتی قابل تغییر می باشند. دکمه خروج آسان، ابزارها را با یک لمس ساده آزاد می کند که می توان هنگام کار و یا برای تمیز کردن ماشین ظرفشویی و تنها با لمس یک دکمه، لوازم جانبی را تعویض نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز همزن بوش مدل BS-368 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همزن بدون پایه، عصای دست آشپزها و شیرینی‌پزهای خانگی است. کوچکی، سبکی، نداشتن ریخت‌وپاش و سادگی عملکرد، استفاده از آن را راحت می‌کند. همزن دستی بوش مدل BS-368 دارای موتور الکتریکی سنگین با قدرتی متناسب است که تقریبا امکان هم‌‎زدن هر نوع مخلوطی را دارد. با تنظیم سرعت در 5 درجه متفاوت یا استفاده از دکمه‌ی توربو که با سرعت زیاد اقدام به هم‌زدن می‌کند، می‌توان مخلوط‌هایی با میزان هم‌زدگی مختلف تهیه کرد. این مخلوط‌کن دارای دو پره‌ی فلزی است که با کنار هم قرارگرفتن، می‌توانند شکل و حرکت کارآمدی را برای هم‌زدن ایجاد کنند.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا