خانه و آشپزخانه

نکات مهم خرید ماشین لباسشویی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید ماشین لباسشویی باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

ماشسن لباسشویی یکی از لوازم ضروری هر خانه ای است. این وسیله سنگین و البته گران قیمت در دنیای مدرن کارهای مارا بسیار آسان کرده است. نخستین ماشین لباسشویی در سال ۱۷۹۷ میلادی اختراع شد و پس از آن با تغییرات فراوان به یکی از وسایل ضروری منازل مبدل شد. از آن پس این وسیله کاربردی همچنان در حال تکامل است و دکمه هایی برای انواع پارچه های خاص و جدید به آن ها اضافه می گردد، این موضوع لزوم آگاهی کافی هنگام خرید را بالا می برد. ما در مقاله راهنمای خرید ماشین لباسشویی سعی در معرفی انواع ماشین های لباسشویی برای سهولت در انتخاب شما همراهان گرامی داریم.

امروزه به دلیل تنوع در مدل های ماشین های لباسشویی در بازار یکی از سخت ترین و گیج کننده ترین خریدها می باشد. اما قبل از خرید اگر نیازهای خود را مشخص کنید و بدانید چه امکاناتی را نیاز دارید، خرید آسان تر و بی دردسرتری خواهید داشت.

انواع ماشین لباسشویی

ماشین های لباسشویی در ۳ مدل طراحی و تولید می شوند؛

  • درب از بالا
  • دوقلو
  • درب از جلو اتوماتیک

ماشین های لباسشویی درب از بالا

در ماشین های لباسشویی درب از بالا که قدیمی ترین نوع ماشین لباسشویی ها می باشد، برای شستشوی لباس ها مداخله دست ها الزامی است. زیرا این ماشین ها فقط عمل شستشو را انجام می دهند که آبکشی و خشک کردن باید توسط دست ها انجام شود.لباس ها از طریق دربی که در بالای دستگاه تعبیه شده درون آن قرار می گیرند که توسط پنل کنترل یا کلیدهایی که در بالای ماشین لباسشویی قرار دارد شستشو آغاز می شود.
شستشو در این ماشین لباسشویی ها به این گونه است که مخزن آب را پر کرده و حرکت چرخشی باعث شستشوی لباس ها می شود.این مدل از ماشین ها قیمت کمتری نسبت به نوع اتوماتیک دارند. سهولت در جابجایی، وزن کم و عدم خم شدن برای ریختن لباس ها درون ماشین لباسشویی از مزایای آن می باشد‌.
ماشین های درب از بالا قابلیت چندکاره بودن را نداشته و فقط قابلیت شستشو را دارد که از این موضوع به عنوان یکی از معایب این دستگاه می توان نام برد. ظرفیتی بین ۳ تا ۷ کیلوگرم را جوابگو بوده و مصرف آب بالایی دارند.میزان سر و صدا در این مدل بالا بوده که تمامی این موارد از معایب آن می باشد. با ادامه محصولات در مقاله راهنمای خرید ماشین لباسشویی همراهمان باشید.

ماشین لباسشویی دوقلو

این نوع از ماشین های لباسشویی دارای دو محفظه که یکی برای عمل شستشو و دیگری برای خشک کردن لباس ها می باشد. شستشو در این مدل از ماشین لباسشویی، لباس ها از طریق معلق بودن شسته می شوند و دارای ظرفیت بالایی می باشند. از مزایای این محصولات می توان به شستشوی بهتر، ظرفیت بالا، مصرف آب کمتر نسبت به مدل های درب از بالا بدون خشک کن، خشک کردن با سرعت بالا نام برد. از معایب این مدل عدم آبکشی، مداخله دست ها، به هم پیچیدن لباس ها و چروک شدن آن ها نام برد.

ماشین لباسشویی درب از جلو اتوماتیک

این مدل از ماشین لباسشویی در سال های اخیر به شدت رواج پیدا کرده که در مقایسه با مدل های درب از بالا میزان بیشتری از لباس ها با حداقل انرژی مصرفی شسته می شود. کلیدهای کنترل این محصول در جلوی دستگاه تعبیه شده و فضای بالایی خالی می باشد. محفظه افقی با چرخش آهسته لباس ها را با لطافت تمیز می کند.عمل شستشو به صورت تمام اتوماتیک بوده و نیازی به مداخله دست ها نمی باشد. آبگیری دستگاه خودکار در چندین مرحله متناسب با نیاز انجام می شود.
عملکرد خشک کن در این مدل از ماشین لباسشویی به تعداد چرخش در دقیقه بستگی دارد. هرچه میزان چرخش بیشتر باشد، لباس ها در مدت زمان کمتری خشک می شوند. این محصولات که از لحاظ هزینه در سطح بالاتری قرار دارند شامل انواع و اقسام تنظیمات می باشند.
در ماشین های اتوماتیک فقط کافی است یک بار آب و برق دستگاه را متصل نمائید و سپس مایع مخصوص شستشو را اضافه و تنظیمات مورد نیاز را مشخص کنید، در نهایت با فشردن کلید استارت، دستگاه شروع به شستن می کند. اما در ماشین لباسشویی های نیمه اتوماتیک باید آب به صورت دستی اضافه شود. اگر ماشین لباسشویی دوقلو باشد برای استفاده از محفظه خشک کن لباس ها با دست از محفظه شستشو خارج و آبکشی شده و در نهایت به محفظه خشک کن انتقال داده شوند. مهم ترین تفاوت بین ماشین های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک در تامین آب مصرفیشان می باشد.

بهترین نوع ماشین لباسشویی

ما در مقاله راهنمای خرید ماشین لباسشویی به شما همراهان همیشگی پیشنهاد می کنیم در انتخاب نوع ماشین لباسشویی برای مناطقی که با مشکل آب رو به رو هستند بسیار حائز اهمیت می باشد. چرا که در صورت انتخاب نادرست دستگاه به درستی عمل نکرده و به زودی به یک دستگاه مناسب تر نیاز پیدا خواهید کرد.
بعد از انتخاب نوع ماشین لباسشویی معیار های دیگری هم در انتخاب نوع محصول مهم می باشد که در ادامه مقاله راهنمای خرید ماشین لباسشویی به آن ها می پردازیم.

وجود برنامه ها و تنظیمات متنوع در انواع برندهای موجود در بازار به شما این امکان را می دهد تا مناسب ترین برنامه ها را مطابق با سبک زندگی و نوع لباس هایتان انتخاب نمائید که در نتیجه کارایی بهتری نسیبتان خواهد گردید.در برخی از ماشین ها علاوه بر تنظیمات از پیش تعیین شده، این امکان را به مصرف کنندگان می دهد تا نسبت به نیاز و سلیقه خود برنامه ای را برای شستشوی لباسهایشان تنظیم کنند.

انواع ماشین لباسشویی از لحاظ عملکرد موتور

ماشین های لباسشویی از لحاظ عملکرد به دو دسته تقسیم می شوند:

  • تسمه ای
  • گیربکسی ( بدون تسمه )

در مدل تسمه ای، موتور در پایین محفظه قرار دارد که باعث گردش محفظه می شود. این مدل از ماشین های لباسشویی قیمن کمتر اما لرزش و سروصدای بیشتری دارند.

در مدل گیربکسی، موتور مستقیم پشت محفظه قرار گرفته و آن را به گردش در می آورد. در این مدل قیمت بالاتر اما میزان لرزش و سروصدا کمتر می باشد. اگر محفظه را از میزان حجم تعیین شده بیشتر پر کرده باشید، دستگاه به طور خودکار تشخیص داده و شروع به شستن نمی کند. این مسئله برای طول عمر دستگاه بسیار مفید می باشد.

امکانات متنوع در ماشین های لباسشویی

نمایشگر دیجیتال یا Display

در حال حاظر مدل های جدید موجود در بازار به نمایشگر دیجیتال با تنظیمات متعدد مجهز می باشند که امکان اشتباه را به حداقل ممکن رسانده اند.زیرا دیتگاه به صورت هوشمند انتخاب ها را محدود می کند و شما وفتی گزینه ای را انتخاب نموده اید الباقی تنظیمات مورد نیاز هوشمندانه نسبت به گزینه انتخابی تغییر می کند. به عنوان مثال اگر شما شستشوی لطیف را انتخاب کرده باشید، برای آبکشی و خشک کردن ننی توانید گزینه ی گرمای شدید را برگزینید.

پیش شستشو یا Pre-wash

با انتخاب این گزینه شما می توانید لباس های کثیف را قبل از شروع چرخه اصلب شستشو با دمای پایین شستشو دهید.

شستشوی سریع یا Quick wash

این گزینه برای مواقعی که عجله دارید یا افراد شاغلی که مشغله کاری باعث شده وقت کمتری برای شستن لباس ها داشته باشند، این گزینه بسیار کارآمد است. زیرا علاوه بر شستشوی سریع در مصرف آب و برق هم صرفه جویی می شود. البته به یاد داشته باشید افزایش سرعت با مقدار لباس موجود در محفظه ارتباط مستقیم دارد. به عنوان مثال بسیاری از ماشین های لباسشویی دارای حسگر رطوبت هستند، این حسگر کمک می کند تا مصرف انرژی دستگاه تا حد قابل ملاحظه ای پایین بیاید. در دستگاه هایی که دارای حسگر رطولت هستند پایان کار خشک کن به خشک شدن لباس ها بستگی دارد نه پایان یافتن زمان تعیین شدهبرای خشک کردن.

آبگیری مجدد یا Extra Rinse

بعضی از افراد دارای پوست حساسی می باشند که این گزینه برایشان اطمینان خاطر حاصل می کند که مواد شوینده ای که برای شستشو استفاده شده به طور کامل در آبکشی مجدد از روی بافت لباس ها پاک گردیده است و موجب حساسیت پوستی نمی گردد.
در مواقعی هم که ناآگاه مواد شوینده زیادی اضافه کرده اید با استفاده از این گزینه می توانید مقدار شوینده باقی مانده در الیاف را به راحتی خارج نمائید. با ادامه مقاله راهنمای خرید ماشین لباسشویی  همراهمان باشید.

کارکرد نیمه پر یا Half load

این گزینه به شما در حین عمل شستشو این امکان را می دهد که از آب و قدرت کمتری استفاده کنید. در حال حاظر اکثر لباسشویی های جدید این امکان را دارا می باشند که به صورت خودکار، ماشین لباسشویی بار داخل محفظه را وزن کند.

ظرفیت گنجایش یا Load capasity

ظرفیت گنجایش مقدار باری است که هر ماشین لباسشویی می تواند تحمل کند. این مقدار در ماشین لباسشویی های مخالف متغییر است.

قفل کودک یا child lock

وجود این قفل در هر محصولی به کودکان کنجکاو اجازه نمی دهد تنظیمات صفحه کنترل را دستکاری کنند. به این گونه که حتی به طور اتفاقی هم برنامه تنظیم شده دچار وقفه نمی شود.

برچسب انرژی یا Energy label

وحود این برچسب بر روی تمامی محصولات الزامی می باشد تا خریداران و استفاده کنندگان از میزان انرژی مصرفی در محصول مورد نظر اطلاع داشته باشند. در بعضی از برچسب های انرژی علامت ستاره دیده می شود که به این معنا می باشد میزان مصرف انرژی در آن محصول بهینه شده است.

سرعت چرخش آب یا Spin speed

نسبت به برنامه ای که برلی شستشو انتخاب کرده ایم، سرعت چرخش آب متغیر است که به دو صورت دستی و خودکار امکان پذیر می باشد. بالا بودن سرعت چرخش در هنگام خشک کردن باعث آسیب رسیدن به بافت البسه ی داخل محفظه می شود.

دور موتو متغیر یا Variable spin speed

این گزینه از تنظیمات دستگاه این امکان را فراهم می کند که بدون در نظر گرفتن برنامه، سرعت چرخش دور موتور را تعیین نمائید.

شستشوی لباس های پشمی یا Wool wash

ماشین لباسشویی های قدیمی و یا معمولی امکان شستن هرگونه البسه ای را ندارند. محدودیت این ماشین ها به گونه ای است که بعضی از البسه ها مانند پلیورها،روسری ها و … که نیاز به نحوه شستشوی خاصی دارد را باید با دست شستشو داد. این گزینه برای جلوگیری از چروک شدن و آسیب رسیدن به بافت این گونه لباس ها و در نهایت سهولت در شستشو طراحی شده اند.

منطق فازی یا Fazzy logic

این سیستم به طور کاملا خودکار میزلن دما، آب و مقدار مواد شوینده را بر اساس حجم لباس ها و میزان کثیفی آن ها تنظیم می کند.

اتوکشی آسان یا Easy lron

استفاده از آب بیشتر در آخرین مرحله از شستشوی لباس ها که منظور همان آبکشی نهایی بوده، از ایجاد چروک جلوگیری می کند. از گزینه اتوکشی آسان برای کاستن چین و چروک لباس های ظریف استفاده کنید.

بخار یا Steam

این ویژگی تنها در ماشین لباسشویی های پیشرفته و گران قیمت وجود دارد که با استفاده از این گزینه میتوانید لکه ها و بوهای احتمالی لباس را از بین ببرید.با توجه به کارایی و بررسی نیاز و وسع مالی خود انتخاب کنید که این گزینه برای شما ارزش خرید یک محصول گران قیمت را دارد یا خیر.

محفظه استیل ضدزنگ یا Stainless steel housing

جنس به کار رفته در محفظه ماشین لباسشویی باید استیل مرغوب باشد تا از بو گرفتن، رنگ پریدگی و چسبدگی لباس ها به داخل محفظه جلوگیری شود.

در ادامه بخوانید: خرید ماشین لباسشویی

گواهی NSF

این گواهی نشانگر این است که محصول مورد نظر تا 99 درصد از باکتری های موجود در لباس ها را حین شستشو از بین می برد.

شستشوی دستی یا Hand wash

همانطور که از نام این گزینه پیدا است، شستشوی لباس را با دست شبیه سازی می کند، که بیشتر برای لباس های لطیف و لباس زیر مناسب می باشد. بعد از شستشوی لباس با این گزینه بهتر است لباس های شسته شده را به روش سنتی و زیر نور آفتاب خشک نمائید.

چرخش مضاعف یا Extended spin

استفاده از این گزینه برای حوله ها و لباس هایی که حجم بیشتری از آب را درون بافت خود نگه می دارند بسیار مناسب می باشد. زیرا به دلیل چرخش بیشتر باعث خروج آب و خشکی مضاعف هنگام خشک کردن می شود.

حالت لکه بر یا Stain remaval

این گزینه مانند خیساندن لباس در حالت شستشو با دست را دارد. اگر چه برای از بین بردن لکه ها باید از لکه برهای مخصوص استفاده کرد، اما با این گزینه کمک به سزایی برای از بین بردن لکه ها می کنید.

باز کننده چروک یا Wrinkle opener

با استفاده از این گزینه چروک هایی که در حین شستشو ایجاد شده را تا حد زیادی از بین می برد، اما باید بدانید این گزینه هر چقدر کارآمد باشد، باز هم جایگزین اتوکشی نمی شود.

شستشو با تاخیر یا Delay wash

وقتی قرار است برای مدتی خارج از منزل باشید یا زمانی که از سر کار بر می گردید لباس هایتان شسته و خشک شده باشد می توانید از این گزینه استفاده نمائید. اما دقت داشته باشید زمان را طوری تنظیم نمائید که لباس های مرطوب مدت زمان طولانی داخل محفظه دستگاه باقی نماند. این موضوع باعث بو گرفتن لباس ها می شود. این گزینه در ماشین های لباسشویی برای جلوگیری از بو گرفتن لباس ها و سهولت در استفاده از ماشین های لباس شویی طراحی شده است. با ادامه امکانات متنوع ماشین های لباسشویی در مقاله راهنمای خرید ماشین لباسشویی همراهمان باشید.

اضافه کردن لباس حین شستشو یا Add clothes while washing

در صورتی که پس از شروع به کار ماشین لباسشویی لباس دیگری را فراموش کرده اید، این ویژگی به شما امکان اضافه کردن لباس های فراموش شده در حین شستشوی ماشین لباس شویی را می دهد.

شستشوی اسلامی یا Islamic washing

این قابلیت برای آن دسته از افرادی که شستشوی اسلامی از نگرانی هایشان است، بسیار کارآمد می باشد.

اتصال هوشمند یا  Wifi

ماشین لباس شویی های هوشمند با این ویژگی این امکان را فراهم می آورند که مراحل شستشو را از طریق Wifi تنظیم نمائید.

گارانتی یا Warranty

برخی لوازم خانگی یا دارای گارانتی نمی باشند یا حداقل یک سال گارانتی را شامل می شوند که این مدت هر چه بیشتر باشد آسایش و اطمینان خاطر بیشتری برای استفاده از دستگاه خود را خواهید داشت.برخی برندها عموما لوازم خانگی خود را 3 الی 5 سال گارانتی می کنند و برخی دیگر علاوه بر گارانتی کلی محصول، گارانتی جداگانه ای برای بدنه و موتور دارند که این نوع گارانتی عموما زمان بیشتری نسبت به گارانتی خود دستگاه می باشد.

حجم ماشین لباسشویی

این سوال قبل از خرید برای هر خریداری پیش خواهد آمد که ماشین لباسشویی با چه حجمی را خریداری نماید. انتخاب حجم مناسب برای ماشین لباسشویی به تعداد افراد خانواده و سبک زندگیشان بستگی دارد. به این صورت که شاید یک خانواده 3 نفره از یک خانواده 5 نفره حجم بیشتر لباس داشته یا شستشوی بیشتری در طول هفته انجام می دهد. پس باید به تمامی این نکات توجه فراوان داشته باشید.

راهنمای خرید حجم مناسب در شرایط معقول برای خانواده 2 الی 3 نفره حجمی بین 6 تا 8 کیلوگرم، خانواده 3 الی 6 نفره حجمی بین 7 تا 10 کیلوگرم و خانواده های 5 الی 6 نفره بالای 8 کیلوگرم مناسب می باشد.

سایز ماشین لباسشویی

بیشتر ماشین های لباسشویی عرض 60و ارتفاع 85 سانتی متر دارند. قبل از خرید فضای مناسب برای نصب آن را فراهم آورید.

بهترین برند ماشین لباسشویی

گاهی اوقات حتی ارزان قیمت ترین برندها ی لوازم خانگی می توانند سال ها بدون ایجاد مشکل برای شما به خوبی کار کنند. اما برندهایی مانند بوش، سامسونگ و ال جی و ماشن های داخلی مانند اسنوا، پاکشوما و آبسال به طور کلی در مورد ویژگی ها، قابلیت اطمینان و کیفیت ساخت بیشتری دارند.

در این میان توصیه می شود ماشین های لباسشویی اصل را خریداری نمائید تا نمونه های تقلبی و بدون اصالت را.

ما در مقاله راهنمای خرید ماشین لباسشویی  به شما عزیزان توصیه می کنیم دقت داشته باشید که کشور مونتاژکننده تاثیر به سزایی در کیفیت محصول خواهد داشت.

ماشین لباسشویی ایرانی یا خارجی

از آنجایی که ماشین لباسشویی از کالاهای سنگین و گران قیمت در هر خانه ای محسوب می شود. عموما ترجیح می دهند کالایی را خریداری نمایند که از کیفیت بالایی برخوردار باشد. از این رو تولیدکنندگان داخلی برای رقابت با برندهای خارجی که کیفیت بالایی دارند، ناچار به ارتقا کیفیت محصولات خود شده اند. می توان از برندهای ایرانی با خیال راحت برای چندین سال استفاده نمود و در صورت خرابی احتمالی خدمات پس از فروش این محصولات داخلی در دسترس می باشند و در حداقل زمان ممکن مشکل را رفع خواهند نمود.

با توجه با نکاتی که گفته شد، می توانید ماشین لباسشویی مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما عزیزان، لیستی از چند ماشین لباسشویی ارزان، پرفروش و باکیفیت موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک کردن روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم می توانید اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-M8220T ظرفیت 8 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین لباسشویی مدل GWM-M8220T از محصولات «جی پلاس» (Gplus) است که با ظرفیت 8 کیلوگرم طراحی و روانه بازار شده است. این لباسشویی از نوع درب از جلو است و پنل آن در قسمت جلو قرار گرفته است. این ماشین لباسشویی از 15 برنامه اصلی و 7 برنامه تکمیلی شستشو بهره می برد که از طریق پنل جلویی آن قابل انتخاب است؛ وجود برنامه‌های متنوع در ماشین لباسشویی به شما اجازه می‌دهد که برنامه شستشو را متناسب با نوع و جنس لباس‌ها انتخاب کنید. از روی نمایشگری که در قسمت جلوی لباسشویی قرار دارد می‌توانید وضعیت شستشو را کنترل کنید. همچنین این محصول، از یک موتور قدرتمند با سرعت چرخش 1200 دور در دقیقه بهره می‌برد که از کیفیت بالای شست‌و‌شو در آن می‌توانید اطمینان حاصل کنید. این محصول از برند جی پلاس با داشتن برچسب انرژی +++A از کالاهای اقتصادی با مصرف انرژی کم محسوب می‌‎شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-M8340W ظرفیت 8 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لباسشویی جی‌پلاس مدل GWM-M8340W یکی از دستگاه‌های پرقدرت و با کیفیت جی‌پلاس است. این برند رتبه مصرف انرژی این محصول را به +++A رسانده است. این دستگاه توان موتوری برابر با سرعت 1400 دور در دقیقه دارد. یکی از تکنولوژی های فوق العاده ماشین لباسشویی 8 کیلویی جی‌پلاس مدل K8340 موتور BLDC آن است. یکی از بزرگترین مزایای موتور BLDC، راندمان بالای آن است. زیرا این موتور می‌تواند به طور پیوسته در ماکزیمم گشتاور کار کند. یک موتور انرژی الکتریکی مصرفی را به انرژی مکانیکی تبدیل می‌کند. انواع مختلفی از موتورها در ماشین لباسشویی ها مورد استفاده قرار می‌گیرند که در بین آن‌ها، «موتورهای جریان مستقیم بدون جاروبک» (Brushless DC Motor) یا موتورهای BLDC به دلیل ویژگی‌های بارزی همچون قابلیت کنترل‌پذیری بالا و بهره‌‌وری و راندمان بالا با استقبال فراوانی روبه‌رو شده‌اند. ماشین لباسشویی 8 کیلویی جی‌پلاس مدل K8340 به کمک این موتور BLDC و همچنین تکنولوژی فوق العاده inverter علاوه بر کاهش مصرف انرژی با رده A+++ توانسته لیست متنوعی از برنامه‌ها را در خود جای دهد، که متناسب با جنس لباس‌ها، نوع لکه ها و زمان مورد نظر شما قابل انتخاب هستند. تعداد برنامه‌های این مدل 16 برنامه اصلی به‌همراه 7 برنامه تکمیلی شست‌وشو است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-M8540W ظرفیت 8 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین لباسشویی 8 کیلویی جی‌پلاس مدل GWM-M8540W از طراحی بسیار زیبا و مشخصات قابل توجهی از جمله ظرفیت مناسب، حداقل لرزش و صدا و‌همچنین رتبه مصرف انرژی خوبی برخوردار است. یکی از تکنولوژی های این لباسشویی موتور BLDC آن با سرعت 1400 دور در دقیقه است است. یکی از بزرگترین مزایای موتور BLDC، راندمان بالای آن است؛ زیرا این موتور می‌تواند به طور پیوسته در ماکزیمم گشتاور کار کند. یک موتور انرژی الکتریکی مصرفی را به انرژی مکانیکی تبدیل می‌کند. انواع مختلفی از موتورها در ماشین لباسشویی ها مورد استفاده قرار می‌گیرند که در بین آن‌ها، «موتورهای جریان مستقیم بدون جاروبک» (Brushless DC Motor) یا موتورهای BLDC به دلیل ویژگی‌های بارزی همچون قابلیت کنترل‌پذیری بالا با استقبال فراوانی روبه‌رو شده‌اند. مزیت دیگر این موتورها توانایی آن‌ها در صرفه‌جویی در انرژی است. این لباسشویی به کمک این موتور BLDC و همچنین تکنولوژی فوق العاده inverter علاوه بر کاهش مصرف انرژی با گرید A+++ توانسته لیست متنوعی از برنامه‌ها را در خود جای دهد، که متناسب با جنس لباس‌ها، نوع لکه ها و زمان مورد نظر شما قابل انتخاب هستند. تعداد برنامه‌های این مدل 16 برنامه اصلی به‌همراه 7 برنامه تکمیلی شست‌وشو است. برنامه های متنوع همچون شستشوی سریع ، شستشوی لباس‌های حساس، مجهز به برنامه اختصاصی جهت شستشوی قدرتمند اقلام بسیار کثیف Strong Wash، مجهز به برنامه شستشوی لباس کودکان Baby Wear، شستشوی کم‌صدا برای شب جهت کاهش هزینه برق و مدیریت زمان، شستشوی لباس‌های رنگی و جنس‌های مختلف تجربه استفاده راحتی را برای شما فراهم خواهد کرد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید چرخ گوشت به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-PD106W ظرفیت 10.5 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اولین چیزی که در مواجهه با لباسشویی GWM-PD106W ظرفیت 10.5 کیلوگرم چشمتان را می‌گیرد شیب‌دار بودن قسمت پنل تنظیمات جلویی دستگاه است که امکان کار کردن با آن را به‌صورت ایستاده و بدون خم شدن برای انجام تنظیمات فراهم خواهد کرد. موتور این ماشین لباسشویی از نوع اینورتر و مجهز به Direct Drive Inverter و صفحه نمایش آن هم لمسی است. از ویژگی‌های مهم این ماشین لباسشویی می‌توان به تعداد بالای برنامه‌های شستشو شامل 16 برنامه شستشوی اصلی و 8 برنامه‌ی تکمیلی اشاره کرد. یکی دیگر از قابلیت‌های مهم این ماشین لباسشویی خشک‌کن 100% 6 کیلوگرمی آن است که در صرفه‌جویی در میزان مصرف آب و انرژی نقش مهمی را ایفا می‌کند. قابلیت شستشوی سریع، برنامه اختصاصی برای ضدعفونی کردن، برنامه اختصاصی شستشوی لباس‌هایی از جنس پر، شستشوی سریع و لباس‌های رنگی از دیگر قابلیت‌های این محصول با کیفیت هستند. در نهایت لازم است بدانید که این ماشین لباسشویی دارای قابلیت ضد آلرژی است و به برنامه Ozone Wash برای ضدعفونی کامل لباس‌ها بدون نیاز به آب و مواد شوینده هم مجهز شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-P870W ظرفیت 8 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین لباس‌شویی ازجمله اقلامی است که در هر خانه‌ای نیاز می‌شود و ما ایرانی‌ها عادت به شست‌وشوی تمام لباس‌ها و ملحفه، پتو و زیرانداز را در ماشین لباس‌شویی داریم. از این رو ظرفیت دیگ 8 کیلویی به بالا در بین ما بیشترین مصرف را دارد. ماشین لباسشویی مدل GWM-P870W از محصولات جی پلاس است که با ظرفیت 8 کیلوگرم طراحی شده است. این ماشین لباسشویی دارای 14 برنامه اصلی و 6 برنامه تکمیلی شستشو ازجمله شستشوی سریع در 30 دقیقه (Quick 30) و برنامه شستشوی اختصاصی لباس کودکان (Kids Wear) و انجام شستشو در زمان دلخواه (Time Delay) و شستشوی اختصاصی لباس کودکان (Kids Wear) و ... است وجود برنامه‌های متنوع در ماشین لباسشویی به شما اجازه می‌دهد که برنامه شستشو را متناسب با نوع و جنس لباس‌ها انتخاب کنید. این لباسشویی در طرحی نوین و با شکلی متفاوت و شکیل و با موتور دایرکت درایو و قیمت مناسب عرضه شده است .همچنین این دستگاه دارای صفحه‌نمایش است که به شما اطلاعاتی درباره مدت‌زمان شست‌وشوی البسه را می‌دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-CH840C ظرفیت 8 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-CH840C ظرفیت 8 کیلوگرم، دارای ویژگی‌ها و مشخصات چشمگیری است که آن را از سایر ماشین‌های لباسشویی موجود در بازار متمایز می‌کند. این محصول با ظرفیت 8 کیلوگرمی خود، می‌تواند بارهای زیادی از لباس‌های شسته شده را تحمل کند. از این رو برای خانواده‌ها یا افرادی که لباس‌های زیادی برای شستن دارند، عالی است. این دستگاه مجهز به موتور قدرتمندی بوده که هر بار تمیز کردن کارآمد و کامل را تضمین می‌کند. علاوه بر این، با طیف وسیعی از فناوری‌های پیشرفته، از جمله یک صفحه نمایش دیجیتال ارائه می‌شود که به شما امکان می‌دهد تنظیمات دلخواه را به راحتی انتخاب کنید. یکی از ویژگی‌های برجسته ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-CH840C طیف گسترده‌ای از برنامه‌های شستشوی آن است. چه نیاز به شستشوی پارچه‌های ظریف، لباس‌های بسیار کثیف یا چیزی در این بین داشته باشید، این ماشین لباسشویی به راحتی شما را پوشش می‌دهد. هر برنامه به طور خاص برای ارائه نتایج بهینه طراحی شده و در عین حال نیازهای منحصر به فرد انواع مختلف پارچه را در نظر می‌گیرد. این تطبیق پذیری تضمین می‌کند که لباس‌های شما همیشه به موثرترین و ملایم ترین روش ممکن شسته شوند.

برنامه‌های مختلف شستشو در ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-CH840C

DooWoo DWK-CH840C انواع برنامه‌های شستشو را ارائه می‌دهد که هر کدام برای انواع خاصی از پارچه‌ها و سطوح کثیفی طراحی شده‌اند. یکی از این برنامه‌ها، شستشوی سریع بوده و برای مواقعی که عجله دارید، بسیار مناسب است. شستشوی سریع، لباس‌های شما را در کسری از زمان بدون این که به تمیزی لطمه‌ای وارد شود، می‌شوید. برنامه پنبه نیز برای لباس‌های روزمره ساخته شده از پنبه یا ترکیب پنبه طراحی شده است. در حالی که روی پارچه ملایم است، تمیزی عمیق و کامل را فراهم می‌کند. شما می‌توانید برای شستن لباس‌های پشمی، از برنامه پشم استفاده کنید. این برنامه به طور خاص برای پارچه‌های ظریف مانند پشم و ترمه طراحی شده و از یک حرکت شستشوی ملایم برای جلوگیری از آسیب یا جمع شدن استفاده می‌کند. اگر لباس زیر زنانه یا سایر اقلام ظریفی دارید که نیاز به مراقبت ویژه دارند، برنامه ظرافت بهترین انتخاب است. برنامه ظرافت شستشوی ملایم و دقیق این پارچه‌های شکننده را تضمین خواهد کرد. برای لباس‌های بسیار کثیف یا لکه‌های سرسخت، برنامه سنگین Heavy Duty بهترین گزینه است. این برنامه از حرکت شستشوی شدیدتر و دمای بالاتر برای مقابله با کثیفی و کثیفی سخت استفاده می‌کند.

بهره‌وری انرژی و مصرف آب کم

در دنیای امروز، بهره وری انرژی و صرفه جویی در مصرف آب از عوامل کلیدی هستند که هنگام خرید هر وسیله خانگی باید در نظر گرفته شوند. DooWoo DWK-CH840C در هر دو زمینه عالی بوده و آن را به انتخابی هوشمند و سازگار با محیط زیست تبدیل می‌کند. این ماشین لباسشویی به لطف فناوری‌های پیشرفته و موتور کارآمد، برای مصرف حداقل انرژی طراحی شده است. ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-CH840C مجهز به سنسورهایی است که وزن بار را ارزیابی کرده و مصرف آب و انرژی را بر اساس آن تنظیم می‌کند. این یعنی حتی اگر حجم کمتری را بشویید، دستگاه به طور خودکار تنظیمات را برای به حداقل رساندن اتلاف انرژی تنظیم خواهد کرد.علاوه بر این، DooWoo DWK-CH840C میزان مصرف آب پایینی دارد. این امر از طریق ویژگی‌های نوآورانه صرفه جویی در آب، مانند توزیع کننده خودکار مواد شوینده و کنترل دقیق سطح آب به دست می‌آید. همین ویژگی‌های کاربردی تضمین می‌کند که دستگاه برای هر بار از مقدار مناسب آب استفاده می‌کند و جلوی هدر رفتن بی مورد را می‌گیرد. ظرفیت 8 کیلوگرمی DooWoo DWK-CH840C یک مزیت قابل توجه برای کسانی است که مرتباً با حجم زیادی از لباس‌های شسته شده، سروکار دارند. این ظرفیت سخاوتمندانه به این معنی بوده که می‌توانید لباس‌های بیشتری را در یک چرخه بشویید و در زمان و تلاش شما صرفه جویی کنید. برای در نظر گرفتن ظرفیت 8 کیلوگرمی، می‌تواند تقریباً 40 تیشرت یا 8 شلوار جین را در یک بار جای دهد. این کار نیاز به چرخه‌های شستشوی متعدد را از بین می‌برد و به شما این امکان را می‌دهد که توده‌های لباس‌های شسته شده خود را یکباره بشویید. فرقی نمی‌کند خانواده بزرگی داشته باشید، مکررا از مهمانان پذیرایی کنید یا به سادگی لباس‌های زیادی در طول هفته جمع کنید، ظرفیت 8 کیلوگرمی DooWoo DWK-CH840C تضمین می‌کند که می‌توانید به راحتی از پس همه چیز برآیید.

مناسب افراد سخت پسند

پس از بررسی ویژگی‌ها و مشخصات DooWoo DWK-CH840C، مشخص است که این ماشین لباسشویی یک راه حل قدرتمند و کارآمد لباسشویی ارائه می‌دهد. از این رو حتی افراد سخت‌پسند هم می‌توانند با خیال راحت اقدام به خرید کنند. ظرفیت 8 کیلوگرمی، طیف وسیع برنامه‌های شستشو و طراحی سازگار با محیط زیست، آن را به انتخابی برتر برای خانواده‌ها و افراد به طور یکسان تبدیل کرده است. چه به دنبال صرفه‌جویی در زمان، انرژی یا آب باشید، DooWoo DWK-CH840C شما را تحت پوشش قرار داده است. فناوری‌های پیشرفته و کنترل‌های بصری آن تضمین می‌کند که لباس‌های شما همیشه به بهترین شکل شسته می‌شوند، در حالی که بهره‌وری انرژی و مصرف کم آب آن را به انتخابی مسئولانه برای محیط زیست و کیف پول شما تبدیل می‌کند. بنابراین، اگر به دنبال یک ماشین لباسشویی جدید هستید، بهتر است DooWoo DWK-CH840C را حتما در نظر بگیرید. قدرت، کارایی و تطبیق پذیری آن انقلابی در روال شست و شوی شما ایجاد می‌کند و زمان بیشتری را برای چیزهایی که مهم ترین هستند در اختیارتان قرار می‌دهد. ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-CH840C ظرفیت 8 کیلوگرم، محصولی با کیفیت و با طراحی زیبا از شرکت دوو است. این محصول با قابلیت‌های مختلف شستشو، نیاز شما را برای انواع مختلف شستشو فراهم می‌کند. شما می‌توانید این محصول بسیار کاربردی را با قیمت مناسب از دیجی کالا با قیمت مناسب خریداری کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین لباسشویی هیمالیا مدل HWM712 ظرفیت 7 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین های لباسشویی را در هر منزلی می‌توان یافت کرد. وظیفه این دستگاه‌ها شست‌وشوی لباس‌های با مکانیزم‌ها و روش‌های و برنامه‌های گوناگون است. با استفاده از این ماشین‌ها دیگر از زحمت شستن لباس‌ها با دست و مشکلات آن راحت می‌شویم. بسیاری از مواردی که لباس‌ها را با دست می‌شوییم امکان خراب‌شدن و یا از فرم درآمدن لباس وجود دارد ولی با وجود دستگاه‌های لباسشویی این موارد رفع شده است. ماشین لباسشویی هیمالیا مدل HWM712 ظرفیت 7 کیلوگرم یکی از همین ماشین‌هایی است که شما می‌توانید در آن از ظرفیت 7 کیلوگرم بهره ببرید. این ظرفیت به‌این‌معنا است که شما می‌توانید در آن به شست‌وشوی یک پتوی 2 نفره با سایز متوسط نازک یا نسبتا ضخیم هم بپردازید. موتور این دستگاه تسمه‌ای بوده و دارای 1200 دور در دقیقه است. هیمالیا مدل HWM712 می‌تواند لباس‌های شما را در دماهایی چون 20 درجه، 40 درجه، 60 درجه، 90 درجه و سرد باه مصرف بسیار پایین آب با رتبه انرژی بسیار با صرفه +++A بشوید. شما در ماشین لباسشویی هیمالیا مدل HWM712 دارای 16 برنامه متفاوت و متنوع شست‌وشو لباس هستید. در این ماشین لباسشویی به سمت چپ باز می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین لباسشویی هایسنس مدل WFH8012D ظرفیت 8 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین لباسشویی «هایسنس» مدل «WFH8012D» از دستگاه‌های خانگی خوش‌ساخت، کاربردی و باکیفیت ساخت این شرکت است که با بهره‌مندی از دیگ هشت کیلوگرمی برای استفاده‌ی خانواده‌هایی با جمعیت کم و متوسط وسیله‌ی مناسبی محسوب می‌شود. این دستگاه دارای دو شیر آب سرد و گرم مجزا است و موتور قدرتمند آن در سریع‌ترین حالت با سرعت 1200 دور در دقیقه گردش می‌کند. یکی از نکات کلیدی در انتخاب ماشین‌لباسشویی تعداد برنامه‌های شست‎‌وشوی این دستگاه است. لباسشویی مدل WFH8012D از 15 برنامه‌ی شست‌وشوی اتوماتیک برخوردار است که شامل شست‌وشوی لباس‌های پشمی، ابریشمی، شبیه‌ساز شست‌وشوی دستی، شست‌وشوی سریع و شست‌وشوی کم‌صدا می‌شود. انتخاب برنامه‌ی دستگاه از طریق دکمه‌ی پیچی ولومی بالای آن قابل انجام است. همچنین امکان متوقف‌کردن موقت روند شست‌وشو از طریق دکمه‌ی Start/Pause وجود دارد. صفحه‌نمایش بزرگ دیجیتالی که در این قسمت تعبیه شده است مشاهده و اعمال تنظیمات لباسشویی را آسان کرده است. این لباسشویی قادر به شست‌وشوی ضدباکتری لباس‌ها نیز هست که با دمای 95 درجه‌ی سانتی‌گراد کار می‌کند. از دیگر ویژگی‌های کارآمد این مدل، امکان شست‌وشوی تاخیری لباس‌ها است. در این حالت کاربر می‌تواند زمان شروع شست‌وشو را به ساعات آینده موکول کند. این قابلیت می‌تواند برای شست‌وشوی شبانه‌ی لباس‌ها بسیار کاربردی باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین لباسشویی کرال مدل TFW 29413 ظرفیت 9 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

ماشین لباسشویی کرال مدل TFW 29413

زمانی شستن لباس‌ها تنها نمایانگر تمیزی و پاکیزگی بود، اما در دنیای کنونی علاوه‌بر تمیزی و پاکیزگی، شست‌وشوی لباس‌ها بیان‌گر شخصیت، سبک پوشش و زندگی نیز است، علاوه‌براین، امروزه کارایی تنها نکته مهم در خرید یک ماشین لباسشویی نیست؛ چراکه ظاهر ماشین لباسشویی هم مانند دیگر لوازم آشپزخانه نشانی از ذوق و سلیقه صاحب خانه است. همین موضوع در کنار سبک زندگی امروزی و انواع مختلف پارچه‌ها و بافت‌ها خرید یک ماشین لباسشویی را به کار مشکل تبدیل کرده است. ماشین لباسشویی کرال مدل TFW 29413 دارای ظرفیت ۹ کیلوگرمی است. بنابراین، برای یک خانواده ۶ الی ۷ نفره مناسب است. علاوه‌براین، این محصول دارای قابلیت اضافه کردن لباس در حین کار است که ارزش خرید آن را بالا می‌برد.

رتبه انرژی

مصرف انرژی فاکتور مهم و تعیین‌کننده‌ای در دستگاه‌های پرمصرف است. ماشین لباس‌شویی هم یکی از سردمداران لیست لوازم پرمصرف در خانه است. برند کرال هم یکی از شرکت‌هایی است که تلاش کرده است با به‌کارگیری فناوری‌های متنوع میزان بازدهی ماشین لباسشویی را تا حد زیادی بالا ببرد. ماشین لباسشویی کرال مدل TFW 29413 میزان بهبود مطلوبی در مصرف انرژی را در میان دستگاه‌‍‌های دارای نشان مصرف انرژی دارد. با توجه به موتور قدرتمند این ماشین لباسشویی که با سرعت حداکثری 1400 دور در دقیقه می‌چرخد، این رتبه انرژی به معنی مصرف بهینه و مهندسی شده‌ای است که کرال برای این محصول در نظر گرفته است.

تاخیر در زمان شست‌و‌شو

با وجود قابلیت Delay  یا شست‌وشوی با تأخیر که با نام امکان تنظیم زمان شروع کار هم مشهور است، می‌توانید زمان آغاز شست‌وشو را به تعویق بیندازید. به‌این‌ترتیب انعطاف کار دستگاه بسیار بیشتر شده و می‌توانید با توجه به برنامه‌ی روزانه‌ی خود کارکرد دستگاه را هماهنگ کنید. با موکول کردن شروع شست‌وشو به زمان دلخواه می‌توانید پایان کار دستگاه را تشخیص داده و به‌طور مثال آن را با زمان بیدارشدن از خوابتان هماهنگ کنید و با خیال راحت پهن کردن لباس‌ها را به صبح موکول کنید. درواقع این موضوع باعث می‌شود تا بتوان در هر زمان از روز و شب زمان شروع کار دستگاه را مشخص کرد. باتوجه به سرعت زندگی امروزی، شاید این ویژگی بیشتر از آنچه فکر می‌کنید به‌کارتان خواهد آمد.

بیشتر بودن برنامه شست‌وشو در یک ماشین لباسشویی به معنی باز بودن دست کاربر برای انتخاب یک برنامه برای لباس موردنظرش است. دستگاه TFW 29413 درواقع 21 حالت انتخابی دارد که از طریق ولوم بزرگ چرخشی آن می‌توانید برنامه‌ی دلخواهتان را انتخاب کنید. از میان برنامه‌های متنوع  شست‌وشو در این محصول به برخی اشاره می‌کنیم؛ همان‌طور که از نام برنامه Cotton برداشت می‌شود، این برنامه برای شست و شوی لباس‌های نخی و کتان طراحی شده است. برنامه دیگری که در این ماشین لباسشویی به کار گرفته شده است، امکان شست و شوی سریع است که برای سبک زندگی پرسرعت امروزی ایجاد شده است. برنامه شست‌وشوی لباس‌های رنگی و لباس‌های تیره هم دیگر انتخاب‌های مهمی هستند که کاربر به‌راحتی به آن‌ها دسترسی دارد. همانطور که اشاره شد، برنامه شست‌وشوی لباس‌های کودک هم در این محصول دیده می‌شود که برای خانواده‌هایی که نورسیده دارند بسیار کاربردی خواهد بود.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-Life 83TB ظرفیت 8 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت دوو لباسشویی هایی با موتور های تسمه ای و دایرکت درایو تولید می کند که ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-Life 83TB دارای موتور بدون تسمه است. مزیت مهم مدل، این سیستم قوی موتور محصول با قابلیت بالا و عمر بالا وصدای کم است. این لباسشویی ها در هنگام بالانس شدن از بالاترین سطح عملکرد شست و شو برخوردار هستند. موتورهای دایرکت درایو ماشین‌های لباس شویی دوو به قدری در کاهش مصرف انرژی موثر هستند که درجه انرژی این دستگاه‌ها را به +++A می‌رسانند . و به علت داشتن موتور دایرکت درایو و همچنین طراحی پیشرفته موثر در میزان تعادل و ثبات دستگاه لرزش و صدا به هنگام شست و شو به مقدار چشم‌گیری کاهش یافته است. شرکت دوو لباسشویی DWK-Life 83TB را به 14 برنامه شستشو مجهز کرده که هر یک از حالت‌های آن می‌تواند برای شستشوی البسه بسیار کاربردی باشند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF 40906 ST ظرفیت 9 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زمانی شستن لباس‌ها تنها نمایانگر تمیزی و پاکیزگی بود، اما در دنیای کنونی علاوه بر تمیزی و پاکیزگی، شست‌وشوی لباس‌ها بیان‌گر شخصیت، سبک پوشش و زندگی نیز هست، علاوه‌براین، امروزه کارایی تنها نکته مهم در خرید یک ماشین لباسشویی نیست؛ چراکه ظاهر ماشین لباسشویی هم مانند دیگر لوازم آشپزخانه نشانی از ذوق و سلیقه صاحب خانه است. همین موضوع در کنار سبک زندگی امروزی و انواع مختلف پارچه‌ها و بافت‌ها خرید یک ماشین لباسشویی را به کار مشکل تبدیل کرده است. ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF 40906 ST دارای ظرفیت 9 کیلوگرمی است. بنابراین، برای یک خانواده 5 تا 6 نفره مناسب است. علاوه‌براین، این محصول دارای قابلیت شست‌وشوی لباس کودک است که همین ارزش مطلوبی به آن داده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-71W10 ظرفیت 7 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین لباسشویی اسنوا ظرفیت 7 کیلوگرم اگر به دنبال یک ماشین لباسشویی با کیفیت، قیمت مناسب و ظرفیت مناسب برای خانواده‌تان هستید، ماشین لباسشویی اسنوا ظرفیت 7 کیلوگرم می‌تواند یک گزینه عالی باشد. این ماشین لباسشویی از برند اسنوا است که یکی از برندهای معتبر و محبوب در زمینه لوازم خانگی است. این ماشین لباسشویی دارای ویژگی‌هایی است که لباس‌های شما را به بهترین شکل ممکن شستشو می‌دهد و در عین حال مصرف انرژی و آب را کاهش می‌دهد. در این مقاله، ما به معرفی برند اسنوا، کاربردها، ویژگی‌ها و نحوه خرید این ماشین لباسشویی از دیجی‌کالا می‌پردازیم. معرفی برند اسنوا اسنوا یک برند ایرانی است که در سال 1364 تاسیس شده است. این برند با هدف تولید لوازم خانگی با کیفیت و قیمت مناسب شروع به فعالیت کرده است. اسنوا در حال حاضر یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در ایران است و دارای گواهینامه‌های بین‌المللی مانند ISO 9001، ISO 14001 و CE است. اسنوا از تکنولوژی‌های پیشرفته و مواد اولیه با کیفیت برای تولید محصولات خود استفاده می‌کند و به ارائه خدمات پس از فروش مطمئن و سریع توجه دارد. اسنوا انواع مختلفی از لوازم خانگی را تولید می‌کند که از جمله آن‌ها می‌توان به یخچال، فریزر، ماکروفر، اجاق گاز، هود، سینک، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، اتو، بخاری، کولر، هواکش و … اشاره کرد. کاربردهای ماشین لباسشویی اسنوا ظرفیت 7 کیلوگرم ماشین لباسشویی اسنوا ظرفیت 7 کیلوگرم یک ماشین لباسشویی بارگیری از جلو است که برای خانواده‌های متوسط با تعداد اعضای 3 تا 5 نفر مناسب است. این ماشین لباسشویی قادر است لباس‌های شما را با دقت و کیفیت بالا شستشو دهد و از آسیب رسیدن به آن‌ها جلوگیری کند. این ماشین لباسشویی دارای 15 برنامه شستشو است که برای انواع مختلف لباس‌ها و الیاف‌ها طراحی شده‌اند. شما می‌توانید برنامه شستشو را بر اساس نوع، رنگ، درجه کثیفی و حساسیت لباس‌های خود انتخاب کنید. برخی از برنامه‌های شستشو عبارتند از: شستشوی سریع، شستشوی ابریشم، شستشوی پشم، شستشوی پنبه، شستشوی سنتتیک، شستشوی تختخواب، شستشوی کودکان، شستشوی ضد حساسیت و … . این ماشین لباسشویی همچنین دارای قابلیت تنظیم دما، سرعت چرخش، زمان شستشو و تاخیر زمانی است که به شما امکان می‌دهد شستشو را بر اساس نیاز و ترجیح خود تغییر دهید. ویژگی‌های ماشین لباسشویی اسنوا ظرفیت 7 کیلوگرم ماشین لباسشویی اسنوا ظرفیت 7 کیلوگرم دارای ویژگی‌هایی است که آن را از سایر ماشین‌های لباسشویی متمایز می‌کند. برخی از این ویژگی‌ها عبارتند از: موتور اینورتر: این ماشین لباسشویی از موتور اینورتر استفاده می‌کند که نسبت به موتورهای معمولی کمتر ارتعاش و صدا ایجاد می‌کند و عمر طولانی‌تری دارد. موتور اینورتر همچنین باعث کاهش مصرف انرژی و افزایش کارایی شستشو می‌شود. سیستم ضد چروک: این ماشین لباسشویی دارای سیستم ضد چروک است که با ایجاد حرکات مختلف در طول شستشو و خشک کردن، از ایجاد چروک بر روی لباس‌ها جلوگیری می‌کند. این سیستم به شما کمک می‌کند که لباس‌های خود را بدون نیاز به اتو کردن استفاده کنید. سیستم ضد باکتری: این ماشین لباسشویی دارای سیستم ضد باکتری است که با استفاده از نانو فناوری، از رشد باکتری‌ها و قارچ‌ها بر روی لباس‌ها و درون ماشین جلوگیری می‌کند. این سیستم به حفظ بهداشت و سلامتی شما و خانواده‌تان کمک می‌کند. سیستم هوشمند: این ماشین لباسشویی دارای سیستم هوشمند است که با تشخیص میزان کثیفی، وزن و نوع لباس‌ها، بهترین برنامه شستشو را برای شما انتخاب می‌کند. این سیستم باعث صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی و افزایش کیفیت شستشو می‌شود. خرید از دیجی‌کالا اگر قصد خرید ماشین لباسشویی اسنوا ظرفیت 7 کیلوگرم را دارید، می‌توانید از سایت دیجی‌کالا استفاده کنید. دیجی‌کالا یکی از بزرگترین و معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین در ایران است که انواع محصولات را با قیمت مناسب و کیفیت بالا ارائه می‌دهد. نتیجه‌گیری ماشین لباسشویی اسنوا ظرفیت 7 کیلوگرم یک ماشین لباسشویی با کیفیت، قیمت مناسب و ظرفیت مناسب برای خانواده‌های متوسط است. این ماشین لباسشویی دارای ویژگی‌هایی است که لباس‌های شما را به بهترین شکل ممکن شستشو می‌دهد و در عین حال مصرف انرژی و آب را کاهش می‌دهد. اگر قصد خرید این ماشین لباسشویی را دارید، می‌توانید از سایت دیجی‌کالا استفاده کنید و از مزایای خرید آنلاین لذت ببرید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید پتو ژله ای به همراه قیمت و خرید آنلاین

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-M104T ظرفیت 10.5 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-M104T ظرفیت 10.5 کیلوگرم می‌تواند جواب‌گوی تمامی نیاز‌های یک خانواده حتی پرجمعیت برای شست‌وشو لباس‌ها باشد. شما با این ماشین لباسشویی می‌تونید به‌راحتی پتوهای دونفره و مقدار بسیار زیادی لباس را بشویید. این ماشین لباسشویی دارای ظرفیت 10.5 کیلوگرمی است که در رنگ‌ سفید به شما عرضه می‌شود. این مدل دارای درب بزرگ تیره رنگ است که زیبایی چشم‌گیری را به آن بخشیده است. لباسشویی GWM-M104T دارای مصرف انرژِی +++A است که بسیار اقتصادی و در عین حال قدرتمند عمل می‌کند. سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه‌ای دارد. این مدل لیست متنوعی از برنامه‌ها را دارد که متناسب با جنس لباس‌ها قابل انتخاب هستند. تعداد برنامه‌های اصلی این مدل 16 برنامه اصلی به‌همراه 9 برنامه تکمیلی شست‌وشو است. ویژگی بسیار مهم ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-M104T ظرفیت 10.5 کیلوگرم اضافه کردن لباس در حین شست‌وشو است. این دستگاه لباسشویی دارای قابلیت‌های بسیار مهم و کاربردی‌ای از جمله برنامه اختصاصی شست‌وشو لباس‌های زیر (Lingerie Care)، برنامه شست‌وشو سریع (Go Quick)، قابلیت ضدآلرژی، برنامه اختصاصی شست‌وشو لباس‌های زمستانی، Timer و مجهز به برنامه Ozone Wash برای ضدعفونی کامل لباس‌ها بدون نیاز به آب و مواد شوینده است که برای سلامتی شما می‌تواند بسیار مهم و کارا باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین لباسشویی کنوود مدل KWM 6940 S ظرفیت 9 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نسل جدید ماشین های لباسشویی کنوود با دارا بودن موتور BLDC به عنوان پیشرفته ترین نسل موتورهای الکتریکی هوشمند می باشد. بزرگترین مزیت این نوع موتور، راندمان بالای آن می باشد و می تواند به طور پیوسته در بالاترین حد گشتاور کار کند. به دلیل کنترل پذیری بالا، باعث افزایش عمر قطعات داخلی موتور از جمله بلبرینگ ، کاسه نمد و سه نظام موتور می گردد. کاهش مصرف انرژی تا 30 درصد با رتبه ی انرژی +++A، کاهش صدای موتور تا 55 دسی بل، کاهش وزن و حجم موتور

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF 40103 ST ظرفیت 9 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت پاکشوما یک شرکت معروف در زمینه تولید لوازم خانگی ریز و درشت در کشور ایران می باشد. ماشین لباسشویی پاکشوما 9 کیلویی مدل BWF 40103 ST محصولی از برند پاکشوما است که با ظرفیت 9 کیلوگرم و موتورBLDC طراحی و به بازار عرضه گردیده است. از دیگر قابلیت های ماشین لباسشویی پاکشوما است که تنوع برنامه ها دست شما را باز می گذارد و به شما اجازه می دهد که لباس های خود را متناسب با نوع و جنس آن شستشو دهید. قابلیت اضافه یا کم کردن البسه بعد از آغاز شستشو یکی از مزیت های مهم ماشین لباسشویی 9کیلویی پاکشوما به حساب می آید که بسیار کاربردی است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین لباسشویی وست پوینت مدل XQG90-1401  ظرفیت 10.5 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

وست پوینت یکی از قدیمی‌ترین برندهای فرانسوى لوازم خانگی است که از قرن 18 هم میلادی به تولید لوازم خانگی می‌پردازد. وست پوینت اینترنشنال در شهر بوردو فرانسه زمانی که این شهر یکی از اصلی‌ترین قطب صنعتی بخش آتلانتیک اروپا بود تاسیس شد و صادرات محصولات خود را آغاز کرد. این برند در سال 1960 شروع به صادرات محصولات خود به منطقه منا (شمال آفریقا و خاورمیانه) کرد؛ امروزه این برند فرانسوی محصولات خود را در 86 کشور دنیا به فروش می‌رساند و با بیش از 20 کشور دنیا برای تولید محصولات خود برای تامین قطعات و .. همکاری می‌کند. این برند در زمینه تولید لوازمی چون یخچال، کولرگازی‌های صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و ... فعال است. لباسشویی وست پوینت فرانسه با ظرفیت 10.5 کیلوگرم و حداکثر سرعت خشک کن 1400 دور در دقیقه یکی از با کیفیت‌ترین محصولات بازار است. گرید انرژی این محصول فوق العاده +++A و همچنین داریر موتور کم مصرف با تکنولوژی روز دایرکت درایو (DIRECT DRIVE) می باشد ، این محصول دارای دیگ هانی کام (الماسه ) است که به شستشوی بهتر البسه شما کمک می کند. پنل LED بزرگ ، درب بزرگ اسموکی از دیگر مشخصات ظاهری محصول است. شستشوی تخصصی البسه کودک ، 16 برنامه شستشو، برنامه شستشوی ALLERGY CARE آنتی باکتریال ، برنامه شستشوی کاملاً بی صدا (SUPER SILENT) از سری برنامه های متمایز این محصول می باشد . تنظیم دما و سرعت ، قفل ایمنی کودک از دیگر ویژگی های این محصول است. تمامی محصولات وست پوینت تحت لیسانس فرانسه و دارای استاندارد CE اروپا می باشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM1-84W30 ظرفیت 8 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین لباسشویی مدل SWM1-84W30 ظرفیت 8 کیلوگرم محصولی از شرکت اسنوا است. این ماشین لباسشویی ظرفیت 8 کیلوگرم می‌تواند جوابگوی تمامی نیاز‌های یک خانواده حتی پر جمعیت برای شست‌وشو لباس‌ها باشد. شرکت اسنوا با بهره گیری از فناوری های جدید توانسته است رتبه مصرف انرژی این محصول را به +++A برساند که بسیار اقتصادی و در عین حال قدرتمند عمل می‌کند. این محصول از 14 عدد برنامه شست‌وشو بهره می‌برد. تنوع تعداد برنامه‌ها دست شما را باز می‌گذارد. وجود برنامه‌های متنوع در ماشین لباسشویی به شما اجازه می‌دهد که برنامه شست‌وشو را متناسب با نوع و جنس لباس‌ها انتخاب کنید. ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM1-84W30 به سیستم سیستم ضد چروک، اتوکشی آسان مجهز شده و سیستم سیستم اسپری آب و مواد شوینده جهت حل شدن بهتر مواد شوینده و در نتیجه تمیزی بیشتر لباس این ماشین لباسشویی را به یک گزینه ایده‌آل در بازار تبدیل کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین لباسشویی ال جی مدل R5 ظرفیت 9 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین لباسشویی ال جی مدل R5 یک محصول با کیفیت و پیشرفته است که برای خانواده‌های بزرگ گزینه مناسبی به شمار می‌آید. این ماشین دارای ظرفیت 9 کیلوگرم، موتور اینورتر دایرکت درایو، تکنولوژی 6 حرکت شستشو، سیستم عیب‌یاب هوشمند و قابلیت اتصال به وای-فای و موبایل است. این لباسشویی، لباس‌ها را با کمترین مصرف انرژی، صدا و لرزش تمیز کرده و از رنگ و بافت آن‌ها مراقبت می‌کند. این محصول همچنین دارای طراحی زیبا و مدرنی است که با هر سبک دکوراسیونی سازگاری دارد. ال جی یک برند معتبر و محبوب در زمینه لباسشویی‌ها است که کیفیت بالای محصولات آن این میزان از اعتبار را برای آن به ارمغان آورده است. در مجموع می‌توان گفت که ماشین لباسشویی ال جی مدل R5 یک گزینه هوشمندانه برای خانواده‌ها است.

ماشین لباسشویی ال جی مدل R5 ظرفیت 9 کیلوگرم

ماشین لباسشویی یکی از وسایل ضروری خانه است که باید با دقت انتخاب شود. عوامل مختلفی مانند ظرفیت، کارایی، مصرف انرژی، قیمت و طراحی در انتخاب ماشین لباسشویی تأثیر دارند. در این بخش قصد داریم به شما ماشین لباسشویی ال جی مدل R5 را معرفی کنیم که یکی از بهترین گزینه‌ها برای خانواده‌های بزرگ است. این ماشین لباسشویی دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

ظرفیت بالا و کارایی بی‌نظیر

ماشین لباسشویی ال جی مدل R5 دارای ظرفیت 9 کیلوگرم است که برای خانواده‌های بزرگ کافی است. این ماشین لباسشویی می‌تواند در یک بار شستشو تعداد زیادی لباس را به طور کامل تمیز کند. این ماشین لباسشویی از تکنولوژی Direct Drive  استفاده می‌کند که باعث می‌شود موتور مستقیما به طبل متصل شود و بدون استفاده از تسمه یا چرخ دنده حرکت کند. با استفاده از این تکنولوژی ماشین لباسشویی کمتر صدا می‌دهد، کمتر می‌لرزد و عمر طولانی‌تری هم خواهد داشت.. همچنین این ماشین لباسشویی از تکنولوژی 6 Motion بهره می‌برد که باعث می‌شود طبل ماشین لباسشویی با شش حرکت مختلف بچرخد و لباس‌ها را به طور موثر تمیز کند. این حرکات عبارتند از: حرکت استاندارد، حرکت نوسانی، حرکت نواری، حرکت فشاری، حرکت دورانی و حرکت فیلتری. این حرکات با توجه به نوع لباس و برنامه شستشو انتخاب می‌شوند و باعث می‌شوند که لباس‌ها کمتر چروک شوند، رنگ‌ها حفظ شوند و لکه‌ها برطرف شوند.

مصرف انرژی پایین و طراحی زیبا

ماشین لباسشویی ال جی مدل R5 دارای رده انرژی A+++ است که نشان‌دهنده مصرف انرژی پایین آن است. این ماشین لباسشویی با استفاده از تکنولوژی Smart Diagnosis می‌تواند مشکلات خود را تشخیص دهد و در صورت وجود هرگونه مشکل، راه‌حل آن را به شما اطلاع دهد. با وجود این تکنولوژی شما نیازی به تماس با خدمات پس از فروش نخواهید داشت و می‌توانید مشکل را خودتان حل کنید. همچنین این محصول از تکنولوژی Smart ThinQ  نیز بهره می‌برد که به شما امکان می‌دهد تا با استفاده از اپلیکیشن مخصوص، ماشین لباسشویی را از راه دور کنترل کنید. شما می‌توانید برنامه شستشو را انتخاب کنید، زمان شروع و پایان شستشو را تنظیم کنید و وضعیت ماشین لباسشویی را بررسی کنید. ماشین لباسشویی ال جی مدل R5 دارای طراحی زیبا و مدرنی است که با هر سبک دکوراسیونی هماهنگ است. این ماشین لباسشویی دارای رنگ سفید است و درب آن از جنس شیشه است که به شما امکان می‌دهد تا لباس‌های داخل طبل را ببینید. صفحه نمایش لمسی این ماشین لباسشویی به شما امکان می‌دهد تا با آسانی برنامه شستشو را انتخاب کنید و تنظیمات مورد نظر خود را اعمال کنید. این ماشین لباسشویی دارای ابعاد 60 × 85 × ۶۰ سانتی‌متر است.

نتیجه‌گیری

ماشین لباسشویی ال جی مدل R5 یکی از بهترین گزینه‌ها برای خانواده‌های بزرگ است که به دنبال یک ماشین لباسشویی با ظرفیت بالا، کارایی بی‌نظیر، مصرف انرژی پایین و طراحی زیبا هستند. این ماشین لباسشویی از تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای استفاده می‌کند که باعث می‌شوند شستشوی لباس‌ها به طور کامل و موثر انجام شود. این ماشین لباسشویی همچنین دارای قابلیت‌های هوشمندی است که به شما امکان می‌دهد تا ماشین لباسشویی را از راه دور کنترل کنید و مشکلات آن را حل کنید. اگر شما به دنبال یک ماشین لباسشویی با کیفیت و قیمت مناسب هستید، ماشین لباسشویی ال جی مدل R5 را از دست ندهید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84S40 ظرفیت 8 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین لباسشویی 8 کیلوگرمی اسنوا اکتا SWM-84S40 یکی از جدید ترین ماشین لباسشویی های این برند اسنوا است که به دلیل تجهیزات مدرن خود بسیار مورد پسند خانواده ها قرار گرفته است. تعداد 14 برنامه پیش‌فرض برای لباسشویی در نظر گرفته شده است که شامل برنامه شستشوی لباس‌های جین، اسپری مستقیم آب و مواد شوینده بر روی البسه، انجام عملیات شستشوی لباس‌ ها با حداقل انرژی و … می ‌شود.این محصول با بهره‌گیری از توان موتور قدرتمند دیجیتال اینورتر با سرعت 1400 دور در دقیقه و ظرفیت دیگ هشت کیلوگرم می ‌تواند به راحتی نیازهای شستشوی لباس یک خانواده با جمعیت متوسط را برطرف کند.رتبه انرژی +++A در این محصول باعث کاهش 60 درصدی مصرف انرژی شده است و دیگر جای نگرانی برای مصرف انرژی وجود ندارد.سیستم جت واش با اسپری مستقیم آب و مواد شوینده درحین شستشو، ضمن افزایش کیفیت شستشو به دلیل نفوذ مواد شوینده به الیاف البسه از زمان شستشو نیز کم می نماید. لباسشویی اسنوا 8 کیلویی مدل SWM-84527 قابلیت های فراوان و فناوری روز دنیا را در خود جای داده است که به شرح تعدادی از آنها می پردازیم: درام الماسه با حفره‌های الماسی‌ شکل در این مدل از ماشین لباسشویی اسنوا 8 کیلویی سری اکتا مدل SWM-84S40 مواظب لباس هایتان است و نمی‌گذارد کوچکترین آسیبی ببینند. جشنواره فروش پاییزی اسنوا از روز 15 مهر ماه است. این جشنواره به مصرف کنندگانی تعلق می‌گیرد که محصولات را از پانزدهم مهر ماه تا پایان زمان جشنواره خریداری و نصب کنند. مبلغ جشنواره برای برند اسنوا به صورت نقدی و تصادفی از طریق سیستم انتخاب می‌شود. فرایند پرداخت مبلغ هدیه یک ماه به طول می‌انجامد. مبلغ جشنواره برای کالای فوق از 10,000,000 ریال تا 50,000,000 ریال است.

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84S40 ظرفیت ۸ کیلوگرم

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84S40 ظرفیت 8 کیلو گرم، دارای طیف وسیعی از ویژگی‌های طراحی شده برای سهولت و کارآمدتر کردن لباسشویی است. این ماشین با ظرفیت 8 کیلوگرم، برای خانواده‌های متوسط تا بزرگ مناسب است و می‌تواند انواع لباس‌ها را در اندازه­‌های مختلف شستشو دهد. ‏یکی از ویژگی‌های برجسته ماشین لباسشویی SWM-84S40 فناوری اینورتر هوشمند آن است؛ این ویژگی این امکان را به دستگاه امکان می­دهد مصرف انرژی خود را بر اساس اندازه بار و نوع پارچه در حال شستشو تنظیم کند. این می‌تواند به صرفه‌­جویی در مصرف انرژی و کاهش قبض برق در طول زمان کمک کند. ماشین لباسشویی مذکور، همچنین دارای یک موتور قدرتمند است که می ­تواند تا 1400 دور در دقیقه بچرخد و به پاک کردن موثرتر کثیفی و لکه از روی لباس کمک کند.‏ ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84S40، در مجموع دارای 12 برنامه شستشو است، از جمله برنامه شستشوی سریع که می‌تواند لباس‌­ها را تنها در 15 دقیقه تمیز کند. ویژگی مذکور، برای خانواده های پرمشغله‌ای که نیاز به شستشوی سریع لباس دارند، این دستگاه را ایده آل می­‌کند. این محصول همچنین دارای یک عملکرد تاخیری استارت است که به شما امکان می‌دهد ماشین را طوری تنظیم کنید که شستشو را در زمان دیگری شروع کند تا بتوانید از نرخ برق خارج از پیک استفاده کنید.

ویژگی ‌های ماشین لباسشویی اسنوا

 ماشین لباسشویی  اسنوا SWM-84S40 با طراحی در از بالا و ظرفیت 8 کیلوگرم است که دارای یک درام فولادی ضد زنگ و موتوری قدرتمند است که می­تواند تا 1400 دور در دقیقه بچرخد. این دستگاه در مجموع دارای 12 برنامه شستشو از جمله برنامه سریع است که می‌تواند لباس­‌ها را تنها در 15 دقیقه به ­خوبی تمیز کند. ‏یکی از ویژگی‌­های برجسته لباسشویی SWM-84S40  فناوری اینورتر هوشمند آن است که به دستگاه امکان می‌­دهد مصرف انرژی خود را بر اساس اندازه بار و نوع پارچه در حال شستشو تنظیم کند. این می­‌تواند به صرفه ­جویی در مصرف انرژی و کاهش قبض برق در طول زمان کمک کند.  این محصول همچنین دارای عملکرد تأخیر شروع، قفل کودک، و نمایشگر دیجیتالی است. لباسشویی SWM-84S40 همچنین دارای عملکرد خود تمیز شوندگی بوده و به تمیز نگه داشتن درام، عاری از باکتری و کپک کمک می­‌کند. از دیگر ویژگی‌‌های خوب این محصول می‌‌توان به قفل کودک اشاره کرد که از راه‌اندازی تصادفی دستگاه توسط کودکان جلوگیری می‌‌‌کند. همچنین دارای نمایشگر دیجیتالی بوده که زمان باقی‌مانده شستشو را نشان می‌‌دهد.

مصرف انرژی پایین در کنار برنامه های شست و شوی متنوع

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84S40 ، می‌‌تواند به صرفه­‌جویی در مصرف انرژی و کاهش قبض برق در طول زمان کمک کند. این دستگاه دارای رتبه انرژی A+++ است که یکی از بهترین رتبه‌‌ها برای ماشین لباسشویی است. این محصول به ­گونه‌‌ا‌‌ی طراحی شده­ است که بهترین استفاده از انرژی را داشته باشد و از برق کمتری نسبت به سایر ماشین‌ها با رتبه‌بندی پایین‌تر استفاده کند. از نظر مصرف واقعی انرژی، ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84S40 از 196 کیلووات ساعت در سال بر اساس الگوهای استاندارد استفاده می‌‌کند. ‏ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84S40 دارای مجموعه‌­ای از برنامه‌­های شستشو است که برای رفع انواع پارچه و نیازهای مختلف طراحی شده ­است.  در واقع این محصول طیف وسیعی از برنامه‌­های شستشو را برای برظرف کردن آلودگی از انواع مختلف پارچه‌­ها و رفع نیازهای متفاوت شستشو ارائه می‌­دهد. این ویژگی این محصول را به یک ماشین لباسشویی همه­‌کاره و راحت برای خانواده‌­ها در هر اندازه تبدیل کرده ­است. از برنامه‌‌های شستشوی این ماشین لباسشویی می‌‌توان به شستشوی پارچه‌های مصنوعی، شستشوی پارچه­‌های ظریف مانند ابریشم، شستن پارچه‌های پشمی مانند ژاکت و روسری و شستن لباس‌‌های نوزاد اشاره کرد. همچنین می‌‌توان به برنامه برای شستن لباس‌های ورزشی، شستن سریع لباس­‌های بسیار کثیف و برنامه برای آبکشی و چرخاندن لباس­هایی که قبلا شسته‌‌اند را اشاره کرد. ‏ ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84S40 ظرفیت 8 کیلوگرم در شستشوی موثر لباس­‌ها بسیار کارآمد بوده و کاربران این گزارش را داده‌­اند که آلودگی و لکه‌­ها را به خوبی از بین می‌­برد. این دستگاه همچنین در حین کار نسبتاً بدون صدا بوده که این خود به­ عنوان امتیاز مثبت بزرگی محسوب می­‌شود. برای مطالعه نظرات کاربران مختلف در رابطه با این کالا، به سایت دیجی­کالا مراجعه کنید. 

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-K8540W ظرفیت 8 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین لباسشویی 8 کیلویی جی‌پلاس مدل K8540 از طراحی بسیار زیبا و مشخصات قابل توجهی از جمله ظرفیت مناسب، حداقل لرزش و صدا و‌همچنین رتبه مصرف انرژی خوبی برخوردار است. یکی از تکنولوژی های این لباسشویی موتور BLDC آن با سرعت 1400 دور در دقیقه است است. یکی از بزرگترین مزایای موتور BLDC، راندمان بالای آن است؛ زیرا این موتور می‌تواند به طور پیوسته در ماکزیمم گشتاور کار کند. یک موتور انرژی الکتریکی مصرفی را به انرژی مکانیکی تبدیل می‌کند. انواع مختلفی از موتورها در ماشین لباسشویی ها مورد استفاده قرار می‌گیرند که در بین آن‌ها، «موتورهای جریان مستقیم بدون جاروبک» (Brushless DC Motor) یا موتورهای BLDC به دلیل ویژگی‌های بارزی همچون قابلیت کنترل‌پذیری بالا با استقبال فراوانی روبه‌رو شده‌اند. مزیت دیگر این موتورها توانایی آن‌ها در صرفه‌جویی در انرژی است. این لباسشویی به کمک این موتور BLDC و همچنین تکنولوژی فوق العاده inverter علاوه بر کاهش مصرف انرژی با گرید A+++ توانسته لیست متنوعی از برنامه‌ها را در خود جای دهد، که متناسب با جنس لباس‌ها، نوع لکه ها و زمان مورد نظر شما قابل انتخاب هستند. تعداد برنامه‌های این مدل 16 برنامه اصلی به‌همراه 7 برنامه تکمیلی شست‌وشو است. برنامه های متنوع همچون شستشوی سریع ، شستشوی لباس‌های حساس، مجهز به برنامه اختصاصی جهت شستشوی قدرتمند اقلام بسیار کثیف Strong Wash، مجهز به برنامه شستشوی لباس کودکان Baby Wear، شستشوی کم‌صدا برای شب جهت کاهش هزینه برق و مدیریت زمان، شستشوی لباس‌های رنگی و جنس‌های مختلف تجربه استفاده راحتی را برای شما فراهم خواهد کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین لباسشویی کرال مدل TFW-29414 ظرفیت 9 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین لباسشویی اتوماتیک 9 کیلویی کرال مدل TFW-29414 دارای موتور با قدرت بالا با سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه می‌باشد, این دستگاه کاملا بدون لرزش و با صدایی به مقدار 59 و در بخش خشکشویی 78 دسی بل است که مقداری بسیار اندکی محسوب می‌شود, ماشین لباسشویی کرال مدل TFW 29414 مجهز به قفل کودک می‌باشد. در صورت وجود کودک در منزل، می‌توانید با خیال راحت ماشین لباسشویی را روشن کنید., همچنین درب آن از جنس کروم است و مقاومت بالایی دارد, مدل TFW 29414 تعداد 21 برنامه‌ی شست و شو دارد, هر یک از این برنامه‌ها برای شست وشوی خاصی در نظر گرفته شده است و با توجه به نوع و جنس لباس می‌توان یکی از برنامه‌ها را تنظیم کرد. شستشوی لباس مشکی و قابلیت شستشوی البسه بزرگ مانند پتو از انواع برنامه‌های این ماشین لباسشویی می‌باشد, از دیگر ویژگی‌های این مدل می‌توان به اضافه و یا کم نمودن لباس در حین شستشو اشاره کرد, وجود این ویژگی در ماشین‌های لباسشویی باعث می‌شود تا امکان اضافه کردن لباس در حین شست و شو وجود داشته باشد, این لباسشویی قابلیت تنظیم دمای آب از دمای 20 تا 90 درجه سانتیگراد را دارد. همچنین امکان تنظیم سرعت دور خشک کن تا مقدار 1400 دور بر دقیقه وجود دارد, برنامه‌ی شست و شوی سریع 15 دقیقه‌ای برای مواقع ضروری که برای شست و شوی لباس عجله دارید از دیگر امکانات این مدل ماشین لباسشویی می‌باشد, نکته‌ی قابل توجه که در تهیه‌ی تمام وسایل برقی باید به آن توجه داشت وجود برچسب انرژی با رتبه‌ی بالاست, برچسب انرژی این ماشین لباسشویی کرال A++ است, برند کرال با بهره‌گیری از جدیدترین متدهای روز به تولید لوازم خانگی باکیفیت می‌پردازد، از دیگر ویژگیهای این لباسشویی عبارتند از سرعت چرخش موتور : 1400 دور در دقیقه، پهنا 595 میلی‌متر ، عمق 495 میلی‌متر، ارتفاع 850 میلی‌متر، تعداد برنامه های شست و شو 21 عدد، میزان صدا 59 دسی بل، میزان صدای آبکشی 78 دسی بل، دارای طلق محافظ رو درب جهت ایمنی و جلوگیری از اتلاف انرژی، مجهز به ورودی مستقل آب سرد و گرم جهت صرفه جویی در مصرف انرژی

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید آرام پز و زودپز به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-K9341T ظرفیت 9 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لباسشویی جی‌پلاس (GPLUS) مدل K9341 دارای ظرفیت 9 کیلوگرمی است که جدیدا به بازار عرضه شده است. این مدل دارای درب بزرگ تیره رنگ است که زیبایی آن را دو چندان می کند. لباسشویی K9341 مجهز به موتور اینورتر و مصرف انرژِی A+++ می‌باشد که بسیار اقتصادی و قدرتمند است و سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه را دارد. این دستگاه لیست متنوعی از برنامه‌ها را دارد که متناسب با جنس لباسها قابل انتخاب هستند. تعداد برنامه‌های این لباسشویی 16 برنامه اصلی و 11 برنامه تکمیلی است. همچنین قابلیت اضافه کردن لباس در حین شستشو و دمای انتخابی از امکانات دیگر آن می باشد. در کل قیمت مناسب و آپشن های ویژه ، این لباسشویی را به یکی از باصرفه ترین انتخاب های خریداران تبدیل کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-K8220W ظرفیت 8 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین لباسشویی مدل GWM-K8220W از محصولات «جی پلاس» (Gplus) است که با ظرفیت 8 کیلوگرم طراحی و روانه بازار شده است. این لباسشویی از نوع درب از جلو است و پنل آن در قسمت جلو قرار گرفته است. این ماشین لباسشویی از 15 برنامه اصلی و 7 برنامه تکمیلی شستشو بهره می برد که از طریق پنل جلویی آن قابل انتخاب است؛ وجود برنامه‌های متنوع در ماشین لباسشویی به شما اجازه می‌دهد که برنامه شستشو را متناسب با نوع و جنس لباس‌ها انتخاب کنید. از روی نمایشگری که در قسمت جلوی لباسشویی قرار دارد می‌توانید وضعیت شستشو را کنترل کنید. همچنین این محصول، از یک موتور قدرتمند با سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه بهره می‌برد که از کیفیت بالای شست‌و‌شو در آن می‌توانید اطمینان حاصل کنید. این محصول از برند جی پلاس با داشتن برچسب انرژی +++A از کالاهای اقتصادی با مصرف انرژی کم محسوب می‌‎شود.

جشنواره پاییزی جی‌پلاس

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-63100WS ظرفیت 6 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پاکشوما یکی از برترین تولیدکنندگان داخلی است که محصولات فراوانی را در گروه‌های متعددی تولید می‌کند. ماشین لباسشویی‌های پاکشوما از محصولات بسیار معروف این برند است که از کیفیت و قدرت بسیار خوبی برخوردار است. ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-63100WS یک محصول کارآمد برای خانوارهای ایرانی بوده که علاوه بر قابلیت‌های گوناگون، دارای ظاهری زیبا نیز است. این مدل دارای ظرفیت دیگ 6 کیلویی بوده که برای خانواره‌های 2 تا 3 نفره بسیار مناسب است. همچنین میزان صدای تولید شده مدل TFU-63100WS حین کار 50 دسی بل است که این میزان برابر با صدای استاندارد یک لباسشویی است زیرا صدای کمی را تولید می‌کند و برای اعضا خانه مزاحمتی ندارد. تنوع برنامه‌های شست‌وشویی در این دستگاه از دیگر نکات متمایزکننده این مدل است که شامل برنامه‌های برنامه آبکشی اضافه، شستشوی 15 و 45 دقیقه ای، شستشو خودکار دیگ، شستشوی سریع QUICK WASH، قابلیت تاخیر در شستشو Delay Wash، قابلیت بی صدا کردن کلیدها، قابلیت تنظیم دور خشک کن و.. می‌شود.

تمیزی بی قید و شرط

پاکشوما یکی از برترین تولیدکنندگان داخلی است که محصولات فراوانی را در گروه‌های متعددی تولید می‌کند. ماشین لباسشویی‌های پاکشوما از محصولات بسیار معروف این برند است که از کیفیت و قدرت بسیار خوبی برخوردار است. ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-63100WS یک محصول کارآمد برای خانوارهای ایرانی بوده که علاوه بر قابلیت‌های گوناگون، دارای ظاهری زیبا نیز است.

زیبا، دل‌نشین و تمیز

چه کسی گفته است که محصولات ایرانی ظاهر زیبایی ندارد! ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-63100WS تمام معیارهای زیبایی یک محصول الکترونیکی را در خود جای داده است تا ثابت کند که محصولات ایرانی نیز دارای ظاهر زیبا و چشم‌نوازی هستند. تمام اجزای ماشین لباسشویی در ابعاد و اندازه درستی طراحی شده‌اند که در کنار یکدیگر به ترکیب زیبای مدل TFU-63100WS منجر شده‌ است.

لباس‌شویی مدل TFU-63100WS دارای ابعاد 480x600x850 میلی‌متری است. اکثر ایرانی‌ها معتقد هستند که محل اصلی قرارگیری ماشین لباس‌شویی در آشپزخانه است مگر آنکه رخت‌شورخانه مخصوصی در خانه داشته باشند. به همین خاطر معمولاً جایگاه ویژه‌ای در آشپزخانه برای قرارگیری لباس‌شویی تعبیه می‌شود که اگر ماشین بزرگ‌تر یا کوچک‌تر از حد استاندارد باشد، ناچاراً باید مدل کابینت‌ها تغییر کند. اندازه استاندار لباس‌شویی شامل طول 60، عرض 60 و ارتفاع 85 متر می‌شود. این مدل نیز با کمی ارفاق دارای اندازه استاندارد است و در هر مدل از آشپزخانه جا می‌شود.

شست‌وشوی البسه با سرعتی مناسب

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-63100WS دارای چرخش دور موتور 1000 دور در دقیقه است که این سرعت کمی با معیارهای استاندار فاصله دارد. عدد 1200 تا 1400 بهترین عدد برای موتور یک ماشین لباس‌شویی محسوب می‌شود و جز دسته سرعت‌های متوسط قرار دارد. اما این مدل تنها کمی از سرعت استاندار فاصله دارد که مدت زمان شست‌وشوی البسه کمی طول می‌کشد.

آسوده بخوابید که TFU-63100WS بیدار است!

یکی از معضلاتی برخی از ماشین لباسشویی‌ها آن است که هنگام کار کردن از جای خودشان حرکت کرده و هم‌زمان صدای بسیار زیادی را تولید می‌کنند. همین موضوع باعث شده تا افراد زیادی هنگام خرید ماشین لباسشویی دغدغه آن را پیدا کنند که لباس‌شویی را بخرند که بی‌صدا کار کند. مهم‌ترین اصل چک کردن میزان صدای تولید شده از دستگاه حین کار است. لباس‌شویی مدل TFU-63100WS میزان صدایی را که از خود تولید می‌کند تنها 50 دسی‌بل است و عدد 50 به پایین عدد بسیار خوبی برای میزان تولید صدای ماشین لباس‌شویی است. همچنین اگر در خانه کودک نوزاد یا خردسال دارید این لباسشویی برای شما بهترین خواهد بود زیرا مزاحمتی در خواب دلبند شما ایجاد نمی‌کند.

مناسب برای خانوارهای کم جمعیت

لباس‌شویی مدل TFU-63100WS دارای ظرفیت دیگ 6 کیلو است. ماشین‌های لباس‌شویی دارای ظرفیت‌های گوناگونی هستند که حجم و وزن وسایلی که در ماشین قرار می‌گیرد را مشخص می‌کند. بهتر است هنگام خرید با توجه به جمعیت خانه یا میزان البسه‌ای که برای شست‌وشو دارید ماشین خود را انتخاب کنید. ماشین‌های لباسشویی زیر 6 کیلوگرم برای خانوارهای 3 تا 2 نفر مناسب است زیرا ظرفیت درست ماشین لباس‌شویی می‌تواند در مصرف برق و آب صرفه‌جویی کند.

تنوع برنامه‌های شست‌وشو در مدل TFU-63100WS

تنوع البسه در یک خانه بسیار زیاد است که هریک از آن‌ها باید با دما و برنامه خاصی شسته شوند. ماشین لباس‌شویی پاکشوما مدل TFU-63100WS با چندین برنامه شست‌وشو خیال مصرف‌کنندگان را برای شست‌وشوی هر نوع البسه‌ای راحت کرده است تا بتوانند به راحتی لباس‌های کثیف خود را بشویند. علاوه بر تنوع برنامه‌ها این مدل، باید به کیفیت و تمیزی شست‌وشو اشاره کرد که لباس‌ها را بسیار تمیز و بدون لک می‌شوید.  

نتیجه‌گیری

ماشین لباس‌شویی پاکشوما مدل TFU-63100WS یک دستگاه زیبا و جمع‌وجور است که خرید آن را به نوعروسان یا خانوارهای کم جمعیت با توجه به ظرفیت دیگ کوچک آن توصیه می‌شود. این محصول برنامه متنوعی در شست‌وشو دارد و میزان صدای آن بسیار کم است که همین چند عامل می‌تواند دلیل برتری این مدل نسبت به رقبای خود باشد.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لباسشویی اینترنشنال آنیل مدل N10700 با ظرفیت 10 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک اینترناسیونال با ظرفیت 10 کیلوگرم وسیله‌ای مناسب برای شست‌و‌شو و آب‌کشی انواع لباس و منسوجات است. این ماشین لباسشویی دو قلو دارای طراحی زیبا و منحصر بفرد است که همراه آن کابینت‌های دولایه بسیار مقاوم که دارای یک دیگ شستشو و دیگری خشک‌کن است، وجود دارد. قابلیت تنظیم زمان باعث شده تا امکان زمان‌بندی فعالیت دستگاه توسط کاربر تعیین شود. در قسمت بالایی پنل چندین کلید و پیچ تنظیم تعبیه شده که این امکان را به فرد می‌دهد تا به راحتی برنامه مورد نظر خود را برای شستشوی لباس انتخاب و تنظیم نماید. همچنین با دو ورودی مجزای آب جهت قسمت‌های شستشو و خشک کن راحتی بیشتر را این لباسشویی برای شما به ارمغان می‌آورد. زمان‌بندی و مدیریت زمان در شستشو یکی از ارکان مهم ضروری این محصول است. گفتنی است این لباسشویی ۳ نوع برنامه شست‌‌وشو دارد و از فناوری حباب‌ساز برخوردار است.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین لباسشویی اینترنشنال آنیل مدل WM7000 ظرفیت 6 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این لباسشویی قابلیت شست‌و‌شو 6 کیلو لباس خشک را داراست و شما علاوه انواع لباس می‌توانید پتو و یا زیر انداز را داخل آن بشویید. این مینی‌واش دارای سیستم شست‌و‌شو آبشاری و پرز گیر است که برای شما تمیزی بیشتر لباس‌ها را نسبت به لباسشویی‌های دیگر به ارمغان می‌آورد. موتور این لباسشویی نسبت لباسشویی‌های دیگر پرقدرت‌تر بوده و این امکان را به شما می‌دهد که انواع پیراهن، پارچه، شلوار، جوراب و ... را در آن بشویید. فضای کمی که این لباسشویی اشغال می‌کند به شما این امکان را می‌دهد که آنرا در یک فضای کوچک قرار دهید و از آن استفاده کنید. این لباسشویی مناسب برای شست‌و‌شو لباس نوزاد، لباس بزرگسالان، دانشجویان، افراد مسن است و نیاز زندگی یک نفره را تامین می‌نماید. امیدواریم از کار با این دستگاه لذت ببرید.

پاکیزگی به سبک ایرانی

افراد بسیاری اصرار زیادی دارند که حتماً هنگام خرید وسایل منزل، برندهای ایرانی را انتخاب کنند زیرا با این کار علاوه بر آنکه از تولید ملی حمایت کرده‌اند؛ محصولی را خریداری کرده‌اند که در صورت خرابی یک قطعه آن به دردسر نمی‌افتند و قطعات آن در بازار و با قیمت کم موجود است. پس اگر به دنبال یک محصول با کیفیت ایرانی هستید؛ اینترنشنال آنیل را به شما توصیه می‌کنیم. ماشین لباسشویی این برند برای افرادی که به دنبال یک محصول مقرون‌به‌صرفه هستند بسیار ایده هوشمندانه‌ای است.

ماشین لباسشویی ساده اما پرقدرت

ماشین لباسشویی اینترنشنال آنیل مدل WM7000 یک محصول ساده با قابلیت‌های حداقلی اما قدرت بسیار بالایی است. این ماشین لباسشویی مخزنی از بالا دارد و تک مخزنی با موتور تسمه‌ای است. این دسته از ماشین لباسشویی‌ها مناسب افرادی است که جای ویژه‌ای در آشپزخانه نداشته و نمی‌خواهند هزینه زیادی برای خرید ماشین لباسشویی کنند. دور موتور مدل WM7000 1200 دور دقیقه است که شامل یک عدد کاملاً استاندارد بوده که شما در یک زمان کوتاه می‌توانید تعداد زیادی لباس را بشویید. گفتنی است که سرعت استاندارد دور موتور در ماشین‌های لباسشویی بین عدد 1200 تا 1400 است و این مدل عددی نزدیک به استاندارد جهانی را دارد.

ظرفیت مناسب برای خانوارهای با جمعیت متوسط

همانطور که می‌دانید هر ماشین لباسشویی دارای ظرفیت دیگ مشخصی است. در حقیقت ظرفیت دیگ؛ گنجایش لباسشویی را برای شست‌وشوی البسه و حجم آن‌ها را مشخص می‌کند. ماشین لباسشویی اینترنشنال آنیل مدل WM7000 دارای ظرفیت دیگ 6 کیلوگرمی است. ظرفیت دیگ 6 کیلوگرمی یک ظرفیت متوسط محسوب می‌شود و مناسب خانوارهایی با جمعیت بین 2 تا 3 نفر است. همچنین اغلب توصیه می‌شود که در لباسشویی با این ظرفیت، البسه زیاد یا سنگین مانند پتو، زیراندازه، ملحفه‌های بزرگ انداخته نشود زیرا به موتور آن فشار مضاعف وارد شده و در بلند مدت سبب خرابی آن می‌شود.

نتیجه گیری

اگر بودجه زیادی برای خرید ماشین لباسشویی ندارید؛ ماشین لباسشویی اینترنشنال آنیل مدل WM7000 انتخاب درست و هوشمندانه است. این ماشین لباسشویی هیچ قابلیت یا ویژگی خاصی ندارد و تنها برای شست و شوی آسان البسه است. اما در مقابل دور موتور بسیار قوی دارد که شست و شوی البسه را در مدت زمان کوتاهی انجام می‌دهد.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین لباسشویی سام الکترونیک مدل BL-Q1465/I ظرفیت 8 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین لباسشویی مدل BL-Q1465/I ظرفیت 8 کیلوگرم محصولی از شرکت سام الکترونیک است. این ماشین لباسشویی ظرفیت 8 کیلوگرم می‌تواند جوابگوی تمامی نیاز‌های یک خانواده حتی پر جمعیت برای شست‌وشو لباس‌ها باشد. شرکت سام الکترونیک با بهره‌گیری از فناوری های جدید توانسته است رتبه مصرف انرژی این محصول را به +++A برساند که بسیار اقتصادی و در عین حال قدرتمند عمل می‌کند. این محصول از 14 عدد برنامه شست‌وشو بهره می‌برد. تنوع تعداد برنامه‌ها دست شما را باز می‌گذارد. وجود برنامه‌های متنوع در ماشین لباسشویی به شما اجازه می‌دهد که برنامه شست‌وشو را متناسب با نوع و جنس لباس‌ها انتخاب کنید. ماشین لباسشویی سام الکترونیک مدل BL-Q1465/I به قابلیت اضافه کردن لباس حین شستشو که یک قابلیت مهم است، مجهز شده است. در مجموع این ماشین‌لباسشویی را می‌توان یک گزینه با کیفیت و با ارزش خرید بالا دانست.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-71137 ظرفیت 7 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین لباسشویی اسنوا سری هارمونی 7 کیلویی مدل SWM-71137 از سری ماشین لباسشویی های تمام اتوماتیک شرکت اسنوا می باشد.که دارای موتور یونیورسال بهبود یافته می باشد. طراحی بسیار زیبا و جدید درب کاوردار از نقاط قوت این مدل می باشد،این مدل ماشین لباسشویی دارای 15 برنامه شستشو بوده و روز به روز به تعداد برنامه های آن افزوده می شود. این برنامه ها متناسب با جنس لباس، رنگ آن و حتی زمان بندی شستشو طرح ریزی شده است. از میان این برنامه ها می توان به برنامه ی شستشوی اقتصادی، شستشوی سریع 15 دقیقه، شستشوی قوی، برنامه شستشو الیاف مصنوعی و .. اشاره کرد. ماشین لباسشویی اسنوا سری هارمونی مجهز به فناوری نانو سیلور است از این فناوری برای میکروب زدایی البسه استفاده می شود. این بخش از دستگاه می تواند به مدت چند سال برای ضد عفونی و استریل نمودن پارچه ها مورد استفاده قرار گیرد. مزایای استفاده از سیستم سیلور نانو از بین بردن بوهای نامطبوع ، صرفه جویی درهزینه برق و ایجاد منطقه عاری از باکتری است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین لباسشویی بوش مدل WAJ2018SGC ظرفیت 8 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین لباسشویی بوش مدل Bosch WAJ2018SGC سری 2 و دارای رتبه انرژی +++A می‌باشد. این ماشین لباسشویی ظاهر زیبا و مصرف پائینی دارد. ظرفیت این لباسشویی 8 کیلوگرم است که برای خانواده‌های با جمعیت متوسط مناسب می‌باشد. موتور این دستگاه BLDC است و صدای پائینی در حین شستشو و عمر طولانی دارد. پنل برنامه‌های این لباسشویی دارای ولوم چرخشی است. از ویژگی‌های دیگر این لباسشویی می‌توان به طراحی AntiVibration آن اشاره کرد که در نتیجه آن دستگاه با حداقل لرزش کار می‌کند. برنامه‌های شستشوی این دستگاه شامل کتان، شستشوی سریع، شستشوی دستی برای لباس‌های پشمی، لباس‌های مخمل و برنامه ضدچروک برای اتوکشی آسان می‌باشد. این لباسشویی دارای قابلیت ActiveWater Plus است که باعث جلوگیری از هدر روی آب شده و به صورت هوشمندانه‌ای در مصرف آب صرفه‌جویی خواهد شد. همچنین این دستگاه دارای قابلیت شستشو با تأخیر است که می‌توان زمان شروع شستشو را به ساعت مورد نظر موکول کرد. قابلیت دیگری که این دستگاه دارد، قابلیت WaveDrum است، دستگاه‌های دارای این قابلیت دارای شیارهای منظمی در دیگ خود هستند که باعث شستشوی بهتر لباس‌ها می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین لباسشویی دوو سری کاریزما مدل DWK-8100 ظرفیت 8 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین لباسشویی 8 کیلوگرمی دوو سری کاریزما مدل DWK-8100 یکی از جدیدترین مدل‌های لباسشویی تولید شده توسط شرکت دوو (DAEWOO) سری کاریزما (Charisma) است. این لباسشویی با عملکرد مناسب خود به محبوبیت مناسبی میان مصرف‌کنندگان رسیده است. لباسشویی درب از جلو (Front Loading) کاریزما با موتور تسمه‌ای 1000 دور در دقیقه به مصرف‌کنندگان عرضه می‌شود. لباسشویی‌های سری کاریزما با بهره‌مندی از صفحه‌نمایش جدید خود که در قسمت جلوی لباسشویی، به آسانی تنظیم و آماده شروع فرآیند شست‌وشو می‌شود. لباسشویی 8 کیلوگرمی دوو سری کاریزما مدل DWK-8100 با استفاده از طراحی بدنه جدید خود تمامی لرزش‌های اضافی را در خود نگه می‌دارد، اما مهمترین نکته در مورد طراحی این سری از لباسشویی، مصرف پایین انرژی است. رتبه مصرف انرژی این لباسشویی در پایین ترین سطح و در رده انرژی +++A قرار گرفته است‌. این لباسشویی دارای دیگ زمردی (Emerald Drum)است. می‌توان گفت که محفظه‌ مورد استفاده در این ماشین لباسشویی سری جدید دوو با نام کاریزما (Charisma) با استفاده از قوی‌ترین کامپیوتر دنیا و استفاده از ایده‌ای ناب طراحی شده است که نه‌تنها تمام آلودگی‌ها و لکه‌ها را ازبین می‌برد بلکه باتوجه به‌ویژگی های استفاده شده در ساخت آن برای انواع لباس‌ها با هر جنسی مناسب و کاربردی است. محفظه‌ استوانه‌ای شکل (drum) این ماشین لباسشویی کامل‌ترین و پیشرفته‌ترین نوع این محصول است و مهم‌ترین ویژگی آن صرفه‌جویی در آب مصرفی است. این دِرام دارای برآمدگی‌های بیضی شکل (Emerald) است و به‌همین‌خاطر Emerald Drum نام‌ گرفته است. این برآمدگی، شستشویی همانند اثر انگشت را ایجاد کرده تا ضمن حفاظت از الیاف البسه در هنگام شست‌وشو، کیفیت شست‌وشو را بالا برود. عملکرد تکنولوژی نانو سیلور (Nano Silver) در لباسشویی دوو سری کاریزما مدل DWK-8100 وجود دارد. ماشین لباسشویی دوو سری کاریزما مدل DWK-8100 ظرفیت 8 کیلوگرم با استفاده از این تکنولوژی، قادر به ازبین‌بردن بیش از 650 نوع باکتری است. این تکنولوژی در ماشین لباسشویی حدود 400 میلیارد یون نقره را هنگام شست‌وشو آزاد کرده و به‌این‌ترتیب خاصیت استریل کنندگی آن تا 99 درصد افزایش می‌یابد. گفتنی است که این خاصیت ضدباکتری تا 30 روز پس از شست‌وشو در لباس باقی می‌ماند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TG72-BW/BS ظرفیت 7 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TG72-BW/BS ظرفیت 7 کیلوگرم یک ماشین لباسشویی فوق‌العاده بی‌صدا و بدون لرزش است. این ماشین لباسشویی ظرفیت 7 کیلوگرم می‌تواند جوابگوی تمامی نیاز‌های یک خانواده حتی پر جمعیت برای شست‌وشو لباس‌ها باشد. شرکت ایکس ویژن با بهره گیری از فناوری های جدید توانسته است رتبه مصرف انرژی این محصول را به +++A برساند که بسیار اقتصادی و در عین حال قدرتمند عمل می‌کند. وجود برنامه‌های متنوع در ماشین لباسشویی به شما اجازه می‌دهد که برنامه شست‌وشو را متناسب با نوع و جنس لباس‌ها انتخاب کنید. ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TG72-BW/BS سرعت چرخش 1200 دور در دقیقه‌ای دارد. و با توجه به 16 برنامه شستشو این مدل می‌تواند یک دستگاه کامل و مفید در خانه تبدیل شود. گفتنی است ماشین لباسشویی مدل TG72-BW/BS به سیستم‌های دارای درام کریستالی جهت مراقبت از الیاف لباس (Honeycomb) امکان اضافه کردن لباس در هنگام شستشو (Add Garment) دارای برنامه شستشوی خودکار درام (Drum Clean) دارای برنامه شستشوی سریع 15 دقیقه ای دارای قابلیت ادامه برنامه شستشو در صورت قطع و وصل برق و کنترل داغ شدن بیش از حد مجهز شده است.

لباسشویی به‌صرفه و با کیفیت ایرانی

ایکس ویژ‌ن یک برند ایرانی‌ست که در سال ۱۳۸۵ تصمیم به تولید انواع محصولات صوتی و تصویری گرفت.محصولات این برند به قدری با کیفیت و پیشرفته بودند که در بازار محصولات خانگی طرفداران زیادی را به خود جذب کردنند. در سال  ۱۳۹۵ برند ایکس ویژن فعالیت خود را در جهت تولید محصولات خانگی متنوع تر گسترش داد این روزها ردپایی از محصولات ایکس ویژن در خانه ی هر فرد ایرانی وجود دارد.  

راهنمای خرید ماشین لباسشویی

بدون شک ماشین‌های لباسشویی در جدول ضروری‌ترین محصولات خانگی قرار می‌گیرد .شما باید قبل از اقدام به خرید ماشین لباسشویی به نکات مهمی توجه کنید تا بتوانید خرید خوبی را انجام دهید. برای مثال؛ توجه به ظرفیت ماشین لباسشویی، اولین نکته‌ای است که باید به آن توجه کنید. سعی کنید با توجه به تعداد افراد خانواده خود ظرفیت ماشین لباسشویی را انتخاب کنید. نکته دوم توجه به کیفیت و قدرت ماشین لباسشویی است. اگر استفاده شما از این محصول زیاد است پس بهتر است به سراغ لباسشویی‌های با کیفیت بالا و قدرت بالا بروید که ایکس ویژن این خصوصیات را دارا است

قابلیت‌ها

لباسشویی ۷ کیلویی ایکس ویژن مدل X.VISIONTG TE72-BW/BS دارای ویژگی‌های بسیار به‌روزی است.مجهز به موتور Universalو سیستم کنترل هوشمند دمای آب و همچنین قابلیت ادامه و یا قطع شست‌و‌شو به هنگام قطع برق را دارد. لباسشویی ایکس ویژن مجهز به شست‌و‌شوی ۱۵ دقیقه‌ای است و شما می‌توانید در هنگام شست‌و‌شو هم به آن لباس اضافه کنید.   برای همه ما اهمیت دارد که دستگاهمان چطور انرژی مصرف می‌کند. لباسشویی ایکس ویژن، برچسب انرژی A+++  دارد که نشان از کم‌مصرف بودن دستگاه است.

خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش مادیران این شرکت علاوه بر تمرکز بر روی فن‌آوری محصولات همواره تلاش کرده تا خدمات پس از فروش محصولات خودش را هم به بهترین شکل ممکن ارایه کند. میزان رضایت مندی مشتریان این شرکت در این زمینه با شرکت‌های مطرح اروپایی و ژاپنی قابل قیاس است.  

در نهایت؛

لباسشویی‌های ایکس ویژن هم برای این که بتوانند نیا‌زهای قشر‌های مختلف جامعه با سلیقه‌های متفاوت را رفع کنند، با طراحی‌ها و ظرفیت‌های متنوعی تولید می‌شوند. ظرفیت‌های لباسشویی‌های ایکس ویژن از ۶ کیلوگرم شروع می‌شود.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا