خانه و آشپزخانه

نکات مهم خرید چرخ گوشت به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید چرخ گوشت باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

چرخ گوشت متداول ترین وسیله‌ای نیست که ممکن است در آشپزخانه پیدا کنید، علیرغم این واقعیت که آن‌ها برای انواع وسیعی از کارهای رایج آماده سازی غذا بسیار مفید هستند. این کمبود به معنی این است که اکثر مردم مطلقاً نمی‌دانند که در یک چرخ گوشت باکیفیت و قابل اعتماد به دنبال چه چیزی بگردند یا حتی چگونه یک واحد را از دیگری متمایز کنند. این راهنمای خرید چرخ گوشت به شما کمک می‌کند تا بسته به میزان گوشتی که می خواهید چرخ کنید، چرخ گوشت مورد نظر خود را خریداری کنید تا میزان دوام آن افزایش پیدا کند. اگر به عنوان یک فرد مجرد زندگی می‌کنید و فقط می‌خواهید یک چرخ گوشت را برای مدت کوتاهی داشته باشید، می‌توانید چرخ گوشت‌های ارزان قیمت را خریداری کنید. در غیر این صورت بهتر است این پول را روی چرخ گوشت‌های گران قیمت سرمایه گذاری کنید.

برخی از افراد علاقه دارند که برای تهیه غذا، خودشان مواد اولیه را فراهم کنند، برای مثال به جای خرید گوشت چرخ شده از قصابی ها، دست به کار شوند و گوشت را در منزل چرخ کنند. بنابراین وجود چرخ گوشت یکی از وسایل پرکاربرد در آشپزخانه است. چرخ گوشت استفاده های مختلفی دارد، از جمله: تهیه کباب های لذیذ، آماده سازی سوسیس خانگی، کبه و… .

انسان ها از ابتدای قرن نوزدهم به تدریج از چرخ‌گوشت استفاده کردند؛ در هر مرحله ی تاریخی چرخ گوشت ها به شکل های متنوعی ساخته می شدند. چرخ گوشت‌ها در ابتدا به شکل دستی بودند که میتوان گفت در حال حاضر کاربردی ندارند، چون فاقد موتور بوده و با نیروی دست کار می کنند‌. بعد از طی مدتی به شکل برقی درآمدند که در بیشتر خانه ها یافت می شوند و در نهایت نوع صنعتی آن هم زمانی استفاده می شود که قصد دارید گوشت را در حجم بالایی چرخ کنید.

در ادامه این مطلب ما قصد داریم چند مورد از چرخ گوشت‌های پرفروش و با قیمت مناسب بازار را برای شما دوستان عنوان کنیم. اما قبل از هر چیز باید نکات کاربردی در خرید این وسیله و یکسری موارد دیگر را بدانید. پس در ادامه نیز همراهمان باشید.

انواع چرخ گوشت

در میان انبوهی از چرخ گوشت ها که از لحاظ ظاهری بسیار متنوع هستند، به طور کلی 2 نوع چرخ گوشت در بازار موجود می باشد که شامل موارد نام برده در زیر می باشند.

چرخ گوشت دستی

قیمت چرخ گوشت های دستی نسبت به نوع برقی بسیار کمتر بوده اما کارایی کمتری داشته و چرخ کردن گوشت توسط آن به سختی انجام می شود. هنگام استفاده از چرخ گوشت دستی، صفر تا صد عمل چرخ کردن به عهده خودتان می باشد. یعنی باید دستی وسیله را بچرخانید و با استفاده از نیروی دستتان به چرخ شدن گوشت کمک کنید. به دلیل کارایی مشکل این محصول، خواهان زیادی نداشته و معمولا خریداران نوع برقی آن را ترجیح می دهند تا در وقت صرفه جویی بیشتری کرده باشند.

چرخ گوشت برقی

امروزه اکثر افرادی که قصد خرید چرخ گوشت دارند، سراغ نوع برقی این دستگاه پر کاربرد می روند. چرخ گوشت برقی در انواع و اقسام برندها با تنوع بالا در بازار موجود می باشند، که قیمت بیشتری نسبت به نوع دستی دارند. اما در عوض کارایی بهتر و راحت تری دارند. در چرخ گوشت برقی، موتور دستگاه تیغه آن را می چرخاند و سریع چرخ کردن گوشت به پایان می رسد. در واقع انتخاب بین برقی و دستی بودن چرخ گوشت انتخاب بین صرفه جویی در وقت یا در پول است. چرخ گوشت دستی در هزینه و چرخ گوشت برقی در زمان صرفه جویی می کنند.

ساختار داخلی چرخ گوشت

چرخ گوشت های خانگی از نظر موتور و بدنه به دو دسته افقی و عمودی تقسیم می شوند. موتور چرخ گوشت ها از نوع اونیورسال و دارای مدار الکتریکی می باشند. موتورهای اونیورسال دارای زغال می باشند، زمانی که طول آنها به ۱.۳ رسید باید تعویض شوند.

مشخصات مهم در چرخ گوشت

از مشخصات مهم در یک چرخ گوشت می توان به قدرت، سرعت، توان، نوع ولتاژ و وزن دستگاه اشاره کرد. وجود هر یک از این خصیصه ها در محصولات برقی بسیار اهمیت دارد.

اجزای تشکیل دهنده چرخ گوشت

  • موتور: مهمترین بخش در هر دستگاه موتور آن می‌باشد که این مقوله در چرخ گوشت هم صدق می کند.
  • محفظه گوشت: دهانه استوانه ای که گوشت از طریق آن به گلویی وارد می شود.
  • چرخ دنده: وظیفه چرخ دنده بالا بردن سرعت گشتاور موتور دستگاه می باشد که از جنس پلاستیک است.
  • شبکه:  شبکه بر روی تیغه نصب شده و در سایزهای متفاوتی تعبیه شده اند.
  • میله حلزونی: میله داخل گلویی قرار دارد و باعث هدایت گوشت به سمت تیغه می شود.
  • تیغه: عمل خرد کردن گوشت توسط لبه‌های تیز تیغه انجام می‌شود و ظاهری 3 یا 4 پر دارد.
  • طوقه: باعث محکم شدن قطعات داخلی می شود.
  • سینی: سینی محل قرارگیری گوشت‌های خورد شده می باشد که عموما جنس پلاستیکی دارد.
  • هاون: به وسیله هاون گوشت از داخل سینی به داخل محفظه داخلی چرخ گوشت هدایت می‌شود.
  • قطعه سوسیس ساز: این وسیله جانبی به شما امکان درست کردن سوسیس خانگی با کیفیت در منزل را فراهم می کند. اکثر چرخ گوشت های امروزی این قطعه جانبی را دارا می باشند.

نکات مهم هنگام خرید چرخ گوشت

قدرت و توان چرخ گوشت

برای اینکه بتوانید مقدار گوشت زیادی را در مدت زمان کمتری چرخ کنید ، باید چرخ گوشت توان بالایی داشته باشد. هرچه توان دستگاه بالاتر باشد، عمل چرخ کردن سریع تر و بهتر انجام می‌شود. با بالا بودن توان دستگاه هنگام استفاده فشار کمتری به آن وارد خواهد شد که در نتیجه دیرتر دچار خرابی و فرسایش در قطعات خواهد شد.

جنس تیغه

تیغه ها در چرخ گوشت بخش مهمی از عملکرد بهتر دستگاه را برعهده دارند. اگر تیغه دستگاه زود به زود کند شود، باعث وارد شدن بار اضافی به موتور و عدم کارایی محصول می‌شود. معمولاً جنس تیغه ها از فولاد ضد زنگ می باشند.

ظرفیت نهایی چرخ گوشت

ظرفیت چرخ گوشت میزان خروج گوشت در هر دقیقه از دستگاه می باشد. هر چه این میزان بیشتر باشد ظرفیت چرخ گوشت بالاتر است.

صدای چرخ گوشت

چرخ گوشت های قدیمی دارای صدای بلندی هنگام استفاده بودند، که با افزایش برندهای مختلف و پیشرفت در نحوه ساخت این محصول، مشکل میزان صدا تا حد زیادی برطرف شده است. اما هنوز هم چرخ‌گوشت هایی هستند که صدای بلندی حین استفاده دارند و اگر میزان صدا برایتان اهمیت دارد، هنگام خرید به این مقوله توجه نمائید. با ادامه ویژگی های چرخ گوشت در مقاله راهنمای خرید چرخ گوشت خانگی همراهمان باشید.

سیستم چرخش معکوس

به وسیله این عملکرد می‌توانید تکه‌های گوشت باقی مانده درون چرخ گوشت را به راحتی خارج کنی.

طول عمر

هنگام خرید ترجیحا چرخ گوشی را خریداری نمائید که بدنه و قطعات آن از استیل ساخته شده باشد. زیرا استیل نسبت به سایر مواد طول عمر بالاتر و مفید تری دارد.

سیستم محافظت حرارتی

چرخ گوشت هایی که دارای این ویژگی هستند، دستگاه در صورت استفاده طولانی مدت اگر داغ شود به طور اتومات خاموش و بعد از گذشت مدتی روشن می شود. این قابلیت باعث افزایش طول عمر دستگاه شده و از سوختن محصول جلوگیری می کند.

سینی چرخ گوشت

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به یک باره میزان زیادی گوشت چرخ می کنید، باید به سراغ چرخ گوشتی با سینه بزرگ بروید. اما اگر گوشت های مصرفی را در دفعات بیشتر و حجم کمتر چرخ می‌کنید، یک چرخ گوشت با سینی کوچک هم جوابگو شما خواهد بود.

لوازم جانبی چرخ گوشت

چرخ گوشت ها دارای قطعات اضافی برای ساخت سوسیس و شبکه ها در سایز های مختلف می باشند. این قطعات به  قابلیتهای دستگاه اضافه می‌کند.

سایز چرخ گوشت

میزان فضایی که هر دستگاه از آشپزخانه را اشغال می‌کند، بسیار مهم می‌باشد. زیرا اگر انتخاب درستی نکرده باشید و فضای آشپزخانه را با وسایل بزرگ و دست و پا گیر پر کرده باشید، هنگام استفاده از دستگاه‌های مختلف آرامش نخواهید داشت.

گلویی چرخ گوشت

هنگام خرید به شکل گلویی دستگاه توجه داشته باشید. طراحی گلویی باید به نحوی باشد که دست درون آن قرار نگیرد. در حال حاضر اکثر گلویی‌های چرخ گوشت های موجود در بازار بدون خطر هستند.

وزن چرخ گوشت

چرخ گوشت یکی از وسایلی می باشد که هر بار ممکن است در یک نقطه از آشپزخانه مورد استفاده قرار بگیرد. پس وزن آن باید به گونه‌ای باشد که جابجایی را مشکل نکند.

طول سیم چرخ گوشت

هرچه طول سیم دستگاه بلندتر باشد، بهتر است. زیرا بدون نیاز به نزدیک بودن به پریز و یا استفاده از سه راهی می توانید در هر مکانی که مد نظرتان است از دستگاه استفاده نمائید.

سهولت استفاده از چرخ گوشت

ما در مقاله راهنمای خرید چرخ گوشت خانگی توصیه می کنیم قبل از خرید این دستگاه به طرز کار آن دقت داشته باشید. برای چرخ کردن گوشت، دستگاه نباید وقت زیادی برای آماده‌سازی تلف کند و زمان بر باشد.  هنگام خرید محصولی را انتخاب نمائید که نیازی به آماده‌سازی پیچیده و صرف زمان و نیرو از جانب شما نباشد.

شستشوی چرخ گوشت

شستشوی بعد از استفاده این محصول را جدی بگیرید. چرخ گوشت به دلیل تماس با گوشت خام اگر به خوبی تمیز نشود، موجب تجمع میکروب و ایجاد بوی نامطبوع در دستگاه می شود. پس برای شستشوی هرچه بهتر، باید به جدا شدن راحت قطعات و جنس قطعات توجه کرد.

نکات مهم هنگام استفاده از چرخ گوشت

  • گوشت ها را به قطعات کوچک تقسیم کنید.
  • گوشت ها بدون رگه و چربی باشند.
  • دستگاه را بدون گوشت روشن نکنید.
  • چرخ گوشت را با سبزی خردکن اشتباه نگیرید.
  • تیغه ها را هر چند وقت یکبار تیز کنید.
  • بعد از استفاده قطعات را به خوبی تمیز کنید.
  • مدت زمان طولانی چرخ گوشت را روشن نگه ندارید.

با توجه به اطلاعاتی که خدمت شما عزیزان ارائه کردیم، می توانید چرخ‌گوشت مورد نیازتان را تهیه کنید. ما در ادامه این مطلب، لیستی از چند مدل چرخ‌گوشت ارزان و با کیفیت حال حاضر بازار را برای شما فراهم کرده ایم که با خیال آسوده می توانید خریداری بفرمایید. با کلیک روی هر تصویر و یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات جامع تری از محصول را دریافت کنید.

نکته خرید - قیمت روز چرخ گوشت بوش مدل MFW45020 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ گوشت بوش مدل MFW45020 دستگاهی قدرتمند با توان ۱۶۰۰ وات است که طراحی هوشمندانه‌ای در پس‌زمینه دارد. این چرخ‌گوشت توان بالایی داشته و می‌تواند دو کیلو و هفتصد گرم گوشت را چرخ‌ کرده و تحویل دهد. این قابلیت به خاطر بهره‌گیری از تیغه‌ی برنده از جنس فولاد است که جلوی مارپیچ دستگاه نصب می‌شود. دیسک‌های خروجی این دستگاه در سایزهای مختلف، باعث می‌شوند گوشت یا ماده‌ی غذایی چرخ شده در اندازه‌های مختلفی بسته به نیاز مصرف‌کننده آماده شود. وجود قیف‌های مخصوص تهیه‌ی سوسیس هم می‌تواند امکانی کاربردی باشد تا تنوع غذایی افراد بالا برود. چرخ‌گوشت بوش مدل MFW45020 طول سیم برقی به میزان مناسب دارد تا چندان محدودیتی برای فاصله از پریز برق وجود نداشته باشد. سینی قرارگیری مواد غذایی در بالای دستگاه پلاستیکی است که باعث استحکام و ظرفیت تحمل وزن بیشتر و در نتیجه راحتی کارکردن با آن می‌شود. درصورتی‌که رگ و پی یا قطعات بزرگ گوشت دور مارپیچ یا تیغه دستگاه گیر کنند می‌توان از عملکرد چرخش معکوس دستگاه بهره برد. به‌این‌ترتیب همه قطعات برعکس چرخیده و انسداد رفع می‌شود. برای حمل راحت‌تر بدنه چرخ‌گوشت یک دسته در بالای آن در نظر گرفته شده است. صفحات فلزی خروجی در پشت دستگاه در جایگاه مخصوص نگهداری می‌شوند تا از گم‌شدن آن‌ها جلوگیری شود. بوش تولیدکننده و عرضه‌کننده‌ی لوازم‌خانگی برقی در سراسر جهان است که با ارائه‌ی محصولات باکیفیت و مبتکرانه، طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چرخ گوشت بوش مدل MFW66020 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی دیگر محصولات پر طرفدار و ضروری آشپزخانه چرخ گوشت است که امروزه یکی از دستگاه های مورد نیاز هر خانه و آشپزخانه محصوب می شود. چرخ گوشت بوش مدل MFW66020 یکی چرخ گوشت پر قدرت و با کیفیت است که محصول شرکت معتبر و خوش نام بوش است، این چرخ گوشت با توان مصرفی 1000 وات (اسمی) و توان مصرفی کلی 1800 وات و همچنین میزان خروجی 3 کیلوگرم در دقیقه گزینه‌ی خوبی برای خرید چرخ گوشت می باشد. این دستگاه با 3 شبکه توری بزرگ، متوسط و کوچک که از جنس استیل هستند انواع گوشت را به راحتی چرخ کرده و موتور آن نیز سیستم چرخش معکوس دارد که به افزایش کارایی چرخ گوشت کمک بسزایی می کند. از دیگر ویژگی‌های آن وجود دو قطعه برای درست کردن سوسیس و کبه می توان نام برد که کارایی زیادی دارند و به ویژگی های اساسی این دستگاه می افزایند. رنگ بسیار شیک و مدرن سفید این دستگاه نیز با دیگر محصولات آشپزخانه ی شما ست خواهد شد و باید دانست که محصولات شرکت بوش کیفیت و قدرت بالایی دارند. چرخ گوشت بوش مدل MFW66020 به دلیل توان بالا و قیمت مناسب یکی از چرخ گوشت های محبوب خانواده های ایرانی به ویژه زوج های جوان می باشد. این چرخ گوشت با توان 1800 وات و چرخش معکوس، 3 کیلوگرم گوشت در دقیقه را چرخ می کند. دیگر امکانات آن تیغه از جنس فولاد ضدزنگ، سه شبکه خروجی گوشت در سه سایز های مختلف، ابزار سوسیس ساز و کباب ساز می باشد. که با توجه به این ویژگی ها و توان بسیار بالا و کیفیت ساخت این چرخ گوشت، فروشگاه اینترنتی کاندیش کالا این محصول (چرخ گوشت بوش مدل MFW66020) را به شما مشتریان عزیز پیشنهاد کرده و با ضمانت اصالت و گارانتی معتبر به شما ارائه می دهد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید کولر آبی به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چرخ گوشت تفال مدل NE608138 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ گوشت تفال مدل NE608138 از محصولات با کیفیت و محبوب این شرکت است که وارد بازار شده است. ابعاد این چرخ‌گوشت 33 × 17 × 28 بوده و وزنش به 6 کیلوگرم می‌رسد. این چرخ گوشت بدنه و تیغه های فلزی دارد که باعث شده‌اند بتوانید برای مدتی طولانی از آن استفاده کنید. به کاررفتن فلز در ساخت این چرخ‌گوشت، نه‌تنها باعث بهترشدن کارایی آن شده، بلکه زیبایی متفاوتی به آن بخشیده است. البته کناره‌های بدنه از جنس پلاستیک مرغوب طراحی شده که باعث می‌شود وزن دستگاه زیاد سنگین نباشد. ناودانی فلزی با پیچ تنظیم به بدنه فیکس می شود. برای بازکردن آن کافی است دکمه‌ای که روی بدنه قرار گرفته است را فشار دهید تا از بدنه جدا شود. سینی گوشت در بالا ی ناودانی ظرفیت مناسبی داشته و از جنس پلاستیک ساخته شده است. سیم برق در محفظه مربوطه روی بدنه قرار می گیرد تا هم ظاهر دستگاه بهتر شود هم سیم برق دچار قطعی نشود. پایه های ضدلغزش زیر دستگاه مانع از حرکت و جابجایی چرخ گوشت حین فعالیت می شوند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چرخ گوشت سوئیس پلاس مدل SMG-2080S خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

امروزه بزرگترین استراتژی این کارخانه،تلاش برای بهتر شدن و اعتقاد به ایجاد تمایز است و از این رو است که خدمات منحصر به فرد این مجموعه در گارانتی 24 ماهه تمامی محصولات،بازآفرینی سبکی نو در کسب رضایت مندی صدر در صدی مصرف کننده را به همراه داشته است.و اما اینک معتقدیم که ایرانی یعنی بهترین،ایرانی یعنی با کیفیت ترین و ایرانی یعنی برترین و به همین دلیل با اقتدار بر روی محصولاتمان عبارت ساخت ایران را حک خواهیم نمود و با افتخار خواهیم گفت:سوئیس پلاس،برند برتر لوازم خانگی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چرخ گوشت فیلیپس مدل HR-2743 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ گوشت فیلیپس مدل HR2743 جزو قوی ترین چرخ گوشت های شناخته شده میباشد. چرا که از توان 2600 وات برخوردار است. با این توان و تیغه های تیز در زمان کمی گوشت را در اندازه های متفاوت چرخ نمایید. این محصول دارای 3 دیسک در اندازه های 3، 5 و 8 میلیمتری است که در هر سایزی میتوان گوشت را قیمه نمود. چرخ گوشت فیلیپس HR2743 قدرتمند، و طراحی زیبایی دارد. جنس بدنه ی دستگاه، ترکیبی از پلاستیک و استیل ضد زنگ است که استحکام جنس، شما را تا سالیان متمادی از تهیه ی چرخ گوشت دیگر بی نیاز میکند. با این دستگاه در یک دقیقه 4500 گرم گوشت را چرخ کنید. با این توان و قدرت، سرعت العمل بیشتری در تهیه ی گوشت چرخ کرده خواهید داشت. وجود قیف‌های مخصوص تهیه‌ی سوسیس هم می‌تواند امکانی کاربردی باشد تا تنوع غذایی افراد بالا برود. وجود استوانه‌های فلزی برای رنده‌کردن موادغذایی، امکانی جانبی این دستگاه محسوب می‌شود. چرخ‌گوشت فیلیپس مدل HR2743 مجهز به مدار قطع خودکار برای جلوگیری از واردشدن آسیب به موتور در صورت اعمال بار اضافی یا اتصال کوتاه مدار الکتریکی است. در این مدل، ابزار نظافت جدیدی برای تمیزکردن سریع‌تر دیسک‌های فلزی وجود دارد؛ همچنین امکان بازشدن گلویی از طریق طراحی مبتکرانه، برای نظافت راحت‌تر این مدل در نظر گرفته‌ شده است. طول سیم برق به میزان مناسب است تا چندان محدودیتی برای فاصله از پریز برق وجود نداشته باشد. Philips تولیدکننده و عرضه‌کننده‌ی لوازم‌خانگی برقی در سراسر جهان است که با ارائه‌ی محصولات باکیفیت و مبتکرانه، طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. قیف های مخصوص سوسیس ساز چرخ گوشت فیلیپس 2743، در اندازه های 12 و 22 میلمتری میباشد. که امکان تهیه ی سوسیس خانگی را به شما میدهد. از رنده ی استوانه ای محصول جهت رنده کردن سبزیجات و میوه ها استفاده کنید. دستگاه به رنده ورقه درشت و رنده ریز مجهز است. سیستم چرخش معکوس از ویژگیهای خوب این چرخ گوشت فیلیپس میباشد. پایه های ضد زنگ. مدار قطع کن خودکار، ابزار مخصوص نظافت دیسک ها از دیگر قابلیتهای برتر این محصول است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چرخ گوشت بلانزو کد 1500 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ گوشت بلانزو دو سرعته است. اما همین دو سرعت برای داشتن گوشت چرخ شده دلخواه کافی است. چون قدرت موتور بالا و تیغه های بسیار مقاوم و با کیفیتی دارد. تیغه ها فولادین و ضد زنگ است. شما با این دستگاه می توانید گوشت چرخ کرده مناسب برای ماکارونی و و لوبیا پلو و از این قبیل غذا ها که نباید گوشت چرخ شده به هم بچسبد داشته باشید. و از طرف دیگر می توانید سوسیس و کالباس با این دستگاه درست کنید. یعنی به قدری این دستگاه قوی است که می شود مواد مناسب برای سوسیس را بوسیله آن تهیه کرد. چرخ گوشت بلانزو مدل 1500 دارای مدار شکن ایمنی است. به این معنی که وقتی به مدت طولانی روشن است و احتمالا بخواهد قدرت موتور را تحت فشار قرار دهد این مدار شکن جریان را قطع می کند تا آسیبی به موتور وارد نشود. یکی دیگر از خاصیت های این وسیله، تابع معکوس است. این زمانی به درد می خورد که وقتی و گوشت یا هر چیزی گیر کند با تابع معکوس باز می گردد و به سمت بشقاب برش باز می گردد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چرخ گوشت ناسا الکتریک مدل NS-320 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این دستگاه هم طراحی زیبایی دارد و هم از موتور قدرتمندی با توان مصرفی 2000 وات پشتیبانی می‌کند. قابلیت تنظیم سرعت در دو سطح 1 و 2 از دیگر ویژگی‌های این دستگاه است، که معمولاً از سطح سرعت 1 برای چرخ کردن گوشت استفاده می‌کنند. بدنه این دستگاه از جنس آلومنیوم آنودایز است، که از مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی و سایش برخوردار است. یک رنگ بودن بدنه این چرخ گوشت حس نوستالژی به افراد می بخشد و یادآور چرخ گوشت‌های قدیمی است.دو نوع شبکه برش از جنس استیل ضد زنگ وظیفه چرخ کردن گوشت را بر عهده دارند، تیغه‌های برش دهنده و میله حلزونی از جنس اسیتل ضد زنگ بوده و بر اثر بارها شستشو و قرار گرفتن در معرض آب دچار زنگ زدگی و تغییر کیفیت نمی‌شوند. طراحی زیبا در کنار کارآیی راحت از ویژگی‌های جدا نشدنی این محصول هستند. در نهایت این مجموعه که جهت چرخ کردن گوشت به کار می‌رود با قیمت مناسب قابل خریداری است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چرخ گوشت تکنو مدل Te-504 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ‌گوشت تکنو مدل «Te-504» یک دستگاه باکیفیت و کاربردی است. این چرخ‌گوشت به‌راحتی قطعات گوشت را چرخ ‌کرده و این امکان را به شما می‌دهد که در غذاهای خود تنوع ایجاد کنید. این دستگاه یک محصول چند کاره است و با داشتن سه تیغه‌ی رنده می‌تواند بسیاری از احتیاجات را در آشپزخانه رفع کند. رنده‌ها از جنس استیل ضدزنگ هستند و برای کار با آن‌ها باید در گلویی مخصوص خود قرار گیرند. گلویی و سینی این محصول هم فلزی است و قطردهانه ورودی گلویی 8 سانتی‌متر است به‌طوری‌که قطعات بزرگ گوشت به‌راحتی وارد آن می‌شوند. همان‌طور که گفته شد این محصول سه پنجره‌ی متفاوت دارد و می‌توان با استفاده از این قابلیت، قطعات گوشت را در اندازه‌های مختلف چرخ کرد. از دیگر ویژگی‌های چرخ‌گوشت تکنو می‌توان به سیستم چرخش معکوس و نمایشگر دیجیتال اشاره کرد که قادرند کارایی این محصول را تا حد زیادی افزایش دهند. 

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چرخ گوشت فکر مدل Torque Pro 2000 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ گوشت فکر Torque Pro 2000 همانند دیگر محصولات و لوازم خانگی فکر از طراحی و کیفیت مطلوبی برخوردار است، اولین چیزی که بعد از دیدن این وسیله خودنمایی می کند رنگ نقره ای و زیبای آن است که آن را بسیار شیک و مدرن تر کرده است. تیغه ضد زنگ و از جنس فولاد آب دیده طول عمر آن را به مراتب بالا می برد، و هر روز کار کردن با آن لذت بخش تر خواهد بود. بر روی بدنه چرخ گوشت تنظیمات سرعت و چرخش معکوس قرار دارد. تعداد تنظیمات سرعت 2 عدد می باشد که بسته کار کاربر می توان آن را کم یا زیاد انتخاب کرد. همچنین سه نوع دیسک به همراه سری ها با این چرخ گوشت قرار دارند، که میزان اندازه چرخ کردن گوشت را می توان تنظیم کرد. هر کدام از این دیسک ها را قرار دهیم به اندازه صفحه مشبک گوشت را چرخ می کند. چرخ گوشت فکر Torque Pro 2000 با توان موتور 2000 وات جزو چرخ گوشت های پر قدرت و حرفه ای محسوب می شود. که در مدت زمان کوتاهی قادر است هر نوع گوشتی را برایتان چرخ کند. توان بالا، قطعات با کیفیت و طراحی زیبا همگی باعث شده است که بازدهی عالی از کار این دستگاه داشته باشیم. تنظیمات سرعت بر روی بدنه چرخ گوشت برای انتخاب سرعت دلخواه توسط کاربر تعبیه شده است، همچنین برای زمانی که گوشت داخل تیغه گیر می کند عملکرد معکوس طراحی شده است تا از شکستن و آسیب احتمالی به این وسیله جلوگیری شود. پایه های ضد لغزش که در زیر چرخ گوشت قرار دارند ایمنی دستگاه حین انجام کار را افزایش می دهد و مانع از حرکت و تکان خورن چرخ گوشت بر روی هر سطحی می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چرخ گوشت مولینکس مدل HV7 PRO ME546810 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول دارای توان 2200 وات است که میزان خروجی چرخ گوشت 4.1 کیلوگرم در دقیقه است و در گروه چرخ گوشت مولینکس ، چرخ گوشتی قوی محسوب می‌شود.  روشن و خاموش شدن این محصول به وسیله یک دکمه است و دارای حالت ریورس یا چرخش معکوس است که این ویژگی چرخ گوشت باعث رفع گرفتگی در مارپیچ یا تیغه می‌شود و کار با این چرخ گوشت را برای شما آسان می کند. دهید! به همراه این چرخ گوشت مولینکس قطعات 2 سایز سوسیس ساز و کبه سازبه کاربر ارائه می‌شود. این مدل چرخ گوشت مولینکس دارای سه عدد شبکه‌ پنجره‌ای از استیل ضد زنگ ساخته شده و در برابر شست‌و‌شو و رطوبت مقاوم است. با استفاده از اکسسوری‌های چرخ گوشت مولینکس، سوسیس‌ساز و کبه‌ساز، امکان تهیه‌ی انواع موادغذایی با کیفیت زیاد در خانه فراهم کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چرخ گوشت کنوود مدل MG510 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ گوشت کنوود مدل « MG510» دستگاهی کوچک و جمع‌وجور است که قابلیت‌های زیادی دارد. توان خروجی این دستگاه زیاد است و این دستگاه توانایی چرخ کردن حدود 1.5 کیلوگرم گوشت در دقیقه را دارد. بدنه و سینی و گلویی آن فلزی است و تیغه‌های تیز و برنده آن از استیل ضدزنگ ساخته شده است. همراه این دستگاه سه پنجره‌ای با منافذی در سه سایز مختلف عرضه می‌شود و با آن می‌توان گوشت را در مدل‌های مختلف برای تهیه غذاهای متنوع چرخ کرد. غیر از این پنجره‌ای‌ها سه سری دیگر برای تهیه کبه و سوسیس نیز همراه دستگاه ارائه می‌‌شود. قطعات سوسیس‌ساز در دو سایز مختلف هستند و می‌توان با دو ضخامت در خانه و با مواد اولیه با‌کیفیت و به‌صورت کاملا بهداشتی سوسیس‌ تهیه کرد. سینی این دستگاه دارای یک درپوش طلقی شفاف است، که غیر از جلوگیری از ورود گردوغبار به داخل دستگاه، می‌توان آن را زیر خروجی دستگاه قرار داد تا گوشت‌های چرخ کرده و ... داخل آن بریزد. معمولا بازوبسته کردن قطعات چرخ‌گوشت کاری سخت است ولی همراه این دستگاه یک آچار وجود دارد که با استفاده از آن به‌راحتی می‌توان قطعات را از هم باز کرد. همچنین سیم برق دستگاه را نیز می‌توان در کنار دستگاه در محل قرار داده شده جمع‌آوری کرد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید گلیم فرش به همراه قیمت و خرید آنلاین
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چرخ گوشت فوما مدل FU-1926 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ گوشت فوما مدل FU-1926 ، یک محصول بسیار پیشرفته و حرفه‌ای است که برای کارکرد‌های طولانی‌مدت طراحی و ساخته‌شده است. این محصول از جنس تیغه‌ی استیل، توان موتور 3300 وات و سوسیس ساز بهره می‌برد. از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به شبکه چرخ‌گوشت و دکمه معکوس اشاره کرد. فوما در زمینه‌‌های مختلفی از جمله ساخت لوازم برقی خانگی، فعالیت‌های گسترده‌ای انجام می‌دهد. این مدل در ابعاد 130 × 200 × 200 میلی‌متر و وزن 3 کیلو‌گرم به بازار عرضه شده است . با استفاده از شبکه‌های تعبیه شده برای این محصول قادر هستید اندازه گوشت خروجیتان را تغییر دهید. با استفاده از اکسسوری‌های سوسیس‌ساز و کبه‌ساز، امکان تهیه‌ی انواع موادغذایی با کیفیت زیاد در خانه فراهم شده است. استفاده از استیل ضد زنگ برای این مدل سبب شده تا چرخ گوشت فوما مدل FU-1926 کیفیت بسیار بالایی داشته باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چرخ گوشت مایر مدل 9060 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این چرخ گوشت به شما امکان می دهد مقدار زیادی گوشت را بدون هیچ زحمتی خرد کنید. به همین دلیل محبوبیت آن در حال افزایش است. با این وجود طول عمر ان بسیار بالاست . با این وجود ، حتی این محصول نیز اگر از مواد با کیفیت ساخته شده و به درستی استفاده شود ، سالها به کار خواهند آمد. مزیت این چرخ گوشت امکان انتخاب درجه دلخواه در خردکردن گوشت است ، به لطف پیوست های مختلف در سە سایز متفاوت ریز,متوسط,درشت و همچنین تهیه سایر گوشت و متوجه خواهید شد که چرخ گوشت بخشی از کل عملکردها برای تهیه غذا است. مواد مورد استفادە در ساخت بدنه و قطعات فلز ، این قطعات نقش اساسی در عمر این دستگاه دارند از فولاد با کیفیت بالا و ساخته شوند. چرخ گوشت مایر با همان سرعت خرد می کند. پردازش گوشت سریعتر و راحت تر است. چرخ گوشت مایر با کیفیت و مجهز به معکوس باشد. اگر قطعه ای از گوشت در مکانیزم چرخ گیر کند یا گیر کند ، این عملکرد بسیار مفید است. همچنین اطمینان حاصل کنید که موتور دارای محافظت در برابر گرما است و مجهز به سیستم قطع خودکار میباشد,مجهز به یک صفحه ال سی دی برای مشاهده تنظیمات ارائە شدە , پردازش گوشت با کیفیت و نرم ، گوشت سفت و سخت برای شما راحت تر و سریعتر خواهد بود ، کمی بیشتر خرد خواهید کرد. با این وجود ، می توان بیان کرد که سرعت چرخ کردن از 1 تا 3 کیلوگرم در دقیقه است. سطح صدای چرخ گوشت مایر نسبتاً کم است و در دامنه آن قرار دارد. با این حال ، شما فقط برای مدت زمان کوتاهی از چرخ گوشت استفاده خواهید کرد ، بنابراین نباید شما را بیش از حد نگران کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چرخ گوشت گاستروبک کد 41408 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ گوشت گاستروبک مدل 41408 دستگاهی بسیار زیبا است که کار با دستگاه را لذتبخش میسازد. توان موتور این چرخ گوشت 2000 وات بوده که مناسب برای چرخ کردن گوشت و انواع مواد غذایی میشود و برای مصارف خانگی طراحی شده است. بدنه دستگاه از جنس آلومینیوم پیشرفته بوده که موجب دوام بالای این چرخ گوشت میشود . لوله ناودانی چرخ گوشت گاستروبک به راحتی و با پیچاندن در جای خود ثابت میگردد و به همین روال نیز باز میشود . . سینی استیل دستگاه نیز اندازه خوبی داشته و می توان قطعات گوشت را هنگام کار در آن قرار داد و به کمک دسته فشاری به درون لوله هدایت کرد . چرخ گوشت 41408 گاستروبک مجهز به پنل استیل روی بدنه بوده که دارای دو دکمه میباشد . یکی برای روشن و خاموش کردن دستگاه و دیگری برای عملکرد معکوس میباشد . عملکرد معکوس زمانی استفاده میشود که دهانه دستگاه با گوشت یا استخوان مسدود گردد که توسط این عملکرد تمامی مواد برگشت داده شده تا بتوان دوباره آن را چرخ نمود .چرخ گوشت گاستروبک دارای تیغه صلیبی شکل از جنس استیل ضد زنگ همراه با دو صفحه پنجره ای استیل متوسط و درشت برای چرخ کردن گوشت بوده که میتوان گوشت را دراندازه های مختلف چرخ نمود . همچنین به کمک قطعه کبه ساز و سوسیس ساز می توانید سوسیس و کبه های سالم و لذیذ در منزل تهیه نمایید. محفظه سیم برای نگهداری سیم دستگاه تعبیه شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چرخ گوشت جهان آوا مدل MG-1200-EBS کد 3001429 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ گوشت یک وسیله برقی ضروری و کار آمد در همه آشپزخانه ها می باشد، بنابراین باید یک مدل با کیفیت و با دوام را انتخاب نمایید. چرخ گوشت جهان آوا مدل MG-1200-EBS یک پیشنهاد عالی محسوب می شود که محصولی ایرانی است و از لحاظ کیفیت و کارایی، مشتری می تواند آن را با خیالی آسوده خریداری نماید. مشخصات این مدل به طور خلاصه عبارتند از: ساخته شده از مواد درجه 1، تیغه های فولادی ضد زنگ و خود تیز شو، گیربکس فولادی، دور معکوس برای تخلیه زوائد، سبد ایمنی محافظ دست، شبکه مخصوص برای خرد کردن سبزی، محفظه سوسیس ساز، توان 1000 وات، محفظه سیم و متعلقات و ... .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چرخ گوشت پارس خزر مدل Buffalo-2020 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ گوشت پارس خزر مدل Buffalo-2020 از محصولات با کیفیت و محبوب این شرکت است که وارد بازار شده است. این چرخ گوشت از اسمی بهره می برد که یادآور قدرت است البته توان دستگاه در مقایسه با دستگاه های دیگر موجود در بازار کم به نظر می آید ولی راندمان کاری آن مناسب است. این محصول طراحی کوچک و سبکی هم دارد تا حمل و جابجایی آن آسان شود.  چرخ گوشت پارس خزر مدل Buffalo-2020 بدنه پلاستیکی و تیغه های فولادی دارد. ترکیب فلز و پلاستیک در این محصول کارآیی آن را حقیقتا افزایش داده است. ناودانی فلزی با پیچ تنظیم به بدنه فیکس می شود. سینی گوشت در بالا ی ناودانی ظرفیت مناسبی داشته و از همه مهمتر اینکه درپوشی هم دارد تا در صورتی که کاربر دستگاه را برای استفاده های بعدی روی میز باقی می گذارد، سینی خاک نگیرد و مواد کثیف و آلوده نشوند. این محصول دارای نمایشگر هم هست که به کمک کاربر می آید. سیم برق در محفظه مربوطه روی بدنه قرار می گیرد تا هم ظاهر دستگاه بهتر شود هم سیم برق دچار قطعی نشود. پایه های ضدلغزش زیر دستگاه مانع از حرکت و جابجایی چرخ گوشت حین فعالیت می شوند. دسته پلاستیکی برای فشار دادن و هدایت گوشت و مواد غذایی به سمت مارپیچ و تیغه ها نیز عرضه می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چرخ گوشت پارس خزر مدل همه کاره خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ‌گوشت همه‌کاره‌ی «پارس خزر»  (Pars Khazar)، بدنه‌ای بسیار مقاوم، قطعات جانبی کامل و قابلیت‌های فراوانی دارد. این محصول با توان خروجی 1200 گرم در دقیقه و جنس تیغه‌ی استیل به همراه سوسیس‌ساز تولید شده است. از دیگر مشخصات کلی این چرخ‌گوشت همه‌کاره می‌توان به کلید برگردان (Reverse) برای برگرداندن موادغذایی باقی‌مانده در دستگاه بدون نیاز به بازکردن چرخ‌گوشت؛ داشتن محفظه‌ی نگهداری سیم و شبکه؛ داشتن فیلتر جداکننده‌ی آب‌میوه، خردکن و مخلوط‌کن؛ قابلیت آب‌گیری میوه‌های مختلف از قبیل لیموترش، انار، هویج، سیب، گلابی، کیوی، انگور، غوره و... ؛ قابلیت خردکردن پیاز و سیب‌زمینی خام به‌صورت مجزا یا مخلوط؛ قابلیت خرد و مخلوط‌کردن فرم‌های مختلف ماکارونی و رشته؛ داشتن تیغه‌ی برشی (ریز و درشت) و ورقه‌ای جهت برش چیپسی مناسب برای رنده‌‎کردن سیب‌زمینی (خام/پخته)، هویج (خام/پخته)، سیب، خیار، خیارشور، شلغم و سایر میوه‌های سفت؛ داشتن تیغه‌ی برشی خردکن ریز (پوره ساز) مناسب برای پوره‌کردن سیب‌زمینی پخته، تخم‌مرغ پخته، شلغم، گوجه‌فرنگی و هویج پخته و داشتن گواهی‌نامه‌ی استاندارد ایمنی اشاره کرد. گفتنی است که به همراه این محصول، دو عدد شبکه‌ی مخصوص گوشت چرخ‌کرده، قیمه و سبزی؛ ظرف پلاستیکی جهت جمع‌آوری گوشت چرخ‌کرده؛ ظرف جمع‌آوری آب‌میوه؛ کاردک پلاستیکی سفیدرنگ جهت سهولت در برداشتن موادغذایی از روی تیغه‌ها و سینی به رنگ سفید با قابلیت قرارگیری روی گلویی لاستیکی همراه با گوشت‌کوب پلاستیکی به کاربران ارایه می‌شود. در نظر داشته باشید که پارس خزر، یک شرکت بزرگ ایرانی است که از سال 1347 با همکاری شرکت توشیبای ژاپن، آغاز به کار کرده است. این شرکت در زمینه‌ی ساخت لوازم‌خانگی، فعالیت‌های گسترده‌ای را در کشور انجام می‌دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چرخ گوشت تولیپس مدل MK - A 2200 S خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ گوشت تولیپس مدل MK-A2200S از جدیدترین محصولات عرضه‌ شده توسط برند تولیپس است. بدنه محصول کیفیت ساخت بالایی دارد و از استیل ضد زنگ ساخته شده است. علاوه بر زیبایی ظاهر، موتور جدید و حداکثر توان 2000 وات، استفاده شده است. سیم برق چرخ گوشت تولیپس مدل MK-A2200S در زیر دستگاه قرار گرفته است و از طول مناسبی برخوردار است که پس از اتمام کار می‌تواند در محفظه مربوطه در زیر چرخ گوشت قرار گیرد. دکمه چرخش معکوس در این مدل در نظر گرفته ‌شده است که از این دکمه در مواردی که گوشت یا مواد غذایی داخل دستگاه به هر علتی گیرکرده و چرخ نمی‌شوند استفاده می‌شود. قطعات فلزی مانند تیغه مخصوص گوشت و خردکن سبزیجات و قطعات کبه ساز و سوسیس ساز به همراه دستگاه می باشد ؛ پس با استفاده از این دستگاه می توانید تهیه انواع غذا از صفر تا صد خودتان بر عهده بگیرید. چرخ گوشت تولیپس مدل MK-A2200S دارای سیستم چرخش معکوس می باشد. همچنین سیستم قطع کن خودکار (Automatic cut off system) از دیگر قابلیت های این چرخ گوشت می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چرخ گوشت نانیوا مدل MK-G32 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ گوشت، تک کاره برند نانیوا، مدل MK-G32 از تولیدات سازنده تولیدی لوازم خانگی نانیوا، ایران با قابلیت تک سرعته و بدون نمایشگر با توان مصرفی 180 W می باشد و جنس بدنه این محصول پلاستیکی است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چرخ گوشت نانیوا مدل MK-G70 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ گوشت تک کاره برند نانیوا مدل MK-G70 از محصولات سازنده تولیدی لوازم خانگی نانیوا ایران با قابلیت 2 سرعته بدون نمایشگربا توان مصرفی 280 W و جنس بدنه آلومینیومی می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چرخ گوشت کوریزن مدل MG-531 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ گوشت «کوریزن» مدل 531 یکی از محصولات زیبای شرکت کوریزن (Coreizen) است که ضمن برخورداری از طراحی ساده و زیبا، دارای قدرتی مناسب است. به همراه این محصول چند تیغه از جنس فولاد ضدزنگ عرضه شده است. امکان چرخش معکوس هم برای این مدل در نظر گرفته ‌شده تا در صورت نیاز یا گیرکردن گوشت بتوان از آن استفاده کرد. این محصول ضمن اشغال فضایی کم، از یک محفظه کشویی نیز بهره‌مند است که به کاربر اجازه می‌دهد تا تیغه‌ها را پس از شستشو آنجا نگهداری نماید. وجود سری سوسیس‌ساز نیز از دیگر مشخصات قابل توجه این مدل است. استفاده از این دستگاه بسیار ساده بوده و بر روی آن کلیدهای خاموش روشن، چرخش معکوس و چراغ اعلان خاموش یا روشن بودن دستگاه قرار گرفته است. چرخ گوشت کوریزن مدل 531 با توان 3000 وات و بسیار قدرتمند از جمله چرخ گوشت های حرفه ای شرکت کوریزن می‌باشد. توسط این چرخ گوشت می‌توان 4.3 کیلوگرم گوشت را در عرض یک دقیقه چرخ نمود. بدنه چرخ گوشت کوریزن مدل 531 از جنس استیل و پلاستیک مقاوم بوده که علاوه بر زیبایی ، استحکام بیشتری به دستگاه می‌بخشد، در ضمن سینی این چرخ گوشت هم از جنس استیل ضد زنگ بوده و می‌توان قطعات گوشت و مواد غذایی را روی آن قرار داد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید شال مبل به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
این چرخ گوشت کارایی های مختلفی دارد و مهمترین کار آن ، چرخ کردن گوشت در ابعاد ریز ، متوسط و درشت توسط 3 شبکه از جنس استیل ضد زنگ می‌باشد.این چرخ گوشت بر روی پنل خود دارای کلید روشن و خاموش و عملکرد معکوس می‌باشد . عملکرد چرخش معکوس زمانی به کار می‌رود که دهانه دستگاه با گوشت یا استخوان مسدود شده باشد و با فشردن این کلید تمامی مواد برگشت داده می‌شود تا دوباره آن را چرخ نمود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چرخ گوشت نانیوا مدل MK-G49 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ گوشت با طراحی زیبا و متفاوت ساخته شده. از قدرت خوبی برخوردار است. چرخ دنده این دستگاه پلاستیک می‌باشد. طول سیم دستگاه حدودا یک چنین متر می‌باشد. جنس تیغه استیل و ضد زنگ می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چرخ گوشت ارشیا مدل MG-4351A خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

صفحه نمایش LED سه سرعته به همراه کلید عملکرد چرخش معکوس تیغه از جنس فلز ضد زنگ سری کپه ساز و سوسیس ساز موتور بسیار قوی با طول عمر بالا سه شبکه ریز متوسط و درشت

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چرخ گوشت آزور مدل AZ-807MG خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ گوشت آزور مدل AZ-807MG با توان 3000 وات و بدنه کاملا فلزی دارای دو تیغه فولادی بسیار تیز ضد زنگ می باشد این مدل چرخ گوشت آزور از گیربکس کاملا فولادی برخوردار است و دارای محافظ نگهدارنده گوشت است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چرخ گوشت آزور مدل AZ-808MG خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ گوشت آزور مدل AZ-808MG با توان 3000 وات و بدنه کاملا فولادی همراه با گیربکس فلزی و تیغه یدک این مدل چرخ گوشت آزور از محفظه نگهدارنده گوشت برخوردار می‌باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چرخ گوشت برمودا مدل 71112 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر قصد تهیه چرخ گوشت با کیفیت دارید، برند برمودا یکی از گزینه‌هایتان است. برند آلمانی برمودا از سال 1980 فعالیت خود را آغاز نمود و تاکنون محصولاتش را  مطابق با نیازهای افرادی که خواستار لوازم لوکس و با کیفیت در کنار قیمت مناسب می باشند، توسعه داده است. شعار برمودا این است که محصولاتی بسازیم که بتوانند لبخند رضایتبخش بر روی چهره مشتریانمان بگذارند و این احساس را به مشتریانمان بدهیم که آشپزخانه ارزش صرف زمان و هزینه را دارد. چرخ گوشت مدل 71112 یکی از محصولات این برند معتبر است. برمودا این مدل را با ابعاد 270×245×425 میلی‌متر و وزن 6.730 کیلو‌گرم به بازار عرضه کرده این ابعاد سبب شده برای افرادی که فضای کمی دارند استفاده از این کالا مقدور باشد. جنس تیغه‌ این چرخ گوشت،  استیل ضد زنگ است. استفاده از جنس کیفیت این مدل را افزایش داده. توان چرخ گوشت برمودا مدل 71112، 600 وات از نوع DC است. برمودا برای تمامی ازای این مدل از بالاترین کیفیت‌ها استفاده کرده، بدنه و سینی از جنس آلومینیوم پرداخت شده(Die-cast) وموجب بالا رفتن ماندگاری این چرخ گوشت شده. کلید کنترلی که برای این محصول در نظر گرفته شده قابلیت ON/ OFF/ REV را دارد. نوع تیغه خنجری استیل 4 پر و جنس تیغه و صفحه استیل INOX ایتالیا است. میزان خروجی این چرخ گوشت توسط برمودا 3000 گرم در دقیقه براورد شده. برمودا متعلقاتی برای چرخ گوشت برمودا مدل 71112 در نظر گرفته از جمله 3 نوع صفحه چرخ کن (3، 4/5، 7/8 میلیمتری)، فشاری، قطعات سوسیس ساز بزرگ و کوچک که در کنار این کالا ارائه می‌شود و با استفاده از این متعلقات بسیاری از کارهایتان انجام می‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌های این کالا قابلیت سوسیس سازی آن است. اگر قصد تهیه یک چرخ گوشت با کیفیت دارید، چرخ گوشت برمودا مدل 71112 یکی از گزینه‌هایتان است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چرخ گوشت مولینکس مدل ME452 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ‌گوشت «مولینکس» مدل «ME452» محصولی شیک، زیبا، ساده و کاربردی است. این محصول با داشتن رنده‌های مختلف می‌تواند کار دو دستگاه مختلف را انجام دهد. با استفاده از سه رنده‌ی ریز، درشت و چیپس‌ساز می‌توان انواع موادغذایی را رنده کرد. این محصول با توان 2000 وات، دارای میزان خروجی 2.3 کیلوگرم در دقیقه است و در گروه خود، دستگاهی قوی محسوب می‌شود. تیغه و دو عدد شبکه‌ی پنجره‌ای آن از استیل ضدزنگ ساخته شده و دربرابر شست‌و‌شو و رطوبت مقاوم است. با استفاده از اکسسوری‌های سوسیس‌ساز و کبه‌ساز، امکان تهیه‌ی انواع موادغذایی با کیفیت زیاد در خانه فراهم شده است. دستگاه کم‌حجم و جمع‌وجور است و در قسمت پشتی آن، جایگاهی برای نگهداری تیغه‌ها قرار داده شده است. سیم برق را نیز می‌توان در جایگاه مخصوص جمع‌آوری کرد. «مولینکس» (Moulinex) یک شرکت بزرگ فرانسوی است که از سال 1937 میلادی آغاز به کار کرده است. این شرکت در زمینه‌‌های مختلف ازجمله ساخت لوازم برقی خانگی، فعالیت‌های گسترده‌ای انجام می‌دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چرخ گوشت مولینکس مدل ME546810 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ گوشت مولینکس مدل ME546810 ، یک محصول بسیار پیشرفته و حرفه‌ای است که برای کارکرد‌های طولانی‌مدت طراحی و ساخته‌شده است. این محصول از جنس تیغه‌ی استیل، توان موتور 2200 وات و سوسیس ساز بهره می‌برد. از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به شبکه چرخ‌گوشت و دکمه معکوس اشاره کرد. «مولینکس» (Moulinex)، یک شرکت بزرگ فرانسوی است که از سال 1937 میلادی آغاز به کار کرده است. این شرکت در زمینه‌‌های مختلفی از جمله ساخت لوازم برقی خانگی، فعالیت‌های گسترده‌ای انجام می‌دهد. ایم مدل در ابعاد   150 × 290 × 290 میلی‌متر و وزن  5 کیلو‌گرم به بازار عرضه شده است. برای جابه‌جایی آسن‌تر برای این محصول دستگیره‌ای تعبیه شده است. با استفاده از شبکه‌های تعبیه شده برای این محصول قادر هستیید اندازه گوشت خروجیتان را تغییر دهید. با استفاده از اکسسوری‌های سوسیس‌ساز و کبه‌ساز، امکان تهیه‌ی انواع موادغذایی با کیفیت زیاد در خانه فراهم شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چرخ گوشت تکنو ای اند وی مدل Te-504 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ گوشت یکی از وسایل کاربردی هر آشپزخانه‌ای است. چرخ‌گوشت تکنو مدل «Te-504» یک دستگاه باکیفیت و کاربردی است. این چرخ‌گوشت به‌راحتی قطعات گوشت را چرخ ‌کرده و این امکان را به شما می‌دهد که در غذاهای خود تنوع ایجاد کنید. این دستگاه یک محصول چند کاره است و با داشتن سه تیغه‌ی رنده می‌تواند بسیاری از احتیاجات را در آشپزخانه رفع کند. رنده‌ها از جنس استیل ضدزنگ هستند و برای کار با آن‌ها باید در گلویی مخصوص خود قرار گیرند. گلویی و سینی این محصول هم فلزی است و قطردهانه ورودی گلویی 8 سانتی‌متر است به‌طوری‌که قطعات بزرگ گوشت به‌راحتی وارد آن می‌شوند. همان‌طور که گفته شد این محصول سه پنجره‌ی متفاوت دارد و می‌توان با استفاده از این قابلیت، قطعات گوشت را در اندازه‌های مختلف چرخ کرد. از دیگر ویژگی‌های چرخ‌گوشت تکنو می‌توان به سیستم چرخش معکوس و نمایشگر دیجیتال اشاره کرد که قادرند کارایی این محصول را تا حد زیادی افزایش دهند

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چرخ گوشت مولینکس مدل MM67 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ‌گوشت مولینکس مدل MM67 محصولی زیبا و کاربردی است. این دستگاه ظاهری با رنگ سفید و ترکیب با قطعات نقره‌ای‌رنگ است که زیبایی آن را بیشتر می‌سازد. موتور قدرتمند این دستگاه می‌تواند مقدار زیادی گوشت را چرخ‌کرده و تحویل دهد، چیزی در حدود ۲۶۰۰ گرم در دقیقه. استفاده از تیغه استیل تیز و شبکه‌های توری استیل در دو مدل کیفیت چرخ‌گوشت را بالا می‌برد. قطعه کبه‌ساز نیز برای تهیه کبه ارائه می‌شود. سینی گوشت که در بالای ناودانی قرار می‌گیرد پلاستیکی است و رنگ سفید دارد. دهانه ورودی به‌قدری است که قطعات بزرگ گوشت نیز به‌راحتی وارد آن شود. روشن و خاموش شدن دستگاه با یک دکمه ممکن می‌شود و حالت ریورس یا چرخش معکوس نیز برای رفع گرفتگی در مارپیچ یا تیغه استفاده می‌شود. پایه‌های ضد لرزش مانع از تکان خوردن و جابجایی دستگاه حین فعالیت می‌شود. برای قطعات جانبی مانند شبکه‌ها و قطعه کبه ساز در پشت دستگاه فضایی وجود دارد که برای این کار استفاده می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چرخ گوشت نانیوا مدل MK_G30 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ گوشت نانیوا مدل  MK-G30یک محصول کارآمد و کاربردی با کارکرد راحت و طولانی مدت می باشد که توسط شرکت به نام نانیوا تولید شده است. استفاده از قطعات و متریال های باکیفیت سبب شده تا این مدل چرخ گوشت نانیوا کیفیت بسیار بالایی داشته باشد. تیغه چرخ گوشت نانیوا از فولاد ضد زنگ می باشد که این تیغه ها را باید به وسیله ی سنگ های مغناطیسی تیز کرد.  موتور این چرخ گوشت برند نانیوا از توان 800 وات برخوردار می باشد که توان و قدرت کافی برای قیمه کردن انواع گوشت و مواد غذایی دیگر را دارا می باشد. سینی و گلویی و تیغه های تیز و برنده ی این محصول علاوه بر استحکام و دوام بالا قابلیت شستشو را هم دارا می باشند. از سری قابلیت ها و مولفه های این چرخ گوشت نانیوا مدل G30 می توان به توان 800 واتی موتور، دارا بودن کلید حرکت معکوس، مجهز به گیربکس فوقالعاده قوی، دارای سه شبکه ریز، درشت و مخصوص سبزی، دارای 2 نوع سوسیس ساز متفاوت، تیغه های ضد زنگ فولادی، قطعات آلومینیومی با کیفیت و همچنین مجهز بودن به سیستم قطع خودکار موتور در حالت اضافه بار اشاره نمود.  همراه این محصول 3 عدد شبکه های پنجره ای فلزی ضد زنگ کباب ساز و سوسیس ساز عرضه می شود و با آن می توان گوشت را در مدل های مختلف برای تهیه ی غذاهای متنوع چرخ کرد.  چرخ گوشت نانیوا مدل G30 دارای سیستم چرخش معکوس است، از این قابلیت مواقعی که گوشت یا هر ماده ی غذایی دیگر داخل دستگاه گیر کند و چرخ نشود می توان استفاده نمود. به وسیله ی این چرخ گوشت می توان سوسیس های خانگی سالم و با کیفیت در دو نوع را تهیه نمود. چرخ گوشت نانیوا مدل G30 دارای قدرت بسیار زیاد، ظرفیت بالا، سرعت و راندمان کافی و عملکرد بسیار ساده می باشد. رنگ سفید بدنه ی این چرخ گوشت نانیوا با هر دیزاین و فضایی به راحتی ست و هماهنگ می شود. همچنین این دستگاه در ابعاد مناسب  تهیه شده است و به راحتی در هر مکان جای داده می شود.  چرخ گوشت نانیوا مدل G30، یک دستگاه با کیفیت می باشد که در ساخت آن از متریال با کیفیت و مقاوم استفاده شده است. این چرخ گوشت هم از لحاظ طراحی و هم از لحاظ کیفیت در سطح بسیار خوبی قرار دارد و علاوه بر قیمه کردن انواع گوشت دارای 2 حالت سوسیس ساز نیز می باشد. توان این دستگاه 800 وات می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چرخ گوشت پارس خزر مدل Buffalo-2020 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ گوشت پارس خزر مدل Buffalo-2020 از محصولات با کیفیت و محبوب این شرکت است که وارد بازار شده است. این چرخ گوشت از اسمی بهره می برد که یادآور قدرت است البته توان دستگاه در مقایسه با دستگاه های دیگر موجود در بازار کم به نظر می آید ولی راندمان کاری آن مناسب است. این محصول طراحی کوچک و سبکی هم دارد تا حمل و جابجایی آن آسان شود. چرخ گوشت پارس خزر مدل Buffalo-2020 بدنه پلاستیکی و تیغه های فولادی دارد. ترکیب فلز و پلاستیک در این محصول کارآیی آن را حقیقتا افزایش داده است. ناودانی فلزی با پیچ تنظیم به بدنه فیکس می شود. سینی گوشت در بالا ی ناودانی ظرفیت مناسبی داشته و از همه مهمتر اینکه درپوشی هم دارد تا در صورتی که کاربر دستگاه را برای استفاده های بعدی روی میز باقی می گذارد، سینی خاک نگیرد و مواد کثیف و آلوده نشوند. این محصول دارای نمایشگر هم هست که به کمک کاربر می آید. سیم برق در محفظه مربوطه روی بدنه قرار می گیرد تا هم ظاهر دستگاه بهتر شود هم سیم برق دچار قطعی نشود. پایه های ضدلغزش زیر دستگاه مانع از حرکت و جابجایی چرخ گوشت حین فعالیت می شوند. دسته پلاستیکی برای فشار دادن و هدایت گوشت و مواد غذایی به سمت مارپیچ و تیغه ها نیز عرضه می شود.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا