خانه و آشپزخانه

نکات مهم خرید سرویس غذاخوری به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید سرویس غذاخوری باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

ظروفی که در آن غذا می خورید به اندازه خودِ وعده غذایی مهم است. اینکه ظروف شما چه ظاهری داشته باشد، از چه چیزی ساخته شده باشد و چگونه مورد استفاده قرار گیرد باید به هنگام خرید در نظر گرفته شود. در این مقاله قصد داریم نکاتی را برای خرید سرویس غذاخوری عالی بیان کنیم. پس در این قسمت از نکته خرید همراهمان باشید.

انواع سرویس غذاخوری

سرویس غذاخوری سفالی: این نوع ظروف از جنس سفال هستند که در کوره حرارت می‌بینند و سپس لعابی روی آن‌ها کشیده می‌شود، ظاهری سنتی دارند، ضخیم و سنگین هستند، استحکام چندانی ندارند، نباید مدت طولانی داخل آب قرار گیرند، قابل شست‌وشو در ماشین ظرف‌شویی‌اند.

سرویس غذاخوری سرامیکی: نسبت به ظروف سفالی دوام و استحکام بیشتری دارند، چون به خاک رس آن‌ها ماده‌ای شیشه‌ای اضافه شده است. بسیار کاربردی هستند و نگهداری سختی هم ندارند، در داخل ظرف‌شویی، ماکروویو، فریزر و فر قرار می‌گیرند، تغییرات شدید دمایی شکاف‌هایی روی بدنه آن‌ها ایجاد می‌کند.

سرویس غذاخوری چینی: این جنس از ظروف و سرویس‌های غذاخوری، ظریف، زیبا و چشم‌نواز هستند، سطحی نفوذناپذیر دارند، قابل استفاده در مایکروویو و فر هستند، به‌راحتی با ماشین ظرف‌شویی شسته می‌شوند.

سرویس غذاخوری شیشه‌ای: بدنه‌ای از جنس شیشه‌ی مات و گاهی شفاف دارند، استحکام و ماندگاری خوبی دارند، قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرف‌شویی را دارند، در مایکروویو استفاده می‌شوند. با توجه به دوام و ماندگاری‌شان، برای سرویس غذای کودک، تفریحات و گردش‌ها مناسب‌اند.

سرویس غذاخوری ملامین: از ماده‌ای پلاستیکی تهیه می‌شوند و خیلی سبک هستند، بدنه‌ای خشک و انعطاف‌ناپذیر دارند، دوام و مقاومتشان خوب است، برای گردشگری‌ها و پیک‌نیک گزینه‌ی ایده آلی می‌باشند، قابل شست‌وشو در ماشین ظرف‌شویی هستند، منتها باید در طبقات بالای ظرف‌شویی قرار گیرند.

نکات مهم هنگام خرید سرویس غذاخوری

سعی کنید به سراغ خرید ظروفی بروید که زیبایی خاصی به میز شما ببخشد و طرح، شکل و ظاهر به روزی داشته باشد.
حتما به نوع جنس محصول دقت نمایید، عروس خانم‌ها معمولا برای خرید جهیزیه به سراغ مدل‌های چینی می‌روند و برای ظروف به اصطلاح دَم دستی‌شان مدل‌های آکروپال، سرامیکی و… را بیشتر می‌پسندند.
برخی از ظروف غذاخوری هستند که بعدها می‌توانید سایر قسمت‌های آن را تکمیل نمایید. برای مثال: ظرف برنج خوری، خورشت‌خوری، میوه‌خوری را که خریداری می‌کنید، می‌توانید بعدا دیس‌ها، سالاد خوری، کاسه و… را تهیه کنید.
اگر در انتخاب رنگ ظروف غذاخوری سردرگم شده‌اید، خرید رنگ سفید را به شما پیشنهاد می‌کنیم. چون این رنگ با همه‌ی رنگ‌های لیوان، پارچ و… ست می‌شود و هیچ‌گاه از مد نمی‌افتد.
قیمت ظروف غذاخوری هم از جمله‌ی نکات مهم دیگری است که هنگام خرید این ظرف‌ها باید مدنظر قرار دهید. قیمت سرویس‌های غذاخوری به جنس، کیفیت ساخت، مدل ظاهری، تعداد نفرات و… بستگی دارد. شما عزیزان می‌توانید با توجه به بودجه و سلیقه‌ی خود اقدام به خرید سرویس غذاخوری زیبایی نمایید.
سعی کنید در همان خرید اول، سرویس غذاخوری با تعداد نفرات بالا را خریداری کنید، تا بعدا در صورت برگزاری مهمانی‌های بزرگ به مشکل برنخورید.
اگر می‌خواهید سرویس انتخابی‌تان برای مدت طولانی مورد استفاده‌تان باشد و خیلی زود آسیب نبیند، باید مقدار زیادی هزینه کنید.
از سالم بودن همه‌ی ظروف اطمینان حاصل کنید، تا مبادا دچار شکستگی یا ترک خوردگی شده باشند.
دقت داشته باشید که سرویس انتخابی شما قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرفشویی را داشته باشد تا بتوانید به آسانی آنها را بشویید.
تعداد نفرات ظروف را از روی تعداد قفسه‌ها و کشوهای ماشین ظرفشویی مشخص نمایید.

باتوجه به نکاتی که در این نکات خرید سرویس غذاخوری گفته شد، می توانید سرویس مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه سرویس غذاخوری ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز سرویس غذاخوری 102 پارچه چینی زرین ایران مدل رادیانس توسکانی درجه عالی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پیکره رادیانس نقوش برجسته منتظم و ملایم روی بدنه سری رادیانس باعث ایجاد درخشش فوق العاده و حسی خوشایند هنگام لمس آن است. مجموعه رادیانس پر از نقش و در عین حال ساده و آرامش بخش است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس غذاخوری 28 پارچه چینی زرین ایران سری ایتالیا اف مدل سمن درجه یک خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کلیه محصولات چینی زرین اعم از درجه عالی و درجه یک از لحاظ نوع مواد اولیه مصرفی و فرایند تولید یکسان هستند. در مورد محصولات درجه عالی سختگیری و کنترل کیفی فوق العاده ای، بیشتر از الزامات پیش بینی شده در استاندارد ملی 1164 ظروف چینی صورت می گیرد تا محصول از هر لحاظ بی نقص باشد. در مورد سرویس های درجه یک نیز استانداردها به طور کامل رعایت شده و تفاوت این ظروف با ظروف درجه عالی تنها توسط کارشناس چینی قابل تشخیص است . همچنین سرویس های درجه یک از قیمت مناسبتری برخوردارند.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید گاز رومیزی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس غذاخوری 30 پارچه چینی زرین ایران مدل وینچی روژ درجه یک خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پیکره وینچی طراحی مسحور کننده طراحان زبده ایتالیایی در پایتخت هنر اروپا، میلان، در کنار تعهد شدید ما به کیفیت منجر به تولید محصولی ممتاز شده که هر بیننده ای را به تحسین وادار می کند. وینچی مجموعه ای متفاوت، خاص و در عین حال کاملا هماهنگ که حاصل هم افزایی بی نقص هنر طراحی و فناوری تولید است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس 26 پارچه دینو مدل آنوشا ورژن 3 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس غذاخوری 26 پارچه دینو مدل آنوشا ورژن 3 یک محصول بسیار کارآمد و زیبا است که با دقت و با استفاده از مواد با کیفیت ساخته شده است. برند دینو با بیش از چند دهه تجربه در زمینه تولید لوازم خانگی، از طریق طراحی های خلاقانه و کیفیت بالا، به عنوان یکی از برندهای معتبر در این صنعت شناخته شده است. این سرویس غذاخوری با استفاده از متریال مرغوب و مقاوم اوپال ساخته شده است که قابل شستشو با دست هستند. آنوشا ورژن 3 از دینو دارای طراحی زیبا و جذاب است که به سفره شما شکوه و جذابیت خاصی می‌بخشد. هر قطعه از این سرویس با دقت و با جزئیاتی ظریف ساخته شده است. این سرویس غذاخوری شامل 26 قطعه است که شامل شش عدد پیاله، شش عدد بشقاب غذا خوری، شش عدد بشقاب خورش خوری، یک ظرف سالاد خوری، شش عدد پیش دستی، یک عدد بشقاب غذا خوری و یک عدد پیش دستی اشانتیون می‌شود. همچنین، این سرویس دارای مزایایی نظیر مقاومت در برابر خط و خش، دوام بالا و مقاومت در برابر شستشوی مکرر است. علاوه بر این دارای قابلیت عدم جذب بو و طعم نیز هستند. با استفاده از سرویس غذاخوری دینو مدل آنوشا ورژن 3، شما علاوه بر لذت بردن از غذاهای خوشمزه، می‌توانید با ظاهری زیبا و شیک، لحظات خاصی را برای خانواده و مهمانان خود رقم بزنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس غذاخوری 28 پارچه شانی طرح مربع مدل بریانا خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس غذاخوری 28 پارچه شانی طرح مربع مدل بریانا، از جنس اوپال تولید شده است این سرویس شامل اقلامی همچون ظرف سالاد، دیس، بشقاب غذاخوری، بشقاب خورش‌خوری، پیش‌دستی، پیاله و سایر اقلام مرتبط با سرو غذا و نوشیدنی است. می‌توانید آن‌ها را هم با دست و هم با ماشین ظرفشویی شستشو دهید. ابعاد بسته‌بندی این محصول 34×13×26 سانتی‌متر بوده و وزن بسته‌بندی آن 7220 گرم است. شامل شش عدد پیاله با ابعاد 10×5×10 سانتی‌متر و وزن 145 گرم، شش عدد بشقاب غذاخوری با ابعاد 27×1×27 سانتی‌متر و وزن 485 گرم، شش عدد بشقاب خورش‌خوری با ابعاد 23×4×23 سانتی‌متر و وزن 485 گرم، یک عدد ظرف سالاد با ابعاد 24×10×24 سانتی‌متر و وزن 650 گرم، شش عدد پیش‌دستی با ابعاد 19×1×19 سانتی‌متر و وزن 305 گرم و یک عدد دیس با ابعاد 35×1×27 سانتی‌متر و وزن 660 گرم است. مناسب برای سرو غذا، نوشیدنی، دسر و پیش‌غذا است و همچنین شامل اقلام مرتبط با نمک، ادویه و چاشنی‌ها نیز است. این محصول با شکل مربع زیبا و کیفیت ساخت بالا، انتخابی عالی برای استفاده در خانه یا مهمانی‌های خانوادگی است. این سرویس ظروف ایرانی با کیفیت و با طراحی جذاب، محصولی مطمئن و کارآمد برای استفاده روزانه شماست.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس غذاخوری 25 پارچه طرح کنگره گل افر اودیسه خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس 25 تکه گل اودیسه افر یکی ار محدود سرویس های تحت لیسان المان می باشد دارای زیبایی و ظرافت است این سرویس در ماشین ظرفشویی و ماکروویو قابل استفاده می باشد شامل 6عدد پلویی 6 عدد خورشتی 6عدد پیش دستی 1عدد دیس 6عدد کاسه ماستی می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس غذا خورری 26 پارچه مدل نیلا صدفی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس آرکوپال نیلا صدفی یک از بهترین و مقاوم ترین سرویس های غذا خوری موجود در بازار میباشد این سرویس بسیار سبک بوده و قابل اسیفاده در ماشین ظرفشویی است سرویس ارکوپال نیلا صدفی محصول شرکت دسینی است

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید وسایل خانه و آشپزخانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس غذاخوری 56 پارچه وی آی پی مدل Valerian bach کد 19015W خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند VIP یکی از تولید کنندگان مطرح ظروف چینی به شمار می‌رود که تمام ظروف خود را با استفاده از به‌روزترین تکنولوژی روز دنیا و همچنین بهترین متریال موجود در دنیا، تولید می‌کند. جنس این ظروف Bone China یا به اصلاح چینی استخوانی می‌باشد. چینی استخوانی در بین تمام انواع چینی از برتری‌های خاصی از جمله سبک بودن، مقاومت بسیار بالاتر، ماندگاری و دوام بیشتر برخوردار است. این ظروف شامل بشقاب غذاخوری، خورش خوری، پیش‌دستی، پیاله، دیس، ادویه پاش و کاسه سالاد می‌باشد. طرح رنگ این ظروف کاملا ماندگار بوده و شما می‌توانید با خیال راحت آنها را در ماشین ظرفشویی شستشو نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس غذاخوری 56 پارچه وی آی پی مدل Valerian bach کد 18050DB خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند VIP یکی از تولید کنندگان مطرح ظروف چینی به شمار می‌رود که تمام ظروف خود را با استفاده از به‌روزترین تکنولوژی روز دنیا و همچنین بهترین متریال موجود در دنیا، تولید می‌کند. جنس این ظروف Bone China یا به اصلاح چینی استخوانی می‌باشد. چینی استخوانی در بین تمام انواع چینی از برتری‌های خاصی از جمله سبک بودن، مقاومت بسیار بالاتر، ماندگاری و دوام بیشتر برخوردار است. این ظروف شامل بشقاب غذاخوری، خورش خوری، پیش‌دستی، پیاله، دیس، ادویه پاش و کاسه سالاد می‌باشد. طرح رنگ این ظروف کاملا ماندگار بوده و شما می‌توانید با خیال راحت آنها را در ماشین ظرفشویی شستشو نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس غذاخوری 50 پارچه اف ام مدل Bavaria Circle کد 16620 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

قطعا تنوع کافی، کیفیت، دوام، طرح و گارانتی معتبر یک سرویس غذاخوری از مهم ترین مسائلی هستند که می‌توانند روی خرید ما تاثیر به سزایی داشته باشند. سرویس غذاخوری 50 پارچه اف ام (FM) مدل Bavaria Circle یکی از گزینه‌هایی است که متناسب با تمام نیازهای شما عرضه شده است. برند FM یکی از باسابقه‌ترین تولیدکنندگان ظروف چینی در کشور آلمان می‌باشد. این سرویس چینی با استفاده از بهترین متریال اروپایی به تولید رسیده است و باید گفت برای ساخت این محصولات، از بهترین و مدرن‌ترین تکنولوژی ساخت موجود استفاده شده است. تنوع اقلام این سرویس برای 12نفر کاملا مناسب است.طرح شاخه گل بر روی زمینه‌ی سفید این سرویس نقش بسته، .ظاهری زیبا و خاص به آن داده است که می تواند نظر مهمانان و مخاطبان را به خود جلب کند. فناوری دکور سرویس چینی اف ام (FM) داخل لعابی می‌باشد به همین خاطر با خیالی آسوده می‌توانید ظروف خود را داخل ماشین ظرفشویی بگذارید و مطمئن باشید که به طرح و جلای آن صدمه‌ای وارد نمی‌شود. توجه داشته باشید که به دلیل تزیین‌های طلا که روی این سرویس به کار رفته است، نمی‌توانید آن‌ها را داخل مایکروویو قرار دهید. این کار ممکن است به علت ایجاد جرقه باعث آسیب به ماکروویو شود. علاوه بر این ثبات رنگ و طرح در ظروف دکور شده با روش داخل لعابی 100% تضمین شده است. شکل کلی بشقاب‌ها، پیاله و کاسه‌های این سرویس چینی به شکل دایره می‌باشد و شستن آن نیز بسیار آسان است. شرکت تولید کننده ظروف و سرویس‌های چینی اف ام (FM) واقع در کشور آلمان با افتخار یکی از بهترین و با سابقه‌ترین تولیدکنندگان ظروف چینی در دنیا بوده که توانسته است توجه بسیاری از کشور‌ها را نسبت به محصولات خود جلب کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس غذاخوری 36 پارچه بنتاتی مدل BN1654 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس غذاخوری «بنتاتی» مدل «BN1654» شامل 36 تکه ظرف با طراحی زیبا و متفاوت برای سرو غذاست. این سرویس بدنه‎‌ای از جنس سرامیک بسیار باکیفیت دارد که در عین هنر و خلاقیت طراحی شده‌اند. سرویس بنتاتی برای پذیرایی از 6 نفر مناسب است و تمام اقلام موردنیاز را برای یک مهمانی شام دارد. شاید فکر کنید دلیل این قیمت بالا برای یک سرویس 38پارچه چیست؟ تنها دلیل کیفیت ساخت بسیار مطلوب، بادوام بودن و طراحی منحصربه‌فرد است. تضاد رنگ دیواره‌ی داخلی و بیرونی ظروف سرویس غذاخوری بنتاتی آن را به کالایی خاص و جذاب تبدیل کرده است. سرویس 38پارچه‌ی بنتاتی شامل کاسه‌ی سوپ‌خوری، ظرف سالاد، بشقاب غذاخوری، خورش‌خوری، پیش‌دستی، نمک‌پاش، پیاله و سس‌خوری است. ظروف بنتاتی را نمی‌توان داخل مایکروفر قرار داد؛ ولی شستن آن‌ها با استفاده از ماشین ظرف‌شویی بلامانع است. وزن بالای سرویس غذاخوری مدل BN1654 به دلیل مواد اولیه‌ی بسیار مطلوب موجود در آن است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس غذاخوری 138 پارچه رزنتال کد 7392 plus خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس غذاخوری رزنتال یکی از زیباترین و بهترین مدل‌های این برند به شمار می‌رود که با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا در کشور آلمان به تولید رسیده است. به دلیل استفاده از مرغوب‌ترین پودر استخوان (Fine Bone China) این ظروف دارای وزن بسیار کمی هستند و از لحاظ وزنی جزو دسته‌ی فوق سبک قرار می‌گیرند؛ در عین حال این ظروف مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه، شکستگی و لب‌پر شدن دارند. این سرویس غذاخوری را می‌توانید در ماشین ظرفشویی بگذارید و مطمئن باشید که به طرح، رنگ، جلا و طلای آن هیچ آسیبی وارد نمی‌شود. رزنتال یکی از بهترین و قدیمی ترین برندهای تولید ظروف چینی در دنیا به شمار می‌رود که تا کنون محصولات خود را در بیشتر نقاط جهان به فروش رسانده است. این برند آلمانی با توجه به استفاده از متریال مرغوب و همچنین تکنولوژی ساخت بالا، از محبوبیت بالایی در بین مصرف کنندگان اروپایی برخوردار است.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا