خانه و آشپزخانه

نکات مهم خرید گاز رومیزی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید گاز رومیزی باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

با توجه به گسترش روزافزون علم و فناوری، وسایل خانه و آشپزخانه در ابعاد کوچکتر و کارآمدتری طراحی و ساخته شده اند. امروزه به دلیل کوچکتر شدن محیط خانه، استفاده از وسایل بزرگ که فضای زیادی را اشغال می کنند، عملا کاربردی ندارند. برای مثال، در گذشته اجاق گازها خیلی بزرگ و به اصطلاح جاگیر بودند، اما در حال حاضر با وجود و خرید گاز رومیزی عملا فضایی از آشپزخانه پر نمی شود، حتی کابینت زیر اجاق هم فضای خالی خیلی زیادی خواهد داشت.

اجاق گاز‌های صفحه‌ای زیبایی خاصی به محیط آشپزخانه می بخشند، در نتیجه انتخاب اول خانم های خانه دار هنگام تغییر در آشپزخانه و یا خرید جهیزیه خواهد بود. امروزه تنوع بالای اجاق گاز‌ها، کار انتخاب را خیلی سخت کرده است و اگر در فروشگاه‌های لوازم خانگی گَشتی بزنید، خواهید دید که با حجم عظیمی از اجاق گاز‌های شیک و زیبا مواجه می شوید.

ما در این مطلب قصد داریم مسیر انتخاب را برای شما هموار کنیم تا از خریدتان آسوده خاطر باشید. پس ادامه مطلب را بخوانید تا نکات مهم و کاربردی را که در هنگام خرید اجاق گاز صفحه‌ای باید بدانید را، به شما آموزش دهیم.

مزایای استفاده از گاز رومیزی

گاز رومیزی اولین انتخاب برای بسیاری از افراد است. اگر شما هم می‌خواهید راجع به انتخاب نوع گاز برای منزلتان مطمئن شوید بهتر است مزیت‌های زیر را با هم بررسی کنیم:

گاز صفحه‌ای بهترین گزینه برای واحدهای آپارتمانی و آشپزخانه‌های کوچک است. این گازهای پیشرفته نسبت به مدل‌های قدیمی حجم کمتری را اشغال می‌کنند و حمل‌ونقل بسیار ساده‌ای دارند. به علاوه از بخش زیرین گاز می‌توان برای نصب کابینت و کشو استفاده کرد.
انتخابی امن‌تر هستند، مخصوصاً اگر در خانه کودک خرسال داشته باشید. با تکنولوژی به کار رفته در گاز صفحه ای، خطر آتش سوزی به شدت کاهش می یابد.
توان حرارتی بالایی دارند و انتخاب بسیاری از سرآشپزهای حرفه‌ای می‌باشد. با فناوری نوین، غذا در گازهای صفحه‌ای بسیار سریع‌تر طبخ می‌شود. شما می‌توانید درجه حرارت را به سرعت افزایش یا کاهش دهید که یک عامل بسیار کارآمد در صرفه‌جویی از انرژی است.
طراحی ظاهری بسیار شیک و جذابی دارند. همچنین با تنوع فوق‌العاده‌ی گازهای صفحه‌ای دست شما در انتخاب مدل و طرح بسیار باز است.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید گاز رومیزی

انواع گاز رومیزی

خوب است بدانید که اجاق گازهای رومیزی را می‌توان از نظر نوع قرارگیری و نوع انرژی مصرفی تقسیم‌بندی کرد:

اجاق های رومیزی از نظر نوع قرارگیری به دو شکل وجود دارند:

توکار

اجاق توکار، نوعی اجاق گاز صفحه ای است که روی کانتر یا کابینت آشپرخانه نصب می‌شود. برای نصب این نوع اجاق‌ها لازم است قسمتی از کابینت یا میز برش داده شود، به همین دلیل بعد از نصب، دیگر قابل جابه‌جایی نیستند. پس اگر یک اجاق گاز توکار را انتخاب کردید، پیش از هر کاری یک محل مناسب برای نصبش پیدا کنید تا بعداً پشیمان نشوید چون راه برگشتی ندارید!

روکار

اجاق روکار نوعی اجاق گاز رومیزی یا صفحه ای است که داشتن قابلیت جابه‌جایی یکی از مزیت‌های مهم آن است. این نوع اجاق‌ها معمولاً از انواع توکار کوچکترند و تعداد شعله‌های کمتری دارند.

و اما از نظر نوع انرژی مصرفی هم ۳ نوع اجاق گاز رومیزی در بازار موجود است:

اجاق رومیزی گازی

از آنجایی که اکثر خانه‌های ایرانی به لوله‌کشی گاز مجهزند، اجاق‌های گازی به محبوب‌ترین انواع اجاق تبدیل شده‌اند. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که با دیدن شعله‌ی آبی‌رنگ گاز احساس آرامش می‌کنید، انتخاب یک اجاق رومیزی گازی هم لذت این تماشا را برایتان ممکن می‌کند و هم به شما این امکان را می‌دهد تا حرارت اجاق‌تان را به‌راحتی تنظیم کنید.

به‌علاوه حرارت این اجاق‌ها نسبت به سایر مدل‌ها بیشتر است و در انواع جنس‌‌های شیشه‌ای، استیل و استیل- شیشه‌ای به فروش می‌رسد.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید گاز رومیزی

اجاق صفحه ای الکتریکی

برای روشن کردن اجاق رومیزی برقی یا الکتریکی دیگر نیازی به لوله‌کشی گاز ندارید، چون این المنت‌ها هستند که با کمک جریان الکتریسیته حرارت لازم را در اختیارتان قرار می‌دهند. در این نوع اجاق‌ها، پیچ تنظیم شعله وجود ندارد و دکمه‌ها کاملاً لمسی‌اند.

به‌علاوه خبری از شعله‌ی آبی‌رنگ و سرشعله‌های فلزی نیست و فقط خطوطی برای مشخص کردن محل قرارگیری المنت‌ها طراحی شده که همین ویژگی کارِ تمیز کردن اجاق را ساده‌تر می‌کند. هرچند حرارتشان به اندازه‌ی گرمای شعله‌های گازی نیست!

جنس اجاق‌‌های رومیزی الکتریکی معمولاً ترکیبی از شیشه و سرامیک است. جذابیت ظاهری و طراحی مینیمال این اجاق‌ها مهم‌ترین ویژگی‌ای است که در نگاه اول، نظر خانم‌های مدرن را به خود جذب می‌کند.

اجاق گاز صفحه ای القایی

احتمالاً برایتان جالب است اگر بدانید حرارت اجاق گاز رومیزی القایی با استفاده از خاصیت الکترومغناطیسی تامین می‌شود؛ در واقع با قرار دادن ظرف در محل شعله یک میدان الکترومغناطیس بین ظرف و شعله به‌وجود می‌آید که باعث تولید انرژی و گرما می‌شود.

به همین دلیل فقط ظرف‌های رسانا و مخصوصی را می‌توانید روی شعله‌ی این اجاق‌ها قرار دهید و ظرف‌های روکش‌داری مثل ظروف لعابی و یا پیرکس که از جنس شیشه‌ی نسوز هستند، برای اجاق‌های القایی قابل استفاده نیستند.

اما به‌جز این محدودیت، اجاق های رومیزی القایی مزایای متعددی هم دارند از جمله اینکه نسبت به نمونه‌های برقی سریع‌تر گرم می‌شوند و به‌غیر از شعله‌ها سایر قسمت‌های اجاق همیشه سرد است. البته قیمت گاز رومیزی القایی نسبت به سایر مدل‌ها بیشتر است.

نکات مهم هنگام خرید گاز رومیزی

  • برای انتخاب تعداد شعله های گاز علاوه بر در نظر گرفتن فضای آشپزخانه، تعداد افراد خانواده را نیز در نظر بگیرید مثلا بهترین انتخاب برای خانواده های پرجمعیت گازهای 5 و 6 شعله و برای کم جمعیت ها 3 و 4 شعله است.
  • هرچه قدرت حرارتی شعله‌های اجاق گاز بیشتر باشد مقدار زمان مصرفی برای انجام عملیات پخت‌و‎پز کمتر خواهد بود.
  • همچنین اگر از اجاق گاز استفاده بیشتری می‌شود بهتر است اجاق گازی با توان حرارتی بالا خریداری شود.
  • هر جنسی که به راحتی لکه‌های چربی و مواد غذایی از روی آن تمیز شود، انتخاب خوبی برای خرید اجاق گاز رومیزی است.
  • اجاق گازهای که مجهز به فندک و ترموکوپل هستند از ایمنی بیشتری برخوردارند. زیرا ترموکوپل هنگام خاموش شدن شعله به هر علت، موجب قطع شدن جریان گازمی شود.
  • اجباری بودن استاندارد مهمترین شاخص در اجاق گازها است بنابراین هنگام خرید اجاق گاز به نشان استاندارد، اعتبار مارک تجاری و خدمات پس از فروش اجاق گاز توجه کنید.
  • از آنجایی که هر کدام از جنس‌های اجاق گاز رومیزی دارای رنگ و مدل خاصی هستند، باید توجه داشت رنگ و مدل اجاق گاز رومیزی با دیگر وسایل موجود در آشپزخانه هماهنگی داشته باشد.
  • اجاق گازی را انتخاب کنید که کارکردن با آن راحت باشد و بتوانید به‌راحتی ویژگی‌های متنوع آن را تنظیم کنید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید اجاق گاز صفحه‌ای مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه اجاق گاز صفحه‌ای ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.

نکته خرید - قیمت روز اجاق گاز صفحه ای آلتون مدل G523 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

طراحی زیبا در گاز توکار G523 آلتون گاز توکار G523 آلتون از ظاهری زیبایی برخوردار بوده و در طراحی آن خلاقیت خاصی به چشم می‌خورد. چرا که این محصول بر خلاف اکثر اجاق گازهای 5 شعله‌ای، طراحی متفاوت‌تری دارد. یعنی مشعل پلوپز به جای قرار گرفتن در مرکز گاز، در سمت راست آن تعبیه شده است. چهار مشعل دیگر هم، همگی در سمت چپ مشعل پلوپز قرار دارند. جالب است بدانید که ولوم‌های گاز توکار G523 آلتون هم، در زیر مشعل پلوپز یعنی در سمت راست تعبیه شده‌اند. این محصول رنگ مشکی داشته که یکی از پرطرفدارترین رنگ‌ها در میان لوازم آشپزخانه است. چرا که هم می‌توان به راحتی آن را با سایر لوازم آشپزخانه ست کرد و هم می‌تواند مناسب اکثر آشپزخانه‌ها با طراحی‌ها متفاوت باشد. طراحی شبکه‌های چدنی این محصول هم به نوعی بوده که مشعل پلوپز برای خودش شبکه چدنی مجزایی داشته و جدا از 4 مشعل دیگر است. اما طراحی شبکه‌های چدنی گاز توکار G523 آلتون به اینجا ختم نمی‌گردد. چرا که این شبکه‌های چدنی به صورت لولایی طراحی شده‌اند. بدین معنا که برای تمیز کردن سطح گاز نیازی به جابه‌جا کردن شبکه‌های چدنی سنگین گاز نخواهید داشت. بلکه فقط کافی است آن را باز و بسته کرده و به راحتی سطح گازتان را تمیز کنید. تمیز کردن سطح گاز هم کار بسیار آسانی بوده که در بخش بعدی به این موضوع و دلیل سهولت تمیز شدن سطح گاز هم، توضیح خواهیم داد. لازم به ذکر است که ولوم‌های گاز توکار G523 آلتون هم، از نوع زیگما هستند و طراحی زیبایی دارند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اجاق گاز صفحه ای آلتون مدل S516N خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ابعاد 90 × 50 cm رنگ اجاق استیل جنس-بدنه-اجاق استیل ضد زنگ شعله-اجاق-گاز 5 شعله تنظیم-مجزا ندارد فندک اتوماتیک دارد تاپ تایم دارد پلوپز کنار توان حرارتی مشعل بزرگ : 2/3KW, مشعل پلوپز : 3/1KW, مشعل کوچک : 1/2KW, مشعل متوسط : 1/75KW رده-مصرف-انرژی A

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اجاق گاز صفحه ای اخوان مدل V14-T خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اجاق گاز صفحه ای اخوان مدل V14-T (تایمردار) جدیدترین مدل گاز صفحه اخوان با سرشعله های ایتالیایی است. این گاز مدل تایمردار مدل V14 اخوان هست که پرفروشترین مدل در سری ونوس اخوان است. تایمر این گاز به این صورت است که مصرف کننده میتواند به صورت همزمان برای هر 5 شعله گاز زمان خاموشی مشخصی تعیین کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اجاق گاز صفحه ای اسنوا مدل SGH5-6801S خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اجاق گاز صفحه ای اسنوا مدل SGH5-6801S به عنوان یکی از ابتکارات نوین در زمینه لوازم توکار آشپزخانه به شمار می‌آید. این اجاق‌ها با ترکیب زیبایی استیل با کارایی بالا، جای خود را در خانه‌های مدرن باز کرده‌اند. بررسی ویژگی های اجاق گاز صفحه ای اسنوا مدل SGH5-6801S زیبایی و ظاهر باشکوه: رویه استیل در این اجاق‌ها نه تنها بر زیبایی و جذابیت فضای آشپزخانه می‌افزاید، بلکه باعث جلوه‌گری ویژه محیط می‌شود. استفاده از جنس استیل در این اجاق گاز اسنوا، باعث درخشش و نورپردازی طبیعی محیط می‌شود. کارایی و عملکرد عالی: اجاق گاز صفحه ای اسنوا مدل SGH5-6801S، به دلیل وجود تکنولوژی‌های نوین، دارای عملکرد بسیار بالا هستند و از هدر رفت انرژی جلوگیری می‌کنند. قابلیت تنظیم دما با دقت بالا و سرعت در رسیدن به حرارت مطلوب، این اجاق‌ها را به انتخاب ایده‌آل برای هر آشپزخانه‌ای تبدیل کرده است.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید شال مبل به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
پایداری و مقاومت رویه ی اجاق گاز: استیل به عنوان جنس اصلی رویه این اجاق‌ها، مقاومت و پایداری بالایی در برابر تنش‌های حرارتی و ضربات فیزیکی دارد. این ویژگی باعث ماندگاری طولانی‌مدت و عمر طولانی این اجاق گازها می‌شود. عملکرد اجاق گاز صفحه ای 6801 اسنوا اجاق گاز صفحه ای اسنوا مدل SGH5-6801S با رویه استیل، نه تنها ابزاری کارآمد برای پخت و پز است، بلکه یک آیتم دکوراتیو با طراحی زیبا می‌باشد که با انواع سبک طراحی مدرن و کلاسیک، سازگاری دارد. استفاده از این اجاق‌ها به آشپزخانه‌ها مشخصه زیبایی و عملکرد بالا را هدیه می‌دهد. همچنین ویژگی آسان تمیزشوندگی این اجاق گازها، باعث شده افراد زیادی به سمت خرید این گازها، سوق داده شوند. به طور کلی، اجاق گاز صفحه ای مدل 6801 اسنوا، نه تنها یک وسیله آشپزی است بلکه یک عنصر زینتی و تکمیل‌کننده برای دکور آشپزخانه است که در کنار زیبایی، ارتقاء کارایی و کاربری هوشمندانه‌ای نیز ارائه می‌دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اجاق گاز رومیزی رینوزیت استار مدل RU3M5 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از مهم ترین بخش های یک آشپزخانه که در واقع قلب آشپزخانه می باشد ، اجاق گاز است. امروزه با توجه به اینکه اکثر آشپزخانه ها مدرن شده اند و یا از فضای کوچک تر و محدود تری برخوردارند ، استقبال از گازهای صفحه ای (یا رومیزی) افزایش یافته است.اجاق گاز رومیزی رینوزیت استار مدل RU3M5 از طرح به روز و شیک الهام گرفته و یک مدل زیبا و جوانپسند است که زیبایی آشپزخانه را دوچندان می کند.این اجاق‌گاز مجهز به 3 شعله بوده که جنس شبکه آن چدن است و صفحه این محصول از شیشه سکوریت بسیار مقاوم ساخته‌شده است که در‌کنار استحکام این‌محصول، زیبایی آن را دو‌چندان می‌کند. این محصول دارای ولوم ضد‌حرارت سربی و شیر و سر‌شعله‌های بسیار با کیفیت می باشد. ,ویژگی اصلی این محصول این است که دارای قابلیت استفاده بصورت روکار بر روی هر سطحی میباشد و نیاز به برش کابینت نیست و می تواند براحتی جابجا شده و در هر فضایی مورد استفاده قرار بگیرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اجاق گاز صفحه ای رینوزیت استار مدل RU2M خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از مهم ترین بخش های یک آشپزخانه که در واقع قلب آشپزخانه می باشد ، اجاق گاز است. امروزه با توجه به اینکه اکثر آشپزخانه ها مدرن شده اند و یا از فضای کوچک تر و محدود تری برخوردارند ، استقبال از گازهای صفحه ای (یا رومیزی) افزایش یافته است.اجاق گاز رومیزی رینوزیت استار مدل RU2M از طرح به روز و شیک الهام گرفته و یک مدل زیبا و جوانپسند است که زیبایی آشپزخانه را دوچندان می کند.این اجاق‌گاز مجهز به 2 شعله بوده که جنس شبکه آن چدن است و صفحه این محصول از شیشه سکوریت بسیار مقاوم ساخته‌شده است که در‌کنار استحکام این‌محصول، زیبایی آن را دو‌چندان می‌کند. این محصول دارای ولوم ضد‌حرارت سربی و شیر و سر‌شعله‌های بسیار با کیفیت می باشد. ,ویژگی اصلی این محصول این است که دارای قابلیت استفاده بصورت روکار بر روی هر سطحی میباشد و نیاز به برش کابینت نیست و می تواند براحتی جابجا شده و در هر فضایی مورد استفاده قرار بگیرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اجاق گاز 5 شعله داتیس مدل DG582 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اجاق گاز داتیس مدل DG-582 به تازگی وارد بازار شده است تا تجربه جدید و شگفت انگیزی از آشپزی را برای شما به ارمغان آورد. از ویژگی های منحصر به فرد این اجاق گاز می توان به داشتن شبکه چدنی با طراحی اختصاصی، پنل گالوانیزه خودرویی 0.7 میلیمتر،سیم فندک ساباف (ایتالیا) و… اشاره کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اجاق گاز صفحه ای استیل البرز مدل S-5908 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت صنایع استیل البرز پس از سالها تجربه در صنعت تجهیزات آشپزخانه و دارنده استاندارد های ایران و CE اروپا، محصولات خود را در بازارهای داخلی و بیش از ۴۰ کشور جهان از جمله خاورمیانه، خاور دور، کانادا، جنوب آفریقا، اقیانوسیه و اروپا عرضه می نماید که این خود نشان از کیفیت بالای محصولات این شرکت است. اجاق گاز صفحه ای استیل مدل S-5908 یکی از اجاق گاز های توکار این شرکت و محصولی پنج شعله است که با برخورداری از شعله‌های کوچک و بزرگ، امکان استفاده از ظروف مختلف را به شما می‌دهد. این اجاق گاز دارای ترموکوپل فوق سریع ORKLI اسپانیا بوده و تجهیزات گاز سوز آن تماماَ برند SABAF ساخت کشور ایتالیا است.در این مدل یک سر شعله مخصوص جهت طبخ ماهی قرار داده شده که امکان طبخی یکدست را بوجود آورده است،همچنین جانمایی ولوم ها به طوری طراحی شده که از داغ شدن بوسیله حرارت شعله ها جلوگیری میشود. توان حرارتی بالای شعله های آن (پلوپز 3.8KW، وسط جلو 1.8KW، راست 1/75KW، وسط چپ عقب 1KW، وسط راست عقب 1/75KW) پخت سریع تری را برای شما به ارمغان می آورد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اجاق صفحه ای آلتون مدل G526N خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ابعاد: 90 × 50 cm رنگ اجاق: مشکی جنس-بدنه-اجاق: شیشه سکوریت شعله-اجاق-گاز: 5 شعله تنظیم-مجزا: ندارد فندک اتوماتیک: دارد تاپ تایم: دارد پلوپز: وسط سایز-داخلی: 87,4 x 47.4 توان حرارتی: مشعل بزرگ : 2/3KW, مشعل پلوپز : 3/1KW, مشعل کوچک : 1/2KW, مشعل متوسط : 1/75KW رده-مصرف-انرژی: A

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اجاق گاز صفحه ای آلتون مدل GS526N خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جنس-بدنه-اجاق: شیشه سکوریت, فریم استیل شعله-اجاق-گاز: 5 شعله تنظیم-مجزا: ندارد فندک اتوماتیک: دارد تاپ تایم: دارد پلوپز: وسط سایز-داخلی: 87,4 x 47.4 توان حرارتی: مشعل بزرگ : 2/3KW, مشعل پلوپز : 3/1KW, مشعل کوچک : 1/2KW, مشعل متوسط : 1/75KW رده-مصرف-انرژی:

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اجاق گاز صفحه ای آلتون مدل SC518EN خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اجاق صفحه ای آلتون SC518EN این اجاق گاز صفحه ای پنج شعله می باشد (دو شعله سمت راست برقی و دو شعله سمت چپ و سرشعله پلوپز با گاز ) سرشعله پلوپز در وسط اجاق گاز قرار گرفته که با توان حرارتی بالا می باشد، این مدل مانند تمامی اجاق گازهای برند آلتون دارای ترموکوپل تاپ تایم می باشد این محصول 5 شعله ( 3 شعله گازی , 2 شلعه المنتی با منبع انرژی برق ) ابعاد اجاق گاز : 93x51 سانتی متر مجهز به پوشش اسان تمیز شونده برای روغن گیر ها فندک اتوماتیک: دارد ترموکوبل تاپ تایم ( سریع ) : دارد نوع صفحه : استیل ضد زنگ خش دار صفحه کنترل : دیمر مکانیکی (جهت تنظیم حرارت المنت برقی) دارای سرشعله پلوپز با راندمان بالا میزان مصرف انرژی : دارای رده مصرف انرژی A نوع طراحی : فانتزی تعداد شعله : 5 شعله

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اجاق گاز صفحه ای اخوان مدل V1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اجاق گاز اخوان مدل V1 گاز پنج شعله استیل بزرگ با قطعات ایتالیایی از سری ونوس اخوان است. بدلیل طول 97 سانتی متری حتما قبل از خرید با کابینت کار خود هماهنگ کنید. گاز اخوان V1 ونوس 1، گاز پنج شعله بزرگ ، 97 سانتی متری از سری گاز های ونوس شرکت اخوان است که دارای سرشعله های جدید ایتالیایی می باشند . این اجاق گاز با ورق استیل و پنج شعله تولید شده است که از ویژگی های اصلی آن میتوان به استفاده از سرشعله های ایتالیایی SABAF نسل سه اشاره نمود. مشخصه اصلی گازهای سری ونوس اخوان قطعات ایتالیایی آن است ، راندمان احتراق در گاز v1 اخوان 25 درصد بالاتر از استاندارد می باشد که علاوه بر طول عمر بالا باعث صرفه جویی در زمان پخت نیز می شود . علاوه بر این قفل و بست شعله پخش کن های این گاز باعث کاهش 49 درصدی منو اکسید کربن را به همراه دارند . و علاوه بر موارد اشاره شده این گاز دارای vok نیز می باشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اجاق گاز صفحه ای اسنوا مدل SGH5-2103G خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اجاق گازهای صفحه ای در دنیای امروز به عنوان یکی از ابزارهای اساسی در آشپزخانه‌ها شناخته می‌شوند. اهمیت این اجاق گاز ها در کنار این که به جای کمی نیاز دارد، متناسب بودن با آشپزخانه‌های مدرنی است که طرفداران زیادی دارد. یکی از مدل‌های برجسته در این دسته، اجاق گاز صفحه ای اسنوا مدل SGH5-2103G است. این اجاق گاز با امکانات فراوان و جنس رویه از شیشه، توجه بسیاری از کاربران خود را به خود جلب کرده است. ویژگی‌های برجسته اجاق گاز صفحه ای اسنوا مدل SGH5-2103G اجاق گاز صفحه ای اسنوا مدل SGH5-2103G با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، تجربه آشپزی را به یک سطح جدید می‌برد. جنس رویه این اجاق گاز از شیشه ضدخش ساخته شده است که علاوه بر زیبایی، باعث سهولت در نظافت و نگهداری می‌شود. شیشه به عنوان یک جزء مقاوم در برابر حرارت، این اجاق گاز را به یک انتخاب عالی برای هر خانه تبدیل کرده است. شبکه چدنی 5 تکه موجود در این گاز ها، باعث سهولت در استفاده و تمیز کردن اجاق گاز می‌شود. همچنین رده مصرف انرژی A جزو ویژگی‌های این اجاق گاز بوده که باعث بهره وری در مصرف انرژی گردیده و از هدر رفت انرژی جلوگیری می‌کند. بهره‌وری انرژی و پایداری در اجاق گاز اسنوا مدل G2103 در دنیای امروز که حفاظت از محیط زیست اهمیت زیادی پیدا کرده است، اجاق گازهای صفحه ای با بهره‌وری انرژی بالا و پایداری در عملکرد، مورد توجه بسیاری از مصرف‌کنندگان قرار گرفته‌اند. اجاق گاز صفحه ای اسنوا مدل SGH5-2103G با بهره‌وری انرژی مناسب خود و قابلیت‌های پیشرفته، نه تنها آشپزی را سریعتر می‌کند بلکه به حفظ محیط زیست هم کمک می‌کند. در نتیجه، اجاق گاز صفحه ای اسنوا مدل 2103G با جنس رویه‌ای از شیشه، ویژگی‌های برجسته و بهره‌وری انرژی، یک انتخاب عالی برای هر خانه‌ای با سبک مدرن و جذاب است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اجاق گاز صفحه ای ادمیلسون مدل HG870 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

از آنجایی که آشپزخانه مهم‌ترین بخش از خانه‌های ایرانی است، استفاده از لوازم کاربردی که علاوه بر زیبایی، کمک ویژه‌ای به سرعت آشپزی می‌کند ضروری است. از این رو استفاده از اجاق گازهای صفحه‌ای بسیار رواج پیدا کرده است. اجاق گازهای صفحه‌ای با وجود ابعاد مناسب و استاندارد، باعث اشغال کمتر فضای آشپزخانه می‌شود.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید ساندبار و سینمای خانگی به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اجاق گاز صفحه ای ادمیلسون مدل HG871 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

از آنجایی که آشپزخانه مهم‌ترین بخش از خانه‌های ایرانی است، استفاده از لوازم کاربردی که علاوه بر زیبایی، کمک ویژه‌ای به سرعت آشپزی می‌کند ضروری است. از این رو استفاده از اجاق گازهای صفحه‌ای بسیار رواج پیدا کرده است. اجاق گازهای صفحه‌ای با وجود ابعاد مناسب و استاندارد، باعث اشغال کمتر فضای آشپزخانه می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اجاق گاز صفحه ای استیل البرز مدل S-6125 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اجاق گاز صفحه ای استیل مدل S-6125 یکی از اجاق گاز های توکار این شرکت و محصولی شش شعله است که با برخورداری از شعله‌های کوچک و بزرگ، امکان استفاده از ظروف مختلف را به شما می‌دهد. برای استحکام و طول عمر بالای این مدل از استیل با کیفیت استفاده شده است. این اجاق گاز دارای ترموکوپل فوق سریع بوده و تجهیزات گاز سوز آن تماماَ با کیفیت درجه یک ایرانی است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اجاق گاز صفحه ای تکنوگاز مدل TTG-15942 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تکنوگاز با بیش از نیم قرن تجربه یکی از بهترین تولید کنندگان محصولات توکار است.یکی از تولیدات باکیفیت و مطرح این شرکت، اجاق گازهای صفحه ای آن میباشد که به صورت تخصصی در زمینه اجاق های شیشه ای و استیل فعالیت میکنند. جنس صفحه از شیشه سکوریت 8 میلیمتری شات ایتالیا (Schott) و مقاوم در برابر خط و خش میباشد.رنگ این اجاق گاز رومیزی تکنوگاز (تکنوگس) به رنگ مشکی است. که می تواند جذابیت دو چندانی به آشپزخانه شما بدهد.تعداد شعله 5 عدد می باشد که ظروف به آسانی در کنار یکدیگر جایگذاری میشوند.در این محصول ترموکوپل تاپ تایم تعبیه شده است که به محض خاموش شدن شعله ، جریان گاز قطع می شود. تا از بروز هر گونه حادثه ای جلوگیری شود.اجاق گاز صفحه ای شیشه ای TTG-15942 دارای سرشعله از جنس آلومینیوم و شبکه از جنس چدن با کیفیت و قابل شستشو می باشد .قابل ذکر است که شبکه چدن را می توانید درون ماشین ظرفشویی قرار دهید. طراحی شبکه چدن به صورت 3 تکه و مستقل طراحی شده است. در این حالت نظافت شبکه چودن بسیار آسان خواهد بود. این محصول دارای 1 عدد پلوپز DCC Dual ساباف با توان حرارتی 4K می‌باشد. محل جایگیری آن در وسط گاز صفحه ای است. از نکات مهم این محصول با کیفیت تکنوگاز (تکنوگس)، سرشعله های جدید ساباف با راندمان بالا (Series || HE) است. طراحی شبکه چدن این محصول به گونه ایست که همه فضای سطح گاز رومیزی را در بر میگیرد و چندین ظرف به سادگی در کنار آن قرار میگیرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اجاق گاز صفحه ای تکنوگاز مدل TTG-15991 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گاز صفحه ای TTG-15991 تکنوگاز ویژگی هایی دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهد شد.جنس صفحه از شیشه سکوریت 8 میلیمتری شات ایتالیا و مقاوم در برابر خط و خش میباشد.رنگ این اجاق گاز رومیزی تکنوگاز به رنگ مشکی است. که می تواند جذابیت دو چندانی به آشپزخانه شما بدهد.تعداد شعله 5 عدد می باشد که ظروف به آسانی در کنار یکدیگر جایگذاری میشوند.در این محصول ترموکوپل تاپ تایم تعبیه شده است که به محض خاموش شدن شعله ، جریان گاز قطع می شود. تا از بروز هر گونه حادثه ای جلوگیری شود.اجاق گاز صفحه ای شیشه ای TTG-15991 دارای سرشعله از جنس آلومینیوم و شبکه از جنس چدن با کیفیت و قابل شستشو می باشد .قابل ذکر است که شبکه چدن را می توانید درون ماشین ظرفشویی قرار دهید.طراحی شبکه چدن به صورت 5 تکه و مستقل طراحی شده است. در این حالت نظافت شبکه چودن بسیار آسان خواهد بود.این محصول دارای 1 عدد پلوپز ساباف با توان حرارتی 4K می‌باشد. محل جایگیری آن در وسط گاز صفحه ای است. از نکات مهم این محصول با کیفیت تکنوگاز ، سرشعله های جدید ساباف با راندمان بالا است.طراحی شبکه چدن این محصول به گونه ایست که همه فضای سطح گاز رومیزی را در بر میگیرد و چندین ظرف به سادگی در کنار آن قرار میگیرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اجاق گاز صفحه ای تکنوگاز مدل TTG-15981 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گاز صفحه ای TTG-15981 تکنوگاز ویژگی هایی دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهد شد. جنس صفحه از شیشه سکوریت 8 میلیمتری شات ایتالیا و مقاوم در برابر خط و خش میباشد. رنگ این اجاق گاز رومیزی تکنوگاز به رنگ مشکی مات است. که می تواند جذابیت دو چندانی به آشپزخانه شما بدهد.تعداد شعله 5 عدد می باشد که ظروف به آسانی در کنار یکدیگر جایگذاری میشوند.در این محصول ترموکوپل تاپ تایم تعبیه شده است که به محض خاموش شدن شعله ، جریان گاز قطع می شود. تا از بروز هر گونه حادثه ای جلوگیری شود.اجاق گاز صفحه ای شیشه ای TTG-15981 دارای سرشعله از جنس آلومینیوم و شبکه از جنس چدن با کیفیت و قابل شستشو می باشد .قابل ذکر است که شبکه چدن را می توانید درون ماشین ظرفشویی قرار دهید. طراحی شبکه چدن به صورت 5 تکه و مستقل طراحی شده است. در این حالت نظافت شبکه چودن بسیار آسان خواهد بود.این محصول دارای 1 عدد پلوپز ساباف با توان حرارتی 4K می‌باشد. محل جایگیری آن در وسط گاز صفحه ای است. از نکات مهم این محصول با کیفیت تکنوگاز ، سرشعله های جدید ساباف با راندمان بالا است.طراحی شبکه چدن این محصول به گونه ایست که همه فضای سطح گاز رومیزی را در بر میگیرد و چندین ظرف به سادگی در کنار آن قرار میگیرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اجاق گاز صفحه ای تکنوگاز مدل TTG-15989 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گاز صفحه ای TTG-15989 تکنوگاز ویژگی هایی دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهد شد. جنس صفحه از شیشه سکوریت 8 میلیمتری شات ایتالیا و مقاوم در برابر خط و خش میباشد.رنگ این اجاق گاز رومیزی تکنوگاز به رنگ مشکی با طرح نوارهای رنگ استیل است. که می تواند جذابیت دو چندانی به آشپزخانه شما بدهد.تعداد شعله 5 عدد می باشد که ظروف به آسانی در کنار یکدیگر جایگذاری میشوند. در این محصول ترموکوپل تاپ تایم تعبیه شده است که به محض خاموش شدن شعله ، جریان گاز قطع می شود. تا از بروز هر گونه حادثه ای جلوگیری شود. اجاق گاز صفحه ای شیشه ای TTG-15989 دارای سرشعله از جنس آلومینیوم و شبکه از جنس چدن با کیفیت و قابل شستشو می باشد .قابل ذکر است که شبکه چدن را می توانید درون ماشین ظرفشویی قرار دهید. طراحی شبکه چدن به صورت 5 تکه و مستقل طراحی شده است. در این حالت نظافت شبکه چودن بسیار آسان خواهد بود.این محصول دارای 1 عدد پلوپز DCC Dual ساباف با توان حرارتی 4K می‌باشد. محل جایگیری آن در وسط گاز صفحه ای است. از نکات مهم این محصول با کیفیت تکنوگاز ، سرشعله های جدید ساباف با راندمان بالا است.طراحی شبکه چدن این محصول به گونه ایست که همه فضای سطح گاز رومیزی را در بر میگیرد و چندین ظرف به سادگی در کنار آن قرار میگیرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اجاق گاز صفحه ای اخوان مدل GI-35-S NP خرید
اطلاعات بیشتر . . .

اجاق گاز صفحه ای اخوان

اجاق گاز یکی از کاربردی‌ترین ابزارهای پخت‌وپز است که امروزه در مدل‌های بسیار متنوعی تولید شده است. از آن‌جایی که خانه‌های امروزی ظاهری مدرن دارند و معمولا جمع‌وجور هستند، بهتر است وسایل خانه و آشپزخانه را متناسب با متراژ خانه خریداری کنید تا بتوانید از همه وسایل به خوبی استفاده کنید. اجاق گازهای قدیمی جای زیادی را اشغال می‌کنند و به‌خاطر ابعادشان، نمی‌توان آن‌ها را به راحتی جابه‌جا کرد. اما اجاق گاز رومیزی این مشکل را حل کرده است و شما می‌توانید با خرید این محصول، خانه‌ای زیبا با دکوراسیونی مدرن داشته باشید. اجاق گاز صفحه ای اخوان مدل GI-35-S NP یک اجاق گاز حرفه‌ای، مدرن و کم‌جا است که با پنج شعله، تمام نیازهای شما را در زمینه پخت‌وپز حل می‌کند و با استفاده از آن می‌توانید لذیذترین غذاها را درست کنید.

ویژگی‌های اجاق گاز صفحه ای اخوان مدل GI-35-S NP

اخوان به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان حرفه‌ای اجاق گاز شناخته می‌شود. اجاق گاز مدل GI-35-S NP یک محصول شیشه‌ای، مشکی و بسیار شیک است که هر آشپزخانه‌ای را به زیباتر می‌کند. این اجاق گاز پنج شعله، دارای پنج سر شعله حرفه‌ای و باکیفیت با فندک خودکار است. فندک خودکار مزایایی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به افزایش ایمنی، کاهش هدررفت گاز و خاموش‌ و روشن کردن راحت اشاره کرد. این محصول دارای یک شعله بزرگ پلوپز است که در سمت راست قرار گرفته. شعله‌ها قابلیت تنظیم درجه دارند که برای پخت بهتر، می‌توانید شعله را روی کم تنظیم کنید.

در تولید این اجاق از شیشه سکوریت نشکن استفاده شده است که در برابر ضربه و دما، مقاومت بالایی دارد. اجاق‌های شیشه‌ای ظاهری شیک و مدرن دارند و به راحتی پاک می‌شوند. شما می‌توانید سطح این اجاق را با استفاده از دستمال و کمی کف یا شیشه‌پاک‌کن، به راحتی تمیز کنید. لبه‌های این گاز به‌صورت تراش‌خورده است که مانع از خوردگی یا آسیب به لبه‌ها می‌شود. شیشه‌هایی که نوک تیز دارند ممکن است بر اثر کوچک‌ترین برخورد، بشکنند. عرض این محصول ۵۱ سانتی‌متر و طول آن ۸۶ سانتی‌متر است. همه شعله‌ها دارای شعله‌پخش‌کن هستد که امکان پخت آرام‌تر و یک‌دست‌تر را فراهم می‌کند.

ولوم‌های این محصول از جنس باکالیت درست شده‌اند که در اثر برخورد با حرارت، حالت خود را از دست نمی‌دهد. ولوم‌ها خوش‌دست بوده و به راحتی به سمت راست و چپ حرکت می‌کنند. موقعی که ولوم در حالت عادی باشد، گاز به بیرون نشت نمی‌کند و به همین دلیل، ایمنی بالا می‌رود. از دیگر ویژگی‌های این اجاق گاز می‌توان به وزن سبک و کم‌جا بودن آن اشاره کرد. اجاق گاز اخوان به راحتی نصب می‌شود و برای استفاده از آن، دیگر لازم نیست جای زیادی را در نظر بگیرید.

مزایای اجاق گاز صفحه‌ای اخوان نسبت به اجاق‌های ایستاده

اجاق‌گازهای صفحه‌ای معمولا قیمت کمتری نسبت به اجاق‌های ایستاده دارند و به همین علت، ارزش خرید آن‌ها بیشتر است. از طرفی تعمیر اجاق‌های صفحه‌ای راحت‌تر از اجاق‌های ایستاده است و صفحه آن‌ها، راحت‌تر از صفحه اجاق‌های ایستاده تمیز می‌شود. علاوه‌بر آن، با نصب اجاق صفحه‌ای می‌توانید از فضای زیر گاز برای نگهداری وسایل استفاده کنید یا در آن محل، کابینت نصب کنید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید گل مصنوعی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اجاق گاز صفحه ای مدل RA135S خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از مهم ترین بخش های یک آشپزخانه که در واقع قلب آشپزخانه می باشد ، اجاق گاز است. امروزه با توجه به اینکه اکثر آشپزخانه ها مدرن شده اند و یا از فضای کوچک تر و محدود تری برخوردارند ، استقبال از گازهای صفحه ای (یا رومیزی) افزایش یافته است.اجاق گاز رومیزی RA135S از طرح به روز و شیک الهام گرفته و یک مدل زیبا و جوانپسند است که زیبایی آشپزخانه را دوچندان می کند.این اجاق‌گاز مجهز به 5 شعله بوده که جنس شبکه آن چدن است و صفحه این محصول از شیشه سکوریت بسیار مقاوم ساخته‌ شده است که در‌ کنار استحکام این‌محصول، زیبایی آن را دو‌چندان می‌کند. این محصول دارای ولوم ضد‌حرارت سربی و شیر و سر‌شعله‌های بسیار با کیفیت می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اجاق گاز صفحه ای زرتوس مدل ZG5010Plus خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اجاق گاز صفحه زرتوس مدل ZG5010splus,این مدل اجاق گاز از نظر ظاهری دقیقا مشابه مدل zg5010 زرتوس میباشد با این تفاوت که قطعا استفاده شده در این مدل از کیفیت بهتری برخوردار است .به عنوان مثال نوع سرشعله ,شیشه ,ولوم و ترانس فندک در این مدل ارتقا پیدا کرده است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اجاق گاز صفحه ای جانا مدل شیشه ای خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اجاق گاز صفحه ای جانا مجهز به 5 شعله بوده که جنس شبکه آن چدن ضد زنگ طراحی شده تا در هنگام سر ریز شدن غذا و یا آب هیچ‌گونه نگرانی از لحاظ زنگ‌زدگی به‌وجود نیاید و صفحه این محصول از شیشه سکوریت بسیار مقاوم ساخته‌شده است که در‌کنار استحکام این‌محصول، زیبایی آن را دو‌چندان می‌کند. این محصول دارای ولوم ضد‌حرارت ی و شیر و سر‌شعله‌های بسیار با کیفیت می باشد. ترمکوپل های استفاده شده در این‌گاز به نحوی طراحی گردیده که درصد خطای احتمالی را به‌حداقل رسانده و این امکان را فراهم نموده تا در‌هنگام وزش باد و یا‌خاموش شدن سهوی شعله‌ها، گاز را قطع نماید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اجاق گاز صفحه ای آرویک مدل CHIMEH 2 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اجاق گاز صفحه ای آرویک مدل CHIMEH 2 ( چیمه دو) دارای پنج شعله میباشد، این اجاق دارای صفحه استیل 304 ضد زنگ می باشد."." تمامی شعله های این اجاق مجهز به ترموکوبل می باشد و در زمان خاموش شدن شعله به صورت اتوماتیک جریان گاز قطع میگردد."." شعله پلوپز این اجاق به صورت دوآل ( دو حالته) می باشد و به تنظیم دقیق حرارات شعله در زمان پخت غذا کمک می کند."." توان حرارتی شعله پلوپز 4.2 کیلووات می باشد."." سپری های این اجاق از جنس چدن و تمامی شعله ها مجهز به فندک اتوماتیک می باشد. "."

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اجاق گاز صفحه ای دنپاسر مدل MCP خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اجاق گاز صفحه ای دنپاسر طرح پرشاخک بی یک محصول ثبت شده دارای مهر و نشان ملی استاندارد و شرکتی هست که با طراحی نوین و قطعات مصرفی درجه یک طراحی و تولید شده است . جنس صفحه این اجاق گاز از شیشه سکوریت بوده و همچنین ویژگی اصلی آن دارا بودن پلیت های مربعی طرح پر شاخک میباشد که بسته به سلیقه های متفاوت میتواند انتخابی صحیح و منطقی برای مصرف کننده باشد . قدرت مشعل و شعله ها در این اجاق گاز کاملا استاندارد بوده و از هرگونه دستکاری غیر مجاز بر روی نازل های شیر آن جلوگیری شده . در این اجاق گاز شعله پلوپز در کنار قرار گرفته است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ست هود و اجاق گاز صفحه ای دنپاسر مدل TG21F خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هود و اجاق گاز صفحه ای دنپاسر مدل TG21F در واقع پکیج هود طرح گل و اجاق گاز صفحه ای ترموکوبلدار ست شده است که میتواند مدل اشپزخانه و کابینت شما را به کلی دگرگون کند . این ست اجاق گاز و هود طوری انتخاب شده است که با دارا بودن نمای ظاهری جذاب و کیفیت نسبتا خوب قیمتی مناسب داشته باشند . در واقع این نوع هود بصورت پکیج اکونومی با شاخصع الویت قیمت و کیفیت مناسب مخصوص افرادی هست که در کنار کیفیت - ایمنی به فکر پرداخت هزینه کمتری هستند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اجاق گاز صفحه ای آژینه مدل والسا خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اجاق گاز صفحه ای آژینه مجهز به 5 شعله بوده که جنس شبکه آن چدن ضد زنگ طراحی شده تا در هنگام سر ریز شدن غذا و یا آب هیچ‌گونه نگرانی از لحاظ زنگ‌زدگی به‌وجود نیاید و صفحه این محصول از شیشه سکوریت بسیار مقاوم ساخته‌شده است که در‌کنار استحکام این‌محصول، زیبایی آن را دو‌چندان می‌کند. این محصول دارای ولوم ضد‌حرارت ی و شیر و سر‌شعله‌های بسیار با کیفیت می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اجاق گاز صفحه ای استیل البرز مدل S-4605 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت صنایع استیل البرز پس از سالها تجربه در صنعت تجهیزات آشپزخانه و دارنده استاندارد های ایران و CE اروپا، محصولات خود را در بازارهای داخلی و بیش از ۴۰ کشور جهان از جمله خاورمیانه، خاور دور، کانادا، جنوب آفریقا، اقیانوسیه و اروپا عرضه می نماید که این خود نشان از کیفیت بالای محصولات این شرکت است. اجاق گاز صفحه ای استیل مدل S-4605 یکی از اجاق گاز های توکار این شرکت و محصولی چهار شعله است که با برخورداری از شعله‌های کوچک و بزرگ، امکان استفاده از ظروف مختلف را به شما می‌دهد. این اجاق گاز دارای ترموکوپل فوق سریع ORKLI اسپانیا بوده و تجهیزات گاز سوز آن تماماَ برند DEFENDI ساخت کشور ایتالیا است.در این مدل جانمایی ولوم ها به طوری طراحی شده که از داغ شدن بوسیله حرارت شعله ها جلوگیری میشود. توان حرارتی بالای شعله های آن (پلوپز 4KW، چپ عقب 1/9KW، راست عقب 2/5KW، راست جلو 1KW) پخت سریع تری را برای شما به ارمغان می آورد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اجاق گاز صفحه ای استیل البرز مدل S-5956i خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت صنایع استیل البرز پس از سالها تجربه در صنعت تجهیزات آشپزخانه و دارنده استاندارد های ایران و CE اروپا، محصولات خود را در بازارهای داخلی و بیش از ۴۰ کشور جهان از جمله خاورمیانه، خاور دور، کانادا، جنوب آفریقا، اقیانوسیه و اروپا عرضه می نماید که این خود نشان از کیفیت بالای محصولات این شرکت است. اجاق گاز صفحه ای استیل مدل S-5956i یکی از اجاق گاز های توکار این شرکت و محصولی پنج شعله است که با برخورداری از شعله‌های کوچک و بزرگ، امکان استفاده از ظروف مختلف را به شما می‌دهد.این اجاق گاز دارای ترموکوپل فوق بوده و تجهیزات گاز سوز آن تماماَ با کیفیت درجه یک و ممتاز ایرانی است. توان حرارتی بالای شعله های آن (پلوپز 3.8KW، چپ جلو 1/75KW، چپ عقب 3KW، راست جلو 1KW، راست عقب 1/75KW) پخت سریع تری را برای شما به ارمغان می آورد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اجاق گاز صفحه ای دنپاسر مدل MLP خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اجاق گاز صفحه ای دنپاسر طرح پرشاخک یک محصول ثبت شده دارای مهر و نشان ملی استاندارد و شرکتی هست که با طراحی نوین و قطعات مصرفی درجه یک طراحی و تولید شده است . جنس صفحه این اجاق گاز از شیشه سکوریت بوده و همچنین ویژگی اصلی آن دارا بودن پلیت های مربعی شکل طرح پرشاخک میباشد که بسته به سلیقه های متفاوت میتواند انتخابی صحیح و منطقی برای مصرف کننده باشد . قدرت مشعل و شعله ها در این اجاق گاز کاملا استاندارد بوده و از هرگونه دستکاری غیر مجاز بر روی نازل های شیر آن جلوگیری شده . همچنین برند این اجاق گاز رسمی و در سازمان ملی ثبت علامت ایران بصورت رسمی ثبت شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اجاق گاز صفحه ای دنپاسر مدل STLM1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اجاق گاز رومیزی استیل مدل STLM1 یک اجاق گاز صفحه ای استیل با کیفیت با 5 تیکه جداگانه چدنی پرشاخک هست که با قیمتی بسیار مناسب طراحی و روانه بازار شده است. اجاق گاز رومیزی استیل مدل STLM1 مناسب برای افرادی هست که در کنار شیک بودن کالا اقتصادی و به صرفه بودن قیمت برای آنها مهم است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اجاق گاز صفحه ای کد RA198S خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از مهم ترین بخش های یک آشپزخانه که در واقع قلب آشپزخانه می باشد ، اجاق گاز است. امروزه با توجه به اینکه اکثر آشپزخانه ها مدرن شده اند و یا از فضای کوچک تر و محدود تری برخوردارند ، استقبال از گازهای صفحه ای (یا رومیزی) افزایش یافته است.اجاق گاز رومیزی RA198S از طرح به روز و شیک الهام گرفته و یک مدل زیبا و جوانپسند است که زیبایی آشپزخانه را دوچندان می کند.این اجاق‌گاز مجهز به 5 شعله بوده که جنس شبکه آن چدن است و صفحه این محصول از شیشه سکوریت بسیار مقاوم ساخته‌ شده است که در‌ کنار استحکام این‌محصول، زیبایی آن را دو‌چندان می‌کند. این محصول دارای ولوم ضد‌حرارت سربی و شیر و سر‌شعله‌های بسیار با کیفیت می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اجاق گاز صفحه ای آژینه مدل آوا خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اجاق گاز صفحه ای آژینه مدل شیشه ای مجهز به 5 شعله بوده که جنس شبکه آن چدن ضد زنگ طراحی شده تا در هنگام سر ریز شدن غذا و یا آب هیچ‌گونه نگرانی از لحاظ زنگ‌زدگی به‌وجود نیاید و صفحه این محصول از شیشه سکوریت بسیار مقاوم ساخته‌شده است که در‌کنار استحکام این‌محصول، زیبایی آن را دو‌چندان می‌کند. این محصول دارای ولوم ضد‌حرارت ی و شیر و سر‌شعله‌های بسیار با کیفیت می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اجاق گاز صفحه ای دنپاسر مدل STLP خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اجاق گاز رومیزی استیل مدل STLP یک اجاق گاز صفحه ای استیل با کیفیت با 5 تیکه جداگانه چدنی پرشاخک هست که با قیمتی بسیار مناسب طراحی و روانه بازار شده است. اجاق گاز رومیزی استیل مدل STLP مناسب برای افرادی هست که در کنار شیک بودن کالا اقتصادی و به صرفه بودن قیمت برای آنها مهم است.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا