خانه و آشپزخانه

نکات مهم خرید سرویس پخت و پز به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید سرویس پخت و پز باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

قابلمه یکی از مهم‌ترین لوازم آشپزخانه است و خرید بهترین سرویس قابلمه یکی از دغدغه‌های بزرگ خانم‌های خانه‌دار و نوعروسان در تهیه وسایل آشپزخانه و جهیزیه است. شما می توانید به راحتی با شناخت انواع قابلمه و تفاوت آن‌ها در نوع مواد سازنده، میزان ضخامت، اندازه، مقاومت در برابر حرارت و میزان توانایی پخش دما به خرید یک سرویس قابلمه مناسب اقدام کنید. از این رو در ادامه با مقاله راهنمای خرید سرویس پخت و پز در این مطلب از نکته خرید همراهمان باشید تا اطلاعات جامعی را بدست آورید.

انواع سرویس قابلمه از لحاظ جنس

انواع موجود قابلمه در بازار عبارتند از قابلمه‌های پیرکس، تفلون، چدن، استیل، سرامیکی، گرانیتی، آلومینیومی، لعابی و … که سعی می کنیم در مورد هر کدام از آنها  توضیح دهیم. همچنین مزایا و معایب آنها را بررسی کنیم تا با استفاده از این نکات در هنگام خرید قابلمه بتوانید بهتر تصمیم بگیرید.

قابلمه‌های چدنی: جنس فلز چدن مدت زیادی گرم می‌ماند. آلیاژی از آهن است، عمر طولانی و وزن بالایی دارد. در برابر حرارت بالا مقاوم است و قیمت گرانی دارد.

قابلمه‌های استیل: این نوع قابلمه‌ها بهداشتی هستند، عمرشان طولانی و زنگ نمی‌زنند. حرارت را به‌صورت مستقیم انتقال می‌دهند، لذا احتمال دارد غذای شما زودتر بسوزد. البته می‌توانید با مقداری سرکه و یا استیل شو غذای چسبیده به کف قابلمه را پاک‌ کنید.

قابلمه‌های تفلون: این نوع قابلمه طرفداران زیادی دارد. بااین‌حال انتخاب مطمئنی به شمار نمی‌رود. زیرا دارای فلز سنگین کادیون است که براثر استفاده مستمر، وارد غذا شده و احتمال بروز برخی بیماری‌ها دور از ذهن نیست. اگر قصد خرید تفلون دارید، حتماً از برندهای معتبر خریداری کنید.

قابلمه‌های سرامیکی: این نوع قابلمه‌ها از سرویس‌های جدید آشپزخانه به‌حساب می‌آیند. آنها دارای روکش نچسب هستند، ترکیبات مضری ندارند و در برابر خراش و خوردگی مقاوم‌اند. حرارت را به‌خوبی پخش و منتقل می‌کنند، اما قیمت نسبتاً بالایی دارند.

قابلمه‌های گرانیتی: این نوع قابلمه‌ها دوام و سختی بیشتری دارند. فلز گرانیت گرما را در خود نگه می‌دارد و غذا را دیرتر از سایر ظروف می‌سوزانند. به‌راحتی شسته می‌شوند و چون نچسب هستند میزان روغن مصرفی را کاهش داده و طعم غذا را تغییر نمی‌دهند.

قابلمه‌های روحی (رویی) و آلومینیومی: این‌گونه قابلمه‌ها به قابلمه‌های سنتی نیز شهرت دارند. روی فلزی مناسب برای قابلمه است ولی کمتر یافت می‌شود. ناگفته نماند که آلومینیوم برای سلامتی ضرر دارد زیرا هنگام طبخ غذاهای اسیدی مثل آب‌لیمو و سرکه در این قابلمه‌ها، آلومینیوم وارد غذا می‌شود. این جنس حرارت را یکنواخت توزیع می‌کند ولی بااین‌حال در برابر ضربه حساس بوده و فرم خود را از دست می‌دهد.

قابلمه‌های مسی: این نوع قابلمه‌ها حرارت را یکسان پخش می‌کنند. داخل قابلمه‌های مسی را با لایه‌ای فلزی می‌پوشانند تا مس وارد غذا نشود، چون مس نسبت به مواد اسیدی و شور واکنش نشان می‌دهد و طعم غذا را تغییر می‌دهد. جالب است که بدانید بخشی از قابلمه‌های مسی، کار دست هنرمندان ایرانی است که در بازار به‌صورت کیلویی عرضه می‌شود.

قابلمه‌های شیشه‌ای: این نوع قابلمه‌های بی‌رنگ که به پیرکس شهرت دارند، انتخاب خوبی برای آشپزی هستند و تا زمانی که ضربه‌ای محکم به آن‌ها وارد نشود و یا شوک دمایی دریافت نکنند، مقاوم هستند.

قابلمه‌های لعابی: این نوع قابلمه‌ها از کشیدن روکشی روی ظروف چدنی یا آهنی تولید می‌شوند. طول عمر این روکش‌ها محدود است و براثر ضربه و حرارت آسیب می‌بینند. این قابلمه‌ها برای گرم نگه‌داشتن کنسروها و پختن غذاهای آبدار مناسب‌اند.

قابلمه‌های سلیکونی: جنس این قابلمه‌ها شبیه کائوچوست که ترکیبی از سیلیسیوم و اکسیژن است. برای شیرینی‌پزی مناسب هستند، زمان پخت در آن‌ها سریع است و بدون روغن ماده غذایی از آن‌ها جدا می‌شود، اما نباید روی حرارت مستقیم قرار گیرند. سیلیکون‌های پلاتینی از نوع مرغوب و باکیفیت آن است.

قابلمه سنگی: قابلمه سنگی سالم ترین ظروف برای پخت و پز هستند. ظروف سنگی غنی از آهن و منیزیم هستند و برای سلامتی بسیار مفید هستند. ظروف سنگی دما را به خوبی انتقال می‌دهند و در برابر حرارت مقاومت دارند. دیگ و دیگچه سنگی گرما را در خود نگه می‌دارند. غذا با کمترین حرارت به بهترین نحو در آن‌ها پخته می‌شود و طعم و خواص غذا حفظ می‌شود. تمیز کردن قابلمه های سنگی راحت است و درون خط و خشی نمی‌افتد و نچسب نیز هستند. هرگز زیاد داغ نمی‌شوند و غذا را در هیچ شرایطی نمی‌سوزانند.

نکات مهم هنگام خرید سرویس پخت و پز

  • قیمت هر محصول یکی از مهمترین و ضروری ترین مواردی است که باید هنگام خرید به آن توجه کنید. سرویس قابلمه نیز از جمله محصولاتی است که قیمت نسبتاً بالایی دارد ، البته شما عزیز می توانید با توجه به بودجه خود، سرویس مورد نظر خود را خریداری کنید.
  • حتماً مواد قابلمه را به دقت بررسی کنید، سعی کنید ماده ای بادوام و با کیفیت بخرید تا چندین سال برای شما مفید باشد و خیلی زود خراب نشود.
  • به ضخامت قابلمه توجه کنید، هر چقدر جنس قابلمه ضخیم تر باشد. کیفیت بسیار بهتری خواهد داشت و غذا در آن نمی سوزد.
  • اطمینان حاصل کنید که بدنه قابلمه محکم است، ممکن است بدنه برخی از آنها فرو رفته باشد.
  • اطمینان حاصل کنید که دسته ها سفت هستند چون اگر شل باشند در حین پخت و پز از جدا میشوند و خطرات جبران ناپذیری دارند.
  • برای خرید سرویس قابلمه باید بهترین مارک ها را بشناسید. از بهترین مارک های سرویس قابلمه می توان به کرکماز، جی فی نی، تفال، دسینی، دبلیو ام اف و … اشاره کرد.

باتوجه به نکاتی که در این نکات خرید سرویس پخت و پز گفته شد، می توانید سرویس مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه سرویس پخت و پز ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز سرویس پخت و پز 8 پارچه کرکماز مدل A1963-2 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس قابلمه کرکماز مدل A1963-2 محصولی دیگر از برند زیبا و با کیفیت KORKMAZ است. این سرویس با تنوع در رنگ دستگیره ها که به رنگ طلایی هستند به بازار عرضه شده است. ساختار سرویس قابلمه کرکماز مدل ارنا از استیل ضد زنگ Cr-Ni ساخته شده که شامل 10 درصد نیکل و 18 درصد کروم است که وجود این دو عنصر در آن باعث مقاومت در برابر ضربات احتمالی و خط و خراش شده و همچنین سطح بیرونی آن دارای درخشندگی فراوانی است. سرویس قابلمه korkmaz erna a1963-02 دارای 8 پارچه 3 قابلمه و 1 ماهیتابه و 4 درب است.. جنس درب های این سرویس به همراه دستگیره های طلایی آن نیز از جنس بدنه و استیل ضد زنگ ساخته شده است . این قابلمه ها در سایز های 16x9، 20x11، 24x12، 24x8 سانتی متر بوده و دارای حجم های 1.8، 3.4، 5.2، 3.5 لیتر هستند. سرویس قابلمه کرکماز مدل A1963-2به لطف سیستم پایه خورشیدی که دارند قابل استفاده بر روی انواع اجاق ها از جمله القایی هستند و این سیستم باعث می شود حرارت در بالاترین حد خود انتقال یابد و در زمان و انرژی صرفه جویی شود. درب قابلمه های a1963-02 به صورت تخت بوده و به راحتی در ماشین ظرفشویی قرار می گیرند و فضای زیادی را اشغال نمی کنند. اندازه ی هریک از قابلمه و ماهیتابه های این سرویس عبارتند از: قابلمه درب دار 1.8 لیتری 9x16 سانتی متر قابلمه درب دار 3.4 لیتری 11x20 سانتی متر قابلمه درب دار 5.3 لیتر 12x24 سانتی متر ماهیتابه 3.5 لیتری 8x24 سانتی متر

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس تابه 2 پارچه کاراجا مدل Retro Emaye خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

محصولات مینای کاراجا در درجه اول ترجیح داده می شوند زیرا ظاهری زیبایی به فلزی می دهند که روی آن روکش شده اند ، برای یک عمر در خانه و آشپزخانه شما خراب نمی شوند و با ترکیبی از رنگ که با مکانی که در آن هستند سازگار خواهد بود. ماهیتابه کاراجا از ویژگی های سخت و صاف برخوردار است. هر نوع رنگی را می توان برای محصولات مینای کاراجا استفاده کرد. ساختار زیبایی حاصل از رنگهای زندگی و ترکیب رنگهای استفاده شده با درجه بالایی از ماده اولیه شیشه فراتر از رنگ بودن ، همان ویژگی را در طول زندگی حفظ خواهد کرد. مینای دندان از خوردگی محافظت می شود و از ماندگاری آن اطمینان حاصل می شود. محصولات کاراجا هرگز حاوی مواد اولیه سمی نیستند. هیچ محتوای مضر در مینای بیش از هزار سال استفاده نشده است. محصولات مینا حاوی میکروب نیستند و خاصیت آن برای تمیز کردن آسان است. محصولات مینای کاراجا در برابر دمای بالا ، شرایط شیمیایی و آب و هوایی مقاوم هستند.از آنجا که پوشش رویه ماهیتابه در 900 درجه تولید می شود ، فاقد باکتری است و رنگ های آن سالها درخشندگی خود را حفظ می کنند. دستگیره ها با روکش تیتانیوم پوشانده شده اند که حاوی باکتری نیستند. برای شستشو در ماشین ظرفشویی مناسب است. می توان از آن در همه انواع اجاق گاز از جمله اجاق های القایی استفاده کرد. این سرویس شامل یک عدد 16 سانتی متر و یک عدد 18 سانتی متر و ارتفاع داخل کار 4 سانتی متر می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس قابلمه 9 پارچه دبلیو ام اف مدل PROVENCE PLUS خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس قابلمه 9 پارچه دبلیو ام اف مدل WMF PROVENCE PLUS از 9 قطعه ساخته شده که جنس آن از فولاد کرومارگان ضد زنگ است و به لطف درب استیل و شیشه مقاوم در برابر حرارت و با کیفیت بالا که تا 250 درجه سانتیگراد در برابر حرارت مقاوم است . داخل قابلمه ها با درجه بندی مشخص شده آشپزی را راحت تر می کند . کف سه لایه جهانی ثبت شده TransTherm به لطف توزیع و حفظ بهینه گرما ، هنگام پخت و پز در مصرف انرژی صرفه جویی می کند . این سرویس شامل قابلمه سایز 16 سانت با ظرفیت 1.9 لیتر و سایز 20 کوتاه با ظرفیت 2.5 لیتر و سایز 20 بلند آن با ظرفیت 3.3 لیتر و قابلمه 24 سانت با ظرفیت 5.7 لیتر و شیرجوش سایز 16 سانتی متر آن با ظرفیت 1.7 لیتر می باشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس پخت و پز 21 پارچه پیلو مدل HAPPY SNOW خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ظروف آشپزی یکی از ابزارهای ضروری در هر خانه و آشپزخانه هستند که برای پخت‌وپز و آماده‌سازی غذا استفاده می‌شوند. انتخاب بهترین وسایل آشپزی از جمله قابلمه، ماهیتابه و سرویس‌های پخت و پز می‌تواند تأثیر مستقیمی بر کیفیت غذاهای درست‌شده در خانه داشته باشد. ظروف سوپر گرانیتی پیلو (ظروف اسنو) جزو جدیدترین و بروزترین محصولات بازار هستند که با بهره‌گیری از تکنولوژی منحصربفرد 6‌ لایه سرعت انتقال حرارت را به عدد حیرت انگیز 5 برابر چدن رسانده است؛ این مطلب بدین معناست که قابلمه و ماهیتابه به سرعت به دمای پخت رسیده و به کندی سرد می‌شوند. از طرفی با بهره گیری از همین تکنولوژی و انتقال مداوم حرارت به بدنه، از چسبیدن مواد غذایی حتی با کمترین میزان استفاده از روغن جلوگیری می‌کند که باعث شده شستشوی محصولات پیلو به راحتی و سریع و بدون نیاز به وسایل شستشوی زبر و خشن و حتی با یک دستمال کاغذی قابل انجام باشد. در واقع تکنولوژی Snow مانند یک قفل بین لایه ها عمل کرده و از لغزش لایه ها به روی هم جلوگیری می‌کند و اجازه پوسته شدن به محصولات را نمی‌دهد. فرآیندی که در نمونه های دیگر هرگز قابل انجام نیست و شرکت پیلو مفتخر به استفاده از این فناوری می‌باشد. محصولات سوپر گرانیتی همانند محصولات گرانیتی علاوه‌بر این‌که قابلیت تهیه غذاهای مختلف را دارا هستند، می‌توانند در برابر حرارت بالا مقاومت کنند و در برابر خط و خش نیز بسیار مقاوم باشند. علاوه‌بر‌این به‌دلیل ویژگی‌های خاص خود، برای پخت‌وپز انواع غذاها، سرخ کردن و حتی برای جوشاندن و پخت مواد غذایی مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین این محصولات قابلیت استفاده در انواع اجاق‌های گازی، برقی و حتی هالوژن را دارا هستند.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید شال مبل به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس پخت و پز 8 پارچه مدل لوسیا خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس پخت و پز8پارچه چدن که جنس رویه سرویس آلمانی ،گرانیت است.بهترین آلیاژ آلومینیوم به کار رفته است مه دارای درب سوپاپ تخلیه بخارمیباسد و همینطور کفه سرویس دوجداره میباشد و از رنگ سیلیکونی است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس قابلمه هفت پارچه رویچن مدل 7PSET خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

طراحی زیبا، ساده و قابلیت استفاده آسان.رویچن در تولید محصولات خود از تکنیک پوشش سنگ طبیعی استفاده می کند. پوشش سنگ طبیعی یک نوع پوشش سرامیکی سازگار با محیط زیست است که فناوری آن انحصاراً در اختیار کمپانی رویچن است . پوشش سرامیکی ممتاز 6 لایه دوستدار طبیعت رویچن فوایدی شامل : دوام عالی ، پوشش طبیعی بدون ضرر برای بدن انسان، شستشوی بسیار آسان و بازتاب دهنده قوی اشعه مادون قرمز را برای محصول به ارمغان آورده است..پوشش سرامیکی بکاررفته در داخل و خارج تابه و قابلمه‌ها باعث شده قسمت‌های خارجی آن‌ها نسوزد و تغییر رنگ ندهد و در نتیجه شستشوی آن بسیار راحت‌تر از تابه های معمولی است. همچنین بکارگیری لایه پوششی غیر چسبنده ، آشپزی آسان تر و دلپذیری را به ارمغان آورده است.این محصول به دلیل سختی بالای سطوح آن به راحتی خراش برنمی دارند و یا ساییده نمی گردد و قابلیت استفاده طولانی مدت را فراهم می آورد. خاصیت رسانائی گرمایی سریع و توزیع یکنواخت گرما در تمامی سطوح ، سرعت پخت را بسیار افزایش داده است . همچنین بازنشر اشعه مادون قرمز ، باعث افزایش کیفیت طعم غذا می گردد.به دلیل دارا بودن مقاومت بالا در برابر خاصیت اسیدی و قلیایی و چربی‌ها، انواع مواد غذایی و ادویه جات در این ظروف قابل طبخ است. به طور خاص، ظروف مخصوص سرخ کردنی رویچن، با خاصیت ضد جذب روغن ساخته شده‌اند.تکنولوژی منحصر به فرد رویچن، اتلاف مواد مغذی را از طریق جلوگیری از خروج بخار توسط قفل کردن پیچ دورانی روی درب به حداقل می رساند . از این جهت طعم و مزه اصلی غذا حفظ می شود.ایمنی کامل هورمون های محیطی و بی ضرر برای انسان، در درجه حرارت های بالا گازهای سمی PFOA و PTFE تولید نمی کند و نیز از فلزات سنگین نظیر کالادیوم، سرب و جیوه هرگز در تولید محصول استفاده نمی شود.دستگیره های یکسره با بدنه محصول باعث می شود تا به راحتی داخل فر قابل استفاده باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس پخت و پز 18 پارچه شفر مدل compact bronz خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شفر به عنوان یکی از برندهای برتر در بازار لوازم آشپزخانه ترکیه شناخته می‌شود و محصولات این شرکت در بازار داخلی و خارجی با استقبال بسیاری مواجه شده‌اند. همچنین شفر به عنوان یکی از سرمایه‌گذاران برجسته در صنعت لوازم آشپزخانه ترکیه شناخته می‌شود و همیشه سعی می‌کند تا با ارائه محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب، رضایت مشتریان خود را به دست آورد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس پخت و پز 18پارچه شفر مدل compact natur خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شفر به عنوان یکی از برندهای برتر در بازار لوازم آشپزخانه ترکیه شناخته می‌شود و محصولات این شرکت در بازار داخلی و خارجی با استقبال بسیاری مواجه شده‌اند. همچنین شفر به عنوان یکی از سرمایه‌گذاران برجسته در صنعت لوازم آشپزخانه ترکیه شناخته می‌شود و همیشه سعی می‌کند تا با ارائه محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب، رضایت مشتریان خود را به دست آورد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس پخت و پز 17 پارچه جی فی نی کد BB018 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس پخت وپز (قابلمه) گرانیت، محصولی است جدید از کمپانی جی فی نی ،با جدیدترین خطوط تولیدی مجهز به تکنولوژی روز (نانو) با قابلیت ذخیره انرژی تا 30% عرضه شده است. جنس بدنه کلیه سرویس‌ها از 5 لایه گرانیت ساخته شده و تکنولوژی بکاررفته در قسمت تحتانی این محصولات را از شعله پخش کن بی نیاز می‌کند. محصولات جی فی نی در بروزترین خطوط تولیدی در کوره‌های خاص رنگ شده وتا 350 درجه در برابر حرارت مستقیم مقاومت می‌کنند. جنس دستگیره این سرویس با جنس بکاررفته در بدنه (چدن) همسان بوده ودرنتیجه هرگز دستگیره‌ها آسیب نمی‌بینند. ادغام جنس دستگیره با بدنه علاوه بر محافظت آن دربرابر حرارت مستقیم موجب ظهور طرحی زیبا و منحصر بفرد شده است.دسته ماهی تابه‌ها نیز از این قاعده مستثنی نبوده وعلاوه بر موارد فوق قابلیت جداشدن را نیز دارد. مواد تشکیل دهنده لایه درونی با تکنولوژی نانو گرانیت با فرمول گیاهی ساخته شده و ترکیبات آن غیر قابل ترکیب با مواد غذایی بوده و این محصول را جهت پخت و پز سالم‌تر ارائه می‌کند. درب بکاررفته در محصولات فوق با استانداردترین شکل ممکن ساخته شده تا بهترین کارایی را ارائه نماید و جنس بکار رفته درآن شامل سیلیون اصل و شیشه محدب آبدیده با قابلیت تحمل حرارت بالا ساخته شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس پخت و پز راکلند 21 پارچه مدل تمیس کد 800285 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس قابلمه راکلندمقاوم در برابر حرارت می باشد پوشش داخلی قابلمه گرانیت فوق العاده با کیفیت می باشد سرویس 21 پارچه شامل: قابلمه سایز 20 همراه درب قابلمه سایز 24همراه درب قابلمه سایز 28همراه درب قابلمه سایز 32همراه درب تابه سایز 24همراه درب تابه سایز 28همراه درب تابه رژیمی گرد تابه مرغ همراه درب تابه ماهی زیر قابلمه ای

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس پخت و پز 5 پارچه دسینی مدل Rejina خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس پخت‌ و پز 5 پارچه دسینی شامل دو قابلمه در سایز 20 و 24 سانتی‌متر و یک تابه تکدسته بدون درب در سایز 24 می باشد. این سرویس پخت و پز، محصولی جدید از برند دسینی است که با جدیدترین و به روزترین دستگاه‌های حال حاضر در صنعت ظروف پخت و پز آشپزخانه تولید شده است. کیفیت بالای متریال به کاربرده شده از دوام بسیار بالایی برخوردار است. این محصول جهت سازگاری با سلیقه‌های مختلف در رنگ‌های متنوع عرضه شده است. جنس دستگیره این سرویس با جنس به کار رفته در بدنه همسان بوده و در نتیجه هرگز دستگیره‌ها آسیب نمی‌بینند. یکسان بودن جنس بدنه و دستگیره علاوه بر ماندگاری و کیفیت، در زیبایی محصول نیز بسیار تاثیر گذار است. سرویس پخت و پز دسینی با پوشش گرانیت تا دمای 200 درجه سانتی‌گراد قابلیت تحمل حرارت را دارد و می‌توانید از این ظروف استفاده‌ای چند منظوره روی شعله گاز یا در درون فر داشته باشید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس پخت و پز 21 پارچه تکنو مدل پروانه خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس پخت و پز 21 پارچه‌ی تکنو مدل پروانه شامل چهار قابلمه سایز 20،24،28،32، یک تابه دو دسته سایز 28، یک تابه رژیمی سایز 33، یک جفت دستگیره سیلیکونی و ست کفگیر و ملاقه است. پوشش درونی تابه ها و قابلمه ها از گرانیت نچسب و پوشش بیرونی آن رنگ پودری الکترواستاتیک می باشد. این سرویس بدنه‌ای یک‌تکه دارد و دسته‌ها به‌شکل پروانه، کاملا وصل به بدنه هستند. بدنه‌ی داخلی این سرویس خاکستری‌ رنگ است و تفکیک رنگی آن براساس بدنه‌ی خارجی صورت می‌گیرد. کفی تمام ظروف ضخیم است و انتقال حرارت به‌صورت کاملا یکنواخت انجام می‌شود؛ درنتیجه مواد غذایی یکدست پخته می‌شوند. درپوش‌های این ست از شیشه هستند و با رینگ استیل پوشیده شده‌اند و برای خروج بخار از ظروف یک سوپاپ ریز روی آن‌ها تعبیه شده است. در کنار این ظروف یک ست ابزار آشپزی 6 پارچه به‌همراه استند دارید که برای این ظروف نچسب باید از آن استفاده کرد. یک جفت دستگیره‌ی سیلیکونی نیز در این سرویس دارید که برای جابه‌جایی ظروف قابل‌استفاده است. برای اینکه سطح داخلی ظروف شما برای مدت‌های طولانی سالم و بدون خش بماند، تلاش کنید که همیشه از ابزارهای آشپزی مناسب برای این ظروف استفاده کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس قابلمه 8 پارچه کد 2512 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس قابلمه 8 پارچه از 4 عدد قابلمه در سایز های 14و16و18و20 به همراه درب جداگانه تشکیل شده. این سرویس از بهترین مواد اولیه مرغوب ساخته شده و بدنه آن دارای ضخامت بالایی میباشد که همین امر باعث استحکام و دوام بیشتر این ظروف در برابر حرارت و ضربه میشود. همچنین جنس مواد به کار رفته در آن از نوع درجه یک بوده و هنگام شست و شو به هیچ عنوان سیاه نمیشود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس پخت و پز 7 پارچه هلنا مدل لانه زنبوری خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس پخت و پز 7 پارچه هلنا مدل لانه زنبوری این محصول دارای سه قابلمه با سایز های 28 سانتی متر، 24 سانتی متر و 20 سانتی متر؛ و ماهیتابه با سایز 28 سانتی متر می باشد. همچنین دارای سه درب با سایز های 28 و 24 و 20 سانتی متر می باشد. لبه های این محصول دارای تسمه می باشد که از باعث جلوگیری از تاب برداشتن می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس پخت و پز 14 پارچه جی فی نی مدل px14.new خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس پخت و پز14 پارچه جی فی نی مدل ZX01، محصولی است جدید از کمپانی جی فی نی ،با جدیدترین خطوط تولیدی مجهز به تکنولوژی روز (نانو) بوده و با قابلیت ذخیره انرژی تا 30% عرضه شده‌است. جنس بدنه کلیه سرویس‌ها از 5 لایه گرانیت است و تکنولوژی به‌کاررفته در قسمت تحتانی این محصولات آن را از شعله پخش‌کن بی‌نیاز می‌کند. محصولات جی فی نی در بروزترین خطوط تولیدی در کوره‌های خاص رنگ‌شده وتا 350 درجه در برابر حرارت مستقیم مقاومت می‌کنند. جنس دستگیره این سرویس با جنس به‌کاررفته در بدنه (چدن) همسان بوده ودرنتیجه هرگز دستگیره‌ها آسیب نمی‌بینند. ادغام جنس دستگیره با بدنه علاوه‌بر محافظت آن دربرابر حرارت مستقیم موجب ظهور طرحی زیبا و منحصربه‌فرد شده‌است. دسته ماهی تابه‌ها نیز از این قاعده مستثنی نبوده وعلاوه‌بر موارد فوق قابلیت جداشدن نیزدارند. مواد تشکیل‌دهنده لایه درونی با تکنولوژی نانو گرانیت با فرمول گیاهی ساخته‌شده و ترکیبات آن غیر قابل ترکیب با مواد غذایی بوده و این محصول را جهت پخت‌و‌پز سالم‌تر ارائه می‌کند. درب به‌کاررفته در محصولات فوق با استاندارد‌ترین شکل ممکن ساخته شده تا بهترین کارایی را ارائه نماید و جنس به‌کار رفته در آن شامل سیلیون اصل و شیشه محدب آب‌دیده بوده و قابلیت تحمل حرارت بالا را دارد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید ماشین‌ظرفشویی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس تابه 4 پارچه مدل آریا خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس تابه 4 پارچه مدل آریا شامل دو عدد تابه در سایزهای 24 (شش نفره) و 28 (هشت نفره) و دو عدد درب پیرکس مرغوب می باشد. برای پوشش داخلی این محصول از گرانیت مرغوب سه لایه نچسب استفاده شده و رنگ بیرونی آن کوره ای است. دارای دستگیره های استیل با روکش عایق مقاوم در برابر گرما و مهر استاندارد می باشد. پوشش گرانیتی طرح کندو داخل قابلمه، نچسبی و ماندگاری بیشتری نسبت به سرامیک، مقاومت بیشتر در برابر سایش نسبت به تفلون، همچنین مشخصات بهداشتی بهتری نسبت به تفلون دارد. اما مراقبت های مرسومی که برای تفلون به کار می روند اگر برای ظروف گرانیتی هم رعایت شوند عمر آن ها بیشتر خواهد شد؛ مانند استفاده از قاشق چوبی در حین طبخ غذا، جلوگیری از خیلی داغ شدن ظرف بدون روغن یا آب. قبل از اولین استفاده داخل ظرف را با اب گرم شسته و سپس برای یکبار تمام داخل ظرف را با مقداری روغن به خوبی اغشته کرده تا قابل استفاده گردد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس قابلمه 3 پارچه ایکیا مدل KA-20139322 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

وزن کم قابلمه باعث می‌شود هنگام پر شدن از غذا به راحتی بتوان آن را در دست گرفت. ساخته شده از آلومینیوم، که گرما را به طور یکنواخت و انرژی کارآمد پخش می کند و تنظیم گرما را آسان تر می کند تا غذا نسوزد و نچسبد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس قابلمه 6 پارچه ماناآوند مدل پرین خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس قابلمه 6 پارچه ماناآوند مدل پرین شامل سه عدد قابلمه در سایزهای 20 (چهار نفره)، 24 (شش نفره)، 28 (هشت نفره) به علاوه سه عدد درب پیرکس می باشد. این محصول از آلیاژ ویژه آلومینیوم 98٫5٪ با بکارگیری تکنولوژی روز دنیا برای اولین بار در ایران تولید می‌گردد، ضخامت بدنه محصول 4 میلیمتر است و پوشش نچسب چند لایه ی آلمانی به کار رفته در آن، از بهترین مواد اولیه صنعت ظروف فلزی پخت و پز است.جنس این محصول نسوز و مقاوم است که در برابر حرارت تغییر رنگ نمی‌دهد و حرارت را به‌ صورت یکنواخت و سریع در تمام سطوح تابه منتشر می‌کند و در نتیجه غذا به صورت یکنواخت می‌پزد و نمی‌سوزد و همچنین تمیز کردن آن‌ را پس از استفاده آسان می‌سازد. همه دسته‌ ها از جنس باکالیت هستند که در برابر حرارت مقاوم بوده و با طراحی خاص خود، جلوه‌ی زیبایی به ظروف می‌دهد و حمل آن‌ را آسان می‌سازد. می باشد. نکته ی دیگر اینکه چون در زمان استفاده از ظروف گرانیتی به مقدار روغن کمتری نیاز دارید، غذای پخته شده کالری کمتری داشته و سالم تر خواهد بود. ضمنا تمامی محصولات باکیفیت ماناآوند (به معنای ظرف ماندگار) در کارخانجات معتبر داخلی و به دست توانمند جوانان ایرانی تولید و عرضه می شوند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس تابه 2 پارچه ماناآوند مدل پرین خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس تابه 2 پارچه ماناآوند مدل پرین شامل دو عدد تابه تک دسته در سایزهای 20 (چهار نفره) و 24 (شش نفره) می باشد. این محصول از آلیاژ ویژه آلومینیوم 98٫5٪ با بکارگیری تکنولوژی روز دنیا برای اولین بار در ایران تولید می‌گردد، ضخامت بدنه محصول 4 میلیمتر است و پوشش نچسب چند لایه ی آلمانی به کار رفته در آن، از بهترین مواد اولیه صنعت ظروف فلزی پخت و پز است.جنس این محصول نسوز و مقاوم است که در برابر حرارت تغییر رنگ نمی‌دهد و حرارت را به‌ صورت یکنواخت و سریع در تمام سطوح تابه منتشر می‌کند و در نتیجه غذا به صورت یکنواخت می‌پزد و نمی‌سوزد و همچنین تمیز کردن آن‌ را پس از استفاده آسان می‌سازد. همه دسته‌ ها از جنس باکالیت هستند که در برابر حرارت مقاوم بوده و با طراحی خاص خود، جلوه‌ی زیبایی به ظروف می‌دهد و حمل آن‌ را آسان می‌سازد. می باشد. نکته ی دیگر اینکه چون در زمان استفاده از ظروف گرانیتی به مقدار روغن کمتری نیاز دارید، غذای پخته شده کالری کمتری داشته و سالم تر خواهد بود. ضمنا تمامی محصولات باکیفیت ماناآوند (به معنای ظرف ماندگار) در کارخانجات معتبر داخلی و به دست توانمند جوانان ایرانی تولید و عرضه می شوند. این محصول از آلیاژ ویژه آلومینیوم 98٫5٪ با بکارگیری تکنولوژی روز دنیا برای اولین بار در ایران تولید می‌گردد، ضخامت بدنه محصول 4 میلیمتر است و پوشش نچسب چند لایه ی آلمانی به کار رفته در آن، از بهترین مواد اولیه صنعت ظروف فلزی پخت و پز است.جنس این محصول نسوز و مقاوم است که در برابر حرارت تغییر رنگ نمی‌دهد و حرارت را به‌ صورت یکنواخت و سریع در تمام سطوح تابه منتشر می‌کند و در نتیجه غذا به صورت یکنواخت می‌پزد و نمی‌سوزد و همچنین تمیز کردن آن‌ را پس از استفاده آسان می‌سازد. همه دسته‌ ها از جنس باکالیت هستند که در برابر حرارت مقاوم بوده و با طراحی خاص خود، جلوه‌ی زیبایی به ظروف می‌دهد و حمل آن‌ را آسان می‌سازد. می باشد. نکته ی دیگر اینکه چون در زمان استفاده از ظروف گرانیتی به مقدار روغن کمتری نیاز دارید، غذای پخته شده کالری کمتری داشته و سالم تر خواهد بود. ضمنا تمامی محصولات باکیفیت ماناآوند (به معنای ظرف ماندگار) در کارخانجات معتبر داخلی و به دست توانمند جوانان ایرانی تولید و عرضه می شوند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس پخت و پز 4 پارچه ام جی اس مدل IB-28TD28 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر به‌ دنبال آشپزی سالم هستید یا رژیم غذای خاصی را دنبال می‌کنید، باید از ظروفی استفاده کنید که این امر را برایتان فراهم سازند. ظروفی که میزان مصرف روغن را به حداقل رسانده و کیفیت مواد غذایی را حفظ کنند. ظروف پخت و پز ام جی اس با استفاده از گرانیت تولید شده و بسیار نچسب و باعث افزایش سختی و مقاومت در برابر خط و سایش می شود. سرخ کردن انواع مواد غذایی در این محصول نیازی به روغن فراوان ندارد و با کمترین میزان روغن هم می‌توان به غذایی ترد و مغز پخت دست یافت. این محصول به روش ریخته گری تحت فشار (دایکاست) تولید شده است و بسیار مناسب برای پخت و پز و با مقاومت بسیار زیاد و طول عمر بالا می باشد. انتقال گرما را به صورت یکنواخت به کل قابلمه، قابلیت شست و شو در ماشین ظرفشویی از ویژگی های این محصول می باشد.در پوشش خارجی این ظروف از رنگ با کیفیت و مقاوم در برابر حرارت (HEAT RESISTANT) استفاده شده است به نحوی که به مرور زمان یا با استفاده طولانی مدت، رنگ خارجی آنها تغییر نکند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس پخت و پز 8 پارچه ام جی اس مدل IB-1620TD28SH16 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر به‌ دنبال آشپزی سالم هستید یا رژیم غذای خاصی را دنبال می‌کنید، باید از ظروفی استفاده کنید که این امر را برایتان فراهم سازند. ظروفی که میزان مصرف روغن را به حداقل رسانده و کیفیت مواد غذایی را حفظ کنند. ظروف پخت و پز ام جی اس با استفاده از گرانیت تولید شده و بسیار نچسب و باعث افزایش سختی و مقاومت در برابر خط و سایش می شود. سرخ کردن انواع مواد غذایی در این محصول نیازی به روغن فراوان ندارد و با کمترین میزان روغن هم می‌توان به غذایی ترد و مغز پخت دست یافت. این محصول به روش ریخته گری تحت فشار (دایکاست) تولید شده است و بسیار مناسب برای پخت و پز و با مقاومت بسیار زیاد و طول عمر بالا می باشد. انتقال گرما را به صورت یکنواخت به کل قابلمه، قابلیت شست و شو در ماشین ظرفشویی از ویژگی های این محصول می باشد.در پوشش خارجی این ظروف از رنگ با کیفیت و مقاوم در برابر حرارت (HEAT RESISTANT) استفاده شده است به نحوی که به مرور زمان یا با استفاده طولانی مدت، رنگ خارجی آنها تغییر نکند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس پخت و پز 8 پارچه لایف اسمایل مدل LIFEP5-8-2 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس تابه و قابلمه چدن-گرانیت لایف اسمایل مدل P5-10-2 دارای سه عدد قابلمه چدنی در اندازه های 28 - 24 - 20 و تابه در اندازه 28 با درب شیشه ای بسیار بادوام و دسته های نسوز (دسته های قابلمه های از جنس چوبی) میباشد . این سرویس قابلمه و تابه کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد . کفه بیرونی قابلمه طوری طراحی شده است که گرما را بسیار سریع جذب خود کرده و در نتیجه قابلمه سریعتر از سایر قابلمه ها داغ خواهد شد و مزیت دیگر آن این است که طراحی فوق العاده کف بیرونی آن باعث می شود قابلمه مدتی تمام داغ بماند و در نتیجه غذای شما بعد از خاموش کردن شعله گاز مدتی داغ بماند . درب شیشه ای و شفاف از جنس پیرکس باعث می شود در هنگام پخت غذا براحتی محتویات قابلمه را مشاهده و مراحل پخت غذا را مشاهده کرد. پیرکس در مقابل حرارت بسیار مقاوم است . شستشوی بسیار راحت و تنها با یک ابر از مزایای ظروف گرانیتی است که استفاده از آن را بیش از پیش راحت کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس پخت پز 7 پارچه هلنا مدل دانشجو کد s7 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دوستان حتما حتما قبل خرید به سایز قابلمه و تابه حتما دقت کنید که مورد نیازتون باشه که موجب نارضایتی شما نباشه این سرویس مناسب برای دانشجوی و برای 4یا5 نفره مناسب هستش این سرویس با شامل : سه عدد قابلمه در سایز های 14x16x18 و یک عدد تابه 18 با دسته های باکالیت مقاوم در برابر حرارات و روکش گرانیتی مرغوب طرح زنبوری سه عدد درب پیرکس سوپاپدار با قپه باکالیت که درب بزرگ برای تابه و قابلمه مشترک می باشد. کارخانه هلیا یکی از بهترین تولید کنندگان ظروف نچسب در ایران میباشد که نتیجه سالها تجربه در این عرصه تولیدات محصولات کاربردی و به روز برای شما مصرف کنندگان عزیز میباشد محصول فوق تهیه شده از بهترین آلیاژ آلومینیوم با ضخامت 2 و همچنین گرانیت به کاربرده شده در آن مرغوبترین نوع میباشد که به حرارت و خش مقاوم است وباعث طول عمر بالا و سلامتی شما می‌شود

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس قابلمه 10 پارچه دالغا کد 002 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس قابلمه 10 پارچه دالقا مدل AB با استفاده از دستگاه های تخصصی و متریال با کیفیت ساخته می شود اگر آشپزی جزء وظایف یا علایق شما باشد حتما تجربه ی آشپزی در تفلون را داشته اید. ظروفی که به دلیل نچسب بودن و مصرف کم روغن محبوب شده اند. اما احتیاطی که هنگام هم زدن غذا یا الزام به استفاده از قاشق و کفگیر غیر فلزی و شستن با احتیاط ظروف تفلون لازم است، برای خیلی ها خوشایند نیست قابلمه های گرانیتی یا همان پوششی که روی ظروف هست ترکیب سرامیک و تفلون هست که بیسترین مقاومت رو در برابر سایش و ضربه فراهم کرده است بر خلاف مطلبی که برخی برای معرفی قابلمه یا تابه و دیگر ظروف گرانیتی مطرح می کنند، قابلمه گرانیتی هیچ ارتباطی با سنگ گرانیت ندارد. لازم است توضیح دهیم که گرانیت، نوعی سنگ در طبیعت است و تنها به دلیل ظاهر مشابهی که این پوشش با این سنگ دارد نام گرانیت برایش انتخاب شده و اظهارات برخی مغازه داران و تولیدکنندگان تنها جنبه‌ی تجاری دارد و اطلاعات کاملا غلطی را در اختیار مشتری می گذارند گرانیت فقط ترکیب تفلون و سرامیک هست که در دمای بالا پخته می شود برای همین از کیفیت مطلوب برخوردار است

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید جاروبرقی به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس قابلمه 9 پارچه زولینگ مدل Focus خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند آلمانی زولینگ در زمره قدیمی ترین نام های تجاری جهان بوده و در سال 1731 یعنی بیش از 300 سال پیش و در شهر زولینگن که در آن زمان مهد ساخت ابزار و تجهیزات جنگی بود به ثبت رسیده است. این برند و نشان دو بچه یا دوقلو به مرور زمان به یکی از معتبرترین نام های تجاری در صنعت ابزار و ظروف آشپزی تبدیل شده است که کیفیت،زیبایی و کارایی را یکجا در محصولات خود گرد هم آورده است. سرویس قابلمه 9 پارچه زولینگ مدل Focus از جمله محصولات محبوب و با کیفیت این برند آلمانی است که به دلیل تنوع سایز و عملکرد بی نقصی که دارد از محبوبیت بسیار بالایی نزد مصرف کنندگان مشکل پسند برخوردار می باشد. این مجموعه حاوی 1 قابلمه ( 16 سانتی متر / 1.8 لیتر )، 1 قابلمه ( 20 سانتی متر / 4 لیتر )، 1 قابلمه ( 24 سانتی متر / 6 لیتر )، 1 شیرجوش ( 20 سانتی متر / 3 لیتر )، 1 قابلمه ( 16 سانتی متر / 1.5 لیتر ) می باشد. بدنه این ظرف از استیل ضد زنگ آلیاژ 18/10 که مناسبترین ماده برای استفاده در ظرف پخت و پز می باشد ساخته شده است. کف این ظروف با استفاده از تکنولوژی SIGMA Classic زولینگ طراحی و ساخته شده و داری 3 لایه می باشد. لایه داخلی که در تماس با مواد غذایی است از استیل 18/10، لایه میانی از آلومینیوم و لایه خارجی که در تماس با حرارت است از آلیاژ استیل و کروم مغناطیسی ساخته شده است.این تکنولوژی در نهایت منجر به تقسیم یکنواخت حرارت در کف و پخت ایده آل و با کیفیتی خواهد شد.از دیگر ویژگی های این ظروف می توان به طراحی خمیده لبه های بالایی آنها اشاره کرد که باعث می شود به هنگام تخلیه بتوانید جریان مایع را با دقت به نقطه دلخواه هدایت کرده و جلوی چکیدن و آلوده شدن سطح کار را بگیرید. سطح بیرونی این ظروف ضد خش می باشد و جداره داخل آنها نیز مدرج شده تا به شما کمک کند از میزان مایع داخل ظروف آگاه شوید. طراحی درب و قسمت فوقانی این ظروف طوری است که به خوبی کیپ شده و جلوی هدر روی حرارت را گرفته و در نتیجه باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شوند. این ظروف قابل استفاده روی انواع اجاق های شعله ای، القایی، شیشه ای،سرامیکی و هالوژنی می باشد. برای شستشوی این ظروف می توانید از ماشین ظرفشویی استفاده نمایید اما برای دوام حداکثری و حفظ ظاهر و زیبایی روش شستشوی دستی بیشتر توصیه می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس پخت و پز 8 پارچه بست کد 12 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس پخت و پز 8 پارچه بست کد 12 شامل سه قابلمه و یک تابه است که جنسی از آلومینیوم دارد و با گرانیت روکش شده است. مواد شیمیایی در مجاورت دما و حرارت مستقیم وارد واکنش شده و تولید مواد دیگری می‌کنند که در بیشتر مواقع برای سلامتی انسان خطرناک هستند. از این رو تغییر و تحولات زیادی برای کاهش این آثار سو در جنس بدنه و روکش ظروف صورت گرفت که نتیجه آن تنوع بالا در جنس ظاهر و صد البته قیمت این گروه از ابزار آشپزی است. گرانیت روکشی است که بر روی بدنه‌ی آلمینیومی ظروف قرار می‌گیرد. این روکش نچسب، عملکردی شبیه به تفلون دارد با این مزیت که فاقد مواد مضر موجود در تفلون است. درپوش‌های این ست از شیشه هستند و برای خروج بخار از ظروف یک سوپاپ ریز روی آن‌ها تعبیه شده است. برای اینکه سطح داخلی ظروف شما برای مدت‌های طولانی سالم و بدون خش بماند، تلاش کنید که همیشه از ابزارهای آشپزی مناسب برای این ظروف استفاده کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس پخت و پز 14 پارچه دسینی مدل ونتو خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بدنه آلومینیومی در ظروف پخت و پز باعث شده است تا وزن ظروف سبک باشد و همچنین انتقال حرارت از اجاق گاز به شکل بهتری انجام شود. این انتقال حرارت باعث پخت بهتر غذا و همچنین یکنواختی در پخت غذا می‌شود. یکی از ویژگی‌های مهم سرویس پخت و پز 14 پارچه دسینی مدل ونتو این است که روکش داخلی ظروف از نوع گرانیت بوده و این ویژگی باعث شده تا درون ظرف نچسب شود و دغدغه‌ی شست‌وشوی ظروف تابه و قابلمه را بعد از هر بار آشپزی یا سرخ کردن از بین رود. همانطور که می‌دانید ظروفی که نچسب هستند دارای شست‌وشوی بهتر و آسان‌تری نسبت به ظروف ساده هستند و همینطور اگر قصد سرخ کردن یا پخت غذا داشته باشید، غذا به بدنه نچسبیده و باعث می‌شود آسیب به شکل غذا وارد نشود. ظروفی مثل تابه دسته بلند، انواع تابه و قابلمه، همگی در کنار هم برای استفاده‌ در آشپزخانه خانه کاملا مناسب خواهند بود و نیاز شما را برای هرگونه آشپزی برطرف خواهند کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس قابلمه 6 پارچه مدل R20 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ظروف گرانیتی از جنس آلومینیوم با روکش گرانیتی هستند . پوشش گرانیتی مزیت هایی نسبت به ظروف تفلون دارد از آن جمله مقاومت بیشتر در مقابل خش و گرما . سبک زندگی سالم را با آشپزی بدون روغن با این محصول تجربه کنید .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس تابه 3 پارچه مدل M1008WD خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برای پختن غذا اولین نکته‌ای که باید به آن توجه شود، استفاده از مواد اولیه استاندارد و طبیعی است. دومین نکته هم ظروفی است که برای آشپزی به‌ کار می‌گیرید. قطعا باید ظروفی انتخاب کنید که در کنار زیبایی، از کیفیت غذای شما نکاهند.سرویس تابه 6 پارچه مدل M1008WD محصولی ایده آل برای طبخ غذایی سالم است. این محصول ساخته‌ شده از آلومینیوم بوده و روکشی گرانیتی دارد و در رنگ‌های متنوعی طراحی شده است. این مدل با بدنه و کفی ضخیمی که دارد، حرارت را به‌ صورت یکسان به تمام نقاط منتقل می‌کند و پختی یکدست خواهید داشت. سایزهای استاندارد و پرکاربرد 28 سانتی متر، 24 سانتی متر و 20 سانتی متر تابه ها همراه با 3 عدد درب پیرکس، در کنار دوام و عمر طولانی آن، این محصول را به یکی از پرکاربردترین محصولات در آشپزخانه تبدیل کرده است. طراحی دسته ها از جنس عایق، حس نرمی و راحتی را به مصرف کننده می دهد.این ست در سایز ها و رنگبندی مختلف می باشد که به راحتی با هر آشپزخانه ای ست شده و آشپزی را برای شما آسان نموده . همچنین شستشوی آن آسان است و با یک اسفنج نرم نیز به راحتی تمیز می‌شود. سرخ کردن انواع مواد غذایی در این محصول نیازی به روغن فراوان ندارد و با کمترین میزان روغن هم می‌توان به غذایی ترد و مغز پخت دست یافت. این ست ماهی تابه دارای دو دسته‌ی مقاوم به حرارت است. در صورت نیاز می‌توان برای شست‌وشو آن را در ماشین ظرف‌شویی قرار داد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس تابه 2 پارچه ام جی اس مدل TJ20TJ24 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند ام جی اس اصالتا آلمانی است و محصولات پخت و پز آن در ایران تولید میگردد. تابه طرح ژاپنی در ساختار دیواره یک لبه روغن ریز دارد. که در عکس مشخص است. این تابه ها دارای دسته بسیار نرم از جنس سلیکون ساخته شده از آلومینیوم و پوشش داخلی گرانیت ساختار کف تابه دارای شعله پخش کن جهت یکنواختی در سرخ کردن مواد غذایی ، دسته مستقیما متصل به بدنه نیست که این موضوع باعث میشود هنگام طبخ، دسته تابه داغ نشود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس تابه 3 پارچه مدل CXA-3210 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرخ کردن غذا درون ظروف مناسبی که مواد غذایی به کف ظرف نمی‌چسبند لذت آشپزی را برای ما چند برابر می‌کند همین باعث شده تا به دنبال ظرفی باشیم که در مقابل درجه حرارت بالا مقاومت خوبی داشته باشد به همین علت ما به شما سرویس تابه 3 پارچه مدل CXA-3210 را معرفی می‌کنیم. این کالا از آلومینیوم بوده و جنس روکش آن‌هم گرانیت است، بنابراین دوام و ماندگاری بسیاری بالایی در برابر حرارت دارد. روکش گرانیتی که برای این سرویس انتخاب شده، میزان مصرف روغن را به حداقل می‌رساند تا به ‌راحتی بتوانید غذایی سالم برای خانواده آماده کنید. جنس دسته این ست بسیار زیبا هم از پلاستیک بوده به همین دلیل در زمان پخت غذا بیش‌ازاندازه داغ نمی‌شود و موجب آسیب رسیدن دست ما نمی‌شود. سایزهای این سه تابه بسیار کاربردی هستند، به همین دلیل در اکثر مواقع برای پخت‌وپز انواع مواد غذایی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس قابلمه 8 پارچه کاسیو کد 5033 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

10 پارچه شامل 5 عدد قابلمه با درب به اندازه های : سایز 1 : قطر دهانه 16.5 سانتی متر ، ارتفاع بدون درب 10 سانتی متر ، بزرگترین قطر 19 سانتی متر ، حدودا 2 نفره سایز 2 : قطر دهانه 18.5 سانتی متر ، ارتفاع بدون درب 11 سانتی متر ، بزرگترین قطر 22 سانتی متر ، حدودا 3 نفره سایز 1 : قطر دهانه 21 سانتی متر ، ارتفاع بدون درب 11.5 سانتی متر ، بزرگترین قطر 23 سانتی متر ، حدودا 4 نفره سایز 1 : قطر دهانه 23 سانتی متر ، ارتفاع بدون درب 12.5 سانتی متر ، بزرگترین قطر 26 سانتی متر ، حدودا 6 نفره سایز 1 : قطر دهانه 25 سانتی متر ، ارتفاع بدون درب 13.5 سانتی متر ، بزرگترین قطر 28 سانتی متر ، حدودا 8 نفره

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا