کتاب، لوازم تحریر و هنر

نکات مهم و راهنمای خرید کتاب، لوازم تحریر و هنر به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید کتاب، لوازم تحریر و هنر باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

خرید کردن یکی از لذت هایی است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد. حال اگر خرید کتاب، لوازم تحریر و هنر مقصد نهایی ما برای خرید کردن باشد، این لذت چندین برابر می شود. مجله اینترنتی نکته خرید قصد دارد در این مطلب به طور مختصر نکات مهم و راهنمای خرید کتاب، لوازم تحریر و هنر را در اختیار شما همراهان گرامی قرار دهد. تا بتوانید راحترین و بهترین انتخاب را داشته باشید.

نکات مهم هنگام خرید کتاب، لوازم تحریر و هنر

  • در قدم اول نیاز خود را مشخص کنید.
  • میزان بودجه خود را برای خرید در نظر بگیرید.
  • ترجیحا از وسایل با رنگ های شاد خریداری کنید تا روح را جلا دهند.
  • قبل از خرید نظرات دیگران را در مورد آن محصول جویا شده و با دقت بخوانید. این نظرات در انتخاب شما می تواند بسیار تاثیرکذار باشد.
  • ترجیحا خریدی انجام دهید که نظرات مثبت بیشتری داشته است. زیرا این محصولات امتحان خود را پس داده اند.
  • دقت کنید که محصول مورد نظرتان دارای ضمانت سلامت فیزیکی و اصالت کالا باشد و در صورت نداشتن شرایط لازم، قابل بازگشت باشدتا با خیال راحت خرید کنید و لذت ببرید.
  • در برخی محصولات انتخاب برند معروف تر می تواند، انتخاب را آسانتر کند. زیرا عموماً تولیدکننده های به نام، اعتبار خود را با توید محصولات بی کیفیت زیر سوال نمی برند.

برای اطلاع از نکات مهم و راهنمای خرید چراغ مطالعه اینجا کلیک نمایید.

باتوجه به مواردی که در این نکات مهم و راهنمای خرید کتاب، لوازم تحریر و هنر گفته شد. می توانید محصولات مورد نیاز خود را به راحتی خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه کتاب، لوازم تحریر و هنر باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز ست رومیزی لوازم اداری مدل 2009 مجموعه 9 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ست لوازم اداری رومیزی کد 2009 یک مجموعه باکیفیت از اقلام مورد نیاز برای نظم دادن به میزکار شماست. در تولید این سرویس نفیس سعی بر آن بوده که تا جای ممکن اقلام موجود در ست بیشترین کاربرد را داشته باشند و اقلام کم مصرف تر حذف شده اند. این مجموعه باکیفیت تهیه شده از کلاف ام دی اف درجه 1، روکش وکیوم وارداتی کاملا ضدخش و رطوبت بوده و تزیینات تمام برنج با آبکاری طلایی و کروم شامل زیردستی به ابعاد 36×52، کازیه 2 طبقه با پایه های برنجی، استند موبایل، پایه چسب، استند نگه دارنده پاکت، جای کاغذیادداشت، پایه تقویم، جامدادی میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گیتار دیاموند کد FG67 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گیتار دیاموند؛گیتار مناسب برای سبک کلاسیک،پاپ و فلامینگو می باشد. در ساخت گیتار دیاموند سعی شده است هم کیفیت بالا و هم صدای ساز در نظر گرفته شود ، به طوری کلی این گیتار با توجه به کیفیت ساخت بالایی که دارد باعث شده در میان علاقه مندان به این ساز محبوبت بسیاری بدست آورد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فرش ماشینی محتشم طرح کودک کد 100276 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فرش ماشینی طرح کودک از کلکسیون پسرانه است، همانگونه که از نام این محصول برمی آید این فرش ماشینی برای استفاده در اتاق های کودک مناسب است. این فرش ماشینی با فناوری کلاریس تولید شده است که بر خلاف فرش آکریلیک هیچگونه محدودیتی در طرح و رنگ آمیزی ندارد و پاسخگوی تمام سلیقه‌هاست و به تعبیری فرش دست‌بافت‌گونه هم تلقی می‌شود. فناوری کلاریس در واقع این امکان را فراهم می‌کند تا مصرف‌کنندگان بتوانند با هزینه‌ای بسیار کمتر حس و ظاهر فرش دست‌بافت را داشته باشند. کلاریس در واقع فناوری جدید تولید فرش‌های ماشینی است که در آن طرح و نقش فرش توسط دستگاه‌های پیشرفته بر روی فرش تک‌رنگ چاپ می‌شود. فرآیند چاپ در فرش‌های کلاریس دارای وضوح بسیار بالایی است و از تعداد رنگ بسیار بالایی استفاده می‌کند. همچنین رنگ استفاده شده در این فناروی عمر بسیار بالایی تا 5 سال دارد. از این رو این تکنولوژی امکان تولید فرش با طرح و رنگ‌های خیره‌کننده را فراهم می‌کند. تصور کنید که با پرینتر خانگی بتوانید بر روی فرش چاپ کنید. جنس نخ خواب در این فرش از جنس «وکتران» است. وکتران نوعی پلی استر است که به ثبات و مقاومت در دمای بالا، حفظ شکل فیزیکی در اثر فشار و ثبات شیمیایی معروف است. نخ فرش آکرولیک از رشته‌های درهم تنیده تشکیل شده اما نخ خاب پلی‌استر به دلیل ساختار پیوسته و یک‌دست بودن پرزدهی ندارد. فرش‌های تولید شده نخ خاب استفاده شده در فرش‌های کلاریس شستشوی آسانی دارد و با مواد شوینده‌ی مختلفی سازگار است. برخلاف فرش‌های آکرولیک در صورت شستشو اگر فرش را به صورت نم‌دار پهن کنید مشکلی پیش نیامده و فرش خشک می‌شود. همچنین فرش کلاریس به دلیل استفاده از پلی‌استر وکتران در مقایسه با فرش آکرولیک در مقابل نور آفتاب مقاومت بیشتری دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میکروفن کندانسر بلو مدل Snowball iCE خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میکروفون های Blue Yeti از بهترین محصولات حرفه ای حوزه صدا می باشد که با کیفیت امریکا تولید می گردنند. مدل Snowball از پرفروشترین و محبوبترین میکروفن ها برای ضبط صدا و استریم می باشد که در سری iCE با طراحی مجدد پایه، ظاهر بسیار زیباتری به محصول داده است. این محصول کیفیت با طراحی خاص دهه پنجاه ، بصورت USB به سیستم وصل می گردد و بسرعت و به راحتی راه اندازی می گردد. استند فلزی محصول با طراحی مینیمال،هم از میکروفون حمایت مینماید و در ضمن قابلیت تنظیم برای راحتی کاربر را دارد.این میکروفون در سایتهای معتبر بررسی محصولات صوتی 4 ستاره به بالا را دارد که نشان از مهندسی صدای بی نظیر در قالب محصولی با قیمت مناسب از کمپانی Blue می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ویولن مکستور مدل HV-3301 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این نوع ویولن های مَکستور، اصل و اورجینال و حرفه ای بوده و بسیار خوش صدا میباشد. گریف و سیم گیر و گوشی ها و چانه گیر و شیطانک و پینِ این ویولن ها از جنس آبنوس اصل هست. آرشه ی این ویولن ها از نوع هشت بَر هست. فِرها و سایه های صفحه ی پشتی و کلاف های این ویولن ها از نوع دستگاهی هست. جعبه ی این ویولن ها از نوع برزنتی فوم دار عالی و با کیفیت بوده که در عکس ها مشخص هست. مخمل داخلی جعبه ها و مخمل روکش ویولن میتواند به رنگ های سرمه ای یا قهوه ای باشد. چون چوب این ویولن ها خشک هست، برای همین دارای وزن مناسب و سبک تری هستند. صدای زیبای این ویولن ها هم مناسب نوازندگان موسیقی ایرانی و هم مناسب نوازندگان موسیقی کلاسیک هست. یک نکته ی مهم در مورد این ویولن ها این است که این ویولن ها در کارگاهِ مشهورِ رگلاژِ استاد مهرداد فاروقی رگلاژ شده اند و آماده ی نوازندگی میباشند و هزینه ی رگلاژ، تخفیف بسیار مناسبی برای خریداران این ویولن ها میباشد، چون هزینه ی رگلاژ پرداخت نمی کنند.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید کیف مدرسه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ذره بین لوپ مدل RT206 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با پیشرفت تکنولوژی ، در اکثر صنایع ، قطعات و ابزار بسیار کوچک شده اند و برای تشخیص ، تعمیر ، جایگزینی ، مرمت و اصلاح نیاز به انواع وسایل بزرگنمایی خیلی بیشتر از قبل ضرورت یافته است . ذره بینهای با کیفیت که قابلیت نصب در لبه میز کنار و توانایی حرکت در زوایای مختلف را داشته باشند ، پر کاربرد بوده و اکثر نیازها در این زمینه را برطرف می کنند .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آجیل خوری خاتم کاری کد 25 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آجیل خوری مسی طراحی شده با خاتم اعلا با ارتفاع 25 سانتی متر است  روی آجیل خوری سه مرحله پلی استر خورده است که آن را ضد خش و ضد ضربه کرده است و رنگ ان کاملا ثابت است و به هیچ عنوان سیاه نمی شود این آجیل خوری تماما هنر دست است و صنایع دستی اصفهان به حساب می اید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مبل پاف مدل دستبافت طرح Vintage کد 1050 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مبل پاف که با تکه‌های به هم وصل‌شده‌ی فرش‌های دستبافت اصیل و ایرانی ساخته شده می‌تواند هماهنگی جالبی با دکوراسیون خانه‌‎تان ایجاد کند. برای کسانی که با مشکل کمبود فضا برای قرار دادن مبل‌‌های بزرگ روبه‌رو هستند، یا دلشان می‌خواهد با اضافه کردن یک شی کاربردی جمع‌وجور دکوارسیون خانه‌شان را از یکنواختی دربیاورند. این پاف سنتی به خانه‌های ایرانی و حتی محیط‌های عمومی جلوه‌ای خاص خواهد بخشید. در خانه از آن می‌توان برای قرار دادن جلوی میز آرایش و یا در کنار تخت به عنوان پاتختی کنار تخت خواب‌تان بگذارید و گوشی موبایل، ساعت یا کتاب‌تان را روی آن قرار دهید، و یا در کنار مبلمان منزل استفاده کرد. همچنین به دلیل قابلیت هماهنگ شدن با همه مدل دکور به خصوص محیط‌هایی با رنگ سفید و سرد بسیار زیبا و جلوه ای منحصر به فرد پیدا خواهند کرد. همچنین با توجه به وزن کم، این مبل به راحتی قابل جابه‌جایی است و فرمی ثابت دارد که به مرور زمان تغییر حالت نمی‌دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کاخن فیدا مدل Euphonic کد 102 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کاخن های Euphonic از خانواده سازهای فلامنکو فیدا می باشد که طراحی این ساز از نقوش هندسی اسپانیایی الهام گرفته شده است.از بهترین چوب وارداتی روسی و ایتالیایی ضد رطوبت و آب تولید شده اند.رنگهای سازهای فیدا از بهترین لایه ی محافظ در برابر رطوبت،گرما و اصطکاک است.سیم های استفاده شده در ساز ،توسط کمپانی فیدا،مخصوص کاخن ساخته شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نخ و نقشه تابلوفرش مدل 2219 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نخ و نقشه کامپیوتری ( عددی) تابلوفرش دستبافت با تعداد 500 گره و 320 رج در جشمار 50 که این طرح دارای 29 رنگ می باشد.طراحی و رنگبندی جذاب و زیبا مناسب برای بافندگان تابلوفرش و هنرجویان و علاقمندان به رشته قالیبافی است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گلیم دستبافت یک و نیم متری مدل قشقایی کد 597116 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

محصول تولید شده گلیم قشقایی دو رو نام دارد که در منطقه ی روستایی استان فارس با پشم دستریس و رنگ 100% گیاهی بافته شده است . نحوه رنگرزی این گلیم به شیوه ای انجام شده است که یک رنگ دارای چند تنالیته مختلف می باشد به طوریکه از کمرنگ ترین تا پررنگ ترین حالت یک رنگ را دارا است. این گلیم از پشم گوسفند بافته شده است که باعث نرمی بیشتر گلیم درمقایسه با گلیم های بافته از پشم بز میشود. گلیم فوق به دلیل نقشه و رنگ خاص ، طرفداران زیادی در داخل و خارج ایران دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مداد آبرنگی 38 رنگ استابیلو کد 43 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مداد رنگی حرفه ای سری اوریجینال استابیلو یک مداد رنگی کاملا حرفه ای که باید با مداد رنگی هایی همچون پلی کروم فابر-کاستل، سری پابلو کرن داش، سری کارآت استدلر و شاید حتی با سری لومیننس کرن داش مقایسه شود. این مداد رنگی تمام توانائیهای یک مداد رنگی حرفه ای را دارد، قابلیت فوق العاده بالا در اجرای جزئیات، توانایی در پوشش دهی کامل، عملکرد عالی در رنگ آمیزی چند لایه و ساختن ترکیب رنگ جدید و … به جرات می توان گفت با معرفی و تولید این مداد رنگی جدید باید استابیلو را نیز در جمله برندهای بسیار موفق در تولید مداد رنگی به حساب بیاوریم .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تابلو طلاکوب زرین هنر ایران مدل اذان خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

طلا فلز گرانبها و دارای چگالی بالاست ما با تکنولوژی جدید از وزن طلا کاسته و بر حجم آن افزوده ایم. با توجه به نرم بودن این فلز مخصوصا در کمترین ضخامت آن، میبایست آن را بر روی سطحی نشاند تا بتوان به اشکال مختلف در آوردتابلوی زینتی فوق ساخته شده از ورق طلا (عیار24) و کار دست هنر مندان ایرانی است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تابلو نقاشی رنگ روغن طرح زمستان زیبا کد ekt_01 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تابلو نقاشی رنگ روغن درسبک رئالیسم با استفاده از بهترین نوع رنگ  وینزور کشیده شده است تنها یک تابلو توسط نقاش  ساخته شده بدین لحاظ منحصر به فرد واصیل است. مشتری محترم ودارنده تابلو عنایت داشته باشد که قیمت تابلو اندک وبر اساس نیاز هنرمند فروخته می‌شود کما اینکه با نظرکارشناسان تفاوت فاحش با ارزش واقعی دارد بوم بکار رفته  درجه. یک از نوع پشت منگنه است

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید مدادرنگی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میکروفن کندانسر مائونو مدل AU-PM320 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میکروفون کاندنسور با الگوی دریافت یک جهته صدا مناسب برای ضبط وکال و ساز در استودیوهای خانگی. همچنین از این میکروفون می توان برای ساخت پادکست و کتاب صوتی استفاده کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گیتار کلاسیک یاماها مدل CX40 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گیتار کلاسیک یاماها مدل CX40 نسخه‌ی پیکاپ‌دار یکی از محبوب‌ترین گیتارهای کلاسیک ارزان قیمت یاماها یعنی C40 است. وجود پیکاپ به شما اجازه خواهد داد علاوه بر استفاده‌ی عادی آکوستیک از گیتار، برای اجرا یا ضبط موسیقی صدای آن را با اتصال به یک آمپلی‌فایر یا سیستم صوتی تقویت کنید. گیتار CX40 می‌تواند برای هر کسی که طرفدار موسیقی است و قصد یادگیری نواختن گیتار را دارد کمکی بزرگ باشد. این گیتار یکی از بهترین و مقرون به صرفه‌ترین مدل‌های یاماها برای نوازندگان تازه‌کار است. سایز کامل استاندارد یا 4/4، این گیتار را برای بزرگسالان و نوجوانان 11 سال به بالا مناسب می‌سازد. یاماها در ساخت گیتار CX40 همزمان کیفیت و پایین نگه داشتن قیمت را در نظر گرفته است. این گیتار دسته‌ای از جنس چوب ناتو دارد که به صفحه‌ی انگشت‌گذاری رزوود با 19 فرت مجهز شده است. صفحه‌ی انگشت‌گذاری و بریج رزوود بازتولید صحیح و بی نقص نت‌ها را در کنار راحتی نوازنده هنگام اجرا تضمین می‌کنند. پشت و کناره‌های گیتار از جنس چوب مرانتی و صفحه رویی آن از جنس چوب صنوبر است. صفحه‌ی رویی صنوبر صدایی زیبا و گرم به گیتار CX40 می‌بخشد که برای اجرای تمرینات مقدماتی بسیار مناسب است. شاید برخی از پایین بودن انتشار صدای گیتار کلاسیک CX40 گله کنند، ولی این دقیقا همان چیزی است که یک نوازنده‌ی تازه‌کار برای یادگیری تدریجی آهنگ‌ها نیاز دارد. با این وجود گیتار CX40 یاماها به عنوان یک ساز ارزان قیمت، هنوز هم صدا و تنالیته‌ای خوب دارد که می‌تواند تا سطوح بالای نوازندگی و برای زمانی طولانی پاسخ گوی نیاز شما باشد. ماشین هد با کیفیت این گیتار از جنس کروم به شما اجازه می‌دهد نحوه‌ی کوک کردن گیتار را به سادگی بیاموزید. به لطف این ماشین هد مرغوب، گیتار CX40 می‌تواند مدت طولانی در کوک باقی بماند، تا شما با خیالی آسوده به تمرینات خود ادامه دهید. در مجموع گیتار کلاسیک یاماها مدل CX40 برای هر کس که تمایل دارد اصول نوازندگی گیتار را بیاموزد انتخابی بهینه است. قیمت پایین نیز آن را برای این منظور ایده‌آل می‌سازد. دسته‌ی ضخیم گیتار ممکن است در ابتدا کمی مسئله‌ساز باشد ولی در طول زمان مشکلی ایجاد نخواهد کرد. گیتار کلاسیک یا اسپنیش عضوی از خانواده‌ی گیتارهاست که در موسیقی کلاسیک به کار برده می‌شود. به‌طورمعمول، گیتار کلاسیک یک ساز آکوستیک چوبی با شش سیم از جنس پلیمری مانند نایلون است که بر روی سه تای آن‌ها (برای نت‌های بم) یک سیم فلزی ظریف به شکل فنر پیچانده می‌شود. گیتار کلاسیک به نوازنده امکان اجرای ملودی‌های پیچیده‌ای را می‌دهد که به اجرای چند نت هم‌زمان نیاز دارند و از این رو به عنوان یک ساز سولو یا تکنوازی شناخته شده است و علاوه بر موسیقی کلاسیک، در دیگر سبک‌های موسیقی از جمله موسیقی پاپ هم کاربرد زیادی دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تحریر مدل MD813 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ترکیب رنگ محصول به همین صورت که در عکس اصلی قابل مشاهده هست شامل رنگ سفیدوقهوه ای روشن یا گردویی هست پایه سمت راست شامل یک کشو در قسمت بالا و قسمت پایین آن توسط یه عدد طبقه به دو قسمت تقسیم شده است،عرض پایه سمت راست 35 سانتیمتروپایه چپ 20سانتیمتر که استحکام خوبی به میز داده ومانع از لق زدن بیش از حد میز میشود

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تخته وایت برد آفرین کد M02N سایز 120×90 سانتی متر به همراه پایه نگهدارنده خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پکیج زیر شامل : یک عدد تخته وایت برد سایز 120×90 سانتی متر است همراه با یک عدد پایه فلزی چرخ دار تمام فلزی ( چرخ دار ، متحرک ، چرخ ترمز دار ) است. به همراه 2 عدد ماژیک وایت برد ( آبی و مشکی ) و یک عدد تخته پاکن است. حاشیه تخته وایت برد آلمینیومی است و جای مناسب برای قرار دادن ماژیک و تخته پاکن دارد . پایه تخته وایت برد مناسب برای تخته از سایز 100×70 تا 130×300 است . پایه تخته وایت برد رنگ کوره الکترو استاتیک سفید است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هدفون مانیتورینگ سنهایزر مدل HD 300 PRO خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر میخواهید هدفونی با کیفیت و راحت در اختیار داشته باشید پیشنهاد ما استفاده از هدفون حرفه ای سنهایزر مدل HD 300 Pro است. این هدفون مجهز به دیافراگم های داینامیکی و با ساختار بسته است که موجب می شود نویز های محیطی کمترین تاثیر را بر روی فرایند مانیتورینگ شما داشته باشد. این هدفون صدای با کیفیت بسیار بالا و در عین حال طبیعی به گوش شما می رساند به طوری که در فضاهای شلوغ جزییات صدا را به صورت کامل و شفاف خواهید شنید.یکی از ویژگی های خارق العاده این هدفون ، ساختار منحصر به فرد آکوسیتکی آن است، همچنین پاسخ فرکانسی خطی این هدفون در تمام بازه های فرکانسی به شما این امکان را میدهد تا تصویر درست و واقعی از سیگنال صوتی داشته باشید. از خصوصیات دیگر این هدفون میتوان به وزن پایین و پدهای نرم و راحت آن اشاره کرد، به همین دلیل حتی در استفاده های طولانی مدت نیز با استفاده از این هدفون هرگز احساس خستگی نخواهید کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چراغ مطالعه بریلونر مدل Leos کد 7499-018 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

استفاده از وسایل مدرن رومیزی مثل چراغ مطالعه‌ی «بریلونر» (BRILONER)به میز و دفتر کار شما ظاهری مدرن و شیک خواهد داد. با این چراغ مطالعه می‌توانید با تمرکز بیشتری بخوانید و هر از چندگاهی خستگی چشمتان را برطرف کنید. هانسل چراغی بادوام است که حتی اگر ساعت‌ها روشن باشد، تأثیری در هزینه‌ی برق شما نخواهد داشت؛ ضمن اینکه برای خاموش و روشن‌کردن لامپ آن لازم نیست هر بار دوشاخه را به پریز وصل کرده یا از آن جدایش کنید. تمامی قسمت‌های این محصول از فلز ساخته شده و به همین دلیل دوام زیادی دارد. گردنی چراغ مطالعه‌ی بریلونر به دلیل وجود یک پیچ، قابل‌تنظیم است. با بازکردن این پیچ که در قسمت میانی چراغ قرار گرفته، می‌توانید ارتفاع نور را تغییر دهید. از طرفی با چرخاندن سری، زاویه‌ی تابش نور هم تغییر می‌کند. به‌این‌ترتیب می‌توانید روی یک سطح خاص تمرکز بیشتری داشته باشید. از طرفی عوض‌کردن ارتفاع و زاویه‌ی تابش نور کمک می‌کند که خستگی چشمتان در اثر تابش یکنواخت نور برطرف شود. لامپ استفاده‌شده در این محصول دارای رنگ نوری برابر 3000 کلوین و لومن است. رده‌ی انرژی چراغ مطالعه‌ی پیش‌روA ++ A است؛ به این معنا که با مصرف کمترین میزان انرژی الکتریکی، بازده‌ بسیار بالایی دارد. این ویژگی با پایین‌آوردن مصرف برق، مانع پرداخت هزینه‌های گزاف برای برق خانگی خواهد شد. روشن و خاموش شدن این چراغ مطالعه بصورت تاچ بوده با هربار لمس کلاهک بالای چراغ نور لامپ ال ای دی آن تا سه طیف نوری ( کم ، متوسط و زیاد ) تغییر میکند . چراغ مطالعه‌ی بریلونر برای کسانی که در طول روز مدت زیادی با چراغ مطالعه سروکار دارند یا دوست دارند میز کارشان منحصربه‌فرد و مدرن به نظر برسد، انتخابی هوشمندانه است. این محصول کاربردی، بادوام و زیبا به هر میزی جلوه‌ای جذاب و لوکس خواهد داد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید چراغ مطالعه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بسته آموزش High Availability در SQL Server نشر نیک آموز خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

High availability یا به اختصار HA در شبکه، به معنی تلاش برای بالا بردن سطح دسترسی‌پذیری یک دستگاه است. ما در این دوره شما را به دنیای واقعی خواهیم برد. در این دنیا، شما با سناریوهای واقعی تمرین خواهید کرد. این دوره مناسب کسانی هست حداقل دو سال سابقه کار حرفه‌ای در SQL Server را دارند.1. آشنایی با مفاهیم اولیه2. بررسی ساختار ذخیره‌سازی داده‌ها در SQL Server3. آشنایی با سرویس‌های SQL Server4. بررسی نحوه تهیه و بازیابی نسخه پشتیبان5. آشنایی با سرویس Agent 6. مبانی Virtual Machine و .... می‌پردازیم

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شکلات خوری مسی مدل پرداز کد so24 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این شکلات خوری پایه دار مسی که به سبک پرداز نقاشی شده به دلیل داشتن پوشش محافظ ( پلی استر اعلا) به هیچ عنوان سیاه نمی شود. باید توجه نمایید در صورت استفاده صحیح , ظروف مس و پرداز طول عمر بالایی خواهند داشت. بهتر است در زمان شستن ظروف مس و پرداز از مواد شوینده قوی استفاده نگردد و فقط با دستمال گردگیری نرم آن را تمیز نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز قابلمه مسی کد 1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این قابلمه که سایز کوچک ارائه می شود مناسب برای یک نفر می باشد می باشد داخل تابه سفید کاری شده است و ضخامت لایه مسی این محصول بالا بوده و در برابر ضربه مقاومت مناسبی دارد این محصول نانو شده می باشد و سیاه نمی شود و زنگ عوض نمی کند

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مداد رنگی پاستلی 60 رنگ فابر کاستل مدل پیت خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از تولیدات شرکت فابرکاستل، مداد رنگی پاستلی 60 رنگ، مدل پیت فابرکاستل است. این تعداد رنگ در یک بسته، این محصول را به یکی از بزرگ‌ترین پالت‌های مداد پاستلی در جهان تبدیل کرده است. می‌توان گفت مداد پاستلی 60 رنگ فابرکاستل، برای هنرمندانی که به کار کردن با پاستل علاقه دارند، و تنها به دلیل کثیف شدن دست‌ها و غبارهای رنگی از آن‌ فراری‌اند، انتخاب بسیار مناسبی است. آن‌چه این مدادها را از دیگر محصولات معمولی متمایز می‌کند، پوشش چوبی آن‌هاست. به طوری که این پوشش چوبی از کثیف شدن دست در حین نقاشی و طراحی جلوگیری می‌کند. این مدادها به دلیل نوک بدون روغن خود، می‌توانند به عنوان مکمل پاستل هم استفاده شوند. این نوک بسیار نرم بوده و در عین حال با تراشیدن زیاد، نمی‌شکند. از طرفی ذرات تشکیل‌دهنده‌ی آن، بسیار فشرده بوده و به همین دلیل نیازی به استفاده از آن‌ها با سرعت بالا نیست. این امر مداد‌رنگی پاستلی فابرکاستل را به محصولی مقرون به صرفه و بادوام تبدیل کرده است. از این مداد می‌توان برای ترسیم جزئیات دقیق در نقاشی و طراحی، سایه زدن، ترسیم خطوط، هاشور زدن، نقاشی‌های «پورتره» (Portrait) و منظره استفاده کرد. رنگدانه‌های به کار رفته در این محصول، بسیار درخشان و پر رنگ است. همچنین در برابر نور بسیار مقاوم بوده و با گذشت زمان، تغییر رنگ نمی‌دهد. رنگ‌های موجود در این بسته را می‌توان به راحتی پاک یا با هم ترکیب کرد. به همین دلیل استفاده از یک «ثابت کننده‌» (Fixative) ملایم، پس از تکمیل اثر ضروری است. برای اغلب افرادی که دستی در هنر نقاشی و طراحی دارند، مداد رنگی یکی از کاربردی‌ترین ابزار به‌حساب می‌آید. آن‌چه کاربرد مداد رنگی را آسان می‌کند، شکل قرارگرفتن مداد در دست و قابلیت تراشیدن آن است. پاستل هم یکی دیگر از ابزار پرکاربرد در طراحی و نقاشی است. طراحی پاستلی کیفیتی نرم و مات دارد. یکی از خصوصیات پاستل‌ها، امکان ایجاد بافت در نقاشی است؛ چرا که ذرات تشکیل دهنده‌ی آن مانند غبار، روی زمینه‌ی کاغذ می‎‌نشینند. در نظر داشته باشید که این ذرات را می توان با فوت کردن یا به کمک دست پراکنده کرد. با این حال این غبار در هوا، کف زمین، روی دست‌ و لباس‌ پخش می شوند. از این رو قرار گرفتن پاستل در پوششی شبیه مداد رنگی، می‌تواند مانع چنین آلودگی‌هایی شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مداد رنگی 12 رنگ لاک پشت کد 2 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

محصولات لاک پشت ایرانی با بیش از سه دهه فعالیت برند نام آشنایی است زیرا علاوه وجود نظارت بالا بر بهداشتی بودن تولید مدادها برای ایمنی هرچه بیشتر کودک عزیز شما مداد رنگی های لاکپشت دارای دوام بسیار بالا و رنگدانه های کاملا روان و پررنگ می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کوله پشتی مدل سگ پاپی کد 8237 همراه با جامدادی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کوله‌پشتی یکی از وسایل بسیار پرکاربرد در بسیاری از مکان‌ها است. این کوله پشتی ، یکی از جدیدترین و با کیفیت ترین کوله پشتی ویژه مدارس است این مدل دارای جنسی از برزنت و قابل ‌شست‌وشو است.در تولید این کوله پشتی ایرانی از بهترین متریال استفاده شده با این کوله می‌توانید کیفیت بالا و طراحی اسپرت را یک‌جا داشته باشید. کیفیت چاپ بسیار بالا ، فضای داخلی بزرگ در کنار آستر دوزی مقاوم موجب شده تا این کیف انتخابی مناسب باشد.این کوله پشتی از کیفیت دوخت و چاپ بسیار بالایی برخوردار است. کیفیت رویه و آستر دوزی بسیار مقاوم ، در کنار زیپ های مقاوم و محکم و قابلیت شست و شو این کوله پشتی را به یک انتخاب بی نظیر تبدیل کرده است.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا