کتاب، لوازم تحریر و هنر

نکات مهم و راهنمای خرید چراغ مطالعه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید چراغ مطالعه باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

یکی از لوازم بسیار مهم در هنگام مطالعه یا کار مخصوصا فعالیت‌های هنری، چراغ مطالعه است. دلیلش این است که این کارها به نورپردازی مناسب و مستقیم نیاز دارند. نور مهتابی بالای سرتان یا نوری که از پنجره به اتاق می‌تابد برای کارهایی که نیاز به تمرکز دارند مناسب نیستند. با خرید چراغ مطالعه می‌توانید روشنایی لازم برای میزکارتان را تأمین کنید. البته خرید چراغ مطالعه به این راحتی‌ها نیست و باید حتما آن را مطابق اهداف و نیازهایتان خریداری کنید. در این نکات مهم و راهنمای خرید چراغ مطالعه تمام نکات ضروری برای خرید چراغ مطالعه را گنجانده‌ایم تا کار انتخاب آن را برایتان آسان می‌کند.

انواع چراغ مطالعه

شاید چراغ‌های مطالعه یکی از ساده‌ترین لوازم تحریر باشند اما گستر‌ه زیادی از استایل و طراحی را شامل می‌شوند که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را داشته باشند. به طور کلی چراغ‌های مطالعه بر اساس نوع گردنی به چند دسته تقسیم می‌شوند:

چراغ مطالعه با بازوی قابل تنظیم (Adjustable Arm)

منبع نور در این مدل از چراغ‌های مطالعه قابل جابجایی است و می‌توانید آن را نسبت به فضای کار خود دور یا نزدیک کنید و فوکوس نور را تنظیم نمایید. این مدل برای میزهای بزرگ مناسب‌تر است. این استایل از چراغ‌های مطالعه در بازار با اصطلاح چراغ مطالعه الاکلنگی یا چراغ مطالعه متحرک شناخته می‌شود.

چراغ مطالعه کلیپسی (Clip-on)

همانگونه که از نام آن پیداست یک انبر یا گیره در پایه این چراغ تعبیه شده است تا به میز یا سطح کار شما متصل شود. چنانچه در محیط کار یا روی میز خود فضای زیادی ندارید این ابزار سبک و کوچک بسیار مفید است به نحوی که حتی در مواقعی که به آن احتیاج ندارید می‌توانید آن را در کشو نگهداری کنید.

چراغ مطالعه ذره بینی (Magnifying)

این چراغ مطالعه دارای یک ذره بین بوده و مناسب افرادی است که در حین انجام کاری با جزئیات زیاد در بازه زمانی طولانی هستند. مطابق با اصول راهنمای خرید چراغ مطالعه، این مدل مانع از خستگی چشم خواهد شد.

چراغ مطالعه بنکر (Banker)

یکی از جالب ترین مدل‌ها در راهنمای خرید چراغ مطالعه، چراغ مطالعه بنکر یا پیانویی است. ما این مدل کلاسیک را معمولا با قاب سبز رنگ، بزرگ و افقی، پایه برنجی و همچنین یک زنجیر به عنوان کلید خاموش و روشن می‌شناسیم.

چراغ مطالعه ارگانایزر (Organizer)

یکی دیگر از مدل‌های جذاب راهنمای خرید چراغ مطالعه، این ابزار هستند که دیگر یک چراغ مطالعه ساده نیستند و به پایه آن‌ها یک ارگانایزر (جاقلمی) جهت قرار دادن خودکار، مداد، خط کش، ماشین حساب و… افزوده شده است.

چراغ مطالعه درختی (Tree / Multi-arm)

یک چراغ مطالعه چند شاخه با بازوهای چندگانه است که علاوه بر استایل شیک، چندین منبع نور دارند که هم در جهات مختلف و هم در یک جهت متمرکز خواهند شد.

در ادامه بخوانید: نکات مهم و راهنمای خرید چراغ مطالعه

نکات مهم هنگام خرید چراغ مطالعه

همه لامپ‌ها و چراغ‌های رومیزی با هدف روشنایی محیط اطرافشان خریداری می‌شوند. اما وقتی صحبت از چراغ مخصوص مطالعه است باید تخصصی‌تر فکر کنید. اگر انتخاب چراغ رومیزی و مطالعه شما به درستی انتخاب شود، بازدهی و راندمان کارتان بالاتر خواهد رفت. همچنین با انتخاب چراغ‌ مناسب از آسیب‌های چشمی و خستگی جسمی جلوگیری می‌کنید. بنابراین نکات ذکر شده در ادامه را هنگام خرید چراغ مطالعه مدنظر داشته باشید.

هدف از خرید چراغ مطالعه

انتخاب بهترین نوع چراغ مخصوص مطالعه کاملا به سلیقه شخصی شما و هدفتان از استفاده آن بستگی دارد. اگر به درستی بدانید هدف شما از انتخاب این نوع چراغ‌ها چیست می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

افرادی که دائما با اشیا ریز سروکار دارند و یا اهل تعمیر وسایل مختلف هستند، بهتر است از چراغ ذره بینی مطالعه استفاده کنند. این چراغ‌ها معمولا به صورت گیره‌ای، رومیزی و شارژی تولید می‌شوند.
اما اهالی درس و کتاب خواندن یا افرادی که به کارهای هنری علاقه‌مندند باید به دنبال چراغی با گردن و بازوی قابل تنظیم باشند. در این صورت می‌توانند نور را در یک جهت مورد نظر متمرکز نگه دارند.

همچنین برای کودکان بهتر است به دنبال چراغ‌های مطالعه فانتزی به صورت شارژی و بدون سیم باشید. این نوع چراغ‌های مخصوص مطالعه به دلیل دور ماندن از پریز برق خطر کمتری خواهند داشت. اما اگر هدف شما از انتخاب چراغی برای مطالعه افزایش جلوه دکوراسیون داخلی است، می‌توانید به سراغ مدل‌های ایستاده بروید که با تنوع بسیار بالایی تولید خواهند شد.

تناسب چراغ مناسب مطالعه و میز آن

مهمترین نکته در انتخاب چراغ رومیزی برای مطالعه وجود تناسب بین آن و میز کار است. یعنی اگر میز مطالعه یا کار شما بزرگ باشد باید چراغی انتخاب کنید که شعاع بیشتری را روشن نگه دارد. در این صورت می‌توانید از فضای میز کار و مطالعه خود به طور کامل استفاده کنید. در صورت خرید میز کوچک حتما چراغ مطالعه مناسبی از لحاظ سایز انتخاب کنید تا علاوه بر اشغال فضای کمتر، برق به صورت بهینه مصرف شود.

قابلیت تنظیم تابش نور در چراغ های مطالعه

وجود قابلیت تنظیم نور در چراغ‌های مخصوص مطالعه یکی دیگر از معیارهای مهم در انتخاب این نوع چراغ است. در این صورت می‌توانید با جابه‌جا شدن زاویه تابش نور را تنظیم کنید. به همین دلیل توصیه می‌شود چراغی برای مطالعه انتخاب کنید که انعطاف‌پذیری بالایی داشته باشد و بتوان میزان نور و زاویه آن را تغییر داد. با این قابلیت زاویه تابش نور را متناسب با نیاز چشمتان تغییر می‌دهید و از آسیب‌های احتمالی یا خستگی آن جلوگیری خواهید کرد.

نوع لامپ چراغ مطالعه

آشنایی با لامپ مناسب برای چراغ‌های مطالعهانتخاب لامپ مناسب برای چراغ مطالعه یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این وسیله پرطرفدار است. اگر لامپ مورد نظر شما به درستی انتخاب شده باشد، بدون آسیب رساندن به چشم‌ها نور کافی تامین می‌کند. برخی از چراغ های مطالعه قابلیت تعویض لامپ ندارند. در واقع ساختار آن‌ها با لامپی ساخته شده که دوام و کیفیت بالایی دارند، اما در صورت خرابی لامپ متاسفانه باید از نگه داشتن چراغ مورد نظر چشم‌پوشی کرد.

در زیر با انواع لامپ‌هایی آشنا خواهید شد که برای چراغ‌های مطالعه مناسب هستند:

  • لامپ LED
  • لامپ فلورسنت
  • لامپ رشته‌ای
  • لامپ هالوژن
  • لامپ فول اسپکتروم

قیمت خرید چراغ مطالعه

با مشخص شدن بودجه مورد نظرتان می‌توانید به سراغ چراغ‌هایی بروید که در همان سطح قیمت قرار دارند. در این صورت وقت و انرژی شما به هدر نخواهد رفت. همچنین به راحتی می‌توانید چراغ‌های رومیزی و مطالعه هم قیمت را مقایسه کنید و انتخاب درست‌تری داشته باشید.

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم و راهنمای خرید چراغ مطالعه گفته شد، می توانید چراغ مطالعه مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه چراغ مطالعه ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز چراغ مطالعه شیائومی مدل 9290029114 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر به دنبال یک چراغ مطالعه با کیفیت بالا هستید که بتوانید از آن در فضاهای مختلف استفاده کنید، چراغ مطالعه مگنتی شیائومی می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. چراغ مطالعه آهنربایی شیائومی یک چراغ LED مدرن و کاربردی است که با طراحی مینیمال و شیک خود، به دکوراسیون هر فضایی جلوه می‌بخشد. این چراغ نه‌تنها برای مطالعه، بلکه برای کار با کامپیوتر، استراحت و حتی استفاده در آشپزخانه نیز مناسب است.طراحی مدرن و مینیمال: بدنه‌ی این چراغ از جنس آلومینیوم با ظاهری صاف و براق است و به راحتی با هر دکوراسیونی هماهنگ می‌شود. سبک و قابل‌حمل: وزن این چراغ تنها 220 گرم است و به لطف طراحی منحصر به فرد و پایه مغناطیسی، به راحتی قابل جابجایی و نصب بر روی سطوح مختلف است. تنظیم دمای رنگ و روشنایی: می‌توانید دمای رنگ نور را بین 400 تا 4000 کلوین (از نور گرم تا نور سرد) و روشنایی را در 3 سطح مختلف تنظیم کنید. شاخص نمود رنگ بالا (CRI > 90): این چراغ نور طبیعی و با کیفیتی را ارائه می‌دهد که برای مطالعه و کار با جزئیات ایده‌آل است. عمر مفید طولانی: عمر مفید این چراغ 25000 ساعت است که معادل 10 سال استفاده‌ی معمولی می‌باشد. مصرف برق کم: این چراغ تنها 5 وات مصرف برق دارد که آن را به یک انتخاب مقرون به صرفه از نظر مصرف انرژی تبدیل می‌کند. کنترل لمسی: تنظیم روشنایی، دمای رنگ و حالت‌های مختلف این چراغ به راحتی و با استفاده از پنل لمسی روی بدنه‌ی آن قابل انجام است. حالت مطالعه: این حالت نوری مناسب برای مطالعه و کار با جزئیات ارائه می‌دهد. حالت شب: این حالت نوری ملایم و آرامش‌بخش برای مطالعه در شب یا استراحت است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چراغ مطالعه ایکیا مدل BRUNBÅGE خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این چراغ مطالعه LED برای جای خودکار وموبایل وهدفون شما تعبیه شده همچنین دارای سه حالت نور وقابلیت انعطاف وتنظیم بازویی را دارد منبع تغذیه از فیش usb لپ تاپ یا یک عدد شارژر 5 ولت میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چراغ مطالعه باسئوس مدل Double light source desk lamp خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تاریکی عملکرد هر کس را تا حد بسیار زیادی کم می کند و می توان گفت کار کردن در فضای تاریک بسیار سخت و نا ممکن می باشد. یک چراغ خوب در این شرایط می تواند ابزاری بسیار کار آمد برای شما باشد. کمپانی Baseus با ساخت چراغ خواب DGSUNاین امکان را برای کاربر به وجود آورده تا بتواند در فضا های تاریک به راحتی مسیر خود را پیدا کند و عملکرد بسیار شگفت انگیزی دارد. بر روی بدنه این محصول یک سنسور قرار دارد که قادر است چندین کار را انجام بدهد تا کار آمد بودن خود را ثابت بکند. در قسمت پشتی این محصول یک کلید فیزیکی قرار دارد که سه حالت خاموش ، روشن و اتوماتیک دارد که وظیفه خاموش و روشن کردن آن مشخص می باشد اما حال به حالت اتوماتیک آن می پردازیم. در این حالت چراغ چندین رفتار متفاوت از خود نشان می دهد. اگر چراغ در فضایی روشن قرار داشته باشد و ناگهان محیط تاریک بشود به صورت خود به خود روشن می شود تا به راحتی بتوانید آن را پیدا بکنید و دنبال آن نگردید. اگر چراغ خواب Baseus DGSUN یک مدت در مکان تاریک قرار بگیرد خود به خود خاموش می شود تا از مصرف باتری آن جلوگیری شود و با کوچک ترین حرکت در مقابل آن دوباره روشن می شود تا راه را به شما نشان بدهد. این محصول همان طور که در محیط تاریک بعد یک مدت خاموش می شود ، در محیط های روشن هم همین رفتار رااز خود نشان می دهد و بعد از مدتی خاموش می شود. تاریکی که در توضیحات بالا ذکر شده ، تاریکی مطلق می باشد و در غیر این صورت عملکرد سنسور کمی ضعیف تر می شود. به همراه این محصول یک پایه مگنتی هم قرار دارد که می توانید آن را در هر مکانی نصب بکنید و بعد چراغ را به آن متصل بکنید و به دلیل مگنتی بودن به راحتی می توانید چراغ را در مواقع نیاز از آن جدا بکنید. این محصول دارای یک باتری داخلی 500 میلی آمپری بوده که قادر است مدت زمان بسیار زیادی را به همراه شما باشد و زمانی که شارژ آن به اتمام برسد می توانید از طریق پورت تایپ سی قرار گرفته در انتهای آن ، چراغ را شارژ بکنید. جنس بدنه این چراغ از پلاستیک + ABS بوده که وزن آن را بسیار کاهش داده است. چراغ Baseus DGSUNدارای زاویه ای می باشد که آن را از سادگی خارج کرده و باعث شده تا فضای بیشتری را روشن بکند.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید جامدادی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چراغ مطالعه مدل wofi curved 02 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چراغ رومیزی wofi مدل curved یکی از محصولات آنتیک شرکت wofi میباشد که با طراحی زیبا و منحصر به فرد خود توجه هرکسی را بعه خود جلب میکند . چراغ رومیزی wofi curved با بدنه تمام استیل با روکش برنز مقاوم دربرابر زنگ زدگی و تغییر رنگ حس لاکچری و شیک بودن را به طراحی دکوراسیون اداری و اتاق کار و مطالعه میدهد و همچنین با ارائه قابلیت تغییر ارتفاع و امکان چرخش سر چراغ این محصول را در کنار زیبایی، کارآمد و کاربردی نیز کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چراغ مطالعه مدل وایت لند بنکر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چراغ مطالعه مدل لایت لند بنکر بسیار با کیفیت، زیر آن از جنس فلز ضد زنگ یک تیکه، مناسب مکان های کلاسیک است. نوع لامپ LED ، SMD کم مصرف روشن و خاموش شدن لامپ آن از طریق کشیدن زنجیر فلزی است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چراغ مطالعه بریلونر مدل Leos کد 7499-018 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

استفاده از وسایل مدرن رومیزی مثل چراغ مطالعه‌ی «بریلونر» (BRILONER)به میز و دفتر کار شما ظاهری مدرن و شیک خواهد داد. با این چراغ مطالعه می‌توانید با تمرکز بیشتری بخوانید و هر از چندگاهی خستگی چشمتان را برطرف کنید. هانسل چراغی بادوام است که حتی اگر ساعت‌ها روشن باشد، تأثیری در هزینه‌ی برق شما نخواهد داشت؛ ضمن اینکه برای خاموش و روشن‌کردن لامپ آن لازم نیست هر بار دوشاخه را به پریز وصل کرده یا از آن جدایش کنید. تمامی قسمت‌های این محصول از فلز ساخته شده و به همین دلیل دوام زیادی دارد. گردنی چراغ مطالعه‌ی بریلونر به دلیل وجود یک پیچ، قابل‌تنظیم است. با بازکردن این پیچ که در قسمت میانی چراغ قرار گرفته، می‌توانید ارتفاع نور را تغییر دهید. از طرفی با چرخاندن سری، زاویه‌ی تابش نور هم تغییر می‌کند. به‌این‌ترتیب می‌توانید روی یک سطح خاص تمرکز بیشتری داشته باشید. از طرفی عوض‌کردن ارتفاع و زاویه‌ی تابش نور کمک می‌کند که خستگی چشمتان در اثر تابش یکنواخت نور برطرف شود. لامپ استفاده‌شده در این محصول دارای رنگ نوری برابر 3000 کلوین و لومن است. رده‌ی انرژی چراغ مطالعه‌ی پیش‌روA ++ A است؛ به این معنا که با مصرف کمترین میزان انرژی الکتریکی، بازده‌ بسیار بالایی دارد. این ویژگی با پایین‌آوردن مصرف برق، مانع پرداخت هزینه‌های گزاف برای برق خانگی خواهد شد. روشن و خاموش شدن این چراغ مطالعه بصورت تاچ بوده با هربار لمس کلاهک بالای چراغ نور لامپ ال ای دی آن تا سه طیف نوری ( کم ، متوسط و زیاد ) تغییر میکند . چراغ مطالعه‌ی بریلونر برای کسانی که در طول روز مدت زیادی با چراغ مطالعه سروکار دارند یا دوست دارند میز کارشان منحصربه‌فرد و مدرن به نظر برسد، انتخابی هوشمندانه است. این محصول کاربردی، بادوام و زیبا به هر میزی جلوه‌ای جذاب و لوکس خواهد داد.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چراغ مطالعه مدل UE135 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چراغ رومیزی مدل UE135 با طراحی بسیار زیبا و مدرن دارای پد لمسی برای تنظیم شدت روشنایی و انتخاب رنگ نور دارای قابلت کج شدن در جهات مختلف تا 135 درجه که این اطمینان را به شما می دهد که به راحتی می توانید نور را در جهات مختلف بتابانید. همچنین شما می توانید با لمس کردن تاچ پد مدرن رنگ نور مورد نظر خود را تا 5 رنگ نور در هر زمان تنظیم کنید و شدت نور را کاملاً به دلخواه کاهش دهید. از رنگ سفید گرم جوی 2700K تا سفید روشن روز 6000K، انتخاب کنید. این چراغ رومیزی فقط از 8 وات استفاده می کند و دارای یک درگاه USB مفید می باشد که می توانید به راحتی تلفن یا دستگاه های الکترونیکی خود را در هر زمان و هر مکان شارژ کنید. این باعث می شود چراغ رومیزی به عنوان نورپردازی برای میز کنار تخت یا مبلمان اتاق خواب شما نیز بسیار مناسب باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چراغ مطالعه مینیسو مدل HSD9047A خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این چراغ مطالعه چند کاربرده یا به اصطلاح مولتی فانکشن محصول شرکت مینیسو miniso می باشد. رنگ چراغ آن سفید white است اندازه آن متوسط بوده ولی به سبب حالت انعطاف پذیری که دارد می توان اندازه آن را تغییر داد. این محصول از این لحاظ نسبت به مابقی منحصر بفرد است که دارای پنکه کوچکی در وسط خود است که با دکمه لمسی قابلیت روشن و خاموش شدن دارد که دکمه چراغ آن هم لمسی است و با نگه داشتن این دکمه می توان شدت نور را تغییر داد. قابلیت شارژ توسط یو اس بی را داراست دکمه روشن و خاموش کنار آن قرار گرفته هم چنین کم مصرف یا باصطلاح اکو فرندلی است. و بزرگترین مزیت آن آیینه ای است که پشت چراغ قرار دارد و توسط چراغ دایره ای احاطه شده و گزینه بسیار مناسب برای ارایش است و دکوری فوق العاده برای میز است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چراغ مطالعه اس پی ال مدل کنگ هایسنس کد H1H74 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چراغ مطالعه رومیزی cang محصول کشور ایران است که از نظر کیفیت در رده بالایی قرار دارد.این محصول مدل هایسنس است که دارای لامپ cob میباشد ، نوردهی قوی دارد و برای استفاده روز میز منزل و ادارات بسیار مناسب و شیک است. نور استاندارد این چراغ در شب چشم را خسته نمیکند. زیبایی بصری این چراغ مطالعه رومیزی، چشمگیر است وبه عنوان دکور نیز استفاده میشود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چراغ مطالعه سیلورلایت کد 1168 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چراغ مطالعه سیلورلایت کد 1168 محصول در ابعاد 650×500×200 میلی‌متر ساخته شده و وزنی در حدود 3500 گرم دارد.این کالا برای کاربردی روی میز کار در محیط کار یا میز تحریر دانش‌اموزان بسیار مناسب است. جنس بدنه آن از پلاستیک است و گردنی فلزی این کالا الاگنگی است نوع لامپ بکار رفته آن از LED است و حباب‌های شفافی دارد. منبع تغذیه آن از طریق آداپتور است و سیمی به طول 1.5 متر دارد. از مزیت‌های این کالا داشتن زاویه قابل تابش است. از قابلیت‌های این کالا داشتن دیمر است که نوع دیمر این کالا به صورت غلطکی است با استفاده از این قابلیت می‌توانید شدت نور را کم و زیاد کنید و علاوه بر چراغ مطالعه از کالا به عنوان چراغ خواب استفاده کنید. اما داشتن پورت USB و شارژ وایرلس از مواردی است که باعث شده تا این کالا منحصر به فرد باشد. با استفاده از شارژر وایرلس دیگر نیاز نیست برای شارژ موبایل از سیم شارژ اضافه‌تری استفاده کنید.

چراغ مطالعه اداری و شارژر بی سیم سیلورلایت

یک چراغ مطالعه‌ی مدرن و شکیل مانند  برند «سیلورلایت» به میز کار و اداره‌ی شما، ظاهری کاملا شیک و مدرن خواهد داد. با این چراغ، دیگر نگران بالارفتن مصرف برقتان در اثر استفاده‌ی طولانی‎‌‎مدت از چراغ مطالعه نخواهید بود. با چراغ مطالعه‌ی سیلورلایت می‌توانید ارتفاع نور را هنگام کار، کم‌وزیاد کنید تا چشمتان آسیب کمتری ببیند. این محصول بدنه‌ای فلزی و پلاستیکی دارد؛ به‌این‌ترتیب که پایه و شید چراغ مطالعه از پلاستیک باکیفیت ساخته شده و گردنی از فلز ساخته شده است. این درست همان خصوصیتی است که دوام طولانی‌مدت این چراغ را تضمین می‌کند. گردنی انعطاف‌پذیر ابن محصول به شما امکان می‌دهد تا ارتفاع نور را به‌دلخواه خود کم‌وزیاد کنید. با این ویژگی نه‌تنها چشمتان خسته نخواهد شد؛ بلکه در مواقع نیاز می‌توانید نور را روی یک سطح خاص، متمرکزتر کنید. ابعاد کلی این محصول برابر با 65 × 50 × 20 سانتی‌متر و وزن آن حدود 3.5 کیلوگرم است. همچنین طول گردنی آن 30 سانتی‌متر است. همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید قطر پایه به صورتی طراحی شده که پایداری خوبی به این محصول بخشیده است.

    فقط کافی است دکمه که روی پایه محصول طراحی شده را لمس کنید. همچنین روی پایه این محصول یک دکمه به نام Mode طراحی شده که شما توسط آن می‌توانید رنگ چراغ را تغییر دهید. لازم به ذکر است که رنگ‌های این محصول شامل آفتابی، مهتابی و یخی بوده که شما به راحتی می‌توانید نورخود را انتخاب کنید.  

این چراغ مطالعه دیمردار است. دیمردار به معنی کم و زیاد کردن نور لامپ است که در پایه این محصول غلطکی طراحی شده که با چرخش آن نور کم و زیاد می‌شود. این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد که از این چراغ مطالعه به عنوان چراغ خواب استفاد کنید.   این محصول دارای شارژ وایرلس  بوده که به شما این امکان را می‌دهد که به این ترتیب برای شارژ و چک کردن گوشی همراه خود در دفتر کاردیگر نیاز به اتصال آن به سیم نیست فقط کافی است با قرار دادن آن بر روی پایه‌ی چراغ مطالعه گوشی خود را شارژ کنید. شارژر بکار رفته در پایه‌ی چراغ مطالعه سیلورلایت، از نوع qi بوده، که به شما نوید سازگاری با بالا با تمامی دیوایس‌ها و شارژی ایمن را می‌دهد. همچنین این دستگاه به مدارهای شارژ ایمن دستگاه موبایل مجهز است که آن را در مقابل اتصال کوتاه، جریان بیش از حد، ولتاژ بیش از حد و افزایش دما مقاوم می‌کند.

جنس گردنی این چراغ مطالعه از فلز ساخته شده است. فلز استفاده شده در این محصول از یک طرف دوام طولانی دستگاه را تضمین می‌کند و از طرف دیگر باعث زیبایی ظاهری آن شده است. گردنی چراغ مطالعه‌ی مدل سیلورلایت دو تکه طراحی شده که شما به راحتی بتوانید زاویه نور خود را تنظیم کنید.. از طرفی با چرخاندن گردنی زاویه‌ی تابش نور هم تغییر می‌کند. به‌این‌ترتیب شما می‌توانید روی یک سطح خاص تمرکز بیشتری داشته باشید.گفتنی است که عوض کردن ارتفاع و زاویه‌ی تابش نور باعث می‌شود که شما گهگاه خستگی چشمتان را در اثر تابش یکنواخت نور بگیرید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید کتاب، لوازم تحریر و هنر به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

بیشتر افرادی که دستی در طراحی و نقشه‌کشی دارند، برای کار دقیق‌تر نیازمند متمرکزکردن نور روی جاهای مختلف کار خود هستند. روشن‌بودن کامل اتاق در هنگام مطالعه یا کار روی نقشه و طراحی ، پس از مدتی حواس شما را به وسایل دیگر داخل اتاق پرت خواهد کرد. خاموش‌کردن چراغ اصلی و استفاده از چراغ مطالعه، راه خوبی برای حفظ تمرکز است. این محصول دارای رنگ‌بندی متنوعی است که شما می‌توانید نسبت به وسایل اتاق خود یکی از آن را انتخاب کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چراغ مطالعه مدل بنکر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چراغ مطالعه مدل بنکر (Banker Light)  سبکی است کلاسیک که طرفداران بسیاری دارد . حس نوستالژی و آنتیک بسیاری در این سبک نهته است . از این سبک نه تنها به عنوان چراغ مطالعه بلکه به عنوان آباژور رومیزی نیز می توان استفاده نمود . ترکیب بدنه از جنس  فلز آبکاری شده به رنگ طلایی و قاب شیشه ای به رنگ سفید زیبایی آن را دوچندان کرده . قاب شیشه ای قابلیت چرخش حول لامپ داخل را دارد. همچنین به کمک زنجیر طلایی رنگ آویزان شده از چراغ می توان آن را روشن و خاموش نمود .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چراغ مطالعه باسئوس مدل DGXC_C0G خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بدنه چراغ مطالعه شارژی باسئوس DGXC-C0G ازپلاستیک ABS ساخته شده و بسیار مقاوم است. شما می‌توانید در دو حالت چراغ مطالعه و چراغ قوه از این لامپ استفاده کنید. یک پایه همراه محصول ارائه می‌شود که با کمک نیروی مغناطیسی به چراغ متصل می‌شود. به انتهای این پایه یک چسب 3M متصل است که این امکان را فراهم اورده تا هر زمان که بخواهیت دستگاه را روی سطوح مختلف نصب کنید. این چسب چند بار مصرف بوده و با برداشتن خراب نمی‌شود. حتی اگر نخواهید از پایه استفاده کنید حالت مغناطیسی انتهای چراغ روی تماس سطوح فلزی قابل نصب خواهد بود. یک پنل لمسی کنترلی روی بدنه چراغ مطالعه شارژی باسئوس Baseus DGXC-C0G قرار دارد که می‌توانید از طریق آن میزان شدت نور و گرمای آن را تعیین کنید. روی این پنل چهار فرمان روشن/خاموش، کم و زیاد کردن و همینطور یک گزینه دیگر به شکل ساعت وجود دارد. کاربرد این کلید این است که سبب می‌شود تا چراغ 30 ثانیه پس از فشردن کلید پاور خاموش می‌شود.این قابلیت تاخیر در چراغ مطالعه Baseus DGXC-C0G کمک می‌کند تا در عرض این 30 ثانیه به تخت برسید و دیگر کورمال کورمال دنبال چیزی نگردید. اگر از نور کم برای مطالعه استفاده کنید در هر بار شارژ برای 24 ساعت شارژدهی خواهد داشت و در صورت استفاده از نور متوسط و زیاد بین 8 تا 4 ساعت قبل از خاموش شدن می‌توانید از چراغ استفاده کنید. شارژ دستگاه از طریق پورت تایپ سی طراحی شده در کنار بدنه انجام می‌شود. شما می‌توانید این چراغ را با کمک آداپتور، پورت یو اس بی لپ تاپ و کامپیوتر و همینطور پاوربانک‌ها شارژ کنید. طراحی منحصر به فرد این چراغ سبب شده تا بتوانید به راحتی زاویه آن را تا 80 درجه تغییر دهید تا نور کاملا به محلی که می‌خواهید بتابد. در مورد پنل لمسی چراغ باسئوس پیش از این هم حرف زدیم و همانطور که گفیم چهار فرمان تاخیر 30 ثانیه‌ای، کم و زیاد کردن نور و خامو/روشن کردن دستگاه روی آن قرار دارد. با لمس کردن کلید کم/زیاد نور در سه سطح شروع به کم شدن می‌کند و اگر این کلید را نگه دارید نور به آرامی و طیف گونه کم یا زیاد می‌شود. نور طبیعی این لامپ نتیجه بهره‌گیری از نور یکنواخت و شکست نور در لنز است و سبب محافظت از چشم می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چراغ مطالعه مدل لایت لند بنکر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برای همه ما شرایطی به وجود امده که با توجه به کم بودن نور محیط، یا نیاز داشتن به نور مستقیم برای مطالعه یا نوشتن یک متن، لزوم استفاده از چراغ مطالعه را احساس کرده باشیم. چراغ مطالعه مدل لایت لند بنکر با کیفیت عالی و دارای طرحی مابین چراغ مطالعه و آباژور است که با توجه به طرح کلاسیک و بسیار جذابش می توان آن را در هر دو حالت به کار برد. جنس مقاوم و بدنه باکیفیت چراغ مطالعه لایت لند مدل بنکر کیفیت عالی می‌تواند ماندگاری آن را برای مدتی طولانی تضمین کند. چراغ مطالعه مدل بنکر (Banker Light) با سبک کلاسیک، طرفداران بسیاری دارد. حس نوستالژی و آنتیک بسیاری در این سبک نهته است . از این سبک نه تنها به عنوان چراغ مطالعه بلکه به عنوان آباژور رومیزی نیز می توان استفاده نمود . ترکیب بدنه از جنس فلز آبکاری شده به رنگ طلایی و قاب شیشه ای به رنگ سبز زیبایی آن را دوچندان کرده است. برای روشن و خاموش کردن این محصول می‌توانید با زنجیر فلزی آن را بکشید.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چراغ مطالعه هوشمند شیائومی مدل MJTD02YL خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چراغ رومیزی هوشمند شیائومی با برخورداری از طراحی تاشو، به راحتی قابل حمل می باشد. این چراغ رومیزی بدنه ای از جنس آلیاژ آلومینیوم با دوام بالا دارد. سر دایره ای شکل چراغ با قطر 116 میلی متر، منطقه گسترده ای را روشن کرده و نور یکنواختی را ایجاد می نماید. به لطف پایه کوچک و بازوی دوتایی، فضای بیشتری را برای کار روی میز خواهید داشت. نور چراغ مساحتی به اندازه 1.2 مترمربع را پوشش می دهد. بنابراین، کل میز روشن خواهد شد. قابلیت تنظیمات چراغ در زوایای مختلف، نیازهای روشنایی را در موقعیت های مختلف مانند مطالعه یا انجام دیگر کارها برآورده می سازد. چراغ رومیزی شیائومی تنظیمات چرخش سه محوره را ارائه می دهد. چراغ رومیزی شیائومی برای کارکردن، مطالعه کردن، ساخت کاردستی و ... گزینه ای ایده آل می باشد. روشنایی چراغ به اندازه 700 لومن، سطح وسیعی از میز را با نوری یکنواخت به خوبی روشن می نماید. شما می توانید میزان روشنایی و دمای رنگ را به سلیقه خود با استفاده از دکمه مرکزی به راحتی تنظیم نمایید. همچنین، می توانید اپلیکیشن Mi Smart Home را در گوشی خود دانلود نموده و از طریق آن می توانید چراغ را از راه دور کنترل نمایید و یا آن را به سایر دستگاه های هوشمند متصل نمایید. این چراغ دو حالت روشنایی را ارائه می دهد: حالت فوکوس: کاربران می توانند یک زمان تمرکز و یک زمان استراحت را تنظیم نمایند. این چراغ به کاربران یادآوری می کند که برای مدتی خاص استراحت کوتاهی داشته باشند تا کارایی افزایش یافته و خستگی چشم ها کاهش یابد. حالت مطالعه: این حالت دمای رنگی خنثی تری را به کاربران ارائه می دهد و به شما کمک می کند تا به مدت طولانی تری بدون خستگی به مطالعه بپردازید. نور این چراغ خیره کننده نیست. تابش خیره کننده نور چراغ می تواند به سلامتی چشمان شما آسیب برساند. اما توزیع یکنواخت نور از تابش مستقیم نور جلوگیری کرده و از آسیب رسیدن به چشم شما خودداری می نماید. این چراغ رومیزی با برخورداری از گواهی نور آبی TUV، از چشمان شما به طور حرفه ای محافظت می نماید. نور چراغ بسیار نزدیک به نور طبیعی می باشد و هیچ نور استروبوسکوپی ندارد. پارامتر مهم دیگری که باید آن را مورد توجه قرار داد، دمای نور منبع روشنایی می باشد که نشان دهنده سرد یا گرم بودن منبع نور است. مثلاً دمای رنگ هنگام طلوع و غروب، 2000K است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چراغ مطالعه ویداسی مدل WD-6041 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چراغ مطالعه فوق العاده کاربردی ویداسی مدل WD-6041 با دارا بودن گردنی منعطف، لمسی بودن و بی سیم بودن باعث می شود شما در هر شرایطی بدون اینکه مجبور به استفاده از برق شهری یا میز مطالعه باشید نیاز خود را از لحاظ روشنایی برطرف کنید. این چراغ مطالعه از لامپ‌های SMD بهره می‌برد که طول عمر بالایی دارند. در این محصول انعطاف پذیری و تغییر شکل با توجه به شرایط مختلف در نظر گرفته شده تا قابلیت‌های محصول به عنوان استفاده در مکان های مختلف بیشتر شود. برای معرفی مشخصات منحصر به فرد این محصول می‌توان به چند مورد اشاره کرد: 1- داشتن هولدر موبایل (مطابق عکس های آلبوم). 2- تنظیم لمسی میزان روشنایی ( با هر بار لمس کردن دکمه پاور ) به طوریکه برای تنظیم روشنایی ( دکمه را سه بار لمس کنید توجه کنید که به دکمه لمسی باید ضربه بزنید و نباید انگشتتان را روی آن را نگه ندارید ) و برای بار چهارم که دکمه را لمس کنید نور خاموش یا روشن می‌شود. 3- دارای شب خواب (با لمس دکمه شب خواب می توان از آن استفاده کرد). 4- از دیگر امکانات این محصول باید به لامپ SMD ( 16 عددی ) به صورت رشته‌ای اشاره کنیم که برای ایجاد نور آبی و مناسب به کار گرفته می‌شود. بنابراین به راحتی می‌توان از آن در فضاهای مختلف استفاده کرد. 5- همانطور که می دانید اکثر چراغ مطالعه های شارژی بایستی پس از شارژ استفاده شوند. اما از این چراغ مطالعه می توان به طور مستقیم از طریق آداپتور و برق مستقیم استفاده کرد. (توضیحات روی جعبه نوشته شده است). 6- از دیگر امکانات فوق العاده این محصول قابل حمل بودن آن است به طوریکه با چند ساعت شارژ کردن آن قابلیت استفاده برای محیط بیرون از خانه بدون اتصال به برق شهری یا پورت USB برای شما فراهم می شود. برای این چراغ مطالعه یک پایه پلاستیکی سنگین در نظر گرفته شده که وظیفه نگهداری از چراغ بر روی میز بر عهده دارد. اتصال لامپ SMD به پایه پلاستیکی با استفاده از یک دسته فلزی انجام می‌گیرد که امکان تغییر حالت آن برای شرایط مختلف وجود دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چراغ مطالعه باسئوس مدل COMFORT READING MINI CLIP خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چراغ های مطالعه همیشه یکی از اعضای جدانشدنی اتاق ها بودند. اما حالا با وجود سرعت زیاد زندگی و پیشرفت بالای تکنولوژی دیگر عصر چراغ های بزرگ که جابه جایی و حمل و نقل را مشکل می‌کردند تمام شده است. کمپانی Baseus با عرضه محصولی جدید و مینیمال این امر را به خوبی ثابت کرده است. چراغ مطالعه کوچک بیسوس Baseus DGRAD 0G گیره دار بوده و به دلیل اندازه کوچکی که دارد کار کردن با آن بسیار راحت است. چراغ مطالعه گیره ای بیسوس از پلیمر ABS و پلی کربنات ساخته شده و دارای مقاومت خوبی می‌باشد. وزن چراغ مطالعه بیسوس حدودا 62 گرم است و ابعادی برابر با 290×49×43 میلی‌متر دارد. بنابراین همانطور که می‌بینید این لامپ گیره ای بسیار کوچک بوده و قابلیت اتصال به میز یا کتاب و تبلت شما را خواد داشت. تنها کافیست گیره آن را به لبه کتاب یا تبلت بچسبانید و در تاریکی مشغول خواندن کتاب شوید. بازوی اصلی این چراغ مطالعه که لامپ رو ی آن قرار گرفته می‌تواند در همه جهات به صورت 360 درجه بچرخد. هم‌چنین روی بدنه آن نیز یک دکمه فیزیکی برای تنطیم میزان نور لامپ طراحی شده است. داخل چراغ مطالعه بیسوس یک باتری قابل شارژ وجود دارد که به کمک کابل USB شارژ می‌شود. ظرفیت باتری داخل این چراغ 350mAh بوده و در عرض 2 ساعت کاملا شارژ می‌شود و تا یک روز قابل استفاده خواهد بود. دمای مورد تاییدی که این دستگاه می‌تواند در آن بدون اینکه بسوزد کار کند بین -10 تا +40 درجه سانتی گراد می‌باشد. توان مصرفی این چراغ مطالعه رو میزی 3 وات و ولتاژ خروجی ان نیز 5 ,ولت است. درجه نور ایجاد شده توسط چراغ گیره دار بیسوس DGRAD 0G برابر با 4000K است و دارای سه مود متفاوت می‌باشد. بدین ترتیب کاربران می‌توانند به کمک دکمه فیزیکی تعبیه شده بر روی گیره، با توجه به نوع استفاده‌ای که از چراغ دارند نور آن را کم یا زیاد کنند.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید کارت هدیه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چراغ مطالعه طرح دایناسور مدل Stego خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چراغ مطالعه دایناسور استگوسوروس با مطالعه و تحقیق فراوان ساخته شده است، کیفیت چوب به کار رفته در این کار بسیار خوب بوده و مقاومت مناسبی دارد، این چراغ مطالعه دارای تنظیم حالت در جهات مختلف بوده و ثبات بسیار خوبی دارد، لامپ اس ام دی به کار رفته قابل تعویض است تا بتوانید به راحتی هر لامپی با هر نور و رنگی جایگزین کنید، نوع رنگ این چراغ مطالعه جذبی پایه روغنی بوده و حس لمس چوب همیشه باقی خواهد ماند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چراغ مطالعه مدل EN-101 همراه با لامپ ال ای دی 6 وات سهند E27 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مشتاقان کتاب می‌دانند داشتن نور مناسب یکی از نیازهای اصلی برای مطالعه‌ی طولانی است. با توجه به نوسان‌های برق شرقی استفاده از لامپ‌های معمولی در درازمدت چشمان شمارا از مطالعه خسته خواهد کرد. « EN-101» یک ابزار مناسب برای این منظور بوده که باوجود دو بازوی محرک 80 سانتی‌متری‌اش می‌توان آن را در جهت‌های مختلف تنظیم کرد. این چراغ مطالعه، ابزار مناسبی است که می‌توان در اختیار مهندسین و دانش آموزان قرارداد. تعداد لامپ مصرفی آن‌یک عدد بوده و می‌توان از انواع لامپ‌های رشته‌ای، کم‌مصرف، SMD و برای آن LED استفاده کرد. منبع تغذیه EN-101 برق شهری بوده و پایه‌ای از نوع پلاستیکی و گیره‌ای داشته که بر روی آن کلید خاموش و روشن قرارگرفته است که کار با آن را برای شما راحت‌تر خواهد کرد. رنگ‌بندی متنوع آن از دیگر مزایای این محصول است که در حین خرید باید بدان توجه کرد. همراه با این چراغ مطالعه یک عدد لامپ ال ای دی 6 وات حبابی با برند سهند موجود است محصولی با شکلی کلاسیک است که از کیفیت ساخت بسیار بالا و طول‌عمر مناسب بهترین انتخاب برای این مدل چراغ مطالعه است. این لامپ LED حبابی توان مصرفی پایینی برابر با 6 وات دارد؛ اما با توجه به مصرف کم، از قدرت روشنایی بالایی برخوردار است. میزان روشنایی این لامپ 480 لومن بوده و به جهت مصرف کم و قدرت نوردهی زیاد، در رده‌ی انرژی A+ قرار گرفته است. همچنین میزان نوردهی این مدل برابر با یک لامپ رشته‌ای 60 وات است که نشان از بازدهی بالای این لامپ دارد. پایه‌ی این لامپ از نوع E27 است؛ این محصول طول‌عمر بالایی در حدود 15 تا 25 هزار ساعت برخوردار است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چراغ مطالعه مدل شارژی طرح خرگوش کد NO.K25 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چراغ مطالعه رو میزی طرح خرگوش مدل NO.K25 دارای گردنی منعطف است که میتوان ان را در جهت دلخواه 360 درجه ان را خم کرد .این چراغ مطالعه دارای باطری داخلی قابل شارژ است و با کابل همراه می توانید ان را شارژ کنید. همچنین این چراغ مطالعه دارای جا مدادی که قابل جدا شدن است و ته ان تراشی تعبیه شده است که برای استفاده ی اسان ان نیز می توان تراش را جدا کرد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چراغ مطالعه مدل خرگوش تراش دار کد Q103 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بیشتر افرادی که یک چراغ مطالعه چند کاره جا مدادی و تراش ، برای دلبندشان می خواهند که بر روی میز کارشان یا مطالعه شان قرار دهند و براحتی جا به جا کنند چراغ مطاله Q103 پیشنهاد میکنیم. این چراغ مطالعه دارای ویژیگی های منحصر بفردی است از جمله: 1- تنظیم نور چراغ، یعنی نور این چراغ مطالعه دارای نور متمرکز است که باعث میشود شما با تمرکز بیشتر مطالعه کنید 2- باتری لیتیومی دارد که براحتی قابل شارژ است 3- دارای پورت USB که باعث میشود براحتی شارژ شود. 4- مهمترین ویژگی این محصول سیم شارژی دارد که قابلیت شارژ به وسیله پاوربانک و شارژ انواع تلفن همراه و دستگاه های دیگر نیز میتوان از آن استفاده نمود 5- لامپ این چراغ مطاله 90% صرفه جویی انرژی بیشتری میکند نسبت به لامپهای رشته ای 6- ساختار چراغ مطاله گردنی منعطف است که باعث انعطاف پذیری چراغ مطالعه میشود و هم چنین براحتی قابل تنظیم است و به هر جهتی خواسته باشید قابل چرخش است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چراغ مطالعه ویداسی مدل WD خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چراغ مطالعه ویداسی مدل WD یک محصول سه کاره است که می‌توان در آن واحد از آن به عنوان چراغ مطالعه، جا موبایلی و جامدادی استفاده کرد. این چراغ مطالعه یکی از بهترین طراحی های برند ویداسی را دارد و با ظاهر شیک و ماهیت کاربردی آن می‌تواند به یکی از وسایل مهم میز کار و مطالعه شما تبدیل شود. لامپ آن از نوع SMD می‌باشد (20 عدد SMD) نوردهی مطلوب و مصرف پایینی دارد. دکمه روشن و خاموش این دستگاه به صورت لمسی عمل می‌کند و می‌توان وضعیت نوردهی آن را به صورت آفتابی، مهتابی، آفتابی و مهتابی با هم، شدت نور کم، شدت نور متوسط و شدت نور زیاد تغییر داد (دیمر لمسی دارد). همچنین یک دکمه روشن و خاموش دیگر در پشت دستگاه تعبیه شده تا از برخورد تصادفی دست با دکمه لمسی جلوگیری شود و دستگاه خاموش بماند. یک کابل USB همراه این چراغ مطالعه عرضه شده و با آداپتور، پاوربانک و یا لپ تاپ قابل شارژ است. چراغ مطالعه شارژی ویداسی تنه‌ی قابل انعطاف دارد و می‌توانید آن را با هر زاویه که می‌خواهید مورد استفاده قرار دهید. از دیگر مزایای این محصول می‌توان به طول عمر بالا، قابل حمل بودن و ظاهر زیبا و مدرن آن اشاره کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چراغ مطالعه ایکیا مدل کد 15621 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نور جهت دار ، عالی برای خواندن فراهم می کند. لامپ به طور جداگانه فروخته می شود. IKEA لامپ LED E14 گلوبال اوپال سفید را توصیه می کند. اگر سایه یا لامپ معمولی دارید و می خواهید توزیع یکنواخت و پراکنده از نور از یک لامپ اوپال استفاده کنید. در صورت داشتن سایه لامپ یا لامپ با الگوی سوراخ دار یا برش خورده یا هوای دیگر ، دارای طراحی باز و از یک لامپ روشن استفاده کنید و می خواهید این الگوی اثراتی بر دیوار و سقف بگذارد. این محصول دارای علامت CE می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چراغ مطالعه ایکیا مدل RÅVAROR خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یک چراغ رومیزی معمولی در نگاه اول، اما چندین ویژگی پنهان و هوشمند دارد. می توانید ارتفاع را تنظیم کنید و چراغ رومیزی را به صورت افقی یا عمودی ببندید تا نور را در جایی که نیاز دارید هدایت کنید. چراغ مطالعه مدل RÅVAROR ایکیا ساخته شده از جنس فولاد استیل (ضد زنگ ) ساخته شده است. علاوه بر تامین نور دلخواه می توان منزل یا به محیط کار شما زیبایی دو چندان ببخشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چراغ مطالعه مدل شارژی کد SST-815 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این چراغ مطالعه دارای مزایای زیادی از قبیل طراحی شیک و زیبا ، وزن کم و قابل حمل ، قابلیت تنظیم آسان زاویه تابش نور ، باتری داخلی قابل شارژ ، ال ای دی های کم مصرف و پر نور است. این چراغ مطالعه را به راحتی میتوان حمل کرد و همچنین دارای دکمه لمسی و قابلیت تنظیم در 3 شدت نور است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چراغ مطالعه شارژی مدل SST-828 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این چراغ مطالعه SST-828 دارای مزایای زیادی از قبیل طراحی شیک و زیبا ، وزن کم ، دارای گردنی منعطف قابلیت تنظیم آسان زاویه تابش نور ، باتری داخلی قابل شارژ ، دارای جا مدادی و محل مناسب برای نگهدارنده ی گوشی و همچنین ال ای دی های کم مصرف و پر نور است. این چراغ مطالعه را به راحتی میتوان حمل کرد و همچنین دارای دکمه لمسی و قابلیت تنظیم در 3 شدت نور است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چراغ مطالعه مدل کامیون خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

از ویژگی های این چراغ مطالعه فانتزی و زیبا میتوان به شارژی بودن و به همراه داشتن کابل شارژ اشاره کرد همچین شما می توانی از این چراغ مطالعه به عنوان نگهدارنده تلفن همراه خود نیز استفاده کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چراغ مطالعه مدل وان کد BJJ068-7 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چراغ رومیزی ال ای دی علاوه بر چراغ مطالعه یک نگهدارنده مداد و خودکار و تراش مخزن دار است. این جامدادی خاص و فوق العاده را می توان در اداره مدرسه یا خانه استفاده کرد و از ترکیبی از نور و دکوراسیون لذت برد. لامپ های ال ای دی محافظ چشم ها هستند و همین طور کم مصرف می باشند و بدون سوسو زدن و خیره کردن و بدون تشعشع به بهتر دیدن کمک می کنند. طراحی فوق العاده این وان زیبا با جزئیات نفیس ، آن را جذاب و خلاقانه و تو دل برو می کند و دکوراسیون عالی برای اتاق شما و همین طور یک هدیه عالی برای دوستتان است. این محصول دارای باتری لیتیومی شارژی است که 5 ساعت مداوم روشنایی را فقط با یک بار شارژ شدن به میز شما هدیه می دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چراغ مطالعه مدل فلورا شارژی کد F520 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چراغ مطالعه رومیزی شارژی مدل فلورا F520 یکی از کاربردی ترین و بهترین چراغ های مطالعه می باشد، این محصول دارای باطری لیتیوم قابل شارژ بود که از بازدهی بالایی برخوردار است. همچنین همزمان قابل استفاده در حالت باطری و برق شهری می باشد. این چراغ پرتابل استثنایی توانایی نوری 1 وات داشته که در دو رنگ آفتای و سفید عرضه می شود. همچنین دارای نمایشگر میزان شارژ باطری بوده و قابلیت شارژ تلفن همراه با 2 خروجی USB دو آمپر میباشد.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا