کتاب، لوازم تحریر و هنر

نکات مهم و راهنمای خرید جامدادی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید جامدادی باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

جامدادی از جمله لوازم التحریر کاربردی است که خواهان زیادی دارد. اما از آنجا که تنوع آنها زیاد است و از جنس و کیفیت های مختلفی برخوردار هستند، خریدشان کمی دشوار است. از طرفی هم اگر می خواهیم جامدادی داشته باشیم که برایمان کارآمد باشد و تمامی وسایلی که می‌خواهیم در آن قرار دهیم، به راحتی جا شود، باید اطلاعاتی در مورد انواع جامدادی ها و ویژگی آنها داشته باشیم. تیم تحیقیقاتی دیجی پرایم توسط مقاله راهنمای خرید جامدادی سعی دارد مطالبی را در مورد این محصول کاربردی در اختیارتان قرار دهد. بنابراین در ادامه با ما همراه باشید.

جامدادی چیست؟

جامدادی کیف کوچکی است که در آن ابزار نوشتاری مانند خط کش، پاک کن، خودکار، مداد، ماژیک و… برای جلوگیری از شلوغی و گم شدن قرار می گیرد.

جامدادی از اکسسوری های مورد نیاز و ضروری به شمار می رود و انتخاب خوبی برای نظم دادن به لوازم التحریر است.

انواع جامدادی

جامدادی ها دارای انواع متنوعی دارند اما اینکه شما کدام جامدادی را انتخاب می کنید به نیاز شما و کاربردی که از آن انتظار دارید بستگی دارد. در ادامه به توضیح انواع جامدادی می پردازیم.

جامدادی پارچه ای

جامدادی پارچه ای، متداول ترین نوع جامدادی و به طور معمول اولین انتخاب هر خریداری می باشد. اینکه در صورت کثیف شدن بتوانید به راحتی جامدادی خود را بشوئید یا یک محفظه انعطاف پذیر برای نگهداری نوشت افزار خود داشته باشید، بهترین دلایل برای خرید و تهیه این جنس جامدادی است.

جامدادی پلاستیکی

جامدادی پلاستیکی، یکی دیگر از انتخاب های همیشگی است که به دلیل نوستالژیک بودن آن توجه هر خریداری را به خود جلب می کند. این جامدادی ها نیز همچون نمونه پارچه ای قابلیت شست و شو داشته و خیال شما را بابت همواره تمیز بودن جامدای خود راحت می کند

جامدادی چوبی

این قبیل جامدادی ها بیشتر کاربرد رومیزی دارند و تحت عنوان جاقلمی برای نگهداری نوشت افزار مورد استفاده قرار می گیرند. بهترین کاربرد این جاقلمی ها برای میز کار مدیران و به طور کلی نگهداری از قلم ها، خودنویس ها و خودکارهای با ارزش روی میز کار است و به دلیل وزن نسبتا زیادشان خیلی برای حمل روزانه در کیف و … توصیه نمی شوند.

جامدادی مقوایی

این جامدادی ها نیز همان استوانه ها و به طور کلی محفظه های مقوایی ضخیمی هستند که بیشتر برای نگهداری مداد و مدادرنگی کاربرد دارد. معمولا بدنه خارجی این جامدادی ها دارای طرح های متنوعی می باشند و به وسیله یک درپوش از همان جنس بدنه بسته و محتویات آن محفوظ می شود.

جامدادی چرمی

جامدادی چرمی یکی از قدیمی ترین و مرغوب ترین انواع جامدادی است که از گذشته تا به حال همچنان تولید و عرضه می شود. این جامدادی ها نیز عموماً برای نگهداری و حمل قلم و خودکارهای نفیس و با ارزش استفاده می شود. جامدادی های چرمی معمولاً به وسیله بند، زیپ یا دکمه بسته می شوند.

جامدادی فلزی

این نوع جامدادی قوطی های فلزی نوستالژیکی هستند که معمولا یک محفظه بدون هیچ جداکننده و یا دسته بندی خاصی می باشند که به سبب آن تمامی لوازم التحریر و نوشت افزار بدون هیچ گونه تفکیکی در مجاورت هم قرار می گیرند.

نکات مهم هنگام خرید جامدادی

به طور کلی فاکتورهای انتخاب یک جامدادی به شرح زیر است:

رده سنی: گروه سنی مصرف کننده یکی از مواردی است که باید هنگام انتخاب و خرید به آن توجه کرد. این فاکتور در انتخاب جنس، رنگ و طرح جامدادی بسیار اهمیت دارد و با توجه به سلیقه شخصی هر فرد ممکن است متفاوت باشد.

ارگونومی: منظور از ارگونومی دانشی است که به کمک آن می توان محصولاتی کارآمد و راحت تولید کرد.
جنس: همانطور که در بالا ذکر کردیم جامدادی ها در جنس های متنوعی طراحی و تولید می شوند که انتخاب آنها به نوع نیاز و کاربرد آنها بستگی دارد.

سایز: جامدادی باید به اندازه ای باشد که لوازم مورد نیاز به راحتی در آن قرار گیرد. دق داشته باشید که جامدادی نه خیلی کوچک و نه خیلی بزرگ باشد. معمولاً طول استاندارد برای یک جامدادی 12.5 تا 17.5 سانت می باشد و ارتفاع آن حدوداً بین 5 تا 10 سانتی متر است.

نحوه بسته شدن: نحوه بسته شدن جامدادی ارتباط مستقیمی با سخت یا آسان بودن کاربری آن دارد. شما با توجه به نیاز خود می توانید یکی از نمونه های لولایی، کشویی، آهنربایی، چسبی، زیپی، قفلی، بندی و دکمه ای را برگزینید.
تعداد جیب و محفظه ها: پس از جنس و نوع بسته شدن که از ویژگی های ظاهری محصول به شمار می روند، تعداد جیب ها  و محفظه ها نیز یکی از مشخصه های تاثیرگذار در خرید یک جامدادی است.

نوع طراحی: در یک جامدادی طراحی خیلی مهم است. دقیقا طراحی تنها موضوعی است که فرد را برای خرید جذب می‌کند.

قیمت جامدادی: قیمت این گونه محصولات معمولا به نوع جنس آنها بستگی که دارد که متناسب با میزان بودجه ای که در نظر گرفته اید، می توانید بهترین نمونه موجود در بازار را خریداری نمایید.

باتوجه به نکاتی که در این راهنمای خرید جامدادی گفته شد، می توانید جامدادی مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه جامدادی با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید چراغ مطالعه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

نکته خرید - قیمت روز جامدادی چرم لانکا مدل PNR-1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پن رول چرمی لانکا مدل PNR-1 از چرم طبیعی بز تهیه شده است. چرم مورداستفاده در این جامدادی از باکیفیت‌ترین چرم‌های تولید ایران بوده که در روند تولید آن از نوع خاصی از دباغی چرم استفاده می‌شود که به چرم حالت قدیمی و بسیار زیبایی می‌دهد به این نوع چرم اصطلاحاٌ چرم پتیه یا هورسی گفته می‌شود. این محصول برای معمارها و نقاش ها و برای استفاده جامدادی کاربرد دارد. این محصول دارای 18 قسمت مجزاست که برای قرار دادن لوازم تحریر مانند مداد، خودکار، خودنویس، مداد رنگی و ... در نظر گرفته شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جامدادی مدل آهنربایی یونیکورن خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جامداد زیبای آهنربایی طرح یونیکورن بزرگ دارای دو محفظه جای مداد و لوازم التحریر دو درب (قاب شفاف) ،ابعاد : 20x12 سانتی متر و دارای دو تراش محفظه دار می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جامدادی طوطی دیزاین کد MLK-08 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جامدادی میلکی طوطی دیزاین با طرح توت فرنگی انتخابی جذاب برای طرفداران این میوه تابستانی خواهد بود. این محصول ایرانی با استفاده از مرغوب ترین پارچه مخمل تهیه شده و داخل آن با آستر هم رنگ با طرح مقاوم سازی شده است و کاملا قابل شستشو می‌باشد. رنگی بودن پارچه این محصول باعث شده کثیفی بر اثر استفاده کمتر خودش را نشان بدهد. طرح توت فرنگی روی جامدادی و پای توت فرنگی پشت جامدادی روی پارچه چاپ شده اند. نحوه ی باز و بسته کردن این جامدادی به صورت زیپی است و قابل استفاده برای نوشت افزار هایی با طول حداکثر 18 سانتی متر می‌باشد. نرمی و انعطاف جامدادی های طوطی دیزاین باعث می‌شود که به راحتی در کیف ها و فضاهای کوچک جا شوند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جامدادی مدل کریسمس و بابانوئل christmas کد A5 -520 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جامدادی کریسمس و بابانوئل christmas شفاف کیف کوچکی است که در آن ابزار نوشتاری از جمله خط‌کش، پاک کن، خودکار، مداد، ماژیک و... را می گذارند و اغلب با زیپ باز و بسته می‌شود. جامدادی کریسمس و بابانوئل christmas میتواند به عنوان کیسه ریاضی برای کودکان اول و دوم دبستان استفاده شود و چینه و چوب خط در آن قرار داده شود. همچنین این جامدادی کریسمس به دلیل شفاف بودن قابل استفاده برای لوازم تزئینی دخترانه مثل دستنبد و گردنبند و ... می باشد. لوازم آرایشی در این کیف بسیار زیبا دیده میشوند. سایز این جامدادی A5 است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جامدادی مدل کریسمس و خانه christmas کد A5 -518 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جامدادی کریسمس و خانه christmas شفاف کیف کوچکی است که در آن ابزار نوشتاری از جمله خط‌کش، پاک کن، خودکار، مداد، ماژیک و... را می گذارند و اغلب با زیپ باز و بسته می‌شود. جامدادی کریسمس و خانه christmas میتواند به عنوان کیسه ریاضی برای کودکان اول و دوم دبستان استفاده شود و چینه و چوب خط در آن قرار داده شود. همچنین این جامدادی کریسمس به دلیل شفاف بودن قابل استفاده برای لوازم تزئینی دخترانه مثل دستنبد و گردنبند و ... می باشد. لوازم آرایشی در این کیف بسیار زیبا دیده میشوند. سایز این جامدادی A5 است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جامدادی ام کا ام مدل عروسکی کد 1208 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جنس کالای فوق از پارچه با الیاف کتان می باشد ،داخل این جامدادی با پارچه سوزنی لمینت شده که به مقاوم بودن این جامدادی کمک بسیاری میکند .بر روی بدنه بیرونی این کالا یک زیپ مجزا جهت جانمایی پاکن و تراش و روی لت خارجی فضایی جهت جاگذاری 3 عدد مداد یا خودکار می باشد این جامدادی با توجه به تنوع رنگی که دارد به کودکان خوش سلیقه و با ذوق پیشنهاد می شود.لازم به ذکر است یک کیف کوچک جهت نگهداری سکه همراه این جامدادی می باشد .

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید کتاب، لوازم تحریر و هنر به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جامدادی مدل یونیکورن magical خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جامدادی یونیکورن شفاف کیف کوچکی است که در آن ابزار نوشتاری از جمله خط‌کش، پاک کن، خودکار، مداد، ماژیک و... را می گذارند و اغلب با زیپ باز و بسته می‌شود. جامدادی یونیکورن میتواند به عنوان کیسه ریاضی برای کودکان اول و دوم دبستان استفاده شود و چینه و چوب خط در آن قرار داده شود. همچنین این جامدادی یونیکورن به دلیل شفاف بودن قابل استفاده برای لوازم تزئینی دخترانه مثل دستنبد و گردنبند و ... می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جامدادی طوطی دیزاین کد ROLLI-07 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جامدادی رولی طوطی دیزاین انتخابی مناسب برای مداد رنگی های دانش آموزان عزیز می‌باشد. این محصول با استفاده از مرغوب ترین پارچه کتان با طرح یونیکورن با زمینه ی لیمویی تهیه شده که داخل آنها به وسیله ی پشم شیشه مقاوم شده است و کاملا قابل شستشو می‌باشد. جامدادی های رولی دارای دوازده جای مداد یا خودکار و یک جای پاک کن می‌باشد و به وسیله بند چرمی رنگی و آویز برنجی بسته و رول می‌شود. نرمی و انعطاف جامدادی های رولی طوطی دیزاین باعث می‌شود که به راحتی در کیف ها و فضاهای کوچک جا شوند و به همین خاطر گزینه ی مناسبی برای استفاده ی دانش آموزان در مدارس می‌باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جامدادی طوطی دیزاین مدل MLK-18 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جامدادی طوطی دیزاین با طرح دختر و گربه انتخابی جذاب برای طرفداران این موجود دوست داشتنی خواهد بود. این محصول ایرانی با استفاده از مرغوب ترین پارچه مخمل تهیه شده و داخل آن با آستر هم رنگ با طرح مقاوم سازی شده است و کاملا قابل شستشو می‌باشد. رنگی بودن پارچه این محصول باعث شده کثیفی بر اثر استفاده کمتر خودش را نشان بدهد. طرح های رو و پشت جامدادی روی پارچه چاپ شده اند. نحوه ی باز و بسته کردن این جامدادی به صورت زیپی است و قابل استفاده برای نوشت افزار هایی با طول حداکثر 18 سانتی متر می‌باشد. نرمی و انعطاف جامدادی های طوطی دیزاین باعث می‌شود که به راحتی در کیف ها و فضاهای کوچک جا شوند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جامدادی طرح هولوگرامی مدل آکواریوم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این نوع از جامدادی ها دارای یک جیب اصلی در بالا بوده که توسط زیپ باز و بسته می شود. رنگ آن وابسته به رنگ محیط است و تغییر می کند . در قسمت جلویی علاوه بر اینکه دارای طرح محبوب تک شاخ است، پولکهای خوش رنگ و زیبایی دارد . حرکت دادن جامدادی باعث به حرکت در امدن مایع داخل جامدادی در نتیجه حرکت پولکها می شود و منظره زیبایی را بوجود می آورد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جامدادی تری لیوم مدل curve خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جامدادی تری لیوم مدل Curve از چرم مصنوعی تولید شده است. استفاده از زیپ هم رنگ با بدنه و تودوزی پارچه ای کیفیت این محصول را در حد نمونه های خارجی ارتقاء داده است. رنگ بندی متنوع جامدادی شامل رنگ های تیره تا روشن این کالا را برای سلیقه های مختلف مناسب میکند. جنس چرم استفاده شده براق است و به همین علت جاlدادی دارای جلوه‌ای زیبا شده است. دوخت بسیار تمیز ، زیپ با دوام و فرم خاص جامدادی از ویژگی های مثبت این محصول محسوب می‌شوند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جامدادی طرح گل بابونه مدل PSA280723 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جامدادی یکی از وسایل مهم برای دانش آموزان و دانشجویان است که از مفقود شدن لوازم التحریر جلوگیری می کند. اگر جامدادی فانتزی باشد جذابیت دوچندانی برای محصلان ایجاد خواهد کرد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید مدادشمعی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جامدادی تری لیوم مدل Laurice خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جامدادی تری لیوم مدل Laurice از چرم مصنوعی تولید شده است. استفاده از زیپ هم رنگ با بدنه و تودوزی پارچه ای کیفیت این محصول را در حد نمونه های خارجی ارتقاء داده است. رنگ بندی متنوع جامدادی شامل رنگ های تیره تا روشن این کالا را برای سلیقه های مختلف مناسب میکند. جنس چرم استفاده شده براق است و به همین علت جامدادی دارای جلوه‌ای زیبا شده است. دوخت بسیار تمیز ، زیپ با دوام و فرم خاص جامدادی از ویژگی های مثبت این محصول محسوب می‌شوند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جامدادی کورال هایگ مدل د اورجینال کد 22250 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جامدادی فقط یک محفظه دارد.داخل کیف 1 محفظه زیپ دار مجزا و لایه سازمان دهنده وجود دارد. تمام قسمت های کیف با مواد فوم نرم با حداقل ضخامت 3-5 میلی متر بین آنها پوشانده شده است که از ضربه جلوگیری می کند و از وسایل شما در داخل محافظت می کند. علاوه بر این، از مواد لایه پلاستیکی پی وی سی بین لایه های پوشش و محفظه های سازمان دهنده کیف استفاده می شود. به این ترتیب ماندگاری کیف شما افزایش می یابد و کیف شما حتی در شرایط سخت بدون از دست دادن فرم و شکل خود قابل استفاده است. فضای داخلی محصول کاملا با پرایمر پوشانده شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جامدادی کورال هایگ مدل د اورجینال کد 22253 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جامدادی فقط یک محفظه دارد.داخل کیف 1 محفظه زیپ دار مجزا و لایه سازمان دهنده وجود دارد. تمام قسمت های کیف با مواد فوم نرم با حداقل ضخامت 3-5 میلی متر بین آنها پوشانده شده است که از ضربه جلوگیری می کند و از وسایل شما در داخل محافظت می کند. علاوه بر این، از مواد لایه پلاستیکی پی وی سی بین لایه های پوشش و محفظه های سازمان دهنده کیف استفاده می شود. به این ترتیب ماندگاری کیف شما افزایش می یابد و کیف شما حتی در شرایط سخت بدون از دست دادن فرم و شکل خود قابل استفاده است. فضای داخلی محصول کاملا با پرایمر پوشانده شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جامدادی مدل کورال آی بگ کد 12107 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جامدادی کورال مدل آی بگ طراحی شده با بهترین ترکیب رنگ یا ژست شخصیت ها برای منعکس کننده سبک شما. به طور کلی برای استفاده توسط بزرگسالان، کودکان در دبیرستان و دبیرستان، و همچنین مدارس ابتدایی و کودکان کوچکتر مناسب است. محصول را با یک پارچه مرطوب تمیز کنید. از شستشو در ماشین لباسشویی یا دستی با مواد شوینده شیمیایی قوی خودداری کنید. این محصول تمامی تست های سلامت را با موفقیت پشت سر گذاشته است. از مواد پلی استر با اطمینان تولید می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جامدادی مدل کورال هایگ د اورجینال کد 22377 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جامدادی با رنگ ها و طرح های فوق العاده طراحی شده است. کیف جا مدادی زیپ دار تک محفظه. جزییات فنی کیف فقط یک محفظه دارد. تمام سطح بیرونی محصول از پارچه PVC ساخته شده است. تمام سطح داخلی محصول با پرایمر PVC پوشیده شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جامدادی مدل دایناسور خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جامدادی کتابی استارلایت مدل دایناسور در چها رنگ متنوع با کیفیت بالا در قسمت زیپ بیرونی میباشد.داخل جامدادی دارای جای قلم و همچنین قسمت توری دارای زیپ به صورت نگهدارنده میباشد

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا