خودرو، موتور سیکلت و لوازم یدکی

نکات مهم و راهنمای خرید ملزومات خودرو و موتورسیکلت به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید ملزومات خودرو و موتورسیکلت باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

سرمایه گذاری روی وسیله ی نقلیه خود یکی از مهم ترین کارها در طول زندگی روزمره است. زیرا این وسایل برای مدتی طولانی مورد استفاده قرار می گیرند و موجبات اسایش ما را فراهم می کنند. به همین دلیل بسیار مهم است که به بهترین شکل ممکن به آن رسیدگی کنیم. مجله اینتنرنتی نکته خرید در این مطلب قصد دارد نکات مهم و راهنمای خرید ملزومات خودرو و موتورسیکلت را در اختیار شما همراهان گرامی قرار دهد تا گامی مفید در این زمینه برداشته باشد.

نکات مهم هنگام خرید ملزومات خودرو و موتورسیکلت

  • به طور معمول لوازم مصرفی خودرو و موتورسیکلت دارای انواع مختلفی هستند. توصیه می‌شود لوازمی را خریداری کنید که مخصوص نوع و مدل وسیله ی شما طراحی و تولید شده است.
  • سعی در انتخاب و خرید محصولات با برندهای مطرح داشته باشید. زیرا این تولیدکننده ها اعتبار خود را با تولید محصولات بی کیفیت زیر سوال نمی برند.
  • همیشه محصولاتی را بخرید که دارای خدمات پس از فروش هستند، داشتن ضمانت نامه دلیل محکمی بر کیفیت کالا می باشد، زیرا هیچ شرکتی تا از کیفیت کالای خود اطلاع نداشته باشد، آن را ضمانت نمی کند.
  • اگر به دنبال خرید لوازم ارزان قیمت برای وسیله ی نقلیه خود هستید، نباید انتظار داشتن کیفیت لازم را داشته باشید.
  • در صورت خرید اینترنتی، بسیاری از محصولات دارای نظرات سایر کاربران با تجربه خرید مشابه هستند تا بتوانید اطمینان خاطر خود را درباره محصول انتخابی افزایش داده و بهترین گزینه‌ها را خریداری کنید.

برای اطلاع از نکات مهم و راهنمای خرید لنت خودرو اینجا کلیک کنید.

باتوجه به مواردی که در این نکات مهم و راهنمای خرید ملزومات خودرو و موتورسیکلت گفته شد. می توانید ملزومات مورد نیاز خود را به راحتی خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه ملزومات خودرو و موتورسیکلت با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز روکش صندلی خودرو سوشیانت مدل A_63 مناسب برای سمند خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

روکش صندلی فوق یکی از محصولاتی است,که در گروه صنعتی «سوشیانت» (Soshiant) تولید می‌شود.محصولی که مشاهده می‌کنید مناسب برای تمام سمند هایی(ٍٍelx-سورن -معمولی) که بعد از سال 96 تولید شده میباشد و متناسب با صندلی‌های این خودرو ساخته شده است.این محصول با توجه به طراحی منحصربه‌فردی که دارد، علاوه بر تمیز نگه‌داشتن صندلی خودرو، نمای زیبایی را برای اتاق خودروی شما به وجود می‌آورد.محصول فوق با توجه به مواردی که در بالا به آن اشاره کردیم، مواردی هم‌چون، جنس مرغوب و باکیفیت، الگوی متناسب با فریم صندلی، دارای ابر و آستر مرغوب برای عمر بیشتر محصول، ثبات رنگی در برابر نور خورشید و ثبات سایشی بالا در استفاده طولانی مدت سبب شده است تا به نوعی بتواند انتخاب مناسبی برای صاحبان خودروی سمند تولید بعد از سال 96 باشد. پیشنهاد ما به شما این است که از این محصول استفاده کرده و از انتخاب خود راضی باشید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آمپلی فایر خودرو دی اس 18 مدل ds18 S1200.4 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دارای متریال ساخت بالا که برای نصب و راه اندازی سیستم های صوتی متوسط و نسبتا رده بالا مناسب می باشد. آمپلی فایر چهار کانال DS18 مدل S1200.4 همان طور که از نام و عنوان آن مشخص است از برند محبوب DS18 بوده و از اصالت امریکایی برخوردار می باشد. این آمپلی فایر دارای پیک توانی برابر با 1200 وات MAX بوده و در ادامه توان مداوم آن در حالت ها و امپدانس های متفاوت را خدمتتان عرض می کنیم. • دارای 50x4 وات بر روی حالت 4 اهم • دارای 80x4 وات بر روی حالت 2 اهم • دارای 160x1 وات بر روی حالت 4 اهم (بریج)

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کمک فنر جلو راست آپکو مدل 150201 مناسب برای پژو 206 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مناسب ترین کالای بازار می باشد دارای شناسه کالا و کد رهگیری می باشد کیفیت درجه یک است بهترین برند بازار میباشد بدون قفل کردن یا روغن زدگی به هنگام کارکرد می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کالیپر ترمز عقب راست و چپ کروز پلاس مدل 501 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کالیپر ترمز یکی از قطعات مهم در سیستم ترمز است که برای توقف بهتر خودرو استفاده می شود. در واقع به کمک این قطعه سرعت چرخ ها با اصطحکاکی توسط روتور تولید می شود کم می شود. در یک بیان ساده بدون حضور کالیپر، ترمز هیچ گونه کارایی ندارد. کالای فوق مناسب دنا ، سمند سورن ، خودرو ELX , TU5 , XUM می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کلاه کاسکت دوچرخه مدل ‎B08QGWH3K5 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

- بسیار سبک وزن با پایداری بالا و مقاومت در برابر حرارت به لطف ساختار مدرن در قالب. پوسته بیرونی ساخته شده از پلی کربنات مقاوم در برابر ضربه و پوسته داخلی ساخته شده از EPS بسیار جاذب با محافظ حشرات و گیره قابل جابجایی. جزئیات انعکاسی - تناسب بهینه به لطف سیستم تنظیم اندازه یک دست ثبت شده با کلید چرخشی پیوسته - 13 کانال هوا برای گردش هوا بهینه - به خصوص بهداشتی به لطف پوشش داخلی قابل جابجایی و قابل شستشو - پد چانه برای راحتی پوشیدن بالا - برای او و او - شامل باتری اطلاعات فنی: چراغ عقب قابل جابجایی با ویژگی نوار نور مدرن در 3 سطح نور: نور مداوم، حالت چشمک زن، چراغ روشن، جزئیات بازتابنده جنس - پوسته خارجی: پلی کربنات - پوسته داخلی: EPS (پلی استایرن) - نایلون هشدار: در صورت گیر افتادن کودک با کلاه ایمنی، این کلاه نباید توسط کودکان در هنگام کوهنوردی یا سایر فعالیت ها استفاده شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کارواش اچ اف پی مدل دینامی 2 کاره خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با تشکر از انتخاب و اعتمادتون. ابتدا بعرض میرسانیم گروه دبی کالاوران بصورت تخصصی و حرفه ای سالهاست که مبادرت به واردات کارواش و کلیه ی متعلقات کارواشهای خانگی نیمه صنعتی و صنعتی از جمله انواع دسته کارواش و لنس و تفنگی در ابعاد و اقسام مختلف موجود در بازار نموده است که ما در انتخاب کلیه ی این لوازم دقت و وسواس زیادی بخرج داده ایم که توانسته ایم به بسیاری افراد خصوصی و دوایر و شرکتهای دولتی همکاری نموده و ماندگار در بازار باشیم و سعی نموده ایم اکثر مشتریانمان را به لطف خداوند و حمایت شما بزرگواران راضی نگه داریم. ما سعی نموده ایم قطعاتی را سفارش دهیم تا عمر و عملکرد آنها بهتر و بیشتر باشد . این کارواش دینامی 2 کاره بوده طریقه اول : یعنی هم میتوانید بدون استفاده از لوله آب شهری استفاده فرمایید. شما میتوانید با انداختن شلنگ بی رنگ و وصل کردن صافی آن جهت جلوگیری از ورود آشغال و قرار دادن شلنگ در سطل آب یا حوض از کارواش استفاده نمایید. طریقه دوم : با وصل نمودن شلنگ مشکی رنگ 5 متری به آب شهری و وصل کردن فیلتر و کوپلینگ و در صورت نیاز مخزن کف شور و اتصال به دسته کارواش کفپاشی نمایید. این کارواش خوشبختانه از نوع وزن سبک زغالی نبوده و دینامی میباشد.مدل کارواش HFP350 X میباشد سیستم قطع کن اتوماتیک داشته که باعث دیر داغ شدن و نسوختن موتور میگردد. دارای گیج روغنی نشان دهنده میزان فشار بوده که بسیاری از کارواشها از این مزیت بیبهره اند. سرعت موتور در دقیقه 2880 دور // قدرت موتور 105 KW // وزن دستگاه 12 کیلوگرم // ابعا کارواش 410x260x310 میلیمتر و دارای شیر تنظیم هوا میباشد. این کارواش قدرت فشاری برابر با 110 بار واقعی مجدد بعرض میرسانیم واقعی است. بدلیل شدت و قدرت فشار پرتاب آب از نزدیک شدن به افراد خردسال و حیوانات خودداری فرمایید وسایل همراه : 1-دسته کارواش کوتاه 2 - مخزن شستشوی مایع 3- شلنگ بیرنگ کوتاه جهت مکش 4- شلنگ 5 متری سیم دار ضد شکستگی و سایش 5- 6 کوپلینگ و فیلتر ورودی آب شهری جهت عدم ورود ماسه به کارواش 7- صافی سر شلنگ جهت خود مکش 8- یکعدد اورینگ مخزن شستشو 9- سوزن جهت خارج کردن شن ویا ماسه احتمالی . لطفا هر بار که قصد روشن کردن دستگاه را دارید ابتدا یک دقیقه نازل دسته کارواش را نگه دارید تا هواگیری شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز روکش صندلی خودرو هایکو طرح دلتا مناسب برای تیبا 2 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

روکش صندلی فوق یکی از محصولاتی است که شرکت «هایکو» (Hyco) تولید می‌کند. این روکش برای خودرو تیبا2 بوده و باتوجه به سایز و دوخت دقیقی که دارد به‌خوبی روی صندلی‌ها قرار می‌گیرد. از این روکش تنها برای خودروهایی که الگوی صندلی عقب آن‌ها دوتکه است می‌توان استفاده کرد. شرکت هایکو این محصول را با نام طرح « دلتا » به بازار عرضه کرده است. در تولید این روکش صندلی از مواد بسیار باکیفیتی استفاده شده است، ازاین‌رو می‌توانید آن را به‌راحتی بشویید بدون آنکه در شکل و ظاهر روکش تغییری ایجاد شود. ابر و آستر این روکش نیز مرغوبیت بالایی دارد که طول عمر بالایی به آن بخشیده است. از دیگر نکات مثبت این روکش می‌توان به مقاومت بالای آن دربرابر گسترش آتش، ساییده شدن و نور خورشید اشاره کرد. شرکت هایکو این محصول را مطابق با طرح و جنس تودوزی، رودری و داشبورد خودرو تولید کرده است.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید ردیاب خودرو به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مکمل سوخت خودرو پرشیا ساین مدل Octane Booster حجم 250 میلی لیتر بسته 20 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بسته بیست عددی اکتان بوستر پرشیا ساین، تنها اکتان مورد تایید شرکت پرشیا خودرو برای استفاده در خودروهای این شرکت می‌باشد. این مکمل سوخت به سفارش شرکت پرشیا خودرو در آلمان تولید شده(ساخت آلمان روی بدنه محصول درج شده). در پروسه تولید این محصول بر خلاف نمونه‌های دیگر کیفیت سوخت ایران، آب و هوای مورد استفاده و شرایط فنی خودرو ها به خصوص BMW در نظر گرفته شده است. حجم هر یک از اکتان بوستر ها 250 میلی‌لیتر است و عدد اکتان را در حدود 4 واحد برای 50 لیتر بنزین افزایش می‌دهد. اطمینان از احتراق کامل به منظور بالابردن بازدهی موتور، کارکرد نرم تر در حالت درجا، کاهش قابل ملاحظه مصرف سوخت و مناسب بودن این محصول برای انواع بنزین از نقاط قوت آن است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کوئل کروز پلاس مدل TU3 IG COILمناسب برای پژو 206 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مجموعه کویل احتراق موتور TU3 برند کروز پلاس اصل مناسب خودرو های با موتورهای TU3 کوئل از اجزای سیستم برقی خودرو است. کوئل در این سیستم وظیفه‌ تامین برق برای جرقه زدن و احتراق بنزین را دارد. در واقع خودروهای احتراق داخلی برای جرقه‌زنی و تولید انفجار و نیروی درون سیلندر

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بوستر ترمز CBS اچ آی سی کد 4719 مناسب برای پراید خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اچ آی سی (HIC) یکی از برند های معتبر موجود میباشد. اچ آی سی (HIC) محصولات خود را از متریال با کیفیت تولید و با قیمت مناسب عرضه میکند و همچنین رضایت مشتری فراوانی را به دنبال دارد. بوستر یکی از اجزای سیستم ترمز است. بوستر ترمز یا بوستر خلاء در ظاهر یک قوطی فلزی سیاه‌رنگ است که پشت موتور و سمت راننده قرار می‌گیرد. محل نصب آن به شکلی است که با باز کردن در کاپوت به راحتی دیده می‌شود. اساس کار این قطعه تقویت نیروی وارده از سوی راننده در سیستم ترمز است. در واقع استفاده از آن، کمک می‌کند تا عملکرد سریع، به موقع و محکم ترمز‌ها کمتر نیاز به فشار زیاد پای راننده داشته باشد. بوستر به کمک خلاء ایجاد شده توسط موتور، نیروی وارد شده از سوی پدال را چند برابر کرده و به سیلندر اصلی ترمز منتقل می‌کند. به بیان دیگر، هدف از طراحی بوستر، اعمال بیشترین نیروی ترمز با کمترین فشار بر پدال آن و در نتیجه ترمزگیری نرمتر و راحت‌تر است. همچنین بوستر موجب می‌شود که ترمز هنگام خاموش بودن خودرو عمل نکرده و پدال آن سفت باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پخش کننده تصویری خودرو پایونیر کد A طرح چوب مناسب برای سمند خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ساریکا سیستم مفتخر است کالایی با کیفیت و متناسب با نیاز شما خریدار عزیز ارائه دهد. نمایشگر IPS بدون کاهش دید در زیر نور آفتاب با ابعاد 11 اینچی فول اچ دی لمسی خازنی 2/5 بعدی ضدخش ، با کیفیت عالی و وضوح بالا، که از هر زاویه ای تجربه بصری فوق العاده ای را ارائه می دهد. دارای رم 1 گیگابایت و حافظه 16 گیگابایت می باشد. برد این محصول MTK و دارای سی پی یو 4 هسته ای می باشد. این محصول دارای 4 خروجی و 16 باند اکولایزر و قابلیت ASP و DSP برای سیستم صدای حرفه ای برای پخش موزیک و هم چنین دارای 35 تم متنوع صفحه زمینه می باشد. ورودی فلش (USB) ، ورودی صدا (AUX) ، پشتیبانی از نصب دوربین خودرو و نصب آمپ و ساب و پشتیبانی از اتصال به اینتر فیس ، از دیگر امکانت این محصول هستند هم چنین قابلیت اتصال بلوتوث و اینترنت را دارد و به راحتی نرم افزارهای مورد نیاز خود را می توانید دانلود و نصب نمایید. دارای دریافت کننده جی پی اس جهت مسیریابی توسط نرم افزارهای مربوطه می باشد. قابلیت اتصال تلفن به دستگاه با بلوتوث و پخش موزیک و پاسخ دهی به تماس ها و هم چنین انتقال تصویر از موبایل به نمایشگر با mirror link را دارد. اندروید 13 و قابل اپدیت این مانتیور به روز بودن را برای شما عزیزان به همراه دارد. قابلیت تماشای تلویزیون به صورت افلاین و انلاین و قابلیت اتصال گیرنده دیجیتال دارد. به همراه این محصول قاب و سوکت اتصال مورد نیاز مخصوص خودروی شما ارائه میگردد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز روکش صندلی خودرو سوشیانت مدل نیل مناسب برای دنا به همراه پشت گردنی و جعبه و دور فرمان خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

روکش مناسب برای دنا و دنا پلاس میباشداین محصول شامل :: 1- دست کامل روکش صندلی خودرو همراه با 2 -دور فرمان دوختی استاندارد ، 3 -یک جفت پشت گردنی طبی پرشده با الیاف توپی و 4 - باکس نظم دهنده صندوق خودرو (( این محصول یکی از محصولاتی است,که در گروه صنعتی «سوشیانت» (Soshiant) تولید می‌شود.روکش صندلی از 8 لمسه دوخت شده ضد تعریق تولید میشود, در ساخت این محصول از چرم و پارچه ضد سایش استفاده شده است تا بتواند طول عمر بالایی داشته باشد.جنس مرغوب و باکیفیت، الگوی متناسب با فریم صندلی، دارای ابر و آستر مرغوب برای عمر بیشتر محصول، ثبات رنگی در برابر نور خورشید و ثبات سایشی بالا در استفاده طولانی مدت سبب شده است تا به نوعی بتواند انتخاب مناسبی برای صاحبان خودروی پراید دنا و دنا پلاس باشد)).نظم دهنده صندوق عقب خودرو سوشیانت یک جعبه ارگانایزر بسیار با کیفیت و زیباست که دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد. این نظم دهنده را می توانید x کاملا باز نموده و به شکل مسطح در زمان عدم استفاده در خودرو یا هر جای دیگری قرار دهید و در صورت نیاز آن را دوباره به شکل باکس و جعبه در آورید. این مدل زیبا دارای ابعاد 50x30x45 سانتی متری در حالت باکس بوده و دو دسته حمل در کناره ها جابجایی آن را بسیار ساده می کند. این باکس چند لایه دارای حالت ایستایی بسیار عالی بوده . پیشنهاد ما به شما این است که از این محصول استفاده کرده و از انتخاب خود راضی باشید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز موتور سیکلت گلکسی اس وای ام مدل NA180 سال 1402 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

موتور سیکلت گلکسی مدل NA180، موتوری در کلاس Street می‌باشد. این موتور توسط کمپانی SYM طراحی و توسط شرکت نیرو موتور مونتاژ و در ایران عرضه شده‌است. حجم این موتور، 183 سی سی، تک سیلندر آب خنک، چهار زمانه با سیستم تحریک سوپاپ از نوع SOHC می‌باشد. این موتور می‌تواند تا حداکثر قدرت 13.32 کیلو وات در 8740 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 15.2 نیوتون متر در 7478 دور در دقیقه، تولید کند. سیستم سوخت موتور سیکلت NA180، از نوع انژکتور CONTINENTAL و سطح آلایندگی EURO 4 می‌باشد. انتقال قدرت این موتور توسط گیربکس 6 سرعته و سیستم استارت این موتور از نوع برقی است. جرم خالص این موتور 134.5 کیلوگرم و ابعاد آن به ترتیب ارتفاع، طول و عرض، 107 سانتی متر، 202 سانتی متر و 77 سانتی متر می‌باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کاتالیزور ایران دلکو مدل پلاس مناسب برای تیبا خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

توضیحات کاتالیست چیست؟ مبدل کاتالیستی خودرو قطعه‌ای مصرفی است که در مسیر گازهای سمی موتور قرار گرفته و بیش از 90% گازهای آلاینده را به گازهایی بی‌خطر تبدیل می‎کند. این قطعه از پوشش دهی یک هسته سرامیکی با فلزات گرانبها ساخته شده است که این فلزات نقش اصلی را در بی اثر کردن گازهای سمی به عهده دارند. لازم به ذکر است که مبدل کاتالیستی نقش تعیین کننده‌ای در عملکرد بهینه موتور خودرو ایفا کرده و یکی از مهم‌ترین قطعات خودرو به منظور اخذ گواهی معاینه فنی می‌باشد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید لاستیک خودرو به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
مصرفی بودن قطعه کاتالیست باید توجه داشت که مبدل‌ کاتالیستی در خودرو یک قطعه مصرفی بوده؛ عمر مفید مبدل‌های کاتالیستی با توجه به استاندارد آلایندگی آنها تعیین می‎گردد. در صورتی که موتور خودرو دچار نقص فنی شود یا شرایط نگهداری و مراقبت از خودرو مناسب نباشد، عمر مفید مبدل‎های کاتالیستی کمتر شده و زودتر تخریب میشوند. لازم به ذکر است که این قطعه از ابتدا روی خودروهای تولیدی نصب بوده و پس از پایان عمر مفید آن نیازمند تعویض هستند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز روکش صندلی خودرو سوشیانت مدل نیل مناسب برای پراید 132 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

روکش صندلی فوق یکی از محصولاتی است,که در گروه تولیدی صنعتی «سوشیانت» (Soshiant) تولید می‌شود. محصولی که مشاهده می‌کنید، روکش مناسب برای پراید 131 و 132میباشد,این محصول همان‌طور که از نامش پیداست،متناسب با صندلی‌های این خودرو ساخته شده است.این محصول با توجه به طراحی منحصربه‌فردی که دارد، علاوه بر تمیز نگه‌داشتن صندلی خودرو، نمای زیبایی را برای اتاق خودروی شما به وجود می‌آورد. در ساخت این محصول از چرم ضد سایش استفاده شده است تا بتواند طول عمر بالایی داشته باشد.محصول فوق با توجه به مواردی که در بالا به آن اشاره کردیم، مواردی هم‌چون، جنس مرغوب و باکیفیت، الگوی متناسب با فریم صندلی، دارای ابر و آستر مرغوب برای عمر بیشتر محصول، ثبات رنگی در برابر نور خورشید و ثبات سایشی بالا در استفاده طولانی مدت سبب شده است تا به نوعی بتواند انتخاب مناسبی برای صاحبان خودروی پراید 131 و 132 باشد. پیشنهاد ما به شما این است که از این محصول استفاده کرده و از انتخاب خود راضی باشید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کاتالیزور ایران دلکو مدل پلاس مناسب برای 207 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کاتالیزور یا مبدل کاتالیزوری قطعه کوچک اما مهمی در سیستم اگزوز خودرو است که باعث کاهش آلایندگی‌های تولیدی موتور می‌شود. کار این قطعه تبدیل گازهای خروجی موتور به گازهای کمتر آلاینده و کم‌ضررتر است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کلید شیشه بالابر درب جلو چپ مدل A3746110 مناسب برای لیفان x50 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کلید شیشه بالابر Lifan X50 از انواع محصولات داشبوردلوازم داخل اتاق است که بخشی از لوازم یدکی لیفان X50 می باشد کلید شیشه بالابر Lifan X50 اصلی با بهترین کیفیت تولید و مستقیم از کارخانه تولید کننده وارد می شود

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کارواش شارژی تیتان پرو مدل LDSQ-E21 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سیم دستگاه برای بسیاری از افراد معضل بزرگی بود و نیاز به منبع برق نزدیک از مشکلات همیشگی مصرف کنندگان بود. سرانجام با پیشرفت تکنولوژی برخی دستگاه ها به صورت شارژی وارد بازار شدند. موتورهای قوی تر، بازدهی بالاتر برای تبدیل انرژی باتری به انرژی جنبشی به نسبت نسل قبلی، برش راحت، وزن بسیار کمتر، حجم کم، جابجایی راحت و تعمیرات خیلی محدود و کم هزینه باعث محبوبیت این نسل از دستگاه های شارژی در بازار شد. شرکت‌های بسیار زیادی به طراحی و تولید کارواش های شارژی دست زده‌اند.شرکت تیتان پرو که نامی کاملا آشنا در تولید ابزارآلات مختلف و متنوع حرفه‌ای است، دستگاه کارواش شارژی مدل LDSQ-E21 را تولید کرده است.این دستگاه کارواش به هر نوع منبع آبی می تواند متصل شود. منبع آب می تواند سطل آب، استخر یا آب دارای جریان مثل رودخانه، نهر آب یا آب لوله کشی باشد. طول بلند لوله خروجی آب این دستگاه باعث افزایش قدرت و راحتی بیشتر کاربر برای کنترل آب و... می گردد. در دهانه ورودی شلنگ این دستگاه فیلتری وجود دارد تا ناخالصی های موجود در آب را تصفیه نموده و از ورود ناخالصی های موجود در آب به دستگاه و سطح مورد نظر برای شست وشو جلوگیری نماید و باعث افزایش طول عمر دستگاه نیز می گردد. ابعاد این دستگاه بسیار مناسب و وزن آن 2 کیلوگرم است.باطری استفاده شده در این دستگاه از نوع لیتیوم یونی 21 ولت بوده که ولتاژ بالایی داشته و دستگاه با کمک آن قادر است جریان آب پر قدرتی ایجاد کند.این باطری از ظرفیت 4 آمپر ساعت برخوردار بوده که عمر و وزن مناسبی دارند. لازم به ذکر است استفاده از این دستگاه باعث صرفه جویی در مصرف آب می گردد تا با کمترین آب به همراه فشار بیشتر بتوانید سطوح مختلف را تمییز نمایید. از این دستگاه می توانید هم بعنوان کارواش و هم بعنوان سمپاش نیز استفاده نمایید زیرا با دارا بودن فیلتر براحتی میتوانید جهت سمپاشی مزارع و باغات و ... نیز استفاده نمایید. موتوری قدرتمند دستگاه آب را با فشار 25 بار پرتاب می کند و آب را با سرعت 3.3 لیتر در دقیقه (200 لیتر در ساعت) به بیرون می پاشد. این دستگاه با کاربری آسان و لذت بخش و فشار آب کافی یک انتخاب مناسب برای کاربران میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مانیتور خودرو کاروین مدل s800 pro با برد TS مناسب برای لیفان x60 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مانیتور خودرو یک وسیله ی کاربردی و جذاب است که نه تنها به سرگرم شدن اعضای خانواده در ماشین کمک می کند، بلکه یک دستیار فوق العاده برای راننده می باشد. سالهاست که نیاز به یک مانیتور خودروی با کیفیت و با اصالت در بازار خودروی ایران احساس می شود. برند پر آوازه "کاروین" این احتیاج بازار را شناسی کرده و مدتهاست که در زمینه عرضه یک مانیتور خودرو با کیفیت فعالیت مستمر دارد. مانیتور خودرو کاروین مدل s800 pro یکی از بهترین و فوق العاده ترین مانیتورهای اندروید موجود در بازار ایران است که استفاده از برد TS در بدنه آن، باعث شده این مانیتور دربین هم رده های خود بدرخشد. ویزگی های اصلی این مانیتور عبارتند از: دارای برد TSمی باشد. پنل نمایشگر این مانیتور از نوع QLED است. کاروین از یک پردازنده 8 هسته‌ای به عنوان مغز متفکر این مانیتور استفاده کرده است که این پردازنده 8 هسته‌ای به همراه رم 4 گیگابایتی باعث شده تا این مانیتور رابط کاربری بسیار روانی داشته باشد. این مانیتور از سیستم عامل اندروید 13 استفاده می‌کند که دسترسی شما را به طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها و امکانات فراهم می‌کند. حافظه داخلی این مانیتور 32 گیگابایت اصلی است که به واسطه آن می‌توانید، انواع برنامه‌های مختلف اندروید را بر روی مانیتور خود نصب کنید. این مانیتور از درگاه USB ، AUX و بلوتوث و GPS پشتیبانی می‌کند. از دیگر امکانات مانیتور خودرو کاروین مدل s800 pro می‌توان به تیونر FM، میکروفون برای جواب دادن به تماس‌ها، امکان مسیریابی به‌صورت آنلاین و آفلاین، پورت ساب‌ووفر، پورت دوربین های مختلف، وای فای و .. اشاره کرد. این مانیتور از دوربین دنده عقب پشتیبانی می‌کند که امکان دید بهتر شما را در هنگام پارک فراهم می‌کند. اقلام همراه این مانیتور آنتن جی پی اس، پورت فلش ، دفترچه راهنما، سوکت برق فابریک، فیش های ساب و آمپلی فایر، قاب مانیتور فابریک، دوربین دنده عقب و کابل USB است. همچنین این مانیتور با یک سال گارانتی شرکت کاروین عرضه میشود. (سوکت کن باس برای مانیتورهایی که نیاز دارند همراه کالا است)

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لاستیک خودرو رودوینگ مدل RW-581 سایز 165/65R13 - دو حلقه خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لاستیک رودوینگ خودش را متعهد به تولید لاستیک خودروهای سواری با تکنولوژی روز و کیفیتی همتای رقبای جهانیش می داند. رودوینگ که ظرفیت سالانه کنونی آن به 24 میلیون حلقه می‌رسد در 6 بخش لاستیک‌های اقتصادی اتومبیل، لاستیک‌های اتومبیل با عملکرد بالا، لاستیک‌های اتومبیل‌های شاسی‌بلند(SUV)، لاستیک‌های کامیون سبک، لاستیک‌های تریلر و لاستیک‌های برفی در حال تولید لاستیک است. لاستیک رودوینگ سایز 165/65/13 مناسب انواع پراید ، پراید وانت ، ام وی ام 110 و دوو ماتیز می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز قطعات جلوبندی امیرنیا کد JK مناسب برای پژو 206  مجموعه 8 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این مجموعه شامل دو جعبه یک عددی طبق 206، یک جعبه دو عددی سیبک فرمان 206، یک جعبه دو عددی سیبک تعادل 206 و یک جعبه دو عددی سیبک مفصل فرمان یا قرقری 206 میباشد، که همگی با برند و بسته بندی امیرنیا تقدیم مصرف کننده میگردد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز عیب یاب بلوتوثی خودرو موبیکار مدل P10 مناسب برای پژو 207 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دیاگ بلوتوثی موبیکار به عنوان عیب یاب خودرو یا در واقع نظارت روی عملکرد آن طراحی شده است.با اتصال آن به خودرو خود و نصب اپلیکیشن موبیکار، می‌توانید به سادگی از عیب خودرو خود مطلع شده و به موقع برای بازبینی یا تعمیر آن اقدام کنید. دستگاه عیب یاب بلوتوثی خودرو موبیکار می‌تواند بخش‌ها و قطعات مختلف خودرو خود را روی نمایشگر گوشی موبایل خودتان به شما نشان دهد تا دیگر نیازی به دیاگ تعمیرکار نداشته باشید. این دستگاه با اتصال آن به کامپیوتر خودرو، از مقادیر سنسورهای خودرو مطلع شده و آنها را تحت نظر دارد. به طور مثال با مشاهده دقیق مصرف سوخت که به وسیله عیب یاب بلوتوثی خودرو موبیکار از کامپیوتر خودرو جمع آوری می‌شود، می‌توان نظارت دقیق بر میزان سوخت مصرفی خودرو داشت تا اگر نیاز به تعمیر یا سرویس دارد، به موقع انجام شود. این دیاگ بلوتوثی به صورت مستقیم به پورت عیب یابی که به پورت OBDII هم شناخته می‌شود، متصل شده و از طریق بلوتوث با اپلیکشن موبایل موبیکار ارتباط برقرار می‌کند.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید لنت ترمز خودرو به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز روکش صندلی خودرو آذین روکش مدل AZMVM مناسب برای ام وی ام X22 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همواره اتومبیل یکی از موارد مهم برای انسان ها بوده است، روکش صندلی خودرو باعث بالا بردن زیبایی داخل اتومبیل شما میشود و مانع از بین رفتن صندلی شما در برابر موارد مختلف میباشد. روکش صندلی مدل AZMVM که مناسب برای mvm X22 میباشد از چرم مصنوعی PU خارجی به همراه چرم تنفسی در قسمت نشیمن گاه و تکیه گاه که برای جلوگیری از تعریق شما میباشد استفاده شده است. میتوانید با خرید روکش صندلی اتومبیل شرکت آذین روکش با اطمینان خاطر، زیبایی اتومبیل خود را به ما بسپارید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پمپ تنظیم باد خوردو باسئوس مدل CRCQB02 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تنظیم باد خودرو مخصوصا در سفر و جاده کاری سخت و کم باد بودن یا فشار زیاد باد لاستیک دارای خطرات جدی برای خودرو و سرنشینان می باشد مثلا کم باد شدن لاستیک در سفر یا نیاز به کاهش باد لاستیک روی یک فشار مشخص در جاده های کوهستانی و برفی نیازی است که اکثر رانندگان در حین سفر آن را تجربه کرده اند.شرکت باسئوس با تولید پمپ باد CRCQB02 به این نیاز پاسخ داده و با تولید این محصول کار تنظیم و افزایش فشار باد لاستیک را به امری ساده تبدیل کرده است. این پمپ باد با قابلیت تولید فشار تا 120PSI را دارد لازم به ذکر است فشار باد مورد نیاز خودروی پژو 405 فشاری بین 29PSI تا 31PSI و برای خودرویی همچون تویوتا لندکروز 36PSI تا 69PSI میباشد که این پمپ به راحتی از پس این فشار بر می آید.لازم به توضیح است پمپ باد CRCQB02 با دارا بودن باطری داخلی نیاز به هرگونه سیم کشی قابلیت تنظیم باد خودرو را بسار ساده کرده و با چراغ تعبیه شده روی آن به راحتی در فضاهای تاریک و شب قابل استفاده است همچنین این چراغ به عنوان چراغ SOS در مواقع اضطراری قابل استفاده می باشد.پمپ باد CRCQB02 با دارا بودن صفحه نمایش دیجیتال قابلیت نمایش لحظه ای باد لاستیک را داشته و با سنسور هوشمند تعبیه شده به محض رسیدن فشار باد به مقدار مشخص شده بصورت اتوماتیک اقدام به قطع باد کردن لاستیک مینماید.داخل بسته بندی محصول سری های مختلفی جهت استفاده برای موتورسیکلت , دوچرخه , توپ و اکثر لوازم باد شونده با سری های متعارف در نظر گرفته شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هدلایت لامپ خودرو توبیز مدل TL1 پایه H7 بسته دو عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هدلایت ها سیستم های روشنایی خودرو بوده که اخیرا از محبوبیت بالایی برخوردار شده اند. این نوع سیستم های روشنایی برخلاف زنون نور خیره کننده ای ندارد و موجب اذیت راننده مقابل نمی‌شود. این مدل با لنز دقیق و طراحی درست خط کات خوب و حرفه‌ای را به شما میدهد که علاوه بر عدم اذیت راننده مقابل نور تولید شده را متمرکز کرده و باعث روشنایی بیشتر میشود. همچنین با طول عمر 30000 ساعت خیال شما را از دوام آن راحت میکند این مدل مجهز به فن خنک کننده حرفه ای نیز میباشد ، همچنین نسل جدید کنباس موجود روی این مدل مناسب تمامی خودرو ها با پایه چراغ H7 میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دزدگیر خودرو استیلاک مدل LF-861 single خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دزدگیر خودرو استیلاک مدل LF-861 single از نوع تک ریموت تصویری می باشد که ریموت تصویری قابلیت ویبره و زنگ دارد. در مواقع احساس خطر هشدار خود را از طریق ویبره و زنگ به شما اطلاع رسانی می کند. این دزدگیر با توجه به خروجی هایی که دارد از چشمی آلترا سونیک، پمپ صندوق پران و شیشه بالابر یا همان پاور ویندوز پشتیبانی می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه ساکشن روغن گیربکس اتوماتیک مدل CM-2000 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ساکشن روغن گیربکس تکتینو مدل CM-2000 جهت تخلیه و شارژ روغن گیربکس خودروهای سواری و شاسی بلند ، اسیایی ، آمریکایی و اروپایی بصورت تمام اتوماتیک می باشد که مجهز به شیر کنترل الکترونیکی برای جلوگیری از ترکیب شدن روغن گیربکس جدید با روغن قدیمی و سنسورهای دما و فشار برای نمایش دما و فشار هر دو روغن جدید و قدیمی است که عملیات تخلیه روغن گیربکس کثیف و شارژ روغن گیربکس جدید را بصورت تمام اتوماتیک انجام می دهد و دارای دو مخزن مجزا هر کدام به ظرفیت 25 لیتر برای روغن گیربکس جدید و قدیم می باشد. CM-2000 از دستگاه های کاربردی و اصلی در تعویض روغنی، مکانیکی و تعمیرگاه ها می باشد . اکثر دستگاه های ساکشن گیربکس هوشمند اتوماتیک دارای بانک اطلاعات خودرو، پرینتر، صفحه نمایش LCD و منوی فارسی می باشند و بصورت اتوماتیک عملیات تعویض روغن گیربکس خودروهای اتوماتیک را انجام می دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کمپرسور هوا فندکی توسن مدل 7010IN خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مجهز به سیستم تنظیم فشار و توقف خودکار به منظور جلوگیری از آسیب به تجهیزات بادی مجهز به فشارسنج دیجیتال با قابلیت نمایش 3 واحد فشار (PSI-Bar-KPA) مجهز به سیستم بلوور (دمنده) مجهز به سیلندر و پیستون بزرگ با کیفیت قابلیت اتصال به فندکی و باتری خودرو دارای چراغ LED به منظور استفاده در محیط های کم نور و تاریک مجهز به شیلنگ خرطومی 32 سانتیمتری با کیفیت دمنده قابلیت بادکردن انواع تجهیزات بادی از قبیل لاستیک، تشک، توپ و ... دارای 3 عدد نازل به منظور باد کردن انواع تجهیزات مجهز به شیلنگ باد 80 سانتیمتری با والف گیر ضامن دار فلزی باکیفیت مجهز به کلیدهای با کیفیت و کاربردی به منظور سهولت در کاربری ابزار مجهز به محفظه شیلنگ جمع کن دارای کیف برزنتی مقاوم و با کیفیت به منظور سهولت در حمل و نگهداری از ابزار مجهز به شیلنگ والف گیر با روکش نخی باکیفیت به منظور افزایش طول عمر شیلنگ دارای قطعات با کیفیت به منظور افزایش طول عمر ابزار

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فیلتر هوا خودرو مدل سیموتا خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از مولفه های احتراق در درون پیشرانه هر خودرو هوای تازه می باشد. سوخت تزریق شده به موتور خودرو همراه با اکسیژن موجود در هوا دچار احتراق شده، توان و محرک خودرو را به وجود می آورند. اولین قطعه در راه ورود هوا به داخل موتور، فیلتر هوا می باشد. پس می توان دریافت اهمیت کیفیت و کارایی این جز از خودرو چقدر حائز اهمیت است. فیلتر هوای اسپرت تمام سیم مزایای بسیاری به نسبت فیلترهای معولی دارد، ازجمله کاهش مصرف سوخت، افزایش شتاب و صدای زیبای موتور. این فیلتر تولید داخل و محصول شرکت سام بوده و قابلیت رقابت با نمونه های خارجی را دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خوشبوکننده خودرو زیستو طرح قلب مدل ZHP1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

خوشبوکننده طرح قلب زیستو از دیگر محصولات با کیفیت این شرکت می‌باشد که به دلیل دارا بودن اسانس مایع درون یک کیسه نفوذپذیر قلبی شکل، راحیه‌ای خوش و ماندگار را برای خودروی شما به ارمغان می‌‌آورد. این محصول فانتزی علاوه بر خاصیت خوشبوکنندگی و عطری دلنشین، می‌تواند زیبایی را به خودرو، محیط کار و خانه‌ی شما ببخشد. از این آویز می‌توانید به عنوان هدیه‌ای جذاب برای عزیزان خود استفاده نمائید. درون این جعبه زیبا، خوشبوکننده قلبی شکل به همراه یک زنجیر ساچمه‌ای قرار دارد تا بتوان محصول را از آینه‌ی دید عقب خودرو آویزان کرد.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا