خودرو، موتور سیکلت و لوازم یدکی

نکات مهم خرید لاستیک خودرو به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید لاستیک خودرو باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

انتخاب یک تایر خوب برای خودرو سبب بهبود کارکرد خودرو و تجربه بهتر در رانندگی می شود. کاهش در مصرف سوخت، بالا رفتن ایمنی و در نهایت صرفه‌جویی اقتصادی از مزایای یک لاستیک مناسب می باشد. تایرها بیشترین تاثیر بر روی کیفیت و عملکرد سواری خودرو دارند. گاهی اوقات افراد جایگاه حساس این وسیله در ماشین را نادیده گرفته و باعث بروز مشکلات دیگری می‌شوند. هنگام خرید یک تایر خوب نیازمند دانش و اطلاعات کافی نسبت به انواع تایرها، روش تهیه و ساخت، شماره های حک شده و ویژگی‌های فنی دیگری می باشید. اغلب خریداران به دلیل حساسیت و نکات تاثیرگذار با پیچیدگی زیاد در خرید این محصول در نهایت به پیشنهاد فروشنده اعتماد کرده و تایر خودرو را خریداری می کنند. این موضوع در گاهی مواقع باعث سوجویی و سوء استفاده و البته بروز خسارت جبران ناپذیری برای خریدار می‌شود. در این مقاله از نکته خرید برای افزایش اطلاعات عمومی و خرید بهترین تایر توسط مقاله راهنمای خرید لاستیک خودرو لطفاً همراهمان باشید تا اطلاعات ارزشمندی به دست آورید.

وظایف لاستیک خودرو

  • جذب ضربه ها و موج های ایجاد شده توسط سطح جاده
  • ایجاد چسبندگی و حفظ تعادل خودرو
  • انتقال شتاب منفی
  • انتقال قدرت ایجاد شده از موتور به زمین
  • مواد تشکیل دهنده لاستیک

کائوچو، نخ یا سیم، دوده، محافظت کننده ها و عوامل شیمیایی مواد تشکیل دهنده در تایرهای خودرو می باشند. هر چه مواد اولیه با کیفیت بالاتری در ساخت آنها استفاده شود در نهایت تایری مرغوب‌تر تولید خواهد شد.

انواع لاستیک خودرو

تایر ها از لحاظ ساختاری در دسته های متفاوتی تقسیم می شوند که هر کدام باعث ایجاد ویژگی های مهمی در تایر تولید شده می شوند. مانند مصرف سوخت پایین تر، فرمان پذیری بیشتر، دوام و طول عمر زیاد، پایداری در حرکت، مقاومت در برابر پنچری، رانندگی راحت و … .

تایر بایاس

تایر بایاس نوع قدیمی تر تایرها بوده که از لایه های لاستیکی متقاطع ( زاویه ۳۰ درجه ) ساخته شده اند. جنس این لایه ها از نایلون بوده که نحوه ساخت آنها به دلیل انجام یک واحد کاری تعیین شده می باشد. در بدنه تایرهای بایاس فقط در ناحیه وه ها از سیم های فولادی استفاده می شود.

تایر رادیال

تایرهای رادیال نوع جدید و پیشرفته تایرها هستند. وجود عوامل مختلفی باعث تمایز بین لاستیک‌های رادیال و بایاس بوجود آمده است. این عوامل باعث برتری تایرهای رادیال شده است. بدنه تایرهای رادیال از چندین لایه نخ پلی استر که  معمول ترین آن است، به هم تنیده شده و به صورت عمود بر آج تایر ( زاویه ۹۰ درجه ) قرار گرفته اند. همین شعاعی بودن بافت در این تایر باعث نرم بودن لاستیک می شود. در نتیجه تایر می تواند مانند دمپر، نیروهای جاده ای را به نرمی دفع کند. البته باید یادآور شد که این عامل در سطح برخورد تایر با جاده باعث کمی و کاستی می‌شود. این نقص را شرکت های سازنده با بافت‌هایی مورد بهبود بخشیده‌اند. هر چه میزان زاویه در تایر افزایش پیدا کند، تایر حاصل شده سختی بیشتری دارد. از طرفی دیگر باید گفت که جنس تسمه و میزان مورب بودن می‌تواند در تحمل بار اثر گذاشته و آن را افزایش دهد. در حال حاضر تایرهای رادیال در دو نوع تابستانی و زمستانی طراحی و تولید شده که مهمترین ویژگی این تایرها مقاومت پایین غلتشی بوده که به میزان مصرف سوخت کمتر کمک می‌کند.

تایر ران فلت

لاستیک‌های ران فلت قابلیت حرکت بدون هوا برای طی کردن مسافتی طولانی با سرعت قابل ملاحظه ای را دارند. استفاده از این نوع تایر مشکل اشغال فضای صندوق به وسیله زاپاس را حل کرده و عدم وجود تایر یدکی و وسایل مربوط به زاپاس در وزن نهایی خودرو تاثیرگذار می‌باشد. این نوع تایر از دو عامل پشتیبان برای تعادل خودرو هنگام پنچری استفاده می کند. این تکیه گاه Self و Ring می باشد. مزایای استفاده از این تایر امکان کیلومترها رانندگی، سبک شدن خودرو و فضای بیشتر می باشد. اما معایب آنها فقدان تایر یدکی، تعویض مکرر تایر، سواری سخت و سفت و تنوع کمتر می باشد. با ادامه مقاله راهنمای خرید لاستیک خودرو همراهمان باشید.

تایر تیوبلس

تایرهای تیوبلس ساختمان شبیه تایر های معمولی دارند. با این تفاوت که جدار داخلی توسط لایه نازکی از بوتیل عایق بندی می شود. این تایرها به دلیل ایمنی بالا، راحتی در استفاده و عملکرد خوب جایگاه ویژه ای در میان تایرها دارند. از مزایای آن می توان به نصب ساده،کاهش وزن خودرو، تعداد قطعات کم، تعمیر آسان‌تر، افزایش تعادل و عدم انفجار به دلیل پنچری اشاره کرد.

تایر اسلیک

سطح آج این تایرها صاف بوده و فاقد هرگونه آجی می باشند، که دلیل آن چسبندگی صددرصدی با سطح زمین است. این لاستیک‌ها برای پیست های مسابقه ای که دارای پیچ های زیادی بوده بسیار کاربردی و مفید واقع می شوند.

تایر نیمه اسلیک

این تایرها در خودروهای اسپرت و معمولی امکان استفاده داشته و ممنوعیتی برای به کارگیری در خودرو های شهری ندارند. شاخص تردویر آنها زیر 100 است.

تفاوت میان تایر بایاس و رادیال

اولین قدم در توضیح تفاوت بین این دو تایر باید یادآور شد که تایرهای بایاس نوع قدیمی‌تر و رادیال نمونه جدید این محصول می باشد. تایرهای رادیال مزایای بیشتری به دلیل نوع ساختار با نوع بایاس دارند. از تفاوت های مهم و کاربردی این دو نوع لاستیک می توان به موارد زیر اشاره کرد.

استحکام: تایرهای بایاس بسیار ساده سوراخ شده و قابلیت ترمیم نداشته و باید تعویض شوند. در حالی که تایرهای رادیال امکان تعمیر داشته و در کمترین زمان و هزینه این عمل انجام می شود.

مقاومت در برابر گرما: تایرهای رادیال به دلیل نوع ساختار و جنس مواد اولیه توانایی توزیع گرما در تمامی سطح تایر را به خوبی داشته و به همین دلیل برای طی کردن مسافت های طولانی با سرعت های بالا نسبت به نوع بایاس مناسب تر هستند.

عمر تایر: شاید بتوانید تایرهای بایاس را ارزان‌تر از نوع رادیان خریداری کنید، اما باید بدانید که این تایرها طول عمر و مقاومت بسیار کمتری نسبت به نوع رادیال دارند. تایرهای رادیال طول عمر 2 الی 6 برابری نسبت به نوع بایاس دارند. به همین دلیل تایرهای رادیال با توجه به میزان هزینه اولیه پرداختی بسیار به صرفه تر می باشند.

تشخیص زمان تعویض لاستیک خودرو

اگر وسیله نقلیه را صفر کیلومتر خریداری کرده اید، نیازی به بررسی لاستیک‌ها نبوده و تنها کافی است طبق توضیحات کاتالوگ در سرویس‌های دوره‌ای آنها را با یکدیگر تعویض کنید. اما اگر خودرو خریداری شده کار کرده است، باید زمان تعویض لاستیک ها و خرید تایرهای جدید را مشخص کنید. به طور کلی سه عامل برای تعیین زمان تعویض تایر وجود دارد.

میزان ضخامت و آج تایر: وجود میزان مناسبی آج در تایر ضروری می باشد. زیرا کنترل خودرو تا حد زیادی به وجود آج بستگی دارد. آج ها در اثر استفاده و اصطکاک به مرور زمان از بین می‌روند. پس هر زمان که قطر آج به 1.6 میلیمتر رسید، زمان تعویض تایر فرارسیده است.
تاریخ انقضای لاستیک: به طور معمول طول عمر مفید هر لاستیک 5 الی 7 سال است. با توجه به تاریخ تولید قید شده بر روی لاستیک، اگر بیشتر از مدت زمان ذکر شده می باشد، زمان تعویض آن رسیده است. البته باید یادآور شد اغلب شرکت‌های سازنده تاریخ تولید و انقضا را با هم برای سهولت در استفاده بر روی تایر قید می‌کنند.
میزان کارکرد: حداکثر میزان کارکرد در هر تایر 80 هزار کیلومتر است. سعی کنید قبل از رسیدن به این میزان کارکرد برای پیشگیری از وقوع حادثه حتماً تایرهای خودرو سواری خود را تعویض کنید. به یاد داشته باشید که شرایط رانندگی، آب و هوا، شرایط جاده‌ای و … در میزان عمر مفید لاستیک ها تاثیر گذار می باشند.

نکات مهم در خرید لاستیک خودرو

ابعاد و سایز لاستیک

به دلیل تولید خودروهای متنوع در ابعاد و سایزهای گوناگون، طبیعی است که سایز تایر های آنها با هم متفاوت باشد. به طور کلی سه عدد برای سایز لاستیک وجود دارد. اندازه رینگ، اندازه فاق و پهنا. مهمترین و اصلی ترین عدد برای خرید تایر جدید اندازه رینگ است. اگر تمایل به خرید سایز دیگری از تایرها برای وسیله خود دارید باید با حفظ اندازه ی رینگ سایر پارامترها را تغییر دهید. اما بدانید که در صورت خرید لاستیک های مغایر با سایز استاندارد کارخانه به احتمال آسیب دیدن جلوبندی فرمان و اعمال فشار به موتور و گیربکس خودرو خود را افزایش داده اید. بنابراین با توجه به توضیحات ارائه شده ترجیحاً سعی در خرید لاستیکی با استاندارد کارخانه تهیه نمائید.

تاریخ تولید و انقضای لاستیک خودرو

تمامی لاستیک ها چه ایرانی و چه خارجی تاریخ تولید را به صورت یک عدد چهار رقمی و به میلادی روی لاستیک درج می‌کنند. خواندن تاریخ به این نحو است که دو رقم اول از سمت راست بیانگر سال تولید شده تایر بوده و دور رقم بعدی بیانگر هفته تولید است به عنوان مثال عدد 1420 بیانگر تاریخ تولید تایر در هفته چهاردهم سال 2020 میلادی است.

فصل استفاده از لاستیک خودرو

لاستیک ها در دسته های تابستانی و چهار فصل به دلیل عملکرد بهتر تقسیم بندی می شوند. این اصطلاح ها به این منظور نیست که فقط قابلیت استفاده در همان فصول از سال را دارند. بلکه هر دو نوع در تمامی فصول امکان استفاده را دارا می باشند. نکته ای که این دسته بندی دارد نوع اج در تایرها می باشد. تایرهای تابستانی دارای آج کوتاه‌تر و چسبندگی بیشتری می باشند، که برای رانندگی در جاده مناسب هستند. در مقابل نوع چهارفصل دارای آج بلندتری بوده که به عبور و حرکت در جاده های خیس و برفی کمک می کنند. هنگام خرید نوع آب و هوای منطقه زندگی خود را در نظر داشته باشید تا بتوانید یکی از بهترین انواع لاستیک ها را برگزینید. اغلب لاستیک های موجود در بازار ایران از نوع چهارفصل می‌باشند.

انواع آج

آج ها در تایرها دارای طرح های متفاوتی هستند، که هر کدام بر روی عواملی تاثیرگذار می باشند.

تایر آجدار جهت‌دار: این تایر برای سرعت های بالا و شرایط آب و هوای خیس کاربردی بوده و مقاومت لاستیک در آب را کاهش می‌دهد. این نوع آج به شکل ۷ است. از این تایر فقط در جهت مشخص شده بر روی آن می توانید استفاده کنید.

تایر آجدار متقارن: این تایر در هر جهت یا هر محور امکان استفاده داشته و ساده‌ترین نوع با عمر طولانی است. آج ها در این نوع یکسان می‌باشند.

تایر آجدار نامتقارن: این تایرها برای آب و هوای خیس و خشک مناسب بوده و آج ها با یکدیگر متفاوت می باشند.

تایر آجدار جهت دار نامتقارن: این نوع آج بهترین گزینه بوده و در زمستان و تابستان قابلیت استفاده دارد. این نوع تایر و آج تمام ویژگی نمونه های دیگر را دارا می باشد. با ادامه مقاله راهنمای خرید لاستیک خودرو همراهمان باشید.

بهترین برند لاستیک خودرو

لاستیک های موجود در بازار ایران از جمله برند های مطرح ایرانی می‌توان به ایران تایر، کویر تایر، بارز و یزد تایر اشاره کرد. نمونه برندهای خارجی گلدستون، نکسن، میشلن، کومهر و هانکوک می باشند.

گارانتی لاستیک خودرو

اغلب شرکت های تولیدکننده این محصولات آن ها را با گارانتی به فروش می‌رسانند. گارانتی در تایرها فقط شامل ترکیدن بوده و بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد. با این حال وجود گارانتی اطمینان مشتریان را از کیفیت محصول جلب می‌کند.

قیمت لاستیک خودرو

هنگام خرید لاستیک با توجه به نکات ذکر شده تایری که بیشترین قابلیت و کیفیت را به همراه قیمت مناسب دارد، برگزینید.

شاخص های مهم قید شده در لاستیک ها

شاخص تردویر Tread Wear

شاخص تردویر به عنوان شاخص فرسایش لاستیک است. هرچه میزان این عدد کمتر باشد، میزان چسبندگی لاستیک با سطح زمین بیشتر می‌شود. کمتر بودن این عدد باعث نرمی و پایداری بهتر خودرو در پیچ‌ها شده اما هر چه این شاخص پایین‌تر باشد، عمر لاستیک زودتر به پایان می‌رسد. عددی بین 280 هزار و 340 هزار بهترین میزان برای شاخص تردویر است.

شاخص ترکشن Tracion

این شاخص نشانگر چسبندگی تایر با زمین خیس استT که در سه حالت C ،B ،A وجود دارد. شاخصه A بهترین می باشد.

شاخص دما

همه می دانید ه دلیل نوع جنس لاستیک ها دما دشمن آن ها محسوب می شوند. وقتی لاستیک در حرکت بوده  و می چرخد، گرمای درونی آن بالا می رود. برای امتحان کردن تایر از جهت توانایی تحمل دمای بالا، تایرها در سرعت های بالا و با شرایط ودمایی ویژه تست شده و در نهایت رتبه بندی می شوند. این رتبه بندی دارای سه حالت C ،B ،A بوده و شاخص ‌A بهترین است.

شاخص بار

این شاخص اعمال حداکثری میزان وزن روی هر تایر است. هرچه واحد شاخص بار بیشتر باشد، تایر تحمل وزن بیشتری دارد.

شاخص حداکثر فشار باد

این شخص پس از خرید بیشترین کاربرد را داشته و هنگام خرید کارآیی ندارد. با شاخص حداکثر فشار باد میزان حداکثری باد در لاستیک را می دانید.

شاخص نوع لاستیک

  • p به این معنا است که تایر مخصوص خودروهای سواری می باشد.
  • T به این معنا است که تایر به دلیل کوچک بودن و اشغال فضای کم مناسب برای زاپاس است.
  • LT به این معنا است که برای خودروهای SUV ( خودروهای شاسی بلند ) مناسب هستند.
  • ST به این معنا است که برای خودروهای باری بزرگ می باشند.

بدون تردید هنگام خرید تایر برای خودروی سواری باید شاخص p را برگزیده و اگر برای زاپاس فضای کافی ندارید، از لاستیک های شاخص T هم می توانید برای زاپاس استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید جک خودرو به همراه قیمت و خرید آنلاین

پهنای تایر

برای مشخص کردن عرض تایر فاصله دیواره‌های چپ تایر تا راست را اندازه‌گیری کرده که بر حسب میلیمتر است. شاخص پهنای تایر به صورت یک عدد سه رقمی بعد از شاخص نوع لاستیک قید می‌شود.

شاخص ارتفاع تایر

 این شاخص نشانگر درصد ارتفاع به عرض تایر است. هرچه این عدد بزرگتر باشد، لاستیک نرم تر و حالت بادی رول بیشتری خواهد داشت. از طرفی هم ارتفاع کمتر باعث ایجاد خشکی در لاستیک و بادی رول کمتر می‌شود. این شاخص پس از شاخص پهنای تایر با یک عدد دو رقمی نشان داده می شود.

شاخص R

این شاخص نشان دهنده لاستیک رادیال است که جدیدترین تکنولوژی بوده که توسط آن سیم های استیلی موجود در سطح تایر باعث استحکام و حفظ تعادل خودرو در شرایط سخت می شود. محل قرار گیری شاخص R بعد از شاخص ارتفاع تایر می باشد.

سایر شاخص‌ها

شاخص‌های دیگری برای تایرها ثبت شده که به طور خلاصه در ادامه مقاله راهنمای خرید لاستیک خودرو به آنها می‌پردازیم.

  • شاخص ابعاد: نشان دهنده ابعاد رینگ
  • شاخص بار و سرعت: نشان دهنده حداکثر سرعت و بار قابل تحمل
  • شاخص M + S: نشان دهنده استفاده در شرایط برف و گل
  • شاخص استاندارد DOT: نشان دهنده امکان استفاده در کشورهای آمریکایی
  • شاخص ترکیب ها و مواد استفاده شده: نشان دهنده مواد به کار رفته در تایر
  • شاخص E4: نشان دهنده استاندارد انجمن اتحادیه اروپا
  • شاخص تاریخ ساخت: نشان دهنده تاریخ تولید تایر
  • به وسیله شاخص های ذکر شده در بالا توانایی خرید بهترین تایر برای وسیله نقلیه خود را خواهید داشت.

تشخیص لاستیک نو از نوع انباری

متاسفانه خرید یک لاستیک تازه تولید یک دغدغه محسوب می‌شود. زیرا لاستیک های بی شماری وجود دارد که بیش از 5 سال از زمان تولید آنها گذشته است. این مطلب برای تایرهای داخلی کمتر ایجاد مشکل می‌کند. تایرهای تاریخ گذشته با رعایت نکردن سرعت مطمئنه، تعداد جمعیت، دست اندازها، آب و هوا و … هنگام استفاده امکان ایجاد خطر را دارند. این لاستیک‌ها در بازار با نام انباری شناخته می‌شوند.

تایر خارجی یا ایرانی

تولید کنندگان خارجی به دلیل تکنولوژی‌های پیشرفته از لحاظ کیفیت لاستیک های بهتری را روانه بازار می‌کنند. از برندهای مطرح جهان می توان به میشیلن، بریجستون و پیرلی اشاره کرد. اما از تایر های مطرح جهانی که بگذریم پس از آن تایرهای ایرانی کیفیت بهتری نسبت به نمونه های چینی دارند. کارشناسان فنی ماشین با بررسی برخی فاکتورهای تایید سلامت تایر اعتقاد دارند که نمونه‌های داخلی تفاوتی با نوع خارجی از نظر استانداردهای بین المللی نداشته و در برخی برندها کیفیت بالاتری را هم مشاهده کرده اند.

مراقبت های بعد از خرید لاستیک

  • هر چند وقت یک بار باد تایرها را کنترل کنید.
  • دیدهای دوره‌ای لاستیک را فراموش نکنید.
  • هنگام خرید به نوع خودرو و شرایط استفاده دقت کنید.
  • بر روی خودرو از یک نوع لاستیک استفاده کنید.
  • زاپاس را در شرایط مناسب نگهداری کنید.
  • مرتباً عمق آج ها را چک کنید.
  • لاستیک‌ها نخ شده قابل اطمینان نمی باشند.
  • لاستیک های نو را در اکسل جلو خودرو نصب کنید.

باتوجه به نکاتی که در این نکات خرید لاستیک خودرو گفته شد، می توانید تایر مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه لاستیک خودرو ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز لاستیک خودرو نکسن مدل NPRIZ AH5 سایز 175/50/15 - 2 حلقه خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند نکسن نامی آشنا در صنعت لاستیک میباشد که جزو برندهای با کیفیت بازار نیز شناخته میشود. شرکت نکسن قعالیت خود را در سال 1942 در کشور کره جنوبی آغاز نمود و در حال حاضر بعنوان رقیب سرسختی برای دو کمپانی هانکوک و کومهو شناخته میشود. کمپانی نکسن تایر شامل سه برند رودستون .جی پلنت و نکسن میباشد. تایرهای برند نکسن با استفاده از فناوری‌های روز دنیا طراحی و ساخته می‌شوند. همچنین این برند اولین شرکت کره‌ای در تولید تایرهای سری V شکل بوده و محصولات آن از اعتماد و اطمینان بالایی در میان خودروسازان سراسر جهان برخوردار است. جالب است بدانید که تعدادی از تولیدکنندگان اتومبیل از لاستیک‌های برند نکسن به عنوان تایر فابریک محصولات خود استفاده می‌کنند. زیرا که تایرهای این برند در کنار کیفیت بالا از خدمات پس از فروش فوق‌العاده‌ای نیز سود می‌برند. اکثر تولیدات لاستیک نکسن از نظر قیمت در سطحی مشابه لاستیک کومهو قرار دارند. نرمی و طول عمر بالا، بزرگترین مزیت لاستیک نکسن برای خریداران محسوب می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لاستیک خودرو فایرمکس مدل FM518 سایز 225/70R16 - دو حلقه خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فایرمکس که بصورت یک استارت آپ کوچک شروع به کار کرده بود در حال حاضر با تولید سالانه 12 ملیون تایر بعنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لاستیک در کشور چین محسوب می شود .کمپانی فایرمکس (Firemax) در سال 2011 میلادی بعنوان زیرمجموعه ای از گروه سانفولسیس چین ( Sunfulcess group ) تاسیس شد . این کمپانی مدرن تولیداتش را با هدف ارائه در پنج قاره جهان عرضه می کند و تمرکز عمده اش روی طراحی، توسعه و عرضه لاستیک های رادیال در شرایط مختلف جاده ای و هوایی است. لاستیک فایرمکس سایز 225/70R16 چهارفصل و تولید سال 2023 مناسب انواع خودروهای ام وی ام X33 ، سوزوکی گرند ویتارا و لیفان X60 می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لاستیک روکش خودرو تک تایر آذر مدل تک 123 سایز 185/65R14-دو حلقه خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت تک تایر آذر با چندین دهه سابقه در زمینه تولید لاستیک روکش برای انواع خودروهای سنگین و باری و سواری و ماشین آلات راهسازی با کسب جوایز ارزنده و همچنین کسب علامت استاندارد برای تولیدات خود توانسته است رضایت مشتریان را مرتفع سازد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لاستیک خودرو هابیلد مدل H206 سایز 205/55/16 - دو حلقه خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میان مارک های مختلف شناخته شده ، لاستیک های Habilead یکی از محبوب ترین هاست زیرا مدیران این شرکت خود را متعهد به پیشرفت در بازار و کسب یک نام معتبر تر در سراسر جهان می داننداین تایر عملکرد پایدار و عالی برای تمام فصل هادارد.لاستیک هابیلید یک سفر راحت و عالی را فراهم میکند و یکی از مزیت های این لاستیک ها این است که مصرف سوخت را کاهش میدهند در حالی که چسبندگی بسیار خوبی دارند این شرکت دارای گواهینامه معتبر ISO 9001 و تاییدیه GCC و SONCAP و DOT و ECE و INMETRO است. از مهمترین ویژگی های تایر هابیلید میتوان به موارد ذیل اشاره نمود: – طراحی شده برای اتومبیل های اقتصادی با عملکرد پر هزینه. – بلوک مخصوص آج سکوت فوق العاده و گرفتن عالی را ایجاد می کند. – ترکیب سیلیس مقاومت در برابر غلتکی کم و بازده سوخت را ارائه می دهد. – طرح کلی بهینه تجربه رانندگی راحت را فراهم می کند. – تایر با عملکرد پایدار و عالی برای تمام فصل ها.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لاستیک خودرو پیرلی رانفلت مدل PZERO سایز 245/40/19 دوحلقه و 275/35/19 دوحلقه - بسته 4 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پیرلی ستاره دار فابریک BMW سری 5 رانفلت ساخت آلمان گل فابریک P- ZERO به صورت پک جلو و عقب آماده شده است که تاریخ تولید لاستیک های جلو 2021 و لاستیک های عقب تولید 2022 هستند

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لاستیک خودرو ویندفورس مدل CATCHFORCE H/P سایز 165/65/13 - دو حلقه خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند Windforce واقع در شانگدونگ، استان چین که به کارخانه‌های تایرسازی خود شناخته شده است، به عنوان یک پیشرو در زمینه‌های تایر خودرو و کامیون برجسته است. ویندفورس در طراحی و ساخت انواع لاستیک های رادیال از جمله: لاستیک خودروهای سواری، لاستیک SUV، لاستیک کامیون و لاستیک اتوبوس تخصص دارد. لاستیک های Windforce یک برند چینی باکیفیت هستند که در بازارهای داخلی و بین المللی به خوبی شناخته شده اند. تمامی الگوهای آج و مشخصات لاستیک توسط تیم تحقیق و توسعه مطابق با آخرین نیازهای بازار طراحی شده است. لاستیک‌های Windforce با تجهیزات درجه یک و سیستم‌های مدیریت کیفیت دقیق تولید می‌شوند تا محصول نهایی با کیفیت برتر را تضمین کنند. لاستیک‌های Windforce به دلیل ساختار قوی و طراحی پیشرفته‌شان، به راحتی تمام گواهی‌های لازم را به دست آوردند تا امکان استفاده از آن‌ها در هر کجای دنیا وجود داشته باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لاستیک خودرو ویندفورس تایر مدل CATCHFORCE M/T سایز 31/10.5R15 - دو حلقه خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند Windforce واقع در شانگدونگ، استان چین که به کارخانه‌های تایرسازی خود شناخته شده است، به عنوان یک پیشرو در زمینه‌های تایر خودرو و کامیون برجسته است. ویندفورس در طراحی و ساخت انواع لاستیک های رادیال از جمله: لاستیک خودروهای سواری، لاستیک SUV، لاستیک کامیون و لاستیک اتوبوس تخصص دارد. Windforce یک برند چینی باکیفیت هستند که در بازارهای داخلی و بین المللی به خوبی شناخته شده اند. تمامی الگوهای آج و مشخصات لاستیک توسط تیم تحقیق و توسعه مطابق با آخرین نیازهای بازار طراحی شده است. این لاستیک‌ با تجهیزات درجه یک و سیستم‌های مدیریت کیفیت دقیق تولید می‌شود تا محصول نهایی با کیفیت برتر را تضمین کنند. لاستیک‌های Windforce به دلیل ساختار قوی و طراحی پیشرفته‌شان، به راحتی تمام گواهی‌های لازم را به دست آوردند تا امکان استفاده از آن‌ها در هر کجای دنیا وجود داشته باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لاستیک خودرو ونلی مدل SP026 سایز 185/65/15 - دو حلقه خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دارای دو مرکز عمده تولیدی واقع در کُنگوها و هِفِی با 2800 کارمند و ظرفیت تولید مجموعاً 16میلیون لاستیک در هرسال می‌باشد. در سال‌های اخیر، این شرکت اعتبار گسترده ای در حوزه‌های ایمنی تولید و حفاظت محیط زیست بدست آورده و جوایز و افتخارات متعددی را نیز کسب نموده است. محصولات ونلی‌تایر موفق شده است تا اعتماد مشتریان چینی و همچنین بین‌المللی خود را بدست آورد…این که 52% حجم فروش ونلی را صادرات تشکیل می‌دهد، خود گواهی بر این مدعاست. محصولات ونلی‌تایر، در بیش از 150 کشور جهان با علامت تجاری ثبت‌شده به فروش رسیده‌اند.. ونلی‌تایر به دنبال این است تا خود را در زمینه تحقیق و توسعه، تولید، توسعه برند و فروش تقویت نماید تا یک تحقیق و توسعه جهانی و تولید و فروشی بین‌المللی ایجاد کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لاستیک خودرو کاپسن مدل H202 سایز 175/60/13 - دو حلقه خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کارخانه کاپسن تایر با بهره گیری از بهترین متخصصین و مهندسان در تولید تایر های با کیفیت بالا و با دوام موفق عمل کرده و در حال رقابت با برندهای آمریکایی،کره ای و ژاپنی میباشد و در حال حاظر تحت لیسانس و نارت آلمان تایر خود را تولید میکند کاپسن با طراحی عاج مناسب چسبندگی لاستیک را بالا برده و نرمی بسیار مناسبی برای این لاستیک به همراه داشته است از جمله ویژگی های این لاستیک : نرمی عاج تخلیه آب مناسب به دلیل طرح عاج مناسب چهار فصل عمر بالا چسبندگی زیاد کیفیت بالا سال ساخت 2024

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لاستیک خودرو دبل استار تایر مدل MAXIMUM DH03 سایز 185/65/15-دوحلقه خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تایر دابل استار بعنوان تایر مورد اعتماد مشتریان در سرتاسر جهان به بیش از 130 کشور و ناحیه صادر شده و به نام تجاری مورد اعتماد مشتریان در خارج از کشور تبدیل شده است. شرکت حرفه ای دابل استار در صنعت چین پیشگام و نشانگر قدرت و نمایی از تجارت موفق چین در اقتصاد جهانی می باشد. تولید تایر و لاستیک برای ماشین های سنگین نظیر کامیون ها ، تریلر ، وانت و اتوبوس و ماشین های سبک مانند سواری از فعالیت های شرکت دابل استار چین است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لاستیک خودرو نکسن مدل NBLUE HD PLUS سایز 215/65/16 - 2 حلقه خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند نکسن نامی آشنا در صنعت لاستیک میباشد که جزو برندهای با کیفیت بازار نیز شناخته میشود. شرکت نکسن قعالیت خود را در سال 1942 در کشور کره جنوبی آغاز نمود و در حال حاضر بعنوان رقیب سرسختی برای دو کمپانی هانکوک و کومهو شناخته میشود. تایرهای برند نکسن با استفاده از فناوری‌های روز دنیا طراحی و ساخته می‌شوند. همچنین این برند اولین شرکت کره‌ای در تولید تایرهای سری V شکل بوده و محصولات آن از اعتماد و اطمینان بالایی در میان خودروسازان سراسر جهان برخوردار است. جالب است بدانید که تعدادی از تولیدکنندگان اتومبیل از لاستیک‌های برند نکسن به عنوان تایر فابریک محصولات خود استفاده می‌کنند. زیرا که تایرهای این برند در کنار کیفیت بالا از خدمات پس از فروش فوق‌العاده‌ای نیز سود می‌برند. اکثر تولیدات لاستیک نکسن از نظر قیمت در سطحی مشابه لاستیک کومهو قرار دارند. نرمی و طول عمر بالا، بزرگترین مزیت لاستیک نکسن برای خریداران محسوب می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لاستیک خودرو نکسن مدل NBLUE HD PLUS سایز 185/65/15 - 2 حلقه خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند نکسن نامی آشنا در صنعت لاستیک میباشد که جزو برندهای با کیفیت بازار نیز شناخته میشود. شرکت نکسن قعالیت خود را در سال 1942 در کشور کره جنوبی آغاز نمود و در حال حاضر بعنوان رقیب سرسختی برای دو کمپانی هانکوک و کومهو شناخته میشود. تایرهای برند نکسن با استفاده از فناوری‌های روز دنیا طراحی و ساخته می‌شوند. همچنین این برند اولین شرکت کره‌ای در تولید تایرهای سری V شکل بوده و محصولات آن از اعتماد و اطمینان بالایی در میان خودروسازان سراسر جهان برخوردار است. جالب است بدانید که تعدادی از تولیدکنندگان اتومبیل از لاستیک‌های برند نکسن به عنوان تایر فابریک محصولات خود استفاده می‌کنند. زیرا که تایرهای این برند در کنار کیفیت بالا از خدمات پس از فروش فوق‌العاده‌ای نیز سود می‌برند. اکثر تولیدات لاستیک نکسن از نظر قیمت در سطحی مشابه لاستیک کومهو قرار دارند. نرمی و طول عمر بالا، بزرگترین مزیت لاستیک نکسن برای خریداران محسوب می‌شود.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید شمع موتورسیکلت به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لاستیک خودرو سنترا مدل VANTI AS سایز 165/65R13 -دوحلقه خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لاستیک سنترا با طرح گل Vanti AS ساخت کشور چین و یک لاستیک تمام فصل برای استفاده در خودروهای سواری شهری است. الگوی آج لاستیک سنترا متقارن بوده و با سایش یکنواخت لاستیک، طول عمر آن را افزایش می دهد و از سوی دیگر صداها و لرزش های جاده را کاهش داده و سواری آرام و راحتی را سبب می شود. از سوی دیگر طراحی الگوی آج به صورت غیر جهت دار همراه با مقاومت بالای عناصر آن، از تغییر شکل لاستیک جلوگیری می کند. شیارهای عریض آج همراه با ترکیبات مرغوب موجود در آن، کشش و عملکرد هندلینگ را در شرایط آب و هوایی خشک، مرطوب و سبک زمستانی افزایش می دهد. شیارهای محیطی نیز با پراکنده کردن آب از زیر لاستیک، از هیدروپلنینگ جلوگیری کرده و رانندگی ایمنی را ارائه می دهد. بلوک های سفت و سخت آج در قسمت شانه، چسبندگی را در هنگام پیچش های تند بهبود بخشیده و باعث پایداری و همچنین دقت فرمان به خصوص در سرعت های بالا می شود. وجود یک دنده دوتایی در وسط آج، به لاستیک کمک می کند تا ثبات جهت و دقت در هندلینگ در سرعت بالا را حفظ کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لاستیک خودرو تراینگل مدل TC101 سایز 225/60/16 - دو حلقه خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لاستیک تراینگل طرح گل TC101 دارای 4 کانال خطی سراسری جهت خروج آب از سطح تایر است که باعث بهبود در تخلیه و پراکندگی آب می گردد ، در نتیجه خطر هیدروپلنینگ (آب پیمایش) را کاهش می دهد و از لغزش تایر و خودرو در جاده های خیس جلوگیری می کند. از دیگر ویژگی های تایر TC101 تراینگل می توان به لایه های پلی استری در ساختار تایر که به استحکام بدنه ی تایر کمک کرده و باعث افزایش حفظ تعادل و فرمانپذیری تایر در سرعت بالا و دور زدن های سریع شده است اشاره کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لاستیک خودرو نکسن مدل ROADIAN HTX RH5 سایز 235/70/16 - 2 حلقه خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تایرهای برند نکسن با استفاده از فناوری‌های روز دنیا طراحی و ساخته می‌شوند. همچنین این برند اولین شرکت کره‌ای در تولید تایرهای سری V شکل بوده و محصولات آن از اعتماد و اطمینان بالایی در میان خودروسازان سراسر جهان برخوردار است. جالب است بدانید که تعدادی از تولیدکنندگان اتومبیل از لاستیک‌های برند نکسن به عنوان تایر فابریک محصولات خود استفاده می‌کنند. زیرا که تایرهای این برند در کنار کیفیت بالا از خدمات پس از فروش فوق‌العاده‌ای نیز سود می‌برند. اکثر تولیدات لاستیک نکسن از نظر قیمت در سطحی مشابه لاستیک کومهو قرار دارند. طول عمر بالا، بزرگترین مزیت لاستیک نکسن برای خریداران محسوب می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لاستیک خودرو نکسن مدل NBLUE HD PLUS سایز 215/50/17 - 2 حلقه خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند نکسن نامی آشنا در صنعت لاستیک میباشد که جزو برندهای با کیفیت بازار نیز شناخته میشود. شرکت نکسن قعالیت خود را در سال 1942 در کشور کره جنوبی آغاز نمود و در حال حاضر بعنوان رقیب سرسختی برای دو کمپانی هانکوک و کومهو شناخته میشود. کمپانی نکسن تایر شامل سه برند رودستون .جی پلنت و نکسن میباشد. تایرهای برند نکسن با استفاده از فناوری‌های روز دنیا طراحی و ساخته می‌شوند. همچنین این برند اولین شرکت کره‌ای در تولید تایرهای سری V شکل بوده و محصولات آن از اعتماد و اطمینان بالایی در میان خودروسازان سراسر جهان برخوردار است. جالب است بدانید که تعدادی از تولیدکنندگان اتومبیل از لاستیک‌های برند نکسن به عنوان تایر فابریک محصولات خود استفاده می‌کنند. زیرا که تایرهای این برند در کنار کیفیت بالا از خدمات پس از فروش فوق‌العاده‌ای نیز سود می‌برند. اکثر تولیدات لاستیک نکسن از نظر قیمت در سطحی مشابه لاستیک کومهو قرار دارند. نرمی و طول عمر بالا، بزرگترین مزیت لاستیک نکسن برای خریداران محسوب می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لاستیک خودرو نکسن مدل N BLUE HD PLUS سایز 225/55/16 - دو حلقه خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تایرهای برند نکسن با استفاده از فناوری‌های روز دنیا طراحی و ساخته می‌شوند. همچنین این برند اولین شرکت کره‌ای در تولید تایرهای سری V شکل بوده و محصولات آن از اعتماد و اطمینان بالایی در میان خودروسازان سراسر جهان برخوردار است. جالب است بدانید که تعدادی از تولیدکنندگان اتومبیل از لاستیک‌های برند نکسن به عنوان تایر فابریک محصولات خود استفاده می‌کنند. زیرا که تایرهای این برند در کنار کیفیت بالا از خدمات پس از فروش فوق‌العاده‌ای نیز سود می‌برند. اکثر تولیدات لاستیک نکسن از نظر قیمت در سطحی مشابه لاستیک کومهو قرار دارند. طول عمر بالا، بزرگترین مزیت لاستیک نکسن برای خریداران محسوب می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لاستیک خودرو ویندفورس تایر مدل CATCHFORCE H/P سایز 215/60/16 - دو حلقه خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند Windforce واقع در شانگدونگ، استان چین که به کارخانه‌های تایرسازی خود شناخته شده است، به عنوان یک پیشرو در زمینه‌های تایر خودرو و کامیون برجسته است. ویندفورس در طراحی و ساخت انواع لاستیک های رادیال از جمله: لاستیک خودروهای سواری، لاستیک SUV، لاستیک کامیون و لاستیک اتوبوس تخصص دارد. لاستیک های Windforce یک برند چینی باکیفیت هستند که در بازارهای داخلی و بین المللی به خوبی شناخته شده اند. تمامی الگوهای آج و مشخصات لاستیک توسط تیم تحقیق و توسعه مطابق با آخرین نیازهای بازار طراحی شده است. لاستیک‌های Windforce با تجهیزات درجه یک و سیستم‌های مدیریت کیفیت دقیق تولید می‌شوند تا محصول نهایی با کیفیت برتر را تضمین کنند. لاستیک‌های Windforce به دلیل ساختار قوی و طراحی پیشرفته‌شان، به راحتی تمام گواهی‌های لازم را به دست آوردند تا امکان استفاده از آن‌ها در هر کجای دنیا وجود داشته باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لاستیک خودرو رودستون مدل N5000 PLUS سایز 205/60R14- دو حلقه خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لاستیک 205/60R14 رودستون گل N5000 Plus، لاستیک با الگوی آج چهار فصل است، که می تواند عملکرد بسیار خوبی را برای خودروی شما در تمامی شرایط آب و هوایی و جاده ای به وجود بی آورد. این لاستیک را می توان برای خودروهایی با رینگ 14 اینچی مثل پژو 206، پژو پارس و پژو 405 استفاده کرد. لاستیک رودستون N5000 Plus، دارای الگوی آج بسیار پیشرفته است و در ساخت آن از جدید ترین مواد اولیه و پیشرفته ترین فناوری ها استفاده شده است. این توع ساخت سبب شده تا سواری نرم و بسیار کم صدایی را با این لاستیک تجربه کنید. به علاوه مقاومت غلطشی را در این لاستیک بسیار کاهش داده و باعث شده مصرف سوخت با آن بسیار بهبود پیدا کند. این لاستیک چسبندگی بسیار عالی را در زمین های خشک و مرطوب برای شما به وجود می آورد. همچنین به دلیل الگوی آج و بلوک های روی آن می توانید در مسیرهای مستقیم و در پیچ ها فرمان پذیری و پایداری بسیار خوبی را داشته باشید. از معایب این لاستیک می توان به عمر نبستا کم آج، و همچنین عملکرد ضعیف در برف و یخبندان شدید اشاره کرد. که این موضوع در تمامی لاستیک های چهار فصل وجود دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لاستیک خودرو ویندفورس تایر مدل CATCHFORCE H/P سایز 205/60/14 - دو حلقه خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند Windforce واقع در شانگدونگ، استان چین که به کارخانه‌های تایرسازی خود شناخته شده است، به عنوان یک پیشرو در زمینه‌های تایر خودرو و کامیون برجسته است. ویندفورس در طراحی و ساخت انواع لاستیک های رادیال از جمله: لاستیک خودروهای سواری، لاستیک SUV، لاستیک کامیون و لاستیک اتوبوس تخصص دارد. لاستیک های Windforce یک برند چینی باکیفیت هستند که در بازارهای داخلی و بین المللی به خوبی شناخته شده اند. تمامی الگوهای آج و مشخصات لاستیک توسط تیم تحقیق و توسعه مطابق با آخرین نیازهای بازار طراحی شده است. لاستیک‌های Windforce با تجهیزات درجه یک و سیستم‌های مدیریت کیفیت دقیق تولید می‌شوند تا محصول نهایی با کیفیت برتر را تضمین کنند. لاستیک‌های Windforce به دلیل ساختار قوی و طراحی پیشرفته‌شان، به راحتی تمام گواهی‌های لازم را به دست آوردند تا امکان استفاده از آن‌ها در هر کجای دنیا وجود داشته باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لاستیک خودرو رودوینگ مدل RW-581 سایز 185/65R14 - دو حلقه خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لاستیک رودوینگ خودش را متعهد به تولید لاستیک خودروهای سواری با تکنولوژی روز و کیفیتی همتای رقبای جهانیش می داند. رودوینگ که ظرفیت سالانه کنونی آن به 24 میلیون حلقه می‌رسد در 6 بخش لاستیک‌های اقتصادی اتومبیل، لاستیک‌های اتومبیل با عملکرد بالا، لاستیک‌های اتومبیل‌های شاسی‌بلند(SUV)، لاستیک‌های کامیون سبک، لاستیک‌های تریلر و لاستیک‌های برفی در حال تولید لاستیک است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لاستیک خودرو ترازانو مدل SU318 سایز 225/65/17-دو حلقه خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ترازانو از زیر برندهای شرکت ZC Rubber در چین است که در سال 2009 پایه گذاری شده است. شعار برند ترازانو امنیت و قابل اطمینان بودن است. شرکت مادر که سابقه فعالیت از سال 1958 را در این صنعت دارد در رتبه بندی جهانی بین 10 شرکت برتر تولید لاسنیک در جهان قرار دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لاستیک خودرو رودستون تایر مدل CP672 سایز 215/60/15 - دو حلقه خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نکسن تایر(NEXEN TIRE) در کشور کره جنوبی تاسیس شده است. از جمله تولیدات این کارخانه میتوان به انواع لاستیک های رینگ 13 با طرح های CP661 و CP672 و SB782 اشاره کرد. این شرکت یک کارخانه در یانگسان کره و یک کارخانه دیگر به ابعاد 500000 متر مربع در چینگدائوی چین دارد. در مارس 2012 ، سومین کارخانه خود را نیز در چانگ یونگ کره افتتاح کرده است. این کارخانه نیز به مقیاس 500000 متر مربع ، سازگار با محیط زیست و با امکانات پیشرفته و کاملاً خودکار تولید محصولات با ارزش بالا است. به طور کلی، کارخانه‌های این شرکت بزرگ دارای دستگاه‌های برش دقیق وکاملاً خودکار، به منظور تولید محصولات با کیفیتی می‌باشند. من جمله تولید تایر رینگ 13 با طرح CP661 علاوه بر این ، ROADSTONE دارای شبکه های تحقیق و توسعه جهانی در کره جنوبی، چین ، آلمان و ایالات متحده می‌باشد. در این مراکز پژوهشگران مشهور جهان با هم همکاری می کنند. تا فناوری های جدیدی را برای مشتریان در سراسر جهان تولید کنند. ROADSTONE به یکی از تولید کنندگان آینده دار تایر با یکی از بالاترین نرخ رشدها در صنعت تبدیل شده است و این برند در بیش از 100 کشور در سراسر دنیا به فروش می رساند. این شرکت همچنان تلاش خود را برای اطمینان از رقابت در تولید ، ساحت محصولات سازگار با محیط زیست و فن آوری خود، به منظور تبدیل شدن به یک مارک پیشرو در صنعت ادامه خواهد داد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لاستیک خودرو ونلی مدل AS028 سایز 235/75/15 - دو حلقه خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت ونلی تایر دارای دو مرکز عمده تولیدی واقع در کُنگوها و هِفِی با 2800 کارمند و ظرفیت تولید مجموعاً 16میلیون لاستیک در هرسال می‌باشد. در سال‌های اخیر، این شرکت اعتبار گسترده ای در حوزه‌های ایمنی تولید و حفاظت محیط زیست بدست آورده و جوایز و افتخارات متعددی را نیز کسب نموده است. محصولات ونلی‌تایر موفق شده است تا اعتماد مشتریان چینی و همچنین بین‌المللی خود را بدست آورد…این که 52% حجم فروش ونلی را صادرات تشکیل می‌دهد، خود گواهی بر این مدعاست. محصولات ونلی‌تایر، در بیش از 150 کشور جهان با علامت تجاری ثبت‌شده به فروش رسیده‌اند.. ونلی‌تایر به دنبال این است تا خود را در زمینه تحقیق و توسعه، تولید، توسعه برند و فروش تقویت نماید تا یک تحقیق و توسعه جهانی و تولید و فروشی بین‌المللی ایجاد کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لاستیک خودرو گرنلندر مدل Colo H01 سایز 195/65/15 - دو حلقه خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گرنلندر که ظرفیت سالانه کنونی آن به 24 میلیون حلقه می‌رسد و 6 بخش لاستیک‌های اقتصادی اتومبیل، لاستیک‌های اتومبیل با عملکرد بالا، لاستیک‌های اتومبیل‌های شاسی‌بلند(SUV)، لاستیک‌های کامیون سبک، لاستیک‌های تریلر ویژه و لاستیک‌های برفی را در خط تولید خود دارد. گرنلندر در استان شاندونگ چین تأسیس شده و خود را متعهد به تبدیل شدن به یک مرکز تولید و تحقیق و توسعه حرفه‌ای تایر خودرو می‌داند.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید خوشبو کننده ماشین به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لاستیک خودرو رودباس مدل N906 سایز 245/45R19- دو حلقه خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

رودباس بعنوان یک شرکت لاستیک سازی مدرن و پیشرفته که تحت تکنولوژی و تجهیزات روز دنیا محصولاتش را در کارخانه هوآشنگ چین تولید می کند. کارخانه لاستیک سازی هواشنگ که در سال 1983 میلادی تاسیس شده تولید لاستیک های برند کاپسن ، هابیلد و دورون را در کارنامه تولیدات خود دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لاستیک خودرو کومهو تایر مدل SOLUS HS11 سایز 185/65R15 - یک حلقه خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همیشه فروشگاهی میتواند مشتریان زیادی را برای فروش لاستیک بخود جلب کند که مدل های متنوع و متعددی از لاستیک را بفروش برساند. مشتری باید بتواند متناسب با خودروی خود لاستیک مناسب و استاندارد را تهیه کند که از این رو فروشگاه نیز باید مجموعه کاملی از لاستیک ها را آن هم در برندهای مختلف بفروش برساند. فروش لاستیک در برند ها و مدل های متنوع دست خریدار را باز میگذارد تا بتواند از میان لاستیک های موجود آنچه را که با خودروی او سازگاری دارد را خریداری کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لاستیک خودرو نکسن مدل NFERA AU7 سایز 275/40/19 - 2 حلقه خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کمپانی لاستیک نکسن در سال 1942، با نام ;Heung-A در کُره­ جنوبی تأسیس و در سال 2000 نام آن به Nexen Tire (Next+Century) تغییر یافت. شاخه­ آمریکایی این کمپانی در سال 2005 تأسیس و بخاطرِ محصول ترکیبیِ نانوکامپوزیتِ خود برنده­ی جایزه شد. محصولات کمپانی نکسن شامل انواع لاستیک صنعتی، کشاورزی، باری و سواری است. کیفیت تولید، مصرف بهینه انرژی و کیلومتر بالا و قیمتِ مناسب، آن را در بین لاستیک­های کره ­ای، ممتاز و بسیاری از خودروسازها نظیر پورش، هیوندای، کیا، رنو، سانگ یانگ، میتسوبیشی، فیات، شورلت، کرایسلر را متقاعد به استفاده از نکسن به عنوان OE (لاستیک فابریک) کرده است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لاستیک خودرو نکسن مدل ROADIAN HTX RH5 سایز 265/70R16 - دو حلقه خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لاستیک 265/70R 16 گل Radian HTX RH5، لاستیک چهار فصلی است که عملکرد بسیار خوبی را در بیشتر شرایط آب و هوایی و جاده ای دارد. عملکرد و کیفیت سواری با این لاستیک به قدری خوب بوده که باعث شده جایزه بهترین طراحی برای اتومبیل های شاسی بلند و کراس اوور را دریافت کند. این لاستیک را می توان برای اتومبیل های کراس اوور و شاسی بلند با رینگ 16 مثل پاژن می تواند استفاده کنید. آج چهار فصل لاستیک RH5 باعث می شود تا چسبندگی و عملکرد این لاستیک در بیشتر شرایط آب و هوایی و جاده ای بسیار خوب باشد. چسبندگی این لاستیک در جاده های خشک بسیار خوب است. همچنین به لطف شیارهای پهن و عمیقی که روی آج آن طراحی شده است می تواند آب را به راحتی از زیر خود خارج کند. این ویژگی علاوه بر اینکه چسبندگی لاستیک را در مسیرهای خیس و مرطوب افزایش می دهد، از به وجود آمدن خطر هیدروپلنینگ هم به خوبی جلوگیری می کند و سواری ایمنی را به وجود می آورد. همچنین مهندسان نکسن برای اینکه کیفیت سواری با این لاستیک خوب باشد و همچنین سر و صدای کمی را در هنگام حرکت به وجود بی آورد آج آن را در 5 مرحله تولید کرده اند. همچنین قسمت میانی آج را به صورت پیوسته طراحی کرده اند تا صدای کم تری را در هنگام حرکت داشته باشد. این ویژگی همچنین کمک می کند تا پایداری و فرمان پذیری اتومبیل در هنگام حرکت بسیار خوب باشد. اگر دوست داشته باشید با اتومبیل خود در دشت و چمنزار رانندگی کنید لاستیک نکسن HTX RH5 شما را ناامید نخواهد کرد. این لاستیک به لطف شیارهای باز و عمیقی که دارد می تواند شن، ماسه و گل و لای را به راحتی از خود خارج کند. اما از آن نباید انتظار عملکرد لاستیک آفرود را داشته باشد. این لاستیک برای رینگ های 15 نا 20 اینچی و با کدهای سرعت H ، T، S، R، Q و V طراحی و تولید شده است .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لاستیک خودرو کومهو تایر مدل ECSTA PS71 سایز 235/50R18- دو حلقه خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لاستیک کومهو 235/50R18 گل ECSTA PS71، از مدل های تابستانه و عملکرد بالای شرکت کومهو است که به تازگی وارد بازار شده است. این لاستیک عملکرد فوق العاده خوبی را در شرایط آب و هوایی و جاده ای مختلف دارد. و برای راننده هایی که به دنبال سواری با کیفیت و عملکرد بالا هستند مناسب است. لاستیک کومهو 235/50R18 برای اتومبیل هایی مثل هیوندای جنسیس مناسب است. طراحی آج تابستانه و نامتقارن ECSTA PS71 باعث شده تا این لاستیک عملکرد بسیار خوبی را در زمین های خشک و مرطوب داشته باشد. چسبندگی و هندلینگ این لاستیک در زمین های خشک بسیار عالی و خوب است. و با وجود شیارهای پهن و بهینه شده ای که دارد آب را به راحتی از جلوی خود کنار می زند و چسبندگی بسیار خوبی را در زمین های خیس و مرطوب به وجود می آورد. همچنین خطر هیدروپلنینگ را کاهش و ایمنی اتومبیل را افزایش می دهد. به علاوه ترمزگیری با این لاستیک در زمین های خشک و مرطوب بسیار عالی و قابل قبول است. مهندسان شرکت کومهو قیمت میانی آج ECSTA PS71 به گونه ای طراحی کرده اند تا این لاستیک تماس مداومی را با سطح جاده داشته باشد. این ویزگی باعث می شود تا اتومبیل در سرعت های بالا پایداری و هندلینگ بسیار خوبی را داشته باشد. همچنین آج شانه ای این لاستیک چسبندگی بسیار خوبی را در پیچ به وجود می آورد و هندلینگ اتومبیل را بهبود می بخشد. علاوه بر این ها برای ساخت این لاستیک از مواد پیشرفته میکروسیلیس دار استفاده کرده اند که مقاومت غلطشی لاستیک به طور چشمگیری کاهش داده است. این کار مصرف سوخت را در این لاستیک کاهش و طول عمر آن را نیز بهبود بخشیده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لاستیک خودرو هانکوک مدل Ventus Prime2 K115 سایز 235/55R19 - دو حلقه خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت لاستیک سازی هانکوک عملکرد بالا را برای تمامی سطوح و با قیمت مناسب، فراهم می کند. هندلینگ مطمئن در شرایط آب و هوایی مختلف به معنی مسافرت ایمن و راحت، صرفنظر از پیش گویی های هوا شناسی است. بیش از 70 سال تجربه در و بهبود مستمر در تولید لاستیک خودرو، محبوبیت لاستیک خودرو هانکوک را در میان خریداران لاستیک دنیا گارانتی می کند. استفاده از تکنولوژی مدرن و مواد درجه یک در ساختن لاستیک های تابستانه، زمستانه و چهارفصل به شما اطمینان می دهند که باخرید لاستیک خودرو مناسب در هر نوع شرایط آب و هایی بدون مشکل می توانین رانندگی کنین. با خرید لاستیک های هانکوک هیچ محدودیتی نیست که شما را بترساند و هیچگونه ریسک گرفتاری در رانندگی های بین شهری را ندارید. کیفیت بالای این برند کره ای وقتی به اثبات می رسد که شرکت هایی همچون آئودی، فورد، رنو و فولکس واگن از لاستیک خودروی هانکوک به عنوان تجهیزات اصلی (OE) در خودروهایشان استفاده می کنند. تجهیزات اصلی (Original Equipment) یا به اختصار OE به لاستیک هایی گفته می شود که کارخانه ی تولید کننده ی لاستیک در هماهنگی با تولید کنند ه ی خودرو اقدام به تولید لاستیک می کند که سازگار با خودروی مربوطه باشد و اهداف تولید کننده ی خودرو را نیز در نظر بگیرد. به همین دلیل است که توصیه می شود اگر قصد خرید لاستیک دارید بایستی لاستیکی خریداری کنید که برای اتومبیل شما OE باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لاستیک خودرو یوکوهاما مدل BleErth ES32 سایز 195/65R15 - دو حلقه خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت تولیدی لاستیک یوکوهاما در سال 1917 با ادغام دو شرکت بزرگ کابل سازی یوکویاما و شرکت بی اف گودریچ در ژاپن تاسیس شد.دفتر مرکزی لاستیک یوکوهاما در توکیو ژاپن واقع شده است و با در خدمت گرفتن بیش از 15000 هزار کارمند و 190 نمایندگی فروش در دنیا توانسته سهم قابل توجهی از بازار جهانی را به خود اختصاص دهد. لاستیک یوکوهاما را می توان به عنوان بنیان گذار و اولین تولید کننده تایر در ژاپن دانست.این شرکت با تولید لاستیک سواری با عملکرد فوق العاده بالا به کمک تکنولوژی های پیشرفته، توانسته در مسابقات اتومبیل رانی موفقیت های چشم گیری داشته باشد و به عنوان اسپانسر در بخش ورزشی فعالیت گسترده ای داشته باشد. لاستیک یوکوهاما ژاپن از سال 2015 برای پنج سال اسپانسر تیم فوتبال چلسی قهرمان لیگ جزیره انگلستان بوده است.مروزه یوکوهاما به عنوان تجهیز کننده اصلی لاستیک آئودی ، لاستیک هوندا ، لاستیک لکسوس ، لاستیک مرسدس بنز ، لاستیک نیسان ، لاستیک پورشه ، لاستیک تویوتا ، و لاستیک فولکس واگن شناخته می شود و همکاری های گسترده ای با خودروسازان بزرگ دنیا دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لاستیک خودرو تراینگل مدل TR928 سایز 185/65R15 - دو حلقه خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تایر تراینگل TR928سایز 185/65R15 جزو لاستیک های ایده آل برای خودروهای خارجی و رده بالا اما با قیمت مناسب است. این تایر را شرکت چینی تراینگل با قیمت مناسب تولید کرده است و در کشورهای دیگر نیز طرفداران زیادی دارد. کشور ما یک کشور چهار فصل است که ار این رو باید در خرید لاستیک به دنبال تایرهایی باشید که بتوانند با هر چهار فصل کشور تناسب بر قرار کنند که این مدل لاستیک قادر است تا با هر چهار فصل تناسب برقرار کند و جزو لاستیک های کاملا ایده آل و مقرون بصرفه محسوب میگردد. تایر تراینگل TR928سایز 185/65R15 فرمان پذیری بسیار خوب و ایده آلی دارد و میتواند خودرو را از در شرایط جوی مختلف مانند جاده ها و مسیرهای لغزنده به خوبی هدایت کند. نرم بودن لاستیک نیز اجازه انتقال لرزش به بدنه خودرو را نخواهد داد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لاستیک خودرو نکسن  مدل NFera SU1 سایز 265/35R18 - دو حلقه خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند نکسن نامی آشنا در صنعت لاستیک میباشد که جزو برندهای با کیفیت بازار نیز شناخته میشود. شرکت نکسن قعالیت خود را در سال 1942 در کشور کره جنوبی آغاز نمود و در حال حاضر بعنوان رقیب سرسختی برای دو کمپانی هانکوک و کومهو شناخته میشود. لاستیک های نکسن هیچ کم و کسری از یک لاستیک با کیفیت خارجی ندارند و نه تنها در کشور ما بلکه در تمامی کشور های دنیا جزو پرفروش ترین ها و با کیفیت ترین لاستیک ها محسوب میشوند. لاستیک های نکسن تمام استاندارد های جهانی را دارند و با استفاده از آنها میتوانید از ویژگی های یک تایر با دوام که میتواند عملکرد خودروی شما را بهبود بخشد بهره مند شوید. لاستیک سواری نکسن با بیشتر لاستیک هایی که از نوع وارداتی و یا داخلی هستند تفاوت دارد زیرا این لاستیک ها از کیفیت به مراتب خیلی بالایی برخوردار هستند که میتوانند امنیت و همچنین آسایش را برای سرنشینان و راننده فراهم آورند. لاستیک های سواری نکسن تنها چند رقیب دارند که این رقیب ها نیز از برندهای تراز اول جهانی محسوب میشوند. لاستیک های سواری نکسن با اب و هوای کشور ما که یک آب و هوای چهار فصل محسوب میشود به خوبی تناسب برقرار میکند و میتوان در جاده های بارانی و همچنین خشک و داغ به راحتی از این لاستیک ها استفاده نمود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لاستیک خودرو جی پلنت تایر مدل CP672 سایز 215/65/15 - 2 حلقه خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کمپانی لاستیک نکسن در سال 1942، با نام Heung-A; در کُره­ جنوبی تأسیس و در سال 2000 نام آن به Nexen Tire (Next+Century) تغییر یافت. شاخه­ این کمپانی در سال 2005 تأسیس و بخاطرِ محصول ترکیبیِ نانوکامپوزیتِ خود برنده­ی جایزه شد. محصولات کمپانی نکسن شامل انواع لاستیک صنعتی، کشاورزی، باری و سواری است. کیفیت تولید، مصرف بهینه انرژی و کیلومتر بالا و قیمتِ مناسب، آن را در بین لاستیک­های کره ­ای، ممتاز و بسیاری از خودروسازها نظیر پورش، هیوندای، کیا، رنو، سانگ یانگ، میتسوبیشی، فیات، شورلت، کرایسلر را متقاعد به استفاده از نکسن به عنوان OE (لاستیک فابریک) کرده است.برند جی پلنت یک برند ارزشمند و همچون رودستون یکی از زیر مجموعه های کمپانی لاستیک سازی نکسن می باشد که سابقه ای طولانی در زمینه تولید انواع لاستیک دارد. کمپانی نکسن انواع لاستیک های سواری و آفرود را با برند جی پلنت تولید و به بازار های آسیایی عرضه می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لاستیک خودرو مینروا مدل Radial 209 سایز 165/80R13 - دو حلقه خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مینروا Minerva نام برندی شناخته شده و با قدمتی بیش از 30 سال در است. کیفیت و دوام شاخصه های اصلی برند مینروا Minerva هستند. ابتدا مینروا Minerva در کشور بلژیک در سال 1992 شروع به کار کرد اما در حال حاضر تولیدات این شرکت در کشور چین با بروزترین تکنولوژی تولید می شوند. لاستیک مینروا سایز 165R13 مناسب وانت پیکان ، پژو RD ، پژو Roa و پیکان می باشد.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا