خودرو، موتور سیکلت و لوازم یدکی

نکات مهم و راهنمای خرید کمک فنر خودرو به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید کمک فنر خودرو باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

برای خرید کمک فنر خودرو تنها کافی است در ادامه این مطلب با نکته خرید همراه شوید تا شما را با نکاتی حائز اهمیت در خصوص تهیه این قطعه مهم و مربوط به دنیای خودروها آشنا نماییم.

کمک فنر خودرو چیست؟

فنرها و کمک فنرها که اجزای جدایی ناپذیر خودرو هستند، اعضای مستقل سیستم تعلیق هستند. عملکرد و کارایی کمک فنر خودرو و فنر به صورت ترکیبی یکپارچه بوده و به تنهایی کارکرد خاصی ندارند. این دو با هم ارتعاشات ناشی از حرکت خودرو در جاده های ناهموار را جذب می کنند و از انتقال آن به محفظه سرنشین جلوگیری می کنند.

کمک فنرها در نزدیکی هر چرخ نصب می شوند. طول این مکانیزم که در واقع وظیفه میرایی نوسانات فنرهای خودرو را بر عهده دارد به دلیل تحریک و حرکت فنرها کوتاه و کوتاهتر می شود. این باعث می شود که انرژی جنبشی از آزاد شدن انرژی پتانسیل فنر به انرژی گرمایی تبدیل و آزاد شود.

اگر انرژی فنر تخلیه نشود، خودرو دچار نوسانات متقابل شدید می شود. یک سر کمک فنر به شاسی و سر دیگر آن به سر یا اکسل خودرو متصل است. به صورت موازات فنر در سیستم تعلیق قرار می گیرد و با جمع شدن فنر جمع می شود، اما پس از بازگشت، نیروی فنر را تحمل می کند و به آرامی باز می شود.

در صورت آسیب دیدن کمک فنر، عبور از دست اندازها و سطوح ناهموار تقریبا غیرممکن است زیرا به اتاق و راننده ضربه می زند. هنگام حرکت روی سطح ناهموار ضربه توسط فنر وارد می شود و فنر با باز و بسته شدن ضربه را دفع می کند.

انواع کمک فنر خودرو

مدل های کارخانه ای: کمک فنر کارخانه ای که به آن شرکتی نیز گفته می شود در حقیقت همان کمک فنرهای فابریکی هستند که وقتی خودرو از بخش تولید کمپانی سازنده اش بیرون می آید، بر روی آن نصب شده است.

مدل های پنوماتیکی: این نوع از فنرها با استفاده از نیروی باد قابل کم و زیاد شدن ارتفاع خود می باشند. معمولا در داخل کابین خودروها دکمه ای منتسب برای انجام این عمل از سوی راننده لحاظ می شود. ضمن اینکه یادتان باشد کمک فنرهای پنوماتیکی از حفظ تعادل قابل توجه و در اصطلاح هندلینگ عالی برخوردارند.

مدل های ریگلاژی: کمک فنر ریگلاژی شاید قابل توجه ترین مدل ممکنه در بازار باشد که اجازه می دهد شما به عنوان مالک خودرو با توجه به پیچ تنظیم ارتفاع فنر، اندازه آن را کم و زیاد کنید و خودروی خود را در ارتفاع مورد نظرتان قرار دهید.

مدل های مسابقاتی: از نام این نوع نیز کاملا مشخص است که مناسب استفاده بر روی چه مدل خودروهایی می باشد؛ به این نوع از محصولات، کمک فنرهای اسپرت نیز گفته می شود که با کم کردن ارتفاع خودروها سبب حفظ تعادل بیشتر آنان در پیچ ها با سرعت های بالا می شوند. لازم به ذکر است که از این نوع کمک فنرها نمی توان بر روی هر نوع اتومبیلی استفاده کرد.

نکات مهم هنگام خرید کمک فنر خودرو

قیمت کمک فنر: قیمت کمک در واقع مشخص کننده کیفیت کمک می باشد. اگر به دنبال خرید کمک های ارزان قیمت هستید، نباید انتظار داشتن کیفیت لازم آن قطعه را داشته باشید.
نوع کمک فنر: کمک فنر دارای مدل های مختلفی می باشد، از نمونه های شرکتی گرفته تا نمونه های اسپورت و پنتوماتیک که هر کدام از آن ها در قسمت های قبل به صورت کامل توضیح داده شد که شما یا توجه به نیاز خود می توانید نوع آن را مشخص کنید.
جنس کمک: کمک فنرها با جنس های مختلفی روانه بازار می شوند، کمک های روغنی که با فشار روغن کار می کنند و کمک های گازی که فضای داخلی آن ها با گاز مخصوص پر می شود. در واقع کمک های گازی نسبت به کمک های روغنی بهتر عمل می کنند زیرا کمک های روغنی اگر تحت فشار زیادی قرار بگیرند روغن می دهند.
تست فشار: موقع خرید حتما کمک فنر را از نظر مقاومت در برابر فشار تست کنید، برای این کار سر کمک را روی زمین قرار دهید، نباید کمک فنر به راحتی جمع شود، هر چه فشار بیشتری به کمک وارد کنید تا مقداری جمع شود، نشان بر سلامت کمک‌فنر است. البته بعد از رها کردن فشار می بایست به آرامی به حالت اولیه خود برگردد.
توجه به بدنه: به بدنه کمک فنر توجه کنید، نباید دارای هر گونه ترک یا مو ترک باشد، همچنین قسمت های متحرک آن را مورد بررسی قرار دهید نباید، نشانی از روغن باشد.
تعمیری نباشد: امروزه خیلی از لوازم یدکی تعمیری با یک سری رنگ کاری و تمیز کاری به عنوان قطعه نو به فروش می رسند، برای تشخیص این موضوع بهتر است، به قسمت هایی که به وسیله آن روی خودرو پیچ می شود توجه کنید، نباید اثری از خوردگی و جای پیچ به جا مانده باشد، قسمت های رنگ نشده را به دقت مشاهده کنید، اگر تعمیری باشد اثرات گرد رنگ روی آن دیده می شود.
لیبل: به نوع بسته بندی توجه کنید همیشه یک قطعه اصل درون بسته بندی باکیفیت پلمپ می شود و روی قسمت درب آن ها لیبل شرکت سازنده زده می شود.
جنس شرکتی: از فروشگاه های مجاز خرید کنید همیشه جنس های شرکتی دارای یک کد هستند که اگر وارد وبسایت شرکت سازنده شوید، با زدن کد محصول از اصالت کالا می توانید با خبر شوید.
گارانتی: همیشه محصولاتی را بخرید که دارای خدمات پس از فروش هستند، داشتن ضمانت نامه دلیل محکمی بر کیفیت کالا می باشد، زیرا هیچ شرکتی تا از کیفیت کالای خود اطلاع نداشته باشد، آن را ضمانت نمی کند، زیرا هزینه های زیادی برای شرکت به بار می آورد.

باتوجه به نکاتی که در این راهنمای خرید کمک فنر خودرو گفته شد، می توانید کمک فنر مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه کمک فنر خودرو با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز کمک فنر عقب گلدن مدل 14011121 مناسب برای ریو خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کمک فنر وارداتی میباشد دارای شناسه کالا و کد رهگیری است به صورت گازی و روغنی است مناسب خودروهای ریو گازسوز هم می باشد بسته بندی عالی و زیبا دارد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کمک فنر عقب خودرو مدل SAHA مناسب برای پژو 206 بسته 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کمک فنر در سیستم تعلیق , موازی با فنر بسته می شود و وسیله ای مکانیکی است که جهت کنترل یا میرا کردن نوسانات فنرها، در نزدیکی هر چرخ نصب می شود. به عبارت دیگر وظیفه کمک فنرها نگه داشتن چرخ ها بر روی سطح جاده به هنگام ترمز گرفتن، شتاب گیری و گردش در پیچ ها است. ست کمک فنر MG با دوام بالا و استحکام مناسب برای پژو 206 . این محصول بسیار مقاوم و مستحکم میباشد و از مواد درجه یک ساخته شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کمک فنر جلو و عقب خودرو مدل MG مناسب برای تیبا بسته 4 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مهم : نوع درپوش بالای کمک فنر ممکن است به شکل سکه ای ، واشری مشکی یا قالپاق برنجی یا نقره ای باشد ، رنگ و نوع آن هیچ تاثیری بر عملکرد محصول ندارد و زمان تولید این محصول در کارخانه مشخص نیست که درپوش بالای سر کمک قرار است به چه شکل باشد ، زیرا برای تولید کننده و مصرف کننده هیچ اهمیتی ندارد ، عکس هر 4 مدل درپوش در تصاویر نشان داده شده است کمک فنر در سیستم تعلیق , موازی با فنر بسته می شود و وسیله ای مکانیکی است که جهت کنترل یا میرا کردن نوسانات فنرها، در نزدیکی هر چرخ نصب می شود. به عبارت دیگر وظیفه کمک فنرها نگه داشتن چرخ ها بر روی سطح جاده به هنگام ترمز گرفتن، شتاب گیری و گردش در پیچ ها است. ست کمک فنر MG با دوام بالا و استحکام مناسب برای همه نوع تیبا . این محصول بسیار مقاوم و مستحکم میباشد و از مواد درجه یک ساخته شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کمک فنر جلو و عقب خودرو مدل SAHA مناسب برای پژو 405 بسته 4 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مهم : نوع درپوش بالای کمک فنر ممکن است به شکل سکه ای ، واشری مشکی یا قالپاق برنجی یا نقره ای باشد ، رنگ و نوع آن هیچ تاثیری بر عملکرد محصول ندارد و زمان تولید این محصول در کارخانه مشخص نیست که درپوش بالای سر کمک قرار است به چه شکل باشد ، زیرا برای تولید کننده و مصرف کننده هیچ اهمیتی ندارد ، عکس هر سه مدل درپوش در تصاویر نشان داده شده است کمک فنر در سیستم تعلیق , موازی با فنر بسته می شود و وسیله ای مکانیکی است که جهت کنترل یا میرا کردن نوسانات فنرها، در نزدیکی هر چرخ نصب می شود. به عبارت دیگر وظیفه کمک فنرها نگه داشتن چرخ ها بر روی سطح جاده به هنگام ترمز گرفتن، شتاب گیری و گردش در پیچ ها است. ست کمک فنر SAHA با دوام بالا و استحکام مناسب برای پژو 405 . این محصول بسیار مقاوم و مستحکم میباشد و از مواد درجه یک ساخته شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کمک فنر جلو کی دی اس کد 323 مناسب برای دنا بسته دو عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کمک فنر جلو دنا در سیستم تعلیق موازی با فنر بسته می شود و وسیله ای مکانیکی است که جهت کنترل یا میرا کردن نوسانات فنرها، در نزدیکی هر چرخ نصب می شود. به عبارت دیگر وظیفه کمک فنرها نگه داشتن چرخ ها بر روی سطح جاده به هنگام ترمز گرفتن، شتاب گیری و گردش در پیچ ها است. کمک فنر جلو kds با دوام بالا است. این محصول بسیار مقاوم و مستحکم میباشد و از مواد درجه یک ساخته شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کمک فنر عظام کد 3010 مناسب برای پراید خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کمک فنر عقب پراید دوگانه سوز رولی روغنی عظام که تحت لیسانس شرکت تولید می شود. این قطعه یکی از مهمترین ملزومات سیستم تعلیق می باشددر واقع ضربات ناشی از ناهمواری مسیر حرکت توسط کمک فنر خنثی میشود،مکانیزم داخلی کمک فنر یک سیستم هیدرولیکی که در واقع با فشار روغن و جابجایی آن ،کمک فنر ضربات را گرفته و ارتعاشات را کاهش می دهد.کمک فنر یکی از مهمترین قسمت های خودرویی سیستم تعلیق محسوب می گردد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کمک فنر جلو چپ خودرو عظام کد 3183039 مناسب برای تیبا خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کمک فنر جلو تیبا چپ عظام یکی از مهمترین قسمت های سیستم تعلیق می باشد که تحت لیسانس شرکت ماندو کره تولید می شود یکی از محصولات شرکت فراوری و ساخت از زیر مجموعه های گروه قطعات خودروعظام می باشد.قابل نصب بر روی انواع تیبا و ساینا

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کمک فنر جلو عظام مدل A4 مناسب برای پژو 405 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تفاوت ماشین های گرانتر با ماشین های رده پایین وابسته به موارد متعددی است؛ از شکل و شمایل ظاهری گرفته تا اتفاقاتی که داخل موتور و اجزا فنی دیگر می افتد. اما حرفه ای ها می دانند که حس و حال سواری یک خودرو، می تواند بسیاری از موارد گفته شده را پوشش دهد! در سیستم تعلیق خودرو و همینطور در میان اجزا وابسته به آنها، اسم کمک فنر ها را به وفور شنیده ایم و درواقع از قابل ارتقا ترین بخشهای این مجموعه می باشد. اگر قصد تعمیر کمک فنر های جلو و یا حتی ارتقا آنها را دارید، پیشنهاد ما به شما محصول مقاوم و با کیفیت فوق از شرکت عظام است!

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کمک فنر جلو راست کد S11-2905020 مناسب برای ام وی ام 110 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کمک فنر یا جاذب ضربه (Shock Absorber) یک قطعه مکانیکی است که در نزدیکی چرخ های خودرو نصب می شود و وظیفه دارد که نوسانات ایجاد شده در فنر خودرو را کنترل و در نهایت میرا کند. به علاوه، سیستم تعلیق باید ضمن تحمل وزن خودرو، ضربات وارد از سطح جاده را جذب و از طریق تبدیل آن به ارتعاش این ضربات را مدیریت کند. فرمان پذیری یا همان هندلینگ خودرو و پایدارای خودرو نیز رابطه مستقیمی با کمک فنر استفاده شده در آن دارند و بر کیفیت، نرمی سواری، ترمز گیری و ایمنی به شدت اثر گذار است. با خرید این کالا کیفیت، ایمنی و راحتی سواری را تجربه و تضمین نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کمک فنر جلو راست سیتکو مدل KJR-p مناسب برای پراید خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کمک فنر یکی از قطعات مهم خودرو می باشد که زیر مجموعه ای از سیستم تعلیق خودرو محسوب میشود. نقص در کارکرد کمک فنرها شاید توسط رانندگان و مالکان خودرو خیلی زیاد جدی گرفته نشود، که همین امر می‌تواند عواقبات بسیار خطرناکی برای راننده و سرنشینان خودرو درپی داشته باشد. میدانیم که وظیفه اصلی کمک فنرها، به حداقل رساندن میزان ارتعاشات ناشی از حرکت خودرو در سطوح ناهموار بوده و از ضربات وارده و لرزش متعدد در خودرو جلوگیری می کند. چرا که ارتعاشات ناشی از این ضربات بدون حضور کمک فنرها، علاوه بر این که باعث می شود رانندگی را در این شرایط برای راننده بسیار سخت و خسته کننده کند، مستقیما به شاسی و بدنه خودرو ضربه وارد میکند که در طولانی مدت باعث آسیب به قطعات مختلف خودرو و نیز مستهلک شدن سایر قسمتهای خودرو خواهد شد. همچنین اگر این ضربه ها حاد باشد این امکان را بوجود میاورد که چسبندگی و پایداری وسیله‌ی نقلیه به کل دچار ایرادات عمیقی گردد و بعید نیست که حتی موجب چپ‌شدن خودرو ‌شود. در نهایت می‌توان گفت که کمک‌فنرها نقش بسیار ویژه ای هم در سلامت رانندگان و سرنشینان و هم در سلامت کارکرد و طول عمر خود وسیله‌ی نقلیه بسیار موثر است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کمک فنر جلو چپ سیتکو مدل KJL-P مناسب برای پراید خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کمک فنر یکی از قطعات مهم خودرو می باشد که زیر مجموعه ای از سیستم تعلیق خودرو محسوب میشود. نقص در کارکرد کمک فنرها شاید توسط رانندگان و مالکان خودرو خیلی زیاد جدی گرفته نشود، که همین امر می‌تواند عواقبات بسیار خطرناکی برای راننده و سرنشینان خودرو درپی داشته باشد. میدانیم که وظیفه اصلی کمک فنرها، به حداقل رساندن میزان ارتعاشات ناشی از حرکت خودرو در سطوح ناهموار بوده و از ضربات وارده و لرزش متعدد در خودرو جلوگیری می کند. چرا که ارتعاشات ناشی از این ضربات بدون حضور کمک فنرها، علاوه بر این که باعث می شود رانندگی را در این شرایط برای راننده بسیار سخت و خسته کننده کند، مستقیما به شاسی و بدنه خودرو ضربه وارد میکند که در طولانی مدت باعث آسیب به قطعات مختلف خودرو و نیز مستهلک شدن سایر قسمتهای خودرو خواهد شد. همچنین اگر این ضربه ها حاد باشد این امکان را بوجود میاورد که چسبندگی و پایداری وسیله‌ی نقلیه به کل دچار ایرادات عمیقی گردد و بعید نیست که حتی موجب چپ‌شدن خودرو ‌شود. در نهایت می‌توان گفت که کمک‌فنرها نقش بسیار ویژه ای هم در سلامت رانندگان و سرنشینان و هم در سلامت کارکرد و طول عمر خود وسیله‌ی نقلیه بسیار موثر است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کمک فنر جلو گازی کی دی اس کد 07 مناسب برای پراید بسته 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .
پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید جک خودرو به همراه قیمت و خرید آنلاین

معرفی

کمک فنر در سیستم تعلیق موازی با فنر بسته می شود و وسیله ای مکانیکی است که جهت کنترل یا میرا کردن نوسانات فنرها، در نزدیکی هر چرخ نصب می شود. به عبارت دیگر وظیفه کمک فنرها نگه داشتن چرخ ها بر روی سطح جاده به هنگام ترمز گرفتن، شتاب گیری و گردش در پیچ ها است. کمک فنر جلو پراید سمت راست و چپ kds با دوام بالا و استحکام مناسب برای همه نوع پراید است. این محصول بسیار مقاوم و مستحکم میباشد و از مواد درجه یک ساخته شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کمک فنر گازی جلو راست کی دی اس کد 08 مناسب برای پراید خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کمک فنر در سیستم تعلیق , موازی با فنر بسته می شود و وسیله ای مکانیکی است که جهت کنترل یا میرا کردن نوسانات فنرها، در نزدیکی هر چرخ نصب می شود. به عبارت دیگر وظیفه کمک فنرها نگه داشتن چرخ ها بر روی سطح جاده به هنگام ترمز گرفتن، شتاب گیری و گردش در پیچ ها است. کمک فنر جلو پراید سمت راست kds با دوام بالا و استحکام مناسب برای همه نوع پراید. این محصول بسیار مقاوم و مستحکم میباشد و از مواد درجه یک ساخته شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کمک فنر جلو کی دی اس کد 10 بسته 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کمک فنر جلو پژو 206 و207 برند kds ساخت مشترک ایران و کره است. کمک فنر در سیستم تعلیق موازی با فنر بسته می شود و وسیله ای مکانیکی است که جهت کنترل یا میرا کردن نوسانات فنرها، در نزدیکی هر چرخ نصب می شود. به عبارت دیگر وظیفه کمک فنرها نگه داشتن چرخ ها بر روی سطح جاده به هنگام ترمز گرفتن، شتاب گیری و گردش در پیچ ها است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کمک فنر عقب کی دی اس کد 319 مناسب برای برلیانس بسته دو عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کمک فنر عقب برلیانس در سیستم تعلیق موازی با فنر بسته می شود و وسیله ای مکانیکی است که جهت کنترل یا میرا کردن نوسانات فنرها، در نزدیکی هر چرخ نصب می شود. به عبارت دیگر وظیفه کمک فنرها نگه داشتن چرخ ها بر روی سطح جاده به هنگام ترمز گرفتن، شتاب گیری و گردش در پیچ ها است. کمک فنر عقب kds با دوام بالا است. این محصول بسیار مقاوم و مستحکم میباشد و از مواد درجه یک ساخته شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کمک فنر عقب کی دی اس کد 397 مناسب برای ماکسیما خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کمک فنر ماکسیما در سیستم تعلیق موازی با فنر بسته می شود و وسیله ای مکانیکی است که جهت کنترل یا میرا کردن نوسانات فنرها، در نزدیکی هر چرخ نصب می شود. به عبارت دیگر وظیفه کمک فنرها نگه داشتن چرخ ها بر روی سطح جاده به هنگام ترمز گرفتن، شتاب گیری و گردش در پیچ ها است. کمک فنر جلو kds با دوام بالا است. این محصول بسیار مقاوم و مستحکم میباشد و از مواد درجه یک ساخته شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کمک فنر جلو چپ فرانکو مدل 9597LO مناسب پژو 206 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کمک فنر یا جاذب ضربه (Shock Absorber) یک قطعه مکانیکی است که در نزدیکی چرخ های خودرو نصب می شود و وظیفه دارد که نوسانات ایجاد شده در فنر خودرو را کنترل کند. به علاوه، سیستم تعلیق باید ضمن تحمل وزن خودرو، ضربات وارد از سطح جاده را جذب و از طریق تبدیل آن به ارتعاش این ضربات را مدیریت کند. فرمان پذیری یا همان هندلینگ خودرو و پایدارای خودرو نیز رابطه مستقیمی با کمک فنر استفاده شده در آن دارند و بر کیفیت، نرمی سواری، ترمز گیری و ایمنی به شدت اثر گذار است. شرکت فرانکو یک شرکت تامین قطعات یدکی خودرو است که در سال 2011 در ایران تاسیس شده است و طیف وسیعی از خودرو ها امکان استفاده از قطعات و خدمات با کیفیت این شرکت را دارند . وظیفه ی فرانکو تامین قطعات ، با کیفیت بهتر از معمولی برای خودرو ها در سراسر ایران است .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کمک فنر جلو راست عظام کد 3071 مناسب برای ساینا خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کمک فنر جلو ساینا راست عظام یکی از مهمترین قسمت های سیستم تعلیق می باشد که تحت لیسانس شرکت ماندو کره تولید می شود یکی از محصولات شرکت فراوری و ساخت از زیر مجموعه های گروه قطعات خودروعظام می باشد این شرکت با اتکا بر دانش فنی و تکنولوژی روز دنیا محصولی با کیفیت تولید ، که این امر در صدد افزایش رضایت مشتریان و مصرف کنندگان می باشد. این قطعه یکی از مهمترین ملزومات سیستم تعلیق می باشددر واقع ضربات ناشی از ناهمواری مسیر حرکت توسط کمک فنر خنثی میشود،مکانیزم داخلی کمک فنر یک سیستم هیدرولیکی میباشد در واقع با فشار روغن و جابجایی آن ،کمک فنر ضربات را گرفته و ارتعاشات را کاهش می دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کمک فنر عقب خودرو عظام مدل 7851 مناسب برای پژو 405 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کمک فنر عقب پژو 405 ماندو عظام یکی از مهمترین قسمت های خودرویی سیستم تعلیق محسوب می گردد که تحت لیسانس شرکت MANDO کره تولید می شود یکی از محصولات شرکت فراوری و ساخت از زیر مجموعه های گروه قطعات خودروعظام می باشد. این قطعه یکی از مهمترین ملزومات سیستم تعلیق می باشددر واقع ضربات ناشی از ناهمواری مسیر حرکت توسط کمک فنر خنثی میشود،مکانیزم داخلی کمک فنر یک سیستم هیدرولیکی میباشد در واقع با فشار روغن و جابجایی آن ،کمک فنر ضربات را گرفته و ارتعاشات را کاهش می دهد.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا