خودرو، موتور سیکلت و لوازم یدکی

نکات مهم و راهنمای خرید ضدیخ به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید ضدیخ باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

اغلب آزمایش ها اهمیت استفاده از انواع خنک کننده ها و ضد یخ ها را برای حفاظت موتور در برابر سرما و خوردگی اجزای آن نشان داده اند. وجود این مواد سیال در اطراف موتور بخش عمده گرمای تولید شده را به خود جذب کرده و به بیرون منتقل می‌کنند. از ارزان ترین و ساده ترین مواد سیال می‌توان به آب اشاره کرد. اما به دلیل گوناگون آب به تنهایی پاسخگوی نیازهای موتور نبوده و باید برای خنک کردن سیستم موتور از مخلوط یکسانی آب و ضد یخ بهره برد. ضدیخ ها با فرمول بندی منحصر به فرد علاوه بر پایین آوردن دمای انجماد سیال تا دمای کمتر از 35 درجه سانتی گراد، باعث عدم بالاتر رفتن نقطه جوش تا دمای بالاتر از 112 درجه سانتی گراد می‌شود. به دلیل نوع عملکرد این ترکیب شیمیایی اغلب تولیدکنندگان نام‌هایی مانند ضد یخ، ضد جوش و یا ضد زنگ انتخاب می‌کنند. با مطالعه دقیق مقاله راهنمای خرید ضدیخ خودرو با نکات مهم این ترکیب شیمیایی آشنا شده و بهترین گزینه را خریداری نمائید. لطفاً با ما همراه باشید.

مزایای استفاده از ضد یخ

  • ممانعت از یخ زدن مایع درون رادیاتور
  • ممانعت از خوردگی و زنگ زدگی قطعات
  • ممانعت از بالا رفتن نقطه جوش و جوش آوردن موتور

با توجه به مزایای نامبرده بر خلاف تصور عموم که معتقدند از ضد یخ فقط در فصول سرد سال باید استفاده کرد، باید بگوییم که استفاده از این ترکیب شیمیایی در تمامی فصول لازم می باشد.

مهمترین ویژگی یک سیال استاندارد

مواد سیال به کار گرفته در موتور خودرو باید استاندارد بوده و تمام ویژگی های مثبت را داشته باشد، تا بتوان از آن به عنوان یک سیال خوب و استاندارد نام برد. از جمله مهمترین ویژگی ها بالا بودن نقطه جوش، نقطه انجماد قابل کنترل، قابلیت داشتن حداقل خوردگی، قابلیت انتقال حرارت بالا ،بالا بودن پایداری شیمیایی، مخلوط شدن راحت با آب، حداقل میزان سمیت، عدم آتش گیری، سازگاری با محیط زیست، سرعت تجزیه خوب توسط میکروب‌ها و در نهایت مقرون به صرفه بودن می باشد.

ساختار ضد یخ

در تولید و ساخت ضدیخ از ترکیب معروفی به نام منو اتیلن گلیکول به همراه انواع مواد افزودنی که مانع خوردگی، کف کردن، زنگ زدگی و در نهایت بهبود کیفیت محصول شده به همراه آب و رنگ استفاده می‌شود.

انواع ضد یخ

اگر در مورد انواع ضد یخ ها تحقیق ساده کرده باشید، می‌دانید که ضد یخ ها به انواع مختلفی از نمونه های ایرانی گرفته تا خارجی در بازار موجود می باشند. این مایع تاکنون در دو نوع پایه آلی (الکلی) و معدنی (روغنی) موجود می باشند. به طور کلی می‌توان گفت ضدیخ هایی که دارای پایه آلی هستند، به دلیل مواد افزودنی موجود در آنها از طول عمر مفید بیشتری برخوردار بوده که هنگام خرید باید هزینه بیشتری پرداخت نمائید. در مقابل این محصول ضد یخ های دارای پایه معدنی بوده که دارای طول عمر حداکثر 2 سال می باشند. این نوع ضدیخ ها (پایه معدنی) از مرسوم ترین ها به شمار می روند. برای تولید ضد یخ های مرغوب و با کیفیت از مواد معدنی در ترکیب آن ها (ضدیخ ها) بهره گرفته می شود. با ادامه مقاله راهنمای خرید ضد یخ خودرو همراهمان باشید.

تفاوت ضد یخ های روغنی و الکلی (معدنی و آلی)

افرادی که تمایل به استفاده از ضد یخ های الکلی دارند، باید بدانند که به هیچ وجه ضدیخ جدید را نباید با نوع قبلی مخلوط کنند و در صورت ترکیب اتفاقی این دو محصول باید داخل رادیاتور خود را تخلیه و شستشوی کامل انجام دهند. (به هیچ عنوان ضد یخ های الکلی نباید با هم ترکیب و تلفیق شوند). از ضدیخ های الکلی نباید بیشتر از میزان مجاز تعیین شده توسط شرکت سازنده استفاده کنید. این ماده موجب ایجاد خوردگی و از بین رفتن بدنه موتور می شود. استفاده از ضد یخ ‌های روغنی به اندازه نوع الکلی حساس نبوده و موجب ایجاد مشکل نمی‌شوند. دقت داشته باشید که کیفیت ضدیخ های روغنی تهیه شده در کارخانه های گوناگون نسبت به یکدیگر متغییر هستند. ضد یخ هایی توانایی دریافت استاندارد GSI اتحادیه اروپا را دارند که محصول تهیه شده از تمام جهات کارآمدی و کیفیت لازم برای استفاده در موتورها و سیستم های خنک کننده را داشته باشند.

حتما سعی کنید ضد یخی خریداری کنید که دارای استاندارد جهانی GSI باشد.

ویژگی های مهم در ضد یخ ها

رنگ ضد یخ

اغلب رنگ مایع های رادیاتور به رنگ سبز است. اما رنگ های دیگری مانند صورتی، قرمز، آبی و .. موجود می باشند. به کارگرفتن رنگ در این مایع ها در صورت وجود نشتی به سرعت محل آن مشخص می شود.

شرایط جغرافیایی

منطقه زندگی هر فردی برای ترکیب مایع ضد یخ و استفاده از آن برای خودرو تاثیر بسزایی دارد. اگر در مناطق سردسیر، باد خیز و یا گرمسیر زندگی می کنید، میزان نسبت مخلوط ضد یخ با آب باید 60 به 40 باشد. (60 درصد مایع 40 درصد آب). به یاد داشته باشید که هیچ گاه از ضد یخ به تنهایی استفاده نکنید. زیرا ضد یخ ها به تنهایی قابلیت چندانی نخواهد داشت.

جنس رادیاتور

رادیاتور های خودروهای امروزی دارای جنسی از آلومینیوم هستند. به دلیل برخورد مایع ضدیخ با قطعات موجود در سیستم خنک کننده، مایع انتخابی باید سازگاری بالایی با جنس بدنه رادیاتور و قطعات داشته باشد.

بهترین برند ضدیخ

در حال حاضر ضد یخ ها در انواع گوناگونی از برندهای ایرانی و خارجی روانه بازار شده اند. از معروفترین برندهای ایرانی به کاسپین، پرو، کراپ، ژالان، پروفی و توسکا می‌توان اشاره کرد. اما از برندهای مطرح خارجی موجود در ایران می‌توان پریستون و توتال را نام برد.

قیمت ضدیخ

قیمت در ضد یخ ها به عواملی مانند برند، حجم و … بستگی داشته و کاملا متغیر است. هنگام خرید ضدیخ پیشنهاد شرکت سازنده را اولویت قرار دهید. این عمل در طولانی مدت باعث صرفه جویی در هزینه ها و عملکرد بهتر خودرو خواهد شد.

ترکیب ضد یخ و آب

بعضی از ضدیخ ها به صورت خالص و بعضی دیگر با آب مخلوط شده و روانه بازار می‌شوند. استفاده از نوع ترکیب شده آسان تر بوده اما در قبال آن باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. در صورت خرید ضدیخ خالص آن را با آب به میزان 50-50 مخلوط کرده و درون رادیاتور بریزید. بهتر است برای ضد یخ های خالص از آب های دیونیزه که به راحتی در داروخانه ها پیدا می شوند، استفاده کنید.

علائم کمبود ضد یخ

از مهمترین علائم های کمبود ضد یخ بالا رفتن آمپر آب به صورت تدریجی است. اگر عقربه آمپر متناوباً حرکت کرده و به سمت منطقه قرمز می‌رود، بهترین کار توقف خودرو و چک کردن ضد یخ می باشد. یکی دیگر از علامت های کمبود ضد یخ عملکرد نامناسب بخاری است. به دلیل استفاده بخاری از دمای اضافه پیشران، اگر میزان ضد یخ کم باشد، باعث به وجود آمدن مشکلاتی در بخش بخاری خودرو می شود.

عملکرد خودرو بدون ضد یخ

عدم وجود ضد یخ در رادیاتور مشکلات زیادی را پیش رو قرار می دهد. از این مشکلات می توان به اخطار آمپر، توقف ناگهانی خودرو و خسارت های جدی به بخش هایی که به تغییر دما حساس هستند، اشاره کرد. پمپ آب، تایمینگ، سیلندر و پیستون، سرسیلندر و شفت بخش‌هایی از اجزای پیشرانه در خودرو بوده که به تغییر دما حساس می باشند.

طریقه استفاده از ضد یخ

  • قبل از ریختن ضد یخ از کارایی و سلامت بخش های متفاوت سیستم خنک کننده اطمینان حاصل نمائید. از جمله ترموستات، پمپ آب، شلنگ ها، تسمه پروانه، بست های اتصال.
  • در صورت خرابی هر کدام از بخش‌های سیستم خنک کننده آن را تعویض و یا تعمیر کنید. با ادامه مقاله راهنمای خرید ضدیخ خودرو همراهمان باشید.
  • از باز بودن مسیر گردش آب و ضد یخ مطمئن شوید.
  • در نهایت پس از خرید یک محصول با کیفیت با توجه به توصیه سازنده، شرایط آب و هوایی و حجم سیستم خنک کننده مایع را درون رادیاتور بریزید.

نکات مهم در خرید و استفاده از ضد یخ

  • رنگ محصول ربطی به کیفیت آن ندارد.
  • همرنگ بودن برندهای متنوع ارتباطی با کیفیت آنها با هم ندارد.
  • درصد رقیق سازی را طبق اطلاعات درج شده بر روی ظرف انجام دهید.
  • از آب دیونیزه که دارای سختی پائین است، برای رقیق سازی استفاده کنید.
  • ضد یخ پس از استفاده نباید کف تولید کند. (وجودکف می‌تواند به علت ورود هوا به داخل سیستم مکش واتر پمپ باشد. در این حالت باید رادیاتور تخلیه شده و تمامی لوله های رابط و واشر ها بررسی شوند).
  • ضدیخ ها باعث افزایش طول عمر موتور و جلوگیری از هزینه‌های اضافی تعمیر موتور می‌شوند.
  • عمر مفید ضد یخ بر حسب زمان و شرایط کاری متفاوت است. توصیه می‌شود هر 2 سال بهترین زمان مناسب برای تعویض ضد یخ ها می باشد.

باتوجه به نکاتی که در این راهنمای خرید ضدیخ گفته شد، می توانید ضد یخ مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه ضد یخ با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز ضدیخ و خنک کننده پرستون مدل 2022 حجم 1 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ضدیخ کنستانتره پرستون به گونه ای فرموله شده است که می توان آن را به هر نوع مبردی (مایع خنک کننده) و با هر نوع رنگی که در داخل مخزن رادیاتور است، اضافه کرد. اضافه کردن این ضدیخ هیچ گونه تهدیدی را متوجه سیستم رادیاتور نخواهد کرد. آزمایش های صورت گرفته در بر روی این ضدیخ نشان داده است که کارایی این محصول از 37- درجه تا 129 درجه سانتی گراد است. فرمول غلیظ این محصول به گونه ای است که می توان آن را با آب و یا هر مایع دیگری ترکیب کرد. روش مصرف : به دلیل غلظت بالای این محصول می بایست آن را با آب ترکیب کرد. اخطار: دور از دسترس کودکان نگه داشته شود .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ضدیخ و ضدجوش و کولانت تویوتا جنیون پارتس مدل Long Life Coolant حجم 1 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .
پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید لاستیک خودرو به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

معرفی

آب رادیاتور و ضد یخ تویوتا مدل Long Life Coolant ، کولانتی قرمز رنگ است که توسط کمپانی تویوتا تولید شده و دارای فرمولاسیون پیشرفته‌ای است که شامل مهارکننده‌هایی با ماندگاری بالا در برابر زنگ زدگی، خوردگی و افزایش دما می‌باشد و دارای بالاترین تاییدیه‌های استانداردها در زمینه تولید کولانت است. این کولانت با 50% آب رادیات ترکیب شود . عمر این کولانت حدود 260.000 کیلومتر یا 5 سال می‌باشد. این مایع دمای انجمادی در حدود 37- درجه سلسیوس دارد و در شرایط کشور ما قطعا می‌تواند از یخ زدگی سیستم خنک کننده جلوگیری کند. این مایع از فرمولاسیون جدید و پیشرفته با پایه اتیلن گلیکول بهره می‌برد و علاوه بر پایین بودن نقطه انجماد خاصیت ضد خوردگی و ضد زنگ را نیز دارا است.تهیه مخلوط 50/50 از آب و ضدیخ، اساساً برای عملیات موتوری لازم و ضروری می باشد. حذف حرارت مازاد،هدف اصلی کاربرد خنک کننده ها می باشد . ضدیخ تویوتا سوپر لانگ لایف با فرمول اسید ارگانیک هیبرید و بدون سیلیکات، آمین، نیتریت و بورات است. بدون استفاده از سیلیکات، این ضدیخ آلمانی حداکثر محافظت و ماندگاری را فراهم می‌کند؛ علاوه بر این، ضدیخ تویوتا با مواد غیرفلزی سازگار بوده، بنابراین در افزایش طول عمر واشر و پوشش‌ پمپ آب هم تاثیرگذار است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ضد یخ خودرو نیسان مدل NKQ800-22104 حجم 4 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کارکرد صحیح سیستم رادیاتور و خنک ماندن دمای موتور مهمترین مسئله در نگهداری صحیح خودرو می باشد. هر خودروساز برای بهترین کارایی خودروهای تولیدی خودش، با توجه به نوع سیستم رادیاتور خودرو ، محصولی را به بازار ارایه می کند که در صورت استفاده از محصولی که توصیه کارخانه می باشد، خودرو فوق بهترین کارایی را خواهد داشت. شرکت نیسان موتور ژاپن به عنوان یکی از با کیفیت ترین خودروهای ژاپنی این ضد یخ را برای مشتریانش به بازار ارایه نموده است. این محصول در کشور ژاپن تولید و بسته بندی شده و برای استفاده از آن نیازی به افزودنی دیگر و یا آب ندارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تمیزکننده رادیاتور خودرو گتسان مدل G-2004 حجم 354 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همان‌گونه که می‌دانیم آبی که در سیستم خنک‌کاری موتور خودرو وجود دارد، ممکن است باعث ایجاد معایبی از قبیل ته‌نشین شدن و رسوب کردن و یا حتی زنگ‌‌زدگی شود. تمیز کننده رادیاتور خودرو گتسان محصولی است که با از بین بردن رسوب و تمیز کردن آب، موجب بهینه شدن سیستم خنک‌کاری خودرو می‌شود. این محصول با مدل (G-2004) دارای حجم 354 میلی‌لیتر و وزن 383 گرم است. این محصول قابل استفاده در اکثر خودروها بوده و قادر است در مدت 10 دقیقه کل سیستم خنک‌کاری موتور خودرو را شست‌وشو دهد. همچنین در ساختاراین محصول ازهیچ‌گونه مواد اسیدی و قلیایی استفاده نشده است. این محصول می‌تواند به‌راحتی مخازنی را که برای مدت طولانی شست‌وشو داده نشده‌اند را در مدت زمانی کوتاه تمیز کند و رسوبات را از بین ببرد. پس چنانچه می‌خواهید مسیر گردش آب و رادیاتور خودرو شما تمیز شده و درنتیجه عمر طولانی‌تری داشته باشند، تمیز کننده رادیاتور گتسان انتخاب مناسبی است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ضدیخ آماده به مصرف تام کلین مدل TC-AE1000N02 حجم 1000 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ضدیخ و ضدجوش خودرو تام کلین مدل TC-SAF1000C با حجم 1 لیتر متشکل از مایع ضدیخ و ضدجوش به همراه افزودنی های مفید جهت ایجاد خاصیت ضدخوردگی و ضدزنگ زدگی سیستم خنک کننده ی موتور می باشد. این محصول بر اساس فرمولاسیون ویژه ای تولید شده است که جهت استفاده برای انواع موتورهای خودرو مناسب بوده و برخلاف ضدیخ های قدیمی، دارای ویژگی هایی غیر مخرب می باشد. محتویات این بطری آماده به مصرف بوده و تا دمای 36- درجه سانتی گراد در برابر یخ زدگی مقاومت می نماید. از این رو با توجه به شرایط آب و هوایی ایران توصیه می شود که رادیاتور خودرو را بدون اضافه کردن آب با آن پر نمایید. از آنجا که یکی از مهمترین ویژگی های این محصول محافظت از سیستم خنک کننده ی خودرو می باشد توصیه می شود این ماده در تمام طول سال به عنوان مایع خنک کننده ی موتور استفاده شود. این محصول جهت استفاده برای موتور های چدنی، آلومینیومی و رادیاتورهایی با آلیاژ مس و یا آلومینیوم مناسب است و خاصیت ضدجوش آن در فصل گرما نیز موجب بهبود راندمان سیستم خنک کننده ی موتور می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نشت گیر سیستم خنک کننده خودرو ولترونیک مدل R20 حجم 250 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

« نشت‌‌گیر سیستم خنک کننده خودرو ولترونیک آلمان مدل R20 » پیشرفته‌ترین و با کیفیت‌ترین نشت‌گیر جهت از بین بردن نشتی‌های سیستم خنک کننده از قبیل نشتی آب در بدنه رادیاتور، نشتی آب در بلوک سیلندر و سرسیلندر است. وجود آب و یا هر مبرد دیگری در سیستم خنک کننده خودرو موجب از بین رفتن قطعات پلاستیکی و لاستیکی مانند واشر‌ها و کاسه‌ نمد‌ها می‌شود که در نتیجه باعث نشت آب از سیستم رادیاتور شده و این کمبود آب ممکن است عملکرد رادیاتور و در نتیجه موتور را تحت الشعاع قرار دهد. از این رو کمپانی ولترونیک با معرفی مایع نشت‌گیر رادیاتور توانسته است این مشکل را به خوبی برطرف کند. ترکیب مواد طبیعی و سنتتیک در این محصول موجب شده تا این مایع نشت‌گیر باعث تازه سازی واشر‌ها و کاسه نمد‌ها شود. چیزی که مانع از نشت آب می‌شود ذرات فیبری موجود در این محصول است که در جلیقه‌های ضد گلوله کاربرد دارد. این نشت گیر ساخته شده و پرشده در کشور آلمان است و در سراسر کشورهای جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نشت‌گیر مورد تایید کارخانجات مشهور تولید کننده اتومبیل از قبیل بنز، پورشه، بی ام دبلیو، آئودی، ولوو و غیره بوده. نشت‌گیر ولترونیک R20 مورد تایید فدراسیون اتومبیلرانی آلمان نیز است. از این نشت‌گیر در تمامی خودروهای تولید داخل و یا خودروهای خارجی می‌توان استفاده نمود. توجه: این کالا در گروه محصولات خطرناک جهت حمل و نقل قرار نمی‌گیرد و حمل آن بلامانع است. قبل از استفاده از این جرم‌گیر،حتما به روش استفاده از آن توجه نمایید. روش استفاده به شرح زیر بوده: خودرو را خاموش کرده و اجازه دهید سرد شود. بطری محصول را به خوبی تکان دهید و محتوی داخل آن را وارد مخزن رادیاتور کنید. با توجه به میزان تعیین شده 250 میلی لیتر را با تناسب 8 الی 12 لیتر آب ترکیب نمایید. درب مخزن رادیاتور را بسته و خودرو را روشن کنید تا موتور گرم شود. توصیه می‌شود بخاری را در حات ماکزیمم قرار دهید و اجازه دهید به مدت 10 دقیقه نیز کار کند. خودرو را خاموش کرده و اجازه دهید به طور کامل خنک شود. سطح مایع موجود در مخزن را چک کنید و در صورت لزوم به آن آب اضافه کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ضدیخ خودرو کاسپین مدل AM 22LSحجم 2000 میلی لیتر بسته دو عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

استفاده از ضدیخ‌ها برای خودروها بسیار مهم بوده و این موضوع ارتباط چندانی با فصل سرما و زمستان ندارد. محصول فوق یکی از انواع ضدیخ‌های باکیفیت موجود در بازار است که علاوه‌بر جلوگیری از ایجاد یخ‌زدگی مانع از جوش آمدن آب نیز می‌شود. این ویژگی موجب شده تا استفاده از این محصول در فصل گرما نیز بسیار مفید باشد. ترکیبات به کار رفته در ساخت این ضدیخ مانع از ایجاد خوردگی شده و می‌تواند نقش محافظتی ایفا کند؛ از این‌رو بهتر است به جای استفاده از آب، همواره از آب و ضدیخ استفاده کنید. شرکت شناخته‌شده‌ی کاسپین این محصول را تحت عنوان Super Anti Freeze به بازار عرضه می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ضدیخ و ضدجوش خودرو تام کلین مدل TC-SAF1000Cحجم 1000 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ضدیخ و ضدجوش خودرو تام کلین مدل TC-SAF1000C با حجم 1 لیتر متشکل از مایع ضدیخ و ضدجوش به همراه افزودنی های مفید جهت ایجاد خاصیت ضدخوردگی و ضدزنگ زدگی سیستم خنک کننده ی موتور می باشد. این محصول بر اساس فرمولاسیون ویژه ای تولید شده است که جهت استفاده برای انواع موتورهای خودرو مناسب بوده و برخلاف ضدیخ های قدیمی، دارای ویژگی هایی غیر مخرب می باشد. محتویات این بطری در حالت مخلوط شدن 50/50 با آب، تا دمای 37- درجه سانتی گراد در برابر یخ زدگی مقاومت می نماید و با میزان اختلاط 60 درصد این مقاومت در برابر سرما تا 52- درجه ی سانتیگراد نیز ادامه می یابد. از این رو با توجه به شرایط آب و هوایی ایران توصیه می شود دو لیتر از ضدیخ تام کلین را با دو لیتر آب رادیاتور مخلوط نموده و رادیاتور خودرو را با آن پر نمایید. از آنجا که یکی از مهمترین ویژگی های این محصول محافظت از سیستم خنک کننده ی خودرو می باشد توصیه می شود این ماده در تمام طول سال به عنوان مایع خنک کننده ی موتور استفاده شود. این محصول جهت استفاده برای موتور های چدنی، آلومینیومی و رادیاتورهایی با آلیاژ مس و یا آلومینیوم مناسب است و خاصیت ضدجوش آن در فصل گرما نیز موجب بهبود راندمان سیستم خنک کننده ی موتور می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مایع نشت گیر سیلندر و رادیاتور خودرو هولتس کد 5 حجم 250 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت هولتس در سال 1919 توسط فردی به نام داگلاس هولت در انگلستان تاسیس شد و این شخص بعد از جنگ جهانی مشتاق به تاسیس شرکتی در زمینه لوازم خودرو گردید .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آب رادیاتور روناکس مدل bs1 حجم ۳ لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

انتقال دهنده سریع حرارت و جذب راحتر گرمای موتور قدرت خنک کنندگی بالا مقاوم در برابر ایجاد رسوب و زنگ در رادیاتور سختی صفر قابل استفاده در تمامی خودروها می‌باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مایع نشت گیر رادیاتور خودرو آذران مدل Rحجم 350 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .
پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید جک خودرو به همراه قیمت و خرید آنلاین

معرفی

نشت گیر رادیاتور آذران سازگاری کامل با انواع مختلف ضدیخ ها داشته و برای جلوگیری سریع از نشت در رادیاتور ماشین و رادیاتور بخاری خودرو ها کاربرد دارد برای نتیجه بهتر محتوی بطری را قبل از ریخته شدن در رادیاتور کاملا تکان دهید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ضد یخ بی ام دبلیو مدل 2020 حجم 1500 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ضدیخ اورجینال برند بی ام و قابل استفاده برای انواع خودروهای بی ام و و بنز موجود در ایران که هم تا دمای 40- درجه سانتی گراد قابلیت ضد یخی خود را حفظ مینماید و علاوه بر قدرت ANTI FREEZE باعث جلوگیری از خوردگی و پوسیدگی رادیات ، شیلنگ های ورودی و خروجی به آن میشود. همچنین این محصول عاری از هیچگونه نیترات میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ضدیخ پرستون مدل 01 حجم 1 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ضد یخ و خنک‌کننده‌ی پرستون ((Prestone)) مدل 1 لیتری، یک محصول با امر طولانی، نحوه‌ی استفاده آسان و قیمت بسیار مقرون‌به‌صرفه است. این محصول، یک محافظت در برابر یخ‌زدگی تا دمای (-37ºC) و جوش آوردن رادیاتور است که کارکرد طولانی تضمین شده‌ای را دارد. است. از دیگر مشخصات کلی این مدل می‌توان به قابل‌استفاده برای تمامی برندها و مدلهای مختلف خودرو و قابل‌استفاده در تمامی طول سال اشاره کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ضدیخ کولکس مدل Super Anti Freeze حجم 4 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سوپر ضد یخ و ضد جوش کولکس (COOLEX) یک مایع خنک کننده غلیظ موتور بر پایه اتیلن گلایکول بوده و جهت استفاده در کلیه خودروهای سبک تولید گردیده است. این محصول مطابق استاندارد ملی ISIRI338 تولید شده و محافظ موتور خودرو در برابر انواع خوردگی می باشد. ضدیخ کولکس دارای خواص ضدجوش، ضد زنگ، ضد خوردگی و ضد کف است. ترکیب 50 درصد این محصول با آب تا دمای 37- درجه سانتی گراد و ترکیب 33 درصد آن تا دمای 16- درجه سانتی گراد حفاظت را انجام می دهد. ضد یخ کولکس به صورت خالص ارائه می گردد و امکان عرضه محصول در گالن 20 لیتری نیز وجود دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نشت گیر رادیاتور و سیستم خنک کننده اکسادو مدل Stop حجم 250 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

رادیاتور و سیستم خنک کننده بر اثر حرارت زیاد یا سپری‌شدن عمر مفید، ممکن است دچار نشتی‌های مختلفی شود که مالک مجبور خواهد شد برای رفع این نشتی‌ها، زیر بار هزینه‌های بسیاری برود. نشت گیر رادیاتور و سیستم خنک کننده اکسادو مدل Stop Leak Radiator به صورت یک قوطی ۲۵۰ میلی‌لیتری مناسب برای حداکثر ۱۰ تا ۱۲ لیتر آب رادیاتور بسته‌بندی شده است. این محصول هرگونه نشتی مانند ترک سیلندر، واشر سرسیلندر نیم‌سوز، گسکت واترپمپ و نشتی رادیاتور در سیستم خنک‌کننده موتور خودرو را رفع می‌کند. رفع این نشتی‌ها با اثربخشی بالا و به‌شکل دائمی خواهد بود. از این نشت‌گیر علاوه‌بر پیشگیری، جهت جلوگیری از رسوب و زنگ‌زدگی در سیستم خنک‌کننده پس از تعویض آب رادیاتور نیز استفاده می‌شود. از مزایای نشت گیر رادیاتور و سیستم خنک کننده اکسادو می‌توان به ترمیم و نشت‌گیری میکروترک‌ها تا ۰/۹ میلی‌متر، هزینه نکردن برای تعمیرات گران قیمت، محافظت از سیستم خنک‌کننده موتور برای مدت‌زمان طولانی، نبودن مواد اسیدی، واکنش و اثر منفی نداشتن بر روی اجزای سیستم خنک‌کننده (گسکت‌ها، جنت‌ها، رادیاتورهای استیل، پلاستیک، آلومینیومی و غیره) و قابل استفاده بودن برای انواع اتومبیل‌های بنزینی و دیزل اشاره کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ضدیخ و ضدجوش موتورسیکلت مانیدا مدل GP حجم 1 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محلول از برند با کیفیت مانیدا ضد زنگ،ضدجوش،ضدیخ،ضدکف،ضد رسوب و محافظ سیستم خنک کننده موتور سیکلت می باشد COOLANT ضدیخ موتور سیکلت مانیدا با بطری ابی و سبز دارای استاندارد ملی 338 و فرمولاسیون مخصوص موتور سیکلت اماده مصرف بدون نیاز به افزودن اب و قرمز رنگ می باشد همچنین دارای تبادل گرمایی بالا و دارای فناوری اسید‌های ارگانیک OAT می باشد، این محلول مناسب برای تمام موتور سیکلتهای دارای رادیات سبک و سنگین YAMAHA SUZUKI KAWASAKI ، HONDA،VESPA ، DUCATTI ، KTM ، BMW،BENELLI از هوندا کلیک 125CC تا SUZUKI BKING1400CC است. کیفیت و تکنولوژی ساخت در این برند نسبت به برندهای ایرانی و چینی به مراتب بالاتر بوده و سیستم اب خنک موتور سیکلت شما را در سردترین و گرمترین نقاط کشور در بهینه ترین حالت قرار می دهد. خنک کردن مناسب موتور یکی از کارهای بسیار حساسی است که تاثیر مستقیمی روی عملکرد موتور سیکلت و خودرو و عمر مفید موتور دارد. برای این منظور از سیالات خنک کننده‌ای مانند آب و ضدیخ‌ها استفاده می‌شود. محصول فوق را از لحاظ عملکرد می‌توان در گروه ضدیخ‌ها و ضدجوش‌ها قرار داد؛ با این تفاوت که از مزایای دیگری نیز برخوردار است. این ضدیخ خاصیتی محافظتی داشته و قادر است در مسیر حرکتی خود از بخش‌های فلزی و لاستیکی رادیاتور و سیستم خنک کننده‌ی خودرو محافظت کند. از جمله‌ی فواید محافظتی این محصول می‌توان به قابلیت‌های ضد زنگ، ضدخوردگی، ضد رسوب و ضد کاویتاسیون اشاره کرد. این محلول هیچ اثر زیان آوری برای سیستم خنک کننده‌ی موتورسیکلت ندارد و با ترکیبات ویژه‌ای که دارد دمای انجماد و جوش را دستخوش تغییر کرده است. این محلول تا دمای مثبت 112 درجه‌ی سانتی‌گراد جوش نمی‌آید و تا دمای منفی 37 درجه‌ی سانتی‌گراد دچار یخ زدگی نمی‌شود. این محصول را نباید با آب ترکیب کرد و شرکت «مانیدا» (Manida) آن را تحت عنوان مدل «GP» به بازار عرضه می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مایع نشت گیر سیلندر و رادیاتور خودرو واندروال کد A حجم 300 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نشت گیر سیلندر واندروال یک محصول جدید با کیفیتی عالی به طور جدی در بهبود روند خنک کاری موتور بسیار موثر است.نشت آب از واشر سرسیلندر میتواند اثرات نا مطلوب و هزینه بری بر روی موتور ایجاد کند که استفاده از این محصول باعث جلوگیری از این پدیده میشود.دستورالعمل استفاده از این محصول به این صورت می باشد که محتوی بطری را به مدت 1 دقیقه تکان دهید و داخل رادیاتور ریخته و به مدت 1 ساعت پشت سر هم رانندگی کنید.بعد از گرفتن نشتی توسط این محلول نیاز به تخلیه آب رادیاتور نمی باشد چون این محلول با ضدیخ سازگاری کامل دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ضدیخ خودرو کانادا لوبریفنت مدل Super ONE حجم 1000 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

_ مناسب جهت مصرف در سیستم خنک کننده خودروهای بنزینی و دیزلی _ قابل استفاده در تمام فصول سال _ کاهش نقطه انجماد و افزایش نقطه جوش سیال خنک کننده _ سازگاری با قطعات لاستیکی و کلیه درپوش ها و واشر ها _ دارای پایداری شیمیایی مناسب است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ضدیخ خودرو آریا مدل 7 حجم 4 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ضدیخ آریا محصولی از شرکت پالایش نفت تبریز(جزو 10شرکت برتر پتروپالایشی آسیا) که با استفاده از مواد افزودنی مناسب جهت جلوگیری از خوردگی قطعات داخلی موتور و زنگ زدگی تولید گردیده است. دارای فرمولاسیون عمومی برای خودروهای بنزینی,بنزینی گازی و دیزلی سبک مطابق با استاندارد ملی ایران ISIRI338 و استاندارد ASTMD- 3306. این محصول در تمامی فصول سال قابل استفاده بوده و با تغییرفصل نیاز به تعویض ندارد. از نقاط قوت ضدیخ آریا میتوان به محافظت از سیستم های خنک کننده در مقابل زنگ زدگی و خوردگی, عاری از نیترات ، فسفات ، سیلیکات و سایر نمکهای معدنی بودن, خاصیت عالی انتقال حرارت, سازگار با فیلترهای سیستم خنک کننده, و سازگار با واشرها، بستها و قطعات لاستیکی اشاره کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مایع رسوب زدا رادیاتور خودرو ایستاب کد s4 وزن 300 گرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سیستم رادیاتور خودرو یکی از قسمت های حساس و البته مهم خودرو است. وظیفه این سیستم کاهش دمای بالای موتور است و هرگونه عیب و نقض در این سیستم موجب کاهش عملکرد موتور و در بعضی موارد ممکن است باعث بروز آسیب های جدی به موتور شود که هزینه تعمیرات آن ممکن است هنگفت باشد. به دلیل ناخالصی های موجود در آب و گذشت زمان رسوبات تشکیل شده در سیستم رادیاتور مانع از چرخش صحیح آب در کل سیستم می شود که در نتیجه عمل خنک کاری به خوبی انجام نمی گیرد. این محصول شوینده رادیاتور توانسته است این مشکل را به خوبی حل کند. استفاده از شوینده رادیاتور باعث می شود که پوسیدگی های دیواره رادیاتور، رسوبات تشکیل شده در کف، نمک و دیگر آلودگی ها به طور کامل از سیستم رادیاتور خارج شود. استفاده از این محلول غیر اسیدی و غیر سمی باعث افزایش بازده سیستم رادیاتور شده و در نتیجه موجب افزایش عملکرد موتور و طول عمر آن می شود. روش مصرف : موتور را خاموش کرده و اجازه دهید موتور به طور کامل سرد شود. شیر تخلیه آب رادیاتور را باز کنید و اجازه دهید کل آب موجود در سیستم تخلیه شود. بعد از تخلیه کامل شیر را دوباره ببندید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ضد یخ خودرو ام ای آر مدل ANTI FREEZE حجم 1 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ضد یخ مر(MER) ،محلولی سبز رنگ است که توسط کمپانی مرتکنولوژی آلمان و طبق فرمول دارای فرمولاسیون پیشرفته‌ای است که شامل مهارکننده‌هایی با ماندگاری بالا در برابر زنگ زدگی، خوردگی و افزایش دما می‌باشد. عمر این ضدیخ حدود 150.000 کیلومتر یا 5 سال می‌باشد. از ویژگی‌های ضد یخ مِر می‌توان به سازگاری و تضمین شده برای همه اتومبیل‌ها، سازگار با هر خنک کننده، حفاظت از موتور خودرو در تمام موارد دمایی از 37- تا 109+ سانتی‌گراد، افزایش طول عمر موتور خودرو، جلوگیری از خوردگی، پایین آوردن دمای موتور و کاهش زمان روشن بودن فن موتور خودرو، 5 سال ماندگاری در خودرو، مناسب برای انواع آلیاژهای موتور و رادیاتور اشاره کرد. باتوجه به غلظت 100٪ محلول جهت مصرف میتوان با توجه به دماهای مختلف، طبق جدول درصد ترکیب توضیحات روی محصول مراجعه کرد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید ملزومات خودرو و موتورسیکلت به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ضد یخ خودرو ام ای آر مدل G12 حجم 1 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سوپر ضد یخ و ضدجوش مر(MER) ،محلولی قرمز رنگ است که توسط کمپانی مرتکنولوژی آلمان ارائه شده و دارای فرمولاسیون پیشرفته‌ای مطابق ASTMD3306 میباشد که شامل مهارکننده‌هایی با ماندگاری بالا در برابر زنگ زدگی، خوردگی و افزایش دما می‌باشد. مناسب تمامی خودروهای سبک (ایرانی و خارجی)، عمر این ضدیخ حدود 250.000 کیلومتر یا 5 سال می‌باشد. از ویژگی‌های ضد یخ مِر می‌توان به سازگاری با هر خنک کننده، حفاظت از موتور خودرو در تمام موارد دمایی از 37- تا 109+ سانتی‌گراد، افزایش طول عمر موتور خودرو، جلوگیری از خوردگی، پایین آوردن دمای موتور و کاهش زمان روشن بودن فن موتور خودرو، 5 سال ماندگاری در خودرو، مناسب برای انواع آلیاژهای موتور و رادیاتور اشاره کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ضدیخ و ضدجوش خودرو سینولکس مدل Defrost حجم 900 میلی‌لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سینولکس Defrost مایع ضدیخ، ضدجوش و ضدخوردگی مناسب برای تمام فصول سال است که برای حداکثر حفاظت از رادیاتور خودروها تحت شرایط کارکرد سخت فرموله شده است. سینولکس Defrost با استفاده از MEG باکیفیت بسیار عالی و موادافزودنی ارگانیک تولید شده است که از خوردگی و رسوب جلوگیری می نماید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ضدیخ خودرو هوبر مدل چهارفصل وزن 1 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول با داشتن قابلیت محافظت از سیستم خنک کننده خودروهای سبک وسنگین ،قابلیت استفاده در تمام فصول سال،وبا داشتن خواص ضد یخ ،ضد جوش،ضد خورندگی بالا می تواند با اختلاط 50 درصدی با آب دمای حداقل 38- و حداکثر110 درجه را بخوبی تحمل نماید. این محصول در بسته بندی یک لیتری عرضه می گردد.این محصول نشان استاندارد ایران را به همراه دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز محلول نشتگیر رادیاتور و سرسیلندر خودرو وینز مدل PN72250 حجم 325 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نشتی گیر سیستم خنک کننده و سیلندر وینز محصول کشور اسپانیا و مهر و موم کننده ی سیلندر و سیستم خنک کننده وینز دارای خاصیت ترمیم کننده ی ترک های سیلندر بدون نیاز به بازکردن آن است. نحوه استفاده در حالت استاندارد: محلول قدیمی را با آب جایگزین کنید. محصول را به اب اضافه کنید. موتور را برای 15 دقیقه روشن بگذارید. این ترکیب را خارج کنید و با آب شستشو دھید. ✔مجددا سیستم را با آب پر کنید و شلنگ ھای بالایی رادیاتور و ترموستات را جدا کنید. بطری محصول را قبل مصرف تکان دھید. این محصول را داخل ورودی ترموستات جدا شده بریزید(325 میلی لیتر از محلول سیستم ھای تا 8 لیتر را بھبود می بخشد) برای بستھ شدن مجدد سیستم خنک کننده قطعات جدا شده را سر جای خود قرار دھید(ترموستات را سر جای خود قرار ندھید) سطح مایع را با آب بالا ببرید. موتور را گرم کنید. پس از گرم شدن موتور اجازه دهید حداقل 15 تا 20 دقیقه کار کند. دمای آب را حین کار کردن موتور چک کنید. موتور را خاموش کنید. محلول را وقتی موتور سرد شد کامل خالی کنید و با محلول سرد کننده پر کنید(منظوراز محلول سرد کننده ترکیب ضد یخ+آب است) ترموستات را سر جای خود قرار دھید. نحوه استفاده در صورت وجود ترک ھای دیواره سیلندر: به ھمان ترتیب قبلی عمل کنید اما شمع ھای موتور (در موتور ھای بنزینی) و یا انژکتور (در موتور ھای دیزلی) را از سیلندر آسیب دیده خارج کنید. اما زمانی که تعداد زیادی از سیلندرھا آسیب دیده اند شمع ھای موتور(انژکتور) را بھ ترتیب خارج کنید و ھر کدام از آن ھارا برای 5 دقیقه بیرون بگذارید. نحوه استفاده برای ترک ھای بزرگ: به ھمان ترتیب قبلی عمل کنید اما محصول آب بند سیلندر را بین 3 تا 4 روز قبل از تخلیه درون سیستم خنک کننده بریزید. (اگر محصول روی شیشھ ریختھ شد به سرعت آن را با آب شستشو دھید) ھمچنین می توانید از(leak stop system cooling wynns )برای جلوگیری و قطع چکه کردن در رادیاتور استفاده کنید توجه: این محصول با محلول ھای خنک کننده سازگاری ندارد و فقط باید به آب اضافه شود این محصول را داخل روغن و یا مستقیما داخل سیلندر نریزید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آب رادیاتور اکسیژن مدل OP100 حجم 1 لیتر بسته سه عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آب رادیاتور اکسیژن ساخته اشده از آب دیونایز و مرغوبترین مواد ضد زنگ و ضد جوش مناسب برای تمامی خودرو های ایرانی و خارجی این محصول را با درصد مناسب ضد یخ مخلوط کرده و در رادیات خودروی خود بریزید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ضدیخ و ضدجوش ایساکو کد 07708009 وزن یک کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ضدیخ و ضد جوش ایساکو کد 07708009 یک لیتری به سفارش ایساکو در شرکت کراپ تولید شده است شرکت کراپ یکی از شرکتهای معتبر در تولید ضدیخ میباشد ضدیخ ایساکو ضدیخ پایه آلی میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ضد یخ خودرو زادو مدل Classic وزن 1 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سیال خنک کننده زادو کلاسیک (ضد یخ- ضد جوش- ضد خوردگی) بر پایه اتیلن گلیکول و با استفاده از مواد افزودنی مناسب جهت جلوگیری از خوردگی قطعات داخلی موتور و زنگ زدگی تولید گردیده است. ضد یخ زادو تحت لیسانس و فرمولاسیون انگلستان تولید می‌شود. با توجه به کیفیت بسیار بالای محصولات زادو علاوه بر نشان استاندارد ملی, توانسته است استاندارد CE اروپا, ایزو9001, ایزو14001, ایزو18001 بین المللی را نیز کسب نماید که بر روی محصول درج شده است. وزن این محصول یک کیلوگرم است و جهت استفاده در خودروهای بنزینی و دیزلی سبک همچنین مناسب در موتورهای درون سوز صنعتی که سیستم خنک کننده آنها نیاز به یک ممانعت کننده در مقابل خوردگی و زنگ زدگی دارد, استفاده می‌شود. ضد یخ و ضد جوش زادو دارای فرمولاسیون اختصاصی برای خودروهای بنزینی و دیزلی سبک مطابق با استاندارد ملی ایران و استاندارد ASTM D-3306 می‌باشدو به دلیل وجود افزودنی نشت گیر رادیاتور Lake Stoper محصولی کاملا متمایز نسبت به دیگر رقبا می‌باشد. ضد یخ کلاسیک سبز رنگ زادو برای رادیاتورهایی مناسب است که دارای سازه‌های آلومینیومی و محصولات آلیاژی هستند. برخی از مزایا و ویژگی‌های این محصول عبارتند از: مدت زمان کارکرد تا 2 سال, سازگار با واشرها و بست‌ها و قطعات لاستیکی, نزول نقطه انجماد, ضد خوردگی, زنگ زدگی و افزایش نقطه جوش سیال خنک کننده, قابل استفاده در تمامی فصول سال و زمان تعویض سیال خنک کننده بر اساس توصیه سازنده خودرو می‌باشد. خریدار محترم : لطفا قبل از انتخاب ضد یخ با مراجعه به دفترچه راهنمای خودرو و یا جستجو در مراجع قابل اطمینان، از مناسب بودن نوع ضد یخ با خودرو خود اطمینان حاصل فرمایید. . قابل ذکر است جهت اصالت کالا, اطمینان مشتری از خرید, این محصول مستقیما توسط کارخانه عرضه می‌گردد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آب رادیاتور سایانا مدل Engine Coolant حجم 25 میلی لیتر بسته 3 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مایع آب رادیاتور سایانا ضد زنگ زدگی و ضد جرم بوده و از قطعات آهنی، آلومینیومی و برنجی موتور خودروی شما در برابر خوردگی، ایجاد حفره و خوردگی سایشی حفاظت کرده و مانع از ایجاد رسوب در مسیرهای آب می‌شود. محتویات این ساشه 25 میلی لیتری را به آب موجود در رادیاتور خودرو اضافه کنید تا بدون نیاز به هواگیری مجدد و یا خرید بطری‌های بزرگ آب رادیاتور از موتور خودرو محافظت کنید. هر ساشه 25 میلی لیتری برای ترکیب با 1 تا 2 لیتر آب مناسب است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ضدیخ خودرو جهان شیمی مدل چهار فصل حجم یک لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ضدیخ خودرو جهان شیمی مطابق استاندار روز تولید شده است که با پایین اوردن نقطه انجماد اب مانع از یخ زدن مایع درون خودرو شما میشود واز خوردگی وزنگ زدن قطعات فلزی خودرو جلوگیری کرده ودرشرایط کارکرد سخت موتور در دمای بالا ضدجوش خودرو شما میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ضدیخ خودرو کاسپین مدل AM 11L 50/50 وزن 1 کیلوگرم مجموعه 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بعضی از افزودنی‌های خودرو برای رانندگان بسار ضروری است، حفاظت از قطعات خودرو در مقابل فرسودگی در طول دوران استفاده و افزایش اطمینان از کیفیت قطعات و لوازم از دغدغه‌های مهم هر راننده‌ای است؛ پس استفاده از ضدیخ در مایع خنک کننده، یک ضرورت به حساب می‌آید. برند کاسپین با تولید این ضدیخ از خودروی شما تا دمای منفی 37 درجه محافظت خواهد کرد و همچنین در کنار ویژگی ضد یخ‌زدگی، قابلیت ضدجوش، ضدخوردگی و ضد زنگ زدگی باعث شده تا این محصول جایگاه ویژه‌ای داشته باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ضدیخ خودرو آرشام مدل X22 حجم 950 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سوپر ضدیخ و ضدجوش ارشام محصولی از شرکت پدیده پلیمر شیمی میباشد که دارای قابلیت خنک کنندگی ، ضد یخ زدگی ، ضدجوش و ضد رسوب است.همچنین از یخ زدن آب داخل مخزن در دمای بسیار پایین یا جوشیدن در دمای بسیار بالا جلوگیری می کند.ضدیخ ارشام همچنین دارای نشان استاندارد با فرمولاسیون پیشرفته جهت استفاده کلیه خودرو ها و قابل استفاده در تمامی فصول. همچنین در تولید این ضدیخ از پایه روغن استفاده شده.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ضدیخ خودرو جهان شیمی مدل JS حجم 1000 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سوپر ضدیخ و ضدجوش جهان شیمی با نشان استاندارد و فرمولاسیون پیشرفته جهت استفاده تمامی خودرو های سبک و سنگین می باشد.ضدیخ جهان شیمی علاوه بر ضدیخ بودن دارای خواص ضدزنگ و ضدخورنگی است.همچنین ضدیخ جهان شیمی مناسب تمامی فصول است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نشت گیر رادیاتور خودرو بی تاپ مدل Bonus حجم 80 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نشت گیر رادیات بی تاپ مناسب برای گاز R134anصرفا جهت استفاده در سیکل های تهویه مطبوع خودروها با گاز R134a نشتی گیر A/C برند Bitop تمای نشتی های درون کندانسورها،رابط های بین شیلنگ ها، اواپراتورها،واشرها و اورینگ ها درون سیستم را که بتوانند یک فضای 5 اینچی وکیوم را (12.7 سانتی متر) به مدت زمان 25 دقیقه تحمل کنند را می گیرد.این محصول 100 درصد برای سیستم های A/C بی خطر هست.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا