خودرو، موتور سیکلت و لوازم یدکی

نکات مهم و راهنمای خرید فیلتر هوا به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید فیلتر هوا باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

در این بخش قصد داریم نکاتی را برای خرید فیلتر هوا در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم تا بتوانید به راحتی مناسب ترین فیلتر هوا را برای خود خریداری نمایید. بنابراین در ادامه با این نکات مهم و راهنمای خرید فیلتر هوا در نکته خرید همراهمان باشید.

انواع فیلتر هوا خودرو

فیلتر هوا یکبار مصرف

 این دسته از فیلتر‌های هوا کاغذی نامیده‌ می‌شوند. از طرف شرکت‌های سازنده استفاده شده و به مصرف کنندگان توصیه‌ می‌شوند. هوای ورودی به سیلندر را ضمن تصفیه، مدیریت‌ می‌کنند. متداول‌ترین فیلتر موجود در بازار و با قیمتی بسیار مناسب هستند. هر پنج تا ده هزار کیلومتر بسته به آلودگی هوا، تعویض‌ می‌شوند. اگر بعد از پنچ هزار کیلومتر با هوای تحت فشار توسط تعویض روغنی‌ها باد گرفته شوند کارایی بهتری خواهند داشت و در کاهش مصرف سوخت نقش دارند.

این فیلترها مخصوص خودروهایی با برند و مدل‌های خاص با ابعاد استاندارد ساخته و عرضه‌ می‌شوند. بنابراین برای هر خودرو فیلتر هوای خاص خودش را باید تهیه کنید.

فیلتر هوا چند بار مصرف

این دسته از فیلترهای هوا از جنس‌های مختلفی ساخته شده اند که نقطه مشترک همه‌ی آن‌ها قابل شست‌وشو بودن آن هاست. مشکل این دسته این است که کاربر باید به این فیلتر هوا توجه داشته باشد و دائم آن را تمیز کند. زمان تعویضش مشخص نیست و هر بار که کاربر احساس کرد دیگر با شستن بهبود پیدا نمی کند آن را تعویض خواهد کرد، که از معایب آن محسوب‌ می‌شود. دسته‌ای از فیلترها به نام اسپورت در این دسته هستند که با ورود بیش از حد هوا به سیلندر صرفا هوا را تصفیه‌ می‌کنند اما مدیریت نمی کنند که باعث افزایش مصرف سوخت خودرو‌ می‌شود. فیلترهای اسپرت جز در موارد مسابقه توصیه نمی شوند و روی عموم خودرو‌ها قابل نصب هستند.

نکات مهم هنگام خرید فیلتر هوا

انتخاب نوع فیلتر هوا

اولین گام در خصوص خرید فیلتر هوا توجه به نوع آن است که برای این منظور شما خریداران عزیز می‌توانید با مطالعه بخش قبلی از همین مطلب به بهترین نوع ممکنه از این قبیل فیلترهای نسبتا ارزان قیمت در مقایسه با دیگر قطعات خودرو دست پیدا نمایید.

جنس فیلتر هوا

مورد دوم در انتخاب فیلتر هوا توجه به جنس آن می باشد، اصولا با توجه به عمده فیلترهای موجود در بازار کشورمان باید بگوییم فیلتر شما از نوع سلولزی، اسفنجی و یا از نوع کتان است که خوب به ترتیب، قیمت آن‌ها از کم به زیاد تغییر می کند.

انتخاب در این خصوص بر عهده خودتان است اما بدانید که در حال حاضر فیلترهای کتان از قدرت و دوام بیشتری برخوردار هستند.

اندازه فیلتر هوا

مورد بعدی در انتخاب و خرید فیلتر هوا توجه به اندازه آن است. برای این منظور خیلی نیاز نیست سختگیرانه رفتار کنید؛ زیرا معمولا فیلترها در ابعاد استانداردی که برای ماشین های مختلف طراحی و تولید شده اند، ساخته می شوند.

اما خوب باز با این حال توصیه می کنیم با داشتن فیلتر هوای قبلی خود و یا حفظ اندازه های آن برای خرید یک فیلتر جدید اقدام نمایید.

تناسب فیلتر هوا با نوع خودرو

فاکتور اساسی دیگری که برای تهیه کردن یک فیلتر هوای خوب و باکیفیت باید به آن توجه کنید، تناسب فیلتر با مدل و برند خودرویی است که آن را سوار می شوید.

البته در این مورد هم خیلی لازم نیست که وسواس به خرج دهید؛ زیرا امروزه تنها با ذکر مدل خودروی خود می توانید فیلتر مناسب آن را تهیه نمایید.

قیمت فیلتر هوا

قیمت فیلتر هوا کلا نسبت به دیگر قطعات یدکی خودروها اصلا گران تلقی نمی شود؛ اما خوب باز در میان آنان نیز مدل های مختلفی هستند که بسته به فناوری ساخت و امکاناتی که در ساختار فنی آنان به کار رفته است از قیمت بیشتری برخوردارند.

معمولا تناسب فیلترهای هوا با مدل خودرویی که برای آن طراحی و تولید شده اند، از جمله عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت آنان می باشد.

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم و راهنمای خرید فیلتر هوا گفته شد، می توانید فیلتر مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه فیلتر هوا ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز سیستم فیلتر هوای مسابقه ای رید اچ پی مدل Maxflow Pro 521477 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

raid hp یک فیلتر هوای اسپرت را با Maxflow Pro ارائه می‌کند که می‌تواند با تمام سیستم‌های اگزوز که دارای مجوز عملیات EC یا ABE هستند نصب و ثبت شود. اگزوز اسپرت و فیلتر هوای اسپرت HP Maxflow Pro = تجربه کامل صدا و عملکرد بهتر و ظاهر فوق العاده. سیستم فیلتر هوای اسپرت Maxflow Pro با گواهینامه TÜV. تاییدیه TÜV همچنین در ارتباط با سیستم های اگزوز اسپرت (با مجوز عملیات EC یا ABE).

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فیلتر هوا خودرو سیموتا مدل Ca West خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اولین قدم در تیونینگ نه تنها برای اکثر ما بلکه در همه جای دنیا نصب فیلتر هوای اسپرت محسوب می شود. فیلتر هوا یک عنصر بسیار مهم در سیستم تامین سوخت خودروی شما می باشد. روش خوبی برای درک چگونگی عملکرد فیلتر هوای اتومبیل ها، مقایسه آن با ماسک حساسیت است. مردم از این نوع ماسک ها بر روی بینی و دهانشان استفاده می کنند تا از ورود گرده گلها یا ذرات دیگر به درون سیستم تنفسی شان به هنگام نفس کشیدن جلوگیری کنند. این فیلتر ها مزایای بسیاری نسبت به مدل های معمولی خود دارند که به تعدادی از آنها اشاره میکنیم. الف)مقرون بصرفه در خرید فیلتر هواهای اسپرت سیموتا برخلاف فیلترهای معمولی قابلیت شستشو و استفاده مجدد را دارند و با یک حساب سر انگشتی بسیار مقرون بصرفه هستند. ب)افزایش توان موتور فیلتر هواهای اسپرت سیموتا بخاطر طراحی استوانه ای شکل و 360 درجه خود میتوانند حجم هوای بسیار بیشتری را وارد سیستم سوخت رسانی خودرو کنند و همین امر باعث میشود که قدرت موتور شما بنا به مقالاتی بین 5 الی 10 درصد افزایش پیدا کند. ج)مقرون بصرفه در هزینه افزایش راندمان رابطه عکسی با مصرف سوخت دارد.با استفاده از فیلترهوای سیموتا متوجه خواهید شد که در مصرف سوختتان بخصوص در مسافت های طولانی چه تفاوت های چشمگیری رخ می دهد.البته برکسی پوشیده نیست که فیلتر هواهای اسپرت چون صدای لوکس تری به خودروی شما می دهند، شمارا به گاز دادن بیشتر ترغیب می کنند که مسلما شاید تفاوت مصرف سوخت در این صورت چندان محسوس نباشد.ولی بنا به نظرات عمومی مصرف کنندگان این کاهش سوخت محسوس است.پس مطمئن باشید هرچقدر هم بیشتر گاز دهید بیشتر از حالت معمولی قبلی نخواهد بود. د)نصب و راه اندازی آسان شما براحتی میتوانید یک فیلتر هوای اسپرت را جایگزین کیت فیلتر هوای قیلی خودروی خود کنید و با این کار فضای بیشتری نیز درون محفظه موتور خواهید داشت.همچنین عمل برعکس این کار یعنی تعویض با حالت قبلی نیز به آسانی قابل انجام است. فیلترهواهای سیموتا از مواد درجه یک همانند پلاستیک نسوز و مقاوم ABS ساخته شده اند که علاوه بر شکل پذیری و مقاومت حرارتی (تا 200 درجه سانتیگراد)و مکانیکی، رنگبندی را نیز به ارمغان می آورند.پارچه و تورهای بکار رفته در این فیلترها از نوع درجه یک است که براحتی قابل رقابت با مدل هایی مانند K&N است.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید لاستیک خودرو به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فیلتر هوا تویوتا جنیون پارتس مدل 0Y040-17801 مناسب برای یاریس خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اغلب دارندگان خودرو با توجه به اینکه فیلتر هوا نقش بسیار مهمی در افزایش عمر و کارکرد مفید موتور خودروی آن‌ها دارد به آن اهمیت چندانی نمی‌دهند و تا مدت‌ها در تعویض آن وقفه ایجاد می‌کنند. فیلترهای هوا که قطعه‌ای مصرفی هستند عمر محدودی دارند. با توجه به محیط کارکرد خودرو، ذرات موجود در هوا بر روی کاغذ فیلتر انباشته می‌شود و هنگامی که مقاومت فیلتر در مقابل جریان هوای ورودی بالا می‌رود، عملکرد موتور خودرو دچار مشکل می‌شود و همچنین ممکن است افزایش مصرف سوخت و کاهش قدرت موتور را به دنبال داشته باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فیلتر هوا کد J69-1109111 مناسب برای ام وی ام X22 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فیلتر هوا یکی از مهم ترین و ضروری ترین تجهیزات مهم و لازم برای هرخودرویی است,فیلتر های هوا معمولا به دلیل داشتن خاصیت بسیار بالای جذب ذرات موجود در هوا , مانع ورود ذرات ریز آلوده ی موجود در هوای خودرو می شود.بهتر است بدانید که به طور نرمال موتور اتومبیل در ازای هر گالن سوخت , از هزار گالن هوا استفاده می کند , پس باید برای سوخت بهتر و صحیح خودرو از فیلتر هوا استفاده کنیم , چون فیلتر هوا بعد گذشت زمان از ذرات ریز آلوده پر شده و موتور خودرو انسداد پیدا میکند, برای جلوگیری از این مشکل در سوخت خودرو , بعد از مدتی فیلتر هوای خودروی خود را عوض کرده تا تاثیر قابل توجه و موثر آن را روی سوخت بنزین و عملکرد خودروی خود ببینید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فیلتر هوا خودرو فرتاک فیلتر مدل F-12A130EI مناسب برای پراید انژکتوری خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فیلتر هوای فرتاک هوای ورودی به موتور را تصفیه کرده و موجب بهبود عملکرد موتور، افزایش شتاب و طول عمر موتور خودروی شما می شود. تعویض به موقع فیلتر هوا در عملکرد بهتر خودرو بسیار مهم است و حتی در کاهش مصرف سوخت خودرو نقش دارد . فیلتر کثیف باعث افزایش مصرف سوخت و فشار به موتور خودرو خواهد شد. لذا انتخاب فیلتر مناسب و با کیفیت نقش بسیار مهمی در سلامت موتور خودرو دارد و باعث جلوگیری از آسیب به موتور خودرو می شود. کیفیت فیلتر هوا فیلتر هوای خودرو فرتاک مدل F-12A130EI مناسب برای پراید انژکتوری از بهترین مواد اولیه و با بروز ترین تکنولوژی طراحی و تولید شده است. محصولات فرتاک فیلتر دارای استاندارد مدیریت کیفیت بوده و علیرغم کیفیت مشابه محصولات خارجی دارای قیمت مناسب و رقابتی می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فیلتر خشک کن کمپرسور هوا وابکو مدل 1502 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این فیلتر خشک کن وارداتی درجه یک است. از این فیلتر در خودرو های سنگین استفاده می شود که در نقش رطوبت گیر و خشک کن هوای بیرون به داخل کمپرسور هوا کارایی دارد. این فیلتر عمر و کیفیت بیشتری نسبت به نمونه های موجود در بازار دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فیلتر هوا خودرو هیوندای جنیون پارتز مدل 281132W100 مناسب برای سانتافه به همراه فیلتر کابین و روغن خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این بسته حاوی فیلتر روغن,هوا و کابین و مناسب برای خودروهای هیوندای و کیا میباشد.این پکیج با عملکرد خوب و فیلتراسیون بالا کمک میکند که خودرو شما بهترین عملکرد را داشته باشد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید لنت ترمز خودرو به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فیلتر هوا کد A13-1109111FA مناسب برای ام وی ام 315 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فیلتر هوا یکی از مهم ترین و ضروری ترین تجهیزات مهم و لازم برای هرخودرویی است,فیلتر های هوا معمولا به دلیل داشتن خاصیت بسیار بالای جذب ذرات موجود در هوا , مانع ورود ذرات ریز آلوده ی موجود در هوای خودرو می شود.بهتر است بدانید که به طور نرمال موتور اتومبیل در ازای هر گالن سوخت , از هزار گالن هوا استفاده می کند , پس باید برای سوخت بهتر و صحیح خودرو از فیلتر هوا استفاده کنیم , چون فیلتر هوا بعد گذشت زمان از ذرات ریز آلوده پر شده و موتور خودرو انسداد پیدا میکند, برای جلوگیری از این مشکل در سوخت خودرو , بعد از مدتی فیلتر هوای خودروی خود را عوض کرده تا تاثیر قابل توجه و موثر آن را روی سوخت بنزین و عملکرد خودروی خود ببینید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فیلتر هوای خودروی کاسپین مدل FC3137 مناسب برای سمند خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

محصول فوق یکی دیگر از فیلترهای تولیدی شرکت باسابقه‌ی «کاسپین» (Caspian) است. این فیلتر هوای خودرو تحت عنوان مدل «FC3137» به بازار عرضه می‌شود و از آن می‌توان برای چندین خودروی تولید داخل استفاده کرد. از جمله خودروهایی که می‌توان این فیلتر را روی آن‌ها نصب کرد پژو پارس - پژو پارس CNG - پژو پارس ELX - سمند - سمند CNG - سمند EL - سمند LX - سمند LX CNG - سمند LX TU5 - سورن XU7 - سورن TU5 - سورن ELX - پژو 405 - پژو 405 GLX - پژو 405 SLX است. این محصول قدرت فیلتراسیون بالایی دارد و مانع از ورود ذرات ریز و گرد و غبار هوا به داخل محفظه‌ی احتراق می‌شود. این ذرات اثر بسیار زیان‌ آوری برای سوزن انژکتور دارند و مانع از عملکرد مناسب آن‌ها می‌شوند. ابعاد این فیلتر هوای خودروی مکعب مستطیلی شکل است. بهتر است این فیلتر را در هنگام تعویض روغن موتور نیز تعویض کنید تا نفس موتور خودرو بیشتر شود. کاسپین یکی از شرکت‌های پیشرو در عرصه‌ی تولید انواع فیلترهای خودرو بوده و محصولاتی با کیفیت را روانه‌ی بازار می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فیلتر هوا مدل 31515 مناسب برای ام وی ام 315 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فیلتر هوای خودرو تحت عنوان مدل «31515» به بازار عرضه می‌شود و از آن می‌توان برای خودروی دیگری استفاده کرد. از جمله خودرویی که می‌توان این فیلتر را روی آن‌ها نصب کرد ام وی ام 530است. این محصول قدرت فیلتراسیون بالایی دارد و مانع از ورود ذرات ریز و گردوغبار هوا به داخل محفظه‌ی احتراق می‌شود. این ذرات اثر بسیار زیان‌آوری برای سوزن انژکتور دارند و مانع از عملکرد مناسب آن‌ها می‌شوند. بهتر است این فیلتر را در هنگام تعویض روغن موتور نیز تعویض کنید تا نفس موتور خودرو بیشتر شود.ما برآنیم تا محصولی با کیفیت و قیمتی مناسب برای شما مصرف کنندگان عزیز تولید نماییم ممنون از حمایت شما

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فیلتر هوا خودرو مدل FH116 مناسب برای پیکان خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر می خواهید خودرو موردعلاقه مانند یک قهرمان جاده کار کند، استفاده از فیلتر هوا ضروری هستند. هنگامی که یکی از فیلترها گرفتگی پیدا کند، می تواند باعث ایجاد مشکل شده و بر عملکرد خودرو تأثیر منفی بگذارد. از بین رفتن قدرت موتور، دود سیاه، روشن شدن چراغ روغن یا حتی خرابی موتور شود.درست همانطور که انسان برای تنفس به اکسیژن احتیاج دارد، یک خودرو برای فرآیند احتراق به اکسیژن نیاز دارد. فیلتر هوا از رسیدن هرگونه حشره، گرد و غبار، ذرات ، شن و ماسه یا بقایای موتور جلوگیری می کند و از ترکیب خوبی از هوا و سوخت برای پشتیبانی از عملکرد اطمینان می دهد. فیلترهای هوا اتومبیل به شکل های مختلفی عرضه می شوند: پانل ها، دایره ای یا استوانه ای. آنها از یک ماده پلیسه دار ساخته شده اند که هوا را فیلتر می کند و ممکن است از پنبه، کاغذ مصنوعی یا فوم تهیه شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فیلتر اسپرت تگران فیلتر مدل 002B خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرا فیلتر اسپرت چه امتیازی باعث می شود تا ما از فیلتر اسپرت به جای فیلتر فابریک استفاده کنیم ؟ 1- قابلیت شستشو وقتی از قابلیت شستشو صحبت می کنیم باید مد نظر داشته باشیم که کیفیت مواد به کار رفته در قسمت عبوری هوا رابطه مستقیم با تعداد دفعات شستشوی یک فیلتر و طول عمر آن نیز دارد تکران فیلتر با استفاده از نمد با تراکم بالا و سیم توری مقاومت قابل قبولی در قسمت عبوری هوا دارد و با شستشو در دفعات بالا فیلتر فرم و شکل اولیه خود را از دست نمی دهد و دوام قابل قبولی را ارائه میدهد. 2- افزایش شتاب با کوتاه شدن مسیر عبور هوا و افزایش ورودی هوا به فیلتر و موتور اتومبیل شما تنفس موتور به طور کاملا راحت تر و با سرعت بیش تری صورت می گیرد. 3-کاهش مصرف سوخت در صورت تنظیم بودن موتور اتومبیل و تنظیم سیستم سوخت رسانی (کاربراتور و یا انژکتور) کاهش مصرف سوخت یکی دیگر از مذیت های استفاده از فیلتر های اسپرت می باشد نکته 1-در نظر داشته باشید در هنگام نصب فیلتر را در مکانی تعبیه کنید که هوای داغ وارد فیلتر نشود نکته 2-شستشوی بیش از حد و زود هنگام فیلتر باعث خرابی سریع تر بافت فیلتر شده و عمر مفید فیلتر را کاهش میدهد در صورت امکان هر بیست روز الی یک ماه فیلتر را با باد پر فشار از گرد غبار پاک کنید و برای شستشو از آب ( بدون استفاده از مواد شوینده) استفاده کنید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فیلتر هوا مدل اسپرت کد KN0R خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر به دنبال افزایش شتاب خودرو خود با هزینه کم هستید پیشنهاد ما تعویش فیلتر هوای خودرو خود با فیلتر هوای اسپرت مدل KN است تا با افزایش حجم ورودی هوا شتاب خودرو شما نیز افزایش یابد و از دیگر مزیت های این فیلتر کیفیت ساخت بسیار بالا و همینطور قابل شست و شو بودن ان است این فیلتر قابل نصب روی تمام خودرو های سواری است

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید ضدیخ به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فیلتر هوای خودرو مدل circle T مناسب برای کوییک خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فیلتر هوا با جنس مقاوم قابل استفاده برای موتورهای تیبا 1و2 و ساینا و کوییک می باشد و کیفیت خوب ساخت ان نیز باعث فیلتراسیون و تسویه هوای ورودی به موتور می شود. فیلتر هوای خودرو وظیفه دارد تا از ورود گرد و غبار و آلودگی به داخل موتور جلوگیری نماید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فیلتر روغن خودرو سرکان مدلSF7255به همراه فیلتر هوا خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت تولیدی و صنعتی «سرکان» (Serkanfilter) در سال 1353 تاسیس شده و فعالیت خود را با تولید انواع فیلترهای هوا آغاز کرده است. با گذشت زمان، تولیدات این شرکت گسترش یافت و توانست تمام فیلترهای مورد استفاده در خودروهای سبک، نیمه سنگین و سنگین اعم از فیلتر روغن، فیلتر هوا و فیلتر سوخت را تولید کند. محصولات فیلتر سرکان تحت لیسانس شرکت آلمانی «مان و هومل» نیز قرار دارند و به برخی کشورهای اروپایی صادر می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فیلتر هوا خودرو سرکان مدل SF 1296 مناسب برای دنا خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت تولیدی و صنعتی «سرکان» (Serkanfilter) در سال 1353 تاسیس شده و فعالیت خود را با تولید انواع فیلترهای هوا آغاز کرده است. با گذشت زمان، تولیدات این شرکت گسترش یافت و توانست تمام فیلترهای مورد استفاده در خودروهای سبک، نیمه سنگین و سنگین اعم از فیلتر روغن، فیلتر هوا و فیلتر سوخت را تولید کند. محصولات فیلتر سرکان تحت لیسانس شرکت آلمانی «مان و هومل» نیز قرار دارند و به برخی کشورهای اروپایی صادر می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فیلتر هوا  مدل RF186 مناسب برای پراید به همراه فیلتر روغن خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فیلترهوا +فیلترروغن پراید انژکتوری--فیلترهوا تهیه شده ازالیاف نانو نمدی که دربهبود وضعیت مصرف سوخت ونیزمقدارغبارگیری تاثیربسزایی دارد.این فیلتر دارای تاییدیه سازمان استاندارد می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فیلتر هوا خودرو سیموتا مدل RACING خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اولین قدم در تیونینگ نه تنها برای اکثر ما بلکه در همه جای دنیا نصب فیلتر هوای اسپرت محسوب می شود. فیلتر هوا یک عنصر بسیار مهم در سیستم تامین سوخت خودروی شما می باشد. روش خوبی برای درک چگونگی عملکرد فیلتر هوای اتومبیل ها، مقایسه آن با ماسک حساسیت است. مردم از این نوع ماسک ها بر روی بینی و دهانشان استفاده می کنند تا از ورود گرده گلها یا ذرات دیگر به درون سیستم تنفسی شان به هنگام نفس کشیدن جلوگیری کنند. این فیلتر ها مزایای بسیاری نسبت به مدل های معمولی خود دارند که به تعدادی از آنها اشاره میکنیم. الف)مقرون بصرفه در خرید فیلتر هواهای اسپرت سیموتا برخلاف فیلترهای معمولی قابلیت شستشو و استفاده مجدد را دارند و با یک حساب سر انگشتی بسیار مقرون بصرفه هستند. ب)افزایش توان موتور فیلتر هواهای اسپرت سیموتا بخاطر طراحی استوانه ای شکل و 360 درجه خود میتوانند حجم هوای بسیار بیشتری را وارد سیستم سوخت رسانی خودرو کنند و همین امر باعث میشود که قدرت موتور شما بنا به مقالاتی بین 5 الی 10 درصد افزایش پیدا کند. ج)مقرون بصرفه در هزینه افزایش راندمان رابطه عکسی با مصرف سوخت دارد.با استفاده از فیلترهوای سیموتا متوجه خواهید شد که در مصرف سوختتان بخصوص در مسافت های طولانی چه تفاوت های چشمگیری رخ می دهد.البته برکسی پوشیده نیست که فیلتر هواهای اسپرت چون صدای لوکس تری به خودروی شما می دهند، شمارا به گاز دادن بیشتر ترغیب می کنند که مسلما شاید تفاوت مصرف سوخت در این صورت چندان محسوس نباشد.ولی بنا به نظرات عمومی مصرف کنندگان این کاهش سوخت محسوس است.پس مطمئن باشید هرچقدر هم بیشتر گاز دهید بیشتر از حالت معمولی قبلی نخواهد بود. د)نصب و راه اندازی آسان شما براحتی میتوانید یک فیلتر هوای اسپرت را جایگزین کیت فیلتر هوای قیلی خودروی خود کنید و با این کار فضای بیشتری نیز درون محفظه موتور خواهید داشت.همچنین عمل برعکس این کار یعنی تعویض با حالت قبلی نیز به آسانی قابل انجام است. فیلترهواهای سیموتا از مواد درجه یک همانند پلاستیک نسوز و مقاوم ABS ساخته شده اند که علاوه بر شکل پذیری و مقاومت حرارتی (تا 200 درجه سانتیگراد)و مکانیکی، رنگبندی را نیز به ارمغان می آورند.پارچه و تورهای بکار رفته در این فیلترها از نوع درجه یک است که براحتی قابل رقابت با مدل هایی مانند K&N است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فیلتر هوا جیلی مدل GC6 مناسب برای جیلی G6 به همراه فیلتر روغن وفیلتر کابین خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فیلتر هوای جیلی g6 تهیه شده ازالیاف نانوست که نسبت به فیلترهای کاغذی ازکیفیت بسیاربهتری برخوردارمیباشند.تولیدی بیرامی بابیش از20 سال تجربه تولید این فیلتررا تولیدنموده که براساس تاییدیه سازمان استاندارد عملکرد ودوام بسیاربهتری ازنمونه های کاغذی آن دارد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فیلتر هوا خودرو مدل SM مجموعه 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از مولفه های احتراق در درون پیشرانه هر خودرو هوای تازه می باشد. سوخت تزریق شده به موتور خودرو همراه با اکسیژن موجود در هوا دچار احتراق شده، توان و محرک خودرو را به وجود می آورند. اولین قطعه در راه ورود هوا به داخل موتور، فیلتر هوا می باشد. پس می توان دریافت اهمیت کیفیت و کارایی این جز از خودرو چقدر حائز اهمیت است. فیلتر هوای اسپرت تمام سیم مزایای بسیاری به نسبت فیلترهای معولی دارد، ازجمله کاهش مصرف سوخت، افزایش شتاب و صدای زیبای موتور. این فیلتر تولید داخل و محصول شرکت سام بوده و قابلیت رقابت با نمونه های خارجی را دارد.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا