خودرو، موتور سیکلت و لوازم یدکی

نکات مهم و راهنمای خرید خوشبو کننده ماشین به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید خوشبو کننده ماشین باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

خرید خوشبوکننده هوای خودرو به نظر کار بسیار آسانی می‌آید؛ اما اغلبمان موقع خریدن خوشبوکننده تردید داریم که کدام محصول بهتر است. به همین دلیل در این مطلب سعی داریم به نکات مهم و راهنمای خرید خوشبو کننده ماشین بپردازیم تا انتخابی هوشمندانه و راحت داشته باشید.

خوشبو کننده چیست؟

خوشبو کننده هوا عطری است که برای از بین بردن بوی نامطبوع طراحی شده است. این محصولات معمولاً از رایحه گل های مختلف و مواد ضدعفونی کننده هوا را در هوا پخش می کنند.

خوشبو کننده های هوا از مواد فرار استفاده می کنند، به این معنی که مولکول ها را می توان به راحتی از مایع به گاز حتی در دمای اتاق تبدیل کرد. حس بویایی انسان برای تشخیص مولکول های گاز تنظیم می شود نه مایعات.

انواع خوشبو کننده خودرو

  • خوشبو کننده‌های مقوایی آویزان
  • خوشبو کننده هوا کاغذی غیر آویزان
  • خوشبو کننده‌های ژل چسبنده
  • میله‌های هواکش
  • فتیله‌های روغنی
  • آئروسل‌ها
  • پخش کننده‌های روغن
  • خوشبو کننده‌های فندکی

در این مطلب بخوانید: نکات مهم و راهنمای خرید خوشبو کننده ماشین

نکات مهم هنگام خرید خوشبو کننده خودرو

  • قبل از خرید آن را تست کنید: شما می‌توانید قبل از خرید یک نمونه آزمایشی برای خودروی خود، صرفا بر اساس تبلیغات بخواهید. یک بوی خاص ممکن است برای شما خیلی قوی یا خیلی ملایم باشد. بنابراین، می‌توانید قبل از خرید مجموعه کاملی از عطرهای ماشین، کیت عطر را برای یک یا دو روز داخل ماشین خود اسپری یا آویزان کنید. قبل از سرمایه گذاری باید با بخور شناور آن قانع شوید.
  • قبل از سرمایه گذاری مشخصات محصول را مطالعه کنید: قبل از اینکه کورکورانه پول خود را برای طیف وسیعی از عطرهای گران قیمت و عجیب و غریب برای ماشین خرج کنید، یک تحقیق خوب کمک بزرگی خواهد بود. شما باید در مورد برند تحقیق کنید و بدانید که آن‌ها محصولات ایمن تولید می‌کنند، برای استنشاق ایمن هستند و در مواد خود حساسیت ندارند. یک عطر خوب خودرو نه تنها یک عطر تزئینی است، بلکه ایمن و نرم است تا باعث سردرد یا حالت تهوع نشود.
  • ماندگاری عطر عامل اصلی در تعیین کیفیت آن است: یک عطر با کیفیت برتر ممکن است کمی از قیمت بالاتری برخوردار باشد، اما ماندگاری بالایی دارد. این باعث می‌شود عطر ارزش خرید داشته باشد زیرا عملکرد ماندگار شما را تسریع می‌کند. طیف وسیعی از رایحه‌های ماشین AoonuAuto فوق‌العاده است، زیرا آن‌ها بسیار ماندگار هستند و به طرز درخشانی در هوا شناور می‌شوند و بنابراین سفرهای طولانی را دلپذیر می‌کنند.
  • طیف وسیعی از کالاهای بصری هیجان انگیز برای یک فضای داخلی زیبا: یک فضای داخلی مجلل منظره‌ای قابل مشاهده است و باعث می شود هاله ماشین ارزش ماندن را داشته باشد. یک عطر می‌تواند طعم وجود شما را تعیین کند، می تواند ذهن و روح شما را آرام کند و در نتیجه شما را برای سفر طولانی پیش رو بیدار نگه دارد. مطمئناً از یک روز طاقت فرسا در دفتر، عاشق رانندگی‌های خود در منزل خواهید شد، زیرا یک فضای داخلی کاملاً جدید با رایحه های مه آلود در انتظار شما خواهد بود که در جعبه معطر درمانی ارائه شده توسط سازنده‌ها به همراه عطرها پیچیده شده است.
  • از عطرهای مایع خودداری کنید و از بالم‌های طبیعی مبتنی بر بخور استفاده کنید: عطرهای مایع ماندگاری کمتری دارند و جلوه سنگین تری به هوا می‌دهند، در حالی که محصولات مبتنی بر مومیایی کردن، غوطه وری بهتری در اتمسفر می‌دهند. مخصوصاً مومیایی‌هایی که دارای اسانس‌ها و ترکیبات طبیعی مانند یاس، عثمانتوس، مرکبات و گل رز هستند، زیرا این دسته گل‌های تازه به فردی که در داخل ماشین نشسته است، اثر آرامش بخشی می‌دهد. این رایحه‌های شبنم‌کننده و جوان‌کننده خودرو به غلبه بر تنش و ایجاد فضایی آرام کمک می‌کنند.
  • پوشاندن بوی نامطبوع در مقابل از بین بردن آن: بسیاری از خوشبوکننده‌های هوا عملاً به‌عنوان از بین‌برنده بوی بد عمل نمی‌کنند، اما در عوض، ممکن است متوجه شوید که رایحه در بالای بوی نامطبوع قبلی قرار می‌گیرد. اگر یک مشکل جدی بوی ماشین دارید که از بین نمی‌رود، بهتر است به جای پوشاندن آن مشکل احتمالی را بررسی کنید. در این صورت می توانید واقعاً از یک رایحه خوب لذت ببرید بدون اینکه با بوی بد مخلوط شود.
  • جایی که می‌خواهید خوشبو کننده هوا خود را نصب کنید: بوی بد داخل ماشین شما می تواند تصور بسیار بدی را برای هر کسی که با شما سوار می‌شود ایجاد کند. به یاد داشته باشید، نوع فضایی که در منزل یا ماشین خود ایجاد می‌کنید، در مورد شخصیت شما صحبت می‌کند. شما نمی‌خواهید تأثیر بدی روی بازدیدکنندگان بگذارید و مهمتر از آن روحیه خود را خراب کنید. علاوه بر این، خوشبو کننده‌های هوای خودرو ایرپرو را می‌توان در دریچه‌های هوای خودرو نصب کرد یا روی داشبورد خودروی خود نگه داشت.

بهترین برند خوشبو کننده ماشین

بهترین مارک خوشبو کننده ماشین به طور کلی به سلیقه شما و متناسب با عطرهایی که دوست دارید بستگی دارد. هرچند که نظرات افراد ممکن است متفاوت باشند.

اما برخی از مارک‌های محبوب خوشبو کننده‌های ماشین عبارتند از: آرئون [Areon]، باسئوس [Baseus]، بی ام دبلیو [BMW]، یوسمز [Usams]، تام کلین [Tam Clean] و آرنا [Arena].

مهمترین نکته این است که قبل از خرید خوشبو کننده ماشین، به نظرات و تجربیات دیگران دقت کنید و عطری را انتخاب کنید که شما و سلیقه شما را منعکس کند. همچنین، بهتر است از برندهای معتبر و از فروشگاه‌های معتبر خرید کنید تا از کیفیت محصولات اطمینان حاصل کنید.

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم و راهنمای خرید خوشبو کننده ماشین گفته شد، می توانید خوشبو کننده خودرو مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه خوشبو کننده ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز دستگاه خوشبو کننده خودرو باسئوس مدل BS-CX009 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فضای ماشین به دلیل اینکه فضای بسته و کوچکی است خیلی زود بوی نامطبوعی به خود می‌گیرد؛ مخصوصا خودروهایی که برای حمل و نقل مسافر استفاده می‌شوند. برای رفع این مشکل و همین طور لذت بردن از بوهای خوش بهترین راه حل، تهیه یک خوشبو کننده است. دستگاه خوشبو کننده خودرو باسئوس مدل BS-CX009 یک خوشبو کننده هوا بوده که بر روی کاپ هولدر خودرو قابل نصب است و یا آن را در فضاهای دیگر مثل سرویس بهداشتی، اتاق خواب و پذیرایی نیز می توانید استفاده کنید. دستگاه خوشبو کننده خودرو باسئوس مدل BS-CX009 دارای ابعاد و وزن مناسبی است. جنس بدنه آن نیز از روکش آلیاژ منیزیم است و دو مرتبه پولیش خورده تا مات باشد. رایحه داخل بسته بندی این محصول حجمی به اندازه 60 میلی لیتر دارد که میزان دوام آن کاملا بستگی به استفاده شما دارد. این رایحه ملایم و از نوع روغنی است و بیسوس ادعا کرده با استفاده 8 بار اسپری در روز می تواند تا 1 سال کار کند. بیسوس برای تایید سلامت خوشبو کننده خود از مواد فرانسوی در رایحه ها استفاده و گواهی IFRA و MSDS را اخذ کرده است. دستگاه خوشبو کننده خودرو باسئوس مدل BS-CX009 جزء خوشبوکننده های دستی است که نیاز به برق و باتری ندارد و شما باید سرپوش بالایی را فشار دهید تا رایحه اسپری شود. در این زمان اسپری کننده‌ی رایحه با قدرت اتمیزه بالا رایحه را به پد پلی اتلین (PE) با تراکم و خاصیت جذب بالا اسپری می کند. این پد به مرور زمان رایحه را در هوا پخش می کند و فضای اطراف را خوش بو می کند. طبق ادعای بیسوس رایحه تا 24 ساعت در فضای بسته منتشر می شود. داخل پک این محصول علاوه بر خود دستگاه، یک کیت رایحه ( Cologne flavor ) نیز وجود دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه خوشبو کننده خودرو باسئوس مدل BS-CX007 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فضای ماشین به دلیل اینکه فضای بسته و کوچکی است خیلی زود بوی نامطبوعی به خود می‌گیرد؛ مخصوصا خودروهایی که برای حمل و نقل مسافر استفاده می‌شوند. برای رفع این مشکل و همین طور لذت بردن از بوهای خوش بهترین راه حل، تهیه یک خوشبو کننده است. دستگاه خوشبو کننده خودرو باسئوس مدل BS-CX007 یک خوشبو کننده هوا بوده که بر روی کاپ هولدر خودرو قابل نصب است و می‌تواند به کمک کیت رایحه‌های عطری که داخلش وجود دارد بوی مطبوعی را در فضا پخش کند. دستگاه خوشبو کننده خودرو باسئوس مدل BS-CX007 دارای ابعاد و وزن مناسبی است. جنس بدنه آن نیز ترکیبی از فلز و پلاستیک PP بوده که در برابر ضربه و فشار مقاوم است. به خاطر عملکرد نانو، خوشبو کننده خودرو باسئوس مدل BS-CX007 رایحه به صورت 360 درجه منتشر شده توسط آن به صورت ماندگار بوده و به هر گوشه فضای ماشین می‌رسد. این محصول می تواند تا 95.3 درصد از بوی بد داخل ماشین را از بین ببرد. هر کدام از رایحه ها حجمی به اندازه 30 میلی لیتر دارد که میزان دوام آن کاملا بستگی به استفاده شما دارد. دستگاه خوشبو کننده خودرو باسئوس مدل BS-CX007 دارای 2 خروجی برای انتشار رایحه است که باعث می شود در زمان برابر نسبت به مدل های تک خروجی رایحه بیشتری از دستگاه خارج شود. می توانید با لمس نشانگرهای روی خوشبو کننده انتخاب کنید از کدام خروجی رایحه پخش شود. اسپری رایحه در دستگاه خوشبو کننده خودرو باسئوس مدل BS-CX007 به صورت اتوماتیک انجام می شود. به این معنا که به کمک سنسور تعبیه شده در آن روشن شدن ماشین را با شناسایی لرزش تشخیص داده و به هنگام روشن شدن خودرو، آن هم روشن شده و بعد خاموش شدن خودرو وارد حالت آماده به کار می‌شود. همچنین شما می‌توانید با اتصال به نرم افزار موبایل Baseus حجم مه پخش شونده، مدت زمان پاشش آن و دیگر تنظیمات را تغییر دهید. به این صورت که بوسیله اپلیکیشن می‌توانید زمان اسپری رایحه تولیدی، زمان بین هر پاشش، انتخاب رایحه و دیگر تنظیمات را انجام داد. این محصول مجهز به باتری با ظرفیت 700 میلی آمپر ساعت است که می تواند تا 30 روز در حالت آماده به کار قرار بگیرد. این باتری از طریق درگاه Type C قرار گرفته روی بدنه شارژ می شود. داخل پک این محصول علاوه بر خود دستگاه دو کیت رایحه (متشکل از Berlin Cologne و Morning Mint) و یک کابل شارژر Type C وجود دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه خوشبو کننده خودرو به افشان مدل A-603 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه خوشبو کننده دفیوژر خودرو مدل A-603 . این محصول با طراحی زیبا و منحصر به فرد و نحوه عملکرد آن به این صورت است که رایحه داخل مخزن را اتمیزه و تبدیل به بخار عطری کرده و بخار عطری را در محیط اتومبیل پخش می کند و محیط اتومبیل شما را مطبوع و تمامی بوهای نامطبوع مانند بوی سیگار و ... را از داخل اتومبیل از بین میبرد . درون پک بسته بندی این محصول 2 عدد رایحه 20 سی سی می باشد و علاوه بر آن در داخل پک دستگاه 5 عدد رایحه مختلف به حجم 15 سی سی ارسال می شود . همچنین اسانس مورد استفاده در دستگاه بر پایه روغن بوده و به هنگام پخش ماندگاری بالایی در محیط اتومبیل دارد . نحوه کارکرد دستگاه خوشبو کننده دفیوژر خودرو مدل A-603 از طریق باتری داخلی 2000 میلی آمپر می باشد و مدت زمان نگه داری شارژ آن بسته به میزان مدت استفاده شما از اتومبیل دارد و همچنین جهت شارژ مجدد آن باید از سری شارژ 5 ولت استفاده نموده و اجازه دهید مدت زمان شارژ دستگاه کامل شود . نحوه عملکرد این محصول در اتومبیل به این صورت است که شما با روشن کردن دستگاه و قرار دادن آن در جالیوانی خودرو و با انتخاب یکی از 3 حالت پخش رایحه که با فشردن دکمه مخصوص آن بر روی دستگاه ، یک حالت را انتخاب کرده و دستگاه به وسیله سنسور حرکتی که دارد فقط در زمان تکان خوردن و یا حرکت اتومبیل بر اساس حالت انتخابی پخش رایحه ، اقدام به پخش رایحه در اتومبیل می کند و زمانی که اتومبیل در حالت ایستاده یا پارک دارد سنسور دستگاه غیر فعال شده و دستگاه پخش رایحه ای نخواهد داشت تا حرکت مجدد اتومبیل آغاز شود . همچنین این محصول دارای 3 حالت مختلف پخش رایحه می باشد که با مشخص کردن هر حالت دستگاه اقدام به پخش رایحه سپس به حالت Stand By میرود همچنین دستگاه دارای چراغ LED در بالای آن است که هنگام استفاده از آن در شب جلوه زیبایی به آن می بخشد و همچنین با استفاده از دکمه روی دستگاه می توان رنگ چراغ را تغییر داد دستگاه خوشبو کننده دفیوژر خودرو مدل A-603 را می توان با قرار دادن داخل جا لیوانی خودرو و روشن نمودن آن بدون نیاز به سیم کشی و وصل نمودن به خروجی برق خودرو ، از آن استفاده کرد دستگاه خوشبو کننده به افشان مدل A-603 را می توان از طریق پورت USB به هر دستگاهی که خروجی آن 5 ولت می باشد مانند لپ تاب ، خودرو ، پاوربانک و … جهت شارژ مجدد متصل کرد .

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید جک خودرو به همراه قیمت و خرید آنلاین
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تصفیه هوای خودرو میدو مدلAPI-1 بسته 48 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تصفیه هوای فندکی خودرو محصولی بسیار کوچک ودرعین حال کارآ برای پاک سازی هوای درون خودرو و حذف گازهای مضر آن می باشد. این دستگاه براحتی و مانند فندک خودرو در جافندکی آن قرار می گیرد.تصفیه هوای فندکی خودرو با ایجاد یون منفی که در محیط های شهری میزان آن بسیار پایین است ، ضمن نابودی و حذف گازهای مضر، محیطی مطبوع و قابل قبول برای سرنشینان ایجاد می نماید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپری خوشبو کننده  خودرو کخ کیمی مدل Fu Fresh Up حجم 1 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از مشکلات کاربران خودرو بوی بد سیگار، تعریق بدن و حیوانات خانگی در داخل خودرو است. علاوه بر آن، خودروهایی که هر روز مسافر سوار می‌کنند نیز با مشکل بوی تعریق داخل خودرو مواجه هستند. از بین بردن بوی بد داخل ماشین نیازمند بوبر قوی است. خوشبو کننده‌ها سبب ایجاد رایحه دلپذیر در داخل خودرو می‌شوند اما این در صورتی است که دارای قدرت بوبری نیز باشند زیرا در غیر این صورت با بوی بد ترکیب شده و رایحه بد متشر می‌کنند. اسپری بوبر و خوشبو کننده داخل خودرو کوکمی-کخ کیمی Koch Chemie Fu Fresh Up یکی از بهترین محصولات در این زمینه هست. این محصول بوی بد داخل کابین خودرو را از بین برده و سبب ایجاد رایحه دلنشین در آن می‌شود. اسپری بوبر Fu کوکمی بوهای نامطبوع از جمله بوی سیگار و حیوانات خانگی را به سرعت از بین می‌برد. اسپری بوبر و خوشبو کننده داخل خودرو کوکمی-کخ کیمی Koch Chemie Fu Fresh Up بوهای بد و نامطبوع را خنثی نموده و با بوی تازگی و دلچسبی به فضای اطراف شما می‌بخشد. این محصول قابل استفاده در اتومبیل، ون، قایق، اماکن بهداشتی، مسکونی و تجاری می‌باشد. شما می‌توانید اسپری بوبر Fu کوکمی را برای برای لوازمی از جمله پرده، پارچه، کفش، فرش و موکت استفاده کنید. اسپری خوشبو کننده و بوبر قوی Koch Chemie با ایجاد رایحه‌ای دلپذیر و مطبوع، فضای دلچسبی به خودروی شما می‌دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تصفیه کننده هوا خودرو باسئوس مدل Formaldehyde Purifier خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گردوغبار، دود سیگار و خودروهای سنگین، گرده‌ی گل‌ها و ...، ازجمله مواردی هستند که با ورود به دستگاه تنفسی، باعث آسیب دیدن ریه‌های ما و یا بروز و تشدید انواع حساسیت‌ها می‌شوند. کمپانی بیسوس برای حل مشکل این نوع آلاینده‌ها و حفظ سلامت شما، دستگاهی کوچک و قابل‌حمل تولید و به بازار عرضه کرده‌است این محصول هیچ‌گونه ضرری ندارد و حساسیتی ایجاد نمی‌کند و کودکان و زنان باردار هم با خیالی آسوده می‌توانند از آن استفاده کنند. بدنه‌ی تصفیه‌کننده‌ی هوای بیسوس، از آلیاژ آلومینیومی که در صنعت هواپیماسازی استفاده می‌شود، ساخته شده تا هم دربرابر جذب اثرانگشت مقاوم باشد و هم مستحکم. طراحی استوانه‌ای و ابعاد 150x70x70 میلی‌متر هم باعث شده جای کمی را اشغال کند. وزن آن نیز تنها 560 گرم است. به همین علت حمل آن بسیار آسان است. در استفاده‌ی داخل خودرو می‌توانید آن را در جالیوانی ماشین جا دهید و اگر هم این تصفیه‌کننده را در منزل به‌کار می‌گیرید، قراردهی آن برروی میز، درون کابینت و یا هرجای دیگری، فضای زیادی را اشغال نخواهد کرد. قسمت بالای آن کانال مولکولی است که یک مایع پروبیوتیک مخصوصی را هم مانند یک غبار بسیار ریز اسپری می‌کند تا بوی نامطبوع داخل خودرو هم از بین برود. پس علاوه بر تصفیه هوا به از بین رفتن بوی نامطبوع و خوشبو شدن داخل خودرو و اطراف هم کمک می‌کند. این محصول با تمامی خودروها مانند سواری، اتوبوس، ون و ... سازگار است و بسته به نوع خودرو و اندازه فضای داخلی از 3 تا 7 دقیقه زمان نیاز دارد تا هوای داخلی را تصفیه کند و بوی نامطبوع را از بین ببرد و برای مدتی طولانی هوای دلنشین را احساس خواهید کرد. حداکثر ورودی برابر با 5V / 0.5A (Max) دارد و خروجی آن هم 2.5W (Max.) است. استفاده از این محصول بسیار آسان بوده و کافیست مراحل زیر را انجام دهید: 1.درپوش را باز کرده و دستگاه تصفیه فرمالدئید را داخل سوراخ وسط قرار دهید.2.آن را فشار دهید و درپوش را به سمت چپ و راست بچرخانید تا بریده شود.3.بعد از آن برای لحظاتی دستگاه را تکان دهید و در جای مناسبی قرار دهید.4.و در آخر کابل را به دستگاه متصل کنید تا دستگاه شروع به کار کند

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خوشبوکننده هوا خودرو بنکس مدل JS02G خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برتری خوشبو کننده JS02 نسبت به مدل JS01 امکان اضافه کردن اسانس و دارا بودن فیلتر می باشد. از این دستگاه می توانید علاوه بر مرطوب کردن هوا به عنوان خوشبو کننده محیط نیز استفاده نمایید. طراحی دستگاه بسیار شکیل و مناسب محیط هایی چون شرکت، اداره، منزل، هتل و غیره می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خوشبو کننده خودرو مدل خورشیدی silver-solar خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پاک‌کننده هوا با طراحی بالا درجه با دو حلقه چرخشی، قابل استفاده در فضای هوا خوشبو کننده برای ماشین/اداره/حمام. از جنس آلیاژ با کیفیت بالا ساخته شده و دارای ساختار مغناطیسی دو حلقه چرخشی است. باد بوی 360 درجه و قابل تنظیم غلظت بو. علاوه بر این، مواد جذب و تجزیه مولکول‌های بوی نامطبوع را داراست. ساخته شده از آلیاژ آلومینیوم و می‌توان آن را به مدت طولانی در معرض دمای بالا قرار داد. رنگ‌های موجود: مشکی، قرمز، نقره‌ای. اندازه: 58 میلی‌متر × 57 میلی‌متر. همچنین، یک عدد عطر خودرو به همراه آن در بسته‌بندی وجود دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه خوشبو کننده خودرو باسئوس مدل IPBM82-26 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از اکسسوری‌های بسیار زیبای خودرو دستگاه خوشبوکننده هوای خودرو Baseus Wisdom Car Smart Automized Air Freshner مدل IPBM82 نام دارد که به عنوان یک خوشبو کننده لوکس بوده و از متریال با کیفیت ساخته شده که جلوه خاصی را به خودرو شما میبخشد.این دستگاه دارای باتری داخلی قدرتمند 700mAh می باشد که با یکبار شارژ که از طریق یک پورت Type C شارژ میشود حدودا 60 روز هوای داخل خودرو را معطر نگه می دارد. این دستگاه مقاومت حرارتی از منفی 20 درجه تا 85 درجه را دارد و نسبت به سرما و گرما مقاومت بالایی دارد.انتشار مه خوشبو کننده IPBM82 را می توان با چشم مشاهده کرد و می‌توانید حجم مه پخش شونده و مدت زمان پاشش آن را نیز هم بصورت دستی و یا با اپلیکیشن مخصوص آن تنظیم کنید.به خاطر عملکرد نانو این دستگاه رایحه منتشر شده توسط آن به صورت ماندگار بوده و به هر گوشه فضای ماشین می‌رسد. عملکرد این دستگاه بصورت هوشمند بوده و با روشن شدن خودرو فعال و با خاموش شدن خودرو غیر فعال میگردد تا باعث بهینه کردن مصرف مواد معطر شود. برای روشن کردن یا خاموش کردن این خوشبو کننده کافی‌ست قسمت پیچی شکل دایره‌ای روی آن که برند Baseus روی آن حک شده است را فشرده و برای مدت 2 ثانیه نگه دارید. برای افزایش میزان غلظت مه تولید شده توسط این خوشبو کننده نیز باید این قسمت دایره‌ای را در جهت عقربه‌های ساعت و برای کاهش غلظت مه نیز باید آن را به خلاف جهت عقربه‌های ساعت بچرخانید. برای افزایش طول زمان پاشش نیز باید این قسمت دایره‌ای رافشرده و انگشت خود را روی محور دایره‌ای فرضی در جهت عقربه ‌های ساعت بچرخانید و برای کاهش زمان پاشش برعکس این کار را انجام دهید. داخل پک این دستگاه 1 عدد کیت رایحه Freesia و 1 عدد کیت رایحه Wild Bluebell نیز موجود می باشد و رایحه های یدکی ارائه شده برای این دستگاه با کد CNZX01 توسط شرکت باسئوس ارائه گردیده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه گندزدا و تصفیه کننده هوا خودرو راک اسپیس مدل Portable Ozone خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گرمای تابستان، بوهای بد، محیط مرطوب حمام، کیفیت نامناسب هوا، بوی بد و تولید ویروس باکتریایی به طور جدی بر زندگی سالم شما و خانواده تان تأثیر می گذارد. دستگاه تصفیه هوای راک اسپیس با طراحی منحصر بفردش هوای محیط شما را از آلودگی ها پاک می سازد. این دستگاه از فناوری تولید گاز اُزُن برای تصفیه هوا استفاده میکند. با تولید گاز ازن میکروبها و بوهای نامطلوب موجود در هوا از بین میروند و هوای تازه جایگزین آن میشود.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید فیلتر هوا به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خوشبو کننده خودرو شمع النا مدل سالاد میوه خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سالاد میوه _1. آشنایی با رایحه‌ی سالاد میوه:_ خوشبو کننده خودرو شمع النا مدل سالاد میوه رایحه‌ای شیرین و خنک دارد. این خوشبوکننده‌ پخش بوی ملایمی دارد و فضایی آرام و دلنشین خلق می‌کند. _2. این رایحه مناسب چه افرادی است؟_ افرادی که علاقه‌مند به رایحه‌های ملایم و دلنشین هستند بسیار این رایحه‌ را دوست خواهند داشت. همچنین این محصول در محیط‌هایی که بوهای نامطبوع و مزاحم شدید وجود نداشته باشد، عملکرد بهتری خواهد داشت. _3. این محصول درکجا قابل استفاده است؟_ این محصول یک عطر آویز مناسب برای تمام محیط‌ها، به ویژه داخل خودرو می‌باشد. همچنین استفاده از رنگ جذاب موجب شده تا از آن به عنوان یک المان زینتی در ماشین نیز استفاده شود. البته هیچ مانعی برای استفاده از خوشبو کننده ارکیده صورتی در محل‌های دیگر وجود ندارد. _4. مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول کدام است؟_ _عمر مناسب_ اسانس مایع باکیفیت و طراحی اصولی محصول موجب شده است تا طول عمر این خوشبوکننده آویز بسیار بالاتر از انتظار شما باشد و به شکل استاندارد تا مدت زمان بی‌نظیر 3 ماه در کنار شما باشد. توجه: ماندگاری این دسته محصولات نسبت عکس با دما و میزان جریان هوای محیط دارد. _پخش بوی مستمر_ این خوشبو کننده به جهت استفاده از توری، به صورت مستمر پخش رایحه خواهد داشت و امکان قطع یا تنظیم آن وجود نخواهد داشت. _برند_ برند تولید کننده‎ی این محصول نامی آشنا و باسابقه در بین تولیدکنندگان محصولات معطر می‌باشد. برند النا علاوه بر کیفیت مواد اولیه، تمرکز ویژه‌ای نیز بر دو مولفه‌ی بسیار مهم طراحی کاربردی و زیبایی بصری محصول و بسته‌بندی دارد. _اقتصادی بودن_ اگر محصولات قاچاق، بی‌کیفیت و فاقد برند معتبر بازار را کنار بگذاریم، این خوشبو کننده خودرو با توجه به ماندگاری و کیفیت آن اقتصادی‌ترین انتخاب خواهد بود. _توجه: این محصول را دور از دسترس کودکان نگه داری کنید. _روش نگه داری:_ _ پس از مدتی و با کاهش شدت پخش رایحه، می توانید به آسانی کیسه را به کمک دست کمی تکان دهید تا دانه های روغنی از لایه های درونی به سطح بیایند و پخش رایحه افزایش یابد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خوشبو کننده خودرو تاپ کار مدل DOUBLE حجم 8 میلی لیتر بسته دو عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت تاپ کار یک شرکت با سابقه درخشان در زمینه تولید خوشبو کننده خودرو میباشد که کیفیت محصولاتش همیشه در رده اول میباشد . محصول مورد نظر جهت نصب در دریچه کولر انواع خودرو طراحی شده است . در این محصول 2 عدد خوشبو کننده موجود است که هر کدام آن ها دارای دو محفظه جداگانه میباشند که یکی اسانس اقیانوس ( OCEAN ) و دیگری اسانس نیو کار ( خودرو جدید ) (NEW CAR ) دارد . این محصول قابل تنظیم جهت پخش بو میباشد . این محصول به دلیل استفاده از برترین اسانس های روز دنیا با کیفیت ترین خوشبو کننده را ارائه میدهد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تصفیه کننده هوا خودرو یونکینی مدل JO-725 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تصفیه‌کننده هوای خودرو مدل JO-725 قابل اتصال به انواع شارژر فندکی خودرو می‌باشد. با اندازه 8 سانتیمتری خود بدون هیچگونه سیم بوده و در حین رانندگی مزاحمتی ایجاد نمیکند. این دستگاه با استفاده از تکنولوژی یون منفی قادر است با تولید 5 میلیون یون منفی در سانتیمتر مربع (5000000pcs/cm3)، در کمتر از 20 دقیقه هوای خودروی شما را تصفیه کند و هوایی پاکیزه‌تر و تازه‌تر از هوای کوه و جنگل را برای شما فراهم آورد. یون های منفی تولید شده توسط این دستگاه انواع گازهای آلاینده هوا، بوهای نامطبوع درون خودرو مانند بوی بنزین و سیگار، هر گونه میکروب، ویروس و باکتری، ذرات گردوغبار، دود و PM2.5 را از بین می‌برد. این دستگاه با توان مصرف 0.8W بسیار کم مصرف است. این دستگاه به دلیل اتصال با پورت USB، علاوه بر خودرو قابل استفاده در انواع مکان‌های دیگر مانند خانه، محل کار، مدرسه، کتابخانه و هر جای دیگری نیز می‌باشد. با اندازه بسیار کوچکی که این دستگاه دارد به راحتی می توانید هوای پاکیزه را به هر جایی با خود حمل کنید و دیگر دغدغه آلودگی هوا را نداشته باشید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خوشبوکننده خورشیدی خودرو مدل dnser 03 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر به دنبال خوشبوکننده ای خاص میگردید، به شما خوشبوکنندسولار رنگ طلایی را معرفی میکنیم.این خوشبو کننده با استفاده از انرژی خورشیدی و باطری خورشیدی تعبیه شده در آن بدون نیاز به باطری،دو حلقه موجود به چرخش در می آیند ومی رقصند. علاوه بر زیبایی باعث تسریع پخش رایحه دلنشینش در خودرو شما می شود.این خوشبو کننده دوستدارمحیط زیست است و علاوه بر رایحه عالی خود می تواند به عنوان یک وسیله دکوراتیو استفاده شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تصفیه کننده هوا خودرو یونکینی مدل JO-6271-b خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تصفیه‌کننده هوای خودرو مدل JO-6271 با فندکی خودرو کار میکند. با اندازه 9 سانتیمتری خود بدون هیچگونه سیم بوده و در حین رانندگی مزاحمتی ایجاد نمیکند. بدنه آلومینیومی این دستگاه علاوه بر زیبایی ظاهری، استحکام خوبی را فراهم آورده است. این دستگاه با استفاده از تکنولوژی یون منفی قادر است با تولید 3.8 میلیون یون منفی در سانتیمتر مربع (38000000pcs/cm3)، در کمتر از 30 دقیقه هوای خودروی شما را تصفیه کند و هوایی پاکیزه‌تر و تازه‌تر از هوای کوه و جنگل را برای شما فراهم آورد. یون های منفی تولید شده توسط این دستگاه انواع گازهای آلاینده هوا، بوهای نامطبوع درون خودرو مانند بوی بنزین و سیگار، هر گونه میکروب، ویروس و باکتری، ذرات گردوغبار، دود و PM2.5 را از بین می‌برد. این دستگاه با توان مصرف 0.8W بسیار کم مصرف است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خوشبو کننده خودرو آرئون مدل Ken Coffee خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

امروزه استفاده از خوشبوکننده‌ی خودرو امری لازم به نظر می‌رسد. بوی ناخوشایندی که در اثر آلودگی‌ هوا، دود خودروهای دیگر و دخانیات و موارد دیگر تولید می‌شود بسیار ناخوشایند است. همچنین افرادی که مدت زمان بیشتری را در خودرو می‌گذرانند بیشتر در معرض این بوی نامطبوع قرار می‌گیرند. همه‌ی ما قطعاً تجربه‌ی ناخوشایند استفاده از خوشبوکننده‌های متفرقه را داشته‌ایم که در هفته‌ی اول با بوی بسیار شدید موجب سردرد شده و در هفته‌ی دوم اثری از آن‌ها باقی نمانده است. محصولی که در این قسمت مشاهده می‌کنید از تولیدات شرکت (Areon) «آرئون» بوده که یکی از برندهای معتبر درزمینه‌ی تولید محصولات خوشبوکننده است و سعی داشته تا مشتری به میزان پولی که برای محصول می‌پردازد از آن استفاده کند. این محصول تا 3 ماه فضای داخلی خودرو را خوشبو می‌کند و رایحه‌ی آن قهوه (Coffee) است که بسیار ملایم است. این محصول به‌صورت ایستاده بوده و می‌توانید آن را در هرجایی از فضای داخلی خودرو که دوست دارید استفاده کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خوشبو کننده خودرو اسنت-فیل طرح رینگ مدل StGo5 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زیبایی و خوش عطری محیط داخل خودرو برای هر کسی لذت بخش است. این محصول ضمن اینکه یک آویز زیبا و شیک برای داخل خودرو می باشد، باعث ایجاد رایحه ای خوشبو در محیط خودرو خواهد شد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خوشبو کننده خودرو آرئون مدل Mon Bubble Gum خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هر چقدر که در نظافت فضای کابین خودرویتان وسواس به خرج دهید باز هم امکان دارد به علت شرایط آب‌و‌هوا، آلودگی هوا، دود خودروهای دیگر، بوی نامطبوعی را حس کنید. استفاده از خوشبو کننده‌های آویزی یکی از راه حل‌هایی است که می‌توان برای این موضوع در نظر گرفت. البته نمی‌توان لزوم بوی نامطبوع را شرط لازم برای استفاده از خوشبوکننده در داخل خودرو در نظر گرفت؛ چرا که ایجاد بوی تازه با رایحه‌ی ملایم و دلنشین در خودرو می‌تواند برای راننده و سرنشینان لذت‌بخش باشد. هر بار که خودروی خود را ترک کنید و دوباره سوار شوید با باز کردن در رایحه‌ی خوشبو کننده به مشامتان می‌رسد و با روی گشاده و باز به استقبال رانندگی می‌روید. استفاده از خوشبو کننده‌های متفرقه باعث ایجاد بوی بسیار تند در چند روز اول و احتمالا سر درد می‌شوند اما بعد از گذشت چند روز اثری از بو باقی نمی‌ماند. اما شرکت آرئون با تولید انواع مختلف خوشبو کننده با رایحه‌های مختلف سعی کرده تا مشتری به میزان پرداختی که دارد از بوی مطبوع در خودروی خود با ماندگاری قابل قبولی برخوردار شود. یکی از تولیدات این شرکت معتبر مدل (Mon Bubble Gum) است که از رایحه‌ی آدامس بادکنکی برخوردار است. این محصول دارای بند بوده و می‌توان آن را در هر قسمتی از خودرو آویزان کرد. این خوشبو کننده ساخت کشور بلغارستان بوده و حدود ۱۲ سانتی‌متر طول دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خوشبو کننده ماشین ایفل مدل انبه و اقیانوس بسته 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

خوشبو کننده ایفل یکی از معتبر ترین محصولات کشور ترکیه است. و یکی از برندهای محبوب خوشبو کننده در ایران می باشد. رایحه انبه و اقیانوس یکی از خاص ترین رایحه های خشبو کننده ایفل میباشند . این خوشبو کننده از طریق کنف که داخل ان قرار می گیرد در هوا پخش می شود. پخش بوی این رایحه همیشگی می باشد و تا زمان اتمام مایع داخل ظرف طول می کشد. باتوجه به وجود الکل چرب در این خشبو کننده لذا به ضدعفونی شدن هوا نیز کمک شایانی میکند .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خوشبوکننده خودرو فرش وی مدل اسپرت کد 8080 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هنگامی که در خودروی خود را باز ‌کنیم و با رایحه دلنشین لیمو روبرو ‌شویم حس بسیار لذت‌بخشی خواهد بود. آلودگی هوا، دود خودروها، دخانیات و موارد دیگر از این قبیل می‌توانند باعث نامطبوع شدن هوای خودرو شوند. حفظ پاکیزگی و نظافت خودرو در کنار استفاده از یک خوشبو کننده‌ی ملایم می‌تواند فضای بسیار مطبوعی را برای شما فراهم کند. اصلی‌ترین فاکتوری که باید هنگام خرید یک خوشبو کننده مد نظر داشته باشید، داشتن بوی ملایم و ماندگاری مناسب است. چرا که بعضا دیده می‌شود خوشبو کننده‌های متفرقه ابتدا بوی تندی دارند و پس از گذشت چند روز اثری از بو باقی نمی‌ماند. « فرش وی» (Freshway) نامی است که با تولید انواع مختلف خوشبو کننده‌های مخصوص خودرو شناخته می‌شود. این شرکت سعی دارد تا رضایت صد درصدی مشتری خود را به واسطه‌ی رایحه‌های متنوع و خوشبو به دست آورد که حقیقتا می‌توان گفت در این راه موفق هم بوده است. این محصول با رایحه‌ی دلنشین لیمو، از ماندگاری قابل قبولی بهره می‌برد که به کمک آن می‌توانید از شر بوهای بد و آزار دهنده خلاص شوید. ابعاد مناسب این خوشبو کننده باعث می‌شود که بتوانید از هر قسمتی در خودرو از آن استفاده کنید بدون آن‌که جلوی دید راننده را بگیرد. کاربری این محصول بسیار ساده بوده و به کمک بند آویزان می‌شود. این محصول بوهای نامطبوع را از بین برده و رایحه ای تازه و خوشبو را در فضای کابین خودروی شما منتشر می‌کند.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید ضدیخ به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپری خوشبوکننده هوا خودرو دکتر فول مدل کلاسیک حجم 100 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

خوشبو کننده های دکتر فول با فرمولاسیون دوستدار محیط زیست بر پایه اتمیزه شدن ترکیب برای ایجاد رایحه عالی با ماندگاری بالا تولید شده اند. مواد پایه مورد استفاده در تولید محصولات دکتر فول از بهترین شرکت های تامین کننده مواد اولیه اروپایی فراهم شده است. اسپری این محصول در هوا موجب انتشار سریع مولکولهای پایه خوشبو کننده برای ایجاد رایحه های عالی در محیط میگردد. از طرفی اسپری این محصول روی سطوح موجب اتصال مولکولهای خوشبو روی سطح و انتشار ر تدریجی و در نتیجه ماندگاری طولانی مدت رایحه در محیط میگردد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خوشبوکننده خودرو ایفل مدل رایحه اقیانوس خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

خوشبو کننده ایفل یک از معتبر ترین برندهای کشور ترکیه است. و یکی از برندهای محبوب خوشبو کننده در ایران می‌باشد. رایحه اقیانوس یکی از محبوب‌ترین رایحه‌های خوشبو کننده ایفل می‌باشد که دارایی عطری بسیار ملایم و مناسب است. با استفاده از خوشبو کننده خودرو ایفل می‌توانید رایحه‌ای دلپذیر در خودرو خود ایجاد کنید. خوشبوکننده خودرو ایفل به کمک طناب کنفی خود عطر خود را در محیط پخش می‌کند. حجم مایع خوشبوکننده این محصول 10 میلی‌لیتر می‌باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خوشبو کننده هوا خودرو مارش مدل SOLAR خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این خوشبو کننده دارای پد معطر می باشد که در داخل آن نصب می شود . محل نصب آن بر روی دریچه هوای خودرو می باشد و با جریان هوا از دریچه هوای خودرو رایحه را در فضای خودرو پخش می نماید . یک پروانه تزئینی بر روی آن نصب می باشد که با وزش باد شروع به چرخش می نماید و بواسطه بلبرینگ فلزی داخل پروانه هیچگونه صدای مزاحمی از آن به گوش نمی رسد . دکمه 3 حالته روی پروانه است که با فشار دادن آن رقص نور ایجاد میشود و این خوشبو کننده هم تزینی است هم خوشبو کننده .این محصول با رنگ های مختلف عرضه می شود رنگ آبی و مشکی و طلایی و قرمز و نقره ای

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپری خوشبو کننده خودرو هوگو مدل لیمو کد A.012 حجم 50 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

قبل از شروع معرفی رایحه فوق العاده و دلپذیر لیمو دوستان توجه کنید تمامی محصولات خوشبوکننده هوگو دارای سه کیفیت B ،A و C میباشند، که بر اساس درجه کیفیت ماندگاری و پخش رایحه محصولات متفاوت هستند، لذا هنگام خرید دقت فرمایید. رایحه فوق العاده و دلپذیر و میوه ای لیمو یکی از پرطرفدار ترین رایحه ها می باشد که موجب طراوت و شادی در خودروی شما می گردد. همچنین رایحه لیمو قدرت هوشیاری و تمرکز و همچنین میزان نشاط و شادی در افراد را افزایش می دهد. به محض اسپری کردن آرامش و تمرکزی که از این ترکیب می‌گیرید، تا مدت زیادی در خودروی شما ماندگار خواهد بود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپری خوشبو کننده خودرو هوگو مدل لیمو کد B.012 حجم 50 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

قبل از شروع معرفی رایحه فوق العاده و دلپذیر لیمو دوستان توجه کنید تمامی محصولات خوشبوکننده هوگو دارای سه کیفیت B ،A و C میباشند، که بر اساس درجه کیفیت ماندگاری و پخش رایحه محصولات متفاوت هستند، لذا هنگام خرید دقت فرمایید. رایحه فوق العاده و دلپذیر و میوه ای لیمو یکی از پرطرفدار ترین رایحه ها می باشد که موجب طراوت و شادی در خودروی شما می گردد. همچنین رایحه لیمو قدرت هوشیاری و تمرکز و همچنین میزان نشاط و شادی در افراد را افزایش می دهد. به محض اسپری کردن آرامش و تمرکزی که از این ترکیب می‌گیرید، تا مدت زیادی در خودروی شما ماندگار خواهد بود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپری خوشبو کننده خودرو هوگو مدل لیمو کد C.012 حجم 50 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

قبل از شروع معرفی رایحه فوق العاده و دلپذیر لیمو دوستان توجه کنید تمامی محصولات خوشبوکننده هوگو دارای سه کیفیت B ،A و C میباشند، که بر اساس درجه کیفیت ماندگاری و پخش رایحه محصولات متفاوت هستند، لذا هنگام خرید دقت فرمایید. رایحه فوق العاده و دلپذیر و میوه ای لیمو یکی از پرطرفدار ترین رایحه ها می باشد که موجب طراوت و شادی در خودروی شما می گردد. همچنین رایحه لیمو قدرت هوشیاری و تمرکز و همچنین میزان نشاط و شادی در افراد را افزایش می دهد. به محض اسپری کردن آرامش و تمرکزی که از این ترکیب می‌گیرید، تا مدت زیادی در خودروی شما ماندگار خواهد بود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خوشبوکننده هوا ایفل مدل Flower Garden حجم 10 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت ایفل ترکیه در سال 2009 تاسیس شد. و از آن زمان تاکنون توانسته با تولید عطر و خوشبو کننده هوا سهم بسیار بزرگی از این بازار را از آن خود نماید . این شرکت با خوشبو کننده های هوا و خودرو معروف می باشد . و یکی از بهترین رایحه های آن رایحه باغ گل است که بوی بسیار دلنشین دارد و ما را به دوران زیبای کودکی برده و خاطرات بسیاری را تداعی می نماید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خوشبوکننده هوا ایفل مدل اقیانوس حجم 10 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت ایفل ترکیه در سال 2009 تاسیس شد. و از آن زمان تا کنون توانسته با تولید عطر و خوشبو کننده هوا سهم بسیار بزرگی از این بازار را از آن خود نماید . این شرکت با خوشبو کننده های هوا و خودرو معروف می باشد . و یکی از بهترین رایحه های آن رایحه اقیانوس است که بوی بسیار دلنشین و آرام بخشی دارد.اگر به دنبال رایحه ملایم و رویایی هستید حتما اقیانوس را امتحان کنید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خوشبوکننده هوا ایفل مدل Mango حجم 10 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت ایفل ترکیه در سال 2009 تاسیس شد. و از آن زمان تا کنون توانسته با تولید عطر و خوشبو کننده هوا سهم بسیار بزرگی از این بازار را از آن خود نماید . این شرکت با خوشبو کننده های هوا و خودرو معروف می باشد . به جرات می توان رایحه انبه را پر طرفدار ترین در بین تمام رایح های موجود تولیدات ایفل دانست که با یکبار استشمام آن شیفته این رایحه خواهید شد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خوشبوکننده ماشین ایفل مدل جنگل استوایی 10 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت ایفل ترکیه در سال 2009 تاسیس شد. و از آن زمان تا کنون توانسته با تولید عطر و خوشبو کننده هوا سهم بسیار بزرگی از این بازار را از آن خود نماید . این شرکت با خوشبو کننده های هوا و خودرو معروف می باشد . حال این شرکت یکی از بهترین رایحه های خود را که همانا جنگل استوایی می باشد را برای خوشبو کردن خودرو تولید نموده است . این رایحه باعث می گردد شما حال و هوای جنگلهای استوایی را برای خود تصور کنید و حس آرامش در تمام وجود شما احاطه گردد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خوشبو کننده خودرو ایفل مدل طالبی حجم 10 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت ایفل ترکیه در سال 2009 تاسیس شد. و از آن زمان تا کنون توانسته با تولید عطر و خوشبو کننده هوا سهم بسیار بزرگی از این بازار را از آن خود نماید . این شرکت با خوشبو کننده های هوا و خودرو معروف می باشد . یکی دیگر از تولیدات این شرکت رایحه طالبی برای خودرو و مکانهای کوچک می باشد که با تولید این رایحه شگفتی خاصی آفریده است و باعث شده که با استشمام آن حس خوب یک میوه تازه به شما دست می دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خوشبوکننده خودرو مدل Harika01 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول هم خوشبوکننده است هم به عنوان آویز زیبایی خاصی به خودرو شما می دهد . این محصول کیفیت بالایی دارد و این محصول خوشبوکننده کارتی دارای طراحی خاصی است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خوشبوکننده هوا خودرو مدل Harika03 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول هم خوشبوکننده است هم به عنوان آویز زیبایی خاصی به خودرو شما می دهد . این محصول کیفیت بالایی دارد و این محصول خوشبوکننده کارتی دارای طراحی خاصی است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خوشبوکننده هوا خودرو مدل Harika04 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول هم خوشبوکننده است هم به عنوان آویز زیبایی خاصی به خودرو شما می دهد . این محصول کیفیت بالایی دارد و این محصول خوشبوکننده کارتی دارای طراحی خاصی است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خوشبوکننده هوا خودرو مدل Harika08 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول هم خوشبوکننده است هم به عنوان آویز زیبایی خاصی به خودرو شما می دهد . این محصول کیفیت بالایی دارد و این محصول خوشبوکننده کارتی دارای طراحی خاصی است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خوشبوکننده هوا خودرو مدل Harika09 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول هم خوشبوکننده است هم به عنوان آویز زیبایی خاصی به خودرو شما می دهد . این محصول کیفیت بالایی دارد و این محصول خوشبوکننده کارتی دارای طراحی خاصی است

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا