خانه و آشپزخانه

نکات مهم و راهنمای خرید لوستر به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید لوستر باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

با اینکه نور و روشنایی فضای منزل اهمیت بسیار زیادی دارد؛ ولی اغلب اینطور است که در ابتدا همه وسایل منزل انتخاب می ­شوند و بر اساس شرایط فضا و سبک دکوراسیون لوستر مناسب برای فضاهای مختلف تهیه می ­شود. برای اینکه انتخاب عالی داشته باشید بهتر است راجع به راهنمای خرید لوستر اطلاعاتی داشته باشید. به همین دلیل این مطلب از نکته خرید می ­تواند به شما برای خرید لوستر مناسب کمک کند. بنابراین در ادامه با این نکات مهم و راهنمای خرید لوستر همراهمان باشید.

انواع مدل‌های لوستر

همانطور که احتمالا در بازار شاهد آن بوده‌اید، لوسترها دارای سبک‌ها و مدل‌های مختلفی هستند تا متناسب با دکوراسیون یا سلیقه‌ی خاص شما باشند. با توجه به همین تنوع هم در ابتدا به معرفی انواع سبک‌های لوستر موجود در جهان می‌پردازیم.

لوسترهای کریستالی (Crystal Chandeliers)

این سبک از نظر تاریخی یکی از رایج‌ترین سبک‌ها ساخت لوستر در جهان است. در واقع محصولات ساخته شده در این سبک بر اساس انواع برش‌های انجام شده بر روی کریستال‌ها از جمله برش دستی، صیقل دستی، برش با ماشین یا پرداخت متفاوت هستند. یک سیستم روشنایی به سبک کریستالی را می‌توان روی بسیاری از قاب‌ها سوار کرد و در اندازه‌های مختلفی ساخت. در حالت کلی لوسترهای کریستالی بدون توجه به نوع فلز به کار رفته در آن، ساختار یا مدلی که دارند، حالتی خیره کننده به اتاق می‌دهد.

لوسترهای روستیک (Rustic Chandeliers)

به طور کلی سبک روستیک با ساختارها و عناصر طبیعی فراوان گره خورده است. مواد مورد استفاده در این نوع سبک لوستر از چوب، آهن و حتی شاخ حیوانات، تشکیل شده است. لوسترهای بزرگ و سنگین به سبک روستیک به خوبی به یک اتاق بزرگ با سقف‌های طاق‌دار می‌آید.

لوسترهای معاصر و مدرن (Contemporary and Modern Chandeliers)

جالب است بدانید که هر سبک جدیدی که پس از سال ۱۹۳۰ تا به امروز ایجاد شده است در دسته مدل‌های معاصر قرار می‌گیرد. به طور کلی این دسته از لوسترها دارای خطوط ساده و پرداخت‌های تک رنگ، به‌ویژه کروم یا نیکل هستند و در ساختار آن‌ها اثری از طرح‌های پیچیده و تزیینات به چشم نمی‌آید.

دیودهای ساطع کننده نور (LED) کم مصرف‌ترین و سریع‌ترین فناوری‌های روشنایی برای لوسترها هستند. این نوع لامپ بیش از پنج برابر بازده انرژی بیشتری نسبت به سایر لامپ‌ها دارند و می‌توانند تا ۲۵ برابر بیشتر از لامپ‌های رشته‌ای سنتی دوام بیاورد.

لوسترهای سنتی (Traditional Chandeliers)

لوسترهای سنتی بر ظاهر آراسته و طرح‌های نئوکلاسیک تمرکز دارند. سازه‌هایی در سبک کلاسیک از دهه‌ی ۱۷۵۰ تا اوایل قرن ۱۹ رایج بوده‌اند و لوسترهای این سبک با منحنی‌هایی ملایم همراه با خطوط مستقیم به تصویر کشیده می‌شوند.

لوسترهای چندشاخه (Transitional Chandeliers)

پرداخت‌هایی برنزی رنگ بیشتر در لوسترهای چند شاخه دیده می‌شوند و عناصر آن از ترکیب سبک‌های سنتی و معاصر به وجود می‌آید. لوسترهایی به سبک چندشاخه ظاهری ساده با خطوط مستقیم دارند و از هر نوع شلوغی‌ای در طراحی به دور هستند.

در این مطلب بخوانید: نکات مهم و راهنمای خرید لوستر

نکات مهم هنگام خرید لوستر

  • ابعاد و اندازه لوستر: یکی از مهم­ترین موارد در خرید لوستر، ابعاد و اندازه لوستر است. لوسترهای موجود در بازار از اندازه­ های کوچک و مینیمال تا لوسترهای کریستال بزرگ و بلند وجود دارند. برای فضاهایی با مساحت زیاد می­ توانید یک لوستر بزرگ و مجلل تهیه کنید و یا از چند لوستر استفاده کنید تا روشنایی کافی برای فضا ایجاد شود، همچنین برای خانه نقلی و مدرن خود می­ توانید لوستر مدرن با ابعاد مناسب برای فضا انتخاب کنید. پس نگران نباشید شما با کمی جستجو می ­توانید لوستر مناسب منزل خود را به راحتی پیدا کنید.
  • سبک طراحی لوستر: همیشه راجع به هماهنگی بین سبک دکوراسیون و وسایل مختلف خانه صحبت کرده ­ایم. هماهنگی بین همه اجزای فضا باعث ایجاد یک کلیت واحد و در عین حال زیبایی دکوراسیون خواهد شد. در رابطه با خرید لوستر هم شما باید به سبک طراحی لوستر توجه کنید و بر اساس نوع سبک دکوراسیون منزل، بهترین فرم و شکل لوستر را بخرید. لوستر مجلل و کلاسیک برای دکوراسیون کلاسیک و لوسترهای جمع و جور و مدرن برای دکوراسیون منزل مدرن مناسب هستند.
  • طرح و رنگ لوستر: شاید لوستر به اندازه فرش و یا پرده، رنگ­ های متنوعی نداشته باشد ولی باز هم باید به رنگ و طرح لوستر برای هر فضا و تناسب آن با دکوراسیون توجه کنید. در جواب به سوال لوستر را با چی ست کنم؟ باید بگویم؛ بهتر است به فکر خرید لوستری باشید که با همه وسایل و دکوراسیون منزل متناسب باشد. جنس و طرحی که زود از آن خسته نشوید.
  • اهمیت ارتفاع سقف در خرید لوستر: به طور کلی ارتفاع آپارتمان­ ها و خانه­ های معمولی به اندازه استاندارد است و در طراحی لوسترها به این موضوع توجه می­ شود؛ ولی برخی از ساختمان­ ها ممکن است سقف بلندتر و یا کوتاه ­تری داشته باشند در نتیجه نصب لوستری که باعث ایجاد مزاحمت و یا عدم تناسب بصری در فضا باشد جالب نخواهد بود. امروزه برخی از انواع لوسترهای سقفی که حالت آویز ندارند و متصل به سقف هستند؛ لوستر مناسب برای سقف کوتاه به شما می‌­روند.
  • جنس لوستر: تا چندین سال قبل اغلب لوسترها ساختاری فلزی از جنس برنج و برنز داشتند؛ ولی امروزه تنوع جنس لوسترها زیاد شده است و در انواع؛ مدل لوستر حصیری، لوستر کریستال، لوستر آویز چوبی، لوستر پارچه‌­ای و… در بازار پیدا می ­شود. برای انتخاب جنس لوستر هم به ظاهر آن توجه کنید و هم فضایی که لوستر در آن نصب می­ شود. با کمی خلاقیت می­ توانید ساخت لوستر خانگی را امتحان کنید و یک لوستر دست­ ساز داشته باشید.
  • کاربری فضای نصب لوستر: لوستر مناسب برای آشپزخانه نمی ­تواند برای فضای پذیرایی جذاب باشد و یا نصب لوستر مناسب پذیرایی در آشپزخانه و یا اتاق خواب کمی نامتجانس به نظر می­ رسد. پس به فضای نصب لوستر دقت کنید و بهترین نوع لوستر را برای پذیرایی، آشپزخانه، اتاق خواب، راهرو و… انتخاب کنید. در ادامه تصاویری از لوسترهای مناسب برای هرفضا آورده ­ایم.

در این مطلب بخوانید: نکات مهم و راهنمای خرید لوستر

نکات مهم در انتخاب لوستر مناسب فضاهای مختلف

  • راهنمای خرید لوستر پذیرایی: اگر می­ خواهید پذیرایی خاص و زیبا داشته باشید؛ لوستری را انتخاب کنید که ابعاد آن با فضا متناسب باشد. برای انتخاب بهتر به جزئیات وسایل مانند پرده و یا مبلمان دقت کنید و از فرم آنها برای انتخاب لوستر ایده بگیرید.
  • راهنمای خرید لوستر آشپزخانه: تهیه لوستر برای بالای اپن و یا جزیره، انتخاب درستی است. به میزان روشنایی و راحتی تمیز کردن لوستر دقت کنید. همچنین می­توانید لوستر مدرن آشپزخانه را در وسط فضای آشپزخانه نصب کنید.
  • راهنمای خرید لوستر اتاق خواب: اگر می­ خواهید لوستری که در اتاق خواب نصب کردید؛ خیلی جلو چشم نباشد، یک لوستر سقفی مدرن و جمع و جور انتخاب خوبی است. اگر هم به دکوراسیون اتاق خواب کلاسیک علاقه دارید؛ باید مساحت اتاق خواب را در نظر بگیرید و یک لوستر کلاسیک متناسب با فضا انتخاب کنید.
  • لوستر مناسب اتاق مطالعه: اگر در حین مطالعه و انجام کار و پروژه نیاز به روشنایی کافی دارید؛ خرید لوستر برای اتاق مطالعه می­ تواند بخشی از روشنایی فضا را تامین کند.خرید لوستر سقفی و یا دیواری هم برای فضای اتاق مطالعه مناسب است.
  • لوستر مناسب راه پله: برای راه ­پله­ های بزرگ و مجلل انواع لوستر آویز شیشه ­ای وجود دارد که هم فضای راه پله را روشن می­ کند و هم اتصالی بین طبقات ایجاد می­ کند. برای راه پله­ های کوچکتر لوسترهای دیواری مدرن انتخاب خوبی است.
  • لوستر مناسب دوبلکس: سقف خانه­ های دوبلکس در بخش ­هایی از آن بسیار بلند خواهد بود. در نتیجه لوستر با ابعاد بزرگ که به سقف طبقه دوم نصب می­ شود و تا طبقه پایین کشیده شده است جالب خواهد بود.
  • لوستر مناسب بالای میز ناهارخوری: فضای ناهارخوری یکی از بخش ­های مناسب برای نصب لوستر است. با توجه به فرم میز و ابعاد میز و صندلی می ­توانید چراغ بالای میز ناهارخوری را انتخاب کنید. با نور کافی غذا میل کنید!
  • لوستر مناسب سالن زیبایی: نور کافی در سالن­ های زیبایی و مزون­ ها اهمیت زیادی دارد. اگر فضای سالن زیبایی بزرگ و کلاسیک باشد، وجود یک یا چند لوستر کلاسیک و زیبا دکواسیون سالن زیبایی را کامل می­ کند. لوستر حلقه‌ای مدرن جزو لوسترهای جدیدی است که می ­تواند سالن زیبایی را جذاب­تر کند.

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم و راهنمای خرید لوستر گفته شد، می توانید لوستر مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه چراغ مطالعه ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز لوستر مدل مدرن گل کد F160 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این لوستر به صورت فنری و دارای 9 حلقه کوچک به هم متصل و یکی شده و به شکل گل نور به بیرون دارای قطر کلی 55 می‌باشد و دارای سه حالت نور آفتابی ، مهتابی و نچرال می‌باشد که با ریموت کنترل قابل تغییر می‌باشد و شدت نور قابل تنظیم می‌باشد و برنامه موبایل هم دارد. دارای رنگ بدنه های سفید ، مشکی ، طوسی و طلایی می‌باشد که در قسمت تنوع کالا قابل انتخاب می‌باشد در کل زیبایی بسیار بالایی دارد و روشنایی قابل توجهی دارد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر آویز سه شعله چشمه نور کد AB812/3 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

« لوستر 3 شعله چشمه نور کد A812/3 » دارای سه شاخه بوده و با کمک آن می‌توان تنها سه لامپ با پایه‌ی E27 را روشن کرد. شاخه‌ها و ستون این لوستر فلزی بوده و روی آن حباب‌های خارجی زیبایی قرار دارد. شاخه‌های خمیده‌ی فلزی با لاله‌ها هم‌خوانی زیادی دارند. لوستر فوق برای محیط‌هایی که به نور زیادی نیاز ندارند یا فضای کمی دارند، طراحی شده است. شاخه‌ها برای زیبایی و مقاومت بیشتر در برابر خوردگی دارای آبکاری هستند. این آبکاری که در دو نوع طلایی و کروم عرضه می‌شود از کیفیت بالایی برخوردار است و درخشش قابل ملاحظه‌ای دارد. لاله‌های رو به‌ بالای این لوستر به افزایش طول عمر لامپ کمک می‌کنند؛ چراکه گرمای تولیدی از لامپ از درون لاله به خوبی خارج می‌شود. این لوستر کوچک وزنی برابر 2275 گرم دارد و در ابعاد 60 × 60 × 70 سانتی‌متر تولید می‌شود. از این لوستر کوچک می‌توان در فضاهایی مانند آشپزخانه، پذیرایی و اتاق خواب استفاده کرد. لوستر مدل « 812 » نام دارد و توسط شرکت «چشمه نور» تولید می‌شود.از ویژگی های بارز این لوستر این است که میتون شاخه ها را به سمت پایین نیز بست.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید محصولات مسی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر 16 شعله چشمه نور کد A1221/16-WT خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوستر آویز مولکولی کد A1221/16 تنها به انحصار صنایع لوستر سازی چشمه نور تولید می شود.لوستر مدرن یکی از بهترین و پرطرفدارترین انواع آویز در صنعت دکوراسیون داخلی است که در چند سال اخیر با استقبال بسیار زیادی مواجه شده است. این گروه از لوسترها بخاطر تلفیق زیبایی، نورپردازی مناسب و سادگی و همچنین قیمت مناسب توانسته‌اند در محیط‌های مسکونی، اداری و تجاری کاربرد گسترده‌ای داشته باشند. جنس بدنه این محصول از فلز آهن با پوشش مقاوم رنگ الکترواستاتیک میباشد. میتوانید در تنوع محصول رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید. تنوع این محصول بدین شرح می باشد: حباب مشکی با رنگ بدنه مشکی،حباب مشکی با رنگ بدنه طلایی،حباب مشکی با بدنه سفید و حباب سفید با رنگ بدنه مشکی، حباب سفید با رنگ بدنه طلایی و حباب سفید با بدنه سفید که رنگ حباب داخل تصویر قابل مشاهده است و رنگ بدنه از داخل تنوع محصول قابل انتخاب است.این محصول با سرپیچ بزرگ(E27)تولید شده است.این گروه از محصولات درهمه شرایط اب و هوایی اسیب بسیارمقاوم هستند و برای فضاهایی از قبیل بالای نشیمن و سالن و پذیرایی و فضا های مشابه بسیار مناسب می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر مدل آفتاب کد 1245 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوستر تمام برنز 3شاخه که 3لامپ میخورد و دارای یک لامپ بزرگ و یک چراغ اس ام دی داخل چینی میباشد. جنس بدنه لوستر از فلز برنز میباشد. لاله و حباب این لوستر از کریستال درجه یک ساخته شده و بسیار شفاف میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آویز سقفی ایکیا مدل SINERLIG خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هر سایه دست ساز منحصر به فرد است. نور درخشان ملایمی می دهد که فضایی گرم و دلپذیر به خانه شما می بخشد. نور مستقیم و عمومی را فراهم می کند و برای روشن کردن میز ناهارخوری شما عالی است.اگر یک لامپ یا لامپ معمولی دارید و می‌خواهید نور یکنواخت و پراکنده داشته باشید، از لامپ عقیق استفاده کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چراغ تزئینی مدل پر سه بعدی بلوتوثی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تابلو پر سه بعدی که از جنس پلکسی براق بوده قابل شست و شو می باشد ، چاپ این تابلو برجسته به وسیله تکنولوژی UV انجام شده است که زیبایی خاص را به محیط می بخشد . طراحی این تابلو سه بعدی به صورت برجسته می باشد که علاوه بر ریموت کنترل دارای اپلیکیشن اندروید و آی او اس بوده و دارای نورپردازی 16 رنگ RGB است و 42 مدل رقص نور جذاب را پدید می آورد، ویژگی دیگر این تابلو حالت رقص نور موزیکال اکولایزر می باشد که با موزیک محیط و گوشی ست شده و با آن موزیک رقص نور را انجام میدهد ، این ویژگی از طریق سنسور حساس به صدا انجام میشود این تابلو دارای تنظیم هوشمند تایمر نیز می باشد که میتوان ساعت روشن و خاموش شدن آن را تنظیم کرد نورپردازی این تابلو بوسیله ی چراغ ال ای دی می باشد و از آدابتور فوق کم مصرف 12 ولت بهره میبرد نصب این تابلو به راحتی و به وسیله یک یا 2 عدد میخ انجام میشود و نیاز به نیرو متخصص ندارد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر تارا مدل مدرن کد TN250 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این مدل به شکل مثلثی داخل هم و به هم متصل می‌باشد و طول هر ضلع حدود 50 سانتی متر می‌باشد و دارای سه حالت نور شامل آفتابی ، مهتابی و نچرال می‌باشد که با ریموت کنترل قابل تغییر میباشد. یک محصول شیک و مدرن و در عین حال ساده مناسب برای استفاده در انواع فضاهای مسکونی ، تجاری و اداری می‌باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر و چراغ دیواری چشمه نور کد A811/7-1-Pro خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوستر یک وسیله روشنایی است که می تواند حسی از لوکس بودن را به هر فضایی اضافه کند. لوستر و چراغ دیواری چشمه نور کد A811/7-1-Pro، دارای یک لوستر هفت شعله و یک عدد دیوارکوب است که برای فضاهای نسبتا کوچک و یا مکان‌هایی که نیاز به نور زیادی ندارند، طراحی و تولید شده است. شاخه‌ها و ستون این لوستر و چراغ دیواری فلزی است و روی آن حباب‌هایی به شکل لوتوس قرار دارد که محل زندگی شما را چندین برابر زیباتر می‌کند. شاخه‌های خمیده‌ی فلزی با لاله‌ها هم‌خوانی زیادی دارند.. شاخه‌ها برای زیبایی و مقاومت بیشتر در برابر خوردگی دارای آبکاری هستند. آبکاری این محصول که در دو نوع طلایی و کروم عرضه می‌شود، از کیفیت بالایی برخوردار است و درخشش قابل توجهی دارد. لازم به ذکر است که لوستر‌های فوق دارای 7 عدد سرپیچ E27 هستند. لوستر هفت شعله این مجموعه وزنی برابر 8000 گرم دارد و در ابعاد 65 × 65 × 70 سانتی‌متر و لوستر دیواری این مجموعه وزنی برابر 1500 گرم و در ابعاد 26 × 26 × 30 سانتی‌متر تولید می‌شود. از این لوسترها می‌توان به صورت ست در فضاهایی مانند آشپزخانه، پذیرایی و اتاق خواب استفاده کرد. این مجموعه لوستر انتخاب افرادی است که علاوه خیرکننده بودن اثاثیه خود، به سادگی و کاربردی بودن آن‌ها نیز اهمیت می‌دهند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر ال ای دی نورهام مدل کاترین خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

صنایع روشنایی نورهام یکی از حرفه ای ترین تولیدکنندگان محصولات روشنایی و لوازم تزئینی و دکوراسیون منزل, از سال 1397بصورت حرفه ای اقدام به تولید انواع لوستر و آباژوررومیزی و ایستاده و شمعدان و لوازم لوکس منزل نموده است. هدف این مجموعه تولید محصولات از متریال های درجه یک و با کیفیت در خور سلیقه ی ایرانی می باشد. صنایع روشنایی نورهام در جهت جلب رضایت مشتری ، با هدف تولید ملی و اشتعالزایی با به کارگیری از طراحان و مهندسین مجرب ایرانی همواره اقدام به تولید محصول ایرانی با طراحی زیبا و کیفیت بالا نموده است. لوستر , نقش به سزایی در نورپردازی و زیبایی منزل دارد. لوستر سقفی نورهام مدل کارترین با لامپ ال ای دی سه حالته با طراحی مدرن و کلاسیک ، قابل استفاده در پذیرایی و نشیمن و اتاق خواب و آشپزخانه می باشد. , این محصول با تنوع رنگی طلایی و کروم و رنگی برای تطبیق با دکوراسیون فضای منزل شما می باشد . جنس محصول فلز با پوشش آبکاری و یا رنگ استاتیک می باشد ، این محصول دارای 3 شعله با لامپ ال ای دی سه حالته با نور آفتابی، نور مهتابی و تلفیقی از نور آفتابی و مهتابی می باشد که با کریستال مزین شده است، روی بدنه و کفی محصول لوگو ثبت شده این شرکت نشانه از اصالت کالا می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر 3 شعله چشمه نور کد CH186610 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوستر چشمه نور با کد CH186610 ، سه شعله میباشد و جزو لوستر های لهستانی است همچنین ؛ در بین مدل های خود کوچکترین مدل است و از این مدل دارای شعله های بیشتری نیز توسط شرکت چشمه نور تولید میشود. از مدل 3 شعله کد CH186610 ، اغلب برای آشپزخانه ، اتاق خواب و نشیمن های کوچک استفاده میکنند .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر ام کی ای لایتینگ مدل مدرن کد Ringo-w60 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آویز مدرن دایره به قطر 60 سانتیمتر ،که با بدنه سفید ارائه شده ،نور (چند رنگ ) قابل انتخاب می باشد. با ریموت و اپلیکیشن موبایل میتوان نور را به آفتابی ،مهتابی و نچرال تغییر داد ،نور را کم وزیاد، و خاموش و روشن ، و یا به حالت شب تغییر بدهید .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر آویز چشمه نور کد MO4425/70 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نگاه کردن لوستر چشمه نور کد MO4425/70 مشکی ، در نگاه اول مانند نگاه کردن به یک اثر هنری است. برای بدنه فلزی لوستر چشمه نور کد MO4425/70 مشکی ، از پوشش استاتیک به رنگ مشکی استفاده کرده ایم که در مقابل خط و خش ، پوسته شدن و رنگ پریدگی کاملا مقاوم است. کریستال های بکار رفته لوستر چشمه نور کد MO4425/70 مشکی، از بهترین و با کیفیت ترین کریستال های کاردی شفاف (سفید) موجود در بازار می باشد.همانطور که می دانید استفاده از کریستال با کیفیت در نوردهی بهتر و جلوه و زیبایی بیشتر لوسترهای کریستالی بسیار موثر است. لامپ های بکار رفته لوستر چشمه نور کد MO4425/70 مشکی، از نوع اس ام دی می باشد که با نوردهی رو به سمت پایین به تنهایی 20 تا 25 متر مربع را برای شما روشن خواهد کرد. مزیت استفاده از لامپ های اس ام دی علاوه بر پخش نور بهتر و بیشتر ، طول عمر بیشتر و مصرف برق کمتر می باشد. همچنین شما با خرید این مدل لوستر نیازی به خرید لامپ به صورت مجزا ندارید. از لحاظ دسته بندی سبک ، لوستر چشمه نور کد MO4425/70 مشکی در دسته لوستر های نئوکلاسیک دسته بندی می شود و این بدین معناست که شما می تواند لوستر چشمه نور کد MO4425/70 مشکی را در سبک کلاسیک و مدرن نیز استفاده کنید. وجود رنگ مشکی در این لوستر مهر تاییدی بر این است که نصب آن در فضایی با دکوراسیون مدرن و مینیمال انتخاب خوب و هوشمندانه ای خواهد بود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر سقفی مدل S810 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوسترها علاوه‌بر تامین روشنایی مورد نیاز محیط، در زیبایی آن تاثیر به‌سزایی دارند. محصول فوق نیز به همین منظور طراحی و تولید می‌شود . لوستر 8 شعله علاوه‌بر زیبایی منبع نوری مناسب برای تامین نور محسوب می‌شود همچنین این محصول دارای 64 ال ای دی کوچک و بسیار کم مصرف با توان 6 وات برای افزایش زیبایی و یا استفاده از آن بعنوان شب خواب می باشد . این لوستر دارای یک عدد ریموت کنترل 4 کانال می باشد که بوسیله آن می توان تمام یا بخشی از چراغ ها یا ال ای دی ها را روشن و خاموش نمود .جنس بدنه‌ آن از استیل بوده و از روکش آبکاری شده باکیفتی و باثباتی برخوردار است. همچنین ارتفاع آن 37 سانتی‌متر است و طول و عرضی معادل 40 سانتی‌متر می باشد . نوع سرپیچ لامپ‌های این لوستر E14 است. این نوع سرپیچ از پرکابردترین شکل سرپیچ‌ها است. تمامی لامپ‌های شمعی و اشکی از این نوع پایه سرپیچ برخوردار هستند . گوی های استفاده شده در این محصول از نوع کریستالی و از جنس شیشه می باشد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید تلویزیون به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر ام کی لایتینگ مدل مدرن کد NG6601 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوستر مدرن نور از بیرون ، در ابعاد 70/50/35 میباشد ، که با بدنه طلایی ارائه شده و در سه نوع رنگ نور افتابی ،مهتابی و روشن شدن هردو همزمان( چند رنگ ) ارائه میشود و قابل انتخاب میباشد. ارتفاع لوستر از 20 سانت تا 80 سانت قابل تغییر است، همچنین میتوانید چیدمان لوستر را از ، به طبقاتی ویا کهکشانی تغییر دهید . با ریموت و اپلیکیشن موبایل میتوانید نور لوستر را کم وزیاد، و خاموش و روشن ، و یا به حالت شب تغییر بدهید .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر نورکیا مدل تک حلقه کاردی کد 1R-40K خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این لوستر علاوه بر داشتن کنترل فیزیکی، قابلیت اتصال و کنترل توسط گوشی هوشمند اندروید و iOS را دارد. لوستر نورکیا مدل تک حلقه کوچک کریستال کاردی با فناوری ال ای دی سه رنگ، می تواند محیط را به رنگ های سفید مهتابی ، زرد آفتابی و نور طبیعی (مخلوط مهتابی و آفتابی) روشن کند. براحتی با هر بار خاموش و روشن کردن رنگ نور تغییر می کند. همچنین با خاموش و روشن کردن میتوان شدت نور را کم و زیاد کرد. به این صورت که نور سفید 1500 لومن، نور آفتابی 1500 لومن و نورطبیعی 3000 لومن نور تولید می کند و می تواند به تنهایی تا 14 متر مربع را روشن کند. از این نظر برای اتاق و سالن های متوسط مناسب است. اگر نور هالوژن در سالن دارید، می تواند برای سالن 25 متری هم کافی باشد. کنترل این لوستر دارای حالت های مختلفی از جمله حالت شب خواب است. که با فشار یک دکمه نور به پایین ترین حد خود رفته که تنها 2 وات مصرف می کند. این لوستر نیازی به لامپ ندارد. داخل حلقه های آن، ال ای دی 30 وات با شاخص مصرف انرژی A++ نصب شده است. لامپ‌های ال ای دی به مراتب از لامپ‌های کم‌مصرف و رشته‌ای مصرف کمتری دارند و به همان میزان نور تولید می کنند این لوستر می تواند نوری به اندازه یک لامپ کم مصرف 60 وات تولید کند. بدلیل سیستم خنک کاری مناسب، ال ای دی های این لوستر 25000 ساعت عمر مفید دارند. برای محافظت از آسیب های احتمالی در زمان حمل و نقل، قطعات کریستالی در جعبه چیده شده است و بعد از نصب حلقه های ال ای دی، نصب می شوند. کریستال های این لوستر از نوع درجه یک بوده و دارای بالاترین میزان شفافیت است. کریستال های کاردی در این لوستر در 4 رنگ شفاف (بی رنگ) ،شامپاینی (قهوه ای)، دودی (تیره) ، و یخی (سفید مات) قابل سفارش است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر سقفی مدل R810 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوسترها علاوه‌بر تامین روشنایی مورد نیاز محیط، در زیبایی آن تاثیر به‌سزایی دارند. محصول فوق نیز به همین منظور طراحی و تولید می‌شود . لوستر 8 شعله علاوه‌بر زیبایی منبع نوری مناسب برای تامین نور محسوب می‌شود همچنین این محصول دارای 45 ال ای دی کوچک و بسیار کم مصرف با توان 5 وات برای افزایش زیبایی و یا استفاده از آن بعنوان شب خواب می باشد . این لوستر دارای یک عدد ریموت کنترل 4 کانال می باشد که بوسیله آن می توان تمام یا بخشی از چراغ ها یا ال ای دی ها را روشن و خاموش نمود .جنس بدنه‌ آن از استیل بوده و از روکش آبکاری شده باکیفتی و باثباتی برخوردار است. همچنین ارتفاع آن 40 سانتی‌متر است و طول و عرضی معادل 41 سانتی‌متر دارد. نوع سرپیچ لامپ‌های این لوستر E14 است. این نوع سرپیچ از پرکابردترین شکل سرپیچ‌ها است. تمامی لامپ‌های شمعی و اشکی از این نوع پایه سرپیچ برخوردار هستند . گوی های استفاده شده در این محصول از نوع کریستالی و از جنس شیشه می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر ام کی لایتینگ مدل دونات کد LD1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آویز مدرن به قطر 60 سانتیمتر ،که با بدنه پلی کربنات ارائه شده ،نور (چند رنگ ) قابل انتخاب می باشد. با ریموت و اپلیکیشن موبایل میتوان نور را به آفتابی ،مهتابی و نچرال تغییر داد ،نور را کم وزیاد، و خاموش و روشن ، و یا به حالت شب تغییر بدهید .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر چشمه نور 5 شعله کد 888/5WT خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

منبع نور هر محیطی از مهم‌ترین اجزا دکوراسیون آن محیط است. لوستر چشمه نور 5 شعله کد 888/5WT، نوردهی مناسبی داشته و به شکل زیبایی طراحی شده است. حباب‌های این لوستر ساختاری شبیه به گل واژگون دارند و موجب زیبایی هرچه بیشتر این مدل شده‌اند و از نگاهی دیگر حباب‌های این لوستر رو به پایین قرار دارند و پخش نور مناسبی دارند. در داخل هرکدام از حباب‌ها یک سرپیچ بزرگ E27 قرار دارد و کاربر می‌تواند برای صرفه‌جویی در مصرف برق از لامپ‌های ال‌ای‌دی یا کم‌مصرف استفاده کند. همچنین این محصول دارای 5 سرپیچ است. لازم به ذکر است که این لوستر همراه با لامپ عرضه نمی‌شود و شما باید با توجه به سلیقه خود آن را تهیه کنید. جنس بدنه این لوستر از چوب و استیل استه که استحکام و کیفیت بالایی دارد. ارتفاع همه شعله ها یکسان بوده و شما می‌توانید ارتفاع لوستر را از سقف، تغییر دهد. ارتفاع این لوستر به 65 سانتی‌متر می‌رسد و مناسب برای نشیمن، اتاق خواب و دیگر قسمت‌های مختلف خانه شما است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر کریستالی دکورابو مدل MS210 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوستر هااز ان دسته اکسسوری هایی هستند که تاثیر خیلی زیادی در زیبا تر شدن فضای دکوراسیون دارد. در کل روشنایی و نور در جذابیت فضا خیلی موثر هستند. دکورابو تولید کننده بدون واسطه و با سابقه در زمینه طراحی و تولید محصولات لوکس و کریستالی لوستر به تازگی محصولی به کالکشن خود اضافه کرده است با نام تجاری MS210 که یک لوستر زیبا با تکریب دو محصول کریستال و استیل می باشد که به زیبایی تمام در کنار هم طراحی شده اند و لوستر MS210 را پدید اورده اند. در صفحه این لوستر که به سقف متصل می شود از جنس استیل به کار رفته شده و به هیچ عنوان تغییر رنگ نمیدهد و با خیال راحت می توانید در مناطق رطوبتی از ان استفاده کنید و تغییر رنگی پیدا نکند. این کار ضمانت استیل مادام دارند و به هیچ عنوان تغییری پیدا نمیکند. از انجایی که دکورابو در تمامی محصولات خود ازبهترین متریال استفاده می کنند در لوستر MS210هم از بهترین نوع کریستال استفاده کرده اند. همانطور که میدانید کریستال ها تشکیل شده اند از درصدی اکسید سرب، این اکسید سرب باعث درخشندگی کریستال میشود هرچقدر درصد این اکسید سرب بالا تر برود کریستال ها انعکاس نور بیشتری دارند. این لوستر دارای یک کنترل برای تغییر رنگ لوستر به رنگ های آفتابی و مهتاب و خاموش کردن لوستر می باشد که بر داخل کارتون ان قرار داده شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر ام کی ای لایتینگ مدل مدرن کد DSB60 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آویز مدرن دایره به قطر 60 سانتیمتر ،که با بدنه مشکی ارائه شده ،نور (چند رنگ ) قابل انتخاب می باشد. با ریموت و اپلیکیشن موبایل میتوان نور را به آفتابی ،مهتابی و نچرال تغییر داد ،نور را کم وزیاد، و خاموش و روشن ، و یا به حالت شب تغییر بدهید .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر 12 شعله چشمه نور کد C2821/12 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوستر 12 شعله چشمه نور کد C2821/12 یک لوستر مجلل است که 12 لاله‌ی زیبای بلورین محل قرارگیری لامپ‌های روشنایی آن هستند. کریستال‌های آویز این لوستر، با ایجاد انعکاس نور، جلوه‌ی ظاهری خیره‌کننده‌ای را ایجاد می‌کنند. این لوستر شش شاخه‌ی روشنایی دارد که روی هرکدام دو عدد لامپ با سرپیچ E14 قرار می‌گیرد. این لوستر از جنس برنج ساخته شده و آبکاری برنزی باکیفیتی با طرح سیاه‌قلم دارد که می‌تواند جلوه‌ی فوق‌العاده‌ باشکوهی در دکوراسیون ایجاد کند. لوستر چشمه نور C2821/12 ارتفاعی به اندازه‌ی 75 سانتی‌متر دارد و طول و عرض آن 60 سانتی‌متر است. وزن آن 12 کیلوگرم است و بهتر است آویزها را پس از نصب لوستر، به آن وصل کنید. شما می‌توانید با انتخاب رنگ‌های لامپ‌ها، گرمی یا سردی نور محیط را تنظیم کنید. لامپ‌های زرد و آفتابی نور گرم و لامپ‌های مهتابی نور سردی دارند که بیشتر برای محیط‌های اداری مناسب هستند. هم‌چنین می‌توانید ترکیبی از رنگ‌های گرم و سرد را در لوستر خود قرار دهید تا نور خنثی داشته باشید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر ام کی ای لایتینگ مدل مدرن کد Ringo-s-gy60 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آویز مدرن سقفی به قطر 60 سانتیمتر ،که با بدنه طوسی ارائه شده ،نور (چند رنگ ) قابل انتخاب می باشد. با ریموت و اپلیکیشن موبایل میتوان نور را به آفتابی ،مهتابی و نچرال تغییر داد ،نور را کم وزیاد، و خاموش و روشن ، و یا به حالت شب تغییر بدهید .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر سقفی ام کی لایتینگ کد S-W4 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این مدل لوستر چهار حلقه ،با قطرهای 30و40 می باشد ،که با بدنه سفید ارائه شده ، و در سه رنگ نور ،آفتابی و مهتابی و همزمان هردو (چند رنگ ) قابل انتخاب می باشد. ارتفاع لوستر از 15 سانتیمتر و مناسب فضاهای با ارتفاع کم می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر امیران لایتینگ مدل مدرن کدCRD80 خرید
اطلاعات بیشتر . . .
پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید چرخ گوشت به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

معرفی

محصول امیران لایتینگ تشکیل شده از بدنه فلزی آبکاری طلایی وکریستال کاردی با قطر 76 سانتیمتر و ارتفاع قابل تنظیم با نور سا حالته چند رنگ (آفتابی،مهتابیو نچرال) که با ریموت قابل تغییر میباشد. همچنین قابلیت اتصال به موبایل android و ios را دارد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر ام کی لایتینگ مدل مدرن کد NMB350 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوستر سه حلقه نور به بیرون به ابعاد 40-50-60 سانتیمتر ،رنگ بدنه مشکی استاتیک ،در سه نوع (آفتابی ،مهتابی و چند رنگ) ارائه میشود ،از امکانات ریموت می توان کم و زیاد کردن نور ،حالت شب ،اپلیکیشن موبایل(کم و زیاد کردن نور ،تغییر طیف نوری ،تنظیم زمان برای خاموش یا روشن شدن ) ارائه میشود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر ام کی ای لایتینگ مدل مدرن کد CR60 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

محصول فوق تشکیل شده از بدنه فلزی طلایی آبکاری شده و کریستال کاردی با قطر 60 سانتیمتر وارتفاع قابل تنظیم ،با نور سه حالته (آفتابی ،مهتابی وهردو ) با ریموت قابل تغییر می باشد.همچنین قابلیت کنترل با ریموت و اپلیکشن موبایل (اندروید و ios) را دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر 12 شعله کد 8854 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوستر کد 8854 لوستری با شش بازوی روشنایی است که روی هرکدام دو عدد لامپ با سرپیچ‌هایی از نوع E14 قرار می‌گیرد. این مدل از جنس برنج ساخته شده و کیفیت و ثبات رنگ بالایی دارد. سر هر شعله یک لاله‌ی زیبای بلورین قرار گرفته است و آویزهای کریستالی جلوه‌ی بسیار زیبایی به آن بخشیده‌اند و بازتاب نور جذابی را پدید می‌آورند. لاله‌ها و کریستال‌های این لوستر رنگ شامپاینی دارند. چنین طراحی مجللی می‌تواند فضای سالن پذیرایی شما را دگرگون کند؛ چرا که لوسترها علاوه‌بر تولید روشنایی، نقش بسیار مهمی در دکوراسیون دارند. هم‌چنین رنگ نوری که برای لامپ‌ها انتخاب می‌کنید از موارد مهمی هستند که می‌توانند فضای شما را به محیطی گرم یا سرد تبدیل کنند. لوستر 12 شعله کد 8854 برای دکور کردن خانه‌های دارای طراحی کلاسیک انتخاب مناسبی است و با فضاهای مدرن هم‌خوانی کمتری دارد. این لوستر با تمام اجزاء در مجموع 12 کیلوگرم وزن دارد. بهتر است لوازم بلوری و کریستال‌ها بعد از نصب لوستر سر جای خود قرار بگیرند که هم در هنگام نصب وزن کمتری داشته باشد و هم این لوازم حساس آسیبی نبینند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر 12 شعله کد 7649 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوستر 12 شعله کد 7649 یک لوستر زیبا و مجلل است که علاوه بر تامین روشنایی محیط، در جلوه و زیبایی آن هم تاثیر زیادی خواهد داشت. این لوستر شش شاخه‌ی روشنایی دارد که روی هر کدام دو لاله‌ی بلورین زیبا قرار می‌گیرد و مجموعا 12 شعله، برای ایجاد فضایی پرنور در آن درنظر گرفته شده است. سرپیچ‌های این لوستر از نوع E14 است. کریستال‌های آویخته از لوستر، با انعکاس نور می‌توانند جلوه‌ی خیره‌کننده‌ای بسازند. این محصول از فلز برنج ساخته شده و آبکاری مرغوب باکیفیتی به همراه طرح‌های سیاه‌قلم روی آن انجام شده است. طرح‌های زیبایی نیز روی آن حکاکی شده که سیاه‌قلم شدن آن‌ها، برجستگی طرح‌ها را به خوبی به نمایش گذاشته است. لوستر کد 7649 به اندازه‌ی 75 سانتی‌متر ارتفاع دارد و طول و عرض آن 60 سانتی‌متر است. این لوستر 12 کیلوگرم وزن دارد و لازم است آویزها را پس از نصب لوستر به آن بیاویزید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر 12 شعله مسینا مدل v12 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

محصول V12 مسینا طراحی سری v گروه تولیدی مسینا می باشد که با ساختاری از بدنه چوب طبیعی و شید کتان قابل شستشو تلفیق گرم و زیبایی را به نمایش می گذارد ، این لوستر دارای دوازده شعله با سرپیج e14 سرپیچ پایه لامپ شمعی بهره می برد که هر خریداری با سلیقه خود می تواند از لامپهای متفاوتی در آن استفاده شود ، البته که استفاده از لامپهای آفتابی زیبایی این محصول را دو چندان می کند و به محل زندگی و کار شما گرمایی از جنس نور اضافه می کند ، محصولات مسینا غالبا مدرن و مینیمال هستند . شید تمام محصولات مسینا ضد آب بوده و از این رو برای نظافت و شستشوی سالانه طبق دستور العمل تگ شستشوی نصب شده روی شیدهنگام بازکردن بسته بندی می توانید آن را به راحتی تمییز کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر 12 شعله کد 6699 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوسترها علاوه‌بر تامین روشنایی محیط، تاثیر زیادی در زیبایی دکوراسیون دارند. لوستر 12 شعله کد 6699 به‌گونه‌ای طراحی شده است که می‌تواند تکمیل‌کننده‌ی یک دکور زیبا و باشکوه باشد. این لوستر شش شاخه‌ی روشنایی دارد که روی هر کدام دو لاله‌ی زیبای بلورین قرار می‌گیرد و مجموعا 12 لامپ، برای ایجاد فضایی پرنور در آن قرار خواهد گرفت. سرپیچ‌های این لوستر از نوع E14 است. کریستال‌های آویخته از لوستر، با انعکاس نور می‌توانند جلوه‌ی خیره‌کننده‌ای بسازند. لوستر کد 6699 از فلز برنج ساخته شده و از آبکاری باکیفیت و مقاومی برخوردار است. ارتفاع آن 65 سانتی‌متر است و طول و عرضی به اندازه‌ی 55 سانتی‌متر دارد. این لوستر وزنی به اندازه 7 کیلوگرم دارد و لازم است لاله‌ها و آویزهای آن پس از نصب آویخته شوند. شما در این لوستر می‌توانید ترکیبی از رنگ‌های لامپ را استفاده کنید تا یک فضای پذیرایی گرم یا خنثی داشته باشید. این لوستر، می‌تواند در سالن‌های پذیرایی و فضاهای مجلل و باشکوه آویخته و منشا نور و زیبایی محیط باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر سقفی 4 شعله آرتا کد 107/4 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوستر سقفی 4 شعله آرتا کد 107/4، از جمله لوسترهای مدرن و به صرفه است که علاوه بر قیمت بسیار مناسب و ظاهر زیبا، کیفیت بسیار بالایی دارد. این لوستر توسط گروه صنعتی آرتا طراحی و تولید شده است. این گروه به عنوان تنها تولیدکننده لوسترهای پایپ (لوله‌ای) در ایران، همیشه تلاش می‌کند محصول باکیفیت و نامتغیر با تصویر اصلی محصول، به خریداران ارائه کند. سرپیچ این لوستر، ایرانی و باکیفیت و از نوع معمولی E27 بوده و برای هر نوع لامپی قابل استفاده است. رنگ این لوستر از نوع کوره‌ای و ضدخش است. شاخه‌های این لوستر قابلیت حرکت دارند و بنابراین به راحتی می‌توانید با توجه به سلیقه خود، شاخه‌های آن را در هر وضعیتی که دوست دارید، تنظیم کنید. از دیگر ویژگی‌های مثبت این لوستر، تنوع رنگ آن است؛ بنابراین به آسانی می‌توانید با توجه به دکوراسیون مکان موردنظر خود، بهترین رنگ را انتخاب کنید. این لوستر به صورت کاملا مونتاژ شده برای شما ارسال خواهد شد تا دیگر نیازی به پرداخت هزینه جدا برای نصب نداشته باشید. لوستر 4 شعله آرتا، ارتفاع کمی دارد و بسیار مناسب سقف‌های کوتاه و دیزاین‌های مدرن است. در نصب لوستر توجه داشته باشید که شاخه‌ها را طبق تصویر محصول تنظیم کرده و سپس قبل از نصب، مهره داخل صفحه را کامل سفت کنید تا دچار افتادگی شاخه‌ها نشود. توجه داشته باشید تمامی اقلام روشنایی آرتا، با لیبل آرتا روی محصول ارائه شده و محصولی که دارای لیبل نباشد، مورد تایید این شرکت نیست. محصولات روشنایی آرتا را می‌توانید بدون واسطه و بدون هیچ برند دیگری، به راحتی در سایت دیجی‌کالا خریداری کنید. تمامی اقلام ارائه شده از سمت روشنایی آرتا، دارای مدرک ثبت اختراع بوده و عرضه هر گونه کالای مشابه با نام‌های دیگر غیر قانونی است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر ام کی ای لایتینگ مدل مدرن کد N6601 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوستر مدرن نور از بیرون ، در ابعاد 70/50/35 میباشد ، که با بدنه سفید ارائه شده و در سه نوع رنگ نور افتابی ،مهتابی و روشن شدن هردو همزمان( چند رنگ ) ارائه میشود و قابل انتخاب میباشد. ارتفاع لوستر از 20 سانت تا 80 سانت قابل تغییر است، همچنین میتوانید چیدمان لوستر را از ، به طبقاتی ویا کهکشانی تغییر دهید . با ریموت و اپلیکیشن موبایل میتوانید نور لوستر را کم وزیاد، و خاموش و روشن ، و یا به حالت شب تغییر بدهید .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر ام کی ای لایتینگ مدل مدرن کد DCR3 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

محصول فوق تشکیل شده از بدنه فلزی طلایی آبکاری شده و کریستال کاردی با قطر 30-45-60 سانتیمتر وارتفاع قابل تنظیم ،با نور سه حالته (آفتابی ،مهتابی وهردو ) با ریموت قابل تغییر می باشد.همچنین قابلیت کنترل با ریموت و اپلیکشن موبایل (اندروید و ios) را دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر 14 شعله کد 025i80 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوستر 7 شاخه 14 شعله دو گل ریز دو طوقه شب نما از تولید به مصرف ارزان تر از همه جا شب نما را به خاطر بسپارید تولید و طراحی انواع لوستر برنزی و آلمینیوم

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر 16 شعله کد 031w70 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوستر برنزی دو گل ریز ویژه وسط تنه سرامیک از تولید به مصرف ارزان تر از همه جا شب نما را به خاطر بسپارید تولید و طراحی انواع لوستر برنزی و آلمینیوم در کشور

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر مدل اورانوس کد A خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوستر آویز تک شعله با بدنه شیشه ای درجه یک، که مناسب اتاق خواب، آشپزخانه، سرویس بهداشتی، حمام، راه رو و تراس می باشد. ارتفاع سیم 30 سانتی متر و قابل تغییر می باشد. رنگ آویز در سه رنگ نقره ای و مشکی و سفید موجود می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر مدل اورانوس کد A خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوستر آویز تک شعله با بدنه شیشه ای درجه یک، که مناسب اتاق خواب، آشپزخانه، سرویس بهداشتی، حمام، راه رو و تراس می باشد. ارتفاع سیم 30 سانتی متر و قابل تغییر می باشد. رنگ آویز در سه رنگ نقره ای و مشکی و سفید موجود می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر مدل مریخ کد B خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوستر آویز تک شعله با بدنه شیشه ای درجه یک، که مناسب اتاق خواب، آشپزخانه، سرویس بهداشتی، حمام، راه رو و تراس می باشد. ارتفاع سیم 30 سانتی متر و قابل تغییر می باشد. رنگ آویز در سه رنگ نقره ای و مشکی و سفید موجود می باشد.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا