خانه و آشپزخانه

نکات مهم خرید سرویس قاشق و چنگال به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید سرویس قاشق و چنگال باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

یکی از مهم‌ترین لوازم آشپزخانه سرویس قاشق و چنگال است. از آنجا که سرویس قاشق و چنگال از آن دسته کالاهایی است که تا مدت‌ها از آن استفاده خواهید کرد و قیمت بالایی هم دارد، هنگام خرید سرویس قاشق و چنگال باید کاملا دقت کنید. به همین دلیل نکته خرید توسط مقاله راهنمای خرید سرویس قاشق چنگال نکاتی را در اختیارتان قرار خواهد داد تا انتخابی رضایت بخش داشته باشید.

انواع قاشق و چنگال از لحاظ ظاهری

اینکه بخواهید قاشق و چنگال مات بخرید یا براق کاملاً به سلیقه شما بستگی دارد. هر کدام از این مدل قاشق و چنگال ویژگی‌هایی دارند که آن‌ها را بیان می‌کنیم آنگاه می‌توانید راحت‌تر تصمیم بگیرید.

ویژگی قاشق و چنگال مات

این نوع قاشق و چنگال‌ها در برابر خط و خش مقاوم‌تر هستند و چنانچه دچار خط و خش شوند آنچنان به چشم نمی‌آید. قاشق و چنگال‌ مات به گونه‌ای ساخته شده‌اند که قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند بدون آنکه آسیبی ببینند. همچنین این نوع قاشق و چنگال‌ها لکه‌ها را کمتر نشان می‌دهند.

ویژگی قاشق و چنگال براق

قاشق و چنگال‌های براق به واسطه درخشش و انعکاس نوری که دارند بسیار زیبا و جلوه‌گر هستند و به دلیل همین براقیت آن‌ها بسیاری این نوع قاشق و چنگال را ترجیح می‌دهند. این نکات را در ارتباط با قاشق و چنگال براق در نظر داشته باشید که قاشق و چنگال‌های براق را پس از شستشو باید فوراً خشک نمود زیرا قطرات آب اگر به خودی خود بر روی آن‌ها خشک شوند باعث ایجاد لکه می‌شوند و جلوه زیبایی ندارند. همچنین این قاشق و چنگال‌ها به راحتی دچار خط و خش می‌شوند پس قاشق و چنگال براق نسبت به قاشق و چنگال‌های مات احتیاج به مراقبت بیشتری دارند.

اجزای اصلی سرویس قاشق و چنگال

هر سرویس قاشق و چنگال معمولا قطعات اصلی را دارد. بااین‌حال بعضی از مدل‌ها ممکن است همه موارد موردنیازتان را نداشته باشند. از طرفی همیشه در سرویس قطعاتی مانند چنگال مخصوص دسر، قاشق شکلات‌خوری و قطعات فانتزی دیگری هست که شاید هرگز استفاده نشوند؛ زیرا به راحتی با چنگال و قاشق‌های دیگر جایگزین می‌شوند. برای قطعات اضافی کاری نمی‌توانید بکنید؛ اما اگر قطعه‌ای هست که در سرویس انتخابی شما موجود نیست، آن را همان موقع تهیه کنید و جداگانه بخرید. زیرا ممکن است بعدها دیگر مدل آن را پیدا نکنید.

مشخصات قاشق چنگال خوب

در رابطه با مشخصات قاشق چنگال خوب باید گفت که:

  • قاشق و چنگال خوب به سرعت خش نمی افتد.
  • قاشق و چنگال خوب تمام اقلام مورد نیاز ما را دارا می باشد.
  • قاشق و چنگال خوب بسته بندی شیک و مناسبی دارد.
  • قاشق و چنگال خوب از طراحی زیبا و دلنشینی برخوردار است.
  • قاشق و چنگال خوب پس از چند بار استفاده رنگ اصلی خود را از دست نمی هد.
  • قاشق و چنگال خوب پس از چندین بار استفاده و شست و شو کدر و مات نمی شود و براقیت خود را حفظ می کند.
  • و …

نکات مهم هنگام خرید قاشق و چنگال

  • اول باید تعیین کنید که برای خرید سرویس قاشق و چنگال حاضرید چقدر هزینه کنید؟ بنابراین مقدار پولی که برای این منظور کنار گذاشته‌اید، رنج انتخاب شما را مشخص می‌کند.
  • برندهای مختلفی اعم از خارجی و ایرانی در بازار موجود است که شما می‌توانید با بررسی دقیق انتخاب آگاهانه‌تری داشته باشید.
  • تعداد قاشق و چنگال‌های موردنیازتان را برآورد کنید، این کالا درست‌های ۶ نفره، ۱۲ نفره، ۱۸ و ۲۴ نفره در معرض فروش قرار می‌گیرد.
  • جنس محکم و مقاوم انتخاب کنید، این ویژگی را می‌توانید از اعداد و ارقام روی بسته‌بندی سرویس تشخیص دهید که نشان‌دهنده‌ی آلیاژ ترکیبی از کروم و نیکل در استیل است.
  • کروم از خوردگی و زنگ‌زدگی استیل جلوگیری می‌کند و نیکل موجب جلا و درخشندگی بیشتر استیل می‌شود. علاوه بر این‌ها، استحکام موجب می‌شود هنگام شست‌وشو و قرار دادن در ماشین ظرف‌شویی، سرویس دچار خش و آسیب نشود.
    یادمان باشد استیل ضدزنگ در صورت وجود نیکل در آن جذب آهن‌ربا نمی‌شود، اگر آهن‌ربا به آن چسبید، سرویس چندان مرغوب نیست.
  • عده‌ای طرفدار قاشق و چنگال با وزن سنگین هستند، عده‌ای هم سرویس سبک را ترجیح می‌دهند، به‌هرحال نازکی قاشق و چنگال نباید به‌گونه‌ای باشد که خم یا شکسته شود.
  • سرویس قاشق و چنگال را از محل‌های معتبر و با ضمانت‌نامه سرویس را تهیه نمایید.
  • هریک از قطعات سرویس در جای خود قالب‌بندی شده‌اند، هنگام خرید دقت کرده و بااحتیاط عمل کنید که سرویس کسری نداشته باشد، یک سرویس کامل شامل انواع قاشق و چنگال، کارد و ابزار سرو غذا می‌باشد.
  • سرویس قاشق و چنگال کودک با طرح‌های فانتزی و جذاب، برای جلب‌توجه و ترغیب کودک به خوردن غذا در بازار موجود است.
    طرح سلیقه ای میباشد و ما پیشنهاد خاصی در این مورد نداریم جز ذکر این موضوع که طرح‌های با جزئیات زیاد و خطوط منحنی یا گلدار یادآور طرح‌های سنتی هستند و طرح‌هایی یا خطوط صاف و مستقیم امروزی‌ترند.
  • سرویس قاشق و چنگال معمولاً به دو صورت چمدانی و سامسونتی با روکش جیر و چرم و هم‌چنین به شکل کنسولی که شبیه میز پایدار است، به بازار عرضه می‌شود.
  • از برندهای به نام وشناخته شده در این زمینه می توان به یونیک، کلاسی، ام جی اس، درسا، صنایع استیل ایران، پاشا و … اشاره کرد.

نکته: هنگام خرید سرویس قاشق چنگال آهن‌ربا با خودتان ببرید! استیل ضد زنگ در صورت وجود نیکل جذب آهن‌ربا نمی‌شود. اگر آهن‌ربا به آن چسبید، بدانید سرویسی که دارید خریداری می‌کنید، چندان مرغوب نیست.

باتوجه به نکاتی که در این نکات خرید سرویس قاشق و چنگال گفته شد، می توانید سرویس مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه سرویس قاشق و چنگال ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز سرویس قاشق و چنگال 66 پارچه دبلیو ام اف مدل Cromargan خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند وی ام اف از جمله بهترین برندهای آلمانی معروف در زمینه ظروف با کیفیت و لوکس است. سرویس 66 پارچه وی ام اف شامل دوازده چاقو و 12 عدد چنگال غذاخوری، 12عدد قاشق غذاخوری، 12 عدد چاقوی غذاخوری، 12 عدد قاشق چای‌خوری، 12 عدد چنگال کیک‌خوری، یک عدد قاشق سرو غذا، یک عدد چنگال سرو غذا، یک عدد قاشق سرو سالاد، یک عدد قاشق سرو سوپ و همچنین کفگیر سرو کیک و یک عدد ملاقه است . تمامی این موارد ذکر شده از جنس استیل ضدزنگ هستند و وزن سبکی دارند که باعث سهولت استفاده از این سرویس شده است. کیفیت بالا و طراحی شیک و درخشندگی بالای این سرویس یکپارچه، آن را از سایر محصولات مشابه موجود در بازار، متمایز کرده است. این سرویس قاشق و چنگال و کارد بسیار مناسب برای استفاده روزمره در هر خانه‌ای است. همچنین با توجه به ظاهر منحصر به فرد و شیک و لوکس این محصول، موردی مناسب برای استفاده در مجالس مختلف است. در کل این محصول یک گزینه‌ی مناسب برای سخت‌پسندان به شمار می‌رود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس قاشق و چنگال 25 پارچه دسینی مدل Clips خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس قاشق چنگال ،کارد برند دسینی 25 پارچه : دارای 6 عدد چنگال ، 6 عدد قاشق ، 6 عدد کارد میوه خوری ، 6 عدد چنگال کوچک و 1 عدد ظرف نگهدارنده محتویات این سرویس میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس قاشق و چنگال 151 پارچه مدل 640 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این سرویس 30 نفره از برند ورسا 151پارچه بوده و در واقع یک سرویس کامل بسیار لوکس استیل در یک آیتم نقره ای براق مشتمل بر اقلام کاملا کاربردی بوده که از استیل 304 ضد زنگ 18/10 ساخته شده و بهیچ عنوان جذب آهن ربا نمیگردد.همچنین چاقوهای میوه بسیار تیز و کاربردی همراه با طراحی 3 بعدی دارد.اقلام این سرویس داخل کنسول چوبی رومیزی بسیار شکیل و با کیفیت چیدمان شده که براحتی قابل دسترس کاربر قرار میگیرد.ابعاد کنسول به گونه ای طراحی شده که براحتی داخل کمد یا کابینت و یا روی اپن آشپزخانه گرفته و روی آن طراحی مشبک شکیل شیشه و چوب زیبایی خاصی به کنسول بخشیده است.(تصویر کنسول داخل گالری محصول قابل مشاهده میباشد) همچنین کف کنسول مسطح طراحی شده تا براحتی بتوانید آن را روی یک میز عسلی قرار داده و بدون هیچ هزینه اضافی تبدیل به کنسول پایه دار گردد. شایان ذکر است ضخامت و وزن اقلام سرویس 4 میلیمتر مطابق با استاندارد اروپا بوده و بسیار خوش دست و راحت هستند..

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس قاشق و چنگال 151 پارچه مدل بارونی 002 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس قاشق و چنگال بارونیا یکی از زیبا ترین و جدید ترین سرویس های موجود در بازار میباشد این سرویس 155 پارچه بوده و قاشق و چنگال غذا خوری آن هر کدام 30 عدد بوده و کاردو چنگال میوه خوری آن 18 عدد میباشد استیل این قاشق و چنگال ضخیم بوده و قابل استفاده در ماشین ظرفشویی میباشد این سرویس کنسول چوبی دارد ودارای طراحی جدیدی است .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس قاشق و چنگال 149 پارچه جی فی نی مدل 03 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس 24نفره سوپر لاکچری شرکت جی فی نی به جرات میتوان گفت یکی از بهترین ست های با کیفیت که از نوع بهترین استیل 18.10 جهان ساخته شده و اقلام داخلی ان که جزو پد تعداد ترین ست ها می باشد .که حتی تعداد کارد استیک 18 نفره داردکه معمولا هیچ ست قاشق و چنگالی این مقدار را ندارد و تعداد نهایی ست 149 پارچه میباشد که خود تعدادی استثنایی در برابر تمامی ست های دیگر میباشد .اقلام داخل این سرویس واقعا تکمیل بوده و شما را بی نیاز از هر گونه خرید اضافه مینماید. قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی و همچنین ضد اسید بودن این کالا از دیگر مزیت های ان میباشد. کاردهای میوه خوری این ست بسیار بسیار تیز میباشد که براحتی پوست میوه ها را کنده و بسیار خوش دست میباشد و طرح دسته انها 3 بعدی میباشد. کارد استیک این ست بینظیر میباشد و بسیاری اقلام دیگر نیز چنین میباشد

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید حوله به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس قاشق و چنگال 38 پارچه مدل رومانزو کد 4 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این سرویس شامل 6 عدد قاشق غذاخوری 6 عدد چنگال غذاخوری 6 عدد کارد میوه خوری و 6 عدد چنگال میوه خوری 6 عدد قاشق مرباخوری به همراه استند و یک عدد کفگیر و یک عدد ملاقه است مناسب برای روی میز ناهارخوری .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس قاشق و چنگال 146 پارچه جی فی نی مدل DA-0168 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس18 نفره سوپر لاکچری شرکت جی فی نی به جرات میتوان گفت یکی از بهترین ست های با کیفیت که از نوع بهترین استیل 18.10 جهان ساخته شده و اقلام داخلی ان که جزو پد تعداد ترین ست ها می باشد .که حتی تعداد کارد استیک 18 نفره داردکه معمولا هیچ ست قاشق و چنگالی این مقدار را ندارد و تعداد نهایی ست 146 پارچه میباشد که خود تعدادی استثنایی در برابر تمامی ست های دیگر میباشد .اقلام داخل این سرویس واقعا تکمیل بوده و شما را بی نیاز از هر گونه خرید اضافه مینماید. قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی و همچنین ضد اسید بودن این کالا از دیگر مزیت های ان میباشد. کاردهای میوه خوری این ست بسیار بسیار تیز میباشد که براحتی پوست میوه ها را کنده و بسیار خوش دست میباشد و طرح دسته انها 3 بعدی میباشد. کارد استیک این ست بینظیر میباشد و بسیاری اقلام دیگر نیز چنین میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس قاشق و چنگال 149 پارچه جی فی نی مدل 02 لاکچری خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس 24نفره سوپر لاکچری شرکت جی فی نی به جرات میتوان گفت یکی از بهترین ست های با کیفیت که از نوع بهترین استیل 18.10 جهان ساخته شده و اقلام داخلی ان که جزو پد تعداد ترین ست ها می باشد .که حتی تعداد کارد استیک 18 نفره داردکه معمولا هیچ ست قاشق و چنگالی این مقدار را ندارد و تعداد نهایی ست 149 پارچه میباشد که خود تعدادی استثنایی در برابر تمامی ست های دیگر میباشد .اقلام داخل این سرویس واقعا تکمیل بوده و شما را بی نیاز از هر گونه خرید اضافه مینماید. قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی و همچنین ضد اسید بودن این کالا از دیگر مزیت های ان میباشد. کاردهای میوه خوری این ست بسیار بسیار تیز میباشد که براحتی پوست میوه ها را کنده و بسیار خوش دست میباشد و طرح دسته انها 3 بعدی میباشد. کارد استیک این ست بینظیر میباشد و بسیاری اقلام دیگر نیز چنین میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس قاشق و چنگال 146 پارچه جی فی نی مدل MR1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس18 نفره لوکس شرکت جی فی نی از بهترین ست های با کیفیت از نوع بهترین استیل نگیر 18.10 جهان ساخته شده و اقلام داخلی ان که جزو پر تعداد ترین ست ها می باشد .تفاوت حائز اهمیت این سرویس نسبت به بقیه برندها جدا از کیفیت و متریال استفاده شده در آن اینست که کارد استیک این ست بینظیر میباشد تعداد 18 عدد کارد استیک داردکه معمولا هیچ ست قاشق و چنگالی این تعداد را ندارد و تعداد نهایی ست 146 پارچه میباشد که خود تعدادی استثنایی در برابر تمامی ست های دیگر میباشد .اقلام داخل این سرویس واقعا تکمیل میباشد و شما را بی نیاز از هر گونه خرید اضافه مینماید. ضد اسید بودن این کالا از دیگر مزیت های ان میباشد که آسودگی خاطررا جهت شستشو در ماشین ظرفشویی برای شما خواهد داشت. ناگفته نماند کاردهای میوه خوری این ست که با طراحی جدید روز به شکل 3 بعدی در سرویس قرار دارد بسیار بسیار تیز میباشد و به براحتی پوست میوه ها را میگیرد و بسیار هم خوش دست میباشد. کارد استیک این ست بینظیر میباشد البته دونه به دونه اقلام این سرویس منحصر به فرد است و بی شک یکی از بهترین ها ست. لطفا در صورت رضایت کامل از خرید این سرویس ما رو به دوستان خود معرفی کنید و لذت خرید خود را با آنها به اشتراک بگذارید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس قاشق و چنگال 46 پارچه ناب استیل مدل Berlin مات خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس قاشق و چنگال از جمله وسایلی است که از اهمیت خاصی در آشپزخانه و سرو غذا برخوردار است. سرویس قاشق و چنگال 46 پارچه (ناب استیل) «Nab Steel» مدل «Berlin» مات، دارای کیفیت مناسبی است و به مرور زمان زیبایی خود را از دست نمی‌دهد. این ست دارای شش قاشق غذا‌خوری، شش چنگال غذا‌خوری، شش قاشق چای‌خوری، شش قاشق مربا‌خوری، شش چنگال میوه‌خوری، شش کارد میوه‌خوری است. علاوه بر این اقلام، دو کفگیر مناسب برای سرو برنج، یک ملاقه سوپ‌خوری، یک قاشق سرو خورش و شش قاشق شربت‌خوری نیز دارد. با این ست کامل، پذیرایی خاصی از مهمانان خود خواهید داشت. طراحی زیبا و رنگ مات آن تفاوت ویژه‌ای در سرو غذا ایجاد خواهد کرد. رنگ مدل «Berlin» نقره‌ای مات است و بعد از چیدن سفره، متوجه تفاوت دیدنی آن با نوع براقش خواهید شد. این سرویس در بسته‌بندی مقوایی به ابعاد 9 × 31.5 × 40 سانتی‌متری قرار دارد که مثل کنسول‌های بزرگ جای زیادی در آشپزخانه نیاز ندارد. این ست شش نفره با ماشین‌آلات پیشرفته پولیش شده و دارای مقاومت مناسبی است. تیزی کاردها پایدار شده‌اند که به مرور زمان کُند نشوند. این سرویس قابلیت شستشو با ماشین ظرف‌شویی را دارد. محصولات شرکت ناب استیل با تکنولوژی زولینگن آلمان و طبق استانداردهای روز این کشور تولید می‌شوند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس کارد و چنگال 12 پارچه ناب استیل مدل Venice مات خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برای سرو میوه استفاده از سرویس کارد و چنگالی که علاوه بر تیزی، طراحی زیبایی هم داشته باشد می‌تواند راحتی را برای مهمان داشته باشد. سرویس کارد میوه‌خوری مدل ونیز برند (ناب استیل) «Nab Steel» به راحتی پوست میوه را می‌کند. این سرویس شامل 6 کارد میوه‌خوری و 6 چنگال میوه‌خوری است که به دلیل داشتن رنگی مات در کنار ظروفی که کمی طرح‌های شلوغ دارند مناسب است. این سرویس از ورق استیل AISI 304 که بهترین نوع گرید مصرفی در این حوزه است، ساخته شده‌است. این سرویس در بسته‌بندی مقوایی عرضه شده  که ابعادش 31×5× 39 سانتی‌متر است. کارد و چنگال‌های شرکت ناب استیل با بکارگیری ماشین‌آلات آلمانی و بر اساس تکنولوژی شرکت زولینگن که شرکتی آلمانی است ساخته شده است. واحد نمونه صنعتی ملی، واحد نمونه سازمان ملی استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران و واحد نمونه جشنواره تولید ملی- افتخار ملی گوشه‌ای از افتخارات این شرکت باتجربه است. سرویس کارد چنگال ونیز برای استفاده در کنار یک سرویس چینی کلاسیک و رسمی مناسب خواهد بود. این شرکت ناب استیل با سابقه‌ی درخشان 35 ساله در زمینه‌ی تولید قاشق چنگال و تجهیزات آشپزخانه یکی از بهترین و مطمئن‎‌ترین برند‌ها در این زمینه است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس قاشق و چنگال 46 پارچه ناب استیل مدل Venice مات خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر برای تهیه جهیزیه یا تغییر و تنوع در آشپزخانه به یک سرویس زیبا و با کیفیت نیاز دارید که هم اقلام کافی را داشته باشد و هم جای زیادی را در آشپزخانه‌تان اشغال نکند، سرویس قاشق و چنگال 46 پارچه (ناب استیل) «Nab Steel» مدل «Venice» مات، هر چه که مورد نیازتان است را در اختیارتان قرار می‌دهد. رنگ خاص آن‌که به صورت مات طراحی شده، تفاوت عمده‌ای در چیدمان میز یا سفره‌تان ایجاد می‌کند. مدل «Venice» مات از استیل ساخته شده و از کیفیت مناسبی برخوردار است. این ست، دو کفگیر برنج، یک قاشق سرو خورش، یک ملاقه، قاشق شربت‌خوری، کارد میوه‌خوری، چنگال میوه‌خوری، قاشق غذا‌خوری و چنگال غذا‌خوری دارد که در بسته‌بندی مقوایی به ابعاد 9 × 31.5 × 40 سانتی‌متر عرضه می‌شود. این ست تحت تکنولوژی زولینگن آلمان تولید شده و برای استفاده شش نفر مناسب است. این ست را بدون هیچ نگرانی می‌توانید داخل ماشین ظرف‌شویی قرار دهید. در برگزاری مهمانی‌های مهم یا صرف غذا با خانواده، استفاده از ظروف مناسب اهمیت ویژه‌ای دارد که با انتخاب سرویس قاشق و چنگال ناب استیل و با طراحی چشم نوازش، می‌توانید زیبایی و جذابیت سایر ظروف و همچنین غذاهای رنگارنگ خود را دوچندان کنید. برند ناب استیل علاوه بر ست قاشق و چنگال و کارد که از مهم‌ترین محصولاتش است، اجاق‌گاز، هود و فر آشپزخانه نیز تولید می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ست قاشق و چنگال 12 پارچه درسا طرح 04 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برداشت اشتباهی که در اذهان همگان جا افتاده این است که ظروف استیل خاصیت چسبندگی به آهن‌ربا را ندارند و اگر آهن‌ربا به ظرفی بچسبد، آن ظرف فاقد کیفیت است. این برداشت کاملا اشتباه بوده و برای شما در ادامه توضیح خواهیم داد. ست قاشق و چنگال غذاخوری 12 پارچه «Dorsa» (درسا) طرح «04» ساخته شده از استیل ضدزنگ از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. شاید اگر آهن‌ربا را به این ظروف نزدیک کنید، به آن‌ها بچسبد. این دلیل بر کیفیت بد محصولات درسا نیست. بلکه وجود آلیاژ نیکل در مواد اولیه است که باعث چسبیدن آهن‌ربا به آن می‌شود. با خیالی آسوده می‌توانید از ماشین ظرف‌شویی برای شست‌وشوی آن استفاده کنید و نگران تیره شدن سطح آن‌ها نباشید. برای نگهداری محصولات درسا جعبه‌های مقوایی طراحی شده که آن را تبدیل به یک هدیه‌ی زیبا ساخته است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چوب غذاخوری کد 003 بسته 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .
پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید گلیم فرش به همراه قیمت و خرید آنلاین

معرفی

غذاهای آسیایی متعلق به کشورهایی نظیر چین، ژاپن و یا تایلند امروز تنوع و تطبیق پذیری خود را به اثبات رسانده اند و مانند طوفانی سراسر جهان را در نوردیده و به تسخیر خود درآورده اند! فرهنگ خوردن غذاهایی نظیر دیم سامِ چینی، سوشی ژاپنی و یا خورشهای کاری تایلندی، دربردارنده ی استفاده از چوب های غذاخوری شرقی است، این چوب های غذاخوری یا همان چاپ استیکها به خوبی در دست جای میگیرند و می توانند هر ظرف غذایی را به ضیافتی بصری برای چشمان و لذتی چشایی برای زبان و دهان تبدیل نمایند. خوردن غذا بخصوص نودل با استفاده از چاپستیک گرچه در نگاه اول سخت می نماید اما به سرعت قابل یاد گیری بوده و غذا خوردن را به تجربه ای مفرح بدل می سازد یکی از اصلی ترین اصول آن اینست که یکی از چوب ها ثابت بوده و بصورت تکیه گاه استفاده میشود .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس قاشق و چنگال 12 پارچه ساوان کد 4353 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر به دنبال یک ست قاشق و چنگال با کیفیت هستید که طراحی زیبایی داشته باشد، سرویس 12 پارچه قاشق و چنگال SAVAN «ساوان» می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌هایتان باشد. این سرویس شش نفره برای افرادی که به تعداد کم قاشق و چنگال نیاز دارند یا به دنبال تکمیل جهیزیه خود هستند، بسیار مناسب است. . جنس سرویس از استیل ضدزنگ بوده و بسیار مقاوم میباشد که جلوه آن را چندین برابر می‌کند این سرویس داخل یک بسته‌بندی مقوایی با ابعاد 3 × 23× 18 سانتی‌متر قرار دارد. از مهم‌ترین محصولات تولید شده این شرکت می‌توان به ست قاشق و چنگال و کارد اشاره کرد که تنوع مدل‌ها و ترکیب آن‌ها باهم، از ویژگی‌های برجسته این شرکت است. شرکت ساوان برای تولید محصولاتش از تکنولوژی زولینگن آلمان و بهترین مواد اولیه اروپایی بهره می‌گیرد. سرویس قاشق و چنگال از اهمیت بالایی برخوردار است، مدل برلین با طراحی گیرا و جذابش، بهترین انتخاب برای شماست.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس قاشق و چنگال 146 پارچه جی فی نی مدل 139M سوپر لاکچری خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس18 نفره سوپر لاکچری شرکت جی فی نی به جرات میتوان گفت یکی از بهترین ست های با کیفیت که از نوع بهترین استیل 18.10 جهان ساخته شده و اقلام داخلی ان که جزو پد تعداد ترین ست ها است.که حتی تعداد کارد استیک 18 نفره داردکه معمولا هیچ ست قاشق و چنگالی این مقدار را ندارد و تعداد نهایی ست 146 پارچه است که خود تعدادی استثنایی در برابر تمامی ست های دیگر است.اقلام داخل این سرویس واقعا تکمیل بوده و شما را بی نیاز از هر گونه خرید اضافه مینماید. قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی و همچنین ضد اسید بودن این کالا از دیگر مزیت های ان است. کاردهای میوه خوری این ست بسیار بسیار تیز است که براحتی پوست میوه ها را کنده و بسیار خوش دست است و طرح دسته انها 3 بعدی است. کارد استیک این ست بینظیر است و بسیاری اقلام دیگر نیز چنین است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس قاشق و چنگال 92 پارچه نیوهوم طرح هخامنش خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس 92 پارچه قاشق و چنگال مارک نیو هوم طرح هخامنش طلایی ، مناسب برای پذیرایی از 12 نفر است. این ست 92 پارچه قاشق و چنگال دارای 12 عدد از این اقلام است: قاشق غذاخوری،چنگال غذاخوری،قاشق شربت‌خوری،قاشق مرباخوری،قاشق چای‌خوری،چنگال میوه‌خوری و کارد میوه‌خوری می باشد. همچنین شامل3 عدد کفگیر برنج، 1 عدد قاشق خورشت،2 عدد ملاقه و 2 عدد قاشق آجیل خوری میباشد. این ست دارای طرح هخامنش با رنگ طلایی است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس قاشق و چنگال 142 پارچه جی فی نی مدل 127R خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس18 نفره سوپر لاکچری شرکت جی فی نی به جرات میتوان گفت یکی از بهترین ست های با کیفیت که از نوع بهترین استیل 18.10 جهان ساخته شده و اقلام داخلی ان که جزو پد تعداد ترین ست ها می باشد .که حتی تعداد کارد استیک 18 نفره داردکه معمولا هیچ ست قاشق و چنگالی این مقدار را ندارد و تعداد نهایی ست 146 پارچه میباشد که خود تعدادی استثنایی در برابر تمامی ست های دیگر میباشد .اقلام داخل این سرویس واقعا تکمیل بوده و شما را بی نیاز از هر گونه خرید اضافه مینماید. قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی و همچنین ضد اسید بودن این کالا از دیگر مزیت های ان میباشد. کاردهای میوه خوری این ست بسیار بسیار تیز میباشد که براحتی پوست میوه ها را کنده و بسیار خوش دست میباشد و طرح دسته انها 3 بعدی میباشد. کارد استیک این ست بینظیر میباشد و بسیاری اقلام دیگر نیز چنین میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس قاشق و چنگال 146 پارچه جی فی نی مدل G139 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس18 نفره سوپر لاکچری شرکت جی فی نی به جرات میتوان گفت یکی از بهترین ست های با کیفیت که از نوع بهترین استیل 18.10 جهان ساخته شده و اقلام داخلی ان که جزو پد تعداد ترین ست ها می باشد .که حتی تعداد کارد استیک 18 نفره داردکه معمولا هیچ ست قاشق و چنگالی این مقدار را ندارد و تعداد نهایی ست 146 پارچه میباشد که خود تعدادی استثنایی در برابر تمامی ست های دیگر میباشد .اقلام داخل این سرویس واقعا تکمیل بوده و شما را بی نیاز از هر گونه خرید اضافه مینماید. قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی و همچنین ضد اسید بودن این کالا از دیگر مزیت های ان میباشد. کاردهای میوه خوری این ست بسیار بسیار تیز میباشد که براحتی پوست میوه ها را کنده و بسیار خوش دست میباشد و طرح دسته انها 3 بعدی میباشد. کارد استیک این ست بینظیر میباشد و بسیاری اقلام دیگر نیز چنین میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس قاشق و چنگال 146 پارچه جی فی نی مدل G073 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس18 نفره سوپر لاکچری شرکت جی فی نی به جرات میتوان گفت یکی از بهترین ست های با کیفیت که از نوع بهترین استیل 18.10 جهان ساخته شده و اقلام داخلی ان که جزو پد تعداد ترین ست ها می باشد .که حتی تعداد کارد استیک 18 نفره داردکه معمولا هیچ ست قاشق و چنگالی این مقدار را ندارد و تعداد نهایی ست 146 پارچه میباشد که خود تعدادی استثنایی در برابر تمامی ست های دیگر میباشد .اقلام داخل این سرویس واقعا تکمیل بوده و شما را بی نیاز از هر گونه خرید اضافه مینماید. قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی و همچنین ضد اسید بودن این کالا از دیگر مزیت های ان میباشد. کاردهای میوه خوری این ست بسیار بسیار تیز میباشد که براحتی پوست میوه ها را کنده و بسیار خوش دست میباشد و طرح دسته انها 3 بعدی میباشد. کارد استیک این ست بینظیر میباشد و بسیاری اقلام دیگر نیز چنین میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس قاشق و چنگال 152 پارچه یونی هوم مدل M-3500 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس24 نفره شرکت یونی هوم یکی از بهترین ست‌های با کیفیت صنف لوازم خانگی است که پس از سال‌ها تجربه واردات سرویس‌های قاشق و چنگال در حال حاضر از یکی از بهترین نوع سرویس خود رونمایی کرده است. این سرویس کامل که از نوع بهترین استیل نگیر 18.10 جهان ساخته شده و اقلام داخلی ان که جزو پر تعداد ترین ست‌ها است. اقلام داخل این سرویس واقعا تکمیل بوده و شما را بی نیاز از هر گونه خرید اضافه می‌نماید. قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرفشویی و همچنین ضد اسید بودن این کالا از دیگر مزیت‌های آن است. کاردهای میوه خوری این ست بسیار بسیار تیز است که براحتی پوست میوه‌ها را کنده و بسیار خوش دست است و طرح دسته انها 3 بعدی است. چنانچه به دنبال یک سرویس خاص و کامل برای جهیزیه خود هستین سرویس یونی هوم مدل M-3500 بهترین انتخاب شما خواهد بود. تجربه شیرین این خرید اکنون در دسترس شماست.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس قاشق و چنگال 151 پارچه ورسا کد424S خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس قاشق وچنگال 151پارچه ورسا از مرغوب ترین جنس ورق استیل نگیر تهیه شده ودارای کنسول چوبی 3 کشو که تمامی کشوها جداگانه بازمیشود (نیازی نیست برای برداشتن طبقه سوم تمام طبقه ها برداشته شود)این سرویس شامل 30عددقاشق و 30عدد چنگال میباشد که برای پذیرایی از 30نفر جوابگو خواهد بود.شرکت ورسا از پیشگامان در واردات به روز ترین طرح های قاشق وچنگال میباشد پس بنابراین طرح های خاص این شرکت انحصاری بوده و دراشپزخانه شما جلوه بسیار زیبایی دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس قاشق و چنگال 146 پارچه جی فی نی مدل itali141 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

به واقع سرویس قاشق و چنگال146 پارچه مدل itali141 یکی از لوکس ترین مدل های شرکت جی فی نی به حساب می آید که از نوع بهترین استیل نگیر 18.10 جهان ساخته شده و اقلام داخلی ان که جزو پر تعداد ترین ست ها می باشد .تفاوت حائز اهمیت این سرویس نسبت به بقیه برندها جدا از کیفیت و متریال استفاده شده در آن اینست که کارد استیک این ست بینظیر میباشد تعداد 18 عدد کارد استیک داردکه معمولا هیچ ست قاشق و چنگالی این تعداد را ندارد و تعداد نهایی ست 146 پارچه میباشد که خود تعدادی استثنایی در برابر تمامی ست های دیگر میباشد .اقلام داخل این سرویس واقعا تکمیل میباشد و شما را بی نیاز از هر گونه خرید اضافه مینماید. ضد اسید بودن این کالا از دیگر مزیت های ان میباشد که آسودگی خاطررا جهت شستشو در ماشین ظرفشویی برای شما خواهد داشت. ناگفته نماند کاردهای میوه خوری این ست که با طراحی جدید روز به شکل 3 بعدی در سرویس قرار دارد بسیار بسیار تیز میباشد و به براحتی پوست میوه ها را میگیرد و بسیار هم خوش دست میباشد. کارد استیک این ست بینظیر میباشد البته دونه به دونه اقلام این سرویس منحصر به فرد است و بی شک یکی از بهترین ها ست. لطفا در صورت رضایت کامل از خرید این سرویس ما رو به دوستان خود معرفی کنید و لذت خرید خود را با آنها به اشتراک بگذارید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید ماشین ظرفشویی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس قاشق و چنگال 76 پارچه پالرمو مدل 501SG خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس 12 نفره طلایی 76 پارچه پالرمو تولید شرکت معتبر ایتالیایی در واقع یک سرویس کامل و مشتمل بر اقلام کاملا کاربردی بوده که از استیل 304 ضد زنگ 18/10 ساخته شده. خصوصیت ویژه ای که این سرویس دارد تمامی اقلام اصلی را شامل شده و هیچگونه آیتم بلا استفاده و غیر کاربردی نداشته و کاربر میتواند با تهیه 2 سرویس در واقع یک سرویس 24 نفره با تمام اقلام 24 تایی در دسترس داشته باشد.همچنین چاقوهای میوه بسیار تیز و کاربردی همراه با طراحی 3 بعدی دارد.اقلام این سرویس داخل یک هارد بکس بسیار لوکس شکیل و با کیفیت چیدمان شده که براحتی قابل دسترس کاربر قرار میگیرد.(تصویر جعبه و بسته بندی داخل گالری محصول قابل مشاهده میباشد) این سرویس قاشق چنگال به علت خصوصیت استنلس استیل (استیل ضد زنگ)که دارد با ماشین ظرفشویی و مواد شوینده استاندارد کاملا سازگار بوده . شایان ذکر است ضخامت و وزن اقلام سرویس 4 میلیمتر مطابق با استاندارد اروپا بوده و بسیار خوش دست و راحت هستند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس قاشق و چنگال 145 پارچه جی فی نی مدل 635R خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس18 نفره سوپر لاکچری شرکت جی فی نی به جرات میتوان گفت یکی از بهترین ست های با کیفیت که از نوع بهترین استیل 18.10 جهان ساخته شده و اقلام داخلی ان که جزو پد تعداد ترین ست ها می باشد .که حتی تعداد کارد استیک 18 نفره داردکه معمولا هیچ ست قاشق و چنگالی این مقدار را ندارد و تعداد نهایی ست 145 پارچه میباشد که خود تعدادی استثنایی در برابر تمامی ست های دیگر میباشد .اقلام داخل این سرویس واقعا تکمیل بوده و شما را بی نیاز از هر گونه خرید اضافه مینماید. قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی و همچنین ضد اسید بودن این کالا از دیگر مزیت های ان میباشد. کاردهای میوه خوری این ست بسیار بسیار تیز میباشد که براحتی پوست میوه ها را کنده و بسیار خوش دست میباشد و طرح دسته انها 3 بعدی میباشد. کارد استیک این ست بینظیر میباشد و بسیاری اقلام دیگر نیز چنین میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس قاشق و چنگال 145 پارچه جی فی نی مدل LUXURY 6073R خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس18 نفره سوپر لاکچری شرکت جی فی نی به جرات میتوان گفت یکی از بهترین ست های با کیفیت که از نوع بهترین استیل 18.10 جهان ساخته شده و اقلام داخلی ان که جزو پد تعداد ترین ست ها می باشد .که حتی تعداد کارد استیک 18 نفره داردکه معمولا هیچ ست قاشق و چنگالی این مقدار را ندارد و تعداد نهایی ست 145 پارچه میباشد که خود تعدادی استثنایی در برابر تمامی ست های دیگر میباشد .اقلام داخل این سرویس واقعا تکمیل بوده و شما را بی نیاز از هر گونه خرید اضافه مینماید. قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی و همچنین ضد اسید بودن این کالا از دیگر مزیت های ان میباشد. کاردهای میوه خوری این ست بسیار بسیار تیز میباشد که براحتی پوست میوه ها را کنده و بسیار خوش دست میباشد و طرح دسته انها 3 بعدی میباشد. کارد استیک این ست بینظیر میباشد و بسیاری اقلام دیگر نیز چنین میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس قاشق و چنگال 33 پارچه پرنس هوم مدل Morgan خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس قاشق و چنگال 33 پارچه پرنس هوم مدل Morgan محصولی فوق العاده و با کیفیت که شامل 6 عدد قاشق غذا خوری،6 عدد چنگال غذا خوری، 6 عدد کارد میوه خوری ، 6 عدد چنگال میو خوری ، 6 عدد قاشق کوچک چای خوری، 1 عدد کفگیر ، 1 عدد ملاقه است. قاشق و چنگال ها از استیل استنلیس 18/10 ضد زنگ با دسته های پلاستیک کریستالی با کیفیت طبق طراحی مدرن طراحی شده است. این محصول مناسب برای یک خانواده 6 نفره طراحی گشته است. سرویس قاشق و چنگال morgan پرنس هو دارای رنگ بندی شاد و جذاب با بهترین متریال است که دارای یک استند استیل برای قرار گرفتن بر روی کابینت آشپزخانه شماست. شما میتوانید این محصول را داخل ماشین ظرفشویی قرار دهید. البته توصیه میشود که برای عمر طولانی قاشق و چنگال های استیل آن را با دست بشویید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز قاشق عسل خوری لِبِر مدل 21 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یک قاشق عسل با یک دنیا خاصیت. عسل این خورتکی محبوب و بسایر مقوی طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا دارد. شرکت ایتالیایی لِبِر (Leber) تولید کننده طیف گسترده ای از ابزار و ظروف آشپزخانه میباشد. یکی از اقلام تولید شده توسط این شرکت، قاشق سرو عسل میباشد که در تولید آن از پلاستیک مرغوب با طول عمر بالا استفاده شده که باعث سبکتر شدن محصول نیز گردیده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس قاشق چنگال 154 پارچه مدل 202MG خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس 24 نفره 154 پارچه مدل 202MG(استیل تمام طلایی براق ) تولید شرکت معتبر ایتالیایی در واقع یک سرویس کامل و مشتمل بر اقلام کاملا کاربردی بوده که از استیل 316 ضد زنگ 18/10 ساخته شده و کاملا آهن ربا نگیر میباشد.خصوصیت ویژه که این سرویس دارد تعداد کارد و چنگال میوه خوری آن 18 عددیست که غالبا سرویسهای 24 نفره داخل بازار این آیتم را 12 تایی دارند.همچنین چاقوهای میوه بسیار تیز و کاربردی همراه با طراحی 3 بعدی دارد.اقلام این سرویس داخل کنسول چوبی کشودار رومیزی بسیار شکیل و با کیفیت چیدمان شده که براحتی قابل دسترس کاربر قرار میگیرد.ابعاد کنسول به گونه ای طراحی شده که براحتی داخل کمد یا کابینت و یا روی اپن آشپزخانه گرفته و روی آن قاب شیشه ای نصب گردیده است.(تصویر کنسول داخل گالری محصول قابل مشاهده میباشد) همچنین کف کنسول مسطح طراحی شده تا براحتی بتوانید آن را روی یک میز عسلی قرار داده و بدون هیچ هزینه اضافی تبدیل به کنسول پایه دار گردد. این سرویس قاشق چنگال به علت خصوصیت استنلس استیل (استیل ضد زنگ)که دارد با ماشین ظرفشویی و مواد شوینده استاندارد کاملا سازگار میباشد. شایان ذکر است ضخامت و وزن اقلام سرویس 4 میلیمتر مطابق با استاندارد اروپا بوده و بسیار خوش دست و راحت هستند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس قاشق و چنگال 141 پارچه جی فی نی مدل 185Q خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

رویس18 نفره سوپر لاکچری شرکت جی فی نی به جرات میتوان گفت یکی از بهترین ست های با کیفیت که از نوع بهترین استیل 18.10 جهان ساخته شده و اقلام داخلی ان که جزو پد تعداد ترین ست ها می باشد .که حتی تعداد کارد استیک 12 نفره داردکه معمولا هیچ ست قاشق و چنگالی این مقدار را ندارد و تعداد نهایی ست 141 پارچه میباشد که خود تعدادی استثنایی در برابر تمامی ست های دیگر میباشد .اقلام داخل این سرویس واقعا تکمیل بوده و شما را بی نیاز از هر گونه خرید اضافه مینماید. قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی و همچنین ضد اسید بودن این کالا از دیگر مزیت های ان میباشد. کاردهای میوه خوری این ست بسیار بسیار تیز میباشد که براحتی پوست میوه ها را کنده و بسیار خوش دست میباشد و طرح دسته انها 3 بعدی میباشد. کارد استیک این ست بینظیر میباشد و بسیاری اقلام دیگر نیز چنین میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس قاشق و چنگال 113 پارچه کد 7200 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس گلدار 7200 در واقع یک سرویس کامل با رنگ کاملا ثابت و مشتمل بر اقلام کاملا کاربردی بوده که از استیل 304 ضد زنگ 18/10 ساخته شده و بهیچ عنوان جذب آهن ربا نمیگردد.همچنین چاقوهای میوه بسیار تیز و کاربردی همراه با طراحی 3 بعدی دارد.اقلام این سرویس داخل کنسول چوبی رومیزی بسیار شکیل و با کیفیت چیدمان شده که براحتی قابل دسترس کاربر قرار میگیرد.ابعاد کنسول به گونه ای طراحی شده که براحتی داخل کمد یا کابینت و یا روی اپن آشپزخانه گرفته و روی آن طراحی مشبک شکیل شیشه و چوب زیبایی خاصی به کنسول بخشیده است.(تصویر کنسول داخل گالری محصول قابل مشاهده میباشد) همچنین کف کنسول مسطح طراحی شده تا براحتی بتوانید آن را روی یک میز عسلی قرار داده و بدون هیچ هزینه اضافی تبدیل به کنسول پایه دار گردد. شایان ذکر است ضخامت و وزن اقلام سرویس 4 میلیمتر مطابق با استاندارد اروپا بوده و بسیار خوش دست و راحت هستند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس قاشق و چنگال 116 پارچه ناب استیل مدل فلورانس خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس قاشق و چنگال مدل فلورانس تولید شرکت ناب استیل با استفاده از استیل ضد زنگ 10-18، اولین تولید کننده سرویسهای قاشق و چنگال در ایران است. این مدل زیبا با طراحی و ارگونومی خاص و مدرن لذت پذیرایی های شما را چند برابر می کند.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا