زیبایی و سلامت

نکات مهم خرید ماشین اصلاح به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید ماشین اصلاح باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

تا مدت های زیادی تیغ تنها ابزار برای اصلاح سر و صورت آقایان محسوب می شد. اما با گذشت زمان و پیشرفت در علم و تکنولوژی، ریش تراش های برقی برای داشتن ظاهری آراسته و مناسب طراحی و تولید شدند. این محصول به راحتی توانست جای تیغ ها را در بازار از آن خود کند. زیرا تیغ هر چقدر هم که با کیفیت باشد، باز هم به بخشی از سلول های زنده ی پوست آسیب خواهند رساند. به این ترتیب ماشین‌های ریش تراش با پوشش محافظ توری یا فویلی و چرخشی بهترین گزینه برای اصلاح می باشند. این محصول در انواع متنوعی در بازار موجود می باشد که برای انتخاب بهترین گزینه باید اطلاعات اولیه ای دانست. به همین منظور با ادامه مقاله راهنمای خرید ماشین اصلاح همراهمان باشید.

ماشین اصلاح چیست؟

این وسیله یک ابزار تخصصی برای کوتاه کردن موهای سر و صورت می باشد. در ماشین‌های اصلاح از یک جفت تیغه شانه مانند برای کوتاه کردن موها استفاده شده است. به این نحو که موها بین دو تیغه در حال لغزش گیر کرده و کوتاه می شوند. می توان این فرآیند را تا زمانی که به نتیجه مورد نیاز رسید، ادامه داد.

انواع ماشین اصلاح

ماشین اصلاح با موتور چرخشی DC: اغلب دستگاه های موجود فعلی در این دسته قرار گرفته و  معمولا در دو نوع برقی و شارژی می باشند. همچنین می توان آنها را به دو دسته کلیپر و تریمر تقسیم بندی کرد.

ماشین اصلاح با موتور چرخشی AC: این گروه از دستگاه های اصلاح مو دارای وزن زیادی می باشند. به همین علت در حال حاظر مورد استفاده قرار نمی گیرند. این گروه محصول فقط با برق کار می کنند.

ماشین اصلاح با موتور بوبینی AC: (موتور خطی با حرکت به چپ و راست): این گروه از محصولات با توجه به سابقه طولانی در بازار، در اغلب آرایشگاه ها استفاده می گردند. این محصول فقط در نوع برقی موجود می باشد و نمی توان آنها را در نوع شارژی مشاهده کرد.

نمونه ای حرفه ای دیگری هم در بازار موجود است که با باتری قلمی کار می کند. از این محصول در برخی آرایشگاه ها برای سفید کردن پشت گردن یا خط انداختن به کار گرفته می شود.

نکات مهم هنگام خرید ماشین اصلاح

اگر به دنبال راهنمای خرید ماشین‌اصلاح صورت و سر هستید و می‌خواهید اطلاعات کافی در این زمینه را داشته باشید، در ادامه بخوانید:

قیمت ماشین اصلاح

قیمت یکی از موارد مهم در زمان خرید هر وسیله است. ابتدا مشخص کنید که قصد دارید در چه رنج قیمتی ماشین اصلاح خریداری کنید چون با توجه به بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید باید ببینید می‌توانید یک ماشین ریش تراش گران قیمت با کیفیت فوق العاده عالی بخرید یا یک ماشین اصلاح ارزان با کیفیت متوسط. پس بودجه خود را مشخص کنید تا بدانید سراغ کدام دسته بروید.

برق یا باتری

قبل از این که اقدام به خرید ماشین‌اصلاح صورت و سر کنید، مشخص کنید که می‌خواهید ریش تراش باتری دار بخرید یا یک ریش تراش که با قدرت برق کار می‌کند؟
نکته‌ای که در مورد ماشین‌های اصلاح باتری دار وجود دارد این است که این ابزار قابل حمل بوده و شما می‌توانید به راحتی آن را با خودتان حمل کنید. علاوه بر این اغلب این ماشین‌ها ضدآب بوده و برای اصلاح زیر دوش هم کاربرد دارند. اما از لحاظ قدرت اگر بخواهیم مقایسه کنیم باید بگوییم که قدرت ریش تراش‌های باتری دار خیلی کمتر از ریش تراش‌های سیمی است و برای اصلاح موهای بسیار بلند کارایی ندارند.

در کل این ریش تراش‌های باتری دار و شارژی عمرشان نسبت به ریش تراش‌های سیمی که با برق مستقیم کار می‌کنند، کمتر است.

داشتن شانه

حتما دقت کنید ماشین اصلاحی که می‌خرید، شانه مخصوص با درجه‌های قابل تنظیم داشته باشد. چون با استفاده از این شانه‌ها می‌توانید هر اندازه دلخواهتان بود، ریش یا موها را کوتاه کنید. هر شانه برای یک قد طراحی شده است. پس برای قد و اندازه دلخواه به راحتی می‌توانید شانه ماشین اصلاح خود را تعویض کنید.

ضدآب بودن

دستگاه‌های الکتریکی یک نشان با عبارتIPXY دارند که میزان مقاومت دستگاه در رطوبت و گرد و غبار را نشان می‌دهد.

  • عبارت(IP) میزان مقاومت در برابر آب و عوامل خارجی مانند گرد و غبار را نشان می‌دهد.
  • حرف X بیانگر مقاومت در برابر گرد و غبار بوده و عددی بین ۰ تا ۶ می‌باشد.
  • حرف Y مقاومت دستگاه در مقابل آب را نشان می‌دهد و عددش بین ۰ تا ۸ است.
  • مقاومت در برابر رطوبت یا همان ضدآب بودن دستگاه برای کسانی که عادت به اصلاح مرطوب دارند گزینه بهتری خواهد بود.
  • اگر دوست دارید که اصلاح خود را در حمام انجام دهید هم حتما این نکته را مد نظر داشته باشید.

داشتن نوار سرد

هنگام خرید ماشین اصلاح صورت دقت کنید نوار سرد هم داشته باشد چون با وجود این مزیت در دستگاه می‌توانید از بروز جوش یا آلرژی روی پوست جلوگیری کنید. همچنین نوار سرد به شادابی و شفافیت پوست کمک شایانی خواهد کرد.

نشان دهنده میزان شارژ

دقت کنید در زمان خرید ماشین‌اصلاح، دستگاهی را انتخاب کنید که نمایشگر نشان دهنده میزان شارژ داشته باشد. برخی دستگاه‌ها، یک لامپ سبز دارند که به معنای شارژ کامل است و یک لامپ قرمز که به معنای اتمام شارژ می‌باشد. در هر صورت این نشان دهنده شارژ، مورد مهمی بوده تا به وسیله آن از شارژ داشتن یا نداشتن دستگاه مطلع شوید.

قابلیت شارژ سریع

داشتن قابلیت شارژ سریع یک ویژگی بسیار خوب برای دستگاه شما خواهد بود. مثلا اگر دوش شما در حمام ۱۰ دقیقه طول می‌کشد، در صورتی که ماشین قابلیت شارژ سریع داشته باشد، می‌توانید در همان فاصله ریش‌ها را اصلاح کنید.

اصلاح خط ریش با خط زن یا تریمر

دقت کنید دستگاهی که می‌خرید، قابلیت اصلاح خط ریش داشته باشد. با قابلیت امکان اصلاح خط ریش می‌توان موهای جلوی گوش و یا دیگر موهای بلند را اصلاح نمود. طول تیغه اصلاح خط ریش بهتر است در حد متوسط باشد، چون تیغ کوتاه نمی‌تواند به راحتی خط ریش را اصلاح کند و تیغ بلند دقت و ظرافت ندارد.

سهولت تمیز کردن

ماشین‌های اصلاح یا ریش تراش چون موها را کوتاه می‌کنند بعد از مدتی کثیف شده و نیاز به نظافت دارند. برخی ماشین‌های اصلاح در جعبه خود برس کوچکی برای تمیزکاری دارند و برخی دیگر دستگاه‌ها به سیستم نظافت کننده خودکار مجهز هستند.

در کل هنگام خرید ماشین‌اصلاح دقت کنید تمیز کردن دستگاه ساده باشد و ابزار تمیزکاری به همراه داشته باشد.

راحتی ارگونومیک

قابلیت ارگونومیک یک ویژگی بسیار خوب برای دستگاه‌های برقی است که به شما کمک می‌کند در صورت استفاده طولانی از دستگاه، دچار خستگی در دستانتان نشوید و به راحتی با دستگاه کار کنید.

باتوجه به نکاتی که در این نکات خرید ماشین اصلاح گفته شد، می توانید ماشین اصلاح مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه ماشین اصلاح ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز ماشین اصلاح موی سر و صورت دی اس پی مدل 90394 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین‌های اصلاحی که مخصوص اصلاح موی سر ساخته می‌شوند، باید موتور قدرتمندی داشته باشند؛ زیرا موهای سر ضخیم بوده و نسبت به صورت و بدن تراکم بیشتری دارند. ماشین اصلاح 90394 ساخت شرکت «دی.اس.پی» با داشتن موتور لرزشی فوق العاده قوی مناسب استفاده برای اصلاح موهای ضخیم است. تیغه‌ی ماشین اصلاح از جنس استیل پوشش داده شده با کروم است که در برابر زنگ‌زدگی مقاوم است. به کمک این تیغه می‌توان موهای سر را در اندازه‌های 1 تا 3.5 میلی‌متر کوتاه کرد.جنس بدنه این ماشین اصلاح فلزی و در دو رنگ نقره ای و طلایی بوده که کار کردن با آن حس خوشایند کار با یک محصول با کیفیت را به شما می دهد. در کنار دستگاه، اهرم تنظیم چرخشی قرار دارد که اگر دستگاه را با دست راست بگیرد، با انگشت شست به‌راحتی می‌توان آن را در جای مناسب تنظیم کرد. به کمک این اهرم می‌توان فاصله‌ی بین تیغه‌های بالا و پایین را تغییر داد و بدون استفاده از شانه، طول اصلاح دلخواه را تنظیم کرد. هنگامی که این اهرم به پایین فشار داده می‌شود، طول برش تیغه‌ها افزایش می‌یابد و وقتی در بالاترین موقعیت قرار دارد، تیغه‌ها در کمترین فاصله از هم قرار می‌گیرند.این محصول از باتری پر قدرت 2000 میلی آمپری بهره می برد که با 180دقیقه شارژ میتوان به مدت 200 دقیقه از آن استفاده نمود. همچنین یک صفحه LCD جهت اطلاع از میزان شارژ باقیمانده و زمان لزوم روغن کاری تیغه ، بر روی بدنه دستگاه تعبیه شده است. برای اصلاح مو در اندازه‌های مختلف 8 عدد شانه‌ی اصلاح با طول برش 1.5 تا 19 میلی‌متر ارائه شده که روی تیغه قفل می‌شوند. داخل جعبه علاوه بر شانه، برس تمیزکننده، روغن و سیم شارژ نیز قرار داده شده است.تیغه‌های ماشین اصلاح پس از هر بار استفاده باید روغن‌کاری شوند. برای این کار باید از روغن شرکت دی اس پی که داخل جعبه قرار دارد استفاده شود. توجه داشته باشید که برای روغن‌کاری تیغه‌ها از گریس، روغن مو و هر روغنی که حاوی مواد نفتی یا حلال باشد استفاده نکنید؛ زیرا با تبخیر حلال آن‌ها لایه‌ی ضخیمی از روغن بین تیغه‌ها باقی می‌ماند که حرکت تیغه‌ها را کند می‌کند. سیم شارژر این محصول به صورت USB ارائه شده که قابلت شارژ به وسیله آداپتور موبایل و پاوربانک را مهیا می سازد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین اصلاح موی سر و صورت وی جی ار مدل V-643+5Vadapter مجموعه دو عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این که از دستگاه خط زن حرفه‌ای وی جی آر V-901 و دستگاه حجم زن وی جی آر V-005 تشکیل شده جزو بهترین و پرطرفدارترین ست های دوقلو ماشین اصلاح برند VGR می‌باشد. دور موتور هر دو دستگاه داخل این ست از 5500 الی 7000 دور در دقیقه به صورت دستی قابل تنظیم است. همچنین کمپانی وی جی آر VGR برای منبع انرژی دستگاه حجم زن برای 2600 میلی آمپر که در مدت زمان 3.5 ساعت شارژ و پس از آن به مدت 250 دقیقه قابلیت استفاده را دارد. همین طور نیز برای منبع انرژی دستگاه خط زن باتری 1600 میلی آمپر که در مدت زمان 2.5 ساعت به صورت کامل شارژ و سپس به مدت 240 دقیقه قابل استفاده دارد را تعبیه نموده است. یک عدد آداپتور متناسب با نیازهای میزان جریان برق ورودی دستگاه همراه محصول ارائه شده است تا موجب شود طول عمر دستگاه افزایش یابد و قطعات الکترونیکی شامل بورد و باطری به طور مفیدتر و بادوامتر ارائه خدمت نمایند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین اصلاح موی سر و صورت مدل HEINA خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین‌های اصلاحی که مخصوص اصلاح موی سر ساخته می‌شوند، باید موتور قدرتمندی داشته باشند؛ زیرا موهای سر ضخیم بوده و نسبت به صورت و بدن تراکم بیشتری دارند. ماشین اصلاح HI-33با داشتن موتور فوق العاده قوی مناسب استفاده برای اصلاح موهای ضخیم است. تیغه‌ی ماشین اصلاح از جنس استیل پوشش داده شده با کروم است که در برابر زنگ‌زدگی مقاوم است. به کمک این تیغه می‌توان موهای سر را در اندازه‌های 1 تا 3.5 میلی‌متر کوتاه کرد.جنس بدنه این ماشین اصلاح فلزی و در رنگ 3 رنگ متفاوت ارائه شده که کار کردن با آن حس خوشایند کار با یک محصول با کیفیت را به شما می دهد. در کنار دستگاه، اهرم تنظیم چرخشی قرار دارد که اگر دستگاه را با دست راست بگیرد، با انگشت شست به‌راحتی می‌توان آن را در جای مناسب تنظیم کرد. به کمک این اهرم می‌توان فاصله‌ی بین تیغه‌های بالا و پایین را تغییر داد و بدون استفاده از شانه، طول اصلاح دلخواه را تنظیم کرد. هنگامی که این اهرم به پایین فشار داده می‌شود، طول برش تیغه‌ها افزایش می‌یابد و وقتی در بالاترین موقعیت قرار دارد، تیغه‌ها در کمترین فاصله از هم قرار می‌گیرند.این محصول از باتری پر قدرت 2000 میلی آمپری بهره می برد. همچنین یک صفحه LCD جهت اطلاع از میزان شارژ باقیمانده و ... بر روی بدنه دستگاه تعبیه شده است. برای اصلاح مو در اندازه‌های مختلف 8 عدد شانه‌ی اصلاح با طول برش 1.3 تا 6 میلی‌متر ارائه شده که روی تیغه قفل می‌شوند. داخل جعبه شانه، برس تمیزکننده و روغن نیز قرار داده شده است. تیغه‌های ماشین اصلاح در کارخانه تنظیم و روغن‌کاری شده‌اند و ممکن است با بازکردن جعبه در اولین مرتبه، اثرات آن را مشاهده کنید. تیغه‌های ماشین اصلاح پس از هر بار استفاده باید روغن‌کاری شوند. . توجه داشته باشید که برای روغن‌کاری تیغه‌ها از گریس، روغن مو و هر روغنی که حاوی مواد نفتی یا حلال باشد استفاده نکنید؛ زیرا با تبخیر حلال آن‌ها لایه‌ی ضخیمی از روغن بین تیغه‌ها باقی می‌ماند که حرکت تیغه‌ها را کند می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین اصلاح وال پروفشنال مدل مجیک کلیپ کوردلس خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یک ماشین شارژی و برقی؛ چه آرایشگر باشید چه نباشید،اگر دنبال خرید یک ماشین اصلاح خوب می گردید ترجیح می دهید دستگاهی بخرید که هم با برق و هم با باتری قابل شارژ کار کند. این  دستگاه پیشنهاد میشهماشین وال مجیک کلیپ کردلس دارای تیغه با برش مستقیم،  ماشین اصلاح Cordless 5Star Magic Clip ساخت شرکت «وال» (WAHL)، سری برش مستقیم دارد که به کوتاه و مرتب کردن موهای صورت با مرزبندی مشخص کمک می‌کند. ماشین وال مجیک کلیپ شارژی دارای تیغه کروم ،(تیغ) با فلز کروم پوشش داده شده و در مقابل زنگ زدگی مقاوم می باشد. شرکت معروف وال با بهره گیری از تیغه کروم انقلابی در ماشین های خود ایجاد کرد.عرض تیغه در ماشین اصلاح مجیک کلیپ 40 میلی‌متر است و با استفاده از آن می‌توان موها را در اندازه‌ی 0٫8تا 2٫5 میلی‌متر کوتاه کرد.وال مجیک کلیپ دارای  اهرم تنظیم  کننده در کنار دستگاه ( مدل 2019 (اهرم طلایی)) تنظیم طول برش قرار دارد که اگر دستگاه را با دست راست بگیرد، با انگشت شست به‌راحتی می‌توان آن را در جای مناسب تنظیم کرد. به کمک این اهرم  می‌توان فاصله‌ی بین تیغه‌های بالا و پایین را تغییر داد و بدون استفاده از شانه، طول اصلاح دلخواه را تنظیم کرد. هنگامی که این اهرم به پایین فشار داده می‌شود، طول برش تیغه‌ها افزایش می‌یابد و وقتی در بالاترین موقعیت قرار دارد، تیغه‌ها در کمترین فاصله از هم قرار می‌گیرند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین اصلاح مو میجیا 2 مدل MJGHHC2LF خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین اصلاح شیائومی Hair Clipper 2 یک دستگاه چند منظوره است که می تواند برای اصلاح مو و ریش استفاده شود. این دستگاه دارای ویژگی های متعددی است که آن را به یک گزینه عالی برای کاربران مختلف تبدیل می کند. تیغه های ابسیدین دو لایه این ماشین اصلاح مو و ریش تراش از مواد طبیعی ابسیدین ساخته شده اند. این تیغه ها بسیار تیز و بادوام هستند و برای پوست های حساس بی خطر هستند. این ماشین اصلاح دارای 19 تنظیم طول اصلاح از 0.5 میلی متر تا 28 میلی متر است. این تنظیمات انعطاف پذیری زیادی را برای ایجاد مدل موهای مختلف فراهم می کنند. ماشین اصلاح Hair Clipper 2 دارای دو حالت سرعت است: حالت ملایم برای موهای نازک و حالت قدرتمند برای موهای ضخیم. تنظیم فشار هوشمند این دستگاه عملکرد صاف و یکنواختی را برای اصلاح مناطق ناهموار مانند گوش و گردن تضمین می کند. نمایشگر دیجیتال این ماشین اصلاح، اطلاعات لحظه ای مانند حالت انتخاب شده، یادآوری های تعمیر و نگهداری، قفل سفر و سطح باتری را ارائه می دهد. ماشین اصلاح Hair Clipper 2 دارای درجه ضد آب IPX7 است. این بدان معناست که می توان آن را با آب تمیز کرد و در برابر پاشیدن آب مقاوم است. باتری این دستگاه تا 180 دقیقه کاربری ارائه می دهد. این بدان معناست که می توان از آن به مدت طولانی بدون نیاز به شارژ مکرر استفاده کرد. و از شارژ type-c پشتیبانی می کند. برای اطمینان از عملکرد ایمن و طولانی مدت ماشین اصلاح Mijia Hair Clipper 2، نکات ایمنی زیر را رعایت کنید: برای عملکرد روان، به طور مرتب روغن مخصوص تیغه را بررسی کرده و از آن استفاده کنید. پس از هر بار استفاده، بریده های مو را از تیغه و محفظه موبر تمیز کنید. برای جلوگیری از آسیب، تیغه را به درستی جایگذاری کنید و در صورت نیاز آن را تیز کنید یا تعویض کنید. استفاده از روغن قبل از هر بار استفاده مهم است و نگهداری دستگاه در مکانی خشک و دارای تهویه به طولانی شدن زمان استفاده و دوام آن کمک می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین اصلاح سر و صورت پرینسلی مدل PR467AT خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

قابلیت استفاده‌ی بی‌سیم از یک ماشین اصلاح، مزیت بزرگی است که اگر ماشین اصلاح در حالت متصل به برق هم کار کند این مزیت کامل می‌شود. البته نباید از قابلیت داشتن پایه‌ی شارژ به‌راحتی عبور کرد زیرا کار شارژ کردن دستگاه را آسان‌تر هم می‌کند. امروزه اکثر آرایشگاه‌ها برای اصلاح موهای مشتریان خود از ماشین‌های اصلاح قابل شارژ بدون سیم استفاده می‌کنند و خود را از دردسرهای پیچیدن و گره خوردن سیم راحت کرده‌اند. علاوه بر این، استفاده از یک ماشین اصلاح بی‌سیم در هرجایی امکان‌پذیر است و احتیاجی به پریز برق نیست. ماشین اصلاح Relax Power ساخت شرکت «پرینسلی» (Princely)، سری برش مستقیم دارد که به کوتاه و مرتب کردن موهای صورت با مرزبندی مشخص کمک می‌کند. تیغه‌های دستگاه باتیتانیوم و استیل پوشش داده شده تا در مقابل زنگ‌زدگی مقاوم باشد.برای تنظیم طول برش این تیغه، دکمه‌ی تغییر فاصله‌ی تیغه‌ها در دستگاه قرار دارد. برای اصلاح مو در اندازه‌های مختلف شش عدد شانه‌ی اصلاح ارائه شده که روی تیغه قرار می‌گیرند. داخل جعبه برس تمیزکننده، روغن و پایه‌ی شارژ قرار داده شده است. با استفاده از پایه‌ی شارژ، دستگاه را می‌توان شارژ کرده و به مدت 300 دقیقه به شکل بی‌سیم از آن استفاده کرد. به طور خلاصه Relax Power دارای تیغه‌ای با پوشش تیتانیوم،شش عدد شانه‌های اصلاح و پایه‌ی شارژ بوده و با برق و باتری قابل شارژ کار می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین اصلاح موی سر و صورت وال مدل CLIP N TRIM II خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین اصلاح سر و صورت وال مدل CLIP N TRIM II با تمام امکانات جانبی در اختیار شما قرار می گیرد تا بهترین تجربه اصلاح خود را داشته باشید. دارای موتوری بسیار قدرتمد با تیغه تیز و با طول عمر بالا که خود تیز شونده هستند و همچنین شانه های هدایت کننده برای انواع مختلف طول اصلاح است. ماشین اصلاح وال همچنین برس و روغن تیغه هم برای پاک کردن ماشین اصلاح و نگهداری از آن را نیز همراه خود دارد به علاوه قیچی و شانه مو و سبیل را نیز شما می توانید در پکیج وال پیدا کنید. به طور کلی برای انجام یک اصلاح حرفه ای و بی نقص حتما ماشین اصلاح وال را امتحان کنید. 

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین اصلاح سر و صورت کیمی مدل KM-1945 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین اصلاح سر و صورت کیمی مدل KM-1834 دارای تیغه‌ای از جنس استیل ضد زنگ است و برای کوتاه کردن موی سر و صورت کاربرد دارد. این محصول دارای بدنه‌ای با طراحی مطلوب دارد که دردست‌گرفتن و کار با آن را آسان کرده است. موتور این ماشین اصلاح هم کاملاً پرقدرت است. می‌توانید با استفاده از 3 عدد شانه‌ی موجود در بسته‌بندی این محصول، موهایی با طول 1، 2 و 3 میلی‌متر داشته باشید. پس از پایان اصلاح می‌توانید خرده‌های مو را از طریق برسی که داخل جعبه ارائه شده تمیز کنید. برای شارژ این ماشین 3 ساعت زمان لازم است که پس از آن قادر خواهید بود تا 180 دقیقه از این دستگاه استفاده کنید. همچنین نشانگر شارژ هم برای این محصول در نظر گرفته شده است. گفتنی است این محصول دارای سری است که جدا می‌شود تا کاربر بتواند به‌راحتی آن را نظافت کند. این محصول دارای باتری قابل شارژ است که ارزش خرید زیادی را به این محصول داده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین اصلاح موی سر و صورت مدل HQ-266A خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه اصلاح موی سر و صورت مدل HQ266A با دارا بودن بدنه با کیفیت یکی‌از بهترین دستگاه های بازار هست. نمایشگر دیجیتالی کریستالی که سرعت و باطری رو نشان میدهد. کیفیت تیغه این دستگاه استیل پیشرفته ضد زنگ‌ میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین اصلاح موی سر و صورت یوفیسا مدل GJ6750 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برای هر مردی قطعا داشتن یک ماشین اصلا با کیفیت از دغدغه های اصلی او می باشد. یک ماشین اصلاح که کار کردن با آن ساده و راحت بوده و عمر و ماندگاری بالایی داشته باشد. ماشین اصلاح یوفیسا یکی از بهترین گزینه ها برای خرید ماشین اصلاح با کیفیت و مناسب است. این دستگاه محصولی از شرکت یوفیسا و ساخت کشور اسپانیا بوده و طبق بهترین و به روزترین استانداردهای اروپا طراحی و ساخته شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ست ماشین اصلاح روزیا مدل HQ5900 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین اصلاح چندکاره روزیا مدل HQ5900، محصولی کاملاً حرفه ای که به تنهایی قادر به رفع تمام نیازهای اصلاح است. دستگاه دارای پنج سری متفاوت است. سری اصلاح سر و بدن این دستگاه موهای سر و صورت و بدن را در سایز 1 میلی متر کوتاه میکند و برای اصلاح موها در اندازه بلندتر میتوان از یک شانه با قابلیت تنظیم در سایزهای 13، 15، 19 و 21 میلیمتر، استفاده کرد. همچنین این دستگاه دارای سری فویلی برای اصلاح ریش، سری خط زن برای مرتب نمودن خط ریش و پشت گردن، سری تیغه ی طراحی، برای تمیز کردن اطراف ابرو ونیزاجرای طرح¬های موردنظر بر روی موهای سر است. همچنین سری موزن، موهای گوش و بینی را به تمیزی اصلاح می کند. دستگاه دارای استند است و میتوان با چیدن دستگاه و سری های آن، پک اصلاح مرتب را در اختیار داشت.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین اصلاح سر و صورت پرومارون مدل RL-719 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشن اصلاح یکی از وسایل بسیار کاربردی بین آقایان است که تاثیر زیادی در آراستگیشان دارد. در این راستا  شرکت پرومارون ماشین اصلاح  RL-719 را روانه بازار کرده است و مورد تایید استاندار اروپا CE قرار گرفته است. این ماشین اصلاح که از کیفیت بالای برخوردار است . دارای موتور پر قدرتی است که تیغه های آن از جنس سرامیک و تیتانیوم است که بسیار تیز و برنده بوده لذا اصلاحی دقیق و سریع را به شما هدیه می دهد.همچنین دارای قابلیت تنظیم درجه تیغه ها است و برای اصلاح موهای بلند تر می توانید از شانه های مخصوص آن استفاده کنید.مزیت بسیار مهم آن نسبت به بقیه در این است که دارای 2 باطری برای شارژ و تبدیل سریع است.که مخصوصآ هنگام مسافرت به شما کمک بسیاری می کند لذا در صورت اتمام شارژ یکی از باطری ها به راحتی می توانید از باطری دوم استفاده کنید.که با 6 ساعت شارژ هر باطری توانایی یک ساعت استفاده از هرکدام وجود دارد. به دلیل عملکرد دستگاه در محدوده ولتاژ جهانی120-240 ولت می توان آن را در هر جای دنیا همراه با خود داشته و استفاده نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین اصلاح موی سر و صورت کیمی مدل km-2810 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین اصلاح سر و صورت کیمی مدل KM-2810 دستگاه قوی و حرفه ای است که در سالن ها و آرایشگاه ها به راحتی می تواناز آن استفاده کرد. این دستگاه شامل 4 عدد شانه به شماره های 3-6-9-12 است برای تنظیم کردن و کوتاهی و بلندی موی سر بسیار مناسب است همچنین تیغه های این دستگاه به راحتی قابل تنظیم است. تیغه ی دستگاه تیتانیوم است که به راحتی موهای سر و ریش را کوتاه می کند. این دستگاه همزمان با برق مستقیم هم کار می کند و می توانید دستگاه را شارژ کرده و از شارژ آن استفاده کنید باطری قدرتمند این دستگاه پس از 5 ساعت شارژ 60 دقیقه شارژ را نگه می دارد و می توانید 60 دقیقه بدون سیم از این دستگاه استفاده کنید.موتور دستگاه آلیاژ نقره سرعت چرخشی بالا می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین اصلاح موی سر و صورت رمینگتون مدل Hc5960e51 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین اصلاح سر مدل HC5960 یکی از محصولات برند معتبر رمینگتون است. اگر برای اصلاح سرتان به دنبال یک ماشین با کیفیت می‌گردید، این مدل یکی از گزینه‌های شماست. ماشین اصلاح سر رمینگتون مدل HC5960 از تکنولوژی اصلاح برش مستقیم بهره می‌برد و به خوبی موهای سرتان را اصلاح می‌کند. رمینگتون برای تیغه‌های این کالا از تیتانیوم استفاده کرده است. این جنس علاوه‌بر افزایش عمر دستگاه،کیفیت آن را هم چندین برابر می‌کند. این مدل فاقد خط‌زن است. وزن این دستگاه 245 گرم است و استفاده درازمدت از این مدل دستانتان را خسته نخواهد کرد. ماشین اصلاح سر رمینگتون مدل HC5960 فاقد قابلیت ضد آب است. منبع تغذیه این کالا باتری است. رمینگتون برای این مدل 5 عدد شانه در سایز‌های مختلف تعبیه دیده است. علاوه بر این شانه‌ها، این کالا دارای یک کیف برای جابه‌جایی، کابل شارژ و یک آداپتور است. رمینگتون در کنار تمامی این موارد یک برس برای تمیز کردن بهتر دستگاه هم برای این مدل فراهم کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین اصلاح موی سر و صورت مدل P 6188 خرید
اطلاعات بیشتر . . .
پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید سایه ابرو به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

معرفی

پرمشغله بودن و نداشتن فرصت کافی باعث عدم اراستگی ظاهری اقایان میشود . داشتن موهای سر و صورت مرتب و اصلاح شده قاعدتا باعث جذابیت اقایان میگردد . ماشین اصلاح تریمری فوق با بهره گیری ازموتور بسیار پرقدرت با یک اشاره موها را اصلاح میکند .این ماشین اصلاح به همراه سه عدد شانه , کابل usb و فرچه در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد تا زیبایی و اراستگی را به ارمغان اورید . ماشین اصلاح فوق قابلیت اصلاح با شماره صفر را نیز دارا می باشد . ماشین اصلاح فوق به دلیل طراحی خاص ان باعث می شود که بدون کمترین خستگی دست به اراستگی بپردازید . این ماشین اصلاح بسیار پرقدرت بوده و مناسب استفاده در سالن های ارایشی و همچنین خانه ها میباشد . این ماشین اصلاح با رنگ خاص طلایی که زیبایی آن را دوچندان کرده است بهترین هدیه برای عزیزانتان نیز خواهد بود . فرصت را ازدست ندهید !

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین اصلاح سر و صورت روزیا مدل HQ230 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین اصلاح سر و صورت روزیا مدل HQ230 دارای سری‌ برش مستقیم است و قابلیت انجام اصلاح با اندازه حداقل 0.2 میلیمتر که نزدیک به صفرزن است را دارد و به دلیل نزدیک بودن تیغه ها از هم، به کوتاه کردن موهای سر و صورت با مرزبندی مشخص کمک می‌کند و بهترین انتخاب برای آرایشگران حرفه ای و یا استفاده شخصی می باشد . تیغه‌های این ماشین اصلاح از جنس تیتانیوم است و 4 سری با شماره های 3 ، 6، 9 و 12 میلی متر دارد که برای اصلاح موهای بلندتر مناسب است. این محصول پس از 90 تا 120 دقیقه شارژ شدن، به‌مدت 50 دقیقه قابل استفاده است. بعد از اینکه فول شارژ شد چراغ نمایشگر آن سبز خواهد شد. منبع تغذیه ماشین اصلاح باتری قابل شارژ می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین اصلاح موی سر و صورت دی اس پی مدل 90327 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین اصلاح دی اس پی مدل 90327 یک ماشین حجم زن مناسب برای مصارف خانگی و حرفه ای می باشد. جنس بدنه ی این ماشین از پلاستیک ABS ساخته شده است که باعث می شود در دستان شما بخوبی جای بگیرد. این ماشین از تیغه ی تیز و مناسبی نیز برخوردار است که به محبوبیت این مدل کمک شایانی می نماید. همچنین ماشین حجم زن دی اس پی مدل 90327 از برق مستقیم پشتیبانی می کند و دارای یک آداپتور همراه می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین اصلاح موی سر و صورت و بدن کیمی مدل KM-1973A خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین اصلاح موی سر و صورت و بدن کیمی مدل KM-1973A، یک ماشین اصلاح خوب یرای مصارف خانگی و سالن های آرایشی بوده که می تواند هم در منزل و هم در سالن آرایشگاه ها مورد استفاده قرار گیرد. ماشین اصلاح موی سر و صورت و بدن کیمی مدل KM-1973A دارای 4 شانه با اندازه های مختلف بوده تا بتواند اصلاحی کامل و بی‌نقص را بر طبق خواسته شما انجام دهد. کیمی مدل KM-1973A را می‌توان با اتصال مستقیم به برق استفاده کرد. با تنها دو ساعت شارژ کردن کیمی مدل KM-1973A، این دستگاه به‌طورکامل شارژ شده و می تواند تا حدود 3 دقیقه شارژدهی داشته باشد. جهت نظافت و نگهداری دستگاه نیز روغن مخصوص تیغه ها ارائه شده تا با استفاده از آن بتوان علاوه بر داشتن ماشین اصلاحی دقیق و تیغه هایی تیز ، طول عمر دستگاه را نیز افزایش داد. جنس تیغه ها از فلز با دوام استیل ضدزنگ است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین اصلاح موی سر و صورت پروموزر مدل MZ-9828 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین اصلاح حرفه ای و تمام استیل MZ-9828 با موتور از جنس آلیاژ نقره-پالادیوم و توان 8 وات و قدرت 6200 دور بر دقیقه مناسب برای اصلاح های سنگین و حرفه ای طراحی شده است. تیغه های استیل پیشرفته و با مقاومت سایشی مناسب مانع آسیب و حساسیت پوستی میشود.از دیگر برتری ها این مدل از پروموزر تکنولوژی Q-SUS و نویز پایین هنگام اصلاح است. باتری 2500 میلی آمپر و نمایشگر شارژ از دیگر مزیت های این مدل است که آن را به یک ماشین اصلاح حرفه ای تبدیل کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین اصلاح موی سر و صورت پروموزر مدل MZ-9825 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین‌های اصلاحی که مخصوص اصلاح موی سر ساخته می‌شوند، باید موتور قدرتمندی داشته باشند؛ زیرا موهای سر ضخیم بوده و نسبت به صورت و بدن تراکم بیشتری دارند. ماشین اصلاح MZ-9825 ساخت شرکت نام آشنای «پروموزر» با داشتن موتور لرزشی فوق العاده قوی و دو سرعته (5200 و 6000) و در عین حال کم صدا ، مناسب استفاده برای اصلاح موهای ضخیم است. تیغه‌ی ماشین اصلاح از جنس کربن استیل است که در برابر زنگ‌زدگی مقاوم بوده و مشکلی برای پوست های حساس ایجاد نمی کند. به کمک این تیغه می‌توان موهای سر را در اندازه‌های 1 تا 3.5 میلی‌متر کوتاه کرد. در کنار دستگاه، اهرم تنظیم لغزشی قرار دارد که به کمک این اهرم می‌توان به‌ راحتی فاصله‌ی بین تیغه‌های بالا و پایین را تغییر داد و بدون استفاده از شانه، طول اصلاح دلخواه را تنظیم کرد. هنگامی که این اهرم به پایین فشار داده می‌شود، طول برش تیغه‌ها افزایش می‌یابد و وقتی در بالاترین موقعیت قرار دارد، تیغه‌ها در کمترین فاصله از هم قرار می‌گیرند.این محصول از باتری پر قدرت 2000 میلی آمپری بهره می برد که با 3 ساعت شارژ میتوان به مدت 160 دقیقه از آن استفاده نمود. همچنین یک چراغ LED جهت اطلاع از زمان نیاز به شارژ بر روی بدنه دستگاه تعبیه شده است. برای اصلاح مو در اندازه‌های مختلف 4 عدد شانه‌ی اصلاح با طول برش 3،6،10،13 میلی‌متر ارائه شده که روی تیغه قفل می‌شوند. داخل جعبه شانه، برس تمیزکننده،روغن و آداپتور شارژ نیز قرار داده شده است. تیغه‌های ماشین اصلاح در کارخانه تنظیم و روغن‌کاری شده‌اند و ممکن است با بازکردن جعبه در اولین مرتبه، اثرات آن را مشاهده کنید.تیغه‌های ماشین اصلاح پس از هر بار استفاده باید روغن‌کاری شوند. برای این کار باید از روغن شرکت پروموزر که داخل جعبه قرار دارد استفاده شود. توجه داشته باشید که برای روغن‌کاری تیغه‌ها از گریس، روغن مو و هر روغنی که حاوی مواد نفتی یا حلال باشد استفاده نکنید؛ زیرا با تبخیر حلال آن‌ها لایه‌ی ضخیمی از روغن بین تیغه‌ها باقی می‌ماند که حرکت تیغه‌ها را کند می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین اصلاح سر و صورت دینگ لینگ مدل RF-689 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین اصلاح «دینگ لینگ» (Dingling) مدل «RF-689» است. این ماشین اصلاح، مخصوص اصلاح موهای سروصورت و بدن است. تیغه‌ها و موچین ماشین اصلاح دینگ لینگ 689 از جنس تیتانیوم است؛ درنتیجه بالطافت و نرمی، موهای زائد بدن آقایان را از بین می‌برد. در پشت این ماشین اصلاح، اهرمی برای تنظیم ارتفاع برش قرار دارد که می‌توان طول اصلاح موها را با آن تنظیم کرد. ماشین اصلاح دینگ لینگ مدل RF-689، موهای بدن رابین 1 تا 3 سانتی‌متر کوتاه می‌کند. به همراه این ماشین اصلاح، 4 عدد شانه دریافت خواهید کرد. این شانه‌ها به شکل کشویی روی تیغه نصب می‌شوند. روی هر شانه، دندانه‌هایی وجود دارد که می‌توان موقعیت شانه روی تیغه را به کمک آن‌ها تنظیم کرد؛ بنابراین طول اصلاح شانه‌ها متغیر هستند و می‌توان موها را در اندازه‌های مختلفی کوتاه کرد. وزن این ماشین اصلاح 207 گرم است؛ درنتیجه می‌توانید آن را داخل چمدان بگذارید و هنگام مسافرت از آن استفاده کنید. یکی از مزایای این ماشین اصلاح این است که هم باسیم و هم بدون سیم می‌توان از آن استفاده کرد. برای اینکه ماشین اصلاح همیشه در بهترین شرایط قرار بگیرد، باید به‌طور مرتب تمیز و روغن‌کاری شود. در داخل جعبه این ماشین اصلاح، برسی وجود دارد که از آن برای تمیز کردن دندانه‌های تیغه استفاده می‌شود. تیغه این دستگاه را می‌توان باکمی فشار از ماشین اصلاح جدا کرده و موهای کوچک زیر آن را تمیز کرد. همراه این دستگاه، بطری روغن کوچکی به شما داده می‌شود تا برای روغن‌کاری تیغه‌ها از آن استفاده کنید. روی بدنه این ماشین اصلاح، دکمه‌ای قرار دارد که مخصوص روشن و خاموش کردن دستگاه است. ماشین اصلاح دینگ لینگ مدل RF-689، به باتری قابل شارژی مجهز شده است که سریع شارژ می‌شود و پس‌ازآن می‌توان تا 40 دقیقه به شکل بی‌سیم از دستگاه استفاده کرد. البته این ماشین اصلاح، در حالت متصل به برق هم کار می‌کند. باید بدانید که این ماشین اصلاح ضدآب نیست و نمی‌توانید زیر دوش موهای خود را اصلاح کنید. فنّاوری اصلاح دینگ لینگ RF-689 به‌صورت برش مستقیم است و تیغه آن از نوع تریمر است. سرعت موتور این ماشین اصلاح خوب است و صدا و لرزش کمی تولید می‌کند. بعد از استفاده از ماشین اصلاح دینگ لینگ خواهید دید که موهای صورت و بدن شما تا چه انداز کوتاه خواهد شد. بدنه و دسته این ماشین اصلاح به‌راحتی در دست جای می‌گیرد و دست انسان موقع اصلاح، احساس خستگی نخواهد کرد. ماشین اصلاح دینگ لینگ، برای کوتاه‌ کردن موهای ضخیم سر و همچنین اصلاح موهای صورت بسیار مناسب است. اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست ندارند صورتشان برق بیفتد و تمام موها از ریشه کنده شود، از این ماشین اصلاح استفاده کنید. با استفاده از ماشین اصلاح دینگ لینگ RF-689، می‌توانید موهای سرتان را مرتب کنید و ظاهری آراسته داشته باشید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین اصلاح سر و صورت پرومکس مدل 1921AB خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین اصلاح «پرومکس» (Promax) مدل «1921AB» ازجمله دستگاه‌های حرفه‌ای پرومکس است که به باتری قابل شارژ مجهز شده و دارای کلید تنظیم طول اصلاح است. تیغه‌ی تریمر دستگاه از نوع Accu Blade است و با زاویه‌ی برش خاصی که دارد موها را بهتر، سریع‌تر و راحت‌تر قطع می‌کند. روی دستگاه دکمه‌ای قرار دارد که به کمک آن می‌توان طول برش تیغه را در 4 اندازه‌ی 0.5، 1.2، 1.9 و 2.5 میلی‌متر تنظیم کرد. برای اصلاح موها در اندازه‌هایی بیشتر از 2.5 میلی‌متر باید از یکی 4 شانه‌ی اصلاح ارائه شده استفاده کرد. به کمک این شانه‌ها می‌توان موهای سروصورت را در اندازه‌های 4 تا 18 میلی‌متر کوتاه کرد. 1921AB به باتری قابل شارژی مجهز است که برای اولین بار 6 ساعت باید شارژ شود. اما از دفعات بعدی ظرف مدت 2 ساعت شارژ کامل می‌شود و پس از آن می‌توان تا 55 دقیقه به شکل بی‌سیم از دستگاه استفاده کرد. خوشبختانه برای شارژ کردن باتری یک پایه‌ی شارژ نیز ارائه شده که دستگاه به شکل خوابیده روی آن قرار می‌گیرد. برخلاف بعضی از ماشین‌های اصلاح می‌توان آداپتور برق را مستقیماً به انتهای ماشین اصلاح وصل کرد و با برق شهری از آن استفاده کرد. بنابراین مشکلی بابت تمام شدن شارژ باتری در وسط کار اصلاح پیش نمی‌آید. برای اینکه تیغه‌ی تریمر دستگاه همیشه در بهترین شرایط کارکرد قرار داشته باشد، باید پس از اصلاح خرده‌های مو را توسط برس تمیز کرده و تیغه را روغن‌کاری کرد. داخل جعبه‌ی کالا، برس و روغن برای این کار قرار داده شده است. به‌طور خلاصه ماشین اصلاح پرومکس 1921AB دارای تیغه‌ی تریمر Accu Blade، دکمه‌ی تغییر طول برش تیغه از 0.5 تا 2.5 میلی‌متر، 4 عدد شانه‌ی اصلاح از 4 تا 18 میلی‌متر، باتری قابل شارژ لیتیومی و پایه‌ی شارژ بوده و به شکل بی‌سیم یا با برق می‌توان از آن استفاده کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین اصلاح موی سر وال پروفشنال مدل 1919 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

محصول معرفی شده ماشین اصلاح سر وال مدل 1919 مناسب برای حرفه ای ترین ارایشگران می باشد که به مناسبت جشن صد سالگی کمپانی وال تولید شده است . تعداد عرضه شده محدود و بسیار کمیاب می باشد . این محصول اصلی اورجینال ساخت آمریکا هست . دارای یک عدد اهرم تنظیم سایز اصلاح می باشد . این مدل را هم میتوان بدون سیم و از طریق شارژ استفاده کرد و هم به صورت با سیم استفاده کرد . به همراه این محصول یک عدد آداپتور ، یک عدد برس تنظیف ، یک عدد روغن موجود می باشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین اصلاح موی سر و صورت دینگ لینگ مدل RF-699 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

محصول معرفی شده ماشین اصلاح سر و صورت دینگ لینگ 699 مدل سه باطری می باشد . روی خود دستگاه اهرمی وجود دارد که سایز اصلاح رو از 0.5mm تا 2.5mm متغیر می کند . به همراه این محصول 5 عدد شانه با سایزهای 2 ، 8 ، 12 ، 16 ، 20 ، یک عدد روغن و یک عدد برس تنظیف موجود می باشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین اصلاح موی سر و صورت پروجیمی مدل GM805 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین اصلاح حرفه‌ای پرو جیمی GM805 یک ماشین اصلاح کامل و پرقدرت است که می‌تواند هم در منزل و هم در سالن آرایشگاه‌ها مورد استفاده قرار گیرد. ماشین اصلاح پرو جیمی دارای 4 شانه با اندازه‌های مختلف است تا بتواند اصلاحی کامل و بی‌نقص را بر طبق خواسته شما انجام دهد. همچنین در کنار این ماشین اصلاح اهرمی جهت تنظیم تیغه نیز وجود دارد که با استفاده از آن می‌توان تغییرات مورد نظر را در اندازه برش اعمال نمود. GM805 را می‌توان هم با اتصال مستقیم به برق و هم به صورت بی‌سیم استفاده نمود. با حدود یک ساعت شارژ کردن پرو جیمی GM805، این دستگاه به طور کامل شارژ شده و می‌تواند تا حدود 150 دقیقه شارژ دهی داشته باشد. جهت نظافت و نگهداری دستگاه نیز روغن مخصوص تیغه‌ها ارائه شده تا با استفاده از آن بتوان علاوه بر داشتن ماشین اصلاحی دقیق و تیغه‌هایی تیز، طول عمر دستگاه را نیز افزایش داد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید مسواک برقی به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین اصلاح موی سر و صورت کیمی مدل KM-1973 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین اصلاح خط زن حرفه ای کیمی مدل KEMEI KM-1973 دارای بدنه فلزی با طراحی خوش دست و ارگونومیک با تیغه های ضد زنگ و اصلاح 0.2 میلیمتر و درحد صفر می باشد . قدرت اصلاح آن بسیار بالا می باشد که جهت خط زنی می توان از آن استفاده کرد و بسیار مناسب جهت سالن کاران می باشد . این ماشین اصلاح از جدیدترین محصولات شرکت کیمی بوده ، که برای اصلاح سر و صورت مناسب است . جنس تیغه های ماشین اصلاح کیمی 1973 از استیل ضدزنگ بوده ، که در برابر هوا و رطوبت از ماندگاری بالایی برخوردار است . این ماشین اصلاح دارای باتری قابل شارژ بوده ، که در مدت زمان 120 دقیقه کاملا شارژ شده ، و پس از آن میتوان به مدت 180 دقیقه از خط زن حرفه ای کیمی استفاده کرد . ماشین اصلاح سر و صورت 1973 از تکنولوژی برش مستقیم بهره می برد که موهای سر و صورت را با مرز بندی مشخص کوتاه می کند . برای اصلاح موهای بلند تر سه عدد شانه در سایز های 4،3،2 میلیمتری ارائه شده است . به همراه ریش تراش کیمی کابل USB ، روغن ، برس تمیز کننده و سه عدد شانه ارائه شده است .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین اصلاح موی سر و صورت کیمی مدل KM-2029 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین اصلاح KM-2029 ساخت شرکت نام آشنای کیمی با داشتن موتور لرزشی فوق العاده قوی مناسب استفاده برای اصلاح موهای ضخیم است. تیغه‌ی ماشین اصلاح از جنس استیل پیشرفته است که در برابر زنگ‌زدگی مقاوم است. به کمک این تیغه می‌توان موهای سر را در اندازه‌های 1 تا 3.5 میلی‌متر کوتاه کرد.بدنه این ماشین اصلاح دارای طراحی هایی زیبا با رنگ برنزی بوده که آن را مناسب سلیقه ها و سالن کاران خاص پسند می کند. در کنار دستگاه، اهرم تنظیم چرخشی قرار دارد که به کمک این اهرم می‌توان فاصله‌ی بین تیغه‌های بالا و پایین را تغییر داد و بدون استفاده از شانه، طول اصلاح دلخواه را تنظیم کرد این محصول از باتری 2000 میلی آمپری بهره می برد که با 2.5 ساعت شارژ میتوان به مدت 120 دقیقه از آن استفاده نمود. همچنین یک صفحه LCD جهت اطلاع از میزان شارژ باقیمانده و زمان لزوم روغن کاری تیغه ، بر روی بدنه دستگاه تعبیه شده است. برای اصلاح مو در اندازه‌های مختلف 8 عدد شانه‌ی اصلاح با طول برش 3 تا 25 میلی‌متر ارائه شده که روی تیغه قفل می‌شوند. داخل جعبه علاوه بر شانه، برس تمیزکننده، روغن و سیم شارژ نیز قرار داده شده است.تیغه‌های ماشین اصلاح پس از هر بار استفاده باید روغن‌کاری شوند. برای این کار باید از روغن شرکت که داخل جعبه قرار دارد استفاده شود. توجه داشته باشید که برای روغن‌کاری تیغه‌ها از گریس، روغن مو و هر روغنی که حاوی مواد نفتی یا حلال باشد استفاده نکنید؛ زیرا با تبخیر حلال آن‌ها لایه‌ی ضخیمی از روغن بین تیغه‌ها باقی می‌ماند که حرکت تیغه‌ها را کند می‌کند. سیم شارژر این محصول به صورت USB ارائه شده که قابلت شارژ به وسیله آداپتور موبایل و پاوربانک را مهیا می سازد.همچنین این محصول امکان شارژ با کابل Type-c را نیز داراست.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین اصلاح سر و صورت وال مدل Balding خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

استفاده از ماشین‌های اصلاح پرقدرت در آرایشگاه‌ها امری ضروری است، اما اگر بتوان یک ماشین اصلاح معمولی با موتوری پرقدرت را در منزل داشت، به‌راحتی می‌توان موهای سر و صورت را شخصا اصلاح کرد. ماشین اصلاح « Balding» ساخت شرکت «وال» (WAHL)، موتور قدرتمند V6000 و سری برش مستقیم دارد که به کوتاه کردن موهای سر و صورت با مرزبندی مشخص کمک می‌کند. تیغه‌ی دستگاه با کروم پوشانده شده و در برابر زنگ‌زدگی مقاومت دارد. عرض تیغه 40 میلی‌متر است و با استفاده از آن می‌توان موهای سر و صورت را در اندازه‌ی 0.4 میلی‌متر کوتاه کرد. برای اصلاح مو در اندازه‌های مختلف 2 عدد شانه‌ی اصلاح با طول برش 1.5 و 4.5 میلی‌متر ارائه شده که روی تیغه قفل می‌شوند. داخل جعبه یک شانه و دو برس تمیزکننده و روغن نیز قرار داده شده است. این دستگاه برای استفاده‌ی خانگی ساخته شده است و منبع تغذیه آن برق شهری است. روی تیغه‌ها دو پیچ چهارسو وجود دارد که برای تنظیم فاصله تیغه‌ی پایین و بالا به کار می‌رود. تیغه‌های ماشین اصلاح در کارخانه تنظیم و روغن‌کاری شده‌اند و ممکن است با باز کردن جعبه در اولین مرتبه، اثرات آن را مشاهده کنید. چنانچه تیغه‌ها برای تمیز کردن یا تعویض باز شوند، مجدداً باید تنظیم شوند. تیغه‌های ماشین اصلاح پس از هر بار استفاده باید روغن‌کاری شوند. برای این کار از روغن شرکت وال که داخل جعبه قرار دارد استفاده شود. توجه داشته باشید که برای روغن‌کاری تیغه‌ها از گریس، روغن مو و هر روغنی که حاوی مواد نفتی یا حلال باشد استفاده نکنید؛ زیرا با تبخیر حلال آن‌ها لایه‌ی ضخیمی از روغن بین تیغه‌ها باقی می‌ماند که حرکت تیغه‌ها را کند می‌کند. به طور خلاصه Wahl Balding دارای موتور پرقدرت V6000، تیغه‌ی ضدزنگ با عرض 40 میلی‌متر، دو عدد شانه‌ی اصلاح بوده و برای مصارف خانگی مناسب است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین اصلاح موی سر و صورت پروجیمی مدل GM-6132 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین اصلاح حرفه‌ای پرو جیمی GM-6132 یک ماشین اصلاح کامل و پرقدرت است که می‌تواند هم در منزل و هم در سالن آرایشگاه‌ها مورد استفاده قرار گیرد. ماشین اصلاح پرو جیمی دارای 4 شانه با اندازه‌های مختلف است تا بتواند اصلاحی کامل و بی‌نقص را بر طبق خواسته شما انجام دهد. همچنین در کنار این ماشین اصلاح اهرمی جهت تنظیم تیغه نیز وجود دارد که با استفاده از آن می‌توان تغییرات مورد نظر را در اندازه برش اعمال نمود. GM-6132 را می‌توان هم با اتصال مستقیم به برق و هم به صورت بی‌سیم استفاده نمود. با حدود یک ساعت شارژ کردن آی جیمی GM-6132، این دستگاه به طور کامل شارژ شده و می‌تواند تا حدود 150 دقیقه شارژ دهی داشته باشد. جهت نظافت و نگهداری دستگاه نیز روغن مخصوص تیغه‌ها ارائه شده تا با استفاده از آن بتوان علاوه بر داشتن ماشین اصلاحی دقیق و تیغه‌هایی تیز، طول عمر دستگاه را نیز افزایش داد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ست ماشین اصلاح موی سر و صورت کیمی مدل KM-5898 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین اصلاح چند کاره کیمی مدل KM-5898 محصولی کاملاً حرفه ای با طراحی زیباست که به تنهایی قادر به رفع تمام نیازهای اصلاح سر و صورت و گوش و بینی و بدن است. دستگاه دارای 6 سری متفاوت است. ویژگی بارزی که در این دستگاه به چشم می‌خورد استاندارد ضد آب IPX6 است که باعث می‌شود دستگاه بصورت تر و خشک و زیر دوش قابل استفاده باشد. سری T شکل اصلی با وجود 4 شانه مناسب جهت اصلاح موهای سر و صورت است. سری شیور به دلیل برخورداری از تیغه های فوق العاده تیز و برنده و در عین حال انعطاف پذیر، ریزترین و ضخیم ترین موهای صورت و گردن را اصلاح می‌کند و از پوست شما در برابر خراش و بریدگی محافظت می‌کند.سری سایه زن جهت اصلاح های دقیق و سایه زنی کاربرد دارد. سری دیزاینر این محصول به اصلاح بخش های جزئی و حساس و طراحی بر روی سر و صورت کمک خواهد کرد . با استفاده از سری اصلاح بدن و شانه قابل تنظیمش موهای زائد به راحتی اصلاح می‌شوند. با استفاده از سری موزن، موهای گوش و بینی را به تمیزی اصلاح می‌کند.باتری KM-5898 در عین سبکی و اندازه کوچک محصول با یکبار شارژ 2 ساعته تا 99 دقیقه امکان استفاده را فراهم می‌کند.بر روی بدنه محصول LCD نمایشگر تعبیه شده که میزان شارژ باقی مانده دستگاه را نمایش می‌دهد. سری کابل شارژر محصول به صورت USB است که امکان شارژ محصول را با آداپتور خود محصول، آداپتور های شارژ موبایل و همچنین پاور بانک فراهم می‌سازد ، این ویژگی این محصول را برای سفر نیز مناسب کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین اصلاح سر و صورت روزیا مدل HQ237 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر به دنبال خرید ماشین اصلاحی هستند که دارای استحکام و ماندگاری بالایی باشد، بدون شک ماشین اصلاح حرفه‌ای روزیا HQ237 یکی از همین گزینه هاست زیرا دستگاه‌های تولیدی شرکت روزیا استحکام، ماندگاری و قدرت موتور بسیار بالایی دارند. این ماشین اصلاح دارای سری‌ «برش مستقیم» است که به کوتاه‌کردن موهای سر و صورت با مرزبندی مشخص کمک می‌کند. این دستگاه تیغه‌ای از جنس استیل ضدزنگ دارد که به مقاومت آن در هوای مرطوب می‌افزاید. با استفاده از سری آن می‌توان موهای صورت را در اندازه‌ی بسیار کوتاه (ته‌ریش) اصلاح کرد؛ یعنی در اندازه‌ی 0.1 تا 3 میلی‌متر. یکی از نکات مهم این دستگاه، سرعت موتور آن است که 6000 دور در دقیقه می‌چرخد. این ویژگی موجب سریع‌تر کوتاه‌کردن موهای صورت می‌شود. از اقلام همراه این دستگاه می‌توان به چهار شانه‌ی آن اشاره کرد. خصوصیات کلی: ماشین اصلاحی مناسب آرایشگرهای حرفه ای مناسب کار و استفاده متوالی، بدنه زیبا ، شکیل و خوش رنگ بی سیم و قابلیت حمل آسان تغذیه از باتری قابل شارژ و باقابلیت شارژ دهی خوب.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماشین اصلاح موی سر و صورت وی جی ار مدل V-134 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین‌های اصلاحی که مخصوص اصلاح موی سر ساخته می‌شوند، باید موتور قدرتمندی داشته باشند؛ زیرا موهای سر ضخیم بوده و نسبت به صورت و بدن تراکم بیشتری دارند. ماشین اصلاح V-134 ساخت شرکت «وی.جی.آر» با داشتن موتور لرزشی فوق العاده قوی مناسب استفاده برای اصلاح موهای ضخیم است. تیغه‌ی ماشین اصلاح از جنس استیل پوشش داده شده با کروم است که در برابر زنگ‌زدگی مقاوم است. به کمک این تیغه می‌توان موهای سر را در اندازه‌های 1 تا 3.5 میلی‌متر کوتاه کرد.جنس بدنه این ماشین اصلاح فلزی و در دو رنگ نقره ای و طلایی بوده که کار کردن با آن حس خوشایند کار با یک محصول با کیفیت را به شما می دهد. در کنار دستگاه، اهرم تنظیم چرخشی قرار دارد که اگر دستگاه را با دست راست بگیرد، با انگشت شست به‌راحتی می‌توان آن را در جای مناسب تنظیم کرد. به کمک این اهرم می‌توان فاصله‌ی بین تیغه‌های بالا و پایین را تغییر داد و بدون استفاده از شانه، طول اصلاح دلخواه را تنظیم کرد. هنگامی که این اهرم به پایین فشار داده می‌شود، طول برش تیغه‌ها افزایش می‌یابد و وقتی در بالاترین موقعیت قرار دارد، تیغه‌ها در کمترین فاصله از هم قرار می‌گیرند.این محصول از باتری پر قدرت 2500 میلی آمپری بهره می برد که با 180دقیقه شارژ میتوان به مدت 300 دقیقه از آن استفاده نمود. همچنین یک صفحه LCD جهت اطلاع از میزان شارژ باقیمانده و زمان لزوم روغن کاری تیغه ، بر روی بدنه دستگاه تعبیه شده است. برای اصلاح مو در اندازه‌های مختلف 4 عدد شانه‌ی اصلاح با طول برش 1.5 تا 6 میلی‌متر ارائه شده که روی تیغه قفل می‌شوند. داخل جعبه شانه، برس تمیزکننده و روغن نیز قرار داده شده است. تیغه‌های ماشین اصلاح در کارخانه تنظیم و روغن‌کاری شده‌اند و ممکن است با بازکردن جعبه در اولین مرتبه، اثرات آن را مشاهده کنید. چنانچه تیغه‌ها برای تمیزکردن یا تعویض باز شوند، مجددا باید تنظیم شوند. تیغه‌های ماشین اصلاح پس از هر بار استفاده باید روغن‌کاری شوند. برای این کار باید از روغن شرکت وی.جی.آر که داخل جعبه قرار دارد استفاده شود. توجه داشته باشید که برای روغن‌کاری تیغه‌ها از گریس، روغن مو و هر روغنی که حاوی مواد نفتی یا حلال باشد استفاده نکنید؛ زیرا با تبخیر حلال آن‌ها لایه‌ی ضخیمی از روغن بین تیغه‌ها باقی می‌ماند که حرکت تیغه‌ها را کند می‌کند.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ست اصلاح مردانه سان مدل 8-1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فروشگاه اینترنتی سان پگ کامل اصلاح مردانه رابه منظور بهداشتی بودن لوازم اصلاح وراحتتر کردن کار اصلاح دریک کیف جمع آوری نموده که این پگ شامل یک عددکیف کتابی بسیا مناسب وبادوام به ابعاد22در21سانتی متروپیشبند برای بستن به گردن ازجنس پارچه اعلاکه مونمیچسبدوبصورت قلاب به گردن بسته میشود وابعاد آن150در120سانتیمترمیباشدسومین ابزارموردنیازیک عددقیچی معروف به ساووی که مخصوص اصلاح مومیباشدوبهیجوجه برای بریدن پارچه وامثالهم استفاده نشودپنجمین ابزاربرس تخت تونی اندگوی ونیزبرس گردپلاستیکی رنگی که درسشواروحالت دادن موردنیازمیباشد.همچنین یک عددشانه کارنرم که تمامی آرایشگران ازان استفاده مینمایند.هفتمین وسیله دسته تیغ اعلابنام دیاموندکه موردتاییدآرایشگران میباشدوآخرین ابزارموپران فافاکه وظیفه تمیزکردن موهااز سروصورت را بعهده دارد.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا