خانه و آشپزخانه

نکات مهم خرید کیک پز به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید کیک پز باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

کیک پز یک محصول آشپزخانه ای بسیار مهم برای بانوان ایرانی است که به کمک آن موفق به پخت انواع و اقسام کیک‌ها در طعم‌های گوناگون و بسیار خوشمزه می‌شوند و حتی ممکن است از آن برای پخت نان‌های گوناگون نیز استفاده کنند. پس اگر شما نیز قصد خرید یک کیک پز مناسب و ایده آل را برای خود کرده‌اید، توصیه می‌کنیم در ادامه ی این نکته خرید همراهمان باشید تا کمی بیشتر با راهنمای خرید کیک پز آشنایی پیدا نمایید.

کیک پز برقی چیست؟

در گذشته با قرار دادن کیک پزها روی شعله ی گاز کیک را می پختند. ولی اکنون ظروف پخت کیک برقی جایگزین مدل های قدیمی تر شده است‌. این نوع ظروف با صرف کمترین زمان، کیک نرم و خوشمزه ای را به شما تحویل می دهد.

کیک پز برقی دستگاهی چند کاره است. از آن برای درست کردن انواع کیک و شیرینی، سرخ کردن گوشت و مرغ، سرخ کردن ماهی و یا بخارپز کردن سبزیجات و پخت پیتزا استفاده می کنند.

روش استفاده از آن بسیار آسان می باشد به این صورت که مواد اولیه درست کردن کیک را با یکدیگر خوب مخلوط کرده و در ظرف پخت کیک ریخته و پس از نیم ساعت کیک حاضر می شود. اگر فکر میکنید که ممکن است فراموش کنید که دستگاه شما روشن است بعضی انواع کیک پزها قابلیت خاموش کردن خودکار دارند (تایمر) که برای پختن یک کیک خوش طعم، کیک پز گزینه بسیار مناسب و خوبی است.

نکته: بیشتر مردم به انواعی از کیک و شیرینی علاقه‌مند اند، اما به صورت تقریبی تعداد کمی هستند که نحوه ی پخت کیک هایی خوشمزه و لذیذ را می‌دانند. یکی از دلایل آن، نداشتن وسایل مورد نیاز برای پختن انواع کیک و شیرینی است. با خرید کیک پز به سادگی می توانید، کیک‌های خوشمزه درست کنید.

انواع کیک پز

کیک پز ها در کل به دو نوع المنت دار و بدون المنت تقسیم می شوند:

  • کیک پز بدون المنت: این مدل کیک پزها روی شعله ی گاز قرار می گیرند و کیک را می پزند. باید توجه کرد که برای قرار دادن آنها روی شعله ی گاز حتما باید از شعله پخش کن استفاده کرد تا حرارت ملایم به ظرف برسد و کیک نسوزد.
  • کیک پز المنت دار: این نوع کیک پز برقی بوده و کارایی بسیار آسان تری نسبت به نمونه قبلی خود که فاقد النمت بوده، دارد.

نکات مهم هنگام خرید کیک پز

جنس بدنه: توجه به جنس بدنه یک دستگاه کیک پز از جمله اولین نکاتی است که باید هنگام خرید، آن را مد نظر خود قرار دهید. جنس بدنه یک کیک پز در عین دوام و ماندگاری خود باید از زیبایی‌های ظاهری نیز برخوردار باشد. به همین خاطر اصولاً تولید کنندگان ایرانی و یا حتی خارجی برای تولید کیک پزهای خود از جنس فلز آلومینیومی و یا گرانیتی استفاده می‌کنند.

جنس لایه داخلی: اصلی‌ترین نکته برای یک کیک پز، بیرون آوردن کامل و درست آن از قالب کیک پزی است که برای این منظور حتماً باید جنس لایه داخلی آن نچسب و یا از جنس تفلون برخوردار باشد. ناگفته نماند کیک پزهایی که جداره آن‌ها از طرح لانه زنبوری نیز برخوردار است سبب عدم چسبندگی محتویات شما به هنگام پخت به کناره‌های ظرف خواهد شد.

قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی: از آنجایی که شستن یک ظرف کیک پزی با توجه به امکان چسبندگی مقداری از مواد به داخل ظرف خیلی هم راحت و آسان نیست و پیشنهاد می‌کنیم شما به دنبال خرید کیک پزی باشید که از قابلیت انجام شستشو با ماشین‌های ظرفشویی نیز برخوردار باشد.

تک کاره یا چند کاره بودن محصول: از دیگر نکات مهمی که توصیه می‌کنیم به هنگام خرید کیک پز به آن توجه نمایید، تک کاره یا چند کاره بودن آن است. مدل‌هایی که از قابلیت‌های مختلفی نظیر: پخت انواع نان و شیرینی، سرخ کردن گوشت و مرغ و سبزیجات  و حتی پخت خمیر پیتزا نیز برخوردارند در دسته کیک پزهای چند کاره قرار می‌گیرند که در کنار قیمت بیشتر خود، می‌توان از آنان خدمات بیشتری را نیز دریافت نمود.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید کیک پز

امکانات جانبی: امروزه با کمی گشت و گذار بیشتر در بازارهای داخلی کشورمان می‌توانید با کیک پزهای متنوع و مختلفی مواجه شوید که از امکانات جانبی به مراتب پیشرفته تر و حرفه ای تری نیز همچون: تایمر زمانی، هشدار دهنده تأخیر در پخت، صفحه نمایشگر و … برخوردار هستند. البته فراموش نکنید که این نوع از دستگاه‌های مجهز به امکانات جانبی قطعاً با قیمت‌های بیشتری نیز در بازار به فروش رسانده می‌شوند.

قیمت خرید کیک پز: همانطور که با مطالعه موارد فوق از آن مطلع شده‌اید، عوامل گوناگونی بر روی قیمت کیک پزها تأثیر می‌گذارد و این شما هستید که باید انتخاب کنید کدام یک از کیک پزهای موجود در بازار را با توجه به مشخصات آن‌ها خریداری خواهید کرد.

باتوجه به نکاتی که در این نکات خرید کیک پز گفته شد، می توانید کیک پز مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه کیک پز ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز کرسی مدل yaldaplus4-L90 مجموعه 12 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کرسی یک محصول سنتی با خلاقیتهای امروزی است با دو ابعاد 70*70 و 90*90 با ارتفاع 50 سانتی متر که بخاطر تاشو بودن این محصول سنتی ایرانی مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته است و جای خود را در سبد خانوار پیدا کرده است این محصول بصورت پک عرضه می شود(جزییات تمام محصولات پک در مشخصات فنی هست) .راهنمای نصب به همراه محصول برای شما ارسال میشود. چرا کرسی تاشو؟ یکی از میراث‌های قدیمی درمانی گذشتگانمان کرسی نام دارد. کرسی مکانیزم خیلی جالب و شگفت انگیزی دارد ‏که دارای مزایایی از قبیل: افزایش اکسیژن خون و کاهش کم خونی، تسکین درد مفاصل، تقویت حافظه، جلوگیری از سکته در خواب، کاهش استرس و افزایش آرامش، تسکین دردهای دوره ای بانوان و... است . ‏امروز به دلیل کوچک شدن بیشتر خانه ها و کمبود فضا برای گذاشتن کرسی ، این محصول با خلاقیت جوانان ایرانی بصورت کرسی تاشو ساخته شده تا هم فضای کمتری بگیرد و هم راحت جا به جا شود. حتی بدلیل قابل حمل بودن برای سفر و گردش در روزهای سرد نیز می توان بیرون از خونه با هیتر ذغالی از آن استفاده کرد‏.‏ وقتی از کرسی استفاده شود مصرف انرژی کاهش می یابد ‏.‏ یعنی می‌توان بخاری‌ها را کاملا خاموش کرد و هزینه های گاز و تلفات گاز گرفتگی را کم کرد ‏. لحاف کرسی نیز از دو جنس الیاف و پشم بوده است که الکتریسیته ساکن بدن را دفع می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دست خشک کن مدل 2500 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

امروزه دستگاه های دست خشک کن، یکی از الزامات و نیاز های مبرم ادارات، موسسات، رستوران ها، بیمارستان ها و تمامی اماکنی که توانایی بهره گیری از تجهیزات رفاهی و نظافتی را دارند، می باشد.انواع متنوع دست خشک کن های صنعتی و خانگی موجود در بازار، حق انتخاب را برای کاربران به ارمغان آورده است.شرکت آذین صنعت نیز با ارایه با کیفیت ترین محصولات و تجهیزات رفاهی و نظافتی جزء برترین عرضه کنندگان ایران در این عرصه می باشد.دست خشک کن 2500 که در کمپانی حرفه ای ساخت تجهیزات و ماشین آلات رفاهی واقع در کشور لهستان ساخته شده، با طراحی و کیفیت حرفه ای، گزینه ی مناسبی برای استفاده در محل کار یا زندگی می باشد.توان قابل توجه 2500 واتی موتور، این دست خشک کن را جزو گزینه های اصلی انتخاب برای اماکن پر رفت و آمد کرده است.دمیدن هوای این موتور، باعث سرعت در انجام کار خشک کردن دست ها شده و با پایین آوردن زمان انجام کار، ضمن صرفه جویی انرژی، عمر مفید موتور نیز بالا خواهد رفت.برق مصرفی این موتور 220 ولت است و با اتصال سیم تعبیه شده در دستگاه به بق شهری، دستگاه آماده ی کار شده و بصورت اتوماتیک با استفاده از چشمی الکترونیکی، مورد استفاده قرار می گیرد.چشمی پر قدرت و حساس این دست خشک کن، کاربری آن را بسیار آسان می کند.تنها با نزدیک کردن دست ها به محل خروج هوا، دستگاه روشن شده و بصورا کامل خیسی دست ها را از بین می برد.با استفاده از این سیستم، کلید های اضافه برای خاموش و روشن کردن موتور به هنگام استفاده، از روی دستگاه حذف گردیده و نمای خارجی دست خشک کن را بسیرا جذاب تر نموده است.علاوه بر قدرت صنعتی و پر توان دست خشک کن استیل بیمر ، طراحی چشم نواز و زیبا، این دستگاه را جذاب تر کرده است.بدنه و نما از استیل خش دار ساخته شده که علاوه بر زیبایی، مقاومت بسیاری در برابر حرارت، بخار و آب به این دستگاه داده است.طراحی حرفه ای باعث داشتن چیدمان بهتر و شکیل تر در اماکن مورد استفاده می شود.علاوه بر جنس استیل، شکل هندسی مدرن این دست خشک کن باعث ترکیب زیبایی و سادگی این محصول شده است.سادگی این دست خشک کن امکان ست کردن دستگاه را با محیط اطراف فراهم می آورد.هوای تولید شده توسط موتور، پس از رد شدن از سیستم گرمایش قرار گرفته در دستگاه به دمای مناسب خشک کردن دست ها در فصول مختلف می رسد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دست خشک کن ایکوا مدل ABS1800 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند ایکوا زیر مجموعه آکویس و عضو گروه شرکت های Fortuna سوئیس می باشد و یکی از پیشگامان تولید دست خشک کن و صابون ریز الکترونیک ( اتوماتیک )در اروپا است .این محصول دارای نشان استاندارد CEاروپا و با سطح استاندارد ایمنی IPX1 در مقابل ریزش عمودی آب است . دست خشک کن های تولیدی این شرکت مجهز به موتور مخصوص دست خشک کن ( و نه موتور سشوار ) وبا داشتن سنسور مادون قرمز جهت عملکرد بدون تماس دست بهترین بهداشت را به شما ارئه میدهد . با پایین ترین دسیبل صدا در نوع خود بسیار کم صدا می‌باشد و هیچ مزاحمتی را برای اطرافیان ایجاد نخواهد کرد و همچنین به دلیل داشتن حجم کم، فضای کمتری را نیز اشغال خواهد کرد. این دستگاه قابل استفاده در خانه و مکان‌های عمومی است و باعث کاهش ایجاد زباله ( هدر رفت دستمال کاغذی )می‌شود و استفاده از آن برای سنین مختلف بسیار راحت است.این محصولات از جنس استنلس استیل(استیل بهداشتی)304 و ABS ضد حریق است . دارای بدنه ضد سرقت و طراحی زیبا و استاندارد می‌باشد که با داشتن آن در سرویس بهداشتی خود می‌توانید با کم‌ترین هزینه در مصرف انرژی، بهداشت را رعایت کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پرس دستی پلاستیک سپهر الکترونیک مدل دو دوخت 40cm خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پرس دستی پلاستیک سپهر الکترونیک مدل دو دوخت 40cm، یکی از ابزارهای بسیار کاربردی در صنایع مختلف از جمله صنعت دوخت و طراحی لباس، صنعت چرم، تولید محصولات چوبی و... است. این دستگاه به منظور ایجاد فشار و جمع کردن محصولات به کار می‌رود. با استفاده از این دستگاه می‌توانید محصولاتی با کیفیت بالا و به طور یکنواخت جمع کرده و نگه دارید. ابعاد این پرس دستی 16×10×54 سانتی‌متر و وزن آن 4.800 گرم است. این محصول به همراه نوار نسوز المنت دسته پرس و سیمی به طول 1.5 سانتی متر ارائه می‌شود. جنس بدنه این دستگاه از فلز ساخته شده است که از دوام و پایداری بالایی برخوردار است. پایه ضد لغزش نیز از ویژگی‌های این دستگاه است که از حرکت ناخواسته آن جلوگیری می‌کند. این دستگاه برای دوخت لباس‌های گوناگون به کار می‌رود. از جمله استفاده‌های رایج آن می‌توان به دوخت انواع لباس‌های ورزشی، لباس‌های عروس، لباس‌های پارچه‌ای، لباس‌های چرمی و... اشاره کرد. همچنین در صنعت چوب و مبل‌سازی، این دستگاه برای جمع کردن و فشردن قطعات چوبی به کار می‌رود. با استفاده از این دستگاه، می‌توانید به راحتی محصولات خود را جمع کرده و ساختار محکمی به آنها ببخشید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پشمک ساز کوک پلاس مدل Mutfaksever خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با این دستگاه مخصوص می توانید پشمک هایی را که بزرگسالان دوست دارند و همچنین کودکان در خانه می خورند تهیه کنید. با ایجاد طعمی متفاوت هم برای خود و هم برای عزیزانتان، می‌توانید با خیالی آسوده آن را مصرف کنید زیرا از تمیزی آن مطمئن هستید. محصولی بسیار شیک با طراحی نوستالژیک است و می توانید در هر کجا که بخواهید از آن استفاده کنید. در تمیز کردن دستگاه پشمک ساز که استفاده از آن بسیار ساده است، هیچ مشکلی نخواهید داشت. می توانید در مدت زمان کوتاهی مقدار زیادی پشمک تهیه و سرو کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سبزی خرد کن سبزیران مدل مرجان کد 2k خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سبزی خردکن سبزیران مدل 305 مرجان یک دستگاه ابداعی ایرانی و کارآمد است که توسط گروه سیف الهی طراحی، ساخته و عرضه‌شده است. این دستگاه با توانی که دارد می‌تواند حجم زیادی سبزی را خرد و ریز می‌کند. سبزی خردکن سبزیران مدل 305 مرجان با بهره‌گیری از تیغه فلزی بسیار برنده از جنس استیل ضدزنگ، فعالیت خود را به نحو احسن انجام می‌دهد. این تیغه در این مدل دارای لبه‌های تیز در هر دو لبه است و به‌این‌ترتیب قابلیت چرخش در جهت عقربه‌های ساعت یا خلاف آن‌ها برای آن در نظر گرفته‌شده تا قابلیت این مدل‌بالاتر رود. بدنه تمام استیل این محصول زیبایی خاصی به آن می‌دهد. در شیشه‌ای برای جلوگیری از پاشش سبزی خردشده به بیرون و محل کار همراه دستگاه عرضه می‌شود. دکمه خاموش و روشن دستگاه در جلوی آن قرار دارد و به‌صورت چرخشی عمل می‌کند. سبزی باید به میزان نصف حجم مخزن داخل دستگاه شود و سپس روشن شود. پس از ریز شدن سبزی‌ها می‌توان دریچه جلویی را بازکرده و سبزی خردشده را با کاردک مربوطه خارج کرد. این دستگاه برای خرد کردن سبزی و موادی مانند کلم، فلفل، سیب‌زمینی، هویج، جوانه گندم، کرفس، نخود خیس شده، مغز گردو و مغز بادام و پسته و نخودچی طراحی‌شده و موادی که آبدار هستند یا باعث ورود آب یا آب سبزی و صیفی وارد دستگاه و موتور شود نباید وارد دستگاه شوند. توصیه‌شده است هرچند دقیقه استراحتی کوتاه به موتور داده شود تا عمر آن طولانی‌تر شود. به همراه این دستگاه کفگیر چوبی، سنگ تیز کننده تیغه‌ها و وسایل مربوط به باز کردن تیغه‌ها نیز عرضه می‌شود. این وسیله برای تمام کسانی که مایل به استفاده از سبزی در غذاها و خورش‌های مصرفی‌شان هستند کاربرد دارد، برای تهیه ترشی نیز می‌توان انواع کلم و سبزی را خرد کرد. این دستگاه با ظرفیتی که دارد در گروه وسایل خانگی برقی قرار می‌گیرد و برای استفاده صنعتی مناسب نیست. سبزیران تولیدکننده دستگاه‌های نوآورانه و کارآمد در بازار لوازم‌خانگی برقی ایران است.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید کارواش خانگی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پاپ کورن ساز جی پاس مدل GPM830 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند جی پاس با عرضه بیش از 1500 کالا در زمینه لوازم خانگی یکی از برند های معتبر در آسیا و اروپا محسوب می شود . دستگاه پاپ کورن ساز جیپاس مدل GPM830 جهت تولید پاپ کورن برای کافی شاپ ها و رستوران های کوچک و یا برای استفاده در منازل ، کاربرد دارد. علت این تخصیص دوگانه ظرفیت قابل توجه تولید پاپ کورن در واحد زمان بوده که در مقایسه با انواع معمول و رایج ، ظرفیت و سرعت تولید مناسب و به نسبت بالایی دارد. نحوه کار با دستگاه بسیار آسان بوده و با ریختن ذرت از بالا داخل محفظه استیل آن ، با دمش باد گرم ، پاپ کورن ( پفیلا ) تولید شده ، بعلت افزایش حجم و سبک تر بودن پاپ کورن ، به بالای مخزن رانده و به بیرون سرازیر می شود که با قرار دادن یک ظرف در زیر خروجی می توان آنها را جمع آوری و برای مصرف ارائه کرد. توان مصرفی دستگاه 1200 وات بوده و با برق شهری 220 ولت کار می کند و سه شاخه دستگاه مجهز به فیوز جهت حفاظت از دستگاه و شبکه برق خانگی در برابر اتصال کوتاه است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دست خشک کن مدل 6000 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دست خشک کن اتوماتیک 880 وات 6000 دارای موتور جت و قاب جمع آوری آب جداشده از دست و بدنه پلاستیک ABS میباشد.دست خشک کن جزو تجهیزات پر استفاده در سرویس بهداشتی است که بخصوص در مراکزی که به صورت عمومی می باشد و امکان استفاده از حوله در آن مقدور نباشد . دست خشک کن مدل 6000 با ابعاد متوسط مناسب جهت مکان هایی با رفت آمد تا 50 نفر می باشد و بدنه پلاستیکی نظافت آن را ساده نموده است . در دست خشک کن ها غالبا آب چکیده شده از دست بر روی زمین میریزد ولی در این مدل این مشکل حل شده و آب درون مخزن جمع میشود و میتوان به راحتی آن را تخلیه نمود.در قسمت زیر خشک کن دست ؛ لبه ای وجود دارد که آب چکیده شده از دست را اجازه نمیدهد که بر روی زمین بریزد؛ و در محلی جمع آوری نموده و از طریق کشویی آن را تخلیه نمود (در قست جلوی مخزن از پلاستیک شفاف استفاده شده که میزان آب داخل مخزن قابل رویت است). البته تمیز کردن و تخلیه کردن این قسمت به صورت دوره ای امری ضروری میباشد.این مدل دارای موتور قوی 880 وات است که خروجی به صورت خطی است و برای خشک کردن دست را به صورت عقب جلو کردن میتوان سریعتر خشک کرد. مناسب جهت محل هایی با رفت آمد متوسط (تا 50 نفر در روز) می باشد.جنس بدنه این مدل از پلاستیک ABS است که به راحتی نظافت میشود و قیمت را مناسب تر نموده است. ابعاد این مدل 25.5x17.2 و ارتفاع 52 سانتیمتر است که برای محل هایی که سرویس بهداشتی با ابعاد متوسط دارند مناسب میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پتوشوی پاکیزان مدل 20 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لباسشویی و پتوشویی 20 کیلویی پاکیزان : بزرگترین و پرقدرت ترین پتوشور خانگی تولید شده توسط گروه تولیدی پاکیزان ( روان زاده ) است. دارای موتور پرقدرت و برای انتقال بهتر قدرت به شفت آلومینیومی می باشد.بدنه استیل و کفی ضد زنگ آن بصورتی است که توان شستشوی سنگین ترین پتوها و روفرشی ها را با بهترین نوع تمیزی داشته باشد. دوام و قدرت بالا در شرکت پاکیزان :شرکت پاکیزان با حفظ کیفیت و طراحی قدیمی،استفاده از پایه های پلاستیکی جهت عدم لرزش و سرو صدا به همراه نکات ایمنی عدم برق گرفتگی را لحاظ کرده است.کیفیت شستشو در این پتوشور بزرگ بدلیل داشتن چنگ زن بغل دیگ بالاتر رفته و چرخش دو جهته نیز با این امکانات ترکیب شده و مرحله تمیزی را یک پله بالاتر برده است.همچنین کیفیت و ضخامت بدنه نیز بالاتر رفته تا از پارگی و سوراخی محفظه جلوگیری شود. انتقال قدرت موتور گیربکسی :عمل انتقال قدرت در این پتوشور 20 کیلویی را برعهده دارند.این تفکر مهندسی شده باعث می شود سرعت موتور توسط چرخ دنده ها به قدرت تبدیل شده و توسط تسمه دیگری به شفت انتقال یابد.از بابت خدمات و پشتیبانی نیز با پاسخگویی 24 ساعته و استفاده از دوستان نماینده در سراسر کشور است. اما نکته مهمتر اینکه قطعات بکاررفته در تمامی قطعه فروشی ها موجود می باشد و خیال شما از نظر تامین قطعات را راحت می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پتو شوی آساندیس مدل L4000 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این دستگاه با اتکا به موتور و گیربکس قدرتمندی که دارد میتواند همزمان دو پتو را مورد شستشو قرار دهد بدون اینکه آسیبی به موتور و گیربکس آن وارد شود . شستن پتو از جمه معضلاتی هست که خانم های خانه دار همیشه درگیر آن هستند و با توجه به اینکه شستن پتو های پر حجم میتواند آسیب جدی به موتور ماشین های لباسشویی وارد کند مردد هستند که از ماشین های لباسشویی استفاده کنند یا نه که در جواب باید گفت ابدا شستن پتو و پرده های بزرگ با ماشین های لباسشویی توصیه نمیشود که در تکرار قضیه میتواند موجب آسیب جدی ماشین لباسشویی شود. اما با اتکا به این دستگاه با خیال راحت و بدون دغدغه فکری میتوان پتو و پارچه های ضخیم و سنگین رو شستشو داد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دست خشک کن نورتکس مدل HD 202 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه دست خشک کن نورتکسHD202 دارای بدنه مقاوم پلی اتیلن مناسب جهت مکان های پر رفت و آمد با تکنولوژی خشک کردن فوق سریع (زیر 7 ثانیه) میباشد.این مدل دارای موتور بسیار قدرتمند با عمرکارکرد بالای 1000 ساعت می باشد. این محصول دارای دو عدد فیلتر HPEAمی باشد که 99.9 درصد باکتری و گرد وغبار محیط را جذب می کند . مناسب جهت مکان های پر رفت و آمد با سرعت خشک کردن دست زیر 7 ثانیه است. موتور و هیتر این دستگاه صنعتی از برند معروف Brush می باشد و مناسب جهت استفاده زیاد ساخته شده است.در صورت استفاده بیش از 6 دقیقه به صورت مداوم سیستم محافظ فعال شده و دستگاه را به صورت اتوماتیک خاموش می کند و با برطرف شدن مانع مجددا شروع به کار می نماید. این محصول دارای پوشش ضد آب IPX2 می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آسیاب صنعتی استون مدل 2000G خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آسیاب صنعتی مخزنی گهواره ای استون(STONE) مدل2000G دستگاه آسیابی پرقدرت، کار آمد جهت عطاری ها برای تولید ادویه جات شیرینی پزی ها، رستوران ها و آزمایشگاه های تولید پودر غذایی، داروئی و شیمیایی است. کاربری آسان این دستگاه آسیاب صنعتی به همراه بدنه استیل و تیغه های فولادی ضد زنگ از جمله مزایای این دستگاه کاربردی است. همچنین وجود تایمر و مفصل های این دستگاه آسیاب گهواره ای جهت گردش120درجه مخزن و تخلیه مواد جذابیت های این دستگاه آسیاب صنعتی را دو چندان نموده. وجود یک فیوز اتوماتیک در مواقع نوسان یا فشار بار با بیرون آمدن و قطع اتصال برق، موتور دستگاه را محافظت مینماید. این دستگاه آسیاب صنعتی دارای کابل کامپیوتری جداشونده یک متری میباشد. کاربری دستگاه بسیار ساده است. کافیست مواد جامد را به مخزن 3لیتری این دستگاه وارد نموده و کلید تایمر را بچرخانید، تا گردش تیغه توسط موتور4000وات 28000دور در دقیقه شروع شود. وجود لوازم یدکی کامل بر روی دستگاه شما را تا سالیان سال از سلامت دستگاه آسوده مینماید. درب آسیاب توسط سه بست آسان بازشو محکم میگردد که برخلاف مدل های پیچی هرگز قفل نمیشود. نکات مهم جهت خرید و استفاده از دستگاه آسیاب صنعتی: 1- از ریختن مایعات درون مخزن آسیاب خودداری نمایید. و داخل مخزن را با پارچه مرطوب تمیز کنید. 2-بهتر است قبل از روشن کردن مخزن را گردانده تا بار از روی تیغه برداشته شود، دستگاه را روشن نموده سپس با خاصلیت گهواره ای بالا و پایین نمایید. 3- بدلیل وزن زیاد دستگاه ممکن است در هنگام حمل کارتن دستگاه دارای زدگی یا پارگی شود. حداکثر تلاش ما برروی سلامت دستگاه است. 4-دستگاه ها قبل از ارسال تست سلامت میشوند و به همراه کلیه لوازم ارسال میگردند. 5-قطر مخزن20سانت و ارتفاع مخزن آسیاب 12سانت به همراه درب میباشد. 6-پس از تحویل دستگاه قبل از روشن نمودن، لوازم داخل مخزن(الک و قطعات یدکی) را بیرون بیاورید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مولتی کوکر هاردستون مدل 4603 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مولتی کوکر هاردستون مدل 4603 دستگاهی چندکاره است که با تهیه‌ی آن می‌توانید تمامی کارهای آشپزخانه خود را انجام دهید. با استفاده از این دستگاه می‌توانید انواع کیک، برنج با ته‌دیگ، خورش، سوپ، مربا و غذاهای سرخ‌کردنی درست کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از قابلیت گرم‌نگه‌دار، تمامی غذاهای مورد نظر خود را گرم کرده و استفاده کنید. این مولتی‌کوکر دارای لوازم جانبی متعددی است که امکان پخت و آماده‌سازی انواع غذا را به راحتی ممکن می‌سازد. این دستگاه با توان‌مصرفی 1000 وات طراحی شده و باعث می‌شود با بهترین عملکرد پخت غذاها انجام شوند. ظرفیت آن 6 لیتر بوده و برای چهار نفر غذا آماده می‌کند. ظرف داخلی این مولتی‌کوکر از جنس تفلون نچسب بوده و باعث می‌شود مواد غذایی به آن نچسبند. درمجموع این وسیله بسیار پرکاربرد و خوش‌ساخت بوده و باعث می‌شود پخت تمامی غذاها را در منزل انجام دهید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پاپ کورن ساز جی پاس مدل GPM841 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصولات دستگاه پاپ کورن ساز مدل GPM841 است . این دستگاه برای آماده کردن پاپ کورن که همان ذرت بوداده است به کار می رود . بدین ترتیب که با قرار دادن مقداری ذرت در مخزن فلزی دستگاه و اتصال آن به برق ، با دمش هوای گرم که توسط یک دمنده ( فن ) و المنت حرارتی ساطع ایجاد می شود به آرامی ذرت ها پف کرده و بواسطه سبک تر شدن با همان هوای گرم به سطح بالایی رسیده و از خروجی دستگاه به بیرون سر ریز می شود .توان حرارتی دستگاه 1200 وات است و گنجایش مخزن ذرت 300 سانتیمتر مکعب می باشد که بطور تقریبی 400 گرم ذرت را می توان در آن قرار داده تا در عرض حدود 5 دقیقه به پاپ کورن تبدیل شود . ورودی برق دستگاه از طریق یک سه شاخه خارجی که مجهز به فیوز برای حفاظت از دستگاه و شبکه برق خانگی است ، تامین می شود .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه آب جوش آزور مدل AZ-606EK خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کتری برقی آزور مدل AZ-606EK با قدرت 2200 وات و ظرفیت 1.7 لیتر که مجهز به صفحه نمایشگر دیجیتال جهت نمایش دما می باشد و همچنین این کتری برقی از بدنه کاملا استیل و دکمه گرم نگهدارنده و جوش آورنده آب برخوردار است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه آب جوش آزور مدل AZ-602EK خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کتری برقی آزور مدل AZ-602EK با قدرت 2200 وات و بدنه کاملا استیل مجهز به دکمه گرم نگهدارنده و جوش آورنده آب و ظرفیت 1.7 لیتر این کتری برقی از المنت حرارتی با راندمان بالا برخوردار است

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید بخاری به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آسیاب صنعتی مدل SCX600W خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این آسیاب مناسب استفاده کاربردهای خانگی و نیمه صنعتی در منازل، فروشگاه ها، عطاری ها و غیره می باشد. از قابلیت های این آسیاب می توان به امکان آسیاب نمودن اکثر دانه ها و همچنین هسته ها، با قدرت و سرعت فوق العاده از جمله: فلفل، جوز هندی، تخم گشنیز، هسته تمر هندی، زنجبیل، سماق، هسته خرما، میخک، خولنجان، هل، آویشن، زیره، کتان، دارچین، سنجد و ....نام برد. همچنین در داخل پکیج این آسیاب، قطعات یدکی از جمله تیغه اضافی، واشر های مورد نیاز، آچار مخصوص بازکردن تیغه، فرچه تمیز کننده آسیاب و همچنین زغال موتور قرار دارد. ظرفیت این آسیاب حدود 600 گرم می باشد.این دستگاه دارای فیوز فشنگی قرمز رنگ روی بدنه دستگاه است که بطور عادی در داخل قرار دارد و فقط هنگام اتصالی، فشار به دستگاه و یا مشکل برقی همانند فیوزهای مورد استفاده در منازل بیرون می پرد.تایمر دستگاه حدود 3-4 دقیقه می تواند موتور دستگاه را روشن نگاه دارد که پیشنهاد می گردد در هر سری حداکثر یک تا دو دقیقه تایمر دستگاه روشن بماند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آسیاب صنعتی مدل BEST100 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آسیاب‌های صنعتی از جمله محصولات کارآمد و پرکاربردی هستند که می‌توان با توجه به کاربری خود یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری کرد. آسیاب صنعتی مدل BEST 100 از محصولات پرفروش و پرطرفدار در این زمینه است که قابلیت خرد کردن و پودر کردن حداکثر 100 گرم مواد سخت را دارد. همچنین، این دستگاه دارای میکروسوییچ درب است و بدین ترتیب بدون بسته شدن در امکان روشن شدن آن وجود نخواهد داشت. همچنین، در گیره‌ای این آسیاب صنعتی برخلاف درهای پیچی مانع از گیر کردن آن خواهد شد. ناگفته نماند که مخزن تمام استیل این آسیاب صنعتی مقاومت بسیار بالای آن در برابر خردگی مواد سخت را فراهم می‌کند. علاوه بر این، آسیاب صنعتی مدل BEST100 ابعادی معادل 15x15x38 و وزنی معادل 6000 گرم دارد. همچنین، به همراه این محصول تیغه اضافه، آچار، 2 جفت ذغال موتور، قفل درب و لاستیک درب در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز روغن گیر گلسیرو مدل DSZYJ-200A خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

امروزه استفاده از روغن‌های مختلف در برنامه‌های غذایی‌مان به یک بخش جدایی ناپذیر تبدیل شده است. از آنجایی که سلامتی هر شخص با نحوه و میزان استفاده از روغن‌های خوراکی رابطه مستقیم دارد، لذا سالم و بهداشتی بودن روغن مصرفی از اهمیت بالایی برخوردار است. دستگاه روغن گیر مدل DSZYJ-200A محصولی از شرکت گلسیرو است. با استفاده از این دستگاه می‌توان روغن انواع مغز و دانه ها از قبیل بادام‌زمینی، دانه‌های آفتاب‌گردان، گردو، کنجد، دانه کتان و غیره را گرفت. این دستگاه روغن‌گیری دارای یک محفظه روغن است که روغن گرفته شده بعد از عبور از صافی در آن ذخیره‌ می‌شود. همچنین تفاله دانه‌ها در یک محفظه مجزا جمع می‌شود. این دستگاه با توان ۲۰۰ وات و قدرت گرمایش ۱۲۰ وات روانه بازار شده و می تواند نیاز روغن‌ خوراکی را در هر خانه با توجه به کارایی مناسب و مطلوبی که دارد برطرف کند.

روغن گیر گلسیرو مدل DSZYJ-200A

روغن گیر گلسیرو مدل DSZYJ-200A ساختاری مشابه چرخ‌گوشت دارد با این تفاوت دانه‌های روغنی تحت فشار قرار می‌دهد. با توجه به نیازتان می‌توانید هرکدام از دانه‌هایی را که مایلید، درون دستگاه بریزید و یک روغن سالم و مطمئن تهیه کنید؛ به طور مثال می‌توانید دانه‌های آفتابگردان را به روغن تبدیل کنید و درون سالاد بریزید یا روغن بادام و کنجد تهیه کنید. شما می توانید با استفاده از این دستگاه روغن مصرفی خود و یا مشتریان خود را از دانه های مختلف با بالاترین کیفیت، استخراج نمائید. قدرت موتور این دستگاه200  وات است که برای مصارف خانگی بسیار مناسب است. همراه این دستگاه یک عدد فرچه برای تمیز کردن اجزای داخلی و یک دستکش هم ارائه شده است که آن را از نمونه های مشابه متمایز ساخته است.

سالم و به صرفه

دغدغه‌های جامعه کنونی در مورد سلامت روغن­‌های صنعتی از یک‌سو و آمارهای رو‌به‌‌‌رشد بیماری­‌های قلبی و عروقی از سوی دیگر، ازجمله دلایل پیدایش این دستگاه است. این دستگاه برای افرادی مناسب است که به‌سلامتی خود اهمیت داده و علاقه‌مند هستند تا روغن مصرفی خانواده­‌شان را خودشان تهیه کنند. کسانی که تمایلی به استفاده از مواد غذایی صنعتی ندارند و ترجیح می‌دهند که از سلامت مواد غذایی اطمینان داشته باشند، حتما این دستگاه را انتخاب خواهند کرد.شما می‌توانید با استفاده از این دستگاه کنجد ، گردو ، بادام ، فندق ، سیاه دانه ، تخم کتان، نارگیل ، هسته انار، هسته انگور ، سویا، کلزا، کرچک و سایر دانه های خشک روغنی حجم کم  روغن گیری کرده و در انواع غذاها استفاده کنید.  از مزایای کاربرد دستگاه روغن­گیر، این است که مصرف‌کننده اطمینان دارد که هیچ‌گونه افزودنی شیمیایی یا ماده نگه‌دارنده‌ای جهت حاصل‌کردن روغن اضافه نشده است. 

دقیق و حرفه ای

وجود پایه ضد لغزش در این دستگاه از حرکت کردن آن هنگام کار کردن جلوگیری می‌کند و در نتیجه باعث راحتی کار کردن با این دستگاه می‌شود.  با استفاده از دکمه ها و صفحه نمایشی که در قسمت بالایی این روغن‌گیر تعبیه شده است می‌توانید تنظیمات مورد نظر خود را انجام دهید. سهولت کاربرد این دستگاه و عملکرد دقیق و مقرون‌به‌صرفه‌ی آن، اشخاص زیادی را به فکر تهیه‌اش فرو می‌برد. اگر از افرادی هستید که به سلامت خود و خانواده‌ی خود اهمیت می‌دهند و به‌راحتی تسلیم تبلیغات نمی‌شوند، حتما از کیفیت روغنی که استفاده می‌کنید مطمئن شوید. روغن گیر گلسیرو مدل DSZYJ-200A  می‌تواند یک گزینه‌ی خوب برای تغییر سبک زندگی شما باشد. این دستگاه باکیفیت است و خروجی آن نیز مطلوب است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آسیاب صنعتی یوزیران مدل UI-124 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آسیاب «الاکلنگی، گهواره ای مفصلی یوزیران» مدل «UI_124» محصولی کارآمد، صنعتی کوچک رومیزی و خوش‌ساخت از این شرکت داخلی ایرانی است که با کاربری آسان برای آسیاب‌کردن انواع ادویه جات سخت، چرب، خشک، دانه‌ها، سبزیجات خشک، قهوه و... استفاده می‌شود. کاربری این دستگاه بسیار آسان است؛ کافی است پس از اتصال به برق، دکمه آسیاب را فشار دهید تا چرخش تیغه با 28000دور بر دقیقه شروع شود. گفتنی است این آسیاب، دستگاهی تک‌سرعته است. موتور آسیاب با توان مصرفی 2400 وات کار می‌کند که توان بالایی برای مصارف عطاری و صنعتی آزمایشگاهی محسوب می‌شود. محفظه‌ی داخلی آسیاب 3 لیتر از موادغذایی را در خود جا می‌دهد. بدنه‌ی آسیاب مدل UI124 از جنس استیل ضد زنگ 5میل بادوام ساخته شده است و طراحی ساده‌ای دارد. از نکات قابل‌توجه در مورد این محصول می‌توان به قابلیت آسیاب دانه‌های قهوه و انواع ادویه‌ی خوش‌عطر و طعم و تازه به کمک تیغه‌ی مستحکم با ضخامت سه میل استیل اشاره کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میوه و سبزی خشک کن مدل توربو T555 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول منحصر بفرد برخلاف مدل های قبلی خود(اورسان و F510 ,...) دارای توان مصرفی بهینه شده (400W) و فن AC و المنت نیمه صنعتی میباشد. این مدل مناسب برای کاربری خانگی و نیمه صنعتی میباشد وجه تمایز آن نسبت به مدل های قبلی محیط کاربرپسند اپلیکیشن آپدیت شده دستگاه میباشد که کاربران به راحتی میتوانند با گوشی تلفن همراه از طریق اپلیکیشن و ارتباط Direct WiFi به دستگاه میوه خشک کن متصل شده و آن را کنترل نمایند . نور داخل دستگاه علاوه بر زیبایی باعث میشود که کنترل بهتری نسبت به خشک کردن میوه و سبزی داشته باشید و همچنین این دستگاه با استفاده از تکنولوژی تابش حرارت و گرما به صورت موازی میوه ها را در تمام طبقات به صورت یکنواخت خشک میکند و همچنین دارای سیگنال هوشمند روتیت قفسه ها میباشد.از دیگر قابلیت های منحصربفرد این دستگاه مجهز بودن آن به سنسور رطوبت میباشد بدین شکل که امکان تنظیم آن هم به صورت دما و زمان هم به صورت رطوبت میوه وجود دارد. دستگاه میوه و سبزی خشک کن تراشه پرداز مدل توربو T555 دارای 10 عدد سینی توری آبکاری شده و 2 عدد کفی ضد زنگ و قابل شستشو میباشد. بدنه دستگاه فلزی و رنگ آن کوره ای و همچنین پایه های آن ضد لغزش میباشد این محصول بومی موفق به کسب گواهی TUV از کشور آلمان شده و رقیب سرسختی برای نمونه های مشابه خارجی میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دست خشک کن مدل AFP HERO خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دست خشک کن برقی سری JET رینا مدل HERO از با کیفیت ترین دست خشک کن های موجود میباشد بدنه استیل این دستگاه با شیار هایی که در کناره های آن قرار دارند حس زیبایی و قدرت را در ذهن تداعی مینماید . این دستگاه دارای موتور ژاپنی با قدرت بالا و لامپ uvجهت نور پردازی زیبا و ضدعفونی دست میباشد توجه : وات پایین این دستگاه نشان کم قدرت بودن این دستگاه نمیباشد‍‍، زیرا این دستگاه دارای فن با قدرت بالا و هیتر با مصرف کم میباشد که وات مصرفی آنرا پایین میاورد ولی در عمل سرعت خشک کنندگی این دستگاه از بسیاری نمونه های با وات مشابه بیشتر است .بهترین انتخاب جهت استفاده در منازل و مکان های اداری با تردد بالا( بین 10 الی 40 نفر متوسط هر دستگاه) طرز استفاده از دست خشک کن : کافیست دست خود را در مقابل دست خشک کن بگیرید ، چشمی دستگاه به راحتی حرکت دست شما را تشخیص داده و به صورت اتوماتیک روشن شده ، سریعا دستان شما را خشک مینماید .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخ خرد کن اوربیگوز مدل pk4200 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با یخ خردکن Orbegozo PK 4200 به سرعت و به راحتی از کوکتل های خوشمزه با دوستان لذت ببرید. با این دستگاه می توانید به سرعت یخ خرد شده برای تهیه لیوان درست کنید. خوش بگذره و خوش بگذرانید دارایی های: قدرت 100 وات دارد که له کردن یخ را در کوتاه مدت با نتایج عالی تضمین می کند. ظرفیت مخزن: ظرف جمع آوری حداکثر 0.7 لیتر ظرفیت دارد. تیغه استیل ضد زنگ: دارای تیغه استیل ضد زنگ که نتیجه برش عالی را به دست می آورد که عمر طولانی تری دستگاه را تضمین می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کرسی مدل leeko3_70 مجموعه 9 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کرسی وسیله‌ای است که در زمان‌های گذشته به جای بخاری در خانه‌ها استفاده می‌شد. کرسی از یک میز چوبی مربع یا مستطیل شکل در ابعاد بزرگ ساخته می شود، روی آن یک لحاف بزرگ انداخته می‌شود و یک قسمت مخصوص قرار دادن وسیله گرمایشی در زیر آن وجود دارد که نقش گرم نگه داشتن فضای زیر کرسی را بر‌عهده دارد. کرسی مدل leeko3_70، یک نمونه از کرسی‌های خوب موجود در بازار است. این کرسی تاشو بوده و درفصل‌هایی که استفاده نمی‌شود، خیلی راحت جمع شده و فضای کمی را اشغال می‌کند. کرسی بدن را از پایین داغ نگه می‌دارد؛ یعنی همان جایی که خون‌های سرد (بلغم و سودا) میل به ماندن در آنجا را دارند. این خون‌ها آنجا تجمع می‌کنند، گاهی آنقدر رسوب می‌کنند که بیماری‌های مختلفی را پدید می‌آورند. کرسی باعث می‌شود این خون‌های سرد در بدن فعال شده و به جاهای دیگر رفته و اصطلاحا رسوب نکنند. برای رفاه حال مشتری، ابعاد میز کرسی و لحاف آن طوری طراحی شده است که حتی در منازل 60 یا 70 متری هم قابل استفاده است.

لذت تجربه استفاده از کرسی

استفاده از کرسی‌های برقی امروزه رواج بیشتری پیدا کرده است. هیتر کرسی برقی رشکان در واقع یکی از انواع مختلف بخاری برقی موجود در بازار می‌باشد که سایز و طراحی ظاهری بسیار مناسبی برای استفاده در زیر کرسی دارد. اکثر افراد علاقه‌مند به استفاده از کرسی به جای کرسی‌های ذغالی قدیمی هستند به همین دلیل اقدام به خرید کرسی برقی می‌کنند. چرا که استفاده از آن‌ها بسیار آسان‌تر است و امکان تنظیم دما در آن‌ها نیز وجود دارد و همچنین از ایمنی بیشتری برخوردار می‌باشند.     کرسی چیست؟ کرسی را می‌توان نوعی از لوازم گرمایشی خانه‌ها در روزگاری نه چندان دور معرفی کرد. استفاده از این وسیله گرمایشی علاوه بر گرما بخش بودن و داشتن خواص درمانی فراوان، به دلیل دور هم آمدن افراد در کنار کرسی باعث به وجود آمدن صمیمیت بین اعضای خانواده می‌شد.   هنوز هم افرادی هستند که علاقمند به استفاده از کرسی باشند. می‌توان گفت خرید هیتر برقی مناسب برای زیر کرسی بهترین گزینه برای این دسته افراد است.   در هنگام خرید هیتر برقی باید به چند نکته اساسی توجه نمود. از مهمترین این نکات می‌توان به ایمن‌ بودن بخاری برقی، استاندارد بودن آن، کم بودن میزان مصرف انرژی توسط این کالا و اندازه، شکل و طراحی آن اشاره کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میوه خشک کن دبلیو ام اف مدل Kitc خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تنقلات سالم و میوه های را خودتان درست کنید و آنها را با خود ببرید . میوه خشک شده ، قارچ خشک شده ، گیاهان ، چیپس سبزیجات ، گوشت گاو یا میسلی را می توانید با مبلغ زیاد در سوپر مارکت خریداری کنید یا می توانید خودتان آنها را به راحتی تهیه کنید . دهیدراتور اتوماتیک با صرفه جویی در فضا و انرژی ، همه چیزهایی را که می توانید روی شبکه یا در قالب سیلیکونی اضافی قرار دهید خشک کرده و خشک می کند . میان وعده های خوشمزه و میله های گرانولو تقریباً بی صدا در پنج طبقه تولید می شوند . محافظت در برابر گرمای بیش از حد با خاموش شدن خودکار باعث ایجاد ایمنی لازم می شود . صبح روز بعد ، به سادگی غذاهای کوچک را برای کار بریزید یا به عنوان یک میان وعده به کودکان بدهید . همچنین یک مجموعه عملی با دو جعبه ذخیره و یک جعبه نوار غلات اضافی نیز وجود دارد .

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید پتو ژله ای به همراه قیمت و خرید آنلاین
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آسیاب صنعتی یوزیران مدل UI-118 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آسیاب صنعتی برقی کوچک UI-118 یوزیران محصولی کارآمد، رومیزی و خوش‌ساخت از این شرکت داخلی ایرانی است. دستگاه UI-118 دارای 6تیغه فعال استیل(3طبقه تیغه دو بر) با حالت گهواره ای - الاکلنگی - مفصلی است. بست های درب دستگاه از نوع آسان باز شو بوده و این اسیاب صنعتی با بدنه داخلی استیل با حجم 2 لیتر، مناسب آسیاب ادویه و عطاری ، اسیاب مواد غذایی، داروئی، شیمیایی و آسیاب دانه های سخت از قبیل: آسیاب زردچوبه، سنجد با هسته سخت یا حتی هسته خرما، قهوه، فلفل سیاه و قرمز، پابریکا، زنجبیل همچین ادویه ساب مناسب مواد چرب مانند زیره، تخم کتان کاربرد دارد. دستگاه آسیاب صنعتی رومیزی معمولا برای کار های آزمایشگاهی یا مغازه های عطاری استفاده می شود. البته با توجه به افزایش اهمیت استفاده از مواد طبیعی و ارگانیک مصارف این دستگاه ها اسیاب به خانه ها نیز راه پیدا کرده. نحوه استفاده این دستگاه بسیار آسان است: مواد مورد نظر را در مخزن میریزید. بست های مخزن را میبندید. دکمه استارت را فشار دهید. موتور دستگاه با سرعت 28هزار دور در دقیقه با قدرت 1800وات ساعت حرکت نماید. میزان موادی که در مخزن جا میگیرد، به چگالی مواد(حجمی بودن یا نبودن) بستگی دارد. به طور مثال این دستگاه 900گرم برنج را در خود جای میدهد. و برای زردچوبه به میزان 500-600گرم خواهد بود. و برای مواد شیمیایی سنگین تر تا چندین کیلوگرم نیز در خود جای میدهد. هنگام خرید به ابعاد مخزن دقت نمایید. تیغه آسیاب 118 یوزیران از فولاد ضد زنگ(استیل فود گرید) با ضخامت 2میلی متر ساخته شده که در برابر فشار و خردگی استحکام بالایی از خود نشان میدهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دست خشک کن رینا مدل 2500 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دست خشک کن برقی رنیا 2500 وات دارای بدنه استیل خش دار ضد ضربه و قدرت فوق العاده است.احساس بد خیس ماندن دست ها در محیط های اداری و اماکن پر رفت و آمد، چالشی مشترک برای افراد محسوب می شود.دست خشک کن برقی رینا این مشکل را به آسانی هر چه تمام تر حل کرده و احساس خوبی را برای شما به وجود می آورد.شرکت آذین صنعت با ارایه این محصول، دغدغه ی خشک کردن دست در اماکن پر رفت و آمد را از بین برده است.این دست خشک کن برقی، با موتور پر قدرت خود و طراحی بی نظیر ظاهری، علاوه بر کارایی بالا، جلوه ی خاص و زیبایی را به محیط اطراف خود می بخشد.کیفیت و قدرت بالای دست خشک کن برقی رینا سرعت انجام کار خشک کردن دست ها را بالا برده است.قدرت این موتور 2500 وات می باشد که قدرت قابل توجهی برای این دستگاه های دست خشک کن محسوب می شود.سرعت خروج هوا از این دستگاه 18 متر در ثانیه و حجم دمیدن هوای آن 388 متر مکعب در ساعت است.زمان خشک کردن دست با این قدرت محصول، 10 الی 15 ثانیه به طول خواهد انجامید.برق مصرفی این دست خشک کن برقی ، 220 ولت برق شهر می باشد که به وسیله ی کابل تعبیه شده در دستگاه به موتور انتقال می یابد.اندازه ی کوچک این دستگاه، امکان جا ی گیری راحت آن را فراهم آورده است.بدنه ی استیل آن بسیار مقاوم و ضد ضربه می باشد.همچنین این استیل خش دار ضد زنگ بوده و با ریختن آب روی آن مشکلی پیش نمی آید.طراحی حرفه ای این دستگاه به گونه ای است که کاملن ضد آب می باشد و با ریخته شدن آب روی آن، مشکلی برای موتور پیش نخواهد آمد.خروجی هوای چرخشی این محصول کار خشک کردن دست و البته صورت را آسان نموده است.یکی از بهترین و خاص ترین قابلیت های این دستگاه، قابلیت خشک کردن صورت علاوه بر دست می باشد.خروجی چرخشی دست خشک کن برقی رینا این قابلیت را به دستگاه افزوده است.به این ترتیب که با چرخاندن این خروجی به سمت دلخواه، صورت را نیز خشک می کند.جنس این خروجی استیل براق است که علاوه بر کیفیت عالی، جلوه ی خاصی به نمای ظاهری خش دار دستگاه داده است.این تکنولوژی کمک شایانی به مصرف بهینه برق کرده و باعث سرفه جویی در مصرف آن می شود.بدون نیاز به استفاده از کلید، برای روشن کردن دستگاه و استفاده از آن تنها کافیست دست یا صورت را پس از تنظیم حالت خروجی هوا به صورت دلخواه، به آن نزدیک کرد.در این صورت دستگاه روشن شده و شروع به انجام کار میکند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بستنی ساز کاراجا مدل FROZEN خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جدیدترین دستگاه بستنی ساز ( سالم و بهداشتی ) کاراجا مدل فروزن ( KARACA-FROZEN ) با استفاده سریع و آسان خود این فرصت را به شما می دهد تا در چند ثانیه میوه های یخ زده را به بستنی طبیعی و سالم تبدیل کنید. این محصول از برند معتبر کاراجا دارای استانداردهای ایمنی و سلامت انسان از اروپا می باشد. بستنی ساز Karaca می تواند موز، توت فرنگی، انبه، هلو، گیلاس، هندوانه، خربزه و هر میوه دلخواهتان را تهیه کند.می توانید هر میوه یا مخلوط میوه ای را که می خواهید اضافه کنید. شما می توانید به جای محصولات آماده ای که از بیرون برای خود و فرزندانتان خریداری می کنید، بستنی ها و دسرهای سالم میوه ای را با قوام و طعم دلخواه درست کنید می توانید ماست منجمد یا اسموتی را با تنوع بخشیدن به ماست منجمد یا غلیظ با میوه های مختلف تهیه کنید در صورت تمایل می توانید بستنی گیاهی را فقط با میوه های یخ زده و بدون افزودن لبنیات تهیه کنید به لطف لوازم جانبی قابل جابجایی آن به راحتی تمیز می شود. طراحی ارگونومیک، سبک و جمع و جور دستگاه ، نگهداری آن را در آشپزخانه آسان می کند با عملکرد یک دکمه ای خود استفاده راحت را ارائه می دهد. دستگاه بستنی میوه ای فاقد رنگ مصنوعی، مواد افزودنی و نگهدارنده، بدون خامه و کم چربی است و از میوه های خالص طبیعی به عنوان مواد خام استفاده می کند. انرژی و ویتامین میوه ها را حفظ می کند. بستنی در چند ثانیه درست می شود. هر میوه ای می تواند بستنی خوشمزه ای درست کند، اما بهتر است 2 یا 3 نوع میوه را با هم درست کنید. در مورد میوه آن را قبل استفاده برای چند ساعت در یخچال بگذارید تا یخ بزند... نوش جانتان

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیک پز مدل tababist خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر به فکر تهیه یک وسیله جهت پخت انواع شیرینی، کیک، پیتزا، مرغ، ماهی و سبیزجات در منزل با قیمت و کیفیت مناسب هستید ما کیک پز-پیتزا پز Taba bist صادراتی را به شما معرفی می کنیم. کارهایی که می توان با این دستگاه برقی انجام داد شامل: پختن همه نوع شیرینی، پختن انواع کیک، سرخ کردن مرف و جوجه، سرخ کردن گوشت، سرخ کردن و پختن ماهی و دم کردن سبزیجات با بخار خودشان، بدون آن که ویتامین آنها از بین برود. قابلمه این کیک پز دارای روکش نچسب باکیفیت و مرغوبی بوده که پخت و پز و همچنین شستشوی آن را آسان نموده است. در طراحی بدنه و کف این وسیله از آلیاژ مخصوص جهت انتقال یکنواخت حرارت استفاده شده است و در نتیجه پخت شما را یکنواخت و دلچسب می نماید. پوشش مقاوم در برابر انواع مواد خورنده شیمیایی و مواد شوینده نیز باعث می گردد طول عمر وسیله شما بیشتر گردد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیک پز برقی کد 1000001119 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیک پز برقی را می توان برای پخت انواع کیک، پیتزا، جوجه و ماهی مورد استفاده قرار داد و بدون نیاز به فر، این غذا های خوشمزه را تهیه نمود. این ظرف گرانیتی ساخته شده از نوعی آلیاژ آلومینیوم بوده و در داخل دارای روکش نچسب و در بیرون دارای روکش مخصوص نسوز است. درب این ظرف دارای یک محل اتصال است که می توانید کابل را به آن متصل یا قطع نمایید. درب این ظرف نیز کاملا کیپ شده و در قسمت درب یک پنجره شیشه ای وجود دارد تا بدون نیاز به باز کردن درب، داخل ظرف و موقعیت پخت را مشاهده نمایید. دسته نسوز، استوانه آلومینیومی برای وسط کیک، ارتفاع 10 سانتی متر، قطر دهانه 30 سانتی متر و طول دسته 17 سانتی متری از دیگر مشخصات این محصول می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تابه برقی دلفین مهر مدل mkh خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیک پز طرح دلفین مهر وسیله ای سه منظوره برای تهیه کیک و پیتزا و مرغ در منزل می باشد.قابلمه این کیک پز دارای روکش نچسب باکیفیت و مرغوبی بوده که استفاده و شستشوی آن را آسان نموده است.برای استفاده از دستگاه به عنوان کیک پز می توانید قطعه استوانه ای را درون قابلمه قرار داده و سپس خمیر کیک را درون آن بریزید همچنین به دلیل داشتن پنجره شیشه ای روی درب دستگاه می توانید بدون باز کردن درب فرآیند آماده سازی پخت و پز را زیر نظر داشته باشید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیک پز برقی داریک مدل kik20 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شما برای پختن انواع شیرینی ، پختن انواع کیک ، سرخ کردن مرغ و جوجه ، پخت پیتزا، میتوانید از دستگاه کیک پز داریک استفاده نمایید . کیک پز برقی darik ساخت کشور ایران است و این محصول از کیفیت بالایی برخوردار می باشد . جنس قابلمه این کیک پز از آلومینیوم تولید شده است . جنس درونی ظرف کیک پز نیز از تفلون نچسب بوده و حالت زنبوری دارد که کیفیت تفلون را در این محصول بسیار بالا برده است و شما براحتی میتوانید انواع کیک و شیرینی را در این کیک پز تهیه نمایید . ظرف کیک پز را براحتی می توانید شستشو دهید ، ولی به خاطر داشته باشید فقط از اسفنج و آب گرم و مایع ظرفشویی استفاده کنید و از سیم و یا اسکاچ و پودرهای زبر استفاده نکنید . در هنگام جدا کردن کیک نیز سعی نمایید از قاشق چوبی و یا کفگیر مخصوص ظروف تفلون استفاده کنید .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیک پز مدل GA-303 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیک پز و فر برقی خانگی دو طبقه GUNES ساخت شرکت لوازم خانگی KATMER ترکیه ، محصولی صادراتی به اروپا با تاییدیه های ایمنی و بهداشتی ، با توان 1300 وات در تیپ خانگی طراحی و تولید می شود، کلاس صنعتی این محصول درجه یک و دارای رنگ کوره ای متالیک براق و دو دسته در قسمت فوقانی فر جهت حمل راحت و استاندارد می باشد. دریچه حرارت قابل تنظیم که در قسمت جلویی فر که جهت مغز پخت شدن مواد غذایی تعبیه شده است. این محصول از دو المنت که هرکدام 650 وات قدرت دارند و در مجموع از 1300 وات بهره مند است. المنت های هر قسمت از فر ( بالا و پایین ) بصورت مجزا دارای دکمه روشن و خاموش هستند که در روی ترموستات بغل فر موجود می باشند. ویژگی جالب این محصول دوطبقه بودن آن که باعث شده تا فضای بیشتری برای پخت و پز داشته باشیم و برای هر طبقه سینی مخصوص خود وجود دارد. کابل برق این فر 150 سانتی متر می باشد. لذا آشپزباشی ها و کدبانوهای خوش سلیقه از این محصول برای پخت و پز انواع مواد غذایی ، کیک، پیتزا، پیراشکی، مرغ و ماهی، پنکیک و انواع شیرینی های فانتزی و سنتی می توانند بهره مند شوند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیک پز برقی مدل تابا بیست خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بسیاری با نبود فر در منزل یا دردسرهای آن از کیک پز های برقی استفاده میکنند. کیک پز معرفی شده دارای ورقی با ضخامت کاملا استاندارد ساخته شده است تا کیک شما با حرارت مناسب پخته شود .همچنین از بهترین روکش گرانیت استفاده شده است تا هم دوام آن بالا برود و هم به هیچ عنوان دچار چسبندگی نشود. همچنین شیشه استفاده شده در آن پیرکس میباشد که هم از نظر کیفیت بسیار بالاتر از شیشه معمولی هست و هم با حرارت شکسته نمیشود. توجه داشته باشید این کیک پز هم از نظر شکل ظاهری و هم از نظر اسم مشابه زیاد دارد لطفا هنگام خرید دقت فرمایید نام مدل کیک پز دقیقا تابابیست باشد .

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا