خانه و آشپزخانه

نکات مهم خرید کارواش خانگی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید کارواش خانگی باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

اگر قصد خرید کارواش را دارید تا با آن ماشین، حیاط، درب و نمای منزل و هر محیط دیگری را با کم ترین میزان مصرف آب و راحت ترین راه ممکن بشویید، در ادامه با مقاله راهنمای خرید کارواش خانگی در این نکته خرید همراهمان باشید تا با هم به بررسی این دستگاه کاربردی بپردازیم.

کارواش خانگی چیست؟

دستگاهی است که به وسیله یک سری تفنگی و نازل می تواند آب را با فشار بسیار زیادی بر روی سطح تعیین شده پمپاژ کند. فشار زیادی که آب هنگام خروج از دستگاه دارد باعث می شود تا آلودگی ها و جرم های موجود به طور کامل از روی سطح پاک شوند.

مزایای استفاده از کارواش خانگی 

  • صرفه جویی در مصرف آب
  • صرفه جویی در زمان
  • صرفه جویی در نیروی کار
  • صرفه جویی در هزینه
  • و …

انواع دستگاه کارواش خانگی

کارواش خانگی کوچک: این دستگاه به علت اندازه کوچک جابه‌جایی راحتی دارد. کم ترین میزان فشار در آن ها معمولا ۱۰۰ بار بوده و به علت جابه‌جایی راحت می توان آن را برای شستشوی حیاط، خودرو و سایر لوازم منزل استفاده کرد.
کارواش خانگی متوسط: این کارواش ها نسبت به مدل های کوچک فشار بیشتری دارند، حداقل فشار آب در این کارواش ها ۱۳۰ بار می باشد. از این مدل بیشتر برای شستشوی نمای ساختمان ها، نرده ها و قایق استفاده می شود.
کارواش خانگی حرفه ای: این دستگاه دارای فشار حداقل ۱۶۰ بار می باشد. به علت فشار زیاد آب از آن نمی توان زیاد برای مصارف خانگی استفاده کرد. این مدل بیشتر در صنعت مورد استفاده قرار می گیرد. کار با این دستگاه نیاز به تخصص بالا دارد، زیرا با این فشار می توان به راحتی رنگ را از روی بدنه خودرو برداشت.

کارواش آب گرم بهتر است یا آب سرد

کارواش آب سرد: به وسیله فشار آب پیوند های مولکولی آلودگی ها در سطح شکسته می شود و به راحتی از روی سطوح تمیز می شود. اما این وسیله برای پاک کردن سطوح چرب کارایی لازم را ندارد و برای شستشو باید از مواد شوینده استفاده کرد.
کارواش آب گرم: در زمان های گذشته مردم بر این باور بودند که آب گرم نسبت به آب سرد قدرت پاک کنندگی بیشتری دارد، در صنعت نیز این موضوع صدق می کند و برای پاک کردن راحت چربی، روغن و گریس از کارواش آب گرم استفاده می شود. پس نتیجه می گیریم برای شستشوی مکان هایی که چربی بالایی دارند از کارواش آب گرم بیشتر استفاده می شود.

نکات مهم هنگام خرید کارواش خانگی

وزن مناسب: نخستین نکته ای که بایستی به هنگام خرید کارواش خانگی به آن توجه نمایید، وزن و ابعاد دستگاه مورد نظر شما می باشد. فراموش نکنید که کارواش مد نظر شما قرار است در محیط های غیر صنعتی مورد استفاده شما قرار بگیرد، پس باید هم از وزن مناسبی برخوردار باشد و هم دارای ابعاد و طراحی قابل قبولی جهت سهولت در امر جا به جایی باشد.

طول کابل منبع تغذیه: تقریبا تمام دستگاه های پمپاژ کننده دنیا با برق مستقیم شهری به کار می افتند و در این بین، برخورداری از کابل بلند متصل کننده این نوع از دستگاه به منبع تغذیه مورد نیازشان، می تواند هم سبب راحتی بیشتر شما در هنگام استفاده از کارواش های خانگی گردد و هم دغدغه نبود پریز برق در برخی از مکان ها را برایتان تا حد قابل قبولی کاهش دهد.

موتور قدرتمند: دقت کنید اگر قرار باشد شما برای شستشوی هر نقطه ای در محیط شخصی خود، چندین و چند مرتبه از کارواش خانگی تان استفاده نمایید، زمان زیادی را صرف خواهید نمود و انرژی بسیاری را تلف خواهید کرد! پس بهتر است به هنگام خرید یک کدام از این دستگاه پاکسازی کننده خانگی حتما به توان موتور به کار رفته در ساخت آن و همچنین قدرت پاشش آب از درون دستگاه به بیرون را مد نظر خود قرار دهید.

قابلیت استفاده از مواد شوینده: این مورد نیز می تواند برای بسیاری از شما خریداران محترم قابل توجه و مهم تلقی شود. کارواش های خانگی امروزه از مدل ها و نوع های مختلفی برخوردار هستند که یکی نوع از آنان، کاروش هایی با مخزن ترکیب نمودن مواد شوینده با آب می باشد که قطعا تنها می توان به هنگام شستشوی یک خودرو و یا یک وسیله بسیار کثیف و آلوده متوجه این حُسن بزرگ به کار رفته در برخی از کارواش های خانگی شد.

برخورداری از حالت های مختلف شستشو: تعدادی از این دستگاه های پاک کننده خانگی از امکان پاشش آب و یا حتی مواد شوینده از داخل مخزن خود با حالت های مختلف همچون: پاشش مستقیم و پاشش های غیر مستقیم تحت زوایای گوناگون برخوردار هستند که این قابلیت نیز می تواند برای بخش عمده ای از خریداران کارواش های خانگی بسیار مهم و قابل توجه بحساب آید.

قیمت کارواش خانگی: و اما مورد آخری که همیشه برای بخش بزرگی از خریداران ایرانی مهمتر از حتی کیفیت کلی محصول نیز می باشد، قیمت آن کالا است. قیمت کارواش خانگی با توجه به امکانات و توان موتور و همچنین مسائل ظاهری آن نظیر: اندازه، طراحی، رنگ، وزن و غیره مشخص می شود و لزوما نباید برای خرید یک کدام از این دستگاه های پاک کننده خانگی به این فکر کنید که چون گران تر از مابقی کارواش های دیگر خانگی موجود در بازار است، پس از همه آن ها بهتر و با کیفیت تر است.

باتوجه به نکاتی که در این نکات خرید کارواش خانگی گفته شد، می توانید کارواش مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه کارواش ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز کارواش نووا مدل 245 بار خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

💥کارواش دینامی وونیکو💥 دارای موتور دینامی با کیفیت قدرت خروجی 100 الی 245 بار واقعی دارای موتور3200 وات بدون افت توان در کارکرد طولانی مدت دارای موتور تمام مس و سیم پیچ دوبل قابلیت مکش آب از سطل کیفیت ساخت بالا با مجوز فروش در اروپا با تکنلوژی ژاپن p.r.c شلنگ فشار قوی، شلنگ معمولی، یک عدد فیلتر، یک عدد بست و …

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کارواش رویال مدل 150 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شاید بسیاری از مردم در دنیا کمپانی رویال را یکی از برترین برندها در زمینه تولید لوازم خانگی و ابزار آلات صنعتی بدانند . ولی واقعیت این است که این شرکت در بیشتر زمینه های تولیدات صنایع پزشکی نفت و گاز و بسیاری از صنایع با نام های تجاری دیگر جز برترین ها بوده است . یکی دیگر از زمینه های طراحی و تولیدی این شرکت در زمینه تولید کارواش های صنعتی است که می توان گفت در این راه هم رویال بی رقیب بوده است. شرکت رویال یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین کمپانی تولید لوازم و دستگاه‌های خانگی و صنعتی است که سال‌هاست در این زمینه فعالیت می‌کند و همیشه در این عرصه پیشگام بوده است .کارواش رویال مدل HPl1650-150BAR را می‌توان محصولی تمام‌ عیار از شرکت رویال آلمان دانست کارواشی با قطعات آلمان و مونتاژ چین که به‌ صورت هوشمند عمل کرده و دارای سامانه توقف خودکار بسیار پیشرفته است. این قابلیت باعث می‌شود تا هنگامی که کاربر با دستگاه کار نمی‌کند، دستگاه متوقف شده و در مصرف آب و برق صرفه‌جویی شود. موتور دینامی این دستگاه توان بسیار بالایی برابر 1600وات دارد که قادر است آب را با حداکثر فشار برابر 150بار از نازل خود خارج کند. بزرگترین ویژگی این دستگاه کارواش پمپ تمام فلزی برنجی آلیاژی سه سیلندری آن می باشد . بسیاری از موارد کیفی و زیبایی منحصر به فرد این دستگاه باعث شده این دستگاه در نوع خود در دنیا بی رقیب باشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کارواش فشار قوی بوش مدل AQT135 مجموعه 8 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت (Bosch) «بوش» یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین شرکت‌های تولید لوازم و دستگاه‌های خانگی و صنعتی است که سال‌هاست در این زمینه فعالیت می‌کند. این‌روزها کمتر کسی است که نام این برند معروف را نشنیده باشد و از کیفیت محصولاتش بی‌خبر باشد. این شرکت یکی واز جدیدترین محصولاتش را به نام کارواش مدل (Universal Aquatak 135) به بازار عرضه کرده است.کارواش بوش مدل Universal Aquatak 135 را می‌توان محصولی تمام‌ عیار از شرکت بوش آلمان دانست که همیشه در تولید ابزار آلات صنعتی در دنیا بی رقیب بوده است . کارواش به‌صورت هوشمند عمل کرده و دارای سامانه توقف خودکار دستگاه است. این قابلیت باعث می‌شود تا هنگامی که کاربر با دستگاه کار نمی‌کند، دستگاه متوقف شده و در مصرف آب و برق صرفه‌جویی شود.این دستگاه توان بسیار بالایی برابر 1900وات دارد که قادر است آب را با حداکثر فشار برابر 135 بار از نازل خود خارج کند. نازل لنس دستگاه نیز به‌ شکل سه در یک بوده و قادر است جریان خروجی را در سه حالت مختلف ساده، چرخشی و همراه با حباب هوا در اختیار کاربر قرار دهد.بزرگترین ویژگی این دستگاه کارواش پمپ تمام فلزی سه سیلندری آن می باشد . این دستگاه مجهز به سیستم پیشرفته فوم پاش و ساکشن می باشد . طول لنس این دستگاه 6 متر می باشد . حتما توجه کنید که قبل استفاده دستگاه شیلینگ آب را هواگیری نمایید وگرنه خواهید دید آب خارج نخواهد شد . بسیاری از موارد کیفی و زیبایی منحصر به فرد این دستگاه باعث شده این دستگاه در نوع خود در دنیا بی رقیب باشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کارواش اینتیمکث مدل 230 بار خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کارواش 230 بار دینامی حرفه ای اینتیمکس با بهره­ مندی از موتور اینداکشن (Induction) قدرتمند با توان بسیار بالا 2500 وات و ظرفیت دستیابی به حداکثر فشار آب خروجی 260 بار و حداکثر جریان آب خروجی به میزان 6.5 لیتر در دقیقه توانایی همراهی با کاربر تا آخرین لحظه جرم زدایی از سطوح یا هر مکان دیگری را دارد و این اطمینان را برای او ایجاد می­کند که بدون نگرانی از بابت کاهش یا قطعی جریان آب می­تواند به فعالیت خود ادامه دهد. این کارواش مجهز به سیستم اتو استاپ بوده که کارکرد این سیستم بدین صورت است که با فشار دادن ماشه آب­پاشی توسط کاربر، جریان آب را وصل و با رها کردن ماشه، جریان آب را قطع می­کند. این ویژگی موجب صرفه جویی در مصرف آب و انرژی و نیز افزایش طول عمر دستگاه می شود. سیستم حفاظت گرمایی نیز از دیگر پارامترهای مهم این کارواش 260 بار دینامی است که در صورت افزایش دما موتور دستگاه به طور خودکار خاموش می کند و به کاربر این امکان را می‌دهد تا پس پایین آمدن دما مجدداً به ادامه فعالیت خود بپردازد. این کارواش به تفنگ قابل تنظیم مجهز شده که امکان تنظیم زاویه پاشش آب را برای انجام فعالیت های گوناگون فراهم می کند. همچنین این دستگاه به تفنگ آبپاش فشار قوی، کوپلینگ فشار قوی و مخزن مواد شوینده داخلی، شلنگ جهت کشش آب از سطل (برای سم یا سایر سیالات) مجهز است. طراحی ارگونومیک و وزن 11.5 کیلوگرمی از دیگر مشخصات این کارواش است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کارواش اینتی مکس مدل شاسی دار کد ghr178 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دارای موتور اینداکشن تمام مسی پرقدرت با توان 3800 وات می باشد -دارای فشار خروجی 260 بار می باشد -مجهز به چرخ با ترمز گیر می باشد -مجهز به موتور تمام مس با ساختاری مستحکم می باشد - افزایش فشار پاشش و توان تمیزکاری با برخورداری از موتور پر توان را دارد - طول عمر بالا، صدای پایین و ارائه کیفیت بالا در پاشش آب را دارد - مجهز به سیستم سوئیچ اتو استاپ جهت قطع خودکار موتور می باشد - دارای سیستم حفاظت گرمایی جهت خاموش کردن خودکار موتور در صورت افزایش دمای دستگاه میباشد - مجهز به تفنگ آب‌پاش پیشرفته و متناسب با موارد استفاده گوناگون جهت راحتی و سهولت کاربران است - طراحی ارگونومیک و دارای چرخ جهت سهولت در حرکت دستگاه و افزایش راحتی کاربر در فرایند تمیزکاری رادارد - دارای دسته ارگونومیک به منظور تسهیل در جابجایی دستگاه می باشد - مجهز به لانس‌های قابل تنظیم و ساخته شده از مواد اولیه باکیفیت بالا با امکان تنظیم زاویه پاشش آب می باشد - دارای مخزن مواد شوینده داخلی به منظور افزایش قدرت تمیزکاری و کاهش زمان این فرایند است - مجهز به کوپلینگ اتصال سریع برای اتصال و جداکردن سریع شلنگ می باشد - دارای شلنگ فشار قوی به منظور افزایش دوام و کارایی دستگاه می باشد - نازل دستگاه مجهز به دو صفحه تنظیم کننده نحوه پاشش آب از جنس فولاد ضد زنگ و مقاوم است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کارواش بوش مدل Universal Aquatak 130 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت (Bosch) «بوش» یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین شرکت‌های تولید لوازم و دستگاه‌های خانگی و صنعتی است که سال‌هاست در این زمینه فعالیت می‌کند. این‌روزها کمتر کسی است که نام این برند معروف را نشنیده باشد و از کیفیت محصولاتش بی‌خبر باشد. این شرکت یکی واز جدیدترین محصولاتش را به نام کارواش مدل (Universal Aquatak 130) به بازار عرضه کرده است.کارواش بوش مدل Universal Aquatak 130 را می‌توان محصولی تمام‌ عیار از شرکت بوش آلمان دانست که همیشه در تولید ابزار آلات صنعتی در دنیا بی رقیب بوده است . کارواش به‌صورت هوشمند عمل کرده و دارای سامانه توقف خودکار دستگاه است. این قابلیت باعث می‌شود تا هنگامی که کاربر با دستگاه کار نمی‌کند، دستگاه متوقف شده و در مصرف آب و برق صرفه‌جویی شود.این دستگاه توان بسیار بالایی برابر 1700 وات دارد که قادر است آب را با حداکثر فشار برابر 130 بار از نازل خود خارج کند. نازل لنس دستگاه نیز به‌ شکل سه در یک بوده و قادر است جریان خروجی را در سه حالت مختلف ساده، چرخشی و همراه با حباب هوا در اختیار کاربر قرار دهد.بزرگترین ویژگی این دستگاه کارواش پمپ تمام فلزی سه سیلندری آن می باشد . این دستگاه مجهز به سیستم پیشرفته فوم پاش می باشد . طول لنس این دستگاه 6 متر می باشد . بسیاری از موارد کیفی و زیبایی منحصر به فرد این دستگاه باعث شده این دستگاه در نوع خود در دنیا بی رقیب باشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کارواش اینکو مدل CP-WLI-20082 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کارواش اینکو مدل CPWLI20082 ، یک کارواش شارژی با ولتاژ ورودی 20 ولت است که توانایی دارد آب را با حداکثر فشار 24.8 بار یا 360psi به طرف هدف مورد نظر بپاشد.میانگین مصرف آب یا حداکثر دبی این کارواش به 2.2 لیتر در دقیقه می‌رسد.از مزیت‌های این کارواش می‌توانیم به شارژی بودن آن اشاره کنیم که در هر مکانی برای شما قابل استفاده خواهد بود. طراحی این کارواش به گونه ای است که می توانید آن را به راحتی با استفاده از شلنگی که داخل آن قرار گرفته است ، به شیر آب متصل کنید و به کار بپردازید.پاشش آب این کارواش قابل تنظیم است و با استفاده از نازل 6 حالته‌ای که دارد می‌توان نوع پاشش را به راحتی با چرخاندن سری نازل عوض کرد.کارواش شارژی 20 ولت اینکو همراه با باطری و شارژر است.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید آیفون تصویری به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کارواش توسن مدل 1218IPW خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کارواش مدل 1218IPW یک دستگاه مخصوص شستشو، با عملکردی مناسب است. این دستگاه ابعاد و وزن مناسبی دارد و جابجایی آن به‌آسانی امکان‌پذیر است. هرچند که طول مناسب شلنگ این محصول، نیاز به جابجا کردن دستگاه را کاهش می‌دهد. فشار و حجم آب خروجی این دستگاه برای تمیز کردن سطوح و اجسام مختلف کاملا مناسب است. شکل و شدت پاشش آب در این دستگاه قابل تنظیم است. 1218IPW یک دستگاه کارواش برقی خانگی است که شرکت «توسن» (Tosan) این محصول را تولید می‌کنند. این مدل دارای یک موتور 1800 وات دارد که آب را فشار 140 بار در خروجی، در اختیار کاربر قرار دهد. دبی آب خروجی از این محصول تا 5.5 لیتربردقیقه می‌رسد. این محصول 17 کیلوگرم وزن دارد اما برای سهولت در جابجا کردن این کارواش، یک دسته‌ی پلاستیکی و یک جفت چرخ برای این محصول در نظر گرفته شده است. همچنین یک شلنگ از جنس PVC با طول 5 متر برای این محصول در نظر گرفته‌اند. جنس PVC باعث افزایش انعطاف و مقاومت شلنگ می‌شود. روی دستگاه یک کلید گردشی برای تنظیم فشار خروجی قرار دارد. همچنین شکل پاشش آب هم توسط لنس دستگاه، قابل تنظیم است. موتور قرار گرفته در این دستگاه، ازنوع یونیورسال اسست. این موتور عمر بالایی دارد و قطعات مصرفی چندانی ندارد. Tosan کارواش خانگی مدل 1218IPW را با یک موتور 1800 وات تولید کرده که آب را ورودی را با فشار 140 بار و با حجم 5.5 لیتربردقیقه در خروجی در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این دستگاه علاوه بر یک شلنگ PVC با طول پنج متر، دارای دسته‌ی پلاستیکی و چرخ جهت سهولت در جابجایی است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کارواش شارژی مدل MDHL8107 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کارواش شارژی دوکاره مدل MDHL8107 با طراحی هوشمندانه که دارد شستشو اصولی ماشین را برای شما و بخصوص برای جاهایی که دسترسی به آب لوله کشی نیست را بسیار راحت کرده است اقلام همراه محصول شامل : پمپ آب ، فیلتر آب ، باطری لیتیومی قوی 48V ، شلنگ 6 متری ، شارژر مخصوص ، یک سری آب 6 حالته ، مخزن مواد شوینده ، رابط ها و کیف مخصوص است که همه اقلام همچنین کارواش داخل کیف قرار میگیرند .این کارواش دارای باطری قوی 48V است که قدرت پاشش آب را بسیار قوی کرده است ، باطری بوسیله شارژی که همراه محصول ارسال میشود با برق شهری شارژ میشود.کارواش دارای قابلیت مکش قوی است و بدین وسیله میتوانید از آن حتی در مناطقی که به آب لوله کشی دسترسی ندارید استفاده کنید ( شلنگ کارواش را در آب داخل سطل قرار دهید ، آب بوسیله مکنده به داخل کارواش کشیده میشود ) . این محصول دارای فیلتر آب است تا از ورود آودگی ها به داخل کارواش جلو گیری کند همچنین دارای مخزن شوینده است که میتوانید شامپو خودرو و یا هر شوینده مناسبی را داخل آن بدون مخلوط کردن با آب بریزید .) قابلیت دیگر این کارواش ، سری با 6 مدل پاشش متفاوت است که با توجه به نیاز خود میتوانید از هر یک از آن ها استفاده کنید .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کارواش شارژی مسترتولز مدل 48VH خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کارواش شارژی خانگی با باطری 48 ولت لیتیومی با قدرت 160 وات است .حسن این دستگاه نسبت به دستگاه های دیگر این است که از سری های برنجی استفاده شده است که نشکن است ودر اثر فشار نمیشکند. حداکثر جریان خروجی سیالات در این کارواش 4 لیتر در دقیقه می باشد و فشار آب در بازه 22 تا 30 بار است. ویژگی کلیدی این کارواش قابلیت تنظیم فشار برای نیازهای مختلف است. از مهم ترین کاربردهای این کارواش می توان به مواردی مثل سمپاشی، تمیزکاری و آبیاری، شستشوی خودرو، پارکینگ، استخر، مبلمان، باغ، دوچرخه و … اشاره کرد. کارواش های شارژی یکی از اقلام ضروری برای در هر خانه به شمار می رود. طراحی این نوع کارواش ها به گونه ای است که بدون نیاز به آب فراوان یا حتی برق می توان از آن استفاده نمود. با استفاده این کارواش می توانید به راحتی و با صرفه جویی در مصرف آب، تنها با یک سطل آب، آبیاری سریع و پرفشاری را در منزل ، باغ ، زمین کشاورزی و … تجربه کنید. . فشار آب این کارواش خانگی در بازه 22 تا 30 بار قرار دارد که ویژگی قابل توجه این کارواش قابلیت تنظیم فشار آن است که می توانید با توجه به نیاز خود و آلودگی محل مورد نظر، آن راتنظیم نمایید. معمولاً فشارهای پایین برای آبیاری گیاهان و فشار بالا برای شستشوی وسایل نقلیه و … مورد استفاده قرار می گیرد. طول پاشش این کارواش تا 5 متر می باشد. باطری های قابل شارژ این کارواش نیز باعث در دسترس بودن همیشگی این کارواش حتی در مکان هایی که به برق دسترسی ندارید شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کارواش صنعتی اینتیمکث کد 220Bar خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

xموتور این کارواش 3200 وات دینامی(القایی) قدرتمند است. xدارای بطری شستشو جهت استفاده از شوینده های بدنه می باشد. xدارای فشار 100 الی 220 بار کاملا واقعی می باشد. xغیر قابل مقایسه با برندهای همسطح از نظر کیفی و فشار می باشد. xدارای گان حرفه ای ساخت شرکت اینتیمکس می باشد xقابلیت تنظیم مدل پاشش دارد xسرعت پاشش 10 لیتر بر دقیقه است xقابلیت پاشش سم و انواع سیالات را دارد دارای گان، شلنگ فشار قوی، شلنگ ورودی و یک عدد اتصالات ورودی و یک عدد فیلتر بزرگ است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کارواش کرشر مدل K2COMPACT-NEW خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

از کارواش جهت شست‌وشوی خودرو، اطراف ساختمان و غیره استفاده می‌شود. عملکرد این دستگاه به‌صورتی است که با افزایش فشار آب به شست‌وشوی سریع و صرفه‌جویی در مصرف آب کمک می‌کند. کارواش کرشر مدل K2COMPACT-NEW وزنی در حدود 6 کیلوگرم دارد و برای حمل‌ونقل آن با مشکل جدی روبه‌رو نیستید. این محصول دارای توان 1400 وات، قدرت فشار آب آن 110 بار و حداکثر دمای آب آن 40 درجه سانتی‌گراد است. طول شلنگ آن 4 متر و دبی آن 6 لیتر در دقیقه است. کارواش کرشر مدل KK2COMPACT-NEW مجهز به یک تفنگی و لنس است. نوع موتور این کارواش ذغالی است و کاربرد خانگی دارد. گفتنی است کارواش کرشر مدل K2COMPACT-NEW دارای دسته‌ی تلسکوپی است. وجود دسته برای کارواش کرشر مدل KK2COMPACT-NEW باعث حمل‌ونقل راحت آن می‌شود. باتوجه به مشاغل روزمره وجود دستگاهی که هر زمان نیاز دارید بتوانید ماشین خود را بشورید یک مزیت بزرگ محسوب می‌شود.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کارواش نووا مدل NTW 4160 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کارواش مدل NTW-4160 یک کارواش حرفه‌ای است که با برند «نووا» (Nova)عرضه می‌شود. فشار آب خروجی این دستگاه بسیار بالا است. این مدل موتور قدرتمندی دارد و از طراحی مناسبی برخوردار شده است. قابلیت‌ها و لوازم جانبی این محصول کمک بسیار زیادی در استفاده هر چه بیشتر و بهتر از این دستگاه می‌کند. NTW-4160 نامی است که شرکت نووا برای کارواش حرفه‌ای خود انتخاب کرده است. این شرکت چند سالی است که در کشورمان به ساخت ابزار و لوازم جانبی مشغول است. این محصول نووا، به یک موتور 2200 وات مجهز شده است. این موتور تامین کننده 160 بار فشار آب در خروجی دستگاه است. از این کارواش می‌توانید برای شستشوی محوطه‌های بزرگ، خودرو، دیوار، پنجره و مواردی نظیر این استفاده کنید. این مدل سیستم تزریق مواد شوینده دارد و با پر کردن مخزن مربوطه می‌توانید از شستشویی با کیفی بالاتر بهره‌مند شوید. همچنین در این محصول قابلیت جمع‌کردن شلنگ دور قرقره‌ای که در بالای دستگاه نصب‌شده، وجود دارد. لوازم جانبی همراه شده با این دستگاه بسیار متنوع‌ هستند. دو لنس با سری‌های توربو و قابل تنظیم، یک لنس برسی، تفنگی (با طراحی ارگونومیک)، شلنگ 5 متری و اتصالات مربوط به آب ورودی، لوازم جانبی هستند که به همراه مدل NTW-4160 آمده است. شستشوی حیاط منزل با استفاده از شلنگ و فشار معمولی آب علاوه بر زیاده‌روی در مصرف آب، کیفیت چندانی ندارد. دستگاه‌های کارواش ضمن کنترل مصرف آب، قدرت مناسبی در تمیز کردن محوطه‌ی منزل شما دارند. لنس برسی در مدل NTW 4160 برای شستشو و تمیز کردن بهتر سطوح و قسمت‌های مختلف بسیار کاربرد دارد. اگر قصد شستشو با آب گرم را به کمک این محصول دارید، این دستگاه قابلیت گرم کردن آب را ندارد؛ ولی می‌توان آب ورودی این دستگاه را تا دمای 40 درجه سانتی‌گراد گرم کرده و از محصول استفاده کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کارواش شارژی مدل KF-X-A خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سمپاش و مینی کارواش پرتابل شارژی دو موتوره مدل KF-X-A یکی از محصولات کاربردی و جمع و جور مناسب برای تکنسین های کولر گازی ، کشاورزان و باغدار ها یا کسانی که علاقه به کمپینگ دارند میباشد. این محصول با قابلیت مکش آب از یک سطل و یا بطری ، شما را از متصل کردن دستگاه به فشار آب شهری بی نیاز میسازد. موتور این محصول دوبل بوده و نسبت به محصولات مشابه قدرت بیشتری را دارا هست که میتوان در مواردی همچون سمپاشی ، کمپینگ ، شستشوی اواپراتور و کندانسور کولر گازی یا شستشو های دیگر اشاره کرد. همچنین شما میتوانید با استفاده از کلید های تعبیه شده روی دستگاه این محصول را به صورت تک موتوره یا دوموتوره همزمان استفاده کنید. مینی کارواش شارژی دارای 10 متر شیلنگ خروجی بوده که به یک لنس کلتی متصل میباشد و شما با فشار دادن کم و زیاد دسته لنس میتوانید هم پاشش سوزنی داشته باشید هم به صورت پخش یا مه پاش. این سمپاش شارژی یا مینی کارواش دارای یک شارژر 12 ولت 1.7 آمپر بوده و دارای نمایشگر شارژ نیز است. همچنین به خاطر وزن مناسب این مینی سمپاش یا کارواش میتوانید آن را به راحتی حمل کنید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کارواش باسئوس مدل F0 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کمپانی بیسوس یکی از شرکت‌های بسیار فعال در تولید انواع لوازم جانبی است و لوازم جانبی خودرو نیز در لیست تولیدات این کمپانی قرار دارد. از لوازم‌ بسیار کاربردی بیسوس می توان به کارواش دستی آن اشاره کرد که به شما کمک می‌کند خودروی خود را بدون صرف هزینه یا وقت اضافه تمیز کنید. کارواش خانگی بیسوس مدل F0 نام یکی از این محصولات است. وزن این کالا مناسب و برابر با 2.7 کیلوگرم و ابعاد آن 196x142x377 میلیمتر می باشد که حمل آن را بسیار راحت کرده است.علاوه بر این در بخش بالای بدنه آن دستگیره ای طراحی شده که حمل راحت تر را برای شما فراهم ساخته است. جنس بدنه ی این محصول از فلز ساخته شده است و در برابر آسیب و ضربه از مقاومت بالایی برخوردار است. دمای آب قابل تحمل این دستگاه بین 0 تا 40 درجه است و از استاندارد ضدآب IPX5 پیروی می‌کند. در بسته بندی این محصول، دو شلنگ، نازل، سری، مخزن فوم و تفنگی نیز ارائه شده و با اتصال آن‌ها به دستگاه می‌توانید به شستشوی خودروی خود بپردازید. برای خاموش و روشن کردن آن هم کلید چرخشی on/of روی بدنه طراحی شده است. از ویژگی بسیار مهم کارواش دستی، قدرت فشار آب و صرفه‌جویی در مصرف آب است. این محصول با فشار، آب را روی سطح می‌پاشد و نه تنها در مصرف آب بلکه در وقت نیز صرفه‌جویی می‌شود. با قدرت 1000 وات کثیفی‌ها را به خوبی پاک می‌کند و قادر به ایجاد فشاری معادل 90 بار بوده که گویای پاک کننده‌ای قوی برای لکه‌ها و کثیفی‌ها است. حداکثر میزان خروجی آب 252 لیتر در هر ساعت را در اختیار شما قرار می‌دهد. ولتاژی برابر با 220 ولت تا 50 هرتز و توانی معادل 1000 وات دارد. دو شاخه‌ای که برای آن درنظر گرفته شده با پریزهای ایران سازگار نیست و برای استفاده باید از یک تبدیل یا چندراهی برق مناسب استفاده کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کارواش صنعتی هیوندای مدل HP2160 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دارای سیستم قطع خودکار/کارکرد با ولتاژ 220-240 ولت/دارای فرکانس 50 ~ 60 هرتز/بهره‌مندی از استاندارد IPX5/تحمل حداکثر فشار خروجی 160 بار/بهره‌مندی از شلنگ فشار قوی 5 متری/مجهز به موتور یونیورسال قدرتمند 2200 وات/کارکرد با حداکثر جریان آب 8.0 لیتر در دقیقه

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کارواش هیوندای مدل HP1846-PW خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاهی که در تصویر مشاهده می‌کنید یکی از تولیدات شرکت معتبر «هیوندای» (Hyundai) است و مدل (HP1846-PW) نام دارد. این کارواش از قدرت فشار آب بالایی برخوردار است و قادر است آب را با فشاری برابر 140 بار پمپاژ کند. این فشار بالا از یک موتور 1800 واتی حاصل می‌شود. فشار بالای این کارواش موجب تمیز کردن سطوح در مدت زمانی کوتاه می‌شود. شرکت هیوندای برای افزایش قدرت تمیزکنندگی این کارواش، مخزن مواد شوینده‌ای برای آن تعبیه کرده است. حداکثر دبی آب این دستگاه 6.7 لیتر بر دقیقه است و از شلنگی پنج متری برخوردار است. این شلنگ بلند در کنار کابل پنج متری دستگاه موجب راحتی هرچه بیشتر کاربر می‌شود. محصول فوق وزنی حدود 15 کیلوگرم دارد و برای راحتی حمل آن، چرخ‌هایی زیر دستگاه قرار دارد. این دستگاه دارای استاندار IPX5 بوده که به معنی مقاومت در برابر واترجت اسپری شدید است. حداکثر دما و فشار آب ورودی به این دستگاه به ترتیب برابر 40 درجه و هفت بار است. این دستگاه به همراه تفنگی، لنس و رابط آب عرضه می‌شود.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کارواش یوسمز مدل ZB260 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شست شو و نظافت ماشین یکی از دغدغه‌های اصلی رانندگان می‌باشد و برای تمیز کردن آن ملزم به بردن ماشین به کارواش می‌باشید که هم وقت شما را می‌گیرد و هم هزینه دارد.برای این منظور کمپانی Usams که سازنده انواع لوازم جانبی ماشین می‌باشد کارواش خانگی قابل حمل یوسمز مدل ZB260 تولید کرده است تا به راحتی در هر زمانی ماشین خود شستشو کنید. نحوه کارکرد کارواش usams ZB260 به این شکل می‌باشد که ابتدا شلنگ کارواش را به وسیله اتصالات داخل جعبه آن به سر شیر متصل میکنید و پس از باز کردن شیر آب با توجه به ساختاری که در قسمت نازل این کارواش می‌باشد باعث می‌شود آب درون شلنگ کارواش با فشار زیاد از قسمت نازل خارج شود. برای تنظیم میزان آبپاشی می‌توانید از کلید چرخشی که در انتهای نازل قرار دارد استفاده کنید و میزان فشار آب مورد نیازتان را برای شستشو تنظیم نمایید و در سه حالت، اسپری کردن به صورت پودری ،اسپری کردن با قدرت زیاد و حالت سوزنی استفاده کنید.همچنین این کارواش دارای یک مخزن هم می‌باشد که قبل از نازل متصل می‌شود و شما در صورت نیاز می‌توانید انواع شوینده را داخل آن بریزید. ابعاد نازل این کارواش به تنهایی 15 در 15 سانتی متر می باشد که اگر شلنگ آن را به آن متصل کنیم با توجه به طول 5 متری شلنگ و اتصالات آن طول کلی کارواش به 530 سانتی متر هم می رسد. کارواش یوسمز دارای یک شلنگ 5 متری 4 لایه با کیفیت می‌باشد تا بدون مشکل بتوانید سرتاسر ماشین را بتوانید تمیز کنید.همچنین قابلیت استفاده از دمای -10 درجه تا 60 درجه را دارد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید آسیاب قهوه به همراه قیمت و خرید آنلاین
کارواش usams مدل ZB260 بسیار جمع جور و قابل حمل می‌باشد که بدون مشکل در هر جایی می‌توانید از آن استفاده کنید.همچنین کارواش خانگی یوسامز از پلاستیک باکیفیت ABS و آلیاژ آلومینیوم می‌باشد که از مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه برخودار است. از کارواش خانکی یوسمز علاوه بر شست شوی ماشین می‌توانید برای آبیاری و همچنین شست شوی انواع مکان‌ها استفاده کرد. اگر وقت کافی برای بردن ماشین خود به کارواش را ندارید و می‌خواهید در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید و در هر زمانی از شبانه روز ماشین خود را تمیز کنید کارواش یوسمز مدل ZB260 بهترین انتخاب می‌باشد. راهنمای استفاده: قبل از استفاده چندین بار دکمه نازل را فشار دهید تا هواگیری انجام شود و سپس بدون مشکل استفاده کنید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کارواش دیوالت مدل DS375 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کارواش 250 بار دیوالت مدل DS375 : این کارواش قویترین موتور کارواش دینامی در بازار می باشد و با کیفیت ترین کارواش دینامی بازار است. فشار دستگاه 250 بار می باشد قدرت موتور دستگاه 3000 وات است وزن 8 کیلوگرم می باشد. موتور دینامی سیم‌پیچ دوبل دارد قابلیت پاشش سم و انواع سیالات را دارد دارای گان، شلنگ فشار قوی، شلنگ ورودی و دو عدد اتصالات ورودی و یک عدد فیلتر بزرگ می باشد .کیفیت بسیار بسیار عالی است . این محصول ساخت کشور چین میباشد و به سفارش شرکت دیوالت ساخته شده است .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کارواش اینکو مدل HPWR14008-130BAR خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کارواش القایی یا ذغالی اینکو مدل HPWR14008 دارای یک موتور القایی 1400 وات باسرعت ماکزیمم 16800 دور در دقیقه است که قادر است آب را با حداکثر فشار 130 بار یا 1900PSI به طرف هدف بپاشد. فشار اسمی این دستگاه برابر با 70 بار یا 1000psi است و میزان میانگین آبی که برای کارکرد خود مصرف می کند به 5.5 لیتر در دقیقه می رسد. شما در محیط های خانگی، شغلی و صنعتی خود می‌توانید برای شست و شوی خودرو، موتور سیکلت و دوچرخه و یا محیط های راهرو، حیاط، پارکینگ و دیوار خانه و همین طور برای نیمکت‌ها و نرده‌های پارک‌ها، در باغ ها و باغچه ها برای شستن وسایل باغبانی و محیط باغ ها، محیط کارگاه ها و کارخانه ها و موارد مشابه از این کارواش ذغالی بهره ببرید. مکانیزم این کارواش به گونه ای طراحی شده است تا به میزان 75 درصد در مصرف آب صرفه جویی کند. به علاوه در انرژی شما و زمانی که برای کار شست و شو صرف خواهید کرد هم صرفه جویی قابل ملاحظه ای خواهد کرد. درجه حفاظت این کارواش از نوع IPX5 است. طراحی این کارواش به گونه ای است که می توانید آن را به راحتی به شیر آب متصل کنید و به کار بپردازید. از نکات قابل توجه این دستگاه برقی داشتن یک پمپ فلزی با کیفیت و موتوری با سیم مسی و با دوام و با کیفیت بالا است. به علاوه این کارواش دارای سیستم مجهز محافظ حرارتی است که از آسیب رسیدن به موتور در برابر افزایش ناخواسته‌ی دما محافظت می نماید. شرکت اینکو برای راحتی کار شما، متعلقات ضروری و کاربردی خاصی را در بسته بندی دستگاه قرار داده است. این وسایل عبارتند از گان و لنس (تفنگی) برای پاشش آب به دو صورت افشان و نیزه‌ای، کوپلینگ اتصال شلنگ به کارواش، شلنگ فشارقوی 5 متری با‌کیفیت از جنس پلاستیک پی‌وی‌سی، مخزن ترکیب مواد شوینده برای استفاده از تمیزی بیشتر و سوزن پاک‌کننده. برای حمل آسان این کارواش، در زیر بدنه، چرخ و در قسمت بالای بدنه، یک دسته‌‌‌ی بلند و خوشدست پلاستکی قرار داده شده است. یک کابل 5 متری هم برای این محصول در نظر گرفته شده است که شما را از اتصال سیم سیار بی نیاز خواهد کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کارواش بوش مدل Advanced 150 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت (Bosch) «بوش» یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین شرکت‌های تولید لوازم و دستگاه‌های خانگی و صنعتی است که سال‌هاست در این زمینه فعالیت می‌کند. این‌روزها کمتر کسی است که نام این برند معروف را نشنیده باشد و از کیفیت محصولاتش بی‌خبر باشد. این شرکت یکی واز جدیدترین محصولاتش را به نام کارواش مدل Advanced Aquatak 150 به بازار عرضه کرده است.کارواش بوش مدل Advanced Aquatak 150 را می‌توان محصولی تمام‌ عیار از شرکت بوش آلمان دانست که همیشه در تولید ابزار آلات صنعتی در دنیا بی رقیب بوده است . کارواش به‌صورت هوشمند عمل کرده و دارای سامانه توقف خودکار دستگاه است. این قابلیت باعث می‌شود تا هنگامی که کاربر با دستگاه کار نمی‌کند، دستگاه متوقف شده و در مصرف آب و برق صرفه‌جویی شود.این دستگاه توان بسیار بالایی برابر 2200 وات دارد که قادر است آب را با حداکثر فشار برابر 150 بار از نازل خود خارج کند. نازل لنس دستگاه نیز به‌ شکل سه در یک بوده و قادر است جریان خروجی را در سه حالت مختلف ساده، چرخشی و همراه با حباب هوا در اختیار کاربر قرار دهد. بزرگترین ویژگی این دستگاه کارواش پمپ تمام فلزی 4 سیلندری فسفر برنزی ضد اسید و خوردگی آن می باشد . این دستگاه مجهز به سیستم پیشرفته فوم پاش می باشد . این دستگاه مجهز دارای سیستم ساکشن حرفه ای می باشد . طول لنس این دستگاه 8 متر می باشد . بسیاری از موارد کیفی و زیبایی منحصر به فرد این دستگاه باعث شده این دستگاه در نوع خود در دنیا بی رقیب باشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کارواش شارژی استرانگ مدل STG4450-150W-50bar خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کارواش شارژی استرانگ مدل STG4450 دارای طراحی منحصر به فردی بوده و از باطری 21 ولت لیتیوم یونی شیائومی بهره میبرد. توان موتور این کارواش شارژی 150 وات میباشد که دارای طول عمر و دوام بالا است که موجب افزایش فشار پاشش آب و توان تمیزکاری بالا و ابیاری برای استفاده در منزل و باغ ها میباشد. جریان خروجی پمپ این کارواش شارژی استرانگ 3.3 لیتر در دقیقه میباشد. این دستگاه دارای دو مدل لانس بوده یکی در حالت پارویی و دیگری در حالت تیز پاشش آب را انجام میدهند، علاوه بر آن یک سری پاشش 7 حالته نیز همراه این دستگاه ارائه میشود که باعث سهولت استفاده در موقعیت ها و کاربرد های مختلف میشود. این کارواش 150 وات شارژی استرانگ مدل STG4450 قابلیت کشش آب از مخزن را دارا بوده و برای مناطقی که قابلیت استفاده از برق شهر و شیر آب شهری وجود ندارد بسیار کاربردی است، همچنین کشش کف از مخزن نیز با این قابیلت ممکن میباشد. با این کارواش حدود 45 دقیقه میتوانید به صورت ممتد عملیات شستشو را انجام دهید و حدود 45 دقیقه هم برای پر شدن کامل باطری زمان نیاز دارد. طراحی بدنه این دستگاه طبق استاندارد های روز دنیا و از بهترین متریال بوده و بسیار سبک و قابل حمل میباشد. از اقلام همراه این دستگاه میتوان به شیلنگ با کیفیت 5 متری، فیلتر صافی ورودی آب، کوپلینگ، دو عدد لانس مختلف و سری پاشش 7 حالته اشاره کرد. اگر به دنبال خرید یک کارواش شارژی با کیفیت و قیمت مناسب هستید پیشنهاد تیم کارشناسان فروش فروشگاه اینترنتی ابزار باطن به شما کارواش شارژی استرانگ مدل STG4450 میباشد برای بررسی دقیق مشخصات این کارواش و مقایسه آن با دیگر مدل ها به سایت ابزار باطن مراجعه کنید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کارواش صنعتی اینتیمکث کد القایی 2023 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کارواش 260 بار دینامی حرفه ای اینتیمکس با بهره­ مندی از موتور اینداکشن (Induction) قدرتمند با توان بسیار بالا 3800 وات و ظرفیت دستیابی به حداکثر فشار آب خروجی 260 بار و حداکثر جریان آب خروجی به میزان 6.5 لیتر در دقیقه توانایی همراهی با کاربر تا آخرین لحظه جرم زدایی از سطوح یا هر مکان دیگری را دارد و این اطمینان را برای او ایجاد می­کند که بدون نگرانی از بابت کاهش یا قطعی جریان آب می­تواند به فعالیت خود ادامه دهد. این کارواش مجهز به سیستم اتو استاپ بوده که کارکرد این سیستم بدین صورت است که با فشار دادن ماشه آب­پاشی توسط کاربر، جریان آب را وصل و با رها کردن ماشه، جریان آب را قطع می­کند. این ویژگی موجب صرفه جویی در مصرف آب و انرژی و نیز افزایش طول عمر دستگاه می شود. سیستم حفاظت گرمایی نیز از دیگر پارامترهای مهم این کارواش 260 بار دینامی است که در صورت افزایش دما موتور دستگاه به طور خودکار خاموش می کند و به کاربر این امکان را می‌دهد تا پس پایین آمدن دما مجدداً به ادامه فعالیت خود بپردازد. این کارواش به تفنگ قابل تنظیم مجهز شده که امکان تنظیم زاویه پاشش آب را برای انجام فعالیت های گوناگون فراهم می کند. همچنین این دستگاه به تفنگ آبپاش فشار قوی، کوپلینگ فشار قوی و مخزن مواد شوینده داخلی، شلنگ جهت کشش آب از سطل (برای سم یا سایر سیالات) مجهز است. طراحی ارگونومیک و وزن 11.5 کیلوگرمی از دیگر مشخصات این کارواش است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کارواش مدل MIng Mao M3 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کارواش خانگی مینگ مائو از پر فروش ترین کارواش های خانگی پرتابل در چین می باشد ، با قدرت فشار بالایی که دارد شما را از رفتن به کارواش های بیرون بی نیاز می کند می کند . این کارواش با اتصال مستقیم به شلنگ و دارای قدرت مکش آب مستقیم می باشد. این کارواش مناسب برای شست‌وشوی ماشین، باغ، حیاط، بالکن، مرغداری، انواع امور سم‌پاشی و ضدعفونی و ... کاربرد دارد. توجه داشته باشید مدل ذکر شده موتور سیم پیچ تمام مس است که با مدل‌های دیگر این برند متمایز است. یکی از مزیت‌های مهم دستگاه، موتور دینامی آن است. موتورهای دینامی مانند موتورهای ذغالی محدودیت در کار کردن ندارند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کارواش فشار قوی بوش مدل Aquatak 135 Univresal خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت (Bosch) «بوش» یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین شرکت‌های تولید لوازم و دستگاه‌های خانگی و صنعتی است که سال‌هاست در این زمینه فعالیت می‌کند. این‌روزها کمتر کسی است که نام این برند معروف را نشنیده باشد و از کیفیت محصولاتش بی‌خبر باشد. این شرکت یکی واز جدیدترین محصولاتش را به نام کارواش مدل (Universal Aquatak 135) به بازار عرضه کرده است.کارواش بوش مدل Universal Aquatak 135 را می‌توان محصولی تمام‌ عیار از شرکت بوش آلمان دانست که همیشه در تولید ابزار آلات صنعتی در دنیا بی رقیب بوده است . کارواش به‌صورت هوشمند عمل کرده و دارای سامانه توقف خودکار دستگاه است. این قابلیت باعث می‌شود تا هنگامی که کاربر با دستگاه کار نمی‌کند، دستگاه متوقف شده و در مصرف آب و برق صرفه‌جویی شود.این دستگاه توان بسیار بالایی برابر 1900وات دارد که قادر است آب را با حداکثر فشار برابر 135 بار از نازل خود خارج کند. نازل لنس دستگاه نیز به‌ شکل سه در یک بوده و قادر است جریان خروجی را در سه حالت مختلف ساده، چرخشی و همراه با حباب هوا در اختیار کاربر قرار دهد.بزرگترین ویژگی این دستگاه کارواش پمپ تمام فلزی سه سیلندری آن می باشد . این دستگاه مجهز به سیستم پیشرفته فوم پاش و ساکشن می باشد . طول لنس این دستگاه 7 متر می باشد . بسیاری از موارد کیفی و زیبایی منحصر به فرد این دستگاه باعث شده این دستگاه در نوع خود در دنیا بی رقیب باشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کارواش مدل pumpak خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کارواش خانگی برقی Pumpak دارای موتور قدرتمند 2000 واتی و فشار آب 170 بار و ساخت ایتالیا می باشد.این کارواش خانگی می تواند در موارد مختلفی مانند شستشوی ماشین، حیاط منزل، سقف شیروانی، تراس، و حتی کف منزل و انباری مورد استفاده قرار بگیرد.جنس پمپ این کارواش خانگی از نوع فلزی آبکاری شده می باشد که دوام آن را بالا می برد. دارای ملزومات شلنگ 8متری، 3 عدد پیستون، نازل 130 بار، نازل دورانی 170 بار می باشد.از چرخ های بزرگ و روان برای بر روی دستگاه استفاده شده است تا بتوان به راحتی آن را جابه جا کرد.کارواش خانگی برقی PUMPAK دارای طراحی ارگونومیک مانند جاروبرقی های خانگی است که علاوه بر زیبایی، راحتی در استفاده را نیز به ارمغان می آورد. این کارواش خانگی از نازل تفنگی بهره می برد که علاوه بر زیبایی کار کردن با آن را نیز راحت می کند.با فشار دادن تفنگی دستگاه شروع به کار می کند و با رها کردن آن دستگاه خاموش می شود که موجب می شود صرفجویی بیشتری در هزینه برق و آب انجام شود.از این کارواش خانگی می توانید برای شستشوی نمای شیشه ای، سنگی، سیمانی، ایرانیت، پشت بام، کف پارکینگ، پیاده رو و غیره با کیفیت و سرعت بالا استفاده نمایید.ابتدا متعلقات دستگاه را مطابق دفترچه راهنما نصب نمایید.از خاموش بودن دستگاه (off) اطمینان داشته،سپس دوشاخه برق دستگاه را به پریز متصل نمایید.آب ورودی را با استفاده از کوپلینگ (بست) به شلنگ ورودی آب دستگاه متصل نمایید.به خاطر داشته باشید دمای آب ورودی به دستگاه نباید بیشتر از 40درجه سانتی گراد باشد.لانس را به تفنگی متصل سپس یک سمت شلنگ فشار قوی را به تفنگی و طرف دیگر را به خروجی آب دستگاه متصل نمایید.اکنون شیر آب را باز و کلید دستگاه را در حالت روشن (on) قرار دهید و با کشیدن ماشه تفنگی کمی صبر نموده تا هوا و فشار آب از شلنگ و لانس خارج شود(سر لانس را در زمان شروع کار به سمت بالا نگهدارید)از پیچ خوردگی و زیر قطعات سنگین (خودرو و...)قرار دادن شلنگ مخصوص دستگاه جلوگیری به عمل آورید.هرگز سر لانس را به سمت انسان،حیوان،دستگاه و دیگر لوازم الکتریکی به کار نبرید.در پایان کار ، کلید دستگاه را در حالت خاموش (off) قرار دهید و از نگهداشتن دستگاه درحالت آماده (Standby) خودداری نمایید.این دستگاه در یک نوبت کاری توانایی نظافت 60 تا 80 مترمربع(حدود 30دقیقه) را دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کارواش بوش مدل Advanced Aquatak 150 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت (Bosch) «بوش» یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین شرکت‌های تولید لوازم و دستگاه‌های خانگی و صنعتی است که سال‌هاست در این زمینه فعالیت می‌کند. این‌روزها کمتر کسی است که نام این برند معروف را نشنیده باشد و از کیفیت محصولاتش بی‌خبر باشد. این شرکت یکی واز جدیدترین محصولاتش را به نام کارواش مدل Advanced Aquatak 150 به بازار عرضه کرده است.کارواش بوش مدل Advanced Aquatak 150 را می‌توان محصولی تمام‌ عیار از شرکت بوش آلمان دانست که همیشه در تولید ابزار آلات صنعتی در دنیا بی رقیب بوده است . کارواش به‌صورت هوشمند عمل کرده و دارای سامانه توقف خودکار دستگاه است. این قابلیت باعث می‌شود تا هنگامی که کاربر با دستگاه کار نمی‌کند، دستگاه متوقف شده و در مصرف آب و برق صرفه‌جویی شود.این دستگاه توان بسیار بالایی برابر 2200 وات دارد که قادر است آب را با حداکثر فشار برابر 150 بار از نازل خود خارج کند. نازل لنس دستگاه نیز به‌ شکل سه در یک بوده و قادر است جریان خروجی را در سه حالت مختلف ساده، چرخشی و همراه با حباب هوا در اختیار کاربر قرار دهد. بزرگترین ویژگی این دستگاه کارواش پمپ تمام فلزی 4 سیلندری آن می باشد . این دستگاه مجهز به سیستم پیشرفته فوم پاش می باشد . طول لنس این دستگاه 8 متر می باشد . بسیاری از موارد کیفی و زیبایی منحصر به فرد این دستگاه باعث شده این دستگاه در نوع خود در دنیا بی رقیب باشد .

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید وسایل خانه و آشپزخانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کارواش شارژی باس مدل CARWASH-GUN--3082 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از برندهای معروف تولید ابزارآلات، برندBOSS می باشد. اگر دقت کرده باشید در همه ی زمینه های کاری برای کارکرد بهتر از ابزارآلات برقی و غیر برقی بهره می برند. یکی از ابزارهایی که در حال حاضر زیاد مورد استفاده قرار می گیرد؛ کارواش می باشد. کارواش ها دارای انواع صنعتی و خانگی می باشند. این کارواش ها نیز خود به دسته بندی های شارژی و غیر شارژی تقسیم می گردند. در کارواش شارژی BOSS از باتری هایی برای تولید نیرو استفاده می شود. این باتری ها قابل شارژ بوده و تا مدت زمانی معین نیروی مورد نیاز دستگاه را تولید می کنند. از جمله کارواش هایی که در انجام عملیات مختلف مانند، شستشوی ماشین، پاسیو، پنجره، نمای بیرونی ساختمان و گاها برای سم پاشی استفاده می شود، کارواش شارژی BOSS باس می باشد. این محصول از نوع کارواش های شارژی بوده و دارای توان 118 ولت می باشد. با توجه به شارژی بودن آن، برای این وسیله باتری هایی تعبیه شده است. هر کدام از این باتری ها می توانند، نیروی مورد نیاز برای نیم ساعت را در اختیار دستگاه قرار دهند. ویژگی دیگری که بسیار مورد اهمیت است، فست شارژ بودن باتری ها است، که در مدت زمان کوتاهی شارژ می شوند. این کارواش دارای میزان دبی 5.5 لیتر در هر دقیقه و قدرت پاشش آب 100 بار می باشد. همچنین دارای سیستم قطع کن بوده که فرد می تواند آن را کنترل کند. دارای شلنگ به طول 5 متر بوده که محدوده ی فعالیت دستگاه را وسیع تر کرده است. برای شستشو، نیاز به کف می باشد. این محصول دارای مخزن برای مواد شوینده می باشد که کف درست شده را نگهداری می کند. برای پاشیدن آب در دو حالت از دو سری مجزا استفاده می شود. از ویژگی های دیگر این محصول می توان به گان ، شلنگ ورودی، دو عدد اتصالات ورودی و فیلتر و قدرت مکش اشاره کرد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کارواش پارکیسو مدل MS-2500 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کارواش دینامی پارکیسو محصول کمپانی آلمانی مدل MS-2500 است و گزینه ای مناسب برای آن دسته از افراد است که نسبت به تمیز بودن منزل از جمله حیاط یا اتومبیل حساسیت بیشتری دارند؛ درواقع با خرید دستگاه کارواش پارکیسو از هزینه های رفتن به کارواش بکاهید. دستگاه کارواش خانگی پارکیسو ، مدل کارواش القایی است که صرفه جویی قابل توجهی در هزینه های آب و برق ، سالانه دارد. سهولت و استفاده به موقع از دستگاه به کمک دسته کمکی ، کاربر را اذیت نخواهد نمود و کار کردن با آن آسان است. قیمت دستگاه کارواش ماشین خانگی پارکیسو مدل کارواش خانگی ارزان قیمت است. موتور قدرتمند و فشار آب زیاد از ویژگی های و امکانات محسوب می شوددستگاه کارواش خانگی وظیفه ی تمیزکردن و لکه زدایی را دارد ؛ لکه های سخت زمان زیادی را در بر می گیرد ، در واقع با استفاده از مواد شوینده و کف ساز کارواش دینامی پارکیسو ، مدل MS-2500 راحت تر به از بین بردن لکه ها بپردازید. مواد شوینده و کف ساز کارواش خانگی در ابتدا باید به صورت ، کم اسپری شود تا اینکه به وسیله ی فشار زیاد آب بتوان با خیال راحت آن را شست. عملکرد دقیق و کارکرد سنجیده دستگاه کارواش خانگی به موتور آن بستگی دارد ؛ کارواش ها دارای دو نوع موتور هستند موتور زغالی و القایی ، برند پارکیسو موتور القایی را در این مدل دستگاه کارواش خانگی بکار بسته است. موتورهای القایی تک فاز یا سه فاز که مدل تک فاز قدرت بیشتری به نسب به موتورهای تک فاز دارند و انرژی کمتری مصرف می شود . موتور های االقایی مدل MS-2500 پارکیسو قلب تپنده و نیروی محرکه دستگاه کارواش است که صدای کمتر و در نتیجه طول عمر بیشتری نسبت به کارواش زغالی دارند.با توجه به نقد و بررس بالا چنین استنباط می شود که دستگاه کارواش القایی پارکیسو MS-2500 قیمت کارواش ماشین مناسب مدل خانگی است که نیازی به هزینه زیادی نیست. شلنگ کارواش دینامی با کیفیت است و دوام و ماندگاری بالایی به نسبت میزان فشار دستگاه داراست. موتور القایی ثابت و بدون حرکت نیازی به زغال ندارد و هزینه ی نگه داری کمتری دارد. از سری مشخصه های مهم این مدل ؛قدرت فشار آب 250 بار و توان موتور 2600 وات و 3.5 HP است . امکانات خوب این محصول مورد پسند بسیاری از آقایان و خانم ها واقع شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کارواش کرشر مدل K2 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کارواش کارچر از نوع شناخته شده در بازار میباشد و در بازار جهانی جزو پرفروش ترین کارواش های دستی به شمار میرود . هم قابل حمل اسان است و هم قدرتمند است. این کارواش فشار قوی متحرک است و به راحتی قابل نگهداری است. فشار اب بالای این کارواش برای حذف موثر لایه خاکستری روی وسایل نقلیه مناسب است .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کارواش مدل L1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

موتور این کارواش دینامی و بسیار قدرتمند است دارای اسکلت تمام فلز جهت افزایش استحکام و پایداری بیشتر دستگاه می باشد دارای فشار 180بار می باشد دارای گان حرفه ای ساخت شرکت هلو بوی می باشد قابلیت تنظیم مدل پاشش داردسرعت پاشش 410 لیتر بر ساعت است قابلیت پاشش سم و انواع سیالات را دارد دارای گان، شلنگ فشار قوی، شلنگ ورودی و دو عدد اتصالات ورودی، یک عدد بست شلنگ قابل تنظیم، یک عدد سوزن و یک عدد فیلتر بزرگ است کیفیت غیر قابل مقایسه دارد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کارواش رونیکس مدل RP-4100 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کارواش چهار کاره رونیکس مدل RP-4100 سری جدید ، مجهز به موتوری قدرتمند با توان 1500 وات است که باعث افزایش فشار و قدرت در تمیزکاری می‌ شود. این دستگاه دارای سیستم سوئیچ اتو استاپ است که در صورت رها کردن ماشه توسط کاربر کارواش به صورت خودکار موتور را خاموش می ‌کند، که این ویژگی باعث افزایش طول عمر موتور شده و نیز از اتلاف انرژی جلوگیری می‌کند. این کارواش مجهز به سیستم حفاظت گرمایی است که هنگام افزایش دمای آن موتور را به صورت خودکار خاموش کرده و از استهلاک قطعات داخلی دستگاه جلوگیری می ‌کند و همچنین عمر دستگاه را افزایش می ‌دهد. تفنگ آب پاش پیشرفته این کارواش در موارد مختلفی کاربرد داشته و کار با آن بسیار آسان و راحت می ‌باشد. این دستگاه دارای کوپلینگ اتصال سریع جهت اتصال و جدا کردن سریع شلنگ نیز می‌باشد. این کارواش مجهز به نازل ‌های قابل تنظیم و توربو است که از مواد اولیه باکیفیت ساخته شده و باعث تسلط بیشتر کاربر و تنظیم و کنترل زاویه پاشش می ‌شود. این کارواش دارای مخزن مواد شوینده خارجی جهت افزایش قدرت تمیزکاری و نیز کاهش زمان فرآیند نظافت و شستشو است. این محصول به منظور حمل و نقل آسان ‌تر و اشغال فضای کمتر دارای چرخ و دسته تلسکوپی ارگونومیک است. این کارواش چهار کاره جهت جذب ذرات معلق در هوا دارای فیلتر HEPA است که کارایی این دستگاه را به حداکثر میزان ممکن می‌‌ رساند. کارواش چهار کاره رونیکس مدل RP-4100 دستگاهی چهار کاره با قابلیت استفاده به عنوان کارواش و جارو برقی خشک و تر و نیز دمنده است. کارواش آب را به ‌وسیله نازل آب با فشار بالایی به روی سطوح مورد نیاز هدایت می ‌کند و فشار بالای آب سطح مورد نظر را تمیز می ‌کند. به همین دلیل کارواش از وسایل کاربردی در صنایع مختلف به ‌شمار می‌ آید. کارواش‌ ها انواع مختلفی داشته و با توجه به نوع کابرد انتخاب می ‌شوند. از مزیت های کارواش به صرفه ‌جویی در مصرف آب و زمان و نیرو می توان اشاره کرد. با استفاده از کارواش می ‌توان آلودگی را از روی سطوح مختلف مانند: ماشین، سالن‌ های بزرگ و پارکینگ و... با سرعت و فشار بسیار بالایی از بین برد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کارواش بوش مدل Aquatak 125 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت (Bosch) «بوش» یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین شرکت‌های تولید لوازم و دستگاه‌های خانگی و صنعتی است که سال‌هاست در این زمینه فعالیت می‌کند. این‌روزها کمتر کسی است که نام این برند معروف را نشنیده باشد و از کیفیت محصولاتش بی‌خبر باشد. این شرکت یکی واز جدیدترین محصولاتش را به نام کارواش مدل (Universal Aquatak 125) به بازار عرضه کرده است. کارواش بوش مدل Universal Aquatak 125 را می‌توان محصولی تمام‌ عیار از شرکت بوش آلمان دانست که همیشه در تولید ابزار آلات صنعتی در دنیا بی رقیب بوده است. کارواش به‌صورت هوشمند عمل کرده و دارای سامانه توقف خودکار دستگاه است. این قابلیت باعث می‌شود تا هنگامی که کاربر با دستگاه کار نمی‌کند، دستگاه متوقف شده و در مصرف آب و برق صرفه‌جویی شود. این دستگاه توان بسیار بالایی برابر 1500 وات دارد که قادر است آب را با حداکثر فشار برابر 125 بار از نازل خود خارج کند. نازل لنس دستگاه نیز به‌ شکل سه در یک بوده و قادر است جریان خروجی را در سه حالت مختلف ساده، چرخشی و همراه با حباب هوا در اختیار کاربر قرار دهد. بزرگترین ویژگی این دستگاه کارواش پمپ تمام فلزی سه سیلندری آن می باشد. این دستگاه مجهز به سیستم پیشرفته فوم پاش می باشد. طول لنس این دستگاه 5 متر می باشد . بسیاری از موارد کیفی و زیبایی منحصر به فرد این دستگاه باعث شده این دستگاه در نوع خود در دنیا بی رقیب باشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کارواش توسن مدل 1114CPWX خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کارواش خانگی مدل 1114CPW یک دستگاه قدرتمند و کاربردی، با عملکردی مناسب است. این دستگاه دارای ابعاد و وزن مناسبی است و جابجایی آن به‌آسانی انجام می‌شود. هرچند که طول شلنگی که برای این محصول در نظر گرفته‌اند، نیاز به جابجا کردن دستگاه را کاهش می‌دهد. فشار و حجم آب خروجی این دستگاه برای تمیز کردن سطوح و اجسام مختلف کاملا مناسب است. شکل و شدت پاشش آب در این دستگاه قابل تنظیم است. 1114CPW یک دستگاه کارواش برقی خانگی است که شرکت «توسن» (Tosan) این محصول را تولید می‌کنند. این مدل به یک موتور 1400 واتی مجهز شده که قادر است آب را فشار 100 بار در خروجی، در اختیار کاربر قرار دهد. دبی آب خروجی از این محصول تا 5.5 لیتربردقیقه می‌رسد. این محصول با ابعاد 28 × 27.5 × 91.5 سانتی‌متر، فقط 6 کیلوگرم وزن دارد. بااین‌حال توسن برای سهولت در جابجا کردن این کارواش، یک دسته‌ی پلاستیکی و یک جفت چرخ برای این محصول در نظر گرفته است. همچنین یک شلنگ از جنس PVC با طول 5 متر برای این محصول در نظر گرفته‌اند. جنس PVC باعث افزایش انعطاف و مقاومت شلنگ می‌شود. روی دستگاه یک کلید گردشی برای تنظیم فشار خروجی قرار دارد. همچنین شکل پاشش آب هم توسط لنس دستگاه، قابل تنظیم است. تنها ایرادی که به این محصول نسبت داده می‌شود، موتور زغالی آن است که باوجود قدرت زیاد، باید نسبت به تعویض زغال دستگاه در فواصل زمانی نامشخص اقدام کرد. Tosan کارواش خانگی مدل 1114CPW را با یک موتور 1400 وات تولید کرده که آب را ورودی را با فشار 100 بار و با حجم 5.5 لیتربردقیقه در خروجی در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این دستگاه علاوه بر یک شلنگ PVC با طول پنج متر، دارای دسته‌ی پلاستیکی و چرخ جهت سهولت در جابجایی است.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کارواش فندکی مدل DP1206 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بدون شک بیشمار افرادی که عاشق خودرو و موتورسیکلت خود هستند دوست دارند پیوسته آن را پاکیزه ببینند و به نوعی حال دلشان به حال مرکبشان بسته است. طوری که از دید آنان تمیز و زیبا بودن موتورسیکلت یا خودرو هر کس در رابطه مستقیم با شخصیت و روحیات وی می‌باشد. لیکن قریب به اکثریت ما خصوصا در بین آقایان هنگامی که قصد خرید یک دستگاه کارواش به فکرمان خطور کرده با دیدن قیمت‌هایی که برای ما به صرفه نبوده از خرید آن منصرف شده و کار را با یک سطل آب و اسفنچ چاره کرده‌ایم. مینی‌کارواش فندکی DP1206 گرچه قدرت و غرش بستگان بزرگتر خود را ندارد اما با داشتن قطع‌کن اتومات در هنگام رها کردن تریگر و قیمتی مقرون به صرفه در پایان کار تمیزی و پاکیزگی هم‌پای آنان تحویل داده و شما را شگفت‌انگیز خواهد نمود. همچنین اگر اهل سفر‌های بیرون جاده‌ای یا آفرود باشید و در پایان یک روز هیجان‌انگیز بخواهید گرد و خاک از چهره خود و خودروتان بشویید به لطف 12 ولت و فندکی بودن این مینی‌کارواش، هر جا که بخواهید فقط با یک گالن آب این کار را انجام خواهید داد. اما به لطف دیافراگمی بودن این کارواش، شما می‌توانید از آن برای شستن موتور خودرو با مخلوط آب گرم و شوینده نیز استفاده کنید و در پایان با استفاده از آب تمیز آبکشی نمائید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کارواش جاب مدل 2000 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کارواش 200 بار دینامی مکش دار جاب مدل J2000 مجهز به سیستم اتو استاپ است (زمانی که کاربر دکمه گان را فشار نمی دهد کارواش از کار می ایستد سپس با فشار دکمه شروع به کار می کند)، این ویژگی باعث می شود عمر مفید موتور کارواش زیاد شود.کارواش 200 بار دینامی کامپکت جاب، مجهز به سیستم قطع کن حرارتی است تا وقتی به موتور فشار وارد شود به صورت اتوماتیک خاموش می شود. کارواش دینامی مکش دار جاب J2000،مجهز به گان با طول شلنگ 5 متر است که در حالت های مختلف پاشش اب تنظیم می شود.کارواش 200 بار دینامی مکش دار جاب،دارای مخزن مایعات است. همچنین دارای کوپلینگ های اتصال سریع می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کارواش بوش مدل GHP 5-75 X + 2 Extra خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شاید بسیاری از مردم در دنیا کمپانی بوش را برترین برند در زمینه تولید لوازم خانگی و ابزار آلات صنعتی بدانند . ولی واقعیت این است که این شرکت در بیشتر زمینه های تولیدات صنایع پزشکی نفت و گاز و بسیاری از صنایع با نام های تجاری دیگر جز برترین ها بوده است . یکی دیگر از زمینه های طراحی و تولیدی این شرکت در زمینه تولید کارواش های صنعتی است که می توان گفت در این راه هم بوش بی رقیب بوده است. شرکت بوش بزرگ‌ترین و معروف‌ترین کمپانی تولید لوازم و دستگاه‌های خانگی و صنعتی است که سال‌هاست در این زمینه فعالیت می‌کند و همیشه در این عرصه پیشگام بوده است .کارواش بوش مدل GHP 5-75 X را می‌توان محصولی تمام‌ عیار از شرکت بوش آلمان دانست کارواشی با قطعات آلمان و مونتاژ ایتالیا که به‌ صورت هوشمند عمل کرده و دارای سامانه توقف خودکار بسیار پیشرفته است. این قابلیت باعث می‌شود تا هنگامی که کاربر با دستگاه کار نمی‌کند، دستگاه متوقف شده و در مصرف آب و برق صرفه‌جویی شود. موتور دینامی این دستگاه توان بسیار بالایی برابر 2600 وات دارد که قادر است آب را با حداکثر فشار برابر 185بار از نازل خود خارج کند. بزرگترین ویژگی این دستگاه کارواش پمپ تمام فلزی برنجی آلیاژی سه سیلندری آن می باشد . بسیاری از موارد کیفی و زیبایی منحصر به فرد این دستگاه باعث شده این دستگاه در نوع خود در دنیا بی رقیب باشد .

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا