تجهیزات صنعتی و ابزارآلات

نکات مهم خرید پیچ گوشتی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید پیچ گوشتی باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

پیچ گوشتی یکی از ساده ترین ابزارآلات است که حداقل یکبار برای باز و بسته کردن پیچ در خانه و وسایل مختلف به آن نیاز پیدا کرده اید. این وسیله پرکاربردترین نوع ابزار دستی است که به صورت اهرمی عمل می کند، یعنی به کاربر اجازه می دهد تا با صرف کمترین نیرو، پیچ های هم شکل با نوک خود را باز و بسته کند. بنابراین از آنجا که پیچ گوشتی جزو پرمصرف ترین ها هستند، ما در این نکته خرید سعی داریم توصیه هایی را به منظور انتخاب و خرید پیچ گوشتی عنوان نماییم. لطفا در تا انتهای مطلب نیز همراهمان باشید.

پیچ‌ گوشتی چیست؟

یکی از ساده‌ترین و پرکاربردترین ابزارآلات است که با کمک نیروی اهرمی و گشتاوری برای باز و بسته کردن انواع پیچ به کار می‌رود. این ابزار بسته به نوع پیچ و محل مورد استفاده در اندازه و انواع گوناگونی تولید می‌شود. با قرار دادن سر این وسیله در شیارهای پیچ و چرخاندن آن پیچ به درون قطعه‌ی مورد نظر فرو رفته و محکم می‌شود. این ابزار به‌طور کلی در دو نوع دستی و برقی وجود دارد که در نوع ساده نیروی دست باعث چرخش می‌شود و از دو قسمت اصلی دسته و میله تشکیل شده است. نوع برقی با نیروی موتور الکتریکی کار کرده و سرعت بیشتری نسبت به نوع ساده دارد. این نوع دارای بدنه‌ی ثابت و سری قابل تعویض است. پیچ ‌گوشتی‌ها به ‌صورت تکی و مجموعه‌ی کامل در انواع مختلف قابل تهیه هستند و برای کارهای گوناگونی به کار می‌روند.

انواع پیچ‌ گوشتی

این ابزار بر اساس معیارهای گوناگونی ازجمله شکل نوک، عملکرد و نیروی وارد شده به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند که در ادامه هرکدام را بررسی می‌کنیم.

براساس شکل سری و نوک

تخت یا دوسو: انتهای نوک این نوع تخت و صاف است و در دو نوع باریک و پهن تولید می‌شود. در نوع باریک قطر نوک و میله به یک اندازه است و در فضاهای محدود به‌کار می‌رود. در نوع پهن قطر نوک کمی بیشتر از قطر میله است و برای باز و بسته کردن پیچ‌هایی با سر بزرگتر به‌کار می‌روند.

چهارسو: نوک این وسیله دارای چهار پره است که رفته رفته باریک شده و در قسمت انتهایی نوک به هم متصل می‌شوند. در اندازه‌های گوناگون صفر تا چهار ساخته می‌شوند که پرمصرف‌ترین آن‌ها شماره‌ی دو است. برای کارهای مختلفی ازجمله طلاسازی، تعمیرات ساعت و کار با ماشین آلات به کار می‌روند. در صورت وارد کردن فشار مضاعف نوک آن از سر پیچ سر می‌خورد.

سه پر: دارای سه پره اما متفاوت با نوع سه سو است و معمولا برای کارهای ظریف مثل باز کردن پیچ تلفن، موبایل، دوربین و کنسول بازی از آن استفاده می‌کنند.

مربع: از این نوع برای باز کردن پیچ‌هایی با انتهای مربع شکل به‌کار می‌رود و نوع طراحی آن مانع از لغزش و سرخوردن روی پیچ می‌شود و گشتاور پیچ را افزایش می‌دهد.

ستاره‌ای: نوک این پیچ‌گوشتی شش پره‌ای و به شکل ستاره است. به دلیل طراحی خاص به طور کامل در سر پیچ چفت شده و با وارد کردن نیروی چرخشی بیشتر به سمت بیرون نمی‌لغزد و خورده نمی‌شود. نوع ستاره‌ای عمیق‌تر داخل سر پیچ قرار می‌گیرد و تنها ایراد آن احتمال شکستن نوک بر اثر نیروی زیاد و ماندن تکه‌ی شکسته درون سر پیچ است.

شش پر یا خورشیدی: این نوع مانند نوع ستاره‌ای شش وجه دارد با این تفاوت که ضخامت پره‌های نوع شش پر بیشتر است و با وارد کردن نیروی زیاد به راحتی نمی‌شکند. به همین دلیل برای کارهای با گشتاور بالا مناسب است.

همه کاره: این مدل از یک دسته و میله تشکیل شده و نوک ثابت و متصل به میله ندارد. می‌توان انواع سری‌های مختلف را به آن متصل کرده و انواع پیچ را بدون دردسر باز و بسته کرد.

در ادامه بخوانید: خرید پیچ گوشتی

بر اساس عملکرد و کاربرد

جغجغه‌ای: این نوع توسط یک چرخ جغجغه‌ای کار می‌کند و فقط در یک جهت قابلیت چرخش دارد. اگر در جهت مقابل بچرخانید بی اثر است. یعنی پیچ را فقط باز می‌کند یا می‌بندد. هنگام کار با این وسیله برای تنظیم مجدد زاویه نیاز نیست ابزار را از پیچ جدا کرد بلکه با حرکت دادن دسته‌ی آن در حالت خلاص به زاویه‌ی مناسب می‌رسد. سری‌های این مدل قابل تعویض هستند و می‌توان انواع سری را به آن متصل کرد. همچنین نسبت به انواع معمولی سرعت بیشتری دارند.

مشتی: اندازه‌ی این نوع کوچک است و در جاهایی که امکان استفاده از پیچ گوشتی‌هایی با دسته‌ی بلند وجود ندارد به کار می‌رود. انواع جغجغه‌ای این مدل قدرت و سرعت بیشتری دارند.

90 درجه: در دو نوع معمولی و جغجغه‌ای وجود دارد و در مکان‌هایی مثل فضای بین دو کمد که با محدودیت فضا روبه‌رو هستیم و نمی‌توان به طور مستقیم به پیچ دسترسی پیدا کرد استفاده می‌شود.

دسته T: دسته‌ی این مدل بزرگتر و به شکل حرف T است. به همین دلیل با وارد کردن فشار برای بستن پیچ نوک آن از محل خارج نمی‌شود و می‌توان با نیروی گشتاور بیشتری پیچ را به راحتی باز یا بسته کرد. این وسیله نیز در دو مدل معمولی و جغجغه‌ای ساخته می‌شود.

ساعتی: از این نوع برای کارهای ظریف و باز و بسته کردن پیچ‌های ریز استفاده می‌شود. چون ساختار آن به گونه‌ای است که قسمت انتهایی دسته قابلیت چرخش مجزا دارد. این قابلیت باعث می‌شود با چرخاندن این قسمت بدنه‌ی پیچ گوشتی به طور کامل بچرخد.

چکش خور: این مدل در قسمت انتهای دسته‌ی خود یک قطعه‌ی تخت آهنی دارد و به میله‌ای که تا آخر دسته ادامه پیدا کرده وصل شده است. این یکپارچگی باعث می‌شود که با ضربه زدن به قسمت انتهایی دسته نیرو به طور متعادل به میله انتقال یافته و از آسیب دیدن آن جلوگیری کند.

در ادامه بخوانید: خرید پیچ گوشتی

تقویت پذیر: این مدل که شباهت زیادی به انواع معمولی دارد در قسمت اتصال دسته و میله به یکدیگر دارای یک مهره است و برای پیچ‌های سفت شده یا آن‌هایی که باید بیشتر سفت شوند به کار می‌رود. به این صورت که مهره‌ را با آچار نگه‌داشته و عمل باز و بسته کردن پیچ را با گشتاور بیشتری انجام می‌دهند.

عایق: دسته و میله‌ی این نوع ابزار از مواد غیر رسانا و عایق مثل پلاستیک ساخته شده تا از خطر برق گرفتگی جلوگیری کند. این نوع برای افرادی که با برق و فعالیت‌های مربوط به آن سر و کار دارند مناسب است. تا جریان 1000 ولت می‌توان از آن استفاده کرد.

آهنربایی: سری این مدل خاصیت مغناطیسی و آهنربایی دارد و پیچ را به خودش جذب می‌کند. به همین دلیل در فضاهای غیر قابل دسترس و جاهایی که امکان افتادن پیچ وجود دارد برای بستن پیچ‌های بسیار کوچک استفاده می‌شود.

آلن: این نوع به شکل آچار است و معمولا برای باز و بسته کردن پیچ‌های آلن که حفره‌ی شش ضلعی دارند استفاده می‌شود. در این مدل قسمت سری به طور عمیق داخل حفره‌ی پیچ قرار گرفته و از تغییر شکل و ضربه خوردن آن جلوگیری می‌کند.

نکات مهم هنگام خرید پیچ گوشتی

جنس دسته

جنس دسته پیچ گوشتی باید در برابر لغزش مقاوم باشد، به همین دلیل اکثراً دسته این ابزار را از جنس پلاستیک و به شکل عاج دار می سازند. پیچ گوشتی هایی با دسته های سیلیکونی بسیار مرغوبند. همچنین توجه داشته باشید که دسته پیچ گوشتی نباید هیچ گونه پلیسه یا زائده ای داشته باشد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید دریل به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

نوع دسته

شکل طراحی دسته پیچ گوشتی هنگام خرید پیچ گوشتی باید ارگونومیک باشد، تا راحت در دست جا گرفته و در استفاده های طولانی مدت، فشار مضاعف به دست وارد نکند.

طول دسته

برای کارهای حرفه ای، طول دسته پیچ گوشتی بسیار مهم است، چون به نیروی بیشتری نیاز داریم، به همین دلیل از پیچ گوشتی دسته بلند در فعالیت های صنعتی و کارگاهی استفاده می شود.

جنس میله

جنس میله پیچ گوشتی باید محکم باشد تا در اثر کار خم نشود، علاوه بر این محل اتصال دسته به میله را به خوبی بررسی کنید تا در برابر فشار گشتاوری مقاومت خوبی از خود نشان دهد و میله به دسته لق نزند.

جنس نوک

جنس نوک پیچ گوشتی باکیفیت از کروم وانادیوم است و برای سهولت و سرعت بخشیدن به کار خاصیت آهنربایی نیز خواهد داشت.

توجه داشته باشید ظاهر نوک آچار نباید هیچ اثری از ترک خوردگی، لب پریدگی و زنگ زدگی داشته باشد.

انتخاب مدل عایق

اگر با برق کار می کنید، پیچ گوشتی دوسو و چهارسو عایق بخرید تا در برابر برق محافظت شوید.

بهترین برند پیچ گوشتی

از بهترین برندهای تولیدکننده برای خرید پیچ گوشتی می توان به هازت، استنلی، سونیک، ایران پتک، جنیوس، اکو، جتک، لیکوتا، نووا، رونیکس و … اشاره کرد.

باتوجه به نکاتی که در این نکات خرید پیچ گوشتی گفته شد، می توانید پیچ گوشتی مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه پیچ گوشتی ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز پیچ گوشتی جادری مدل- SMT-7pcs-jadery -go through screwdriverset-taiwan بسته 7 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کمپانی جادری (JADERY) از سازنده های خوش نام ابزارآلات دستی در کشور تایوان می باشد . مجموعه 7 عددی پیچ گوشتی ضربه خور کد 220 از محصولات جادری می باشد . این ست کامل دارای 4 پیچگوشتی چهار سو ضربه خور و سه پیچ گوشتی دو سو ضربه خور می باشد که هر کدام دارای اندازه خاصی می باشد. قسمت فلزی ست 7 عددی پیچ گوشتی جادری کد 220 از آلیاژ مقاوم و مستحکم کروم وانادیوم ساخته شده و با عملیات سخت کاری که در ساخت ان صورت گرفته است در برابر فشار و خم شدگی مقاوم می باشد. قسمت فلزی این پیچ گوشتی دارای خاصیت مغناطیسی قوی بوده که به براحتی پیچ ها را نگهداری میکند. ست 7 عددی پیچ گوشتی جادری کد 220 دارای طراحی ارگونومیک در دسته خود بوده و جنس دسته از پلاستیک با درجه کیفی بالا می باشد. و طوری طراحی شده است که از عرق کردن و لیز خوردن پیچگوشتی در دست کاربر جلوگیری می کند . این پیچ گوشتی در قسمت دسته خود دارای سوراخی می باشد که برای آویزان کردن پیچ گوشتی طراحی و تهیه شده است این ست در یک کیف پلاستیکی زیبا قرار دارد این ابزار مناسب برای کار های روز مره و تخصصی است و برای کار های سبک و سنگین استفاده می شود . بستن

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پیچ گوشتی بکسی اینکو مدل SMT-NUTSCREWDRIVERSET-7PCS بسته 7 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

معرفی برند وی تولز درزمینه‌ی ساخت گونه‌های مختلف ابزار دستی و صنعتی فعالیت دارد. این برند بی شک یکی از برند های برتر دنیا در زمینه ابزار آلات می باشد. یکی از ابزار مورد نیاز کاربران پیچ گوشتی است که باید دارای جنس و استقامت بالایی باشد پیچ گوشتی بکسیوی تولز مجموعه 7 عددی یکی از پیچگوشتی های مقاوم و خاص این برند می باشد.که دارای دسته از جنس پلاستیک با درجه کیفی بالا و قسمت فلزی مقاوم و مستحکم و سری بکسی می باشد. قسمت فلزی این محصول از کروم وانادیوم ساخته شده است. پیچ گوشتی بکسی وی تولز مناسب برای پیچ ها با سایز -6-7-8-9-10-11-12 میلیمترمیباشد باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مجموعه 25 عددی سری پیچ گوشتی و آچار استنلی مدل 022-63-0 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مجموعه‌ای که تصویر آن پیش روی شما است، محصولی از شرکت «استنلی» (Stanley) به‌شمار می‌آید. این محصول، مجموعه‌ای از تعدادی سری پیچ‌گوشتی و بکس به همراه یک پیچ‌گوشتی با سری قابل تعویض تشکیل می‌شود. شرکت استنلی این محصول خود را با عنوان «022-63-0» به بازار معرفی کرده است. 17 عدد سری پیچ‌گوشتی در این محصول وجود دارد که 2 سری با طول 50 میلی‌متر و اشکال دوسو و چهارسو هستند. مابقی سری‌های پیچ‌گوشتی 25 میلی‌متر طول دارند و برای باز کردن یا بستن انواع پیچ‌ها و مهره‌ها با سری‌های دوسو، چهارسو، چهارسوی خاردار، ستاره‌ای، آلنی و چهارگوش مناسب هستند. سری پیچ‌گوشتی این مجموعه چند ویژگی و قابلیت مختلف دارد. مهم‌ترین قابلیت دسته‌ی پیچ‌گوشتی مجموعه 022-63-0، امکان تعویض سری پیچ‌گوشتی است. گردش سری پیچ‌گوشتی بهصورت جغجغه‌ای است. علاوه بر این، امکان خم شدن دسته پیچ‌گوشتی در زوایای مختلف هم وجود دارد. با باز کردن پیچ انتهای دسته، می‌توانید محفظه‌ای کوچک برای نگهداری از 6 سری پیچ‌گوشتی در اختیار داشته باشید. محصولات استنلی در تنوع بسیار زیادی دارد که با کیفیت بالا و دقت خاصی تولید می‌شود.در تولید این محصولات قالبا تلفیقی از رنگ‌های مشکی و زرد به کار می‌رود. این دو رنگ حس خوبی به کاربر ابزار خواهد داد. شرکت استنلی با تولید چنین محصولاتی است که توانسته در بازارهای جهان اعتباری بالا پیدا کند. این شرکت آمریکایی-انگلیسی با بیش از 170 سال سابقه‌ی تولید ابزار و لوازم جانبی آن، محصولاتی را تولید می‌کند که به بیشتر نیازهای مشتریان پاسخی مناسب دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سری پیچ گوشتی مغناطیسی اکو مدل PH2 بسته 10 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سری پیچ‌گوشتی‌ها در اشکال مختلفی همچون چهارسو، دوسو، ستاره‌ای و ... تولید می‌شوند. از این ابزار‌ها در دریل‌ پیچ‌گوشتی‌های شارژی و برقی و پیچ‌گوشتی‌های دستی استفاده می‌شود. سری‌های پیچ‌گوشتی با توجه به نوع کاربردشان، دایما در برابر فشار، پیچش و ضربه قرار دارند، درنتیجه کیفیت ساخت آن‌ها اهمیت بسیار زیادی دارد. دراین‌بین شرکت‌های زیادی در تولید ابزار‌های دستی و برقی فعالیت می‌کنند. شرکت اکو نیز در این زمینه فعالیت‌های زیادی داشته است و محصولاتش را با قیمت و کیفیتی مناسب عرضه می‌کند. سر پیچ‌گوشتی مغناطیسی «اکو» (EKO) مدل«PH2» محصولی باکیفیت محسوب می‌شود. این سری به شکل چهارسو طراحی‌شده است و در برابر خوردگی و فشار، عملکرد مناسبی دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پیچ گوشتی ضربه خور دوسو سیموند کد WZ1254 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

طول دسته این پیچ گوشتی دو سو 14 سانتیمتر و طول میله 11 سانتیمتر میباشد که نک ان اهنربایی بوده و قابلیت کوبش پذیری دارد و جنس دسته ان پلاستیک شفاف هست و نیز قابلیت استفاده از آچار جهت گرداندن پیچ گوشتی را داراست

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پیچ گوشتی ستاره ای جتک مدل T10 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پیچ گوشتی های آلن ستاره ای جتک با نوک سوراخ دار که از آن‌ها میتوان برای باز و بسته کردن پیچ‌های ستاره‌ای استفاده کرد. جنس سری این پیچ گوشتی‌ها از آلیاژ کروم-وانادیوم بوده و با روکشی از جنس کروم پوشیده شده‌اند و نوک آنها به رنگ مشکی میباشد . استفاده از این آلیاژ در افزایش مقاومت سری پیچ گوشتی‌ها دربرابر فشار موثر بوده و مانع از زنگ زدن آن‌ها می‌شود. دسته‌ی این پیچ گوشتی‌ها نیز طراحی مناسبی دارند ، از دیگر مزایای این ابزار می‌توان به قابلیت آهنربایی سری آن اشاره کرد که در برداشتن و نگه داشتن پیچ‌های آهنی کمک زیادی می‌کند .

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید کارواش به همراه قیمت و خرید آنلاین
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پیچ گوشتی لیکوتا مدل ASD-5312565-HT خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند لیکوتا درزمینه‌ی ساخت گونه‌های مختلف ابزار دستی و صنعتی فعالیت دارد. این برند بی شک یکی از برند های برتر دنیا در زمینه ابزار آلات می باشد. یکی از ابزار مورد نیاز کاربران پیچ گوشتی است که باید دارای جنس و استقامت بالایی باشد. پیچ گوشتی دو سو لیکوتا مدل ASD-5312565-HT یکی از پیچگوشتی های مقاوم و خاص این برند می باشد.که دارای دسته از جنس پلاستیک با درجه کیفی بالا و قسمت فلزی مقاوم و مستحکم می باشد . جنس قسمت فلزی این پیچ گوشتی از کروم وانادیوم می باشد که این امر مقاومت پیچ گوشتی را بالا می برد . این پیگوشتی چهارسو می باشد جنس و طراحی دسته این پیچگوشتی به گونه ای است که از تعرق و لغزندگی حین کار جلوگیری میکند. این محصول ساخت کشور تایوان است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مجموعه 7 عددی پیچ گوشتی ضربه خور مدل Z7 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پیچ گوشتی 7 عددی ضربه خور دارای 4 عدد پیچ گوشتی دو سو و 3 عدد پیچ گوشتی چهارسو می باشد. قابلیت ضربه خوری از مزایای این نوع پیچ گوشتی می باشد. جنس بدنه از مواد پلاستیک فشرده بوده و جنس سری از کروم وانادیوم می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پیچ گوشتی دوسو اینکو مدل HS282038 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پیچ گوشتی دوسو تکی اینکو مدل HS282038 که در سایز 38×6.5 شاخته شده است، مجهز به یک میله‌ی با کیفیت 38 میلیمتری ساخته شده از آلیاژ فولاد کروم وانادیوم است که برای بالا رفتن استقامت و بهبود خواص مکانیکی، سطح آن با فلز کروم به طور کامل آبکاری شده است. این ابزار دستی که استحکام خوبی در برابر انواع ضربه، تنش، فشار و خوردگی ناشی از فعالیت های پرفشار از خود نشان می دهد، دوام و کارایی خوبی در طول کار دارد. شرکت اینکو، سری میله‌ی این پیچ گوشتی را به صورت مگنت دار ساخته است تا در هنگام باز و بسته کردن پیچ های دوسو، به خوبی به پیچ بچسبد و فعالیت شما را به خوبی به انجام برساند. این پیچ گوشتی دوسو دارای یک دسته‌‌ی ارگونومیک است که دستگیره ای پلاستیکی از جنس TPR نرم بر روی آن پوشانده شده است. این دستگیره به صورت آجدار ساخته شده تا در دست شما سر نخورد و عرق نکند. طول این دسته‌ برابر با 60 میلی‌متر است. شما در انواع فعالیت های خود، می توانید در انواع مصارف خانگی و صنعتی در انواع مشاغل فنی و تخصصی خود با این پیچ گوشتی به خوبی کار کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پیچ گوشتی ستاره ای توسن مدل PEH-T10 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ابزاری دستی است که با استفاده از خاصیت اهرمی و گشتاوری، در باز و بسته کردن انواع پیچ کاربرد دارد.اولین پیچ‌گوشتی که دارای دسته برای در دست گرفتن بود در سال‌های پس از 1800 میلادی اختراع شد.از اندازه‌های مختلف این وسیله، بسته به محل و نوع پیچ استفاده می‌شود.پیچ‌گوشتیِ دستی از دو قسمت اصلیِ دسته و میله منتهی به نوک تشکیل می‌شود. در پیچ‌گوشتی‌های دستی، دسته معمولاً به شکل و اندازه‌ای است که به‌راحتی در دست جای گیرد. نوک در پیچ‌گوشتی در انواع مختلف ازقبیل تخت یا پهن (دوسو)، چهارسو، شش‌سو، مربعی و… در راستای امتداد دسته وجود دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مجموعه 115 عددی ابزار تعمیرات موبایل مدل naabsell خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مجموعه پیچ گوشتی 115 عددی یک مجموعه کامل از این ابزار تعمیرات است. جعبه کوچک و قابل حملی که دارای 98 سری مختلف و 17 ابزار متنوع است و برای تعمیر و کار با کامپیوتر و همچنین گوشی های اندروید و iPhone هم کاربرد دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پیچ گوشتی ستاره ای جتک مدل T20 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پیچ گوشتی های آلن ستاره ای جتک با نوک سوراخ دار که از آن‌ها میتوان برای باز و بسته کردن پیچ‌های ستاره‌ای استفاده کرد. جنس سری این پیچ گوشتی‌ها از آلیاژ کروم-وانادیوم بوده و با روکشی از جنس کروم پوشیده شده‌اند و نوک آنها به رنگ مشکی میباشد . استفاده از این آلیاژ در افزایش مقاومت سری پیچ گوشتی‌ها دربرابر فشار موثر بوده و مانع از زنگ زدن آن‌ها می‌شود. دسته‌ی این پیچ گوشتی‌ها نیز طراحی مناسبی دارند ، از دیگر مزایای این ابزار می‌توان به قابلیت آهنربایی سری آن اشاره کرد که در برداشتن و نگه داشتن پیچ‌های آهنی کمک زیادی می‌کند .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز رابط انعطاف پذیر سری پیچ گوشتی مدل 300mm خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فضاهای خارج از دسترس و تنگ همیشه یک معضل برای فنی کاران بوده است. زیرا بعضی اوقات نیاز است پیچی سفت یا باز شود ولی فضا برای قرار گرفتن دست یا دریل وجود نداشته یا این‌که پیچ در مسیر مستقیم دست شما قرار ندارد، پس نمی‌توان از یک پیچ گوشتی معمولی استفاده کرد. محصولی که مشاهده می‌کنید با خاصیت انعطاف پذیری بالا این امکان را با شما می‌دهد که بتوانید با قرار دادن سری های مختلف پیچ گوشتی انواع پیچ هایی که در دسترس نیستند را به راحتی باز و بسته کنید و کارایی کاملا خاصی دارد.این محصول دارای 15 مفصل است و با طول 30 سانتی متر عرضه می‌شود.توصیه می‌شود قبل از کار مفاصل به وسیله اسپری روغن روغنکاری گردد که عمر محصول و کارایی آن را بالاتر می‌برد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید کفش ایمنی به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سری پیچ گوشتی دو سر چهار سو مدل اتومات کد 6.5-699 بسته 10 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نوک پیچ گوشتی ها به صورت چهارسو و دو سو تولید می‌شوند. در مواردی برای استفاده بیشتر هر دو جهت قابل استفاده می باشند، به این صورت که یک طرف چهارسو، یک طرف دو سو یا هر دو طرف چهارسو یا دو سو تولید می‌شوند. نوک پیچ گوشتی یک سر چهارسو ولف به صورتی ساخته شده است که فقط یک طرف آن قابل استفاده می‌باشد و مخصوص باز و بسته کردن پیچ های چهار سو است. باید متذکر شویم که در ساخت نوک پیچ گوشتی یک سر چهارسو ولف از بهترین و مرغوب ترین فولاد مقاوم در برابر ضربات استفاده شده است. سر پیچ ها بر اساس شکل و اندازه متفاوت می‌باشند و در گروه های مختلفی قرار می‌گیرند. نوک پیچ گوشتی های دو سو SL نام دارند که اعداد کنار SL مانند SL7، SL8، SL5 و... به معنی ضخامت و سایز نوک پیچ گوشتی می‌باشد. سر پیچ نوک پیچ گوشتی های چهار سو با نام PH شناخته می‌شوند که اعداد کنار PH نشان دهنده ضخامت و قطر نوک پیچ گوشتی ها می‌باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پیچ گوشتی ستاره ای فورس مدل 2044 مجموعه 4 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کالای فوق محصولی فوق العاده از شرکت تایوانی فورس FORCE می باشد که شهرت آن در تولید با کیفیت بسیار بالا در دنیا زبان زد است. مجموعه 4 عددی پیچ گوشتی ستاره ای فورس از آلیاژ کروم وانادیوم ساخته شده است. همچنین دارای سایزهای ستاره ای : T6 , T7 , T8 , T9 می باشد. طول بخش فلزی آنها 100 میلی متر می باشد. تمامی محصولات فورس تحت لایسنس آلمان تولید شده و دارای استاندارد CE اروپا هستند .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پیچ گوشتی دوسو آ-کرافت مدل A060112 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آ-کرافت (A-KRAFT) یکی از بزرگ ترین تولید کننده های ابزارآلات دستی در کشور تایوان می باشد که تمامی فرآیندهای طراحی ، تولید و بسته بندی محصولات این کمپانی تماما در خاک کشور تایوان انجام می شود . پیچ گوشتی دارای نوک مگنت و دسته پلاستیکی ضد لغزش می باشد. پیچ گوشتی دو سو دارای بدنه فلزی 150 میلیمتری است و بدنه کامل 260 میلیمتر می باشد. نوع دو سوی آن 6.5 در 150 میلیمتر است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پیچ گوشتی ستاره ای توسن کد TSN-T40 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پیچ گوشتی ستاره ای T40 توسن از مدل های پیچ گوشتی ستاره محصول شرکت توسن می باشد.که دارای طول 100 و قطر 8 میلیمتر است. بدنه این مدل از جنس آلیاژ کروم وانادیوم ساخته شده و با کروم نیکل آبکاری شده است.دسته این ابزار دستی دارای طراحی ارگونومیک و استاندارد است و متریال به کار رفته در ساخت آن از نوع PVC شفاف است. از بارز ترین قابلیت های این محصول می توان به مقاومت در برابر خمش، پیچش، زنگ زدگی و خوردگی اشاره کرد. این پیچ گوشتی دارای گشتاور و سختی بالا است و نوک آن از قابلیت مغناطیسی بهره مند است.این محصول مناسب کارهای سنگین برای مدت طولانی میله ساخته شده از فولاد کروم و انادیوم سخت کاری شده و حرارت داده شده بسیار خوش دست و ارگونومیک دسته پلاستیکی بزرگ و مقاوم میله گرد با سطح ساتن کروم می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پیچ گوشتی ستاره ای توسن کد TSN-20-30-40 بسته 3 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ست سه عددی پیچ گوشتی ستاره ای T40 و T30 و T20 توسن از مدل های پر کاربرد پیچ گوشتی ستاره محصول شرکت توسن می باشد.که دارای طول 100 و قطر 8 میلیمتر است. بدنه این مدل از جنس آلیاژ کروم وانادیوم ساخته شده و با کروم نیکل آبکاری شده است.دسته این ابزار دستی دارای طراحی ارگونومیک و استاندارد است و متریال به کار رفته در ساخت آن از نوع PVC شفاف است. از بارز ترین قابلیت های این محصول می توان به مقاومت در برابر خمش، پیچش، زنگ زدگی و خوردگی اشاره کرد. این پیچ گوشتی دارای گشتاور و سختی بالا است و نوک آن از قابلیت مغناطیسی بهره مند است.این محصول مناسب کارهای سنگین برای مدت طولانی میله ساخته شده از فولاد کروم و انادیوم سخت کاری شده و حرارت داده شده بسیار خوش دست و ارگونومیک دسته پلاستیکی بزرگ و مقاوم میله گرد با سطح ساتن کروم می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پیچ گوشتی مشتی چهارسو باهکو کد BH-125 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پیچ‌گوشتی‌ مشتی چهارسو از جمله ابزارهای دستی است که کاربرد بسیار زیادی داشته و یکی از ملزومات کارهای تعمیراتی به شمار می‌آید. در این پیچ‌گوشتی‌ طراحی مناسب دسته در کنار استحکام بالای اهمیت زیادی دارد. در محصول فوق این موارد به‌خوبی رعایت شده و پیچ‌گوشتی از استاندارد ساخت مناسبی برخوردار است. دسته‌ی این محصول به‌شکل ضدلغزش طراحی شده است و برآمدگی‌های آن موجب می‌شوند تا به شکل بهتری در دستان کاربر قرار گیرند. این دسته ساختاری پلاستیکی دارد تا وزن پیچ‌گوشتی بیش از حد بالا نرود. برای افزایش استحکام بخش فلزی پیچ‌گوشتی و جلوگیری از زنگ زدن آن از آلیاژ کروم وانادیوم استفاده شده است. این آلیاژ در برابر فشارهای بالایی که به ابزار وارد می‌شود به‌خوبی عمل می‌کند

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا