تجهیزات صنعتی و ابزارآلات

نکات مهم خرید نردبان به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید نردبان باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

چنانچه تمایل دارید برای دسترسی به میله پرده و یا قرار دادن محصولات مختلف در طبقات بالای کمد خانگی و یا محل کارتان از نردبانی مستحکم و زیبا برخوردار شوید، توصیه می کنیم در ادامه ی این نکته خرید با مقاله راهنمای خرید نردبان همراه شوید تا شما را با نکاتی مهم در خصوص خرید این وسیله آشنا نماییم.

نربان چیست؟

نردبان ابزاری برای دست یابی به ارتفاعات بالاتر است که در انواع مختلف، ارتفاعات متنوع و جنس‌های گوناگون ساخته می‌شوند.

انواع نردبان از نظر جنس

نردبان چوبی: اولین و قدیمی‌ترین نردبان های ساخته شده به دست بشر از جنس چوب هستند. این نردبان ها از چوب بدون رگه، تراش و ترک ساخته می شوند. وزن چوب مورد استفاده باید سبک و مقاوم باشد، این کار به حمل راحت تر نردبان کمک می کند.

نردبان فلزی: این نردبان ها از جنس آهن و آلومینیوم ساخته می شوند. نردبان های آهنی را با لوله آهنی می سازند و معمولا دست ساز هستند. به دلیل عدم استاندارد لازم خرید این جنس را به شما توصیه نمیکنم. بهترین نوع نردبان های فلزی جنس آلومینیومی هستند. این نردبان ها بسیار سبک و ایمن می باشند.

نردبان پلاستیکی یا فایبرگلاس: این نردبان ها زیاد بلند نیستند، به دلیل اینکه فایبر گلاس از چوب فشرده تر است، وزن آن ها در مقایسه با نمونه چوبی مقداری سنگین تر می باشد. فایبرگلاس در شرایط خشک رسانای جریان برق نیست، دما را نیز از خود عبور نمی دهد. در دماهای خاص حالت خود را حفظ می کند.

انواع نردبان از نظر ساختار

مدل های ساده: اصلا نیاز به گفتن نیست. این مدل از نردبان ها کاملا ساده هستند و تنها بسته به جنس بدنه و همچنین میزان ارتفاع خود، قیمت گذاری شده و در بازار به فروش رسانده می شوند.

مدل های تلسکوپی: مدل های تلسکوپی یکی از بهترین و پرفروش ترین نردبان های عصر ما هستند که به راحتی می توان اندازه بلندی آنها بسته به سطح کارایی مورد نظرتان تنظیم نمایید و در نهایت با بهره گیری از قفل ارتفاع، میزان بلندی آن را تثبیت کنید. ناگفته نماند خودِ این مدل از نردبان ها نیز به دو دسته تلسکوپی ساده و تلسکوپی تاشو تقسیم بندی می شوند.

مدل های تاشو: این نوع از پلکان ها همانطور که از نامشان نیز مشخص است، از قابلیت تاشوندگی برخوردار هستند. می توان آن را برای هر بار استفاده نمودن باز و بسته کرد و به دلیل تاشو بودن ساختار کلی آن ها نیز برای نگهداری نیاز به جا و مکان کمتری در هر محیط خانگی و صنعتی پیدا کرد.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید نردبان

نکات مهم هنگام خرید نردبان

نوع ساختار: اولین نکته ای که هنگام خرید نردبان باید به آن توجه کنید، نوع ساختار کالای مورد نظرتان است. پلکان ها بطور کلی در سه ساختار مختلف: ساده، تلسکوپی و تاشو طراحی و تولید می شوند.

جنس بدنه: نکته دوم بعد از انتخاب نوع ساختاری پلکان مورد نظرتان، مربوط به جنس بدنه آن است. امروزه برای ساخت پلکان ها از متریال های گوناگونی نظیر: چوب، آهن، آلومینیوم، استیل و همچنین پلاستیک استفاده می شود.

وزن قابل تحمل: نکته مهم بعدی در انتخاب و خرید نردبان مربوط به وزن قابل تحمل آن می شود که در این خصوص شما عزیزان بایستی با در نظر داشتن میانگین وزن خود و دیگر کسانی که احتمالا از محصول شما استفاده خواهند کرد، خرید خود را انجام دهید.

طراحی و پایداری: نکته مهم بعدی در انتخاب یک نردبان خوب و مستحکم توجه به طراحی پایه و هم‌چنین پایداری آن برای شما به عنوان کاربر است. توصیه می کنیم در این مورد کاملاً سختگیرانه رفتار کرده و از خرید هر نوع نردبانی که گمان می کنید دارای پایه هایی سست و غیر ایمن است، خودداری فرمایید!

سطح پله ها: سطح پله ها بایستی از مساحت مطلوبی برخوردار باشد تا شما بتوانید به راحتی پایتان را بر روی آن قرار دهید و تعادل خود را بر روی محصول کاملا حفظ کنید.

طراحی استاندارد: برخی از نردبان ها دارای دو قسمت جهت استفاده دو نفر به صورت همزمان هستند که برای این منظور شما باید به استحکام هر دو نردبان متصل شده به یکدیگر و طراحی استاندارد هر کدام از آن‌ها به صورت جداگانه بپردازید.

قفل ارتفاع تعبیه کردن قفل ارتفاع برای یک نردبان نیز از دسته موارد ایمنی برای این کالا بحساب آورده می شود که سبب اطمینان خاطر شما از عدم برهم خوردن بلندی آن خواهد شد.

قیمت نردبان: عمدتا نوع، طول و هم‌چنین جنس به کار رفته در ساخت است که قیمت نردبان را برای شما مشخص می کند. با این حال اما یادتان باشد توجه به تناسب استفاده از نردبان با محیط مصرفی که قرار است در آن مورد بهره گیری قرار بگیرد نیز فوق العاده حائز اهمیت است. زیرا برای انجام کارهای خانگی خرید یک پلکان بلند و صنعتی هیچ توجیهی ندارد.

روش صحیح استفاده از نردبان

نردبان ابزاری ساده شناخته شده و به همین دلیل بسیاری به ماهیت خطرناک آن واقف نیستند. اگر احتیاط لازم هنگام استفاده از این ابزار درنظرگرفته نشود منجر به سقوط، صدمات جدی و حتی مرگ کاربر می‌شود. برای به حداقل رساندن خطرات استفاده از نردبان نکات زیر را رعایت کنید:

  • هرگز نباید دو نفر در یک زمان از یک نردبان بالا برود.
  • از نردبان دوپله دوپله بالا یا پایین نروید.
  • قبل از استفاده کف کفش‌ها را تمیز کنید.
  • برای نگهداری ابزارآلات از کمربند ابزار استفاده کنید یا آن‌ها را به دستیار بسپارید.
  • از حرکات ناگهانی اجتناب کرده و به آرامی بالا بروید.
  • آن را روی سطح صاف قرار دهید.
  • از نردبان‌های فلزی برای کارهای الکتریکی استفاده نکنید.
  • از تکیه دادن نردبان به ستون یا تیرک چوبی جلوگیری کنید.
  • از آن برای بالابردن بارهای سنگین و حجیم استفاده نکنید.
  • در مرکز نردبان بایستید و از تکیه دادن به ان اجتناب کنید.
  • برای نگهداری ابزارآلات از کمربند ابزار استفاده کنید یا آن‌ها را به دستیار بسپارید.
  • و …

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید نردبان

روش نگهداری از نردبان

  • همیشه قبل و بعد از هر استفاده اتصالات‌نردبان را مورد بررسی قرار دهید و در صورت شل بودن آن ها را محکم کنید.
  • اگر نردبان‌شما دارای چرخ، قرقره، قفل یا پولی می باشد، هر چند وقت یکبار آن ها را روغن کاری نمایید.
  • اگر طناب یا زنجیر نردبان‌ کهنه و فرسوده است، آن ها را تعویض کنید.
  • همیشه بعد از استفاده بدنه و روتین های نردبان‌را تمیز کنید. این کار باعث افزایش طول عمر وسیله می شود.
  • بعد از استفاده نردبان را در محلی قرار دهید که روی شخص دیگری که در آن مکان قرار دارد، یا روی زمین نیوفتد.
  • و …

باتوجه به نکاتی که در این نکات خرید نردبان گفته شد، می توانید نردبان مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه نردبان ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز نردبان 5 پله آروا مدل 4752 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نردبان وسیله ای است که تاریخچه ای طولانی دارد. در زمان های قدیم با چوب و اتصاب سنگ ها نردبان می ساختند تا برای رفتن به چاه ها یا ساخت کاخ ها از آن استفاده کنند. هم اکنون نیز نردبان ها در تنوع وسیعی ساخته می شوند که کاربردهای فراوانی دارند از جمله کاربردهای این وسیله موارد زیر است: 1. استفاده در خانه: نردبان‌ها به عنوان وسیله‌ای برای دسترسی به سطوح بالاتر خانه استفاده می‌شوند، مانند دسترسی به بالکن‌ها، سقف 2. ساختمان‌ها و سازه‌ها: در صنعت ساختمان، نردبان‌ها برای دسترسی به سازه‌های بلند مانند ساختمان‌ها، پل‌ها، برج‌ها و نیز در کارهای نگهداری و تعمیرات استفاده می‌شوند. 3. حمل و نقل: نردبان‌ها ممکن است در حمل و نقل بارها و مواد به کار بروند. برای مثال، در بارگیری و تخلیه کامیون‌ها یا در حمل و نقل مواد در داخل آن ها 4. خدمات امداد و نجات: در موارد ضروری مانند امدادرسانی و نجات از نردبان‌ها برای دسترسی به ساختمان‌ها، طبقات بالاتر، یا افراد محبوس استفاده می‌شوند. 5. کارهای باغبانی: در باغبانی نیز ممکن است از نردبان‌ها برای دسترسی به درختان بلند، برداشت محصولات، یا انجام کارهای دیگر استفاده شود. راهنمای خرید نردبان در خرید نردبان، موارد مختلفی را در نظر بگیرید تا بهترین گزینه را برای نیازهای خود پیدا کنید. در زیر، راهنمایی برای خرید نردبان ارائه می‌شود: 1. تعیین نوع نردبان: ابتدا، نوع نردبان مورد نظر خود را تعیین کنید. آیا به نردبان تاشو، نردبان فلزی، نردبان چوبی یا نوع دیگری نیاز دارید؟ این به وابستگی به کاربردها و محیط استفاده شماست. 2. ارزیابی کیفیت ساخت: کیفیت ساخت و مواد استفاده شده در نردبان بسیار مهم است. اگر از یک نردبان مستدام و پایدار با مقاومت بالا می‌خواهید استفاده کنید، بهتر است نردبانی با استفاده از مواد مثل فلز یا چوب با کیفیت بالا را انتخاب کنید. 3. ارتفاع و طول نردبان: مطمئن شوید که ارتفاع و طول نردبان مورد نظر شما، برای دستیابی به سطح مورد نظرتان کافی است. توجه کنید که طول نردبان تمام شده و همچنین طول قابل دسترسی در حالت تاشو نردبان را بررسی کنید. 4. وزن و قابلیت حمل: اگر نردبان را به مناطق مختلف حمل می‌کنید، اهمیت وزن و قابلیت حمل آن را در نظر بگیرید. نردبانی با وزن سبک و طراحی قابل جمع‌شدن، در این مورد مفید خواهد بود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نردبان 3 پله آروا مدل 4750 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نردبان وسیله ای است که تاریخچه ای طولانی دارد. در زمان های قدیم با چوب و اتصاب سنگ ها نردبان می ساختند تا برای رفتن به چاه ها یا ساخت کاخ ها از آن استفاده کنند. هم اکنون نیز نردبان ها در تنوع وسیعی ساخته می شوند که کاربردهای فراوانی دارند از جمله کاربردهای این وسیله موارد زیر است: 1. استفاده در خانه: نردبان‌ها به عنوان وسیله‌ای برای دسترسی به سطوح بالاتر خانه استفاده می‌شوند، مانند دسترسی به بالکن‌ها، سقف 2. ساختمان‌ها و سازه‌ها: در صنعت ساختمان، نردبان‌ها برای دسترسی به سازه‌های بلند مانند ساختمان‌ها، پل‌ها، برج‌ها و نیز در کارهای نگهداری و تعمیرات استفاده می‌شوند. 3. حمل و نقل: نردبان‌ها ممکن است در حمل و نقل بارها و مواد به کار بروند. برای مثال، در بارگیری و تخلیه کامیون‌ها یا در حمل و نقل مواد در داخل آن ها 4. خدمات امداد و نجات: در موارد ضروری مانند امدادرسانی و نجات از نردبان‌ها برای دسترسی به ساختمان‌ها، طبقات بالاتر، یا افراد محبوس استفاده می‌شوند. 5. کارهای باغبانی: در باغبانی نیز ممکن است از نردبان‌ها برای دسترسی به درختان بلند، برداشت محصولات، یا انجام کارهای دیگر استفاده شود. راهنمای خرید نردبان در خرید نردبان، موارد مختلفی را در نظر بگیرید تا بهترین گزینه را برای نیازهای خود پیدا کنید. در زیر، راهنمایی برای خرید نردبان ارائه می‌شود: 1. تعیین نوع نردبان: ابتدا، نوع نردبان مورد نظر خود را تعیین کنید. آیا به نردبان تاشو، نردبان فلزی، نردبان چوبی یا نوع دیگری نیاز دارید؟ این به وابستگی به کاربردها و محیط استفاده شماست. 2. ارزیابی کیفیت ساخت: کیفیت ساخت و مواد استفاده شده در نردبان بسیار مهم است. اگر از یک نردبان مستدام و پایدار با مقاومت بالا می‌خواهید استفاده کنید، بهتر است نردبانی با استفاده از مواد مثل فلز یا چوب با کیفیت بالا را انتخاب کنید. 3. ارتفاع و طول نردبان: مطمئن شوید که ارتفاع و طول نردبان مورد نظر شما، برای دستیابی به سطح مورد نظرتان کافی است. توجه کنید که طول نردبان تمام شده و همچنین طول قابل دسترسی در حالت تاشو نردبان را بررسی کنید. 4. وزن و قابلیت حمل: اگر نردبان را به مناطق مختلف حمل می‌کنید، اهمیت وزن و قابلیت حمل آن را در نظر بگیرید. نردبانی با وزن سبک و طراحی قابل جمع‌شدن، در این مورد مفید خواهد بود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نردبان 22 پله اورست مدل کشویی 6m خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نردبان 22پله اورست مدل کشویی 6m.وزن قابل تحمل نردبان 130 کیلوگرم ، قابل تبدیل به سه حالت مختلف، شامل دو لنگه 3متری مجزا ، ارتفاع در حالت باز شده کامل هر دو لنگه به صورت کشویی 5.40 متر ، در حالت دو طرفه 2.95 متر . در حالت بسته 3 متر می باشد. در ساخت این نردبان از پروفیل های مستحکم اکسترود شده و بدون خط اتصال از جنس آلیاژ مخصوص 6063-fabric استفاده شده است و نفوذ عمیق پله ها در پروفیل های جانبی و پرس محکم انتهای پله ها موجب اتصال امن آنها گردیده است و به علت نوع آلیاژ استفاده شده، موجب استحکام بالا و وزن کم نردبان گردیده است.پروفیل استفاده شده در این نردبان دارای ابعاد 2.5 در 7 سانتی متر و ضخامت 1.8 میلی متر می باشد.همچنین پله مثلث شکل باعث راحتی پا شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نردبان 27 پله اورست مدل کشویی 7.5m خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نردبان 27پله اورست مدل کشویی 7.5m. وزن قابل تحمل نردبان 130 کیلوگرم ، قابل تبدیل به سه حالت مختلف، شامل سه لنگه 2.5 متری مجزا ، ارتفاع در حالت باز شده کامل هر سه لنگه به صورت کشویی 6.40 متر ، در حالت دو طرفه 2.45 متر ، در حالت بسته 2.5 متر می باشد. در ساخت این نردبان از پروفیل های مستحکم اکسترود شده و بدون خط اتصال از جنس آلیاژ مخصوص 6063-fabric استفاده شده است و نفوذ عمیق پله ها در پروفیل های جانبی و پرس محکم انتهای پله ها موجب اتصال امن آنها گردیده است و به علت نوع آلیاژ استفاده شده، موجب استحکام بالا و وزن کم نردبان گردیده است.پروفیل استفاده شده در این نردبان دارای ابعاد 2.5 در 7 سانتی متر و ضخامت 1.8 میلی متر می باشد.همچنین پله مثلث شکل باعث راحتی پا شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کف پله پیچ مدل rahbarelec مجموعه 6 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کف پله پیچ . تهیه شده از ورق آهن 3 میل آج دار . برای اینکه مقاومت پله بالا برود لبه های ورق خم شده که باعث شده عمر بی انتها به سازه بدهد . قسمت انتهای پله که به لوله جوش داده می شود . به صورت نیم دایره در آمده است که باعث نصب آسان می شود . در گذشته برای اجرای پله پیچ از پروفیل اهنی برای درست کردن کف پله ها استفاده میکردند ولی امروزه برای نصب آسان تر و استفاده راحت تر ، این کف پله ها را تولید کرده ایم و با اندکی فکر و تجربه جوشکار بدون نیاز به پروفیل پله پیچ را اجرا میکنید .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نردبان 4 پله فراز پله مدل زمرد خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نردبان 4 پله فراز پله مدل زمرد فراز پله یک محصول مقاوم، سبک و با دوام است. برای انجام کارهای عمومی در منازل و کارگاه‌ها بسیار مناسب است.نردبان زمرد را می‌توان یکی از بهترین نردبان‌های آلومینیومی تولید داخل دانست، باآنکه بسیاری از برندهای معتبر نردبان‌های آلومینیومی خانگی تولید می‌کنند و همه‌‌ی آنها شباهت بسیار زیادی باهم دارند اما نردبان زمرد که تولید شرکت قدیمی و شناس فراز پله است و نردبانی است که در این چندین سال امتحان خود را در بین مردم پس داده است. وزن بسیار کم این نردبان موجب شده که جابجایی و حمل و نقل آن بسیار آسان باشد. کفپوش عایق و عاج دار روی پله‌ها از سر خوردن کاربر جلوگیری می کند. همچنین پهن تر بودن سطح پله‌های این نردبان با عرض 10 سانتی متر آن را از سایر نردبان های مشابه متمایز ساخته و باعث می شود هنگام استفاده احساس خستگی نکنید و همچنین پله آخر این نردبان پهن تر از سایر پله ها است برای جا پا بهتر و طول و عرض این پله هم 25 سانتیمتر است. همچنین وجود کفپوش لاستیکی برای پایه‌های نردبان باعث حفاظت از سطح زیرین مثل فرش، موکت و پارکت می‌شود. طراحی این نردبان به گونه ای است که بدون لرزش بوده و حداکثر ایمنی را برای کاربر فراهم می کند.بالای نردبان دارای جای ابزار بوده و میتوانید ابزار هایی مانند دریل و پیچ گوشتی و ... در آن قرار دهید.هم‌چنین دسته‌ی بزرگی برای حفظ تعادل نیز دارد که کار شما را در هنگام استفاده از نردبان را بسیار آسان می‌کند.اتصالات به‌کار رفته در ساخت این نردبان خانگی،‌ اتصالات پرچی است که خیال شما را بابت خراب شدن آسوده می‌سازد زیرا اتصالات پرچی حد دوام بسیار بالایی دارند و هر دو پایه با مفتول به هم وصل هستند تا مقاومت نردبان را بالا ببرند.مواد پلاستیکی بکار رفته در نردبان از نوع PVC و مواد آلومینیوم از نوع درجه یک هستند و نردبان تا حداکثر 130 کیلوگرم تحمل وزن دارد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید کارواش به همراه قیمت و خرید آنلاین

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نردبان 24 پله آلیان صنعت مدل تاشو AL4P20 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نردبان یکی از ملزومات اساسی در انجام امور و کارهای فنی بوده که از قدیم با تنوع خیلی کم به صورت چوبی و آهنی که بسیار جاگیر، غیر ایمن و سنگین مورد استفاده قرار می‌گرفت. هم اکنون نردبان چهار تکه آلیان صنعت با شش مفصل فولادی، قابلیت استفاده در 1 را به ما می‌دهد. این نردبان از چهار تکه 1.25 متری تشکیل شده که پس از باز شدن به صورت 2 پایه ارتفاعی برابر با 3.5 متر در هر طرف را به ما میدهد. قابلیت این نردبان که آن را از سایر نردبان ها متمایز می کند اهرم اتصال دو قفل این نردبان به یکدیگر می باشد که امکان باز و بستن نردبان را به سهولت به شما میدهد.نردبان های آلیان صنعت از سنگین ترین و مقاوم ترین نردبان های موجود می باشد که قابلیت تحمل وزن 136 کیلوگرم را داراست و تمامی قطعات یدکی و مصرفی آن از جمله قفل های مفصلی آن موجود و قابل تعویض می باشد. ابعاد استاندارد این نردبان در حالت جمع شده باعث شده که حتی با یک مشاین سواری قابل حمل باشد. جنس این نردبان کاملا از آلومینیوم 6063 استاندارد بوده و با روکش رنگ کوره ای و بسیار با کیفیت عایق شده است. پله های این نردبان از پروفیل آلمینیوم با مقطع مربع شکل به ابعاد 3 سانتی متر در 3 سانتی متر تهیه شده که باعث استحکام این نردبان می شود. همراه این نردبان یک پله پهن متحرک می باشد که میتوانید آن را روی هر کدم از پله های مد نظر که میخواهید روی آن توقف طولانی مدتی داشته باشید قرار دهید. این نردبان دارای دو پایه T شکل است که قابلیت نصب در هر دو طرف را داراست که به دلیل برخوردار بودن از پایه های لاستیکی مانع از سر خوردن و باعث ایجاد تعادل صد در صد می‌شود. این محصول به صورت هشتی شکل به ارتفاع 3.5 متر در قله می‌رسد که این ارتفاع برای استفاده در کارگاه‌ها، انبار‌ها، کارخانه‌ها، باشگاه‌ها، سالن‌ها، تالار‌ها، مساجد، بیرون منزل، داخل حیاط، سالن، فروشگاه‌ها، اداره‌جات و... مناسب است. مفصل‌ها ی فولادی این نردبان با پیچ و مهره به بدنه متصل شده و این امر باعث سهولت تعویض آن‌ها در صورت خرابی می‌شود. نردبان های آلیان صنعت از سنگین ترین و مقاوم ترین نردبان های موجود می باشد که قابلیت تحمل وزن 136 کیلوگرم را داراست و تمامی قطعات یدکی و مصرفی آن از جمله قفل های مفصلی آن موجود و قابل تعویض می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نردبان دو پله مدل  المینیومی طرح ونکو خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نردبان آپارتمانی و اداری طرح ونکو با پله های کاملا آلمینیوم به شمااستفاده طولانی مدت از آن رابدون خستگی میدهد.جنس این نردبان کاملاآلمینیومی وبرای راحتی بیشترافراد.بر روی پله هاودستگیره ازروکش پلاستیک استفاده شده است وبرای سبکی بیش ازاندازه از پله های کاملا آلمینیوم استفاده شده است واین امرکمک میکندکه حتی بدون کشش وبه راحتی ازآن درمنزل استفاده شودتاشو بودن این محصول باعث می شودکه فضای بسیارکمی رابرای نگهداری اشتغال می کند آخرین پله این نردبان 70 سانتی متر به شماامکان دسترسی ساده تر به سطوح بالارادرمنزل می بخشداین محصول از نظرظاهر زیبایی نیز برخوردار است این نردبان دارای چهاراسنپ لاستیکی مرغوب است که مانع از لیز خورددر سطوح سرامیکی می شود

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نردبان 16 پله ریسپکت مدل 5m خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نردبانی که در حال مشاهده آن هستید نردبان 4 تکه تمام آلومینیوم ریسپکت RESPECT می باشد. این نردبان از پروفیل آلومینیوم آلیاژی با گرید 6063 خالص تولید شده. ارتفاع جمع شده این نردبان 1.25 متر ، در حالت دو پایه 2.35 متر و در حالت مستقیم به 4.8 متر می رسد. ضخامت پروفیل های این نردبان به صورت واقعی 2 میلیمتر می باشد. پله های این نردبان از پروفیل مربع با به ابعاد 3 در 3 سانتی متر و ستون ها از پروفیل مستطیل به ابعاد 2.5 در 6.5 سانتی متر تولید شده است. تحمل وزن این نردبان به راحتی 150 کیلوگرم بوده و به جرات می توان گفت قوی ترین نردبان در سطح بازار می باشد. قفل های این نردبان از ورق های فولادی با ابکاری گالوانیزه تهییه شده و قفل ها به صورت جفتی و با کمک اهرم باز می گردد، تنها نردبان بازار که مجهز به این قابلیت بوده، قفل های اهرمی استهلاک بسیار پایین، دوام بالا و طول عمر بالاتری نسبت به قفل های تکی دارند. این نردبان دارای 2 عدد پایه تعادل با ترمیز لاستیکی در 2 طرف به طول 75 سانتی متر می باشد. همچنین به همراه این نردبان 1 عدد کف پله یدکی ارسال می گردد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نردبان 16 پله استرانگ مدل CH16P4T خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نردبان استرانگ دارای یک سال گارانتی است.این نردبان 12 حالت میگیرد و جزء نردبان‌ های چند‌کاره به شمار می‌آید.یکی از ویژگی هایی که این نردبان را از دیگر نردبان‌ های همنوع خود متمایز می‌کند، قفل بزرگ و مقاوم این نردبان است چون مهم ترین قسمت نردبان همین قفل یا ضامن آن است.این نردبان را در فضاهای مختلف خانگی، صنعتی، اداری و باغبانی می‌توان استفاده نمود. سبکی و نوع طراحی این نردبان باعث می‌شود که حمل و نقل آن آسان ‌باشد.کسانی که به جزء ایمنی و کیفیت بالا به کارآیی و قابل کاربرد بودن نردبان در فضا های مختلف می‌اندیشند نردبان استرانگ یک انتخاب ویژه و فوق‌العاده می باشد به این دلایل ضامن نردبان اصلی ترین جزء نردبان می باشد چون استفاده زیادی از آن می شود چرا که مدام باز و بسته می شود و اگر این قسمت خراب شود نردبان عملا از کار می افتد. در جنس های بی کیفیت ضامن نردبان اولین چیزی است که خراب می شود.یکی دیگر از ویژگی های نردبان جای پای راحت و پهن تر از بقیه نردبان های موجود در بازار است که نردبان های بی کیفیت برای اینکه خرج تولید نردبان کم شود اقدام به باریک ساختن پله ها می کنند که چند دقیقه روی پله ها باستید پایتان خسته یا درد می گیرد.این نردبان تمام آلومینیوم با رنگ کوره ای می باشد.جنس این نردبان کاملا از آلومینیوم 6063 فابریک بوده و با روکش رنگ کوره ای و بسیار با کیفیت عایق شده است.این نردبان دارای دو پایه T شکل است که قابلیت نصب در هر دو طرف را داراست که به دلیل برخوردار بودن از پایه های پلاستیکی مانع از سر خوردن و باعث ایجاد تعادل صد در صد می‌شود.نردبان استرانگ برای استفاده در کارگاه‌ها، انبار‌ها، کارخانه‌ها، باشگاه‌ها، سالن‌ها، تالار‌ها، مساجد، بیرون منزل، داخل حیاط، سالن، فروشگاه‌ها، اداره‌جات و… مناسب است. مفصل‌ های فولادی این نردبان با پرچ به بدنه متصل شده و این امر باعث بالا رفتن عمر نردبان میشود.در بعضی مدل ها برای ضامن از پیچ و مهره استفاده می شود که بعد از مدتی شل می شود ولی نردبان استرانگ با پرچ ضامن به نردبان متصل شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نردبان 12 پله مدل تلسکوپی لادر کد M80 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر قصد دارید نردبانی با ویژگی‌های جالب داشته باشید، محصول فوق گزینه‌ی مناسبی خواهد بود. این نردبان 11 پله با احتساب پله پا 12 پله دارد و از نوع تلسکوپی یک طرفه می باشد وارتفاع آخرین پله‌ی آن از سطح زمین به 3.50متر می‌رسد. وزن پایین محصول در مقایسه با نردبان های آهنی و چوبی جابه جایی رو بسیار آسان کرده این وزن مناسب به‌دلیل استفاده از آلومینیوم در ساختار آن است. این فلز استحکام بالایی دارد و فرد می‌تواند با اطمینان کامل از این محصول استفاده کند. وزن قابل‌تحمل این محصول 150 کیلوگرم اعلام شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نردبان 5 پله آلوپات مدل 8cm خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

عرض پله 8 سانتی متر، ارتفاع آخرین پله پس از باز شدن نردبان (حالت دوطرفه) 110 سانتی متر، مناسب منازل و ویلا و مکان های تجاری و اداری با ارتفاع کمتر از 2.80 سانتی متر. ، پروفیل ها از جنس آلیـاژ آلومینیوم مخصـوص استفاده شده در ساخت این نردبان علاوه بر تأمین استحـکام بالا سبب وزن کم این نردبان جهت راحتی حمل و نقل شده است ، پله های نیمه پهن راحتی بیشتر را برای کاربر تامین کرده است کاربر با تکیه دادن زانوها به میله خمیده تعبیه شده در بالای نردبان به راحتی می تواند تعادل خود را حفظ کند، به دلیل کیفیت بالای آلیاژ به کار رفته در پروفیل ها، از رنگ کردن محصولات اجتناب می کنیم ، و به ندرت احتمال وجود خط و خش جزئی بر روی محصولات می باشد، ولی در صورت درخواست متقاضی به صورت سفارشی انجام می گیرد. ، شاید در نگاه اول نردبان به صورت یک ابزار ساده به نظر برسد ولی یکی از پر اهمیت ترین نکاتش تامین امنیت و راحتی کاربر می باشد که به حول قوه الهی نزدیک به نیم قرن تامین کننده صد در صد امنیت و ایمنی کاربرانمان هستیم. ، صنایع آلوپات نخستین تولید کننده ایرانی است که نردبان ها و بالابرهایی با کیفیت برتر در انواع صنعتی و خانگی و فوق مستحکم نیروگاهی و آتش نشانی با استانداردهای پذیرفته شده بین المللی را طراحی و تولید کرده است و دارای استاندارد ایران و ISO 9001:2015 در سیستم مدیریت کیفیت، صادره از رویال سرت ( Royal Cert ) آلمان می باشد و محصولات این شرکت با رعایت آخرین استانداردهای بین المللی در این زمینه تولید می گردد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نردبان 6 پله آلوم پارس پله مدل هایلوکس خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نردبان 6 پله آلوم پارس پله مدل هایلوکس یک نردبان سبک با وزن 11کیلوگرم است که برای مصارف خانگی کاربرد دارد. ارتفاع دسترسی نردبان شش پله مدل هایلوکس 340 سانتی متر است. دستگیره موجود در کناره این نردبان خانگی آلومینیومی حمل محصول را تسهیل کرده و قفل موجود بر روی آن خطر باز شدن ناگهانی در حین حمل را کاهش می دهد. ستون‌های جلویی و پشتی این نردبان شش پله از پروفیل آلومینیومی درجه یک ساخته می شود که استحکام قابل قبولی را برای محصول به وجود آورده است. همچنین عرض ۲۰ سانتی متری پله های این نردبان یک طرفه که با آلومینیوم دو لایه ساخته شده اند، در حفظ تعادل کاربر موثر هستند. سینی پلاستیکی مانند جعبه ابزار موجود در قسمت بالایی نردبان 6 پله آلوم پارس پله مدل هایلوکس از دیگر ویژگی های این محصول است. نردبان شش پله آلوم پارس پله مدل هایلوکس قابلیت تحمل وزن ۱۶۰ کیلوگرم را دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نردبان 5 پله ماندگار مدل سما خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نردبان سما نردبانی پله پهن است که بدنه آن از پروفیل های مستطیلی ساخته شده، به همین دلیل در مقایسه با محصولات مشابه از استحکام بیشتری برخوردار است. در قسمت بالای نردبان جایی برای قرار دادن ابزار تعبیه شده است. همچنین جهت حمل سریع و آسان، دستگیره ای بر روی بدنه نردبان پرچ شده. طراحی منحصر به فرد این نردبان، ظاهری شیک در کنار استحکام بالا را به مصرف کننده هدیه می دهد. بر روی پله بالایی قفل محافظ نردبان قرار دارد که باعث حفظ تعادل پله های نردبان هنگام استفاده از آن می شود. این نردبان جهت مصارف خانگی، اداری، خدماتی و فروشگاهی مناسب است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نردبان چهار پله کرستون مدل Butterfly41 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نردبان چهار پله کرستون مدل پروانه، یک محصول مقاوم ، سبک و بادوام است که برای انجام کارهای عمومی در منازل وکارگاه‌ها بسیار مناسب است. دقت ساخت و نوع طراحی این محصول به گونه‌ای است که بدون لرزش بوده و حداکثر ایمنی را برای کاربر فراهم می کند. وزن بسیار کم این نردبان موجب شده که جابجایی و حمل و نقل آن بسیار آسان باشد. کفپوش عایق و آجدار روی پله‌ها از سرخوردن کاربر جلوگیری میکند. همچنین پهن بودن و نرم بودن سطح پله‌ها باعث راحتی بیشتر کاربر به هنگام استفاده از این نردبان می‌شود. همچنین وجود کفپوش لاستیکی برای پایه‌های نردبان باعث حفاظت از سطح زیرین مثل فرش ، موکت و پارکت می‌شود.توجه: رنگ و طرح پله‌ها ممکن است با تصاویر محصول متفاوت باشد!

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نردبان 4 پله بلندا مدل B.O4s خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نردبان پنج پله مدل بلندا، یک محصول مقاوم، سبک و با دوام است که برای انجام کارهای عمومی در منازل و کارگاه‌ها بسیار مناسب است. دقت ساخت و نوع طراحی این محصول به گونه ای است که بدون لرزش بوده و حداکثر ایمنی را برای کاربر فراهم می کند. وزن بسیار کم این نردبان موجب شده که جابجایی و حمل و نقل آن بسیار آسان باشد. کفپوش عایق و عاج دار روی پله‌ها از سر خوردن کاربر جلوگیری می کند. همچنین پهن تر بودن سطح پله‌های این نردبان با ابعاد 24x37 آن را از سایر نردبان های مشابه متمایز ساخته و باعث می شود هنگام استفاده احساس خستگی نکنید. همچنین وجود کفپوش لاستیکی برای پایه‌های نردبان باعث حفاظت از سطح زیرین مثل فرش، موکت و پارکت می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نردبان 5 پله بلندا مدل B.O5s خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نردبان پنج پله مدل بلندا، یک محصول مقاوم، سبک و با دوام است که برای انجام کارهای عمومی در منازل و کارگاه‌ها بسیار مناسب است. دقت ساخت و نوع طراحی این محصول به گونه ای است که بدون لرزش بوده و حداکثر ایمنی را برای کاربر فراهم می کند. وزن بسیار کم این نردبان موجب شده که جابجایی و حمل و نقل آن بسیار آسان باشد. کفپوش عایق و عاج دار روی پله‌ها از سر خوردن کاربر جلوگیری می کند. همچنین پهن تر بودن سطح پله‌های این نردبان با ابعاد 24x37 آن را از سایر نردبان های مشابه متمایز ساخته و باعث می شود هنگام استفاده احساس خستگی نکنید. همچنین وجود کفپوش لاستیکی برای پایه‌های نردبان باعث حفاظت از سطح زیرین مثل فرش، موکت و پارکت می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نردبان 7 پله آذین مدل سوپر استپ Az7s خرید
اطلاعات بیشتر . . .
پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید دریل به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

معرفی

نردبان هفت پله آذین از جنس آلومینیوم فابریک و نمونه مشابه طرح‌های آلمانی است. این نردبان علاوه بر وزن بسیار کم و استحکام بسیار بالا، از جایگاه ویژه آویز سطل بهره‌مند است و همین قابلیت این محصول را از سایر محصولات مشابه متمایز کرده است. وزن این محصول حدود 5.5 کیلوگرم با تحمل وزن 120 کیلوگرم است به طوری که هر فردی، حال چه افراد مسن و چه بانوان، به راحتی قادر به حمل آن هستند. ارتفاع این نردبان به گونه‌ای است که برای خانه‌های آپارتمانی و سقف‌های حتی با ارتفاع سه الی چهار متر مناسب است و همین ویژگی محصول فوق را برای آپارتمان‌ها، مغازه‌ها، فروشگاه‌ها، کارگاه‌ها و انبار‌ها مطلوب می‌سازد. پایه‌های این محصول از جنس پلاستیک ساخته شده تا باعث شود امکان لغزش در هنگام استفاده به صفر برسد. پله‌ی آخر با ابعادی بزرگ تر از سایر پله‌ها در نظر گرفته شده تا به شما تعادل و امنیت بالایی ببخشد، به طوری که در هنگام ایستادن در پله فوقانی احساس خستگی نخواهید داشت و همچنین کوچکترین لرزشی نیز مشاهده نخواهید کرد. جایگاه آویز سطل در قسمت دسته نردبان، یک ویژگی یونیک و منحصر به فرد در نردبان آذین است که کار را برای شما در هنگام تمیز کردن دیوار‌ها و یا رنگ کاری بسیار راحت می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نردبان 4 پله آذین مدل سوپر استپ Az4s خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نردبان چهار پله آذین از جنس آلومینیوم فابریک و نمونه مشابه طرح‌های آلمانی است. این نردبان علاوه بر وزن بسیار کم و استحکام بسیار بالا، از جایگاه ویژه آویز سطل بهره‌مند است و همین قابلیت این محصول را از سایر محصولات مشابه متمایز کرده است. در واقع می توان گفت بانوان طرفداران درجه یک این محصول هستند چرا که وزن این محصول حدود 3 کیلوگرم با تحمل وزن 150 کیلوگرم است به طوری که همه افراد، شامل افراد مسن، بانوان و حتی خرد سالان به راحتی قادر به حمل آن هستند . ارتفاع این نردبان به گونه‌ای است که برای خانه‌های آپارتمانی و سقف‌های با ارتفاع کمتر از سه متر مناسب است و همین ویژگی محصول فوق را برای آپارتمان‌ها و برخی اماکن دیگر که سقف‌های کم ارتفاعی دارند مطلوب می‌سازد. نردبان مذکور علیرغم استحکام مثال زدنی، تا حدی سبک وزن است که هر فردی با استفاده از یک دست می‌تواند آن را جابه‌جا کند و به عبارتی می‌توان گفت که ویژه‌ی آشپزخانه‌ها ست. پایه‌های این محصول از جنس پلاستیک ساخته شده تا باعث شود امکان لغزش در هنگام استفاده به صفر برسد. پله‌ی آخر با ابعادی بزرگ تر از سایر پله‌ها در نظر گرفته شده تا به شما تعادل و امنیت بالایی ببخشد، به طوری که در هنگام ایستادن در پله فوقانی احساس خستگی نخواهید داشت و همچنین کوچکترین لرزشی نیز مشاهده نخواهید کرد. جایگاه آویز سطل در قسمت دسته نردبان، یک ویژگی یونیک و منحصر به فرد در نردبان آذین است که کار را برای شما در هنگام تمیز کردن دیوار‌ها و یا رنگ کاری بسیار راحت می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نردبان 5 پله رونیک مدل C2 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نردبان فوق یکی از تولیدات شرکت «رونیک» (Runique) است. این نردبان دارای 5 پله بوده و می‌توان از آن در منزل، محل کار و دیگر اماکن استفاده کرد. استفاده از 5 پله در این محصول موجب شده تا این نردبان ارتفاع بلند و مناسبی داشته باشد. ارتفاع آخرین پله‌ی این نردبان 120 سانتی‌متر است. یکی از مزایای این محصول قابلیت جمع شدن آن است. این نردبان در حالت تاشو ابعادی برابر 172 × 39 × 7 سانتی‌متر دارد. این موضوع موجب شده تا در صورت عدم استفاده از نردبان بتوانید به راحتی آن را در کناری قرار داده و فضای زیادی اشغال نشود. در ساخت این محصول از آلیاژی آهنی استفاده شده است. این موضوع موجب شده تا نردبان استحکام بالایی داشته باشد؛ از سویی دیگر وزن آن بیش از حد بالا نرود. وزن این محصول حدود 8.7 کیلوگرم بوده و می‌تواند وزن زیادی را تحمل کند. از دیگر ویژگی‌های این نردبان می‌توان به روکش‌های پلاستیکی روی پله و پایه‌ها اشاره کرد. این روکش‌ها مانع از لغزش می‌شوند و موجب بالا رفتن ایمنی در کار خواهند شد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نردبان استخر 2 پله مدل 304a خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پله استخر دو پله کف پلاستیکی از جمله محصولات پر درخواست در زمینه نردبان های استخر است که تقریبا در تمامی استخر های سرپوشیده و روباز قابل استفاده است. جنس این محصول از استیل ۳۰۴ است و به همین دلیل مقاومت و استحکام بسیار بالایی در برابر خوردگی و زنگ زدگی داشته و حتی در تماس با آب می تواند به مدت بسیار طولانی بدون هیچگونه مشکلی به کار خود ادامه دهد. این محصول دارای ۲ پله کف پلاستیکی از جنس پلاستیک (نشکن) است و به همین دلیل از مقاومت مناسبی برخوردار بوده و همچنین قیمت مناسب تری دارد. این نکته را نباید فراموش کرد که اگر طول استخر مد نظر از ۱۰ متر بیشتر باشد پس باید از دو نردبان استخر استفاده نمود، یکی در قسمت کم عمق و دیگری در قسمت عمیق، و اگر کمتر از ۱۰ بود پس همان ۱ پله کافی است. ارتفاع کل ۱۳۰ سانتی متر، سایز لوله ۳۸ میلیمتر،عرض پله ها ۵۰ سانتی متر، فاصله بین لوله ها ۶۰ سانتی متر، مناسب برای ارتفاع ۷۰ الی ۱۰۰ سانتی متر، جنس کف پله پلاستیک نشکن، فاصله بین هر پله ۲۵ سانتی متر است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نردبان 8 پله مدل bahman خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نردبان هشت پله بهمن از جنس آلومینیوم فابریک و نمونه دیزاین آلمانی است. این نردبان علاوه بر وزن بسیار کم از استحکام بسیار بالایی برخوردار است و همین قابلیت این محصول را از سایر محصولات مشابه متمایز کرده است. وزن این محصول حدود 7.5 کیلوگرم با تحمل وزن 120 کیلوگرم است به طوری که همه افراد نظیر افراد مسن و حتی بانوان به راحتی قادر به حمل آن هستند و همچنین ارتفاع آن برای خانه‌های آپارتمانی، فروشگاه‌ها، ادارات، کارگاه‌ها و مغازه‌ها مناسب است. پایه‌های این محصول از جنس پلاستیک است و احتمال سر خوردن را به حداقل می رساند و طبقه فوقانی آن با ابعاد بزرگ تر از سایر پله‌ها به فرد تعادل و راحتی بالایی می‌بخشد و دچار لرزش نخواهد شد. این نردبان دارای جایگاه ابزار در بخش بالای دسته است و باعث سهولت در انجام کارهایی نظیر دریل کاری چوب پرده زدن وکارهای فنی است. قسمت بالای نردبان دارای جایگاه تکیه گاه است و به فرد امنیت و تعادل بالایی را برای ایستادن در پله ی آخر می‌بخشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نردبان 21 پله مدل Afra 2p خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نردبان آلومینیومی 21 پله دو تکه کشویی Afra یا به اصطلاح مخابراتی دارای نشان استاندارد می باشد و از 2 تکه نردبان تشکیل شده است. ویژگی خاص این نردبان استفاده از 3 حالت متفاوت آن است. حالت اول به صورت هشت یا همان چهار پایه، حالت دوم به صورت یک تکه کشویی باز و یا جمع شده است و به شکل یک نردبان ساده است و حالت سوم که می توان هر 2 تکه را به صورت مجزا و به عنوان 2 نردبان مستقل استفاده کرد. از دیگر ویژگی های این محصول میتوان به چهار گوش بودن پلها اشاره کرد که علاوه بر استحکام بیشتر آن نسبت به نردبانهای پله گرد، باعث راحتی و خسته نشدن پاها در استفاده طولانی میشود.فاصله کاملا استاندارد پلها باعث میشود هنگام بالا رفتن از پلها زانوی شما به پله بالایی برخورد نداشته باشد.این نردبان از دو تکه نردبان 295 سانتیمتری تشکیل شده است. ارتفاع مفید این نردبان به صورت ایستاده 5 متر و 25 سانتی متر و در حالت هشتی شکل حدود 3 متر در قله میباشد. جنس این نردبان از پروفیل درجه یک آلومینیوم است و وزنی معادل 120 کیلوگرم را تحمل میکند. هر چند الومینیوم به هیچ عنوان دچار زنگ زدگی و پوسیدگی نمیشود علاوه بر آن پوشش رنگ الکترو استاتیکی ضد زنگ این نردبان آن را در برابر بارندگی و رطوبت محیط ایمن میکند. این نردبان به علت ریگلاژی بودن و تنظیم آن به صورت دلخواه روی هر پله، مناسب استفاده برای هر ارتفاعی در کارگاه‌ها، سالن‌های ورزشی، انبار‌ها و حیاط‌ها و کارهایی از قبیل نقاشی ساختمان، نصب ادوات ساختمانی، ریسه کشی و حتی میوه چینی می‌باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نردبان 8 پله قائم مدل ERT5001 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نردبان 8 پله قائم مدل ERT5001 دارای کفی در قسمت انتهای بالای پله است. قابلیت تحمل وزن تا 100کیلوگرم نیز از دیگر قابلیت‌های این نردبان قائم است که آن را به محصولی کاربردی تبدیل می‌کند. نوع پله های این نردبان چند ضلعی بوده و با استفاده از آن میتوانید کارهای صنعتی خود را به راحتی انجام دهید. نوع پله‌های این نردبان چندضلعی بوده و با استفاده از آن می‌توانید کارهای صنعتی خود را به‌راحتی انجام دهید. با استفاده این نردبان انواع کارهای صنعتی‌تان را به راحتی انجام دهید. این نردبان 8 پله دارد و وجود آن برای هر محیط یا خانه‌ای لازم و کاربردی است. این نردبان وزنی معادل معادل 11 کیلوگرم است که در زمان استفاده کاربر راحت خواهد بود. این نردبان قائم در حالت جمع ابعادی برابر 179×73×10 دارد که به کاربر این امکان را می‌دهد تا بتواند از آن به‌راحتی استفاده کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نردبان دو پله مدل پرنس هوم کد 5690 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نردبان دو پله پرنس هوم مدل سیتی، محصولی با کیفیت ساخت کشور چین میباشد، این محصول از فلز آبکاری شده با کیفیت با و پله های فلزی با روکش لاستیک طراحی و تولید گشته است ، این محصول مناسب برای کار های ادارای و داخل منزل است. کف پله ها دارای 38x26 سانتی متر است که حتی مناسب برای نشستن هم میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نردبان استخر 5 پله مدل 304 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نردبان استخری از ملزومات مهم هر استخر می باشد، که برای وارد شدن و خارج شدن از استخر مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا یک نردبان در قسمت عمیق و یک نردبان در قسمت کم عمق مورد استفاده قرار می گیرد که ارتفاع و تعداد پله های نردبان بسته به عمق استخر از ۳ پله تا ۱۰ پله متغیر می باشد. لوله ی نردبان از جنس استیل و آلیاژ ۳۰۴(ضد زنگ) و پله ها از جنس ABS نشکن درجه یک می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نردبان 3 پله الوند مدل AL-1015 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نردبان سه پله الوند، یک محصول مقاوم، سبک و بادوام است که برای انجام کارهای عمومی در منازل وکارگاه‌ها بسیار مناسب است. دقت ساخت و نوع طراحی این محصول به گونه ای است که بدون لرزش بوده و حداکثر ایمنی را برای کاربر فراهم می کند. وزن بسیار کم این نردبان موجب شده که جابجایی و حمل و نقل آن بسیار آسان باشد. طراحی آجدار روی پله‌ها از سرخوردن کاربر جلوگیری کرده و پهن بودن سطح پله‌ها باعث راحتی بیشتر کاربر به هنگام استفاده از این نردبان می‌شود. همچنین وجود کفپوش لاستیکی برای پایه‌های نردبان باعث حفاظت از سطح زیرین مثل فرش، موکت و پارکت می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نردبان 7 پله مدل keyhan خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نردبان 7 پله مدل کیهان با استفاده از پروفیل مقاوم تحمل وزنی بیش از 150 کیلو را برای فرد میسر ساخته است. این نردبان نسبت به نردبان های هم رده ی خود با همین تعداد پله از بیشترین ارتفاع در پله آخر برخوردار است که ارتفاع آن در حالت باز شده از زمین تا آخرین پله معادل 185 سانتی متر می باشد. رنگ این نردبان الکترواستاتیک است و از جوش CO و از سیم فولادی در کناره های بدنه، برای استحکام بیشتر نردبان استفاده شده است. پله ی بالایی این نردبان پهن تر از سایر پله ها بوده که استفاده ی طولانی مدت را برای فرد راحت تر می سازد. بیش‌تر ما زمانی که از نردبان استفاده می‌کنیم، در صورت نیاز داشتن به ابزار مختلف یا از فردی دیگر درخواست کمک می‌کنیم و یا خود مجبور به پایین رفتن از نردبان می‌شویم. اما نردبان 4 پله کیهان با داشتن یک سینی پلاستیکی مخصوص ابزار در قسمت بالای خود، این مشکل را رفع کرده و زمان انجام کار را کاهش می دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نردبان 4 پله ماندگار مدل آسمان خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نردبان 4 پله، مدل آسمان نردبانی پله پهن است که برای استفاده جهت مصارف مختلف خانگی ، اداری ، خدماتی و فروشگاهی مناسب است. ابعاد بزرگ پله های این نردبان، عدم احساس خستگی در استفاده طولانی مدت و حفظ تعادل بالا را به شما کاربر محترم هدیه می دهد. وزن بسیار کم این نردبان موجب شده که جابجایی و حمل و نقل آن بسیار آسان باشد. ارتفاع قابل دستیابی در این نردبان حدود 3 متر است. که پاسخگوی اکثر نیاز های روز مره می باشد. طراحی منحصر به فرد و زیبای این نردبان، ظاهری شیک در کنار استحکام بالا را برای مصرف کننده به ارمغان می آورد. در اتصالات نردبان پیچ و مهره کاسه نمدی استفاده شده که مانع از باز شدن پیچ و مهره ها به دلیل استفاده های مکرر می شود. رنگ استفاده شده در این مدل نیز، از نوع رنگهای الکترواستاتیک کوره ای است که باعث زیبایی بیشتر و حفظ کیفیت رنگ به مرور زمان می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نردبان 6 پله مدل تاشو خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نردبان شش پله، مدل الماس می‌باشد.برای راحتی افراد، بر روی پله‌ها از روکش پلاستیکی استفاده شده، که این امکان را می‌دهد تا بدون کفش و حتی در منزل استفاده شود.شکل پایه طوری طراحی شده که تعادل نردبان بهتر حفظ شود. تاشو بودن محصول باعث می‌شود که فضای کمی را اشغال کند.‌‌ از مزایای مهم دیگر این نردبان، پوشش رنگی الکترواستاتیک است که در برابر رطوبت و زنگ زدگی و خوردگی مقاوم می‌باشد. تمام اتصالات بدنه پیچ و مهره است و بدون پرچ می‌باشد به همین دلیل بسیار محکم است چون پرچ آلومینیومی می‌شکند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نردبان 3 پله راد مدل کاسپین خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نردبان راد مدل کاسپین با ارتفاع 155 سانتی‌متر از سطح زمین انتخاب مناسبی برای استفاده به عنوان نردبان خانگی به شمار می آید. این نردبان پله پهن که دارای وزنی معادل5.6 کیلوگرم است. ارتفاع قابل دسترس این نردبان جمع شو 260 سانتی‌متر در نظر گرفته شده تا مشکلی از بابت ارتفاع‌های خانه و آشپزخانه بلند وجود نداشته باشد. فاصله بین پله‌های نردبان 3پله راد مدل کاسپین 25 سانتی‌متر است. در ساخت این مدل نردبان جمع شونده از پروفیل هایی در قسمت ستون اصلی و پشتی استفاده شده که استحکام مناسبی به محصول بخشیده است. عرض پله‌های آلومینیومی این نردبان یک طرفه که 17 سانتی متر در نظر گرفته شده باعث تعادل بیشتر کاربر بر روی نردبان خواهد شد. همچنین قسمت بالایی نردبان 3پله راد مدل کاسپین با داشتن جعبه ابزار متحرک بر روی خود برای کاربر امکان دسترسی آسان به ابزار مورد نیاز را فراهم می آورد. لازم به ذکر است که نردبان پله پهن راد قابلیت تحمل وزنی معادل 150 کیلوگرم را دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نردبان 5 پله کد 005 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نردبان پنج پله میباشد. بسیار محکم و با استقامت میابشد. تمام اتصالات بدنه پیچ و مهره هست و بدون پرچ میباشد. به همین دلیل بسیار محکم میباشد چون پرچ المینیومی میشکند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نردبان ایران پایه 5 پله مدل 0005 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این نردبان تاشو دارای استحکام و توازن بیشتری نسبت به مدل های مشابه است. زیرا در قسمت پایین نردبان عرض آن افزایش می یابد و همین امر باعث تعادل بیشتر کاربر و جلوگیری از خطر افتادن او می شود.یکی از بزرگترین مزیت این نردبان نسبت به دیگر نردبان ها دارا بودن قفل نگه دارنده همانطور که در عکس مشاهده میکنید برای جلوگیری از باز یا بسته شدن نردبان است که در مقاومت و لغزش نردبان تاثیر بسزایی میگذارد.وقتی نردبان باز میشود قفل به طور خودکار در میله جای می افتد و برای بستن نردبان قفل را به بالا فشار دهید قفل از میله آزاد میگردد و میتوانید نردبان را جمع کنید.عرض هریک از پله های این نردبان 31 سانت و فاصله ی میان آن ها 20 سانتی متر است. این مزیت نشانگر طراحی ایمنی و استاندارد نردبان بوده و سبب سهولت جابجایی کاربر بر روی آن می شود.این نردبان کم جا در برابر گرما و رطوبت مقاوم بوده زیرا کلیه ی سطوح آن به روش الکترواستاتیک یا کوره ای پوشش داده شده اند.همه ی بخش های این نردبان تاشو به وسیله ی پرچ فولادی به یکدیگر اتصال یافته اند. این مزیت سبب استحکام و دوام نردبان برای مدت زمان طولانی تر خواهد شد.بست نگهدارنده تعبیه شده در این نردبان دارای دو مزیت است 1- از بسته شدن نردبان در هنگام استفاده جلوگیری کرده 2- مانع باز شدن نردبان در زمان حمل و جابجایی کالا می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نردبان 20 پله آلیان صنعت مدل تاشو AL4P20 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نردبان یکی از ملزومات اساسی در انجام امور و کارهای فنی بوده که از قدیم با تنوع خیلی کم به صورت چوبی و آهنی که بسیار جاگیر، غیر ایمن و سنگین مورد استفاده قرار می‌گرفت. هم اکنون نردبان چهار آلیان صنعت با شش مفصل فولادی، قابلیت استفاده در 12 حالت مختلف را به ما می‌دهد. این نردبان از چهار تکه 1.5 متری تشکیل شده که پس از باز شدن ارتفاعی برابر با 5.8 متر در حالت یک تکه و ایستاده را به ما میدهد. قابلیت این نردبان که آن را از سایر نردبان ها متمایز می کند اهرم اتصال دو قفل این نردبان به یکدیگر می باشد که امکان باز و بستن نردبان را به سهولت به شما میدهد.نردبان های آلیان صنعت از سنگین ترین و مقاوم ترین نردبان های موجود می باشد که قابلیت تحمل وزن 136 کیلوگرم را داراست و تمامی قطعات یدکی و مصرفی آن از جمله قفل های مفصلی آن موجود و قابل تعویض می باشد. ابعاد استاندارد این نردبان در حالت جمع شده باعث شده که حتی با یک مشاین سواری قابل حمل باشد. جنس این نردبان کاملا از آلومینیوم 6063 استاندارد بوده و با روکش رنگ کوره ای و بسیار با کیفیت عایق شده است. پله های این نردبان از پروفیل آلمینیوم با مقطع مربع شکل به ابعاد 3 سانتی متر در 3 سانتی متر تهیه شده که باعث استحکام این نردبان می شود. همراه این نردبان یک پله پهن متحرک می باشد که میتوانید آن را روی هر کدم از پله های مد نظر که میخواهید روی آن توقف طولانی مدتی داشته باشید قرار دهید. این نردبان دارای یک پایه T شکل است که قابلیت نصب در هر یک طرف را داراست که به دلیل برخوردار بودن از پایه های لاستیکی مانع از سر خوردن و باعث ایجاد تعادل صد در صد می‌شود. این محصول به صورت هشتی شکل به ارتفاع 2.8 متر در قله می‌رسد که این ارتفاع برای استفاده در کارگاه‌ها، انبار‌ها، کارخانه‌ها، باشگاه‌ها، سالن‌ها، تالار‌ها، مساجد، بیرون منزل، داخل حیاط، سالن، فروشگاه‌ها، اداره‌جات و... مناسب است. مفصل‌ها ی فولادی این نردبان با پیچ و مهره به بدنه متصل شده و این امر باعث سهولت تعویض آن‌ها در صورت خرابی می‌شود. نردبان های آلیان صنعت از سنگین ترین و مقاوم ترین نردبان های موجود می باشد که قابلیت تحمل وزن 136 کیلوگرم را داراست و تمامی قطعات یدکی و مصرفی آن از جمله قفل های مفصلی آن موجود و قابل تعویض می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نردبان 12 پله آلیان صنعت مدل تاشو AL2P12 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نردبان یکی از ملزومات اساسی در انجام امور و کارهای فنی بوده که از قدیم با تنوع خیلی کم به صورت چوبی و آهنی که بسیار جاگیر، غیر ایمن و سنگین مورد استفاده قرار می‌گرفت. هم اکنون نردبان دوازده پله آلیان صنعت با دو مفصل فولادی، قابلیت استفاده در 3 حالت مختلف را به ما می‌دهد. این نردبان از دو تکه 1.8 متری تشکیل شده که پس از باز شدن ارتفاعی برابر با 3.6 متر در حالت یک تکه و ایستاده و ارتفاعی معادل 1.8 متر در حالت دو پایه را به ما میدهد. قابلیت این نردبان که آن را از سایر نردبان ها متمایز می کند اهرم اتصال دو قفل این نردبان به یکدیگر می باشد که امکان باز و بستن نردبان را به سهولت به شما میدهد.نردبان های آلیان صنعت از سنگین ترین و مقاوم ترین نردبان های موجود می باشد که قابلیت تحمل وزن 150 کیلوگرم را داراست و تمامی قطعات یدکی و مصرفی آن از جمله قفل های مفصلی آن موجود و قابل تعویض می باشد. ابعاد استاندارد این نردبان در حالت جمع شده باعث شده که حتی با یک مشاین سواری قابل حمل باشد. جنس این نردبان کاملا از آلومینیوم 6063 استاندارد بوده و با روکش رنگ کوره ای و بسیار با کیفیت عایق شده است. پله های این نردبان از پروفیل آلمینیوم با مقطع مربع شکل به ابعاد 3 سانتی متر در 3 سانتی متر تهیه شده که باعث استحکام این نردبان می شود. این نردبان دارای یک پایه T شکل است که قابلیت نصب در یک طرف نردبان را داراست که به دلیل برخوردار بودن از پایه های لاستیکی مانع از سر خوردن و باعث ایجاد تعادل صد در صد می‌شود. این محصول به صورت هشتی شکل به ارتفاع 1.8 متر در قله می‌رسد که این ارتفاع برای استفاده در کارگاه‌ها، انبار‌ها، کارخانه‌ها، باشگاه‌ها، سالن‌ها، تالار‌ها، مساجد، بیرون منزل، داخل حیاط، سالن، فروشگاه‌ها، اداره‌جات و... مناسب است. مفصل‌ها ی فولادی این نردبان با پیچ و مهره به بدنه متصل شده و این امر باعث سهولت تعویض آن‌ها در صورت خرابی می‌شود. نردبان های آلیان صنعت از سنگین ترین و مقاوم ترین نردبان های موجود می باشد که قابلیت تحمل وزن 150 کیلوگرم را داراست و تمامی قطعات یدکی و مصرفی آن از جمله قفل های مفصلی آن موجود و قابل تعویض می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نردبان 30 پله اسلایدینگ مدل کشویی AL3P10 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نردبان های کشویی ریلی اسلایدینگ اولدوز از پروفیل ضخیم المینیوم با استاندارد آلیاژ 6063 به ضخامت 2 میلیمتر تهییه شده. این نردبان از 3 کشو 2.82 متری ساخته شده که هم قابلیت استفاده به صورت مستقیم و هم قابلیت استفاده به صورت دو پایه را به شما می دهد. همچنین قابلیت تفکیک کشو ها از هم و استفاده به صورت مستقل را دارید. این نردبان در ارتفاع 2.82 به صورت 2 پایه باز می شود و به کمک یک کمربند برزنتی می توانید فاصله دو پایه را تنظیم کنید. در حالت ایستاده این نربان قابلیت باز شدن تا ارتفاع 6.96 متر را داراست. پایه نگهدارنده این نردبان یک پایه تعادل به طول 75 سانتی متر است که دو سر آن دارای درپوش لاستیکی جهت جلوگیری از سر خوردن می باشد. پله های این نردبان از پروفیل آلمینیوم مربع در ابعاد 3x3 سانتی متر تشکیل شده که علاوه بر سهولت نسبت به پله های دایره ای دارای استحکام بیشتری نیز می باشد. تحمل وزن این نردبان به خاطر ضخامت بالای آلمینیوم به کار رفته در پروفیل تولیدی 150 کیلوگرم می باشد. تنظیم ارتفاع پله ها از هم به کمک ورق فولادی با آلیاژ استیل انجام می شود که به کمک 4 پرچ فولادی به پروفیل آلمینیوم نصب شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نردبان 4 پله آرش مدل باربد خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

وجود نردبان در منازل و محیط‌های کار باعث دسترسی افراد به نقاط خارج از دسترس و مرتفع می‌شود. نردبان‌ها در شکل‌ها و ابعاد مختلفی وجود دارند و بنا به عملکردشان، ظاهرشان هم متفاوت است. نردبان 4 پله‌ی آرش مدل باربد به‌صورت تاشو ساخته شده است. تاشوبودن این نردبان باعث می‌شود در مواقعی که به آن نیازی نیست، بتوان آن را جمع کرد تا فضای کمتری را اشغال کند. حداکثر ارتفاع این محصول 1 متر است که ارتفاع مناسبی جهت دسترسی به نقاط نسبتا مرتفع به‌شمار می‌رود. این نردبان از جنس آلومینیوم است و تا وزن 120 کیلوگرم را تحمل می‌کند. وزن این محصول 7 کیلوگرم است. پایه‌های این محصول برای جلوگیری از لغزش نردبان از جنس پلاستیک تهیه شده‌اند. همان‌طور که در تصویر کالا مشاهده می‌کنید در بالای نردبان یک کیف ابزار تعبیه شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نردبان 6 پله آذرپله مدل alte خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نردبان شش پله آذر، یک محصول مقاوم ، سبک و بادوام است که برای انجام کارهای عمومی در منازل وکارگاه‌ها بسیار مناسب است. دقت ساخت و نوع طراحی این محصول به گونه‌ای است که بدون لرزش بوده و حداکثر ایمنی را برای کاربر فراهم می کند. وزن بسیار کم این نردبان موجب شده که جابجایی و حمل و نقل آن بسیار آسان باشد. کفپوش عایق و آجدار روی پله‌ها از سرخوردن کاربر جلوگیری میکند. همچنین نرم بودن سطح پله‌ها باعث راحتی بیشتر کاربر به هنگام استفاده از این نردبان می‌شود. همچنین وجود کفپوش لاستیکی برای پایه‌های نردبان باعث حفاظت از سطح زیرین مثل فرش ، موکت و پارکت می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نردبان 32 پله مدل NF32 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نردبان فراز در 2 حالت مختلف قابل استفاده می باشد و جزء نردبان‌های چند‌کاره به شمار می‌آید. توجه داشته باشید که این نردبان کامل یک تیکه باز نمی شود و نهایت ارتفاع آن 5 متر هر دو طرف به صورت هشتی که باز شود این ارتفاع را دارد. یکی از ویژگیهایی که این نردبان را از دیگر نردبان‌های همنوع خود متمایز می‌کند، قفل بزرگ و پله یدک آن است که همراه این نردبان می باشد. این نردبان را در فضاهای مختلف خانگی، صنعتی، اداری و باغبانی می‌توان استفاده نمود. سبکی و نوع طراحی این نردبان باعث می‌شود که حمل و نقل آن آسان ‌باشد. کسانی که به جزء ایمنی و کیفیت بالا به کارآیی و قابل کاربرد بودن نردبان در فضاهای مختلف می‌اندیشند نردبان آلوم راد یک انتخاب ویژه و فوق‌العاده می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نردبان 3 پله مهرنگار مدل ASEMAN خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نردبان 3 پله آسمان محصولی زیبا و مقاوم است که برای انواع کاربری‌های مختلف تولید گردیده. این محصول با پله‌های پهنِ تقویت شده با ضخامت بیشترِ ورق، مقاومت و راحتی را نسبت به همرده‌های دیگر خود برای کاربر به ارمغان می‌آورد (کافی است در هنگام خرید و تحویل کالا دقت لازم را به وزن نردبان داشته باشید) این نردبان دارای جاابزاری کاربردی جهت استفاده از انواع ابزارآلات است. اتصالات این نردبان توسط جوش CO2 و پیچ و مهره کاسه نمدی به هم متصل گردیده. رنگ استفاده شده در در این مدل، الکترواستاتیک کوره‌‌ای است که باعث زیبایی و کیفیت بیشتر محصول می‌شود. این نردبان به صورت بسته بندی و شیرینگ شده تقدیم شما عزیزان می‌گردد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نردبان 20 پله فراز پله مدل F420 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نردبان20پله فرازپله مدلFARAZ با شش مفصل(قفل)فولادی قابلیت استفاده در 12حالت مختلف را دارا میباشد.این نردبان از 4تکه 150سانتی متری تشکیل شده است که پس از باز شدن ارتفاعی برار 6.متر در حالت یک تکه به ما میدهد.این نردبان طوری طراحی شده است که به راحتی روی صندلی جلو(بصورت خوابیده) خودرو جای میگیرد. جنس این نردبان کاملا از آلومینیوم6063 فابریک بوده و با روکش رنگ کوره ای و بسیار با کیفیت عایق شده است.همراه این نردبان یک رکاب9سانتی متری به صورت اشانتیون ارائه شده که ضمن استفاده بسیار راحت از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. این رکاب به صورتی طراحی شده که قابلیت جا به جایی در هر پله را دارد و به ما امکان استفاده طولانی مدت با تحمل وزن بسیار بالا و بدون خستگی را می‌دهد.این نردبان دارای دو پایه T شکل است که قابلیت نصب در هر دو طرف را داراست که به دلیل برخوردار بودن از پایه های لاستیکی مانع از سر خوردن و باعث ایجاد تعادل صد در صد می‌شود. این محصول به صورت هشتی شکل به ارتفاع3متر در قله می‌رسد که این ارتفاع برای استفاده در کارگاه‌ها، انبار‌ها، کارخانه‌ها، باشگاه‌ها، سالن‌ها، تالار‌ها، مساجد، بیرون منزل، داخل حیاط، سالن، فروشگاه‌ها، اداره‌جات و... مناسب است. مفصل‌ها ی فولادی این نردبان با پرچ به بدنه متصل شده و این امر باعث بالا رفتن عمر نردبان میشود.دلیل استفاده نکردن از پیچ و مهره در متصل کردن قفل ها این است که پیچ دارای رزوه میباشد و باعث میشود آلومینیوم نردبان با باز و بسته کردن قفل ها به مرور گشاد شود و نردبان از کار بیافتد.همچنین قفل های نردبان های فراز پله 3تکه میباشد و به نسبت مدل های مشابه آن بزرگتر میباشد.نردبان فرازپله از استقامت و کیفیت بالایی برخوردار است و تحمل وزنی برابر با حدود 150 کیلوگرم را دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نردبان 13 پله کد 3.80 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نردبان تلسکوپی (تاشو) Aluminum Telescope Leader دیگر نگران سر خوردن پایه نردبان یا افتادن از آن نباشید. یک طرف نردبان تلسکوپی (تاشو) Aluminum Telescope Leader همانند اهرم عمل کرده و تعادل آن را حفظ می کند. نردبان تلسکوپی (تاشو) Telescope Leader به راحتی قابل استفاده است . این نردبان 14 پله دارد. وارتفاع آخرین پله‌ی آن از سطح زمین به3٫8 متر می‌رسد. وزن پایین محصول در مقایسه با نردبان های آهنی و چوبی جابه جایی را بسیار آسان کرده است. این وزن مناسب به‌دلیل استفاده از آلومینیوم در ساختار نردبان تلسکوپی است. این فلز استحکام بالایی دارد و فرد می‌تواند با اطمینان کامل از این محصول استفاده کند. ارتفاع کامل مستقیم این نردبان 5 متر است و وزن قابل‌ تحمل این محصول 150 کیلوگرم اعلام شده است. این نردبان کاربردی ، سبک وزن و مقرون به صرفه تلسکوپی آلومینیومی به اندازه کافی همه کاره است تا بتواند بسیاری از کارهای خانگی را انجام دهد و به اندازه کافی قوی است که اکثر مشاغل اطراف دفتر را انجام دهد. دارای وزن مناسب برای حرکت آسان و نردبان چند منظوره که می تواند به سرعت راه اندازی شده و به راحتی ذخیره شود. حداقل ارتفاع تا شونده ی این نردبان متفاوت است و این قابلیت،قرار گیری آن را در فضای گاراژ ، کمد یا وانت آسان می کند. برای یک نردبان جهانی که می تواند برای دسترسی به زیر شیروانی شما ، تغییر لامپ ، تزئین و موارد دیگر استفاده شود این مورد مناسب است. این نردبان چند منظوره با بالاترین استانداردها با استفاده از مواد با کیفیت بالا ، از جمله آلومینیوم مقاوم در برابر خوردگی مقاومت دارد و، مطابق با استانداردهای GPSG و EN131 برای آرامش کامل شما مطابقت دارد.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا