تجهیزات صنعتی و ابزارآلات

نکات مهم و راهنمای خرید نظم دهنده ابزار به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید نظم دهنده ابزار باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

راهنمای خرید بهترین جعبه ابزار به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید بهترین نوع آن را خریداری نمایید. در واقع با مطالعه تمامی ویژگی هایی که این وسیله می تواند داشته باشد، می توانید آن را با نیازهای خود تطبیق داده و در نتیجه یک خرید خوب را تجربه نمایید. لطفا در ادامه با این نکات و راهنمای خرید نظم دهنده ابزار نیز همراهمان باشید.

انواع جعبه ابزار و کاربرد آن‌ها

به منظور بررسی راهنمای خرید جعبه ابزار باید گفت که امروزه جعبه ابزارها در مدل‌های مختلفی طراحی و تولید شده اند. یک جعبه ابزار می‌تواند شامل یک جعبه کوچک قابل حمل باشد که می‌توانید چند پیچ و مهره را در آن نگهداری دارید یا یک جعبه بسیار بزرگ برای حمل و نقل ابزارهای بزرگ و پیچیده را شامل شود.

جعبه ابزار پلاستیکی

جعبه ابزار پلاستیکی یک محصول عالی و ارزان برای ذخیره ابزارهای شما برای استفاده در کارهای روزمره است. این دسته از جعبه‌ها برای نگهداری از ابزارها در مکان‌هایی نظیر خانه، گاراژ یا محل کار استفاده می‌شوند.

بسیاری از جعبه ابزارهای پلاستیکی دارای کشوهایی هستند که به شما این امکان را می‌دهند تا ابزارهای خود را برای دسترسی آسان چیدمان و سازماندهی کنید.

جعبه ابزار آلومینیومی

جعبه ابزارهای آلومینیومی یک گزینه بسیار محبوب به شمار می‌روند، زیرا این مدل از جعبه ابزارها بسیار محکم و بادوام هستند. همچنین ویژگی دیگر این جعبه ابزارها آن است که مثل محصولات پلاستیکی سبک بوده و حمل و نقل آن‌ها آسان است.

هزینه خرید جعبه ابزار آلومینیومی کمی بیشتر از جعبه ابزار پلاستیکی بوده، اما طول عمر آن‌ها نیز بیشتر است. این جعبه‌ها در صنایعی‌ مانند هوانوردی، حمل و نقل و در هنگام کار با مواد شیمیایی که دوام و سبک وزن بودن جعبه ابزار اهمیت بسیار زیادی دارد، عالی هستند.

در ادامه بخوانید: خرید نظم دهنده ابزار

جعبه ابزار فلزی

اگر به دنبال یک جعبه ابزار فوق العاده مقاوم و بسیار سنگین هستید، جعبه ابزار فلزی بهترین انتخاب برای شما است. این مدل‌ها دوام عالی داشته و استحکام و مقاومت بالایی نیز در برابر شرایط مختلف دارند.

در حالی که جعبه ابزارهای فلزی کمی گران‌تر هستند، اما مراقبت از آن‌ها نیز آسان است و معمولاً دوام بسیار زیادی به نسبت سایر محصولات دارند. به منظور استفاده حرفه‌ای و صنعتی بهتر است تا از بین محصولات مختلف به سراغ این مدل از جعبه ابزارها آمده و از آن‌ها استفاده کنید.

جعبه ابزار Cantilever

یکی از خاص‌ترین انواع جعبه ابزار، Cantileverها هستند. این جعبه ابزارها از نظر طراحی منحصر به فرد و حرفه‌ای هستند زیرا طراحی آن‌ها به نحوی است که پس از باز شدن پلکانی بوده و به شما فضا عالی برای قرار دادن ابزارهای مختلف قرار می‌دهد.

خرید جعبه ابزارهای Cantilever به شما این امکان را می‌دهد تا بدون قراردادن ابزارها بر روی یکدیگر به راحتی به وسایل مورد نظر خود دسترسی داشته باشید. این ویژگی باعث شده تا این مدل از جعبه ابزارها برای نجاران، متخصصان بازسازی و هر حرفه‌ دیگری که با کارهای ساختمانی و تعمیرات سر و کار دارند و دسترسی سریع به ابزار برایشان کلیدی است، یک انتخاب عالی باشد.

طراحی ارگونومیک این مدل‌ها به شما این امکان را می‌دهد که حتی در هنگام حمل بارهای سنگین جعبه ابزار را به راحتی بلند کرده و آن را حمل کنید. همچنین لازم به ذکر است که جعبه ابزارهای Cantilever با بدنه‌های فولادی تولید می‌شوند که استحکام بیشتری دارند و این به آن معنا است که می‌توان به راحتی از آن‌ها استفاده کرد.

جعبه ابزارها ضد آب

مدل خاصی از انواع جعبه ابزارها، محصولات ضد آب هستند. این جعبه ابزارها دارای طراحی ضد آب هستند که نگهداری ایمن و خشک از ابزارهای شما را تضمین می‌کند.

این جعبه‌ها از فوم خاصی برای استحکام بیشتر ساخته شده اند و دارای فضای ذخیره سازی فوق العاده بزرگی هستند. همچنین از نظر طراحی نیز درب این جعبه ابزارها به نحوی است که باز شدن آن بسیار آسان است. دستگیره نرم ارگونومیک در این مدل از جعبه ابزارها باعث شده تا امکان حمل بارهای سنگین به راحتی فراهم شده و بتوانید به بهترین شکل ممکن از این دسته از محصولات استفاده کنید.

در ادامه بخوانید: خرید نظم دهنده ابزار

بهترین مارک جعبه ابزار و کیف ابزار آلات

  • رونیکس
  • استنلی
  • کنزاکس
  • مهر
  • وینکس
  • صامو پرشین

در ادامه بخوانید: خرید نظم دهنده ابزار

نکات مهم هنگام خرید جعبه ابزار

قیمت جعبه: در خرید هر وسیله‌ای قیمت نقش مهمی ایفا می کند. پس قبل از هر کاری مشخص کنید که برای خرید جعبه ابزار قرار است چه میزان هزینه کنید. زمانی که میزان بودجه مشخص شود خود به خود خیلی از مدل‌ها از محدوده انتخاب شما حذف می شوند، زیرا در محدوده قیمتی شما قرار ندارند. با این کار انتخاب راحت تر می شود.

نوع جعبه: هر کسب و کاری ابزار خاص خود را دارد و برای نگهداری ابزار هر کاری نیاز به جعبه ابزار خاصی است. جعبه ابزارها هم به این منظور مدل‌های مختلفی دارند که شما می توانید با توجه به نوع کار خود آن را انتخاب کنید. در قسمت بالا انواع جعبه ابزار معرفی و هر کدام به صورت کامل توضیح داده شد. شما می توانید با توجه به توضیحات داده شده یکی را انتخاب و خریداری نمایید.

جنس جعبه: جعبه ابزارها از جنس پلاستیک و فلز ساخته می شوند. انتخاب جنس جعبه ابزار بستگی به نوع کار شما و نوع ابزارهای شما دارد. اگر وزن ابزارهای شما کم است یک جعبه پلاستیکی هم کار شما را راه می اندازد. مثلا برای یک برقکار ساختمانی ولی برای مشاغلی که ابزارهای زیاد و سنگین با خود حمل می کنند حتما باید جعبه از مقاومت زیادی برخوردار باشد و پیشنهاد به مدل فلزی می شود.

اندازه جعبه‌ابزار: اندازه جعبه ابزار شما رابطه مستقیمی با اندازه ابزار شما دارد. در واقع شما باید طول و عرض بزرگترین وسیله ای را که قرار است با خود داشته باشید، مشخص کننده اندازه جعبه ابزار شما می باشد. و باید جعبه‌ای با این اندازه خریداری کنید.

تعداد طبقه‌ها: سعی کنید، جعبه ابزاری که خریداری می شود، دارای طبقات و قفسه های زیادی باشد، این موضوع باعث می شود وسایل خود را داخل جعبه ابزار مرتب کنید. اگر ابزار درون قفسه قرار نگیرنند پراکنده شده و پیدا کردن آن ها درون جعبه ابزار به سختی انجام می شود.

جا‌قفلی: اگر در جایی کار می کنید که استاد کارهای دیگری هم در کنار شما مشغول کار هستند و به آن ها اعتماد ندارید، بهتر است این نوع جعبه ها را انتخاب کنید و ابزار خود را قفل نمایید. البته برای کسانی هم مناسب است که بعد از تعطیلی کار ابزار خود را همراه خود نمی برند. این اطمینان حاصل می شود که در غیاب شما کسی به ابزار شما دست نمی زند و از آن ها استفاده نمی کند.

نحوه نگهداری از جعبه ابزار

در صورت استفاده از جعبه ابزار پلاستیکی مراقب باشید که آن را در معرض نور مستقیم آفتاب قرار ندهید زیرا باید منتظر پوسیدگی بدنه آن باشید.
اگر جعبه ابزارتان از جنس فلز است باید دقت کنید که آن را در محیط‌های مرطوب و خیس قرار ندهید، چرا که دچار زنگ زدگی می‌شود.
هیچ‌گاه بیشتر از ظرفیت، داخل جعبه را پُر نکنید؛ زیرا باعث ایجاد شکستگی، باز شدن ناگهانی درب جعبه و نهایتاً ترک برداشتن آن می‌گردد.

باتوجه به نکاتی که در این راهنمای خرید نظم دهنده ابزار گفته شد، می توانید نظم دهنده مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه نظم دهنده ابزار ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز کیف ابزار ترکلس مدل TOOL ROLL BAG خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیف ابزار رول شونده ای یک کیف ساخته شده از پارچه بادوام، همراه با دستگیره حمل و بخش های مختلف برای قرار دادن انواع آچار و کیف های کوچک زیپ دار برای قرار دادن ابزارهای کوچک تر. دارای سفره جدا شونده برای استفاده روی زمین و داخل موتور همراه با پاکت برای قرار دادن قطعات و ابزارهای درحال استفاده.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید نردبان به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف ابزار فاین مدل FMM250Q خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیف حمل فاین یک کیف ابزار برای نگهداری و حمل ابزارهایی نظیر انواع مینی فرزها می باشد . این کیف ساخت آلمان بوده و در ساخت آن از پلاستیک بسیار مرغوب و مقاوم به ضربه استفاده شده که علاوه بر شکیل بودن از مقاومت بسیار بالایی نیز برخوردار بوده و مانع از آسیب دیدن ابزار در انبار و یا حین جابجایی آنها می شود .میتوانید برای نگهداری و حمل ابزار آلات فاین بویژه مینی فرزهای فاین، یا هر برند دیگری، انواع دریلهای برقی سریBOP و انواع ابزار آلات شارژی فاین و سایر برندهای معتبر استفاده کنید. شرکت فاین (FEIN) در سال 1867 میلادی در شهر اشتوتگارت آلمان آغاز به کار و در سال 1895 میلادی اقدام به اختراع اولین دریل برقی دستی دنیا و در سال 1906 اولین سنگ دستی دنیا را اختراع نمود. این شرکت در سال 2016 میلادی برای اولین بار مینی فرز با قدرت 1700 وات را روانه بازار کرد و همواره در نوآوری و اختراعات جدید صنعت ابزار دنیا پیشرو بوده است. علی رغم گذشت 155 سال از شروع تولیدات شرکت فاین، این شرکت قویا به خاستگاه خود یعنی کشور آلمان متعهد بوده و تمامی محصولاتش را در Schwäbisch Gmünd کشور آلمان تولید می نماید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف ابزار شاینا مدل 28LP خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از پرکاربرد ترین کیف ابزار های موجود در بازار، کیف ابزار سایز بزرگ دارای تفکیک ابزار می باشد که دامنه استفاده وسیعی در صنایع مختلف و حتی مصارف خانگی دارد. این کیف ابزار برعکس سایر کیف ابزار های موجود در بازار که ظاهری صنعتی دارند و باطنشان با ساک ورزشی تفاوتی ندارد کاملا برای حمل ابزار و متریال با وزن زیاد طراحی شده و ظاهری شیک و بروز دارد. جنس پارچه بکار رفته در این محصول نوعی برزنت بسیار مقاوم پشت پلاستیک می باشد که در برابر سایش و تغییر رنگ در برابر اشعه UV و نفوذ پذیری در برابر مایعاتی همچون آب و روغن و گریس و ... مقاوم بوده و مابینشان دیواره هایی از جنس ABS نشکن با ضخامت 3 میلیمتر قرار داده شده که در واقع نقش اسکلت بندی و تحمل وزن ابزار و متریال بر عهده این دیواره ها می باشد. در این محصول وزن سنگین ابزار ها روی دیواره ها تقسیم شده و برعکس سایر کیف ابزار های موجود در بازار، وزن ابزار فقط بر کف کیف ابزار وارد نمی شود. این کیف ابزار از جمله وسایلیست که داشتن آن برای سرویسکاران و تکنسین های فنی که گاهی خارج از کارگاه خود کار می کنند، واجب است. زیرا حجم بسیار بالایی را از ابزار مختلف و در سایزهای مختلف به همراه متریال مصرفی را درون خود جای داده و به واسطه دستگیره هایی که اطراف کیف تعبیه شده حمل و نقل بسیار راحتی دارد. لازم به ذکر است که استفاده خانگی از این کیف ابزار برای افراد فنی که ابزار های متنوع و زیادی در منزل دارند نیز توصیه می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جعبه ابزار فلزی پیام آذر تبریز امیدواری کد 403 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جهت حفظ و نگهدای و سازمان دهی ابزار آلات جعبه ابزار وسیله‌ای ضروری است. از جعبه جهت نگهداری ابزارآلات به منظور حمل راحت‌تر، مرتب بودن و محافظت از آن‌ها استفاده می‌شود. جنس جعبه ابزارها عمدتا به دو صورت فلزی و پلاستیکی و اخیرا پارچه ای ساخته می‌شوند .جعبه ابزارها سابق بر حسب طبقه تقسیم بندی می‌شدند اما امروزه با ظهور طراحی های نوین در این صنعت سایزبندی جعبه‌ها ایجاد شده‌اند . ججعبه ابزار فلزی 3 طبقه امیدواری مدل "سرد رود 403" ، دارای جثه ای متوسط به طول نزدیک به 40 ساانتیمتر و عرض 22 سانتیمتر میباشد . طبقه ی پایین این جعبه ابزار ارتفاعی برابر ده سانت دارد و جهت سازماندهی بیشتر و تفکیک ابزارها از دو سمت دارای طبقات باز شونده است . که هر طبقه دارای ارتفاع 6 سانتی متری میبشد در طبقه سوم این محصول دیوایدر (جدا کننده 3 خانه ای) از جنس پلاستیک تعبیه شده است که جهت منظم سازی وسایل کوچک چون میخ/پیچ و مهره / واشر /پرچ/ مته میتوان از آن بهره برد . در شهر تبریز توسط کارافرینان و صنعتگران ایرانی ساخته میشود. این جعبه ابزار کاملا ساخت ایران است رنگ جعبه ابزارهای فلزی تولیدی این شرکت دو برابر مقاوم تر در برابر مواد شیمیایی و نیز ضدخش و ساییدگی هست. با داشتن این جعبه ابزار فضای کمتری جهت نگه داری ابزار آلات لازم است و نیز با سازمان دهی ابزار توسط آن، دسترسی سریع به ابزار مورد نیاز میسر می‌شود.این جعبه ابزار همچنین دارای دسته جهت حمل و نقل آسان است تا کاربران گوناگون در محیط‌های کاری مختلف بتوانند آن را جابجا نموده و از آن استفاده کنند.همچنین برای قفل کردن درب جعبه ابزار نیز قلابهایی روی درب آن در نظر گرفته شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جعبه ابزاز مدل S20 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جعبه ابزار مدل S20 جعبه ابزاری است که در خانه،محل کار،انبار و محیط اداری بسیار مناسب است چراکه در عین اشغال فضای کم بسیار پرکاربرد است.ویژگی ای که این جعبه ابزار را از بقیه جعبه ابزار ها متمایز کرده چند حالته بودن آن است به این منظور که شما میتوانید طبقات آن را از هم جدا کرده و بصورت جداگانه از آن استفاده کنید و یا بصورت کشویی طبقات آن را به انتخاب خودتان در کنار هم قرار دهید و حالت های مختلف در عکس آلبوم موجود است.تا بینهایت از این کشو ها به صورت طبقاتی بر روی هم یا یا کنار هم میتوانند قرار گیرند .قرار گیری طبقات این جعبه ابزار کنار هم بسیار روان و بدون هیچ گیری انجام می شود.طراحی زیبا،جنس مرغوب،قیمت مناسب،از دیگر ویژگی های این محصول است.در قسمت بالایی هرقفسه محلی برای لیبل و شماره گذاری تعبیه شده است. هر خانه از این جعبه به 4 خانه دیگر تقسیم شده است که در مجموع میشود 16 قسمت مجزا که به صورت کشویی بیرون می آید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جعبه ابزار مانو کد ORG 10 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

عموما در کارگاه‌های نجاری، امور تاسیساتی، تعمیرات خودرو، تعمیرات لوازم برقی و الکترونیکی و یا حتی در فعالیت‌های تزئینی مانند نصب پرده و دکور استفاده از تعداد متنوعی اقلام ریز که باید به تفکیک در دسترس بوده و مورد استفاده قرار گیرند، امری بدیهی و ضروری است. بنابراین در این موارد، غیر از جعبه‌ ابزارهای بزرگ‌ که ابزارها در آن قرار داده می‌شود، استفاده از یک کیف یا جعبه که دارای محفظه‌های کوچک زیاد ولی مجزا از هم باشند در تفکیک کردن اقلام ریز بسیار کاربردی کمک خواهد بود. از جمله این جعبه ها می توان به ارگانیزر ORG 10 ساخت شرکت مانو(MANO) اشاره کرد. ابعاد این جعبه ارگانیزر 25.1*20*4.4 سانتی‌متر و وزن آن 300 گرم است. جعبه ارگانایزر شفاف مانو، از جنس پلاستیک محکم بوده که باعث می شود علاوه بر مرتب سازی و محافظت از وسایل، به خاطر درب شفاف، تشخیص محتویات بدون باز کردن درب آسان شود که این امر باعث سرعت استفاده و دسترسی آسان تر می شود. ارگانایزر ORG 10 دارای دو قفل پلاستیکی محکم می باشد و جنس بدنه نیز از پلاستیک می باشد. استفاده از ارگانایزر هایی که دارای محفظه‌های کوچک و مجزا از هم باشند در تفکیک کردن اقلام ریز مورد استفاده‌تان بسیار کمک خواهد کرد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید فیلتر بنزین خودرو به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جعبه نظم دهنده ابزار مهر مدل ORG4 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تنظیم و طبقه بندی ابزار آلات همواره از مشکلات هنرمندان، صمعنگران و افرادی بوده است که با ابزارآلات مختلف سرو کار دارند و می خواهند سریعا و به طور منظم به این ابزار دسترسی داشته باشند و گاهی اوقات به دلیل کوچک بودن آن قطعات گم می شوند؛ بدین منظور می توان از جعبه نظم دهنده استفاده کرد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جعبه ابزار وفایی مدل 303 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شاید شما هم به این فکر افتاده باشید که  ابزار و قطعات مختلفی را که در طول سالیان خریداری کرده اید, در یک جعبه ابزار و یا کیف ابزار جمع آوری کنید.جعبه ابزار وفایی مدل 303 انتخاب خوبی برای این هدف میباشد.این جعبه ابزار با اینکه فضای کمی از محیط را اشغال میکند ولی میتواند بسیاری از ابزار آلات شما را در خود جای دهد.با توجه به نوع ساخت این جعبه ابزار که بخش های مختلف آن با پرچ محکم شده است میتوانید از استحکام بالای آن اطمینان حاصل نمایید.وزن کم در کنار استحکام بالا میتواند انتخاب مفیدی برای خریداران این مدل از جعبه ابزار باشد.جعبه ابزار وفایی مدل 303 دارای طول۳۰سانتی متر در سه طبقه است در طبقات فوقانی قسمت هایی برای جداسازی قطعات تعبیه شده است.همچنین رنگ جعبه ابزار به صورت الکترو استاتیک‌ که کیفیت رنگ بالا را تضمین میکند و به زیبایی جعبه ابزار میفزاید.در قسمت فوقانی جعبه ابزار دسته ای تعبیه شده است که به حمل هرچه آسانتر آن کمک میکند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مچ بند مغناطیسی ابزار مدل EASYTOOL خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شاید برای همه ما پیش آمده باشد، در منزل و یا محیط کار دست به ابزار شده و از نردبان یا چهارپایه بالارفته ایم و آنوقت که در موقعیت انجام کار قرار گرفته ایم تازه یادمان آمده ابزار لازم را به همراه نیاورده ایم. در این مواقع حضور یک فرد دیگر که ابزار و یا میخ و پیچ لازم را به دست شما برساند بسیار ضروری است. مچ بند مغناطیسی ابزار همان وسیله ای است که می تواند نقش این فرد را برای شما ایفا کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جعبه ابزار مدل C03 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جعبه کشویی قطعات سایز نسبتا بزرگ 3 طبقه 9 کشو دسته دار محصولی است ایده آل برای نظم دادن به محیط انبار، کارگاه، دفتر، تعمیرگاه، آزمایشگاه و یا حتی خانه ی شما و توانایی چیدمان بالایی را به ارمغان می آورد‏.‏این محصول مناسب قطعات ریز الکترونیکی مانند ال ای دی، خازن، مقاومت، ترانزیستور، آی سی و انواع و اقسام قطعات دیگر است‏.‏ همچنین برای وسایلی دیگر مانند پیچ و میخ، کلید، دکمه، سوزن و هزاران قطعه ریز دیگر مناسب می باشد‏.‏با خرید این جعبه می توانید به محیط کار خود نظم دهید و به سرعت اقلام مورد نیاز خود را پیدا کنید‏.‏ همچنین می توان از آن برای اهداف آموزشی نیز استفاده کرد‏.‏این باکس در قسمت بالایی دارای دسته ای برای سهولت جابجایی است‏.‏این جعبه قطعات از کیفیت بالایی برخوردار است و جنس بدنه آن پلاستیک ABS است و نسبت به محصولات مشابه ارزش خرید بالایی دارد‏.‏ 

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جعبه نظم دهنده ابزار مدل سلینا خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این جعبه مناسب صنعتگران برای نظم دهی ابزار، پیچ و مهره ، میخ ، بست و موارد مشابه می باشد. این جعبه مناسب هنرمندان و خیاطان برای نظم دهی وسایل ساخت زیورآلات ، وسایل خیاطی همچون سوزن ، سوزن ته گرد ، دکمه می باشد. این جعبه مناسب دانش آموزان و کارمندان جهت نظم دهی به لوازم التحریر از جمله ، سوزن منگنه ، گیره کاغذ ، کلیپس و موارد مشابه می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف ابزار مدل K0-0055 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیف ابزار دارای فضای داخلی مناسب برای قرار دادن ابزار آلات گوناگون است. همچنین جهت تقویت بدنه کیف، از دوخت مقاومی استفاده شده است. این کیف دارای 39 سانتی متر طول و 49 سانتی متر عرض و 15 سانتی متر ارتفاع است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف ابزار سامکو مدل YP-INVERTER045 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیف اینورتر یا کیف ابزار سامکو با قابلیت حمل انواع اینورتر تا 250 آمپر این امکان را فراهم می سازد تا حمل این نوع دستگاه به راحتی امکان پذیر باشد. همچنین فضای ایجاد شده در این نوع کیف باعث تفکیک ابزار آلات کاربردی اعم از انبر جوش، الکترود، عینک، شیشه ماسک، و ابزارآلات کوچک دستی شده است. در کف این نوع کیف یک لایه پلاستیکی 2.5 میلی متری جهت استحکام بیشتر در مقابل وزن دستگاه به کار برده شده است. مقاومت این محصول جهت حمل انواع دستگاه جوش تا 6 کیلوگرم تضمین شده می باشد.همچنین قابلیت استفاده برای کیف ابزار حمل راحت و اسان محصولات کاربران گرامی.طول بزرگترین محفظه 45 سانت می باشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جعبه نظم دهنده ابزار بابل کارپت مدل BT-ST25 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جعبه ابزار مدل BT-S12 برند بابل کارپت یک ارگانایزر برای کاربرد در خودرو و یا در کارگاهها و منزل است . در جعبه از بالا باز می شود و در داخل آن 6 محفظه جدا شده از هم توسط قطعات پلاستیکی وجود دارد که می توان تعداد این محفظه ها را از یک عدد تا 6 عدد نغییر داد و بدیهی است اندازه محفظه ها نیز می تواند متفاوت باشد .جعبه ابزار مدل BT-S12 توسط دو خار که خاصیت فنری دارد می تواند به جعبه مشابه خود از بالا و پایین متصل شود و این اتصال می توان نامحدود بوده و با توجه به نیاز کاربر تعداد طبقات تغییر کند .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جعبه ابزار سوپر مدرن مدل نوین S1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جعبه ابزار سوپر مدرن سایز 13 اینچ، دارای ساختاری پلاستیکی می باشد و برای نگه داری از ابزارهای متوسط و پرکاربرد مانند انبردست، پیچ‌گوشتی، پیچ و مهره، متر و… مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل پلاستیکی بودن، دارای وزن مناسبی می باشد و با قراردادن ابزار در آن، وزن جعبه بیش از حد بالا نمی رود. این محصول، دارای یک چفت پلاستیکی می باشد و در حالت بسته ‌بودن، وزن جعبه را تحمل می‌کند. یک سینی قابل‌ حمل در جعبه وجود دارد و روی آن شش محفظه قرار گرفته است و در قسمت زیرین سینی نیز محفظه‌ ی اصلی قرار دارد و می‌توانید، ابزارهای بزرگ‌ تر را درون آن قرار دهید. علاوه بر تمام این بخش‌های مختلف، پنج محفظه روی درِ این جعبه ابزار قرار گرفته است و با کمک درپوشی پلاستیکی محافظت می‌شوند. سایز این محفظه ها، برای قراردادن پیچ و مهره و واشر بسیار مناسب می باشد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید دستگاه پولیش به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
مشخصات جعبه ابزار سوپر مدرن سایز 13 اینچ دارای ابعاد 19x 18x 32 سانتی متر می باشد. دارای 5 محفظه برای نگه داری از وسایل کوچک می باشد. دارای وزن 720 گرم می باشد. دارای یک محفظه ی اصلی می باشد. دارای سینی قابل حمل می باشد. از جنس پلاستیک ساخته شده است. دارای کشو نمی باشد. دارای رنگ سبز-قرمز-آبی-نارنجی می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جعبه ابزار کاوه مدل فلزی کد 302 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

استفاده از جعبه ابزار در خانه، محل کار،ماشین… یک ضرورت است.هنگامی که برای شما یک مشکل فنی یا تعمیراتی پیش می آید، به مجموعه ای از ابزار آلات به منظور رفع مشکل پیش آمده احتیاج پیدا می کنید و جعبه ابزار کاوه می تواند در این امر به شما کمک کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف ابزار ماکیتا مدل 05452 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بیش از 20 جیب با اندازه های مختلف برای یک سازمان عالی 9 جیب ذخیره سازی داخلی دهانه دروازه سفت و محکم حداکثر دسترسی را به تمام ابزارهای شما فراهم می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جعبه ابزار مدل کریستال کد A10 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جعبه قطعات کشویی فوق ( سایز بسیار بزرگ 10 طبقه در 5 ردیف 50 کشویی با کد A10-S ) محصولی است ایده آل برای نظم دادن به وسایل و محل کار شماست، که با توانایی چیدمان بالا و راحتی استفاده ای که دارد نظم و آرامش را برای شما به ارمغان می آورد‏. این ارگانایزر محصولی است ایده آل برای نظم دادن به محیط انبار، کارگاه، دفتر، تعمیرگاه، آزمایشگاه و یا حتی خانه ی شما و توانایی چیدمان بالایی را به ارمغان می آورد‏.‏ این محصول مناسب قطعات ریز الکترونیکی مانند ال ای دی، خازن، مقاومت، ترانزیستور، آی سی و انواع و اقسام قطعات دیگر است‏.‏ همچنین برای وسایلی دیگر مانند پیچ و میخ، کلید، دکمه، سوزن و هزاران قطعه ریز دیگر مناسب می باشد‏.‏ با خرید این جعبه می توانید به محیط کار خود نظم دهید و به سرعت اقلام مورد نیاز خود را پیدا کنید‏.‏ همچنین می توان از آن برای اهداف آموزشی نیز استفاده کرد‏.‏ این باکس در قسمت بالایی دارای دسته ای برای سهولت جابجایی است‏.‏ این جعبه قطعات از کیفیت بالایی برخوردار است و جنس بدنه آن پلاستیک ABS است و نسبت به محصولات مشابه ارزش خرید بالایی دارد‏.‏ ابعاد این جعبه ارگانایزر 43x33x13 سانتی متر و ابعاد کشوهای آن 12x6x4 سانتی متر می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف ابزار اینکو مدل HTBG281328 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند اینکو یکی از معتبرترین و با کیفیت‌ترین برندهای ابزار در بازار می‌باشد. کیف ابزار 13 اینج اینکو، بسیار مقاوم بوده و کاملا مناسب برای حمل و نگهداری ابزار شما می‌باشد. جنس این کیف، برزنتی بوده و دارای زیپ‌های بسیار با کیفیت می‌باشد. کیف ابزار 13 اینج اینکو با طراحی بسیار زیبا و با کیفیت، انتخابی مناسب برای نگهداری ابزار شما می‌باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جعبه ابزار استنلی مدل 16In خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جعبه ابزار استنلی مدل (16 اینچ فلزی) یکی از محصولات پر طرفدار شرکت «استنلی» (Stanley) است که از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است. این جعبه ابزار بدنه‌ی فلزی مستحکم و ضخیمی دارد و برای افرادی که دایما با ابزار سروکار دارند بسیار مناسب است. این جعبه فلزی دو محفظه دارد که هریک به صورت جداگانه قابل استفاده است همچنین دارای مکانیزم اتوماتیک جمع شوندگی است یعنی در صورتیکه جعبه باز باشد، با کشیدن دسته رو به بالا، اتوماتیک بسته می‌گردد. ساختار این جعبه ابزار در کنار دسته‌ی یک پارچه و فلزی آن به شما این امکان را می‌دهد که از آن برای حمل ابزار و تجهیزات سنگین استفاده کنید. دسته‌ی این جعبه نیز به صورتی طراحی شده است که می‌تواند در چند زاویه‌ی مختلف قفل شود. برای باز و بسته کردن این جعبه قفلی کشویی تعبیه شده است که مانع از باز شدن در جعبه می‌شود. استنلی یکی از شرکت‌های با سابقه در تولید تجهیزات و ابزارهای دستی و برقی است. محصولات این برند تحت نظارت شرکت استنلی در کشوری نظیر چین تولید می‌شوند. محصولات این شرکت از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردارند و همین امر موجب رضایت کاربرانی شده است که از محصولات این شرکت استفاده می‌کنند. اگر به دنبال یکی از با کیفیت ترین جعبه ابزار‌های بازار است، خرید این محصول را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جعبه ابزار ای بی زد مدل مانو MTAB-16 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این جعبه ابزار دارای 4 محفظه است. در این جعبه ابزار علاوه بر محفظه ی اصلی، یک عدد سینی پلاستیکی و 3 محفظه ی کوچک تعبیه شده اند. از این سینی پلاستیکی به منظور نگهداری ابزارهای بلندی نظیر آچار و انبر استفاده میشود. برای نگهداری قطعات کوچکی همچون پیچ و مهره، درپوشی پلاستیکی روی درب جعبه قرار دارد.این جعبه دارای دسته تاشو و دو قفل فلزی است. این جعبه ابزار برای مصارف خانگی مناسب بوده و در مصارف صنعتی نیز کاربرد دارد. جعبه ابزار با محفظه هایی که دارد، فضای مناسبی را برای نگهداری ابزار در اختیار کاربر قرار میدهد. استفاده از جعبه ابزار باعث میشود دسترسی و یافتن ابزار موردنظر در زمان کمتری صورت گیرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف ابزار نانوک مدل 955 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بسیاری از لوازم ضروری شما را در خود جا دهد. کیف صنعتی NANUK 955 حداکثر سطح حفاظت را برای کلیه تجهیزات حرفه ای شما ارائه می دهد. این کیف محافظ با داشتن چرخ های راحت سفر را برای شما آسان میکند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف ابزار رونیکس مدل 9118RH خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر برای نگهداری ابزارآلات خود در داخل خانه یا خودرو نیاز به یک کیف محکم و بادوام دارید این مدل را به شما توصیه می‌کنیم. کیف ابزار 9118RH وسیله‌ای مناسب برای قراردادن ابزارآلات مختلف است که توسط شرکت رونیکس Ronix تولید می‌شود. بدنه‌ی این کیف از جنس برزنت ساخته شده که از مقاومت بالایی دربرابر فشار و سایش برخوردار است. 9118RH از یازده جیب و محفظه برخوردار است. یک محفظه‌ی بزرگ اصلی زیپی و ده عدد جیب جانبی. شش جیب کوچک در قسمت جلو و چهار جیب کوچک هم در قسمت پشتی این کیف قرار دارد. طول این کیف 28 سانتی‌متر است که بیانگر این است که داخل این کیف ابزارآلاتی نهایتا با این اندازه می‌توان قرار داد. نوع دوخت و جنس دسته‌های این کیف هم به گونه‌ای است که خیال شما را تا مدت‌ها از دوام این کیف راحت می‌کند. گفتنی‌ست این کیف 515 گرم وزن دارد و ابعاد آن اندازه‌ای‌ست که به‌راحتی می‌توان آن را در داخل صندوق عقب خودرو یا خانه قرار داد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف ابزار میکس مدل MIX1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ساخته شد از بهترین برزنتدارای کفه لاستیکی مقاوم در برابر ساییدگی و آب دوخت با کیفیتاستفاده شده از بهترین یراق دارای دسته ی محکم در برابر فشار ناشی از وزن زیاد امکان استفاده به صورت دستی و دوشی دارای دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جعبه دریل مهر مدل 1179 به همراه 2 عدد جعبه نظم دهنده خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

وزن :1800 گرم ابعاد : 15x32x44 سانتی متر استفاده شده از بهترین مواد اولیه امکان استفاده به عنوان کیف ابزار دارای بدنه و قفل مستحکم طراحی زیبا جهت کاربری و حمل راحت

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا