تجهیزات صنعتی و ابزارآلات

نکات مهم و راهنمای خرید فیلتر بنزین خودرو به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید فیلتر بنزین خودرو باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

فیلتر بنزین یا به طور عامیانه تر صافی سوخت مانند تمامی قطعات خودرو، یک عضو کاملاً ضروری برای عملکرد بهتر در موتور خودرو است. اما برخلاف برخی قطعات خودرو مانند فرمان یا چرخ ها تا به حال اسم این قطعه مهم را نشنیده‌اید. البته شاید گاهی اسم این قطعه مهم و پر کاربرد در مخزن سوخت رسانی فقط به گوشتان خورده باشد. به همین علت در بازدیدهای دوره ای ماشین سراغی از آن نمی گرفته اید. اما از آنجایی که بر خلاف تصورات ما این قطعه عضوی حساس و با اهمیت است، در صورت عدم بررسی می تواند آسیب های جدی را به ودرو وارد کند. برای آشنایی با این قطعه ارزشمند در خودرو و نحوه تعویض یا اطلاع از خرابی آن با ادامه مقاله راهنمای خرید فیلتر بنزین خودرو همراهمان باشید.

تمامی خودروها برای روشن شدن و حرکت کردن از سوخت استفاده می‌کنند. اما وجود ناخالصی‌های که در باک بنزین وجود دارد مانند زنگ زدگی، تراشه، خاک و سایر ناخالصی ها باعث عملکرد منفی و کثیفی شلنگ های انتقال سوخت به موتور خودروی شما می شوند. بنابراین برای جلوگیری از فرسایش و خرابی در پمپ بنزین این ناخالصی ها باید فیلتر شوند. صاف کردن بنزین از وجود ناخالصی ها به عهده فیلتر یا همان صافی بنزین می باشد. به این نحو عملکرد خودرو کاهش نیافته و حتی بهتر هم عمل می کند.

باید این گونه بگوییم که عملکرد صافی سوخت شبیه به فیلتر هوا در خودرو است.

انواع فیلتر بنزین خودرو

به طور کلی دو نوع فیلتر بنزین در بازار وجود دارد که البته هر دوی آنها به یک نحو عمل می کنند.

فیلتر بنزین پلاستیکی یا فلزی

این نوع فیلتر از یک مخزن پلاستیکی و یا فلزی ساده تشکیل شده که ناخالصی ها دورتادور یک صافی جمع می شوند و  هنگام تعویض، کل این سیستم باید تعویض شود.

فیلتر کارتریجی

در این نمونه فیلتر، یک فیلتر با قابلیت تعویض در یک محفظه فلزی قرار می گیرد. درب این محفظه جدا شده و فیلتر آن را می توان به صورت جداگانه تعوض کرد.

البته فیلتر سوخت دو نوع انژکتوری و کاربراتوری نیز دارد. فیلترهای انژکتوری ها غالبا سایز بزرگتری دارند. آنها مانند نمونه کاربراتوری ظریف نیستند. فیلتر سوخت کاربراتوری قیمت ارزان تری نسبت به نوع انژکتوری دارد.

محل قرار گیری فیلتر بنزین خودرو

عموما صافی بنزین ماشین در قسمتی بین مخزن سوخت و موتور خودرو قرار دارد. عمدتا فیلتر بنزین یا صافی بنزین داخل باک قرار می گیرد. این محل قرار گیری که در ابتدای خط سوخت رسانی است تا در همان بدو ورود سوخت ناخالصی ها فیلتر شوند.  صافی بنزین گاهی اوقات هم در میانه مسیر سوخت رسانی قرار می گیرد. (معمولاً در کف اتومبیل). اگر تمایل به دانستن محل دقیق قرار گیری فیلتر بنزین خودروی سواری خود دارید، باید دفترچه راهنمای آن را مطالعه نمائید.

زمان تعویض فیلتر بنزین خودرو

فیلتر بنزین ماشین هم مانند تمامی فیلتر یا صافی های دیگر، باک بنزین ماشین را از آلاینده‌ها و سایر مواد زائد پاک می کند. با گذشت زمان و استفاده های مکرر از خودرو، فیلتر بنزین به تدریج کثیف می شود. تجمع مواد زائد و کثیف می‌تواند عملکرد خودرو را تحت تأثیر قرار دهد. زیرا در صورت مسدود شدن فیلتر سوخت، سوخت حاوی ذرات آلاینده به داخل انژکتور سوخت شما منتقل شده و یا جریان بهینه سوخت متوقف می‌شود.

تعویض فیلتر سوخت به صورت منظم اقدام مناسبی و شایسته محسوب می شود. زیرا ماشینی که چندین سال سن دارد، به طور حتم مقداری گرد و خاک و ناخالصی های دیگر در باک داشته باشد. رطوبت و بخار، زنگار را تشکیل می دهد. بنابراین بهتر است بر اساس یک قاعده و قانون مشخص و منظم خطر گرفتگی فیلتر را کاهش داده و اقدام به تعویض آن نمائید.
به یاد داشته باشید اغلب ماشین های به روز و پیشرفته، دوره مشخصی برای تعویض فیلتر سوخت ندارند. اما در مورد هر فیلتری اگر گرد و خاک و کثافات وارد ورودی سوخت شود، امکان مسدود شدن ورودی های سوخت وجود دارد.
به طور حتم بنزین در جایگاه سوخت فیلتر می شود،. اما خیلی هم نمی توان به کیفیت تصفیه سوخت در جایگاه ها اعتماد کرد. تعویض فیلتر به صورت دوره ای همانند بیمه ای عمل می کند که خطرات را کاهش می دهد. بالاخره هر فیلتری به پایان عمر مفید خود می رسد و باید جایگزین برایش تعیین کرد.

علائم نیاز خودرو به تعویض فیلتر بنزین

  • خودرو به سختی استارت می خورد.
  • عملکرد موتور دچار مشکل می شود.
  • چراغ چک خودرو روشن می شود.
  • پمپ سوخت خراب شده باشد.
  • بوی نامطبوعی از اگزوز خارج می شود.
  • کاربراتور و انژکتور دچار مشکل می شوند.

باید خاطر نشان کرد که کثیفی در فیلتر بنزین، ابتدا تاثیر خود را بر روی موتور می‌گذارد. در این حالت توان موتور به طور محسوسی کاهش می‌یابد. یکی دیگر از نشانه های عدم کارکرد نادرست فیلتر بنزین در کاهش کشش موتور هنگام حرکت در سربالایی‌ها یا استفاده از کولر می باشد. تغییر صدای پمپ سوخت که معمولا هنگام باز کردن سوئیچ شنیده می‌شود، یکی دیگر از علائم خرابی فیلتر بنزین است. باید دقت داشته باشید که در صورت عدم تعویض به موقع فیلتر بنزین، انژکتور خودرو کثیف شده و ناچار هستید با صرف هزینه بیشتری نسبت به شستشو انژکتور اقدام نمائید. گاهی اوقات هم که شرایط در حالت وخیم تری قرار میگیرد ناچارید سیستم انژکتور را به طور کل تعویض نمائید.

نکته: اگر عادت به راندن خودرو با باک خالی و چراغ بنزین روشن دارید، احتمال گرفتگی مسیر سیستم سوخت‌رسانی بیشتر می باشد. به یاد داشته باشید بهتر است قبل از خالی شدن کامل باک سوخت، اقدام به بنزین زدن نمائید. پر بودن باک از بنزین، احتمال ورود رسوبات درون باک به مجموعه سوخت‌رسانی را کاهش می دهد.

نکته: کاغذ صافی عمل اصلی پالایش بنزین را به عهده دارد. این کاغذها الیاف به ضخامت‌های تعریف شده و با روزنه هایی به اندازه 15 میکرون ، ذرات بزرگتر از این مقدار را به خود جذب می‌کنند.

نکات مهم هنگام خرید فیلتر بنزین خودرو

قیمت فیلتر سوخت: قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد، قبل از هر کاری میزان بودجه برای خرید فیلتر سوخت را مشخص کنید. با مشخص کردن مقدار بودجه مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف می‌شوند.

نوع فیلتر سوخت: صافی بنزین انواع مختلفی دارد، اگر فیلتر سوخت را دیر به دیر عوض می‌کنید بهتر است نمونه فلزی آن را خریداری نمایید. البته قیمت این نمونه مقداری از پلاستیکی ارزان‌تر است. صافی بنزین پلاستیکی ارزان‌تر بوده و بیشتر از این مدل استفاده می‌کنند. اگر به یک فیلتر چند بار مصرف احتیاج دارید، فیلترهای کارتریج دار بهترین گزینه هستند.

جنس فیلتر: به جنس فیلتر توجه داشته باشید، هر چه کیفیت جنس صافی‌های درون فیلتر بهتر باشد، فیلتر مورد نظر شما قادر به جذب مقدار بیشتری ناخالصی است. بنابراین جنس صافی‌های داخل فیلتر از بدنه آن مهم‌تر می‌باشد. فیلترهایی که جنس صافی داخل آن‌ها فلزی است چندان مناسب نیستند، زیرا بعد از مدتی پوسیده شده و از بین می‌روند. در واقع با از بین رفتن صافی فقط یک پوسته باقی می‌ماند.

بهترین برند فیلتر سوخت: همیشه به سراغ برندهایی معروف و شناخته شده بروید. زیرا از کیفیت مطلوبی برخوردارند. همچنین تجربه هم ثابت کرده تا زمانی که یک جنس شناخته شده وجود دارد که امتحان خود را پس داده نباید به دنبال برندهای ناشناخته رفت و آن‌ها را تست کرد. پس حتما برندهای معروف و شناخته شده بازار را خریداری کنید.

گارانتی: بهتر است به سراغ مدل‌هایی بروید که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند. این محصولات معمولا از کیفیت بالایی برخوردارند. هیچ گاه شرکتی جنس بدون کیفیت خود را گارانتی نمی‌کند. زیرا برای ان شرکت چیزی جز هزینه و ضرر نخواهد داشت. پس می‌توان نتیجه گرفت که جنس‌های گارانتی‌دار باکیفیت هم هستند.

از فروشگاه معتبر خرید کنید: متاسفانه روزانه حجم زیادی قطعه تقلبی وارد بازار می‌شود که از نظر ظاهری شباهت زیادی به جنس اصلی دارند و تنها راه شناخت آن‌ها داشتن تجربه و مهارت بالا در این زمینه است. پس از تجربه و مهارت در این زمینه را ندارید حتما از فروشگاه معتبر خرید کنید تا کلاه سرتان نرود.

نحوه تمیز کردن فیلتر بنزین خودرو

در هر زمانی که متوجه نیاز خودرو به تمیز یا تعویض فیلتر سوخت در آن شده اید، زمان را از دست ندهید و اقدام کنید. ساده‌ترین ترین روش برای تمیز کردن فیلتر بنزین، بیرون آوردن و دمیدن هوا با فشار درون فیلتر می باشد. این دمیدن باعث می شود ذرات کوچک و بزرگ تا حد زیادی از فیلتر خارج شوند. پس از انجام این عمل، دوباره سعی کنید مقداری هوا درون فیلتر کنید. اگر هوا از داخل فیلتر عبور کند، بدین معنی است که فیلتر تمیز و باز شده است. در غیر این صورت فیلتر باید تعویض شود.

نحوه تعویض فیلتر بنزین خودرو

با انجام تست های لازم در مرحله قبل یعنی نحوه تمیز کردن فیلتر اگر به این نتیجه رسیده اید که باید فیلتر را تعویض کنید، اقدامات زیر را انجام دهید.

به یاد داشته باشید اگر فرد فنی و دست به آچاری نیستید، حتما این عمل را به یک تعمیر کار ماهر و با تجربه واگذار کنید.

  • وسایل و ابزار های مورد نیاز را در دسترستان قرار دهید.
  • در قدم بعدی بست های باتری را آزاد کنید. زیرا خطر آتش سوزی وجود دارد.
  • قوطی کنیستر را از جایش بیرون بکشید زیر این قوطی صافی بنزین است.
  • پیچ های صافی بنزین را با اچار 10 باز کنید.
  • بست های فنری شلنگ بالایی بنزین را آزاد کنید.
  • بست های زیری صافی را با انبر دست آزاد کنید با احتیاط ودقت لازم، عجله نکنید.
  • در صورت نیاز ماشین را با جک بالا بفرستید
  • یک سطل زیر فیلتر سوخت بگذارید.
  • صافی کهنه را از جایش بیرون بکشید.
  • فیلتر جدید را داخل براکت بگذارید.
  • فیلتر سوخت را به مسیر خط سوخت متصل نمائید.
  • مسیر های سوخت را مانند قبل به بخش جلو و عقب فیلتر بچسبانید.
  • خودرو را از روی پایه ‌های جک پایین بیاورید.
  • در پایان از فرد دیگری بخواهید خودرو را روشن کرده وگاز بدهد.
  • پس از اطمینان از عدم نشتی می توانید با خودرو حرکت نمائید.

باتوجه به نکاتی که در این راهنمای خرید فیلتر بنزین خودرو گفته شد، می توانید فیلتر سوخت مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه فیلتر سوخت خودرو با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید دستگاه پولیش به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

نکته خرید - قیمت روز فیلتر بنزین خودرو موبیس مدل 3E000 مناسب برای هیوندا توسان خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

xxتوجهxx حتما هنگام خرید فیلتر سوخت به هولوگرام حاکو توجه کنید. هولوگرام حاکو تضمین اصالت و کیفیت کالا. یک موتور برای این که بتواند به درستی کار کند نیاز به سوخت و هوای کافی جهت انجام فرآیند احتراق دارد​. به همین خاطر اطمینان از اینکه هر یک از اجزای سیستم سوخت رسانی به درستی کار می‌کنند بسیار مهم است. یکی از مهم‌ترین بخش‌های سیستم سوخت رسانی در خودرو، فیلتر بنزین (فیلتر سوخت) است. وظیفه این قطعه جلوگیری از ورود مواد زائد و ناخالصی های موجود در بنزین به موتور است. از آنجا که همواره به دلیل کثیفی و فرسوده شدن مخازن سوخت و شلنگ های انتقال سوخت در جایگاه های سوخت گیری ممکن است مقداری آلودگی و کثیفی به باک بنزین خودرو وارد شود. علاوه بر این، فرسودگی خود باک بنزین و لوله های انتقال سوخت در مسیر سوخت رسانی به موتور، ممکن است در ایجاد آلودگی در بنزین مصرفی خودرو، نقش موثر داشته باشند. به همین دلیل در تمامی خودروهای امروزی، از فیلتر بنزین که وظیفه اش پاکسازی سوخت مصرفی خودرو از هر نوع عامل خارجی است، استفاده می شود. وظیفه اصلی فیلتر بنزین در خودرو، صاف کردن بنزین مصرفی از هر نوع آلودگی و عواملی به غیر از بنزین می باشد. این قطعه ، سوخت را از آلودگیهای جامد پاک سازی می کند و آنرا جهت احتراق در اختیار موتور قرار می دهد.فیلتر سوخت بنزین برند موبیس هیوندا برای استفاده در مدل‌های خودروی هیوندا توسان قدیم طراحی شده است.فیلتر سوخت نقش مهمی را در فرایند سوخت‌رسانی و احتراق ایفا می‌کند. فیلتر در مسیر رسیدن سوخت به محفظه‌ی احتراق قرار می‌گیرد و سوخت ورودی به این محفظه را از وجود ذرات کوچک و ناخالصی‌های موجود در سوخت، پالایش می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فیلتر سوخت فطرس مدل FFO 3010 مناسب برای کامیونت ایسوزو NPR خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فیلتر سوخت موتور نقش مهمی در عملکرد خودرو دارد و باید توجه ویژه‌ای به آن شود. یکی از کارهایی که بهتر است به هنگام تعویض روغن موتور خودرو انجام شود، تعویض فیلتر سوخت آن است. این فیلتر نقش مهمی در عملکرد و طول عمر خودرو دارد. فیلتر سوخت با فیلتر کردن سوخت خودرو، ذارتی که جذب سوخت شده‌اند و می‌توانند موجب افت کیفیت سوخت شوند را جذب کرده .این موضوع از ایجاد خوردگی قطعات متحرک موتور خودرو نیز جلوگیری می‌کند. این فیلتر سوخت برای کامیونت ایسوزو NPR طراحی شده و از کیفیت بالایی برخوردار است. این فیلتر سوخت را شرکت «فطرس» (Fotros) تحت عنوان مدل «FFO_3010» به بازار عرضه می‌کند. شرکت فطرس تجربه‌ی بالایی در تولید انواع فیلترهای خودرو دارد و محصولات این شرکت از کیفیت ساخت مناسبی برخوردارند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فیلتر بنزین خودرو مدل F1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این فیلتر بنزین دارای بدنه فلزی می باشد ،یک موتور برای این که بتواند به درستی کار کند نیاز به سوخت و هوای کافی جهت انجام فرآیند احتراق دارد​. به همین خاطر اطمینان از اینکه هر یک از اجزای سیستم سوخت رسانی به درستی کار می‌کنند بسیار مهم است. یکی از مهم‌ترین بخش‌های سیستم سوخت رسانی در خودرو، فیلتر بنزین (فیلتر سوخت) است. وظیفه این قطعه جلوگیری از ورود مواد زائد و ناخالصی های موجود در بنزین به موتور است. از آنجا که همواره به دلیل کثیفی و فرسوده شدن مخازن سوخت و شلنگ های انتقال سوخت در جایگاه های سوخت گیری ممکن است مقداری آلودگی و کثیفی به باک بنزین خودرو وارد شود. علاوه بر این، فرسودگی خود باک بنزین و لوله های انتقال سوخت در مسیر سوخت رسانی به موتور، ممکن ست در ایجاد آلودگی در بنزین مصرفی خودرو، نقش موثر داشته باشند. به همین دلیل در تمامی خودروهای امروزی، از فیلتر بنزین که وظیفه اش پاکسازی سوخت مصرفی خودرو از هر نوع عامل خارجی است، استفاده می شود. از آنجا که سیستم پاشش سوخت انژکتوری در خودروها، دارای دهانه پاشش سوخت تقریبا ۲ میلی متری است، در نتیجه وجود هر نوع آلودگی بیش از این اندازه، می تواند باعث گرفتگی انژکتورها و در نتیجه تضعیف عملکرد سیستم احتراق خودرو گردد. با این حساب می توان گفت که وظیفه اصلی فیلتر بنزین در خودرو، صاف کردن بنزین مصرفی از هر نوع آلودگی و عواملی به غیر از بنزین می باشد. این قطعه ، سوخت را از آلودگیهای جامد پاک سازی می کند و آنرا جهت احتراق در اختیار موتور قرار می دهد. فیلتر حاضر ساخت داخل بوده و به جهت تطابق با بنزین یورو 4 به هیچ وجه در تولید آن از چسب و رزین استفاده نشده است. این فیلتر برای سوخت بنزین مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای استفاده در مدل‌های خودروی ام وی ام 315 و X22 و JAC S5 و J5 طراحی شده است. این فیلتر ساختاری فلزی و مستحکم دارد و قادر است به خوبی سوخت ورودی به محفظه‌ی احتراق را تصفیه کند. .این فیلتر از نوع معمولی بوده و حالتی استوانه‌ای شکل دارد. فیلتر سوخت نقش مهمی را در فرایند سوخت‌رسانی و احتراق ایفا می‌کند. فیلتر در مسیر رسیدن سوخت به محفظه‌ی احتراق قرار می‌گیرد و سوخت ورودی به این محفظه را از وجود ذرات کوچک و ناخالصی‌های موجود در سوخت، پالایش می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فیلتر بنزین خودرو مدل 9399 بسته 250 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فیلتر بنزین یا صافی بنزین مثل سایر قطعات خودرو، یک عنصر کاملا ضروری برای عملکرد صحیح موتور خودرو است. خودروی شما از بنزین داخل باک سوخت خود برای روشن کردن موتور استفاده می‌کند. اما ناخالصی‌های کوچکی مانند خاک، تراشه‌های رنگ، زنگ زدگی، ضایعات یا سایر ذرات آلاینده که در اثر فرسودگی خود باک و یا کثیفی شلنگ‌های انتقال سوخت ایجاد می‌شوند، می‌توانند بر عملکرد موتور شما تأثیر منفی بگذارند. برای جلوگیری از فرسودگی و خرابی نهایی پمپ سوخت و انژکتورها، این آلودگی‌ها باید فیلتر شوند. صافی بنزین داخل باک برای جلوگیری از ورود این ناخالصی‌های کوچک به موتور ماشین شما طراحی شده است. فیلتر یا صافی بنزین داخل باک در واقع عملکردی مشابه فیلتر هوا دارد و قبل از اینکه ذرات کوچک بتوانند وارد موتور شما شوند، آن‌ها را در یک مدیای مخصوص، به دام می‌اندازد. صافی بنزین آهنربا دار ،علاوه بر کاربرد برای خودروهای پراید کاربراتوری، برای خودروهای همرده ی کاربراتوری نیز استفاده می شود. این فیلترهای آهنربادار برای کارهای صنعتی و کمک به فیلتر سوخت خودروهای نیمه سنگین (مانند خاور) نیز توسط تعمیرکاران محترم استفاده می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فیلتر بنزین خودرو موبیس مدل 3Q500 مناسب برای هیوندا توسان خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

xxتوجهxx حتما هنگام خرید فیلتر سوخت به هولوگرام حاکو توجه کنید. هولوگرام حاکو تضمین اصالت و کیفیت کالا.xx یک موتور برای این که بتواند به درستی کار کند نیاز به سوخت و هوای کافی جهت انجام فرآیند احتراق دارد​. به همین خاطر اطمینان از اینکه هر یک از اجزای سیستم سوخت رسانی به درستی کار می‌کنند بسیار مهم است. یکی از مهم‌ترین بخش‌های سیستم سوخت رسانی در خودرو، فیلتر بنزین (فیلتر سوخت) است. وظیفه این قطعه جلوگیری از ورود مواد زائد و ناخالصی های موجود در بنزین به موتور است. از آنجا که همواره به دلیل کثیفی و فرسوده شدن مخازن سوخت و شلنگ های انتقال سوخت در جایگاه های سوخت گیری ممکن است مقداری آلودگی و کثیفی به باک بنزین خودرو وارد شود. علاوه بر این، فرسودگی خود باک بنزین و لوله های انتقال سوخت در مسیر سوخت رسانی به موتور، ممکن است در ایجاد آلودگی در بنزین مصرفی خودرو، نقش موثر داشته باشند. به همین دلیل در تمامی خودروهای امروزی، از فیلتر بنزین که وظیفه اش پاکسازی سوخت مصرفی خودرو از هر نوع عامل خارجی است، استفاده می شود. وظیفه اصلی فیلتر بنزین در خودرو، صاف کردن بنزین مصرفی از هر نوع آلودگی و عواملی به غیر از بنزین می باشد. این قطعه ، سوخت را از آلودگیهای جامد پاک سازی می کند و آنرا جهت احتراق در اختیار موتور قرار می دهد.فیلتر سوخت بنزین برند موبیس هیوندا برای استفاده در مدل‌ هیوندا توسان جدید طراحی شده است.فیلتر سوخت نقش مهمی را در فرایند سوخت‌رسانی و احتراق ایفا می‌کند. فیلتر در مسیر رسیدن سوخت به محفظه‌ی احتراق قرار می‌گیرد و سوخت ورودی به این محفظه را از وجود ذرات کوچک و ناخالصی‌های موجود در سوخت، پالایش می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فیلتر بنزین تویوتا جنیون پارتس مدل 33380-77024 مناسب برای لکسوس EX خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مهم ترین نکته هنگام خرید لوازم تویوتا خرید یک لوازم اصل و با کیفیت است. هر خودرو با توجه به موتور و مدل ساخت آن خودرو انتخاب می شود. ژاپنی مخصوص اتومبیل های ژاپنی است و با سیستم موتور این خودروها هماهنگی کامل دارد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید نظم دهنده ابزار به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فیلتر بنزین تویوتا جنیون پارتس مدل 77024-50021 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مهم ترین نکته هنگام خرید لوازم تویوتا خرید یک لوازم اصل و با کیفیت است. هر خودرو با توجه به موتور و مدل ساخت آن خودرو انتخاب می شود. ژاپنی مخصوص اتومبیل های ژاپنی است و با سیستم موتور این خودروها هماهنگی کامل دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فیلتر سوخت تام مدل یک سرکج کد gf25 مناسب برای پراید خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از مهم‌ترین بخش‌های سیستم سوخت رسانی در خودرو، فیلتر بنزین (فیلتر سوخت) است. وظیفه این قطعه جلوگیری از ورود مواد زائد و ناخالصی های موجود در بنزین به موتور است. این فیلتر ساختاری پلیمری و مستحکم دارد و قادر است به خوبی سوخت ورودی به محفظه‌ی احتراق را تصفیه کند. قطر این فیلتر 61 میلی‌متر و ارتفاع آن 85 میلی‌متر است. این فیلتر از نوع سرکج دیاق دار بوده و حالتی استوانه‌ای شکل دارد. فیلتر سوخت نقش مهمی را در فرایند سوخت‌رسانی و احتراق ایفا می‌کند. فیلتر در مسیر رسیدن سوخت به محفظه‌ی احتراق قرار می‌گیرد و سوخت ورودی به این محفظه را از وجود ذرات کوچک و ناخالصی‌های موجود در سوخت، پالایش می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فیلتر بنزین پارسیک مدل سرکج خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مطابق با استانداردهای یورو 4 بدون هرگونه چسب استفاده از جوش کاغذ به پلیمر که منجر به بالاترین عملکرد و بیشترین دوام در برابر بنزین خواهد شد ساخت ایران .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فیلتر بنزین خودرو مادپارت مدل 9780 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تعویض به موقع فیلتر بنزین باعث تمیز ماندن انژکتورها، عمر مفید پمپ بنزین و راندمان بالای موتور میشود. اما به هیچ عنوان نمیتوان زمان یا کارکرد مشخصی را برای تعویض فیلتر بنزین مشخص کرد. در حقیقت عمر فیلتر بنزین اتومبیل به کیفیت بنزین در جایگاهی که برای سوختگیری انتخاب میکنیم بستگی دارد . در شرایط ایده آل و کیفیت استاندارد بنزین کارخانجات اتومبیل سازی به طور میانگین زمان یکسال و کارکرد بیست هزار کیلومتر را برای تعویض صافی بنزین توصیه کرده اند، اما ممکن است بعد از پر کردن باک اتومبیل در اولین روز بعد از تعویض فیلتر بنزین حجم زیادی جرم و ذرات معلق وارد باک اتومبیل شده و فیلتر بنزین را تا حد زیادی کثیف و یا حتی مسدود کنند. بنابر این توصیه میشود کسانی که در جایگاه های متعدد سوختگیری میکنند در هر نوبت تعویض روغن فیلتر بنزین را نیز تعویض کنند .یکی دیگر از علائم کثیفی فیلتر بنزین پایین آمدن راندمان موتور است که باعث کم شدن کشش موتور می شود. معمولا در این شرایط قدرت موتور مقدار قابل توجهی کاهش یافته و دور موتور به کندی بالا میرود. کاهش قدرت موتور در سربالایی ها و هنگام استفاده از کولر اتومبیل کاملا محسوس است و میتواند باعث بالا رفتن آمپر آب در ماههای گرم سال شود .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فیلتر سوخت خودرو  یوروریپار مدل E145064 مناسب برای پژو 2008 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این فیلتر سوخت اورجینال یوروریپار با کد فنی E145064 با لیبل جدید ارائه شده است و مناسب خودروهای پژو 2008 و پژو 508 و پژو 407 و سیتروئن C3 و پژو 207 و 206 و پژو پارس و پژو 405 و دنا و سمند می باشد . این فیلتر سوخت اورجینال ساخت کشور تونس می باشد و دارای کیفیت عالی و طول عمر بالا می باشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فیلتر بنزین خودرو موبیس مدل 3R000 مناسب برای هیوندا سونوتا خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یک موتور برای این که بتواند به درستی کار کند نیاز به سوخت و هوای کافی جهت انجام فرآیند احتراق دارد​. به همین خاطر اطمینان از اینکه هر یک از اجزای سیستم سوخت رسانی به درستی کار می‌کنند بسیار مهم است. یکی از مهم‌ترین بخش‌های سیستم سوخت رسانی در خودرو، فیلتر بنزین (فیلتر سوخت) است. وظیفه این قطعه جلوگیری از ورود مواد زائد و ناخالصی های موجود در بنزین به موتور است. از آنجا که همواره به دلیل کثیفی و فرسوده شدن مخازن سوخت و شلنگ های انتقال سوخت در جایگاه های سوخت گیری ممکن است مقداری آلودگی و کثیفی به باک بنزین خودرو وارد شود. علاوه بر این، فرسودگی خود باک بنزین و لوله های انتقال سوخت در مسیر سوخت رسانی به موتور، ممکن است در ایجاد آلودگی در بنزین مصرفی خودرو، نقش موثر داشته باشند. به همین دلیل در تمامی خودروهای امروزی، از فیلتر بنزین که وظیفه اش پاکسازی سوخت مصرفی خودرو از هر نوع عامل خارجی است، استفاده می شود. وظیفه اصلی فیلتر بنزین در خودرو، صاف کردن بنزین مصرفی از هر نوع آلودگی و عواملی به غیر از بنزین می باشد. این قطعه ، سوخت را از آلودگیهای جامد پاک سازی می کند و آنرا جهت احتراق در اختیار موتور قرار می دهد.فیلتر سوخت بنزین برند موبیس هیوندا برای استفاده در مدل‌های خودروی هیوندا سونوتا مدل YF 2011، آزرا گرنجور و اپتیما طراحی شده است.فیلتر سوخت نقش مهمی را در فرایند سوخت‌رسانی و احتراق ایفا می‌کند. فیلتر در مسیر رسیدن سوخت به محفظه‌ی احتراق قرار می‌گیرد و سوخت ورودی به این محفظه را از وجود ذرات کوچک و ناخالصی‌های موجود در سوخت، پالایش می‌کند. xxتوجهxx پیش از ثبت نهایی سفارش از مناسب بودن شماره فنی برای مدل خودرو خود مطمئن شوید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فیلتر بنزین خودرو موبیس مدل C1000 مناسب برای سونوتا LF خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

xxتوجهxx حتما هنگام خرید فیلتر سوخت به هولوگرام حاکو توجه کنید. هولوگرام حاکو تضمین اصالت و کیفیت کالا.xx یک موتور برای این که بتواند به درستی کار کند نیاز به سوخت و هوای کافی جهت انجام فرآیند احتراق دارد​. به همین خاطر اطمینان از اینکه هر یک از اجزای سیستم سوخت رسانی به درستی کار می‌کنند بسیار مهم است. یکی از مهم‌ترین بخش‌های سیستم سوخت رسانی در خودرو، فیلتر بنزین (فیلتر سوخت) است. وظیفه این قطعه جلوگیری از ورود مواد زائد و ناخالصی های موجود در بنزین به موتور است. از آنجا که همواره به دلیل کثیفی و فرسوده شدن مخازن سوخت و شلنگ های انتقال سوخت در جایگاه های سوخت گیری ممکن است مقداری آلودگی و کثیفی به باک بنزین خودرو وارد شود. علاوه بر این، فرسودگی خود باک بنزین و لوله های انتقال سوخت در مسیر سوخت رسانی به موتور، ممکن است در ایجاد آلودگی در بنزین مصرفی خودرو، نقش موثر داشته باشند. به همین دلیل در تمامی خودروهای امروزی، از فیلتر بنزین که وظیفه اش پاکسازی سوخت مصرفی خودرو از هر نوع عامل خارجی است، استفاده می شود. وظیفه اصلی فیلتر بنزین در خودرو، صاف کردن بنزین مصرفی از هر نوع آلودگی و عواملی به غیر از بنزین می باشد. این قطعه ، سوخت را از آلودگیهای جامد پاک سازی می کند و آنرا جهت احتراق در اختیار موتور قرار می دهد.فیلتر سوخت بنزین برند موبیس هیوندا برای استفاده در مدل‌ سونوتا LF طراحی شده است. فیلتر سوخت نقش مهمی را در فرایند سوخت‌رسانی و احتراق ایفا می‌کند. فیلتر در مسیر رسیدن سوخت به محفظه‌ی احتراق قرار می‌گیرد و سوخت ورودی به این محفظه را از وجود ذرات کوچک و ناخالصی‌های موجود در سوخت، پالایش می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فیلتر سوخت خودرو ماهله مدل KL248 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فیلتر بنزین ماهله مدل KL 248 مناسب برای انواع خودروهای رنو ، پژو و سیتروئن تولید داخل و وارداتی میباشد. این محصول ساخت کشور برزیل و تحت لیسانس کشور آلمان است .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فیلتر بنزین خودرو موبیس مدل 3J500 مناسب برای هیوندا وراکروز خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

xxتوجهxx حتما هنگام خرید فیلتر سوخت به هولوگرام حاکو توجه کنید. هولوگرام حاکو تضمین اصالت و کیفیت کالا. xx یک موتور برای این که بتواند به درستی کار کند نیاز به سوخت و هوای کافی جهت انجام فرآیند احتراق دارد​. به همین خاطر اطمینان از اینکه هر یک از اجزای سیستم سوخت رسانی به درستی کار می‌کنند بسیار مهم است. یکی از مهم‌ترین بخش‌های سیستم سوخت رسانی در خودرو، فیلتر بنزین (فیلتر سوخت) است. وظیفه این قطعه جلوگیری از ورود مواد زائد و ناخالصی های موجود در بنزین به موتور است. از آنجا که همواره به دلیل کثیفی و فرسوده شدن مخازن سوخت و شلنگ های انتقال سوخت در جایگاه های سوخت گیری ممکن است مقداری آلودگی و کثیفی به باک بنزین خودرو وارد شود. علاوه بر این، فرسودگی خود باک بنزین و لوله های انتقال سوخت در مسیر سوخت رسانی به موتور، ممکن است در ایجاد آلودگی در بنزین مصرفی خودرو، نقش موثر داشته باشند. به همین دلیل در تمامی خودروهای امروزی، از فیلتر بنزین که وظیفه اش پاکسازی سوخت مصرفی خودرو از هر نوع عامل خارجی است، استفاده می شود. وظیفه اصلی فیلتر بنزین در خودرو، صاف کردن بنزین مصرفی از هر نوع آلودگی و عواملی به غیر از بنزین می باشد. این قطعه ، سوخت را از آلودگیهای جامد پاک سازی می کند و آنرا جهت احتراق در اختیار موتور قرار می دهد.فیلتر سوخت بنزین برند موبیس هیوندا برای استفاده در مدل‌ هیوندا وراکروز طراحی شده است.فیلتر سوخت نقش مهمی را در فرایند سوخت‌رسانی و احتراق ایفا می‌کند. فیلتر در مسیر رسیدن سوخت به محفظه‌ی احتراق قرار می‌گیرد و سوخت ورودی به این محفظه را از وجود ذرات کوچک و ناخالصی‌های موجود در سوخت، پالایش می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز صافی بنزین پارین پلاست کد 72319733 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این فیلتر با مواد اولیه درجه یک ساخته شده و برای تولید آن از تکنولوژی پیشرفته Infrared Welding و Frictional استفاده شده و هیچگونه چسب یا رزین در آن به کار نرفته است.استفاده از چسب برای اتصالات داخلی سبب بروز مشکلات عملکردی در محصول میشود ، از جمله جداشدگی اجزای اصلی صافی در اثر لرزش های مکرر خودرو حین حرکت و یا حل شدن چسب یا رزین در بنزین . در این حالت محصول ضمن از دست دادن عملکرد صحیح سبب صدمه رساندن به سیستم سوخت رسانی و انژکتور می شود .

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید دستگاه جوش به همراه قیمت و خرید آنلاین
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فیلتر بنزین خودرو موبیس مدل 2P000 مناسب برای سانتافه 3500 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

xxتوجهxx حتما هنگام خرید فیلتر سوخت به هولوگرام حاکو توجه کنید. هولوگرام حاکو تضمین اصالت و کیفیت کالا. یک موتور برای این که بتواند به درستی کار کند نیاز به سوخت و هوای کافی جهت انجام فرآیند احتراق دارد​. به همین خاطر اطمینان از اینکه هر یک از اجزای سیستم سوخت رسانی به درستی کار می‌کنند بسیار مهم است. یکی از مهم‌ترین بخش‌های سیستم سوخت رسانی در خودرو، فیلتر بنزین (فیلتر سوخت) است. وظیفه این قطعه جلوگیری از ورود مواد زائد و ناخالصی های موجود در بنزین به موتور است. از آنجا که همواره به دلیل کثیفی و فرسوده شدن مخازن سوخت و شلنگ های انتقال سوخت در جایگاه های سوخت گیری ممکن است مقداری آلودگی و کثیفی به باک بنزین خودرو وارد شود. علاوه بر این، فرسودگی خود باک بنزین و لوله های انتقال سوخت در مسیر سوخت رسانی به موتور، ممکن است در ایجاد آلودگی در بنزین مصرفی خودرو، نقش موثر داشته باشند. به همین دلیل در تمامی خودروهای امروزی، از فیلتر بنزین که وظیفه اش پاکسازی سوخت مصرفی خودرو از هر نوع عامل خارجی است، استفاده می شود. وظیفه اصلی فیلتر بنزین در خودرو، صاف کردن بنزین مصرفی از هر نوع آلودگی و عواملی به غیر از بنزین می باشد. این قطعه ، سوخت را از آلودگیهای جامد پاک سازی می کند و آنرا جهت احتراق در اختیار موتور قرار می دهد.فیلتر سوخت بنزین برند موبیس هیوندا برای استفاده در مدل‌ سانتافه 3500 طراحی شده است.فیلتر سوخت نقش مهمی را در فرایند سوخت‌رسانی و احتراق ایفا می‌کند. فیلتر در مسیر رسیدن سوخت به محفظه‌ی احتراق قرار می‌گیرد و سوخت ورودی به این محفظه را از وجود ذرات کوچک و ناخالصی‌های موجود در سوخت، پالایش می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز صافی بنزین مهرکام پارس کد 58 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت مهرکام پارس در سال 1369 به عنوان شرکت طراحی و مهندسی قطعات تزئینی خودرو در اداره ثبت شرکت های تهران به ثبت رسید. ین شرکت طی کمتر از سه سال، در جهشی چشمگیر، به شرکتی با توانمندی‌های بالای مهندسی در زمینه تولید با کیفیت و توسعه پروژه‌‌های بزرگ تبدیل شد و گروه صنعتی ایران خودرو به تدریج تولید مجموعه های سپر، داشبورد، رودری، سیستم تهویه مطبوع و صندلی برخی از خودروهای تولیدی خود را به مهرکام پارس واگذار نمود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فیلتر بنزین خودرو پرفلکس مدل EP145 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فیلتر سوخت خودروی پرفلاکس مدل EP145 برای سوخت بنزین مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای استفاده در بسیاری از مدل‌های خودروی پژو 206، پژو 207، پژو 405، پژو پارس، رنو L90 و سمند طراحی شده است. این فیلتر ساختاری فلزی و مستحکم دارد و قادر است به خوبی سوخت ورودی به محفظه‌ی احتراق را تصفیه کند. قطر این فیلتر 61 میلی‌متر و ارتفاع آن 85 میلی‌متر است. این فیلتر از نوع معمولی بوده و حالتی استوانه‌ای شکل دارد. فیلتر سوخت نقش مهمی را در فرایند سوخت‌رسانی و احتراق ایفا می‌کند. فیلتر در مسیر رسیدن سوخت به محفظه‌ی احتراق قرار می‌گیرد و سوخت ورودی به این محفظه را از وجود ذرات کوچک و ناخالصی‌های موجود در سوخت، پالایش می‌کند. عملکرد نامناسب این جزء با اهمیت، به سیستم احتراق آسیب می‌رساند و باعث کاهش عمر قطعات به کار رفته در این محفظه خواهد شد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فیلتر سوخت پژو سیتروئن مدل 1567C6 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تعویض به موقع فیلتر بنزین باعث تمیز ماندن انژکتورها، عمر مفید پمپ بنزین و راندمان بالای موتور میشود. اما به هیچ عنوان نمیتوان زمان یا کارکرد مشخصی را برای تعویض فیلتر بنزین مشخص کرد. در حقیقت عمر فیلتر بنزین اتومبیل به کیفیت بنزین در جایگاهی که برای سوختگیری انتخاب میکنیم بستگی دارد . در شرایط ایده آل و کیفیت استاندارد بنزین کارخانجات اتومبیل سازی به طور میانگین زمان یکسال و کارکرد بیست هزار کیلومتر را برای تعویض صافی بنزین توصیه کرده اند، اما ممکن است بعد از پر کردن باک اتومبیل در اولین روز بعد از تعویض فیلتر بنزین حجم زیادی جرم و ذرات معلق وارد باک اتومبیل شده و فیلتر بنزین را تا حد زیادی کثیف و یا حتی مسدود کنند. بنابر این توصیه میشود کسانی که در جایگاه های متعدد سوختگیری میکنند در هر نوبت تعویض روغن فیلتر بنزین را نیز تعویض کنند .یکی دیگر از علائم کثیفی فیلتر بنزین پایین آمدن راندمان موتور است که باعث کم شدن کشش موتور می شود. معمولا در این شرایط قدرت موتور مقدار قابل توجهی کاهش یافته و دور موتور به کندی بالا میرود. کاهش قدرت موتور در سربالایی ها و هنگام استفاده از کولر اتومبیل کاملا محسوس است و میتواند باعث بالا رفتن آمپر آب در ماههای گرم سال شود .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فیلتر سوخت کاسپین مدل FPF-1813 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فیلتر سوخت (بنزین) کاسپین مناسب برای تمامی خودروهای شرکت های ایران خودرو، سایپا، رنو، پژو و سیتروئن می باشد. جنس این فیلتر آلومینیومی بوده و دوام بسیار بالایی دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز صافی بنزین پرفلکس مدل 145 مناسب برای پژو 405 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فیلتر یا صافی بنزین یکی از قطعات مصرفی خودرو می باشد که باید بصورت دوره ای در هر تعویض روغن تعویض شود تا از آسیب به پمپ بنزین جلوگیری شود. صافی بنزین پرفلکس کد EP 145 از جنس آلومینیومی بوده و مناسب برای خودرو پژو 405 می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فیلتر بنزین جک موتورز مدل 1105100U2010 مناسب برای جک S5 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تمامی اتومبیل ها برای روشن شدن موتور خود از بنزینی استفاده می کنند که درون باک قرار دارد اما متاسفانه ناخالصی های ریز و کوچکی مانند زنگ زدگی، ضایعات، تراشه های رنگ، خاک و دیگر ذرات آلاینده ای که به دلیل آلوده بودن شلنگ های انتقال سوخت و یا کهنه بودن خود باک به وجود می آیند تاثیر بسیار بدی بر شیوه ی کارکرد موتور ماشین می گذارند. همه ی ناخالصی ها، ذرات و آلودگی ها باید فیلتر شده و جلوی آن ها گرفته شود تا بتوان از فرسودگی و خراب شدن پمپ سوخت و انژکتور ها جلوگیری کرد. فیلتر سوخت که به صافی سوخت نیز شناخته می شود همانطور که از نامش پیداست از ورود آلاینده های ریز نام برده شده به داخل موتور ماشین جلوگیری می کند. نحوه ی عملکرد فیلتر بنزین درون باک را به عملکرد فیلتر هوا نیز تشبیه می کنند چرا که هر دو ناخالصی های ریز را قبل از ورود به موتور مورد نظر فیلتر کرده و مانع عبور آن ها می شوند. قطعا توسط سایر تهیه کنندگان قطعاتی با قیمت های بسیار ارزان تر و با ادعا اصلی بودن مشاهده می کنید . لطفا نظرات مشتریان از جمله عدم مطابقت جنس ارسالی با عکس و یا کسری قطعات ارسالی و ... را هم مطالعه کنید . هیچ ارزان و یا گرانی بی علت نیست . استفاده از فیلترهای اصلی طول عمر مفید خودرو شما را افزایش و شما را از هزینه های سنگین تعمیر موتور بی نیاز می گرداند .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فیلتر سوخت چری مدل B14-1117110 مناسب برای ام وی ام 315 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یک موتور برای این که بتواند به درستی کار کند نیاز به سوخت و هوای کافی جهت انجام فرآیند احتراق دارد​. به همین خاطر اطمینان از اینکه هر یک از اجزای سیستم سوخت رسانی از جلمه فیلتر بنزین به درستی کار می‌کنند بسیار مهم است.یکی از مهم‌ترین بخش‌های سیستم سوخت رسانی در خودرو، فیلتر بنزین (فیلتر سوخت) است. فیلتر بنزین از زمان استارت موتور تا پایان استفاده شما از خودرو در حال فعالیت است و از این رو استفاده از فیلتر اصلی برای سلامت و قدرت اتومبیل اهمیت بسیاری دارد. ​فیلتر اصلی چری مدل B14-1117110 منطبق با سیستم سوخت رسانی ام وی ام 315 باعث جلوگیری از آسیب های حتمی و بالا بردن راندمان اتومبیل شما می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فیلتر سوخت خودروی سرکان مدل SF 8847 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فیلتر سوخت خودروی فوق توسط شرکت «سرکان» (Serkan) تولید می‌شود و(SF8847) نام دارد. این فیلتر برای سوخت بنزین مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای استفاده در بسیاری از مدل‌های خودروی پژو 206، پژو 207، پژو 405، پژو پارس، رنو L90 و سمند طراحی شده است. این فیلتر ساختاری فلزی و مستحکم دارد و قادر است به خوبی سوخت ورودی به محفظه‌ی احتراق را تصفیه کند. قطر این فیلتر 61 میلی‌متر و ارتفاع آن 85 میلی‌متر است. این فیلتر از نوع معمولی بوده و حالتی استوانه‌ای شکل دارد. فیلتر سوخت نقش مهمی را در فرایند سوخت‌رسانی و احتراق ایفا می‌کند. فیلتر در مسیر رسیدن سوخت به محفظه‌ی احتراق قرار می‌گیرد و سوخت ورودی به این محفظه را از وجود ذرات کوچک و ناخالصی‌های موجود در سوخت، پالایش می‌کند. عملکرد نامناسب این جزء با اهمیت، به سیستم احتراق آسیب می‌رساند و باعث کاهش عمر قطعات به کار رفته در این محفظه خواهد شد.

فیلتر سوخت خودروی سرکان مدل SF 8847

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا