تجهیزات صنعتی و ابزارآلات

نکات مهم خرید کفش ایمنی به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید کفش ایمنی باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

همیشه محیط کاری یک دفتر اداری و یا یک مغازه و فروشگاه نیست، گاهی اوقات آدم‌ها مجبور هستند برای گذران زندگی خود و البته برخی از آنان بر پایه عشق و علاقه ای که به کار خود دارند وارد عرصه هایی شوند که به معنای واقعی کلمه سخت، طاقت فرسا و حتی خطرناک است. از این رو برای انتخاب و خرید کفش ایمنی مناسب شغل و پیشه کاری خود با ما در این راهنمای نکات مهم هنگام خرید همراه شوید تا شما را با نکاتی مهم و برجسته در این خصوص آشنا نماییم.

انواع کفش‌ ایمنی

کفش عایق برق: این نوع از کفش‌ایمنی دارای جنس پلاستیکی سخت هستند که از عبور جریان الکتریسیته جلوگیری می کند. این کفش ها در برابر ولتاژ ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ ولت از خود مقاومت نشان می دهند.
کفش ضد مواد خورنده: در ساخت این کفش ها از ماده ای به نام بوتیل استفاده می شود. بوتیل از پا در مقابل مواد خورنده محافظت می کند.
کفش پنجه فولادی: در ساخت این کفش ها برای محافظت از پنجه پا از فلز فولاد استفاده می شود، فولاد از پنجه پای شما در مقابل ضربه و فشار محافظت می کند.
کفش کف پایی مخصوص: این نوع کفش از تمامی قسمت های پا در هنگام راه رفتن و دویدن محافظت می کند.
کفش کفه فلزی: برای ساخت کفه این کفش ها از فلز فولاد استفاده می شود، فولاد مانع از سوراخ شدن کف کف می شود.
کفش پلاستیکی: نوعی از کفش ایمنی می باشد که تمامی قسمت های آن از پلاستیک ساخته می شود و از پاهای شما در برابر آسیب دیدگی با مواد شیمیایی محافظت می کند.
کفش های نسوز: این کفش ها مقاومت زیادی در برابر گرما دارند به طوری که حتی در دمای ۱۵۰ درجه سانتی گراد هم از سوختن پای شما جلوگیری می کنند و مانع از ورود گرما به پاهای شما می شوند.

مفهوم علائم اختصاری روی کفش‌ ایمنی

تکنولوژی SRX: کف هایی که دارای تکنولوژی SRX هستند، مانع از لغزش و سر خوردن شما در محل کار می شوند که به این نوع کفش خا کفش ضد لغزش میگوند

تکنولوژی Slip resistant: بیشتر برای کسانی استفاده می شود که با مواد نفتی سروکار دارند، از لیز خوردن روی مواد نفتی جلوگیری می کند که اکثرا به کفش های ضد اسید مشهور هستند.

تکنولوژی ergo: این کفش ها در واقع بسیار راحت هستند و دارای کفه آنتی باکتریال می باشند که از بوی بد پا جلوگیری می کنند.

کفش ایمنیED: این نوع کفش ها در مقابل جریان الکتریکی نارسانا هستند و برق را به خوبی از خود عبور نمی دهند. پس مناسب کارهای برقی هستند که به کفش های عایق برق مشهور هستند.

کفش ایمنی Cp: این نوع از کفش ایمنی در برابر جریان الکتریسیته ساکن هم مقاوم است. در واقع به کفش هایی که جریان الکتریکی را از خود عبور نمی دهند به اختصار cp گفته می شود که به کفش های ضد اصطحکاک مشهور هستند.

کفش ایمنی RR: در واقع این کفش ها بسیار مقاوم هستند، به مقاومت کفش در برابر سوراخ شدن RR گفته می شود.

کفش ایمنی PU: نوعی کفش ایمنی است که برای ساخت قسمت زیری آن از جنس پلی یورتان استفاده می شود. PU مخفف کلمه پلی یورتان یا زیزه pu مشهور هستند.

نکات مهم هنگام خرید کفش ایمنی

نوع شغل: اولین نکته در خرید کفش‌ایمنی توجه به محیط کاری و نوع شغل شما می باشد. کفش های ایمنی با توجه به شایط مختلفی طراحی می شوند؛ مثلا تعدادی از آنان ضد لغزش هستند، تعدادی دیگر از مقاومت بالایی در برابر ضربه خورگی برخوردار هستند و تعداد دیگر مناسب استفاده در محیط های اسیدی و یا قلیایی هستند که باید از هر یک برای محیط کاربردی مناسب آن استفاده نماییم.

وزن کفش: با اینکه یک کفش ایمنی بطور کلی نسبت به یک کفش معمولی از وزن بیشتری برخوردار است، اما نباید این وزن اضافه به گونه ای باشد که سبب ناراحتی شما در حرکت و تحرکات سریع در محیط کارتان شود.

زیره کفش: از دیگر نکات مهم برای انتخاب و خرید کفش‌ایمنی مناسب، توجه به جنس زیره آن است. اصولا قسمت زیره این مدل از کفش های کاری را با پلی یورتان (PU) طراحی می کنند که هم از مقاومت بسیار بالایی در برابر سایش برخوردار است و هم بطور کلی دارای خاصیت ضد لغزش مناسبی می باشد.

رویه کفش: معمولا برای قسمت رویین کفش ها از چرم های طبیعی و مصنوعی استفاده می کنند که البته همین تفاوت متریالی نیز سبب ایجاد اختلاف قیمت میان این تجهیزات ایمن کاری شده است. ناگفته نماند به این دلیل از رویه چرمی در قسمت رویین کفش های ایمنی استفاده می کنند که دارای مقاومت مطلوبی در برابر آسیب و سایش می باشد.

سرپنجه کفش: از مهمترین بخش های موجود در یک کفش ایمنی، سرپنچه آن است. معمولا سرپنجه این مدل از پاپوش های ایمنی را از جنس فولاد طراحی می کنند تا از مقاومت مطلوبی در برابر سقوط اشیاء بصورت ناگهانی بر روی قسمت جلوی پا و همچنین وارد شدن ضربات ناگهانی در حین راه رفتن و یا دویدن در محیط های کاری برخوردار باشد.

ارتفاع ساق: اینکه ساق کفش شما چقدر باشد، بستگی به محیط و شرایط کاری شما دارد؛ مثلا اگر بایستی مدت زمان زیادی را در محلول های مختلف شیمیایی و یا حتی آبی مشغول کار شوید، قطعا باید کفش ایمنی شما از ساقی بلند برخوردار باشد و اگر هم صرفا مسئول اداری یک کارگاه صنعتی هستید، ساق کفش مصرفی تان کوتاه باشد.

خاصیت ضد آنتی باکتریال: اگر کفش ایمنی شما از خاصیت ضد آنتی باکتریال برخوردار باشد، دیگر خیالتان کاملا آسوده خواهد بود که حتی در صورت استفاده های طولانی مدت از کفش نیز پاهایتان نه دچار بیماری های مختلف می شوند و نه از بوی نامطبوعی برخوردار می گردند.

نحوه بسته شدن: برای بسته شدن کفش های ایمنی همچون سایر کفش معمولی می توان از: زیپ، چسب، بند و همچنین خاصیت کشی در قسمت مُچ کفش استفاده کرد که البته ما به شما توصیه می کنیم همواره به دنبال خرید کفش ایمنی باشید که دارای بندهایی محکم بر روی خود می باشند.

قیمت کفش ایمنی: قیمت کفش ایمنی از صد هزار تومان آغاز و تا چند میلیون تومان نیز می تواند با توجه به کیفیت ساخت و مرغوبیت مواد به کار رفته در تولید آن ادامه پیدا کند. منتهای مراتب ما به شما پیشنهاد می کنیم در وهله اول به دنبال کفشی مناسب با شرایط کاری خود باشید و سپس به قیمت آن توجه کنید. از آنجایی که استفاده از کفش ایمنی در ارتباط مستقیمی با سلامت پاهایتان دارد، خواهشا در خرید آن خساست به خرج ندهید.

روش نگهداری از کفش‌ ایمنی

  • همیشه کفش ایمنی را فقط در محل کار استفاده کنید و بعد از پایان کار آن ها را تعویض نمایید، این کار باعث افزایش طول عمر کفش های شما می شود.
  • در روزهای تعطیل که زمان استراحت شماست بهتر است کفش های خود را با مواد شوینده مجاز شستشو دهید، این کار علاوه بر افزایش طول عمر کفش شما به سلامت پای شما هم کمک می کند.
  • از قرار دادن کفش ها مقابل نور مستقیم خورشید خودداری کنید، نور خورشید باعث تغییر رنگ و پوسیدگی کفش های شما می شود.
  • اگر کار شما در قسمتی است که با مواد نفتی و شیمیایی خطرناک سرو کار دارید، بهتر است تا حد امکان از ریخته شدن این مواد روی کفش ایمنی جلوگیری کنید.

باتوجه به نکاتی که در این نکات خرید کفش ایمنی گفته شد، می توانید کفش مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه کفش ایمنی ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز کفش ایمنی ورک لند مدل مهندسی اسپرت کد SCR خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این مدل کفش متعلق به برند WORKLAND تولید شده در کشور چین می باشد . وزن این کفش نسبتا سبک بود و هر لنگه آن ( سایز 43 ) حدود 400 گرم وزن دارد . طراحی ان بسیار اسپرت و ظریف بوده و اصلا به نظر کفش ایمنی بنظر نمی رسد . جنس رویه آن ترکیبی از پارچه بافت مش تنفس پذیر با طراحی بسیار زیبا و چشمگیر می باشد . سرپنجه این کفش از جنس استیل است . زیره کفش از جنس EVA با قابلیت ارتجاعی و رفلکس بسیار بالا می باشد که موجب آنتی شوک بدون کفش و راحتی بالای آن می گردد . همچنین زیره کفش ضد لغزش بوده و به شکلی طراحی شده که به نرمی کفش هنگام قدم برداشتن بسیار کمک بالایی می کند . این کفش قابل شستشو می باشد و به دلیل بافتی بودن جنس رویه ، گردش هوا بسیار خوب صورت پذیرفته و از میزان تعریق پا می کاهد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پوتین ایمنی مدل گارد زیپدار خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پوتین ایمنی ارک مدل گارد زیپدار از جنس چرم طبیعی بوده و دارای کفی طبی چرمی مخصوص می باشد سرپنجه ندارد و دارای آستر اسپیسر و همچنین دو دانسیته TPU/PU مقاوم در برابر حلال های نفتی، روغنی و اسیدی - ضد سایش و ضد لغزش می باشد و زیپ مورد استفاده در این محصول Ykk ژاپن می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش ایمنی ورک لند مدل مهندسی اسپرت کد DSP خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این کفش از برند WORKLAND تولید شده در کشور چین می باشد . وزن این کفش نسبتا سبک بود و هر لنگه آن ( سایز 43 ) تنها 490 گرم وزن دارد . طراحی ان بسیار اسپرت و ظریف بوده و اصلا در ظاهر کفش ایمنی بنظر نمی رسد . جنس رویه آن ترکیبی از پارچه بافت مش تنفس پذیر با طراحی بسیار زیبا و چشمگیر می باشد . سرپنجه این کفش از جنس کامپوزیت است . زیره کفش از جنس PU , آنتی شوک و ضد لغزش بوده و دارای خاصیت انعطاف پذیری بسیار خوبی می باشد . پاشنه کفش بصورت SHOCK ABSORPTIONطراحی شده است با توجه به اینکه در این کفش هیچ گونه فلزی به کار نرفته است ، می تواند برای در برابر جریانم برق فشار ضعیف تا 380 ولت ، عایق مناسبی می تواند باشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش ایمنی ورک لند مدل مهندسی اسپرت کد DAY خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ین مدل کفش متعلق به برند WORKLAND تولید شده در کشور چین می باشد . وزن این کفش نسبتا سبک بود و هر لنگه آن ( سایز 43 ) تنها 400 گرم وزن دارد . طراحی ان بسیار اسپرت و ظریف بوده و اصلا به نظر کفش ایمنی بنظر نمی رسد . جنس رویه آن ترکیبی از پارچه بافت مش تنفس پذیر با طراحی بسیار زیبا و چشمگیر می باشد . سرپنجه این کفش از جنس استیل است . زیره کفش از جنس PU , آنتی شوک و ضد لغزش بوده و دارای خاصیت انعطاف پذیری بسیار خوبی می باشد . زیره کفش به شکلی طراحی شده که به نرمی کفش هنگام قدم برداشتن بسیار کمک بالایی می کند .

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید دریل به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش ایمنی ورک لند مدل مهندسی اسپرت کد IAR خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این مدل کفش متعلق به برند WORKLAND تولید شده در کشور چین می باشد . وزن این کفش نسبتا سبک بود و هر لنگه آن ( سایز 43 ) تنها 440 گرم وزن دارد . طراحی ان بسیار اسپرت و ظریف بوده و اصلا به نظر کفش ایمنی بنظر نمی رسد . جنس رویه آن ترکیبی از پارچه بافت مش تنفس پذیر با طراحی بسیار زیبا و چشمگیر می باشد . سرپنجه این کفش از جنس کامپوزیت است . زیره کفش از جنس PU , آنتی شوک و ضد لغزش بوده و دارای خاصیت انعطاف پذیری بسیار خوبی می باشد . در قسم پاشنه پا یک فضای کپسولی شک طراحی شده که به نرمی کفش هنگام قدم برداشتن بسیار کمک بالایی می کند . با توجه به اینکه در این کفش هیچ گونه فلزی به کار نرفته است ، می تواند برای در برابر جریانم برق فشار ضعیف تا 380 ولت ، عایق مناسبی باشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش ایمنی ورک لند مدل مهندسی اسپرت کد DPL خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این کفش از برند WORKLAND تولید شده در کشور چین می باشد . وزن این کفش نسبتا سبک بود و هر لنگه آن ( سایز 43 ) تنها 440 گرم وزن دارد . طراحی ان بسیار اسپرت و ظریف بوده و اصلا به نظر کفش ایمنی بنظر نمی رسد . جنس رویه آن ترکیبی از پارچه بافت مش تنفس پذیر با طراحی بسیار زیبا و چشمگیر می باشد . سرپنجه این کفش از جنس کامپوزیت است . زیره کفش از جنس PU , آنتی شوک و ضد لغزش بوده و دارای خاصیت انعطاف پذیری بسیار خوبی می باشد . در قسم پاشنه پا یک فضای کپسولی شک طراحی شده که به نرمی کفش هنگام قدم برداشتن بسیار کمک بالایی می کند . با توجه به اینکه در این کفش هیچ گونه فلزی به کار نرفته است ، می تواند برای در برابر جریانم برق فشار ضعیف تا 300 ولت ، عایق مناسبی باشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش ایمنی آرمسترانگ مدل GRCP SBP خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کفش‌های ایمنی آرمسترانگ GRCP SBP برای محافظت در محیط‌های کاری صنعتی طراحی شده‌اند. دارای یک کلاهک فولادی برای محافظت از انگشتان پا در برابر ضربه و فشار هستند و همچنین دارای یک کفی مقاوم در برابر لغزش برای جلوگیری از لغزش و افتادن هستند. کفش های ایمنی آرمسترانگ از مواد با کیفیت بالا ساخته شده اند تا دوام و راحتی را در طول روز کاری فراهم کنند. رتبه ایمنی آرمسترانگ SBP تضمین می کند که کفش ها تست شده اند و استانداردهای ایمنی مورد نیاز را برای مقاومت در برابر لغزش، جذب ضربه و موارد دیگر رعایت می کنند. رنگ بندی مشکی و سبز هم شیک و هم کاربردی است که باعث می شود کفش به راحتی در محیط کار دیده شود. امکانات این کفش شامل: پارچه بوم تنفسی، مقاوم در برابر روغن، لایه ضد میخ وسط، پاشنه های جاذب انرژی، کفی پر شده، زیره تزریق پی وی سی، سر پنجه فلزی بسیار مقاوم در برابر ضربه میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش ایمنی کرافت مدل SH-03 SAND خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کفش ایمنی کرافت، محصولی بسیار با کیفیت و عالی از شرکت معتبر کرافت میباشد. این محصول، با سرپنجه کامپوزیت عایق برق می باشد و تا ولتاژ 380 ولت است و همچنین عایق حرارت هم می باشد. کفش کار کرافت، دارای زیره نسوز و ضد لغزش و رویه از چرم طبیعی میباشد. جنس رویه کفش ایمنی از چرم طبیعی جیر با قابلیت تنفس می باشد. این کفش کار دارای طراحی ارگونومیک و کفی طبی است. جهت وزن بسیار سبک آن جهت کوهنوردی و پیاده روی طولانی مناسب می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش ایمنی کرافت مدل SH-04 SAND خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کفش ایمنی کرافت، محصولی بسیار با کیفیت و عالی از شرکت معتبر کرافت میباشد. این محصول، با سرپنجه کامپوزیت عایق برق می باشد و تا ولتاژ 380 ولت است و همچنین عایق حرارت هم می باشد. کفش کار کرافت، دارای زیره نسوز و ضد لغزش و رویه از چرم طبیعی میباشد. جنس رویه کفش ایمنی از چرم طبیعی جیر با قابلیت تنفس می باشد. این کفش کار دارای طراحی ارگونومیک و کفی طبی است. جهت وزن بسیار سبک آن جهت کوهنوردی و پیاده روی طولانی مناسب می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پوتین ایمنی مدل جگوار خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جنس رویه از چرم طبیعی گاوی و ساق بلند است. که با کیفیت و با دوام می باشد که مقاومت خوبی در برابر آسیب های فیزیکی و تا حدودی مواد شیمیایی خواهد داشت. جنس زیره دو رنگ و دو دانسیته از مواد PU محصول ترکیه و با تزریق دو مرحله ای ممستقیم می باشد. این زیره در برابر سطوح لغزنده و آغشته به مواد شیمیایی و اشیا تیز و برنده از استحکام بالایی برخوردار است تا خیال کاربر راحت باشد. سرپنجه کامپوزیت مقاوم در برابر 200 ژول ضربه و دارای تاییدیه وزارت کار است. به عبارت دیگر در برابر افتادن جسمی به جرم 20 کیلوگرم از ارتفاع 1 متری به خوبی از انگشتان و پای شما محافظت می نماید. آستر داخل کفش مهندسی جگوار از نوع ابر آستری سوبله می باشد که نرمی و راحتی خوبی برای کاربر فراهم می نماید. کفی طبی با مواد PU سرد با روکش کتان 100 درصد، ضد باکتری و قابل شستشو نیز از بو گرفتی پا و کفش در استفاده طولانی مدت و همچنین بروز بیماری های قارچی و پوستی و بودی بد پا جلوگیری می کند. دوخت کفش جگوار استاندارد با نخ ترکیه و 4 بخیه در 1 سانت است که به موجب آن، این دوخت مانع از هرگونه بازشدگی محل های اتصال می شود. آستر رویه با منسوج نبافته جهت تهویه هوا و تنفس آسان پا بوده و آستر داخل آن پلی استر پنبه با تراکم 70 ب 30 کار شده است. نوع دوخت استاندارد با نخ ترکیه و 4 بخیه در 1 سانت بوده که شکل ظاهری این مدل کفش ایمنی را بسیار شیک نموده است. از مزایای کفش خاصیت ضدباکتری و ضدقارچ و قابلیت شست و شوی آسان و دوام بسیار بالا در برابر انواع مواد روغنی، مواد با خاصیت اسیدی، ضد لغزش، ضدسایش، راحتی و سبک بودن، جنس عالی و شکل ظاهری زیبا را می توان نام برد. این کفش مناسب آتش کاری و جوشکاری می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش ایمنی مدل مهندسی اسپرت کف طبی کد CASPER-15 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کفش مهندسی اسپرت دارای کفی طبی و بسیار راحت برای استفاده در تمام طول روز می باشد .جنس زیره ازمواد PU محصول ترکیه با تزریق دو مرحله و جنس رویه DTY با گرید AA می باشد .آستر داخل پلی استر پنبه با تراکم 70 ب 30 و جهت آستر رویه از منسوج نبافته جهت تهویه هوا و تنفس آسان پا استفاده شده است .کفی داخلی طبی با مواد PU سرد با روکش کتان 100 درصد، ضد باکتری و قابل شستشو است .جنس سرپنجه کامپوزیت مقاوم در برابر 200 ژول ‌ضربه و دارای تائیدیه وزارت کار می باشد . نوع دوخت: دوخت استاندارد با نخ ترکیه و 4 بخیه در 1 سانت بوده و دارای بوگیر با خاصیت ضد باکتری و قارچ است. وزن کفش بسیار سبک بوده تقریبا هر جفت کفش وزنی معادل 1100 گرم را دارا می باشد . قالب کفش بزرگ می باشد و پیشنهاد می گردد یک سایز کوچکتر انتخاب نمایید .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش ایمنی ولتکس مدل IOG EX S1P خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کفش ایمنی ولتکس دارای ایمنی بالا میباشد. جنس رویه کفش از پارچه مش ترکیبی ساخته شده است که تا حدودی ضد آب میباشد ( در حد پاشش ) طراحی این محصول از ارگونومی ویژه ای بوده و پاشنه آن آنتی شوک و جاذب ضربه است. زیره کفش دو دانسیه است و لایه ضد میخ در زیر کفش قرار گرفته است. . زیره کفش خاصیت ضد اسید و ضد روغن و مقاوم در برابر حلال های نفتی و مشتقات آن را دارد و از لیز خوردن افراد جلوگیری میکند. سر پنجه کفش از جنس فلز بوده و مقاوم در برابر 200 ژول ضربه میباشد. طول هر سایز کفش نسبت به اندازه آن به سانتی متر برابر است با : 39-40 = 26.32CM 40-41 = 27.07CM 42 = 27.91CM 46 = 30.45CM

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چکمه ایمنی سیف تو مدل جوشکاری Best Welder Rigger Boots خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چکمه ایمنی ویژه جوشکاری مدل Best Welder Rigger Boots تولید شرکت SAFETOE می باشد . جنس رویه کفش از چرم طبیعی گاوی ضد آب با کیفیت بسیار بالا و فرآوری شده با فناوری تنفسی برای خشک نگه داشتن پا در تمام طول روز.می باشد . جنس زیره از نوع PU دودانسیته می باشد . این چکمه مناسب فعالیت جوشکاری و یا سایر فعالیت های مشابه می باشد ، دارای گواهینامه EN ISO 20345: 2011، است . نام تجاری Safetoe، جنس کلاهک سرپنجه از استیل ضد زنگ با مقاومت 200 ژول می باشد ، مقاوم در برابر لغزش، جذب ضربه، ضد الکتریسیته ساکن، مقاوم در برابر بنزین و مواد شیمیایی -ناخنی میانی، مقاوم در برابر روغن است . این محصول توسط آزمایشگاه اینترتک انگلستان (Approved Body:0362) تست شده است .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پوتین ایمنی مدل میداس خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پوتین ایمنی میداس دارای رویه از جنس چرم صنعتی است. این رویه علاوه بر ظاهر مناسب و مقاومت از تنفس پذیری بالایی برخوردار می باشد. زیره به کار رفته در این محصول از جنس PU است که از استحکام و دوام بالایی برخوردار می باشد. این زیره علاوه بر مقاومت بالا از اصطکاک و گریپ بالایی برخوردار است و ضد لغزش است. این محصول کاملاً به صورت ارگونومیکی و مطابق با استانداردهای بین المللی تولید شده و کاربر در استفاده طولانی مدت دچار خستگی نمی شود. سرپنجه کامپوزیتی به کار رفته در این کفش از پا و انگشتان در برابر ضربات و فشارهای ناگهانی محافظت میکند. این سرپنجه می تواند تا 200 ژول ضربه تحمل نماید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کاور کفش مدل نایلونی شفاف بسته 100 جفتی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

محصولی که به شما معرفی می‌شود، نمونه‌ای از کاورهای کفش است. این محصول از لایه‌ای نایلونی شفاف تولید می‌شود. برای اتصال محکم این کاور با کفش، یک کش نازک دور قسمت ساق کفش قراردارد. برای تهیه‌ی این کاورها به‌صرف هزینه‌ی زیادی نیاز نبوده و فضای مناسب برای نگهداری از آن‌ها هم بسیار کوچک است. در اماکنی نظیر آزمایشگاه‌ها و برخی از بخش‌های بیمارستان‌ها برای ورود یا خروج افراد از دمپایی استفاده می‌کنند؛ اما با توجه به میزان تردد و هزینه‌ای که باید صرف تهیه‌ی دمپایی و محل استقرار آن شود، از کاورهای کفش استفاده می‌کنند. این کاورها روی کفش کاربر قرار می‌گیرند و از انتقال آلودگی و کثیفی کفش به محیط جلوگیری می‌کنند. اصولا از این کاورها نباید بیشتر از یک‌بار استفاده کنید. در غیر این صورت امکان آلوده شدن محیط بسیار بالا می‌رود. این کاورها فیری سایز هستند و برای تمامی افراد با هر سایز پا قابل‌استفاده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پوتین ایمنی کاوه مدل کارون 102 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کفش ایمنی، پایپوشی است که دارای فاکتورها و مولفه های ایمنی بوده و پای فرد را از هرگونه سوانح احتمالی در محیط کار و خطرات جانبی محافظت می کند. کفش کاوه با تولید تخصصی ترین کفش ایمنی همواره میکوشد رسالت و شعار خود را در عمل معنا نماید: . ماموریت ما ، ایمنی شماست. محصول فوق با دارا بودن سرپنجه فولادی استاندارد مقاوم در برابر 200 ژول حافظ سلامت شماست.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش ایمنی کلانتر مدل اکولوژیک خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

استفاده از کفش‌های ایمنی در محیط‌هایی که امکان آسیب دیدن پای کاربران وجود دارد امری ضروری است. محصول فوق نیز به‌همین منظور طراحی و تولید می‌شود.این کفش دربرابر بنزین و روغن مقاوم بوده و از پای کاربر دربرابر این مواد محافظت می‌کند. ساختار کفی این کفش ایمنی از جنس PU بوده که استحکام بسیار بالایی دارد و به‌راحتی دچار سایش نمی‌شود. طراحی این کفی به‌خوبی انجام شده است و مانع از لغزش کاربر در حین کار می‌شود. ساق این کفش کوتاه بوده و جنس رویه این کفش چرم مصنوعی می باشد. در قسمت پنجه نیز یک لایه فولادی قرار داده شده است که بسیار مقاوم بوده و پنجه ها را در مقابل ضربات شدید مسون نگاه می دارد. 

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پوتین ایمنی کفش کاوه مدل 204 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کفش ایمنی، پایپوشی است که دارای فاکتورها و مولفه های ایمنی بوده و پای فرد را از هرگونه سوانح احتمالی در محیط کار و خطرات جانبی محافظت می کند. کفش کاوه با تولید تخصصی ترین کفش ایمنی همواره میکوشد رسالت و شعار خود را در عمل معنا نماید: . ماموریت ما ، ایمنی شماست. محصول فوق با دارا بودن سرپنجه فولادی استاندارد مقاوم در برابر 200 ژول حافظ سلامت شماست.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش ایمنی سیفتی پاتن مدل آدرین خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کفش ایمنی صادراتی برند سیفتی پاتن مدل آدرین (ساق کوتاه) یک محصول با کیفیت ساخت ایران و شهر تبریز است که با هدف حفاظت از پاهای نیروهای کاری و مهندسین اجرایی در محیط های صنعتی و ساختمانی طراحی و تولید گردیده است. جنس استفاده شده در رویه مدل آدرین از چرم طبیعی گاوی است که تولید شهر تبریز با مواد گیاهی و یکی از بهترین متریال های ایرانی می‌باشد. جنس زیرِه مدل آدرین تزریقی PU است که با کمک ماشین آلات و تجهیزات ایتالیایی ساخته شده است. سر پنجه از مهم‌ترین عوامل جلوگیری از صدمه به پاها می‌باشد که در مدل آدرین سرپنجه کامپوزیت با نشان استاندارد ملی ایران است.سرپنجه های کامپوزیتی وزن کفش را به شدت سبک می کنند. کفی داخلی آدرین طبی پلی یور سوراخ دار با روکش کتان نخی آنتی باکتریال است. دوخت استفاده شده در آدرین، استاندارد با نخ POLSAT ترکیه که با 4 بخیه در هر سانتیمتر است. کفش ایمنی آدرین دارای گواهی های تاییدیه کیفیت ضد لغزشی و ضد مواد نفتی و روغنی و عایق جریان الکتریکی و مقاومت برخوردی سرپنجه مورد تایید اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی است. اخذ نشان استاندارد ملی ایران و تایید کیفی این محصول از سوی مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار و استقبال گسترده واحدهای صنعتی در سراسر میهن عزیزمان و صادرات این محصول به کشورهای همجوار، حاکی از کیفیت مطمئن و مستمر این محصول دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش ایمنی سیفتی پاتن مدل ونیز خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از وسایل مهم و ضروری برای حفاظت از پاهای انسان در هر کارگاه صنعتی و ساختمانی کفش ایمنی است.اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید، که در محل کار خود از لباس کار استفاده می کنید، احتمالا به لزوم استفاده از کفش ایمنی در محیط های سنگین کاری پی برده باشید. کفش ایمنی مدل ونیز دارای سرپنجه کامپوزیت و مقاوم به 200 ژول ضربه پذیری با تاییدیه فنی وزارت کار است. جنس رویه کفش از چرم طبیعی گاوی درجه یک شهر تبریز با فرآوری مواد گیاهی می باشد. جنس زیره کفش از مواد دو دانسیته تی پی یو و پی یو تزریقی توسط مواد و ماشین آلات ایتالیایی است. ونیز دارای کفی داخلی طبی سوراخ دار با روکش کتان نخی آنتی باکتریال و همچنین دارای بوگیر پا با خاصیت باکتری زدایی می باشد. دوخت های استفاده شده در کفش کاملا استاندارد با نخ POLYART ترکیه و به تعداد چهار بخیه در هر سانتی متر انجام گرفته است.دو طرف ساق این کفش از شبرنگ استفاده شده است که برای ایمنی و دید بیشتر در محیط های تاریک طراحی شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پوتین ایمنی مدل پارس خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پوتین سربازی ارگ به صورت کفی طبی ساخته شده است بسیار سبک و راحت و مقاوم است رویه از چرم گاوی ساخته شده است مناسب برای سربازی و کوهنوردی و بوم گردی دارای 10 سوراخ بند که تعداد استاندارد هست

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش ایمنی مدل E326 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

از ویژگیهای بارز این کفش، ظاهر شیک و اصطلاحاََ اسپورت و مهندسی آن و همچنین وزن پایین آن به علت استفاده از نوعی کامپوزیت سبک نارسانا به جای استفاده از فولاد می باشد که سبب شده تا این محصول علاوه بر سبکی، عایق برق ولتاژ ضعیف نیز می باشد. این کفش ایمنی تحمل ضربه تا 200 ژول را دارد این اصطلاح به معنی آن است که اگر یک جسم 20 کیلوگرمی از فاصله یک متری روی پا بی افتد این کفش می تواند این ضربه را تحمل و خنثی کرده و از پا محافظت کند .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش ایمنی سیفتی پاتن مدل ونکوور خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مهندسین عزیز کشورمان ایران ، دیگر نگران فصل بهار و تابستان و استفاده از کفش ایمنی مناسب در محیط گرم کارتون اصلا نباشید. ما با جدیدترین طراحی کفش ایمنی ساق کوتاه برند سیفتی پاتن به نام ونکوور در کنار شما خواهیم بود . در راستای ایجاد نگرشی جدید و کاملا مهندسی در طراحی کفش ایمنی در فصول بهار و تابستان، کفش ایمنی ساق کوتاه مدل ونکوور با آستر و تهویه مناسب توسط کارخانه سیفتی پاتن به عنوان یک نماینده کالای با کیفیت داخلی با هدف رقابت با کالای خارجی پا به عرصه تولید گذاشت. هر مهندس اجرایی می تواند در زمان انجام عملیات اجرایی با خیال راحت از جانب خطرهایی که پاهایش را در محیط کار تهدید می کند آن را به مدت زیاد بپوشد و از راحتی آن لذت ببرد. کفش ایمنی ونکوور دارای سرپنجه تمام کامپوزیت است که یکی از برترین متریال های سرپنجه می‌باشد که طول عمر بالایی دارد و مقاوم در برابر 200 ژول ضربه پذیری با تاییدیه فنی وزارت کار می باشد. جنس رویه ونکوور از چرم طبیعی گاوی درجه یک شهر تبریز با فرآوری مواد گیاهی می باشد. جنس زیره پوتین از مواد دو دانسیته تی پی یو و پی یو تزریقی توسط مواد و ماشین آلات پیشرفته ایتالیایی است. ونکوور دارای کفی داخلی طبی آنتی باکتریال و همچنین دارای بوگیر پا با خاصیت باکتری زدایی می باشد. دوخت های استفاده شده در فرانسیس کاملا استاندارد بوده و با نخ POLYART ترکیه و به تعداد چهار بخیه در هر سانتی متر انجام گرفته است. دو طرف ساق این کفش از شبرنگ استفاده شده است که برای ایمنی و دید بیشتر در محیط های تاریک طراحی شده است. ونکوور دارای گواهی های تاییدیه کیفیت ضد لغزشی و ضد مواد نفتی و روغنی و عایق جریان الکتریکی و مقاومت برخوردی سرپنجه مورد تایید اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی است.اخذ نشان استاندارد ملی ایران و تایید کیفی این محصول از سوی مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار و استقبال گسترده واحدهای صنعتی در سراسر میهن عزیزمان و صادرات این محصول به کشورهای همجوار، حاکی از کیفیت مطمئن و مستمر این محصول دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش ایمنی سیفتی پاتن مدل تورنتو کد 2022 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر به دنبال پوتین ایمنی با کیفیت، شیک و محکم و کاملا متفاوت با بقیه همکاران خود در محیط کارتان می گردید ما به شما پوتین ایمنی صادراتی شرکت سیفتی پاتن مدل تورنتو کد 2022 رو پیشنهاد می کنیم. پوتین ایمنی تورنتو به عنوان یک نماینده موفق پوتین ایمنی با کیفیت در عرصه داخلی با هدف رقابت با کالای خارجی پا به عرصه طراحی و تولید گذاشت. هر نیروی کار و یا مهندس اجرایی می تواند در زمان انجام عملیات اجرایی با خیال راحت از جانب خطرهایی که پاهایش را در محیط کار تهدید می کند آن را به مدت زیاد بپوشد و از وزن سبک و راحتی آن لذت ببرد. پوتین ایمنی تورنتو دارای سرپنجه تمام کامپوزیت است که یکی از برترین متریال های سرپنجه می‌باشد و بسیار مقاوم با طول عمر بالایی است و مقاوم در برابر 200 ژول ضربه پذیری با تاییدیه فنی وزارت کار می باشد. جنس رویه تورنتو از چرم طبیعی گاوی سافت درجه یک شهر تبریز با فرآوری مواد گیاهی می باشد. جنس زیره پوتین (PU) پی یو تزریقی توسط مواد و ماشین آلات پیشرفته ایتالیایی است. تورنتو دارای کفی داخلی تمام چرم آنتی باکتریال و همچنین دارای بوگیر پا با خاصیت باکتری زدایی می باشد. دوخت های استفاده شده در تورنتو کاملا استاندارد بوده و با نخ POLYART ترکیه و به تعداد چهار بخیه در هر سانتی متر انجام گرفته است.تورنتو دارای گواهی های تاییدیه کیفیت ضد لغزشی و ضد مواد نفتی و روغنی و عایق جریان الکتریکی و مقاومت برخوردی سرپنجه مورد تایید اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی است. اخذ نشان استاندارد ملی ایران و تایید کیفی این محصول از سوی مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار و استقبال گسترده واحدهای صنعتی در سراسر میهن عزیزمان و صادرات این محصول به کشورهای همجوار، حاکی از کیفیت مطمئن و مستمر این محصول دارد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید فیلتر بنزین خودرو به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش ایمنی یحیی مدل super 3m خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برخورد اجسام سنگین با پا در حین انجام فعالیت‌های صنعتی امری اجتناب ناپذیر است. در این صورت اگر از کفش مناسبی استفاده کرده باشید، هیچ آسیبی به پای شما وارد نمی‌شود. کفش ایمنی «یحیی» (Yahya) مدل «Super 3M» یکی از محصولاتی است که این شرکت به بازار ارائه می‌کند. در ساخت قسمت سرپنجه‌ی این کفش از فولاد استفاده شده که این مدل را برای استفاده در کارهای صنعتی که احتمال سقوط اجسام سنگین وجود دارد مناسب کرده است. زیره‌ی این کفش از جنس پلی یورتان ساخته شده و از مقاومت بالایی در برابر سایش برخوردار است. همچنین این محصول می‌تواند از پای شما در برابر اسید، بنزین، روغن و آب محافظت کند. دیگر ویژگی قابل اشاره این کفش خاصیت آنتی باکتریال است که از ایجاد بوی نامطبوع در استفاده طولانی مدت جلوگیری می‌کند. قسمت رویه‌ی این مدل هم از جنس چرم مصنوعی ساخته شده و همانطور که از یک کفش صنعتی انتظار می‌رود این قسمت از مقاومت بالایی دربرابر آسیب و سایش برخوردار است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پوتین ایمنی ولتکس مدل 56 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پوتین ایمنی ولتکس دارای رویه ای از جنس چرم طبیعی است. این محصول با داشتن ساق های نسبتا بلند و پنجه فلزی که قابلیت مقاومت ضربه و فشار تا دویست ژول را دارا است، می تواند به خوبی از پاها محافظت کند. بالا بودن مقاومت کفش ایمنی در برابر ضربه باعث شده تا استفاده از آن در مشاغلی که با خطر افتادن اجسام سنگین بر روی پای افراد رو به رو هستند، بسیار با اهمیت و پر کاربرد باشد. همچنین می دانیم که انتخاب کفشی که باید ساعت ها در طول روز از آن استفاده شود بسیار با اهمیت است چرا که استفاده از کفش های نامناسب باعث دردهای اسکلتی و خستگی سریع پاها می شود. زیره پلی اورتان در این کفش قابلیت ضد سایش دارد و همچنین در ایستادن های طولانی خستگی کمتری را برای شخص ایجاد می کند. قبل از خرید کفش ایمنی به نکات زیر توجه داشته باشید ابتدا لازم است خطرات محیط کار خود را به خوبی بشناسید {اگر با برق سرو کار دارید باید کفش عایق برق که سرپنجه آن از جنس کامپوزیت است تهیه نمایید} {اگر در محیط کار شما مایعات وجود دارد لازم است که یا از پوتین های ایمنی ضد آب و یا از چکمه های لاستیکی ایمنی استفاده نمایید} سپس به جنس رویه و اندازه ی ساق کفش توجه کنید تا مناسب کار شما باشد. و همچنین راحتی و مناسب بودن سایز کفش امری بسیار هائز اهمیت می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پوتین ایمنی سیفتی پاتن مدل Marco خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از موارد بسیار مهم در رعایت کردن اصول ایمنی در محل کار، پوشیدن کفش ایمنی کار مناسب است. تحقیقات نشان می دهد که استفاده از کفش کار نامناسب علاوه بر این که سلامتی جسمی شما تحت تاثیر می گذارد و آنرا به خطر می اندازد، روی اعصاب شما هم تاثیر منفی می گذارد و راندمان کار شما را پایین می آورد. مهره های گردن و کمر شما به دلیل ارتباط مستقیمی که با پای شما دارند دچار آسیب های جدی می شوند. حتما شنیده اید که "پا قلب دوم است" پس با انتخاب کفش کار مناسب و ایمن می توانید از بروز ناراحتی های مختلف در بدن و اعصاب خود جلوگیری کنید. افرادی که در شرایطی کار می کنند که خطر سقوط اجسام روی پای آنها وجود دارد یا اینکه در شرایطی هستند که ممکن است اجسام داغ یا برنده با پای آنها برخورد کنند، باید کفش و پوتین ایمنی راحت و مطمئن برای استفاده در محل کار را برای خود تهیه کنند و از آن استفاده نمایند. کفش های ایمنی انواع مختلفی دارند که می توان به کفش ایمنی مهندسی، کفش ایمنی طبی، کفش ایمنی تبریز اشاره نمود. در این مطلب از آتش مهار البرز ویژگی های کفش کار ایمنی و استاندارد را برای شما بازگو می کنیم. یک کفش ایمنی کار استاندارد که مورد تایید استاندارد بین المللی باشد باید بتواند از انگشت های پای شما در برابر یک قطعه فولادی 20 کیلوگرمی که از ارتفاع 1 متر به طور مستقیم روی پای شما سقوط می کند محافظت کند و قدرت جذب 200 ژول انرژی جنبشی را داشته باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پوتین ایمنی پاژند فیدار تبریز مدل کارون خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پوتین ایمنی کارون طبق استاندارد مرکز تحقیقات و امور اجتماعی ومرکز اداره استاندارد کرج بوده و یکی از کفش های ایمنی با کیفیت برند پاژند فیدار تبریز می باشد. این کفش دارای زیره تک دانسیته pu و شامل آجهای منحنی و آنتی شوک در قسمت پنجه و پاشنه و ضد الکتریسیته طرح ایتالیا-oil resistant می باشد. سرپنجه این کفش فولادی از جنس ورق آبکاری شده - مقاوم در برابر ضربه 200 ژول می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چکمه ایمنی مدل ضد اسید خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چکمه ضد اسید صادقی با استفاده از مواد پی وی سی و دیوپی درجه یک و نو و با کیفیت بالا تولید شده است. این چکمه در مشاغلی که در آن پرسنل با انواع اسید سر و کار دارند، از قبیل باتریسازی کاربرد فراوانی دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پوتین ایمنی ارک مدل چرم پرو TPU-PU خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جنسیت : مردانه جنس : چرم واکس خور زیره : دو دانسیته TPU/PU مقاوم در برابر حلال های نفتی، روغنی و اسیدی - ضد سایش و ضد لغزش سرپنجه : کامپوزیت با مقاومت ضربه پذیری 200 ژول آستری : رطوبت گیر راشل است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش ایمنی ایمن ترن مدل پاور خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پوتین ایمنی ضد برق و اسید ترن مدل پاور ساق بلند با سرپنجه کامپوزیت و مقاوم به 200 ژول ضربه پذیری، رویه ای از جنس چرم نبوک طبیعی 3لایه با ضخامت 6 میلی متر دارد. جنس زیره این کفش از مواد دو دانسیته تی پی یو و پی یو مقاوم به سایش و لغزش ایجاد شده که یک انتخاب بسیار مناسب در گروه کفش ایمنی محسوب می شود. ظاهر زیبا این مدل موجب شده تا به عنوان گزینه بسیار مناسبی برای مهندسین و مدیران باشد. وزن کم این کفش به لطف استفاده از مش و میکروفایبر در رویه و EVA وTPU در زیره کفش می باشد که توانسته وزن 560 گرمی داشته باشد و کاربر بتواند در طول روز بدون کمترین خستگی ناشی از سنگینی کفش از آن استفاده کند. زیره تزریق شده از جنس پلی اورتان ایتالیایی ضد سایش بوده و عمر بالایی را دارا است.به واسطه استفاده از سیستم تزریق ریزشی دو دانسیه در این کفش، لایه زیرین که در تماس با زمین می باشد با داشتن دانسته بالاتر عمر بیشتری به کفش میدهد. در این مدل همچنین تزریق دودانستیه زیره به رویه باعث یکپارچگی رویه و زیره شده و جدا شدن زیره را غیر ممکن کرده است. کفی داخلی این کفش از جنس EVA در نظر گرفته شده است که به خوبی با قالب پای شما سازگاری پیدا می کند، علاوه بر حس راحتی مانع خستگی زود هنگام شده و سوراخهای روی کفی باعث بوجود آمدن گردش هوا در کفش شده و کفش کمتر و دیرتر بو می گیرد.این کفش جهت استفاده در کارگاه های صنعتی ، کوهنوردی، برق کاری و آتش نشانی کفش مناسبی است. پوتین ایمنی ضد برق و اسید ترن مدل پاور دارای تاییده اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی و مطابق با استاندارد S1 SRC می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش ایمنی یحیی مدل HERA - SUPER 3M خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تزریق مستقیم پلی اورتان ( PU ) در زیره کفش های ایمنی یحیی ، ویژگی هایی شامل سبک بودن زیره ، اصطکاک بسیار بالا در سطوح لغزنده و فصل های سرد ، مقاومت بالاتر در محیط های شیمیایی و روغنی ، راحتی و دوام به دلیل خاصیت ارتجاعی و همچنین جاذب ضربه که استفاده کننده نیاز نیاز به ایستادن زیاد و یا راه رفتن طولانی مدت دارد مناسب است . کفی استفاده شده در کفش طبی و ارگونومیک می باشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پوتین ایمنی مدل ساوالان خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پوتین ایمنی ساق بلند، جنس رویه از چرم طبیعی چاپی با ضخامت استاندارد، زیره تزریق مستقیم پی یو، سرپنجه ایمنی کامپوزیت مقاوم در بر ابر نیروی 200 ژول، عایق برق، مخصوص کارگاه های تولیدی، بسیار سبک است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش ایمنی کاویان کد 40-151 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

استفاده از کفش‌های ایمنی در محیط‌هایی که امکان آسیب دیدن پای کاربران وجود دارد امری ضروری است. محصول فوق نیز به‌همین منظور طراحی و تولید می‌شود.این کفش دربرابر بنزین و روغن مقاوم بوده و از پای کاربر دربرابر این مواد محافظت می‌کند. ساختار کفی این کفش ایمنی از جنس PU بوده که استحکام بسیار بالایی دارد و به‌راحتی دچار سایش نمی‌شود. طراحی این کفی به‌خوبی انجام شده است و مانع از لغزش کاربر در حین کار می‌شود. ساق این کفش بلند بوده و جنس رویه این کفش چرم مصنوعی می باشد. در قسمت پنجه نیز یک لایه فولادی قرار داده شده است که بسیار مقاوم بوده و پنجه ها را در مقابل ضربات شدید مسون نگاه می دارد.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا