خانه و آشپزخانه

نکات مهم خرید چای ساز به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید چای ساز باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

راستش را بخواهید امروزه نوشیدنی های گرم زیادی وارد فرهنگ خورد و خوراک ما ایرانیان شده است که البته هیچ کدام نتوانسته اند جای چای را نزد ما ایرانی ها بگیرند و همچنان ملت ایران به دنبال این هستند که در کوتاه ترین زمان ممکن به یک چای خوش رنگ و خوش طعم و تازه دم دست پیدا کنند. برای این موضوع بهترین راه خرید چای ساز است که اصلا هم از پروسه عجیب و پیچیده ای برخوردار نیست، تنها کافی است برای انتخاب یک چای ساز مناسب و باکیفیت به چند نکته ساده توجه نمود.

چای‌ ساز چیست؟

چای ساز وسیله‌ای کاملا برقی است و برای آماده سازی و گرم نگه داشتن چای از آنها بهره برده می‌شود. معمولا فناوری و تکنولوژی این دستگاه خیلی بالا نیست. به طور کلی از دو بخش تشکیل شده است: کتری و قوری. درون کتری این وسیله المنتی وجود دارد که آب را گرم می‌نماید.

فواید استفاده از دستگاه چای‌ساز

  • نسبت به کتری و قوری های معمولی، آب را در مدت زمان بسیار کوتاهی به نقطه‌ی جوش می‌رساند.
  • در مقایسه با کتری و قوری‌های روگازی که گاز زیادی را مصرف می‌کنند، مصرف برق این مدل بسیار پایین می‌باشد.
  • به دلیل وجود تفاله گیر در قوری، شست‌و‌شو و خارج کردن تفاله‌های چای از آن بسیار راحت خواهد بود.
  • به راحتی درون کابینت جای می‌گیرد و فضای زیادی را اشغال نمی‌کند.
  • می‌توانید از چای ساز به عنوان وسیله‌ای برای چیدمان آشپزخانه‌تان استفاده کنید.
  • به دلیل قابلیت گرم نگه داشتن چای، به راحتی می‌توانید برای چند بار از چای آماده شده، نوش جان کنید.

انواع چای ساز‌

چای ساز دم‌آور: این مدل از چای ساز‌ها برقی می‌باشند و شکل ظاهری آنها چیزی شبیه به کتری و قوری‌های روگازی است. چون در این دسته از چای سازهای برقی هم قوری روی کتری قرارمی‌گیرد و چای آرام آرام با گرمای کتری که به قوری منتقل می‌شود، دم می‌کشد. عطر و طعم چایی که در این مدل از چای ساز ها آماده می‌شود درست شبیه دم کشیدن چای بر روی گاز است. پس اگر چای خور ماهری هستید و تفاوت طعم چای حاضر شده بر روی گاز را با چای ساز برقی متوجه می‌شوید، به سراغ خرید این مدل بروید.
چای ساز دارای پایه: در این مدل از چای سازها، قوری و کتری در کنار یکدیگر و بر روی پایه یا استندی قرار گرفته‌اند. در نتیجه هر دوی آنها از طریق برقی که صفحه‌ی نگهدارنده به آنها وارد می‌کند، کار خواهند کرد. برخی از این مدل‌ها دارای درجه‌ی تنظیم، فناوری فیلتر قوری، تایمر و… هستند. بدیهی است که هرچه امکانات بیشتری داشته باشند، قیمت آنها هم بالاتر می‌رود.
چای ساز فاقد قوری: جالب است بدانید که بعد از تولید این مدل از چای سازهای برقی، خیلی با استقبال مصرف کنندگان مواجه نشد. چراکه عملکرد پایینی دارد و چای بی‌کیفیتی را آماده می‌کند. حجم چای آماده شده در آن هم بسیار کم است و بیشتر برای زندگی مجردی و دانشجویی کاربرد دارد. در نتیجه می‌توان گفت اگر به سراغ خرید چایساز فاقد قوری نروید، بهتر است.

نکات مهم هنگام خرید چای ساز

  • مهم‌ترین عامل تعیین‌کننده در خرید چایساز مناسب، جنس و طراحی آن است. بدنه‌ دستگاه باید به‌خوبی طراحی شده‌ باشد و تا جای ممکن، نباید حرارت داخل چای‌ساز به بدنه منتقل شود.
  • دسته نگه‌دارنده‌ بدنه چای‌ ساز، از جنسی باشد که داغ نشود و تحمل حداکثر وزن چای‌ ساز را داشته‌ باشد. بسیاری از چای‌سازها، در اثر استفاده مداوم یا قرار گرفتن در معرض حرارت، می‌شکنند یا داغ می‌شوند و تغییر حالت می‌دهند.
  • نکته‌ بعد اینکه هنگام خرید، دقت کنید که میزان مصرف برق چای‌ ساز، در محدوده منطقی و مناسبی باشد. معمولا چای‌سازها در محدوده‌ ۱۸۰۰ تا ۲۲۰۰ وات مصرف برق دارند. دقت کنید که این عدد بیشتر از این محدوده نباشد تا هزینه برق مصرفی‌تان افزایش پیدا نکند.
  • اگر انتخاب نهایی‌تان در جنس چای‌ ساز، استیل است، دقت کنید که حتما ضدزنگ و ضدرسوب باشد؛ اگر پس از استفاده از چای‌سازتان با مشکل چربی بستن روی آب مواجه شدید، چندبار با سرکه و آب سرد، چای‌سازتان را بشورید تا از شر این مشکل رها شوید.
  • به‌یاد داشته ‌باشید که چای‌سازی مناسب است که حتما فیلتر آب و فیلتر داخل قوری داشته ‌باشد.
  •  هنگام خرید چایساز به فرورفتگی انتهای کتری نگاه کنید. این قسمت، مهم‌ترین قسمت چای‌ ساز است. این قسمت، رسانای چای‌ساز است که به برق متصل می‌شود تا به حرارت لازم برسد. دقت کنید که حتما رسانای کتری، فلزی باشد. رسانای پلاستیکی، کیفیت لازم را ندارد و مدت رساندن دمای آب به نقطه‌ جوش را طولانی‌تر می‌کند.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید چایساز

نحوه نگهداری از چای ساز

  • برای افزایش عمر و بازدهی چای ساز خود بهتر است هیچگاه آن را در کنار اجاق گاز و دیگر وسایل گرمازای آشپزخانه تان قرار ندهید.
  • سعی کنید دوشاخه دستگاه را به پریز برقی بزنید که به محض ضرور بتوانید آن را به سادگی از منبع جدا نمایید.
  • برای پیچیدن سیم به دور دستگاه صبر کنید تا بدنه آن کاملا خنک شود.
  • در هنگام تعیین پارامترهای تعیین شده بر روی دستگاه با دکمه های آن به نرمی رفتار کنید.
  • از گذاشتن سریع و محکم کتری و قوری بر روی یکدیگر و در بر روی صفحه چای ساز که موجب خط افتادن آن می شود، اجتناب نمایید.
  • در صورت بروز مشکل و خرابی در دستگاهتان آن را به نمایندگی های مجاز برند محصولتان ارجاع دهید.
  • برای تمیز کردن چای ساز حتما آن را از برق خارج کنید.

باتوجه به نکاتی که در این نکات خرید چای ساز گفته شد، می توانید چای ساز مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه چایساز ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز چای ساز فیلیپس مدل HD7301/00 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چای‌ساز «فیلیپس» مدل «HD7301/00» یکی از زیباترین و کاراترین چای‌سازهای فیلیپس است. این دستگاه از سه قسمت کلی کتری برقی و قوری و پایه تشکیل‌ شده است. برق کل دستگاه توسط پایه‌ی زیرین کتری تامین می‌شود که دارای کابل برق بوده و طوری طراحی‌ شده است تا در صورت نیازنداشتن به کابل بلند، اضافات سیم در آن قرار گیرد و کابل برق کوتاه‌تر باشد. باوجود این پایه، کتری در حین فعالیت و گرم‌شدن می‌تواند گردش 360 درجه داشته باشد و محدود به چپ و راست نشود. بدنه‌ی کتری از پلاستیک است و با رنگ مشکی براقی که دارد، زیبایی خاصی به محیط می‌بخشد. نشانگر کناری کتری میزان آب را در کتری نشان می‌دهد. دکمه‌ی روشن/خاموش شدن کل دستگاه در زیر دسته کتری قرار دارد و روی دسته، دکمه‌ی جوش‌آمدن یا گرم نگه‌داشتن تعبیه ‌شده است. لامپ‌های نشانگر روی دسته، وضعیت کتری را نمایش می‌دهد. قوری مدل HD7301/00 از جنس شیشه‌ی مقاوم به حرارت است و صافی توری آن گنجایش زیادی دارد تا حجم زیادی از برگ چای را در خود جای دهد؛ به‌این‌ترتیب برگ چای دم می‌کشد، ولی وارد فنجان یا استکان نمی‌شود. حجم قوری و کتری در حدی است که با مقدار مناسبی چای خشک، می‌توان برای تعداد نفرات زیادی نوشیدنی تهیه کرد. این محصول گزینه‌ای مناسب برای خریداران محسوب می‌شود و عرضه‌ی آن توسط فیلیپس مزیتی مهم تلقی می‌شود تا انتخاب آن برای خریداران راحت‌تر باشد.

بدنه و ظاهر

کتری این دستگاه حدود از 1.9لیتر گنجایش آب دارد. بدنه‌ی این محصول از پلاستیک مشکی و باکیفیت ساخته شده است. کف کتری یک المنت قرار دارد و با یک پوشش فلزی پوشانده شده است. قوری نیز شیشه‌ای است و حدود 1 لیتر گنجایش دارد. درون قوری یک محفظه‌ی تفاله‌گیر از جنس ضدزنگ وجود دارد که از ورود تفاله‌ی چای به داخل قوری جلوگیری می‌کند. درپوش قوری را می‌توان به‌عنوان درپوش کتری نیز استفاده کرد. در قسمت جلویی دستگاه یک قسمت شفاف درجه‌بندی شده وجود دارد و میزان آب درون کتری را می‌توان از این طریق تشخیص داد. زیر پایه قسمتی برای جمع کردن سیم برق طراحی شده است و دارای پایه‌های ضدلغزش است.

صافی دهانه کتری

        در قسمت دهانه خروجی آب کتری یک قطعه مشبک پلاستیکی وجود دارد که از ورود رسوبات داخل کتری به درون لیوان یا قوری جلوگیری می‌کند. این قطعه پرتابل است و می توان آن را جدا کرد و شست.

سیستم گرم‌نگهدار خودکار

این دستگاه مجهز به سیستم گرم‌نگهدار است. بعد از جوش‌آمدن آب کتری در‌صورتی‌که درپوش کتری بسته باشد یا قوری روی کتری قرار داشته باشد، سیستم گرم‌نگهدار فعال می‌شود و دمای کتری را نزدیک به نقطه‌ی جوش نگه‌ می‌دارد. در این حالت آب کتری بخار می‌شود و با برخورد به کف قوری باعث دم‌کشیدن چای می‌شود. با استفاده از دکمه‌ای که روی دسته کتری قرار دارد، می‌توان به حالت دستی سیستم نگم‌نگهدار را فعال کرد.

بخریم یا نخریم؟

چای‌ساز فیلیپس مدل HD7301/00 یک دستگاه بسیار باکیفیت و کارآمد است. این محصول سالیان سال مهمان آشپزخانه شما خواهد بود. بدنه مشکی رنگ آن زیبایی‌بخش محیط شماست و کیفیت آن پیشاپیش توسط نام فیلیپس تایید شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چای ساز فلر مدل TEA112S خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نقد و بررسی و خرید چای ساز فلر مدل TS112 چای ساز فلر مدل TS112 محصولی زیبا و متفاوت است که با طراحی خاص و جذاب خود نظرها را به خود جلب می‌کند. ظاهر چای ساز در نگاه اول یادآور کتری و قوری‌های سنتی معمولی است و طرفداران خاص خود را دارد. این چای ساز کارآمد از کتری و قوری با بدنه چینی ساخته شده است. این محصول به دلیل بهره گیری از طراحی ایستاده فضای کمی را اشغال و در عین حال جلوه خاصی به آشپزخانه می‌بخشد. بررسی موتور و نحوه عملکرد چای ساز فلر مدل TS112 توان موتور تعبیه شده بر روی چای ساز TS112 فلر 1350 وات می‌باشد و این توان حرارتی موجب می‌شود تا آب در مدت زمان کوتاهی به دمای جوش برسد. پس از رسیدن آب به دمای جوش، المنت‌های حرارتی در کف کتری با تغییر وضعیت، مصرف را کم کرده و آب را گرم نگه می‌دارد و چای در قوری به آرامی دم کشیده و لذت نوشیدن یک چای با عطر و طعم مطبوع را به ارمغان خواهد آورد. لازم به ذکر است که در حالت گرم کردن، مصرف انرژی تا 90 درصد کاهش می‌یابد. سیستم خاموش شدن خودکار و محفظه ای برای جمع آوری سیم چای ساز TS112 فلر چای ساز فلر مدل TS112 جهت محافظت و ایمنی بیشتر به ترموستات مجهز شده است و در صورت اتمام آب، به صورت اتوماتیک دستگاه خاموش می‌شود و با پر کردن کتری، مجددا آب به دمای جوش می‌رسد. این چای ساز دارای کفی می‌باشد که در زیر آن محفظه‌ای قرار دارد که می‌توان کابل برق دستگاه را در آن جمع آوری کرد. ویژگی های چای ساز فلر مدل TS112 جنس بدنه این دستگاه چینی می‌باشد. کتری این دستگاه دارای قابلین چرخش 360 درجه از هر سمت است. کتری TS112 دارای گنجایش 1.2 لیتر می‌باشد. این کتری دارای نشانگر میزان آب می‌باشد. همچنین دارای قابلیت تنظیم دمای آب داخل کتری می‌باشد. دمای اب تنظیم شده بر روی نمایشگر دستگاه قابل مشاهده و تغییر می‌باشد. چای ساز فلر مدل TS112 دارای قوری چینی با فیلتر از جنس استیل ضد زنگ می‌باشد. برای این محصول سیستم انتقال از جوش به گرم نگهدارنده تعبیه شده است

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید حوله به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چای ساز لونا مدل 607 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چای ساز «لونا» مدل«607 » با توان 1800 وات یک محصول کارآمد و هوشمند با طراحی بسیار زیبا است که برای آماده‌سازی چای و سایر نوشیدنی‌ها و دمنوش ها استفاده می‌شود.گنجایش این کتری چای‌ساز 2 لیتر و گنجایش قوری آن یک لیتر است. جنس محفظه‌ی کتری شیشه و استیل ضد زنگ است و قوری آن از شیشه مقاوم به حرارت ساخته شده است. همچنین این محصول دارای سیستم قطع خودکار می باشد. سیم چای‌ساز به پایه متصل است و به این ترتیب می‌توان به قابلیت جداسازی کتری از پایه و استفاده از آن به صورت بدون سیم اشاره کرد. امکان چرخش 360 درجه‌ی کتری روی پایه نیز از دیگر مزایای این مدل است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چای ساز کورس مدل CTM1570 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چای ساز کورس مدل CTM1570 یک چای ساز روی هم دیجیتال با توان 2200 وات، قابل اعتماد و مطمئن برای دم کردن چای در سریع ترین زمان است. این چای ساز برقی دارای کتری 1.7 لیتری و قوری 1 لیتری است که قوری در بالای کتری قرار می گیرد و دم کردن چای با این مدل چای ساز روی هم، سریع تر از چای ساز کنار هم صورت می گیرد. زیرا بخار حاصل از جوش آمدن کتری به آرامی چای داخل قوری را دم می کند. جنس کتری و قوری چای ساز کورس از شیشه پیرکس باکیفیت است که برخلاف جنس استیل، چای فوق العاده خوش رنگ و خوش طعمی را فراهم می کند. یکی از ویژگی های مهم و ضروری چای ساز برقی، خاموش شدن خودکار پس از جوش است که باعث می شود به محض جوش آمدن، کتری در حالت گرم نگهدارنده قرار بگیرد و آب داخل کتری با دمای ملایم جوش بخورد و چای به آرامی دم بکشد. در نهایت اگر آب کتری تمام شود، چای ساز حس می کند و به صورت اتوماتیک خاموش می شود تا به سیستم چای ساز آسیب وارد نشود و سال ها از این چای ساز بدون تعمیر و سرویس کردن به خوبی استفاده کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چای ساز ابکازو مدل TM-1172 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چای ساز ابکازو مدل TM-1172 یکی از بهترین چای سازهای ساخته شده با متریال با کیفیت است که به دلیل برخورداری از توان مصرفی حداکثر 2000 وات بسیار محبوب شده است. این وسیله یک کتری استیل 1/7 لیتری و یک قوری شیشه‌ای 1 لیتری با کیفیت دارد که بر روی یک پایه ضد لغزش قرار گرفته است و با یک صفحه نمایش دیجیتال کنترل می‌شود. یک صافی استنلس استیل و یک قطع کن آب در این سیستم قرار گرفته است که کار کردن با آن را بسیار آسان‌تر می‌کند. چای ساز مدل TM-1172 از طراحی ظاهری خاص و زیبایی برخوردار است به همین دلیل نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است. قوری شیشه‌ای و کتری استیل زد زنگ این دستگاه به گونه‌ای طراحی شده است که زیبایی آن را چندین برابر می‌کند. این وسیله‌ها دارای یک دسته پلاستیکی با کیفیت هستند که برای آسان‌تر شدن حمل آن‌ها طراحی و ساخته شده است. این قوری و کتری بر روی یک پایه ضد لغزش بسیار زیبا قرار می‌گیرند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چای ساز هومند مدل Royaltea خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در اکثر چای ساز های دیگر جنس فیلتر چای از پلاستیک هست که طعم چای شما را خراب می کند.در چای ساز Homendجنس فیلتر از فولاد ضد زنگ هست که طعم واقعی چای را برای شما اماده می کند. این چای ساز سخنگو هست و هنگامی که چای را دم می کند با اخطار صوتی ( من چای را دم کردم ، لذت ببر ) شما را مطلع می کند. لذت بردن از چای سالم و خوشمزه با تکنیک تقطیر ، چای با کیفیت بهتری آماده می کند. طراوت و لذت چای دم کرده با روش تقطیر بسیار بیشتر دوام می آورد. این چایساز 4 دکمه مجزا بروی پنل خود دارد که اولین دکمه برای خاموش و روشن کردن دستگاه است. دومین دکمه که با عدد 40 درجه نشان داده شده برای تهیه شیر خشک می باشد سومین دکمه که با عدد 80 درجه نشان داده شده برای تهیه انواع دمنوش و چای گیاهی و سبز تعبیه شده است. و در آخر چهارمین دکمه که با عدد 100 درجه نشان داده شده برای تهیه چای سیاه می باشد. این چایساز قابلیت تهیه 30 فنجان چای را دارد و برخلاف خیلی از چایساز ها که طعم اصیل چای در آنها دست نیافتنی می باشد. چایساز سخنگو هومند مدل Royaltea استیل مشکی - Homend،رفیق نیمه راه نیست و لذت نصف ونیمه از چای به شما نمی دهد.بعد از دم کردن چای کتری این چای ساز تا دو ساعت آب را در دمای 95 درجه ثابت نگه می دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چای ساز وردا مدل 2260 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

خستگی تمام روز با نوشیدن یک لیوان چای به در می‌رود. حال آنکه، بعضی اوقات به دلیل نداشتن زمان و دیر به جوش آمدن آب و یا دیر دم کشیدن چای، از نوشیدن آن بی‌بهره می‌مانیم. چای ساز وردا می‌تواند برای حل این مشکل کمک حال شما باشد. کتری چای ساز وردا ظرفیت آبی برابر با 1.8 لیتر داشته که می‌تواند این آب را ظرف مدت کمتر از 8 دقیقه به جوش برساند. از دیگر ویژگی‌های این چای ساز می‌توان به خاموش شدن خودکار آن اشاره کرد؛ پس دیگر نیازی نیست که نگران سررفتن آب و کثیف شدن منزل خود باشید؛ همچنین یکی از ویژگی‌های قابل توجه چای ساز وردا، قابلیت گرم نگهداشتن آب است. قوری این چای ساز حجمی مناسب و برابر با 1 لیتر داشته و از جنس شیشه است، استفاده از این جنس در بدنه کتری و قوری این مزیت را برای شما ایجاد کرده تا از شفافیت و میزان دم کشیدن چای خود مطلع شده و از نوشیدن یک چای گرم، لذت ببرید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چای ساز آ ا گ مدل AE2717 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این چایی ساز، یک چایی ساز کنار هم با گرید مصرفی A و ساخت کشور آلمان است که به شما امکان دم کردن چایی را می‌دهد. طراحی این چایی‌ساز بسیار به روز و جدید است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چای ساز بوش مدل teaxx TTA2201 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چای ساز بوش BOSCH مدل TTA2201 با توان 1785 وات دستگاهی با طراحی زیبا به رنگ سفید بوده که توسط آن میتوان انواع چای و دمنوش را در مدت زمان اندکی تهیه نمود. این دستگاه دارای یک پایه برای قرار گیری کتری میباشد و قوری نیز روی کتری تعبیه میشود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چای ساز نیکووا مدل NTK-205DF خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چای ساز نیکووا مدل NTK-205DF یک دستگاه هوشمند و کارآمد برای تهیه چای و آب گرم است. این چای ساز با توان ماکزیمم 2200 وات می تواند ظرفیت 1.8 لیتر آب را در کمترین زمان به جوش برساند. بدنه شیشه ای این چای ساز از جنس بوروسیلیکات بالا ساخته شده است که بادوام و مقاوم در برابر لکه و خط و خش است. همچنین پایه این چای ساز قابلیت چرخش 360 درجه دارد که استفاده از آن را برای هر دو دست راحت می کند. نشانگر LED روی دستگاه به شما نشان می دهد که آب در حال جوش است یا گرم نگه داشته می شود. المنت حرارتی پنهان این چای ساز از جنس استیل ضدزنگ است که علاوه بر افزایش بازده حرارتی، از جوشیدن خشک جلوگیری می کند و با جوش آمدن آب به طور خودکار خاموش می شود. این چای ساز همچنین دارای کنترل الکترونیکی است که با فشار دادن دکمه های مخصوص، می توانید دمای آب را بین 40 تا 100 درجه سانتی گراد تنظیم کنید. این قابلیت به شما اجازه می دهد که برای نوع چای یا نوشیدنی مورد نظر خود، دمای مناسب را انتخاب کنید. علاوه بر این، این چای ساز قابلیت کلرزدایی هم دارد که با فعال کردن آن، می توانید آب را به مدت 3 دقیقه بجوشانید تا آب تصفیه شده و سالم به دست آورید. فیلتر چای ساز نیز از جنس استیل ضدزنگ است که قابل جابجایی و جداسازی است و به راحتی قابل شستشو است. با خرید این چای ساز، می توانید لذت خوردن چای و آب گرم را با کمترین زحمت و بالاترین کیفیت تجربه کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چای ساز کیوی مدل KTM -2907 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چای ساز کیوی ساخت کشور ترکیه با  2200 وات قابلیت قطع خودکار و ظرفیت کتری 1/8 لیتر و ظرفیت قوری 0/9 لیتر است و دارای صافی چای و قابلیت گرم نگهدار و چرخش 360 درجه می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چای ساز تفال مدل BJ201841 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چای‌ساز مدل «BJ201841» محصولی کارآمد و خوش‌ساخت از شرکت «تفال» است. کتری و قوری چای‌ساز طراحی شکیل دارند، کتری از جنس پلاستیک و قوری از جنس پیرکس ساخته شده‌اند. کتری 1.9 لیتر حجم دارد و روی پایه ی اصلی قرار می گیرد. المنت های حرارتی در کف کتری آب را به سرعت به جوش می آورند. برق کل دستگاه توسط پایه‌ی زیرین کتری تامین می‌شود که دارای کابل برق بوده و طوری طراحی‌ شده است تا در صورت نیازنداشتن به کابل بلند، اضافات سیم در آن قرار گیرد و کابل برق کوتاه‌تر باشد. باوجود این پایه، کتری در حین فعالیت و گرم‌شدن می‌تواند گردش 360 درجه داشته باشد و محدود به چپ و راست نشود. فیلتر قوری از جنس استیل ساخته شده و تفاله چای یا دم‌نوش را از نوشیدنی جدا می‌کند. با جداکردن فیلتر از قوری می‌توانید به راحتی قطعات دستگاه را تمیز کنید چای‌ساز تفال BJ201841 درمجموع یک دستگاه باکیفیت از شرکت خوش‌نام تفال است که گزینه‌ای مطلوب برای لذت بردن از یک نوشیدنی خوش‌طعم با کمترین زحمت و در کوتاه‌ترین زمان به شمار می‌آید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید مایکروویو ،مایکروفر و سولاردام به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چای ساز سوکانی مدل SK-SH-1093 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این قوری و کتری از برند سوکانی ساخت چین می‌باشد که مدل آن 1093می‌باشد. برند سوکانی از جمله کمپانی‌های معتبر در دنیا می‌باشد که به دلیل استفاده از متریال مرغوب و تکنولوژی پیشرفته در تولید محصولاتش شهرتی جهانی دارد؛ بطوری که تمامی محصولات این شرکت دارای کیفیتی اروپایی و مورد تایید استاندارد CE اروپا می‌باشند. جنس این قوری و کتری از جنس شیشه و استیل زنگ نزن است. کفی کتری هنگامی که روی دستگاه قرار می گیرد، قابلیت این را دارد که 360 درجه بچرخد. گنجایش قوری، 1 لیتر و گنجایش کتری، 1.7 لیتر می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چای ساز فلر مدل TS113 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چای‌سازها عموما از دو قسمت قوری و کتری تشکیل ‌شده‌اند. کتری‌ها دارای توان حرارتی بالا هستند که آب را به‌سرعت به جوش می‌آورند و سپس با تغییر حالت، مصرف را کم کرده و آب را گرم نگه می‌دارند تا چای در قوری به‌آرامی دم کشیده و نوشیدنی خوش‌طعم و خوش‌رنگ تولید شود. شرکت‌ها، دفاتر، زوج‌های جوان و تمام افرادی که به نوشیدنی‌های داغ مانند چای علاقه دارند، می‌توانند بدون هیچ تردیدی این محصول را انتخاب کنند. همچنین جوش‌آمدن آب در زمان کوتاه می‌تواند بسیار مفید واقع شود. چای‌ساز «Feller TS113»، با توان حرارتی بالا آب را به‌سرعت به دمای جوش می‌رساند. با استفاده از دکمه‌های لمسی روی صفحه‌ی شیشه‌ای دستگاه می‌توان کتری را خاموش و زیر قوری را گرم کرد. صافی توری داخل قوری مانع ورود تفاله‌ی چای به قوری و درنهایت استکان می‌شود؛ همچنین تمیزکردن قوری راحت‌تر انجام می‌شود. وجود برند فلر روی این چای‌ساز، انتخاب را آسان‌تر می‌کند. گفتنی است شرکت فلر، یک برند آلمانی در زمینه‌ی تولید و عرضه‌ی لوازم‌خانگی است. محصولات این شرکت، طیف گسترده‌ای از لوازم‌خانگی را دربرمی‌گیرند مانند ماکروویو، آون برقی، چای‌ساز، قهوه‌ساز، کباب‌پز، ساندویچ‌ساز، پلوپز، آرام‌پز، سرخ‌کن، چرخ گوشت، غذاساز، جاروبرقی، اتو و... . مراکز گسترده‌ی خدمات پس از فروش و شبکه‌ی وسیع عرضه‌ی محصولات و نیز قیمت مناسب از امتیازات ویژه‌ی محصولات فلر به‌شمار می‌آیند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چای ساز یورولوکس مدل EU-TT2812DGS خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چای ساز یورولوکس مدل EU-TT2812DGS از جمله محصولات پرفروش و محبوب موجود در بازار بوده و توسط این برند با قدمت و مطرح تولید شده است. در این مدل کتری و قوری کنار هم روی یک صفحه نگهدارنده قرار می‌گیرند. این صفحه به گونه‌‌ای طراحی شده که امکان چرخش 360 درجه‌‌ای را برای کتری فراهم می‌کند. با توجه به توان 2200 واتی، امکان جوشیدن آب در مدت زمان کوتاه را فراهم‌ می کند. یورولوکس برای EU-TT2812DGS از یک کتری فلزی از جنس استیل که 1.7 لیتر گنجایش دارد استفاده کرده است. همچنین قوری 1 لیتری از جنس شیشه‌‌ای تهیه شده که با توجه به وجود فیلتر، موجب تفکیک تفاله چای برای‌تان خواهد شد. لازم به ذکر است که قابلیت‌های دیگری اعم از سیستم ایمنی محافظت از قطعات الکتریکی در مقابل گرم شدن بیش از حد یا بدون آب کار کردن محصول، سیستم خاموش شدن خودکار وگرم نگهدار قوری در این دستگاه به چشم می‌خورند. در مجموع EU-TT2812DGS را می‌توان یک گزینه با کارکردی آسان برای استفاده روزمره دانست.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چای ساز فلر مدل TS285 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چای‌ساز «فلر»، مدل «TS 285»، یکی از زیباترین مدل چای‌سازهای این شرکت است. این چای‌ساز شامل یک کتری و یک قوری است که هرکدام زیبایی و کیفیت مناسبی دارند. حجم کتری 2 لیتر است و روی پایه‌ی اصلی قرار می‌گیرد. با این طراحی، کتری بدون سیم و قابل جابه‌جایی بوده و چرخش روی پایه‌، بدون محدودیت است. بدنه‌ی کتری ترکیبی از پلاستیک و قطعات استیل و شیشه‌ی مقاوم به حرارت است. المنت‌های حرارتی در کف کتری آب را به‌سرعت به جوش می‌آورند. در این مدل قوری روی کتری قرار می‌گیرد. قوری مدل TS 285، صافی توری بزرگ و ظرفیتی یک لیتری دارد. بدین‌ترتیب امکان تهیه و دم‌کردن چای با حجم زیاد نیز وجود دارد. هنگامی‌که چای را برای دم‌کشیدن درون قوری می‌ریزید، کتری در حالت گرم نگه‌داشتن قرار می‌گیرد تا چای برای دم‌کشیدن زمان کافی داشته باشد. در چای‌ساز فلر، مدل TS 285، چراغ نشانگر آبی زمان گرم نگه‌داری و چراغ نشانگر قرمز زمان جوش‌آوری نشان می‌دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چای ساز آیکو مدل AK272TM خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چای‌ساز آیکو مدل AK272TMمحصولی کارآمد و خوش‌ساخت از شرکت آیکو است. تری و قوری چای‌ساز طراحی شفافی دارند و از جنس شیشه ساخته شده‌اند. به این ترتیب به راحتی می‌توانید از میزان آب باقیمانده در دستگاه مطلع شوید ظرفیت کتری چای‌ساز 1.7 لیتر است و گنجایش قوری آن به 0.8 میلی‌لیتر می‌رسد. فیلتر قوری از جنس استیل ساخته شده و تفاله چای یا دم‌نوش را از نوشیدنی جدا می‌کند. با جداکردن فیلتر از قوری می‌توانید به راحتی قطعات دستگاه را تمیز کنید. با توجه به اینکه سیم دستگاه به پایه‌ی آن متصل است امکان جابه‌جایی راحت و آزادانه‌ی کتری وجود دارد همچنین نوع طراحی دستگاه اجازه‌ی چرخش 360 درجه‌ی کتری را روی پایه می‌دهد و به این ترتیب افراد چپ‌دست هم در استفاده از دستگاه مشکلی نخواهند داشت. چای‌سازآیکو مدل AK272 TM به سیستم ایمنی مجهز است که در صورت اتمام آب داخل کتری عملکرد دستگاه را متوقف می‌کند و به این ترتیب مانع از آسیب‌دیدن قطعات دستگاه می‌شود. این چای‌ساز مجهز به چراغ‌ نشانگر است که وضعیت کار دستگاه را به شما اطلاع می‌دهد. همیشه قبل از روشن کردن دستگاه درپوش را محکم ببندید، مطمئن شوید که درپوش به درستی قفل شده است. در غیر این صورت کتری به صورت خودکار خاموش نخواهدشد و ممکن است آب در حال جوش از کتری بیرون بریزد. دستگاه چای ساز آیکو دارای قابلیت تنظیم درجه جوش می باشد . لبه دستگاه چای ساز از استیل ضد زنگ می باشد واز ترموستات هوشمند ساخته شده است. قوری این دستگاه با فیلتر استیلی که دارد می توان انواع دم نوش ها رو هم برای خودتون آماده کنید که این فیلتر مانع ورود تفاله ب داخل لیوان شما می شود

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چای ساز کورس مدل CTM 1569 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چای و قهوه ساز کورس مدل CTM 1569 برای افرادی که به دستگاه‌های نوشیدنی‌ساز علاقه دارند گزینه مناسبی است. این مدل علاوه بر چای توانایی ساخت قهوه هم دارد. برای این مدل پایه دارای صفحه گرم نگهدارنده تعبیه شده است. این صفحه برای زمانی که نوشیدنیتان را فراموش می‌کنید یا زودتر از انتظارتان آماده شده است مناسب است. توان مصرفی که برای این مدل در نظر گرفته شده 2300 وات است. ظرفیت کتری آب 1.7 لیتر، ظرفیت قوری چای 1.2 لیتر است. جنس استفاده شده برای چای و قهوه ساز کورس مدل CTM 1569 استیل ضدزنگ است. جنس بدنه کتری این مدل از شیشه است. استفاده از این جنس باعث شده تا شستشوی این محصول آسان باشد. طول سیم این مدل 71 سانتی‌متر است. از ویژگی‌های دیگر این مدل می‌توان به فیلتر برای قهوه ساز، تایمر و قطع‌کن و کنترل دیجیتالی برای گرم نگهداشتن و خاموش شدن خودکار پس از جوش اشاره کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چای ساز میگل مدل GTS 112-03 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چای ساز مدل GTS 112-03 محصولی از برند میگل است. شرکت میگل این مدل را با یک طراحی نسبتا ساده و زیبا روانه بازار کرده است. این محصول دارای یک کتری با ظرفیت ۱.۷ لیتر است که بر روی صفحه نگه‌دارنده با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه قرار می‌گیرد. قوری این مدل از جنس چینی دارای صافی توری استیل ضد زنگ است که مانع ورود تفاله چای به استکان یا لیوان می‌شود و به‌این‌ترتیب چای صاف و گوارا سرو می‌شود. گنجایش کتری ۱.۷ لیتر و ظرفیت قوری ۰.۸ لیتر است که می‌توان در هر وعده برای تعداد زیادی از میهمانان چای آماده کرد. بالا بودن توان و قدرت کتری برقی این چای‌ساز می‌تواند ظرفیت کامل آب را ظرف چند دقیقه به جوش آورد. توان مصرفی این چای ساز ۱۲۰۰ وات است و برای این مدل امکان کم و زیاد کردن دما تعبیه شده است. اگر به دنبال یک چای ساز با کیفیت مطلوب هستید مدل GTS 112-03 می‌تواند یک گزینه ایده‌آل باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چای ساز فلر مدل TS285 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چای‌ساز «فلر»، مدل «TS285»، یکی از زیباترین مدل چای‌سازهای این شرکت است. این چای‌ساز شامل یک کتری و یک قوری است که هرکدام زیبایی و کیفیت مناسبی دارند. حجم کتری 2 لیتر است و روی پایه‌ی اصلی قرار می‌گیرد. با این طراحی، کتری بدون سیم و قابل جابه‌جایی بوده و چرخش روی پایه‌، بدون محدودیت است. بدنه‌ی کتری ترکیبی از پلاستیک و قطعات استیل و شیشه‌ی مقاوم به حرارت است. المنت‌های حرارتی در کف کتری آب را به‌سرعت به جوش می‌آورند. در این مدل قوری روی کتری قرار می‌گیرد. قوری مدل TS285، صافی توری بزرگ و ظرفیتی یک لیتری دارد. بدین‌ترتیب امکان تهیه و دم‌کردن چای با حجم زیاد نیز وجود دارد. هنگامی‌که چای را برای دم‌کشیدن درون قوری می‌ریزید، کتری در حالت گرم نگه‌داشتن قرار می‌گیرد تا چای برای دم‌کشیدن زمان کافی داشته باشد. در چای‌ساز فلر، مدل TS285، چراغ نشانگر آبی زمان گرم نگه‌داری و چراغ نشانگر قرمز زمان جوش‌آوری نشان می‌دهد. گفتنی است شرکت فلر، یک برند آلمانی در زمینه‌ی تولید و عرضه‌ی لوازم‌خانگی است. محصولات این شرکت، طیف گسترده‌ای از لوازم‌خانگی را در برمی‌گیرد: ماکروویو، آون برقی، چای‌ساز، قهوه‌ساز، کباب‌پز، ساندویچ‌ساز، پلوپز، آرام‌پز، سرخ‌کن، چرخ‌گوشت، غذاساز، جاروبرقی، اتو و... . مراکز گسترده‌ی خدمات پس از فروش و شبکه‌ی وسیع عرضه‌ی محصولات و نیز قیمت مناسب کالاها، از امتیازات ویژه‌ی محصولات فلر به شمار می‌آیند.

1

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چای ساز میگل مدل 286 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چای‌ساز مدل 286 محصولی خوش‌ساخت و کارآمد است که توسط شرکت «میگل» (Migel) برای جوش آوردن آب، دم‌کردن و آماده‌سازی سریع چای طراحی و تولید شده است. بدنه کتری این محصول از جنس شیشه و استیل تهیه شده است که زیبایی خاصی دارد و با وجود دستگیره‌های عایق گرما، به‌راحتی قابل‌حمل است. قوری این مدل از جنس شیشه دارای صافی توری استیل است که مانع ورود تفاله چای به استکان یا لیوان می‌شود و به‌این‌ترتیب چای صاف و گوارا سرو می‌شود. گنجایش کتری 2 لیتر و ظرفیت قوری 0.8 لیتر است که می‌توان در هر وعده برای تعداد زیادی از میهمانان چای آماده کرد. بالا بودن توان و قدرت کتری برقی این چای‌ساز می‌تواند ظرفیت کامل آب را ظرف چند دقیقه به جوش آورد. در قسمت زیر صفحه گرم نگه دارنده این محصول یک فضای لازم برای جمع‌آوری سیم دستگاه در نظر گرفته شده است. برای چای‌ساز مدل 286 چراغ LED هم در نظر گرفته شده است که بارنگی قرمز نشان دهنده جوش آوری و آبی هنگام دم آوری قابل ‌مشاهده است. چای ساز میگل مدل 286 در دو رنگ سفید و مشکی عرضه شده است، که در دو رنگ، بدنه کتری استیل میباشد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید کارواش خانگی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چای ساز میگل مدل GTS 060 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چایساز ایستاده میگل با کتری ۱.۹ لیتری استیل و قوری شیشه ای. قوری ساخته شده در کارخانه schott آلمان است و ۱ لیتر ظرفیت دارد. سیستم خاموش شدن خودکار پس از به جوش آمدن و نیز هنگام اتمام آب کتری مانع از آسیب به دستگاه می شود. دارای فیلتراستیل ضدزنگ در قوری دارای محل جمع‌آوری سیم برق با قابلیت استفاده جداگانه به عنوان کتری برقی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چای ساز آوکس مدل DEMPLUS خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چای ساز awox مدل demplus با قدرت 2200 وات محصول ترکیه بوده که با طراحی بسیار خارق العاده و کیفیت برتر ظاهری زیبا و شیک به آشپزخانه شما میدهد این محصول دارای سیستم گرم نگهدارنده آب جوش میباشد که در واقع کارایی سماور را برای شما به ارمغان می آورد. سیستم اتوماتیک خاموش شدن دستگاه در هنگام بی آبی عملا عمر طولانی به محصول شما میدهد قوری و کتری دارای صافی جدا شونده و قابل شستشو میباشند کتری دارای درب مجزا میباشد که عملا میتوان بصورت جداگانه از قوری استفاده کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چای ساز فکر مدل BESTEA خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این چای ساز از نوع سرهم بوده و قوری آن بر روی کتری قرار می گیرد.اما چیزی که این چای ساز را متفاوت کرده است کتری آن است که از جنس فایبر گلاس مخصوص و ضد رسوب است.ظرفیت کتری دراین مدل 2 لیتر بوده و می تواند ظرفیت مناسبی را برای آماده سازی چای در اختیار شما قرار دهد. چای ساز مدل BESTEA FAKIR دارای توان 1800 وات بوده و در کمترین زمان ممکن آب داخل آن خواهد جوشید. این محصول به سیستم خاموش شدن خودکار نیز مجهز است و در صورتی که آب داخل کتری کم باشد و یا بجوشد چای ساز به صورت اتوماتیک خاموش خواهد شد. این چای ساز قابلیت گرم نگهدارنده دارد و می تواند پس از دم کشیدن چای آنرا به صورت گرم و اماده مصرف نگهدارد.برای این کار دکمه ای بر روی دسته ان در نظر گرفته شده است که با روشن کردن آن چایساز به صورت خودکار چای داخل قوری را گرم و آماده مصرف نگه می دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چای ساز میلن مدل MTM-7 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از لوازمی که امروزه نیاز است در آشپزخانه وجود داشته باشد چای‌سازها هستند. این لوازم برای ما می‌توانند در زمان بسیار کمتری و حتی با کیفیت بالاتری چای به دم بیاورند. از این چای‌سازها می‌توان برای دم کردن و تهیه دمنوش هم استفاده‌های مفیدی داشت. چای ساز میلن مدل MTM-7 یکی از همین چای‌سازها است که دارای ظاهری شیک و امروزی بوده و می‌تواند برای شما استفاده‌های مفیدی داشته باشد. این چای‌ساز دارای گنجایشی برایر 1 لیتر برای قوری و 2.5 لیتر برای کتری است. از ویژگی‌های این چای‌ساز این است که دارای محفظه‌ای است در زیر که سیم در آن جمع می‌شود. از دیگر ویژگی‌هایی که این چای‌ساز دارد این است شما در آن دارای سیستم گرمکن هستید.

چای ساز‌ها

نوشیدن چای از لذتبخش‌ترین کارهایی است که در طول روز انجام می‌دهیم. استفاده از سماور و کتری و قوری در هر مکانی آسان نیست. گاهی برای سرعت بخشیدن به امور نیاز است که از ابزارهای جدید استفاده کنیم. یکی از این لوازم که امروزه نیاز به آن در همه مکان‌ها از جمله منزل، مغازه و دفتر کار حس می‌شود چای‌ساز است. این ابزار می‌تواند بسیار سریع آب را به جوش بیاورد. با این وجود می‌تواند جایگزین بسیار مناسبی برای سماورها باشند که مدت زمان زیادی را برای جوش آوردن آب به خود اختصاص می‌دهند. چای ساز میلن مدل MTM-7 یکی از همین چای‌سازها است.

ویژگی‌ها

این چای‌ساز دارای ظاهری شیک و امروزی بوده و می‌تواند برای شما استفاده‌های مفیدی داشته باشد. ابعاد این چای‌ساز41x22x17 سانتی‌متر بوده و 1800 گرم وزن دارد. این چای‌ساز شامل ظروف قوری چای است. محل قرارگیری قوری روی چای‌ساز خواهد بود. جنس قوری از شیشه بوده و جنس کتری هم از شیشه است. هر دو این ظروف قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند و دسته‌ای برای حمل دارند. محدوده ظرفیت کتری 2.5 لیتر بوده و محدوده ظرفیت قوری 1.0 لیتر است. از جمله امکانات این چای‌ساز می‌توان به صفحه گرم نگه دارنده کتری اشاره کرد. محدوده توان مصرفی بین 1500 تا 2000 وات است. حداکثر توان مصرفی این چای‌ساز 1800 وات است.  این چایساز سیمی به طول  100 سانتی‌متر دارد. همچنین این چای‌ساز دارای محفظه جمع‌آوری سیم است.

جمع‌بندی

چای ساز میلن مدل MTM-7 به لحاظ کارایی برای کاربر بسیار مفید خواهد بود و برای افرادی که زمان زیادی برای جوش آمدن آب و دم آمدن چای ندارند بسیار مناسب است. از طرفی مصرف انرژی آن معقول بوده و پرمصرف نیست. کیفیت ساخت مناسبی دارد و طراحی آن قابل قبول، ظریف و زیباست. امکانات و قابلیت‌های این چای‌ساز به میزان زیادی کاربردی و مناسب بوده و با توجه به قیمتی که برای آن ارائه می‌شود ارزش خرید دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چای ساز ناسا الکتریک مدل NS-525 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چای ساز مدل NS-525 برند ناسا الکتریک یکی از محصولات با‌کیفیت و مقرون به‌صرفه این شرکت است. جنس شیشه‌ای قوری و کتری این محصول سبب شده تا از میزان آب موجود در آن مطلع شوید. کتری این محصول حجم 3 لیتر و قوری هم حجم 1 لیتر را دارد. با توجه به حجم در نظر گرفته شده، این محصول بسیار مناسب خانواده‌های کم جمعیت است. جنس دسته و درپوش در نظر گرفته شده برای این محصول از نوع نسوز است که در برابر افزایش حرارت هم مقاوم است. صافی زد زنگ در نظر گرفته شده هم برای قوری در نظر گرفته شده است. در مجموع باید گفت که چای ساز NS-525 با توجه به جنس و طراحی در نظر گرفته شده، می‌تواند یکی از انتخاب‌های مناسب برای خانواده کم جمعیت باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چای ساز بیم مدل TM2804 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چای ساز بیم مدل TM2804 را می‌توان شیک‌ترین و به روزترین چای ساز شرکت بیم معرفی کرد. آماده کردن صبحانه، بعد از یک خواب دلچسب شبانه، کار آسانی نیست و سخت‌ترین بخش کار، آماده کردن چای است. چرا که باید منتظر جوش آمدن کتری یا سماور شویم، سپس چای را دم کنیم و بعد از آن منتظر دم کشیدن و مراقب نجوشیدن آن نیز باشیم. اما با خرید چای ساز بیم از خوابتان لذت بیشتری ببرید و تنها به فکر آماده کردن سفره صبحانه باشید. چرا که چای ساز بیم مدل TM2804 مجهز به فناوری تنظیم زمان شروع به کار از 12 ساعت قبل است. یعنی تنها کافی است شب قبل از خواب، آب و چای در چای ساز بیم مدل TM2804 بریزید و صبح با بوی خوش چای تازه دم از خواب بیدار شوید. اگر قصد خرید چای ساز لاکچری، زیبا و پرکاربرد را دارید، چای ساز بیم مدل TM2804 را حتما مورد بررسی قرار دهید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چای ساز پارس پیدن مدل Hazel-TM1212 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چای ساز پارس پیدن با کتری شیشه ای و پایه شیشه ای با کلید های لمسی یک محصول جدید از تولیدی پارس پیدن است ، این چای ساز مجهز به دم کنی با کلید های لمسی با تظیم دما می باشد .همچنین این مدل مجهز به 2 ترموگارد می باشد . جنس کفی و المنت چای ساز از استیل ضد زنگ می باشد. به همراه این محصول یک قوری از جنس شیشه پیرکس مجهز با تفاله گیر استیل ارائه میشود. در کف کتری شیشه ای این محصول چراغ های ال ای دی آبی رنگ نورانی وجود دارد که به زیبایی محصول و آشپزخانه شما می افزاید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چای ساز تکنو مدل Te-915 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

قطعا چای از نوشیدنی‌هایی است که دربین ما ایرانی‌ها بسیار پرطرفدار و پر مصرف است. چای‌سازهای برقی از جمله لوازم خانگی پرکاربرد استند که تهیه‌ی این نوشیدنی پرطرفدار را بسیار آسان کرده‌اند. چای‌سازها عموما از دو قسمت قوری و کتری تشکیل ‌شده‌اند. کتری‌ها دارای توان حرارتی بالا استند که آب را به‌سرعت به جوش می‌آورند و سپس با تغییر حالت، مصرف را کم کرده و آب را گرم نگه می‌دارند تا چای در قوری به‌آرامی دم کشیده و نوشیدنی خوش‌طعم و خوش‌رنگی تولید شود. چای‌ساز «تکنو» مدل «TE-915» از جمله دستگاه‌های خوش‌ساخت این شرکت است که از کتری استیل و قوری شیشه‌ای ساخته شده است. کتری 2 لیتری و قوری که گنجایش 1.2 لیتر دارد در کنار هم و روی صفحه‌ی اصلی دستگاه قرار می‌گیرند. صافی داخلی قوری برگ چای را از نوشیدنی جدا می‌کند. لازم به ذکر است موتور این چای‌ساز با توان 2200 وات کار می‌کند و در مدت زمانی کوتاه آب را به دمای جوش می‌رساند.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چای ساز فلر مدل TS 285 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چای‌ساز «فلر»، مدل «TS285»، یکی از زیباترین مدل چای‌سازهای این شرکت است. این چای‌ساز شامل یک کتری و یک قوری است که هرکدام زیبایی و کیفیت مناسبی دارند. حجم کتری 2 لیتر است و روی پایه‌ی اصلی قرار می‌گیرد. با این طراحی، کتری بدون سیم و قابل جابه‌جایی بوده و چرخش روی پایه‌، بدون محدودیت است. بدنه‌ی کتری ترکیبی از پلاستیک و قطعات استیل و شیشه‌ی مقاوم به حرارت است. المنت‌های حرارتی در کف کتری آب را به‌سرعت به جوش می‌آورند. در این مدل قوری روی کتری قرار می‌گیرد. قوری مدل TS285، صافی توری بزرگ و ظرفیتی یک لیتری دارد. بدین‌ترتیب امکان تهیه و دم‌کردن چای با حجم زیاد نیز وجود دارد. هنگامی‌که چای را برای دم‌کشیدن درون قوری می‌ریزید، کتری در حالت گرم نگه‌داشتن قرار می‌گیرد تا چای برای دم‌کشیدن زمان کافی داشته باشد. در چای‌ساز فلر، مدل TS285، چراغ نشانگر آبی زمان گرم نگه‌داری و چراغ نشانگر قرمز زمان جوش‌آوری نشان می‌دهد.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا