ورزش و سفر

نکات مهم و راهنمای خرید ماگ و قمقمه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید ماگ و قمقمه باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

یکی از انواع لوازم مورد نیاز دختران و پسران، ماگ‌ها و قمقمه‌ها هستند. این ابزار به فرزندان شما کمک می‌کنند تا برای حمل و نقل مایعات مختلف و نوشیدن آن‌ها با مشکلی مواجه نشوند. اما خرید این لوازم نیز مانند سایر انواع خریدها از جمله خرید کتاب، کیف، خرید مداد رنگی و … نیازمند به کار گیری اندکی دقت و توجه است. بنابراین در ادامه با راهنمای خرید ماگ و قمقمه همراه شوید تا نکات مهمی در مورد خرید اینگونه محصولات در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

نکات مهم هنگام خرید ماگ

جنس محصول

اولین نکته به هنگام خرید ماگ سفری توجه به جنس آن می باشد. اگر شما قصد استفاده از ماگ را در محیط های اداری و یا خانگی خود دارید، بهتر است از نوع سرامیکی و یا شیشه ای استفاده کرده و اگر هم به دنبال خرید یک محصول مناسب برای سفر هستید، جنس استیل آن را خریداری نمائید.

اندازه و میزان گنجایش

اندازه و میزان گنجایش یک لیوان بسته به میزان مصرف شما دارد. اگر از آن دسته افرادی هستید که پیوسته عاشق چای و قهوه و دیگر نوشیدنی های گرمید به دنبال لیوان های بزرگ و اگر نه خیلی طرفدار نوشیدن مایعات گرم نیستید، به سراغ اندازه های کوچک این قبیل محصولات بروید.

دسته دار بودن

هنگام خرید ماگ دقت کنید که محصول مورد نظرتان دسته دار باشد، تا بتوانید با راحتی بیشتر آن را در دسته گرفته و یا جابجا نمائید.

دَردار بودن

با اینکه اصولا در ساخت ماگ ها توجه به گرم نگه داشتن دمای مایعات درونی آنان لااقل برای یک مدت زمان کوتان نیز لحاظ می شود، اما بهتر است شما به دنبال خرید لیوان هایی باشید که دَردار هستند تا هم برای مدت زمان بیشتری گرمای نوشیدنی شما را حفظ کنند و هم در صورت افتادن لیوان، سبب پخش نشدن نوشیدنی در محیط مورد نظرتان شوند.

طراحی ظاهری

طراحی ظاهری ماگ یکی دیگر از نکات هنگام خرید است. اصولا ماگ های سرامیکی در این زمینه از طرح ها و شکل های فراوانی برخوردارند و ماگ های شیشه ای و استیل دارای تنوع ظاهری و رنگی کمتری می باشند.

شستشوی آسان

اینکه محصول انتخابی شما از قابلیت شستشوی آسانی برخوردار باشد، یک نکته بسیار مهم و حائز اهمیت است. زیرا میزان تمیزی و بهداشتی بودن یک لیوان در ارتباط کاملاً مستقیمی با سطح سلامت بدن شما می باشد.

قیمت ماگ

قیمت ماگ در بازار می تواند از چند ده هزار تومان شروع و تا چند صد هزار تومان و حتی بیشتر نیز ادامه پیدا کند. از جمله مواردی که باعث ارزان و یا گران قیمت بودن این نوع از محصولات می شود، باید به: جنس محصول، اندازه آن، برند تولید کننده، شکل ظاهری، مسائل ایمنی لیوان و غیره اشاره داشت. بنابراین هنگام خرید ماگ سعی کنید با توجه به نوع نیاز خود بهترین نمونه موجود را انتخاب و خریداری نمائید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید ماگ و قمقمه

نکات مهم هنگام خرید قمقمه

توجه به سرپوش قمقمه

برای این دسته از محصولات انواع مختلفی از سرپوش‌ها وجود دارند. بعضی از انواع قمقمه‌های دخترانه و پسرانه دارای یک در هستند که بر روی یک حلقه پلاستیکی پیچ می‌شوند و برخی دیگر به نحوی ساخته شده‌اند که به بطری متصل هستند و می‌توان آن‌ها را باز و بسته کرد. از طریق این سرپوش‌ها این امکان به وجود می‌آید که فرزند شما بتواند از کلاهک قمقمه، آب و مایعات مورد نظرش را بنوشد.

توجه به مواد سازنده قمقمه

بسیاری از قمقمه‌هایی که در حال حاضر در بازار وجود دارند از پلاستیک ساخته شده‌اند. این نوع از وسائل، مناسب نگهداری مایعات گرم نیستند و از طرف دیگر می‌توانند طعم آب را نیز تغییر دهد. اما سبک و قابل حمل هستند.

برخی دیگر از انواع قمقمه‌های دخترانه و پسرانه از فلز به وجود آمده‌اند که در هوای گرم، گرم می‌شوند و عایق خوبی را ایجاد نمی‌کنند.

بعضی دیگر از انواع این محصولات، شیشه‌ای هستند. این محصولات، کیفیت مناسبی دارند و برای سلامتی فرزند شما نیز مشکلی را ایجاد نمی‌کنند. اما شکستنی هستند و برای دختران و پسران کوچک‌تر مناسب نیستند.

توجه به سایز قمقمه

بهتر است برای فرزندان خود به ویژه فرزندانی که در سنین پایین واقع شده‌اند قمقمه‌ای را انتخاب و خریداری کنید که سایز و ابعاد کوچکی داشته باشد تا آن‌ها بتوانند به راحتی آن را حمل و نقل کنند و به سادگی در کیف خود جای دهند. بنابراین در هنگام خرید این محصول شرایط سنی کودک خود و هم‌چنین جنس او را نیز در نظر بگیرید.

توجه به ضد چکه بودن قمقمه

این عامل باعث می‌شود تا کودکان کوچکی، که مهارت کافی در استفاده از این ابزار را پیدا نکرده‌اند مایعات درون آن را به اطراف نریزند.

توجه به نحوه ساخت قمقمه

قمقمه مناسب برای دختران و پسران باید به نحوی ساخته شده باشد که کودک بتواند به راحتی آن را در دستان خود بگیرد و سر نخورد. نکته‌ای که لازم است در نظر بگیرید این است که برای فرزندانی که در سنین پایین‌تر قرار گرفته‌اند قمقمه دسته‌دار، انتخاب مناسب‌تری است.

لوازم جانبی قمقمه

بعضی از انواع این محصولات، دارای لوازم جانبی از قبیل لیوان و بند هستند. داشتن این لوازم می‌تواند استفاده از قمقمه را راحت‌تر کند. بنابراین در هنگام خرید این محصول به نوع نیاز کودک خود توجه کنید.

باتوجه به نکاتی که در این راهنمای خرید ماگ و قمقمه گفته شد، می توانید ماگ و یا قمقمه مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه ماگ و قمقمه ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز فلاسک استنلی مدل CLASSIC LEGENDARY کد F2022 گنجایش 1 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

از دیگر محصولات کمپانی استنلی می باشد که با طراحی کلاسیک و جذاب، مورد توجه طرفداران این برند قرار گرفته است. از آن جا که کمپانی استنلی در ابتدا محصولات خود را جهت ارائه به نیروهای دریایی و هوایی تولید کرد، تمرکز و هدف اصلی خود را در راستای افزایش طول عمر آن ها قرار داد. به طوری که این محصولات در ماجراجویی ها و سخت ترین شرایط مانند دمای 70- درجه سانتی گراد، طوفان های شدید، افتادن از ارتفاع 1200 متری و حتی اصابت گلوله مقاوم می باشند.در هنگام رفتن به ساحل، سفرهای طبیعتگردی، کوهنوردی و کمپینگ، پس از گردش و پیاده روی طولانی مدت، استراحت و میل کردن نوشیدنی مورد علاقه تان می تواند تشنگی تان را بر طرف کرده و باعث رفع خستگی تان شود تا ادامه روز را با انرژی بیشتری سپری کنید. در این صورت به همراه داشتن فلاسک 1 لیتری استنلی مدل Classic Bottle می تواند گزینه ای ایده آل برای نگهداری انواع نوشیدنی های گرم و سرد در سفرهای شما باشد تا از نوشیدن یک فنجان چای داغ، قهوه و یا یک لیوان آبمیوه خنک لذت ببرید.این محصول از جنس فولاد بسیار با دوام و دارای ظرفیتی برابر با 1 لیتر می باشد. بدنه فولادی این محصول مقاومت زیادی در برابر ضربه و زنگ زدگی داشته که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید مدت ها از آن استفاده نمایید. دیواره این محصول مجهز به عایق دو جداره با لایه میانی خلاء بوده که از قابلیت حفظ دما در مدت زمان طولانی برخوردار است؛ به این صورت که قابلیت نگهداری 24 ساعت نوشیدنی گرم، 24 ساعت نوشیدنی خنک و نگهداری قطعات یخ به مدت 120 ساعت (5 روز) را دارا می باشد.این فلاسک مجهز به یک درپوش پیچی با قابلیت استفاده به عنوان لیوان و یک درب پیچی با واشر عایق است که پس از بسته شدن آن، دیگر نگران نشتی محتویات داخل فلاسک نخواهید بود. از دیگر ویژگی های فلاسک Classic Bottle این است که علاوه بر حفظ دمای مایعات در مدت زمان طولانی، مانع از تغییر بوی آن ها نیز شده و برخلاف برخی محصولات به نوشیدنی شما طعم و بوی فلز را نخواهد داد. در ساخت این محصول از مواد بدون BPA (نوعی ماده سمی) استفاده شده تا حفظ سلامت شما را تضمین کند. همچنین فلاسک استنلی قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را دارد و آسیبی به آن وارد نخواهد شد. طراحی این فلاسک به گونه ای است که بر روی بدنه آن دستگیره ای تاشو تعبیه شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز قمقمه استنلی مدل نی دار گنجایش 0.88 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

قمقمه سرد استنلی یکی از محصولات برتر و پرفروش برند استنلی در کشورهای مختلف می‌باشد. این برند، فعالیت خود را از سال 1913 در زمینه تولید محصولات نگهداری مواد غذایی و نوشیدنی، آغاز نمود و از همان ابتدا نیز به دلیل کیفیت و ماندگاری بالا و طولانی مدت، مورد استقبال قرار گرفت. این قمقمه دارای یک دسته جالب و بی‌نظیر در بالای محصول بوده که حمل و نقل آن را راحت‌تر نموده و طوری طراحی شده تا در جالیوانی ماشین نیز جای بگیرد. ضد نشتی است. ضد ضربه و ضد زنگ زدگی بوده و دیواره استیل آن از فرسودگی محصول، جلوگیری می‌کند. دیواره دوجداره با خلاء موجود، می‌تواند نوشیدنی سرد شما را برای ساعتهای طولانی، سرد و خنک نگهدارد. با ظرفیت 0/89 لیتر و به رنگ خاکستری عرضه شده است. این قمقمه را سفارش داده تا تیم قابلمه آن را در کوتاهترین زمان به دست شما برساند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فلاسک غذا کچوا مدل mh500 گنجایش 0.5 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت فرانسوی کچوا این فلاسک غذا 0.5 لیتری با وزن سبک 280 گرمی را برای فعالیت های کمپ و طبیعت گردی طراحی کرده است. بدنه آن از جنس استیل با کد 304 است که بسیار مقاوم است.بدنه آن دو جداره با لایه هوا است که از سرد شدن غذا جلوگیری میکند. درب این فلاسک از جنس پلی پروپیلن است و قطر آن 8 سانت است که به راحتی به محتویات داخل فلاسک دسترسی خواهید داشت.طبق تست های انجام شده دمای غذا از 95 درجه سانتیگرادتا رسیدن به دمای 61 درجه سانتیگراد پس از 6 ساعت می باشد.بهتر است قبل از استفاده فضای داخل با آب جوش گرم شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فلاسک استنلی مدل CLASSIC LEGENDARY کد F2022 گنجایش 0.75 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .
پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید کاناپه بادی به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

معرفی

این مخزن کوچک ناهموار از یک بطری خلاء فولادی ضد زنگ ساخته شده است تا در برابر هر چیزی مانند ضربه، فرورفتگی و حتی سقوط مقاومت کند و در عین حال یکپارچگی حرارتی نوشیدنی مورد علاقه شما را حفظ می کند. باریک است تا بتوانید آن را با یک دست بگیرید و طراحی ضد نشتی آن دارای یک درپوش چرخاندن و ریختن برای کنترل بهتر است. حتی یک درب عایق وجود دارد که به عنوان یک فنجان برای نوشیدن عمل می کند. این بطری حرارتی برای تمیز کردن آسان طراحی شده است. هر قطعه از این فلاسک استیل ضد زنگ قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فلاسک استنلی مدل Milestones Thermal Bottle 1L F2023 گنجایش 1 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فلاسک استنلی مدل Milestones به مناسبت 110 سالگی برند استنلی، یک کپی از مدلی است که در سال 1960 با استفاده از پیشرفته ترین فناوری حرارتی یعنی 4D Thermolody™ تولید شده است. این مدل محصولی از مجموعه ممتاز ویژگی های حرارتی مجموعه ویلیام استنلی جونیور است. 4D Thermology™ یک عایق حرارتی با عایق خلاء دو جداره، درپوش عایق خلاء و یک کلاه عایق که به عنوان فنجان عمل می کند، است که بالاترین درجه عایق در فلاسک های استنلی است. در فلاسک استنلی مدل مایلستون عایق 4D Thermology™ به نوشیدنی‌های شما 4 لایه محافظت در برابر گرما و سرما را در حین انجام تمام ماجراجویی‌های خارج از منزل یا شهری می افزاید. با کمک این فلاسک استنلی 1 لیتر نوشیدنی خود را به مدت 35 ساعت گرم، 37 ساعت سرد و یا یخ را به مدت 5 روز بدون ریختن حتی یک قطره، نگه دارید. همچنین یک فنجان فولادی دو جداره و یک درپوش فولادی با روکش چوب پنبه ای برای حفظ یکپارچگی طعم قهوه یا چای شما در این محصول تعبیه شده است. در فلاسک استنلی مدل مایلستون فولاد ضد زنگ 18/8 مورد استفاده قرار گرفته است که به مقاومت در برابر خوردگی و مقاومت در برابر حرارت عالی شناخته می شود و از بسیاری از انواع فولاد قوی تر است و برای قطعات دریایی یا تجهیزات دارویی استفاده می شود. همچنین این فلاسک طعم غذا یا نوشیدنی را تغییر نمی دهد و به طور طبیعی فاقد BPA است. BPA Free به این معنی است که محصول حاوی مواد شیمیایی مضری نیست که گاهی در تولید پلاستیک استفاده می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کمل بک آسپری مدل Hydraulics گنجایش 3 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مخزن 3 لیتری Osprey Hydraulics تقریبا در تمامی کوله پشتی های Osprey قابل استفاده است. و هنگامی که صحبت از لوازم جانبی مانند کملبک به میان می آید، Osprey در طراحی بیشتر از سایر مارک ها پیش می رود. تفاوت بزرگ در صفحه محکم کیسه آب است که تضمین می کند مانند یک بادکنک آب فرو نریزد. از آنجایی که مخزن به شکل اولیه خود باقی می ماند، قرار دادن کیسه آب در یک کوله پشتی پر نیز مشکلی ندارد. علاوه بر این کیسه آب دارای یک دسته در تمام عرض است تا بتوانید به راحتی آن را پر کنید. ویژگی ها: ساخته شده از مواد TPU بادوام با شکل آناتومیک بدون دسته تمام عرض BPA میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فلاسک استنلی مدل CLASSIC LEGENDARY کد F2022 گنجایش 1 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

از دیگر محصولات کمپانی استنلی می باشد که با طراحی کلاسیک و جذاب، مورد توجه طرفداران این برند قرار گرفته است. از آن جا که کمپانی استنلی در ابتدا محصولات خود را جهت ارائه به نیروهای دریایی و هوایی تولید کرد، تمرکز و هدف اصلی خود را در راستای افزایش طول عمر آن ها قرار داد. به طوری که این محصولات در ماجراجویی ها و سخت ترین شرایط مانند دمای 70- درجه سانتی گراد، طوفان های شدید، افتادن از ارتفاع 1200 متری و حتی اصابت گلوله مقاوم می باشند.در هنگام رفتن به ساحل، سفرهای طبیعتگردی، کوهنوردی و کمپینگ، پس از گردش و پیاده روی طولانی مدت، استراحت و میل کردن نوشیدنی مورد علاقه تان می تواند تشنگی تان را بر طرف کرده و باعث رفع خستگی تان شود تا ادامه روز را با انرژی بیشتری سپری کنید. در این صورت به همراه داشتن فلاسک 1 لیتری استنلی مدل Classic Bottle می تواند گزینه ای ایده آل برای نگهداری انواع نوشیدنی های گرم و سرد در سفرهای شما باشد تا از نوشیدن یک فنجان چای داغ، قهوه و یا یک لیوان آبمیوه خنک لذت ببرید.این محصول از جنس فولاد بسیار با دوام و دارای ظرفیتی برابر با 1 لیتر می باشد. بدنه فولادی این محصول مقاومت زیادی در برابر ضربه و زنگ زدگی داشته که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید مدت ها از آن استفاده نمایید. دیواره این محصول مجهز به عایق دو جداره با لایه میانی خلاء بوده که از قابلیت حفظ دما در مدت زمان طولانی برخوردار است؛ به این صورت که قابلیت نگهداری 24 ساعت نوشیدنی گرم، 24 ساعت نوشیدنی خنک و نگهداری قطعات یخ به مدت 120 ساعت (5 روز) را دارا می باشد.این فلاسک مجهز به یک درپوش پیچی با قابلیت استفاده به عنوان لیوان و یک درب پیچی با واشر عایق است که پس از بسته شدن آن، دیگر نگران نشتی محتویات داخل فلاسک نخواهید بود. از دیگر ویژگی های فلاسک Classic Bottle این است که علاوه بر حفظ دمای مایعات در مدت زمان طولانی، مانع از تغییر بوی آن ها نیز شده و برخلاف برخی محصولات به نوشیدنی شما طعم و بوی فلز را نخواهد داد. در ساخت این محصول از مواد بدون BPA (نوعی ماده سمی) استفاده شده تا حفظ سلامت شما را تضمین کند. همچنین فلاسک استنلی قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را دارد و آسیبی به آن وارد نخواهد شد. طراحی این فلاسک به گونه ای است که بر روی بدنه آن دستگیره ای تاشو تعبیه شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فلاسک مدل H8133 گنجایش 0.4 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دمنوش ساز هوشمند مدل H8133 به شما کمک می کند تا بدون ترکیب چای یا دمنوش با آب جوش، نوشیدنی گرم و خوشمزه ای را با ماندگاری دمای بالا تهیه کنید. در تابستان هوا گرم است، بنابراین باید آب بیشتری مصرف کنید، بسیاری از دوستان نوشیدنی های سرد را دوست دارند، اما به طور نسبی، نوشیدنی های گرم مانند چای راحت تر تشنگی شما را برطرف می کند. ماگ شما را برای داشتن یک نوشیدنی گرم و دلچسب همراهی می کند. طراحی فوق العاده و مناسب برای استفاده روزمره وقتی معمولا چای درست می کنید جدا شدن چای از آب مشکل ساز است، جالب است بدانید که ماگ مدل H8133 با جداکننده چای و آب در بازار وجود دارد. بسته بندی لیوان جداکننده چای و آب نسبتا ساده است که به سبک مینیمالیستی می باشد. طراحی این لیوان پرکاربرد به نظر می رسد و لوازم جانبی ندارد همچنین استفاده از آن سخت نیست. به عنوان یک ابزار کوچک برای تهیه چای، از طرح بطری شیشه ای استفاده می کند تا بتوانید وضعیت چای و رنگ چای را واضح تر ببینید. گنجایش این فنجان چای 400 میلی لیتر است و از آنجایی که برای تهیه چای عموما از آب جوش استفاده می شود، شیشه از جنس بوروسیلیکات را به عنوان ماده بدنه فنجان انتخاب کرده تا مقاومت حرارتی بهتری داشته باشد و حتی در فصل زمستان نیز استفاده از آن بی خطرتر باشد. علاوه بر این، برای جلوگیری از سوختن، این فنجان چای با شیشه دولایه بوروسیلیکات بالا طراحی شده است که اثر عایق حرارتی بهتری داشته باشد. قسمت جداگانه دمنوش و آب جوش در این فنجان سبب می شود تا هنگام نوشیدن، برگ های بزرگ چای و… وارد دهان شما نشود. برای استفاده ابتدا مقداری برگ چای را داخل محفظه چای بگذارید، سپس آب داغ را داخل بدنه اصلی فنجان بریزید، پس از آن محفظه چای و درب فنجان را محکم ببندید و در نهایت فنجان را کج کنید، آب داغ وارد محفظه چای می شود. بعد از مدتی چای دم می‌شود. استفاده از آن بسیار راحت است، علاوه بر این، این لیوان به خوبی بسته می شود تا دمای آن به خوبی حفظ شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فلاسک استنلی مدل Classic Peter Perch Legendary کد F2023 گنجایش 1 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با مجموعه Stanley X Peter Perch، با ساختار هموار بطری افسانه ای Stanley و طراحی منحصر به فرد با الهام از فضای باز، ماجراجویی های وحشی را جشن بگیرید. پیتر پرچ یک تصویرگر ماهی، ماهیگیری و حیات وحش از هلند است که در اسپانیا مستقر است و در سراسر جهان خلق می کند. او پس از گذراندن دوران جوانی خود به عنوان یک اسکیت‌برد، هنر خیابانی و تکنیک‌های سنتی را در آثار خود، از جمله مجموعه منحصر به فرد Stanley X Peter Perch، وارد می‌کند. این مجموعه با نسخه محدود دارای بطری Stanley Classic 1L با عایق خلاء دوجداره با طرح پرینت پرینت پیتر پرچ با طراحی برنزه است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز قمقمه مانیا کد 103142 ظرفیت 0.9 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول سایز بزرگ بطری ورزشی است که دارای در پیچی می‌باشد. روی در بطری دهانه ای با درب فشاری آب بند جهت نوشیدن تعبیه شده است. این بطری نشکن و 100% آببند می‌باشد. این محصول مناسب جهت استفاده در ورزشگاه، مدرسه و دانشگاه، مسافرت، پیک نیک و ... می‌باشد. بطری ورزشی مانیا از مواد ( free BPA ) تهیه شده که این امکان را فراهم می‌کند تا مایعات درون بطری ماندگاری بالا از نظر طمع بو و مزه داشته باشد. همچنین از نظر مقاومت 100% در برابر ضربه فشار و تغییر رنگ را دارا می‌باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز قمقمه کملا مدل A80 گنجایش 0.450 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با در اختیار داشتن قمقمه نشکن ۴۵۰ سی سی CAMELA برای خود و یا فرزندتان، می توانید ۴۵۰ سی سی آب سرد و گرم را برای مدت زمانی مشخص درون آن نگهداری نمایید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید زیرانداز سفری به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
این قمقمه دارای درب پلاستیکی شفاف است که به راحتی باز می شود و یک ضامن پلاستیکی آن رابسته نگه می دارد تا در زمانی که قمقمه داخل کیف است، آب به بیرون نریزد. زمانی که درب پلاستیکی بسته است یک درپوش لاستیکی که در جداره داخلی درب قرار دارد مجرای خروج آب را می بندد و مانع از نشت و ریختن آب می شود قمقمه نشکن ۴۵۰ سی سی CAMELA دارای یک بند محکم است که جهت اتصال راحت آن به قسمتی از کمربند و یا کوله پشتی و حمل آسان آن استفاده می شود. با اتصال این قمقمه درب دار اسپرت به کوله پشتی می توان سریع و در هنگام نیاز به آن دسترسی داشت. جنس این قمقمه درب دار از جنس پلاستیک فشرده بوده که به عنوان عایق عمل کرده و تبادل حرارتی با محیط بیرون را تا حد ممکن کاهش می دهد. از مزیت های مهم قمقمه نشکن ۴۵۰ سی سی CAMELA می توان به سبک بودن، جنس نشکن، و طراحی زیبای آن اشاره نمود

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماگ سفری مدل ابر و باد گنجایش 0.38 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مسلما هیچ کدام از ما تمایل به نوشیدن قهوه سرد شده و یا نوشیدنی خنکی که گرم شده است را نداریم. به خصوص هنگام سفر ، استفاده از لیوان های معمولی جهت نوشیدن در فضای باز بسیار نامناسب است و قبل از آن که نوشیدنی خود را تمام کنید ، دمای آن تغییر خواهد کرد.تراول ماگ یا لیوان های مسافرتی نوعی از لیوان هستند که با بدنه عایق بندی شده مانع از تغییر دمای نوشیدنی می شوند. به عبارت دیگر نوعی فنجان است که معمولاً برای نوشیدن نوشیدنی های گرم مانند قهوه ، شکلات داغ ، سوپ یا چای استفاده می شود. این لیوان ها معمولا گنجایش بیشتری نسبت به سایر انواع لیوان ها دارند. تراول ماگ ها کاربرد بسیار زیادی دارند از جمله : – هنگام رفتن به کوه در تابستان و زمستان و حمل آب خنک و یا نوشیدنی گرم – در هنگام سفر که وقت کافی برای تهیه نوشیدنی موردعلاقه خود نداریم. – در محل کار و روزهای پرمشغله که سرگرم کار می شویم و نمی خواهیم نوشیدنی مان بیش از حد دمای خود را از دست بدهد. – هنگام رانندگی طولانی و نوشیدن انواع نوشیدنی های گرم و سرد – و… باید دقت داشته باشید که لیوان های مسافرتی دارای درب با عایق بندی خلاء نمی باشند. به همین دلیل بسیار مهم است که از یک تراول ماگ با درب پوش قفل دار استفاده کنید تا روند انتقال حرارت تا حد امکان کند شود. فروشگاه ما با ارائه تراول ماگ های با کیفیت و زیبا ,سعی در جلب رضایت شما عزیزان دارد و می کوشد که همه نیاز های شما را در نظر بگیرد و محصولی مناسب کاربردی ارائه کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماگ سفری مدل TM-STAR سایز 0.38 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مسلما هیچ کدام از ما تمایل به نوشیدن قهوه سرد شده و یا نوشیدنی خنکی که گرم شده است را نداریم. به خصوص هنگام سفر ، استفاده از لیوان های معمولی جهت نوشیدن در فضای باز بسیار نامناسب است و قبل از آن که نوشیدنی خود را تمام کنید ، دمای آن تغییر خواهد کرد.تراول ماگ یا لیوان های مسافرتی نوعی از لیوان هستند که با بدنه عایق بندی شده مانع از تغییر دمای نوشیدنی می شوند. به عبارت دیگر نوعی فنجان است که معمولاً برای نوشیدن نوشیدنی های گرم مانند قهوه ، شکلات داغ ، سوپ یا چای استفاده می شود. این لیوان ها معمولا گنجایش بیشتری نسبت به سایر انواع لیوان ها دارند. تراول ماگ ها کاربرد بسیار زیادی دارند از جمله : – هنگام رفتن به کوه در تابستان و زمستان و حمل آب خنک و یا نوشیدنی گرم – در هنگام سفر که وقت کافی برای تهیه نوشیدنی موردعلاقه خود نداریم. – در محل کار و روزهای پرمشغله که سرگرم کار می شویم و نمی خواهیم نوشیدنی مان بیش از حد دمای خود را از دست بدهد. – هنگام رانندگی طولانی و نوشیدن انواع نوشیدنی های گرم و سرد – و… باید دقت داشته باشید که لیوان های مسافرتی دارای درب با عایق بندی خلاء نمی باشند. به همین دلیل بسیار مهم است که از یک تراول ماگ با درب پوش قفل دار استفاده کنید تا روند انتقال حرارت تا حد امکان کند شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز قمقمه مانیا مدل یو گنجایش 0.875 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این بطری مانیا مدل یو به همراه مخزن جایخی می باشد.شما می توانید مخزن را پر از آب نموده و داخل فریزر گذاشته و پس از آن که منجمد گردید، به داخل بطری برگردانید.بدنه ی این بطری کاملا نشکن می باشد و حجم آن نیز 875 میلی لیتر می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز قمقمه نایس هوم مدل نوت بوک گنجایش 0.380 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

قمقمه یکی از ملزوماتی است که دانش آموزان برای نوشیدن آب و انواع آبمیوه به آن نیاز دارند و قمقمه کتابی نشکن که در رنگ های جذاب و متنوع به فروش می رسد می تواند به عنوان گزینه ی انتخابی مناسبی به شما معرفی شود . حجم این قمقمه 380 سی سی است که مقدار کافی آب را در خود جای می دهد. قمقمه کتابی نشکن از لحاظ ابعادی به گونه ای ساخته شده است که باریک بوده و فضای بسیار کمی را در داخل کیف یا ساک ورزشی اشغال می کند. جنس این قمقمه اسپرت و فانتزی از پلاستیک فشرده است و به همین دلیل به راحتی شکسته نمی شود و آن را می توان در دسته قمقمه های نشکن قرار داد. درب این قمقمه ها دایره ای شکل با قطر کوچک است، به نحوی که به راحتی می توان از آن آب نوشید و در هنگام نوشیدن آب، فرد را دچار مشکل نمی کند. دسته ی این قمقمه به نحوی طراحی شده است که می توان آن را در داخل قلابی آویزان نمود. همچنین محلی برای انداختن بند به آن و حمل آسان ترش در نظر گرفته شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز قمقمه مدل جک واتر کد 1547 گنجایش 2.2 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جک واتر چیست؟ آیا تا به حال نام قمقمه جک واتر را شنیده‌اید؟! حتما در مورد تاثیر مصرف آب در هنگام ورزش کردن و در طول انجام فعالیت های بدنی شنیده‌اید… مصرف آب میتواند به شما کمک کند تا تاثیر چندین برابری در هنگام ورزش را تجربه کنید و به عضلات خود در ساخته شدن کمک شایانی نمایید. خب مصرف آب و سایر مایعات از قبیل مکمل‌های حلال در باشگاه‌ها و در حین تمرین کردن می‌تواند یک دغدغه محسوب شود!!! حتما از محصولات مشابه زیادی استفاده کرده‌اید که یا آب از آن ها چکه می‌کرده یا ظرفیت و گنجایش مد نظر را نداشته و یا اینکه از جنس مرغوبی بهره مند نبوده است و یا هر علت دیگر اما این بار قصد داریم تا یک محصول متفاوت را به شما معرفی کنیم. درست است جک واتر… جک واتر به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی و در حین تمرین آب و مایعات و مکمل‌های خود را مصرف نمایید بدون اینکه قطره‌ای آب از آن چکه کند. جنس قمقمه جک واتر quality source از پلاستیک قابل بازیافت بدون مواد شیمیایی و افزودنی مضر بوده و سازگار با محیط زیست با مقاومت بسیار بالا است. در ضمن نوع دهانه این محصول نیز پیچی می‌باشد و به راحتی قابل استفاده است. این محصول بسیار باکیفیت‌تر از محصولات مشابه بوده و بسیار کاربردی است از همه مهمتر شما می توانید به راحتی آن را هر جایی که دوست دارید ببرید. شما می توانید انواع قمقمه و شیکر را به راحتی و با قیمت بسیار مناسب خریداری نمایید. تمام دغدغه و نگرانی ما این است که شما یک خرید راحت و یک محصول خریداری شده باکیفیت داشته باشید. مشخصات محصول: نام محصول: قمقمه جک واتر quality source جنس: پلاستیک مقاوم و قابل بازیافت بدون مواد شیمیایی و مضر رنگ: مشکی با طرح برجسته ظرفیت: 2.2 لیتر نوع دهانه: پیچی قابل شستشو

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شیکر مدل two piece گنجایش 0.7 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شیکر (قمقمه) های ورزشی ابزار جدا نشدنی از هر ورزشکاری هستند که در طول ورزش و تمرین به آن نیاز پیدا میکند چون آب نوشیدن هنگام ورزش و تمرین اهمیت بسیار زیادی دارد و علاوه بر آن برای استفاده از مکمل ها مثل مکمل های پروتئینی شما به ابزاری نیاز دارید که مکملتان را به طور کامل با آب و یا شیر مخلوط کند که شیکر به راحتی این کار را برای شما انجام میدهد و نیازی به وسیله ی دیگه ای ندارید. ورزشکاران پرورش‌اندام و بدنسازی معمولا با قرارگیری در دوره‌های مخصوص ورزشی و تغذیه‌ای این رشته، نیازمند استفاده از یک شیکر باکیفیت هستند. شیکری که با کمک آن بتوانند مکمل‌های بدنسازی را با خود به باشگاه ببرند و در حین ورزش از آن‌ها استفاده کنند. شیکر two piece از سری شیکرهای بدنسازی است که بسیار محکم و زیبا و قابل استفاده آسان است. درون شیکر ها یک توپ همزن وجود دارد که به راحتی هر نوع مکمل را درون مخزن آب شیکر حل مینماید. ظرفیت داخلی این شیکر 700 میلی‌لیتر است و بدنه‌ای از جنس پلاستیک سخت دارد. وزن آن در حالت خالی 108 گرم است و از یک درِ ضدنشت با یک درپوش بهره می‌برد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شیکر مدل SPORT H گنجایش 0.7 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

قمقمه وسیله مناسبی برای نگه داری مایعات و نوشیدنی های خنک می باشد. نوع شیکر آن برای افزودن سایر خوراکی ها مثل میوه ها به آب برای طعم دادن به مایعات می باشد. قمقمه شیکر دار محصول مناسبی برای ورزشکاران، مسافران و سایر افراد می باشد. این محصول نشتی آب ندارد و دسته نگه دارنده آن مناسب دوچرخه سواران نیز می باشد. حجم آن 700 میلی لیتر است و جنس آن پلاستیک نشکن است. قمقمه های شیکر با بطری های آب قدیمی متفاوت هستند؛ چرا که دارای مکانیزم میکس کردن می باشند. هرگز زنگ نمی زنند، تراشه یا پوسته نمی اندازند و از مجراهای آن، حتی آب هم به بیرون نفوذ نمی کند. همزن های توپی و پروانه ای، صافی های ساخته شده در شیکرها انقلابی در صنعت مخلوط کردن دستی مواد کم حجم ایجاد کرده اند. موز، کره مغزها، پودرهای پروتئینی متراکم، عسل، شربت های متنوع و غیره در این میکسرها قابل ترکیب کردن بوده و به بهترین حالت نرم و یکدست تبدیل می شوند. کاربرد شیکر برای ورزشکاران در حین ورزش و حتی پایان تمرینات و نیروزایی بسیار مفید بوده و به صورت ارگونومیک با یک قفل آسان درب آنها به راحتی باز شده و اجازه می دهد تا به عنوان یک بطری آب فعال در لایف استایل زندگی افراد، جایگاه ویژه ای داشته باشد. حتی مخلوط کردن انواع میوه ها با آب ساده و استفاده از یخ در این میکسرها و نیز آماده کردن آیس کافی برای هر شخصی چه در خانه و چه در محل کار، لذت بخش است. ورزشکاران بدنسازی با مخلوط کردن پودرهای پروتئینی و استفاده از آنها حین تمرینات، انرژی و کالری چند برابر دریافت کرده و این وسیله جزء ملزومات تمرینی آنها محسوب می شود. زیرا برای عضله سازی بهتر و حجیم کردن بیشتر ماهیچه های بدن نیاز به این ترکیبات پروتئینی دارند.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید اسکیت به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شیکر مدل Yao گنجایش 0.8 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نوشیدن مایعات حین ورزش و پس از انجام حرکات ورزشی جزو ضروری ترین اصول ورزشی می باشد. برای این مهم لازم است که ورزشکاران از قمقمه و شیکر های مناسب استفاده نمایند . قمقمه ی Yao به دلیل درب بزرگی که دارد و نیز درجه بندی روی بدنه ی آن میتواند کارایی لازم را برای مخلوط کردن مکملهای ورزشی داشته باشد و بعنوان یک شیکر مناسب برای ورزشکاران حرفه ای استفاده شود . همچنین دهانه ی کوچک روی درب این محصول برای نوشیدن مایعات بسیار مناسب و خوشایند است . از دیگر مزایای این کالا میتوان به تحمل حرارتی بین -20 تا +120 درجه اشاره کرد. این کالا در 4 رنگ زیبا و جذاب موجود بوده و آماده ارایه به ورزشکاران گرامی می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز قمقمه مدل ENJOY گنجایش 0.7 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برای انتخاب یک قمقمه مناسب باید موارد مختلفی نظیر:سایز،شکل،جنس و مدت زمان حفظ دما توجه قرار گیرد. یکی از معیار های مهم برای انتخاب قمقمه در کنار شکل ظاهری زیبا و مناسب جنس قمقمه می باشد قمقمه‌ها در جنس‌های بسیار متنوعی هم‌چون پلاستیک، شیشه، استیل دسته بندی می شوند. قمقمه‌های شیشه‌ای به علت کیفیت و کارایی‌شان سبب صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌شوند؛ زیرا کیفیت بالایی دارند و هیچ خطری برای سلامتی ندارند.تنها نکته‌ منفی قمقمه‌های شیشه‌ای این است که برای فعالیت‌های سنگین، فضای باز و برای استفاده کودکان مناسب نیستند قمقمه‌های ساخته شده از جنس استیل ضد زنگ از انواع بسیار مناسب قمقمه‌ها هستند. قمقمه‌های پلاستیکی بادوام هستند و برای موارد بسیار زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر قصد به خریدن قمقمه ی پلاستیکی دارید سعی کنید نوعی از قمقمه را انتخاب کنید که عاری از ماده شیمیایی BPA باشد ؛ زیرا این ماده می‌تواند وارد نوشیدنی شود که به شدت برای سلامت بدن مضر است قمقمه آب ساخته شده از جنس پلاستیک با کیفیت بالا می باشد که علاوه بر زیبایی هیچ گونه ضرری برای استفاده کنندگان ندارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز قمقمه مدل ENJOY گنجایش 0.7 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برای انتخاب یک قمقمه مناسب باید موارد مختلفی نظیر:سایز،شکل،جنس و مدت زمان حفظ دما توجه قرار گیرد. یکی از معیار های مهم برای انتخاب قمقمه در کنار شکل ظاهری زیبا و مناسب جنس قمقمه می باشد قمقمه‌ها در جنس‌های بسیار متنوعی هم‌چون پلاستیک، شیشه، استیل دسته بندی می شوند. قمقمه‌های شیشه‌ای به علت کیفیت و کارایی‌شان سبب صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌شوند؛ زیرا کیفیت بالایی دارند و هیچ خطری برای سلامتی ندارند.تنها نکته‌ منفی قمقمه‌های شیشه‌ای این است که برای فعالیت‌های سنگین، فضای باز و برای استفاده کودکان مناسب نیستند قمقمه‌های ساخته شده از جنس استیل ضد زنگ از انواع بسیار مناسب قمقمه‌ها هستند. قمقمه‌های پلاستیکی بادوام هستند و برای موارد بسیار زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر قصد به خریدن قمقمه ی پلاستیکی دارید سعی کنید نوعی از قمقمه را انتخاب کنید که عاری از ماده شیمیایی BPA باشد ؛ زیرا این ماده می‌تواند وارد نوشیدنی شود که به شدت برای سلامت بدن مضر است قمقمه آب ساخته شده از جنس پلاستیک با کیفیت بالا می باشد که علاوه بر زیبایی هیچ گونه ضرری برای استفاده کنندگان ندارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز قمقمه اسکول فنس کد FA9290 گنجایش 0.75 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

قمقمه نشکن « اسکول فنس » کد FA9290 یک قمقمه زیبا و منحصر بفرد که مناسب ورزشکاران و همراه همیشگی در سفر است. این شیکر تولید شده از پلاستیک مقاوم و مستحکم می باشد که عاری از مواد( BPA ) است.این قمقمه مناسب انواع نوشیدنی بخصوص مکمل ها می باشد به صورتی که فنر داخل آن باعث حل شده و هم خوردن مواد داخل آن می شود. این محصول با ابعاد مناسب بهترین همراه در سفر و هنگام ورزش می باشد. درب این قمقمه بصورت نی و یا لیوانی می باشد. در زیر قمقمه دارای لاستیک ترمز جهت جلوگیری از سرخوردن قمقمه و فیکس شدن بر روی میز میباشد. گنجایش قمقمه شیکر اسکول فنس 750 میلی لیتر و ابعاد آن 9 × 21 سانتی می باشد و در رنگ های آبی ، سبز ، بنفش ، دودی نیز تولید و عرضه می گردد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز قمقمه مدل تاشو کد V-33 گنجایش 0.3 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

قمقمه دارای جنس مقاوم بوده و به آسانی خراب نمیشود ، نمیشکند و منعطف است ، قابل شستشو در ماشین ظرفشویی می باشد، در هنگام خالی بودن میتوانید قمقمه ساندیسی را جمع و تا کنید ، نمیشکند. هنگام پر بودن محصول ثابت می ایستد. میتوانید در فریزر قرار دهید ، نمیترکد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز قمقمه مدل کتابی A26 گنجایش 0.380 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بطری آب کتابی مدل doyour best نوع جدیدی از مدل های قمقمه های است که اخیرا طرفدار های زیادی پیدا کرده است. این مدل بطری با حجم 380 میلی لیتر به صورت تخت و کتابی تولید شده است که به راحتی در کیف و کوله پشتی جا می شود. همچنین این محصول زیبا در چند رنگ متنوع مناسب با سلیقه شما تولید شده است. بطری کتابی مدل شفاف دارای یک دسته به شکل دایره ای است که در دست گرفتن را راحتر می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز قمقمه شوی یینزی مدل SUPER education group گنجایش 0.6 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

- حجم و گنجایش محصول 500 الی 600 میلی لیتر می باشد . - دارای درب محکم می باشد . - دارای بندآویز مناسب و محکم می باشد . - مقاوم در برابر ضربه می باشد . - دارای قابلیت استفاده همیشگی و یکبار مصرف نبودن این محصول می باشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز قمقمه مدل H2O Drink more Water گنجایش 0.650 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با استفاده از قمقمه و آبمیوه گیری دستی مدل H2O می توانید انواع مختلف نوشیدنی های خوش طعم و گوارا را تهیه کنید و از نوشیدن آن‌ها لذت ببرید . همچنین می‌توانید قسمت آبمیوه گیر رو دربیاورید و خود بطری را به‌همراه داشته باشید و یا داخل یخچال قرار دهید تا خنک شود. ضمناً روی درب قمقمه و آبمیوه گیری دستی مدل H2O بندی قرار دارد که می توانید از دست‌تان، دستگیره‌ی داخل ماشین و … از جاهای مختلف آویزان کنید. و همچنین برای تمیز کردن آبمیوه گیری دستی مدل H2O به سادگی آن را با آب شسته و در یک فضای کوچک نگهداری نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز قمقمه کالنجی مدل TC282 گنجایش 0.250 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

قمقمه پلاستیک نرم مدل شفاف بدنه‌ای از جنس فیلم 100% پلی اورتان ترموپلاستیک سیستم باز/بستن 50% پلی اتیلن، 50% دهانه پلی پروپیلن 100% سیلیکون که هیچگونه ضرری به بدن نمی‌رساند. این قمقمه با طراحی خاصی که دارد، در برابر نشت مایعات کاملا مقاوم است. این فلاسک با نرمی خود راحتی در هنگام حمل و نقل را ارائه می دهد. حلقه الاستیک برای حمل آسان در حین دویدن بسیار کاربردی می باشد. همچنان این قمقمه طوری طراحی شده است که صدای آب که تکان می خورد دیگر اذیت نمی شوید و دارای ظرفیت 250 میلی لیترمی باشد.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا