نکات مهم و راهنمای خرید ماگ و قمقمه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید ماگ و قمقمه باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

یکی از انواع لوازم مورد نیاز دختران و پسران، ماگ‌ها و قمقمه‌ها هستند. این ابزار به فرزندان شما کمک می‌کنند تا برای حمل و نقل مایعات مختلف و نوشیدن آن‌ها با مشکلی مواجه نشوند. اما خرید این لوازم نیز مانند سایر انواع خریدها از جمله خرید کتاب، کیف، خرید مداد رنگی و … نیازمند به کار گیری اندکی دقت و توجه است. بنابراین در ادامه با راهنمای خرید ماگ و قمقمه همراه شوید تا نکات مهمی در مورد خرید اینگونه محصولات در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

نکات مهم هنگام خرید ماگ

جنس محصول

اولین نکته به هنگام خرید ماگ سفری توجه به جنس آن می باشد. اگر شما قصد استفاده از ماگ را در محیط های اداری و یا خانگی خود دارید، بهتر است از نوع سرامیکی و یا شیشه ای استفاده کرده و اگر هم به دنبال خرید یک محصول مناسب برای سفر هستید، جنس استیل آن را خریداری نمائید.

اندازه و میزان گنجایش

اندازه و میزان گنجایش یک لیوان بسته به میزان مصرف شما دارد. اگر از آن دسته افرادی هستید که پیوسته عاشق چای و قهوه و دیگر نوشیدنی های گرمید به دنبال لیوان های بزرگ و اگر نه خیلی طرفدار نوشیدن مایعات گرم نیستید، به سراغ اندازه های کوچک این قبیل محصولات بروید.

دسته دار بودن

هنگام خرید ماگ دقت کنید که محصول مورد نظرتان دسته دار باشد، تا بتوانید با راحتی بیشتر آن را در دسته گرفته و یا جابجا نمائید.

دَردار بودن

با اینکه اصولا در ساخت ماگ ها توجه به گرم نگه داشتن دمای مایعات درونی آنان لااقل برای یک مدت زمان کوتان نیز لحاظ می شود، اما بهتر است شما به دنبال خرید لیوان هایی باشید که دَردار هستند تا هم برای مدت زمان بیشتری گرمای نوشیدنی شما را حفظ کنند و هم در صورت افتادن لیوان، سبب پخش نشدن نوشیدنی در محیط مورد نظرتان شوند.

طراحی ظاهری

طراحی ظاهری ماگ یکی دیگر از نکات هنگام خرید است. اصولا ماگ های سرامیکی در این زمینه از طرح ها و شکل های فراوانی برخوردارند و ماگ های شیشه ای و استیل دارای تنوع ظاهری و رنگی کمتری می باشند.

شستشوی آسان

اینکه محصول انتخابی شما از قابلیت شستشوی آسانی برخوردار باشد، یک نکته بسیار مهم و حائز اهمیت است. زیرا میزان تمیزی و بهداشتی بودن یک لیوان در ارتباط کاملاً مستقیمی با سطح سلامت بدن شما می باشد.

قیمت ماگ

قیمت ماگ در بازار می تواند از چند ده هزار تومان شروع و تا چند صد هزار تومان و حتی بیشتر نیز ادامه پیدا کند. از جمله مواردی که باعث ارزان و یا گران قیمت بودن این نوع از محصولات می شود، باید به: جنس محصول، اندازه آن، برند تولید کننده، شکل ظاهری، مسائل ایمنی لیوان و غیره اشاره داشت. بنابراین هنگام خرید ماگ سعی کنید با توجه به نوع نیاز خود بهترین نمونه موجود را انتخاب و خریداری نمائید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید ماگ و قمقمه

نکات مهم هنگام خرید قمقمه

توجه به سرپوش قمقمه

برای این دسته از محصولات انواع مختلفی از سرپوش‌ها وجود دارند. بعضی از انواع قمقمه‌های دخترانه و پسرانه دارای یک در هستند که بر روی یک حلقه پلاستیکی پیچ می‌شوند و برخی دیگر به نحوی ساخته شده‌اند که به بطری متصل هستند و می‌توان آن‌ها را باز و بسته کرد. از طریق این سرپوش‌ها این امکان به وجود می‌آید که فرزند شما بتواند از کلاهک قمقمه، آب و مایعات مورد نظرش را بنوشد.

توجه به مواد سازنده قمقمه

بسیاری از قمقمه‌هایی که در حال حاضر در بازار وجود دارند از پلاستیک ساخته شده‌اند. این نوع از وسائل، مناسب نگهداری مایعات گرم نیستند و از طرف دیگر می‌توانند طعم آب را نیز تغییر دهد. اما سبک و قابل حمل هستند.

برخی دیگر از انواع قمقمه‌های دخترانه و پسرانه از فلز به وجود آمده‌اند که در هوای گرم، گرم می‌شوند و عایق خوبی را ایجاد نمی‌کنند.

بعضی دیگر از انواع این محصولات، شیشه‌ای هستند. این محصولات، کیفیت مناسبی دارند و برای سلامتی فرزند شما نیز مشکلی را ایجاد نمی‌کنند. اما شکستنی هستند و برای دختران و پسران کوچک‌تر مناسب نیستند.

توجه به سایز قمقمه

بهتر است برای فرزندان خود به ویژه فرزندانی که در سنین پایین واقع شده‌اند قمقمه‌ای را انتخاب و خریداری کنید که سایز و ابعاد کوچکی داشته باشد تا آن‌ها بتوانند به راحتی آن را حمل و نقل کنند و به سادگی در کیف خود جای دهند. بنابراین در هنگام خرید این محصول شرایط سنی کودک خود و هم‌چنین جنس او را نیز در نظر بگیرید.

توجه به ضد چکه بودن قمقمه

این عامل باعث می‌شود تا کودکان کوچکی، که مهارت کافی در استفاده از این ابزار را پیدا نکرده‌اند مایعات درون آن را به اطراف نریزند.

توجه به نحوه ساخت قمقمه

قمقمه مناسب برای دختران و پسران باید به نحوی ساخته شده باشد که کودک بتواند به راحتی آن را در دستان خود بگیرد و سر نخورد. نکته‌ای که لازم است در نظر بگیرید این است که برای فرزندانی که در سنین پایین‌تر قرار گرفته‌اند قمقمه دسته‌دار، انتخاب مناسب‌تری است.

لوازم جانبی قمقمه

بعضی از انواع این محصولات، دارای لوازم جانبی از قبیل لیوان و بند هستند. داشتن این لوازم می‌تواند استفاده از قمقمه را راحت‌تر کند. بنابراین در هنگام خرید این محصول به نوع نیاز کودک خود توجه کنید.

باتوجه به نکاتی که در این راهنمای خرید ماگ و قمقمه گفته شد، می توانید ماگ و یا قمقمه مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه ماگ و قمقمه ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این فلاسک بزرگ عایق حرارت و بادوام به گونه ای طراحی شده است که نوشیدنی های شما را چندین ساعت گرم یا سرد نگه می دارد از 95 درجه سانتی گراد. 81 درجه بعد از 6 ساعت، 70 درجه بعد از 12 ساعت، 55 درجه بعد از 24 ساعت ویژگی های محصول: - علامت گذاری با حکاکی لیزری بدون استفاده از حلال است - مجدداً بدون استفاده از حلال به صورت پودری رنگ می شود، بنابراین تراکم محدود می شود و قمقمه در هنگام در دست گرفتن کمتر می لغزد. - در هنگام بسته بندی و حمل و نقل تا حد امکان کمتر از محصول استفاده شده است. - ساخته شده در یک کارخانه با استفاده از 100٪ انرژی های تجدید پذیر.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فلاسک غذا با گنجایش 1.2لیتر بدنه ان استیل میباشد داخل فلاسک دو طرف با قطر 10 سانتیمتر قرار دارد که ارتفاع طرف اول 8 سانتیمتر و ظرف دوم4 سانتیمتر است ک داخل هم قرار میگیرند جنس استیل ان باعث میشود طعم غذای داخل فلاسک تغییر نکند.با دسته ای که دارد حمل ان راحت تر است در فلاسک ب صورت پیچی باز و بسته میشود

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماگ کوهنوردی استنلی AEROLIGHT مدل TRANSIT 350 جزء سری جدید و جذاب AEROLIGHT بوده و یک ماگ بسیار کاربردی، زیبا، با کیفیت، سبک وزن و محبوب میباشد، سری AEROLIGHT سری نو ظهور و جزء جدیدترین سری های کمپانی بزرگ و پرطرفدار STANLEY بوده و با ورود به بازار توانسته به سرعت محبوبیت زیادی بین علاقه مندان کسب کند. در ساختار بدنه ماگ استنلی مدل ترانزیت از استیل مقاوم، ضد زنگ و ضد خش 18/8 (stainless Steel) استفاده گردیده و دیواره ای آن نیز به صورت دوجداره به همراه عایق خلاء و با طراحی کاملا وکیوم و ایزوله ساخته شده است، این ماگ قادر است نوشیدنی های گرم را تا 4 ساعت، نوشیدنی های سرد تا 6 ساعت و قطعات یخ را تا 20 ساعت چندین ساعت نگهداری نماید، همچنین فاقد هرگونه مواد مضر و سرطان زای BPA یا بیسفنول ای (Bisphenol-A) میباشد.

ماگ استنلی AEROLIGHT مدل TRANSIT 350 از ظرفیت 350 میلی لیتر برخوردار بوده و جهت نگهداری انواع نوشیدنی ها مانند چای، قهوه، دمنوش، آبمیوه و… گزینه ای مناسب بشمار میرود. این ماگ در رنگ بندی های متنوع و جذابی طراحی گردیده و مناسب جهت استفاده در برنامه های کوهنوردی، کمپینگ، طبیعت گردی، سفر و روزمره میباشد. بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پیاده روی، دوچرخه سواری در کوهستان، قایق رانی... مهم نیست که چه باشد، بطری ترمو دو جداره استیل ضد زنگ مجموعه Gemstone همراه مطمئن شما خواهد بود. به دلیل عایق بودن خلاء، نوشیدنی شما را ساعت ها گرم یا سرد نگه می دارد. از کلاهک می توان به عنوان فنجان نیز استفاده کرد که نوشیدن را آسان تر می کند. بطری ابسیدین 1 لیتری مانند سنگ مقاوم و بادوام است و مانند نگینی جاودانه است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

انتخاب یک فلاسک غذا مناسب برای کوهنوردی ، کمپینگ و مسافرت یکی از دغدغه های اغلب دوست داران طبیعت و کوهپیمایی است. محصول فوق دارای درب محکم و ضد نشت می باشد که محتویات داخل فلاسک به هیچ وجه به بیرون نمی ریزد.فلاسک غذا KUANGDI برای استفاده در گردشگری و فعالیت های فضای باز با ظرفیت 800 میلی لیتر به شما این امکان را می دهد تا محتویات داخل فلاسک (نوشیدنی یا غذا) را در دمای مشخصی برای مدت طولانی بین 6 تا 12 ساعت با حفظ طعم آن داغ و تازه نگه دارید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت آلمانی امزا طراح و تولید کننده انواع ماگ و فلاسک با بیش از 65 سال سابقه و تولید کننده سفارشی بسیاری از شرکت ها از قبیل تفال می باشد. فلاسک سفری 1 لیتری استیل مدل سافت گریپ با قابلیت نگهداری 24 ساعت آب سرد و 12 ساعت آب داغ می باشد و کاملاً ضد چکه می باشد. جنس بدنه فلاسک از استیل 18/10 ضد زنگ می باشد و ساخت کشور چین می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فلاسک‌های مسافرتی و مخصوص سفرهای ماجراجویانه معمولا باید از قابلیت حفظ دمای بالایی برخوردار باشند و حداقل بتوان تا چند ساعت به حفظ دمای آن‌ها اطمینان‌خاطر داشت. فلاسک با ظرفیت داخلی یک لیتر وسیله‌ای مناسب برای افرادی است که قصد دارند به سفرهای چندروزه بروند و نیاز دارند برای مدت طولانی آب داغ همراه خود داشته باشند. فلاسک استنلی مدل Classic Legendary گنجایش 1.4 لیتر دو جداره بوده و کاملا بدون نشتی است. این محصول دارای استیل ضد زنگ 18/8 در بدنه است. این کالا به علت اینکه از مواد مضر در ساختار آن استفاده نشده است به راحتی می‌توان از مواد داغ درون آن استفاده کرد. این محصول قابلیت شست‌وشو با ماشین ظرفشویی هم دارد. اگر در هنگام سفر لیوان به همراه ندارید، می‌توانید از این فلاسک به عنوان لیوان استفاده کنید زیرا درپوش فلاسک این قابلیت را دارد. دارای دستگیره تاشونده جهت حمل راحت بوده و کاملا بدون نشتی است.

فلاسک استنلی مدل Classic Legendary ظرفیت 1.4 لیتر

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

به همراه داشتن قمقمه و فلاسک برای نگه‌داشتن آب موردنیاز سفر ضروری است. فلاسک‌‎های پلاستیکی قادر به نگهداری آب در دماهای مختلف نیستند؛ ازاین‌رو به همراه داشتن یک فلاسک خوب و باکیفیت در سفر ضرورت دارد. فلاسک «استنلی» مدل «Growler» با ظرفیت 1.9 لیتر، دارای ابعاد و وزن مناسب برای سفرهای خانوادگی است. نوع سری و بدنه‌ی استیل این فلاسک امکان قراردادن مایعات را بدون نگرانی برای شما فراهم می‌آورد؛ زیرا جنس آن ضدزنگ است. به‌علاوه با قابلیت حفظ دما تا 18ساعت داغ و 24 ساعت سرد و 96 ساعت نگهداری یخ، امکانی را فراهم می‌کند تا هر زمان که خواستید از نوشیدنی گرم و یا سرد خود استفاده کنید. همچنین دهانه و سری آن در هنگام بسته‌شدن، مایعات را به بیرون نمی‌ریزد و می‌توانید بدون نگرانی از ریختن محتویات، فلاسک استنلی را در هر شرایطی نگه‌دارید. همچنین به دلیل مکانیسم درپوش که به صورت ضامنی می باشد با خیال راحت می توان نوشیدنی های گازدار، را در آن ریخته و بدون از دست دادن گاز، از آن نگهداری نمود . دهانه ی 6 سانتیمتری این محصول امکان استفاده و حتی شستشوی آن را آسان می نماید.فلاسک استنلی مدل Growler ظرفیت 1.9 لیتر با کیفیت و جنس خوب، گزینه‌ای مناسب برای سفرهای طولانی‌مدت خواهد بود و با داشتن آن از نوشیدنی گرم و استراحت در حین سفر لذت خواهید برد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

"یه دورهمی ها بی نظیر در جیب شما" “استنلی” ارثیه ای است که از گذشتگان به ما رسیده است و بیش از یک قرن است که به تولید محصولات این چنینی مشغول می باشد. این ست 5 تکه استنلی به لطف داشتن چهار عدد لیوان استیل که در داخل یک کیس استیل جای می گیرند به شما کمک می کند که به راحتی آن را به هر جایی که می خواهید ببرید و نوشیدنی مورد علاقه خود را بنوشید. این ست لذت وصف ناپذیر نوشیدن یک نوشیدنی خنک دور همی را در دل طبیعت برای شما فراهم می آورد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

از ورزش گرفته تا سفر تا زندگی در دویدن ، مخلوط کن شخصی KITCHENminis توسط WMF ترکیبی قدرتمند را با طراحی در حال حرکت ترکیب می کند . این مینی مخلوط کن قابل حمل که با باتری کار می کند تا ده چرخه ترکیب را در هر بار شارژ تضمین می کند و آن را به همراهی ایده آل برای یک سبک زندگی فعال و سالم تبدیل می کند . بدون توجه به جایی که هستید ، از نتایج سریع و عالی برای اسموتی های تازه و خوشمزه سرشار از ویتامین ها و مواد مغذی لذت ببرید . طراحی فوق‌العاده آن هم برای شارژ راحت است و هم استفاده از آن بی‌خطر است . برای بهترین ترکیب در حین حرکت !

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این کافه فرانسوی Stay-Hot یک کافه با ظرفیت بزرگ (1.4 لیتر) است که با آن می توانید قهوه کافی برای یک گروه بزرگ درست کنید. به لطف فیلتر فولاد ضد زنگ، قهوه آسیاب شده در جای خود نگه داشته می شود. به این ترتیب هر بار یک فنجان قهوه قدرتمند با طعم کامل و حداقل مقدار رسوب دریافت می کنید. از آنجایی که کافه به عایق خلاء دو جداره مجهز است، فرنچ پرس Stay-Hot نیز قهوه شما را برای ساعت ها گرم نگه می دارد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بطری 473 میلی لیتری استنلی کالا دارای جعبه میباشد دمای مایعات داغ را تا 7 ساعت ثابت نگه میدارد دمای مایعات سرد را تا 11 ساعت وابت نگه میدارد تکه های یخ را تا 45 ساعت ثابت نگه میدارد

درب بطری پیچی میباشد بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول سایز بزرگ بطری ورزشی است که دارای در پیچی می‌باشد. روی در بطری دهانه ای با درب فشاری آب بند جهت نوشیدن تعبیه شده است. این بطری نشکن و 100% آببند می‌باشد. این محصول مناسب جهت استفاده در ورزشگاه، مدرسه و دانشگاه، مسافرت، پیک نیک و ... می‌باشد. بطری ورزشی مانیا از مواد ( free BPA ) تهیه شده که این امکان را فراهم می‌کند تا مایعات درون بطری ماندگاری بالا از نظر طمع بو و مزه داشته باشد. همچنین از نظر مقاومت 100% در برابر ضربه فشار و تغییر رنگ را دارا می‌باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

امروزه ماگهای دو جداره در طرح ها و سایزهای مختلف به وفور یافت می شوند.‌این ماگها چه در منزل یا محیط کار و چه به هنگام سفر به کار می آیند.‌ماگ سفری فوق ، دیواره ای دو جداره دارد که از جنس استیل ضد زنگ مدل 304 ساخته شده و برای نگهداری طولانی مدت دمای نوشیدنی های گرم و سرد قابل استفاده است.‌درپوش این ماگ به صورت پیچی بسته می شود و از ریزش و نشت مایعات کاملا جلوگیری بعمل می آورد.‌این موضوع باعث می شود که به هنگام عدم استفاده از تغییر دما و یا ریخته شدن مایعات درون ماگ جلوگیری بعمل آید.‌ارتفاع آن 15.5 سانتی متر است لذا مناسب قرارگیری در نگه دارنده های لیوان اکثرخودروها می باشد.‌حجم این ماگ 400 میلی لیتر است که حجم مناسب به نظر می رسد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فلاسک استنلی مدل The Legendary Classic F2021 گنجایش 1.9 لیتر ، از دیگر محصولات کمپانی استنلی می باشد که با طراحی کلاسیک و جذاب، مورد توجه طرفداران این برند قرار گرفته است. از آن جا که کمپانی استنلی در ابتدا محصولات خود را جهت ارائه به نیروهای دریایی و هوایی تولید کرد، تمرکز و هدف اصلی خود را در راستای افزایش طول عمر آن ها قرار داد. به طوری که این محصولات در ماجراجویی ها و سخت ترین شرایط مانند دمای 70- درجه سانتی گراد، طوفان های شدید، افتادن از ارتفاع 1200 متری و حتی اصابت گلوله مقاوم می باشند. در هنگام رفتن به ساحل، سفرهای طبیعتگردی، کوهنوردی و کمپینگ، پس از گردش و پیاده روی طولانی مدت، استراحت و میل کردن نوشیدنی مورد علاقه تان می تواند تشنگی تان را بر طرف کرده و باعث رفع خستگی تان شود تا ادامه روز را با انرژی بیشتری سپری کنید. در این صورت به همراه داشتن فلاسک استنلی مدل The Legendary Classic F2021 گنجایش 1.9 لیتر  می تواند گزینه ای ایده آل برای نگهداری انواع نوشیدنی های گرم و سرد در سفرهای شما باشد تا از نوشیدن یک فنجان چای داغ، قهوه و یا یک لیوان آبمیوه خنک لذت ببرید. این محصول از جنس فولاد بسیار با دوام و دارای ظرفیتی برابر با 1.9 لیتر می باشد. بدنه فولادی این محصول مقاومت زیادی در برابر ضربه و زنگ زدگی داشته که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید مدت ها از آن استفاده نمایید. دیواره این محصول مجهز به عایق دو جداره با لایه میانی خلاء بوده که از قابلیت حفظ دما در مدت زمان طولانی برخوردار است؛ به این صورت که قابلیت نگهداری 45 ساعت نوشیدنی گرم، 48 ساعت (2 روز) نوشیدنی خنک و نگهداری قطعات یخ به مدت 192 ساعت (8 روز) را دارا می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

قمقمه ظرفیت 2 لیتری ، قمقمه‌ای بزرگ با ظرفیت 2200 سی سی(گنجایش ظرفیت 2200 سی سی را دارد) همه‌ی نیاز شما به آب را در حین ورزش تأمین می‌کند.مواد اولیه بکار رفته در ساخت این جاگ واتر از جنس پلی استر شفاف با کیفیت بسیار بالا و عاری از هرگونه مواد مضر BPA که برای سلامتی شما زیان آور میباشد بوده و درب آن از نوع فشاری ضد نشت است.دسته‌ی ارگونومیک و خوش‌دست این شیکر، آن را برای دست گرفتن و حمل و جابه‌جایی مناسب کرده است.جاگ واتر برای ورزش‌هایی مانند دوچرخه سواری، کراس فیت، کوهنوردی و فیتنس نیز بسیار کاربردی است.چاپ لوگوی با کیفیت و زیبای Under Armour بر روی شیکر کاملا بادوام و باکیفیت بوده و در اثر شست شو پاک نشده و از بین نخواهد رفت.همچنین جاگ واتر معرفی شده ساخته چین میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در مسیر پایداری، حتی اقدامات کوچک می تواند منجر به تغییر بزرگتر شود. بطری نوشیدنی مریدین سوماترا جدید ما یک همزیستی کامل بین سبک زندگی و آگاهی محیطی است. بطری از فولاد ضد زنگ 18/8 و بامبو طبیعی - کاملاً بدون پلاستیک (واشر ساخته شده از سیلیکون) ساخته شده است. به لطف ساختار دوجداره عایق خلاء، روکش مس، بطری عملکرد عایق عالی دارد و نوشیدنی شما را تا 13 ساعت گرم یا تا 24 ساعت سرد نگه می دارد! همه مواد عاری از مواد مضر مانند مواد فعال استروژن، فتالات و BPA هستند. بطری استیل ضد زنگ Meridian با مراقبت آسان، تنوع شگفت‌انگیز جنگل‌های استوایی را با طرح‌های مختلف بازتاب می‌دهد و در اندازه کامل 0.5 لیتری موجود است. مهمتر از همه - خط سوماترا با همکاری One Tree Planted توسعه یافته است - هر بطری خریداری شده یک درخت می کارد و به احیای جنگل های استوایی کمک می کند!

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

قمقمه اسپورت مدل Owl-2000 با حجم 2 لیتر گزینه مناسبی برای افرادی که به دنبال قمقمه ای با گنجایش بالا هستند، میباشد. این قمقمه دارای 2 درب پیچی بزرگ و کوچک به همراه خروجی لوله ای جهت سهولت در نوشیدن بوده و جنس بدنه پلی کربنات و پلی پروپیلن میباشد. در این قمقمه از مواد پلاستیکی BPA Free استفاده شده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بزرگتر از یک فنجان نیست، Cuppamoka یک سیستم قهوه دمی ساز (پور اُوِر) مسافرتی جمع و جور و سبک وزن است که باعث صرفه جویی فضا در کیف شما می شود. کاربری آسان، کاپاموکا به لطف قهوه ی قطره ای (دریپِر) درونی خود، به شما کمک خواهد کرد تا هرکجا که هستید از پودر قهوه ی خود بهترین کیفیت قهوه را به دست بیاورید. با استفاده از فیلتر های کاغذی مخروطی، دم کرده ی استخراج شده هر بار کاملاً زلال است. در لیوان استیل دو جداره ی ضد زنگ ذخیره و گرم نگه داشته می شود. شما می توانید برای ساعت ها از نوشیدن کامل یا جرعه جرعه ی قهوه خود از طریق درپوش ضد نشت برای نوشیدن لذت ببرید.

توجه: Cuppamoka آب را گرم نمی کند. بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دو جداره از جنس استیل ضد زنگ درب امن از جنس استیل با واشر لاستیکی ضد نشت دارای فیلتر توری از جنس استیل برای جداسازی انواع دمنوش و چای قابلیت حفظ دما تا 24 ساعت داغ و 36 ساعت سرد ابعاد: 34X8.5 X8.5 سانتی‌متر گنجایش: 1 لیتر میباشد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فلاسک آب شیشه ای Qmatara ، بطری آبب با گنجایش 750 میلی لیتری میباشد . قمقمه Qmatara نشتی ندارد و بو نمی دهد. قابل استفاده در خانه، دفتر، تعطیلات، مسافرت، ماشین میباشد. این قمقمه دارای دسته حمل است. با ساختار گره دار خود در قسمت میانی چسبندگی آسانی را فراهم می کند. قطر فلاسک: 8 سانتی متر طول فلاسک: 27 سانتی متر با رنگی که به زندگی شما حیات می بخشد . طراحی ارگونومیک برای پر کردن و نوشیدن آسان، راهی عالی برای لذت بردن از نوشیدنی مورد علاقه شما است. درپوشی که می توانید با یک دست باز و بسته کنید، این قمقمه پلاستیک نیست، شیشه است. از شیشه ضخیم ساخته شده است، بنابراین در هنگام استفاده نگران شکستن آن نباشید. شیشه اساس زندگی ارگانیک را تشکیل می دهد. جنس شیشه بدون BPA، بدون سرب و کادمیوم میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

داشتن یک کمل بک آنتی باکتریال در برنامه‌های پیمایشی میتواند کمک شایانی به ما بکند. کیسه‌آب در داخل کوله پشتی قرار میگرد و شلنگ آن از محفظه ای که در روی کوله پشتی‌ها قرار داده شده بیرون می آید و در مسیر پیمایش تشنگی‌مان را میتوانیم با نوشیدن آب در حین حرکت برطرف کرده و از گروه عقب نمانیم. کمل‌بک به عنوان نسل جدید جانشین قمقمه‌های قدیمی و یکی از اجزای مهم تجهیزات کوهنوردی به شمار می رود. کمل بک به منظور سیستم آب رسانی یا هیدراسیون (hydration) استفاده می‌شود‌. کیسه آب فوق با ظرفیت 2.8 لیتر ساخته و طراحی شده است. وسیله‌ای بسیار مفید و کارآمد می‌باشد که شما می توانید با قرار دادن آن داخل کوله پشتی خود و عبور شلنگ مخصوص آن از دهانه کوله و یا منفذی که در کوله به همین منظور تعبیه شده، به راحتی حتی در هنگام راه رفتن آب بنوشید. این مشک آب بسیار سبک است و به راحتی پر می شود. دارای یک شلنگ و شیر مخصوص برای نوشیدن آب در هنگام پیاده روی می‌باشد. دهانه آن به شکل کشویی بوده و کاملا مانع از نشت آب به داخل کوله پشتی شما می شود. از توضیحات عمومی کمل بک ها که بگذریم میرسیم به بررسی تخصصی این محصول خاص یعنی کیسه اب HYDRA PAK مدل HYDRA FLASK.این محصول فرق های زیادی با کمل بک های معمولی دارد و ویژگی های منحصر به فردش باعث شده تا هیچ برند دیگه ای نتواند رقیبش باشد. در واقع این محصول یک کمل بک خالی نمیباشد و به دلیل 2 لایه بودن و استفاده از یک لایه ی عایق حرارتی به نحوی فلاسک میباشد! بله درست متوجه شدید! تلفیقی از کمل بک و فلاسک! یکی دیگر از مزایای این کمل بک قابلیت استفاده از یخ در ان میباشد. ینی شما میتوانید به مقدار مشخصی که روی محصول مشخص شده است یخ در ان بریزید بدون اینکه نگران خراب شدن محصول باشید!این در حالی هست که هیچ یک از محصولات مشابه موجود همچین امکانی را ندارند. همچنین تا دمای 60+ میتوان در ان اب ریخت که اینهم در مدل های مشابه غیر ممکن میباشد.در این محصول به هیچ عنوان از مواد BPA و PVC استفاده نشده است و اب به هیچ عنوان بوی پلاستیک نمیگیرد. برای توضیحات و شناخت بهتر میتوانید در سایت های خارجی نام محصول را سرچ کنید تا متوجه سطح بالای کیفیت ساخت شوید چون در بازار داخلی به غیر از کسانی که حرفه ای هستند معدود کسانی هستند که تجربه ی استفاده از این برند رو داشته باشند!

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این فلاسک دارای یک کاور چرمی می باشد که حمل و نگه داری آن را آسانتر می کند جنس و رنگ دیواره درونی و بیرونی محصول استیل مات می باشد همچنین درب محصول به صورت پیچی بوده و قابل استفاده در مسافرت،پیکنیک،کوهنوردی،دانشگاه،محل کار و… می باشد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این قمقمه دارای نی سیلیکونی میباشد ودارای بدنه محکم و کیفیت بسیار عالی میباشد دارای دستگیره وقفل در بالای آن میباشد و حجم آن 550 میلی لیتر میباشد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

قمقمه از جنس پلاستیک می باشد. و این قمقمه داری بند و دستگیره می باشد . و کیفیت و این مدل قمقمه طراحی و زیبایی دارد. و به هیچ وجه آب از آن نمی ریزد. این قمقمه دو رنگ میباشد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بطری آب 750 میلی لیتر دارای درب Autospout می باشد، این قمقه دارای یک دکمه بوده که با قشار دادن آن دهانه سیلیکونی بادوام آن باز میشود. به دلیل طراحی منحصر به فرد آن امکان استفاده از آن توسط یک دست حتی در هنگام فعالیت های ورزشی ممکن است. این قمقمه دارای بخشی برای محافظت از دهانه آن می باشد. دارای بخش های نشانه گذاری برای پر کردن میزان خاصی از آب می باشد. این بطری قابلیت شستشو در داخل ماشین ظرفشویی دارد. همچنین به دلیل استفاده از متریال بسیار خوب مقاومت بالایی در برابر ضربات وارده دارد .

بیشتر بدانید . . . !
خروج از نسخه موبایل