دسته‌بندی نشده

نکات مهم و راهنمای خرید کالاهای سوپرمارکتی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید کالاهای سوپرمارکتی باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

کالاهای سوپرمارکتی جزو مهم‌ترین و البته پر تنوع‌ترین محصولاتی هستند که نیازهای روزمره ما را برطرف می کنند. این محصولات شامل موارد زیادی می شود که هر کدام به خودی خود تنوع زیادی دارد. از این رو ما در نکته خرید سعی داریم هر چند اندک نکات مهم و راهنمای خرید کالاهای سوپرمارکتی را در اختیار شما همراهان گرامی قرار دهیم.

انواع کالاهای سوپرمارکتی:

  • خواروبار و کالاهای اساسی مثل برنج، روغن، قند و شکر، خیارشور و ترشیجات، انواع آبلیمو، آبغوره و سرکه، ماکارونی و رشته، زعفرات، حبوبات و …
  • صبحانه  مثل انواع عسل‌ها، شیره، مربا، کره بادام زمینی، حلوا شکری، ارده و کنجد و همچنین غلات صبحانه به همراه محصولات بخش‌های دیگر مثل محصولات پروتئینی، دمنوش‌ها و …
  • مواد پروتئینی مثل انواع گوشت گوسفندی گرفته تا گوشت گاو و گوساله، انواع پروتئین دریایی مثل ماهی، میگو، خاویار و تن ماهی، انواع تخم مرغ ساده ومحلی و همچنین محصولات فرآوری شده مثل سوسیس و کالباس و …
  • لبنیات مثل انواع شیر، پنیر، ماست، دوغ، کره و …
  • نوشیدنی ها مثل انواع نوشیدنی خنک تابستانی گرفته تا دمنوش‌های خوش عطر و گرم زمستانی و …
  • تنقلات مثل انواع شکلات، آبنبات، تافی، بیسکویت، مغزهای طعم‌دار، کیک و کلوچه، چیپس، پاپ کورن و …
  • و …

نکات مهم هنگام خرید کالاهای سوپرمارکتی

برای خرید کالاهای سوپرمارکتی از هر نوعی که مد نظرتان است، باید این نکات را در نظر داشته باشید. از جمله:

  • تاریخ تولید و انقضا
  • برند محصول
  • قیمت

باتوجه به مواردی که در این نکات مهم و راهنمای خرید کالاهای سوپرمارکتی گفته شد؛ می توانید کالاهای مورد نیاز خود را به راحتی خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه کالاهای سوپرمارکتی با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز گلدان ارکیده رویال گلیتال مدل GTL144 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گلدان رویال ارکیده از چهارشاخه ارکیده ایجاد شده است. گل ارکیده از محبوب‌ترین، لوکس‌ترین و زیباترین گل‌های جهان است که به دلیل زیبایی منحصر به فرد و داوام بالا، از محبوبیت فراوانی برخوردار است. به گونه‌ای که از آن به عنوان پادشاه گل‌ها یاد می‌کنند. بیش از هفت کشور از ارکیده به عنوان گل ملی خود نام می‌برند. ارکیده، گیاهی بسیار کم توقع است و در مدت زمان کمی با محیط خو می‌گیرد. این گیاه باشکوه در سال؛ یک تا سه بار گل می‌دهد.به این نوع از ارکیده، ارکیده فالانوپسیس یا ارکیدهٔ شب‌پره‌ای یا ارکیدهٔ پروانه‌ای هم گفته‌اند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ضدعفونی کننده سطوح شرکت رضاراد مدل Surfosept2 حجم 1 لیتر بسته 10 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سارفوسپت ۲ یک محلول ضد عفونی کننده کنسانتره با ۱٪ رقت برای ضدعفونی سطوح بزرگ محیطی غیر قابل شسشتو می باشد که مناسب برای سطوح بخش های حساس و اتاق های عمل و سطوح تجهیزات درمانی می باشد. همچنین این محصول علاوه بر تاثیر گذاری برروی طیف وسیعی از باکتری ها ویروس ها و قارچ ها از ماندگاری و پایداری بالا برخوردار می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز قرص ماشین لباسشویی آریل مدل Pods بسته 54 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند آریل در سال 1967 وارد بازار رقابت محصولات شوینده لباس شد. این برند دارای یک آنزیم ترکیب شده با سفیده کننده میباشد. این برند محصولات گوناگونی ارائه میدهد که میتوان به قرص ماشین لباسشویی ، پودر ماشین لباسشویی و مایع ماشین لباسشویی اشاره کرد. قرص های ماشین لباسشویی آریل برای شست و شوی لباس ها با رنگ روشن و لباس های رنگی بسیار مناسب است.به هنگام استفاده از این محصولات دیگر نیازی به استفاده از خوش بو کننده نیست زیرا برخی از این محصولات دارای رایحه بسیار مناسبی هستند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز برنج صدری هاشمی آقاجانیان - 5 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برنج بخشی جدایی‌ناپذیر از سفره‌ی ما ایرانیان است. برنج حاوی ویتامین B1 بوده و نباید از وعده‌غذایی ما حذف شود. حتی کسانی که به واسطه رژیم‌های غذایی مصرف برنجهای ایرانی را کاهش می‌دهند باید در یکی از وعده‌های غذایی خود برنج را قرار دهند. برنج صدری هاشمی آقاجانیان وزن 5 کیلوگرم به واسطه خوش‌پخت و معطر بودن یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین برنج‌ها به حساب می‌آید. با برنج هاشمی پخت و پز غذاهای مختلف لذت بخش‌تر می‌شود. با این برنج می‌توانید رنگ و بوی دیگری به مهمانی‌های خود ببخشید. از این نوع برنج برای آماده کردن اکثر غذاهای ایرانی می‌توانید استفاده کنید. برنج هاشمی طعم و بوی خاص خود را دارد و به همین دلیل غذاها با آن خوشمزه‌تر می‌شوند و به‌عنوان اصلی‌ترین وعدهغذایی شناخته می‌شوند. این برنج هاشمی صدری با دانه‌های کامل را می‌توانید در بسته‌ها پنج کیلوگرمی خریداری کرده و تجربه هیجان‌انگیز و لذت بخشی از پخت غذاهای ایرانی کسب کنید. اندازه‌ی دانه‌های این برنج دانه کامل است و باخیال راحت میزبان مهمان‌های خود باشید.

خواص برنج

برنج یکی از مقوی‌ترین و پر کاربردترین غله‌هایی است که به عنوان یکی از غذاهای اصلی ایرانی‌ها شناخته می‌شود. این ماده غذایی علاوه بر طعم بی‌نظیر خواص زیادی دارد. به‌طور مثال در تأمین فوری انرژی، تنظیم و بهبود حرکات روده و تثبیت سطح قند خون تأثیر به سزایی دارد. همچنین قادر است نیاز روزانه بدن به ویتامین B1 را به خوبی پوشش دهد. از دیگر خواص آن می‌توان به تقویت متابولیسم، مراقبت از پوست، کمک به کاهش وزن، تقویت سیستم ایمنی و ضد سرطان بودن آن اشاره کرد. به طور کلی می‌توان برنج را به سه دسته تقسیم کرد. برنج‌های دانه بلند، برنج‌های دانه متوسط و برنج‌های نیم دانه در این دسته بندی قرار می‌گیرند. برنج حاوی مقدار زیادی کربوهیدرات است که بر اثر سوخت و ساز بدن به انرژی کاربردی تبدیل می‌شود. اگر برنج در حدود ده گرم دو بار در روز مصرف شود، از ایجاد سنگ کلیه کلسیمی جلوگیری می‌کند زیرا سرشار از سبوس است. محققان ژاپنی تأثیر سبوس برنج را هم ردیف داروهای شیمیایی ضد سنگ می دانند با این تفاوت که دارای هیچ گونه عوارض جانبی نیست.

برنجی با عطر و طعمی بی‌نظیر

ترکیبات فیتیک اسید یا فیتات‌های موجود در سبوس برنج، از جذب روده ای کلسیم ناخواسته جلوگیری می‌کند و در نتیجه این ماده داخل ادرار نشده و سنگی تشکیل نمی‌دهد. جالب است بدانید بر خلاف باور خیلی از افراد خود دانه‌های برنج فاقد چربی‌های مضر، از جمله سدیم و کلسترول است. اگر این دانه به صورت صحیح طبخ و مصرف شود حتی در جلوگیری از چاقی هم تأثیر دارد. برنج را می‌توان به عنوان یک منبع عالی برای تأمین ویتامین‌ها و مواد معدنی بدن به شمار آورد. ویتامین D، کلسیم، آهن، فیبر و... همگی جز ترکیبات این دانه مقوی محسوب می‌شوند. همچنین برنج بیماری های پوستی را درمان می‌کند.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز روغن ارده شیررضا - 1.8 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

روغن ارده کنجد در نظر بسیاری از مصرف کنندگان همان روغن کنجد محسوب می شود و در خرید این محصول خوراکی و درمانی این نظر در بسیاری از خریداران صادق است. لیکن باید توجه داشت که بین روغن ارده کنجد و روغن کنجد تفاوت وجود دارد. تفاوت اصلی بین روغن ارده کنجد و روغن کنجد صرفا در نحوه استخراج این دو محصول روغنی است. بر اساس شیوه روغن­ گیری از محصول کنجد، می­توان دو نوع محصول روغنی را تولید نمود. روغن ارده 1.8 لیتری شیررضا، محصولی کاملا طبیعی و بدون مواد نگهدارنده و افزودنی است. ارده همان کنجد پوست کنده آسیاب شده بوده که روغن آن دارای خواص فراوانی است. از روغن ارده می‌توان جهت حفظ بهداشت دهان و دندان، تقویت سیستم ایمنی و دفاعی بدن، برطرف نمودن اختلالات گوارشی و بهبود عملکرد کبد استفاده نمود. وجود ویتامینهای گروه B و E و وجود عناصر منیزیم و کلسیم و نیز فسفر سبب شده است که روغن ارده جزو پرمصرف ترین روغن‌های دنیا جهت سالاد و پخت و پز قرار گیرد.

حرکت در مسیر سلامتی، با روغن‌های شیررضا

روغن ارده شیررضا

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز روغن زیتون بی بو کریستال طلایی - 3000 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

روغن زیتون کریستال طلایی بی بو 3000 میلی لیتر مناسب جهت پخت و پز و سالاد و سرخ کردنی ملایم است . این روغن فاقد قند و نمک و اسیدهای چرب ترانس است .

تجربه چشیدن طعم خوش غذا، با حفظ سلامت آن

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز برنج هاشمی معطر گیلان کاویش - 5 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از خوشپخت ترین و با کیفیت ترین گونه برنج در گیلان است که طول قد و طعم برنج در زمان پخت به بهترین شرایط میرسد نام این برنج از آقای یوسف هاشمی که ان را کشف کرده است برداشت شده است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز برنج طارم محلی دشتویل - 5 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بدون شک یکی از مهم ترین مشکلات نگهداری کالای با ارزشی مثل برنج که با رنج بسیار توسط زنان و مردان شالیکار تهیه میشود، همانا نگهدارآن بسیار دشوار میباشد، چرا که پس از مدتی دچار آفت زدگی و ایجاد حشرات مختلف می کند، اخیرا شرکت همایون برای حل این معضل جدید ترین و موثر ترین بسته بندی جهت نگهداری این کالای ارزشمند را بدون استفاده از مواد نگهدارنده و حتی تزریق گاز عرضه کرده است و دارای نشان استاندارد از موسسه استاندارد تحقیقات صنعتی ایران می باشد. از ویژگی های بارزاین محصولات می توان به غیر تراریخته بودن آن می توان اشاره کرد. کیفیت کالا های محصولات دشتویل به صورت 100 درصد خالص از طارم محلی هاشمی برنج دم سیاه و... که روی بسته بندی قید شده است تهیه گردیده است به طوری که با هیچ نوع از انواع برنج های دیگر مخلوط نمی گردد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید کارت هدیه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز روغن سرخ کردنی شیررضا حاوی روغن کنجد - 980 میلی لیتر بسته 8 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

روغن سرخ کردنی شیر رضا اسید چرب ترانس ندارد و برای بدن مشکلی ایجاد نخواهد کرد. می‌دانید که سرخ کردن مواد غذایی طرفداران زیادی دارد و یکی از پرطرفدارترین روش‌های پخت‌وپز در آشپزی است. روغن سرخ کردنی شیررضا یکی از روغن‌های خوب برای سرخ کردن مواد غذایی است. برای سرخ کردن مواد غذایی به دلیل آنکه از درجه حرارت بسیار بالا استفاده می‌کنید استفاده از روغن مخصوص لازم است. انتخاب روغن به شما و البته به قیمت آن بستگی دارد. روغن مخصوص سرخ‌کردنی شیررضا یکی از برترین روغن‌ها بوده و مقاومت بالایی نیز دارد. بهترین روغن سرخ‌کردنی نیز روغنی است که مقاومت بیشتری در مقابل حرارت داشته باشد. البته در استفاده از روغن زیاده‌روی نکنید و همیشه اعتدال داشته باشید. روغن‌های دیگر و حتی نامرغوب سرخ‌کردنی بعد از کمترین زمان دود می‌دهند و خاصیت خود را از دست خواهند داد و به همین دلیل روغنی را انتخاب کنید که نقطه دود بالایی داشته باشد. به یاد داشته باشید که روغن‌سوخته برای بدن مضر بوده و در ضمن ظرف شما را خراب خواهد کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز روغن کنجد فرابکر ورژن - 1.5 لیتر بسته 4 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

روغن کنجد فرابکر ورژن تهیه شده از برترین دانه‌های کنجد وارداتی است که قبل از پرس سرد آن شست و شو و رطوبت گیری می‌شود و شفافیت روغن کنجد ورژن در قیاس با سایرین این موضوع را به خوبی اثبات می‌نماید. خواص روغن کنجد فرابکر ورژن عبارتند از: به دلیل داشتن تیروسین ضد اضطراب و ضد افسردگی است؛ از دست رفتن و ریختن مو را به حداقل می‌رساند؛ باعث حفظ رنگدانه‌های مو می‌شود؛ سرشار از زینک است لذا باعث نرمی و لطافت پوست می‌شود؛ در صورت استفاده روزانه چین و چروک پوست را از بین می‌برد؛ مناسب روغن ماساژ است؛ جهت آفتاب گرفتن لایه‌ای محافظ در برابر UV آفتاب تشکیل می‌دهد؛ در درمان قارچ پوستی موثر است؛ در جلوگیری از ابتلا و درمان سرطان های روده بزرگ، پروستات و سرطان سینه تاثیر دارد و این به دلیل آنتی‌اکسیدان است؛ در مورد افراد دیابتی روغن کنجد کمک به کنترل گلوکوز پلاسمای خونشان می‌کند؛ کلسترول بد خون یا LDL را کاهش می‌دهد؛ کلسترول خوب خون یا HDL را افزایش می‌دهد؛ فشار خون را پایین می‌آورد و دوستدار قلب است و از مریضی قلبی جلوگیری می‌کند؛ در صورت ماساژ اطفال با روغن کنجد فرابکر باعث رشد بهتر، تنظیم گردش خون و تنظیم خواب آن‌ها می‌شود؛ باعث کندشدن روند بیماری MS می‌شود؛ به خاطر خاصیت قدرتمند آنتی باکتریال روغن کنجد توسط دندانپزشکان به عنوان دهان‌شویه تجویز می‌شود؛ حاوی مقادیر زیادی مس است که برای تولید گلبول قرمز حیاتی است و باعث گردش بهتر خون و متابولیسم بهتر می‌گردد؛ باعث درمان آرتروز کشته و رنج ناشی از التهاب در مفاصل را کاهش می‌دهد؛ باعث درمان بیماری نقرس می‌گردد؛ باعث می‌شود تا ترمیم استخوان‌های شکسته و رشد مجدد آن‌ها به خوبی صورت بگیرد؛در سنین بالا از پوکی و ضعیفی استخوان شما جلوگیری می‎کند؛ از آسیب‌های رایج به DNA جلوگیری می‌کند؛ دارای ویتامین E، ویتامین K و آنتی‌اکسیدان فراوان می‌باشد؛ حاوی 12.5 درصد اسید چرب اشباع شده است؛ حاوی 40.1 درصد اسید چرب اشباع نشده منو که بسیار مفید است؛ حاوی 42.2 درصد اسید چرب اشباع نشده پلی که بسیار مفید می‌باشد؛ اسید چرب ترانس ندارد. جهت طبخ، سرخ کردن و به عنوان چاشنی و سالاد ، چاشنی غذا کاربرد دارد و همچنین جهت روغن ماساژ و به عنوان نرم کننده و از بین برنده چین و چروک مصرف می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز برنج طارم استخوانی آقاجانیان - 10 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی برنج طارم استخوانی آقاجانیان

برنج طارم استخوانی آقاجانیان یکی از معروف‌ترین انواع برنج ایرانی است که به دلیل کیفیت بسیار بالا و مزه عالی مورد توجه قرار گرفته است. این نوع برنج از استان گیلان و شمال ایران تولید می‌شود و دارای خصوصیات منحصر به فردی است. برنج طارم استخوانی آقاجانیان به دلیل شرایط آب و هوایی و خاک مناسب منطقه، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. این نوع برنج دارای طعم بسیار لذیذی است که طرفداران بسیاری در سراسر ایران و حتی خارج از کشور دارد. برنج طارم استخوانی آقاجانیان غنی از مواد مغذی مانند پروتئین، فیبر، ویتامین‌ها و مواد معدنی است که برای سلامتی بدن بسیار مفید است. تولید برنج طارم استخوانی آقاجانیان، به عنوان یکی از منابع اصلی درآمد بسیاری از کشاورزان و کارگران منطقه شمال ایران محسوب می‌شود که به دلیل کیفیت بالا و مزه خوبش، مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان در سراسر ایران و حتی خارج از کشور قرار گرفته است.

مشخصات برنج طارم استخوانی آقاجانیان

برنج یکی از مهمترین و پرمصرف‌ترین محصولات غذایی در سبد خانواده‌های ایرانی است. ایرانیان برنج را به عنوان یک ماده غذایی اصلی و اساسی در فراهم‌کردن غذاهای خود استفاده می‌کنند. برنج در انواع مختلفی از برنج سفید تا برنج قهوه‌ای و ...  در ایران مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول در غذاهای مختلفی مانند پلو، خورشت، آش و سوپ‌ها به کار می‌رود و به عنوان یک منبع اصلی انرژی برای خانواده‌های ایرانی محسوب می‌شود. برنج همچنین در طول تاریخ و فرهنگ ایرانیان نقش مهمی داشته است و به عنوان نمادی از فرهنگ و آیین‌های ایرانی شناخته می‌شود. به عنوان مثال، در مراسم‌ها و جشن‌های مختلف ایرانیان، غذاهای برنجی مانند چلو، ماست و خورشت یا ماهی و برنج اغلب به عنوان غذای اصلی سرو می‌شود.استفاده از برنج در رژیم غذایی معمولاً به دلیل مزایای زیادی که دارد، توصیه می‌شود. برنج یک منبع عالی از کربوهیدرات، پروتئین، فیبر، ویتامین‌ها و مواد معدنی است و از این رو می‌تواند بخش مهمی از رژیم غذایی سالم شما باشد. اما برای بهره‌مندی بهتر از خواص برنج و کاهش احتمال مشکلات مربوط به مصرف آن، می‌توان با مصرف برنج به همراه منابع پروتئینی مانند گوشت، مرغ، ماهی یا حبوبات می‌تواند یک ترکیب غذایی متوازن ایجاد کنید. انتخاب برنج‌های طبیعی و آلی و جلوگیری از مصرف برنج‌های پر فلزات سنگین برای سلامتی بسیار اهمیت دارد که برنج طارم استخوانی آقاجانیان یکی از انتخاب‌های درست برنج ایرانی با کیفیت برای سبد غذایی خانواده ایرانی است.

خرید آنلاین برنج طارم استخوانی آقاجانیان از دیجی کالا

با خرید آنلاین برنج طارم استخوانی آقاجانیان از دیجی کالا، نیازی برای رفتن به فروشگاه و صرف زمان و هزینه برای خرید نیست. شما می‌توانید به راحتی و در هر زمانی که بخواهید، از طریق وب‌سایت یا اپلیکیشن دیجی کالا، برنج مورد نظر خود را سفارش دهید.  دیجی کالا یکی از بزرگترین فروشگاه‌های آنلاین در ایران است و محصولات متنوعی را از جمله برنج طارم استخوانی آقاجانیان ارائه می‌دهد. این به شما امکان می‌دهد تا از بین محصولات مختلف، بهترین گزینه را انتخاب کنید. خرید آنلاین برنج طارم استخوانی آقاجانیان از دیجی کالا با قیمت مناسب‌تری همراه عرضه می‌شود. دیجی کالا به صورت مداوم تخفیف‌ها و پیشنهادهای خود را در وب‌سایت و اپلیکیشن خود اعلام می‌کند. این پیشنهادها می‌تواند به شما کمک کند تا برای خرید برنج طارم استخوانی آقاجانیان از دیجی کالا، هزینه کمتری را پرداخت کنید. از طرفی دیجی کالا به صورت مداوم بهبود خدمات ارسال سفارشات خود را ارائه می‌دهد. با خرید آنلاین برنج طارم استخوانی آقاجانیان از دیجی کالا، می‌توانید از ارسال سریع و به موقع سفارش خود بهره‌مند شوید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز روغن زیتون خالص سرخ کردنی و پخت و پز تصفیه شده و بدون بو دلوین- 1800 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

روغن زیتون خالص تصفیه شده دلوین از مرغوب ترین دانه های زیتون تهیه شده که پس از انجام آزمایشات میکروبی و شیمیایی توسط آزمایشگاه های تخصصی مستقر در این واحد به لحاظ فلزات سنگین، سموم کشاورزی، پر اکسید و سایر پارامتر های کیفی و تایید واحد کنترل کیفیت مورد استفاده قرار می گیرد. روغن زیتون دلوین به روش تحت فشار استحصال می گردد، بدین ترتیب که میوه زیتون به تکه‌های ریز تبدیل شده و از آن خمیری به دست می‌آید. این خمیر را با آب مخلوط نموده و داخل دستگاه گریز از مرکز (سانتریفوژ) ریخته میشود، در این دستگاه ضمن چرخش، روغن زیتون از بقیه مواد جدا می‌شود. سپس با استفاده از فرآیند تصفیه مقدار اسید چرب آزاد آن کاهش می یابد، در روغن زیتون خالص تصفیه شده کاملاً بوی روغن زیتون حذف می گردد بنابراین برای افرادی که بوی روغن زیتون را نمی پسندند بسیار مناسب بوده تا بتوانند از خواص غذایی بالای این محصول استفاده کنند. با توجه به اینکه نقطه دود روغن زیتون خالص تصفیه شده(Extra Light) حدودا بین 185 الی 200 درجه سانتی گراد می باشد (بستگی به مقدار ترکیب اسید های چرب آن دارد) از روغن زیتون تصفیه شده دلوین طبق استاندار شماره 1446 می توان در مصارف سرخ کردن خانگی به شرط عدم استفاده مجدد از روغن، سرخ کردنی بصورت سطحی و با حرارت ملایم استفاده نمود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز روغن زیتون سرخ کردنی میلانو - 1.8 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

روغن زیتون خالص ترکیبی از روغن زیتون تصفیه شده و روغن زیتون فرابکر است، این روغن در مقایسه با روغن های گیاهی مقاومت بالایی در برابر حرارت دارد و برای سرخ کردن مناسب است همچنین جذب پایین آن حین پخت و پز از دیگر ویژگی های این روغن است، این روغن دارای عطر طعم بسیار ملایم و دلپذیر است که طعم غذا را تحت تاثیر قرار نمی دهد و برای سالاد، پخت و پز و سرخ کردنی مناسب است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز برنج ایرانی خوزستان معطر ممتاز عنبربو طایفه - 10 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

از آن جایی که برنج عنبر بو اصولا به صورت ارگانیک تولید می شود و کودهای مضر در حین مراحل کشت به آن اضافه نمی شوند، برنج بسیار سالمی محسوب می شود. از سوی دیگر، برنج عنبر بو، دارای طبع گرم است و همین ویژگی کافی است که در طب سنتی به عنوان برنجی سالم شناخته شود. برنج عنبر بو با طبع گرمی که دارد، می تواند سطح سلامتی افرادی با مزاج سرد را افزایش داده و همچنین انواع بیماری ها را به حداقل میزان ممکن برساند. برنج عنبر بو یکی از برنج های مقوی برای افرادی است که از سوء تغذیه شدید رنج می برند. این نوع برنج، سرشار از مواد مقوی همچون فیبر، ویتامین های گروه B و E، مواد معدنی و انواع دیگری از مواد مغذی است. برنج عنبر بو با علاوه بر این که به چربی شکم تبدیل نمی شود، بسیار سبک بوده و حتی منجر به کاهش چربی و فشار خون نیز می شود. این برنج سبک، تحریکات روده و معدا شما را کم می کند و به سلامت دستگاه گوارش شما کمک می کند. لازم به ذکر است این برنج با دستگاه های تمام اتوماتیک سورت شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز برنج طارم عطری مهمان نواز - 10 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

برنج طارم عطری و خواص آن

برنج طارم از دسته برنج‌های مرغوب و مجلسی برای پخت و پز محسوب خواهد شد. برنج طارم عطری همانطور ک از نامش پیداست، معطر بوده و از طرف دیگر در هنگام پختن و آبکش شدن، قد برنج بلند می‌شود به همین دلیل یکی از بهترین گزینه‌ها برای مجلس مهمانی، دورهمی یا استفاده در رستوران به عنوان پلوی مجلسی خواهد بود. برنج طارم در زنجان کاشت می‌شود و چون ارتفاع شهر طارم از دریا بیشتر است پس نسبت به سایر برنج‌ها که در مناطق نزدیک دریا کاشته می‌شوند؛ از آفات و بیماری‌های قارچی در امان خواهد بود. برنج طارم عطری مهمان نواز در مقایسه با برنج طارم هاشمی، کمی قد کوتاهی دارد اما قیمت آن بهتر بوده و همچنین عطر خوب آن در هنگام صرف برنج یا پخت و پز، باعث ایجاد لذت بیشتری از آشپزی و صرف غذا می‌شود؛ به همین دلیل برنج طارم عطری مهمان نواز یکی از گزینه‌های مناسب برای پلوی مجلسی معطر است. طارم عطری از نظر کیفیت پخت با برنج های هاشمی و علی کاظمی برابری می کند و به همین دلیل برای مجالس و میهمانی ها استفاده می شود. و قیمت آن نیز معمولا با برنج هاشمی و علی کاظمی یکسان است. مصرف برنج در کنار کباب، خورش و غذاهایی که برنجی هستند، باعث افزایش سلامتی نیز خواهد شد. با مصرف برنج می‌توان سطح قند خون رو تنظیم و تثبیت کرد. از طرف دیگر برنج دارای ویتامین B و D بوده که برای رژیم غذایی بسیار مفید است. همچنین برنج دارای کلسیم و فیبر است که به هضم و گوارش کمک خواهد کرد پس یکی از پایه‌های ثابت پخت و پز بوده و حذف آن نادرست خواهد بود.

سورتینگ شده و ارگانیک

برنج طارم عطری به علت اینکه از آفات و بیماری دور است پس از سموم کمتری برای کشت آن استفاده خواهد شد و همین موضوع باعث می‌شود ارگانیک باشد. برای کاشت آن از کود حیوانی و طبیعی استفاده می‌شود و در واقع برای رشد و پرورش بهتر دانه این کود مورد استفاده خواهد بود. در بالا به ویژگی‌های آن اشاره شد و ارگانیک بودن آن به ویژگی‌های مثبت برنج طارم عطری اضافه شده است. پخت این برنج مخصوص کسانی است که می خواهند برنجی سالم و ارگانیگ برای پخت و پز مصرف کنند. به همین دلیل اگر به سالم بودن مواد غذایی اهمیت می‌دهید، پس برنج طارم عطری مهمان نواز می‌تواند گزینه خوبی باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز برنج پاکستانی سوپر کرنل باسماتی بیتمز - 10 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این برنج را می‌توان خوش طعم ترین و خوش پخت ترین برنج پاکستانی نامید. برنج سوپر کرنل باسماتی بیتمز از بهترین مزارع برنج پاکستان تهیه شده است. این برنج کاملا ارگانیک بوده و بدون استفاده از هر نوع کود شیمیایی مضر در مراحل کشت فراوری شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز روغن کره حیوانی کوشان توس - 1780 گرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

روغن حیوانی کوشان، فرآورده ای است که از حذف کامل آب و مواد جامد غیر چرب از خامه یا کره گاوی به دست می آید. این روغن دارای رنگ زرد و شفاف و طعم مطلوب و خاصی می باشد و دارای خواص بیشماری است. روغن حیوانی یکی از یکی از ارکان طول عمر و جوانی پایدار از دیدگاه طب سنتی می باشند و اسید آراشیدونیک موجود در آن سبب افزایش کلسترول خوب(HDL) و کاهش کلسترول بد خونLDL) ) می شوند. روغن حیوانی کوشان غنی از ویتامین های محلول در چربی مانند A،D ، E و K است و و چون یکی از فرآورده های لبنی است، جزو مفید ترین و سالم ترین چربی های شناخته شده می باشد. این روغن هیچ افزودنی، رنگ و طعم دهنده ای ندارد و به همین دلیل از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز برنج طارم فریدونکنار  جمشید فلاح بازرگانی برنج ناظران کشت اول تک و توک - 10 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برنج عضو ثابت و جدا نشدنی هر سفره ایرانی و قوت غالب اکثر ما بعد از نان است. این ماده‌ی غذایی که ما درهفته‌ چندین بار از آن مصرف می کنیم، باید کیفیت بالا و قابل ‌توجهی برای مصرف داشته باشد و در انتخاب آن دقت شود. برنج را با روش‌ های مختلفی دم می‌کنند؛ اما نوع برنج در پلویی که درنهایت خواهید داشت، تاثیر مستقیمی دارد. برنج‌های ایرانی که عطر و طعمشان زبان زد جهانیان است و فقط مختص خودشان است، می‌توانند انتخاب خوبی برای سفره‌های شما باشند که در این میان برنج طارم درجه یک فریدونکنار تک و توک جمشید فلاح محصول بازرگانی «ناظران» یکی از بهترین برنج‌هاست که در بسته‌ های 10 کیلوگرمی عرضه می شود. این برنج کاملا یکدست بوده و طعم و عطر برنج ایرانی در آن کاملا حس می شود. اگر می‌خواهید برای خانواده، دوستان و میهمانانتان برنجی مجلسی را آماده کنید ، برنج تک و توک فلاح بازرگانی ناظران را دم کرده و با یک خورش لذیذ آن را کامل کنید. با برنج ایرانی تک و توک فلاح بازرگانی ناظران غذاهای ایرانی مانند ته‌چین، باقالی‌پلو، لوبیاپلو و ... طعم و مزه‌ واقعی خود را پیدا می‌کنند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز روغن سرخ کردنی بر پایه سبوس برنج بدون پالم مری کینگ - 2 لیتر بسته 6 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ترکیب طلایی روغن سرخ کردنی بر پایه سبوس برنج بدون پالم مری کینگ دارای بالا ترین نقطه دود 280 درجه برای اولین بار در ایران میباشد. ترکیبات روغن سرخ کردنی مری کینگ : روغن سبوس برنج - روغن کلزا - روغن آفتابگردان - روغن سویا است. روغن سرخ کردنی مری کینگ سرشار از ویتامن E (توکوفرول - توکوترینول ) و دارای ویتامین های K وD و B و A و دارای Omega 3&6 وسرشار از آنتی اکسیدان طبیعی (Oryzanol) میباشد. روغن سرخ کردنی مری کینگ فاقد اسید چرب ترانس وغنی در چربی مفید (MUFA) و دارای بیش از80 درصد اسید چرب غیر اشباع است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز برنج طارم دوباره کشت هانیه دِلبِستو - 10 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برنج طارم کشت دوم هانیه دِلبِستو از بهترین برنج های ایرانی است که دارای عطر بسیار عالی و طعمی دلنشین است. علاوه بر همه این موارد این برنج دارای خاصیت ری کردن بسیار زیاد است. یعنی هنگام پخت حجم بسیار بیشتری نسبت به زمان قبل از پخت پیدا میکنند. و در واقع یک گونی 10کیلوگرمی برنج طارم کشت دوم هانیه دلبستو به اندازه 14کیلوگرم به نسبت برنج های معمولی پخت میکند. نام دیگر این مدل از برنج, برنج دوباره کشت است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز روغن سرخ کردنی بر پایه روغن کنجد کامجد - 4 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرخ کردن غذا یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین روش های پخت غذا به شمار می رود، غذاهای سرخ شده با داشتن طعم خوب، رنگ و بافت تردی که دارند از محبوبیت بیشتری در مقایسه با غذاهای بخارپز و آب‌پز برخوردارند. به طور کلی سرخ کردن به فرآیند قرار دادن غذا در روغن داغ در تماس با هوا و رطوبت با دمای حدود 150 تا 190 درجه سانتی گراد گفته می شود. روغنها، عامل انتقال حرارت به غذا و ایجاد بافت و طعم دلپذیر غذاهای سرخ شده می باشند. البته این شرایط منجر به افزایش سرعت اکسیداسیون و فساد روغن می شود، روغن اکسید شده موجب تغییر عطر و طعم غذا شده و اثرات زیان‌باری بر سلامتی انسان دارد. هر قدر روغن مورد استفاده، اسیدهای چرب چند غیر اشباع بیشتری داشته باشد، مثل روغن سویا، میزان فساد روغن در حرارت بالا بیشتر است. روغن سرخ کردنی سالم کامجد ترکیبی از چهار روغن کنجد، کانولا، آفتابگردان و ذرت می باشد. ترکیب این چهار روغن با داشتن مقادیر بالای ویتامین E در روغنهای ذرت و آفتابگردان، آنتی اکسیدانهای طبیعی سزامین و سزامول روغن کنجد و مقدار بالای امگا 3 روغن کانولا می تواند انتخاب بسیار مناسبی جهت سرخ کردن مواد غذایی باشد. در فرمولاسیون روغن سرخ کردنی کامجد از روغن کنجد استفاده شده است و لذا تمامی خواص تغذیه‌ای کنجد از جمله اسیدهای چرب ضروری(امگا 6 و 9) و آنتی اکسیدان‌های طبیعی در این فرآورده وجود دارد، این روغن نسبت به سایر روغن های مشابه که حاوی مقدار بالایی روغن پالم و اسیدهای چرب ترانس میباشد و پایداری بالای این روغن در برابر اکسیداسیون، آن را برای سرخ کردن‌های عمیق و طولانی نیز مناسب نموده است. لازم به ذکر است نقطه دود این روغن حدود 240 درجه میباشد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید کاور گوشی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز برنج ایرانی زمرد بیتمز - 10 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برنج زمرد بیتمز مناسب همه ذائقه هاست. کیفیت، عطر، طعم و پخت فوق العاده ای دارد. برای مصرف روزانه به شدت پیشنهاد میشود . تمام طرفدارانش را راضی نگه میدارد. اگر وسواسی در خرید برنج ندارید و یک برنج خوب و با کیفیت میخواهید، برنج زمرد بیتمز پیشنهاد میشود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز برنج طارم استخوانی سوپر لوکس هیمه - 10 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برنج طارم استخوانی از خوشپخت ترین برنج هایی است که در شمال کشور کشت می شود. کیفیت پخت عالی، عطر خوب و طعم عالی این برنج در کنار قیمت اقتصادی آن باعث شده تا این برنج در زمره پرفروش ترین انواع برنج ها قرار بگیرد. برنج طارم استخوانی نه تنها در برابر آفت ها مقاومت بسیاری بالایی دارد بلکه در برابر بیماری هایی از قبیل بلاست کاملا مقاوم است. از سوی دیگر بیماری هایی همچون شیت بلایت و یا آفتهایی همچون کرم ساقه خوار در برابر این بذر کم توان تر هستند. فایده ی مقاومت برنج طارم استخوانی در این است که محصول نهایی ارگانیک تر بوده و در حین کاشت نیازی به سم پاشیهای مکرر نخواهد داشت. لذا این محصول نه تنها با قدکشی زیاد خود دل از هر بانوی ایرانی می برد بلکه با توجه به ویژگی های منحصر به فرد خود سبب آسودگی خاطر از تغذیه عزیزان خانواده خواهد شد. برنج طارم استخوانی شرکت هیمه از با کیفیت ترین مزارع استان گلستان (از بهترین مناطق کشت این نوع برنج) تهیه شده است. همچنین بررسی همه جانبه کیفیت برنج (طعم، عطر، پخت، بررسی در آزمایشگاه و...) منجر به تجربه بینظیر برای مصرف کننده می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز برنج شکسته طارم ممتاز هیمه - 10 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برنج شکسته همانطور که از اسم آن مشخص است از شکستن برنج ایجاد می‌شود که بسته به اندازه‌ی شکستگی به چهار دسته (به ترتیب کوچک به درشت: نیم‌دانه، لاشه، شکسته و دانه کامل) تقسیم می‌گردد. دانه کامل برنجی است که بدون هیچ نوع شکستگی باشد و تمام دانه های آن کامل است. برنج نیم‌دانه از نظر ظاهری بین یک‌سوم تا دوسوم دانه کامل است و اصولا برنج سالم در آن وجود ندارد. اما اندازه برنج شکسته، سه‌چهارم دانه کامل است و در اصطلاح برنج‌کاران محلی شمال به سه‌قد معروف است یعنی از برنج نیم‌دانه و لاشه بزرگ‌تر و از برنج با دانه کامل کوچک‌تر است. در برنج شکسته، معمولا برنج سالم و دانه‌کامل زیادی وجود دارد. اما شکسته بودن دانه ها به هیچ عنوان به معنی عطر کم یا پخت ضعیف این برنج نیست، بلکه عطر برنج شکسته از برنج دانه کامل طارم هم بیشتر است! چرا که وقتی دانه‌ی برنج شکسته می‌شود می‌تواند عطر قوی‌تری تولید کند. این برنج ها به دلیل مقرون‌به‌صرفه‌تر بودن، عطربوی بینظیر طارم و خواص فوق‌العاده‌شان برای مصارف روزانه بسیار عالی هستند. مجموعه‌ی هیمه با بهره‌گیری از کارشناسان باتجربه و انتخاب‌ باکیفیت‌ترین انواعِ برنج از مزارعِ درجه‌‌یک و برنج‌کاران زبردستِ سه استانِ شمالی کشور، گلستان، گیلان و مازندران برنج ناب ایرانی را دستچین نموده و با حذف واسطه‌ها، به دست شما هموطنان عزیز در سراسر کشور می‌رساند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز برنج عنبربو ایرانی معطر خوشپخت زرین زیبا - 10 کلیوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برنج عنبر بو به دلیل کشت در هوای گرم تنها برنج دارای طبع گرم است که به همین خاطر خواص درمانی قابل توجهی دارد.برنج عنبر بو زرین زیبا از بهترین شالیزارهای خوزستان با بروزترین دستگاه های سورتینگ آماده شده تا مصرف این برنج به تجربه ای دلچسب و لذتبخش تبدیل شود.برنج عنبر بو زرین زیبا تنها برنج دارای سیب سبز سلامت در استان خوزستان است که این نشان گواهی بر سلامت هر چه بیشتر این برنج است.برای گرفتن بهترین نتیجه از برنج عنبربو بهتر است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز برنج درجه یک کشت دوم هاشمی پاریجان - 5 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برنج هاشمی، یک نوع برنج با دانه‌های کامل و بسیار کیفیتی است که به شکل بلوری و طبیعی را عرضه می‌کند. با رنگ سفید خاص خود، برنج هاشمی به غذاهای شما زیبایی و استایلی منحصر به فرد می‌بخشد. این نوع برنج دارای خواص بیشماری است. اولین خاصیت آن این است که چسبندگی کمتری نسبت به سایر انواع برنج دارد، بنابراین طعم و خواص غذاها را در بهترین نحو حفظ می‌کند. علاوه بر این، برنج هاشمی دارای طعم ملایم و دلپذیری است که به سادگی در غذاهای مختلف قابل استفاده است. در کشت دوم، برنج هاشمی با مراقبت‌های ویژه در دوره رشد و بهره‌برداری پرورش داده می‌شود، که باعث می‌شود دانه‌های برنج به شکلی کامل و بدون هیچ نقصی تولید شوند. برنج هاشمی به دلیل دانه‌های کامل و قشنگی که دارد، برای تزئین غذاهای شما بسیار مناسب است. اضافه کردن این نوع برنج به غذاها، جلوه شگفت‌انگیزی به ظاهر ظاهر و مزه‌ای منحصر به فرد می‌بخشد.اگر به دنبال یک نوع برنج با دانه‌های کامل، رنگ سفید و خواص بی‌نظیر هستید، برنج هاشمی گزینه‌ی مناسبی برای شما است. این برنج به غذاهای شما کمال را می‌بخشد و تجربه‌ی بی‌نظیری را به شما ارائه می‌دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز روغن ارده کنجد درجه یک طاهری - 2 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

روغن ارده کنجد 2 لیتری طاهری 100% طبیعی سرشار از آنتی اکسیدان، ویتامین E و ترکیباتی است به مبارزه با رادیکال‌های آزاد در بدن کمک می‌کند. در نتیجه ممکن است خطر ابتلا به بیماری‌های مزمن را کاهش دهد. این روغن بی‌نظیر از اسیدهای چرب امگا 3، امگا 6 و امگا 9 نیز برخوردار است. این چربی‌های غیر‌اشباع کمک می‌کنند تا سطح کلسترول خون در حد طبیعی باقی بماند. ممکن است روغن ارده کنجد را در رژیم غذایی افراد ورزشکار و طرفداران رژیم سالم و ارگانیک دیده باشید. در نتیجه می‌خواهید آن را در رژیم غذایی خود بگنجانید. در واقع روغن ارده کنجد فواید زیادی برای بدن دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نان جو دوسر سه نان مقدار 540 گرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نان جو برند «سه نان» 600 گرم وزن دارد و محفظه‌ی نگهدارنده‌ی آن شفاف و پلاستیکی و به ابعاد 42 × 13 × 4.5 سانتی‌متر است. ارزش غذایی هر سهم نان تست طلایی سه نان برابر با 76 کیلوکالری انرژی، 0.4 گرم قند، 0.25 گرم نمک، 0.2 گرم چربی و 0.03 گرم اسیدهای چرب ترنس است. نان تست طلایی از ترکیب آرد جو سبوس دار، آب، نمک، خمیرمایه و کره‌ی گیاهی تهیه شده است. محصولات غذایی سه نان دارای شماره‌ی مجوز بهداشت از سازمان غذا و دارو هستند که از نظر بهداشتی و سلامت کاملاً تاییشده محسوب می‌شوند. تنوع محصولات، تازگی و طعم خوشایند محصولات سه نان از جمله موارد پیشرفت و محبوبیت این برند است.

معرفی برند سه نان

شرکت صنایع غذایی نامی نیک نهاد (سهامی خاص) تحت نام تجاری سه نان، با احداث کارخانه در شهرک صنعتی بهارستان در ۲۲ مهرماه ۱۳۸۷ به بهره برداری رسید. ماشین آلات این کارخانه از جدیدترین فناوری روز دنیا متعلق به شرکت Kaak هلند است و کاملاً مکانیزه، بدون دخالت دست، محصولات سالم، مرغوب با طعم و مزه مطبوع تولید می‌کند. سه نان با مخلوطی از آرد گندم های موجود که ویژگی‌های آن مورد تایید بخش غذایی گروه صنعتی (کاک) هلند است تهیه و تولید می‌شود. محصولات سه نان در فرهای مخصوص بدون تماس مستقیم با آتش پخت می‌شود. همچنین محصودلات سه نان پیش از بسته بندی توسط برج‌های خنک کننده به دمای مطلوب می‌رسد؛ در نتیجه این عمل، زمان ماندگاری سه نان زیاد بوده و به آسانی دچار کپک زدگی نمی‌شود.

نان

نان یکی از محصولات غذایی است که با هروعده‌ای قابل مصرف است. انواع نان با غذاهای محتلف استفاده می‌شوند و حتی برخی از مدل‌های نان در شکل‌دهی، تزئین و حتی طبخ غذاها نقش دارند. نان بخش عمده ای از انرژی، پروتئین و مواد معدنی شامل آهن، کلسیم و برخی از ویتامین‌های مورد نیاز بدن را تامین می‌کند و از ارزش بالایی برخوردار است.

خواص نان جو

نان جو که مخلوطی از آرد گندم، آرد جو و سبوس است به دلیل فیبر بالایی که دارد برای افرادی که از مشکلات گوارشی رنج می‌برند بسیار توصیه می‌شود. نان جو در تنظیم فشار خون و بهبود سلامت قلب تاثیر بسزایی دارد. جو ارزش غذایی بالایی دارد و نان هم جزو مواد غذایی بسیار غنی است؛ ترکیب جو و نان بایکدیگر ماده‌ی غذایی بسیار با ارزشی را فراهم می‌آورد. نان جو با احساس سیری که ایجاد می‌کند از اشتهای بیشتر و همین‌طور چاقی جلوگیری می‌کند؛ از چربی‌های زیان‌آور در خون جلوگیری می‌کند و در نتیجه کلسترول خون را کاهش می‌دهد. از مهم‌ترین خواص جو می‌توان به تنظیم دستگاه گوارش و کاهش قند خون اشاره کرد.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا