دسته‌بندی نشده

نکات مهم و راهنمای خرید ابزار آلات و تجهیزات به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید ابزار آلات و تجهیزات باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

ابزارها و تجهیزات با توجه به تنوع و گستردگی که دارند در دسته ها و انواع مختلفی تقسیم می شوند. هر کدام از این دسته ها و انواع در مشاغل مختلف مورد استفاده قرار گرفته و کاربرد دارد. اما از آنجایی که برند های مختلفی در بازار وجود دارند که ممکن است شما را در انتخاب ابزار و تجهیزات مورد نیازتان دچار تردید کنند، این نکات مهم و راهنمای خرید ابزار آلات و تجهیزات می تواند برای شما راهگشا باشد.

نکات مهم و راهنمای خرید ابزار آلات و تجهیزات

  • ابزارآلات و تجهیزات مدل های متنوعی دارند. شما باید قبل از اقدام به خرید مدل مورد نیاز خود را شناسایی کرده و به دنبال هم باشید.
  • هر ابزارآلات و تجهیزاتی قدرت و توان مشخصی دارد. این نکته را مد نظر داشته باشید که از این وسایل برای انجام چه کاری قرار است استفاده کنید.
  • گارانتی و خدمات پس از فروش یکی از مهم ترین نکات هنگام خرید برخی ابزارآلات و تجهیزات است که باید به دقت شود.
  • استفاده آسان و  دسترسی ساده و راحت یکی دیگر از نکاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
  • برند محصولات متفاوت بوده و هر برنی یک کیفیتی را ارائه می دهد. از این رو توصیه می شود از برندهای مطرح موجود در بازار وسیله مورد نیاز خود را خریداری نمایید. زیرا این تولیدکننده ها اعتبار چندین ساله خود را زیر پا نگذاشته و جنس بی کیفیت روانه بازار نمی کنند.
  • و …

باتوجه به مواردی که در این نکات مهم و راهنمای خرید ابزار آلات و تجهیزات گفته شد؛ می توانید ملزومات مورد نیاز خود را به راحتی خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه ابزار آلات و تجهیزات با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز علف زن دوشی هندا مدل GX35 به همراه تبدیل علفزن به اره خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

علف زن دوشی GX35 در دسته ماشین ‌آلات حرفه ‌ای بازار است. ماشینی که می تواند در سبک ‌ترین عملیات ‌های تراشیدن گیاهان تا انجام سنگین ‌ترین عملیات ‌های ساخت ‌و ساز سطح کارایی بالایی داشته باشد. به هر صورت علف زن های دوشی در دسته مدل‌ های حرفه ‌ای از انواع علف زن ها قرار می گیرند و جمع کثیری از باغبان ‌های حرفه ‌ای که می‌ خواهند در مراحل کار های پرفشار همراه ماشین توانمندی باشند، نگاه ویژه ‌ای به این مدل از علف زن ها دارند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اره زنجیری بنزینی مدل STEL خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اره بنزینی زنجیری مدل STEL ساخت کشور چین دارای تیغه ای به طول 50 سانت و و موتور قدرتمند با 3 اسب بخار قدرت می باشد که به راحتی نیاز هر کاربری را برطرف خواهد کرد.حجم موتور استفاده شده در این مدل 52 سی سی می باشد، وزنی معادل 6 کیلوگرم دارد که جزء دستگاه های سبک محسوب می شود و علاوه بر راحتی کاربر سرعت و دقت عمل را نیز بالا می برد این اره‌ی زنجیری از سوخت ترکیبی بنزین و روغن استفاده می‌کند و برای این منظور باید بنزین و روغن را با نسبت 1 به 20 ترکیب کنید و بهترین روغن برای این محصول SAE40 بوده و می‌تواند به خوبی موجب روانکاری بخش‌های متحرک شود ،از جمله ویژگی های اره بنزینی زنجیری مدل STEL روغن کاری اتوماتیک دستگاه است . این مدل دارای استارت هندلی روان و کلاج است. همچنین دارای کیف حمل مخصوص، لوازم جانبی از جمله هندل ،پیستون،کاربراتور می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آچار بکس آلن تاپ تول مدل GAAD1509 مجموعه 9 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آچار آلن جعبه ای به رنگ طوسی است. سایز آلن ها 3 و 4 و 5 و 6 و 8 و 10 و 12 و 14 است. ساخته شده از آلیاژ کروم مولیبدینیوم و دارای جعبه فلزی است. همچنین یک سری آلن چاقویی از سایز 1.5 تا 6 که داخل جعبه است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شلنگ فنری ایکس ایر مدل YP-TAIWAN-6.5x10MM طول 15 متر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

- بررسی شلنگ فنری تکس ایرساخت کشور تایوان می باشد و از نظر کیفیت ساخت بسیار مرغوب است. طول شلنگ فنری در حالت باز شدن کامل به 15 متر می رسد اما این شلنگ به صورت فنری طراحی شده است که هم جای کمتری را اشغال کند و هم پس از کار به راحتی جمع شود. از طرفی فنری بودن این شلنگ به ما این مزیت را می دهد تا در حین انجام کار، شلنگ به دست و پای ما گیر نکند و به راحتی بتوانیم با دستگاه بادی خود کار کنیم. پس از اینکه کار با این شلنگ به اتمام برسد بلافاصله به صورت خودکار جمع میشود و به طولی حدود 65 تا 70 سانت می رسد. این شلنگ دارای دو کوپلینگ نری و مادگی در دو انتهای شلنگ می باشد که ما دیگر نیاز به اتصال کوپلینگ به این شلنگ را نداریم. جهت افزایش طول عمر این محصول ناحیه انتهایی شلنگ و متصل به کوپلینگ به یک فنر فلزی بسته شده است تا از جدا شدن کوپلینگ ها و پارگی شلنگ جلوگیری شود. قطر داخلی این شلنگ حدود 6.5 میلی متر و قطر خارجی آن 10 میلی متر است. جنس بدنه این شلنگ از پلی اورتان تشکیل شده و دارای مقاومت و دوام بالایی است و در دماهای مختلف در صنعت بسیار کاربردی می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کپسول آتش نشانی آب و گاز تدبیر مدل P12 وزن 12 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کپسول 12 لیتری آب و گاز تدبیر برای مقابله سریع با انتشار شعله‌های آتش و جلوگیری از آتش‌سوزی کاملا مناسب است. یکی از مهم ترین کار‌ها در هنگام آتش سوزی تشخیص به موقع آتش و نوع آتش است. شما با توجه به تشخیص نوع آتش می‌توانید از کپسول مناسب با آن حریق استفاده کنید تا به تجهیزات آسیب کمتری وارد شود

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز قطره چکان آبیاری یورودریپ مدل PCJ-8 بسته 500 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

قطره‌چکان یورودریپ همانند سایر قطره‌چکانهای «روی خط» (online) بر روی لوله آبیاری پانچ می‌شود وکار آبرسانی را انجام می‌دهد. اگر چنانچه دستگاه پانچ در دسترس نبود با نوک پیچ‌گوشتی کوچک یا حتی چاقو نیز می‌توان لوله پلی‌اتیلن را سوراخ کرد و قطره‌چکان‌ را در داخل آن جا انداخت. این محصول علاوه برباغ‌های بزرگ می‌تواند باغچه‌های کوچک حیاط منازل وحتی گلدانهایی را که دارای جایگاه ثابت هستند درصورت کارگذاری مناسب لوله‌های پلی‌اتیلن یا... آبرسانی کند. قطره‌چکان یورودریپ دارای قابلیت تنظیم خودکار فشار و میزان آبدهی است و میزان آبدهی آن بطور متوسط 8 لیتر در ساعت می‌باشد. این قطره‌چکان همچنین دارای قابلیت خودشویندگی است و این امر سبب می‌شود که منافذ و مجراهای آن دچار رسوب‌گرفتگی نشود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تراز لیزری ترکیبی بوش مدل GCL2/15 professional خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت بوش آلمان که همیشه در عرصه تولید ابزارهای صنعتی و لوازم خانگی در دنیا بی رقیب بوده است بدون شک در زمینه تولید ابزارهای اندازه گیری . دقیق و لیزری هم در دنیا جز بهترین های دنیاست. تراز لیزری خط و نقطه بوش مدل GCL 2-15 Extra یک تراز لیزری دو خط با دو نقطه شاقول کیفیت ساخت کمپانی خوش نام بوش BOSCH می باشد. لیزر خطی متقاطع فوق در ابعادی کوچک و بسیار سبک تولید که به راحتی قابل حمل و همیشه در دسترس است. به علاوه داشتن پایه یونیورسال مگنت دار کمک می کند تا دستگاه به راحتی در هر ارتفاعی نصب شود. تراز لیزری بوش مدل BOSCH GCL 2-15 دارای قفل اپتیک بوده و تا برد 15 متر هم بصورت تفکیکی و هم بصورت جدا می توان استفاده کرد. این تراز مجهز به سیستم لاک یا همان قفل لیزر ( به منظور گونیا زدن یا حفاظت تراز در زمان حمل و نقل و جلوگیری از ضربه خوردن پاندول لیزر ) می باشد. قابل ذکر است مدل GCl 2-15 دارای یک کیف حمل بسیار شیک و محکم می باشد.در کلام آخر می توان گفت دقت وکیفیت این تراز لیزری به حدی است که در دنیا کاملا بی رقیب بوده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز قیچی ورق بر اروین مدل G245-S/10 گیلبو خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

قیچی برش ورق فلزی با تیغه مستقیم 10 اینچی(250 میلی متر)با طول تیغه: 2-5/8 اینچ (65 میلی متر) این قیچی ورق بری اروین با نوک مستقیم و مجهز به دسته فنری است. معروف به قیچی گیلبو ( IRWIN TG245-S/10 GILBOW ) و خطوط مستقیم و منحنی را برش میدهد مناسب برای برش ورق های فلزی است. فنر دسته آن به دهانه تیغه ها اجازه می دهد تا پس از اتمام برش به طور خودکار باز شود. و به شما کمک می کند تا سریع کار کنید.انحصاری شرکت اروین آمریکا و تولید شده در کارخانه استنلی انگلیس میباشد. ( قیچی های گیلبو Gilbow اولین بار سالها پیش(1924)طراحی شده اند و چنان بر صنعت برش ورق مسلط شده اند که امروزه از تیرک ها و قیچی ها به نام Gilbows یاد می شود.) ساخته شده از فولاد کربنی قطره ای فورج شده و بسیار مقاوم است. دارای قابلیت برش بسیار بیشتر از قدرت کاربر دارد. دستگیره های بلند آن تلاش کاربر را چندین برابر می کند تا مواد ضخیم تر را بتوان برش داد. .

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید کارت هدیه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آچار جعبه بکس اینتیمکث مدل INTX24PS مجموعه 24 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مجموعه‌ای که در تصویر مشاهده می‌کنید یکی از کامل‌ترین مجموعه‌ی ابزار آچار بکس به همراه سری بکس است. این مجموعه با توجه به اقلامی که دارد نیاز شما را برای انجام تعمیرات، باز و بست یا هر فعالیت دیگری که نیاز به آچار بکس دارد، تامین خواهد کرد. جنس این مجموعه از کروم وانادیوم است که برای آچار یک مزیت محسوب می‌شود. وانادیوم دارای مقاومت و استحکام خوبی در مقابل ضربه یا فشار است و از طریفی با قرار گرفتن روکش کروم روی آن، باعث درخشان تر شدن روکش می‌شود. توجه به این نکته که استفاده از ابزار تخصصی مربوط به هر فعالیت، باعث می‌شود تا بازده کار بیش‌تر شود؛ بنابراین تهیه‌ی ابزار به صورت مجموعه اهمیت خواهد داشت و باید به این نکته دقت کنید با افزایش بازدهی، سرعت عمل نیز متعاقبا زیاد خواهد شد پس فعالیت شما هم استاندارد انجام خواهد شد و هم در وقت صرفه جویی می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز منبع تغذیه درایور 36 ولت 4.2 آمپر مینول مدل LPV-150-36 ضدآب IP67 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

منبع تغذیه درایور ضدآب LPV-150-36 با توان 151.2 وات و خروجی 36 ولت 4.2 آمپر و با درجه نفوذپذیری IP67 و طراحی ولتاژ ثابت در محفظه پلاستیکی ضد آتش UL 94V-0 عرضه شده است. ولتاژ AC ورودی این پاور یونیورسال وسیع بوده و محدوده 90 ~ 305 VAC را پوشش می‌دهد. منبع تغذیه LPV-150-36 در برابر اتصال کوتاه، اضافه بار و ولتاژ بالا حفاظت شده است. این پاور قابلیت کار در دمای کاری محیط °25- تا °65 سانتیگراد را دارد. راندمان این منبع تغذیه 89 درصد است. سری LPV از منابع تغذیه کاربرد دوگانه صنعتی/ روشنایی مینول محسوب می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ست شیرآلات شیرالات رز مدل آرنیکا رویال مجموعه 9 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ست شیرآلات آرنیکا رویال رز مجموعه 9 عددی بصورت پکیج کامل شیرالات عرضه میگردد. این محصول شامل: 1 عدد شیر حمام 2 عدد شیر سرویس بهداشتی 1 عدد علم دوش دوکاره پرفشار 2 عدد شلنگ سرویس بهداشتی برنجی 2 عدد شیر روشویی 1 عدد شیر آشپزخانه میباشد. این محصول دارای تاییدیه سازمان استاندارد ملی ایران میباشد. جنس این محصول و تمام برنجی بوده و در برابر فشار آب تا 15bar مقاومت دارد. این محصول دارای بالاترین سطح استاندارد های حال حاضر صنعت شیرالات بوده و از مرغوبترین مواد اولیه تولید میگردد. کاتریج به کار رفته در این محصول از نوع سایز 40 بزرگ پرفشار(عدم کاهش فشار آب خروجی به علت سایز استاندارد کاتریج)و مقاوم در برابر جرم و رسوب میباشد. این محصول قابلیت نصب برروی انواع لوله کشی های روکار و توکار را دارد جهت به حداقل رساندن خطای انسانی که در معدود شیر ها هنگام ریخته گری روزنه و شکاف در بدنه شیر ها ایجاد شده و باعث عدم کارایی شیر و نشتی آب می‌شود تمامی تنه های شیرالات را در دستگاه انالیز با فشار 18 بار تست می‌شوند. جهت رفاه حال خریدار محترم تمامی لوازم جانبی جهت نصب در داخل بسته بندی موجود میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دربازکن تصویری الکتروپیک مدل 1086-797 یک واحدی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پکیج دربازکن یک واحدی الکتروپیک پنل مدل 1086 دارای دوربین با قابلیت دید در شب می باشد و در هنگام نصب می توان آن را در چهار جهت تنظیم نمود.این پنل قابلیت تنظیم صدا را دارد،و در برابر دما و رطوبت مقاوم است.جنس بدنه آن از آلومینیوم می باشد و از مهمترین ویژگی های این پنل مجهز بودن به سوئیچ ضد سرقت می باشد. گوشی تصویری مدل 797 دارای صفحه نمایش 4/3 اینچی می باشد،این گوشی قابلیت اتصال به دو پنل دم دری و یک دوربین امنیتی را دارد همچنین قابلیت فراخوان آسانسور ،قابلیت ذخیره عکس،قابلیت ذخیره فیلم،قابلیت ضبط فیلم با صدا را نیز دارد.و برای ارتقاء حافظه می توان کارت حافظه به آن متصل کرد. بارانگیر شفاف LED دار پارس صنعت ماهان از کیفیت مطلوبی برخوردار است و از پنل دم دری در برابر نور خورشید، گردوخاک، باران، برف و تگرگ محافظت می کند.چراغ های LED تعبیه شده بر روی این بارانگیر باعث افزایش دید در شب دوربین پنل آیفون می گردد.جنس بدنه این محافظ پلی کربنات UV دار می باشد که در برابر رنگ پریدگی بسیار مقاوم است. این پکیج شامل پنل دم دری+گوشی تصویری+منبع تغذیه+قفل زنجیری+محافظ بارانگیر می باشد. این پکیج کامل می باشد و با خرید آن نیازی به خرید سایر اقلام نخواهید داشت.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مینی فرز بوش مدل GWS 15-125 CIEH Professional خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شاید بسیاری از مردم در دنیا کمپانی بوش را برترین برند در زمینه تولید لوازم خانگی و ابزار آلات صنعتی بدانند . ولی واقعیت این است که این شرکت در بیشتر زمینه های تولیدات صنایع پزشکی نفت و گاز و بسیاری از صنایع با نام های تجاری دیگر جز برترین ها بوده است . یکی دیگر از زمینه های طراحی و تولیدی این شرکت در زمینه ابزارهای برشی و فرزهای صنعتی است که می توان گفت در این راه هم بوش بی رقیب بوده است و به ادعای بسیاری از صنایع شرکت بوش آلمان در تولید و طراحی دستگاه های فرز در دنیا حدود 50 سال از دنیا پیشه گرفته است . مینی‌فرز‌ها از جمله ابزار برشی هستند که تفاوت اصلی آن‌ها با فرزها در اندازه، قدرت و کاربرد آن‌ها است. محصول فوق یکی از اعضای کوچک خانواده‌ی فرزها بوده که برای انجام کارهایی سبک‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه را شرکت «بوش» (Bosch) با نام مینی‌فرز متوسط GWS 15-125 CIEH به بازار عرضه کرده است. این محصول انرژی مورد نیاز خود را از برق شهر تامین می‌کند و به یک موتور 1500 واتی بسیار پر قدرت ساخت آلمان مجهز شده است. سرعت چرخش این محصول متغیر بوده و مقداری برابر 2800 تا 11000 دور بر دقیقه دارد. صفحه‌ی استانداردی که می‌توان روی این محصول نصب کرد باید قطری 115 یا 125 میلی‌متری داشته باشد و بخش مرکزی آن سایز M14 باشد. از مزایای این مینی‌فرز می‌توان به قفل اسپیندل، حفاظ فلزی اطراف صفحه و امکان تغییر موضع محل نصب دسته اشاره کرد.وجود قفل اسپیندل موجب می‌شود تا صفحه در حین چرخش از دستگاه جدا نشود. این دستگاه مجهز شده به سیستم های بسیار پیشرفته کلاچ ایمنی و سیستم ری استارت که در نوع خود در دنیا بی نظیر است . سیستم بسیار حرفه ای restart protection مخصوص بوش است که باعث میشود اگر به هر دلیلی برق دستگاه قطع شد ( جدا شدن دوشاخه پریز توسط شخص دیگر یا ناخواسته یا قطع برق در شبکه به هر دلیلی) و ناگهان دوباره وصل شد دستگاه شروع به کار نکند که این وِیژگی بسیار مطلوب از لحاظ ایمنی و حفظ جان تکنیسین می شود و همچنین سیستم کلاچ ایمنی باعث میشود اگر در حین کار صفحه به هر دلیلی شکست و یا در کار گیر کرد و یا هر احتمال خطر دیگر سیستم هوشمندانه خاموش شود. تمام ویژگی های این مینی فرز محبوب باعث شده که این محصول در نوع خود در دنیا بی رقیب باشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سیم جوش بیژن سیم مدل Sil25 کد 25 بسته 10 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سیم جوش نقره بیژن سیم موارد استفاده بسیار وسیع ، حساس ، و استراتژیکی را تحت پوشش دارد . از این سیم جوش آلیاژی ارزشمند و بسیار کارساز ، برای اتصال قطعات نقره ، قطعات مسی ، و قطعات غیر هم جنس فلزی استفاده می شود. برای رسیدن به کیفیت های بهتر جوش ، میزان استفاده نقره در ساخت و تولید سیم جوش نقره بالاتر است و بسته به نوع فلز تحت جوشکاری ، میزان افزودنی ها وآلیاژهای موجود در سیم جوش متفاوت می باشد .استفاده از درصد بالاتر نقره ، نیروی مقاومت کششی ( Tensile Strength ) جوش و محل اتصال جوشکاری را در برابر ارتعاشات و لرزش بالاتر میبرد و همینطور جوشکاری روانتر و آسان تری را به دنبال دارد . یکی از روش‌های پرکاربرد سیم جوش نقره ، جوشکاری گازی در صنایع مختلف فلزی است. در صورت کافی نبودن فضای موجود مابین قطعات ، برای پرکردن درز جوشکاری های ناقص ، ودر صورت مناسب نبودن محل درز مابین قطعات ، می‌توان برای جبران کمبود ماده پرکننده از سیم جوش نقره استفاده کرد و همانطور که میدانید در موارد ذکر شده به ندرت از جوشکاری به روش های دیگر استفاده می‌شود. بیژن سیم به عنوان اولین و مجرب ترین سازنده سیم جوش نقره ساخت ایران مفتخر است که برای مدت بیش از یک چهارم قرن در خدمت صنایع لوستر سازی ، سرد خانه ها ، یخچال سازی ، رادیاتور سازی و... بوده است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تستر مقاومت عایقی کیوریتسو مدل 3125A خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه میگر ، تستر عایق کیوریتسو مدل KYORITSU 3125A : دستگاه تستر و عیب یاب موتور و ترنسفورماتور 3125A ساخت کمپانی بزرگ و معتبر کیوریتسو – ژاپن از معروف ترین و پر کاربرد ترین دستگاه های تستر عایق و مورد توجه مهندسین برق ایرانی قرار گرفته است.ولتاژ تست این دستگاه تا 5000 ولت و مقاومت عایقی این دستگاه تا 1000 گیگا اهم می باشد.با صفحه نمایش دیجیتال ، بزرگ و نور پس زمینه به راحتی می توان مقادیر اندازه گیری شده را مشاهده کرد.همچنین قابلیت اندازه گیری شاخص دو قطبی ( PI ) را دارد.دستگاه تستر عایق با آخرین استاندارد های روز جهانی IEC 61010-1 CAT III 600V مطابقت دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساعت اندیکاتور میتوتویو مدل 1044E10 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند میتوتویو ژاپن برترین و دقیق ترین ابزارهای اندازه گیری جهان را تولید میکند . این مدل از سری های تولید قدیم این شرکت بوده و کاملا ساخت ژاپن است که از نمونه های جدید این شرکت که ساخت چین می باشد بسیار با کیفیت تر و دقیق تر می باشد . ساعت اندیکاتور میتوتویو وسیله‌ای است که از آن جهت اندازه‌گیری خلاصی بین دو قطعه (داخلی و خارجی) دو پهنی (بیضی شدن) و تاب قطعات و پیچیدگی قطعات استفاده می‌شود و به دو صورت داخل‌سنج و پایه‌دار مغناطیسی که برای خلاصی طولی قطعات کاربرد دارد ساخته می‌شود .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فشار سنج دیجیتال بنتک مدل GM505 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فشار سنج دیجیتالی تفاضلی با رنج 100 میلی بار بنتک مدل BENETECH GM505 دارای 13 واحد اندازه گیری برای فشار است که شامل bar، mbar، kpa، kgf / cm2، mmHg، cmH2O، Ozf / in2، psi، inHg، inH2O، ftH2O، HPa و Pa می باشد. این فشار سنج، دارای یک صفحه نمایشگر بزرگ است که خوانایی اطلاعات را بالا می برد. همچنین جهت تسهیل در خواندن اطلاعات، دارای ویژگی data hold نیز هست. این فشار سنج دیجیتالی بوسیله ورودی تفاضلی خود، میتواند اختلاف فشار بین دو یا چند نقطه را اندازه گیری کند. برای مثال یکی از کاربردهای آن، اندازه گیری افت فشار در فیلتر روغن است. فشار سنج دیجیتالی تفاضلی بنتک مدل BENETECH GM505 را میتوان به وسیله پورت usb به کامپیوتر متصل کرد و اطلاعات را تجزیه و تحیل نمود. همچنین توانایی ریست و تنظیم اطلاعات را نیز دارد. این فشار سنج، دارای نمایشگر کاهش باتری است تا از بوجود آمدن مشکلات احتمالی در حین استفاده پیشگیری کند، همچنین جهت صرفه جویی در مصرف باتری، دارای ویژگی خاموشی خودکار است. این فشار سنج، نمایش فشار اضافی را به صورت Err1 و بار کمتر از رنج اندازه گیری را به صورت Err2 است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مجموعه 25 عددی دریل پیچ گوشتی شارژی صنعتی باس کد 1218 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برای خرید یک دریل خوب، حتماً تا به حال به بررسی چند نمونه در این زمینه پرداخته‌اید و ممکن است با برخی ویژگی‌ها و اصطلاحات مواجه شده باشید ولی استاندارد مورد نیاز خود را ندانید. مثلاً سه نظام مورد نیاز من باید چند میلی‌متری باشد؟ یا اینکه قابلیت تغیر سرعت چیست؟ وزن دستگاه، امکاناتی مثل LED و مواردی از این قبیل چطور؟! دریل پیچ‌گوشتی شارژی جدید باس مدل 1218 یک پیکج قدرتمند از کمپانی Boss است که با باتری دارای ولتاژ 18 ولت به بازار عرضه شده است. این دریل پیچ‌گوشتی مزیت شارژی بودن را دارد که باتری آن به راحتی در بازار قابل خرید و تعویض است. امکان تغیر سرعت در هنگام سوراخ‌کاری و استفاده به عنوان پیچ‌گوشتی می تواند شما را در استفاده از آن بسیار توانمند کند. همچنین داشتن کلاچ با امکان تنظیم قدرت، می‌تواند خیال شما را از آسیب رسیدن ناخواسته به موتور یا پیچ و مته راحت کند. به این صورت که اگر فشاری بیش از حد تنظیم شما به محل سوراخکاری یا محل محکم کردن پیچ وارد شود، دریل به صورت اتوماتیک آن را رد خواهد کرد. امکان تنظیم چپ‌گرد و راست‌گرد، مخصوصا در هنگام استفاده به عنوان پیچ‌گوشتی شارژی بسیار کارایی دارد. در دریل‌های با قدرت زیاد، داخل آرمیچر به علت جرقه زدن، دمای بالایی پیدا می‌کند که در این دریل استفاده از تکنولوژی به روز، به عمر بالاتر موتور کمک کرده است.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز متر لیزری سندوی مدل SW-100G خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند سندوی SNDWAY یک برند شناخته شده و خوشنام در تولید ابزارآلات دقیق اندازه گیری و لیزری میباشد. متر لیزری SNDWAY SW-100G یکی از جدید ترین محصولات این شرکت می باشد.این متر لیزری دارای نور لیزر پر قدرت و سبز رنگ با تکنولوژی آلمان جهت استفاده در فضای باز میباشد و با دقت دو میلیمتر دارای کلیه امکانات شامل نور لیزر قوی سبز رنگ، شیب سنج دیجیتالی(زاویه یاب دیجیتالی)،محاسبه مساحت ، حجم ، فیثاغورث(چند روش مختلف)،جمع و تفریق،تغیر واحد به مییلیمتر،سانتیمتر،فوت و اینچ ،اندازه گیری لایو(ممتد)،اندازه گیری ماکزیمم و مینیمم،صفحه نمایش چهارخطی بزرگ(با چراغ صفحه)،اندازه گیری زاویه(شیب سنج دیجیتالی)،قابلیت ذخیره 99 اندازه گیری(حافظه) و مصرف کم باتری(8000 بار اندازه گیری) و قابلیت خاموش شدن اتوماتیک چراغ صفحه ، نور لیزر(20 ثانیه) و خود دستگاه(150 ثانیه) بصورت اتوماتیک میباشد.همچنین این متر ضد رطوبت و ضد گرد و غبار میباشد و دارای استاندارد CE و RoHS(استاندارد اتحادیه اروپا)و استاندارد FCC(استاندارد قاره آمریکا)میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز موتور برق هیوندای مدل HG5360-PG خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

محصولی که در تصویر مشاهده می‌کنید، موتور برق مدل «HG5360-PG» تولید شرکت کره‌ای «هیوندای» (Hyundai) است. این موتور برق با بنزین کار می‌کند و قادر است برق 12 و 230 ولت تولید کند. این محصول دو خروجی برق 230 ولت دارد و با درپوشی پلاستیکی از پریز در برابر رطوبت و گردغبار محافظت می‌کند. خروجی برق 12 ولتی این ژنراتور نیز شدت‌جریانی برابر 8.3 آمپر دارد. توان خروجی موتور برق فوق مقداری بین 2700 تا 3000 وات است. صدای حاصل از فعالیت این دستگاه 70 دسی‌بل بوده که برای موتور برقی با این توان، میزانی قابل‌قبول است. حجم موتور ژنراتور فوق 212 سی‌سی است و توانی برابر 3.6 اسب بخار دارد. این موتور از نوع چهارزمانه بوده و برای روشن‌کردن آن هندلی دستی روی دستگاه تعبیه شده است. ظرفیت مخزن سوخت و روغن این دستگاه نیز به‌ترتیب برابر 15 و 0.6 لیتر است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فرز انگشتی ماکیتا مدل کیت دو قلو کد Makita 211 - 3.2 مجموعه 211 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند نام و آشنای ماکیتا نشان یک شرکت سازنده ابزار قدرتی است که به ویژه برای ساخت ابزار چرخشی (روتاری) و مینیاتوری در دنیا مشهور است.دستگاه‌های فرز با توجه به نوع کارایی در اندازه‌ها و قدرت‌های متفاوت تولید می‌شوند. فرز مینیاتوری ماکیتا یکی از انواع کوچک یا به اصطلاح مینیاتوری این دستگاه‌ها محسوب می‌شود. این دستگاه از موتوری پرقدرت با توان 130 وات بهره می‌برد و سرعت گردش آن بین 8000 تا 30000 دور بر دقیقه قابل تنظیم است. این موتور برای فرزی با این اندازه بسیار قدرتمند است. از این فرز می‌توان برای کار روی چوب، سنگ و فلز استفاده کرد. ابعاد کوچک در کنار وزن 550 گرمی این دستگاه راحتی استفاده از آن را افزایش داده است. از این فرز مینیاتوری کوچک می‌توان برای کار در زاویه‌های مختلف استفاده کرد. همراه این فرز یک ست کامل از متعلقات و پایه ها و راهنملی برش ها و خرطومی هم ارائه می‌شود که این قابلیت را ایجاد می‌کند تا بتوان از آن مثل فرزهای آویز هم استفاده کرد. همچنین همراه این محصول 211 قطعه شامل انواع سری سنباده، فرز، مته و ... هم ارائه می‌شود که آن را تبدیل به مجموعه‌ای کامل و کارآمد برای انجام فرزکاری‌های ظریف و کوچک استفاده کرده است.با توجه به کیفیت وکارایی این دستگاه میتوان گفت این فرز در نوع خود در دنیا بی رقیب است .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز قیچی باغبانی شارژی هیتوچی مدل 21V  خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول به راحتی شاخه های تا قطر 25 میلی‌متر را قطع می کند و بر عکس قیچی باغبانی های دستی فشار را از روی دستان شما کاهش می دهد تا با آسودگی و به مدت طولانی از باغبانی لذت ببرید - قیچی باغبانی شارژی بدون آسیب رساندن به گیاه هرس های صاف و تمیز را به شما ارائه می دهد و در رشد هر چه سریع تر شاخه ها به درختان و گیاهان کمک می کند - تیغه های ضد خوردگی با مقاومت بسیار بالا طول عمر بالای تیغه را تضمین می کند - دارای سیستم خاموش شدن خودکار - دارای سیستم قفل ایمنی الکترونیکی است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مجموعه دو عددی ابزار صنعتی باس کد 1012 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این مجموعه دارای یک عدد اره زنجیری شارژی 15 سانتیمتر باس و یک عدد قیچی باغبانی باس می باشد. در واقع تمام نیازهای باغبانی و هرس باغ شما را برآورده می کند. قیچی این ابزار دارای تیغه بسیار با کیفیت فولاد مارتنزیت بوده که به راحتی شاخه هایی تا قطر 3 سانتیمتر را هرس می کند و برای قطر بیشتر شاخه می توان از اره این دستگاه و تا قطر 15 سانتیمتر بهره برد! دو باتری قدرتمند تولید جدید 36 ولت همراه این مجموعه می باشد که کیفیت و ظرفیت بسیار بالایی دارند. زنجیر اره این دستگاه بسیار مهم است که برعکس بسته نشود چرا که دستگاه اسیب دیده و شاخه ها را نمیبرد لذا حتما جهت بسته شدن زنجیر را رعایت فرمایید. سرعت چرخش اره 500 دور بر دقیقه و سرعت برش 5 متر بر ثانیه می باشد. این بسته دارای کیف پلاستیکی جمع و جور می باشد که جمل و نقل را برای شما به راحتی امکان پذیر میکند. این دستگاه دارای یک عدد زنجیر، یک عدد پیچ گوشتی و یک عد آچار می باشد. این مجموعه مقرون به صرفه را به شما حتما پیشنهاد میکنیم.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید کنسول بازی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز منگنه کوب راپید مدل R34 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این منگنه کوب سوئدی با کیفیت فوق العاده بالای خود، دارای طراحی ارگونومیک می باشد که در صورت استفاده به دست فشاری وارد نیاورده و موجب ضعف و خستگی دست نمی گردد. بدنه این منگنه کوب دستی استیل بوده و صدای کمی در هنگام استفاه تولید می کند تا حدی که می توان گفت بدون صدا می باشد. این منگنه کوب دارای قفل عملکرد می باشد. و در قسمت قرارگیری پنجه دارای گریپ نرم پلاستیکی می باشد. این محصول دارای کیفیت بالا، بدنه استیل و مناسب برای استفاده توسط مصرف کنندگان حرفه ای را رفع می نماید. وزن این محصول 590 گرم و طول آن 19 سانتیمتر می باشد. این منگنه کوب برای کوبیدن منگنه های 6 تا 14 میلی متر می باشد. این محصول ساخت سوئد، از برند راپید، تماما استیل و با کیفیت بالا می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اره زنجیری زوماکس مدل ZMC 5450 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اره زنجیری زوماکس در سایز های متنوع طراحی و ساخته شده است و مشتری در هنگام خرید اره بنزینی زوماکس ، آسان تر می تواند انتخاب کند . اره موتوری زوماکس با سایز تیغه هایی که بیشترین مصرف را دارند معرفی میگردد سایز های 35 ، 40 ، 45 ، 50 سانتیمتر که باید توجه داشت که هرمقدار طول تیغه بیشتر می شود قدرت موتور استفاده شده بیشتر می شود . مصرف کننده در هنگام خرید اره موتوری زوماکس در ابتدا باید بداند حجم کاری که میخواهد انجام بدهد چه مقدار است یا اینکه چه تنه هایی با چه قطر و ضخامتی میخواهد توسط اره بنزینی برش بدهد ، پس از این مرحله میتوان محصول مناسب را پیشنهاد داد ، یک راهنمایی ساده در مورد این مسئله این است که همیشه تیغه اره بنزینی را 5 سانتی متر بیشتر از قطر تنه درختی که قرار است برش بدهیم در نظر بگیریم برای مثال با اره زنجیری زوماکس با تیغه 40 سانتیمتر شما می توانید یک تنه 35 سانتی را برش بدهید. البته می توان تنه های بزرگتر هم برش داد که این کار روش خاص خود را دارد و باید توسط افراد حرفه ای این کار انجام بشود نه توسط افراد مبتدی که تجربه لازم را ندارند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ترولی پذیرایی مدل ایکا خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این ترولی تمام چوبی از با کیفیت ترین چوب راش اروپایی ساخته شده است. اتصالات به کار رفته در این محصول بسیار مستحکم میباشد. رنگ به کار رفته در این محصول کاملا گیاهی و ضد حساسیت می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هدبورینگ مدل 36- EWN خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هد بورینگ چیست؟ هدبورینگ در واقع همان لنگ تراش برای افزایش قطر از سایز مشخص تا سایز خاص استفاده می شود. هدبورینگ های دو پر معمولا برای خشن کاری و هد بورینگ های تک پر با میکروبار برای پرداخت کاری هستند . این ابزار از صلبیت و استحکام و دقت بالا برخوردار می باشد. ابزار از سایز 20--36 را با دقت 1 صدم میتواند بورینگ کند. تنظیم ان بصورت دستی و با ورنیه انجام میشود و از اب صابون مرکزی استفاده میکند سایزهای موجود 20 الی 150 میباشند . این ابزار به همراه دو عدد یدکی که قابلیت بورینگ را تا سایزهای یاد شده بتواند انجام دهد ارسال میشودو یک عدد اینسرت مربوطه نیز جهت سهولت در کار به خریدار ارسال میشود . چنانچه دنباله این ابزار را نتوانستید تهیه کنید پس از ارتباط با ما انرا برای فروش در دیجی کالا قرار خواهیم داد . دنباله های مربوطه اس کا 40 و بی تی 40 موجود میباشند در طواهای مختلف . با سپاس

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اره عمودبر توسن مدل 5056J خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اره برقی 5056J ساخت شرکت توسن از نوع عمود بر است که با داشتن توان 650 وات برای برش انواع چوب و نئوپان و MDF و همچنین برخی برش‌های سبک فلزات مناسب است. این اره با داشتن ظرفیت برش تا 100 میلی‌متر برای چوب و 6 میلی‌متر برای فلزات برای مصارف خانگی و تجاری و صنعتی سبک گزینه مناسبی به حساب می‌آید.

اره عمودبر توسن مدل 5056J

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز وینچ برقی رونیکس مدل RH-4135 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بالابر برقی رونیکس مدل RH-4135 دارای موتور پر قدرت با توان 1300 وات است که این موتور تولید شده تحت استاندارد CE اروپا و کلاس ایمنی IP54 می باشد. بدنه مقاوم این دستگاه از جنس استیل مقاوم بوده که مناسب استفاده در شرایط کاری سخت و دشوار است. این بالابر دارای ظرفیت تحمل بار 800 کیلوگرم در حالت دوبل و 400 کیلوگرم در وضعیت استاندارد است. برخورداری از سیم بکسل 18 متری فولادی از دیگر مشخصات این دستگاه است که در برابر پیچ خوردگی مقاومت بالایی دارد. این سیم بکسل فولادی توانایی بلند کردن اجسام تا 18 متر را در حالت استاندارد دارد که این مقدار در حالت دوبل حداکثر برابر با 9 متر است. از دیگر ویژگی های بالابر برقی 800 کیلویی RH-4135 می توان به سیستم قطع کن حرارتی جهت محافظت از موتور و جلوگیری از آسیب رسیدن به بالابر و نیز سیستم قطع کن اتوماتیک فوقانی اشاره کرد. در ضمن سرعت این ابزار برقی در حالت استاندارد 10 متر در دقیقه و در حالت دوبل برابر با 5 متر در دقیقه می باشد. این دستگاه در بسته بندی طراحی شده توسط رونیکس عرضه می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اره پروفیل بر آروا مدل 5634 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

خرید یک پروفیل بر کارآمد و با کیفیت، برای افرادی که در صنعت ساختمان و برش فلزات و پروفیل‌ها فعالیت می‌کنند یا کارهای خانگی دارند، بسیار اهمیت دارد. این ابزار می‌تواند تاثیر بسزایی در کیفیت و دقت کارهای شما داشته باشد. یکی از انتخاب‌های بسیار مناسب برای این نیاز، پروفیل بر 5634 است که با ویژگی‌ها و مزایای منحصر به فرد خود، به عنوان یک ابزار همه‌کاره در عرصه برش فلزات شناخته می‌شود. پروفیل بر مدل 5634 یکی از محصولات با کیفیتی است که در ادامه تمامی مشخصات آن را بررسی می کنیم. موتور پروفیل بر 5634 با قدرت ورودی 2400 وات، توانایی برش با سرعت بی باری 4100 دور بر دقیقه را داراست. این موتور با ویژگی‌های پیشرفته، تحمل دماهای بالا تا 200 درجه سانتی‌گراد را فراهم می‌آورد. به علاوه، سیم پیچی موتور و بالشتک این ابزار، تماماً از مس ساخته شده است که باعث کاهش خطرات و افزایش عمر موتور می‌شود. با این موتور قدرتمند، پروفیل بر 5634 قادر است به شما عملکردی با کیفیت و قدرتی قابل اعتماد ارائه دهد. پروفیل بر 5634 به همراه انواع قفل‌های پیشرفته عرضه می‌شود که امکانات ایمنی بیشتری را برای شما فراهم می‌آورند. این ابزار با قفل ایمنی کلید روشن/خاموش، قفل گیربکس، و قفل ایمنی کلید و قفل بازو، شما را در هنگام کار با دستگاه محافظت کرده و خطرات احتمالی را کاهش می‌دهد. از طرفی، جهت افزایش سهولت تعویض صفحه برش، قفل گیربکس نیز بر روی این پروفیل بر اضافه شده است. با این ویژگی‌ها، پروفیل بر 5634 با کارآیی و ایمنی بیشتر، گزینه‌ی ایده‌آلی برای کاربران است. پروفیل بر 5634 آروا با پیچ تنظیم عمق برش و قابلیت تنظیم زاویه برش، به شما امکان می‌دهد تا دقت بیشتری در کارهایتان داشته باشید. این قابلیت‌ها به شما اجازه می‌دهند عمق و زاویه برش را تنظیم کنید تا به نتایج مطلوب برسید. با پروفیل بر 5634، انواع فلزات شامل لوله‌ها، فلزات صاف و موج‌دار، آلومینیوم و فلزات غیرمغناطیسی قابل برش هستند. این انعطاف‌پذیری در کار باعث می‌شود این ابزار برشی کارا و کاربرپسند برای شما باشد. با دو محافظ نصب شده بر روی دیسک برش، ایمنی شما در کار با این دستگاه تضمین می‌شود. محافظ ثابت و متحرک به شما اجازه می‌دهد در هنگام کار، حرکت دستگاه را محدود نکرده و با ایمنی بیشتر بتوانید کار خود را انجام دهید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه اتو لوله سبز دینگیشی مدل ART : 63006 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه جوش لوله‌های پلاستیکی NDNGQI ساخت چین، مناسب لوله کشی ساختمانی و نصب پمپ های آب و... است. طراحی انحصاری این ابزار، موجب سهولت در کاربرد آن شده است.این دستگاه دارای المنت 800 وات واقعی و صنعتی با توان حرارتی 300 درجه سانتی‌گراد است. ایجاد چنین حرارتی، موجب می‌شود که قطورترین لوله‌های متناسب با این ابزار نیز، به راحتی و به سرعت جوش داده شوند.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا