کالای دیجیتال

نکات مهم و راهنمای خرید کیف لپ تاپ به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید کیف لپ تاپ باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

در خرید کیف و کاور لپ تاپ معیارهای زیادی وجود دارند؛ در این راهنمای خرید کیف لپ تاپ از نکته خرید با مهمترین این فاکتورها آشنا می شوید. از این رو در ادامه نیز همراهمان باشید.

انواع کیف لپ‌تاپ

کیف لپ‌ تاپ معمولی: ساده‌ترین نمونه کیف لپ تاپ است. این کیف از پارچه معمولی یا برزنتی دوخته می‌شود. زمانی که شما یک لپ تاپ را خریداری می‌کنید، معمولا فروشنده همراه لپ تاپ به شما یکی از این کیف‌ها هدیه می‌دهد. البته این مدل قیمت خیلی ارزانی دارد که خود شما هم می‌توانید آن را به صورت جداگانه خریداری نمایید.

کیف لپ‌ تاپ چرم مصنوعی: به دلیل بالا بودن قیمت چرم طبیعی با یک سری مواد شیمیایی نوعی چرم تهیه می‌کنند که از نظر ظاهری شباهت زیادی به چرم طبیعی دارد. این کیف مناسب افرادی است که به دنبال خرید یک کیف لپ تاپ میان رده هستند. تنها ایرادی که به این نمونه از چرم وارد می‌شود این است که برخی از ویژگی‌های چرم طبیعی را ندارد و بد از مدتی پوسته پوسته می‌شود.

کیف لپ تاپ چرم طبیعی: چرم یکی از بهترین جنس‌هایی است که می‌توان کیف لپ تاپ را با آن تهیه کرد. چرم طبیعی مقاومت بالایی دارد به همین علت در گذشته مورد توجه انسان‌ها قرار داشت. شما با خرید یک کیف چرم طبیعی ممکن است، سالیان سال از آن استفاده کنید. اگر به دنبال خرید یک کیف لپ تاپ حرفه‌ای هستید که مدت زیادی از آن استفاده کنید بدون شک نمونه چرم طبیعی است.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید کیف لپ تاپ

نکات مهم هنگام خرید کیف و کاور لپ تاپ

انتخاب نوع کیف: لپ تاپ دارانِ عزیز توجه داشته باشند امروزه کیف های مختلفی برای نگهداری لپ تاپ و همچنین جا به جایی آن در بازار ایران موجود می باشد که یکسری از آنان قابلیت کاربری دستی را دارند، یکسری دیگر بر روی دوش شما قرار داده می شوند و سری دیگر نیز بصورت کوله پشتی طراحی شده اند تا سبب راحتی و اطمینان خاطر شما در هنگام حمل و نقل لپ تاپتان شود که امروزه از قیمت اصلا کمی نیز برخوردار نیست!

سایز متناسب: مورد دیگری که حتما باید در هنگام خرید کیف و کاور لپ تاپ به آن توجه کنید، تناسب میان فضای داخلی کیف مورد نظر شما با ابعاد لپ تاپ و سایر لوازم جانبی آن می باشد! خریداران گرامی برای این منظور بایستی حتما اندازه سیستم خود را که برحسب اینچ مشخص شده است را بدانند. ناگفته نماند لپ تاپ ها در ابعاد استانداری از سوی کمپانی های مختلف جهانی طراحی و تولید شده اند.

جنس کالا: اغلب کیف ها و کاورهای مخصوص لپ تاپ با متریال های چرمی (چرم طبیعی و یا مصنوعی)، برزنتی، فومی و همچنین جیر تهیه می شوند که در بین تمام آنان این کیف و کوله های چرمی هستند که به مراتب از دوام، کیفیت و زیبایی بیشتری نسبت به دیگر کوله ها برخوردار هستند. کیف های برزنتی نیز از دوام بسیار مناسبی برای حمل و محافظت از لپ تاپ شما برخوردار هستند؛ منتها باید حواستان باید کیف و کوله های برزنتی با اینکه دارای مقاومت بالایی در برابر آب و باران و غیره هستند، اما به هیچ عنوان ضدآب نبوده و در صورت افتادن در یک حوضچه آبی قطعا آب به داخل محتویات درونی آنان نفوذ خواهد کرد.

کیف های فومی بهترین گزینه برای تمام کسانی هستند که می دانند روزانه لپ تاپ آنان با ضربات خفیف و شدید بسیاری مواجه خواهد شد! این کیف ها از فوم های سخت و چندلایه ای تولید می شوند و با داشتن یکی از آنان، می توانید با خیال راحت سیستم مورد نظرتان را به هر طرف که می خواهید، ببرید. کیف های تولید شده از جنس جیر نیز کیف های هستند که می توانند گزینه قابل قبولی برای شما دارندگان لپ تاپ و بخصوص خانم ها باشند. این کیف ها در کنار کیفیت و دوام خود از ظاهر بسیار چشم نواز و زیبایی نیز برخوردار هستند و عموما جوانان از جمله خریداران اصلی آن ها بحساب آورده می شوند.

ضربه گیرهای لپ تاپی: مخاطبان عزیز دقت داشته باشید تنها فرق یک کیف مخصوص لپ تاپی با یک کیف معمولی در داشتن لایه ضربه گیر است که اگر این لایه در کالای مورد نظرتان نبود، یعنی آن کالا تنها یک کیف ساده و معمولی است که برای استفاده ای جز حمل و نگهداری از لپ تاپ تولید شده است! ضربه گیرهای لپ تاپ به دو صورت معمولی و کپسولی طراحی شده اند که نوع دوم آن؛ یعنی ضربه گیر کپسولی با ظاهری حبابی از دوام و کیفیت بهتری برخوردار می باشد.

استحکام: یادتان باشد چه خریدار کیف های شانه ای و یا دستی باشید و چه کوله های پشتی، بند کیف شما باید از قابلیت تنظیم اندازه برخوردار باشد و دارای پهنای مناسبی نیز باشد تا بتوانید با اطمینان نسبت به محکم بودن آن، لپ تاپ خود را در کیف قرار دهید. همچنین فراموش نکنید که این قبیل کیف ها حتما می بایست از یک لایه رویه تنفسی نیز برخوردار باشند تا بدین طریق عبور و مرور هوا به داخل کیف جریان پیدا کند و سبب خنک نگهداشتن فضای داخل آن شود.

تعداد زیپ ها: سعی کنید به دنبال خرید کیف لپ تاپی باشید که دارای حداقل ۲ زیر بزرگ و اصلی بر روی خود باشد؛ زیرا اصولا همراه با لپ تاپ لوازم دیگری را نیز باید در داخل این کیف ها قرار داد. دوستان ترجیحا به فکر خرید کیف هایی باشند که دارای زیپ های آهنی می باشند.

قیمت کیف و کاور پشتی لپ تاپ: قیمت کیف و کاور لپ تاپ با توجه به نام تولید کننده، سایز، نوع جنس، کیفیت، ضربه گیر داخلی، جیب های اصلی و فرعی و غیره مشخص می شود که خرید آن تنها بسته به سلیقه و میزان بودجه شما خواهد داشت.

باتوجه به نکاتی که در این راهنمای خرید کیف لپ تاپ گفته شد، می توانید کیف مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه کیف لپ تاپ ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز پایه خنک کننده لپ تاپ کول کلد مدل K040 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

طراحی فوق العاده سال ۲۰۲۰ که توسط شرکت کول کلد طراحی گردیده و با قدرت خنک کنندگی ۶ فن با دور 2600±10%RPM و رنگ آمیزی فوق العاده زیبا بهمراه LED های رنگی که در کناره های کول فن جای گرفته ، باعث شده تا زیباترین و خاص ترین محصول ۲۰۲۰ را به ارمغان بیاورد. جنس بنده از پلاستیک با کیفیت ABS و فلز می باشد این کول فن دارای صفحه نمایش دیجیتال بوده و همچنین دارای ۴ دکمه کنترلی جهت کم و زیاد کردن سرعت فن ها و همچنین خاموش و روشن کردن تعداد فن ها و تغییر رنگ نور LED ها می باشد و پایه قابل تنظیم در زیر کول فن و همچنین دو پایه در روی کول فن جهت ثابت نگه دارنده لپ تاپ در حالت شیبدار میباشد . این کول فن مناسب گیمرها ، طراحان گرافیک و معماری و ... می باشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کوله پشتی لپ تاپ مدل BG-6754 مناسب برای لپ تاپ 15 تا 17 اینچی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کوله پشتی یو اس دار ضد آب مدل BG-6754 ازپارچه آکسفورد، با کیفیت بالا ساخته شده است. مواد به کار رفته در این کوله آن را در برابر خش و سایش نیز مقاوم کرده است. جنس جیب داخلی از پلی استر بوده و بسیار مقاوم است.همچنین پارچه ضد آب به کار رفته در آن موجب می شود تا شما با خیال راحت آن را در هر نوع شرایط آب و هوایی استفاده نمایید بدون اینکه وسایل داخل کوله آسیبی ببیند. در صورت خیس شدن با یک پارچه آن راخشک نمایید. و در شرایط دیگر با یک پارچه نم دار کاملا تمیز می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پایه نگهدارنده لپ تاپ مومکس مدل KH3 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تا حالا شده مدت طولانی از لپ‌تاپ استفاده کرده و در ناحیه سر و گردن احساس ناراحتی کنید؟ وجود یک پایه محکم و قوی که بتوانید لپ‌تاپ خود را روی آن قرار داده و با خیال راحت به کارهای خود بپردازید یک نعمت بزرگ است. پایه نگهدارنده قابل تنظیم مومکس با کیفیت بسیار مرغوبی تولید شده که در هنگام کار طولانی مدت برای جلوگیری از آسیب دیدن و خسته شده ستون فقرات گردن و مهره‌های کمر به کمک مصرف کننده خواهد آمد. این محصول برای مشاهده راحت و حالت نشستن در صندلی کاملا بهینه شده و در تسکین فشار مهر ه‌های گردن کمک خواهد کرد. این محصول از قابلیت تنظیم ارتفاع و زاویه برخوردار است و از جنس آلیاژ آلومینیوم ساخته شده و در قسمت‌های مختلف قرارگیری لپ‌تاپ روکش‌هایی از جنس سیلیکون استفاده شده است. با این پایه نگران افتادن و لیز خوردن لپ‌تاپ خود نبوده و با خیال راحت به کارهای خود بپردازید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کوله پشتی لپ تاپ مینگلو مدل ML-2310 مناسب برای لپ تاپ  15.6 اینچی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کوله مسافرتی یو اس بی دار مینگلو از پارچه آکسفورد با کیفیت بالا ساخته شده است. مواد به کار رفته در این کوله آن را در برابر خش و سایش نیز مقاوم کرده و ضد آب می باشد. جنس جیب داخلی از پلی استر بوده و بسیار مقاوم است. پارچه ضد آب به کار رفته در آن موجب می شود تا شما با خیال راحت آن را در هر نوع شرایط آب و هوایی استفاده نمایید بدون اینکه وسایل داخل کوله آسیبی ببیند. در صورت خیس شدن با یک پارچه آن راخشک نمایید و در شرایط دیگر با یک پارچه نم دار کاملا تمیز می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کاور محافظ کوتتسی مدل 11031 مناسب برای مک بوک ایر 13 اینچ A2337/A2179/A1932 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کاور محافظ کوتتسی مدل 11031 یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای مک بوک ایر 13 اینچی A2337/A2179/A1932 است. این کاور محافظ با داشتن ویژگی‌های منحصر به فرد خود، نه تنها از دستگاه شما محافظت می‌کند، بلکه تجربه کاربری شما را نیز بهبود می‌بخشد. قابلیت هولدر و نگه دارنده: این کاور محافظ دارای براکتی است که می‌تواند باز شده و به عنوان پایه برای دستگاه شما عمل کند. همچنین، این براکت قابلیت جمع شدن و حمل آسان را نیز دارد و شما به راحتی از طریق این براکت میتوانید ارتفاع مک بوک خود را تنظیم کنید. خروجی جریان هوا : این کاور محافظ دارای خروجی های هوا است که باعث می‌شود هوا به داخل کاور جریان پیدا کند و دستگاه شما به خوبی خنک شود. پایه ضد لغزش : این کاور محافظ دارای پایه‌ای ضد لغزش است که باعث می‌شود دستگاه شما به خوبی روی سطح قرار بگیرد. ضد اثر انگشت: این کاور محافظ دارای طرحی خاص است که باعث می‌شود اثر انگشت و عرق روی کاور به خوبی دیده نشود. اگر میخواهید بدانید که آیا این محافظ برای مک بوک شما مناسب است لطفا حتما کد 5 حرفی زیر مک بوک خود را که با حرف A شروع شده است را با کد این محصول مقایسه نمایید این محصول مناسب کد های (A2337/A2179/A1932) می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کابل DVI بافو مدل DVI-D Dual Link طول 5 متر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کابل DVI که مخفف Digital Visual Interface است، DVI استاندارد صنعتی برای مانیتور و کارت های گرافیکی به خوبی روش انتقال دیجیتال برای HDTV,EDTV, نمایشگر پلاسما, نمایشگر های ویدیویی مانند تلویزیون و DVD پلیر است. این کابل به صورت دیجیتال عمل می کند و کیفیت تصویر نسبت به کابل VGA بسیار بالاتر می رود. کابل های DVI_D Single Link فقط سیگنال های دیجیتال را پشتیبانی می کند. دوال یا سینگل بودن این نوع کابل، بستگی به نوع پورت کارت گرافیک و یا مانیتور مورد استفاده دارد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید کاغذ چاپ به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کوله پشتی لپ تاپ بی ام دبلیو مدل BMBP15PUCARTC مناسب برای لپ تاپ تا 15.6 اینچی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کوله پشتی لپ تاپ BMW مدل BMBP15PUCARTC با ظاهری فوق‌العاده شیک ، متریالی با کیفیت و همراه با لوگوی BMW طراحی شده که ظاهر ویژه‌ای به استایل شما می‌بخشد . این کوله پشتی برای لپ تاپ تا سایز 15.6 اینچ مناسب است ، ابعاد جمع و جوری دارد و جزء دسته‌ی کیف های سبک به شمار می‌رود .محفظه‌ی لپ تاپ درون محفظه‌ی اصلی قرار دارد و علاوه بر آن فضای مطلوب و تفکیک شده‌ای برای موبایل ، پاوربانک و سایر وسایل نیز موجود است .در قسمت پشتی آن ، 3 قسمت به صورت توری قابل تنفس طراحی شده که در دمای بالا و استفاده‌ی طولانی مدت از تعریق جلوگیری می‌کند .در اطراف آن دو محفظه برای قرار گرفتن بطری یا وسایل شبیه به آن تعبیه شده است .متریال آن از نایلون مرغوب و چرم اکو با آستر پلی استر است .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کوله پشتی لپ تاپ بنج مدل 1800 مناسب برای لپ تاپ تا 15.6 اینچی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کوله پشتی لپ تاپ بنج مدل 1800 با ظاهری بسیار جذاب و فضای زیاد ، مناسب برای لپ تاپ تا سایز 15.6 اینچ طراحی شده است . علاوه بر ظاهر زیبا ، از کیفیت بالایی برخوردار است و به دلیل حجم زیاد و فضاهای تفکیک شده ، به عنوان کیف مسافرتی نیز می‌توانید از آن استفاده کنید . ویژگی‌های کوله پشتی لپ تاپ بنج مدل 1800 : محفظه‌ی لپ تاپ در قسمت پشتی قرار دارد و علاوه بر آن فضای اضافی برای تبلت یا جزوه وجود دارد . محفظه‌ی میانی فضای زیادی دارد و می‌توانید لوازم مختلف ، حتی لباس برای مسافرت نیز درون آن قرار دهید . محفظه‌ی جلویی آستر ضدآب دارد و می‌توانید وسایلی از قبیل لوازم شنا ، چتر و یا لباس خیس را درون آن بگذارید . به منظور دسترسی آسان و نظم دهی به برخی وسایل کوچک ، در قسمت جلویی 3 عدد محفظه‌ی زیپ دار تعبیه شده است . در اطراف آن بندهای تنظیم کننده حجم قرار دارد که در صورت پر بودن کوله‌پشتی از آسیب دیدن زیپ‌ها جلوگیری و فرم آن حفظ شود . قسمت پشتی از توری قابل تنفس تشکیل شده و در دمای بالا یا استفاده‌ی طولانی مدت ، مانع از تعریق می‌شود . یک محفظه‌ی زیپ دار در قسمت پشتی قرار دارد که پشت کمر قرار می‌گیرد و در مکان‌های عمومی و شلوغ غیر قابل دسترسی می‌باشد . متریال آن در برابر پاشش آب ، رطوبت و باران مقاوم است و در شرایط آب و هوایی مختلف از لپ تاپ و سایر وسایل شما محافظت می‌کند . در یک طرف آن یک محفظه برای قرار دادن بطری یا لوازم شبیه به آن و در طرفی دیگر رابط USB برای اتصال موبایل به پاروبانک تعبیه شده است . به منظور برداشتن وزن از روی شانه‌ها و توزیع وزن به بقیه نقاط بدن ، بر روی بند های دوشی ، یک بند سینه قرار دارد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شارژر لپ تاپ 20 ولت 7.5 آمپر مدل ADP-150CH B خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ساختار دیجیتال وارد کننده انواع لوازم جانبی لپ تاپ ، با کیفیت اورجینال است . لوازم جانبی لپ تاپ مانند باطری ، شارژر ، فن ، کیبورد و ... می باشد. هنگام خرید شارژر لپ تاپ به موارد زیر توجه کنید : برای خرید هر کالای دیجیتال مهمترین گزینه کیفیت و قیمت آن کالا است. کیفیت های متعددی برای انواع شارژر با هر برندی در بازار وجود دارد . و بدیهی است که هرچه قدر کیفیت کالا بیشتر باشد ، قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند . تفاوت شارژر با کیفیت بالا و شارژر معمولی در چیست ؟ - از نظر شکل ظاهری : شما به راحتی می توانید از نوع جنس بدنه شارژر و کابل آن و دیگر مشخصات ظاهری این موضوع را تشخیص دهید . - کیفیت اجزای داخلی : در شارژرهای با کیفیت بالا ، قطعات داخلی بکار رفته کیفیت بهتری دارند . - شارژر با کیفیت معمولی بعد از مدت زمان کوتاهی دستگاه را به خوبی شارژ نمی کند ، حین استفاده به سرعت خیلی گرم می شود و جنس کابل آن از کیفیت پایین تری برخوردار است . چگونه میتوانم شارژر مخصوص لپ تاپ خود را پیدا کنم ؟ هنگام خرید؛ ولتاژ ، آمپر و نوع کانکتور شارژر قدیمی خود را با مشخصات شارژر جدید مقایسه کنید. همچنین اگر ولتاژ و آمپر شارژر با لپ تاپ اختلاف زیادی داشته باشد ، به مرور زمان به مدار شارژ لپ تاپ و باطری شما آسیب می رساند. اما توجه داشته باشید که برخی شارژرها باتوجه به آمپر و ولتاژی که دارند ، می توانند برای لپ تاپ های مختلف استفاده شوند و اصطلاحا با یکدیگر سازگار باشند. حتی در بعضی مدل ها ، به عنوان مثال : یک شارژر از برند لپ تاپ Hp میتواند برای لپ تاپ برند Dell نیز استفاده گردد .بنابراین شارژر باید با مدل لپ تاپ شما سازگار باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شارژر لپ تاپ 19.5 ولت 10.8 آمپر دل مدل DA200PE1-00 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ساختار دیجیتال وارد کننده انواع لوازم جانبی لپ تاپ ، با کیفیت اورجینال است . لوازم جانبی لپ تاپ مانند باطری ، شارژر ، فن ، کیبورد و ... می باشد. هنگام خرید شارژر لپ تاپ به موارد زیر توجه کنید : برای خرید هر کالای دیجیتال مهمترین گزینه کیفیت و قیمت آن کالا است. کیفیت های متعددی برای انواع شارژر با هر برندی در بازار وجود دارد . و بدیهی است که هرچه قدر کیفیت کالا بیشتر باشد ، قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند . تفاوت شارژر با کیفیت بالا و شارژر معمولی در چیست ؟ - از نظر شکل ظاهری : شما به راحتی می توانید از نوع جنس بدنه شارژر و کابل آن و دیگر مشخصات ظاهری این موضوع را تشخیص دهید . - کیفیت اجزای داخلی : در شارژرهای با کیفیت بالا ، قطعات داخلی بکار رفته کیفیت بهتری دارند . - شارژر با کیفیت معمولی بعد از مدت زمان کوتاهی دستگاه را به خوبی شارژ نمی کند ، حین استفاده به سرعت خیلی گرم می شود و جنس کابل آن از کیفیت پایین تری برخوردار است . چگونه میتوانم شارژر مخصوص لپ تاپ خود را پیدا کنم ؟ هنگام خرید؛ ولتاژ ، آمپر و نوع کانکتور شارژر قدیمی خود را با مشخصات شارژر جدید مقایسه کنید. همچنین اگر ولتاژ و آمپر شارژر با لپ تاپ اختلاف زیادی داشته باشد ، به مرور زمان به مدار شارژ لپ تاپ و باطری شما آسیب می رساند. اما توجه داشته باشید که برخی شارژرها باتوجه به آمپر و ولتاژی که دارند ، می توانند برای لپ تاپ های مختلف استفاده شوند و اصطلاحا با یکدیگر سازگار باشند. حتی در بعضی مدل ها ، به عنوان مثال : یک شارژر از برند لپ تاپ Hp میتواند برای لپ تاپ برند Dell نیز استفاده گردد .بنابراین شارژر باید با مدل لپ تاپ شما سازگار باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز محافظ صفحه نمایش نیلکین مدل Pure AR Film مناسب برای مک بوک 16 اینچ خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

محافظ صفحه نمایش نیلکین مدل Pure AR Film مناسب برای مک بوک 16 اینچ اپل Pro 16 (2021) گلسی محکم و مقاوم است که با دیدن کارایی بی‌نظیر آن شگفت زده خواهید شد. اگر همیشه نگران افتادن یا برخورد ضربه به صفحه نمایش مک بوکتان هستید، محافظ صفحه Nilkin Pure AR film Apple MacBook Pro 16 2021 می‌تواند یک بار برای همیشه خیال‌تان را راحت کند. انتخابی مطمئن برای کسانی که به دنبال یک گلس باکیفیت هستند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های گلس، استفاده از فناوری پوشش ضد انعکاس 12 لایه‌ای ARC است. این فناوری با افزایش گذر نور تا 95٪، تصاویر صفحه نمایش را واضح‌تر، با همان رنگ‌های اصلی و بدون تغییر در کیفیت نشان می‌دهد. همچنین به لطف این ویژگی بازتاب نور و اعوجاج تصویر به حداقل‌ترین میزان ممکن یعنی 1٪ کاهش می‌یابند‌. بدین ترتیب نه تنها چشمان‌تان آسیبی نمی‌بیند، بلکه حتی در روشنایی زیاد هم، تصاویر ال سی دی قابل مشاهده خواهند بود. خبر خوب اینکه دیگر روی گلس‌تان اثری از آلودگی و لکه نمی‌بینید. با پوشش اولئوفبیک گلس لکه‌های چربی، اثر انگشت و حتی آب را جذب نمی‌کند. همچنین این پوشش نرم از افتادن خط و خش احتمالی جلوگیری به عمل می‌آورد. علاوه بر پوشش اولئوفبیک و پوشش 12 لایه‌ی ARC، گلس از دو لایه‌ دیگر پت نوری و جاذب الکترواستاتیکی از جنس رزین سیلیکونی تشکیل شده است. در نتیجه با ساختار فوق‌العاده‌ی گلس، کیفیت و دوام آن تضمین شده است.با وجود چندین لایه‌ی محافظ، دیگر ضربه و شوک خطری برای صفحه نمایش نخواهند داشت. این لایه‌ها به خوبی ضربه و اثر آن را دفع می‌کنند. بدون اینکه کم‌ترین فشاری به صفحه نمایش وارد گردد. گلس با پوشش کامل تمامی قسمت‌های صفحه نمایش را محافظت می‌کند. لبه‌های محکم آن هرگز ترک برنمی‌دارند. همچنین استفاده از جذب الکترواستاتیکی رزین سیلیکون به پوشش AR صفحه اصلی آسیب نمی‌رساند. لایه‌های منعطف گلس و ضخامت مناسب آن، مانعی برای عملکرد تاچ ایجاد نمی‌کنند و سرعت تاچ مثل سابق خواهد بود. بنابراین عملاً وجود گلس رو روی صفحه نمایش حس نخواهید کرد. برای نصب این گلس کار سختی ندارید. کافیست صفحه نمایش را با پد تمیز و سپس به آرامی گلس را روی ال سی دی مک بوکتان تنظیم و بچسبانید. چسب محکم آن هرگز به خودی خود کنده نمی‌شود و هیچ افت کیفیتی حس نخواهید کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آداپتور برق 45 وات مدل مگ سیف مناسب برای مک بوک ایر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

قطعات به کار رفته در این شارژر در کیفیت اورجینال ، مشابه با همان مواد و قطعات به کار رفته در شارژر فابریک دستگاه می باشد ، در حقیقت به غیر از موارد خاص به طور کلی کلیه شارژر های وارداتی اورجینال موجود در ایران به علت قانون کپی رایت، به سفارش خود کمپانی های سازنده لپ تاپ نمی باشند.در واقع کلیه شارژرهای لپ تاپ تمامی برندها توسط کارخانه های موجود در چین تولید می شوند، این کارخانه ها بسته به سفارش دریافتی کیفیت مورد نظر را ساخته و ارسال می کنند. این شارژر در کیفیت اورجینال به سفارش از چین با تضمین کیفیت مشابه اورجینال کمپانی ( Genuine ) ساخته و ارسال می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کاور مدل MacPro 16 2021 مناسب برای لپ تاپ اپل مک بوک پرو MacPro 16 2021 A2485 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کاور هارد شیلد مناسب برای مک بوک 16 اینچی با قابلیت نصب آسان ، که از دستگاه شما در برابر ضربه ، اثر انگشت و خط و خش محافظت می کند . دارای پایه جهت زاویه دادن به لپ تاپ .امکان قرار دادن و جدا کردن شید از روی دستگاه .دست رسی آسان به تمام پورت ها و باز بودن دریچه های انتقال هوا . که به همراه یک عدد دستمال ناو به ابعاد 17 در 14 سانتی متر تقدیم خریدار می گردد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کاور مدل MacPro 13 2020 مناسب برای لپ تاپ اپل مک بوک پرو MacPro 13 2018 2020 A2338 A2289 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کاور هارد شیلد مناسب برای مک بوک 13 اینچی با قابلیت نصب آسان ، که از دستگاه شما در برابر ضربه ، اثر انگشت و خط و خش محافظت می کند . دارای پایه جهت زاویه دادن به لپ تاپ .امکان قرار دادن و جدا کردن شید از روی دستگاه .دست رسی آسان به تمام پورت ها و باز بودن دریچه های انتقال هوا . که به همراه یک عدد دستمال ناو به ابعاد 17 در 14 سانتی متر تقدیم خریدار می گردد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کوله پشتی لپ تاپ آرتیک هانتر مدل BANGE مناسب برای لپ تاپ تا 15.6 اینچی خرید
اطلاعات بیشتر . . .
پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید ماوس ( موشواره ) به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

معرفی

کوله پشتی لپ تاپ 15.6 اینچی بنگ مدل BANGE-7216 مناسب برای لپ تاپ های 15.6 اینچی دارای طراحی شیک اما ساده و باکیفیت است. این کوله پشتی برای سفرهای روزانه، مدرسه یا دانشگاه، کمپینگ و غیره بسیار مناسب است.این کوله فضای کافی برای نگه داشتن تعداد زیادی وسایل جانبی از جمله لپ تاپ، تبلت، گوشی و غیره دارد.سبک و نوع رنگبندی این کوله اسپرت و زیبا است که جنس آن از پارچه برزنت ضدآب می باشد. این کوله با داشتن طراحی ساده و رنگبندی مشکی،خاکستری و سورمه ای، سلایق افراد مختلف را در نظر گرفته است. برای این کوله دو بند شانه ای با قابلیت تنظیم ارتفاع بند طراحی شده است. درون این کیف دو محفظه بزرگ طراحی شده که فاصله مناسب و از جنس پارچه ای نرم می باشند که از جنس پلی استر می باشد می توانید از آن برای نگهداری لپ تاپ خود استفاده کنید.و تعبیه کوچک تر آن نیز برای قرار دادن تبلت بسیار مناسب است.این کیف به اندازه کافی جا دار و مناسب می باشد تا تمامی لوازم دانشگاه یا لوازم اداری و اسناد خود را در آن قرار دهید.حتی محفظه های کوچک تری در قسمت روبه رویی این محفظه ها برای قرار دادن پاور بانک یا شارژ و ماوس خود طراحی شده است.به طور کلی میتوان گفت کوله پشتی با کیفیت و بسیار کاربردی می باشد.ویژگی دیگر این کیف را میتوان ورودی type-c و USB که در قسمت کناری کوله تعبیه شده است گفت، که محافظ نیز دارد. با استفاده از آن کابل شارژ خود را به راحتی به گوشی خود متصل کنید و از آن بهره ببرید. این کوله پشتی طراحی ارگونومیک و شیکی دارد همچنین در قسمت پشتی خود طراحی شده از محفظه های هوا می باشد که کارایی آن ها جلوگیری از تعرق است.و یک جیب مخفی در قسمت پشتی دارد که مناسب برای قرار دادن لوازمی که نیاز به دسترسی سریع تردارد، مانند کیف پول یا پول شما است.در قسمت بیرونی این کیف یک محفظه تقریبا مخفی طراحی شده که مناسب برای قرار دادن یک بطری آب یا چتر تاشو شما می باشد.زیپ های استفاده شده در این کیف کاملا مقاوم و با کیفیت میباشند و نیازی به نگرانی از این بابت نیست.طراحی قفل ضد سرقت آن برای امنیت بیشتر می باشد.یک قفل داخلی سطح امنیتی بیشتری به کوله پشتی می دهد.وزن این کیف 1.25 کیلوگرم میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کوله پشتی لپ تاپ مدل Tracker مناسب برای لپ تاپ 15 اینچی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این کوله با فضای زیاد و تقسیم بندی مناسب انتخاب جذابی برای نظم دادن به وسایل هنگام سفر است و به جای Carry On در کابین هواپیما قابل استفاده است. سایز کوله 20x30x44 Cm است. فضای مناسبی برای قرار دادن لباس دارد و قسمت انتهایی آن قسمتی جدا برای گذاشتن کفش تعبیه شده است. قسمت جلویی کوله ضد آب است و امکان قرار دادن وسایل آرایشی بهداشتی و حوله دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کوله پشتی لپ تاپ دلسی مدل DATUM کد 3461600 مناسب برای لپ تاپ 15 تا 17 اینچی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کوله پشتی مجموعه DELSEY Datum - راحت و کاربردی است .این کوله پشتی دارای دو است. چیدمان: محفظه اصلی، محفظه کامپیوتر (15.6 اینچ)، جیب جلو برای وسایل کوچک می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کوله پشتی لپ تاپ کی وی ام مدل m2801 مناسب برای لپ تاپ های 15.6 اینچی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

داشتن کوله‌ای جادار، سبک و مقاوم در برابر ضربه از جمله نیاز‌های بسیاری از افراد است. کوله پشتی کی وی ام مدل m2801 دارای همه‌ی این ویژگی‌ها می باشد و به همین دلیل برای مصارف روزمره، حمل لپ‌تاپ و سفرهای کوتاه مدت ،گزینه‌ی مناسبی است .. حجم اصلی محصول از فضای مشخص لپ‌تاپ با محافظت قوی برای حمل لپ‌تاپ‌های 15.6 اینچ برخوردار است. در این قسمت بند نگهدارنده‌ی لپ تاپ نیز وجود دارد.دو جیب برای حمل بطری نوشیدنی در طرفین و یک جیب جانبی ،مناسب برای نگهداری تلفن همراه، کیف پول، خودکار و سایر لوازم جانبی در جلوی کیف تعبیه شده است.از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به پورت رابط پاوربانک اشاره کرد. این پورت جهت شارژ راحت تلفن همراهتان توسط پاوربانک است و درون محفظه‌ی اصلی کوله قرار دارد وخروجی آن در کنار کوله پشتی تعبیه شده است. دسته‌ای محکم، راحت و ضد تعریق برای حمل دارد که دارای دوخت محکم و قوی می باشد. نکته‌ای که باید در خرید این کیف کوله پشتی مدنظر قرار گیرد، وزن کم کوله‌پشتی است؛ بنابراین آن دسته از افراد که می‌خواهند مدت زیادی با این کیف پیاده‌روی کنند، می‌توانند با خیال راحت آن را خریداری کنند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف لپ تاپ فوروارد مدل FCLT2020 مناسب برای لپ تاپ های 15.6 تا 16.4 اینچی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیف لپ‌تاپ «فوروارد» مدل «FCLT2020» با ابعاد داخلی مناسب و وزن 550 گرم می‌تواند انتخاب مناسبی برای دارندگان لپ‌تاپ‌های 15.6 تا 16.4 اینچی باشد. این محصول از جنس برزنت ضدآب ساخته شده و مقاومت خوبی دارد. محفظه‌ی اصلی این کیف رودوشی زیپی است و محلی برای نگهداری لپ‌تاپ دارد. دیواره‌های ضخیم این محفظه با سلول‌های هوا (Aircell)  پوشیده شده تا لپ‌تاپ را دربرابر ضربه و برخوردهای احتمالی محافظت کند. البته در این قسمت فضای کافی برای نگهداری لوازم جانبی از قبیل ماوس، شارژر، کتاب و جزوات هم وجود دارد. در قسمت بالایی کیف هم دو دسته برای حمل دستی تعبیه شده است و علاوه‌بر آن‌ها، در دو انتهای عرض کیف، حلقه‌هایی برای اتصال بند رودوشی قرار دارد. بند قابل‌تنظیم این کیف این فرصت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که با توجه به نیاز خود، اندازه‌ی آن را تنظیم کنند. در قسمت پشتی کیف لپ‌تاپ فوروارد یک جیب زیپی وجود دارد که می‌توانید از آن برای حمل و نگهداری لوازمی کوچک مانند دسته‌کلید، کارت، خودکار و مانند آن‌ها استفاده کنید. کیف لپ‌تاپ فوروارد با داشتن 410 میلی‌متر طول، 300 میلی‌متر عرض و 90 میلی‌متر ضخامت، وزن کمی دارد و می‌تواند انتخاب مناسبی برای دارندگان لپ‌تاپ‌های 15.6 تا 16.4 اینچی باشد.

ویژگی‌ها

کیف‌های دستی و رودوشی کیف‌هایی رسمی هستند که از کاربری گسترده‌ای برخوردارند. این کیف‌ها علاوه‌بر نگهداری از لوازم دیجیتالی مانند لپ‌تاپ و تبلت، می‌توانند لوازم جانبی این دستگاه‌ها و اسناد و مدارک و وسایل موردنیاز روزمره را در خود جای دهند. کیف FCLT2020 را می‌توانید در دست بگیرید یا با استفاده از بند قابل‌تنظیم، آن را روی دوش بیندازید و حمل کنید. کیف فوروارد مدلFCLT2020 از برزنت ساخته شده است. برزنت در واقع پارچه‌ای محکم است که دربرابر نفوذ قطرات آب مقاومت بالایی دارد. برزنت با وجود استحکام، انعطاف‌پذیر است؛ بنابراین به‌وفور در صنعت کیف‌سازی استفاده می‌شود. پارچه‌های برزنتی دربرابر نور خورشید هم مقاوم هستند و به این زودی‌ها تغییر رنگ نمی‌دهند. لپ‌تاپ‌ها ازجمله دستگاه‌هایی هستند که در صورت واردشدن آب به بدنه و قسمت داخلی‌شان ممکن است دچار آسیب‌های جدی شوند؛ اما ازآنجایی‌که کیف FCLT2020 از برزنت تشکیل شده است، با خیال راحت می‌توانید آن را در روز‌های بارانی روی دوش خود بیندازید و نگران آسیب‌دیدن سخت‌افزار لپ‌تاپ یا تبلت خود نباشید.

نکته‌ی دیگر درباره‌ی کیف FCLT2020 فوروارد پوشش داخلی آن است. در کیف‌های مخصوص لپ‌تاپ محفظه‌ای مخصوص برای قراردادن دستگاه وجود دارد. برخی کیف‌ها فقط دارای پد‌های ضدضربه هستند؛ اما اگر فکر می‌کنید ممکن است کیفتان در معرض ضربه قرار گیرد، حتما به پوشش داخلی آن توجه کنید. کیف FCLT2020 دارای پوشش داخلی تشکیل‌شده از سلول‌های هوا (Aircell) است. این سلول‌ها به شکل حجیم‌شده هستند و به‌صورت منظم کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. سلول‌های هوا قادرند ضربه‌ها را دفع کنند تا ضربه‌ای به بدنه‌‎ی لپ‌تاپ نرسد. از ویژگی‌های دیگر این محصول فوروارد می‌توان به وجود فضای کافی برای نگهداری لوازم جانبی اشاره کرد. محفظه‌ی بیرونی زیپی این کیف نیز می‌تواند کیف پول، تلفن همراه و دیگر لوازم موردنیاز روزانه‌ی شما را در خود جای دهد. همان‌طور که در بالا ذکر شد، کیف‌های دستی و رودوشی معمولا دارای کاربردی رسمی هستند. اما این کیف با رنگ‌های متنوع خود، برای کاربردهای  مختلف طراحی‌ شده است که می‌توانید علاوه‌بر محیط‌های رسمی، در محیط‌های نیمه‌رسمی نیز از آن استفاده کنید. وزن این محصول 550 گرم است که با توجه به وجود لایه‌ی سلول‌های هوا در آن وزنی متوسط محسوب می‌شود و در حمل‌ونقل‌های طولانی‌مدت، چندان آزاردهنده نیست. افرادی که به دردست‌گرفتن کیف‌های رسمی عادت دارند، می‌دانند که نگه‌دارنده‌ی دسته‌های این کیف تا چه اندازه کاربردی است. این نگه‌دارنده باعث می‌شود که دردست‌گرفتن کیف در رفت‌وآمدهای طولانی‌مدت راحت‌تر شود.

جمع‌بندی

استایل کیف لپ‌تاپ فوروارد مدل FCLT2020 رسمی و اداری ‌است؛ اما محدودیتی برای خانم‌ها یا آقایان ندارد. این کیف برای لپ‌تاپ‌های 15.6 تا 16.4 اینچی طراحی و تولید شده است. برزنت ضدآب و پوشش داخلی سلول‌های‌ هوا (Aircell) به‌کارگرفته‌شده در ساخت این کیف، محافظت کاملی از لپ‌تاپ شما به عمل می‌آورد. نکته‌ای که باید در خرید این کیف رودوشی مدنظر قرار گیرد، وزن نه‌چندان زیاد آن و داشتن نگه‌دارنده‌ی دسته است که باعث می‌شود FCLT2020 برای کسانی که مدت طولانی کیفشان را با خود حمل می‌کنند، مناسب باشد.  

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کوله پشتی لپ تاپ مکنیل مدل mbp1 مناسب برای لپ تاپ 15.6 اینچی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کوله پشتی لپ تاپ macneil مدل mbp1 دارای طراحی ساده ولی در عین حال زیبا میباشد که توسط تیم مکنیل در کشور ایران تولید شده در کنار سادگی ویژگی های مهمی قرار داده شده که از مهم ترین ویژگی های این کوله سبک بودن و در عین حال مقاوم و مهمتر از همه ضدآب بودن آن است که میتوان بعنوان یکی از مزیت های مهم این کوله پشتی نام برد وزن این کوله پشتی 400 گرم است و در زیر بند های کوله پشتی پد ضد تعریق قرار داده شده تا جریان هوا از عرق کردن شما در استفاده طولانی مدت جلوگیری کند و شما لذت استفاده یک کوله پشتی با کیفیت را تجربه کنید همچنین دیگر ویژگی این کوله پشتی محفظه ای هست که برای لپ تاپ قرار داده شده و دارای ضربه گیر برای جلوگیری از ضربه های احتمالی تعبیه شده محفظه این کوله پشتی برای لپ تاپ هایی تا 15.6 اینچ مناسب است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف لپ تاپ مدل Esprit مناسب برای لپ تاپ 15.6 اینچی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیف لپ‌تاپ مدل «Esprit» بدون درنظرگرفتن لوازم داخل آن 390 گرم وزن دارد و ابعاد آن برای نگهداری از یک لپ‌تاپ 15.6اینچی مناسب است. این کیف 42 سانتی‌متر طول و 32 سانتی‌متر عرض دارد؛ همچنین ضخامت این مدل هم 4 سانتی‌متر بوده و بدنه‌ی آن با استفاده از پلی‌استر ساخته شده است. در این کیف یک محفظه‌ی اصلی وجود دارد که با استفاده از زیپ باز و بسته خواهد شد. محفظه‌ی نگهداری از لپ‌تاپ در این مدل با استفاده از سلول‌های هوا (Air Cell) پوشانده شده تا از دستگاه در برابر خط‌وخش و ضربه‌های نه‌چندان شدید به‌خوبی محافظت شود؛ همچنین در محفظه‌ی اصلی این کیف علاوه‌بر فضای نگهداری از لپ‌تاپ، فضایی هم برای حمل لوازم مورد نیاز دستگاه از قبیل شارژر و ماوس تعبیه شده است.در مدل Esprit یک جیب بزرگ هم تعبیه شده که با استفاده از زیپ باز و بسته می‌شود. این جیب جلوی کیف قرار گرفته و ابعاد بزرگی دارد. بنابراین برای حمل و محافظت از لوازمی مانند گوشی موبایل، پاوربانک، هارداکسترنال، دفترچه یادداشت، کابل و هندزفری مناسب است. این کیف لپ‌تاپ به صورتی طراحی شده که قابلیت استفاده به‌صورت رودوشی و دستی را خواهد داشت. در این کیف یک بند رودوشی قابل تنظیم و جداشدنی وجود دارد و بالای آن هم دو دسته قرار گرفته که با استفاده از آن‌ها می‌توان کیف را به صورت دستی هم حمل کرد.

طراحی و ساخت

اگر به سلامت بدنه و سخت‌افزار لپ‌تاپ خود اهمیت می‌دهید باید گفت این کیف با قیمتی که دارد تا حدود زیادی انتظار شما برآورده می‌کند. در کیف‌های مخصوص لپ‌تاپ محفظه‌ای مخصوص قرار دادن دستگاه وجود دارد. برخی کیف‌ها فقط دارای پد‌های ضدضربه هستند اما اگر فکر می‌کنید ممکن است کیفتان در معرض ضربه قرار گیرد، حتما به پوشش داخلی آن توجه کنید. کیف Esprit دارای پوشش داخلی تشکیل شده از سلول‌های هوا (Aircell) است. این سلول‌ها به شکلی حجیم شده هستند و به‌صورت منظم کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. سلول‌های هوا قادرند ضربه‌های وارد شونده را دفع کنند تا ضربه‌ای به بدنه لپ‌تاپ نرسد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید ضبط کننده صدا به همراه قیمت و خرید آنلاین

  کیف Esprit به دو روش حمل می‌شود. بند رودوشی برای حمل روی شانه‌ها و دسته آن برای حمل دستی است. البته دسته‌ای که برای این کیف لپ‌تاپ تعبیه شده است برای حمل طولانی مدت ممکن است راحت نباشد، به‌ویژه با توجه به وزن لپ‌تاپ ممکن است اکثر افراد را خسته کند. بنابراین اغلب از بند رودوشی آن استفاده می‌شود که قابلیت تنظیم شدن را دارد؛ اما همچنان اگر به آن نیاز نداشتید می‌توانید آن را از کیف خود جدا کنید. 

کیف لپ تاپ مدل Esprit مناسب برای لپ تاپ 15.6 اینچی

کیف Esprit مناسب استایل‌های رسمی و نیمه‌رسمی است. به احتمال زیاد این کیف بیشتر مورد پسند آقایانی قرار می‌گیرد که می‌خواهند گاهی کیف لپ‌تاپ خود را با دست حمل کنند، اما این کیف با توجه به ظاهر ساده و مشکی رنگ محدودیت خاصی برای خانم‌ها و آقایان یا سن خاصی ایجاد نمی‌کند. این کیف جیب‌های متنوعی ندارد و وسایل شما در فضاهای محدود اما بزرگی جای می‌گیرند. در انتها باید گفت مهم‌ترین درباره این کیف قیمت آن است که خرید آن خریدی مقرون به ‌صرفه و کاربردی است که سلامت لپ‌تاپ 15.6 اینچی شما را به همراه دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف لپ تاپ مدل As-02 مناسب برای لپ تاپ 17 اینچی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیف لپ تاپ مدل As-02 یکی از کیف های موجود با وزن بسیار سبک و مناسب است. جنس آن از پلی استر و از استحکام متوسط و قابل قبولی برخوردار می باشد. ابعاد آن 4.5*28*40 سانتی متر است و می توانید برای لپ تاپ هایی تا سایز 17 اینچ مورد استفاده قرار دهید. کیف دارای یک محفظه اصلی است که درون آن محل مخصوصی برای لپ تاپ وجود دارد که از جنس پارچه های مخصوص حباب دار می باشد و می تواند از لپ تاپ شما محافظت نماید. یک جیب بیرونی، بند دستی و بند دوشی قابل تنظیم از دیگر خصوصیات این کیف است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف لپ تاپ مدل AT-700 مناسب برای لپ تاپ 15.6 اینچی مناسب برای لپ تاپ 15 تا 17 اینچی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیف لپ تاپ مدل AT-700 با طراحی منحصر به فرد و خاص همچنین استفاده از بهترین نوع پارچه و اتصالات پینهاد ما برای شما می باشد .در این کیف 3 محفظه‌ی اصلی وجود دارد که با استفاده از زیپ باز و بسته‌ می‌شود .محفظه اصلی ،برای نگهداری از یک لپ‌تاپ تا 15 اینچ فضای کافی دارد. داخل آن با استفاده از پدهای ابری پوشانده شده است تا ضد ضربه باشد. شما می‌توانید لپ‌تاپ خود را با خیال راحت داخل این محفظه قرار داده و نگران ایجاد خط‌وخش روی دستگاه نباشید. داخل محفظه ی لپ تاپ جیب های داخلی کوچکی برای قرار گرفتن هندرفری، کابل شارژر و باتری طراحی شده است. دو محفظه ی اصلی دیگر این کیف حجم زیاد از کتاب، اسناد و لوازم جاگیر را میتواند در خود نگه دارد. کنید . در قسمت جلوی کیف فضا های ویژه و جدا برای قرار گرفتن خودکار و روان نویس، دفترچه یادداشت، کارت‌های اعتباری‌ و یک فضای زیپ دار برای قرار دادن موس تعبیه شده است بالای این کیف دو دسته تعبیه شده است. شما با استفاده از این دسته‌ها می‌توانید کیف را به صورت دستی همراه با خود حمل کنید .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف لپ تاپ مدل CA-2722 مناسب برای لپ تاپ 15.6 اینچی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیف لپ‌تاپ CA-2722 برای لپ‌تاپ‌های 15.6 اینچی طراحی و تولید شده است. این کیف دارای یک جیب اصلی بوده که محفظه‌ی نگهداری لپ‌تاپ در آن تعیبه شده است. همچنین در جیب جلویی نیز محفظه‌ای مناسب برای قرار دادن لوازم جانبی وجود دارد. دسته‌های کیف ساختاری نرم و راحت دارند که در هنگام حمل کیف فشار زیادی به دستان کاربر وارد نشود. این کیف را می‌توانید به صورت دستی یا با بند رودوشی آن حمل کنید. در نظر داشته باشید که بند رودوشی این محصول پد طبی ندارد اما با توجه به وزن کم کیف، فشار زیادی به بدن کاربر وارد نمی‌شود. امروزه با توجه به استفاده گسترده از لپ‌تاپ‌ها، کاربران حجم زیادی از اطلاعات خود را در این دستگاه‌ها نگهداری می‌کنند. این حجم زیاد از اطلاعات، لزوم نگهداری و محافظت از این دستگاه‌ها را پررنگ‌تر کرده است. این کیف با امکان محافظت از لپ‌تاپ می‌تواند به عنوان انتخابی مناسب، نیاز کاربران به کیفی سبک و مقاوم را برطرف سازد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف لپ تاپ تنسر مدل sky مناسب برای لپ تاپ تا 15.6 اینچی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیف لپ تاپ اسکای با وزن کم، ظاهری کلاسیک و زیبا، کیفیت بینظیر دوخت، زیپهای روان و بادوام، تجربه لذت بخش استفاده از این کیف دستی را برای شما به ارمغان می آورد. ابعاد این کیف 43x33x10 سانتی متر و وزن آن 700 گرم می باشد. این کیف سبک، دارای بند رودوشی با قابلیت تنظیم اندازه بند میباشد. همچنین این کیف خوش دست، امکان اتصال به دسته چمدان را دارد و پارچه های به کار رفته در تولید این محصول نیز در برابر آب و بارندگی مقاوم هستند. در دوخت کیف اسکای از نخ دو لایه و ماشین آلات مخصوص جهت ایجاد استحکام بیشتر در نقاط اتصال استفاده شده است و همچنین پارچه میانی کیف (آستر )از بهترین کیفیت با تراکم زیاد می باشد یکی از مهمترین ویژگی های که باید در انتخاب کیف لپ تاپ در نظر گرفته شود این است که اندازه‌ی لپ تاپ متناسب با محفظه قرارگیری آن باشد. زمانی که لپ‌تاپ کاملا درجای خود قرار بگیرد و فیت باشد ، می‌تواند از لرزش و ضربه خوردن در امان بماند. کیف دستی و دوشی اسکای مناسب برای لپ تاپهای تا 17 اینچ است و محل قرارگیری تبلت هم به طور مجزا در این محصول در نظر گرفته شده است. به علاوه دارا بودن ضربه گیر حبابدار در محفظه مخصوص قرارگیری لپ تاپ، باعث دفع ضربه ها و فشارهای احتمالی وارد شده به لپ تاپ شما میشود. کیف لپ تاپ اسکای دارای دو جیب بزرگ بیرونی، یکی در جلوی کیف و دیگری در پشت کیف است و میتواند به راحتی انبوه وسایل شما را در خود جا دهد. در داخل کیف یک جاکلیدی جهت اتصال دسته کلید شما تعبیه شده است. لازم به ذکر است که میتوانید به راحتی کیف خود را پس از کثیف شدن، با آب سی درجه شسته و خیالتان از بابت حفظ کیفیت و ظاهر آن آسوده باشد. استفاده از یراق با کیفیت و درجه یک و دارابودن رطوبت گیر و کیسه هوا به جهت حفظ سلامت و ظاهر آراسته کیف، از موارد دیگر قابل ذکر است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کوله پشتی لپ تاپ ام اند اس مدل MB-2015 مناسب برای لپ تاپ تا 15.6 اینچی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیف لپ تاپ M&S MB-2015 از جنس برزنت و مقاوم در برابر آب و خش و مجهز به ضربه گیر 5 طرفه Air است. محفظه های جانبی مختلفی برای حمل لوازم شخصی و اداری در این محصول تعبیه شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کاور لپ تاپ تری لیوم مدل MANA مناسب برای لپ تاپ 13 اینچی به همراه کیف لوازم جانبی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

- جنس محصول: ترکیبی از چرم صنعتی و نمد فشردۀ درجه یک - رنگ بخش چرمی: متنوع رنگ بخش نمدی: طوسی تیره - مناسب برای تبلت و لپ تاپ‌های: 8.3 تا 17.3 (برای اطلاع از سایز مناسب برای لپ‌تاپ و تبلت خود به قسمت راهنمای سایز کاور مراجعه نمایید) - امکانات و قابلیت‌ها: دارای کیف اکسسوری، طراحی مینیمال و شیک، دارای تنوع رنگ متناسب با هر سلیقه کاور لپ تاپ و تبلت تریلیوم مدل MANA، کاوری با طراحی شیک و مینیمال است. این مدل از جنس چرم صنعتی و نمد فشرده بوده که خط و خشی به دستگاه شما وارد نمی‌کند. درب محصول به صورت یک زبانه چرمی باریک و دکمه‌ای است که به راحتی باز و بسته شده و فشاری به دستگاه وارد نمی‌کند. مدل MANA جزء محصولات با طراحی منحصربفرد برند تریلیوم شاپ می‌باشد. این کاور همراه با کیف اکسسوری از جنس نمد درجه یک عرضه می‌شود که می‌توان شارژر، هندزفری و ... را در آن قرار داد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کاور لپ تاپ تری لیوم مدل Cool مناسب برای لپ تاپ 16 اینچی به همراه کیف لوازم جانبی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ویژگی‌های مدل Cool - جنس محصول: نمد فشرده و چرم صنعتی درجه یک - رنگ بخش چرمی محصول: مشکی رنگ بخش نمدی محصول: متنوع - امکانات و قابلیت‌ها: بسیار باکیفیت و مقاوم،دارای جیب، دارای کیف اکسسوری کاور لپ تاپ و تبلت تریلیوم مدل Cool، سبک، با طراحی و دوخت ظریف است. مدل Cool از جنس نمد فشردۀ درجه یک با تکه‌های چرم‌دوزی می‌باشد. این مدل بسیار بادوام بوده و خط و خشی به دستگاه وارد نمی‌کند. این مدل دارای درب زیپی باکیفیت و درجه یک می‌باشد. قسمت جلویی این مدل دو جیب کوچک زیپی و در پشت آن یک جیب بزرگ زیپی تعبیه شده است که می‌توانید تلفن همراه، دفترچه، خودکار و یا کارت بانکی خود را در آن قرار دهید. این کاور همراه با یک کیف اکسسوری عرضه می‌شود که می‌توان شارژر، هندزفری و ... را در آن قرار داد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کاور لپ تاپ تری لیوم مدل Rimo مناسب برای لپ تاپ 17.3 اینچی به همراه کیف لوازم جانبی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مدل ریمو - جنس محصول: نمد فشرده و درجه یک - امکانات و قابلیت‌ها: دارای کیف اکسسوری، درب چسبی، لایه داخلی نرم کاور لپ تاپ تری لیوم مدل rimo، سبک، مدرن، با طراحی و دوخت ظریف است. مدل rimo از جنس نمد فشردۀ درجه یک است که بسیار بادوام بوده و لایه داخلی نرم آن خط و خشی به دستگاه وارد نمی‌کند. درب این محصول کلاسوری چسبی است که دهنه کاور را به طور کامل می‌پوشاند. چسب درب روان بوده و به راحتی باز و بسته و مانع از وارد شدن فشار به دستگاه می‌شود. همچنین احتمال خرابی آن کمتر از زیپ، دکمه و مگنت است. درب این مدل، تزئینات کوچک چرمی نیز دارد تا در عین حفظ سادگی، شیک بودن را به آن بیفزاید. این تزئینات چرمی جای دست مناسبی برای راحت‌تر باز و بسته کردن درب کاور است. در قسمت پشت کاور، دو جیب تعبیه شده است که مناسب قرار دادن وسایلی مانند تلفن همراه، دفترچه و ... می‌باشد. این کاور همراه با یک کیف اکسسوری عرضه می‌شود که می‌توان شارژر، هندزفری و ... را در آن قرار داد.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا