نکات مهم و راهنمای خرید اسکیت به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید اسکیت باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

تجهیزات ورزشی مناسب، استاندارد و حرفه‌ای از ارکان اصولی تمام رشته‌هاست. رشته اسکیت نیز از این قائده مستثنی نیست و در هنگام خرید کفش اسکیت که اصلی‌ترین وسیله این رشته است باید با در نظر داشتن ملاک‌های یک اسکیت استاندارد و با کیفیت، انتخاب درستی داشته باشید. با این بخش از نکته خرید همراه باشید تا با استفاده از نکات مهم و راهنمای خرید اسکیت بتوانید در انتخاب و خرید اسکیت مناسب و با کیفیت موفق عمل کنید.

اجزا مختلف کفش اسکیت

نکته: در اسکیت سرعت از چرخ ها با قطر های بالاتر که حداکثر آن MM110 می باشد و در رشته های دیگر ازچرخ های با قطرهای پایین تر استفاده می گردد. جنس چرخ ها نسبت به زمینی که استفاده می شود و رشته ورزشی مورد استفاده متفاوت است. برای سالن و زمین های صیقلی از چرخ های نرم تر و جهت آسفالت و جاده از چرخ های با A بالاتر استفاده می شود.

در ادامه بخوانید: نکات مهم و راهنمای خرید اسکیت 

نکات مهم هنگام خرید اسکیت

در ادامه بخوانید: نکات مهم و راهنمای خرید اسکیت 

بهترین برند کفش اسکیت

برخی از مطرح‌ترین و پرفروش‌ترین برندهای کفش اسکیت در بازار ایران:

کفش اسکیت رولربلید (Rollerblade)

درواقع رولربلید، یک کفش اسکیت درون خطی (inline skating)، و محصول ایتالیا است. انواع اسکیت در سبک‌های مختلف تفریحی، تناسب اندام، نمایشی و … برای کودکان و بزرگسالان توسط برند رولر بلید طراحی و ساخته شده است. شما می‌توانید انواع کفش اسکیت های برند رولربلید را از شروع قیمت 450 هزارتومان در بازار ایران خریداری کنید.

فلایینگ اییگل (Flying Eagle)

«فلایینگ ایگل»، یکی دیگر از برندهای مطرح در تولید کفش اسکیت است. این برند تحت لیسانس کشور اسپانیا و تولیدشده در کشور چین است. مرغوبیت و کیفیت محصولات فلایینگ ایگل باعث شده تا طرفداران بسیاری در سراسر جهان کسب کند. شما می‌توانید، مدل‌های مختلفی از کفش اسکیت فلایینگ ایگل را در بازار ایران با شروع قیمت یک میلیون تومان خریداری کنید.

کفش اسکیت سبا (Seba)

برند سبا، اختراع و تولید یکی از قهرمانان سابق ورزش اسکیت به نام « Sebastien Lafargue»، است. تولیدات این برند جهانی، از کیفیت و مرغوبیت قابل توجهی برخوردار است و اکثر ورزشکاران با استفاده از محصولات سبا، به شهرت و پیشرفت بیشتر آن دامن زده‌اند. تخصص سبا تولید کفش های اسکیت فری استایل است. در بازار ایران می‌توانید، محصولات مختلفی از برند سبا را تهیه کنید.

برندهای دیگری از کفش اسکیت در بازار ایران به فروش می‌رسد که به دلیل کیفیت و مرغوبیت بالا نظر مصرف‌کنندگان را جلب کرده است. از جمله این کفش های اسکیت می‌توان به «کفش اسکیت ساکریس»،کفش اسکیت جاکس (Jux)، کفش اسکیت این‌لاین (inline)، کفش اسکیت «Little Train Toy»، کفش اسکیت راکس (Roces)، کفش اسکیت فیلا (Fila)، کفش اسکیت «Bont»، کفش اسکیت «استریت رانر» و کفش اسکیت «کارامان»، اشاره کرد.

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم و راهنمایی خرید اسکیت گفته شد، می توانید اسکیت مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه اسکیت ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بدنه‌ی کفش اسکیت فلایینگ ایگل K8 هارد است و از پا در برابر ضربات ناشی از زمین‌خوردگی محافظت می‌کند. همچنین جوراب داخلی این کفش اسکیت، پا را محکم درون خود نگه می‌دارد. این جوراب قابلیت جداشدن دارد. می‌توانید آن را از درون اسکیت خارج کنید و با دست بشویید تا همیشه فضایی تمیز و عاری از میکروب برای پاهای خود فراهم کنید. فریم اسکیت یکی از مهم‌ترین قطعات در هر کفش اسکیت است. فریم کفش اسکیت فلایینگ ایگل K8 صورتی، آلومینیوم CNC است. این آلومینیوم هم از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار است و هم بسیار شکل‌پذیر است؛ به همین دلیل به‌راحتی به فرم مناسب و استاندارد فریم اسکیت در می‌آید. به این فریم، 4 چرخ متصل شده است که از چیدمان موزی یا Pre-Rockering استفاده می‌کند. در این چیدمان دو چرخ وسطی از دو چرخ کناری بزرگ‌تر هستند. این قابلیت به کودک این امکان را می‌دهد تا حرکات نمایشی را آسان‌تر انجام دهد. همچنین وجود بخش محرک پشتی پا در این کفش اسکیت قابلیت انجام حرکت‌های بیشتر را به مچ پای کودک می‌دهد و در نتیجه کودک می‌تواند سریع‌تر حرکات نمایشی مورد نظر را یاد بگیرد. بدنه‌ی این اسکیت هارد است و قرارگیری این بدنه در کنار سایر قطعات این کفش اسکیت و همراهی با تکنولوژی‌هایی که در ساخت آن استفاده شده است به ایجاد فضایی برای پرش‌های شدید با کم‌ترین فشار وارده به کفش و پا منجر می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این نوع اسکوتر ها بیشتر مناسب تفریح و سرگرمی هستند و مخصوص محدوده سنی خاصی نیستند و بر اساس وزن شخص مورد استفاده قرار می گیرند.اسکوتر فوق از نوع 8 اینچ بوده تحمل وزن این اسکوتر تا 120 کیلوگرم و با سرعت 20 کیلومتر در ساعت و شارژدهی 30 الی 60 دقیقه می تواند شما را به مقصد برساند. اسکوتر برقی اسمارت بالانس ویل ورژن پرو از جدیدترین تولید شرکت اسمارت بالانس ویل است که از جدیدترین فناوری ها در قسمت برد و باتری بهره می برد. امکانات ورژن پرو شامل ریموت کنترل، سیستم اتوبالانس و تعادل خودکار، رقص نور چند جهته، اسپیکر بلوتوثی توان بالا، و علاوه بر اینها مین برد سه تیکه با طراحی جدید و پک باتری با کیفیت بالاتر و تاریخ بروز تر است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جنس کف این محصول 8 لایه چوب است که با فرآیند همزمان گرماو فشار به هم فشرده شده است و این مسله باعث استحکام و طول عمر کف اسکیت بورد می شود .جنس ترک این محصول از آلومینیوم تقویت شده است و با روکشی از کربن پوشیده شده که در عین سبک بودن تحمل وزن بالایی دارد .یکی از مزیت های این محصول نسبت به نمونه های مشابه داشتن کمک فنر(بوشینگ) است که هم انجام حرکات را اسان میکند و هم از ایجاد ضربه ناگهانی به ترک و آسیب به آن جلوگیری میکند ،جنس این کمک فنر ها از PVC است . چرخها از جنس PU است . بلبرینگ ها ی این محصول ABEC7 است .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جنس کف این محصول 8 لایه چوب است که با فرآیند همزمان گرماو فشار به هم فشرده شده است و این مسله باعث استحکام و طول عمر کف اسکیت بورد می شود .جنس ترک این محصول از آلومینیوم تقویت شده است که در عین سبک بودن تحمل وزن بالایی دارد .یکی از مزیت های این محصول نسبت به نمونه های مشابه داشتن کمک فنر است که هم انجام حرکات را اسان میکند و هم از ایجاد ضربه ناگهانی به ترک و آسیب به آن جلوگیری میکند ،جنس این کمک فنر ها از پی وی سی است . چرخها از جنس PU است . بلبرینگ ها ی این محصول ABEC5 است .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکیت کودک و نوجوان مدل آراز برند "FM SKATES" سایز کوچک 30-33 قابل تنظیم - مناسب برای افراد : سن 5 تا 10-12 سال اسکیت کودک مدل آراز (مشکی) یک اسکیت زیبا و جذاب است که برای کودکان طراحی شده است. در رنگ های مشکی / آبی-صورتی-قرمز ، یک ظاهر دوست داشتنی دارد. با استفاده از این اسکیت، کودکان می توانند تجربه هیجان انگیزی را در مسیرهای مختلف داشته باشند. چرخ های مقاوم و پایه های مستحکم، اسکیت آراز مناسب برای استفاده در فضاهای بیرونی و داخلی است. مدل آراز با ارزش و کیفیت بالا، گزینه ای مناسب برای کودکانی است که علاقه مند به اسکیت کردن هستند .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکوتر تاشو مدل VLRA اسکوتر برای استفاده روزمره طراحی شده است. وزن کم و قابلیت تاشو بودن ، این اسکوتر برقی را برای استفاده روزمره بسیار کاربردی کرده است. تنها در سه ثانیه می‌توانید میله اسکوتر را خم کنید و آن را در دست بگیرید و در هر جایی از جمله مترو و اتوبوس حمل کنید (در حالت تا شده اسکونر تنها 49 سانتی متر ارتفاع دارد). موتور قدرتمند 350 واتی این اسکوتر به همراه بدنه آیرودینامیک و آلومینیومی، آن را قادر می سازد تا بتواند با حداکثر سرعت 25 کیلومتر در ساعت حرکت کند. برای کنترل اسکوتر در این سرعت سیستم ترمز دوگانه قرار داده شده است که عمگرد مطمئنی از خود نشان می‌دهد. لاستیک های اسکوتر VELAR بادی می باشد. شارژ دستگاه از نوع فست شارژ می‌باشد و تنها در 3 ساعت شارژ کامل می‌شود همچنین با هر بار شارژ توانایی پیمایش بیش از 14 کیلومتر با حداکثر توان را دارد. باتری این اسکوتر به گونه ای طراحی شده است که در مسیرهای سرپایینی شارژ باتری به مقدار کمی جبران شود. رابط کاربری این اسکوتر برقی به گونه‌ای طراحی شده است که سه حال تنظیم سرعت را دارا می باشد. همراه این اسکوتر برقی اپلیکیشن موبایلی تعبیه شده است که با اسکن کد QR روی دستگاه میتوان به آن دسترسی داشت. قفل کردن اسکوتر، روشن کردن چراغ جلو و عقب، مودهای مختلف حرکتی، کروز کنترل، عملکرد باتری، میزان مسافت پیموده شده و نمایشگر دما از جمله مواردی هستند که در اپلیکیشن قابل استفاده هستند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکوتر ابزار و وسایلی است که یک نوع ورزش و تفریح را برای فرزند ما به ارمغان می‌آورد.که با استفاده از رنگ‌بندی‌های شاد، برای همه بچه‌ها یک هدیه مناسب است. این اسکوتر از جنس فلز تولید شده که بر روی آن روکش پلاستیکی با کیفیت نصب شده که زیبایی و مقاومت آن را دوچندان کرده و با دیدن آن به بدنه محکم و مقاوم آن پی می‌بریم. دسته فرمان این اسکوتر از جنس پلاستیک بوده که باعث میشود دست کودک عرق نکند و همچنین از لیز خوردن دست جلوگیری میکند.فرمان این اسکوتر قابل تنظیم بوده و 4 سایز تغییر پیدا کرده و میتوان به مقدار دلخواهتان تغییر دهیم. داشتن قابلیت تنظیم ارتفاع مناسب با قد کودک از ویژگی‌های خوب این کالا به شمار می‌آید

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

روی سایت پر است از عکس اسکیت های با اقلام همراه و ست!!!

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکوتر های برقی تعادلی یا به اصطلاح هاوربرد ها در حال حاظر جزو پرفروش ترین نوع اسکوتر ها در ایران هستند که در زمینه های مختلفی کاربرد دارند. این نوع اسکوتر ها بیشتر مناسب تفریح و سرگرمی هستند و مخصوص محدوده سنی خاصی نیستند و بر اساس وزن شخص مورد استفاده قرار می گیرند. اسکوتر ها در چهار سایز عرضه می شوند که شامل سایز 6.5 اینچ - 8 اینچ - 10 اینچ - آفرود می باشند. اسکوتر فوق از نوع 6/5 اینچ بوده و از بهترین و بالاترین مدل اسکوتر موجود در ایران می باشد. تحمل وزن این اسکوتر تا 120 کیلوگرم و با سرعت 20 کیلومتر در ساعت و شارژدهی 30 الی 60 دقیقه می تواند شما را به مقصد برساند. اسکوتر برقی اسمارت بالانس ویل ورژن پرو از جدیدترین تولید شرکت اسمارت بالانس ویل است که از جدیدترین فناوری ها در قسمت برد و باتری بهره می برد. امکانات ورژن پرو شامل ریموت کنترل، سیستم اتوبالانس و تعادل خودکار، رقص نور چند جهته، اسپیکر بلوتوثی توان بالا، و علاوه بر اینها مین برد سه تیکه با طراحی جدید و پک باتری با کیفیت بالاتر و تاریخ بروز تر است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکوتر های برقی تعادلی یا به اصطلاح هاوربرد ها در حال حاظر جزو پرفروش ترین نوع اسکوتر ها در ایران هستند که در زمینه های مختلفی کاربرد دارند. این نوع اسکوتر ها بیشتر مناسب تفریح و سرگرمی هستند و مخصوص محدوده سنی خاصی نیستند و بر اساس وزن شخص مورد استفاده قرار می گیرند. اسکوتر ها در چهار سایز عرضه می شوند که شامل سایز 6.5 اینچ - 8 اینچ - 10 اینچ - آفرود می باشند. اسکوتر فوق از نوع 6/5 اینچ بوده و از بهترین و بالاترین مدل اسکوتر موجود در ایران می باشد. تحمل وزن این اسکوتر تا 120 کیلوگرم و با سرعت 20 کیلومتر در ساعت و شارژدهی 30 الی 60 دقیقه می تواند شما را به مقصد برساند. اسکوتر برقی اسمارت بالانس ویل ورژن پرو از جدیدترین تولید شرکت اسمارت بالانس ویل است که از جدیدترین فناوری ها در قسمت برد و باتری بهره می برد. امکانات ورژن پرو شامل ریموت کنترل، سیستم اتوبالانس و تعادل خودکار، رقص نور چند جهته، اسپیکر بلوتوثی توان بالا، و علاوه بر اینها مین برد سه تیکه با طراحی جدید و پک باتری با کیفیت بالاتر و تاریخ بروز تر است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برد اصلی kcq (یکی از بهترین سازندگان درایور و برد اسکوتر) این نسخه دارای اپلیکیشن و همچنین سیستم اتوبالانس می باشد. این برد دارای اپلیکیشن اختصاصی بوده و به کمک آن میتوانید از میزان دقیق شارژ باتری ، میزان سرعت لحظه ایی ، مسافت طی شده ،مکان یاب هوشمند ،ریست کردن دستگاه و همچنین امکان تنظیم تایمر خاموش شدن خودکار دستگاه برای جلوگیری از تخلیه باتری و..... همچنین این امکان وجود دارد تا به کمک این اپلیکیشن محدودیت سرعت برای دستگاه تعریف کنید تا افراد مبتدی بدون نگرانی از این دستگاه استفاده کنند. این برد در هنگام ضربه دیدن دستگاه بلافاصله برد را از مدار خارج کرده تا اسیب نبیند و همزمان با آلارم کاربر را از بروز خطا مطلع میسازد. این پک شامل برد اصلی و دو ژیروسکوپ میباشد. این برد مناسب اسکوتر های سایز 6.5 ،8.5 ، افرود 8.5 و 10.5 میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

باتری اسکوتر برقی 20 سلول مدل 10s2p یکی از محصولات با کیفیت درجه 1 تولید شرکت Li-ion BATTERY بوده که در رده بندی گرید A قرار می گیرد و از نظر کیفیت هیچ تفاوتی با باتری های سامسونگ و الجی ندارد. این باتری از نوع لیتیوم یون 20 سلولی بوده که عمر مفید آن بین 3 الی 4 سال می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

از مزایای اسکوتر برقی مینی ربوت بدنه و رینگ این مدل است که از آلیاژ منیزیم ساخته شده‌اند که هم باعث عمر و دوام بالای محصول می‌شوند و هم زیبایی آن را بیشتر می‌کنند. چرخ آن هم جنسی لاستیکی دارد که در برابر سایش از خود مقاومت خوبی نشان می‌دهد. یک برنامه برای کنترل راحت‌تر این اسکوتر طراحی شده که با کمک آن می‌توان این محصول را با استفاده از گوشی هوشمند کنترل کرد. از طریق این برنامه می‌توان فرمان‌های متفاوتی را به این اسکوتر داد که خاموش و روشن کردن و فرمان حرکت، تنها بخشی از آن هستند. طبق گفته‌ی تولیدکننده، استفاده از این وسیله بسیار ساده است و می‌توان تنها در سه دقیقه آن را یاد گرفت. اولین کاری که باید برای استفاده از این اسکوتر یاد گرفت، ایستادن روی آن است. به دلیل وجود سیستم حفظ تعادلی که این وسیله دارد، این مرحله به‌سادگی طی خواهد شد. قدم بعدی، یادگیری حرکت است که برای این منظور باید کمی به جلو یا عقب متمایل شوید تا اسکوتر به همان سمت حرکت کند. هر چقدر بیشتر متمایل شوید، اسکوتر سرعت بیشتری پیدا خواهد کرد و نهایت سرعتی که می‌توان به آن رسید، 16 کیلومتر در ساعت است. برای گردش به سمت چپ و راست هم باید با استفاده از زانو‌های خود، دسته‌‌ی موجود را به سمت موردنظر فشار دهید. لامپ‌های LED برای داشتن دید بهتر در شب و زیبایی بیشتر این اسکوتر تعبیه شده است. این LEDها در رنگ‌های مختلفی بوده و زمان ترمزگرفتن و گردش به چپ و راست، روشن خواهند شد تا زمان استفاده از این وسیله، امنیت بیشتری داشته باشید. برای شارژ کامل باتری قدرتمند این اسکوتر لازم است آن را برای مدت 5 ساعت به برق وصل کنید و پس از شارژ کامل، قادر خواهید بود تا مسافت 30 کیلومتر را بپیمایید که برای مسیرهای شهری عدد بسیار مناسبی است. این اسکوتر می‌تواند سطحی با شیب 15 درجه‌ای را بپیماید که از نکات مثبت آن به حساب می‌آید.همچنین چراغ های موجود روی چرخ اسکوتر زیبایی آن را دوچندان می کند .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکوترADULT مدل 1-200 مناسب سنین 7 تا 11 سال که با جای پای بزرگتر و 2 چرخ ژله ای 200میلی متری و ترمز پدالی ایمنی استفاده را دو چندان میکند. برچسب کف اسکوتر از نوع زبر است که از لغزیدن پا هنگام استفاده جلوگیری کرده وباعث طول عمر و دوام بیشتر آن میشود. بدنه‌ی کاملا فلزی این محصول با قابلیت باز و بسته شدن باعث طول عمر بیشتر و حمل ونقل آسان میشود. از دیگر ویژگی‌های این محصول، فرمان با قابلیت تنظیم ارتفاع در سه حالت مختلف امکان استفاده برای سنین مختلف را فراهم میسازد.همچنین دسته های فرمان فومی آن باعث جذب عرق دستان کودک میگردد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکیت بورد AIX با چرخ های استاندارد و بلبرینگ روان از جنس کروم ضد زنگ می باشد و دارای شاسی قوی مقاوم در برابر فشار و ضربه. تخته این اسکیت بورد از چوب افرا می باشد که باعث بالاترین میزان انعطاف پذیری می شود. روی زبر و ضد خش و باعث افزایش اصطحکاک کف کفش و صفحه اسکیت بورد می شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

«اسکوتر دوچرخ مدل کوپر Cooper انتخابی مناسب و هیجان‌انگیز برای لذت بردن از این ورزش مهیج است. این اسکوتر از بدنه‌ای آلومینیومی تشکیل‌شده که هم از ایجاد زنگ‌زدگی جلوگیری کرده هم دوام و مقاومت اسکوتر را در برابر ضربه و فشار نیز محافظت خواهد کرد. آلومینیوم به دلیل استحکامی که دارد عمری طولانی نیز به این اسکوتر بخشیده است. این اسکوتر دارای فناوری بوده که می‌توانید به‌راحتی فرمانش را به 4 حالت مختلف نیز تنظیم کرده و راحتی بیشتری را برای خود مهیا کنید.اسکوتر دارای مزیت هایی میباشد که آن را تسبت ب دیگر اسکوترهای موجود متمایز میکند.یکی از مزیت های این اسکوتر جنس آن میباشد،مزیت دیگر آن نیز دو کمک فنر تعبیه شده در جولو و کفه ی اسکوتر که باعث نرم شدن و دفع ضربه های کف زمین و همچنین تحمل وزن بیشتر میباشد،مزیت دیگر آن چرخ225 میلی متری آن میباشد که با پهنای بیشتر خود باعث طول عمر بیشتر و همچنین نرمی و زیبایی بیشتر میشود.گفتنی است که اسکوتر را می‌توانید تا کرده و در اتومبیل یا جای مورد نظرتان قرار دهید. این را باید گفت که جنس دستگیره فرمان آن از پلاستیک بوده که از ایجاد تعریق جلوگیری کرده همچنین در استفاده طولانی‌ مدت پاره یا ساییده نخواهد شد.همچنین در قسمت گلگیر عقب اسکوتر یک چراغ شبرنگ قرار گرفته که دلر تاریکی شب برق میزند و باعث میشود در شب نیز دیده شود. این اسکوتر انتخاب مناسبی برای ورزش کردن و تفریح بوده تا از اوقات فراغت لذت ببرید. همچنین این اسکوتر دارای تحمل وزن تا 100 کیلوگرم نیز میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سکیت Calary C9 دارای بدنه هارد می باشد. بدنه اسکیت کالاری C9 از پلاستیک با مقاومت بالا طراحی شده است که در مقابل ضربه های احتمالی مقاوم است. طراحی بدنه بصورتی است که قابلیت زیادی در تحمل وزن فرد اسکیت سوار دارد. زیرا بدنه اسکیت بزرگسال Calary C9 از پلاستیک با مقاومت بالا طراحی شده است. سختی اسکیت کالاری 85A است که علاوه بر تماس مطلوب با سطح زمین در مقابل فرسایش بسیار مقاوم است. Calary C9 به جهت داشتن بدنه هارد و چرخ های راکر انتخاب مناسبی برای رشته فری استایل و فری راید و شهری است. جوراب اسکیت کالاری C9 از الیاف ضخیم و اسفنجی ساخته شده که باعث راحتی پاها و مانع از تعریق آن‌ها می‌شود. جوراب کالاری به راحتی جدا شده و قابلیت شستشو دارد. بست اصلی در اسکیت بزرگسال بصورت بندی و از دو عدد بست ریلی ضامن دار. در قسمت مچ و ساق پا استفاده شده. وجود این بست ها باعث محکم نگه داشتن پای اسکیت سوار و فیکس شدن کفش در حین اسکیت سواری می شود. اسکیت بزرگسال Calary C9 مانند سایر اسکیت های تک سایز فاقد ترمز و لوازم ایمنی می باشد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این مدل فلاینگ ایکل 110x طیف گسترده ای از حرکات ورزشی در ورزش اسکیت را برای تمرین فراهم می کند که بیشتر شما را جذب می کند برای این ورزش. با مدل 110x می توانید ترفندهای اسلالوم انجام دهید، پرش های باورنکردنی انجام دهید یا به سادگی از یک مسیر خوب در شهر لذت ببرید. بدون شک اگر به دنبال یک اسکیت همه کاره هستید، این مال شماست.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

«اسکیت کفشی سبا» مدل «Highlight80» انتخابی خوب برای تفریح و ورزش پسران و دختران است. اسکیت‌ها انواعی متفاوت دارند که شامل سرعتی، استقامتی یا تفریحی است. از ویژگی این اسکیت جوراب داخلی آن است که ساختاری نرم دارد تا پاهای شما راحتی بیشتری را تجربه کند. همچنین برای جاگیری صحیح پا در اسکیت، بند‌هایی برای بستن کفش در نظر گرفته‌شده است. به‌علاوه یک بست ریلی ضامنی بر روی ساق و یک بست نیز در قسمت مچ قرار داده‌شده تا پا در درون کفش اسکیت محکم و ثابت باشد.علاوه بر این چسبی نیز در قسمت پنجه برای استحکام بیشتر پا قرار داده شده است. بر روی فریم اسکیت چهار چرخ‌ قرار دارد. این چرخ‌ها ساختاری بادوام و نرم دارند که باعث حرکت روان‌ بر روی سطوح آسفالت و یا سالن های ورزشی می‌شوند. این اسکیت‌ دارای سایز ثابتی بوده و نمی‌توان سایز آن را تغییر داد. قطر چرخ اسکیت سبا نیز 80 میلی‌متر است. این اسکیت از رویه‌ای مشبک در قسمت جلوی کفش طراحی‌شده تا با جریان داشتن هوا در داخل آن از تعریق جلوگیری کرده و راحت‌تر به این ورزش بپردازید و از آن برای مدت طولانی‌تری لذت ببرید. «اسکیت کفشی سبا» مدل «Highlight80» با طراحی ایمن و مناسب خود گزینه خوبی برای انجام این ورزش خواهد بود.مقاومت این اسکیت بسیار بالا بوده و برای وزن های سنگین نیز قابل استفاده است. تکنولوژی HDS به کار برده شده در پاشنه حالتی ارتجاعی ایجاد کرده و از ضربه به کمر و پاشنه جلوگیری می کند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

«اسکیت کفشی سبا» مدل «Highlight80» انتخابی خوب برای تفریح و ورزش پسران و دختران است. اسکیت‌ها انواعی متفاوت دارند که شامل سرعتی، استقامتی یا تفریحی است. از ویژگی این اسکیت جوراب داخلی آن است که ساختاری نرم دارد تا پاهای شما راحتی بیشتری را تجربه کند. همچنین برای جاگیری صحیح پا در اسکیت، بند‌هایی برای بستن کفش در نظر گرفته‌شده است. به‌علاوه یک بست ریلی ضامنی بر روی ساق و یک بست نیز در قسمت مچ قرار داده‌شده تا پا در درون کفش اسکیت محکم و ثابت باشد.علاوه بر این چسبی نیز در قسمت پنجه برای استحکام بیشتر پا قرار داده شده است. بر روی فریم اسکیت چهار چرخ‌ قرار دارد. این چرخ‌ها ساختاری بادوام و نرم دارند که باعث حرکت روان‌ بر روی سطوح آسفالت و یا سالن های ورزشی می‌شوند. این اسکیت‌ دارای سایز ثابتی بوده و نمی‌توان سایز آن را تغییر داد. قطر چرخ اسکیت سبا نیز 80 میلی‌متر است. این اسکیت از رویه‌ای مشبک در قسمت جلوی کفش طراحی‌شده تا با جریان داشتن هوا در داخل آن از تعریق جلوگیری کرده و راحت‌تر به این ورزش بپردازید و از آن برای مدت طولانی‌تری لذت ببرید. «اسکیت کفشی سبا» مدل «Highlight80» با طراحی ایمن و مناسب خود گزینه خوبی برای انجام این ورزش خواهد بود.مقاومت این اسکیت بسیار بالا بوده و برای وزن های سنگین نیز قابل استفاده است. تکنولوژی HDS به کار برده شده در پاشنه حالتی ارتجاعی ایجاد کرده و از ضربه به کمر و پاشنه جلوگیری می کند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکیت برد SPORT PLUS طرح گرافیکی دارای چرخ های 54 میلی متری و عرض دک 8 اینچ می باشد و تا وزن حدود 80 کیلوگرم را تحمل می نماید. همچنین چرخ های این اسکیت برد دارای جنس پلی اورتان با خاصیت جذب شوک است. جنس تخته اسکیت چوب افرا هفت لایه چینی میباشد. جنس ترک چرخ ها آلومینیوم نشکن است.کفی تخته حالت سمباده ای قوی دارد که باعث اتصال بهتر مابین راکب و اسکیت بورد میشود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکوتر طرح موزیکال ودودزا (خروج بخار از اگزوز) در طراحی و رنگ‌بندی متفاوت، برای کودکان بالای سه سال قابل‌استفاده است. ابعاد مناسب و تاشدن در هنگام حمل، باعث می‌شود این اسکوتر به‌ راحتی جابه‌جا شود. فرمان اسکوتر قابل‌تنظیم است و با توجه به قد کودک خود، آن را تنظیم خواهید کرد. به‌علاوه جنس دستگیره‌ی آن از فوم است؛ به همین دلیل دستتان هنگام گرفتن آن لیز نمی‌خورد. همچنین نرم ‌بودن این دستگیره باعث راحتی بیشتر می‌شود و از عرق ‌کردن دست در زمان بازی جلوگیری می‌کند. چرخ‌های این اسکوتر از پلاستیک ژله‌‌ای است و مقاومت بالای آن اجازه‌ی استفاده در مدت‌زمان طولانی‌تری را می‌دهد و انعطاف‌پذیری بیشتری نیز خواهد داشت. اسکوتر دارای یک چرخ در قسمت عقب و دو چرخ در قسمت جلو برای برقراری تعادل کودک و جلوگیری از زمین‌خوردن می باشد. اسکوتر طرح فانتزی با چرخ‌های LED و رقص نور و روشن‌شدن آن‌ها هنگام حرکت و داشتن اسپیکر وقابلیت اتصال به بلوتوث وفلش خور بوده و همچنین دارای اگزوز می باشد که با زدن کلید از آن دود مصنوعی (بخار) خارج میشود و باعث شادی و نشاط بیشتر کودکان می‌شود.دارای باتری قوی و کابل شارژ جهت شارژ باتری می باشد.فرمان تلسکوپی و تعادلی این اسکوتر یکی دیگر از مزایای آن است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکیت فلاینگ ایگل Flying Eagle FBS | این مدل اسکیت از مدل های محبوب و با کیفیت می باشد، افراد بزرگسالی که به تازگی علاقه مند به یادگیری این ورزش شده اند می تواند گزینه مناسبی باشد. نیاز اصلی شروع و یا ادامه ورزش اسکیت، در قدم اول انتخاب اسکیت پر قدرت و با کیفیت با برندی معتبر می باشد که به جرات می توانیم اسکیت فلایینگ ایگل مدل FBS را به شما معرفی کنیم. نکته ای که لازم می دانم ورزشکاران بزرگسال در نظر بگیرند این مطلب می باشد که بزرگسالان علاقه مند به اسکیت در هنگام خرید می بایست آینده خود در این ورزش را در نظر بگیرند که آیا این ورزش را تنها به عنوان تفریح انتخاب می کنند و یا میخواهند بعد از یادگیری ابتدایی سراغ شاخه ای خاص از این ورزش بروند چرا که این موضوع در انتخاب نوع اسکیت به دلیل ویژگی های خاص هر اسکیت بسیار حائز اهمیت می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکیت برد GLZS طرح اسکلت دارای چرخ های 54 میلی متری و عرض دک 8 اینچ می باشد و تا وزن حدود 80 کیلوگرم را تحمل می نماید. همچنین چرخ های این اسکیت برد دارای جنس پلی اورتان با خاصیت جذب شوک است. جنس تخته اسکیت چوب افرا هفت لایه چینی میباشد. جنس ترک چرخ ها آلومینیوم نشکن است.کفی تخته حالت سمباده ای قوی دارد که باعث اتصال بهتر مابین راکب و اسکیت بورد میشود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکوتر حرفه ای تکنیکا TECNICA S250باطراحی منحصر به فرد وهارمونی خاص خود خیلی سریع به یکی از پرفروشترین اسکوترهای بزرگسال تبدیل شد.از مزایای اسکوتر تکنیکا S250 میتوان به چرخهای 250 میلیمتری آن که عبور از تمام موانع را راحت کرده و استحکام بالا و تحمل وزن تا 170 کیلوگرم نام برد.جنس چرخهای اسکوتر TECNICA از نوع پلی اورتانی میباشد که طول عمر بالای چرخها و همچنین عدم سر خوردن بر روی سطوح لیز از ویژگی آن میباشد.ارتفاع دسته اسکوتر قابلیت تنظیم در سه حالت را دارد و مناسب رده سنی 7 سال تا 60 سال میباشد.همچنین شما میتوانید با فشردن اهرم روی بدنه اسکوتر را جمع کرده و به راحتی در صندوق ماشین و یا فضاهای کوچک قرار دهید. بدنه آلیاژی سبک و مقاوم،دسته قابل تنظیم،چرخهای بزرگ و روان دلایل کافی برای خرید اسکوتر بزرگسال تکنیکا به شمار میاد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این مدل دارای تحمل 60 کیلو وزن را دارد اسکوتر به صورت تاشو قابل حمل میباشد چرخها چراغدار و ژله ای میباشد بدنه دارای چراغ و موزیکال میباشد فرمان بصورت تعادلی است و باعث یادگیری سریع کودک میشود

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکیت Roller BD یکی از اسکیت های جدید در عرصه بازار خواهد بود. این اسکیت با فناوری روز در یک شرکت معتبر چینی و به سفارش رسمی یکی از قوی ترین فروشگاه های ورزشی ایران ساخته و روانه بازار شده است. به جد میتوان گفت فناوری رویه هارد یعنی رویه پلاستیکی فشرده همراه با کربن،لاستیک های هایپر ژله ای کربن،و زیره طبی PU موجود در این اسکیت،آن را با سایر اسکیت ها متفاوت کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکیت Flying eagle S9 جز محصولات بسیار با کیفیت بچگانه با سایز متغیر و کیفیت عالی می باشد. اسکیت فلاینگ ایگل S9 محصولی اورجینال و با کیفیت است. اسکیت فلاینگ ایگل دارای فریم آلومینیومی ثابت و در سه سایز بندی متغیر در بازار موجود می باشد. که هر کدام تا 5 سایز قابلیت بزرگ شدن دارند و تا چند سال برای کودکان قابل استفاده می باشد. رویه کفش اسکیت بچگانه Flying eagle هارد می باشد، تا از تغییر فرم پا کودکان جلوگیری کند. کفش های اسکیت هارد پای را محکم نگه می دارد. با توجه به استخوان بندی نرم کودکان در این سن از تغییر در فرم استخوان بندی کودکان جلوگیری می کند. S9 Flying eagle Skate بدلیل دارا بودن کیفیت خوب در چرخها، بوت و بلبرینگ یکی از پرفروش ترینهای این برند می باشد. جورابی با طراحی مش برای حداکثر راحتی و جلوگیری از تعریق پا تعبیه شده است. پنجه نئوپرن برای تناسب و کنترل کامل است. S9 دارای دو بست ضامن دار در ساق و پنجه پا می باشد. جنس تیغه این اسکیت CNC Aluminium و جنس چرخ های این اسکیت SHR می باشد که باعث حرکت روان اسکیت روی کلیه سطوح می شود. چرخ های Freeskate با کیفیت بالا می باشد. سبک اسکیت Flying eagle S9 در برابر اسکیت سواری های شهری ، آزاد و تناسب اندام می باشد. این اسکیت فاقد لوازم ایمنی و کلاه ایمنی می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکیت پامایا با رویه فایبرگلاس فشرده و هارد می باشد. رویه هارد اسکیت بچگانه باعث ایمنی پا و از تغییر فرم پا کودکان جلوگیری میکند. اسکیت کینگ فلای یک اسکیت بچگانه متغییر می باشد. کفش های اسکیت هارد پای را محکم نگه می دارد. با توجه به استخوان بندی نرم کودکان در این سن از تغییر در فرم استخوان بندی کودکان جلوگیری می کند. اسکیت بچگانه پاپایا دارای دو بست ریلی ضامن دار در قسمت مچ و ساق و یک بست چسبی در قسمت پنجه میباشد. تا بتوان به بهترین حالت ممکنه اسکیت را در پا تنظیم کرد. جورابی اسکیت از فوم ضخیم و نرم می باشد که قالب پای کودک را می گیرد و از تغییر فرم پا کودک جلوگیری می کند. اسکیت دارای تیغه پلاستیکی  4 چرخ از جنس PU میباشد. بر روی بخش انتهایی تیغه دکمه ای برای تغییر سایز اسکیت تعبیه شده است . بعد از آزاد کردن دکمه و فشار دادن آن با کشیدن ساق اسکیت به سمت عقب سایز کفش به راحتی تغییر میکند. در قسمت عقب این اسکیت ترمز تعبیه شده است. اسکیت بچگانه کینگ فلای با پک کامل لوازم ایمنی عرضه گردیده.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکوتر مدل تعادلی برند کویر یکی از بهترین با کیفیت ترین اسکوتر های موجود در بازار ایران میباشد. این اسکوتر مناسب سنین 3 تا 8 سال بوده و دارای دسته آلومینیومی قابل تنظیم میباشد. جنس بدنه پلی پروپیلن (PP) و جنس شاسی آلومینیوم 6061 میباشد. این مدل دارای چرخ های لامپ دار و بلبرینگی بوده و ترمز اسکوتر پایی میباشد. دسته اسکوتر تاشو بوده که حمل این وسیله را بسیار آسان کرده است

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این مدل دارای تحمل 100کیلو وزن را دارد جرخ جلو 230MM میباشد اسکوتر به صورت تاشو قابل حمل میباشد بدنه الومینیمی وچرخها ژله ای میباشد اسکوتر دارای کمک فنر جلو میباشد فرمان بصورت تعادلی است و باعث یادگیری سریع کودک میشود

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکوتر winner sky مدل ارتقا یافته ای از اسکوتر معروف m365 است که با برطرف کردن برخی نواقص موجود در آن ، بهترین تجربه کاربری را ارائه می‌دهد. این اسکوتر برای استفاده روزمره طراحی شده است. وزن کم و قابلیت تا شدن، این اسکوتر برقی را برای استفاده روزمره بسیار کاربردی کرده است. تنها در سه ثانیه می‌توانید میله اسکوتر را خم کنید و آن را در دست بگیرید و در هر جایی از جمله مترو و اتوبوس حمل کنید (در حالت تا شده اسکونر تنها 49 سانتی متر ارتفاع دارد). موتور قدرتمند 375 واتی این اسکوتر به همراه بدنه آیرودینامیک و آلومینیومی، آن را قادر می سازد تا بتواند با حداکثر سرعت 55 کیلومتر در ساعت حرکت کند. برای کنترل اسکوتر در این سرعت سیستم ترمز دوگانه قرار داده شده است که عمگرد مطمئنی از خود نشان می‌دهد. لاستیک های اسکوتر winner sky تیوپلس هستند و نگرانی ار بابت پنچری و تعویض آنها نباید داشت. شارژ دستگاه از نوع پرسرعت می‌باشد و تنها در 3 ساعت شارژ کامل می‌شود همچنین با هر بار شارژ توانایی پیمایش بیش از 20 کیلومتر با حداکثر توان را دارد. باتری این اسکوتر به گونه ای طراحی شده است که در مسیرهای سرپایینی شارژ باتری به مقدار کمی جبران شود. رابط کاربری این اسکوتر برقی به گونه‌ای طراحی شده است که مناسب برای اقشار مختلف باشد و 3 حالت حرکتی مختلف بسته به سن و میزان مهارت در این دستگاه وجود دارد. همراه این اسکوتر برقی اپلیکیشن موبایلی تعبیه شده است که با اسکن کد QR روی دستگاه میتوان به آن دسترسی داشت. قفل کردن اسکوتر، روشن کردن چراغ جلو و عقب، مودهای مختلف حرکتی، کروز کنترل، عملکرد باتری، میزان مسافت پیموده شده و نمایشگر دما از جمله مواردی هستند که در اپلیکیشن قابل استفاده هستند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکوتر BRO-E دارای ترمز دیسکی می باشد با شارژ هر بار مسافتی حدودا 25 کیلومتر می توان طی کردحداکثر سرعت 40-50 کیلومتر و قابل تنظیم در سه حالت سرعتی می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بوت استفاده شده برای اسکیت کفشی فلایینگ ایگل S8 از جنس پلی پریلین بوده که دارای استحکام مناسبی می‌باشد. بوت این اسکیت جزو بوت‌‎های هارد با کیفیت بازار می‌باشد. از این رو به خوبی می‌تواند از پای فرزند شما محافظت کند. این اسکیت در سایز 37 تا 41 تولید شده است و قابل تنظیم است. اسکیت بچگانه فلاییگ ایگل S8، در دو رنگ مشکی و صورتی و آبی تولید شده است و برای سلیقه‌های مختلف قابل استفاده است. در قسمت کناری بوت ، یک بر آمدگی تعبیه شده است که حکم ضربه گیر را داشته و از بوت در هنگام برخورد با زمین محافظت می‌کند. برای تنظیم اندازه بوت ، در این اسکیت از سه مکانیزم استفاده شده است : بند برای تنظیم قسمت پنجه پا ، مکانیز بست جغجغه‌ای برای تنظیم مچ پا و بست قلاف دار برای تنظیم قسمت ساق پا. در قسمت بند بوت ، یک جفت محافظ بند تعبیه شده است که از پاره شدن بند در هنگام زمین خوردن جلوگیری می‌کند. بست ضامن دار جغجغه‌ای استفاده شده برای قسمت مچ پا از نوع سه تکه بوده و دارای کیفیت بسیار بالایی می‌باشد. ضامن استفاده شده از جنس فلز بوده و بسیار مقاوم می‌باشد. در قسمت زیرین بست ، یک قطعه پشیبان قرار داده شده است که باعث پخش شدن فشار وارده می‌شود. وجود مکانیزم جغجغه ، باعث افزایش کارایی و همچنین تسریع در روند سفت کردن بست می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکیت king fly با رویه فایبرگلاس فشرده و هارد می باشد. رویه هارد اسکیت بچگانه King fly باعث ایمنی پا و از تغییر فرم پا کودکان جلوگیری میکند. اسکیت کینگ فلای یک اسکیت بچگانه متغییر می باشد. کفش های اسکیت هارد پای را محکم نگه می دارد. با توجه به استخوان بندی نرم کودکان در این سن از تغییر در فرم استخوان بندی کودکان جلوگیری می کند. اسکیت بچگانه king fly دارای دو بست ریلی ضامن دار در قسمت مچ و ساق و یک بست چسبی در قسمت پنجه میباشد. تا بتوان به بهترین حالت ممکنه اسکیت را در پا تنظیم کرد. جورابی اسکیت بچگانه king fly از فوم ضخیم و نرم می باشد که قالب پای کودک را می گیرد و از تغییر فرم پا کودک جلوگیری می کند. اسکیت کینگ فلای دارای تیغه پلاستیکی 4 چرخ از جنس PU میباشد. بر روی بخش انتهایی تیغه دکمه ای برای تغییر سایز اسکیت king تعبیه شده است . بعد از آزاد کردن دکمه و فشار دادن آن با کشیدن ساق اسکیت به سمت عقب سایز کفش به راحتی تغییر میکند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

حالا زمان آن رسیده از تفریح و رالی با اسکوتر برقی لذت بیشتری ببرید ... درست از وقتی که اسکوتر برقی فول امکانات ۱۰ اینچ تاشو به دست شما رسید؛ دیگر هیجان متفاوتی از تفریح، خرید و حتی سفرهای درون شهری خود را تجربه می‌کنید! اینطور است که برای رفتن به مدرسه، دانشگاه، محل کار یا هر برنامه‌ دیگری که دارید، حتما نیازی به اتومبیل یا موتورسیکلت نمی‌باشد، بلکه حتی فکر پیاده روی تا مسیر تاکسی و مترو را از سر بیرون می‌کنید. کافی است اسکوتر برقی تاشو اتوماتیک رو باز کنید؛ به مردم شهر هر صبح لبخند بزنید و تا هر کجا خواستید نرم و راحت بدون خستگی برانید، در مقصد پیاده شوید و در یک چشم به هم زدن اسکوتر خود را مانند یک کیف دستی تا کنید و همراه خود به داخل متر، اتوبوس یا تاکسی ببرید. این دستگاه با امکانات و آپشن‌های کامل خود مجهز به سیستم هوشمند حفظ تعادل خودکار (اتوبالانس)، دستگیره حمل آسان، جک بغل برای ایستادن روی زمین، سیستم تاشو اتوماتیک، بلوتوث و اسپیکر قدرتمند برای اتصال به موبایل و رقص نورهای جذاب در سرتاسر اسکوتر برقی است. در ضمن تکنولوژی قطعات داخلی این گجت خیره کننده از تمام اسکوتر برقی‌های موجود در بازار یک سر و گردن بالاتر است؛ مانند باتری بزرگ سری جدید، برد هوشمند سری جدید HighTech و موتورهای فوق‌العاده قدرتمند. حتما از خرید و رالی خود لذت خواهید برد؛ تا جاییکه به دوستان خود هم معرفی می‌کنید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مدل 2020 ، نسبت به مدل‌های قبلی خود ارتقا پیدا کرده و یکی از پر فروش‌ترین مدلهای اسکوتر‌برقی در جهان شناخته میشود.شاسی این اسکوتر از آلومینیوم آلیاژی ساخته شده که می‌تواند 120 کیلوگرم وزن را روی خود تحمل کند . باتری بیست سلولی دستگاه از نوع لیتیومی یونی است که با هر‌بار شارژ کامل حدود 20 کیلومتر می‌توان از آن استفاده کرد. قطرچرخ‌های این اسکوتر 8 اینچ برابر 20.32 سانتیمتر است. به دلیل توپر بودن لاستیک پنچر نمیشود و نیازی به باد ندارد موتور این اسکوتر داخل چرخ از نوع براشلس است. 350 وات قدرت برای هرموتور و بطور کلی 700 وات نیروی پیشرانه مورد نیاز را حتی در شیب 30 درجه فراهم میکند . این اسکوتر هوشمند دارای دو چراغ در عقب دستگاه برای ایمنی در شب و دو ال ای دی بر روی گلگیر، می باشد که بر زیبایی این اسکوتر می افزاید. این محصول اتوبالانس می باشد، این ویژگی باعث می شود زمان سوار شدن بر روی اسکوتر ژیرسکوپ های زیر پا به حالت تعادل و موازی سطح زمین قرار بگیرند و اسکوتر در زمان سوار شدن به صورت ناگهانی حرکت نکند و سوار شدن را بسیار آسان می کند.

بیشتر بدانید . . . !
خروج از نسخه موبایل