مد و پوشاک

نکات مهم و راهنمای خرید پالتو زنانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید پالتو زنانه باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

پالتو یکی از مهمترین پوششهای پاییزی و زمستانی برای خانم ها است . برای انتخاب پالتو باید نکات مهمی را در نظر بگیرید تا بتوانید پالتویی را انتخاب کنید که با کیفیت بوده و شما را از سرما حفظ کند. به همین دلیل در این مطلب از نکته خرید، راهنمای خرید پالتو زنانه را آورده ایم تا بتوانید بهترین پالتو را انتخاب کنید.

نکات مهم هنگام خرید پالتو زنانه

سایز مناسب: برای خرید پالتو همچون سایر البسه شخصی مورد نیازتان، باید به تناسب اندازه و سایز آن با فرم بدنی و اندام زنانه خود توجه داشته باشید. برای این منظور پالتو را حتما پرو کنید و کمی دست هایتان را به بالا و یا جلو بکشید تا از راحتی آستین های آن اطمینان حاصل کنید. آستین یک پالتو با توجه به اینکه معمولا در زیر آن بایستی از سایر لباس های گرم استفاده کرد، حتما باید بلند باشد و تا مچ دست شما را بپوشاند. همچنین قسمت پُشت آن نیز باید از فضای مطلوبی برخوردار باشد تا هنگام نشستن و برخاستن سبب ناراحتی و احساس تنگ شدگی را به شما القاء نکند.

بلندی پالتوها: پالتوها بطور کلی در دو نوع کوتاه و بلند تولید می شود که عمدتا آقایان طرفدار پالتوهای بلند هستند و خانم ها از پالتوهایی به مراتب با قدی کوتاه تر استقبال می کنند. حقیقتش را بخواهید در این خصوص بایستی بگوییم بهترین کار همانی است که آقایان آن را انجام می دهند و پالتوهای بلند را برای گذراندن موج سرما انتخاب می کنند. پالتو هرچه از لحاظ قدی بلندتر باشد، سبب می شود تا تمام نقاط بدن شما از سرمای محیط محفوظ باقی بماند و بدنتان گرمنر شود.

لایه های پالتو: پالتوها اصولا یا تک لایه هستند و یا دو لایه؛ اینکه شما کدام را انتخاب می کنید تنها بستگی به نظر و نوع سلیقه شما دارد. پالتوهایی که از دولایه درونی برخوردار هستند، در واقع هم گرم کننده می باشند و هم دارای لایه ای مقاوم در برابر برف و باران هستند. البته اختلاف پالتوهای تک لایه و دولایه در قیمت آن ها نیز خلاصه می شود؛ زیرا پالتوهای دولایه که عموما مناسب استفاده در فصل زمستان هستند، از قیمت به مراتب بیشتری در مقایسه با پالتوهای تک لایه پاییزی برخوردارند.

جنس و کیفیت آن: همانند هر پوشاک دیگری، پالتوها از جنس های مختلفی تولید می شود. بهترین پالتو برای خرید و استفاده، پالتوهای کشمیری هستند که هم از گرمای بسیار زیادی برخوردارند و هم از سبکی قابل توجهی! اما خوب معمولا این دسته از پالتوها به دلیل قیمت بالای خود کمتر مورد توجه عموم زنان ایرانی قرار داده می شود و اغلب آن ها به سراغ پالتوهای پشمی و همچنین چرمی می روند. ناگفته نماند به لحاظ زیبایی، پالتوهای چرمی با اختلاف بسیار فاحشی نسبت به دیگر پالتوها در صدر قرار داده می شوند.

رنگ لباس: از دیگر موارد مهمی که در هنگام خرید پالتو (زنانه) بهتر است به آن توجه داشته باشید و خیلی سلیقه ای به دنبال خرید پالتوی مورد نظرتان نروید، رنگ آن است! خریداران عزیز توجه داشته باشید با توجه به علم رنگ ها، این رنگ های تیره هستند که نور و گرمای بیشتری را از سوی خورشید به خود جذب می کنند و سبب گرم تر شدن بدن شما در روزهای سرد زمستان خواهند شد.

قیمت پالتو (زنانه): قیمت پالتو (زنانه) از رقم های منصفانه ای آغاز و تا مبالغ هنگفتی نیز ادامه پیدا می کند. در واقع اگر بگوییم خرید پالتو چه مردانه و چه زنانه بایستی همیشه با توجه به میزان بودجه ای که برای آن در نظر گرفته اید، صورت پذیرد؛‌ حرف گزافه ای نزده ایم! منتها بهتر است کل دقت و توجه خود را به قیمت پالتوها معطوف نکنید و به سایر ویژگی ها و مواردی که در بخش های قبلی نیز به آنان اشاره کردیم، کمی توجه داشته باشید.

باتوجه به نکاتی که در این راهنمای خرید پالتو زنانه گفته شد، می توانید پالتو مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه پالتو زنانه با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید هودی مردانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

نکته خرید - قیمت روز پالتو زنانه اِسا مدل AS-02 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تمام کلاسیک‌های یک پالتوی زیبا و ایدئال در طراحی این لباس دیده می‌شود. یقه این پالتو فرم انگلیسی دارد و پارچه‌ای که برای این پالتو درنظر گرفته شده است، چهارخانه و از جنس پلی استر و پشم است. دو جیبی که در طرفین این پالتو وجود دارد هم دارای حالتی هماهنگ با مدل پالتو است. آستین‌های لباس فرم راسته دارد و طرح متفاوتی به آن می‌دهد. آستر داخلی پالتو از پارچه پلی استر و در رنگ هماهنگ با لباس دوخته شده است. نحوه بسته شدن این پالتو به وسیله دو عدد دکمه است و موقع بسته شدن دکمه‌ها، پالتو فرم مناسب‌تری پیدا می‌کند. دوخت دقیق و تمیز و برش‌های پارچه، باعث فرم مناسب‌ و زیبای این پالتو روی تن می‌شود. قد پالتو نسبتا کوتاه است و تا زیر باسن می‌رسد. با همراهی این لباس با انواع شلوار، شال و بوت‌هایی به رنگ‌های مشکی، خردلی، سرمه‌ای و... می‌توان یک استایل زمستانی گرم و زیبا خلق کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پالتو زنانه تپل تیپ مدل بوک کد 0001-242 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جنس پارچه‌ی لباس از کَچه (نمد) می‌باشد، که پارچه‌ای ضخیم، گرم و بدون چروک است. داخل لباس پشمی و گرم است. یقه‌ی پالتو ایستاده می‌باشد و ابتدای آستین مچی دوخته شده است. مدل آستین کیمونو می‌باشد. لباس به صورت دو رو قابل استفاده است و داخل لباس به رنگ نوک مدادی و بدون طرح است. قد پالتو 80 سانتی‌متر می‌باشد. مناسب برای استفاده‌ی روزانه و مهمانی‌ها در فصل پاییز و زمستان.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پالتو زنانه مدل فوتر دمسه دوزی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پالتو زنانه مدل فوتر دمسه دوزی رنگ شتری با پارچه‌ای باکیفیت و سبک دوخته شده است. جنس فوتر این پالتو موجب حفظ گرما در بافت پارچه شده، اما درعین‌حال روی تن سبک و راحت قرار می‌گیرد. آستردار بودن این پالتو هم به میزان گرم بودنش اضافه کرده و خرید پالتو زنانه مدل فوتر دمسه دوزی خیالتان را در فصل‌های پاییز و زمستان از بابت داشتن یک پالتو گرم و سبک راحت می‌کند. مدل پالتو زنانه فوتر یقه امریکایی دمسه دوزی مناسب استایل روزمره طراحی شده و یک پالتو همه‌کاره به‌حساب می‌آید. قد بلند و مدل شیک و ساده پالتو باعث شده تا خانم‌های طرفدار سبک‌های کلاسیک از علاقه‌مندان این پالتو باشند. برند پالتو زنانه مدل فوتر دمسه دوزی ماهپار است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پالتو زنانه مدل فوتر چهاردکمه خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پالتو زنانه مدل فوتر چهاردکمه رنگ شتری یکی از جذاب‌ترین مدل‌های پالتو اسپرت و نیمه مجلسی است. پالتو با جنس فوتر ترک اصل، کیفیتی بی‌نظیر و دوامی فوق‌العاده دارد. پالتو زنانه فوتر یقه امریکایی چهار دکمه رنگ شتری به دلیل جنس عالی پارچه و آسترکشی ظریف و حرفه‌ای، روی تن فوق العاده شیک و زیبا قرار می‌گیرد. مدل چهار دکمه پالتو به استایل پاییزی و زمستانی شما جذابیت می بخشد. پالتو زنانه مدل فوتر چهاردکمه تنها برای استفاده روزمره دوخته نشده و طرح شیک و زیبای آن استایل نیمه مجلسی دارد. برند پالتو زنانه مدل فوتر چهاردکمه ماهپار است.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید مد و پوشاک به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پالتو زنانه مدل فوتر یقه انگلیسی جلو باز خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پالتو زنانه فوتر یقه انگلیسی جلو باز رنگ مشکی یکی از شیک‌ترین الگوهای پالتو را دارد. تیم طراحی و دوخت این پالتو با ترکیب یقه انگلیسی که از زیباترین یقه‌های لباس‌های زنانه است با جنس فوتر ترک، محصولی مناسب خانم‌های خوش تیپ و سخت پسند تولید کرده‌اند. جنس فوتر این پالتو جلو باز مشکی، گرما را در بافت پارچه حفظ کرده و بخاطر کیفیت بالای جنس پارچه اش روی تن سبک و راحت قرار می‌گیرد. مدل پالتو زنانه فوتر یقه انگلیسی جلو باز مناسب استایل‌های اسپرت، روزمره، اداری و رسمی و همین طور مهمانی طراحی شده است. با خرید پالتو زنانه فوتر یقه انگلیسی جلو باز صاحب یک پالتو همه‌کاره شیک و زیبا می‌شوید. برند پالتو زنانه فوتر یقه انگلیسی جلو باز ماهپار است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پالتو زنانه اچ اند ام مدل 0970507 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شکت از پارچه بافته شده با یقه، دکمه‌های جلو و یک برش در پشت. جیب های سینه باز، جیب های محتاط در درزهای کناری، شانه های افتاده و آستین های بلند. رودوزی شده میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پالتو زنانه مدل گیلدا زمستانی کد 03 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مانتو فوق از فوتر پشمی دوخته شده است که بسیار نرم و گرم میباشد. خرجکار مانتو چرم دوزی ترک روی آستین و بالا تنه میباشد.رنگ مانتو آبی نفتی است. قد مانتو 80 سانتیمتر است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پالتو زنانه ربکا مدل یقه دار جلو دکمه کد 7201 رنگ نارنجی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این کالا جزو کالای مصرفی بوده که دارای پارچه باکیفیت و دوخت صنعتی که این کالا را نسبت به بقیه متمایز میکند تولیدی این کالا جزو بهترین تولیدی ها بوده که تمام تلاش خود را در راستای تولید یک کالای با کیفیت انجام میدهد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پالتو زنانه مدل خز 1202 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پالتو زنانه است. قد پالتو تا بالای زانو میباشد. برش و دوخت پارچه بسیار تمیز میباشد. یقه کُتی میباشد. آستردار است و بسیار گرم و مناسب زمستان میباشد. جلوی کار باز بوده و خاص است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پالتو زنانه مدل بوهمی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این کت زیبا از جنس پشمی درجه یک می باشد که به استایلی زیبا دوخته شده، رنگ های بافته شده در این پارچه آبی روشن، طوسی، زرد و سفید هستند که زیبایی کار را دو چندان کرده. این کت جلو باز است و دو جیب رو دارد و از سایز 36 تا 42 فری سایز می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پالتو زنانه مدل چرم تک دکمه خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ای مدل کت چرمی هست که تک دکمه میباشد و قد کار کاملا بلند هست که هم برای مهمانی و هم اداری قابل استفاده میباشد کیفیت متریال بسیار بالایی دارد. و مناسب فصل پاییز و زمستان هست

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پالتو زنانه مدل کشمیر خز دار خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول از پارچه رویی کشمیر درجه یک طرح اختصاصی و داخل خز تولید شده است قسمت داخلی پالتو و کلاه دارای خز و قسمت آستین آستر دار میباشد قسمت مچ آستین کش کار شده است و دارای دو جیب در جلو میباشد این پالتو دارای سه بند مشکی (کلاه/کمر/قسمت انتهایی لباس) میباشد سایزبندی این کالا در دو سایز XL/2XL میباشد سایز ایکس لارج قد : 80 عرض سینه : 56 و مناسب سایزهای 40/42/44 میباشد سایز دوایکس لارج قد : 82 عرض سینه : 60 و مناسب سایزهای 46/48 میباشد. رنگبندی این کالا ترکیب رنگهای نارنجی قهوه ای و مشکی میباشد تصویر از دور بعلت خطای دید که ایجاد میشود رنگ دقیق لباس را مشخص نمیکند و رنگ اصلی لباس در عکس های نزدیک موجود میباشد این پالتو با کیفیت و گرم مناسب پاییز و زمستان میباشد و تن خور بسیار زیبایی دارد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پالتو زنانه مدل ایتالیا خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مناسب خانمهای شیک پوش و با سلیقه، قابل استفاده برای روزمره، مهمانی، محل کار و... میباشد. این پالتو دارای 4 دکمه، که دوتای آن قابل بسته شدن و دوتای آن تزئینی میباشد، به همراه یک کمربند همراه که قابل جدا شدن و استفاده بدون کمربند نیز میباشد. به همراه دو جیب کناری. همچنین داخل آن دارای آستر میباشد. قد این پالتو 85 سانتیمتر، عرض شانه 43 سانتیمتر، دور کمر 105 سانتیمتر، طول آستین 63 سانتیمتر میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پالتو زنانه بنیس مدل لیا رنگ زرشکی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پالتو زنانه بنیس مدل لیا مناسب برای فصل پاییز و زمستان می باشد. این پالتو ، هم به صورت جلو باز و هم به صورت جلو بسته قابل استفاده است. با توجه به اینکه در فصل پاییز و زمستان به دنبال یک پوشش گرم و در عین حال جذاب و شیک هستیم این پالتو را می توانید با دامن و شلوار ست کنید و با هر دو پوشش و استایل قابل استفاده می باشد. قد این پالتو زیر باسن و بالای زانو است. در قسمت جلو و لبه آستین از دکمه (دکمه پرسی) استفاده شده است و لازم به ذکر است دارای دو جیب در قسمت سینه می باشد.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا