مد و پوشاک

نکات مهم و راهنمای خرید مد و پوشاک به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید مد و پوشاک باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

با توجه کردن به این نکات مهم و راهنمای خرید مد و پوشاک می توانید لوازم مد و پوشاک مورد نیاز خود را به درستی انتخاب کرده و متناسب با بودجه خود بهترین خرید را داشته باشید. بنابراین تا انتها نیز در این مطلب با مجله اینترنتی نکته خرید همراه شوید.

نکات مهم هنگام خرید مد و پوشاک

  • اندازه‌ها بسته به برند یا حتی دسته خاصی که محصولات در آن ساخته شده‌اند، متفاوت می‌باشد. بنابراین اندازه های دقیق خود را بدانید.
    قبل از اینکه خرید خود را نهایی کرده و به صفحه پرداخت بروید، اندازه‌های خود را با نمودار سایزبندی سایت چک کرده تا به شما کمک کند تا چیزی را که مطابق میل شما است سفارش دهید.
  • نظرات مشتریان اطلاعات بسیار ارزشمندی را در اختیار شما قرار می‌دهند، زیرا آن‌ها دیدگاه واقعی و تجربه خود را در مورد لباس مورد نظر به شما ارائه می‌دهند. نظرات مربوط به سایز، تن‌خور و کیفیت پارچه را بررسی کرده تا ایده بهتری در مورد تناسب یک مورد با اندازه واقعی آن داشته باشید.
  • جنسی که لباس از آن تهیه شده به اندازه سایز آن مهم است. هیچ چیز بدتر از این موضوع نیست که در آخر آن لباسی را که زمان زیادی به آن چشم دوخته‌اید دریافت نموده، و متوجه ‌شوید که پارچه‌اش بی کیفیت است. بنابراین به جنس دقت لازم را داشته باشید.
  • عکس‌ها می‌توانند بسیار فریبنده باشند، پس اگر فرصتی برای دیدن لباسی درحالی که کسی آن را به تن کرده دارید، از آن استفاده کنید.
  • به این نکته توجه داشته باشید که نحوه نمایش رنگ‌ها روی صفحه ممکن است با واقعیت کمی متفاوت باشد و در حالی که باید آماده باشید تا خریدهای خود را با رنگ کمی متفاوت دریافت کنید، اگر رنگ با انتظارات شما فاصله بسیاری داشت، حتما کالا را پس دهید.
  • و …

باتوجه به مواردی که در این نکات مهم و راهنمای خرید مد و پوشاک گفته شد؛ می توانید محصول مورد نیاز خود را به راحتی خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه محصولات مد و پوشاک با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز نیم بوت مردانه مدل بلنزا کد BK.1223 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این کالا یکی از پر طرفدارترین کفش های مردانه میباشد که با بکارگیری از مرغوب ترین نوع چرم طبیعی گاوی تبریز توانسته علاوه بر زیبایی ، دوام فوق العاده ای نیز داشته باشد ، همچنین با توجه به بکارگیری کفی طبی و قالب سازی کاملا طبی ، راحتی بسیار زیادی را برای استفاده های طولانی در راه رفتن برای پای شما به همراه می آورد ؛ که این مهم ترین مشکل در کفش های کالج قلمداد می شود . در واقع همین تخت بودن زیره و طبی نبودن کفش است که موجب آسیب به پا و کمر می شود که این مشکل در این کفش با توجه به طراحی آن کاملا حل شده است. این کالا با بهره گیری از رویه ، آستر و کفی چرم گاوی ، یکی از مدل های تمام چرم کفش مردانه است. در زیره ی این محصول از مواد پلی اورتان استفاده شده است که دارای مقاومت در برابر سایش و شکنندگی بوده و وزن بسیار سبکی نیز دارد. کفی چرم این محصول با بهره گیری از اسفنج پلی اورتان ، نهایت نرمی و راحتی را برای پا به همراه داشته و این محصول را به انتخابی طبی ، مقاوم ، سبک و مناسب برای تمام فصول سال تبدیل کرده است. دوخت این کالا بسیار تمیز بوده و به دلیل نرمی فوق العاده بالا، انتخابی مناسب و فوق العاده راحت برای مصارف روزمره و سر پا ایستادن های طولانی و پیاده روی میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز صندل مردانه اسنو هاوک مدل جلو بسته کد sh_34 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند اسنوهاک snow hawk یک برند خیلی خوب چینی میباشد که از محصولات ان میتوان به این مدل صندل های جلو بسته اشاره کرد.صندل کوهنوردی مردانه اسنوهاوک کد SH-34 ضد آب ساخته شده است که پشتیبانی سطح بالایی را ارائه می دهد و مناسب کوهنوردی، آب نوردی و استفاده شهری می باشد که علاوه بر طراحی زیبا و منحصر به فرد، راحتی بالایی را برای کوهنوردان حرفه ای به ارمغان می آورد. این صندل اسنوهاوک از جنس فوق العاده مقاوم و بادوامی تهیه شده است.” مقاوم بودن ” مهم‌ترین مشخصه محصولات تولید شده این شرکت می‌باشد که باعث شده فروش فوق العاده بالایی را از آن خود کند. این صندل حرفه ای تا حدی سبک وزن است که برای انواع برنامه های کوهنوردی، کوهپیمایی و حرکت در دامنه ها و طبیعت گردی و علاوه بر اینها برای استفاده شهری نیز مناسب است.با بهره گیری از کفی مرغوب نرم و انعطاف پذیر دوام زیادی دارد. کف صندل یکی از مهم‌ترین عوامل کارایی آن در چابکی و عملکرد مناسب در شرایط اقلیمی مختلف است و یک گزینه عالی از نظر راحتی و آسایش می باشد.پوشیدن صندل از آن جهت باب شده است که به جلوگیری از رشد باکتری برای کاهش بو و یک محیط سالم کمک می کند و همچنین با قابلیت خشک شوندگی سریع برای گذر از نهر ها و آب ها بهترین گزینه در فصل بهار و تابستان می باشد. بنابراین این صندل کوهنوردی زنانه اسنوهاوک کد SH-34 راحتی بیشتری را فراهم می کند. علاوه بر موارد ذکر شده، هنگام پیاده روی فشار کمتری به کمر وارد می کند و خستگی را به تعویق می اندازد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید سارافون زنانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش طبی مردانه مدل کشی کد 130 اداری خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

رویه کفش از چرم گاوی و آستر و کفی کفش از چرم بزی تشکیل شده کفش و آستر تمام از چرم طبیعی است زیره کفش پی یو بسیار سبک و مقاوم است این کفش دارای استاندارد های طبی کفش راحتی و بهترین گزینه جهت استفاده روزمره و اداری و محل کار میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش زنانه سرزمین چرم مدل 141755 رنگ کرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همواره کفش ها میتوانند تاثیر زیادی در شیک بودن استایل شما عزیزان داشته باشند . مکمل یک استایل شیک و زیبا کفشی مناسب و شیک می باشد.این کفش زیبا را میتوانید در سرزمین چرم مشاهده کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کاپشن مردانه دیورسو کد 110 رنگ مشکی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جنس پارچه کاپشن تی سی است. کاپشن صد در صد ضد آب است. در برابر حرارت مقاوم است. لایه میانی کاپشن دارای 200 گرم پشم شیشه مرغوب است. لایه درونی کاپشن نیز با آستر با کیفیت دوخته شده است. کاپشن دارای جیب داخل کار می باشد. کاپشن دوخت صنعتی دارد. کاپشن کاربرد رسمی و روزمره دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز انگشتر نقره مردانه مدل تمام چنگ دستساز فیروزه عجمی نیشابوری خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

انگشتر ارائه شده از ساخته شده از فلز نقره با عیار 950 می باشد که طراحی و ساخت اولیه این اثر تماما دستساز بوده و فوق العاده با کیفیت می باشد و نمونه دیگری ندارد این اثر مزین به سنگ فیروزه نیشابوری عجمی بدون رگه درجه 1 می باشد که دارای تراش فوق العاده زیبایی می باشد سنگ این اثر بر روی پایه مخراجی شده و کاملا سوار شده می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کراوات مردانه مانگو مدل NA660COR خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این کراوات از سری تولیدات لاین لباسهای رسمی برند مانگو است (TAILORED LINE) رنگ آن آبی نفتی است و پارچه آن از ابریشم مرغوب و کاملا طبیعی تهیه شده و بسیار لطیف است. رنگ خاص، طراحی زیبا و پارچه با کیفیت کراوات، آن را به گزینه مناسبی جهت استفاده رسمی تبدیل کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ست تی شرت و شلوار مردانه لیورجی مدل 13716478 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ست مردانه لیورجی آمیخته ای از 100درصد نخ و پنبه می باشد و چون بر چسب کیفیت دارد هیچگونه حساسیتی ایجاد نمی کند. لازم به توضیح است سایزبندی این لباس بر اساس سایزهای اروپایی یورو ( EUR ) می باشد و نوع استایل اصلی در عکس ها نشات دهنده جذب یا آزاد و یا بلند و کوتاه بودن لباس است . در کل سایز لباس های ایرانی نسبت به سایزهای آلمانی ( EUR ) در اکثر مواقع یکی نیست ... به طور کلی برای انتخاب لباس آلمانی شما باید یک سایز از سایز لباس ایرانی خود را کم کنید ... به عنوان مثال اگر در سایز ایرانی XL می پوشید باید در سایز آلمانی L را انتخاب کنید حتما جدول تبدیل سایزهای ایرانی به آلمانی را در قسمت عکسها مطالعه بفرمایید...لطفا با رنگهای مشابه بشویید و از مواد شوینده رنگی استفاده کنید

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید شال و روسری به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کت مردانه اس.اولیور مدل 130.10.110.16.150.2106732 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کت پشم گوسفندی کشمیری ضخیم از برند آلمانی اس.اولیور مدل 130.10.110.16.150.2106732 ساخته شده از لایه بیرونی ( پشم کشمیری 100% طبیعی) و لایه داخلی از( 30% پشم گوسفندی کشمیری و 70% پلی استر ) است و با وزن تقریبی 1200 گرمی دارای 2 جیب در کنار این جکت زیبا و شیک و بسیار گرم میباشد. این کت زمستانی میتواند یک هدیه لوکس برای کسی که دوستش دارید باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف پول مدل اسم ناهید خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در ساخت این کیف پول از چرم مصنوعی استفاده شده است که علاوه بر ظاهر زیبا از دوام بالایی نیز برخوردار است , این محصول با دارا بدون 4 جای کارت , 2 جای قرار گیری اسکناس , 1 جای مدارک و 1 جای گوشی تلفن همراه هر آنچه که برای یک کیف پول لازم و ضروری بوده را فراهم آورده است.این مدل در رنگ قهوه ای موجود است و قابلیت ست کردن با استایل های رسمی و اسپرت را دارد. طراحی این محصول بسیار ارگونومیک بوده و خوش دست است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شلوار مردانه مدل کتان بنگال رنگ مشکی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شلوار فوق از پارچه ی به اصطلاح بنگال تهیه شده است.طراحی زیبا در قسمت کمر شلوار و استفاده از کش در قسمت پشتی کمر شمارو از بستن کمربند بی نیاز میکند و فرم بسیار زیبایی به شلوار می بخشد.قسمت پاچه ی شلوار پاکتی می باشد.پارچه ی شلوار دارای کشسانی بسیار مناسب است،فرم و قد شلوار به شما این اجازه را می دهد که هم در تیپ های کلاسیک و همراه کفش کالج و هم در استایل اسپرت و با کفش اسپرت از شلوار فوق استفاده فرمایید.در قسمت جلوی شلوار از دو ساسوون استفاده شده است.پیشاپیش از دقت شما در انتخاب سایز سپاسگزاریم.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نیم ست زنانه کلیو مدل مروارید 2 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ست دستبند و گردنبند کلیو بسیار زیبا جذاب میباشد.جنس بدنه فلز پالادیوم و ابکاری چند لایه.بدون حساسیت و تغییر رنگ.استفاده شده از نگین های کریستال درخشان.طول زنجیر گردنبند قابل تنظیم میباشد.طول زنجیر گردنبند 40سانتیمتر که تا46 سانتیمتر سایز میشود.طول دستبند 19 سانتیمتر که تا 26 سانتیمتر سایز میشود.حک شدن کلیو در انتهای زنجیر نشان دهنده خرید کالای اصل میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کاپشن دخترانه مدل اطلسی 4030062 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این مدل کاپشن از پارچه شمعی درجه یک تولید شده است. داخل این کاپشن پشم شیشه دورو دوخته شده است. کلاه این کاپشن توسط زیپ به آن وصل شده و قابل جدا شدن است. این کاپشن بلند میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هودی ورزشی مردانه مکرون مدل چندا رنگ مشکی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هودی ورزشی مکرون مدل CHENDA دارای دوخت و فرم مطابق استانداردهای روز دنیا بوده و برش این محصول توسط دستگاه‌های تمام اتوماتیک انجام می‌گردد که باعث می‌شود این هودی کلاه دار دارای دوختی یکنواخت و زیبا باشد. پارچه مورد استفاده در این هودی از پارچه غواصی ورزشی است که نوعی الیاف مصنوعی محسوب می‌شود. این پارچه در مقایسه با اسپان یک شکل‌تر هستند، نرمی و براقی بیشتری نیز دارند مانند ساتین، این نخ نیز از استحکام بالاتری برخوردار است. به همین خاطر این محصول مناسب برای انواع ورزش‌های روزمره و حرفه‌ای است و تن پوش عالی و فیت بودن با سایز متناسب با ظاهری آراسته و شیک و حس مدگرا بودن را به فرد القاء می‌کند. بهتر است این لباس را با آب سرد بشورید. گفتنی است این لباس نیازی به اتو ندارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پیراهن آستین کوتاه مردانه مدل 198613 خرید
اطلاعات بیشتر . . .
نکته خرید - قیمت روز نیم تنه ورزشی زنانه مدل SB-1541 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شاید تصور کنید که خرید لباس ورزشی اهمیت چندانی ندارد و با هر لباسی میتوان به تمرین پرداخت. اما درست برعکس تصور شما نوع لباسی که برای ورزش کردن انتخاب می کنید از اهمیت بالایی برخوردار است. نیم تنه ورزشی زنانه 1541 پوششی است که موجب بهبود فعالیت بدنی و افزایش کیفیت ورزش می شود. در واقع یک لباس زیبا که سبب بوجود آمدن استایل جذابی نیز شود، میتواند به افزایش انگیزه شما در حین فعالیت بدنی کمک شایانی کند. نیم تنه ورزشی همچون سایر لباس های شما از اهمیت بالایی برخوردار است. در واقع اگر برای مهمانی و یا دورهمی هر نوع لباسی را نمی پوشید و در هنگام خرید دقت زیادی به خرج می دهید برای زمان هایی که ورزش میکنید نیز باید لباسی مناسب برای انیکار انتخاب نمایید. بخصوص اگر این فعالیت خارج از خانه انجام می شود. لباس های ورزشی ویژگی های واضحی دارند که در عین مهم بودن حتما باید آن ها را داشته باشند. از جمله این ویژگی ها کیفیت بالای پارچه مصرفی برای دوخت یا قابلیت کشسانی مناسب و حتی استحکام بالا که موجب افزایش طول عمر لباس شود. در هنگام خرید یک نیم تنه ورزشی زنانه حتما همه این موارد را بررسی کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش روزمره زنانه جاویا کد 2020 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کفش روزمره زنانه جاویا طرح فریدا برای روزهایی که پاهایتان مدت طولانی در کفش است بهترین گزینه انتخاب است که برای پیاده روی های روزانه طراحی شده است. این محصول با کیفیت بالا و کاملا راحت و سبک طراحی شده است که میتوانید به صورت روزمره و در مهمانی ها استفاده کنید و بیشتر از همیشه بدرخشید. زیره های این کفش ترک و کاملا نرم و سبک میباشد که دارای کفی های طبی میباشد. با توجه به اینکه کفی کفش ها بر اساس استاندارد ترکیه میباشد لطفا یک سایز کوچکتر از سایز کفش خود سفارش دهید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش روزمره زنانه کد 649 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ما برآنیم که با تولید محصولات زیبا، علاوه بر راحتی استایل زیبا شما را خاص کنیم کفش روزمره زنانه کد 649 از جنس چرم طبیعی تهیه و تولید شده است. جنس رویه هورس طبیعی گاوی ، خود بر دوام محصول گام محکمی است. آستر دوزی چرم طبیعی این محصول علاوه بر کیفیت بالا، باعث میشود پا احساس راحتی کند و از تعریق جلوگیری کند. جنس زیره این محصول پیو بوده و باعث راحتی پا میشود. طرح چرم کفش مدل اسپرت می باشد که علاوه بر زیبایی ، قابلیت ست پذیری با استایل کژوال و اسپرت نیز داراست.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش روزمره زنانه مدل لیزارد 5116 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت تولیدی تن پوش مادر با استفاده از بهترین جنس رویه و زیره کفش سعی در تولید و ارائه ی محصولاتی مطابق با استاندارد های تولید جهانی ، محصولاتی طبی و راحت در راستای افزایش سطح سلامت افراد جامعه عرضه نموده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش طبی مردانه اسکچرز مدل 65406.LTBR خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کفش پیاده روی مناسب، محافط پاهای شماها هنگام پیاده روی، همه ی تجهیزاتی که نیاز خواهید داشت یک جفت کفش پیاده روی مناسب است. کفش پیاده روی باید قدرت تحمل ضربات مداوم از پاشنه به پنجه پا را داشته باشد، قسمت میانی و پاشنه ی پای را کاملا در بر بگیرد و از آن محافظت کند، و در عین حال فضای جلوی کفش پیاده روی به شکلی باشد که به پنجه ی پایتان امکان تکان خوردن بدهد. در این مقاله مهمترین ویژگی های یک کفش پیاده روی و کفش هایی متناسب با ویژگی های بیان شده از برترین برندهای ورزشی ارائه خواهند شد. یاده روی یکی از ساده ترین، ارزان ترین و کارآمدترین روش های حفظ تناسب اندام و سلامت فردی است. پیاده روی ورزشی مناسب همه ی سنین است که ریسک بروز بیماری های مزمن مثل؛ بیماری های قلبی، دیابت نوع دو، آسم و … را کاهش می دهد، این ورزش ساده همچنین اکثر اندام های عضلانی بدن را درگیر کرده و همراه با تغذیه ی مناسب می تواند اثر به سزا و مثبتی بر تناسب اندام شما داشته باشد و همچنین روحیه ی قوی تری را برای شما رقم بزند.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا